Als die Japanners zo blijven kopen vinden ze het bij nintendo misschien niet eens meer nodig om buiten japan te gaan releasen
Zowieso, als ze daar zo blijven kopen schiet er niet eens meer iets over voor de rest van de wereld

Alvorens ze daar iedereen tevreden hebben gesteld en de markt verzadigd is... Dan duurt het maanden voor ze hier kunnen beginnen verkopen

(kijk maar de de DS lite, elke batch die ze daar in japan op de markt zetten verdwijnt als een druppel op een hete plaat, ze hebben er gewoon niet genoeg om de rest van de wereld te voorzien van Lite's, spijtig genoeg)
Goed nieuws voor nintendo natuurlijk, zelfs al zou het in de rest van de wereld tegenvallen, dan nog kunnen ze denk ik netjes overleven door de markt in hun eigen land, misschien kleinschaliger en iets bescheidener, maar nog steeds heel fatsoenlijk.
Volgens mij kunnen ze zelfs een hele generatie overslaan in de buitenwereld, (als de rev niet zou aanslaan, dat weet je namelijk nooit) zolang ze intern maar blijven verkopen, daarom kunnen ze misschien ook meer risico nemen. De japanners zullen gewoon wel blijven kopen, dus het zal normaalgezien wel een gezond bedrijf blijven. Ze zullen altijd genoeg fondsen houden om bij een eventuele tegenslag te kunnen terugkomen met een nieuwe console. Maar goed, ik heb vertrouwen in de rev... Fingers crossed!
Daarbij, 6 (!!!!) miljoen DS'en, dat is bijna onvoorstelbaar.

Goed gedaan natuurlijk
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 04-04-2006 14:51
]