[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.503 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Jagermeister, ik denk dat je het prima kunt spelen op je pc! Ikzelf draai het op een oude laptop: 1.3GHz. Centrino, 1.5GB ram, radeon 9000 mobility 64mb en het draait (weliswaar op lage settings) echt prima hier, stukken beter dan FF zelfs en dat had ik niet verwacht.

Ik vind het echt klasse van Valve dat ze bij het ontwikkelen ook rekening houden met de wat oudere systemen! (hoewel ik nu geen reden meer heb om een nieuw systeem te kopen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Mijn X2 3800+ (2x 2Ghz, maar t spel gebruik natuurlijk maar 1 core), 1GB RAM en een 6600GT hebben het er redelijk zwaar mee. Dit op 1280x1024 met lage reflexies, medium details, en geen HDR, AA en AF.
Denk dat je hem met dezelfde settings of wellicht iets lager wel kunt spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 21-09-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Is het mogelijk om config's vanuit TFC te gebruiken in FF / TF2?

Ik heb er eeuwen over gedaan om mijn tf config helemaal te fine-tunen, als ik dit nu weer opnieuw moet gaan uitzoeken voor FF / TF2 wordt ik gek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik zet net steam aan, krijg een update voor TF 2 alleen weet ik niet wat de updates zijn iemand een idee.
Wel moet ik nu een andere video driver instaleren ik had de vista 32bit 163.67 en moet dus nu de versie 163.69 instaleren iemand anders dit ook gehad

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zydell schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:35:
Jagermeister, ik denk dat je het prima kunt spelen op je pc! Ikzelf draai het op een oude laptop: 1.3GHz. Centrino, 1.5GB ram, radeon 9000 mobility 64mb en het draait (weliswaar op lage settings) echt prima hier, stukken beter dan FF zelfs en dat had ik niet verwacht.

Ik vind het echt klasse van Valve dat ze bij het ontwikkelen ook rekening houden met de wat oudere systemen! (hoewel ik nu geen reden meer heb om een nieuw systeem te kopen :P).
_/-\o_

Goed nieuws. Wellicht dat ik dit weekend mijn creditcard trek. Heb alleen niet zo'n zin om die hele orange box te moeten aanschaffen terwijl ik ws toch alleen maar TF2 speel.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
pixon schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:29:
Ik zet net steam aan, krijg een update voor TF 2 alleen weet ik niet wat de updates zijn iemand een idee.
Wel moet ik nu een andere video driver instaleren ik had de vista 32bit 163.67 en moet dus nu de versie 163.69 instaleren iemand anders dit ook gehad
Na de update doet ie het perfect op Vista + ATI. Deed ie voor de update niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@jagermeister
TF2 wordt pas los verkrijgbaar na de releasedate (10 okt). Alleen The Orange Box is te pre-orderen
Bekijk de trailer van Portal even, is naar mijn idee ook een spel dat de moeite waard is. Dan wordt de ~€35 voor TF2 en Portal wel aantrekkelijk, en heb je Halflife er gratis bij.

@St03mp
Toetsenbordbinds staan in een config file zoals gebruikelijk met Source-games. Afhankelijk van de wijze waarop TF/FF deze opslaat of ze uitwisselbaar zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 21-09-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Ok, key-binds, maar ik heb ook allerlei timings geschreven, voor grenates, bunnyhops, pipebomb traps en dat soort geintjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

St03mp schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:54:
Ok, key-binds, maar ik heb ook allerlei timings geschreven, voor grenates, bunnyhops, pipebomb traps en dat soort geintjes.
Als je al zo fanatiek speelt dat je macro's maakt om te bunny hoppen, kan je heus wel even de tijd nemen om te kijken hoe de configuratie van TFC ligt i.v.m. TF2/FF in de Source engine. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

frickY schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:45:
@jagermeister
TF2 wordt pas los verkrijgbaar na de releasedate (10 okt). Alleen The Orange Box is te pre-orderen
Bekijk de trailer van Portal even, is naar mijn idee ook een spel dat de moeite waard is. Dan wordt de ~€35 voor TF2 en Portal wel aantrekkelijk, en heb je Halflife er gratis bij.
Hmm met de huidige stand van de dollar is het wel een acceptabel prijsje ja. Gaat dat downloaden van de beta via Steam overigens een beetje snel?

Portal ziet er trouwens wel lekker trippy uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
The Zep Man schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:35:
[...]
Als je al zo fanatiek speelt dat je macro's maakt om te bunny hoppen, kan je heus wel even de tijd nemen om te kijken hoe de configuratie van TFC ligt i.v.m. TF2/FF in de Source engine. :+
ehm is dat niet een beetje valsspelen? Is het niet de bedoeling dat jij dat zelf kan ipv dat de macro het voor je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

PainkillA schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:54:
[...]

ehm is dat niet een beetje valsspelen? Is het niet de bedoeling dat jij dat zelf kan ipv dat de macro het voor je doet?
Het is niet echt valspelen maar het geeft je wel een dergelijk voordeel.
Het zijn gewoon een aantal commands die in het spel aanwezig zijn die getriggered worden door een bind, net zoals als je schiet met je muisknop zijn dit meerdere commands achter elkaar die door een klik op een knop gedaan worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 21-09-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doet iets voor je wat je eigenlijk zelf had moeten doen en wat je daardoor de facto sneller doet dan iemand die het wel handmatig doet. Dat lijkt me, voornamelijk in een shooter, gewoon valsspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
yup, lamer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:09
St03mp schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:17:
Is het mogelijk om config's vanuit TFC te gebruiken in FF / TF2?

Ik heb er eeuwen over gedaan om mijn tf config helemaal te fine-tunen, als ik dit nu weer opnieuw moet gaan uitzoeken voor FF / TF2 wordt ik gek :/
Zijn niet te gebruiken. Voor wat hulp kan ik je deze en deze link aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel even reageren op scripts / binds over bunnyhoppen.

Het is enorm lame, en enorm zwak van de mensen die dit maken / gebruiken.
Als je zo graag wilt bunnyhoppen, wees dan een echte kerel, en steek er tijd in om het echt te leren.

Vroegah was ik ook fanatiek TFC speler, in diverse clans en servers gezeten voor een aantal jaar, en heb er zweet en tranen in moeten steken om het spel te beheersen.
In het begin kijk je gewoon op hoe skillvol sommige mensen zijn, van bunnyhop, nade-jump, conc-jumping etc. Jij als beginner probeert deze skills ook te beheersen. Je steekt er veel tijd in, en uiteindelijk lukt het je, en je bent trots op jezelf, en mensen kijken tegen je op, omdat je deze skills beheerst.
Totdat je iemand doodleuk voorbij je langs ziet hoppen, die een script gebruikt. Ook deze speler krijgt aandacht, omdat hij zo goed kan 'bunnyhoppen'... Dan word je toch knettergek ?
Maar goed, van TFC naar CS 1.6, waar ik verder ging met bunnyhoppen (geen scripts) en ook daar werd er veel gespeeld met bunnyhop scripts e.d.

Lang blaat verhaal, maar komt erop neer dat -> bunnyhop / movement / skills scripts -> sucks ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
is er ook een manier om dit te preorderen via steam zonder een mastercard of visa? heb namelijk geen van beide en voor paypal heb een van die kaarten ook nodig :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

PainkillA schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:27:
is er ook een manier om dit te preorderen via steam zonder een mastercard of visa? heb namelijk geen van beide en voor paypal heb een van die kaarten ook nodig :/ ;(
Voor paypal hoef je tegenwoordig geen van die cards te hebben..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:00:
Vroeger heel veel TFC gespeeld. Had alleen heel vaak een dramatische ping omdat ik nog met een 56k modem zat te kutten. Lijkt me leuk om de opvolger eens te spelen. Ziet er allemaal veelbelovend uit.

1 probleem.... mijn systeem (zie specs). Zal het een beetje draaien op mijn bak? Geen zin om die game aan te schaffen om er vervolgens achter te komen dat het niet te spelen is. Demo is er niet...toch?
Denk dat het wel goed speelbaar is. Op mijn laptop (jou videokaart is beter, x700mob vs 9800pro) draaide CSS bijv ook best wel ok. Dus ik denk dat het wel draait. Het is niet zo'n enorm zware engine.
St03mp schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:54:
Download FF even en kijk of het wil lukken. in TF2 gaat het niet werken, omdat de gameplay echt veranderd is. (TF2 is trouwens onwikkeld door dezelfde gasten als TFC :D).
jagermeister schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:52:
[...]

Hmm met de huidige stand van de dollar is het wel een acceptabel prijsje ja. Gaat dat downloaden van de beta via Steam overigens een beetje snel?

Incl CC kosten (taxes) wordt het 43,-. Maar dat is best netjes voor wat je krijgt. Ik downloade via steam met 1.5-3.5mbyte/s (mijn max ligt op ~11mbyte/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
jagermeister schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:52:
[...]

Hij liep bij mij met ongeveer 500kb/sec.
ETA op 1.024kb/sec is een ruime 2 uur. Mijn verbinding is gecapped op 512 dus kan best dat ie bij jou sneller download als je verbinding dat toelaat

@St03mp
Laat dat soort cheats als bunnyhoppen asjeblieft achterwege.
Ik zeg 'cheats', want het geeft je een oneerlijk voordeel, en het is misbruik van een onbedoelde feature van de game. Ik en vele andere admins geven er ook rustig een ban voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
sorry voor de oftopicheid

als je geld wilt toeveogen aan je paypal meot je ergens exact de voornaam opgeven die op je rekeningafschrift staat Nu staat er op mijn rekeningafschriften alleen " E. Achternaam" Moet ik dan "E." invullen? Heb geen zin om 23 euro te betalen aan terigboekingkosten als het fout gaat :P

Mag er niemand screens maken van de beta ofzo? ben wel benieuwd hoe het er op de gemiddelde pc uitziet itt die trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
offtopic:
De volledige naam van de rekeninghouder, dus E. Achternaam, zoals de regel op je afschrift boven je adres.

Ik zal zo wat screenshotjes maken. Denk dat mijn pc wel gemiddeld is.

Weet iemand of, en hoe, je het semitransparante effectje over vensters zoals de server browser en de console kunt uitzetten? Ik stoor me er mateloos aan dat de helft niet leesbaar is op een heldere achtergrond, en zie er totaal geen meerwaarde in.

[ Voor 55% gewijzigd door frickY op 21-09-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
frickY schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:52:
Gewoon de volledige naam van de rekeninghouder, dus E. Achternaam.
Ik zal zo wat screenshotjes maken. Denk dat mijn pc wel gemiddeld is.
maar er staat ook een hokje "achternaam" :?
En is de hitregistratie net als bij CSS? Vaak randomheadshots of magazijns legen zonder dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hé na de update van gisteren kan ik servers met de map cp_dustbowl.bsp niet meer joinen. Het probleem is dat die map niet als file te vinden is in mijn steam map. Ik kan het bestand dus niet verwijderen met als bedoeling dat de server dan de map opnieuw download. Wie helpt er mij?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Vanavond maar 'ns me moeder vrage voor haar Creditcard... Want op paypal kan ik 6 dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
bij mij gaat paypal normaal vrij rap. Meestal 2 a 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik maakte me best druk over bugs in TF2 bij het lezen van deze thread in het begin maar op het vastslaan tijdens laden na eenmaal heb ik nog geen enkele bug gezien in twee dagen spelen (en veel :p)

Ben zeer tevreden tot nog toe en dat is nog losstaand van de rest wat in het Orange pack zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:05:
Hé na de update van gisteren kan ik servers met de map cp_dustbowl.bsp niet meer joinen. Het probleem is dat die map niet als file te vinden is in mijn steam map. Ik kan het bestand dus niet verwijderen met als bedoeling dat de server dan de map opnieuw download. Wie helpt er mij?
Je moet in Steam de files van TF2 opnieuw op integriteit laten checken, dan zal je dit probleem niet meer hebben.

Is het mensen trouwens al opgevallen dat de textures er nogal lelijk uitzien? Het lijkt alsof de texture quality niet op Full staat, terwijl dat wel zo is op mijn systeem.

[ Voor 15% gewijzigd door Vinnienerd op 21-09-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

frickY schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:48:
[...]

Hij liep bij mij met ongeveer 500kb/sec.
ETA op 1.024kb/sec is een ruime 2 uur. Mijn verbinding is gecapped op 512 dus kan best dat ie bij jou sneller download als je verbinding dat toelaat
Ben hem nu aan het binnenhalen. Hoopte het vanavond nog te kunnen spelen, maar dat gaat hem niet worden ben ik bang. Ik heb een 20Mbit lijn van Orange, maar op steam haal ik een schamele 200kb/sec. Ach... dan maar naar de kroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
frickY schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:52:
[offtopic]
Weet iemand of, en hoe, je het semitransparante effectje over vensters zoals de server browser en de console kunt uitzetten? Ik stoor me er mateloos aan dat de helft niet leesbaar is op een heldere achtergrond, en zie er totaal geen meerwaarde in.
Ik neem aan dat je de steam community in-game bedoelt. Bij steam settings, dan tabblad in-game.

http://blog.bjornhouben.com

• Jokuh
Net gekocht... Lekker snel! En nu TF2 aan downloaden! :D

• MrOizo2005
  • Laatst online: 10-09 12:20
Heb een Dedicated Server aanstaan om eens te kijken hoe het werkt.
Mocht je dus zin hebben om te spelen kan je op "oizopower.nl:27015" inloggen

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• jagermeister

jagermeister

MrOizo2005 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:43:
Heb een Dedicated Server aanstaan om eens te kijken hoe het werkt.
Mocht je dus zin hebben om te spelen kan je op "oizopower.nl:27015" inloggen
Heb wel zin, maar mijn god...wat is dat Steam een trage baggerbende! Nu pas @ 80%

• MrOizo2005
  • Laatst online: 10-09 12:20
jagermeister schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:56:
[...]

Heb wel zin, maar mijn god...wat is dat Steam een trage baggerbende! Nu pas @ 80%
hehe raar heb net nog wat server files gedownload en ik ga toch wel met 900kb/s niet me max maargoed

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• The Zep Man
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Rpol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:17:
bij mij gaat paypal normaal vrij rap. Meestal 2 a 3 dagen.
En dat is rap, in een hedendaagse maatschappij waarin banktransacties steeds vaker direct kunnen? :?

* The Zep Man houdt het wel bij de ouderwetse methodes (=zo min mogelijk tussenpartijen) om te betalen. :Y)

Over de discussie over macro's: zolang ze maar niet met de directe bediening van het spel te maken hebben, vind ik ze wel best. Bijvoorbeeld: de 'call medic' knop verbinden met een teamchat functie die je health/armor/locatie geeft aan je teamleden. Echter, al kan je zelf niet bunnyhoppen en heb je daarvoor een macro nodig dan ben je toch wel erg zwak.

Bunnyhoppen is zowieso zwak, maar dat even terzijde. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Verwijderd

Hoe veranderen jullie je nicknames in TF2?

In console werkt niet. Ik zie ook geen menu optie hiervoor.
Ik moet via Steam Friends m'n nickname aanpassen, daarna Steam restarten en TF2 spelen.

Is dit een bug?

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 08:38:
Hoe veranderen jullie je nicknames in TF2?

In console werkt niet. Ik zie ook geen menu optie hiervoor.
Ik moet via Steam Friends m'n nickname aanpassen, daarna Steam restarten en TF2 spelen.

Is dit een bug?
Zo moet je je nickname aanpassen. Zal wel in alle valve games op deze manier gaan gebeuren. Dat je moet restarten lijkt mij een bug want ik kan het direct aanpassen zonder steam reboot.

• Jokuh
Een aantal uurtjes gespeeld en ik ben zeer onder de indruk... Erg leuke game! :)

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:31:
We hebben daarnet wat uurtje vol gespeeld! Iedereen moet http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet maar joinen. Da's super handig. Zie je meteen wie waar in de game is.

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:56:
[...]

TF2 is net uit (en dagelijkse updates ervan), dus dat geeft hele hoge belasting op de steam content servers.

[ Voor 3% gewijzigd door Morked op 22-09-2007 12:16 ]

• jagermeister

jagermeister

morkedcram schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:16:
[...]

TF2 is net uit (en dagelijkse updates ervan), dus dat geeft hele hoge belasting op de steam content servers.
Tja... ergens heb ik ook het vermoeden dat het aan mijn setup ligt. Het zoeken naar spelservers gaat ook tergend traag en de snelste ping in de lijst zit rond de 1900. Eenmaal ingelogd heb ik gewoon een nette ping.

Zit hier achter 2 routers, maar heb geen porten geforward.... wellicht is dat een optie om te proberen. Iemand enig idee welke porten Steam gebruikt en welke TF2 gebruikt?

Net trouwens ff een uur of anderhalf gespeeld! Moet zeggen dat ie lekker loopt op mijn oude blik! Hulde! Heb me goed vermaakt, ook al zat ik op een server die slechts 1 map in roulatie had. Ben nog wel er noobish, maar goed... ervaring komt wel. Spel doet me echt wel weer denken aan de oude TFC tijd. Vet!

Verwijderd

jagermeister schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:43:
[...]

Tja... ergens heb ik ook het vermoeden dat het aan mijn setup ligt. Het zoeken naar spelservers gaat ook tergend traag en de snelste ping in de lijst zit rond de 1900. Eenmaal ingelogd heb ik gewoon een nette ping.

Zit hier achter 2 routers, maar heb geen porten geforward.... wellicht is dat een optie om te proberen. Iemand enig idee welke porten Steam gebruikt en welke TF2 gebruikt?

Net trouwens ff een uur of anderhalf gespeeld! Moet zeggen dat ie lekker loopt op mijn oude blik! Hulde! Heb me goed vermaakt, ook al zat ik op een server die slechts 1 map in roulatie had. Ben nog wel er noobish, maar goed... ervaring komt wel. Spel doet me echt wel weer denken aan de oude TFC tijd. Vet!
Ga naar de steam options en zet je connectiesnelheid op T1 :). Ik had hetzelfde probleem een paar jaar geleden...

• Jokuh
Leuke map die ctf_2forts! Vooral met sniper :D

• PainkillA
beetje jammer dat de fps de helft is als die ik on CSS krijg. ook voelt het daarom al snel wat laggy aan. Maar totnutoe erg leuk

Verwijderd

Ik was jaren geleden een groot fan van Team Fortress Classic (toen nog met serieel Casema modem, altijd maar bidden dat m'n ping lager dan 300 zou zijn :P). Maar ik vind dit spel een leuk leuker, ondanks dat ik wel even moest wennen aan de sfeer.

Het is terecht Team Fortress 2 en niet een remake van een van de eerdere versies. Het gebrek aan granaten is even wennen, het aantal explosies is ook minder, maar volgens mij komt het de gameplay ten goede. Minder gespam, meer teamwerk (je wordt als groep minder snel weggeblazen door een random explosie) en dus minder irritaties :P

De snelheid is wel wat aan de lage kant. TF was altijd een heel snel spel, zeker met concjumps (ik ben wel blij dat die weg zijn), maar ik denk dat het er wel bij past. Het is in ieder geval niet hinderlijk. De humor is echt mooi. "On the bright side...", pijltjes naar je rondslingerende lichaamsdelen bij de killcam/screenshot, de maskertjes van de Spy, geweldig.

Vroeger was ik altijd Soldier, maar ik vind Medic nu erg leuk om te doen. Met goed teamwork met een random Soldier hebben konden we keer op keer de koffer capturen doordat ik op de juiste momenten Überhealing te activeren.

Ik heb nog wel last van wat bugs. Na een halve minuut spelen loopt het spel een minuutje of twee vast. Vervelend, maar daarna kan ik wel uren doorspelen. Ook blijf ik maar [unknown] heten, ondanks dat ik uren daarvoor al op m'n Steam Community profiel 'Terr' heb ingevuld. Maarja, als dat alles is :P

Ook nog maar even wat random screens, voor de volledigheid :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cc53f331c37d11d77fd87d293991cee5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/395de54be949bf1cabbb8e9524f0ccaf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2ae0ae6491eaa512b39e377afebe59e8/thumb.jpg

• frickY
Wauw. Jouw screenshotjes zien er een stuk nicer uit als de mijne Zeker een aardig systeem met AA en HDR ingeschakelt?

Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/cp_gravelpit0004.jpg Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/cp_gravelpit0015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/cp_gravelpit0017.jpg Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/ctf_2fort0010.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/ctf_2fort0013.jpg Afbeeldingslocatie: http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/thumbnails/kevz%20is%20looking%20good%21.jpg

Deze en meer op http://fricky.mine.nu:12850/TF2/screenshots/
Mijn Video-settings staan niet ver boven het minimum, dus vandaar de mindere kwaliteit :)
Vooral de zwarte humor zoals in het laatste plaatje, en zoals Terr ook al aanhaalt, spreken me erg aan :D

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 22-09-2007 17:40 ]

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:13:
Wauw. Jouw screenshotjes zien er een stuk nicer uit als de mijne Zeker een aardig systeem met AA en HDR ingeschakelt?

[...]
Het valt op zich mee, m'n videokaart (Radeon X800XL) loopt wat achter. Ik lever ook wel wat FPS in omdat ik op 4x AA met HDR draai. Normaal ga ik niet hoger dan 2x maar ik vond de kartelrandjes erg afdoen aan de comic-sfeer.

Maar toch moest ik nog steeds vsync aanzetten, dus dat is een goed teken. De Source-engine blijft toch een van de lichtste en stijlvolle engines van vandaag de dag.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb hem vanmiddag ook even geinstalleerd en hij bevalt me echt uitstekend. De humor is inderdaad goed en de graphics ook. Teamplay is ook belangrijk en het afwisselen van karakters zorgt er voor dat je het spel niet snel zat wordt.

Ik draai het spel trouwens op een core2duo 6600 @3Ghz, 4gb 667mhz geheugen, 8800GTS 640mb videokaart en Vista 64 en heb telkens boven de 50 fps en gemiddeld zo rond de 90 fps op een resolutie van 1650*1080 met alles op high. Driver; 163.71

Oftewel; het spel loopt super!!!

Tomorrow is not today!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
jaaa downen!

[ Voor 95% gewijzigd door Rudolf op 22-09-2007 19:22 ]

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nog even een belangrijk weetje! Wil je onbeperkt aantal punten? Bouw als engineer een teleport ingang en uitgang naast elkaar. Vervolgens doe je niks anders als die teleport pakken. Je krijg een punt per keer dat je teleport!!!!! Lachen toch ! Is blijkbaar iets wat ze over het hoofd gezien hebben !

• Sydney08
Ik denk dat dat wel een keer gaat vervelen :)
Ik hou het dan ook wel bij de gewone gameplay :)

Tomorrow is not today!

• Morked
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:47:
Nog even een belangrijk weetje! Wil je onbeperkt aantal punten? Bouw als engineer een teleport ingang en uitgang naast elkaar. Vervolgens doe je niks anders als die teleport pakken. Je krijg een punt per keer dat je teleport!!!!! Lachen toch ! Is blijkbaar iets wat ze over het hoofd gezien hebben !
Je houdt jezelf alleen maar voor de gek. Stats zijn leuk, en "cheaten" kan heel makkelijk, je kan ook een uurtje in een lege server gaan zitten met een vriend; leuk hoor, 1 uur levend zijn...

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
morkedcram schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:58:
[...]

Je houdt jezelf alleen maar voor de gek. Stats zijn leuk, en "cheaten" kan heel makkelijk, je kan ook een uurtje in een lege server gaan zitten met een vriend; leuk hoor, 1 uur levend zijn...
da's een idee!! :P
tot over een uurke...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow God, wat is Pyro vermakelijk op CP mappen. Gewoon als een mongool op een CP staan als defense of offense en iedereen in de fik steken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 20:21
Verslavend deze game. De Spy class lijkt alleen wat te sterk. Deze staan bijna altijd bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arg, waarom kun je niet gewoon enkel TF2 pre-orderen. Ik wil helemaal niet extra betalen voor die box maar ook niet wachten. 8)7

Edit: ik lees net dat het een multiplayer add-on is voor HL2: ep2. Begrijp ik het goed dat je dus niet tf2 lost kunt bestellen en dat je dus zowel HL2 als ook ep2 nodig hebt?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
htf99 schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:24:
Verslavend deze game. De Spy class lijkt alleen wat te sterk. Deze staan bijna altijd bovenaan.
Naja individuele stats zijn niet zo belangrijk imho, het gaat om de team win ;) Daarnaast moet ik zeggen dat ik tegenwoordig toch veel spies eruit pik, en dat zal voor de meeste mensen gewoon ff wennen zijn :)

PS: Het is zeker aan te raden om de commentary mode eens een keer te bekijken, aangezien je hierdoor beter inzicht krijgt in de denkwijze achter de klasses, gamemodes en maps.

[ Voor 17% gewijzigd door punisher007 op 23-09-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Zojuist mijn eerste crash gehad (oh nee, tweede :+ ). Onduidelijk waarom, maar ik vind het spel toch goed stabiel. Als ik dit vergelijk met het drama dat bf2 was, niets dan lof.

Het spel wordt er niet leuker op als je in een team zit met 3 snipers en 3 spies, daar zouden ze ook wel een autobalance voor mogen programmeren.

Kunnen we trouwens niet een server adopteren/kapen? [GoT] was leuk in bf2 _/-\o_

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik heb nu al een kleine dertig uur gespeeld en nog geen enkele crash gehad! Het spel is echt super stabiel bij mij. Heb gewoon de laatste forceware drivers. Win xp 64 bit E6600 en een 8800 GTX.
Voor mij is er maar één class die ik een klein beetje kan en dat is de spy. Wel lastig als er 2 sentries in de buurt van elkaar staat. Je kunt de ene dischargen maar dan repareert een engineer hem meteen en als je die enigeer dood terwijl de ene sentry plat ligt wordt je meteen gedood door de andere sentry. Als spy zijnde heb je dus teamwerk met een andere spy nodig om niet gedood te worden door sentries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Shabbaman schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:27:
Zojuist mijn eerste crash gehad (oh nee, tweede :+ ). Onduidelijk waarom, maar ik vind het spel toch goed stabiel. Als ik dit vergelijk met het drama dat bf2 was, niets dan lof.

Het spel wordt er niet leuker op als je in een team zit met 3 snipers en 3 spies, daar zouden ze ook wel een autobalance voor mogen programmeren.

Kunnen we trouwens niet een server adopteren/kapen? [GoT] was leuk in bf2 _/-\o_
als je in de tweakers groep zit is het misschien leuk om [got] in je naam te zetten :) dan weet je snel wie je "kent"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
punisher007 schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:42:
[...]

Naja individuele stats zijn niet zo belangrijk imho, het gaat om de team win ;) Daarnaast moet ik zeggen dat ik tegenwoordig toch veel spies eruit pik, en dat zal voor de meeste mensen gewoon ff wennen zijn :)

PS: Het is zeker aan te raden om de commentary mode eens een keer te bekijken, aangezien je hierdoor beter inzicht krijgt in de denkwijze achter de klasses, gamemodes en maps.
Ik heb net even mijn eerste potjes 2fort zitten spelen, maar het was toch wel even wennen ivm TFC, ik mis vooral mijn granaten. Ook kwam ik er op een nare manier achter dat spies onzichtbaar kunnen worden :D Dat lijkt me toch enigzins lame, maargoed, pas een uurtje zitten spelen nu dus ik kijk het nog even aan voordat ik echt ga whinen :P en pubs zijn natuurlijk sowieso een ramp denk ik (iedereen is engineer, spy etc.)
Iedereen zit in ieder geval wel steeds op spies te checken, lijkt me gezellig met FF on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
wil ik lekker weer een potje tf2 spelen doet steam het niet ktijg opeens een eror.
hij zegt: steam.exe(main exeption):cannot open blob archive file: cmultifieldblob(mem-mapped file):
failed to open file.

iemand weet misschien raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dan is je sessie corrupt. Even de ClientRegistry.blob in de installatiemap verwijderen, of uitloggen (Change user) als je Steam wel nog opgestart krijgt

@Shabbaman
Wat versta je onder een server kapen? Een server waar alle GoT-ters spelen en die naar onze wensen draait? We hebben bij Tweakgaming momenteel een dedicated server lopen maar die blijft hopeloos leeg. Die kunnen we wel gebruiken :)

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 23-09-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Laatst online: 11-05 01:08
ik kan 2 seconden spelen, soms 20 seconden, en dan hangt die.
vista64-bit in combinatie met HD2900XT. Ge-wel-dig! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
frickY schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:43:
Dan is je sessie corrupt. Even de ClientRegistry.blob in de installatiemap verwijderen, of uitloggen (Change user) als je Steam wel nog opgestart krijgt
ja het is gelukt heb ClientRegistry.blob bestand verwijderd en steam begon uptedaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
keldererik schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:45:
Er zijn problemen met ATI drivers. Er is wel en oplossing alleen weet ik die niet heb nvidia :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
Caboman schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:38:
[...]

Er zijn problemen met ATI drivers. Er is wel en oplossing alleen weet ik die niet heb nvidia :).
Hoe weet je dan dat er een oplossing is? Ik heb zelfs de oudste drivers erop geknalt (eerst alle ATI zooi eraf gegooid ofcourse). Ik dacht dat dit spel juist zo goed ondersteund werd door ati, er staat zelfs een ati logo in het spel. Leuk een beta die toch niet draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
keldererik schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:45:
als je connection problem in beeld krijgt, kan het ook helpen de poorten op je modem te forwarden.

ik had dat zelf ook met een speedtouch modem. Nu werkt het perfect en zonder problemen.
@Shabbaman
Wat versta je onder een server kapen? Een server waar alle GoT-ters spelen en die naar onze wensen draait? We hebben bij Tweakgaming momenteel een dedicated server lopen maar die blijft hopeloos leeg. Die kunnen we wel gebruiken :)
Wat is het adres / naam :)

[ Voor 31% gewijzigd door -Jaap-io op 23-09-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

frickY schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:43:Een server waar alle GoT-ters spelen en die naar onze wensen draait?
Zoiets ja... zoals de djmantri server waar alle gotters bf2 kwamen spelen. Zoiets voegt toch wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Tweakgaming Team-Fortress 2 @ 217.19.17.7:27015
Ik heb zelf het probleem dat ik binnen een paar seconden Connection Lost krijg, zal vragen of ze daar nog even naar kunnen kijken. Speelt wat onhandig zo :P Lijkt een dichte poort oid te zijn.
Config kan naar wens en in overleg worden aangepast.

Hebben jullie al bepaalde voorkeuren voor maps, gametypes en classes?
Ik heb het spel zelf sinds vrijdag (heb 20 uur gespeelt :)) en weet nog niet welke map ik het leukst vind. Sterker nog, ik weet niet eens of ik ze allemaal al gezien heb :P Qua gametypes heb ik nu volgens mij alleen het stelen van elkaars intelligence en het overnemen/beschermen van controlpoints. Ook daar heb ik nog geen voorkeur.
Qua class merk ik dat ik mezelf het meest vermaak als demoman, medic en engineer. Soldier is een leuke afwisseling, spy af en toe strikt noodzakelijk om wat senties op te ruimen.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 23-09-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45
Doet er trouwens iemand mee aan de ESL beta cup? Ik was er helaas te laat bij, dacht dat het pas volgende week was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
-Jaap-io schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:18:
[...]

als je connection problem in beeld krijgt, kan het ook helpen de poorten op je modem te forwarden.

ik had dat zelf ook met een speedtouch modem. Nu werkt het perfect en zonder problemen.

[...]

Wat is het adres / naam :)
Het hele spel loopt gewoon vast, niks connection problem helaas. dx8 mode, no aa, windowed mode, , niks helpt, en heb nog geen fix kunnen vinden, alleen maar klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Toch raar eigenlijk dat zo'n spel geoptimaliseerd is voor ATI en dat dan juist de mensen met een 2900 kaart er zoveel problemen mee hebben. Het is dan ook te hopen dat ze snel een fix uitbrengen, want dat hoort natuurlijk niet. Misschien dat wanneer de beta fase afgelopen is het probleem ook verholpen is.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 kills in a row met Pyro O-) . Ik begin hem door te krijgen. And I love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007

@Shabbaman
Denk dat een dergelijke server best wel vol kan komen gezien de mensen die gelijktijdig spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

ik heb ook problemen met vista 64bit en een 2900XT, hij crasht gewoon. als ik 640x480 draai duurt het ongeveer een half uur/uur voordat hij crasht maar als ik gewoon 1680x1050 draai is het minder dan 1 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
vind dat pyro wel iets sneller mag schieten of dat de straal sneller de richter volgd of verder kan schieten. Is zeer moeilijk iemand te raken vooral als je loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hoe zit het met de systeemeisen, ik bedoel kan ik nog op high spelen met mijn p4 2.8 en 6800 gt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:50

jll

yasinhm schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:41:
ik heb ook problemen met vista 64bit en een 2900XT, hij crasht gewoon. als ik 640x480 draai duurt het ongeveer een half uur/uur voordat hij crasht maar als ik gewoon 1680x1050 draai is het minder dan 1 minuut.
Ervaring heb ik ook met mijn X1950XTX op lagere resolutie duurt het langer voordat hij crasht.

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deruxian schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:44:
Hoe zit het met de systeemeisen, ik bedoel kan ik nog op high spelen met mijn p4 2.8 en 6800 gt?
Bij mij draaid TF2 op dezelfde settings als CSS een een heel stuk beter. Geen enkele framedrops gehad.

Specs: zie m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 20:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

yasinhm schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:41:
Als het goed is, is er een bugfix nu die dit probleem oplost. Daarnaast had ik exact hetzelfde probleem met dezelfde resolutie, OS en videokaart, maar bij mij hielp het om de AA en AF uit te zetten. Als het goed is, is dat niet meer nodig met de nieuwe bugfix en moet de game gewoon goed werken. Ik heb het zelf alleen nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Hann1BaL schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:49:
[...]

Als het goed is, is er een bugfix nu die dit probleem oplost. Daarnaast had ik exact hetzelfde probleem met dezelfde resolutie, OS en videokaart, maar bij mij hielp het om de AA en AF uit te zetten. Als het goed is, is dat niet meer nodig met de nieuwe bugfix en moet de game gewoon goed werken. Ik heb het zelf alleen nog niet getest.
1 van de crash bugs is opgelost, maar er waren vele crash bugs.

Na de patch heb ik geen last meer van opstart crashes (nog voordat je het menu te zien krijgt). Ik heb nu wel last van random crashes bij vooral map-changes. Meestal kan ik wel 1,5 uur ofzo gamen. Daarna crasht hl2.exe, blijft het spel hangen, of krijg ik een blue screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
keldererik schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:13:
[...]

Hoe weet je dan dat er een oplossing is? Ik heb zelfs de oudste drivers erop geknalt (eerst alle ATI zooi eraf gegooid ofcourse). Ik dacht dat dit spel juist zo goed ondersteund werd door ati, er staat zelfs een ati logo in het spel. Leuk een beta die toch niet draait..
Ergens op de steam forums, steampowered.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
PainkillA schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:00:
vind dat pyro wel iets sneller mag schieten of dat de straal sneller de richter volgd of verder kan schieten. Is zeer moeilijk iemand te raken vooral als je loopt
In de audio commentary geven ze aan dat dit bewust is. Dat je dus in nauwe gangen ze in de fik moet zetten :) En niet te vergeten spies roosteren.

[ Voor 4% gewijzigd door punisher007 op 24-09-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ben vandaag ook bezig geweest en vind het vrij goed spelen! Vooral de Soldier/Heavy liggen me wel. Met de Heavy 10 kills in a row gehaald. Hele vijandelijk team praktisch op mezelf uitgeschakeld(op 2 fort) waardoor we de intel niet verloren. Best nice ^^. Demoman vind ik ook erg grappig maar dan meer als offensieve rol. Heavy speel ik ook vrij aanvallend ik zorg dat een engi Teleports maakt. Scheelt Zeeen tijd erg leuk! Vooral omdat je de tegenstanders toch altijd wel ziet schrikken van een Heavy O+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Crashes tijdens mapchanges zijn vaak geen crashes. De client laad gewoon door, alleen je scherm blijft zwart. Als je een minuut of 3 wacht vind je jezelf peens weer ingame.
Verder merk ik dat het spel stabieler loopt als je HDR volledig uitschakelt (dus ook geen blooming).

Vooralsnog is demoman mijn favoriet. Probeer het stickybomb jumping nu een beetje voor elkaar te krijgen wat uitermate handig is in oa. 2fort. Alleen het kost me nog teveel health. Ofwel, ik kom vaak niet levend terug op mijn beentjes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:07:
16 kills in a row met Pyro O-) . Ik begin hem door te krijgen. And I love it.
Woah. Offensief of defensief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
frickY schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:27:
Tweakgaming Team-Fortress 2 @ 217.19.17.7:27015
Ik heb zelf het probleem dat ik binnen een paar seconden Connection Lost krijg, zal vragen of ze daar nog even naar kunnen kijken. Speelt wat onhandig zo :P Lijkt een dichte poort oid te zijn.
Config kan naar wens en in overleg worden aangepast.

Hebben jullie al bepaalde voorkeuren voor maps, gametypes en classes?
Ik heb het spel zelf sinds vrijdag (heb 20 uur gespeelt :)) en weet nog niet welke map ik het leukst vind. Sterker nog, ik weet niet eens of ik ze allemaal al gezien heb :P Qua gametypes heb ik nu volgens mij alleen het stelen van elkaars intelligence en het overnemen/beschermen van controlpoints. Ook daar heb ik nog geen voorkeur.
Qua class merk ik dat ik mezelf het meest vermaak als demoman, medic en engineer. Soldier is een leuke afwisseling, spy af en toe strikt noodzakelijk om wat senties op te ruimen.
Vooral veel mapchanges imho..
En een korte sudden death..

Ik heb echt een hekel aan de servers die steeds dezelfde map draaien en die eindeloos lang duren..
het is een spel dat snel gespeeld moet worden, engineers zijn er om de scouts neer te maaien die snel een cap proberen te maken.
Verder moet er wel wat gebeuren.. als beide teams defensief spelen gebeurd er niks en is het gewoon TDM imho

[ Voor 4% gewijzigd door OxiMoron op 24-09-2007 10:01 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Maakt TF2 trouwens al gebruik van multicore of komt dat pas bij de uiteindelijke release samen met Episode 2 ?

Na wat google zoeken kwam ik terecht op het volgende:
http://www.steamfriends.com/steam/p2_articleid/801

Naast de multicore update dus waarschijnlijk ook stats voor andere games zoals bijv CS:S, DOD:S, HL2DM :P

[ Voor 49% gewijzigd door punisher007 op 24-09-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
punisher007 schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:09:
Maakt TF2 trouwens al gebruik van multicore of komt dat pas bij de uiteindelijke release samen met Episode 2 ?

Na wat google zoeken kwam ik terecht op het volgende:
http://www.steamfriends.com/steam/p2_articleid/801

Naast de multicore update dus waarschijnlijk ook stats voor andere games zoals bijv CS:S, DOD:S, HL2DM :P
Volgens mij nog geen multicore :(
Best zonde van m'n nieuwe quad core :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Naja als het goed is, zou het met de final dan wel erin moeten zitten aangezien men het voor Episode 2 zou releasen. Moet zeggen dat het met mijn quad ook al erg goed loopt though.

Maare ben benieuwd wat de prestatiewinst zal zijn dalijk als het enabled is :) Ook ben ik benieuwd in hoeverre HL2, EP1, HL2DM, CS:S en DOD:S erop vooruit gaan door de aanpassingen in de source engine.

[ Voor 36% gewijzigd door punisher007 op 24-09-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxiMoron schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:07:
[...]

Volgens mij nog geen multicore :(
Best zonde van m'n nieuwe quad core :(
Inderdaad, het viel mij ook al op dat 'ie maar 1 core gebruikt. Ik verwacht wel dat ze dat gaan veranderen, Valve heeft zich meerdere malen uitgesproken over de enorme voordelen die zij uit meerdere cores kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:56:
Ik heb nu al een kleine dertig uur gespeeld en nog geen enkele crash gehad! Het spel is echt super stabiel bij mij. Heb gewoon de laatste forceware drivers. Win xp 64 bit E6600 en een 8800 GTX.
Voor mij is er maar één class die ik een klein beetje kan en dat is de spy. Wel lastig als er 2 sentries in de buurt van elkaar staat. Je kunt de ene dischargen maar dan repareert een engineer hem meteen en als je die enigeer dood terwijl de ene sentry plat ligt wordt je meteen gedood door de andere sentry. Als spy zijnde heb je dus teamwerk met een andere spy nodig om niet gedood te worden door sentries.
Dat is op zich vrij makkelijk te doen zolang er maar 1 engineer is. Je kan namelijk beide sentries snel achter elkaar sappen. En als je dat steeds blijft doen, dan kan de engineer niet snel genoeg ze er af krijgen of niet snel genoeg repareren. En mocht hij je aan gaan vallen dan kan je hem ook makkelijk killen gezien de sentries dan kapot ofwel gesapt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

frickY schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:44:
Crashes tijdens mapchanges zijn vaak geen crashes. De client laad gewoon door, alleen je scherm blijft zwart. Als je een minuut of 3 wacht vind je jezelf peens weer ingame.
Verder merk ik dat het spel stabieler loopt als je HDR volledig uitschakelt (dus ook geen blooming).[...]
Wat jij beschrijft heb ik 1x gehad, en na 30 seconden ofzo ging het laden weer verder. Maar de crashes die ik tijdens mapchanges heb, zijn echte crashes, verschillende soorten blue screens etc.

Maar ik ga het in iedergeval proberen zonder HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Heb nog wel twee problemen met TF2.

1. De intro movie van valve heb ik wel geluid, geen beeld (Geen groot probleem, voor de rest doet ie het wel)

2. Alt-Tab is erg traag en heeft na het teruggaan naar TF2 erg lang werk om weer beeld te krijgen.

Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Hoewel ik verder geen problemen heb, is het alt+tab verhaal voor mij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:10:
[...]

Inderdaad, het viel mij ook al op dat 'ie maar 1 core gebruikt. Ik verwacht wel dat ze dat gaan veranderen, Valve heeft zich meerdere malen uitgesproken over de enorme voordelen die zij uit meerdere cores kunnen halen.
als the orange box officieel gerealesed word komt er multicore cpu ondersteuning, dus ook dual en quad core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

punisher007 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:24:
Hoewel ik verder geen problemen heb, is het alt+tab verhaal voor mij hetzelfde.
Hetzelfde bij mij, ook had ik bij de videoopties Mca? whatever, diegene naast de AA optie, als ik die aanpaste, poef, zwart scherm, heb misschien niet lang genoeg gewacht (minuutje of 2) maar heb em maar afgebroken en opnieuw opgestart, dan doet ie het weer wel met aangepaste setting.

Is het verder trouwens bekend of er nog nieuwe maps komen straks of is dit het voor de komende tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Pheace schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:47:
[...]
Is het verder trouwens bekend of er nog nieuwe maps komen straks of is dit het voor de komende tijd?
In het audio commentaar geeft men aan dat men bewust een beperkt aantal maps heeft gemaakt omdat meestal toch dezelfde maps gespeeld worden. Goed voorbeeld hiervan is natuurlijk dust in counter-strike :)

Maar ik verwacht natuurlijk wel nog user-made content gemaakt met de SDK. Wellicht komen er desondanks in de toekomst tevens nog wel maps van valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Over 2,5 weken is de Orange Box al verkrijgbaar dus lijkt me sterk dat ze nog maps erbij zullen doen. Kan niet wachten op Episode 2, lijkt me echt vetjes :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.