Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Er is ook wat meer over Sadness bekent geworden:
In my head there is a voice, different from the others. Whenever it answers it overwhelms the remaining voices, it mixes up thoughts and destroys peace. It tells me that I’m only mixed up in a thought which yearns to prove its own existence. The voice which whispers that I’m not really who I am and the perceived reality is only an abstraction created by my own mind. It is the original voice, which wants to free itself from my head, to free itself from the logic and reason it is being stifled by. The voice of animal endurance at all costs, which forces into unimaginable things. It is the voice of chaos which is now screaming frightfully in my head for me to take an axe resting against the wall and cut off my father’s head.
http://revolutionreport.com/articles/read/385

Een leuke fan video over de controller: http://video.google.com/videoplay?docid=7040289990535719294 & eentje met f-zero: http://www.youtube.com/watch?v=F-K00Ogksnk&eurl=. Ze zijn niet geweldig, maar ze geven een leuk idee.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RUMOR: Nintendo Bluewave?

Ik hoop het iig niet. Het klinkt totaal niet goed, en het is niet makkelijk uit te spreken.

* Vanitas hoopt dat de revolution gewoon revolution blijft heetten

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Vanitas schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:14:
RUMOR: Nintendo Bluewave?

Ik hoop het iig niet. Het klinkt totaal niet goed, en het is niet makkelijk uit te spreken.

* Vanitas hoopt dat de revolution gewoon revolution blijft heetten
3. Nintendo is following the “Blue Ocean” strategy and they released a wireless controller for the Gamecube called “Wavebird”.
Ik denk dat die argumentatie al vrijwel uitsluit dat dit de echte naam is. Bovendien is de hoofdkleur van de console waarschijnlijk zwart/wit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu vergeet je weer het controller verhaal :P
Zelfs als de ontwikkelkosten even hoog zijn als voor een Cell chip (zeer in twijfel te trekken) De stukprijs is VEEL LAGER.

Kaal 150,- is mogelijk. Ik zie het ook niet meteen gebeuren. Aan de andere kant, 250 met 1 controller en 1 spel b.v. is echt wel goed te doen en dan is het ook echt goedkoper dan de concurrentie.

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 20:36 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou m'n geld zetten op 199 of 189. Gewoon omdat 200 euro toch een zeer belangrijke psychische grens is en de volgende (logische) stap 249 euro zou zijn, waarbij je als consument toch wel even vergelijkt met de xbox (core).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

250. klinkt mij ook goed. (mits lekker compleet)
Je kan em idd niet te goedkoop aanbieden voor het imago wat je wilt uitstralen.
Plus de prijsverlaging naar 200/150 kan naeen jaar ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 10 april 2006 @ 20:19:
[...]

[...]

Ik denk dat die argumentatie al vrijwel uitsluit dat dit de echte naam is. Bovendien is de hoofdkleur van de console waarschijnlijk zwart/wit.
Inderdaad een vreselijke beargumentatie.

Tevens geloof ik dat de Revolution niet meer gaat kosten dan 199 euro.

Een overzicht van beschikbare 'Red Steel' informatie (jawel...): http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe zoal allemaal gelezen heb klinkt echt veelbelovend! Red Steel, de nieuwe controller, de looks van Nintendo's nieuwe speeltje, enz. Grotendeels lijkt het er op dat we hier als gamers zijnde erg blij mee gaan zijn.

Vooralsnog is het wachten tot de E3 persconferentie, en misschien zelfs tot de eerste berichten die van de bezoekers afkomen die aanwezig zijn geweest op de vloer zelf. Nog 30 daagjes geloof ik, en dan is het eindelijk zo ver! :) Na meer dan een half jaar wachten krijgen we dan eindelijk te zien wat Nintendo ons gaat brengen voor de toekomst.

Ik weet nog hoe opgewonden ik raakte van dat filmpje met die helm, en al dat andere gespeculeer. Uiteindelijk hebben we alleen de controller ter bevestiging van Nintendo zelf gekregen. Iets wat ik destijds eigenlijk best wel jammer vond. Maar daar zit ook wel een gegronde reden achter denk ik zelf. Nintendo komt namelijk wéér met iets nieuws, iets leuks op gebied van gaming! Dit word écht iets heel nieuws!

De DS liep ik eerlijk gezegd rijdens de launch niet echt warm voor. Dit kwam mede door het geval dat er in de beginfase van het apparaat eigenlijk nog niet zo veel leuks te krijgen viel in de winkels. Het was een leuk dingetje op papier, maar in mijn ogen was het maar een speeltje met slechte graphics, gerestylde oude klassiekers, en functies die niet of nauwlijks gebruikt werden. Nu, op moment van schrijven is dat toch wel heel even andere koek dacht ik zo! Wanneer ik nu rond kijk in de (al dan niet virtuele) winkels dan zie ik toch best een breed scala aan verschillende leuke games, die vaker ook nog een compleet andere manier van spelen hebben. Voor iedere doelgroep valt er eigenlijk wel iets te krijgen! En dat zie ik graag. Nintendo verdient die "kiddy" stempel helemaal niet!

En met de DS Lite in het verschiet zie ik mijzelf ook nog wel met zo'n dingetje in mijn handjes zitten hoor. Dat ding is gewoon écht vet! Het ziet er sjiek uit, en er vallen zoals eerder gezegd al behoorlijk wat leuke game voor te krijgen. Aan de andere kant ben ik dan wel weer niet echt tevreden dat dit alwéér een restyle is van een eeuwenoud ontwerp, de "Game Boy", of beter gezegd, de "Multiscreen Game and Watch". Daarnaast doet Nintendo wel alsof de DS een hypermodern product is... Niet echt helemaal waarheid dus. Maar goed! Is de DS een leuk concept? Ziet het apparaat er sjiek uit? Beiden een "ja"! Leuke games? Zekers! Om over de backwards compatibility nog maar te zwijgen ;)

Dus, wat valt er eigenlijk te klagen? :)

Met de Revolution bewijst Nintendo eigenlijk wel dat ze een andere kant op willen gaan qua gaming. Ze willen apart blijven, lekker hun eigen dingetje doen, en niet achter de grote boys aan lopen. Iets wat ik alleen maar respecteer! _/-\o_ Nintendo is in ieder geval een bedrijf met durf, en niet zo'n beetje! De markt word tegenwoordig al genoeg overspoeld met games die wel een patch of 10 verdienden voor ze op de markt kwamen. Games die nog wel wat langer in het testhokje hadden mogen ronddwalen...

Natuurlijk moeten we ons geen blinddoek om laten doen door al het marketing geweld wat schuil gaat achter dit soort grote bedrijven. Nintendo is ook geen lieverdje op dat gebied hoor. Bestaande franchises verhuisden altijd mee naar de nieuwe consoles, negen (?) verschillende Game Boys, enz.

Maar, over het algemeen steekt het naar mijn mening toch wel allemaal redelijk goed in elkaar vind ik persoonlijk. Nintendo heeft ook vaak genoeg vernieuwende dingen op de markt gezet! En, eigenlijk zijn al die vervolgjes, remakes, enz, helemaal zo slecht nog niet! Hoewel er ook wel wat prutswerk tussen zit wat eigenlijk rijp voor de prullenbak was, maar waar toch nog wel wat centjes in het laatje mee konden worden gebracht bij Nintendo's inzicht.

Als we op de Revolution net zo'n gedurfde concepten zoals Mario Party, Wind Waker, Smash Brothers, enz gaan zien, dan word dit nog wel een hele leuke console volgens mij! Vooralsnog mogen we nog een maandje wachten... Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecube
Fire Emblem 29.99
wehhhkampf

P.s vind het waardeloos dat de ds niet op de GC past. er zit toch ook zo'n gba game mogelijkheid in een ds

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat DS zeer compatible wordt mer de revolution, vindt die opmerking van jou dan een beetje waardeloos. Waarom zal je de ds nog compatible maken met de cube, als je al bezig bent met een nieuwe console en als je je daarop concentreert het resultaat veel beter zal zijn. amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:10:
En met de DS Lite in het verschiet zie ik mijzelf ook nog wel met zo'n dingetje in mijn handjes zitten hoor. Dat ding is gewoon écht vet! Het ziet er sjiek uit, en er vallen zoals eerder gezegd al behoorlijk wat leuke game voor te krijgen. Aan de andere kant ben ik dan wel weer niet echt tevreden dat dit alwéér een restyle is van een eeuwenoud ontwerp, de "Game Boy", of beter gezegd, de "Multiscreen Game and Watch". Daarnaast doet Nintendo wel alsof de DS een hypermodern product is... Niet echt helemaal waarheid dus. Maar goed! Is de DS een leuk concept? Ziet het apparaat er sjiek uit? Beiden een "ja"! Leuke games? Zekers! Om over de backwards compatibility nog maar te zwijgen ;)
De DS wordt nogal vaak onterecht met de Game & Watch vergeleken. Game & Watch gebruikte meerdere schermen om technische beperkingen te omzeilen en er werd meestal niet meer dan 1 scherm tegelijk gebruikt. De multiscreen Game & Watch is eerder de voorloper van de Game Boy dan de DS. Het vernieuwende aan de Game & Watch was niet meerdere schermen, maar juist dat portable spellen meer dan 1 scherm groot konden zijn(als je oude NES reclame folders van Nintendo doorleest merk je dat ze de grootte van spellen zoals Zelda aangaven in hoeveel "schermen groot" het spel was).

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 11-04-2006 01:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:23:
Denk dat DS zeer compatible wordt mer de revolution, vindt die opmerking van jou dan een beetje waardeloos. Waarom zal je de ds nog compatible maken met de cube, als je al bezig bent met een nieuwe console en als je je daarop concentreert het resultaat veel beter zal zijn. amen
Dat je nu op marktplaats voor 4 swords allemaal brakke gbadvances moet gaan aanschaffen ipv dat je je mooie nieuwe ds kan gebruiken.

Amen?:S :r

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 23-03-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:49:
[...]

De DS wordt nogal vaak onterecht met de Game & Watch vergeleken. Game & Watch gebruikte meerdere schermen om technische beperkingen te omzeilen en er werd meestal niet meer dan 1 scherm tegelijk gebruikt. De multiscreen Game & Watch is eerder de vooloper van de Game Boy dan de DS.
Afbeeldingslocatie: http://www.hjo3.net/nintendo_ds_gamenwatch_compare.jpg

http://www.hjo3.net/nintendo_ds_gamenwatch_compare.jpg

Het gaat om de looks van het apparaat. Daarnaast zijn er maar enkele nieuwe functies toegevoegd. De touch screen functie was helemaal niet zo vernieuwend. Er was trouwens ook al een andere handheld console die dit ook had. Praten tegen game characters kon jaren gelden ook al! De game "Seaman" voor de SEGA Dreamcast is daar bijvoorbeeld een heel goed voorbeeld van.

Maar de DS is wel een leuk apparaat! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak denk ik zelf nog wel uit wat ik er neerzet, en voor 4 swords heb je geen advance nodig, die KUN je gebruiken.

Ga ergens anders VERZIEKEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:05:
ik maak denk ik zelf nog wel uit wat ik er neerzet, en voor 4 swords heb je geen advance nodig, die KUN je gebruiken.

Ga ergens anders VERZIEKEN
Euh ik zit op zich rustig achter mijn buro...

Ik zeg Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:04:
[...]

[afbeelding]

Het gaat om de looks van het apparaat. Daarnaast zijn er maar enkele nieuwe functies toegevoegd. De touch screen functie was helemaal niet zo vernieuwend. Er was trouwens ook al een andere handheld console die dit ook had. Praten tegen game characters kon jaren gelden ook al! De game "Seaman" voor de SEGA Dreamcast is daar bijvoorbeeld een heel goed voorbeeld van.

die pic doet het niet. Maar beter goed gejat toch? Tis niet eens echt jatten. Tis dan op een briljante wijze herintroduceren. Maar vooruit dit is niet echt het DS topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dan koop je het spel toch niet als je wil multiplayen maar weet dat je de advance nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:04:
[...]

[afbeelding]

Ik bedoelde juist dat de 2 schermen op de DS een compleet ander concept is dan de twee schermen op een Game & Watch. De bedoeling van de twee schermen op de Game & Watch is om een spel uit meer dan één level te laten bestaan, vanwege een technische beperking. Nintendo dit probleem later veel beter opgelost met het Dot Matrix scherm van de Game Boy. Spellen konden ineens veel meer met één scherm dan op een Game & Watch met twee schermen. De twee schermen van de DS zullen vast beïnvloed zijn door de Game & Watch(en het clamshell design mogelijk ook), maar het twee schermen concept zoals het op de DS gebruikt wordt is compleet nieuw voor een portable en op geen enkele wijze te vergelijken met de twee schermen op de Game & Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik vind het ook erg zonde dat de DS geen GC link-up mogelijkheden heeft, samen met wat andere mensen was ik een tijdje vrij fanatiek FF:CC aan het spelen, maar met de oude GBA wil licht (wat anders) weleens parten spelen. Ik wil _WEL_ een DS, maar geen SP of micro, dus zit ik vast aan de problemen die de oude GBA nog steeds met zich meebrengt, meer dan jammer dat de DS niet de oplossing is voor dit kleine probleempje.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er was trouwens ook al een andere handheld console die dit ook had.
Oh?..welke.
offtopic trouwens..

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 11-04-2006 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op Fok! las ik trouwens dat er 20 april misschien al meer info over de Revolution komt, omdat er dan bepaalde NDA's aflopen. Mijn eerste gedachte was natuurlijk "dat zal wel weer", aangezien we elke maand horen dat we op datum x weer wat nieuws gaan horen en dan blijkt dat niet het geval te zijn. We weten zeker dat we op de E3 info krijgen, maar ik vond dit verhaal tot op zekere hoogte nog wel plausibel klinken. Dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:17:
Ja, dan koop je het spel toch niet als je wil multiplayen maar weet dat je de advance nodig hebt
Wat een doelloze discussie die dit topic niet waardig is, waarvoor mijn excuses.
Ik zal maar eindigen met een okee wat jij wilt. Ik ben blij dat de DS niet op de GC past. 8)

@oscar wat is een NDA?

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 23-03-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Non Disclosure Agreement

(http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreement)

[ Voor 56% gewijzigd door equationunequal op 11-04-2006 10:15 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:03:
En voor het berekenen van de prijs: ik bereken hem door te denken wat de hoogst mogelijke prijs is waarvoor de Revolution verkocht kan worden met een zo'n hoog mogelijke winst, waarbij 'ie goedkoper is dan de X360 en PS3 om de concurrentie op het prijsvlak voor te zijn. Vergeet niet dat Nintendo gewoon een bedrijf als ieder ander is dat zoveel mogelijk winst wil maken.
Dat is wel zo, maar met het concept van de Revolution (die ze ook willen verkopen aan mensen die normaal nooit een spelcomputer aanschaffen) valt er ook wel wat voor te zeggen om hem in een hele andere prijsklasse te zetten. Dus niet alleen maar goedkoper dan de Xbox360, maar zo goedkoop dat het bijna een impulsaankoop kan worden voor argeloze voorbijgangers die opeens merken dat het "toch best wel leuk is" als ze ergens een demopod tegen komen.

249 klinkt toch nog best wel duur. Ik bedoel voor dat geld wil ik hem nog steeds hebben vanaf dag 1, maar ik heb dan niet het idee dat ik een hele goedkope console heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ligt je blog nu al de hele ochtend op zijn aars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:48:
ligt je blog nu al de hele ochtend op zijn aars?
Ja :(
offtopic:
En we hadden juist gisteren een bijeenkomst waarbij "de technische man" zat op te scheppen over onze nieuwe zwaarbeveiligde server waardoor er nooit meer iets mis zou kunnen gaan. Hij noemde dit nu de invloed van Murphy. ;) Anyway, er wordt aan gewerkt blijkbaar. Ik schrijf mijn berichten nu in MSword in de hoop dat ik ze later op de dag nog online kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Dus niet alleen maar goedkoper dan de Xbox360, maar zo goedkoop dat het bijna een impulsaankoop kan worden voor argeloze voorbijgangers die opeens merken dat het "toch best wel leuk is" als ze ergens een demopod tegen komen.

249 klinkt toch nog best wel duur. Ik bedoel voor dat geld wil ik hem nog steeds hebben vanaf dag 1, maar ik heb dan niet het idee dat ik een hele goedkope console heb aangeschaft.
Daar ben ik het wel mee eens. Als mijn familie leden horen wat ik uitgeef aan "games" dan schrikken ze zich kapot. 250 euro is in hun ogen al extreem duur. Als je kijkt dat een goedkope dvd speler tegenwoordig rond de 50 euro kost. Voor het imago moeten ze de rev niet te duur maken. Sony/Xbox spelers kicken meer op het feit dat hun console extreem duur is. net zoals een Maybach voor autorijders. Maar dat wil niet zeggen dat de gewonen middeklasser ook zo duur moet worden.

Daarnaast denk ik dat een grote groep niet gamers ook helemaal niks geeft om specs. Een hoop mensen spelen allemaal van die debiele flash games online die er ook niet uitzien en hoor je nooit klagen.

Die zelfde groep mensen koopt een platte tv om het formaat en hebben geen idee wat plasma, lcd en HD inhoud. Ze zien het verschil alleen als ze erop gewezen worden.

[ Voor 21% gewijzigd door fZeroNewbie op 11-04-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuke info (Y). en wat hebben ze er een zooitje van gebakken bij game.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een console die helemaal niet van de grond komt telt toch niet? Het had alleen ports. Dan is me PDA ook een game console :) Maar ok..het bestond..weliswaar 0 touch games maar ok :)

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 11-04-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is nog wat Red Steel nieuws, zowel Nintendo als Ubisoft zijn zeer positief over het spel (raar he :P).
“I am confident Red Steel will be a “must-have” launch title. We have been working closely with Nintendo to take full advantage of the innovative controller.” - Serge Hascoet, chief creative officer at Ubisoft
“From what we have seen from Red Steel, it is going to be a standout exclusive title on the Revolution.” - Reggie Fils-Aime
Daarnaast is het ook officieel aangekondigd door Ubisoft en is het waarschijnlijk speelbaar (!) tijdens de E3. http://www.ubisoftgroup.com/News/Info.aspx?nId=3881

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De officiële aankondiging van Red Steel:
SAN FRANCISCO - APRIL 11, 2006 - Today Ubisoft, one of the world's largest video game publishers, announced the development of Red Steel, an exclusive first-person action title for the Nintendo Revolution (working name of the new Nintendo platform). Red Steel is set in modern-day Japan. Players will master both the ancient art of the katana and the sophisticated technology of modern firearms taking advantage of the emotion and immersive gameplay possible only with the Revolution's remarkable controller.

"We're honored to announce this exciting new franchise and we're confident that Red Steel will be the must-have title for the Revolution when it launches," said Serge Hascoet, chief creative officer at Ubisoft. "We have been working closely with Nintendo to take full advantage of the innovative controller to create a thrilling experience that can only exist on the Revolution."

Red Steel will make its worldwide debut in May 2006 at E3 in Los Angeles. With the style and flair of a contemporary action movie, Red Steel will appeal to gamers who thirst for a new video game experience, as well as those who may have not previously considered picking up a controller.

"Nintendo is excited to have Ubisoft bring Red Steel to the Revolution launch lineup," said Reggie Fils-Aime, executive vice president of sales and marketing at Nintendo of America. "Ubisoft makes some of the most innovative and critically acclaimed games in the industry and from what we have seen from Red Steel it is going to be a standout exclusive title on the Revolution."

Ubisoft has a strong history of creating some of the industry's top-selling video game franchises. To date, the Tom Clancy's Splinter Cell and Rayman franchises have each sold more than 15 million units worldwide and the Prince of Persia franchise alone has sold more than eight million units worldwide. The Red Steel brand will reflect this expertise and build upon Ubisoft's past to invigorate the future experience allowed within the Revolution platform.

Ubisoft will disclose more specific information on Red Steel in the coming months and Nintendo will reveal more information about the Revolution and its unique controller at E3.

For more information on Ubisoft's Red Steel, check out the worldwide exclusive article in the May issue of Game Informer Magazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Het is in iedergeval een erg goede zaak dat de launch line-up niet alleen uit "nintendo(achtige)" titels zal bestaan. Ben in iedergeval erg blij dat er gelijk een FPS uitkomt aangezien ik niet kan wachten om de controler daarmee te testen. Ben echt benieuwd hoeveel spellen slechts de remote zullen gebruiken. En ik hoor de laatste tijd ook niks meer over de cradle voor de remote waardoor je een ouderwetse controller kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind 20 launchgames teveel :D

Ik ga ze allemaal willen, en dat kan ik nooit betalen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zolang Mario128 erbij zit is ht goed :D Nog 27dagen tot de E3 mensen, volgens de SP teller :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Volgens Matt zullen we tussen nu en de E3 niets nieuws horen over de Revolution. Dat gerucht dat er op 20 april NDA's zouden aflopen is onzin.

Super Mario 128 als launchtitel zou wel leuk zijn, maar ik heb hogere verwachtingen van New Super Mario Bros. dan van Super Mario 128. Hopelijk stapt Nintendo van het hele stars/Shines idee af in Super Mario 128.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 12-04-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De redsteel teaser site is online: http://www.redsteelgame.com/ & nog het officiele logo etc: http://blogs.nofrag.com/M...-first-official-pictures/. Daarnaast hoge resolutie scans van het artikel (!): http://uploadimago.net/gallery.php?id=53552 :P.

En een studio die maar liefst 3 games voor de revolution aan het ontwikkelen zijn: http://www.crossbeamstudios.com/index.shtml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me eigenlijk wel afvraag is waarom Nintendo heeft gekozen om dat knuppeltje wat je met je linkerhand vasthoud bedraad te maken. Heb je net zo'n mooie draadloze controller. moet je hem alsnog gaan uitbreiden met een bedraad iets. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je de bewegingsvrijheid zult krijgen in onder andere Red Steel om met die afstandsbediening te gaan wiepen. Mij lijkt dat verbindingskabeltje zo kort eigenlijk...

Misschien gaat Nintendo die bedrading nog wel weghalen, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat ik me eigenlijk wel afvraag is waarom Nintendo heeft gekozen om dat knuppeltje wat je met je linkerhand vasthoud bedraad te maken. Heb je net zo'n mooie draadloze controller. moet je hem alsnog gaan uitbreiden met een bedraad iets
= nog meer batterijen/accu's. No thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:14:
Wat ik me eigenlijk wel afvraag is waarom Nintendo heeft gekozen om dat knuppeltje wat je met je linkerhand vasthoud bedraad te maken. Heb je net zo'n mooie draadloze controller. moet je hem alsnog gaan uitbreiden met een bedraad iets. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre je de bewegingsvrijheid zult krijgen in onder andere Red Steel om met die afstandsbediening te gaan wiepen. Mij lijkt dat verbindingskabeltje zo kort eigenlijk...

Misschien gaat Nintendo die bedrading nog wel weghalen, wie weet...
MaxBurn schreef op woensdag 12 april 2006 @ 14:32:
[...]
= nog meer batterijen/accu's. No thanks.
Dat is inderdaad een goed punt. Daarnaast moet je je ook bedenken dat je armen nog enigszins bijelkaar blijven, ze zitten immers vast aan je romp. Ze kunnen relatief grote bewegingen maken, maar ook weer niet "oneindig" ver. Dus het is helemaal niet zo gek om het bedraad te maken. En evt. kun je ook gewoon twee losse controllers gebruiken, als je echt gek wilt gaan doen. Dan zijn de mogelijkheden ook veel groter, omdat die allebei informatie over de plaats enzo. doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MetroidPrime schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:21:
Super Mario 128 als launchtitel zou wel leuk zijn, maar ik heb hogere verwachtingen van New Super Mario Bros. dan van Super Mario 128. Hopelijk stapt Nintendo van het hele stars/Shines idee af in Super Mario 128.
Ik hoop gewoon op een vervolg van Mario64 :) Niet zoals mario shunshine... dat vond ik niks maar dan ook niks aan. Ik wil gewoon weer het kasteel (of meerdere) en alle monstertjes e.d. zoals iedereen die kent uit de Mario werelden. Maar New Super Mario Bros is toch (alleen) voor de DS? of komt er ook een Rev. versie van :? Dat zou wel gaaf zijn eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op woensdag 12 april 2006 @ 15:08:
[...]

Ik hoop gewoon op een vervolg van Mario64 :) Niet zoals mario shunshine... dat vond ik niks maar dan ook niks aan. Ik wil gewoon weer het kasteel (of meerdere) en alle monstertjes e.d. zoals iedereen die kent uit de Mario werelden. Maar New Super Mario Bros is toch (alleen) voor de DS? of komt er ook een Rev. versie van :? Dat zou wel gaaf zijn eigenlijk :D
Dat bedoel ik, ik wil juist geen vervolg op Super Mario 64/Sunshine, maar een 3D Mario spel dat weer terug gaat naar de basis van Super Mario 3/World en van daaruit verder gaat. Het verzamelen van sterren/shines was leuk, maar ik heb het daar wel mee gezien eigenlijk. Ik zie ook liever het oude power-up model terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:57:
Het verzamelen van sterren/shines was leuk, maar ik heb het daar wel mee gezien eigenlijk. Ik zie ook liever het oude power-up model terugkeren.
Je bedoelt wat meer lineaire levels? Misschien hier en daar een verborgen geheim, maar niet meer die grote open werelden die je helemaal moet uitkammen?

Daar ben ik het wel mee eens namelijk. :D Het is natuurlijk wel veel meer werk voor Nintendo (Nu laten ze je één level 7 keer spelen, dus om een spel van vergelijkbare lengte te maken moeten ze 7x zoveel levels bouwen). Maar de paar 3D platformers die op die manier spelen (sly racoon, psychonauts) bevielen mij heel erg goed.

En natuurlijk heeft Nintendo zelf al een briljant voorzetje gegeven met de Mario Sunshine bonuslevels. _/-\o_

Beetje een levendigere achtergrond erbij en klaar. :p

Maar ik denk dat Mario 128 een hele andere kant opgaat. Ik herinner me nog vaag een comment van Miyamoto dat er een nieuw personage geïntroduceerd zal worden náást Mario. Ik weet niet wat dat precies gaat inhouden voor het concept, maar het lijkt me in ieder geval geen back to basics aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:17:
[...]

Je bedoelt wat meer lineaire levels? Misschien hier en daar een verborgen geheim, maar niet meer die grote open werelden die je helemaal moet uitkammen?

Daar ben ik het wel mee eens namelijk. :D Het is natuurlijk wel veel meer werk voor Nintendo (Nu laten ze je één level 7 keer spelen, dus om een spel van vergelijkbare lengte te maken moeten ze 7x zoveel levels bouwen). Maar de paar 3D platformers die op die manier spelen (sly racoon, psychonauts) bevielen mij heel erg goed.

En natuurlijk heeft Nintendo zelf al een briljant voorzetje gegeven met de Mario Sunshine bonuslevels. _/-\o_

Beetje een levendigere achtergrond erbij en klaar. :p

Maar ik denk dat Mario 128 een hele andere kant opgaat. Ik herinner me nog vaag een comment van Miyamoto dat er een nieuw personage geïntroduceerd zal worden náást Mario. Ik weet niet wat dat precies gaat inhouden voor het concept, maar het lijkt me in ieder geval geen back to basics aanpak.
Dat is precies wat ik bedoel. Ik heb het liefst een soort Super Mario World in 3D, met een groot aantal levels vergelijkbaar met de bonuslevels uit SMS. Vernieuwing mag van mij ook best, zolang het spel maar de oude levelstructuur van Super Mario World als basis neemt en niet het Shines/sterren verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario World is een meesterwerk wat niet snel evenaard zal worden. Verder ben ik eigenlijk wel van mening dat 3D platform games een ding op zich zijn. 2D is gewoon totaal anders. Ik zeg niet dat één van beide elkaar vol overtreft, maar het zijn wel genres die voor zich zelf staan eigenlijk. Super Mario 64 en Super Mario World zijn vandaar ook niet echt met elkaar vergelijkbaar. Beide zijn zeer toffe games, maar ze zijn maar in bepaalde lijnen met elkaar vergelijkbaar. Ze hebben de zelfde soort characters, level stijl (platformpjes, enz), maar spelen totaal anders, maar wel allebei heel erg goed. Super Mario 64 was ook één van de eerste games waarbei het 3D platform principe wél goed uitgewerkt was! Een zeer toffe game, nu nog altijd!

Nintendo moet eens een wereldwijde enquete houden eigenlijk. De uitkomst daarvan moeten ze verwezenlijken in een game. Wat wil het gros van de gamers eigenlijk zien in een Mario game? Persoonlijk zie ik liever geen Mario games meer voorlopig die eigenlijk niet zo veel meer met de originele Mario games te maken hebben. De platform georiënteerde games bedoel ik dus. De nieuwe Nintendo DS variant ontvang ik daarom ook met open armen! Dat zijn de games die ik graag zie uit de Mario franchise. Echt klasieke Mario games. En hopelijk komt er ook zo'n versie voor de Nintendo Revolution! Want eerlijk gezegd vond ik Mario's laatste avontuurtje op de Nintendo GameCube niet echt zo heel erg spannend. Het was gewoon eigenlijk niet echt dé Mario die ik gewend was van vroegah.

Die tijd lijkt met de nieuwe Mario game voor de Nintendo DS althans wél weer terug te komen. En zoals ik eerder al zei, hopelijk ook op de Nintendo Revolution! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Misschien grappig om te gaten te houden: Namco Museum 50th Anniversary Zag hem staan bij bol.com voor 35euro. Zelf ga ik hem niet halen :p misschien in eengekke bui als ik hem ergens tegen kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Het lijkt inderdaat geen slechte zaak om een aantal goeie 2d platformers op de rev uit te brengen. 3d Is leuk, maar kwa gameplay wel iets totaal anders als 2d. En daarna hoop ik echt op een goeie point and click adventure. Nieuwe 7th guest/11 hour, Kings Quest, Sam & Max of iets in die richting. Dat moet toch te realizeren zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Helaas scoren ze commercieel voor geen meter. Ik smacht ook naar een 7th guest-a-like, sam & max, full throttle, monkey island, king's quest, police quest, e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

offtopic:
Hmm, juiste de laatste tijd zijn er wat toffe adventures op de PC geweest. Oa fahrenheit. De rest kan ik even niet op komen ;)

Ik hoop ook dat met de revo echte adventures naar de console gaan komen. Lijkt me heerlijk om dat vanaf de bank te spelen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Fahrenheit is toch wat anders?..Action/Adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

MaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 09:34:
Helaas scoren ze commercieel voor geen meter. Ik smacht ook naar een 7th guest-a-like, sam & max, full throttle, monkey island, king's quest, police quest, e.d.
Ik denk dat dit genre zeker commercieel interesant kan worden op de Revo en de DS. Bij P&C adventures draait het vaak om dialoog gerichte games met een goede verhaallijn. De Revo wil zich ook op andere en Non-gamers gaan richten. Voor die groep zijn P&C adventures geweldig. De Interface kan heel eenvoudig zijn. Je kan dit type game volledig in je eigen tempo spelen. Ik zie er wel toekomst in.

Daarbij komt dat de Revo de eerste console zou kunnen zijn waar echte Point and Click adventures op gespeeld kunnen worden.Deze groep gamers was tot nu toe niet echt welkom op de consoles.

Wat ze echter niet moeten doen is er teveel een actie spel van maken. Dat je snel allemaal vreemde bewegingen moet gaan maken. Fahrenheit is een leuk spel, maar ik zie een grote doelgroep toch afhaken als je ziet wat je allemaal met die pookjes moet doen. Die willen gewoon rondlopen en het verhaal mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De Revolution zou ook ideaal zijn voor andere typische "muis-spellen" van de PC, zoals RTS spellen als C&C of turnbased als Civ, of gewoon lekker ouderwets SimCity (hoewel die ook op de SNES te krijgen was). Enige nadeel is alleen de resolutie. Bij die spellen is het vaak wel handig om een beetje resolutie te hebben om toch veel informatie op het scherm te krijgen zonder dat het onoverzichtelijk wordt. Maar als ze een beetje slim zijn moet dat wel oplosbaar zijn.

Ben alleen bang dat de makers van die typische PC games niet echt oog hebben voor de console markt. Kijk naar de DS, die zou ook ideaal zijn voor een spel als Civilization, maar het enige wat ik eigenlijk tot nu toe heb gezien is Age of Empires. Bij mijn weten zijn er weinig andere initiatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamecube vraagje kun je met een inbelmodem van de gc ook 2 gc's met elkaar verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je 2 telefoonlijntjes hebt en je kan met beiden tegelijk inbellen, ja.
Maar eigenlijk niet dus..zonde van de centen :) Inbelmodems zijn niet bedoeld voor netwerken, koop gewoon BBA's.

[ Voor 118% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:54:
Maar eigenlijk niet dus..zonde van de centen :) Inbelmodems zijn niet bedoeld voor netwerken, koop gewoon BBA's.
Die zijn zooo moeilijk te vinden. En zoo verschrikkelijk duur :'(

Maar bedankt voor het antwoord ik had er bijna (natuurlijk wel afwachtend op het advies van tweakers) 2 gekocht bij de frs a 5E

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:31:
op zich niet echt maar je moet de acties uitvoeren met muisbewegingen, iets dat met de revo goed zou moeten kunnen btw.
Maar echte p&c 's zijn er nog wel.
Neem bijvoorbeeld still life. Dat was wmb echt een leuke p&c.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

MaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:54:
Voor zover ik me kan herinneren kan je geen netwerk bouwen met NGC modems hoor, ook niet over een telefooncentrale bijvoorbeeld, de modems kunnen namelijk alleen "inbellen" en niet als "listener" werken. Je hebt voor MKDD en 1080 dus gewoon BB adapters nodig. Ik geloof dat Phantasy Star Online de enige games zijn welke je kunt gebruiken door in te bellen met een modemadapter naar je ISP, die je dan weer verder zet op het nintendo netwerk specifiek bedoeld voor die game.

Verder zat er in PSO ook nog een bugje dat ie na het inbellen en connecten met Nintendo, je cube in listeningmode zet voor updates. Wanneer je je PC thuis zich voor laat doen als een Nintendoserver (door je DNS aan te passen), je illegaal code in je RAM van je cube kunt laden waardoor je er allerlei leuke dingetjes mee kunt doen. Ik heb het verder nooit getest dus als je interesse hebt moet je maar effe google-en.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Wat je beschrijft werkt juist alleen met de BBA. De game bugt als je je cube aan je pc hangt met een netwerkt draadje en op je pc een progje draait dat de server van sega (maker van pso) emuleert dat de bug forceert. Je kan dan code uitvoeren op je cube en bijvoorbeeld doom spelen of linux starten.
Het is ook ooit gebruikt om illegale games mee te spelen maar aangezien de overdracht snelheid te langzaam is werkt dat niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 15:47

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:59:
[...]

Die zijn zooo moeilijk te vinden. En zoo verschrikkelijk duur :'(

Maar bedankt voor het antwoord ik had er bijna (natuurlijk wel afwachtend op het advies van tweakers) 2 gekocht bij de frs a 5E
Bij de mediamarkt, in Heerlen iig, heb je wel BB modems liggen. Blijft alleen de hoge prijs over.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Er is een gerucht dat er op 20 april meer info uit zou lekken over de games voor de revolution, omdat dan massaal de NDA's af zouden lopen. Matt (van IGN) ontkent het gerucht zeer stellig:
Yes. Get ready. Prepare yourself. Buckle up. Because ladies and gents, this is the day that 50 NDAs expire.

And that is, by the way, a load of crap.

Where did this rumor come from? Seriously. Stop e-mailing me about it. I have not signed any NDA that expires on April 20 and unless Nintendo is planning to spoil its E3 presence three weeks early, I seriously doubt anybody else has, either.

I am in talks with publishers about posting some of their Revolution stuff prior to E3. I like to think I'm fairly in-the-know where these titles are concerned. And I can't recall any company that is planning to reveal its Revolution game on April 20.
Maar Matt van 1up denkt daar toch iets anders over:
And then there’s the Revolution stuff. I’m sure everyone has seen the Red Steel stuff at this point (which looks totally sweet in my opinion), but look out for some other announcements to come out on Revo games before E3 as well. It’ll be interesting to see the balance of games that are actually good fits with the hardware and those that have a tacked on feature that supports the controller, but just in the last week or so I’ve been starting to really see the potential in that system, and I can’t wait to cover some of those games.
Voor mensen met teveel tijd, een leuk en interessant interview met Brooke Burgess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Zo, even Shrek SuperSlam bestelt op play.com was maar 13euro :) ben benieuwd of het een beetje leuk spelletje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op Gamefront.de staan nieuwe foto's van de Revolution controller. Kan er niet direct naartoe linken... Maar je vind ze dus op http://www.gamefront.de/ Op die foto's kun je volgens mij goed zien hoe klein en smal de controller eigenlijk is. Iedereen beelt zich denk ik snel echt een afstandsbediening in, maar die zijn meestal een stuk groter.

Hopelijk heeft de uiteindelijke controller trouwens een andere afwerking. Dit ziet er een beetje cheap-ass uit en de voorkant is op deze manier ook niet mooi.

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:30:
Op Gamefront.de staan nieuwe foto's van de Revolution controller. Kan er niet direct naartoe linken... Maar je vind ze dus op http://www.gamefront.de/ Op die foto's kun je volgens mij goed zien hoe klein en smal de controller eigenlijk is. Iedereen beelt zich denk ik snel echt een afstandsbediening in, maar die zijn meestal een stuk groter.

Hopelijk heeft de uiteindelijke controller trouwens een andere afwerking. Dit ziet er een beetje cheap-ass uit en de voorkant is op deze manier ook niet mooi.
De stekker Analog pad --> Controller lijkt wel een RJ45.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:31:
De besturing van Fahrenheit wijkt inderdaad af van traditionele adventures en er zitten actie-segmenten in, maar het heeft toch nog veel weg van de ouderwetse point-'n'-click adventures. Fahrenheit zou uitermate geschikt zijn voor de Revolution, in het spel voer je acties uit door beweging na te bootsen met de rechter analoge stick.
Richard schreef op donderdag 13 april 2006 @ 14:34:
[...]

De stekker Analog pad --> Controller lijkt wel een RJ45.
Volgens IGN zit er inderdaad een ethernet stekker op de development units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
D'r staat op die site nu ook wat concept art van Sadness. Het doet me ergens denken aan de film The Others. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gfdata.de/archiv04-2006-gamefront/sad1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gfdata.de/archiv04-2006-gamefront/sad2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 13-04-2006 16:30 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat is een game waar ik al enorm naar uitkijk. Nu de resident evil serie al meer naar de standaar shooter is gegaan is het wel tof dat een andere ontwikkelaar in het gat springt door met een horror game aan te komen die het weer helemaal anders aanpakt.
Hulde voor deze polen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, vanavond Metroid Prime op de kop getikt voor een tientje bij de FRS. Van het weekend maar even flink spelen, kijken of het echt zo tof is als dat iedereen hier zegt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:58:
Zo, vanavond Metroid Prime op de kop getikt voor een tientje bij de FRS. Van het weekend maar even flink spelen, kijken of het echt zo tof is als dat iedereen hier zegt.
Ik vond em gruwelijk irritant. Zet pas op 40% ofzo en was enorm de weg kwijt. En had toen al zo veel mappen dat ik bij god niet wist hoe ik verder moest.

(maar ik ben niet zo goed in spelletjes uitspelen:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:06:
[...]

Ik vond em gruwelijk irritant. Zet pas op 40% ofzo en was enorm de weg kwijt. En had toen al zo veel mappen dat ik bij god niet wist hoe ik verder moest.

(maar ik ben niet zo goed in spelletjes uitspelen:))
40% is het aantal scans of items.. er zijn mensen die het met de kleinst mogelijke aantal items proberen uit te spelen **kuch**D3kleintotdederdedingetjewaarvanikdeknopnietopmntoboweet**kuch**
Je zat waarscheindelijk al een heel eind.. en in de game zelf zit een hint system (wijst letterlijk aan waar je heen moet..) dus echt vastzitten kan je nooit. misschien moet je dat even aanzetten, dan helpt ie je binnen 10 minuten als je verkeerd gaat.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 00:00:
[...]

40% is het aantal scans of items.. er zijn mensen die het met de kleinst mogelijke aantal items proberen uit te spelen **kuch**D3kleintotdederdedingetjewaarvanikdeknopnietopmntoboweet**kuch**
Je zat waarscheindelijk al een heel eind.. en in de game zelf zit een hint system (wijst letterlijk aan waar je heen moet..) dus echt vastzitten kan je nooit. misschien moet je dat even aanzetten, dan helpt ie je binnen 10 minuten als je verkeerd gaat.
Het spel is inmiddels al verkocht :Y)
Maar Van dat irritante hint systeem werd ik helemaal gek. Ik heb niet behoeft om acht uur lang elk half uur dezelfde tip te krijgen. Ik wist wel waar ik heen moest. in een ijsberg naar de overkant. Maar ik kon dat stomme slinger pistool nergens vinden. Als ze daar een hint over hadden gegeven na tig uur dan was ik wat lovender geweest (maar ik ben ook erg slecht in zulke spellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:17:
[...]

Het spel is inmiddels al verkocht :Y)
Maar Van dat irritante hint systeem werd ik helemaal gek. Ik heb niet behoeft om acht uur lang elk half uur dezelfde tip te krijgen. Ik wist wel waar ik heen moest. in een ijsberg naar de overkant. Maar ik kon dat stomme slinger pistool nergens vinden. Als ze daar een hint over hadden gegeven na tig uur dan was ik wat lovender geweest (maar ik ben ook erg slecht in zulke spellen)
Metroid Prime wijst je altijd naar precies de locatie waar het volgende item ligt, je hebt daar geen andere items voor nodig dan je al hebt. Ik weet dus wel zeker dat je de grappling beam niet nodig hebt om daar te komen.

Niet het spel de schuld geven he ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind die pics van de controller op Gamefront wel cool. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de verbindingskabel aan de korte kant is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Artcore schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:48:
Ik vind die pics van de controller op Gamefront wel cool. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de verbindingskabel aan de korte kant is... :?
Die versie van de controller is specifiek voor de developers, het zegt dus weinig (niets :P) over de uiteindelijke controller voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:53:
[...]

Die versie van de controller is specifiek voor de developers, het zegt dus weinig (niets :P) over de uiteindelijke controller voor de consument.
ik dacht dat developpers altijd languit relaxed op de bank hun ding aan het doen waren. :Y)
En daarom ook een lange kabel nodig hebben.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat zeggen heel veel mensen. Maar die mensen staan alleen voor de plaatjes enorm te zwaaien met de controller. Het is in principe niet de bedoeling om enorm te zwaaien, lichte polsbewegingen zouden voldoende moeten zijn (een ontwikkelaar zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om dat anders te doen, maar dan heeft ie dus een probleem met het draadje ;).

Een langere draad zal alleen maar in de weg zitten als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Waar zien jullie eigenlijk die pics op gamefront.. hier zie ik ze echt niet :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ga naar www.gamefront.de en scroll ff naar beneden naar het topic:

19 neue Fotos des Revolution-Controllers

Of zoek op Revolution, dan moet je het ook kunnen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alleen is dat toch de DevKit controller..dus weinig nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik persoonlijk ook ja! En volgens mij hebben ze die controller die op de foto's te zien is al een keer stuk gemaakt om die zelfde reden. Dat kabeltje is gewoon écht te kort. Je zult vanwege die reden altijd met je ene arm bij de andere in de buurt moeten blijven, want anders trek je de kabel ofde connectors naar de knoppen.

De foto's die momenteel te bewonderen zijn, zijn daarintegen ook niet van de controller zoals hij op de markt gaat komen. Volgens mij gaat die kabel wel een heel stuk langer worden hoor. Of Nintendo heeft ondertussen al een manier gevonden om die draad te vervangen door iets wat draadloos is. Iets wat in mijn ogen echt perfect zou zijn. Draadloze batterijen kosten toch niet meer zo veel. En Nintendo heeft al meermaals bewezen dat de batterijduur van verschillende apparaten best wel in orde is ten opzichte van de concurent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Als het echt gewoon Cat5 UTP kabel en een RJ45 stekker is, dan is hij eenvoudig te vervangen door een zelf op maat gemaakt kabeltje...

Niet te druk over maken dus :)...

[ Voor 7% gewijzigd door equationunequal op 14-04-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom blijft iedereen dit roepen 8)7 8)7 8)7
De kabel is lang zat. En voor de 4 miljardste keer, die foto's bevatten een DEVKIT controller. Er hangt gewoon een UTP kabeltje tussen, stukgetrokken?..right..

Hoe ver wil iedereen met z'n armen uit elkaar gaan? Ik niet meer dan 30 centimeter, blijkbaar wil de rest 3 meter tussen de 2 delen hebben ofzo? Wat wou je er allemaal mee gaan doen ?!
Draadloze batterijen kosten toch niet meer zo veel.
Ik heb nog nooit draadloze batterijen gezien.. :P
En Nintendo heeft al meermaals bewezen dat de batterijduur van verschillende apparaten best wel in orde is ten opzichte van de concurent!
Onder andere door niet meer te gebruiken dan nodig is..oftewel..een draad en niet draadloos tussen de 2 delen.

[ Voor 116% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:22:
Hoe ver wil iedereen met z'n armen uit elkaar gaan? Ik niet meer dan 30 centimer, blijkbaar wil de rest 3 meter tussen de 2 delen hebben ofzo? Wat wou je er allemaal mee gaan doen ?!
Komt natuurlijk ook wel door Nintendo zelf. Als je dat Revo-filmpje van Nintendo bekijkt dan wordt er bij sommige spellen toch wel actief gezwaaid (zeker niet bij alle) en dan komen er ook nog eens van die foto's van ubisoft waar het ook lijkt alsof je gigantisch moet zwaaien. Je kunt dan 100x gaan zeggen dat dat zeker niet standaard zal worden bij spellen, maar een beeld blijft kennelijk beter hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je arm gaat 'zwaaien', ga je gewoon mee met je andere arm die de nunchaku draagt.

Als je bijvoorbeeld de controller in je rechterhand hebt, en de nunchaku in je linkerhand, dan hou je je linkerhand bij je rechter schouder.

Ik zie geen problemen. :*) Alhoewel de draad tussen de twee wel een beetje ouderwets uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Sowieso zit er op z'n allerhoogst een armlengte tussen je ene en je andere hand. Dus waarom zou je uberhaupt een lang snoer ertussen willen?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 15:08:
Als je je arm gaat 'zwaaien', ga je gewoon mee met je andere arm die de nunchaku draagt.
toe maar. Als je je al over de debiliteit van dat feit kan heen kan zetten EN er in slaagt om niets of niemand in je omgeving te raken, dan bewonder ik je voor het feit dat je dat in de eerste plaats lang genoeg kan volhouden om een level uit te spelen :>

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Om maar even een oude post van mij te quoten, we hebben het al een tijdje over de controller (sinds september om precies te zijn :P):
Argument 1: Van iedereen die "behind the scenes" ermee heeft gespeeld, heeft niemand maar dan ook niemand daarover geklaagd.

Argument 2: Het lijkt me trouwens niet chill om of de hele tijd alle opzetstukjes, en de ab's allemaal te moeten opladen/ batterijen verwisselen. Dan ben je een uur bezig om je 32 controllerstukjes speelklaar te maken . Dan heb ik het nog niet eens over het kwijtraken etc.

Argument 3: Hoe vaak sta jij met je armen helemaal wijd te gamen. Je houdt nu toch ook gewoon je armen (handen) bijelkaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:52:
En volgens mij hebben ze die controller die op de foto's te zien is al een keer stuk gemaakt om die zelfde reden.
Heb je iemand weleens met zijn blote handen per ongeluk een ethernet kabel stuk zien trekken? Als je een kapotte ethernet kabel hebt, dan kun je dat echt niet met een plakbandje repareren hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is ie dan aan elkaar geplakt slimmerik? Vertel ons dat eens even, dan is dat probleem ook weer de wereld uit! Ik heb nog nooit een aan elkaar geplakte CAT5 kabel gezien, écht niet. Ongeacht of dat ding voor developers is, ja of nee, dat ding hoort gewoon niet aan elkaar geplakt te zijn. Punt.

Meerdere mensen lijken geen problemen te hebben met een kort snoertje. Enkele andere weer wel. Mensen komen gelijk met allerhande argumenten aanzetten over spanwijdtes van armen, enz. Nintendo wil mensen bewegingsvrijheid geven door middel van een controller. Maar met dat huidige kabeltje wat er aan bengelt vind ik dat IK niet genoeg bewegingsvrijheid heb. Dat vind IK persoonlijk dus! Het zal me echt complete worst wezen wat developers er van zeggen, en dat er nog nooit iemand problemen mee heeft gehad. Net zoals wanneer iemand toetsenbord, joystick/pad, muis, of ieder willekeurig ander besturingsmiddel voor games en zo niet altijd even goed vind. De één wil dit, en de ander wil dat. Ik wil een langer kabeltje. En als ik die zelf kan maken omdat het CAT5 met RJ45 stekkertjes is, heel mooi! Ben ik ook weer blij. Echter weet nog helemaal niemand wat voor kabeltje er aan komt, en wat voor stekkertjes er gebruikt gaan worden... Een beetje zinloze discussie eigenlijk dus op dit moment! ;)

Verder had ik het over draadloze batterijen in een eerdere post... Die batterijen moeten dus oplaadbaar zijn, en niet draadloos... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Een ethernet kabel krijg je uberhaubt niet stukgetrokken, je kan hoogstens het stekkertje eraf trekken, maar binnen een minuut kan je die vervangen...

Alsnog denk ik niet dat het kabeltje voor problemen gaat zorgen. Als ie wel te lang is, dat is ie vast wel te verlengen of vervangen, dus daat maak ik met totaal geen zorgen om :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:26:
Maar met dat huidige kabeltje wat er aan bengelt vind ik dat IK niet genoeg bewegingsvrijheid heb. Dat vind IK persoonlijk dus!
Dat kan je niet zeggen aangezien je de controller niet hebt uitgeprobeerd.

Ik ben ook wel nieuwsgierig wat nou beter werkt, een draadje, of toch aparte batterijen voor de nunchaku... Ik denk een draadje. Maar zoals ik net al zeg, je moet zoiets eenmaal uitproberen voordat je met preferenties komt aankakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:35:
[...]

Dat kan je niet zeggen aangezien je de controller niet hebt uitgeprobeerd.

Ik ben ook wel nieuwsgierig wat nou beter werkt, een draadje, of toch aparte batterijen voor de nunchaku... Ik denk een draadje. Maar zoals ik net al zeg, je moet zoiets eenmaal uitproberen voordat je met preferenties komt aankakken. :P
Inlevingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:26:
Waarom is ie dan aan elkaar geplakt slimmerik? Vertel ons dat eens even, dan is dat probleem ook weer de wereld uit! Ik heb nog nooit een aan elkaar geplakte CAT5 kabel gezien, écht niet. Ongeacht of dat ding voor developers is, ja of nee, dat ding hoort gewoon niet aan elkaar geplakt te zijn. Punt.
Je snapt het niet. Zo'n kabel trek je niet per ongeluk kapot, daar is enorm veel kracht voor nodig en dus zou je hem express kapot moeten proberen te krijgen. Als een ethernet kabel echt kapot is getrokken, dan krijg je dat niet gerepareerd met een plakbandje. Dat flamerige toontje is ook nergens voor nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 14-04-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitproberen in het echt > Inlevingsvermogen.

Ik dacht dat zoiets voorstellingsvermogen heette, maar goed. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:52:
En volgens mij hebben ze die controller die op de foto's te zien is al een keer stuk gemaakt om die zelfde reden.
Je hebt volgens mij niet zo gek veel 'inlevingsvermogen' als je denkt dat je per ongeluk een UTP kabeltje kapot kan trekken. :{

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom is ie dan aan elkaar geplakt slimmerik?
Het ziet er meer uit als een UTP kabel met daaraan bouwplakband omdat het b.v. ergens tegenaan bevestigd was in hun bedrijfsnetwerkje....heb hier wel een paar UTP kabels liggen met die tape eraan..zijn niet stuk hoor. Je dacht toch niet dat je een UTP kabel kan repareren met tape he?!
En als ik die zelf kan maken omdat het CAT5 met RJ45 stekkertjes is
Dat blijft dus echt niet zo..dat word zeker een fixed kabeltje met mooie afwerking.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please mensen, kunnen we nu AUB stoppen met dat gezeur over een kabeltje wat alleen in theorie bestaat?

Ellerlange discussies over niet bestaande kabels, en elkaar van allerlei verwijten naar het hoofd gooien over woorden die niet in de Dikke van Dale voor komen heeft echt geen zin. Ja, ik heb een verkeerd woord gebruikt. Wat een ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen... alles over een UTP kabel.... verlengen met 3meter.... zelf kabels fixen met tape... grappig :D

Denkt dat we dit beeld moeten onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://media.revolutionreport.com/image/controller_3.jpg
En zoals een paar slimmeriken al zeggen, meer "snoer" zal je heus niet nodig hebben. Nintendo heeft dit allang en breed tetest.

En zoals je kan zien, geen UTP kabel ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
En ik ga ook nog even olie op het vuur gooien :P. De kabel was op GDC al een stukje langer:
Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/697/697733/eyes-on-revolution-20060322072404752.jpg.

En misschien houden ze de kabel expres kort, zodat je niet al te grote bewegingen kan maken als je ook de nunchunk gebruikt. Dus een soort natuurlijke begrenzing van je beweging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:15:
Please mensen, kunnen we nu AUB stoppen met dat gezeur over een kabeltje wat alleen in theorie bestaat?
Dat kabeltje bestaat wel degelijk in het echt en jij maakte daar jusit zelf zo'n ophef over. :?

Dat de uiteindelijke geen UTP-kabel meer zal hebben lijkt mij duidelijk. De kabel hoeft ook niet zo lang te zijn, de nunchuk heeft geen motion-sensor en dus is het nooit nodig dat je ene hand ver van de rechterhand hoeft te houden. Mocht de lengte voor iemand wel een probleem zijn, dan zijn er altijd de third-parties nog die verlengingskabels aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:36:
Mocht de lengte voor iemand wel een probleem zijn, dan zijn er altijd de third-parties nog die verlengingskabels aanbieden.
De kabel zit vast aan nun-chuck (of hoe schrijf je dat???), dus alleen een kabeltje leveren kan niet, ze zullen dan een nunchuck met langere kabel moeten leveren.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.