Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
http://www.gameinformer.c...4/N06.0407.1251.24078.htmCaptain N schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:11:
Iemand die kan bevestigen dat dit idd in dat tijdschrijft staat? Want ARGH! wat vet
Ziet er goed uit moet ik zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 08-04-2006 01:15 ]
edit: Ah, GI zelf ook
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 08-04-2006 01:15 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik kan het wel begrijpen, maar ik was liever om de oren geslagen met een echt fantastisch nieuw concept van Miyamoto dat de controller op een briljante manier gebruikt die we noooit voor mogelijk hadden gehouden.Dat er 1st person shooters zouden komen was al wel zo'n beetje een feit."It is highly unusual for a company like nintendo to allow the axclusive first look at one of its consoles through a 3rd party game like red steel.but as it turns out , nintendo has been closely involved in the development of this game, and has great confidence that it is a perfect way to introduce the world to revolution . developed by ubisoft paris , one of the publishers oldest and most experienced teams , red steel is a mixture of old and new: a fps that that uses the revolutions controller for aiming - and much more. while nintendo obviously has several games in development for the revolution launch , the company simply doesnt make games like red steel , so letting a respected publisher like ubisoft introduce the revolution through an easy-to-understand game type allows both companies to demonstrate what they do best."
Maar toch leuk.

Mijn foto's op Flickr.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Vindt het er nu aal aardig uitzien trouwens
[ Voor 54% gewijzigd door Max|Burn op 08-04-2006 07:29 ]
Lijkt me nogal logisch dat het er beter uit kan zien dan een Xbox 1S2S schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 07:25:
Beetje XBox 1 achtig zo te zien, maar beter dan ik had verwacht.
Maar om eerlijk te zijn, zijn er ook Xbox360 screens die er uit zien als goede Xbox screens. Je moet het spel denk ik gewoon in beweging zien voordat je meer over de graphics kunt zeggen.
Hebben ze trouwens ook wat gezegd over of het lekker wegspeelt?
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-04-2006 10:11 ]
De Revolution kan gewoon goed meekomen en dat met een laag prijskaartje en revolutionaire besturing.
Ik ben er klaar voor, laat de E3 maar komen!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Hij is NL Gedubbed! ieeuw. alternatieven?
heel even gespeeld ik kom er wel over heen. De dubs zijn niet eens zo verschrikkelijk. En wat een muziek en beeld. Ik wist niet dat je zoveel moois uit de GC kon halen
nog succes gehad met de broadband adapters bomzaldroppenton?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 11:53 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 08-04-2006 11:49 ]
/me Hoedje kan nu helemaal niet meer wachten
Qua marketing is het gewoon heel slim om het zo te spelen. Hoe je het ook went of keert, de Gamecube leidt onder het kiddo imago. Terwijl iedereen hier weet dat het niet zo is en er ook zat spellen zijn uitgekomen zonder teletubbiekleuren (en de spellen met over het algemeen heel diepgaand zijn). Door dit nieuws uit te laten lekken, ook omdat het het eerste spel is wat uitlekt, komt er relatief veel publiciteit voor en dat is alleen maar goed voor het imago!Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 01:50:
Ik kan het wel begrijpen, maar ik was liever om de oren geslagen met een echt fantastisch nieuw concept van Miyamoto dat de controller op een briljante manier gebruikt die we noooit voor mogelijk hadden gehouden.Dat er 1st person shooters zouden komen was al wel zo'n beetje een feit.
Maar toch leuk.En de fantastische nieuwe concepten volgen ongetwijfeld volgende maand op de E3.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
not to assign any personality to the main character. You are the hero in Red Steel, and this is your adventure. The only backstory to the protagonist is that he is an American male who is engaged to a Japanese-American woman named Miyu. On the night that you are supposed to meet Miyu’s father for the first time, she is kidnapped from the posh Los Angeles restaurant you’re dining in. You quickly learn that her father is a Yakuza boss named Sato, who is in possession of an important ceremonial katana. A younger, more ruthless Yakuza faction led by a man called Tokai attempted to steal the sword from Sato to shift the balance of power within the organization. Sato thwarted the attempt to steal the sword, but was mortally wounded in the attack. Tokai’s men kidnap Miyu in response, hoping to trade her life for the sword. But Sato refuses to hand over the sword to Tokai, instead giving it to you, with the instructions to use it to find his daughter. Sato dies soon after giving you the sword, leaving you all alone and untrained against Tokai’s men. Armed with the katana and a selection of firearms, you must follow Miyu to Japan and defeat Tokai, but first you must gain the skills necessary to confront him.
According to Expert, the first third of the game will be more brutal by necessity. When you are first learning to use the Revolution controller, you will be less precise and favor more devastating…
…a series of headshots, it is often more beneficial to take a non-lethal shot, such as shooting a gun out of an enemy’s hands. In many situations, there will be a higher-ranking enemy who commands the others in the area. By defeating him and sparing his life, he will offer you his respect and help. The enemies he commands will surrender their guns and the boss may offer you a new weapon, a special path through the level, or other reward. Any time you spare an enemy, you will be rewarded, as it always takes more skill to spare a life than to take it.
Freeze shot adds a lot of depth to the gunplay and is a natural fit for the Revolution controller, but isn’t the only way that Red Steel adds spice to the combat. After all, why would you carry a sword through a game if you couldn’t use it? Although the majority of Red Steel’s gameplay will stress ranged combat, there will be times you need to get up close and personal. You can switch to the sword at any time, and if you can get close enough to an enemy, you can use it for one-hit stealth kills. In other moments, you’ll find yourself locked into intense one-on-one sword duels. Any time you face an enemy with a sword of his own, you’ll need to take yours out right away, or his blade will make short work of you. Swinging the Revolution controller in front of you, you will see the sword…
"Little things like the ability to rotate the gun in you hand may not sound like a big deal, but all these little things add up to create precisely what the team was hoping to achieve with Red Steel, immersion. We may only have played sample stages, but we really felt like we were living them, experiencing their events firsthand."
Wat een geweldige reacties trouwesn op die screens :P:"You'll also be able to lob grenades by imitating throwing a ball with the controller in your hand, or even roll it along the ground with an underarm throw."
En volgens IGN:As for why Nintendo would allow screens to be released now, before E3, it's obvious. Just look at the response, people would be willing to sell there virginity for more screens and information now. Hell, I'm chewing my laptop just to get the maximum amount of flavour from this information.
Possible tagline for E3:
E3 2006- Millions of servers will die.
Online multiplayerThe publication also states that gamers will be able to jump over and take cover behind objects with the flick of the Revolution controller. On top of everything else, the mag promises that Red Steel will not only support an online multiplayer mode, but arrive as a launch title later this year.
[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 08-04-2006 12:27 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- Volledige FPS (geen arcade- of lightgunspel)
- Online mode en splitscreen multiplayer
- 1 tegen 1 zwaardgevechten (gebruik het zwaard ook om te blokken)
- Granaten gebruiken op de manier waarop jij de controller beweegt
- Trek de revmote naar achteren om te reloaden en duw m naar voren om objecten om te stoten en achter te schuilen
- Spaar tegenstanders en verdien rewards
- Gangsta-style schieten door de controller schuin te houden
- Launch game
- Ontwikkeld in nauwe samenwerking met nintendo zelf

Lijstje en screens schaamteloos gejat van Fok!
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-04-2006 12:41 ]
Verwijderd
Nieuwe? Waren er ook oude dan?Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:11:
zo, er zijn nieuwe pics van een Revolution spel op het internet.
OMFG !!!!!!!!!!!
Nee, ik weet dat er geen oude waren
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Mensen die in de rats zaten vanwege IGN’s specs zijn gerustgesteld; wat ziet dit er gaaf uit! Maar echt enthousiast wordt je van de gameplay mogelijkheden.
Allereerst is dit geen arcade-shooter; je kunt echt vrij rondlopen in de wereld. Verder aim je natuurlijk door gewoon met de controller te mikken. De controller terughalen is reloaden, naar voren bewegen zorgt ervoor dat je dingen om kan stoten.
Verder kun je de controller nog kantelen om ‘gangster-style’ te schieten. Alsof dat nog niet genoeg is zitten er ook nog wat zwaarden in, waar je je mee uit kan leven! Ook zijn er nog de nodige granaten waarmee je vrijelijk kunt gooien.
UBI Soft schijnt veel tijd te hebben gestopt in het verhaal. Ze mensen van UBI Frankrijk zijn na het zien van de controller direct aan de slag gegaan, waarna ze het geheel aan Iwata en Miyamoto hebben laten zien. Deze waren onder de indruk en hebben het team nog een hoop tips gegeven.
Nintendo heeft dus in zekere zin meegeholpen aan de game. Dat ze er vertrouwen in hebben blijkt wel uit het feit dat dit de eerste Revolution-game is die is onthuld. Dat is niet erg gebruikelijk voor Nintendo.
De developers zeggen dat dingen als het geweer ‘gangster-stijl’ te kunnen kantelen niet geweldig lijken op zich; maar het zorgt ervoor dat je echt in de game gezogen wordt.
Toch moet ik zeggen dat het mij ook wel aangenaam verrast. Dit ziet er niet minder uit dan de huidige Xbox360 titels die er in omloop zijn. Het enige verschil is dat je ze op de Xbox in 1280x720 kunt spelen. Maar op een non-HD scherm ga je waarschijnlijk echt niet veel verschil zien.
En dan die mogelijkheden met herladen enz. Even naar achteren houden is toch veel mooier dan L+b indrukken. Je wordt veel meer deel van het spel zo. Ik ben alleen wel heel erg benieuwd naar andere soorten games. Dat FPS'en leuk zouden doen op de Rev is logisch, maar hoe gaan ze bijvoorbeeld een voetbalspel of bijvoorbeeld een Beyond Good & Evil game maken met deze controller.
Nou ja, een klein maandje tot de E3 nog maar en dan met een beetje geluk een launch in november. Ik kan bijna niet meer wachten.
uhm...
Verwijderd
US: Rev Launch - November 2006
Europe: November 30, 2006
http://revolution.ign.com/articles/700/700748p1.html
Het is al bekend die die specs van IGN een 1 april grap waren.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 10:07:
[...]
Lijkt me nogal logisch dat het er beter uit kan zien dan een Xbox 1Als je kijkt naar de specs van IGN (ik hoop nog steeds dat het wat beter wordt) dan zit je op ongeveer 1.5 maal de Xbox qua kracht.
Oh, heb je daar een bron voor?-Sander schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:03:
[...]
Het is al bekend die die specs van IGN een 1 april grap waren.
* Vanitas heeft iets gemist...?-Sander schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:03:
[...]
Heb je een linkje oid?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
De specs waren geen 1 april grap.-Sander schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 16:03:
[...]
1. 1 april grap over Revo Specs voorbereiden
2. iets over Kid Ikarus op de revoltion.
Ik post zometeen het letterlijke lijstje wel even
Het nieuws kwam niet op 1 April uit en bevatte ook geen verwijzing naar 1 April.
[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 08-04-2006 16:54 ]
(OMFG * Willybubba want Revo!!)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Hehe dezelfde reactie als ik.Willybubba schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:00:
Dat spel ziet er wel cool uit
(OMFG * Willybubba want Revo!!)
En willybubba al 2 broadband adapters gevonden?
Edit bij bartsmit in oss geen adapters maar wel 2xx blocks mem cards voor 7E. (was wel nodig voor beyond good and evil)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 17:31 ]
Heb weer nieuws over de revo. Volgens gamefront die George Harrison, Nintendo's Senior Vice President of Marketing & Communications, gesproken heeft. Komen er 20 !!! launchgames.
En 1/3 ervan is van nintendo
http://games.fok.nl/news.php?newsid=10158
realityalways start as a dream
En dat is dus relatief minder dan normaal! POSITIEF!DFC-Neo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:44:
En 1/3 ervan is van nintendo![]()
Volgensmij bedoel je relatief meer dan normaal. Nintendo heeft nooit zoveel games in 1 keer uitgebracht in zon korte periode.MaxBurn schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:59:
[...]
En dat is dus relatief minder dan normaal! POSITIEF!
En het volgende gerucht is dat nintendo revolution in november uitbrengt. Dit geldt ook voor europa. Zie op ign.com bij red steel aan de rechterkantlijn, daar staan de datums namelijk. En ign heeft nauwe banden met nintendo dus ik denk dat deze datums wel realistisch zijn.
realityalways start as a dream
Overigens is de startpost weer geüpdate.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Relatief: Nintendo - Third Party.DFC-Neo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 19:07:
[...]
Volgensmij bedoel je relatief meer dan normaal. Nintendo heeft nooit zoveel games in 1 keer uitgebracht in zon korte periode.
N64 release: 100% Nintendo
Dat ziet er goed uit. Bij de launch van de Gamecube in Japan waren er maar 2 launchgames van Nintendo beschikbaar. In Europa waren dat er meer, maar ja dat was ook een 1/2 jaar later. Als ze het nu binnen 14 weken willen gaan doen, zullen de launchgames ook grotendeels hetzelfde zijn. Daarnaast is het ook goed, zoals MaxBurn al aangeeft, dat er veel 3rd party games bij zullen zitten!DFC-Neo schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:44:
Hi,
Heb weer nieuws over de revo. Volgens gamefront die George Harrison, Nintendo's Senior Vice President of Marketing & Communications, gesproken heeft. Komen er 20 !!! launchgames.
En 1/3 ervan is van nintendo![]()
HelaasVerwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:30:
[...]
Hehe dezelfde reactie als ik.
En willybubba al 2 broadband adapters gevonden?
![]()
Edit bij bartsmit in oss geen adapters maar wel 2xx blocks mem cards voor 7E. (was wel nodig voor beyond good and evil)
Vorige week lagen ze er nog, vanmiddag geen een meer. Sorry
Waren dat echt Ninty memcards?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nope, BigBen'sWillybubba schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:41:
[...]
Helaas
Vorige week lagen ze er nog, vanmiddag geen een meer. Sorry![]()
20*350ZO45°
Ik zoek geen mensen die het via een TVkaart doen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ik heb geen gamecube maar ik kan met bijna zekerheid zeggen dat je je gc niet zomaar aan een crt scherm kan hangen.Aap schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:27:
Wie o wie helpt mij. Ik kan nergens, voor een normale prijs een kabel vinden van de cube naar CRT. Het enigste wat ik vind zijn VGA boxen van 60euro & hoger eigenlijk. Iedergeval veelste duur dus. Ook met de gamecube search werd ik niet veel wijzer. Wie heeft zijn cube aangesloten op een CRTmonitor en hoe heeft hij dat gedaan?
Ik zoek geen mensen die het via een TVkaart doenwant zo kan ik het ook
Ik beweer dat omdat dit met geen enkele van de consoles van vorige generatie mogelijk was (xbox 1, ps2 , en dus hoogstwaarschijnlijk gc)
Dus idd, 2 opties: vga box (soms bedenkelijke kwaliteit) of tv kaart. Dat laatste heb ik zelf ooit voor iemand geïnstalleerd voor een xbox1. En de resulaten waren zeker heel degelijk. In elk geval veel beter beeld dan op de tv die ik zelf heb. Wel heb ik iewat 'lag/vertraging' tov de input kunnen waarnemen. (dus waarschijnlijk door de tv kaart, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen omdat ik slechts 1 spel gespeeld heb, nl driver 3 en het aan de sloppy input van deze game kan liggen)
De enige console die zich native laat verbinden via vga is de xbox360 (wegens de HD ready schermen die vaak over vga beschikken)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 23:15 ]
Hij heeft het van Something Awful, dus ik kan verder niks linken.
Het gaat over Red Steel en nog wat algemene Revo info.
Damn dat klinkt goed.-During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza"
-The first third of the game will be all about being "brutal by necessity"
-You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns)
-As you progress and become more precise, smaller guns will be used
-"The goal...is to use five bullets to kill five enemies"
-"When fighting with this level of skill, the music and sound effects will reflect it, remaining calm and peaceful"
-"When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"
-"Audio feedback"
-Freeze shot: by fighting effciently you fill the Freeze Shot gauge...fighting chaotically causes to decreases
-When the gauge is filled you can hit a button to momentarily stop time, and then target specific locations on enemy bodies
-Headshots thus are tempting, but non lethal shots, such as shooting guns out of enemy hand, can be more beneficial
-Flailing your sword isn't a smart idea
-Specific motions with the controller will trigger combos (in the final game)
-Tracing an X in the air, for instance, will unleash a devastating attack
-You can stop these combos at any time by simply pausing your own movement. So if you do something that leaves you open to attack, you won't be screwed
-New moves will be taught to you by two mentors in the game
-One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics
-If you don't show the proper respect to them, they won't help you
-Friendly/respectful interaction is tied to the controller
-You signal "yes/no" answers by nodding the controller up or down or shaking it from side to side
-You show extra respect by bowing to the masters
-Ubisoft is still coming up with other interactions
You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
-Staying in the master's good graces is key: they give you missions that can be tackled in any order
-You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang
-You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives.
-You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him
-You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes
-Training sessions are offered by the two masters so you can hone your skills
Multiplayer:
-Split screen multiplayer with traditional deathmatches
-Totally original multiplayer modes Ubisoft is not revealing yet. Wait until E3
-They didn't talk about Nintendo Wi Fi (NDAs). Full details haven't been revealed yet
-Revolution works by placing a small sensor bar either above or below any TV
-You can stand at any angle and not lose any accuracy. You can even take your controller to a friend's house and instantly start playing without syncing up the controller
-"Perhaps most impressive is the fact that although splitscreen reduces the amount of onscreen space you are playing in, you don't have to make smaller movements - you can gesture as wildly as you want, and it won't interfere with the other player's onscreen quadrants
Game Informer's hands on:
-The two triggers on the front of the analog unit activate ducking and jumping. The analog stick controls movement, and the revmote controls aiming. No rails.
-Level consisted of shooting ranges that popped out from behind cover
"Aiming with the controller is as simple as using a laser pointer. You point your hand at a target and hit the trigger on the underside of the controller to fire
-"Unlike other FPS games, which tie the camera and aiming together, Red Steel's camera follows your aim with a slight delay. If, for example, you point to the edge of the screen, the camera will turn to re-center on your view after a second. With the sensitivity of the controller, a standard FPS control would move too much, potentially making the player feel ill
-"Thanks to the improved reaction that the controller offers, the team can create gunfight scenerios that would be extraordinarily diffilcult with a standard controller"
-Most console FPS games limit their enemies to horizontal planes to prevent player frustration, but targets on a verticle plane are just as easy to hit with the Revolution controller
-You can aim at a target as quickly as you can move your hand
-In the demo targets popped up on rooftops and in second story windows, as well as behind cover points on the ground, and all were equally easy to hit
-While you can quickly shoot enemies anywhere on screen, Red Steel never feels in a light-gun game - this is a true FPS, one that feels like it has drawn from the best of both the PC and console shooter worlds
-According to lead game designer Oriola, it takes roughly three seconds to turn completely around around in most console shooters, while it takes about one-quarter second in a PC game. In Red Stel, it takes one second
-AI characters will care for themselves. They will go for cover, attack you while you're reloading. They focus on risk management
-"They won't walk around a table to get to you. They will simply jump over the table"
-"The benchmark for their intelligence and aggressiveness, says Oriola, is the PC title F.E.A.R., which has widely been praised for it's AI"
Harrison admits that a mere uber powered Gamecube would wind up doing just as bad as the GC. Because of this, Nintendo decided to do something totally different
-Their main goal was to revive the Japanese market. The DS was to be the first shot at this (and it has clearly succeeded).
-Art direction can be just as expressive as photo-realistic graphics. He mentions that the Simpsons wouldn't be nearly as funny if it was live action
-Revolution will be a multiple of the GC in terms of capibilities
-Nintendo is still deciding what will be packed in the Revolution. Right now a controller and a nunchuk add on will be, but Nintendo is thinking about adding another controller as well. No mention of the shell
-Nintendo is shooting for a worldwide Revolution launch this year
-"Clearly, for us, the Japanese market might be the most important - it's the home market, it's the chance to reset the clock to the main competition, which is Sony"
-On price, as compared to the 360: "Yes, our goal is to come in at a slightly more mass market price"
-Nintendo is considering some like XBL Marketplace
Harrison mentions that they learned a lot of lessons from the PS2. In terms of having a wide variety of software and the fact that the strongest tech doesn't always win
-"The other thing we recognized is that you really make your reputation in the first year. You've got to deliver software, not just at launch, but you've got to deliver software in the first six to nine months after launch. It has to be solid software. In GC, we didn't have that, we had kind of a drought for six months after it launched. By that time your reputation starts to solidify and it's hard to reverse that after awhile."
-$50 games will not be the standard on the Revolution, although he does say that there could be some games that cost $60
-Compares the challenges Nintendo has in terms of marketing the Revolution to those it had marketing the...Virtual Boy
-You can't simply show gameplay or people won't see the difference. He mentions that game commercials used to show people on their couch playing the game, and that the industry moved away from that. He says Nintendo might get more into that with Revolution marketing
-Nintendo still hasn't chosen a cost barrier for the Revolution's Virtual Console
-Possibly 20 games at launch. He says they haven't seen many of the games licensees have
-"Maybe a third will be Nintendo games"
-Red Steel is a Revolution launch title, and will broaden appeal like GoldenEye 64 did
-"We had no choice but to be succesful with the DS."
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik kan met ook niets anders verzinnen dan die 2 opties (VGA box of TV kaart). In mijn zoektocht om je toch nog te kunnen helpen kwam ik wel iets tegen wat ik nog niet kende. Let wel op dat het alleen voor bepaalde games is, alleen met de NTSC JAP & NTSC US werkt. Wanneer je de quote erbij leest moet je eigenlijk wel genoeg info hebben:Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:14:
[...]
Ik heb geen gamecube maar ik kan met bijna zekerheid zeggen dat je je gc niet zomaar aan een crt scherm kan hangen.
Ik beweer dat omdat dit met geen enkele van de consoles van vorige generatie mogelijk was (xbox 1, ps2 , en dus hoogstwaarschijnlijk gc)
Dus idd, 2 opties: vga box (soms bedenkelijke kwaliteit) of tv kaart. Dat laatste heb ik zelf ooit voor iemand geïnstalleerd voor een xbox1. En de resulaten waren zeker heel degelijk. In elk geval veel beter beeld dan op de tv die ik zelf heb. Wel heb ik iewat 'lag/vertraging' tov de input kunnen waarnemen. (dus waarschijnlijk door de tv kaart, alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen omdat ik slechts 1 spel gespeeld heb, nl driver 3 en het aan de sloppy input van deze game kan liggen)
De enige console die zich native laat verbinden via vga is de xbox360 (wegens de HD ready schermen die vaak over vga beschikken)

* High quality 3rd party product.
* Incredible high quality display.
* Only supports the games with progressive scan - e.g. Bloody Roar Extreme, Luigj Mansion, Virtua Striker3 ver2002, SMASH BROTHERS DX, etc....
* Works on all Japanese , USA consoles , including the Panasonic Q. Not compatible with the PAL consoles.
* Not supports the new Gamecube consoles without the multi-digital output.
Booting Procedure:
1. Insert the game compatible with progressive scan and close the cover.
2. Hold down the "B" button of the 1P joypad (must be the original one) and don't release, then turn on your Gamecube.
3. You can only see the screen is flickering and it is normal. After a while, it will ask you if you want to use Progressive Scan.
4. Release the "B" button.
5. Press the "A" button to confirm using Progressive Scan.
6. Enjoy the superb graphic of the game.
This is not an official Nintendo product.
20*350ZO45°
Verwijderd
Antwoord was al gegeven. van ben dus.Willybubba schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:41:
[...]
Helaas
Vorige week lagen ze er nog, vanmiddag geen een meer. Sorry![]()
En jammer echt jammer. Dan maar op de lange baan schuiven en kijken wanneer ik zoiets toevallig tegenkom.
Edit: Trouwens wat is supersmash brothers melee irritant.
Vervelend trophy collecting system. Ik wil er iig 100 dus nog even doorsparen.
En gister had ik dan 100 van die wire poppetjes dood. Ik blij, kreeg ik zo'n incoming foe topgunkatachtig iets....
Nu ben ik niet zo heel goed en dokter mario, kurby puff en ganondorf heb ik toch echt heel vaak moeten proberen voordat ik hun dood had.
Maar deze was helemaal moeilijk. Die ga ik nooit in mijn verzameling krijgen dat poppetje
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 08:51 ]
Overde game zelf, ik ben enorm enthousiast. Ook de techniek van de revo klinkt verbluffend, split-screen! Daarnaast lijkt het me super als hoe je de controller houdt ook echt in de game wordt weer gegeven, zo kun je lekker je agressie kwijt denk ik. Wat wel weer bij Nintendo past is dat non-lethal skills worden beloond en op een goede manier zo te horen.
Als dit de voorbode is voor de 3rd party games zie ik het zonnig tegemoet voor Ninty!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
20*350ZO45°
Verwijderd
EDIT: Ik heb een lijstje met bevestigde Revolution titels toegevoegd aan de startpost, wat vinden jullie er van?
[ Voor 57% gewijzigd door MetroidPrime op 09-04-2006 19:10 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En het *,1,2 is goed gedaan! duidelijk, simpel en overzichtelijk. Nice
Nog even over cube aan CRT. Bedankt, ik had die kabel ook gevonden en nog wat meer varrianten/moddingskabels maar het feest gaat niet door voor PAL. Een VGAbox is gewoon te duur & TVkaart is ook geen optie aangezien ik niet mijn systeem wil belasten namelijk. Ik heb wel een monitor over en daar wou ik hem op aansluiten maar helaas. Voor het gekd van een VGAbox kan ik beter een 2e hands TV kopen. Jammer dat de Cube dit niet kan.
Ben ook eens begonnen aan Pikmin... (nu pas

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 09-04-2006 20:43 ]
Ik ben het meest trots op het goud halen met william tell op gorillaAap schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 00:54:
[...]
Op welke moeilijkheidsgraad? Monkey, chimp, Gorilla? (die laatste, expertmode zegmaar, is dus echt not done.ik ben waarschijnlijk gewoon enorm slecht erin hehe heb daar altijd missers en bads)
Met maar één of twee bads en geen misses.
Maar gorilla is goed te doen hoor. Als je maar heel veel oefend
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ownage.nl
Ubi en Nintendo:
* Ubisoft begon vlak na de E3 2005 aan de game. Het bedrijf kreeg de Revo-controller vlak na die beurs in handen om er mee aan de slag te gaan. Lucky bastards.
* Het idee voor Red Steel werd door Ubisoft aan Satoru Iwata en Shigeru Miyamoto voorgelegd, die uiteindelijk groen licht gaven aan het idee.
Combatsysteem:
* In het begin van de game maak je nog veel gebruik van machinegeweren en ander minder precies wapentuig. Naarmate je verder komt in de game, zul je minder verwoestend te werk gaan en steeds meer gebruik maken van pistolen.
* Efficiënt schieten wordt in deze titel beloond. Het is mogelijk om met vijf kogels ook vijf vijanden te doden. De muziek verandert dan naar heel rustig, terwijl wild om je heen schieten in een chaotischere soundtrack resulteert.
* Goed richten vult de energiemeter van het "Freeze Shot". Daarmee kun je met een druk op de knop de tijd stil laten staan en heel precies mikken op je tegenstander.
* Je kunt een vijand ontwapenen door het wapen uit zijn hand te schieten, in plaats van een kogel door z'n kop te jagen.
* Wanneer je een zwaard bij je draagt, kun je dat met de controller bewegen. Met de controller kun je verschillende combo's maken, tot je stopt met bewegen. Bovendien zijn er speciale zwaardaanvallen mogelijk: Maak je een X in de lucht, dan voer je bijvoorbeeld een vernietigende aanval uit.
* Je vijanden hebben een hoog niveau van intelligentie en agressiviteit.
Respect:
* Wanneer je het leven van een hoge bendeleider spaart, zal hij zijn respect voor je tonen. Hiermee krijg je onder andere toegang tot nieuwe wapens. Zijn bendeleden behoren nu tot de jouwe.
* Je leert nieuwe moves van twee leraren: Eentje leert je omgaan met guns, de ander zal je leren zwaardvechten. Je moet hen veel respect tonen, anders leren ze je niets.
* Om je respect tegenover een character vorm te geven, kun je tijdens gesprekken met de controller positief en negatief reageren (bv. door "Ja" of "Nee te knikken).
* Er zitten geen cutscenes in de game. Net als in bijvoorbeeld Half Life 2 zal het hele verhaal met alle tussenstukjes vanuit de game verteld worden. Characters zullen echter op je reageren, dus als je respectloos wegloopt terwijl er eentje tegen je praat, wordt ie boos en verteld misschien helemaal niets meer.
Besturing:
* De twee voorste knoppen op de controller zijn voor het bukken en springen. De analoge stick gebruik je om rond te lopen en het infrarood-oog gebruik je om te mikken. De camera beweegt met een kleine vertraging als de snelheid als waarmee je je hand beweegt. Mikken op een vijand gaat wel zo snel als met een laserpointer.
* Red Steel zal niet aanvoelen zoals een arcadeshooter als "House Of The Dead".
* In de meeste console-shooters zul je je in drie seconden helemaal hebben omgedraaid. Op de PC duurt dat 1/4 seconde. In Red Steel draai je je in 1 seconde helemaal om.
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, maar het gekke is dat Ownage.nl wel erg vrij vertaald door dingen toe te voegen en weg te halen. Ik vind dat toch wel heel apart
We kennen allemaal dit plaatje van de revolution. Hier zie je een standaard 12CM CD op afgebeeld.
Zoals op a.o. Wikipedia staat zal de Revolution het volgende ondersteunen:
Zoals wij als hardwareboeren ook allemaal weten, is het zo dat een slotloading DVD/CD geen CD's van 8CM of CD's met "vormen" kan "slikken".Media:
* Slot-loading optical disc drive compatible with both 12 cm Revolution optical discs and 8.0 cm Gamecube optical discs (1.5 GB) as well as standard DVD discs.
Het lijkt me dus eerder dat het eeen slotloading 8CM gaat worden zonder 12CM ondersteuning dan één of ander geavanceerd laad-mechanise.
Als we maar niet terug moeten naar de zogenaamde "Adapter Ring"

20*350ZO45°
Ik ben echt slechtrajackar schreef op zondag 09 april 2006 @ 21:23:
[...]
Ik ben het meest trots op het goud halen met william tell op gorilla
Met maar één of twee bads en geen misses.
Maar gorilla is goed te doen hoor. Als je maar heel veel oefend
Nope, er komt een "geavanceerd" laadmechanisme in. Er zijn behoorlijk wat slot-ins te krijgen die dat mechanisme hebben, dus zo geavanceerd zal het niet zijn.Richard schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:17:
Het lijkt me dus eerder dat het eeen slotloading 8CM gaat worden zonder 12CM ondersteuning dan één of ander geavanceerd laad-mechanise.
De Revolution gaat namelijk 12cm DVD's afspelen. Aangezien hij ook gebruikt kan worden als DVD speler, mits je een uitbreiding koopt. Dat zou een beetje lastig gaan als je alleen maar 8cm kunt afspelen. Kun je zeer weinig dvd's bekijken.
OK, dan loop ik achter, en moet ik snel weereens bij gaan spijkeren wat betreft "opslagmedia & I/O Controllers"Oscar Mopperkont schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:22:
[...]
Nope, er komt een "geavanceerd" laadmechanisme in.
[...]
, dus zo geavanceerd zal het niet zijn.
De Revolution gaat namelijk 12cm DVD's afspelen. Aangezien hij ook gebruikt kan worden als DVD speler, mits je een uitbreiding koopt. Dat zou een beetje lastig gaan als je alleen maar 8cm kunt afspelen. Kun je zeer weinig dvd's bekijken.
20*350ZO45°
Ik wist het eerst ook niet, maar mensen in dit topic wezen mij er op. Bijvoorbeeld de Plextor PX-716UFL heeft dat mechanisme.Richard schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:26:
OK, dan loop ik achter, en moet ik snel weereens bij gaan spijkeren wat betreft "opslagmedia & I/O Controllers"
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 09:22 ]
Valt vast wel mee hoor!
Ik heb toen echt wekenlang niks anders gedaan zo'n beetje. Toenmalige vriendin was namelijk helemaal DK verslaafd
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Volgens mij de dreamcast ook btw. Maar dat terzijde.Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 23:14:
[...]
Ik ben toch een beetje in de war over Red Steel; soms is het een complete FPS, soms is het een arcade shooter met 180graden vrijheid. Ik snap het niet helemaal meer
Flickr PSN ID= cheironnl
Iedereen kent nog dat plaatje uit het begin met 3 assen etc. Het was een heel vaag tekeningtje eigenlijk. Als je nu terug kijkt slaat dat waarschijnlijk op de controller. Maar er waren toen ook niet te missen berichten dat de revo aangesloten zou kunnen worden op een PC monitor. Daarnaast staat er op de patent tekeningen (van de buitenkant/case) ook nog een extra aansluiting op de achterkant. Echter die is op geen van de geshowde modellen terug te vinden. Het is niet terug te vinden op de Revo van de E3 2003, niet op de TGS en nu ook niet op DICE. Sterker nog als je de foto's vergelijkt lijkt de Revo steeds hetzelfde, terwijl er juist gezegd werdt tijdens E3 2003 dat die kleiner zou worden. Hij is al heel klein, maar volgens mij niet zo klein als 3 DVD doosjes op elkaar.
Maar goed, het ging om het volgende revolutionaire aspect. Er zijn vrij veel geruchten over. De hardnekkigste hebben te maken met beeld. Zo zou er misschien een beeldbril bij geleverd gaan worden of er zou een 3D projector in de Revo gebouwd worden. Voor allebei is iets te zeggen. Maar ze willen de Revo niet zo duur maken en dat gaat dan niet. Niet als je bedenkt dat de hardware toch nog wat kost en vooral de controller volgens Iwata heel duur is. De console wordt niet duur en Nintendo subsidieert de console ook niet.
Iwata blijft heel vaag over het derde aspect, net als Reggie. Het enige wat Iwata zegt is de controller is duur. Maar waarom? Ik bedoel 15 man hebben er aan gewerkt, oké denk ik dan. Dat zal best wat kosten, maar dan nog, om een PS3 of Xbox360 te ontwerpen is ook veel geld nodig. Je kunt die kosten heel goed uitsmeren over de consoles (het zijn éénmalige kosten, niet kosten per console). Zouden dan de kosten in de huidige vorm van de controller zit. Kan best, maar qua hardware zal het duurder zijn, maar toch ook niet zoveel duurder... (niet tenzij er nog iets is met de controller). Maar daarnaast hebben Merrick en Miyamoto wel concreet gezegd dat er nog iets is met de controller. Maar wat zou dat kunnen zijn? Dan ga ik terug denken aan de bruikbaarheid van de controller. Dan denk ik toch aan iets van weerstand bij bewegingen, een zeer geavanceerde rumble functie. Daardoor kun je het namelijk veel realistischer maken en ook beter, makkelijker om mee te spelen. Immers het is tot daaraan toe om met dat ding te zwaaien, maar als je echt feedback krijgt op je bewegingen wordt het pas interessant.
Voeg daar aan toe dat het idee van een "afstandsbediening" was ingegeven door de toegankelijkheid ervan. Mensen moesten hem willen oppakken. Dat doe je niet bij een controller met 30 knoppen en 3 joypads/sticks. Als ze dan ineens zouden gaan voor een 3d bril dan doe je alles wat je met de afstandsbediening-look hebt bereikt weer geheel teniet. Dan verhoog je de drempel dus juist weer.Hoedje schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:06:
Zo zou er misschien een beeldbril bij geleverd gaan worden of er zou een 3D projector in de Revo gebouwd worden. Voor allebei is iets te zeggen. Maar ze willen de Revo niet zo duur maken en dat gaat dan niet. Niet als je bedenkt dat de hardware toch nog wat kost en vooral de controller volgens Iwata heel duur is. De console wordt niet duur en Nintendo subsidieert de console ook niet.
Ik denk dat je je er nog best wel eens in zou kunnen vergissen hoe duur de controller zal zijn om te maken. Volgens mij meet hij of hij gekanteld is mbv gyroscopen en daarnaast zit er natuurlijk iets van wifi in en een batterij en de ontwikkelkosten zijn natuurlijk veel hoger dan bij een standaardcontroller.Die ontwikkelkosten smeer je misschien wel uit, maar dat is misschien toch wel weer een paar euro per controller extra. Al die dingen maken zo'n controller vele malen duurder dan de huidige Gamecube controller. Niet dat ie €100 wordt, maar de huidige GC controller is voor een appel en een ei te maken en daar pakken ze flinke marges op bij de verkoop. Bij de nieuwe controller zullen die marges wel minder zijn, waardoor je er als consument minder van merkt.Iwata blijft heel vaag over het derde aspect, net als Reggie. Het enige wat Iwata zegt is de controller is duur. Maar waarom? Ik bedoel 15 man hebben er aan gewerkt, oké denk ik dan. Dat zal best wat kosten, maar dan nog, om een PS3 of Xbox360 te ontwerpen is ook veel geld nodig. Je kunt die kosten heel goed uitsmeren over de consoles (het zijn éénmalige kosten, niet kosten per console). Zouden dan de kosten in de huidige vorm van de controller zit. Kan best, maar qua hardware zal het duurder zijn, maar toch ook niet zoveel duurder... (niet tenzij er nog iets is met de controller).
Ik dacht juist dat het niet iets was met de controller, maar iets anders dat we nooit zouden kunnen raden.Maar daarnaast hebben Merrick en Miyamoto wel concreet gezegd dat er nog iets is met de controller. Maar wat zou dat kunnen zijn? Dan ga ik terug denken aan de bruikbaarheid van de controller. Dan denk ik toch aan iets van weerstand bij bewegingen, een zeer geavanceerde rumble functie. Daardoor kun je het namelijk veel realistischer maken en ook beter, makkelijker om mee te spelen. Immers het is tot daaraan toe om met dat ding te zwaaien, maar als je echt feedback krijgt op je bewegingen wordt het pas interessant.
Ik hoop trouwens met je dat er een "geavanceerde" rumble inkomt die weer een extra dimensie geeft aan de feedback die een controller geeft. Maar gezien de grootte van de controller, denk ik niet dat je daar heel erg veel van kunt verwachten.
Verwijderd
Hoe duur is duur eigenlijk?
Slaan beiden nergens op aangezien allang bekend is dat het ding aan SDTV's komt te hangen.Maar goed, het ging om het volgende revolutionaire aspect. Er zijn vrij veel geruchten over. De hardnekkigste hebben te maken met beeld.
Zeer onwaarschijnlijk. Stroom v.s. Draadloos. Een goede rumble ja, maar de rest lukt niet.Dan denk ik toch aan iets van weerstand bij bewegingen, een zeer geavanceerde rumble functie.
[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 14:07 ]
Verwijderd
Ik bied €150Oscar Mopperkont schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:05:
Ls trouwens net op een of andere blog (games.blog.nl) dat de Rev waarsch met 2 controllers geleverd gaat worden
20*350ZO45°
Die een of andere blog is van 'ons eigen' surroundedOscar Mopperkont schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:05:
Ls trouwens net op een of andere blog (games.blog.nl) dat de Rev waarsch met 2 controllers geleverd gaat worden
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik ben al helemaal psyched up als ik alles zo lees
En wat kunnen mij die specs boeien. Echt helemaal niets
Ik ben één van die gamers die wat afgestompt geraakt is, en dat gebeurt uiteindelijk met iedereen wel eens, mark my words. Dan ruil je met het grootste plezier van de wereld die paar extra polygonen en pixels en weet ik veel in voor wat exta fun. Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben
(tussen pakweg 14 en19 moet alles uber geil zijn, graphics, en vanalles, het typische PS3 publiek
Zeker omdat je op een bepaalde leeftijd toch nog weinig tijd in gamen kan steken (relatief natuurlijk ) . Effe relax gaan zitten om wat te gamen zonder eerst twee uur te moeten oefenen op de knoppenlayout is dan gewoon veel aangenamer. Rev controller in de hand en gaan maar
Ik wil het gewoon hebben voor de virtual console alleen al. Na de NES heb ik geen nintendo's meer gehad, en dan kan ik eindelijk eens zien wat ik al die tijd gemist heb. Just click, 'download game'
En resolutie is zwaar overrated imo. Ik denk dat nintendo hier echt een goede keuze maakt.
Ten eerste is het aantal HD ready tv's in de huishoudens in het algemeen echt veel lager dan wat sommigen hier denken. De doelgroep van tweakers.net is geen representatieve doelgroep. En het kan zeker en vast nog een paar jaar duren vooral dat marktaandeel gestegen is. De gewone casual consumer is er nog niet klaar voor en heeft het ook nog niet ter beschikking en het interesseert hem meestal niet. Zo simpel is het. Ik zal alleszinds nog wel een tijdje een gewone tv gebruiken, ik heb er ook gewoon het geld niet voor
Er is helemaal geen haast achter ook. Wanneer komt de volgende console, over een vijftal jaar of zo. Tegen dan is de markt tenminste rijp voor HDTV. Nog één generatie hdtv overslaan is echt geen ramp. Integendeel, als het de kosten kan drukken zoveel te beter. Daar zit de gewone consument op te wachten.
De gewone TV heeft 50 jaar bestaan, de overgang naar breedbeeld heeft jaren geduurd, alsof nu plots op een tweetal jaar iedereen een hd ready tv zal hebben. Right
Tweede punt, met de huidige resolutie vallen zeker nog hele mooie dingen te doen
Dit filmpje heeft een res van 852*480. bekijk hoe scherp dat is. De enige 'beeldfoutjes' zijn artifacts van de compressie. En dit is slechts iets meer dan een gewone PAL breedbeeld res (iets van 420 beeldlijnen of zo dacht ik)
Hell, ik haal soms filmpjes af van IGN (geen insider). En dat is dus 320*240 of zo. Soms sta ik daar zelfs verbaasd hoe speelbaar zo een resolutie zou zijn. Beeld is crap omwille van die wmv kotsartifacts, maar los daarvan ziet het er soms vrij deftig uit. (tenzij je natuurlijk gaat pixelneuken) Nu is die res natuurlijk een absoluut minimum maar alles daarboven valt zeker goed mee.
Zeker voor de games zoals nintendo die wil gaan maken is de res van minder belang. Verder is alle andere hardware dedicated, dus niet te vergelijken met pc's...
Als je gewoon tv kijkt, of een dvd... Dan ziet alles er toch ook gewoon scherp en echt uit? De stap naar betere graphics ligt niet (alleen maar) in resolutie, maar in beeldverbeterende technologie zoals AA (heeft iemand ooit op het journaal een kartelige desk gezien? Terwijl een 720p screenshot er veel slechter uitziet)
Zie ook hier Een frame uit een tv fragmentje van een digitale tv uitzending (sdtv dus) Gewoon goed. (720*430)
Wat heb je aan 720p als je van die inspiratieloze graphics ziet als op de xbox360
Een absolute sweetspot qua prijs (wat ik er voor wil neertellen, en wat concurentieel gezien logisch zou zijn) is iets van een 285€ of zo voor rev+controller+demo. Meer dan dan wordt onlogisch, want dan heb je een xbox360 core, die veel breder inzetbaar is.
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 16:17 ]
Verwijderd
+1 inzichtvolMaxBurn schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:07:
285 een sweetspot? Die is gek. Hij word lijkt mij 150 met 1 controller of 200-250 met 2 controllers en game.
Persoonlijk zou ik hem ook wel kopen als 'ie 500 euro zou kosten
Niet dat 150 mij geen lekkere prijs lijkt dan natuurlijk... voor mijn eigen portemonnee geldt: hoe goedkoper, hoe beter.
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 10-04-2006 16:16 ]
Mijn foto's op Flickr.
Bovendien vind ik persoonlijk dat de innovatie ook geld waard is. Niet alleen hoe goedkoop of duur het is om het apparaat te maken. Ik zou zelf iig meer geld willen neerleggen voor een Revolution, dan voor een X360.
[ Voor 78% gewijzigd door Captain N op 10-04-2006 16:20 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Let wel, ik zei ook, absoluut maximum die mij nog zou kunnen overhalen op de rev aan te schaffen. Met een hogere prijs kom je zoals ik zei in het vaarwater van de 360.MaxBurn schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:07:
285 een sweetspot? Die is gek. Hij word lijkt mij 150 met 1 controller of 200-250 met 2 controllers en game.
Maar je moet nu ook niet overdrijven naar beneden toe he. Ik weet wel dat iedereen graag zijn wensen omgezet ziet in realiteit, maar jou prijsstelling is bijzonder onrealistisch.
Ik weet wel dat de geruchten molen al volop gedraaid heeft, maar gelijk wie kan zomaar links en rechts prijzen laten vallen. Nintendo heeft nog niets laten weten. Daarom is al dat internetgeneuzel ook zo gevaarlijk. Geruchten gaan zo snel, zonder dat nintendo er ook maar iets mee te maken heeft, en ze worden dan in verlegenheid gebracht als hun prijsstelling niet voldoet aan wat de geruchten op internet laten vermoeden. Ik zie de rev nog afgebrand worden omdat de prijs niet voldoet aan de verwachtingen

Maar 150 is echt veel te weinig. Komaan, dat is de prijs van een DS
Lol, een ps2 of xbox1 kost nog steeds 150€, en die zijn met die prijs NET uit de rode papieren
Wat Captain N dus zegt. Hier mag je niet uitgaan van prijs van hardware/1.5 zoals bij ms, maar prijs hardware+winst. Zoals het hoort. 250 is een veel meer realistische schatting, en een prijs die velen nog bereid zijn te betalen (of uberhaupt kunnen betalen)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 16:22 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dat vind ik erg netjes voor een nieuwe complete (dus niet gecastreerde ala 'core') console.Captain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:22:
Inderdaad. 249 € lijkt mij de meest realistische prijs voor een Revolution met 1 controller.
Veel meer kan het niet worden eigenlijk, gezien de technologie en de prijs tov de Xbox 360 core.
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 10-04-2006 16:24 ]
This space is occupied
Nee hoor, gezien de hardware niet. De controller niet meetellend zal de DS niet zoveel goedkoper zijn te produceren. (i.v.m. formaat) Zelf verwacht ik wel 249,- ja. 150 was een minimummaar jou prijsstelling is bijzonder onrealistisch.
250 met 1 controller vind ik trouwens erg duur. Me 4 jaar oude pc heeft (veel) meer power dan de Rev. De kostprijs van het ding ligt echt niet boven de 100 euro. (itt 400-700 van de 360) De ontwikkelkosten voor de controller, alhoewel hoog, zullen echt niet zo hoog zijn als de kosten bij de 360/ps3. Fabrikage van de controller zal ook veel goedkoper zijn. Met 1 controller zou ik 199,- een goede prijs vinden. Nogmaals, voor 250 verwacht ik 2 controllers.
[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 16:38 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 10-04-2006 16:42 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mwaoh, die gecastreerde xbox heeft wel meer onder de motorkap dan de rev. Dus als je 50 Euro onder een core zit vind ik het redelijk aan de prijzige kant gezien de doorontwikkelde specs.TheEvilCuber schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:24:
[...]
Dat vind ik erg netjes voor een nieuwe complete (dus niet gecastreerde ala 'core') console.
Veel meer kan het niet worden eigenlijk, gezien de technologie en de prijs tov de Xbox 360 core.
Flickr PSN ID= cheironnl
Je betaald voor de content, niet de CD/DVD. Feit is dat Nintendo makkelijk een kale rev voor 199,- neer kan zetten. De winst komt uit licenties, die bij Nintendo altijd al duurder zijn geweest dan Sony/MS.CD's en DVD's liggen toch ook niet voor een kwartje in de winkel?
Gezien de hardware is die kostprijs vast (veel) lager dan 100,-. Zou me niet verbazen als ze het voor 40-60 euro al redden.denk ik niet behaald worden als ze het net boven kostprijs gaan verkopen...
Eens, dus is 199 of 200 prima€150,-? Loop heen, dan plaats je je product uit de markt
Klopt, maar daar hangt wel build quality(alhoewel..beter dan spelers van 50-100 maar in de iPod categorie is er beter), goed imago en service aan vast. Nintendo heeft het eerste en laatste maar het imago is nog even ver te zoeken..Een iPod lijkt me ook geen 400 euro te kosten om te maken.
[ Voor 110% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 16:55 ]
JohCaptain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:40:
Die een of andere blog is van 'ons eigen' surrounded
20*350ZO45°
Ja, dat klopt. Maar wat ik dus probeer te zeggen, dat ik in dit geval ook best wil betalen van de 'content', het concept van de Revolution.MaxBurn schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:50:
Je betaald voor de content, niet de CD/DVD. Feit is dat Nintendo makkelijk een kale rev voor 199,- neer kan zetten. De winst komt uit licenties, die bij Nintendo altijd al duurder zijn geweest dan Sony/MS.
Tegenwoordig heeft iPod idd dat imago. Maar een paar jaar geleden was dat Sony en waren er nog geen iPods. Toch kwamen die dingen gelijk voor een paar honderd euro op de marktKlopt, maar daar hangt wel build quality(alhoewel..beter dan spelers van 50-100 maar in de iPod categorie is er beter), goed imago en service aan vast. Nintendo heeft het eerste en laatste maar het imago is nog even ver te zoeken..
En voor het berekenen van de prijs: ik bereken hem door te denken wat de hoogst mogelijke prijs is waarvoor de Revolution verkocht kan worden met een zo'n hoog mogelijke winst, waarbij 'ie goedkoper is dan de X360 en PS3 om de concurrentie op het prijsvlak voor te zijn. Vergeet niet dat Nintendo gewoon een bedrijf als ieder ander is dat zoveel mogelijk winst wil maken. Games of consoles goedkoper maken doet het niet om liefdadig te zijn, maar om te zorgen dat meer mensen het kopen en zo meer winst te maken. Maar je product 2x zo goedkoop maken wil natuurlijk niet per sé zeggen dat het meer dan het dubbele aan winst oplevert
Mijn foto's op Flickr.
59% keer 399 (360 compleet) = 238,- en een beetje..
Ok..me vernieuwde mening: 239,- voor een Rev + 2 controllers.
Je kan wel zeggen ja maar de controller is zo duur maar voordat het publiek doorheeft dat ee controller het veel leuker maakt/vernieuwend is zullen ze toch echt een goede prijs neer moeten zetten.
En noem mij eens een mp3 met hdd of paar gb memory die toen wel betaalbaar was..?Toch kwamen die dingen gelijk voor een paar honderd euro op de markt
298?En voor het berekenen van de prijs: ik bereken hem door te denken wat de hoogst mogelijke prijs is waarvoor de Revolution verkocht kan worden met een zo'n hoog mogelijke winst, waarbij 'ie goedkoper is dan de X360 en PS3 om de concurrentie op het prijsvlak voor te zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 10-04-2006 17:08 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dat is ook nog eens een goed argument, overigens sluit het één het ander niet uit. Zo zou Nintendo ook kunnen kiezen om een "beeldbril" of projectieding appart als add-on uit te brengen. Maar nogmaals het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, vooral omdat ze hinten op/naar de controller.Oscar Mopperkont schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:20:
[...]
Voeg daar aan toe dat het idee van een "afstandsbediening" was ingegeven door de toegankelijkheid ervan. Mensen moesten hem willen oppakken. Dat doe je niet bij een controller met 30 knoppen en 3 joypads/sticks. Als ze dan ineens zouden gaan voor een 3d bril dan doe je alles wat je met de afstandsbediening-look hebt bereikt weer geheel teniet. Dan verhoog je de drempel dus juist weer.
Daar heb je een paar goede punten! Ik denk dat die kosten dan vooral moeten komen door de bewegingssensoren etc. Immers de controller van de xbox360 is ook draadloos voor niet al te veel te verkrijgen (overigens ook bedraad). En waar ik dus op hint, het nog niet onthulde aspect...Ik denk dat je je er nog best wel eens in zou kunnen vergissen hoe duur de controller zal zijn om te maken. Volgens mij meet hij of hij gekanteld is mbv gyroscopen en daarnaast zit er natuurlijk iets van wifi in en een batterij en de ontwikkelkosten zijn natuurlijk veel hoger dan bij een standaardcontroller.Die ontwikkelkosten smeer je misschien wel uit, maar dat is misschien toch wel weer een paar euro per controller extra. Al die dingen maken zo'n controller vele malen duurder dan de huidige Gamecube controller. Niet dat ie ¤100 wordt, maar de huidige GC controller is voor een appel en een ei te maken en daar pakken ze flinke marges op bij de verkoop. Bij de nieuwe controller zullen die marges wel minder zijn, waardoor je er als consument minder van merkt.
Even een paar quotes:Ik dacht juist dat het niet iets was met de controller, maar iets anders dat we nooit zouden kunnen raden.
http://www.gamespot.com/news/6140790.html"The [Revolution's] controller still has another secret," stated Miyamoto. "But it's something that we'll reveal next year."
ook in de Wiki staat dat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_RevolutionNintendo developer Shigeru Miyamoto, before exiting the stage of Japan's 2005 Digital Interactive Entertainment Conference, stated that "there are still secrets to this controller, and these will be revealed next year."
Kortom daar ben ik vrijwel van overtuigd.
Dat zou ik ook doenCaptain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:15:
150 lijkt me echt veel te goedkoop. 200-250 lijkt mij toch iig wel een realistischere prijs. Ik denk dat je teveel kijkt naar wat het kost om de hardware te maken, dan naar wat Nintendo een prijs vind waarvan het denkt EN goed mee te kunnen concurreren met de X360 en PS3 EN waar het een goede winst mee haalt. Ik denk dat de meeste mensen voor 250 ook een Revolution mee te nemen.
Persoonlijk zou ik hem ook wel kopen als 'ie 500 euro zou kostenMust. Have. Revolution.!.
Niet dat 150 mij geen lekkere prijs lijkt dan natuurlijk... voor mijn eigen portemonnee geldt: hoe goedkoper, hoe beter.
Maar als mensen prijzen gaan vergelijken zullen ze wel zeggen dat de 360 "maar" 299,- kost en de Revolution bijna hetzelfde (als ie 249,- is). Mensen zijn minder rationeel dan je denkt, dus misschien moet Nintendo dan ook met 2 pakketten op de markt komen, 1 van 199,- ofzo en een uigebreid pakket van 249,-. In dat geval vergelijken de mensen eerder op de juiste manier denk ik.Captain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:16:
Hehe, natuurlijk bedoel ik dan wel minstens een paar tientjes goedkoperEn voor 299 heb je een core systeem. Een harde schijf is echter voor een aantal spellen al verplichte kost, dus dat heb je er eigenlijk ook nog bij nodig. Maar iig... we zullen zien dat het wordt!
Mijn geld zet ik op 249 voor een Revolution met 1 controller. Minder is alleen maar mooi natuurlijk
@Hoedje: Dan heb ik dat niet goed onthouden. Dacht echt dat het een niet-controller nieuwigheid zou zijn, maar gezien jouw bronnen klopt er niks van die gedachte
[ Voor 10% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-04-2006 17:25 ]
Verwijderd
Exact ook mijn inschatting. We kunnen er een weddenschapje van makenCaptain N schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:16:
Mijn geld zet ik op 249 voor een Revolution met 1 controller. Minder is alleen maar mooi natuurlijk
Zoals je zei trouwens: ze zijn geen liefdadigheidsinstelling, maar een bedrijf dat zoveel mogelijk winst wil maken in het console landschap van de ps3 en de xbox. En competitief wil blijven. Dus 250 is zeker logisch.
Dit is ook wat ik nog bereid ben er voor neer te tellen. (en komaan, hoe verwend zijn we dan niet
edit: trouwens, die virtual console biedt inderdaad wel de mogelijkheid om de rev out of the box toch al uit te rusten met een paar aardige verassingen. Geen rev games uiteraard, en ook geen games die de nieuwe controller gaan gebruiken. Maar toch kunnen er al een paar games meegeleverd worden uit de collectie van nintendo. (op oude games verdienen ze toch niets meer, en daar rekenen ze ook niet meer op om daar iets op te verdienen) Dus bij wijze van introductie en proof of concept kunnen er al heel wat N64 games preloaded opstaan. "Deze rev komt met 250 gratis games
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 17:31 ]
Waar zijn we het niet over eens dan?[b][message=25551284,noline]Hoedje schreef op maandag 10 april 2006 @
Dat zou ik ook doen. Ik ben het overigens niet helemaal met je eens. Ik reken ook op 200-250 euro (even afhankelijk van de prijs van de PS3 en de evt. prijsverlaging van de Xbox 360), maar dan met maar één controller en misschien nog wat demo's/gratis games op de virtual console.
De adviesprijs was ten tijde van de launch van de Gamecube 219 euro.MetroidPrime schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:20:
Ik gok er op dat de console €199,- wordt, net zoals de Gamecube. Het is nu al bekend dat er dit jaar een prijsverlaging voor de 360 komt, dus zou Nintendo voor rond de 200 Euro moeten lanceren om de console goedkoper dan de 360 te houden.
Overigens vind ik 229 euro ook geen onrealistische prijs. En 199 zou toch echt wel het absolute minimum zijn denk ik. 150 euro zie ik iig niet gebeuren. Maar wie weet
Ik kan me herinneren dat ik destijds ook 550 gulden heb neer moeten leggen voor de N64 bij de launch. Komt ook mooi overeen. En wie zegt dat er geen Revolution games via de virtual console verspreid kunnen worden? Je kunt ook kleine soort mini-games er gratis bij doen natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:27:
Dit is ook wat ik nog bereid ben er voor neer te tellen. (en komaan, hoe verwend zijn we dan niet, dat is omgerekend 10.000 BEF, ik herinner mij dat de ps1 verkocht werd voor 13.000 BEF in de beginperiode, om van de PS2 nog maar niets te zeggen)
edit: trouwens, die virtual console biedt inderdaad wel de mogelijkheid om de rev out of the box toch al uit te rusten met een paar aardige verassingen. Geen rev games uiteraard, en ook geen games die de nieuwe controller gaan gebruiken. Maar toch kunnen er al een paar games meegeleverd worden uit de collectie van nintendo. (op oude games verdienen ze toch niets meer, en daar rekenen ze ook niet meer op om daar iets op te verdienen) Dus bij wijze van introductie en proof of concept kunnen er al heel wat N64 games preloaded opstaan. "Deze rev komt met 250 gratis games" (marketing he )
[ Voor 83% gewijzigd door Captain N op 10-04-2006 17:34 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 24% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 10-04-2006 17:37 ]
Dat zou echt mooi zijn 2 pakketten. Een wat duurder pakket (maar relatief goedkoper) met bijv. twee controllers, een spel en de revolution zie ik zeker wel zittenOscar Mopperkont schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:23:
[...]
Maar als mensen prijzen gaan vergelijken zullen ze wel zeggen dat de 360 "maar" 299,- kost en de Revolution bijna hetzelfde (als ie 249,- is). Mensen zijn minder rationeel dan je denkt, dus misschien moet Nintendo dan ook met 2 pakketten op de markt komen, 1 van 199,- ofzo en een uigebreid pakket van 249,-. In dat geval vergelijken de mensen eerder op de juiste manier denk ik.
@Hoedje: Dan heb ik dat niet goed onthouden. Dacht echt dat het een niet-controller nieuwigheid zou zijn, maar gezien jouw bronnen klopt er niks van die gedachte
Over het derde revolutionaire "iets", ik had dat ook in m'n hoofd zitten. Sterker nog ik heb meerdere malen in dit topic gespeculeerd over wat het dan was. Maar na het doorlezen van wat ouds nieuws op IGN ben ik er dus niet meer zo zeker van (understatement).

Maar goed, dan maar ff snel en verkort opnieuw. De GC kwam voor 229,- op de markt? De Revolution is nu qua hardware minder up to date dan een GC toen. De GC werd niet specifiek als betaalbaar in de markt gezet en de Revolution wel. Een nieuwe GC koop je nu nog voor 69,-. Qua hardware is de Rev waarschijnlijk niet meer dan een opgevoerde GC. Stel dat een 2 maal zo snelle chip 2 maal zo duur is om te maken en stel dat de assemblagekosten ook twee keer zo hoog zijn en houd er geen rekening mee dat de euro momenteel veel hoger staat dan 5 jaar geleden. Dan zou je de prijs van een GC dus maal 2 kunnen doen om op de prijs voor een Revolution te komen. In dat geval zou je op 138,- zitten....
Dus ook al is Nintendo geen filantropisch bedrijf dan nog zou een Revolution niet heel duur hoeven te zijn. Daarnaast zouden ze hem bij aanvang natuurlijk ook nog eens met verlies kunnen verkopen, zoals Sony en MS ook doen, om marktaandeel te krijgen. Nintendo kan waarsch alleen de eerste1-2 jaar de console aanzienlijk goedkoper verkopen dan de 360. Dus daar moeten ze dan ook flink gebruik van maken lijkt mij. Het enige wat voor een relatief hoge prijs pleit is dat mensen niet moeten denken dat de Revolution niets voorstelt.
Verwijderd
Sowieso wil ik weer packs zien net als vroeger met de snes. Niks console los verkopen, ik wil er meteen een game bij (I know, heb je nu ook nog, maar niet meer zoveel als vroeger).
Nu vergeet je weer het controller verhaalOscar Mopperkont schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:37:
Godver... net heel verhaal getypt, druk ik op verkeerde knop![]()
Maar goed, dan maar ff snel en verkort opnieuw. De GC kwam voor 229,- op de markt? De Revolution is nu qua hardware minder up to date dan een GC toen. De GC werd niet specifiek als betaalbaar in de markt gezet en de Revolution wel. Een nieuwe GC koop je nu nog voor 69,-. Qua hardware is de Rev waarschijnlijk niet meer dan een opgevoerde GC. Stel dat een 2 maal zo snelle chip 2 maal zo duur is om te maken en stel dat de assemblagekosten ook twee keer zo hoog zijn en houd er geen rekening mee dat de euro momenteel veel hoger staat dan 5 jaar geleden. Dan zou je de prijs van een GC dus maal 2 kunnen doen om op de prijs voor een Revolution te komen. In dat geval zou je op 138,- zitten....
Dus ook al is Nintendo geen filantropisch bedrijf dan nog zou een Revolution niet heel duur hoeven te zijn. Daarnaast zouden ze hem bij aanvang natuurlijk ook nog eens met verlies kunnen verkopen, zoals Sony en MS ook doen, om marktaandeel te krijgen. Nintendo kan waarsch alleen de eerste1-2 jaar de console aanzienlijk goedkoper verkopen dan de 360. Dus daar moeten ze dan ook flink gebruik van maken lijkt mij. Het enige wat voor een relatief hoge prijs pleit is dat mensen niet moeten denken dat de Revolution niets voorstelt.
Iemand al een update hierover?MetroidPrime schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:27:
Zijn er al duidelijkere scans van Red Steel?
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.