[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik zal kijken of ik voor die tijd de Tweakgaming server up kan krijgen. Heeft ruim voldoende capaciteit voor wat Tweakertjes :)

Punisher en koeitje.. ik meen dat ik vanavond een poosje tussen jullie heb gerent als CiPHER. Ging bij mij niet echt geweldig lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Yup cipher, moet zeggen dat het bij mij ook niet helemaal lekker ging. Maja altijd het team de schuld geven en nooit jezelf ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:11:
Ok, jongens de http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet heeft nu al 65 leden. Tijd voor een avondje tweakers only te organiseren. Ik had zo gedacht aan volgende week zaterdag om 20 uur.
Maar als er suggesties zijn voor andere tijdstippen dan post het maar hier. Dan maken we wel een pol.

Het enige wat we nog nodig hebben is een private server. Mijn systeem is op zich krachtig genoeg om een server te draaien maar ik heb maar 512 kbits aan upload ter beschikking. Kunnen jullie helpen zoeken naar een private server? Er komt dan een pw op dat alleen te zien is voor members van de tweakers groep.
Als ze mijn verbinding weer stabiel maken (ik drop om de zoveel tijd compleet, cable unplugged. Maar dat is een ander verhaal) kan ik wel een keer hosten. Verbinding en PC is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Sowieso was het niveau in de server niet helemaal geweldig nee. Veel egoïsten, die ik helaas steeds vaker en vaker zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:45

Grandmasg

What ever!!!!

Tweaker only avond :)

Even mijn planning omgooien, Volgende week zaterdag moet kunnen.
offtopic:
sorry, Kain dat ik niet kon chatten gaat wat lastig als ik op mijn werk zit. :P
Maar, zal zien dat ik eens vaker op steam ben en natuurlijk in het forum :*)

[ Voor 0% gewijzigd door Grandmasg op 28-09-2007 10:49 . Reden: typo ]

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
ik heb wel een server beschikbaar, tick 100 24 slots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Cyb schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:39:
[...]

Mooi zo. 1x op een server gezeten waar ik het halve team had afgeknald voordat ik erachter kwam dat ff aan stond :P
Blijft een idiote optie voor op publieke servers (itt private servers), in welk spel dan ook.
Lijkt me juist dat FF wel aan moet staan ook op publics anders is het wel erg makkelijk om een spy te herkennen iedereen die een eigen teammaatje tegenkomt een keert schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:21:
Sowieso was het niveau in de server niet helemaal geweldig nee. Veel egoïsten, die ik helaas steeds vaker en vaker zie.
Ik kan me er zo aan ergeren als 1/3 van het team uit Engineers of Spies bestaat als we moeten aanvallen (spies ook met verdedigen).
nadd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:08:
[...]

Lijkt me juist dat FF wel aan moet staan ook op publics anders is het wel erg makkelijk om een spy te herkennen iedereen die een eigen teammaatje tegenkomt een keert schieten.
Juist niet. Dat maakt spies juist helemaal overpowered. Anders kan je als spy gewoon midden in de vijandelijk linies lopen en overal sappers op gooien en als dan de tegenstander gaat schieten raken ze ook elkaar. Daardoor kan je veel relaxer rondlopen = spy overpowered. Gelukkig werkt pyro nog wel goed met ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Daar wil ik ook wel bij zijn. _/-\o_ Een aantal tweakers ben ik afgelopen tijd toch al tegengekomen. Koeitje gister nog toen ie bij Red met heavy-medic op killing spree was, maar als blue wonnen we die sector uiteindelijk toch. Een engineer die zich kan ingraven bij de frontlinie met teleport is goud waard. :*)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Aangemeld!!
Maar hoe zit dat nu met die teleports kwa werking?...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
CapTVK, was jij er gisteravond ook? Ik speel als CiPHER.
Die map met de treinen duurde echt oneindig lang, continue om en om die center CP. Jammer dat blauw 4 engies had waarvan er 3 alleen maar met het bewaken van hun 2de CP bezig waren. Werd veel te defensief gespeelt.
We hadden masaal center CP moeten cappen om ons 2de CP te locken. Maja.. kan maar met 1 poppetje tegelijk spelen :p

@DrumandBass
Hoe teleport's werken? Een engineer kan een entrance en exit-teleport neerzetten. Zodra beide bestaan herken je de tele aan een blauw/rood licht. Ga eropstaan, en je word naar de exit-tele getransporteerd.
De tele's werken als paar per engy. Het werkt niet als engy1 de entrance neerzet, en engy2 de exit.

In 2Fort zijn overigens heel vaak engy's die een tele in de hal voor spawn neerzetten, en de exit in de eigen intelroom 8)7 Heb al weet niet hoeveel enemy-spies hier dankbaar gebruik van zien maken.

[ Voor 40% gewijzigd door frickY op 28-09-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Teleports? Heel gemakkelijk, ingang gelijk bouwen aan het begin en de uitgang beetje afgeschermd (met turrets en dispensers) bouwen bij de frontlinie. Je moet via teamspeak ook melden als er een teleport klaar is. Trouwens opletten hoe je de entry-teleport neerzet, want in die richting kom je aan bij de exit-teleport. Ik probeer er op te letten dat m'n mede blue's/red's 1e keer niet gedesorienteerd naar een muur staren als ze aankomen. De dispenser bouw ik er meestal vlak naast zodat collega's als ze ammo en health nodig hebben ook gelijk de teleport beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed geplaatste teleports zijn een echte boost voor een team. Maar 'k ben nog niet veel engineers tegengekomen die dat doen. De meeste zijn te gefocussed op hun dispenser/sentry gun combinatie :'(

Ik wissel zelf vaak van class tijdens een game... naargelang wat het team nodig heeft. Ik denk dat de meeste te eenzijdig bij hun class blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
CipHER, zou kunnen. Ik heb je naam af en toe langs zien komen maar geloof ik niet bij die Well sessie. Ik heb (nog) een voorkeur voor engineers maar dat heeft er mee te maken dat veel engineers nog niet begrijpen hoe belangrijk een teleport is (al is dit afhankelijk van de map). Eerlijk gezegd bakken de meeste er niks, van. Ik hoop maar dat goed voorbeeld leidt tot goed volgen. Qua karakter pas ik me verder aan de groep aan. Engineer als er geen of maar een rondloopt maar als er geen medic is dan medic. Als er al een goede mix is ga ik voor een offensive karakter.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 28-09-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
frickY schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:30:

In 2Fort zijn overigens heel vaak engy's die een tele in de hal voor spawn neerzetten, en de exit in de eigen intelroom 8)7 Heb al weet niet hoeveel enemy-spies hier dankbaar gebruik van zien maken.
Hilarisch, hoe krijg je het voor elkaar! 7(8)7 Maar ik wist niet dat enemy spies ook "mijn" teleports kunnen gebruiken, weer wat geleerd.

P.S
CapTVK moet toegeven dat hij dit in het begin ook deed... ;(

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 28-09-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Easy easy 1 uitleg is genoeg!... :P

Zal het vanavond eens gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
frickY schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:30:
*knip*
Behalve dan dat je als spy geen teleporters van de tegenstander kunt gebruiken.
Disguised Spies CAN:
-Cloak (Invisiblity)
-instant kill with a strike to the back but will be revealed, and sometimes get you on the side too. (assassination)
-Sap buildings as many times as they want without un-disguising. Sappers will disable and do damage over time unless removed.
-Disguise as a different class on their own team
-Disguised name will be someone on the other team of the same class. If none, it will be random
-Switch disguises while cloaked. ex. medic -> cloak -> uncloak as heavy
-Call for enemy Medics
-Disguises will always start with half health
-Be healed by the enemy medic, this includes being Ubercharged
-Use enemy dispensers
-Can be hurt by the enemy
-Be Burned
-Be blown up if touched by an enemy demoman non sticky grenades.
-Still stay disguised even if they are damaged. They can stay disguised until they die.
-Adjust their speed according to their disguise, except for the scout. ie. as slow as a heavy, but as a scout, a spy will move faster but just not as fast as a scout.

Disguised Spies CANNOT:
-Attack without being undisguised, except for sapping
-Switch Weapons and will always hold the main weapons of their respective disguised class
-Reload when disguised
-Taunt when disguised (pressing G)
-Enter enemy spawns
-Walk through enemies or buildings.
-Use enemy teleporters
-Communicate through enemy Team Talk
-Have 'Masks' on them. (enemy spies)
-Attack right out of a cloak, there is a delay before they can attack.
-Attack while cloaked
Bron

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fricky zeker geen tfc gespeeld ^^ ?
ot: volgens mij zullen we ook mods/plugins krijgen voor: nades/conc jumping/bunnyhopping e.d. dan kan je oldskool TFC spelen in een mooi jasje. (itt FF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wat ik ook super handig vind is dat je op elk moment in het spel terug de spawn in kunt lopen om dan onmiddellijk te wisselen van class. Dus als er een tekort is aan een bepaalde class kun je dat tekort meteen oplossen en later wissel je gewoon terug (als je dan nog leeft)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis eigenlijk alleen bunnyhopping. Heb TFC niet gespeeld, maar in zo wat elke fps moet je toch kunnen bunnyhoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@OxiMoron
Ik weet toch vrij zeker dat ik dit meerdere keren heb zien gebeuren :X
Net als dat ze inderdaad dispensers van de vijand kunnen gemisbruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:35:
Ik mis eigenlijk alleen bunnyhopping. Heb TFC niet gespeeld, maar in zo wat elke fps moet je toch kunnen bunnyhoppen :P
Scout class, als dat geen bunnyhopper meer is.... :+

Ben eigenlijk wel blij dat dat niet kan, dat verziekt voormij zo vaak een spel. Nog iets anders, ik heb tot nu toe nog maar weinig tot geen bug's kunnen ontdekken gelukkig. Zou het dan toch nog kunnen zijn dat er een developer is die spellen uitbrengt die wel gewoon werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Na een week wachten op Paypal kon ik het vandaag dan voor het eerst spelen. En wat een vet spel is dit zeg. Echt, ik keek al jaren niet meer uit naar spellen maar deze; te vet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jaja TF2 is een pareltje in alle opzichten :) . En de systeem eisen vallen ook reuze mee. Zeker voor multiplayer wat altijd iets zwaarder is als single player door het netwerk gebeuren. Ik had een spel vol bugs verwacht wat vaak zou crashen. En nu blijkt het super stabiel te zijn als je de laatste drivers hebt en je systeem ook stabiel is. De humor in het spel is echt een verademing tegen over al die spelen die zichzelf zo serieus nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
De textures zien er bij mij nog steeds niet uit: (vid settings staan op full) :(
http://img337.imageshack.us/img337/2473/20070921vn5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Met zo'n zware JPG compressie kunnen we daar denk ik weinig over zeggen.

Oftewel: Plaats eens een kwaliteit 100, of op z'n minst 95 plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnienerd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:13:
De textures zien er bij mij nog steeds niet uit: (vid settings staan op full) :(
Als je eens een plaatje post waar niet de compressie artifacten vanaf springen valt er misschien nog over te oordelen ;). Sla hem gewoon als PNG op in paint, is altijd goed itt jpg in paint.

edit: spuit 11 dus

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De texture settings in je drivers al gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
DX7 kaart? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ok, jongens ik heb net een pm naar frickY gestuurd. Hopelijk krijgen we een private server ter beschikking voor volgende week zaterdag! Iedereen die nog niet gejoined heeft zeker doen !

http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet

We zijn al bijna met 70 tweakers.

Ik ga opzoek gaan naar een 24/24 uur private server alleen voor tweakers. Eentje met 32 slots. Als dat lukt dan gaan we het wat professioneler aanpaken. En ons echt richten op teamwork ! Ik ga zelf al een teamspeak server hosten.

Zijn er veel mensen met een mic die het wel leuk vinden om met elkaar te communiceren en echt samen te spelen door middel van voice com?

Als ik geen gratis server vind dan ga ik zelf betalen voor de hosting. TF2 is een nieuw spel en ik ben er vanaf momento nummero uno bij. Ik wil het echt op een hoger niveau gaan spelen en een clan oprichten. Maar voorlopig doe ik het met tweakers. Ik wil echt heel graag een clubje van tweakers vinden die vaak met elkaar gaan samenspelen en op elkaar ingespeeld raken. Iedereen met zijn eigen specialiteit en volledig gericht op teamwork en het halen van de objectives !

Wat vinden jullie daarvan? Is daar intresse voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Lijkt mij wel leuk dat samenspelen iig :)

Daarnaast wil ik ook wel een kleine bijdrage leveren voor een server mocht het zijn. Ik denk trouwens dat het geen goed idee is om een got private server te nemen, aangezien je die eigenlijk nauwelijks fatsoenlijk gevuld zal krijgen in mijn ogen. Het lijkt mij dan ook verstandiger een public te nemen en die op slot te gooien indien nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Als ik het zo zie heeft TF2 geen civilian? De fun/climbmaps waren net het sterke punt van TFC! Supermonkeyball, ttm_climb howhighcanugo, DyingToClimb _O_.

[ Voor 24% gewijzigd door --Christiaan-- op 28-09-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Als iedereen nou ff op deze server gaat spelen waar ik ook admin van bent totdat de "echte" server er is kunne we vast beetje inspelen.

84.244.183.36:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik zal vanavond laat eens inloggen op die server. Hoe veel slots heeft die?
Ik denk dat het inderdaad het beste is voor een public server te hosten. Dan moeten alle groep leden natuurlijk wel regelmatig op die server te vinden zijn. En ook zou het gemakelijk zijn als alle leden een tweakers tag in hun nick zetten. Zoiets bv --> [T.net] <<K.A.I.N>>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
van het weekend helaas bijna geen tijd om te oefenen (droog ijs+koperen buis+super pi+ maat+ pilsje...),
maar ben volgende week zaterdag (met mijn low level/ medium skills...) zeker van de partij!
Mijn mic. hangt weer aan mijn headset dus ik ben er klaar voor; moet zeggen dat ik ook graag wat meer samen als een team wil gaan spelen, als er één shooter is waarbij teamwork (door met elkaar te praten) vruchten afwerpt, is het deze wel!
Ik wil zelfs wel de medic zijn, beste heavy's!

count 'lefty' in!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja, wat echt bijna onverslaanbaar is --> 3 medics + 2 heavy die elkaar healen. En drie keer achter elkaar in übercharge gaan. Zo hebben we de laatste map van cp_dustbowl al verschillende keren gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Heb een laptop cooler gekocht en krijg nu boven de 30 FPS.

Spy is echt grappig en zeker lekker om mee te spelen. Wat leuk is wanneer je een dispenser en een sentrygun zapped, dan moet de engineer een keuze maken tussen zijn dingen redden of mij killen. :9

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/7039/ctf2fort0010vy9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
pff ik heb nu de heavy ondekt wat een geweldige classe :D beetje langzaam maar wel lekker :P en wat een vuurkracht daar veeg je gewoon hele hordes mee weg. Nog een medic erachter en je zit in god mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Na een half uurtje spelen op 2 servers lijkt het alsof iedereen gewoon loopt te schieten en zich niet veel aantrekt van objectives?
Ik had toch op meer teamplay gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Mjaa je moet de juiste servers vinden. Maar daarom hebben ook http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet
Straks hebben we ook onze eigen server. En als iedereen dan ook de moeite neemt op te communiceren via de voicom krijg je leuke teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heavy is zkers lekker met medic alleen te stoppen met een spy.(hs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Als je übercharge bent dan kan een spy niks doen. Want dan ben je onsterfelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:18
vid settings in TF2? Want in je ATi/nVidia tool kan je onder 3D ook nog een hele rats instellen...

En specs is wel handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Superseb op 28-09-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mezelf ook toegevoegd aan de group, nu nog een goeie headset scoren ergens.

Demoman is mijn grote favoriet btw :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben TeamFortress2 aan het downloaden nog 50%, team fortress forever vond ik niet zo. Jammer alleen dat ik voor HL2 moet betalen terwijl ik dat al heb, maar ik mag niet klagen die Orangebox is wel voordelig.

Is TeamFortress2 nu de officiele gereleasde versie of is dit nog een demo?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:18
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:32:
Ik ben TeamFortress2 aan het downloaden nog 50%, team fortress forever vond ik niet zo. Jammer alleen dat ik voor HL2 moet betalen terwijl ik dat al heb, maar ik mag niet klagen die Orangebox is wel voordelig.

Title : Team Fortress 2
Developer : Valve
Release Date : October 10, 2007
Languages : English, French, German, Italian, Korean, Spanish, Russian, Simplified Chinese, Traditional Chinese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
http://img160.imageshack....475/tzieternietuitwx6.png

Vid settings staan op max, zowel in TF2 zelf als in het nVidia control panel

[ Voor 39% gewijzigd door Vinnienerd op 28-09-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:19:
Ok, jongens ik heb net een pm naar frickY gestuurd. Hopelijk krijgen we een private server ter beschikking voor volgende week zaterdag! Iedereen die nog niet gejoined heeft zeker doen !

We zijn al bijna met 70 tweakers.

Ik ga opzoek gaan naar een 24/24 uur private server alleen voor tweakers. Eentje met 32 slots. Als dat lukt dan gaan we het wat professioneler aanpaken. En ons echt richten op teamwork ! Ik ga zelf al een teamspeak server hosten.

Zijn er veel mensen met een mic die het wel leuk vinden om met elkaar te communiceren en echt samen te spelen door middel van voice com?

Als ik geen gratis server vind dan ga ik zelf betalen voor de hosting. TF2 is een nieuw spel en ik ben er vanaf momento nummero uno bij. Ik wil het echt op een hoger niveau gaan spelen en een clan oprichten. Maar voorlopig doe ik het met tweakers. Ik wil echt heel graag een clubje van tweakers vinden die vaak met elkaar gaan samenspelen en op elkaar ingespeeld raken. Iedereen met zijn eigen specialiteit en volledig gericht op teamwork en het halen van de objectives !

Wat vinden jullie daarvan? Is daar intresse voor ?
Ik kan misschien wel wat volk van gamer.nl forum regelen, we zitten daar eigenlijk ook een beetjete kijken of we een server willen draaien. Misschien kunnen we dat combineren, scheelt weer in de kosten en mooi weer meer volk.

Kom trouwens wel een berg tweakers tegen constant, volgens mij volgen jullie mij :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
maar dat gamer.nl volk is gemiddeld 12 jaar of vergis ik mij hierin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:32:

Volgens mij staat er ergens dat je dan een gratis HL2 aan een vriend mag geven als je die al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Eigenlijk is medic spelen toch wel erg saai.

Drukt op knop om te healen
Secondary voor invurnable!
--

en dat de hele avond zeg maar. Wat is jullie indruk daar van? Liever speel ik Engineer :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

FoggyFreek schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:47:
Eigenlijk is medic spelen toch wel erg saai.

--

en dat de hele avond zeg maar. Wat is jullie indruk daar van? Liever speel ik Engineer :)
bent toch wat minder nuttig bezig als je zelf nooit schiet imo maar goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 13:39
<3 sniper...
Echt heerlijk poefen die heady's. :D

Verwijderd

PainkillA schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:36:
maar dat gamer.nl volk is gemiddeld 12 jaar of vergis ik mij hierin :P
16-22 of iets dergelijks. Valt harstikke mee. Jij bent trouwens ook maar 1 maandje ouder dan mij ;).

• punisher007
@Foggyfreek,

Tactiek is natuurlijk wel nodig, levend blijven om je uber (progress) niet te verliezen, dus medpacks scoren hiden en jezelf en de heavy beschermen tegen eventuele vijanden van achter (oa spies).

Verder is er niks zo lekker als een heavy in de rug neerknallen met je medgun .... critical hit x20 :)

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
@koeitje

Ik wil wel medic zijn straks op die server.

Koe heeft al kennisgemaakt met mijn leet skills ass healing :)

trouwens medic spelen vergt toch wel aardig wat handigheid en niet alleen zoals hierboven beschreven is.

zorgen dat je die ubercharge haalt zonder dood te gaan
als vrijwel meest kwetsbare personage midden in het front operen en dan proberen levend terug te komen als heavy het niet haalt.

Verwijderd

Vergeet niet dat je als medic redelijk snel bent en dus ook nog Docs kan innemen met bv een scout of demoman in de buurt.

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

mjgoof schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:18:
@koeitje

Ik wil wel medic zijn straks op die server.

Koe heeft al kennisgemaakt met mijn leet skills ass healing :)

trouwens medic spelen vergt toch wel aardig wat handigheid en niet alleen zoals hierboven beschreven is.

zorgen dat je die ubercharge haalt zonder dood te gaan
als vrijwel meest kwetsbare personage midden in het front operen en dan proberen levend terug te komen als heavy het niet haalt.
Ja probeer als medic maar uit die demo spams te blijven ;D

Default blanke hetero

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Zojuist mijn eerste crash gehad, muur vast compleet geen reactie meer van het systeem. Hopelijk gebeurt dit niet vaker.
Maar damn wat gaan sommige mensen hard t*ring, spellen die gewoon fulltime ofzo....

Verwijderd

Ebayzo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:51:
[...]
Ja probeer als medic maar uit die demo spams te blijven ;D
Ik ben ook zo'n zwakke heavy die langs raketten probeert te strafen. Als er een normale komt wil ik ze nog wel eens opvangen, maar als ik zie dat het een Crtical Missle is probeer ik hem toch echt te ontwijken. Hoop dat m'n medi buddy het ook lukt :+

• Jokuh
  • Laatst online: 13:39
Kheb me zojuist aangemeld op de steam community en ik kom gezellig meegamen!

Verwijderd

September 28, 2007 - Current Release

Changes/Additions
Added option to change Field-of-view, between 75 & 90, from the Options->Multiplayer tab
Added option to disable Player sprays
Increased flamethrower damage at point black range
Demoman grenades (not stickybombs) no longer explode on contact after the first bounce
Bug fixes
Fixed flamethrower hit detection
Fixed a startup crash
Fixed a case where players could get stuck in tc_hydro
Fixed player movement prediction errors
Fixed third-person sniper aim animation not matching player's view exactly
Fixed achievements and stats being awarded when watching other player's demos
Fixed rare server crash due to data corruption in networking
Fixed a case where some sounds had incorrect volumes

Pyro range is gefixed, en ze doen meer damage. Pyro is eindelijk een assault class en demo meer defensive.

Verwijderd

Zo te horen is eindelijk de pyro sterker geworden. Ik ga meteen die class proberen

• punisher007
En de demoman ook minder sterk, werd ook wel te gek met al die lucky kills .....

Vind het trouwens verrassend dat je nu de fov kan veranderen, had niet verwacht dat ze dat toe zouden laten. Snel ff op het hoogste zetten dan maar ;)

[ Voor 49% gewijzigd door punisher007 op 29-09-2007 09:53 ]

Verwijderd

Ik wil dus de Orange Box bestellen. Ik hoorde dat als je bij gcshop besteld, je de TF2 beta kan spelen? betekent dat ze de game dan eerder uitgeven ofzo? en je moet wachten tot steam de games unlockt?
Zo ja, bestel ik het vandaag nog.
Zo nee, heb ik het verkeerd begrepen. :)

• frickY
Demoman grenades (not stickybombs) no longer explode on contact after the first bounce
NEEE!!!!!! :(
Nu wordt het helemaal onmogelijk te ontsnappen aan een om je heen kangeroeende scout

@R-Duin
Je kunt de beta alleen spelen als je pre-ordered bij Steam. Alle games komen dan gewon al in je lijst alleen je kunt HL2:EP2 en Portal nog niet installeren. TF2 en de overige games wel.
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/CS/orangebox.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 29-09-2007 11:29 ]

• punisher007
frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:25:
[...]

NEEE!!!!!! :(
Nu wordt het helemaal onmogelijk te ontsnappen aan een om je heen kangeroeende scout
Tactisch spelen en stickybombs op je escape route. En natuurlijk terugtrekken in smalle gangetjes, net zoals je met de pyro zou moeten doen.

[ Voor 14% gewijzigd door punisher007 op 29-09-2007 11:43 ]

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:15
punisher007, ben jij de [TAG]Punisher waar ik gisteren avond tegen had gespeeld? We hadden een paar leuke sniper duels gehad :). Ik was btw ags.

• Cabo
Lol, de pyro was in TFC echt zo zwak ;) Zou nu wel bang moeten zijn als spy :'(

Welke servers spelen jullie meestal? ZIt vaak op de jolt of wireplay servers dan vooral dustbowl.

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Goed dat ze nog hard aan het werk zijn met TF2, ik vind het spel verre van af.
Het voelt een beetje te simpel aan, alsof het op kinderen gericht is ofzo?
Waarom heeft niet elke klasse een bepaald types nades bijvoorbeeld?
Vroeger had de pyro speciale brandbommen, en de engineer zo van die granaten die nails verspreiden en dergelijke.
Ik vind het een soort van "TF for dummies" momenteel.

• PainkillA
vind de beste mappen totnutoe Hydro en dustbowl. Pyro is nu eindelijk gelijk emt de rest gebalanceerd en de demoman moet door de update wat defenciever spelen. Vond de demoman het meest imba van alle klassen wat nu een beetje verholpen is. Wat mij vooral opvalt online is dat veel mensen gewoon niet aanvallen :S Halve team zit beetje te schiete en te verdedige net buiten de cp. Bang om dood te gaan?

@ hierbove de makers hebben expres die nades eruit gelaten vanwege SPAM. Het is nu al totale chaos en het regnt al demoman grenades waarom ook nog hele zut andere nades die je om de oren vliegen? Haalt aardig wat snelheid uit het spel omdat dan helemaal niemand meer bij de control points komt

[ Voor 27% gewijzigd door PainkillA op 29-09-2007 12:15 ]

• Cabo
Ik mis eigenlijk wel de EMP granaat van de engineer die is echt krachtig en kan ook door muren. Ook kan je met granaten en concs op andere plekken komen.

Het spel is op zich wel makkelijk. Maar het is wel oefenen om headshot na headshot te krijgen. Had gister ( wist niet dat dat kon) een dubbele headshot gegeven, per ongeluk.

En als je goed bent als spy dan kom je zo in de top 5. Het vergt ook wel wat oefenen om snel te cloaken/disguisen om die kut engineers die steeds zitten te campen tusen hun dispenser en sentry te killen.

Wat grappig is, wanneer een engineer bij z;n sentry is, de sentry zappen, dan gelijk de engineer in z'n rug steken en dan zijn dispenser ook gelijk mollen :9

• frickY
@Voyage
Ik heb me kapot aan je geirriteert. Elke keer als ik naar buiten kwam plante je een kogel tussen mn ogen ;)
* frickY speelt als CiPHER

@Caboman
Die kut-engies zitten niet te campen, ze fixen hun sentries die die kut-spies steeds sappen! :+
Engies die je zo makkelijk kunt stabben zijn dom geweest en hebben hun senty niet in de dekking van een 2de sentry neergezet. Dan kun je e redelijk een oudig sappen en neersteken ja.

• Voyage
frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:47:
@Voyage
Ik heb me kapot aan je geirriteert. Elke keer als ik naar buiten kwam plante je een kogel tussen mn ogen ;)
* frickY speelt als CiPHER

@Caboman
Die kut-engies zitten niet te campen, ze fixen hun sentries die die kut-spies steeds sappen! :+
Engies die je zo makkelijk kunt stabben zijn dom geweest en hebben hun senty niet in de dekking van een 2de sentry neergezet. Dan kun je e redelijk een oudig sappen en neersteken ja.
Ow was jij dat :D. Nou aan de andere kant, jullie team maakte onze team aan het eind helemaal in :). Maar ja, ik ging even heel goed, 18 headshots aan 1 stuk door :D.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschein een rare vraag, maar speel TF2 op me laptop(Dell D810). Het draait opzich wel redelijk, maar ik heb het idee dat ik toch hogere settings aan zou moeten kunnen.

Het spel zelf geeft hogere settings aan, maar zodra ik ze daar op zet blijft het spel schokken.

X600 kaartje in me laptop en draai vista. Zou het uitmaken als ik naar XP switch en dan TF2 ga spelen? of maakt dat niet echt uit?

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Er zouden eens wat meer 32 man servers moeten komen. Echt zoveel meer lol daarop :)

• punisher007
Voyage schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:53:
punisher007, ben jij de [TAG]Punisher waar ik gisteren avond tegen had gespeeld? We hadden een paar leuke sniper duels gehad :). Ik was btw ags.
Yup dat was ik. Vanwege ergernis over de hele tijd gesniped te worden, ben ik ook maar ff sniper geworden. Jammer dat team niet veel cover gaf, normaal rocket ik de snipers :)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

Zojuist drie uur lang medic gespeeld, nu is mijn arm lam van het ingedrukt houden van de linkermuisknop. Goed te zien dat ik meer mensen geinspireerd heb met de [GoT] tag te spelen _/-\o_

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• frickY
@Voyage
Op een gegeven moment hadden we vlak voor jullie fort' aan beide kanten een sentry, een een tele exit in het midden vanaf onze spawn. Toen ging het hard ja.

@Cyb
TF2 ondersteunt officieel maximaal 24 slots. Er is een gemodificeerde 32-slots DDL in omloop maar die geeft wat bugs (zoals de voicecomm van het andere team kunnen horen).

• Voyage
frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:44:
@Voyage
Op een gegeven moment hadden we vlak voor jullie fort' aan beide kanten een sentry, een een tele exit in het midden vanaf onze spawn. Toen ging het hard ja.
En het leek alsof niemand daar iets aan deed uit onze team. Wat op een gegeven moment zeer frusterend was. Btw, ik vind die sentrys veel te sterk eigenlijk. Ik hoef maar 1 seconde me kop uit te steken als sniper en ik ben dood 8)7 .

• punisher007
Ik vond de sentries ook overpowered in het begin, maar vind dat niet meer. Het motiveert om als groep samen te werken. Een sniper kan trouwens wel mooi sentries (en de engineer) van afstand mollen.

• Voyage
punisher007 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:32:
Ik vond de sentries ook overpowered in het begin, maar vind dat niet meer. Het motiveert om als groep samen te werken. Een sniper kan trouwens wel mooi sentries (en de engineer) van afstand mollen.
Das waar, maar die sentrys gisteren zaten precies onder mij. Toen kwam ook nog eens een demoman die sticky bombs naar boven schoot. Toen kon ik vrij weinig nog als sniper. Desondanks was het een van de leukste matches die ik tot nu toe heb gespeeld.

• frickY
Van een sniper is het inderdaad de bedoeling dat die buiten bereik van de sentry blijft, en hem vanaf daar sloopt. Het is natuurlijk aan de engy dat de sentry vanaf een afstand niet geraakt kan worden.
Sentries zijn inderdaad wel krachtig, maar mijns inziens niet té krachtig. Het is de enige kracht die een engy heeft.
Daarnaast is een scout met zijn double-jump, snelheid en scattergun ook ongelovelijk krachtig, en een spy ook met onbeperkte sappers. Het houd elkaar in balans :)

Vond het trouwens absurd dat niemand van jullie team op het idee leek te komen via de sewers het water in te gaan. Zeker een demoman had vanuit het water relatief eenvoudig de senties omver kunnen werpen.

[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 29-09-2007 15:55 ]

• Voyage
frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:39:
Van een sniper is het inderdaad de bedoeling dat die buiten bereik van de sentry blijft, en hem vanaf daar sloopt. Het is natuurlijk aan de engy dat de sentry vanaf een afstand niet geraakt kan worden.
Sentries zijn inderdaad wel krachtig, maar mijns inziens niet té krachtig. Het is de enige kracht die een engy heeft.
Daarnaast is een scout met zijn double-jump, snelheid en scattergun ook ongelovelijk krachtig, en een spy ook met onbeperkte sappers. Het houd elkaar in balans :)
Dat viel me ook op, dat de scout zo sterk is. Je kan idd super goed gebalanceerde teams maken in TF2. Op 2fort een paar engys sentrys laten bouwen voor de basis van de vijand, 2 of 3 scouts laten snipen en de engys en hun sentrys dekken. Verder medics, heavys, demos en gaan met die banaan :).
frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:39:

Vond het trouwens absurd dat niemand van jullie team op het idee leek te komen via de sewers het water in te gaan. Zeker een demoman had vanuit het water relatief eenvoudig de senties omver kunnen werpen.
We werden stuk voor stuk afgeslacht :o

[ Voor 17% gewijzigd door Voyage op 29-09-2007 15:58 ]

• Cabo
Welke servers spelen jullie?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Als je lid wordt van de tweakers community kan je iedereen stalken ;)

• punisher007
Verschillende servers, via de tweakers.net community in steam kun je zien waar iedereen speelt:

• Cabo
Ja maar zie jullie nooit spelen, ohjah nu is 1 member in een spel. Ohh dat ben ik :9
Ik zal erop letten.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
punisher007 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:23:
Verschillende servers, via de tweakers.net community in steam kun je zien waar iedereen speelt:

• Kain_niaK

Kain_niaK

Shabbaman schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:29:
Zojuist drie uur lang medic gespeeld, nu is mijn arm lam van het ingedrukt houden van de linkermuisknop. Goed te zien dat ik meer mensen geinspireerd heb met de [GoT] tag te spelen _/-\o_
Das een heel erg goed idee ! Dus aan iedereen van onze steam community --> Hoppekee [GoT] voor je nick zetten. Dan word het pas echt leuk als we met een stuk of 8 gotters met allemaal [GoT] in de nick een server gaan dominaten :+ (Heb mijn nick net aangespast)

ON TOPIC: Ik speel nu dus op 90 FOV ipv 75. Dat is wel even wennen maar ja, je ziet natuurlijk meer op die manier dus waarom niet?

En de Pyro is nu een stuk sterker geworden. De demoman andersom. Al word ik nog vaak geraakt door een demo grenade die niet gebounced heeft en dus meteen on ploft op mijn lichaam. Jongens wat haat ik dat, dan ben je meteen dood.

• punisher007
Ben benieuwd of ze ook nog wat aan de melee wapens gaan doen ....

Maare deze momenten blijven super:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1062/1458862132_6711968a98_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1205/1458862446_dc4c863297_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1161/1457996999_f7abe3d9a7_o.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door punisher007 op 29-09-2007 17:24 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Euh, zou het niet leuker zijn als je screenshots hebt van vijanden die ontploffen? Ipv dat je zelf dood bent. Is iets wat ik vrij hinderlijk vind. Elke keer als ik ontplof of op één of andere manier het loodje legt vraagt ie poeslief of ik het moment wil bewaren. Nou nee, ik ben dood potverdorie.

Is er toevallig iemand die het moment bewaard heeft toen ik hem doodde? Ruilen ?

• punisher007
Naja de pics die ik post zijn van degenen die mij hebben vermoord, maar vervolgens ook niet meer leven :)

Verwijderd

punisher007 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:23:
Ook maar even gejoined. Wat zijn die Scouts trouwens effectief met die double-jump! Vooral doordat je die 2e jump van richting kan veranderen. Echt een leuke class om mee te spelen :)

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

yehees! Net ook maar ordered. Incoming data van Steam! Bring it on!

en shabbaman, speel je het nog veel?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Valt wel mee hoor... werken, je kent het wel.Ik zit "nog maar" op 11 uur.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Punisher zit op 64 uur !

Verwijderd

kwam hem net tegen ja kan dat kloppen TF2.nl server 2

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hee antje, jij ook hier :)

en shabba, druk he dat arbeideren ;)
Vroeger toen we nog gewoon niets te doen hadden.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

heb het spel nu ook (had me gisteren dacht ik al aangemeld op de community)
dus zal het ook alvast gaan proberen te spelen :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.