[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 15.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 17:37
is TF2 zwaarder dan Counterstrike?

Ik zit namelijk met 1500mb, een AMD64 3000+, maar echter maar een geforce fx 5200. En nu zijn er tegenwoordig niet hele leuke agp kaartjes meer te krijgen dus dat is iets minder.

Zou ik hierop normaal TF2 kunnnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:51

Wimo.

Shake and Bake!

Je kunt toch sowieso een zware 7 serie in AGP vorm krijgen? Ik speel het vloeiend op een laptop met een schrale 8400G met shared ram. De eisen vallen reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:32:
In veruit de meeste servers wordt er net zoveel geschoten op teammates dan op enemies. Ik neem aan dat dat is om spies te ontdekken, dan lukt het je toch nooit om door de verdediging heen te komen als spy?
Daarom heb je dus ook stealth om voorbij die ergste plekken te komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Jazzper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:34:
je gaat als spy natuurlijk ook niet dwars door de knelpunten van een map. Dan vraag je om (per ongeluk) geraakt te worden door teammates.
Je bedoelt door vijanden! Je teammates kunnen je niet raken want FF staat meestal uit. En na de laatste update weet ik niet eens of er wel server zijn met FF aan.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
De eisen vallen inderdaad best mee, mits je niet op max wilt spelen.
Hji is uiteraard wel wat zwaarder dan counter-strike.

Ik speel het op een 6600GT (en een X2 3800, 1GB RAM) en heb framedrops tot ongeveer 50fps. Gemiddeld hangt rond de 80. Dit wel met settings niet ver boven het minimum.

@Kain
Nee, FF is in zijn geheel verwijderd.met de inmiddels eennalaatste update.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 02-10-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
beter ik heb 1 keer gespeeld op een ff server maar je kwam gewoon niet toe aan de vijand iedereen schoot elkaar af omdat ze dachten dat ze een spy te pakken hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:25
RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:47:
In CSS haal ik 120fps gemiddeld op de allerhoogste kwaliteit met 4x Aniso en 2x FSAA.
In TF2 haal ik met dezelfde settings (ZONDER ANISO/FSAA) nog geen 60fps, terwijl het spel zelf talloze keren lelijker is.
Dus hopelijk nog enkele gigantische optimalisatie cycli in het vooruitzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Ik mag het hopen, zit zelf ook nog steeds met framedrops op de laagste setting met een systeem dat nog geen jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
phobosdeimos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

In CSS haal ik 120fps gemiddeld op de allerhoogste kwaliteit met 4x Aniso en 2x FSAA.
In TF2 haal ik met dezelfde settings (ZONDER ANISO/FSAA) nog geen 60fps, terwijl het spel zelf talloze keren lelijker is.
tis niet snel goed met jou he ? eerst zeuren dat het te duur is daarna zeuren dat het er niet mooi uitziet. Tf2 die heeft een cartoony style en css heeft een meer realistische style die kun je niet echt met elkaar vergelijken. Css is ook al een paar jaar uit logisch dat die sneller loopt op de hardware van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-01 11:08
phobosdeimos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

Probeer die commentary maps eens, daar word uit gelegd hoe ze die cartoony style krijgen. Het is niks "minder advanced" dan CS:S. In tegendeel, TF2 maakt vele meer gebruik van shaders en nieuwe particle effecten, ook zijn de polygonen flink opgevoerd. Alleen de textures hebben wat minder kleuren, maar dat maakt het niks lichter op je systeem.

Ook schijnt de beta nog niet alle grafische opties toe te laten. Je zou de scherpte van de textures hoger op kunnen krikken, alleen word dat dan door servers gezien als cheaten. (Kan zo even niet de thread op Steampowere forums vinden...)

Verder schijnt er wel in de laatste patch een bug te zitten die er op sommige systemen voor zorgt dat het soms gaat stotteren... Al is dat nogsteeds beter dan crashen, iets wat voor de patch nog wel eens voor kwam.

Of je het mooi vind of niet is natuurlijk peroonlijk, maar je kan altijd nog Fortress Forever gaan spelen wat nog gewoon op de oude source engine draait.

[ Voor 20% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 02-10-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129448

Klopt het ook dat na de laatste patch de map rotations buggy zijn speel tegenwoordig overal maar 2fort en gravelpit onderhand.

Al gevonden http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=604719

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 129448 op 02-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat is deze thread
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=604252

Met het commando mat_picmip kun je schakelen tussen de wazigheid en scherpte van de textures.
mat_picmip 4 geeft bijna egale vlakken. mat_picmip -10 is het maximum en geeft haarscherpe textures.

Alleen ik heb het uitgebreid getest en mat_picmip 0, wat het default is , geeft echt niet zo veel verschil met mat_picmip -10. Maar ik heb het alleen getest in de commentary levels omdat het dus als een cheat word gezien op de servers. Maar blijkbaar zijn er een aantal mensen met een systeem dat automatisch naar mat_picmip 1 of 2 schakelt. En zij klagen over slechte kwaliteit graphics.

EDIT: Volgens mij is picmip -1 het maximum en is dit hetzelfde als picmip -10. Alles daartussen geeft gewoon geen verschil. Dus er zijn stappen van 4 tot en met -1. 5 stappen dus. En -1 geeft toch inderdaad wel scherper beeld als 0.

[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 02-10-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Dat met die map rotatie is me ook opgevallen. Ik deed zonet 3 uur lang alleen maar hyrdo, well en gravelpit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Is er animo voor een BB4E vs GoT gelegenheidsteam op een lege server ergens? Ben wel eens benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben ook 0,0 ervaring. Ook geen TF1.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Defector schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:46:
beter ik heb 1 keer gespeeld op een ff server maar je kwam gewoon niet toe aan de vijand iedereen schoot elkaar af omdat ze dachten dat ze een spy te pakken hadden.
Ik heb een keer op een FF op hydro kunnen spelen, eigenlijk werkte het wel. Iedereen kreeg daar vooraf instructies om snel wapens te wisselen (spies hebben altijd het standaard wapen), of iemand vlak voor z'n voeten te schieten. Ik geloof dat we niet zoveel problemen hadden met spies, meer met FF in het veld. Je moet verdomd goed opletten in nauwe gangen. Een enkele keer neergehaald door m'n strijdmakkers als doctor zijnde |:( ...nou ja, ze waren wel zo beleefd om achteraf excuses aan te bieden "i'm so sorry" :+

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Over bugs gesproken, weet niet of het m'n verbinding is (gebeurt wel eens dat ik plotsklaps niet kan bewegen in het spel een lag heb van 700-900). Maar af en toe verdwijnen opeens alle servers uit m'n lijst. Zijn het er eerst een stuk of 80, dan opeens vallen ze terug tot nul of maar 3 of 4 servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jazzper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:01:
Is er animo voor een BB4E vs GoT gelegenheidsteam op een lege server ergens? Ben wel eens benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben ook 0,0 ervaring. Ook geen TF1.
217.19.17.7:27015 kun je als server gebruiken. Is van tweakgaming en meestal leeg.
Zaterdag om 20 uur spelen we met Gotters only

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 02-10-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:47:

Ik zit namelijk met 1500mb, een AMD64 3000+, maar echter maar een geforce fx 5200. En nu zijn er tegenwoordig niet hele leuke agp kaartjes meer te krijgen dus dat is iets minder.

Zou ik hierop normaal TF2 kunnnen spelen?
Pardon? Je kunt een 6800gt nemen voor 60euro die is 4x zo snel dan de jouwe. Er zijn ook 7950gt 512/256mb te krijgen, welke iets sneller zijn dan de x1950pro en zo'n 2x zo snel als de 6800gt/ultra. Dit alles voor agp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
CapTVK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:14:
Over bugs gesproken, weet niet of het m'n verbinding is (gebeurt wel eens dat ik plotsklaps niet kan bewegen in het spel een lag heb van 700-900). Maar af en toe verdwijnen opeens alle servers uit m'n lijst. Zijn het er eerst een stuk of 80, dan opeens vallen ze terug tot nul of maar 3 of 4 servers.
Lijkt me een verbindingsprobleem bij jou. Heb je filters ingesteld zodat servers met hoge pings niet worden getoont? Als je een slechte verbinding hebt blijven er dan maar weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Yup filters, op 250ms, dat zou verklaren waarom ze plotsklaps verdwijnen. Toch maar eens m'n verbinding checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:32:
In veruit de meeste servers wordt er net zoveel geschoten op teammates dan op enemies. Ik neem aan dat dat is om spies te ontdekken, dan lukt het je toch nooit om door de verdediging heen te komen als spy?
wat meestal gewoon helpt, is als ze op je schieten niet weg te rennen en te springen enzo.
De meeste hebben zoiets van als ze stil staan zijn ze vast geen spy als jij als een malloot weg probeert te komen, weten ze direct dat je spy bent :P
Ik blijf meestal gewoon staan, en als ze door blijven schieten dan ga ik wel weg natuurlijk. Maar bij 1 schot blijf ik gewoon staan :) Vaak draaien ze om en gaan ze weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als ze blijven staan loop ik altijd even wat dichterbij om beter op het hoofd te kunnen mikken. Mensen die niet terug schieten blijven verdacht.. helemaal als ze dezelfde nickname als mij hebben, of een class zijn die helemaal niet in mijn team zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kan wel zijn maar als ze zien dat je niks nuttig uitvoert ben je zo het haasje. Op veel server lopen de meeste niet met hun default weapon rond. En als ze dat wel doen dan schieten ze er de hele tijd mee. En dan kun je blijven staan wat je wilt. FF bestaat niet meer dus het kan nooit kwaad je teammate even een klap voor zijn kop te geven. Het mocht maar een spy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
Ook wel mooi als engineer een spy die te dicht bij komt als je aan het knutselen bent dat je em direct doodmept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannekino
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 21:12
Wij hebben ook een aantal servers online staan voor zowel Fortress Forever en Team Fortress 2. In het begin zaten ze allemaal propvol uiteraard maar dat aantal is weer wat naar beneden gelopen inmiddels. Waarschijnlijk verdwijnen de laatste 6 servers van Team Fortress 2 en blijven de eerste 4 over. Suggesties om het e.e.a te verberen zijn uiteraard welkom. Uiteindelijk zouden we graag 2 tot 4 populaire publics willen overhouden om de Team Fortress 2 community te ondersteunen.

Fortress Forever
  • 80.84.250.173:27015 [NL] Clanhost.nl - Fortress Forever #1
  • 80.84.250.174:27015 [NL] Clanhost.nl - Fortress Forever #2
Team Fortress 2
  • 80.84.250.175:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #1 (2FORT ONLY)
  • 80.84.250.176:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #2 (WELL ONLY)
  • 80.84.250.177:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #3 (DUSTBOWL ONLY) *
  • 80.84.250.178:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #4 (GRAVELPIT ONLY)
  • 83.96.144.64:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #5 (2FORT ONLY)
  • 83.96.144.65:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #6 (WELL ONLY)
  • 83.96.144.66:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #7 (2FORT ONLY)
  • 83.96.144.67:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #8 (GRANARY ONLY)
  • 83.96.144.68:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #9 (HYDRO ONLY)
  • 83.96.144.69:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #10 (DUSTBOWL ONLY)
* = Zit vrijwel altijd vol van vroeg tot laat.

Veel speelplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 23-05 17:42
Zag net dat steam ongeveer 6 MB gedownload heeft voor TF2, iemand een idee wat er veranderd is ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eindelijk stond m'n geld er dan op vanochtend. Nu staat m'n pc thuis alles lekker te downloaden :D
Kan niet wachten tot ik eindelijk kan spelen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Gimbooze schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:22:
Eindelijk stond m'n geld er dan op vanochtend. Nu staat m'n pc thuis alles lekker te downloaden :D
Kan niet wachten tot ik eindelijk kan spelen vanavond :P
pff mijnuh nog steeds niet, had vorige week zondag gedaan. Had daarvoor al ook gestort duurde ook een week maar was vergeten om wat extra voor belasting te doen >< dom dom dom.

Ik had overigens even aangekaard waarom ze het wel gelijk van mijn rekening af konden halen maar niet op m'n paypal account konden zetten. Kreeg dit als antwoord:

"Omdat wij onlangs ons systeem hebben veranderd naar het direct debit
systeem, zijn wij momenteel nog een paar kinderziektes aan het verwerken.
Daarom duurt het momenteel 7 tot 9 dagen vooraleer het bedrag dat u wilt
toevoegen daadwerkelijk op uw PayPal rekening staat."

*back to waiting*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Mannekino
Thanks voor de servers :) Speel er veel, maar alleen als ze al bijna vol ziten.
I
Ik zie aan onze serve rook dat deze voornamelijk leeg blijft, niemand joined om in zijn eentje te gaan zitten wachten op meer spelers, dan pakken ze liever een server die al wat voller zit.
Truuk is dus om spelers aan je te binden zodat ze dat wel gaan doen, omdat ze perse bij jou willen spelen. Komt nog bij dat lege servers uberhaupt niet zichtbaar zijn in de server browser bij mensen die dat in hun filter hebben ingesteld, en dat doen de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 17:45

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

punisher007 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 06:54:
Zag net dat steam ongeveer 6 MB gedownload heeft voor TF2, iemand een idee wat er veranderd is ?
Team Fortress 2 Update Released
October 2, 2007, 6:29 pm - Jason Ruymen

--------------------------------------------------------------------------------

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

Added "Very High" texture resolution option
Added "Minimal HUD" option to Options->Multiplayer
Fixed headshots not always registering for crouched players
Fixed player interpolation bug that caused jittery player animation in some cases
Fixed rare crash when players exited water
Fixed server crash related to Spy sappers
Fixed overlapping UI elements in Options->Video->Advanced
Fixed non-English language text overlapping in a few places
Fixed players being able to use spectator points in dustbowl that were not in play
Removed "listdeaths" command that could be abused by clients

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
ze zijn echt goed bezig met patches en updates goeie zaak van valve vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Erpeet schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:23:
[...]

Added "Very High" texture resolution option
Fixed headshots not always registering for crouched players
Fixed player interpolation bug that caused jittery player animation in some cases
Nice. Van de 3de had ik geen last, maar die 2de heb ik al 1 keer meegemaakt :). En die nieuwe Textures had ik al een keer getest via console, ziet er echt een stuk beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

iemand een idee waar ik 2D maps kan vinden? Ik heb me rot gezocht maar ze lijken niet te bestaan.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nadat ik ge auto team balanced werd naar ander team kon ik me vorig team nog steeds horen op voice chat.
altijd handig als spy in 2fort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

voice chat is altijd iedereen, beide teams, dood of levend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, alleen op servers met een aangepaste dll voor meer dan 24-slots.
Metde orginele bestanden hoorj e alleen je eigen team, zoals bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:33
Defector schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:12:
ze zijn echt goed bezig met patches en updates goeie zaak van valve vind ik.
Ze moeten wel.. nog een week voordat het gereleased moet worden :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
ja oke maar er zijn genoeg spellen waar weinig tot niks aan gedaan wordt ook in de periode van de demo/beta tot gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defector schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:06:
ja oke maar er zijn genoeg spellen waar weinig tot niks aan gedaan wordt ook in de periode van de demo/beta tot gold.
*kuch* ETQW
*kuch* Crysis beta (hoewel ik daar minder kan over oordelen)

Over het algemeen brengt Valve wel goede patches uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
frickY schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:20:
kijk weer wat geleerd! Ik was ook in de veronderstelling dat iedereen kon meeluisteren, net als in DOD:source. Dit werkt natuurlijk wel beter...

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

frickY schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:20:
Maar met de orginele bestanden, als de dood bent hoor je je team dan nog wel en kun je ook dingen terug zeggen? Dat is in de meeste games niet zo omdat er anders gecheat kan worden door iemand die omdat moment aan het spectaten is tot hij terug leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat ik heb gemerkt kun je alleen in public praten als je dood bent. Team-chat komt volgens mij niet over bij de levenden.

Je kunt dus wel in public chat zeggen dat die engy in de sewer een spy is, maar de spy weet dan ook dat zij het weten en heeft daar net zo veel voordeel bij.

Ik vermoed dat voice/talk ook publiekelijk hoorbaar is als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

krakbracket schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

kijk weer wat geleerd! Ik was ook in de veronderstelling dat iedereen kon meeluisteren, net als in DOD:source. Dit werkt natuurlijk wel beter...
In DOD:source kan ook niet iedereen meeluisteren hoor. Dat hangt van een server cvar af. De standaard voice com instellingen zijn dat je alleen je team hoort. En als je dood bent kun je je teamgenoten niet horen, niks zeggen en ook niet met ze chatten. Alleen met de gene die op dat moment ook dood zijn kun chatten of voice com gebruiken. Maar zoals gezegd dit is door de server in kwestie volledig zelf in te stellen zeker met AMX plugins en aanverwanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

*kuch* ETQW
*kuch* Crysis beta (hoewel ik daar minder kan over oordelen)

Over het algemeen brengt Valve wel goede patches uit.
ETQW ?? WAT! Ga jij eens snel je mond spoelen! :)

Splash Damage levert geweldige support op ET:QW, ze luisteren naar de gamers en lossen problemen zo snel mogelijk op. Daarnaast reageren ze ook nog eens op het forum op ideeen en problemen. Dat heb ik valve nog niet zien doen.

Ik speel zowel TF2 als ETQW maar ben ondertussen al uitgekeken op TF2. Ik heb het gevoel dat veel in TF2 beperkt, vlak en klein gehouden is. Iets wat bij ET:QW totaal niet het geval is.

Misschien start ik het tegen de tijd van Episode 2 nog es op..

Enfin, Support in de BETA van ET:QW en belangerijker, erna is prima! (Dit wordt zelfs in reviews erkend)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FoggyFreek schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

ETQW ?? WAT! Ga jij eens snel je mond spoelen! :)

Splash Damage levert geweldige support op ET:QW, ze luisteren naar de gamers en lossen problemen zo snel mogelijk op. Daarnaast reageren ze ook nog eens op het forum op ideeen en problemen. Dat heb ik valve nog niet zien doen.

Ik speel zowel TF2 als ETQW maar ben ondertussen al uitgekeken op TF2. Ik heb het gevoel dat veel in TF2 beperkt, vlak en klein gehouden is. Iets wat bij ET:QW totaal niet het geval is.

Misschien start ik het tegen de tijd van Episode 2 nog es op..

Enfin, Support in de BETA van ET:QW en belangerijker, erna is prima! (Dit wordt zelfs in reviews erkend)
TF2 mist CTF maps. Het probleem is dat het nu nogal beperkt is kwa maps. Dat zal echt nog wel veranderen. Kwa class differences is TF2 wel wat dieper dan ETQW. Maar deze games vallen sowieso niet te vergelijken. Het hele concept is anders.

Maar waarom heeft SD nog niet de 30fps animaties (zelfs na unlocken fps via console) nog niet aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

TF2 mist CTF maps. Het probleem is dat het nu nogal beperkt is kwa maps. Dat zal echt nog wel veranderen. Kwa class differences is TF2 wel wat dieper dan ETQW. Maar deze games vallen sowieso niet te vergelijken. Het hele concept is anders.

Maar waarom heeft SD nog niet de 30fps animaties (zelfs na unlocken fps via console) nog niet aangepakt?
Laten we inderdaad de vergelijking QW:ET - TF2 niet gaan maken, beide geweldige games.

de 30 fps animaties beperking is daar omdat de gehele engine op 30 fps gebaseerd is. Ik kan me de response van de dev niet meer precies herinneren maar ik weet wel dat er op gereageerd is. Kortom, was niet mogelijk met de huidige tech 4 engine van ID. Kost al met al te veel bandbreedte. Aangezien je de stat-tracking, deployables, physics die niet serverside kunnen zijn omdat er interactie nodig is (repairs, revives), vehicles, 24 man.

Maja, ik stoor me daar niet aan, aangezien de gameplay imho ongeevenaard is ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Net eindelijk gespeeld, gaaf spel zeg :P
De tweakers.net community ook meteen maar ff gejoined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Even kort door de bocht ... ik vind het niet gek dat TF2 wellicht wat simpeler is. Vergeet niet dat ETQW een full priced product is, terwijl TF2 onderdeel van een bundel is die als geheel hetzelfde of zelfs minder kost dan ETQW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
punisher007 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:53:
Even kort door de bocht ... ik vind het niet gek dat TF2 wellicht wat simpeler is. Vergeet niet dat ETQW een full priced product is, terwijl TF2 onderdeel van een bundel is die als geheel hetzelfde of zelfs minder kost dan ETQW.
Dat het niet zoveel kost als een 'stand-alone'product als ETQW wil niet zeggen dat ze er niet net zoveel (of misschien zelfs meer) tijd in hebben gestoken. Ze zijn er namelijk ook al een jaar of tien mee bezig geweest, hebben zelfs 2 volledige versies weggegooid om zo plaats te maken voor de cartoonstyle- versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zie nu dat in het klasse-selectie scherm je kunt zien hoeveel andere spelers die klasse reeds spelen. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
krakbracket schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

Dat het niet zoveel kost als een 'stand-alone'product als ETQW wil niet zeggen dat ze er niet net zoveel (of misschien zelfs meer) tijd in hebben gestoken. Ze zijn er namelijk ook al een jaar of tien mee bezig geweest, hebben zelfs 2 volledige versies weggegooid om zo plaats te maken voor de cartoonstyle- versie.
Dat probeerde ik er ook niet mee te zeggen, maar ik zou het wel begrijpelijk vinden. Daarnaast is het simpelere ook wel weer een sterk punt voor velen :) Zie hoe goed de wii het doet ;) Ook vereist het natuurlijk skill om echt goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 21:00
te jammer dat niemand een beetje teamgevoel heeft op pub. Zijn er opeens 4 snipers en 3 spy's op dustmap :S Lekker aanvalle dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Als de tegenpartij een beetje verstand heeft van teamplay komen ze daar snel genoeg achter. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Laatst ook 6 engies in een team van 8 8)7
En zonder een goed team ben je echt machteloos tegenover een team dat wél georganiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
punisher007 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:35:
[...]

Dat probeerde ik er ook niet mee te zeggen, maar ik zou het wel begrijpelijk vinden. Daarnaast is het simpelere ook wel weer een sterk punt voor velen :) Zie hoe goed de wii het doet ;) Ook vereist het natuurlijk skill om echt goed te zijn.
Dan snappen wij mekaar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
.... eerste potje vanavond rond 11 uur was leuk, koetje enemy
maar toen toen .... rape naar rape naar rape
i cry inside, and blame h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Niet vergeten jongens ! Deze zaterdag om 20 uur Got meeting op 217.19.17.7:27015 _/-\o_

Gelieve allemaal als tag [Got] in je nick te plaatsen. Het server password komt nog online te staan op
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet :)

Als iedereen die meedoet hier ook even wil posten dan hebben we een idee met hoeveel man we zijn.
Post ook eventueel de klasse die je het beste kunt spelen, dan kunnen we een echt team samen vormen. Het is dus de bedoeling dat er echt aan teamwerk word gedaan dus zie dat je voice com aan staat en dan je een micro hebt zodat we goed kunnen communiceren. :P
De volgende mensen doen al mee:

[Got] <<K.A.I.N>> --> spy :+
Grandmasg --> class onbekend
CiPHER --> demoman (frickY)
CapTVK --> medic

[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 04-10-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:42:
Kan wel zijn maar als ze zien dat je niks nuttig uitvoert ben je zo het haasje. Op veel server lopen de meeste niet met hun default weapon rond. En als ze dat wel doen dan schieten ze er de hele tijd mee. En dan kun je blijven staan wat je wilt. FF bestaat niet meer dus het kan nooit kwaad je teammate even een klap voor zijn kop te geven. Het mocht maar een spy zijn.
klopt, op papier doe je het altijd goed :P
Maar het feit blijft is dat 90% op de servers onbewust naar het gedrag kijkt. Maak het maar al te vaak mee dat ik er rond loop of sta, bv op de ramp dat ik een "sniper" ben ik een schot krijg van een engi en die daarna rustig weer weg waggelt als ik gewoon blijf staan :P

Dit verhaal gaat niet op als een pyro je even in de fik zet :+ dan is het RUN FORREST RUN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Kain
Uiteraard probeer ik er ook te zijn, maar heb geen voicecom.
Speel voornamelijk demo, engy en medic, afhankelijk van waar behoefte aan is.

Het is afhankelijk van hoeveel man meedoen, anders is een password neit zo handig. Dan kunnen we beter met heel GoT in 1 team tegen al het andere volk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Kain_niaK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:35:
Niet vergeten jongens ! Deze zaterdag om 20 uur Got meeting op 217.19.17.7:27015 _/-\o_

Gelieve allemaal als tag [Got] in je nick te plaatsen. Het server password komt nog online te staan op
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet :)

Als iedereen die meedoet hier ook even wil posten dan hebben we een idee met hoeveel man we zijn.
Post ook eventueel de klasse die je het beste kunt spelen, dan kunnen we een echt team samen vormen. Het is dus de bedoeling dat er echt aan teamwerk word gedaan dus zie dat je voice com aan staat en dan je een micro hebt zodat we goed kunnen communiceren. :P
De volgende mensen doen al mee:

[Got] <<K.A.I.N>> --> Spy :+
nog zin om aansluitend of zondag een poging tot georganiseerd gamen te doen tegen BB4E? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik wil het wel proberen, klasse voorkeur...medic ligt me wel, anders engineer maar pyro wil ik ook wel zijn, mits voldoende medic/backup. De andere klasses ben ik nog aan het verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zijn hier ook TFC spelers? Ik heb het ooit lang geleden wel gedaan, maar dat telt niet meer. Vraag me af in hoeverre die mensen nu bij wars dik voordeel hebben (ook qua mapkennis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap werkelijk niet waar het door komt:

E6300
7600GT
1 gig ram

en het loopt echt _voor_geen_meter. Zelfs met alle grafische instellingen op het allerlaagst (1024*768) en alle andere zaken op low is het spel totaal niet vooruit te branden. als ik stabiel 30 fps heb kan ik mezelf gelukkig prijzen, maar doorgaans krijg ik direct fps-drops op drukke stukken. Ik kan niet normaal strafen op de battlements van 2fort als sniper zonder mn fps te zien kelderen; tis gewoon echt geen doen zo.

Iemand enig idee wat daarvan de reden zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Anoniem: 24527 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:06:

E6300
7600GT
1 gig ram

en het loopt echt _voor_geen_meter. Zelfs met alle grafische instellingen op het allerlaagst (1024*768) en alle andere zaken op low is het spel totaal niet vooruit te branden. als ik stabiel 30 fps heb kan ik mezelf gelukkig prijzen, maar doorgaans krijg ik direct fps-drops op drukke stukken. Ik kan niet normaal strafen op de battlements van 2fort als sniper zonder mn fps te zien kelderen; tis gewoon echt geen doen zo.

Geen idee of je vista draait? Dat was bij mij het geval, alles op low en nog schokken en nu speel ik op medium/high in XP en alles draait soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Jammer dat ik er zaterdagavond niet ben, had die GoT gather wel mee willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:02
Anoniem: 24527 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:06:

E6300
7600GT
1 gig ram

Zelfs op mijn systeem loopt het goed alles op zijn hoogst (1280x1024). Wat je uit moet zetten is HDR dan loopt het verder super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:53

Arfman

Drome!

Jazzper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:33:
Zijn hier ook TFC spelers? Ik heb het ooit lang geleden wel gedaan, maar dat telt niet meer. Vraag me af in hoeverre die mensen nu bij wars dik voordeel hebben (ook qua mapkennis).
Ik denk niks. Ik heb duizenden uren TFC gespeeld op ISDN (ja, echt) en ik herken alleen 2fort. Well, Dustbowl, allemaal onherkenbaar veranderd, voor mij althans.
Nog meer TFC spelers hier, en dan met name degenen die op XS4ALL publics speelden rond, wat zal het zijn geweest, 1998/1999? Ik weet dat [MMC]Wildfire op GoT rondhangt, en [MMC]McFretn is een broertje van een collega kwam ik laatst achter (lol), maar de rest ben ik een beetje uit het oog verloren. Misschien nog wat Suspicious Minds mensen die nu TF2 spelen? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16225

Wat is nou het verschil tussen deze demo en de final release? alleen meer maps?
Ik heb het idee dat alles er al is wat we nodig hebben behalve meer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Arfman schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

Ik denk niks. Ik heb duizenden uren TFC gespeeld op ISDN (ja, echt) en ik herken alleen 2fort. Well, Dustbowl, allemaal onherkenbaar veranderd, voor mij althans.
Nog meer TFC spelers hier, en dan met name degenen die op XS4ALL publics speelden rond, wat zal het zijn geweest, 1998/1999? Ik weet dat [MMC]Wildfire op GoT rondhangt, en [MMC]McFretn is een broertje van een collega kwam ik laatst achter (lol), maar de rest ben ik een beetje uit het oog verloren. Misschien nog wat Suspicious Minds mensen die nu TF2 spelen? :)
[SM] ja .. god, wat waren die gasten toen goed :P Heb daar menig uurtje mee verknalt toentertijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

ja 2forts herken ik nog duidelijk alleen well, echt niet meer :D

Gren, mis ik opzich wel maar aan de andere kant niet :P beetje dubbel gevoel, je hebt nu dat gespam met die nades niet meer zoals eerder. Bijna dood? alle nade knopjes in rossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Anoniem: 16225 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:06:
Enige bug die ik kon vinden is het soms niet werken van de serverlijst. Ik moet vaak een paar keer de refresh handmatig starten voordat ik servers zie.
Wimo. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:50:
[SM] ja .. god, wat waren die gasten toen goed :P Heb daar menig uurtje mee verknalt toentertijd _/-\o_
Inderdaad. Alhoewel me nog wel iets bijstaat van een pickup match tijdens Drome 7 tussen MMC en SM., waarbij ik meespeelde in MMC omdat ze niet genoeg spelers hadden. We hebben toen SM.'s ass gewhooped, dat was wel uber.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik merk dat als je TF2 opstart de refreshknop van de serverlist op "Stop refreshing" staat, terwijl hij helemaal niet aan het refreshen is. Je moet er 1xop drukken, en dan nogmaals om de lijst daadwerkelijk te refreshen.
Heb hem zelf nog niet gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SM Speelt TF2 ja kom ze geregeld tegen op clanwars server SM.Rab SM.Kerz Topgear Vigz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

frickY schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:11:
Ik merk dat als je TF2 opstart de refreshknop van de serverlist op "Stop refreshing" staat, terwijl hij helemaal niet aan het refreshen is. Je moet er 1xop drukken, en dan nogmaals om de lijst daadwerkelijk te refreshen.
Heb hem zelf nog niet gereport.
Aaahh, dat zou ook kunnen natuurlijk, wat min (wel gesubmitte) bug verklaart.

@hierboven: SM.Rab en Vigz ja .. zijn dus ook nog dezelfde lui steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

SM.Kerz... aaarg mijn nemisis laatst haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Zag net een [got]dreameater o.i.d. Iemand van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer Google en/of Wikipedia eens. HDR is een vrij populair onderwerp.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-10-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook HDR stond al uit en het loopt nog steeds voor geen ruk. Ter vergelijking: Bioshock loopt prima op medium/high instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 16225 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:06:
En multi-core support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ook voor TF2? Niet alleen HL2:EP2?
Lijkt me niet dat alle op de Source-engine draaiende games opeens MC-support krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ik dacht gelezen te hebben dat TF2 alleen meerdere cores gebruikt voor de particles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jazzper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:06:
[...]

nog zin om aansluitend of zondag een poging tot georganiseerd gamen te doen tegen BB4E? :)
Ja dat is een goed idee. Op de tweakgame server? Laten we zeggen zaterdag om 22 uur? Ik zal het als event posten op onze community groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wimo. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:48:
Waarschijnlijk wel en ik heb er ook al mee samen gespeeld. Staat ook in mijn friends list. Ik zal eens vragen wat zijn Got nick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zal hem op ons forum publiceren om te checken of er mensen genoeg zijn. Oh wacht ff... dan kan ik zelf helemaal niet bedenk ik net... Als het zaterdag ook einde middag of heel vroeg in de avond kan zou mij beter uitkomen. Of zondag. Als niet dan kunnen anderen vast wel maar dan mis ik het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat dacht je van zondag om 13 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voetbal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat stellen jullie dan voor? Ik moet zondag om 18 uur door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

anders maken we gewoon een poll :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Heb ik daar rechten voor? Zo ja hoe maak je een poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23530

Anoniem: 129448 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:19:
SM Speelt TF2 ja kom ze geregeld tegen op clanwars server SM.Rab SM.Kerz Topgear Vigz ;)
Hmm als die oudjes ook spelen ben ik bijna verplicht om TF2 ook aan te schaffen potverdrie. Kan ik m'n oude vriendjes gedag zeggen ;)

Over TF2, ben in ieder geval blij dat ze de vervelende dingen nu al voor de retail op weten te lossen (fov, pyro etc) Toch hoop ik op iets meer ctf-mappes al lijkt dat niet echt in het concept te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frickY schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:11:
Ook voor TF2? Niet alleen HL2:EP2?
Lijkt me niet dat alle op de Source-engine draaiende games opeens MC-support krijgen?
Het plan is van wel. Ook CSS zou het moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Anoniem: 23530 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

Hmm als die oudjes ook spelen ben ik bijna verplicht om TF2 ook aan te schaffen potverdrie. Kan ik m'n oude vriendjes gedag zeggen ;)

Over TF2, ben in ieder geval blij dat ze de vervelende dingen nu al voor de retail op weten te lossen (fov, pyro etc) Toch hoop ik op iets meer ctf-mappes al lijkt dat niet echt in het concept te passen
Hmmm ja, inderdaad. Ik vind ook dat er te weinig mappen zijn. Maar de mappen die er zijn, die zijn wel van hele hoge kwaliteit. Toch vergeleken met een aantal custom mappen die ik al gespeeld heb. Die custom mappen lijken nergens op. Strategisch mischien wel goed uitgedacht maar met zo weinig detail vergeleken met de mappen van Valve zelf.

Wat ik ook mis is een paar grote uitgestrekte mappen met veel ruimte waar een scout bijvoorbeel echt tot zijn recht komt. Dat was bij TFC wel anders. Ik heb TFC niet zo veel gespeeld maar de keren dat ik het speelde waren de mappen met veel meer ruimte.

En ik speel het liefste als spy en hoe meer ruimte als spy hoe beter. Dan kun je echt minuten lang achter elkaar je ergens verschuilen, kill maken, terug cloacken , ergens anders gaan zitten , disguise veranderen als er even niemand in de buurt is , weer richting battlefront en opnieuw een kill maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:35:
[...]

Het plan is van wel. Ook CSS zou het moeten krijgen.
Als er dan maar geen mensen problemen gaan krijgen met de games. Multicore ondersteuning heeft zijn positieve kanten maar ook zijn gevaarlijke kantjes. Voor TF2 maakt het bij mij niet uit. Ik speel op 1650 x 1080 AA op 4, AF op 16, alles op maximum en met Vsync aan. Ik haal altijd 60 fps stabiel. Pas als ik naar AA 8X schakel dan is het niet meer 60 stabiel maar soms drops naar 50.
Al bij al ben ik echt te vreden over alle Source games. De games zijn next gen hebben geavanceerde physics en schalen uitzonderlijk goed terug bij oudere systemen. Hopelijk maakt multicore support dit alleen nog maar beter en gaat bijvoorbeeld het alt-tabben iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kain_niaK schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:46:
[...]

Als er dan maar geen mensen problemen gaan krijgen met de games. Multicore ondersteuning heeft zijn positieve kanten maar ook zijn gevaarlijke kantjes. Voor TF2 maakt het bij mij niet uit. Ik speel op 1650 x 1080 AA op 4, AF op 16, alles op maximum en met Vsync aan. Ik haal altijd 60 fps stabiel. Pas als ik naar AA 8X schakel dan is het niet meer 60 stabiel maar soms drops naar 50.
Al bij al ben ik echt te vreden over alle Source games. De games zijn next gen hebben geavanceerde physics en schalen uitzonderlijk goed terug bij oudere systemen. Hopelijk maakt multicore support dit alleen nog maar beter en gaat bijvoorbeeld het alt-tabben iets sneller.
Welke nadelen? Ik denk dat er weinig fout gaat met de Source engine. De Source engine is echt mijn favoriete game engine. Schaalt echt perfect en goede performance voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Je hebt toch veel mensen met een amd x2 die soms problemen hebben met multi core en daar een patch voor nodig hebben? Ik weet niet hoe ze het het gaan implementeren maar hopelijk komt er een console command of opstart code om het aan en uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jammer dat Well nu niet meer zo'n extreme sniperslet map is :P
Heel begrijpelijk, maar bij de TFC versie heb ik daar (tot enorme frustratie van de tegenstander) een keer 95 kills gehaald in 30 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De enige problemen die er waren met de X2 (athans, voor zover ik weet) was dat sommige developers niet de Windows API gebruten voor het afvangen van de systeemklok, maar dit direct deden. Hierdoor liepen programma's de soep in zodra Cool 'n Quiet intreed. Verder zijn mij geen problemen bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Wimo. schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:48:
Die kwam ik laatst ook tegen...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.