[PC] Team Fortress 2 / Fortress Forever Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 15.362 views sinds 30-01-2008

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Er lijken nog wat aardige fouten in de server-software te zitten waardoor we hem niet gehost krijgen op de server die daarvoor bedoeld is. Hij draait nu op een ander systeem waarop ie het wel doet. Ik hoop dat die hardware het een beetje trekt;

[url=steam://connect/217.19.17.7:27015]Tweakgaming TF2 #1 - 217.19.17.7:27015[/]

Draait nog even default config. Mocht de server het goed blijken te trekken kunnen we wat naar wens gaan tweaken.

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 29-09-2007 20:46 ]

Anoniem: 159816

frickY schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:25:
[...]

NEEE!!!!!! :(
Nu wordt het helemaal onmogelijk te ontsnappen aan een om je heen kangeroeende scout
Hehe. Dat is ook precies de bedoeling. Demoman was te sterk en te spammerig. Pyro is perfecte counter tegen scout :9. Heb trouwens mijn verbinding gefixed denk ik. Drop ik niet meer halverwege :P

MBT texture quality:
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=604252

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 29-09-2007 21:23 ]

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
pyro is nu echt sterk in 2fort .. damn

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Vind het nog allemaal prima. Vind de scout sterk.

Anoniem: 77587

Bagger! Na de laatste update is het allemaal schokkerig geworden, wat ze daar gfixed hebben mag joost weten. :(

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Je kunt nu ook motion blur aanzetten blijkbaar. Alleen het werkt bij mij niet.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Iemand al ervaring met spray's? Mijn DODSource spray krijg ik niet aan de praat (vtex.dll melding). Weinig over te vinden nog op internet.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I Love thiz doctor!

http://steamcommunity.com...561197978836687/stats/TF2

Wat een rape met heavy, 46 punten, 32 kills _/-\o_. Als je een paar medics achter je hebt gaat het echt hard af en toe.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 30-09-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
56 uur gespeeld in 2 weken? ja hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Caboman schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:05:
56 uur gespeeld in 2 weken? ja hoor 8)7
Als je dat al veel vind moet je maar uit het wow topic blijven :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Persoonlijk vind ik de pyro's zoals ze nu zijn veels te sterk. Als er 2 of 3 tegelijk binnen komen kun je niets meer.(behalve dood gaan) Demo is wel beter naar mijn idee maar pyro, eerst speelt er helemaal niemand mee en nu zowat iedereen....

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Haha, dat is idd waar. Ze hoeven je even te raken en je bent al de helft van je leven kwijt. Best lekker als je met pyro speelt, maar niet voor mij. Erg verslavend nu slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129448

Jazzper schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:20:
Iemand al ervaring met spray's? Mijn DODSource spray krijg ik niet aan de praat (vtex.dll melding). Weinig over te vinden nog op internet.
Same here terwijl ik wel al sprays zie ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
http://steamcommunity.com/id/mroximoron/stats/TF2

Nu alleen de "With friends like these" achievement nog :D

Gister has ik als Pyro een medic achter me.. damn dat ding lekker...iedere keer mensen torchen en met ubercharge even alles leegruimen tot hun spawn (was een van die 2 point defense/offense maps)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Heb zelfs al animated spray gezien :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrumandBass schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:55:
Persoonlijk vind ik de pyro's zoals ze nu zijn veels te sterk. Als er 2 of 3 tegelijk binnen komen kun je niets meer.(behalve dood gaan) Demo is wel beter naar mijn idee maar pyro, eerst speelt er helemaal niemand mee en nu zowat iedereen....
Pyro's zijn niet te sterk. Ze zijn nog steeds maar goed in specifieke situaties en hij heeft maar weinig hp. Als je gewoon goed oplet is een pyro echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Anoniem: 159816 schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:08:
[...]

Pyro's zijn niet te sterk. Ze zijn nog steeds maar goed in specifieke situaties en hij heeft maar weinig hp. Als je gewoon goed oplet is een pyro echt geen probleem.
Jij speelt zeker veel pyro....? :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Caboman schreef op zondag 30 september 2007 @ 02:55:
Haha, dat is idd waar. Ze hoeven je even te raken en je bent al de helft van je leven kwijt. Best lekker als je met pyro speelt, maar niet voor mij. Erg verslavend nu slapen.
Ja maar VOORDAT ze ja raken hebben ze een hachelijke situatie achter de rug.
Ik vind het altijd een beetje sneu dat mensen meteen roepen van dit en dat overpowered! Vooral op de officiele forums is het altijd een drama. Ik had de indruk dat de beta vrij goed in balans was. En ja sommige situaties zul je ALTIJD van een Pyro verliezen als je in een kleine ruimte staat en hij komt om het hoekje. Bijna iedere classe kan wel iets tegen een andere classe beginnen. Zoals heb ik gemerkt dat Demo,s bij uitstek geschikt zijn om heavy's neer te halen. Want heavy's zijn traag en die granaten doen behoorlijk wat schade. Maar een demo maakt weer bijzonder weinig kans tegen een scout(die weet wat ie doet).
Maar zeker met die pyro zou ik opassen met roepen van overpowered. Want kills met die mafketels maken is moeilijk, en laten we die paar mensen die het dan kunnen niet afdoen met ja overpowered. Er is wel enige skill voor nodig (IMO).

Het hoort niet altijd in balans te zijn dit spel dat is het mooie gevechten zijn niet altijd 100% eerlijk. Laten we dat vooral zo houden want het creeert leuke situaties. Maar goed zolang mensen blijven verliezen zullen ze wel klagen over overpoweredness >:)

Ik heb zelfs al mensen zien roepen dat Sentries overpowered zijn.......Het moet niet gekker worden opzich, ze zijn ZO makkelijk uit te schakelen(als die verdomme spies een keer hun werk doen). Ze kunnen goed geplaatst irritant zijn en dodelijk maar niet overpowered, zoals een zooi newbs denken wanneer je halve team dan opeens engineer is maar niemand er ook maar aan denkt een teleport neer te zetten.....Tja dan denk ik bij mezelf van Je klaagt over overpowered en imbalance maar je snapt nog niet eens de engineer klasse. Teleports kunnen echt levels winnen.

Het grootse probleem van dit spel is eerder mensen die niet kunnen samenwerken of het niet kunnen inzien. Al zijn er ook imo hier en daar mischien wat tweaks nodig. Ik vond de beta vrij goed in balans.

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 30-09-2007 15:07 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Naja iedere klasse heeft zijn voor en nadelen, maar ik vind het wel absurd dat ik bijvoorbeeld snipers, engineers en scouts soms gewoon niet fatsoenlijk af krijg ondanks dat ik raket vol in hun gezicht heb geschoten en soms zelfs meerdere. Daarnaast is de shotgun van de soldier ook redelijk waardeloos.

En met de scout staat in de tips bijv dat zijn handgun ideaal is voor lange afstanden, maare schiet maar eens op een muur recht voor je en je ziet al hoe ongelofelijk inaccuraat de gun zelfs op korte afstand is. Doe dan geen crosshair erbij als je toch niet raakt op de crosshair.

[ Voor 34% gewijzigd door punisher007 op 30-09-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrumandBass schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:46:
[...]

Jij speelt zeker veel pyro....? :+
Ja. Maar even als nuancering. Met demoman haalde ik makkelijk 4+ kpd ratio's in een game. Met een Pyro ben ik blij als ik 2 haal (wel wat meer assists). Dus het niet alsof Pyro ineens alles kapot maakt wat hij tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Amen ! _/-\o_ Op de reactie van Postius sluit ik mij volledig aan ! Als engineer probeer ik dan ook meteen een teleport entrance te bouwen vlak bij de spawn en een exit op een leuke locatie. In de map fort is het wel eens gelukt om een teleport exit te bouwen daar van onder bij de riool aan de kant van de vijand. aan het einde van de map was die 18 keer gebruikt. Wat me nog leuker lijkt in fort is dat ik een complete fabriek gebouwd krijg inside de vijandelijke intelligence. Dus een sentry, dispenser en teleport.
Dat lijkt me lachen.

En dat er mensen zijn die zeggen dat de pyro overpowered is. Wel het is gewoon zo dat er nu veel meer mensen met de pyro spelen en dat krijg je dat soort dingen vanzelf. Terwijl de pyro zo uit te schakelen is. En als je als team een aantal medics achter je hebt dan ben je zo weer gehealt als je in de fik staat.

Waar ik me aan erger is als je met 30 man aan het spelen bent dat dan niet alle klassen zijn ingevuld. Als het andere team wel alle klasse heeft opgevuld dan ben je al op voorbaat verloren. Een heavy zonder medic stelt niks voor. Een team zonder spies kan een stuk slechter omgaan met de sentries. En dan moeten spies ook nog eens goed samenwerken vooral als er 2 sentries zijn met één engineer die ze de hele tijd repareert.

Dan heb je nog de demoman die echt sterk is omdat als een grenade je rechtstreeks raakt je meteen het loodje legt (behalve als heavy). En de soldier die goed is in het uitschakelen van doelen op afstand. (zoals die klote snipers die soms behoorlijk irritant zijn)

In ieder geval, ik kan nog uren lullen :+ het komt er op neer dat ik mij aansluit bij het feit dat valve weet wat ze aan het doen zijn. Dat ze goed luisteren naar de inbreng van de fanbase. Maar ook dat ze af en toe eigenwijze beslissingen nemen die uiteindelijk het spel wel ten goede komen. (zoals het volledig ontbreken van grenades) Het spel moet voor iedereen leuk zijn en ook toegankelijk zijn voor newbies. En dat is momenteel zeker het geval. Het enige wat ik mijzelf nu moet dwingen te doen is om te gaan spelen met alle klassen zodat ik overal even goed in word. Momenteel kan ik alleen als spy echt potten breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 20-04 16:50
punisher007 schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:09:
Naja iedere klasse heeft zijn voor en nadelen, maar ik vind het wel absurd dat ik bijvoorbeeld snipers, engineers en scouts soms gewoon niet fatsoenlijk af krijg ondanks dat ik raket vol in hun gezicht heb geschoten en soms zelfs meerdere. Daarnaast is de shotgun van de soldier ook redelijk waardeloos.

En met de scout staat in de tips bijv dat zijn handgun ideaal is voor lange afstanden, maare schiet maar eens op een muur recht voor je en je ziet al hoe ongelofelijk inaccuraat de gun zelfs op korte afstand is. Doe dan geen crosshair erbij als je toch niet raakt op de crosshair.
Die kan je gewoon 2-shotten, dus dan doe je blijkbaar iets fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

He jongens ! Bekijk deze video eens !

http://www.gametrailers.c...37.html?playlist=featured

Dit moeten we zeker eens doen met de tweakers community groep. Iedereen speelt een ronde met dezelfde klasse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kain_niaK schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:28:

Dit moeten we zeker eens doen met de tweakers community groep. Iedereen speelt een ronde met dezelfde klasse !
Hah, dat ziet er tof uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was net van plan die te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 22:45

En dan zal der maar een Spy tussen zitten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

217.19.17.7:27015 Dat is de server waar we het op gedaan hebben.
We hebben eerst allemaal scout gespeeld met de knuppel. We waren met 7 man
Vervolgens allemaal soldier met de shuffel.
We wouden net allemaal pyro gaan toen er niet tweakers op de server kwamen.
En die veegde hun reet eraan. ik heb nog gedreigd ze te kicken maar ja ik ben nog geen admin en Cipher was niet online.

Volgende week zaterdag spelen we tweakers only op die server ! Iedereen zijn agenda vrij houden. Het pw komt op de community te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Even een vraagje, als ik met mijn steam-account inlog op de steamcommunity site (om de tweakers group te joinen) geeft hij wrong password aan. Echter als ik de zelfde gegevens op mijn account invoer logged hij zonder enkel probleem in, iemand enig idee wat ik fout doe? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

je moet met je account naam aanloggen en die is niet hetzelfde als je nick name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kain_niaK schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:22:
je moet met je account naam aanloggen en die is niet hetzelfde als je nick name
En hoe kom ik achter mijn account naam? Ik weet alleen mijn email (waar ik dus mee inlog op me steam) en mijn ingame name (community).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

blix schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:31:
[...]

En hoe kom ik achter mijn account naam? Ik weet alleen mijn email (waar ik dus mee inlog op me steam) en mijn ingame name (community).
dan is je email je account name ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Alien B.O.B. schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:39:
[...]

Mmmm, dat werkt dus niet op de site :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Alien B.O.B. schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:39:
[...]

Dat is niet per definitie zo hoor, bij oudere accounts wel ... maar bij nieuwere kon je ook gewoon een eigen gebruikersnaam maken. Als je je steam start zie je trouwens ook een melding met connecting <steam account name>. Verder zijn er ook recovermogelijkheden in steam die je kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
punisher007 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:45:
[...]

Dat is niet per definitie zo hoor, bij oudere accounts wel ... maar bij nieuwere kon je ook gewoon een eigen gebruikersnaam maken. Als je je steam start zie je trouwens ook een melding met connecting <steam account name>. Verder zijn er ook recovermogelijkheden in steam die je kunt proberen.
Er staat naam@email.com als account naam. En er valt niet echt veel te recoveren, ik kan gewoon zonder probleem op me steam account inloggen. Geloof dat ik een van de eerste accounts had misschien werkt het daar niet door oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 07:26

Knaak

It's me, Mario!

Ik zit met een probleempje, ik heb geen idee hoe je nu eigenlijk je nickname veranderd in TF2 :P Kan het nergens vinden en kon ook geen console command vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:25:
Ik zit met een probleempje, ik heb geen idee hoe je nu eigenlijk je nickname veranderd in TF2 :P Kan het nergens vinden en kon ook geen console command vinden.
Op de steamcommunity kan je je nickname wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Kain_niaK schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:23:
217.19.17.7:27015 Dat is de server waar we het op gedaan hebben.
We hebben eerst allemaal scout gespeeld met de knuppel. We waren met 7 man
Vervolgens allemaal soldier met de shuffel.
We wouden net allemaal pyro gaan toen er niet tweakers op de server kwamen.
En die veegde hun reet eraan. ik heb nog gedreigd ze te kicken maar ja ik ben nog geen admin en Cipher was niet online.

Volgende week zaterdag spelen we tweakers only op die server ! Iedereen zijn agenda vrij houden. Het pw komt op de community te staan
Server is bijna altijd leeg? Lijkt me opzich wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De server kan, indien nodig, leeg gemaakt worden ;)
In de meeste gevallen lijkt het me alleen maar leuker als er meer mensen, eventueel niet-tweakers, bij zijn, maar bij events als "allemaal dezelfde class" is dat niet handig, en gooien we er wel een password op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08

Shabbaman

Got love?

Iedereen spy :+

Het valt me wel op hoe makkelijk je veel punten kan halen als medic, als diegene die je healt ook een beetje meewerkt (je in de dekking laat, en niet constant domme hoekjes omrent enzo, en niet alleen om z'n eigen veiligheid denkt). Ik heb wel het idee dat soldier/medic bijna een betere combinatie is als heavy/medic. Een heavy krijgt niet zo makkelijk een sentry kapot. 2x medic met een pyro en een soldier = win. Leuke teamgame.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Naja beide hebben hun voordelen/nadelen imho.

Heavy + Medic :
+Heavy heeft meer health (zeker met medic erbij)
-Minder accuraat (wel groot aantal kogels in korte tijd)
-Langzamer.
-Veel ammo (geen reload tijd, maar ammo gaat ook redelijk snel op).

Oftewel geschikter om grote groepen vijanden uit te schakelen in kleine ruimtes en korte tijd.

Soldier + Medic :
+Accurater
-Lagere health
-Weining ammo (reload tijden, flink van belang bij supercharge).

Geschikter om kleine groepen vijanden uit te schakelen en natuurlijk om turrets te mollen.

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 01-10-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Anoniem: 159816 schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:37:
[...]

Op de steamcommunity kan je je nickname wijzigen.
of gewoon in Steam zelf.
Ik vind het wel irritant want per spel wil ik een andere nick (voor TF2 speel ik bv in een clan en voor DOD:S weer niet)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-01 11:08
Pyro + medic is ook erg leuk in kleine ruimtes.

In well in het stuk met die radar schotel in de grond is het haast onmogelijk om de point te cappen als er een beetje goede demoman is. Zodra je het hokje in loopt ben je smurrie. De enige manier is eigenlijk met een ubercharged medic+vriendje, en zelfs dan is het vrij lastig om het perfect te timen.

Wel leuk als je verdedigd en demoman speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Medic+solider, medic+demoman en medic+pyro zijn ook zeer zeker goede combi's als de spelers zich een beetje om elkaar bekommeren.
Als medic ren ik ook liever met een van deze spelers mee dan met een HWG, want ervaring leert dat dit grotendeels egoïsten zijn die niet naar je omkijken als medic zijnde, en alleen maar profiteren.
Al te vaak gehad dat ze gewoon precies zo gaan staan dat je je zelf neit achter een muurtje kunt verschuilen. Of dat ik van achter wordt aangevallen door een scout die ik zelf van me afweer met het primairy weapon, maar ik meestal toch verlies, terwijl ik bijna aan mn ubercharge toewas.

Met soldiers en demomans is dit me minder vaak overkomen. Dat blijken toch vaak de beter nadenkende spelers te zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 01-10-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235027

Spelers met een HWG houden inderdaad niet altijd rekening met de medic die ze ondersteund.
Toch komt het me ook vaak voor dat juist een demoman of soldier totaal niet doorheeft dat ze geheald worden, en heel passief ergens in een hoekje gaan staan.
Zelf speelde ik al een tijdje het liefst als Pyro, en de laatste update heeft Pyro zeker wel een stuk sterker gemaakt. Al is daardoor natuurlijk de uitdaging er wel een beetje vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik HWG speel kijk ik om de zoveel tijd ook wat m'n medic doet en wat er achter me gebeurd. Spies en pyro's zijn altijd mijn prioriteit aangezien je zonder medic helemaal weinig kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Zowel als HWG als Soldier wordt ik vaak genoeg ondersteund door een medic. Het is natuurlijk wel zo dat je moet opletten op je medic en deze moet verdedigen aan de andere kant kan dit soms gewoonweg niet omdat er soms teveel chaos is. Daarnaast vind ik dat een medic ook niet koste wat het kost moet blijven healen. Als ik zelf medic speel stop ik soms bewust met healen en help ik mee met aanvallen; de nailgun is niet het meest effectieve wapen maar kan kan zeker op long range erg handig zijn. Nog een tip: zorg dat je via voicecom kunt praten met je medic; goede communicatie kan een boel schelen, daarnaast kun je uitleggen wat je van plan bent :)

Ik denk trouwens niet dat veel spelers die gehealed worden bewust doen alsof de medic niet bestaat; er zijn gewoon veel nieuwe spelers die het nog niet helemaal door hebben (gezien de hectiek soms niet geheel onbegrijpelijk) of gewoonweg nog het tachische inzicht missen.

Moet zeggen dat het hele team gevoel een stuk beter is in TF2. In TFC was het op public servers altijd maar afwachten of iedereen voor zich speelt of niet, natuurlijk moet er wel wat ruimte overblijven om te doen waar je zin in hebt; hoewel het ook erg annoying kan zijn als je 5 minuten als spy staat te wachten bij de tweede cappoint en je gehele team er niet in slaagt om de eerste te pakken... (zodat je direct en hopelijk snel genoeg de tweede meeneemt; iets mij al een paar keer met succes gelukt is op dustbowl bijv.)

[ Voor 10% gewijzigd door Zydell op 01-10-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat betreft de laatste update.
Wat demoman heb ik wel gemerkt dat het lastiger is te killen met je nade, maar het is niet hinderlijk. Het is moeilijker, maar dat kan geen kwaad.
Ik heb wel gemerkt dat pyro sterker is, en wat mij betreft eigenlijk iets te sterk.

Pyro loopt even snel als demoman. Als er 1 in je buurt weet te komen ben je vrijwel zeker dood.
Door het vuur kun je hem nauwelijks zien, waardoor het haast onmogelijk is een paar nades zonder bounche op hem te krijgen.
Sticky bombs zijn te langzaam. Die kun je pas een seconde na afvuren ontsteken, en sinds de update ben je dan al dood.

Soldier is weerbaarder tegen pyro, ookal loopt hij trager. Die kan een rocket op de grond schieten en ofwel zichzelf ofwel de pyro lanceren. Ook de overige classen zijn mijn inziens voldoende weerbaar tegen de pyro. Maar als demo voel ik me aardig kansloos. Enige optie is je niet van achter te laten besluipen, of in de aanval gaan met je drankfles.. al overleef je dat 2de ook niet :p

Klopt het trouwens dat pyro's 'imuum' zin voor vlammen van andere pyro's?
Ik dacht laatst even een vijandige pyro in de fik te steken maar hij wou maar geen vuur vatten :? zou logisch zijn gezien zijn rubber pak. Ik weet niet of er wel health bij hem afging.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 01-10-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pyro is niet te snel. Als je gefaalt heb pyro te doden voordat hij bij je is verdien je het om geroosterd te worden. Hij gaat door een hel voordat hij in range is, dus dan mag hij ook veel damage doen.

Pyro's zijn immuun voor afterburn van andere pyro's, maar als je een andere pyro gewoon in de vlam houd verliest hij ook gewoon health.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 01-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Snipers zijn ook behoorlijk effectief tegen Pyros. Wat ik vooral handig vind aan de Pyro is dat ie zo'n hyperactieve scout lekker in de fik kan zetten. Scouts zijn soms om dol van te worden. Wat mij echt een kick geeft is zo'n scout in volle vlucht in de lucht af te sniperen. Dat zal hem leren ! Met zijn petje en zijn knuppel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jazzper schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

of gewoon in Steam zelf.
Ik vind het wel irritant want per spel wil ik een andere nick (voor TF2 speel ik bv in een clan en voor DOD:S weer niet)
Maar bij DOD:S source wordt je nick toch bepaald door wat je in game invult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Koeitje, een echte die-hard pyro fan?
Je hebt gelijk, behalve als je 2fort speelt. Daar is een relatief simpel om als pyro in enemy-base te komen. Ik had laatst 3 pyro's in mn base (slimme zij, domme wij) en dan moet je toch even nadenken hoe je ze om gaat leggen zonder zelf voor de zoveelste keer in vlammen op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Wat wel erg lastig is als pyro dat je geen goed wapen hebt om een SG uit te schakelen.
Pyro is alleen close combat maar heeft geen goede gun voor lange afstand, wat de ouwe TFC pyro wel had met zijn Flame rpg en de napalm granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Als een sentry om een hoekje staat en jij komt er als pyro om heen is er een dikke kans dat die sentry eerder dood is dan jij.

Daarnaast kan je ook zeggen dat een scout geen goed wapen heeft om een sentry te slopen, of een medic, of een sniper, of zelfs een heavy... Het is niet altijd helemaal eerlijk... :P

Verder heb ik als demoman geen problemen tegen pyros, zolang je maar een beetje ruimte hebt. Gewoon naar achteren rennen, dan haalt de pyro je moeilijk in. Als hij dan recht op je af blijft lopen knal je gewoon 2 granaten in z'n bek, en als hij rondjes om je heen probeert te lopen haalt hij je al helemaal niet in.

Van dichtbij heb je natuurlijk een probleem, maar dat is met alle classes tegen pyro zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Die steam stats zijn ook niet echt van het rap updaten, of wel? Die score per ronde ligt bij mij een stuk hoger dan staat aangegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ach ja stats. Was het niet een wijze oude chinees die ooit zei: Ïû·ÑÕßÐÅÐÄÖ¸Êý(2007Äê8ÔÂ)

EDIT: * Kain_niaK is a stats freak :z

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 01-10-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:13:
Die steam stats zijn ook niet echt van het rap updaten, of wel? Die score per ronde ligt bij mij een stuk hoger dan staat aangegeven :?
Die score is per leven, dus niet per potje. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Per leven... ah, ik dacht per rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mischien tijd voor een irc channel? Stel voor #got.tf2 tenzij er al een channel is :?

Heb zelf 2 dagen geleden de orange box gekocht en ik moet zeggen, tf2 is gewoon vet gaaf _/-\o_

Zelf heb ik in 1997-98 tf1 gespeelt en dat vond ik al erg vet, al ben ik blij dat ze in tf2 de grenades eruit gehaald hebben (op een paar na), nu heb je tenminste wat vuurkracht nodig om een sentry te mollen ipv dat elke class het kan. En nu heb je geen mensen die snel ff alle grenades naar buiten gooien voordat ze dood gaan.

Wat ik in tf1 ook wel gaaf vond waren de VIP lvls, moest je door een smal pad met langs je hoge bergen een VIP escorteren terwijl er op de bergen allemaal enemies op de loer lagen als snipers etc :+

[ Voor 16% gewijzigd door marshallq op 01-10-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
marshallq schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:14:
Mischien tijd voor een irc channel? Stel voor #got.tf2 tenzij er al een channel is :?

Heb zelf 2 dagen geleden de orange box gekocht en ik moet zeggen, tf2 is gewoon vet gaaf _/-\o_

Zelf heb ik in 1997-98 tf1 gespeelt en dat vond ik al erg vet, al ben ik blij dat ze in tf2 de grenades eruit gehaald hebben (op een paar na), nu heb je tenminste wat vuurkracht nodig om een sentry te mollen ipv dat elke class het kan. En nu heb je geen mensen die snel ff alle grenades naar buiten gooien voordat ze dood gaan.
Ik moet zeggen dat ik het meestal niet zo erg vind dat de grenades eruit zijn, maar als ik als medic helemaal alleen een entry tegenkom, dan kan ik gewoon omdraaien en weer naar huis :) of ik moet even op backup wachten. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. Ik vind teamplay bevorderen prima, teamplay forceren is een beetje jammer. Heb nog maar een paar uurtjes gespeeld, dus misschien is het even flink wennen?
Overigens kan ik me de grenade spam van TFC niet zo voor de geest halen (en heb het toch een hele tijd zitten spelen). Misschien als je met te veel man op een pub. 2fort zat te spelen? Maar op de betere pubs en tijdens clan matches waren grenades gewoon relaxt en was van spam volgens mij geen sprake.

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 01-10-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Een medic is niet bedoeld om op de voorste linies sentries neer te halen. Niet meer dan normaal dat je op backup moet wachten dus. Iedere class heeft zijn rol. Denk dat je er vanzelf aan zult wennen.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 01-10-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even een vraagje over de achievements.
Hoe haal je die master of disquise?
Ik bedoel ik heb vaak zat gehad dat een enemy medic me health weer naar normaal niveau bracht en dispensers ook wel :P Maar dat is automatisch.

Dus mijn vraag? Hoe haal je die achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ook mensen die op team-fortress2.nl server spelen? Vanavond paar uur gespeeld als BB4E^Guerilla en vind het toch wel relaxte server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@SaURoN
Ik meen dat je dan om "Medic!" moet roepen (default bind: [E]) alvorens je gehealed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
frickY schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:13:
@SaURoN
Ik meen dat je dan om "Medic!" moet roepen (default bind: [E]) alvorens je gehealed wordt.
Mja dat heb ik ook wel vaak zat gedaan :S
Had gistere avond 1 healer van enemy team die me bleef healen voor 5 minuten lang :P daarna begon hij zich wel af te vragen waarom iedereen dood ging behalve ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pff vorige week maandag geld op m'n paypal gezet en 't staat er nog niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Gimbooze schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:39:
Ben ik blij dat ik een CC heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Haha dat snap ik :P
't Irritante is ook dat 't de zelfde avond al van m'n rekening was afgeschreven, dus ik denk, heuj, dan zal het wel het minimum aantal dagen duren.
Mooi niet dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

postbank > paypal al paar keer gedaan. Elke keer niet langer dan paar dagen max.

Ik moet nog wel een 2e bind maken voor de fire knop. Als medic krijg ik echt mega lamme poten om die mouse1 zo in te houden als charger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Gimbooze schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:39:
Dat kan wel 7 dagen duren, ik ken het gevoel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nog even een vraagje, hoe kan ik steam laten starten met alleen het servers scherm (krijg nu ook het hoofdscherm met store, games etc) en dat er bij filters al automatisch tf2 ingevuld is.

Heb al bij settings gekeken maar daar staat niets bij, alleen favorite window maar dat staat al op servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

SaURoN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:38:
[...]

Mja dat heb ik ook wel vaak zat gedaan :S
Had gistere avond 1 healer van enemy team die me bleef healen voor 5 minuten lang :P daarna begon hij zich wel af te vragen waarom iedereen dood ging behalve ik :+
Wat dan wel helpt is als je teammates zo slim zijn om ook op jou te schieten. Of net doen alsof . Dat versterkt de illusie. En als spy in disguise lijkt het voor de vijand alsof je de helf voor de health heb. Dus gewoon achter uit hun spawn in lopen en schreeuwen voor een medic. En dan gewoon zien dat je de laatste in de rij bent en dan lekker iedereen langs achter kniven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 12:50

Arfman

Drome!

In veruit de meeste servers wordt er net zoveel geschoten op teammates dan op enemies. Ik neem aan dat dat is om spies te ontdekken, dan lukt het je toch nooit om door de verdediging heen te komen als spy?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

je gaat als spy natuurlijk ook niet dwars door de knelpunten van een map. Dan vraag je om (per ongeluk) geraakt te worden door teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 19:00
is TF2 zwaarder dan Counterstrike?

Ik zit namelijk met 1500mb, een AMD64 3000+, maar echter maar een geforce fx 5200. En nu zijn er tegenwoordig niet hele leuke agp kaartjes meer te krijgen dus dat is iets minder.

Zou ik hierop normaal TF2 kunnnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:48

Wimo.

Shake and Bake!

Je kunt toch sowieso een zware 7 serie in AGP vorm krijgen? Ik speel het vloeiend op een laptop met een schrale 8400G met shared ram. De eisen vallen reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:32:
In veruit de meeste servers wordt er net zoveel geschoten op teammates dan op enemies. Ik neem aan dat dat is om spies te ontdekken, dan lukt het je toch nooit om door de verdediging heen te komen als spy?
Daarom heb je dus ook stealth om voorbij die ergste plekken te komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jazzper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:34:
je gaat als spy natuurlijk ook niet dwars door de knelpunten van een map. Dan vraag je om (per ongeluk) geraakt te worden door teammates.
Je bedoelt door vijanden! Je teammates kunnen je niet raken want FF staat meestal uit. En na de laatste update weet ik niet eens of er wel server zijn met FF aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De eisen vallen inderdaad best mee, mits je niet op max wilt spelen.
Hji is uiteraard wel wat zwaarder dan counter-strike.

Ik speel het op een 6600GT (en een X2 3800, 1GB RAM) en heb framedrops tot ongeveer 50fps. Gemiddeld hangt rond de 80. Dit wel met settings niet ver boven het minimum.

@Kain
Nee, FF is in zijn geheel verwijderd.met de inmiddels eennalaatste update.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 02-10-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
beter ik heb 1 keer gespeeld op een ff server maar je kwam gewoon niet toe aan de vijand iedereen schoot elkaar af omdat ze dachten dat ze een spy te pakken hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:27
RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:47:
In CSS haal ik 120fps gemiddeld op de allerhoogste kwaliteit met 4x Aniso en 2x FSAA.
In TF2 haal ik met dezelfde settings (ZONDER ANISO/FSAA) nog geen 60fps, terwijl het spel zelf talloze keren lelijker is.
Dus hopelijk nog enkele gigantische optimalisatie cycli in het vooruitzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Ik mag het hopen, zit zelf ook nog steeds met framedrops op de laagste setting met een systeem dat nog geen jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
phobosdeimos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

In CSS haal ik 120fps gemiddeld op de allerhoogste kwaliteit met 4x Aniso en 2x FSAA.
In TF2 haal ik met dezelfde settings (ZONDER ANISO/FSAA) nog geen 60fps, terwijl het spel zelf talloze keren lelijker is.
tis niet snel goed met jou he ? eerst zeuren dat het te duur is daarna zeuren dat het er niet mooi uitziet. Tf2 die heeft een cartoony style en css heeft een meer realistische style die kun je niet echt met elkaar vergelijken. Css is ook al een paar jaar uit logisch dat die sneller loopt op de hardware van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
phobosdeimos schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:59:
[...]

Probeer die commentary maps eens, daar word uit gelegd hoe ze die cartoony style krijgen. Het is niks "minder advanced" dan CS:S. In tegendeel, TF2 maakt vele meer gebruik van shaders en nieuwe particle effecten, ook zijn de polygonen flink opgevoerd. Alleen de textures hebben wat minder kleuren, maar dat maakt het niks lichter op je systeem.

Ook schijnt de beta nog niet alle grafische opties toe te laten. Je zou de scherpte van de textures hoger op kunnen krikken, alleen word dat dan door servers gezien als cheaten. (Kan zo even niet de thread op Steampowere forums vinden...)

Verder schijnt er wel in de laatste patch een bug te zitten die er op sommige systemen voor zorgt dat het soms gaat stotteren... Al is dat nogsteeds beter dan crashen, iets wat voor de patch nog wel eens voor kwam.

Of je het mooi vind of niet is natuurlijk peroonlijk, maar je kan altijd nog Fortress Forever gaan spelen wat nog gewoon op de oude source engine draait.

[ Voor 20% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 02-10-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het ook dat na de laatste patch de map rotations buggy zijn speel tegenwoordig overal maar 2fort en gravelpit onderhand.

Al gevonden http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=604719

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 129448 op 02-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Dat is deze thread
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=604252

Met het commando mat_picmip kun je schakelen tussen de wazigheid en scherpte van de textures.
mat_picmip 4 geeft bijna egale vlakken. mat_picmip -10 is het maximum en geeft haarscherpe textures.

Alleen ik heb het uitgebreid getest en mat_picmip 0, wat het default is , geeft echt niet zo veel verschil met mat_picmip -10. Maar ik heb het alleen getest in de commentary levels omdat het dus als een cheat word gezien op de servers. Maar blijkbaar zijn er een aantal mensen met een systeem dat automatisch naar mat_picmip 1 of 2 schakelt. En zij klagen over slechte kwaliteit graphics.

EDIT: Volgens mij is picmip -1 het maximum en is dit hetzelfde als picmip -10. Alles daartussen geeft gewoon geen verschil. Dus er zijn stappen van 4 tot en met -1. 5 stappen dus. En -1 geeft toch inderdaad wel scherper beeld als 0.

[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 02-10-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Dat met die map rotatie is me ook opgevallen. Ik deed zonet 3 uur lang alleen maar hyrdo, well en gravelpit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Is er animo voor een BB4E vs GoT gelegenheidsteam op een lege server ergens? Ben wel eens benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben ook 0,0 ervaring. Ook geen TF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Defector schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:46:
beter ik heb 1 keer gespeeld op een ff server maar je kwam gewoon niet toe aan de vijand iedereen schoot elkaar af omdat ze dachten dat ze een spy te pakken hadden.
Ik heb een keer op een FF op hydro kunnen spelen, eigenlijk werkte het wel. Iedereen kreeg daar vooraf instructies om snel wapens te wisselen (spies hebben altijd het standaard wapen), of iemand vlak voor z'n voeten te schieten. Ik geloof dat we niet zoveel problemen hadden met spies, meer met FF in het veld. Je moet verdomd goed opletten in nauwe gangen. Een enkele keer neergehaald door m'n strijdmakkers als doctor zijnde |:( ...nou ja, ze waren wel zo beleefd om achteraf excuses aan te bieden "i'm so sorry" :+

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Over bugs gesproken, weet niet of het m'n verbinding is (gebeurt wel eens dat ik plotsklaps niet kan bewegen in het spel een lag heb van 700-900). Maar af en toe verdwijnen opeens alle servers uit m'n lijst. Zijn het er eerst een stuk of 80, dan opeens vallen ze terug tot nul of maar 3 of 4 servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Jazzper schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:01:
Is er animo voor een BB4E vs GoT gelegenheidsteam op een lege server ergens? Ben wel eens benieuwd hoe dat gaat. Wij hebben ook 0,0 ervaring. Ook geen TF1.
217.19.17.7:27015 kun je als server gebruiken. Is van tweakgaming en meestal leeg.
Zaterdag om 20 uur spelen we met Gotters only

[ Voor 13% gewijzigd door Kain_niaK op 02-10-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:47:

Ik zit namelijk met 1500mb, een AMD64 3000+, maar echter maar een geforce fx 5200. En nu zijn er tegenwoordig niet hele leuke agp kaartjes meer te krijgen dus dat is iets minder.

Zou ik hierop normaal TF2 kunnnen spelen?
Pardon? Je kunt een 6800gt nemen voor 60euro die is 4x zo snel dan de jouwe. Er zijn ook 7950gt 512/256mb te krijgen, welke iets sneller zijn dan de x1950pro en zo'n 2x zo snel als de 6800gt/ultra. Dit alles voor agp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
CapTVK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:14:
Over bugs gesproken, weet niet of het m'n verbinding is (gebeurt wel eens dat ik plotsklaps niet kan bewegen in het spel een lag heb van 700-900). Maar af en toe verdwijnen opeens alle servers uit m'n lijst. Zijn het er eerst een stuk of 80, dan opeens vallen ze terug tot nul of maar 3 of 4 servers.
Lijkt me een verbindingsprobleem bij jou. Heb je filters ingesteld zodat servers met hoge pings niet worden getoont? Als je een slechte verbinding hebt blijven er dan maar weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Yup filters, op 250ms, dat zou verklaren waarom ze plotsklaps verdwijnen. Toch maar eens m'n verbinding checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:32:
wat meestal gewoon helpt, is als ze op je schieten niet weg te rennen en te springen enzo.
De meeste hebben zoiets van als ze stil staan zijn ze vast geen spy als jij als een malloot weg probeert te komen, weten ze direct dat je spy bent :P
Ik blijf meestal gewoon staan, en als ze door blijven schieten dan ga ik wel weg natuurlijk. Maar bij 1 schot blijf ik gewoon staan :) Vaak draaien ze om en gaan ze weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Als ze blijven staan loop ik altijd even wat dichterbij om beter op het hoofd te kunnen mikken. Mensen die niet terug schieten blijven verdacht.. helemaal als ze dezelfde nickname als mij hebben, of een class zijn die helemaal niet in mijn team zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kan wel zijn maar als ze zien dat je niks nuttig uitvoert ben je zo het haasje. Op veel server lopen de meeste niet met hun default weapon rond. En als ze dat wel doen dan schieten ze er de hele tijd mee. En dan kun je blijven staan wat je wilt. FF bestaat niet meer dus het kan nooit kwaad je teammate even een klap voor zijn kop te geven. Het mocht maar een spy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 20:54
Ook wel mooi als engineer een spy die te dicht bij komt als je aan het knutselen bent dat je em direct doodmept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannekino
  • Laatst online: 24-03 21:12
Wij hebben ook een aantal servers online staan voor zowel Fortress Forever en Team Fortress 2. In het begin zaten ze allemaal propvol uiteraard maar dat aantal is weer wat naar beneden gelopen inmiddels. Waarschijnlijk verdwijnen de laatste 6 servers van Team Fortress 2 en blijven de eerste 4 over. Suggesties om het e.e.a te verberen zijn uiteraard welkom. Uiteindelijk zouden we graag 2 tot 4 populaire publics willen overhouden om de Team Fortress 2 community te ondersteunen.

Fortress Forever
  • 80.84.250.173:27015 [NL] Clanhost.nl - Fortress Forever #1
  • 80.84.250.174:27015 [NL] Clanhost.nl - Fortress Forever #2
Team Fortress 2
  • 80.84.250.175:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #1 (2FORT ONLY)
  • 80.84.250.176:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #2 (WELL ONLY)
  • 80.84.250.177:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #3 (DUSTBOWL ONLY) *
  • 80.84.250.178:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #4 (GRAVELPIT ONLY)
  • 83.96.144.64:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #5 (2FORT ONLY)
  • 83.96.144.65:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #6 (WELL ONLY)
  • 83.96.144.66:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #7 (2FORT ONLY)
  • 83.96.144.67:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #8 (GRANARY ONLY)
  • 83.96.144.68:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #9 (HYDRO ONLY)
  • 83.96.144.69:27015 [NL] Clanhost.nl - Team Fortress #10 (DUSTBOWL ONLY)
* = Zit vrijwel altijd vol van vroeg tot laat.

Veel speelplezier
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.