[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.505 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Het lange zwarte scherm na alt+tabben, en ook het zwarte scherm na het wijzigen van de resolutie (of andere videoopties zoals MCA) schijnt een nvidia-gerelateerd iets te zijn. Ik heb dit ook bij het spel The Ship, welje ook op de Source-engine draait.
OxiMoron, punisher007 en Pheace, hebben jullie inderdaad net als mij een nvidia kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Hoop toch wel dat ze met nog een CTF map komen.. 1 is een beetje saai.

@frickY: Yup.. PoV 8800 GTS

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Dat zwarte scherm heb ik ook wel is< maar mijn pc is brak dus gewoon ff wachten en het spel gaat weer verder :). Het is een beta heb geduld. Al is ie wel echt geweldig. Mijn online nick is Postius. Ik ga alleen the orange pack wel kopen voor mijn 360 want dat draait lekkerder dan op mijn pc(zucht mijn PC hart breekt). Anderen mensen die nog een beetje ervaringen willen posten? Ik amuseer me tot nu toe echt echt ENG goed met een Beta......ohjeej als dadelijk het volledige spel er is.....

Btw die battle animaties zijn echt te grappig :p. Die van de Heavy dat ie zijn minigun pakt en zo:"Aaahhhhh KISS ME!" roept vond ik vrij humor.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
MOAW schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:50:
Over 2,5 weken is de Orange Box al verkrijgbaar dus lijkt me sterk dat ze nog maps erbij zullen doen. Kan niet wachten op Episode 2, lijkt me echt vetjes :P
En de modcommunity dan? Die is enorm groot op Hl2 gebied. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

frickY schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:59:
Het lange zwarte scherm na alt+tabben, en ook het zwarte scherm na het wijzigen van de resolutie (of andere videoopties zoals MCA) schijnt een nvidia-gerelateerd iets te zijn. Ik heb dit ook bij het spel The Ship, welje ook op de Source-engine draait.
OxiMoron, punisher007 en Pheace, hebben jullie inderdaad net als mij een nvidia kaart?
Ik wel inderdaad, kan me niet meer zo herinneren of de settings veranderen bij "The Ship"ook zo'n probleem was daarentegen maar goed, lang niet meer gespeeld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Caboman schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:10:
[...]

En de modcommunity dan? Die is enorm groot op Hl2 gebied. _/-\o_
Ik heb zelf ook veel gemod, nooit zonder echt enig werkend resultaat, maar ken hammer tot op het bot en ken alles van de entities, AI, brushwerk, displacements etc. Dus waar denk je dat ik op wacht :9~ SDK update! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoeveel kost die pre-order nou precies dan?
Ik zou zeggen 45/1,4=E32,14 maar ik hoorde dat er ook nog wat bovenop die $45,- kwam ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Koste mij 38,78 euro. Valt best mee aangezien je toch nooit een dvd gebruikt bij steam games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
ik heb een x800 pro AGP.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Oke, dan is het dus geen nvidia gerelateerd iets.. of jij omschrijft je probleem niet goed :p

@Gimbooze
Er komt inderdaad nog BTW overheen. Met de huidige dollar-koers ligt het totaalbedrag rond de €38,-. Dat valt reuze mee voor een geweldig spel als TF2, met daarbij Portal.. en ook nog HL2:EP2

@Postius
Het heet alleen nog 'beta' omdat er nog veel bugs inzitten. Het enige verschil tussen de huidige versie en de versie vanaf 10 okt zal zijn dat het merendeel van die bugs verholpen is. Functioneel zullen er geen toevoegingen komen. Dus het is maar goed dat je je zo vermaakt met het huidige spel, veel meer krijg je niet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 24-09-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Net maar ff-tjes 40 euro op m'n PP gegooid.. nu 4-6 dagen wachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
MOAW schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:18:
[...]

Ik heb zelf ook veel gemod, nooit zonder echt enig werkend resultaat, maar ken hammer tot op het bot en ken alles van de entities, AI, brushwerk, displacements etc. Dus waar denk je dat ik op wacht :9~ SDK update! _/-\o_
Ik ben op dit moment aan het mappen voor TF2, er zijn manieren om de textures en models etc te laden.
Ook is er al een map uit: cp_lazytown

http://www.hl2world.com/b...l-bugs-fixed-vt48258.html

Afbeeldingslocatie: http://xedev.eu/folder/screenshots/lazytown01.jpg

Zeer verslavende map tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Leuke map idd, alleen had er hier en daar wel wat meer aandacht aan besteed mogen worden.

Mappen voor multiplayer doe ik trouwens niet, ben niet zo'n held in de balans vinden in maps. Ik richt me vooral op Single player.

En ja, na 4 jaar ben ik nogsteeds aan het pijnzigen waarom ik de hydra niet goed krijg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
frickY schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:09:
@Postius
Het heet alleen nog 'beta' omdat er nog veel bugs inzitten. Het enige verschil tussen de huidige versie en de versie vanaf 10 okt zal zijn dat het merendeel van die bugs verholpen is. Functioneel zullen er geen toevoegingen komen. Dus het is maar goed dat je je zo vermaakt met het huidige spel, veel meer krijg je niet ;)
Ach in de final zullen net zo goed bugs zitten :) De grootste zullen ze hopelijk eruit hebben gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

OxiMoron schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:21:
Heb nog wel twee problemen met TF2.

1. De intro movie van valve heb ik wel geluid, geen beeld (Geen groot probleem, voor de rest doet ie het wel)

[...]
Heb ik ook, tenzij ik windowed speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Cyb schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:18:
[...]

Wat jij beschrijft heb ik 1x gehad, en na 30 seconden ofzo ging het laden weer verder. Maar de crashes die ik tijdens mapchanges heb, zijn echte crashes, verschillende soorten blue screens etc.

Maar ik ga het in iedergeval proberen zonder HDR.
Net een tijdje zonder HDR gespeeld zonder crashes. Lijkt inderdaad stabieler te draaien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb hem nu ook onder XP aan de praat gekregen. Het lag (volgens mij) aan het ontbreken van de originele Half Life II. Nu crashed hij niet meer, althans niet in het begin. Ga vanavond als ze hier vroeg naar bed zijn ('t is maandag...) eens testen hoe het allemaal gaat met AA& AF.

Ben niet meer alleen verslaafd aan chocolade...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik krijg met een spy geen sentrygun stuk :(
Ik loop er heen, cloacked natuurlijk, en dan druk ik op MOUSE1 als een gek, maar doet weinig. Ik zie wel met witte lijnen mn zapper getekend, dus het gaat bijna goed, maar is er een speciale handeling ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hann1BaL schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:41:
Ik krijg met een spy geen sentrygun stuk :(
Ik loop er heen, cloacked natuurlijk, en dan druk ik op MOUSE1 als een gek, maar doet weinig. Ik zie wel met witte lijnen mn zapper getekend, dus het gaat bijna goed, maar is er een speciale handeling ofzo?
Zoals je zult leren, als spy kan je *niks* vanuit stealth, je moet uit je stealth zijn en beste dus met een disguise aan anders schiet die turret je verrot.

Ook backstabben moet op die manier.

Wat je dus als spy zeker bij de hand wil hebben is je "last disguise"button want die ga je heel vaak gebruiken. (standaard B geloof ik).

Was even wennen maar wel zo eerlijk vind ik, als engineer irriteren die spies me al meer dan genoeg :D

Edit: ow nog even extra, je disguise dropt alleen als je een *aanval* doet, anders blijft ie, ook als er op je geschoten wordt. Een sentry sappen dropt je niet uit disguise.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 24-09-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Heb gister tijdje demoman gespeeld, dies wel lekker om mee te vliegen om vervolgens een surprise attack van achter te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Same here :) Al blijf ik het timen van je stickybomb jump lastig vinden. Te vroeg en je bent half dood als je de lucht in vliegt, en breekt je benen en gaat volledig dood als je weer neerkomt, te laat en je vliegt alleen een stukje naar boven.

In bijvoorbeeld 2fort vind ik het geen probleem om van buiten op de overloop te springen. Maar binnen heb je dat gat waar je naar de hal op de 1ste verdieping kunt komen, en het lukt me maar zelden in 1 poging daar doorheen te jumpen, en als het lukt heb ik nog maar de helft van mijn health over.
Heb nog niet goed door waar je het best kunt zijn ten opzichte van je stickybomb, zowel in positie als hoogte (hoelang wachten na springen tot je ze detonate). Maar al doende leert men :)
Het is mij ook nog niet gelukt om in 2fort uit het water te stickybomb-jumpen.

Is het met friendly fire aan overigens mogelijk je teammates te laten stickybomb jumpen?
Lijkt me ideaal om een engineer zijn sentry op hoge plaatsen te laten neerzetten, of teleports goed te verstoppen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 25-09-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Naja dat op 2fort is gewoon omdat dat gat erboven zo klein is ;)

Wat betreft friendly fire grenade jump, ik vermoed van wel .... moet zeggen dat ik hier zelf ook al aan gedacht had :) Desondanks speel ik liever zonder friendly fire ivm spies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb spies vaak redelijk snel door. De meeste zijn gewoon zulke slechte spies, dat het gedrag direct opvalt.
Bijvoorbeeld gister in sudden death, komt er een medic uit de sewer rennen in 2fort. Die krijgt meteen een nade tegen zijn hooft, want medics rennen zelden alleen rond, en al helemaal niet in SD. Ook grappig dat de meeste spies er voor kiezen als medic of engy rond te rennen, omdat dat minder schijnt op te vallen. Heb pas 1 spy kunnen opgeblazen die als HWG richting intelroom ging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 05-08 21:19
Als spy kom je met wat betere spelers moeilijk echt goed door... tegenwoordig heeft iedereen standaard een pistooltje of shotty in de hand om iedereen die ze zien te checken op echtheid...

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat werkt anders ook niet altijd. Schoot laatst 2x op iemand waarvan ik dacht dat het een spy was, maar er gebeurde niets. Ik draai me om, en heb een mes tusen mijn ribben. Was het er toch een.
Het is moeilijk te zien of je wel of niet raak schiet .Veel spies beginnen automatisch terug te schieten als jij schiet waardoor ze zichzelf verraden, maar deze deed dat niet. Ik vertrouw nu gewoon niemand meer tot ze terug schieten zonder in een spy te veranderen :)

Ik vind het wel jammer dat je als engy maar 1 sentry kunt plaatsen. Voor een goede werking heb je er eigenlijk 2 nodig op enige afstand van elkaar, die elkaar dekken voor spies. Maar je krijgt een 2de engy zelden zover met je samen te werken. Wat dat betreft lopen er al veel tactisch onbekwamen spelers rond :D Lijkt me leuk eens wat potjes met de wat intelligentere Tweakers te spelen :p

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 25-09-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
pyro spy checking ftw :P if player catch fire then player = spy. En gelijk mooi lichtgeved zodat iedereen het gelijk ziet Ben zelf meestal vermomd als soldier wat totnutoe erg goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
PainkillA schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:16:
pyro spy checking ftw :P if player catch fire then player = spy. En gelijk mooi lichtgeved zodat iedereen het gelijk ziet Ben zelf meestal vermomd als soldier wat totnutoe erg goed werkt.
Naja je past je vermomming aan aan de tegenstander en aan het doel dat je wil bereiken ;) Als er veel engineers bij tegenstander zijn, dan is dat wel handig om te worden vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Klopt het trouwens dat je als spy geen senties kunt sappen als je gecloaked bent, zoals Pheace aangeeft? Ik dacht namelijk dat sappen juist wél kon terwijl je cloaked bent.. anders ben je dood voor je sapper op een sentry zit.
Je sapped eerst de sentry. Dan uncloack je, en dan wack je de engy. Of kan het inderdaad neit maar kun je wel sappen terwijl je vermomd bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

frickY schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:15:
Ik vind het wel jammer dat je als engy maar 1 sentry kunt plaatsen. Voor een goede werking heb je er eigenlijk 2 nodig op enige afstand van elkaar, die elkaar dekken voor spies. Maar je krijgt een 2de engy zelden zover met je samen te werken. Wat dat betreft lopen er al veel tactisch onbekwamen spelers rond :D Lijkt me leuk eens wat potjes met de wat intelligentere Tweakers te spelen :p
Ben het wel met je eens, maar....

Misschien hadden die "onbekwame" spelers wel veel betere plannen als jij en hebben ze hun toetsenbord opgevreten omdat jij sentry's aan het plaatsen was op de meest voor de hand liggende posities, makkelijk bereikbaar voor de rockets van soldiers...

Iets met balk, oog, splinter. Pas wanneer je bv. 4 of 5 rondes met één team speelt kan je vooraf in de setup tijd wellicht iets doorspreken, maar ook daar komt meestal weinig van helaas.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Join n clan en installeer teamspeak!

mooi was die tijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
Klopt het trouwens dat je als spy geen senties kunt sappen als je gecloaked bent, zoals Pheace aangeeft? Ik dacht namelijk dat sappen juist wél kon terwijl je cloaked bent.. anders ben je dood voor je sapper op een sentry zit.
Je sapped eerst de sentry. Dan uncloack je, en dan wack je de engy. Of kan het inderdaad neit maar kun je wel sappen terwijl je vermomd bent?
Je kan niks als je gecloaked bent. Maar je kan wel sappen als je disguised bent zonder je disguise te verliezen. Daardoor kan je alles sappen zonder dat de sentries op je beginnen te schieten en ook vaak zonder dat de engineers het doorhebben dat jij het bent(tenzij je het heel opvallend doet).

En daarom heeft het zo nu en dan wel nut om als Engineer te disguisen omdat dat de enigen zijn die iets te zoeken hebben bij een sentry. Alleen je moet je dus wel op het juiste moment disguisen en uncloaken. Het beste is het vijandelijke kamp gecloakt binnen te lopen om pas achterin ergens weer zichtbaar te worden. Dan kan je als 'engineer' rechtstreeks naar de sentries lopen zonder dat er veel argwaan is(dit helpt natuurlijk niet als de enemy maar 1 engineer heeft).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zoals ik al zei, met je vermomming aan schieten die sentries dus niet op je en je vermomming dropt niet als je sapped. Stealth is meer iets om voorbij stukken te komen waar vijanden anders misschien op je schieten of snel te verdwijnen of zo maar niet om vanuit aan te vallen, daar heb je je vermomming voor ^^

En inderdaad, wel eerst sappen en dan pas de engineer aanvallen, zolang dat ding gesapped is doen ze niks of je nu vermomming hebt of niet.

Edit: ow net te laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
In clan-verband TF2 spelen geeft inderdaad wel een enorm voordeel, dan kun je in ieder geval je tactieken doorspreken en echt samenwerken, in plaats van samen maar wat aanklootten.

@Eijkb
Inderdaad grote kans dat de andere engies net zo over mij denken als ik over hen :) Het zou in ieder geval prettig zijn als spelers binnen een team meer op één lijn zitten. Ik mis wat dat betreft wat voice chat options.
Je hebt wel een "Sentry here".. maar het zou geniaal zijn als engies hiervan een notificatie krijgen net als medics dat krijgen als iemand een medic roept.

Heb vaak gehad dat ik naast mijn sentry stond en opeensd e melding krijg dat een spy hem aan het saboteren was, vandaar mijn vermoeden dat je gecloaked wel kunt sappen. Kan natuurlijk ook dat ze na het sappen direct cloaken juist zodat ik ze niet zie ^^

//Edit
Dit topic loopt hard :D Is TF2 ook geen eigen topic waard, ipv samen met FF?

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 25-09-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
juist - je kan niet sappen als je 'onzichtbaar' bent
Je kant wel sappen met je diguise - meestal hebben mensen wel gelijk door dat jij degene bent die aan het sappen bent, en schieten gelijk.

Je raakt je cloak EN disguise kwijt als je gaat schieten of mes-steken.

EDIT- juist ik moet vaken F5 duwen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:58:
[...]

juist - je kan niet sappen als je 'onzichtbaar' bent
Je kant wel sappen met je diguise - meestal hebben mensen wel gelijk door dat jij degene bent die aan het sappen bent, en schieten gelijk.

Je raakt je cloak EN disguise kwijt als je gaat schieten of mes-steken.

EDIT- juist ik moet vaken F5 duwen O-)
Nee, je cloak raak je niet kwijt, want je kan niet eens schieten of steken met cloak aan :P (heel irritant trouwens, vooral omdat het toch 1-2 sec duurt voordat je uncloaked bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Nickman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-07 21:06
Na de patch zijn mijn vastloop problemen verholpen. Kan het spel nu zonder problemen spelen met max instellingen.

Erg leuk spel, ben normaal niet zo'n fan van shooters maar dit is toch wel erg leuk. Als medic de heavy's beschermen en zo hele legers aan vijanden uit te roeien. Mooie zaak (h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

frickY schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:27:
Tweakgaming Team-Fortress 2 @ 217.19.17.7:27015
Die server doet het nog niet, of wel?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:02:
[...]

Nee, je cloak raak je niet kwijt, want je kan niet eens schieten of steken met cloak aan :P (heel irritant trouwens, vooral omdat het toch 1-2 sec duurt voordat je uncloaked bent)
En dat is juist goed. We hoeven de spy niet overpowered to maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:27:
[...]

En dat is juist goed. We hoeven de spy niet overpowered to maken :)
Inderdaad, mensen kunnen klagen wat ze willen over de spy wat cloak betreft en dat iedereen op ze schiet maar zelfs op een map als 2forts waar je als medespeler nog wel het meest gewantrouwd wordt kunnen spies nog altijd een ravage aanrichten soms, sterk genoeg zo lijkt me ^^

Ik lach me ook kapot al die spies die maar vinden dat FF aan moet staan, hoezo ik wil overpowered zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik merk dat er veel spies ronddwalen switch ik altijd naar Pyro. Ga ik even een ravage aanrichten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opschieten PayPal! Ik kan niet wachten om deze game te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:50:
Opschieten PayPal! Ik kan niet wachten om deze game te spelen :o
Hier nog een :P
Zag dat vandaag geld van m'n rekening was gehaald door Paypal, maar dan kan het nog wel even duren voordat het erop staat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die last hebben vast een hangend spel na 30 sec spelen: als je het opstart met de parameter '-dxlevel 81' (zonder aanhalingstekens) verdwijnt het probleem als sneeuw voor de zon.

Je levert natuurlijk wel iets in op details, maarja, het scheelt bij mij iig een hoop irritatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:14:
[...]

Hier nog een :P
Zag dat vandaag geld van m'n rekening was gehaald door Paypal, maar dan kan het nog wel even duren voordat het erop staat geloof ik.
4 tot 6 dagen. Verwachte clearingsdatum bij mij is a.s. donderdag, nog even wachten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Bij mij 1 oktober pas, maar het is er gisteren al afgehaald dus ik ga er vanuit (lees: hoop) dat het er nog voor t weekend opstaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:00
Steam moet iDeal gaan accepteren! :D
Bespaart een hoop shit voor mensen zonder credit card of die niet lang willen wachten met die shit paypal overboekingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Visa is ook een uitkomst imo :D

• frickY
Shabbaman schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:10:
Die server doet het nog niet, of wel?
Ben er inderdaad nog niet aan toe gekomen achter het "Connection lost" probleem aan te gaan. Hopelijk aanstaand weekend.

• bcd87
  • Niet online
Jokuh schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:31:
Steam moet iDeal gaan accepteren! :D
Bespaart een hoop shit voor mensen zonder credit card of die niet lang willen wachten met die shit paypal overboekingen...
Precies :P
Zelfs een hele hoop buitenlandse sites/bedrijven gebruiken iDEAL voor nederlandse klanten, maar paypal nog niet. Ik snap dat niet zo :P

• OxiMoron
Gister een vage game gespeeld.. 2ford.. 2 turtle teams :(

Zijn mensen zo bang om te verliezen dat ze liever een stalemate hebben dan de tegenpartij te laten winnen? :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• punisher007
OxiMoron schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:57:

Zijn mensen zo bang om te verliezen dat ze liever een stalemate hebben dan de tegenpartij te laten winnen? :S
Vaak wel ja .... maja met een beetje skilled combo medic + attacker kom je dan best ver :)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

punisher007 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:06:
[...]

Vaak wel ja .... maja met een beetje skilled combo medic + attacker kom je dan best ver :)
Of als er een hoop buildings bij elkaar staan ze als spy allemaal sappen, geheid een paar die kapot gaan :D

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 12:40

Crp

Gimbooze schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:11:
[...]

Precies :P
Zelfs een hele hoop buitenlandse sites/bedrijven gebruiken iDEAL voor nederlandse klanten, maar paypal nog niet. Ik snap dat niet zo :P
een tijdje terug hadden ze dat in de Beta sectie, kon je je ook voor aanmelden in de opties. Die beta is nu voorbij dus hopen dat het in de volgende update komt

• frickY
OxiMoron schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:57:

Heb inderdaad ook al vaak gehad dat nauwelijks geprobeerd wordt andermans intel te veroveren. Veel mensen lijken het liefst defensief als sniper, engy of para te spelen in 2fort. Ik speel bij voorkeur demoman, maar meestal ook defensief.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
sniper is net als in TFC beetje nutteloos vind ik... naja nutteloos. Het voegt niet echt iets toe aan het team. Vind het een beetje een lame class

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Gister geinstalleerd en ik moet zeggen wat een vet spel. Draait super geen lag/framedrops of andere mankoos als bij bf2.....
Ondanks de "kidie" vormgeving is het spel zeker mooi kwa vormgeving. Vanavond nog eens wat proberen, favo is toch wel scout lekker hard overal langs rennen.... :o

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Nu 2 favoriete games! TeamFortress 2 en Quake Wars. Wat een goeie tijden voor PC gaming! :)

-- Altijd blijven prutsen --

• frickY
@Rpol
Ik vind de sniper anders een aardig sterke class, vooral door zijn submachinegun.
In de meeste spellen is een sniper kansloos in close-combat, maar ik ben als demoman toch al vrij vaak omlegt door die machinegun.
Als defence bij controlpoints zijn ze ook erg geschikt, maar ook in 2fort. Ben al regelmatig door het hoofd geknalt terwijl ik van de overloop afspring.

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Rpol schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:12:
sniper is net als in TFC beetje nutteloos vind ik... naja nutteloos. Het voegt niet echt iets toe aan het team. Vind het een beetje een lame class
Net als in TFC nutteloos? In TFC kon je nog je wapen laden zonder in te zoomen en was je zo nog sterker. Ik neem vaak de sniper in TF2 vind het wel een toegevoegde waarde al is het voor mezelf een rush datr ik graag headshots geef. :9

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ben je gek, die zijn briljant voor als je een medic + Heavy combo over de midwalk zie komen, ik had een keer een clan combo tegen me die dat elke keer deed en elke keer als ze door het midden kwamen schoot ik die medic dood in en schot, of soms zelfs de heavy ^^

• OxiMoron
Ben ik het toch niet mee eens, snipers zijn juist erg goed in het halveren van het vijandelijk offensief, met een fully charged shot doe je ook aardig wat damage on sentry guns, maar dan moeten ze natuurlijk wel zo opgesteld zijn dat je ze neer kunt halen.

• frickY
Fully charged?
Vertel je me nu dat je bij snipers, net als bij demoman's stickybomb launcher, je shot kunt poweren door je muis langer ingedrukt te houden? :o

Om mijn framerate rond de 60 te houden speel ik op 1024x768, waardoor de tips helaas deels wegvallen achter het loading-dialoog. Dergelijke wijsheden ontgaan me dus :(

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 26-09-2007 13:20 ]

Verwijderd

Hoe langer je door je scope kijkt... hoe meer damage. Maar na 5 seconden zit je aan de max. (je ziet zo'n progress-bar graphje in de scope van de sniper.)

Verwijderd

Nee, hoe langer je ingezoomed blijft als sniper, hoe meer damage je doet. Je kan dit zien aan je laser pointer (die wordt helderder van het midden uit). en aan het metertje dat naar 100% loopt als je ingezoomd bent.

En als je sniper nutteloos vind dan doe je toch echt iets niet goed :). In TF2 schiet je met een 100% schot van een sniper een HWG in 1x dood (headshot wel maar goed... ze zijn zo langzaam). Dat scheelt echt zoveel bij een medic-hwg combo, 1 van de weinige dingen die dat kan tegenhouden (en spies).

• punisher007
Bij medic-hwg combo is de hwg supercharged en is hij volgens mij dus echt niet in 1x dood. Schiet ik liever de medic af zoals Pheace ook al zei :)

Wat betreft die tips die wegvallen, bekijk ook de audio commentary eens voor tips.

[ Voor 31% gewijzigd door punisher007 op 26-09-2007 14:07 ]

Verwijderd

Iemand die leuke nederlandse servers weet of waar zitten jullie zoal.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Er is een server van de [NL] TF2 community, IP weet ik zo niet ( zit op school) wat je kan doen is je aanmelden bij deze ''groep'' op steam en daar staat het ip wel!

Suc6 ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10

Stewie!

Keen must die!

We hebben nu ook 3 nieuwe servers online:
  • 84.244.187.185 - i3D.net - TF2 Community #1 Well Only
  • 84.244.187.186 - i3D.net - TF2 Community #2 2Fort Only
  • 84.244.187.187 - i3D.net - TF2 Community #3 All maps
Feedback altijd welkom :)

Server 1:
Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/controlpanel/gameservers-usage-day.php?gameserver=3575
Server 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/controlpanel/gameservers-usage-day.php?gameserver=3574
Server 3:
Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/controlpanel/gameservers-usage-day.php?gameserver=3573

Dit valt onder werving, iets wat hier niet toegestaan is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 15:46 ]

Verwijderd

Even een vraagje :

In de topic start staat " Is op 13 september 2007 uitgekomen. "

Is Team Fortress 2 nu al beschikbaar in de winkel ? Dan heb ik het over de Orange box. Maar heb je dan niet de beta versie van het spel ?

Als ik de orange box koop dan heb ik toch een key voor op VAC server van steam te kunnen spelen ?

thnx

• frickY
Nee, momenteel is alleen nog de BETA beschikbaar.
The Orange Box, met daarin de 'echte' versie en Portal en HalfLife2:Ep2 komen 10 oktober uit.

Om op een VAC-server te spelen moet je inloggen in je Steam-account. Je gekochte spellen zijn aan dit account gekoppelt. Het antwoord op je tweede vraag is dus ja, mits je geen VAC-ban aan je account hebt hangen.

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 26-09-2007 16:57 ]

Verwijderd

Als een medic een heacy sc-ed, is die medic dan zelf ook onsterfelijk?

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ja de medic zelf ook.

Ik speel overigens alleen maar sniper, gewoonweg omdat ik daarmee de meeste lol heb, en ik ook meestal mvp word ermee.

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Alleen wel jammer dat je veel snipers hebt die ook nutteloos zijn. Van die mensen die nog blijven campen als je punt word ingenomen :-p. Ik ga zelf veel voor Soldier,Demoman,Heavy&engineer. Mijn killing spree van 12 met mijn soldier staat me nog wel bij :-p. Het hangt meestal van de map af en welk team en wat mijn teamgenoten zijn. Ik probeer toch altijd wel in Team belang te spelen. Helaas snappen weinig mensen dat. Vooral al de NOOBS die engineers gaan en alleen maar sentries op domme plekken neerzetten en geen teleports maken(teleports heerschen). Maar goed die irritaties heb je altijd op Publics.
Het spel is overigens echt geniaal.....En nu ga ik Halo 3 doen xD

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• punisher007
XtrmEend schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:16:
Ja de medic zelf ook.

Ik speel overigens alleen maar sniper, gewoonweg omdat ik daarmee de meeste lol heb, en ik ook meestal mvp word ermee.
Lekker boeiend of je mvp wordt als je team verliest :) Maare uiteindelijk draait het om de lol zoals je zelf al zegt. Persoonlijk offer ik me graag op als ik hiermee een belangrijke speler of turret kan mollen :)

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik heb een killing spree van 23 met een spy. Echt heerlijk. De hele tijd een kill langs achter met een knife en meteen terug in vermoming met de knop last disguise (is bij mij mouse4). Ik wisselde de hele tijd van vermoming. Maar meestal ben ik een sniper. Als je die langzaam achteruit of vooruit laat lopen terwijl je met je rug naar het vijandelijk team staat word je bijna nooit herkent. Daarna gewonnen wachten tot er iemand voorbij komt.... tijgersprong en weer een kill.... dan snel terug in vermoming of cloaked gaan. En altijd als je uit cloak komt je even rustig houden en wachten tot je weer 100% cloak hebt. Spy is een heerlijke klasse en de enige waar ik echt goed in ben.

Wel leuk dat ik nog steeds dingen lees die ik niet wist. Dat een sniper power oplaad bv had ik nog helemaal niet door. Verklaard wel waarom de mensen die ik schoot niet dood gingen. Ik heb nog lang niet alle klassen door en ik heb ze ook nog niet allemaal even lang gespeeld. Ik ben 50% spy 45% engineer en 5% andere klasse.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Killing spree van 23 met spy? Hoe slecht zijn je tegenstanders dan wel niet 8)7. Eerst wat ik doe als ik merk dat er constant een spy loopt te backstabben is even gaan BBQ-en. Of op een FF server? Want dan zijn spies wel te overpowered.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 22:40 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:40:
Killing spree van 23 met spy? Hoe slecht zijn je tegenstanders dan wel niet 8)7. Eerst wat ik doe als ik merk dat er constant een spy loopt te backstabben is even gaan BBQ-en. Of op een FF server? Want dan zijn spies wel te overpowered.
Haha dacht ik dus ook, als dat op een 2forts was (ik hoop het toch niet) dan zijn ze toch wel vreselijk dom geweest, ik ga na 1 kill vaak al toasten :D

• punisher007
Ik net weer ff 2forts gespeeld, maar damn ... het lijken wel allemaal camper-strikers :) Schiet natuurlijk niet op om dan door de verdediging in je eentje te komen zo ongeveer.

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Tja de meeste noobs beginnen meteen als engeneer
.... Mister rocket :+

Verwijderd

Het heeft even geduurd maar de TeamFotress-2.nl heeft nu ook zijn eigen publics !
80.69.77.14:27015 [NL] www.TeamFortress-2.nl :: TF2 public 1 ::
80.69.77.11:27015 [NL] www.TeamFortress-2.nl :: TF2 public 2 ::

Beide full mapcycle + custom map :P

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Mooi vanavond zeker even checken. Gister als spy flink loos gegaan, je moet je echt aanpassen aan de stijl van de tegenstander dan loop je zo naarbinnen. Even cloak en je bent binnen, geniaal...
Zeer mooi bedacht allemaal _/-\o_

• frickY
Ik begreep dat sommige mensen gecloakte spies niet kunnen zien?
Ik zie echter wel vaak een vage blur rond lopen. Zie je spies alleen als hun cloak zo goed als op is, of is dit afhankelijk van je videoinstellingen oid?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

frickY schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:49:
Ik begreep dat sommige mensen gecloakte spies niet kunnen zien?
Ik zie echter wel vaak een vage blur rond lopen. Zie je spies alleen als hun cloak zo goed als op is, of is dit afhankelijk van je videoinstellingen oid?
tot nog toe zie ik ze als ze net proberen te cloaken, als ze dichtbij genoeg zijn en als ze geraakt worden door schoten.

Soms komt het ook voor dat ze een soort van bubbeltjes onder zich hebben net als van een transporter of zo, das wel grappig dat je dan zo'n rondje bubeltjes ziet rondlopen :D

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
dqs denk de eerste paar seconde dat ie (deels) zichtbaar is.

• frickY
Zal er eens op gaan letten wannneer ze nou wel en niet zichtbaar zijn.

Die blauwe (of rode) bubbeltje die je bedoeld Pheace, die komen denk ik door het gebruik van een teleport? Dan heb je ook even zo een gloed om je heen.

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Zojuist mijn eerste crash gehad met de nieuwe patch van vandaag. Een blauw scherm met BAD_POOL_HEADER. Het gebeurde bij een map change na ongeveer 1 uur gamen.
HDR was standaard aan, toch maar weer proberen zonder HDR.....

[ Voor 14% gewijzigd door Cyb op 27-09-2007 14:17 ]

• OxiMoron
Damage maakt de cloaked spy een beetje zichtbaar en veel licht maakt ook uit..

Verder zie je cloaked spies van je eigen team altijd net iets beter volgens mij

• frickY
Volgens mij zie je spies van je eigen team sowieso niet cloaked. Je zie thun disguise immers ook niet. Toch? :?

Verwijderd

Hmm t loopt bij mij toch niet helemaal lekker met af en toe wat haperingen. Zou niet moeten mogen met een E6300 en een 7600GT

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:46:
Volgens mij zie je spies van je eigen team sowieso niet cloaked. Je zie thun disguise immers ook niet. Toch? :?
Je ziet friendly spies half doorzichtig als ze gecloaked zijn.

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:52:
Hmm t loopt bij mij toch niet helemaal lekker met af en toe wat haperingen. Zou niet moeten mogen met een E6300 en een 7600GT
Heb ik ook soms maar dit ligt voornamelijk aan de server waar je opspeelt naar mijn idee.

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 08:33:
Het heeft even geduurd maar de TeamFotress-2.nl heeft nu ook zijn eigen publics !
80.69.77.14:27015 [NL] www.TeamFortress-2.nl :: TF2 public 1 ::
80.69.77.11:27015 [NL] www.TeamFortress-2.nl :: TF2 public 2 ::

Beide full mapcycle + custom map :P
Persoonlijk vind ik max 24 spelers leuker dan 16 of 18. Geen optie? :)

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
jah 16 is een beetje weinig vind ik vooral op de grote maps. Speelt wel wat vloeiender op mijn pc tho :)

Verwijderd

Ondertussen heeft iemand een map geport van FF naar TF2, het is CTF Well, voor mensen die meer op CTF maps zitten te wachten:
http://www.teamfortress2f...tf-map-server-update.aspx

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Ze zijn wel actief aan het sleutelen aan de beta; op dit moment is hij hem al voor de 3e keer aan het updaten twee weken. Ben benieuwd of ik mijn AA& AF onder Vista 64bit nu wel aan de praat krijg.
Onder XP draait hij inmiddels prima met alle eye candy aan.

't is dat ik nog zoiets als een gezin, werk en een sociaal (niet virtueel) leven heb, anders zou ik de hele dag in TFII zitten...

PC gameplay geen multiplatform!

• frickY
September 26, 2007 - Current Release

Changes/Additions
  • Spectators can now see all player classes in the scoreboard
  • The affinity of the main thread is not set explicitly for dedicated servers. This will properly load balance multiple instances of the dedicated server running on a multi-processor machine. The affinity is still set to CPU 1 for clients and listen servers
Bug fixes
  • Fixed a crash with ATI cards running on Vista
  • Fixed a networking problem that could cause a crash certain types of home networking hardware with out of date firmware installed
  • Fixed a networking problem that could cause some animation jittering
  • Fixed bug causing incorrect .dem files to be written (all files after first .dem file would be corrupted)
  • Fixed bug with placement of teleporters that could result in players being unable to move
  • Removed mp_friendlyfire cvar for servers. Team Fortress 2 breaks in a number of ways if this is on
  • Fixed some truncated strings in the destroy menu
  • When a round finishes, if there's less than 5 minutes left on the timelimit, the server now goes ahead and switches level right away, instead of going into Sudden Death
  • Fixed crash on startup
  • Fixed crash caused by .dlls being loaded from the user's path, instead of from the install directory
Ik hoop niet dat Sudden Death volledig weg is.. vind dat juist altijd wel leuk. Vooral het muziekje als het begint :*)

En zo te zien is friendly fire nu server-side verwijderd.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Me (L) steam, geweldige updates, ze zijn daar echt volop bezig om de laatste hand te leggen! :) Als Episode 2 net zo goed word (kwalitatief) kan dit najaar al niet meer stuk :D

• Cyb
  • Niet online

Cyb

frickY schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:45:
[...]
En zo te zien is friendly fire nu server-side verwijderd.
Mooi zo. 1x op een server gezeten waar ik het halve team had afgeknald voordat ik erachter kwam dat ff aan stond :P
Blijft een idiote optie voor op publieke servers (itt private servers), in welk spel dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ok, jongens de http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet heeft nu al 65 leden. Tijd voor een avondje tweakers only te organiseren. Ik had zo gedacht aan volgende week zaterdag om 20 uur.
Maar als er suggesties zijn voor andere tijdstippen dan post het maar hier. Dan maken we wel een pol.

Het enige wat we nog nodig hebben is een private server. Mijn systeem is op zich krachtig genoeg om een server te draaien maar ik heb maar 512 kbits aan upload ter beschikking. Kunnen jullie helpen zoeken naar een private server? Er komt dan een pw op dat alleen te zien is voor members van de tweakers groep.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Count me in,

Laat even een berichtje achter, mocht je interesse hebben trouwens.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.