Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:38:
[...]

De kabel zit vast aan nun-chuck (of hoe schrijf je dat???), dus alleen een kabeltje leveren kan niet, ze zullen dan een nunchuck met langere kabel moeten leveren.
Dan plug je toch het andere uiteinde van het kabeltje in het verlengstukje? ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Captain N op 14-04-2006 17:50 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:50:
Dan plug je toch het andere uiteinde van het kabeltje in het verlengstukje? ;)
Aan het andere einde zit het verbindingsstuk er vast aan. Dus als je wilt verlengen moet je een kabel tussen het verbindingsstuk en de controller doen, speelt niet echt lekker lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo gaat het iig wel bij de huidige controllers, of bijvoorbeeld koptelefoons. Maar er verschijnen ook vast wel 3rd party analogue sticks met een langer snoer.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:33

SD5k

>4&X

Captain N schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:59:
Zo gaat het iig wel bij de huidige controllers, of bijvoorbeeld koptelefoons. Maar er verschijnen ook vast wel 3rd party analogue sticks met een langer snoer.
ik vraag me af of daar wel vraag naar is, aangezien die nunchuck (norris 8)7 ) gewoon bij elke Rev controller standaard geleverd zit.

[ Voor 5% gewijzigd door SD5k op 14-04-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien is dat wel het laatste geheim, de kabel is gemaakt van nanobots en past vanzelf zijn lengte aan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:P

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 14-04-2006 18:47 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Waarom noemt iedereen die dingen nunchucks. (okok 2 stokken aan een touw maar)
Denk niet dat de controllers er blij van worden als je er mee gaat nunchucken

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 14-04-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:36:
Waarom noemt iedereen die dingen nunchucks. (okok 2 stokken aan een touw maar)
Denk niet dat de controllers er blij van worden als je er mee gaat nunchucken
Hierom ;) :
The controller also allows for a variety of expansions, including a “nunchuk” style analog unit offering the enhanced game-play control hard-core gamers demand.
Bron: Nintendo.com

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:59:
Zo gaat het iig wel bij de huidige controllers, of bijvoorbeeld koptelefoons.
Maar daar gaat het sowieso al om een veel kleiner stekkertje en daarnaast bungelt het dan niet tussen je twee handen. Als je dat hier zou doen, dan heb je dus een gewichtje hangen aan die draad tussen je twee armen, dat gaat denk ik nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Het zou er suf uit zien om mensen te fotograferen die kalmpjes op de bank zitten met de controller op schoot. Daarom probeert zo'n fotograaf er wat leuks van te maken.

Maar reken maar gerust dat iedereen er straks gewoon bij gaat zitten en dat je vrijwel elk spel kunt besturen door alleen je pols een beetje te bewegen. Als ik zit te internetten hoef ik ook niet m'n hele buro leeg te ruimen omdat ik zulke wilde bewegingen met de muis maak. ;) Zelfde principe. Niemand houdt het langer dan 5 minuten vol om constant z'n arm alle kanten op te zwaaien. Daar houdt Nintendo rekening mee, en iedereen die het ding al heeft mogen proberen bevestigt dat ook. Een kort snoertje is lang genoeg. Een meter kabel ertussen is nergens voor nodig en raakt alleen maar de hele tijd in de knoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zat trouwens laatst nog eens te denken over de prijs-discussie... misschien is het toch niet zo'n gek idee dat de Revolution onder de 200 euro gaat kosten. Ik was erg uitgegaan van mijn eigen idee van wat veel en wat weinig is voor een console. Maar voor veel mensen die niet die-hard gamen is ook 250 euro nog een hele mik geld voor een spelcomputer. Door de Revolution voor 150 op de markt te zetten zou Nintendo denk ik wel haar markt verbreden, doordat voor meer mensen dan de drempel om een console te kopen toch een stuk lager is.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je em eerst 250 maakt. Dan heb je zowiezo dat ding verkocht aan iedereen die em meteen wilt hebben. En als je dan een jaar wacht. en je em 100E goedkoper maakt. Dan kopen mensen em ook sneller, want dan is ie in de aanbieding. Plus het is beter voor je imago. Als je begint bij een prijs van 150E word je al snel niet meer serieus genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:06:
Als je begint bij een prijs van 150E word je al snel niet meer serieus genomen
Hoezo niet?

Ik zal Nintendo verdomd serieus nemen voor een prijs van 150 euro. :9

En dat het mogelijk slecht voor je imago is... tja, Nintendo moet maar hun marketing goed voor elkaar krijgen. Ik denk dat dat belangerijker is voor het imago dan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel je hebt een feestje. En er komen wijn drinkers. Je gaat naar de supermarkt en kan kiezen uit 2 soorten wijn. De ene is iets duurder als de ander.
In hoeverre bepaalt de prijs dan jou meningsvorming?

Tuurlijk als je goed geinformeerd bent en je hebt al een voorkeur vrij weinig.
Maar als je het niet zeker weet en je ziet een hogere prijs dan link je dat vrij snel aan Betere kwaliteit/prestaties/etc. Plus je hersens moeten harder werken om het goed te maken dat je iets heel duurs heb gekocht. Wat er weer tot leid dat je tevredener bent /positiever bent /meer affiniteit hebt over/met het product.

Maar goed dit is allemaal marketing geneuzel uit de losse pols. Ik ben benieuwd hoe dit nu daadwerkelijk gaat verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:09
Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 00:16:
Maar reken maar gerust dat iedereen er straks gewoon bij gaat zitten en dat je vrijwel elk spel kunt besturen door alleen je pols een beetje te bewegen. Als ik zit te internetten hoef ik ook niet m'n hele buro leeg te ruimen omdat ik zulke wilde bewegingen met de muis maak. ;) Zelfde principe. Niemand houdt het langer dan 5 minuten vol om constant z'n arm alle kanten op te zwaaien. Daar houdt Nintendo rekening mee, en iedereen die het ding al heeft mogen proberen bevestigt dat ook. Een kort snoertje is lang genoeg. Een meter kabel ertussen is nergens voor nodig en raakt alleen maar de hele tijd in de knoop.
Mooie vergelijking :D

Verder nog wat leuke nieuwtjes, zo heeft Matt gezegd over Metroid Prime 3 dat het volledig speelbaar zal zijn op de E3 :9~ .
Matt-IGN posted:

Has everyone forgotten just how amazing the worlds in both Metroid Primes were already? Remember some of that fantastic music? That was running on a gamecube too! Imagine how cool the worlds in Metroid Prime III will be on the revolution, especially with that wicked controller that will make you feel more a part of the world than ever before.

No, sir! I have not forgotten about how amazing Metroid Prime was, and remains. It is my favorite game of all time, tied with Super Metroid.

I have full confidence in Retro to make Prime 3 one of, if not the must-have game of E3 2006. This will be the game that shows all other companies how to do first-person gameplay with the Revolution controller.
4/14 1:38pm, Matt-IGN posted:

Does this mean it is guaranteed to be there?
Don't toy with me now.

Well, yeah. And fully playable
En nog een preview van Orb. Het ziet er leuk uit, klinkt leuk, maar ja releasedate is ergers eind 2007/begin 2008, als ze een publisher kunnen vinden. Pfff, dat is nog wel erg lang wachten :'( .

En bij IGN zijn ze zich aan het voorbereiden op de E3 :D.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
imo werpt Nintendo's strategie al langzaam zijn vruchten af. Fantastisch om te zien dat dit soort kleine bedrijfjes als CSE en NIBRIS games maken voor de Revolution :) Ik vraag me af of ze dat hadden gedaan als het gewoon een 10x zo snelle Gamecube was geweest...

Als iemand hier trouwens erg goed kan tekenen/level designen/3D modelleren... CSE zoekt nog mensen ;)

edit: Ik kwam toevallig dit oude nieuwsbericht tegen. Iemand enig idee of dit correct is, en of het hier gaat om Red Steel?

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 15-04-2006 13:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Schaamteloze kopie van de informatie die door middel van de volgende link te bereiken is: http://revolution.ign.com/mail/index.html
N-Query

Weekend edition. Matt touches on everything from controller sensitivity to Star Wars games.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multiplayer Rev

Considering the fact that most people don't have Big screens. How will Nintendo's new console work with multi-player games. I'm picturing four guys trying to play on a 23 inch TV screen, but they can't because their hands keep bumping into each other.

Matt responds: Nah, you won't often need to worry about that. Just because Nintendo's teaser trailer for the Revolution controller shows people making wide, arching movements to play games doesn't mean that's a universal rule. Actually, you're going to find that you oftentimes barely need to twist or turn the controller at all to make dramatic movements in Revolution games. Since this is true, and I suspect a customizable sensitivity setting, developers could theoretically allow for wide-open movements in single-player games, and simply increase sensitivity for multiplayer bouts so that minimal motion is needed for on-screen mechanisms.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Revolution Before Revolution?

Hi, IGN Rev. Just wanted to know your take on something.

I recently saw a commercial for a "true golf" game or something that used a glove to keep track of your swing, something I would thing we'd see first on the revolution. Funny thing is, it's avaliable on all systems except for the Gamecube. Will products like these steal away Revolution's thunder? Especially since they're toting the whole "most realistic video game" motto?

Matt responds: Right. You're thinking of Real World Golf from Mad Catz. It's an interesting device, but I don't think it will steal any of Revolution's thunder. I actually had the chance to try it out a few weeks ago. Basically, you connect a glove and cable to each arm, which measure the motion of your swing as you play the game. It feels a bit primitive, but it works so long as you're standing in the right direction. The problem with the setup, at least for me, is that it feels like a gimmick, even if the functionality is satisfactory. That very few games are yet available for the device is another issue. But let's pretend there were dozens of titles coming out for it. Revolution's free-hand style pointer still offers greater precision and flexibility - plus, it actually looks cool.

Shell

Dear Matt, after seeing the "revolutionary" controlly for the new Nintendo console I was both exited and dissapointed. While the aspects of different gameplay can be offered with this style of controller. I worry about the change to playing games like Resident Evil, or games which seem to me would require a normal style controller. My question is, does nintendo have plans to release a normal style controller with its new controller?

Matt responds: Yeah, Nintendo has announced that the free-hand style pointer can be placed in a traditional "shell" that functions similarly to a Wave Bird. Third parties who lack the imagination or the funds to do a proper job with their port can take the easy way out use the shell. Nintendo has unfortunately not yet released any official screenshots of what the shell might look like. But because we're obsessed, several months ago we designed our own mock-up of how it may work. I've provided the image below to refresh your memory.

Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/701/701833/understanding-the-revolution-controller-20050916041026412-000_1145052054.jpg

Colors

Hey Matt, I love the site and I have been a reader since ign64.com. First off I wanted to commend you on giving the specs about the system, I just wished you focused more on the differences between the X-box's processor and the Rev's while showing the similarities between them. I understand theat you do not have enough info to go into the details but just enough to show the readers the way these processors calculate code.

Well anyway, my question is since the Tokyo Game Show, nintendo has been showing off the white system and not the black one. Do you think the system will launch with the black one or the white one? It really doesn't matter to me but I was really lovin' the black one.

P.S. Which color would you like them to release with?

Matt responds: I think it might just launch in two colors: black and white. These are really the two colors Nintendo has chosen for the system time and again. However, supposing it comes down to a single color, I really think white could win out. White was, as you know, Nintendo's choice to spotlight both the controller and the console at Tokyo Game Show, and it was again used at the Game Developers Conference last month. Plus, Apple is riding high on white and Nintendo has gone out of its way to compare itself to the company. On top of everything else, DS Lite recently launched in Japan - in white, not black.

Star Wars

I can't be the first person to think of this, but is there any chance there won't be a Star Wars game on Rev. with first-person light saber play? This seems like it would fulfill the dreams of a lot of us star wars nerds (not to mention sell a lot of systems) and is sort of a no-brainer after seeing the controller, yet I haven't heard anything about it. Did I miss something? What is Factor 5 working on currently?

Great Site

Chad

Matt responds: I completely agree. I think that a Star Wars light-saber game for Revolution is inevitable. Unfortunately, Factor 5 won't be making it. The company is developing a first-party PlayStation 3 game called Lair. It has dragons and looks pretty cool. I wouldn't be surprised if a studio like Pandemic started in on a Star Wars Revolution title for LucasArts at some point in the future, though. This is not a confirmation or a vague hint from me - just speculation based on the fact that Pandemic seems pretty fond of Revolution and has a good working relationship with LucasArts. As an aside, I wouldn't expect any LucasArts Revolution titles at E3 2006, if I were you.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 15-04-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:42:
imo werpt Nintendo's strategie al langzaam zijn vruchten af. Fantastisch om te zien dat dit soort kleine bedrijfjes als CSE en NIBRIS games maken voor de Revolution :) Ik vraag me af of ze dat hadden gedaan als het gewoon een 10x zo snelle Gamecube was geweest...

Als iemand hier trouwens erg goed kan tekenen/level designen/3D modelleren... CSE zoekt nog mensen ;)

edit: Ik kwam toevallig dit oude nieuwsbericht tegen. Iemand enig idee of dit correct is, en of het hier gaat om Red Steel?
Red Steel wordt door Ubisoft Paris ontwikkeld. Ik vemoed dat het niet om Red Steel gaat. Als Free Radical er mee te maken zou hebben, zouden we allang iets daar over gehoord moeten hebben.
Anoniem: 91628 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:57:Schaamteloze kopie van de informatie die door middel van de volgende link te bereiken is: http://revolution.ign.com/mail/index.html
Je hoeft echt niet die hele mailbag hier te posten hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2006 14:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vond het anders best interessant. Waarom altijd die aggressieve reacties als iemand behulpzaam wilt zijn? ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:50:
Ik vond het anders best interessant. Waarom altijd die aggressieve reacties als iemand behulpzaam wilt zijn? ;(
Een linkje is toch voldoende? Waarom is het nodig om een hele pagina vanaf IGN te knippen en plakken? Één enkele vraag van die pagina hier posten vind ik geen probleem, maar de hele pagina is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hij had ook niks kunnen posten. Ik lees liever het hele verhaal hier op dit forum, dan dat ik het nooit tegen kom. Het is niet zo dat het een verhaal van 5 kantjes is waarvan 2 regels boeiend zijn of zo. Ik vind het hele verhaal wel interessant, dus ik lees het graag. Ik hoop dus ook dat mensen gewoon dit soort informatie blijven posten (een linkje vind ik ook prima, maar hoeft voor mij niet). Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen daar geen zin meer in hebben als ze gelijk een paar flames naar hun hoofd geslingerd krijgen als ze behulpzaam willen zijn. Als je dan liever hebt dat er links geplaatst worden, geef het dan mee als suggestie, ipv zo'n aggressieve boodschap.

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 15-04-2006 14:59 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De reden dat ik dat hier gepost heb is vanwege het feit dat je hier in dit topic niet gek gemaakt word met bergen irritante reclame boodschappen die over je scherm heen flitsen, enz.

Daarnaast bepaal ik altijd nog wel zelf of ik iets post in de vorm van een link, of een hele lap tekst met bijbehorende plaatjes. Wanneer ik iets fout doe hoor ik dat graag van één van de vele moderators/administrators van GoT zelf. De rest van de reacties hecht ik weinig tot geen waarde aan vast.

De informatie had ook zeker wel veel betrekking tot het onderwerp van discussie, de controller. Voornamelijk het eerste gedeelte van de post, wat over de sensitivity gaat van de controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Persoonlijk heb ik niets tegen je copy/paste bericht maar je reactie, die feitelijk neerkomt op "ïk ben alleen op de wereld" staat me wel erg tegen. Als je een beetje volwassen bent hoef je niet te zeggen "ïk doe lekker wat ik zelf wil tenzij een moderator me tot verantwoording roept"

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wow en weer een magazine komt met geweldige onthullingen...

na de E3 :/ .

Toch hebben ze al wat leuke nieuwtjes te pakken. ONM kwam ook als eerste met het nieuws dat de Twilight Princess ondersteuning zou krijgen voor de nieuwe controller!
“This month seven prominent developers have spoken to ONM in confidence about their revolution projects- 12 games in total”
&
“Thought companies other than Nintendo weren’t going to have much to do with the Revolution? Think again. You’ll be amazed at whats coming… We’re already excited on your behalf because we already sort of know what’s going to be in the next issue. We’ve been shown a great deal of what’s going to be revealed to the world at this years E3 games show in LA, and basically this will be the issue where the Gamecube formally hands over the baton to the Revolution. We’ll be the first with all of Nintendo’s big announcements, software and secret innovations”
Thnx to GoNintendo

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6853/image03kv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/6140/image104ex.jpg
_/-\o_

E3 waarom duurt het wachten zo lang...

Woot, 2300ste post :D

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 15-04-2006 16:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
[paranoid mode]
Die puzzelstukjes in dat artikel! OMG! Dat betekent vast dat Rare bezig is met een Banjo-Kazooie sequel voor de Revolution!!
[/paranoid mode]

:+

edit: Ik was voor de gein eens aan het kijken op een www.uspto.gov, waar patenten staan beschreven en kijk eens wat ik vond. En dit. Dit lijkt wel verdacht veel op de Revolution controller :)

edit 2: En zou dit zijn hoe ze op het idee van de Revolution controller gekomen zijn?

edit 3: Best leuk dit. Volgens mij heb ik een nieuwe hobby :+ Hier wat over het sanity systeem uit Eternal Darkness wat ze dacht ik (zo te zien) ook in Zelda willen gebruiken.

[ Voor 89% gewijzigd door Captain N op 15-04-2006 17:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:07:
edit: Ik was voor de gein eens aan het kijken op een www.uspto.gov, waar patenten staan beschreven en kijk eens wat ik vond. Dit lijkt wel verdacht veel op de Revolution controller :)
Het lijkt er op, maar heeft niets met de controller te maken. Als je die staaf heen en weer beweegt verschijnt er een tekst in de lucht. Nokia had een telefoon die dat ook kon.

EDIT: Ik zie nu pas dat het patent aan Nintendo is toegekend. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 15-04-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zou dat dan het nog te onthullen Revolution geheim zijn!? :P

Dit klinkt overigens als een oud conceptidee van de Virtual Console.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Heel leuk zelfs! En ze zijn al best wel oud... ik dacht dat Nintendo de controller pas relatief laat had "uitgevonden", maar dat valt dus wel mee.

Btw.
a housing held by a player;
a tilt sensor provided on the housing for generating output signals;
the display provided on the housing;
Er zit toch (nog) geen display op de revmote? Of zouden ze er iets anders mee bedoelen?

EDIT: En dan gaan we terug graven en ook toen was er speculatie over een patent. En dat is mij iig tot op de dag van vandaag nog steeds niet duidelijk: rajackar in "Het Grote Gamecube Topic Deel 51"

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 15-04-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:15:
Stel je hebt een feestje. En er komen wijn drinkers. Je gaat naar de supermarkt en kan kiezen uit 2 soorten wijn. De ene is iets duurder als de ander.
In hoeverre bepaalt de prijs dan jou meningsvorming?
Als de ene wijn 150 euro kost en de ander 400 euro dan zouden er wel hele leuke gasten op dat feestje moeten komen voordat ik de duurste kocht. :p

Klinkt misschien flauw, maar ik wil alleen maar zeggen dat een verschil van 250 euro niet echt het soort verschil is waar je makkelijk overheen stapt onder het mom van: "nou, laat ik toch de duurdere maar nemen, die is vast beter." Als de concurrent meer dan 2x zo duur is ga je je eerder afvragen waarom dat apparaat in godsnaam 400 euro moet kosten. ;)

Daarbij, volgens mij weet Nintendo ook wel dat het ze nooit lukt om alle Playstation en Xbox fans te overtuigen met een nieuwe controller, dus op die mensen mikken ze (denk ik) ook niet.

De hardcore Nintendo-fans kopen hem sowieso, hoe duur of goedkoop het ding ook is. Daar hoeven ze hem amper voor te marketen.

Waar ze met een goedkope prijs vooral op zouden mikken zijn inderdaad dit soort mensen:
Maar voor veel mensen die niet die-hard gamen is ook 250 euro nog een hele mik geld voor een spelcomputer.
En dat roept Nintendo nu juist al de hele tijd. Mensen bereiken die nu nog niet gamen. Als je moeder jou straks op de Revolution ziet spelen wil Nintendo dat ze denkt: dat wil ik ook! ;) En voor een bescheiden prijsje koopt ze hem dan misschien zelfs wel. Als er Nintendogs of Brain Age achtige spellen bij zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:43:
Persoonlijk heb ik niets tegen je copy/paste bericht maar je reactie, die feitelijk neerkomt op "ïk ben alleen op de wereld" staat me wel erg tegen. Als je een beetje volwassen bent hoef je niet te zeggen "ïk doe lekker wat ik zelf wil tenzij een moderator me tot verantwoording roept"
[offtopic]Je ziet het verkeerd, en verdraait de feiten. Daarnaast zeg je ik alleen aan mezelf denk, me als een klein kind gedraag, en dat dat een feit is, iets wat allebei nergens op slaat. Sorry, maar deze hele discussie gaat weer helemaal nergens over! Ik maak nog altijd zelf uit wat, en hoe ik iets post. Blijkbaar zijn er enkele mensen die daar problemen mee hebben. So be it! Geen problemen mee. Je kunt het niet voor iedereen goed doen. Er zullen altijd wel mensen zijn die zich ergens aan storen.

Nogmaals, ik probeerde alleen behulpzaam te zijn, en voor de rest niets.

Ook op deze post zal natuurlijk wel weer een reactie komen. Maar ik heb er eigenlijk wel een beetje genoeg van! Altijd en overal waar ik kom zijn wel weer mensen die zich ergens aan lijken te storen. En nee, ik ben niet altijd de gene aan wie men zich stoort. Heb er eigenlijk wel een beetje de neus van vol eerlijk gezegd![/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb het in mijn bericht niet eens over feiten(laat je niet misleiden door het woord 'feitelijk'), dus van feiten verdraaien is geen sprake. Ik geef mijn mening, net zoals jij de jouwe geeft. Zo werkt dat op een forum. Ik geef aan hoe jouw bericht bij mij overkomt, meer niet.

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 15-04-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Waarschijnlijk wilde jullie beide al stoppen met deze discussie, maar bij deze vraag ik dat alsnog. Mochten jullie iets aan elkaar, over elkaar te melden hebben, doe dat dan buiten GoT om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Dat patent is voor een pokemon gadget je moest met die Magic stick heen en weer zwaaien en dan kwam er een afbeelding van Pikachu o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Er zit toch (nog) geen display op de revmote? Of zouden ze er iets anders mee bedoelen?
ze willen toch nog niet alles vrijgeven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Weet iemand waar ik een opbergmap kan kopen voor die Gamecube DVD's? Dus voor die kleine 8cm dvd's. Ik wil alles graag in een map hebben, aangezien die rij met dvd hoezen er ook niet kleiner op wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Anoniem: 64138 schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:14:
Weet iemand waar ik een opbergmap kan kopen voor die Gamecube DVD's? Dus voor die kleine 8cm dvd's. Ik wil alles graag in een map hebben, aangezien die rij met dvd hoezen er ook niet kleiner op wordt ;)
Het is niet echt een opbergmap, maar in sommige winkels kan je doosjes kopen voor 4 discs, ze zijn ietsje groter dan 8x8 cm (1 a 2 cm diep) en in een hele variatie aan lelijke kleuren te verkrijgen!

[ Voor 3% gewijzigd door Whut?! op 16-04-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:35:
De Revolution zou ook ideaal zijn voor andere typische "muis-spellen" van de PC, zoals RTS spellen als C&C of turnbased als Civ, of gewoon lekker ouderwets SimCity (hoewel die ook op de SNES te krijgen was). Enige nadeel is alleen de resolutie. Bij die spellen is het vaak wel handig om een beetje resolutie te hebben om toch veel informatie op het scherm te krijgen zonder dat het onoverzichtelijk wordt. Maar als ze een beetje slim zijn moet dat wel oplosbaar zijn.
Ik zie hier dan mogelijkheden voor een link met de NDS, gewoon als extra optie. Dan kun je veel van de stats van het hoofdscherm weghalen en die op de NDS zetten met een overview map ofzo. Dus dan of op het scherm, tenzij je een NDS hebt dan kan de data daar op komen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ALSJEBLIEFT NIET! Als er weer dat soort gelul als in FFCC wordt uitgehaald dan blaas ik het kantoor van Nintendo op }) Zelfs als extra optie niet, dan krijg je alleen maar dat het ruk werkt zonder NDS.

[ Voor 102% gewijzigd door Max|Burn op 16-04-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Dankzij een andere draadje op SGD kom ik er net achter dat Nintendogs de best verkopende Nintendo DS game (nongame) is.

Nintendogs Revolution lijkt mij dus een must voor de Revolution launch line-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Whut?! schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:38:
[...]

Het is niet echt een opbergmap, maar in sommige winkels kan je doosjes kopen voor 4 discs, ze zijn ietsje groter dan 8x8 cm (1 a 2 cm diep) en in een hele variatie aan lelijke kleuren te verkrijgen!
Ik zoek toch liever een map dan. Die zijn makkelijk mee te nemen naar vrienden en gaan er veel meer in (hoop ik). Alleen nog een site of winkel vinden waar ze te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Anoniem: 72901 schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:01:
Dankzij een andere draadje op SGD kom ik er net achter dat Nintendogs de best verkopende Nintendo DS game (nongame) is.

Nintendogs Revolution lijkt mij dus een must voor de Revolution launch line-up.
En de Sims voor de pc, zo te zien heeft nintendo dus wel gelijk dat er een hele grote groep "non-gamers" is die iets anders wil dan de shooter, rpg, etc.

Ikzelf vind het niet dé spellen, maar toch.

Edit: ter illustratie, ongeveer mijn gedachtegang :) :
http://www.toothpasteford...anyone-play-this-game.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Whut?! op 16-04-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo te zien moeten we bij Gamespot zijn dit jaar voor E3 nieuws :+

Zie de West Hall

edit: Speculeren is altijd leuk. Zeker van die bizarre complottheoriën waarvan je denkt "Hoe kom je erop?!". Ik denk dat deze ook in dat rijtje thuis hoort, maar wil hem jullie niet onthouden. :)

De nieuwste aanwinst op handheld gebied heet zoals jullie weten de Nintendo DS. Voor de DS zijn games verschenen als Resident Evil: Deadly Silence, Advance Wars: Dual Strike, Guilty Gear: Dust Striker, Castlevania: Dawn of Sorrow, en Mr. Driller: Drill Spirits. Herinneren jullie je dit filmpje nog? Is het toeval dat Ubisoft's spel Red Steel heet? Is het toeval dat er recentelijk dit plaatje is opgedoken (waar het ook vandaan komt :+) waarin de nieuwe Smash Bros de subtitel Rival Sects heeft? Is het toeval dat RS mooi aansluit bij DS, net als de looks? Wie zal het zeggen?! :D

[ Voor 81% gewijzigd door Captain N op 17-04-2006 00:01 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 64138 schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:06:
[...]

Ik zoek toch liever een map dan. Die zijn makkelijk mee te nemen naar vrienden en gaan er veel meer in (hoop ik). Alleen nog een site of winkel vinden waar ze te koop zijn.
Vrienden van mij hadden zo'n opbergtasje gekregen bij hun cube toen ze hem kochten bij de FRS (opbertasje dat eruit ziet als een cube incl. reset knop enzo erop genaaid). Dat was ten dage van de launch. Wel meen ik dat ze bij de dixons / E-plaza van die opbergtasjes hebben/hadden. Wel van een 3rd party maar dat geeft niet. Kijk daar eens. Staat vaak bij de GBA spul.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Captain N schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:30:
Zo te zien moeten we bij Gamespot zijn dit jaar voor E3 nieuws :+

Zie de West Hall

edit: Speculeren is altijd leuk. Zeker van die bizarre complottheoriën waarvan je denkt "Hoe kom je erop?!". Ik denk dat deze ook in dat rijtje thuis hoort, maar wil hem jullie niet onthouden. :)

De nieuwste aanwinst op handheld gebied heet zoals jullie weten de Nintendo DS. Voor de DS zijn games verschenen als Resident Evil: Deadly Silence, Advance Wars: Dual Strike, Guilty Gear: Dust Striker, Castlevania: Dawn of Sorrow, en Mr. Driller: Drill Spirits. Herinneren jullie je dit filmpje nog? Is het toeval dat Ubisoft's spel Red Steel heet? Is het toeval dat er recentelijk dit plaatje is opgedoken (waar het ook vandaan komt :+) waarin de nieuwe Smash Bros de subtitel Rival Sects heeft? Is het toeval dat RS mooi aansluit bij DS, net als de looks? Wie zal het zeggen?! :D
Revolution System :?

Mjah zou best wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten :). Nintendo blijft beweren dat Revolution nog steeds slechts een codenaam is...

[ Voor 81% gewijzigd door equationunequal op 17-04-2006 00:22 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ongelofelijk wat een tijd mensen verdoen aan de meest vergezochte theorieen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Heb nog niemand over Giftpia gehoord. Of het was is, geen idee. Kwam het net tegen. Word dit een aardig spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik vind het altijd wel leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aap schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:26:
Heb nog niemand over Giftpia gehoord. Of het was is, geen idee. Kwam het net tegen. Word dit een aardig spelletje?
Komt Giftpia dan nog naar het westen? Het spel is al drie jaar geleden in Japan uitgebracht en ik had begrepen dat het te Japans werd geacht voor de westerse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is al bijna 3 jaar uit ;) Maar is helaas Japan only.

edit: Na ergens wat geruchten gelezen te hebben besloot ik een mailtje te sturen naar SNK (bekend van o.a. King of Fighters). Hoewel er dus nog niks geregeld is, is het toch positief dat ze iig interesse hebben :)
Recently, Nintendo has announced that old Sega and even TurboGfx games will be available for (payed) download on Nintendo Revolution's Virtual Console. Since I really like your games, I was wondering if SNK games will also be available for it.
Not yet. Nintendo has not announced how to participate yet.

Does that mean that you ARE interested? :-)
Yes.

[ Voor 51% gewijzigd door Captain N op 17-04-2006 01:55 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nou ... ik kwam de game hier dus tegen: Giftpia @ play.com :) dus hij komt er wel aan... neem ik even aan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hm... ik dacht dat 'ie gecancelled was voor de rest van de planeet. Eens even op speurtocht gaan... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
Anoniem: 64138 schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:14:
http://cgi.ebay.co.uk/BOX...31583QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik heb een aantal van die mapjes gekocht, ze worden ook individueel aangevoden op ebay.co.uk, zie: http://search.ebay.co.uk/...cube+disc+case&category0=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op zondag 16 april 2006 @ 23:30:

Speculeren is leuk :D. Daarnaast, RS (Revolution System) is zo gek nog niet. Iedereen die nu al helemaal gek is gemaakt met Revolution, kan em zo gewoon blijven noemen. En je kunt zat titels bedenken met R... S... erin.

In navolging, van deze post (Hoedje in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."), schijnt het volgens Revolution Fanboy zo te zijn (staat volgens hun ook in ONM), dat de releasedate...
Another page seems to hint at a finalized date for the release of the Revolution of around the 27th of October.
Het is een Engels tijdschrift, dus de releasedate is waarschijnlijk voor Europa!

Tot slot nog een heel leuk artikel over Odama! op iLounge. Ja ik snap dat jullie daar normaal gesproken niet komen voor je Gamecube/Revolution/DS nieuws en reviews. Maar dit is echt de moeite waard om te lezen: http://www.ilounge.com/in...ifferent-and-so-so-right/.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 17-04-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat komt omdat op 27 October ONM in de schappen ligt, waarin ze waarschijnlijk de Revolution en de launch games zullen reviewen.
"Buy Issue 10 Of ONM

It's on sale on 27 October. We're not one to encourage the wishing away of life, the summer and everything else, but this is pretty much bound to be the issue in which we review the Revolution launch line-up. Did the second hand on that clock just move backwards? Hurry up, October!"
Zie ook deze pic. Maar aangezien tijdschriften meestal hun review copies eerder krijgen EN ze het niet 100% zeker weten, weten we nog net zo veel als hiervoor ;)

Voor de mensen die liever Iwata-sama zelf zien ipv de GDC transscripten: klik. Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar ik wist bijvoorbeeld niet dat Retro met het idee van de analogue stick als extension was gekomen :)

edit: Nog meer speculaties :) Misschien is het nog te onthullen geheim wel iets als voice control? De laatste Mario Party games en nu Odama maken er gebruik van. De DS heeft een microfoon, die je bijvoorbeeld ook bij Nintendogs gebruikt. En het lijkt mij best cool om commando's uit te delen in een multiplayer potje Red Steel... :)

[ Voor 43% gewijzigd door Captain N op 17-04-2006 11:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Er moet echt een microfoon ingebouwd worden of iets dergelijks vind het nu al super fijn werken met Metroid Prime: Hunters op de DS. Maakt niet uit hoe ze het doen, maar als ze het maar doen. Maar dit is verder niet echt revolutionair. Ik hoop nog steeds op iets echt unieks.
Captain N schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:33:
[...]

Is al bijna 3 jaar uit ;) Maar is helaas Japan only.

edit: Na ergens wat geruchten gelezen te hebben besloot ik een mailtje te sturen naar SNK (bekend van o.a. King of Fighters). Hoewel er dus nog niks geregeld is, is het toch positief dat ze iig interesse hebben :)

[...]
Dit zou SUPER zijn, de SNK games zijn TOP!! Ik wilde nu eigenlijk nog steeds een NEO GEO halen maar die krengen zijn zo duur en dan heb ik nog geen games en we weten wat de prijzen voor die krengen zijn. Je kunt het nu wel doen met een emulator maar dat blijft toch anders...

Dus als de Revolution, SNK games ter download aanbied dan zou dat echt van toegevoegde waarde zijn. HOOP HOOP!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nog iets wat wel cool zou zijn, hoewel niet "big secret"-cool, is als je de oudere games die je via de Virtual Console kan downloaden ook speelbaar zijn via Nintendo WiFi. In emulators kan je ook online tegen elkaar Super Mario Kart, dus het zal wel niet al te moeilijk te implementeren zijn.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

aub geen mic !!! vond het aardig tegenvallen bij Marioparty 7 ... heb eigenlijk nog niet echt zin om commando's te gaan roepen... Zoiezo word het dan al lastig spelen als de rest thuis al op bed ligt en je gaat bulderen.... nee liever geen mic !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Revolutionair is het ook niet, maar het zo op zich niet onlogisch zijn als het er iig in zat.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Aap schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:12:
aub geen mic !!! vond het aardig tegenvallen bij Marioparty 7 ... heb eigenlijk nog niet echt zin om commando's te gaan roepen... Zoiezo word het dan al lastig spelen als de rest thuis al op bed ligt en je gaat bulderen.... nee liever geen mic !!!
met stom.. de gemiddelde ouder zal amper weten hoe een pc werkt, laat staan begrijpen dat hun kroost volborstig tegen een controller aan staat te schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik zie de mic meer als communicatie middel als je dus met vrienden over WiFi aan het spelen bent met je revolution, hoe wil je het anders doen--> On screen keyboard ofzo ???

update:
Wacht eens even,dat is niet eens zon gek idee een onscreen keybourd. Volgens mij zou nintendo het best wel eens kunnen fixen typen/schrijven met de controller. Gewoon de letters aanklikken op het scherm of de letter bewegingen maken... hoewel met dat wel vermoeiend lijkt. Ben benieuwd :)

[ Voor 57% gewijzigd door Sur_G op 17-04-2006 13:51 . Reden: Inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Scans van Red Steel die, volgens mij, nog niet zijn langsgekomen.

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1145129450.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1145129480.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1145129402.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1145129423.jpg

Dat ziet er echt super uit imo.
Ik kan niet wachten om bad guys doormidden te slicen met dat zwaard :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Vanitas schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:57:
Scans van Red Steel die, volgens mij, nog niet zijn langsgekomen.
Indeed, ik had ze nog niet gezien! Ze zien er goed uit. Ik zat bij die eerste wel lang te staren, wat gebeurt daar nou eigenlijk B)

Wel maf dat niemand die een abbo heeft op dat blad ook daadwerkelijk een goede scanner heeft/kan betalen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk trouwens dat ze met de Rev al vrij snel aan de max zitten kwa graphics. In feite is de hardware niet meer dan een opgeschroefde Gamecube, waar alle ontwikkelaars al aan gewend zijn. Het enige dat ze in feite hoeven te leren zijn de grenzen van de Rev, waar ze bij de X360 en PS3 aan een hele nieuwe architectuur moeten wennen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 05-07 16:43

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zie dat Baten Kaitos een huidige topper is.. en die ligt bij ons in de Bart Smit voor €15,-! Ik denk dat ik die maar eens een keer meeneem dan.. ben wel toe aan een nieuw avontuur. ;)

[edit]

@ dat bericht hieronder:
George Harrison stated recently to IGN that they made a big mistake this generation by "not having a GTA and a Gran Turismo."
_o_

[ Voor 33% gewijzigd door Booth op 17-04-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nog meer leuk nieuws:
Nintendo Software Technology Corporation

Nintendo Software Technology Corporation
Revolution Status: Developing Software
Employees: 80+

The new blood came from all around the world. Some of the recruits were transplanted from Japan's EAD group, while others were lured from third party companies like Electronic Arts and Rockstar. Some new talent from DigiPen and other universities were also added to the mix.

Shigeki Yamashiro: Manager & Producer (From: Nintendo Co., Ltd)
» Credits: F-Zero, Star Fox, Stunt Race FX, Donkey Kong Country

Yukimi Shimura: Manager & Producer (From: Nintendo Co., Ltd)
» Credits: Unknown

Colin Reed: Program Director (From: Nintendo Co., Ltd)
» Credits: Stunt Race FX, 1080* Snowboarding, Pikmin

Katsuhiko Kanno: Designer (From: Nintendo Co., Ltd)
» Credits: Luigi's Mansion, 1080* Snowboarding

Wing S. Cho: Designer (From: Rockstar Games)
» Credits: Smuggler's Run 2, Midnight Club 2

Vivek Melwani: Designer (From: Electronic Arts)
» Credits: Road Rash: Jailbreak, Future Cop L.A.P.D

Keith Friedly: Designer (From: Sony Computer Entertainment America)
» Credits: Mark of Kri, SOCOM: US Navy Seals

Richard Vorodi: Designer (From: No Previous Employment)
» Credits: 1080* Avalanche, Metroid Prime: Hunters

Current rumblings report that NSTC has 2-3 development teams in full-force. One confirmed project comes from Richard Vorodi, who is finishing up Metroid Prime: Hunters. The only other title mentioned has been rumored to be a futuristic realistic first-person shooter for the Nintendo Revolution. Nintendo is in dire need of creating first-party software that will attract the American audience for the Revolution launch.
http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=491
---------------------
George Harrison stated recently to IGN that they made a big mistake this generation by "not having a GTA and a Gran Turismo." Corporate representatives choose their words carefully when making public statements. Never do they come out public and say "this is a problem" if they don't intend to fix it. I'm predicting that either Nintendo is developing a racing sim in-house, or they've contracted with another studio to produce one (such as Konami).
--------------------------

In fact a formal division was formed specifically for this purpose when Iwata restructured EAD earlier this year. Nintendo Software Production & Development was created specifically for the task of overseas production of first-party software (Retro, NSTC) with subsidiary and partnered development groups. (Kuju, N-Space, Zoonami, as well as any other foreign studios they will colloborate with & publish software for in the future) Headed by Akita Ootani. However domestic colloborations such as with Konami will be handled by a different EAD division, as yet unspecified.
Bron

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 17-04-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
NRS als definitieve naam is al een hele tijd geleden opgedoken. Is nog steeds mijn favo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat spel. Het is absoluut geen aanrader als je geen Japans kunt! Ik kwam al heel snel muurvast te zitten omdat je gewoon geen flauw idee hebt wat je moet doen.

Maar als er nog een engelse vertaling komt koop ik die meteen. Wat ik heb gezien zag er wel erg interessant uit!

- Sowieso prachtige cel-shaded graphics
- Bizarre opera-muziek (met zang) op de achtergrond. Hoorbaar afgespeeld vanaf een LP, je hoort constant ruis en hoe hij af en toe blijft steken. _/-\o_
- Als het spel begint zit de hoofdpersoon in de gevangenis omdat hij zich had verslapen (voor zover ik op kon maken uit het intro-filmpje). En in het begin loop je dus rond met een zware ijzeren kogel aan je enkel, en wordt je gezicht onherkenbaar in beeld gebracht (gepixeld). Dat soort details kan ik altijd wel waarderen.

Het was gewoon duidelijk een intrigerende spelwereld, en ik zou er graag eens normaal op onderzoek gaan waarbij ik kon verstaan wat er allemaal gezegd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik neem aan dat dit filmpje bij de meesten van jullie al bekend is, maar toen ik hem net nog een keer zag, steeg de adrenaline toch weer een beetje. Zeker nu het beeld vormen van het zwaardvechten en schieten in het filmpje nu wat concreter is geworden met de Red Steel informatie :) Dus daarom wil ik hem toch nog een keertje posten :) Hype Get! :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het blijft een meesterlijk fimpje. Volgens mij kunnen ze dit filmpje straks prima als reclame op tv gebruiken. Wat me trouwens opviel toen ik het net weer bekeek is dat de controller daar groter dan die we op de foto's van Ubisoft hebben gezien. Jappen zijn misschien kleiner waardoor de controller groter lijkt tov hun kleine handjes, maar zelfs als je dat probeert weg te denken dan is de controller in het fimpje groter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik kwam deze versie ook nog tegen. LOL :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:49:
Nog iets wat wel cool zou zijn, hoewel niet "big secret"-cool, is als je de oudere games die je via de Virtual Console kan downloaden ook speelbaar zijn via Nintendo WiFi. In emulators kan je ook online tegen elkaar Super Mario Kart, dus het zal wel niet al te moeilijk te implementeren zijn.
Nee, het zou niet zo moeilijk hoeven zijn om te implementeren en Iwata heeft zelfs al gezegd dat Nintendo het in ieder geval overweegt. Het zou IMHO een behoorlijk belangrijke stap zijn voor de virtual console.

Hopelijk komt Nintendo ook met een methode om prepaid te betalen voor virtual console content, zoals bij Xbox Live Marketplace.
Captain N schreef op maandag 17 april 2006 @ 16:12:
Ik neem aan dat dit filmpje bij de meesten van jullie al bekend is, maar toen ik hem net nog een keer zag, steeg de adrenaline toch weer een beetje. Zeker nu het beeld vormen van het zwaardvechten en schieten in het filmpje nu wat concreter is geworden met de Red Steel informatie :) Dus daarom wil ik hem toch nog een keertje posten :) Hype Get! :+
Nintendo heeft een wat snellere (WMV only) mirror. Als we dan toch Revolution filmpjes posten, deze heb ik nog niet zien langskomen.

Het is al bijna tijd voor een nieuw topicdeel, ik zal wel een nieuwe maken zodra deze vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Twee quotes van Piotr Orlowski op 8 Maart 2006, teamlid van NIBRIS, een nieuwe Poolse developer die bezig is aan een DS game (Raid over the River) en een Revolution game (Sadness). (Matt == Matt Casamassina van IGN.com).
My name is Piotr Orlowski and I am working in NIBRIS Team.

Concerning the distributor – the company which was to be our publisher has financial problems and even cancelled its own projects. Therefore currently we do not have any but we are having promising talks with three companies. Of course if there will be any other company interested we will also negotiate – we are really counting on getting a good publisher who will appreciate our ideas and capabilities.

The team of Nibris consists of 14 people but we are still recruiting new ones to complete the team. Most of them are people experienced in making PC games, however, thanks to the cooperation with another Polish developer, there are also people very ell familiar with Dual Screen and Game Cube architecture.

Unfortunately we do not have the dev-kit of Revolution yet(only DS and GCN), but it is going to change soon. We have many ideas which can only be realized by Revolution.

We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions. We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place. Our aim is to make the player feel emotions and feelings. We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this.

I send some materials to Matt and if he want you could see some effect of our works happy

Best Regards,

Piotr Orlowski
Matt have some special materials about ROTR but he's got exclusiv
People from our taem - have big knowledge about DS and GCN (most of them - 11 - worked earlier in others dev teams).
En nog enkele recentere quotes van dezelfde brave man.
I hope that you can play this game at Christams 2007.
This game is total diffrent that all games that you know.
I think Nintendo fans need games like Sadness
Raide over the River DS demo is almost ready for publisher (at E3).
About Sadness - now you have a time period happy Screenplay counts about 900 pages! This game will be very big
1. You cats don't have a publisher yet, correct? Who are you in talks with? 3rd parties, Nintendo, Sony or MS? If it's 3rd parties, can we expect Sadness to be exclusive since you say it can only be done on the Rev?

Yes we don't. We are talking with more then 10 publishers. Which - I can't tell you. Sadness will be Revo exclusive forever happy We will never sell it for Microsoft or Sony happy I can;t tell you if they spoke with us :D

2. What's to stop someone like MS coming in and snatching you guys up if you're such a small studio (14 people last time you said something)?

Becouse we do our job only for company with "spirit". Our ideas could be do only on Nintendo platorms.

3. If shown at E³, will you (or have already) pimped Sadness to Nintendo? They (we) need more games like this
I can't tell you :) But you will hear many news about Sadness soon.

4. You don't have a publisher yet for a (assuming) low-budget DS title, what makes you think someone will pick up a big budget next-gen game without a proven track record?

I can't tell you if we have publisher for ROTR DS :)

5. (relates to question 4) Is there more done with Sadness besides a few concept shots and a 900 page script?

Yes :)
Quote van vandaag:
This week we will give you more information. At this moment I can only say - we are cooperating with some VIPs from the world of games, literature and cinema :)
Sadness will be different from any game, which you already know but I hope that fans of games like Ico, Silent Hill, Eternal Darkness, Planescape: Torment will find something good :)
And one thing - our game will not be like Sin City! Sadness will be black & white like older films. And about World War - First - that means before 1914... :)
En nog wat roddels de wereld in helpen: Is het iemand opgevallen dat in het artikel van Game Informer Harrison zegt dat Nintendo de Revolution beter moet marketen dan de Virtual Boy? Waarom noemt 'ie in vredesnaam de Virtual Boy? Omdat de Virtual Boy een van de grootste falers van Nintendo is op het gebied van marketing? Of omdat de Revolution in een bepaald opzicht lijkt op de Virtual Boy? Een 3D headset? Of op een andere manier? Heeft het te maken met dat plaatje uit een patent dat door Nintendo is aangevraagd? :Y)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/583/583217/nintendo-patents-new-technology-20050127054647245-000.jpg

Daarbij nog een quote van Miyamoto uit een interview met Businessweek Tokyo om nog wat extra kolen op het vuur te gooien. Waarom spreekt 'ie in de verleden tijd ("I've always thought")? En waarom wil 'ie er liever niet over praten? Hype on!
In the future, what do you think video games will be like?
It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.

[ Voor 57% gewijzigd door Captain N op 17-04-2006 21:17 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Sommige berichten zijn al vrij oud die van Smash bros 3 kon ik echter nog niet.
Dat patent is nog steeds een groot vraagteken. Maar dat zijn de "Copy Manibito" en dergelijke ook.
Miyamoto heeft wel gezegd dat ze geen interesse hebben in een helm/visor dat is niet simpeler iets wat de Revmote waarschijnlijk wel is. Een projector is ook niet echt simpel te noemen. Het laatste bericht wat ik gevonden heb is van de Invite's voor de Pre-conference schijnt dat Nintendo's conference dit jaar 30 minuten langer duurt!!
Een vriend van mij had ontdekt dat Ubisoft's game verdacht veel lijkt op de film "red steel". Heb het zelf nooit gezien maar behalve dat er bepaalde dingen gewijzigd zijn : Yakuza in plaats van Mafia etc.
zijn er ook overeenkomsten. Misschien komt het daarom aan de naam hoewel het RS thema ook waarschijnlijk is... Super Mario R... S....?? The legend of Zelda : Reigns of Sorrow , moest ik gelijk aan denken.

Miyamoto had vorig jaar in japan een speech , toen hij wegliep van het podium kwam Mario groot in beeld en stond er iets van : See you soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Dat filmpje zat in een IGN review shows (hoe ze het ook noemen).

Hij blijft echt vet. Vooral als die kerel helemaal los gaat met dat mes :D
*STAB STAB STAB STAB* :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N gaat helemaal los op de roddels in deze vrije dagen ;-), hou ik altijd wel van.

Ben uiterst benieuwd naar de volledige onthulling van Nintendo. Ben benieuwd of het laatste geheim nog wel de moeite is. Als ze echter nòg een top-toevoeging hebben dan kan het bijna niet meer mis gaan! Ik hoop ook dat ze wel Mario128 laten zien maar zich niet helemaal blind staren op hun eigen franchises. Ze hebben denk ik meer aan games als Red Steel die de domme massa trekken zodat die dan weer opgeleid kunnen worden met echte Nintendo games ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ga er ook vanuit dat het niks boeiends is, dan kan het altijd meevallen. En zoals het er nu voorstaat, vind ik het ook al ontzettend gaaf. Games wil ik zien, dan ben ik al tevreden. Maar met een toffe onthulling ben ik ook niet ontevreden uiteraard.

En hoewel het natuurlijk allemaal vrij weinig zegt, van die roddels, is het wel erg leuk om te lezen. Maakt de drang naar de Revolution alleen maar groter, en het is grappig te zien wat mensen allemaal verzinnen :) Aargh, de E3 duurt nog lang. Echt lang geleden dat ik zo enthousiast ben over een nieuwe console/game! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Nu online

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom noemt 'ie in vredesnaam de Virtual Boy?
Omdat dat ding ook vernieuwend was maar voor geen reet gemarket is.

Ik word nu echt scheitziek van alle onzinposts hoor :( Heb alles nu al 20x gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 18-04-2006 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, ieder z'n ding. De een houdt van lange discussies over de kleinste details in technische specificaties en de ander houdt er nou eenmaal van om te speculeren over wat komen gaat. ;) Bovendien post ik alleen speculaties die waar zouden KUNNEN zijn, plus enige argumentatie of aanleiding ertoe. Vrees dus niet voor posts als "OMG! De Snorkels zijn een launchgame. punt.". :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 08:12:
Tja, ieder z'n ding. De een houdt van lange discussies over de kleinste details in technische specificaties en de ander houdt er nou eenmaal van om te speculeren over wat komen gaat. ;) Bovendien post ik alleen speculaties die waar zouden KUNNEN zijn, plus enige argumentatie of aanleiding ertoe. Vrees dus niet voor posts als "OMG! De Snorkels zijn een launchgame. punt.". :)
/me Hoedje wijst met z'n vinger naar Nintendo "Het is zijn schuld..."

Nintendo wil ook dat we dat doen. Anders zeggen ze niet steeds, er is nog een geheim, of op de 12e horen jullie dat jullie op de 15e een aankondiging krijgen dat er op de 20e een persbericht uitkomt waarin staat dat op de 25e het geheim onthult zal worden.

Maar Captain N, ga zo door, ik hou wel van speculeren en geruchten. En voor Maxburn, nog 21 nachtjes slapen... dan is het allemaal voorbij.

Edit: Super Monkey Ball Adventure trailer :D

Edit 2: En op IGN vanaf gisteren:
We'll be featuring a new Retro Remix title every day until E3 2006, so be sure to check back tomorrow as we count the days until Nintendo's gaming Revolution begins.
Edit 3: Matt's blog is de moeite waard om even te checken. Hij bevestigt eigenlijk dat de uiteindelijk Revo controller geen rond gaatje heeft (wat boeit dat ook eigenlijk B) ).
In addition, though, the front sensor is circular, which isn't indicative of the final model.

[ Voor 35% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Was net Matt's blog aan het checken..

http://blogs.ign.com/matt-ign

is wel ff de moeite waard.

een leuke screen voor de revremote groote discussie :-)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/633/633263/n-query-20060418001637921-000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Op de volgende foto kun je overigens zien dat het "plakbandje" een streepjescode is met aan weerskanten iets wat lijkt op een afgeknipte tie-wrap:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/633/633263/n-query-20060418001642734-000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zo. is het mystery rond de tape en de netwerk kabel voorlopig ook weer even opgelost.

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik vraag me af hoe de audio geregeld gaat worden op de rev. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat ze gewoon Dolby Digital gaan ondersteunen. Dat vind ik wel een groot gemis op de NGC. Is er verder al iets bekend over die USB poorten. is dat alleen voor opslag ruimte of kunnen we cemera's en dat soort spul verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Na het zien van de trailer van de nieuwe monkey ball.... is mijn intresse gewekt :) dat word een game die ik weer ga halen. Zit vanalles is, leuke banen, nieuwe multiplayer dingetjes... ben benieuwd :) het lijkt me wel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

fZeroNewbie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:42:
Zo. is het mystery rond de tape en de netwerk kabel voorlopig ook weer even opgelost.
He, wat jammer nou, dat vond ik een van de leukste discussies vorige week :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik hoor in dit topic nu 2 developers; Ubisoft en Hudson. Ik dacht altijd dat deze zeer close waren, maar na wat zoekwerk op Google ben ik er achter gekomen als Bomberman freak, dat Ubisoft wat heeft onderhandeld met Hudson (of anders om ;) ) betreffende Bomberman DS. Daar komt mijn (misschien foutieve) beeld dus een beetje vandaan. Misschien dat Ubisoft en Hudson op dit moment ook wel met elkaar aan het babbelen zijn, hoe het best te developpen met dit nieuwe prachtwerkje van Nintendo.

Enfin, we zijn weer aant speculeren :Y)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Richard schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:01:
[...]

Ik hoor in dit topic nu 2 developers; Ubisoft en Hudson. Ik dacht altijd dat deze zeer close waren, maar na wat zoekwerk op Google ben ik er achter gekomen als Bomberman freak, dat Ubisoft wat heeft onderhandeld met Hudson (of anders om ;) ) betreffende Bomberman DS. Daar komt mijn (misschien foutieve) beeld dus een beetje vandaan. Misschien dat Ubisoft en Hudson op dit moment ook wel met elkaar aan het babbelen zijn, hoe het best te developpen met dit nieuwe prachtwerkje van Nintendo.

Er zijn er nog veel meer, zo is Matt al geweest bij THQ... (http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2006/04/18/12726/#comments)

en heeft ONM aangegeven dat:
“This month seven prominent developers have spoken to ONM in confidence about their revolution projects- 12 games in total”
Hoedje in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."

Ga zo maar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat baten kaitos weer overal voor 50E verkrijgbaar is.
Toch vreemd aangezien ik em weken geleden voor 22,50 heb gekocht.
Zal dit zo blijven denk je die dure prijs van 50E of komt ie weer snel terug voor bijvoorbeeld 20E.

Toch interessant die prijsbewegingen van cube games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:12:
Ik zie dat baten kaitos weer overal voor 50E verkrijgbaar is.
Toch vreemd aangezien ik em weken geleden voor 22,50 heb gekocht.
Zal dit zo blijven denk je die dure prijs van 50E of komt ie weer snel terug voor bijvoorbeeld 20E.

Toch interessant die prijsbewegingen van cube games
JIj bent wel een beetje BK freak hè, want je blijft er op terug komen. Je had 'm toch voor €25 gekocht? een paar posts geleden had iemand 'm gezien voor €15,- bij mij is ie nog steeds €25, en dat vind ik net nog iets teveel om mezelf van de game te overtuigen, ik weet niet of het wel iets is wat ik vaak ga spelen, misschien zet ik eerder mijn zinnen op: Luigi's Mansion, Kirby's Airride of Wario World.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja die van een paar post geleden had ik gezien.
Maar volgens mij kun je em voor die prijs niet meer aankomen.

Op bartsmit.com en eplaza is ie al niet meer te vinden. en op budgetgaming staat ie ook weer voor min 50E

Toch apart hoe die prijzen bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:58:
ja die van een paar post geleden had ik gezien.
Maar volgens mij kun je em voor die prijs niet meer aankomen.

Op bartsmit.com en eplaza is ie al niet meer te vinden. en op budgetgaming staat ie ook weer voor min 50E

Toch apart hoe die prijzen bewegen
Horen er VIP punten bij te zitten? dan ken ik er even iemand omsturen en laten kijken of ze die niet vergeten ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:14:
[...]

Horen er VIP punten bij te zitten? dan ken ik er even iemand omsturen en laten kijken of ze die niet vergeten ;)
Op de Nintendo-Europe website is er een pagina met alle spellen waar VIP-punten bij horen te zitten. Baiten Kaitos staat inderdaad op die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Richard schreef op woensdag 19 april 2006 @ 07:01:

Hudson is inderdaad de Bomberman koning. Je kent ze waarschijnlijk ook wel van Adventure Island, Mario Party, Faxanadu en Lode Runner. Geen idee of ze aan het babbelen zijn of gebabbeld hebben met Ubisoft en ik zou ook niet weten waarover ze het zouden kunnen hebben. Ik denk niet dat Hudson hun Bomberman franchise aan Ubisoft zou lenen oid :)

En idd, er zijn al aardig wat andere developers aan de gang. Een gerucht dat afkomstig is van dat THQ feestje is dat ze daar bezig zijn met een Spongebob game (jeej :O). Wat ik interessanter vind zijn bedrijfjes als NIBRIS. Nieuwe kleine developers, die hopelijk veel creatiefs gaan brengen, en dat kunnen doen door het lage budget waarmee je al aan de slag kunt op de Revolution :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

MetroidPrime schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:25:
[...]

Op de Nintendo-Europe website is er een pagina met alle spellen waar VIP-punten bij horen te zitten. Baiten Kaitos staat inderdaad op die lijst.
Hee wtf, mijne zaten ze niet bij :(

Naja, boeie, de game blijft vet :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:23:
[...]
Een gerucht dat afkomstig is van dat THQ feestje is dat ze daar bezig zijn met een Spongebob game (jeej :O).
Inderdaad:
“Rev Controller was interesting but it didn’t totally blow me away as some were expecting. Need to see more games for it I guess. It was running the new SpongeBob game from THQ. The coolest part was that the controller could be used it different ways for different gameplay mechanics and levels. For example, sometimes you would turn it on it’s side as use it as a steering wheel. Other times you held it upright and used it like a flight stick. And another time you could use it like a hammer or pick-axe to destroy stuff. The game itself was running off the GameCube (with the Rev Controller) so I can’t really comment on the graphics… they looked like an old GameCube game.”
Gelukkig is de gast (tommy tallarico) die het heeft gepost op IGN totaal niet geloofwaardig. Het zou ook gek zijn, immers iedereen heeft een NDA dat ze tot de E3 niets moeten zeggen en toevallig laat hij weten hoe het zit. Terwijl iedereen weet wie hij is omdat hij VIP status heeft op IGN, dus ik zou het houden op een ongeloofwaardig gerucht.

Daarnaast is het ook gek, dat Matt zegt dat het demo's zijn die onspeelbaar zijn, iig waar ze niet op mochten spelen. En dan zou die gast er wel op hebben gespeeld...

I rest my case :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Naja, hij zegt niet dat 'ie het zelf gespeeld heeft natuurlijk ;) Er zijn wel games gedemonstreerd, dus misschien dat 'ie het daar gewoon over heeft. Wat ik dan weer vreemd vindt is dat hij die mini-game achtige elementen noemt als leuke dingen, terwijl mij dat dan juist weer niet echt boeit. Maar goed, zoals je zegt: niet echt een bron waar je je info van wilt hebben ;)

edit:
This week Famitsu magazine has hit Japanese shelves and contains some very cool news. Here is a quick roundup of all Nintendo news from it.

However, take this one with a grain of salt! In the rumours section of the magazine there is rumblings of a NiGHTs game being developed for the Revolution. In case you didn’t know what NiGHTS was it is a game developed by Sonic Team for the Sega Saturn. A sequel using a “tilt sensor” was planned for the Dreamcast back in the day but the idea was squashed (most likely due to the fact the Dreamcast died) so putting it on the Revolution could be a distinct probability

Also its worth mentioning that the Rumours section of Famitsu is different to the rumours section of many western magazines, usually Famistu get told about these sorts of games but are sworn to secrecy, they put these "rumours" in as a sort of "we're telling you but we're not". As always expect more at E3, or even later at the TGS.

Tetris DS was also reviewed and has received scores of 9/9/8/9, which gives it a total score of 35/40, very impressive. Finally the magazine also promises for the next issue that they will have the "E3 Scoop" with all the Revolution titles that will been shown at E3 unveiled in the magazine.
Bron: Vooks / Famitsu.

Katamari Damacy voor de Revolution zit er daarentegen geloof ik niet in...

[ Voor 71% gewijzigd door Captain N op 19-04-2006 18:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:56:
Katamari Damacy voor de Revolution zit er daarentegen geloof ik niet in...
Katamari Damacy zat er toch al niet meer in. Het derde deel in de serie het laatste deel moeten zijn.

Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 61

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 19-04-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Jongens wat vinden we van de drie konga spellen?
welke zijn het beste? het leukste? en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
lol, vergeten het oude topic te sluiten?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.