Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:54:
Ik las het bericht gister of eregister al ergens anders, ook daar werd er met nadruk gezegd dat het echt waar is.

DS-X2: http://ds-x2.com/index.php?id=5004
Hm... als het hier allemaal begonnen is dan zal het toch wel een grap zijn. Of een spelontwikkelaar heeft dit gezien en besloten dat het echt een goed idee zou zijn. :p

En ik kwam dit tegen op de GA-forums :D :+
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/37/122099250_ad3fe6d615.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mijn bestelling voor Odama is besteld bij DimensionPlus. Morgen even betalen (heb hier dat Rabobank apparaatje niet bij de hand)... Ik ben benieuwd hoe het is! :)

Wel apart trouwens dat 'ie hier al uit is. Op Lik-sang en VGP kan je hem nog steeds alleen maar pre-orderen en komt 'ie pas over anderhalve week uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 02-04-2006 23:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:40:
Mijn bestelling voor Odama is besteld bij DimensionPlus. Morgen even betalen (heb hier dat Rabobank apparaatje niet bij de hand)... Ik ben benieuwd hoe het is! :)

Wel apart trouwens dat 'ie hier al uit is. Op Lik-sang en VGP kan je hem nog steeds alleen maar pre-orderen en komt 'ie pas over anderhalve week uit.
Verdorie dan ben ik net te laat om je te melden dat ik het werkelijk het allerslechtste spel vind wat ik ooit heb gehad voor de NGC. Ik krijg het gewoon niet onder de knie. Misschien ligt het aan mij. Ik vond het concept echter geweldig, maar ik vind er niets aan, en ben bang dat ik het ook echt nooit iets ga vinden. Ik heb de game bij FRS gekocht met 10% ANWB korting (€53,99 dus). Weet iemand hoe het met het retourbeleid zit bij FRS? Ik lees op de bon alleen binnen 48uur, dat ik geen kadobonnen of geld retour kan krijgen, ben ik dan verplicht om weer een spel van €53,99 (€59,99 zonder korting) uit te kiezen? Ik koop normaal namelijk nooit zulke spellen..

Hoe zit het trouwens met de nederlandse wetgeving. Mogen winkels zomaar een eigen retourbeleid hebben? Er is toch altijd een wet geweest dat je je spulletjes die je niet zint gewoon terug kan brengen en je je geld gewoon retrour krijgt? De dame waar ik de game kocht heeft mij geen retourbeleid uitgelegt, en dit stond ook niet aangegeven in de winkel. Pas na aanschaf (op de faktuur) kon ik dit onder ogen zien.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retourbeleid is winkel afhankelijk, door een spel te kopen heb je een overeenkomst afgesloten en zit je er aan vast, en de rest wat de winkel doet is service. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:17:
retourbeleid is winkel afhankelijk, door een spel te kopen heb je een overeenkomst afgesloten en zit je er aan vast, en de rest wat de winkel doet is service. :)
OK, bedankt, dan ga ik vanmiddag maareens kijken hoe O+ ze daar voor me zijn. Ik weet wel dat vriendelijkheid vaak FRS-winkel afhankelijk is. Soms zijn het een paar norse dames, soms een overdreven vriendelijke gozer die graag "verkoopt" en je een hoop tips & tricks mee wilt geven.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Richard schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:31:
[...]

OK, bedankt, dan ga ik vanmiddag maareens kijken hoe O+ ze daar voor me zijn. Ik weet wel dat vriendelijkheid vaak FRS-winkel afhankelijk is. Soms zijn het een paar norse dames, soms een overdreven vriendelijke gozer die graag "verkoopt" en je een hoop tips & tricks mee wilt geven.
14 dagen ruilen is het altijd bij de FRS. Geld terug doen ze niet aan.
Er moet toch wel wat te vinden zijn ipv odama :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eplaza is naar mijn weten binnen 24 uur. en anders moet je em sealen (dus dan mag je em niet spelen) en mag je er iets langer over doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

TheEvilCuber schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:38:
[...]

14 dagen ruilen is het altijd bij de FRS. Geld terug doen ze niet aan.
Er moet toch wel wat te vinden zijn ipv odama :)
Ik ga denk ik maar voor die dansmat van Mario, die had ik ooit nogeens beloofd aan mijn meisje. Ik ben van mening dat die nog wel een keer voor €29,99 in de opruiming gaat, maar ik kan nu eventjes niets anders.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vorige week heb ik via eBay Fire Emblem bemachtigd (inclusief VIP code), wat een leuk spel!

Flink balen als ongeveer een uur in een missie ineens een van je characters doodgaat door een verkeerde inschatting of een onverwachte critical :X
Soms herstart ik zelfs het scenario als een gebouw wordt gesloopt door een enemy terwijl ik erbij stond te kijken.

Het doet me nog het meest denken aan Gladius (of zou het juist andersom zijn ;) ) maar het is duidelijk dat Fire Emblem een stuk gepolijster is (geen crashes bijvoorbeeld :) ).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:10:
[...]

Ik ga denk ik maar voor die dansmat van Mario, die had ik ooit nogeens beloofd aan mijn meisje. Ik ben van mening dat die nog wel een keer voor €29,99 in de opruiming gaat, maar ik kan nu eventjes niets anders.
geen idee ik heb em al een half jaar ofzo maar echt goedkoper is ie niet geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Richard schreef op maandag 03 april 2006 @ 06:44:
Verdorie dan ben ik net te laat om je te melden dat ik het werkelijk het allerslechtste spel vind wat ik ooit heb gehad voor de NGC. Ik krijg het gewoon niet onder de knie. Misschien ligt het aan mij. Ik vond het concept echter geweldig, maar ik vind er niets aan, en ben bang dat ik het ook echt nooit iets ga vinden. Ik heb de game bij FRS gekocht met 10% ANWB korting (€53,99 dus). Weet iemand hoe het met het retourbeleid zit bij FRS? Ik lees op de bon alleen binnen 48uur, dat ik geen kadobonnen of geld retour kan krijgen, ben ik dan verplicht om weer een spel van €53,99 (€59,99 zonder korting) uit te kiezen? Ik koop normaal namelijk nooit zulke spellen..
In principe was je op tijd, want ik moest het geld nog overmaken. Maar ondanks je advies ga ik er toch voor. Het concept is gewoon zo gek, dat ik het moet proberen! :) Hopelijk lukt het mij wat beter ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben de laatste tijd zoveel met de GC bezig. Leek me wel grappig om ff te pielen met zo'n
GC breedband adapter.

Maar bij bol.com kost deze 50E! spelen er hier mensen eigenlijk nog wel eens online"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:39:
ik ben de laatste tijd zoveel met de GC bezig. Leek me wel grappig om ff te pielen met zo'n
GC breedband adapter.

Maar bij bol.com kost deze 50E! spelen er hier mensen eigenlijk nog wel eens online"?
Ik heb een Broadband adapter, ik doe er eigenlijk niets mee omdat er niemand online komt om tegen me te spelen. Ik heb een 2e cube voor mijn vriendin besteld, dus even daar een kaartje voor scoren, dan kunnen we tegen elkaar karten. Wanneer iemand online wilt karten, dan moet ie effe iets hier achterlaten.
Captain N schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:05:
[...]

In principe was je op tijd, want ik moest het geld nog overmaken. Maar ondanks je advies ga ik er toch voor. Het concept is gewoon zo gek, dat ik het moet proberen! :) Hopelijk lukt het mij wat beter ;)
Ik hoop jij er wel je plezier aan beleefd. Als ik het niets vind, betekend het niet dat het 10x niets is, kan gewoon een persoonlijke mening zijn. Laat even weten wat jij er van vind als je 'm binnen hebt.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb 2 breedband adapters voor beide cubes. Heb eens keer een Cube party gehouden met 7 man, toen zater er 4 in de woonkamer en 3 in de slaapkamer en een hele lange UTP kabel door het het huis. Double Dash gespeeld, vond het trouwens wel waardeloos hoor die LAN support ... de opties waren klote... Je kon met meer man spelen maar dat was het ook echt.

Nee geef mij maar MK:DS dat doen we veel vaker. Met 5 of 6 ds-en tegen elkaar.

Verder heb ik eens keer geprobeerd online te gaan met die Breedband adapter via (ik denk) Xlink maar kreeg het niet aan de praat.
Verder doe ik eigenlijk nix met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mijn lokale bart Smit ligt een Breedband Adapter (origineel Ninty) voor 10 euro.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Als je Mario Kart online wil spelen kun je beter voor Mario Kart DS gaan dan voor Mario Kart DD. Het enige voordeel van online Mario Kart DD is dat je de battle mode online kunt spelen, maar dan moet je eerst überhaupt iemand zien te vinden om tegen te kunnen spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:57:
Bij mijn lokale bart Smit ligt een Breedband Adapter (origineel Ninty) voor 10 euro.
Wat hebben jullie allemaal leuke bart smitten in jullie buurt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:20:
maar dan moet je eerst überhaupt iemand zien te vinden om tegen te kunnen spelen.
:Y)

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 03-04-2006 15:51 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Aha, MaxBurn is een vrijwilliger. Ik kan via Xlink. contact met op e-mail richy2000_nl_2000 AT yahoo.co.uk misschien kan ik vanaaf al.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Heeft iemand trouwens al IGN weekly gekeken? Er is namelijk een nieuwe (geupdate) versie van de revolution trailer opgenomen aan het einde en dat ziet er goed uit (wel een beetje gewaagd voor Nintendo)! Overigens is ook daar heel duidelijk te zien hoe er een a en een b onder de X en Y knoppen staan. Dammit ik kan echt niet wachten tot de E3!

http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html (Rev Trailer B _/-\o_ ).

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 03-04-2006 18:22 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb de IGN weekly 5 gedownload, maar waar je doel je op? Staat het daarin, zoja waar dan? Want ik heb het stuk over de Rev gezien, maar ik zag niets nieuws.

Lama, ik zie het al. Oo het einde heeft IGN lopen kutten :D

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-04-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Richard schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:16:
[...]
Aha, MaxBurn is een vrijwilliger. Ik kan via Xlink. contact met op e-mail richy2000_nl_2000 AT yahoo.co.uk misschien kan ik vanaaf al.
Ik mail wel eens alleen ik heb A: Lang niet gespeeld (maar check de mkdd compo maar, ik kan het redelijk, Mithrandir) B: Zit doordeweeks in een hotel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achter Matt hangt in dat filmpje een briefje aan de muur, wat door sommige boardmembers bij IGN is geprobeerd te ontcijferen. Het is een To Do List, en er staat ongeveer op:

1) April Fools Revolution Tech Specs Story

2) Hands on with Kid Icarus Revolution

3) Discuss how 3D visor will change Revolution's graphic [can't really read the last word but i'm guessing it's "specs"]

Wat is het ook eigenlijk een eikel. ;) Maar tegelijkertijd ook wel weer grappig om te zien hoe hij mensen constant op het verkeerde been probeert te zetten.

Overigens snap ik niet waar die obsessie met Kid Icarus bij sommige mensen vandaan komt. Dat spel zoog, en hij was totaal geen memorabel personage. Ik hoop dat hij nooit een revival krijgt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Neee nee nee.. ga eens even snel je mond spoelen zeg ! :o
Het was echt een geweldig spel waar ik erg veel plezier aan heb beleefd.
Geinige monsters/bad guys met een creepy vibe (die grim reapers, vliegende oogbollen etc.)
Leuke levels en een aparte sfeer.

Hup met die revival dus ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:39:

Overigens snap ik niet waar die obsessie met Kid Icarus bij sommige mensen vandaan komt. Dat spel zoog, en hij was totaal geen memorabel personage. Ik hoop dat hij nooit een revival krijgt. :p
Ketter.

In je volgende leven kom je terug al Dr. Eggplant.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even pauze genomen van BK
Ben nu een beetje bezig met ssbm. Maar zoals met alle vechtspellen ben ik niet zo goed in aanvallen blokken. Maar easy kan ik nu redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Uit vroege rapporten is gebleken dat Nintendo over het financiële jaar 2005-2006 (dat van 1 april 2005 tot en met 31 maart 2006 loopt) een winst van 664 miljoen Euro heeft gedraaid. Dat is 8,7 procent meer dan het jaar daarvoor. Dit had vooral te maken met het feit dat de Yen ten opzichte van de dollar in waarde was gedaald.

Het verkoopresultaat daalde namelijk met drie procent naar 3,49 miljard Euro. Sterke kracht voor Nintendo is overigens nog steeds de Nintendo DS, waarvan Nintendo er in Japan inmiddels al meer dan 6 miljoen exemplaren heeft verkocht.

Leuk feitje is dat deze winst voor Nintendo het hoogste winstbedrag sinds 2001 is. Toen draaide het bedrijf een winst van 739 miljoen Euro. Op 25 mei zal Nintendo het volledige rapport over het fiscale jaar 2005-2006 naar buiten brengen.
Rechtstreeks van insidegamer.nl

Tgaat lekker met Nintendo :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die Japanners zo blijven kopen vinden ze het bij nintendo misschien niet eens meer nodig om buiten japan te gaan releasen :)

Zowieso, als ze daar zo blijven kopen schiet er niet eens meer iets over voor de rest van de wereld :)
Alvorens ze daar iedereen tevreden hebben gesteld en de markt verzadigd is... Dan duurt het maanden voor ze hier kunnen beginnen verkopen ;) (kijk maar de de DS lite, elke batch die ze daar in japan op de markt zetten verdwijnt als een druppel op een hete plaat, ze hebben er gewoon niet genoeg om de rest van de wereld te voorzien van Lite's, spijtig genoeg)

Goed nieuws voor nintendo natuurlijk, zelfs al zou het in de rest van de wereld tegenvallen, dan nog kunnen ze denk ik netjes overleven door de markt in hun eigen land, misschien kleinschaliger en iets bescheidener, maar nog steeds heel fatsoenlijk.

Volgens mij kunnen ze zelfs een hele generatie overslaan in de buitenwereld, (als de rev niet zou aanslaan, dat weet je namelijk nooit) zolang ze intern maar blijven verkopen, daarom kunnen ze misschien ook meer risico nemen. De japanners zullen gewoon wel blijven kopen, dus het zal normaalgezien wel een gezond bedrijf blijven. Ze zullen altijd genoeg fondsen houden om bij een eventuele tegenslag te kunnen terugkomen met een nieuwe console. Maar goed, ik heb vertrouwen in de rev... Fingers crossed!

Daarbij, 6 (!!!!) miljoen DS'en, dat is bijna onvoorstelbaar. :) Goed gedaan natuurlijk _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ze al een flinke oorlogskas hadden, maar die word dus alleen maar nog groter.

Hoe zit dat met de rest?

Hoeverre is sony bereid te investeren in de PS
En microsoft in de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:59:
Ik dacht dat ze al een flinke oorlogskas hadden, maar die word dus alleen maar nog groter.

Hoe zit dat met de rest?

Hoeverre is sony bereid te investeren in de PS
En microsoft in de 360?
MS heeft genoeg geld.. daar hoeven we niks voor te gaan berekenen.
Sony heeft wel een zwaar probleem, gok eigenlijk dat die volledig weg zijn na de Ps3. (failliet of gestopt met de SCEE)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: hmm, sorry, weer veel te lang, ik zal er wat [ small ] tags inzetten. Ik zal ook eens kijken of er geen nintendo IRC kanaal is op tweakers, waarop we onze meningen en visies kwijt kunnen
TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:04:
[...]

Sony heeft wel een zwaar probleem, gok eigenlijk dat die volledig weg zijn na de Ps3. (failliet of gestopt met de SCEE)
Idd, MS heeft genoeg geld, die kunnen zelfs zwakke concepten eindeloos blijven pompen en promoten tot ze hun marktdoorbraak bereiken (want voor alle duidelijkheid, volgens mij is dat nog niet echt het geval)

Ik hoop van ganser harte dat Sony z'n problemen te boven komt en een gezonde financiële situatie terugwint na en tijdens de periode van de PS3. Ik ben bovenal PS fan, en de PS3 komt er bij mij normaalgezien wel. Ze leveren ook goede en populaire consoles, met massa's developers en games. En ze zijn ook enorm populair in hun thuisland Japan. Dus hier is sprake van een zelfde soort fenomeen als wat geldt voor nintendo. In hun thuisland is ook voor sony een grote en trouwe markt aanwezig op dewelke ze kunnen rekenen en recuperen. Zoals dat ook het geval is voor de xbox in de USA, alhoewel de USA veel minder gadget gek is dan de japanners.

In elk geval liggen de kaarten financieel helemaal anders. MS heeft zo veel zijtakken en bedrijven dat ze continu fondsen kunnen overhevelen naar de games divisie. Alles zit bij microsoft namelijk onder hetzelfde dak. Daarenboven is het kapitaal van microsoft, bijeengespaard sinds de jaren 80, enorm.
De grootste troef is natuurlijk windows, een nadeel dat sony zeker voelt.

En daar ligt het grote probleem van sony. Hun andere activiteiten bevinden zich _ook_ op de zeer concurrentiele en moeilijke segmenten zoals gadgets en andere consumenten electronica. Daar waar MS met windows zo goed als geen concurrentie heeft en vrij de prijzen mag bepalen.

En Nintendo doet het helemaal anders. Zij hebben EEN corebusiness: games. En daarop halen ze alle winst en voeren ze een gezond beleid. Dus in feite zijn zij het beste bezig. Respect...

Zeker op de handheld markt staan ze heel erg sterk. Denk maar eens in dat elke DS nintendo 5 dollar opbrengt. Dat zijn grote budgetten die op heel gezonde en doorzichtige manier bijdragen tot de ontwikkeling van bvb de revolution of games. Plus dat alles met winst wordt verkocht. Iwata zei zelfs dat ze nog meer DS'en konden verkopen als de productie de vraag kon bijhouden!! Ik denk dat sony met z'n PSP toch wel met een wrang gevoel aankijkt op deze (r)evolutie.

In die context raad ik deze tekst ten zeerste aan: (waarschijnlijk al voorbij gekomen, dan maar nog eens)
klik hier
Vooral de laatste pagina over de revolution. En in feite heeft hij wel gelijk. Gamers worden afgstompt door al het grafische geweld. De NES is ontstaan uit de behoefte naar gewoon plezier, en daar moeten we weer naar toe. Wat alleen kan gerealiseerd worden door een nieuwe manier om gamers en game te verbinden met elkaar.

Ook nieuwe kleine games zullen een kans krijgen, kosten worden gedrukt. Stel je voor dat je voor de minder commerciele games niet meer de moeite moet doen om te importeren, gewoon effe downloaden en klaar. Games die anders nooit in europa zouden komen. En de kleine ontwikkelaar bereikt een ongelooflijk groot publiek, namelijk elke onlne verbonden rev 'out there'. Die mensen zullen staan springen om voor de rev te mogen ontwikkelen.

Mij maakt het niet veel uit hoe de revolution in deze generatie zal presteren, alleen al voor de virtuele console moet en zal ik dat ding aanschaffen. Mijn eerste een laatste nintendo console was een NES, en ik wil zeker en vast die games nog eens spelen. Helaas is de mijne al jaren finaal kapot :) En dan kan ik ook al die games spelen van de SNES en N64 waar ik toen geen geld voor had om die te kopen toen ik klein was, zowel console als games. Zo kan ik eindelijk achterhalen welke games ik toen heb gemist. Beetje laat, maar beter laat dan nooit :)
(en nee, emulators zijn geen optie, vind ik helemaal niets aan op de pc met toetsenbord)
Alleen al omdat de rev 5 of 6 classics kan vervangen die ofwel kapot zijn, of die ik helemaal niet heb of nooit gehad heb, daarom alleen al wil ik die naast de tv. Allemaal op hetzelfde apparaat, wat bovendien nog mooi, zuinig en klein is. (geen kabelkluwens meer, of een hoop oude apparaten aangesloten op coax of zo)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Mooie worden jongen... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:04:
[...]

Als de ps3 het goed gaat doen dan denk ik niet dat sony onderuit zal gaan. Mjah of de ps3 het goed gaat doen... Van BR zijn ze nog niet zeker (net als ze eerst met umd kwamen en dat nu alweer gedumpt word), de console word duur, je moet op zo'n manier programmeren dan je niet snel multiplatform code kan maken, wat dat betreft is het waarschijnlijk makkelijker op revo <-> x360 te poorten dan x360/revo <-> ps3 opzich geen probleem aangezien sony ervanuit gaat dat ze wel marktleider worden door de ps naam en iedereen daardoor voor hun gaat devven als dat niet lukt dan zit sony natuurlijk met een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de verdeling van ps marktleider
xbox weet ik veel duur technisch gedoe
en de nes voor de creatieve gamer gamer die helemaal tof gezellig en geweldig is

Wel een goede rolverdeling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Nintendo zet met de Revo idd massaal in op een andere insteek. Ik hoop dan ook dat ze het online netwerk ook echt als volwaardig distributiekanaal inrichten zodat je er ook revo games mee kunt downen (hoop nog steeds een beetje op een DVD brander add-on). Daarmee gooi je markt open voor allerhande developers, ook homebrew. Met een dergelijke set-up kunnen allerlei leipe experimentele games beschikbaar komen aan iedereen en dat lijkt mij alleen maar positief.
Tel daarbij de virtual console op en je kan bijna al niet meer stuk. Als de controller dan ook goed wordt gebruikt hebben ze echt een kans op een enorm succes!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:17:
Neee nee nee.. ga eens even snel je mond spoelen zeg ! :o
Het was echt een geweldig spel waar ik erg veel plezier aan heb beleefd.
Geinige monsters/bad guys met een creepy vibe (die grim reapers, vliegende oogbollen etc.)
Leuke levels en een aparte sfeer.

Hup met die revival dus ! ;)
Misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik hem vroeger ook al gespeeld had. Ik heb het pas recentelijk voor het eerst aangeschaft
en ik kon er echt totaal niet inkomen. Veel te moeilijk ook.

Als ik hem vroeger voor 120 gulden gekocht zou hebben had ik er misschien meer geduld voor op kunnen brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 15:47

Zym0tiC

^_^

Sow gister Resident Evil 4 gekocht. Vandaag lekker een dag vrij van school dus lekker tijd gehad om te gamen.

En wow! wat een game. De voorgaande delen waren al erg gaaf. Deze is vooral door het veranderde camera aanzicht een stuk spannender. Je hebt minder overzicht. Niet dat dat altijd even handig is maar je schrikt je soms kapot wanneer er in een keer achter je een horde creeps staat :|

Donderdag krijg ik SSMB voor 15 euro. Leuk dealtje kunnen maken :)

Ik ga alleen die big ben controller terug brengen. Mij te klein. Bij de mediamarkt zag ik dat ze het normale formaat controllers hadden, wel niet origineel nintendo maar deze kan ik iig vast pakken :p
Blijf het maar raar vinden waarom Nintendo ze zelf niet meer actief op de markt zet.
Viel me trouwens op bij die originele controllers dat als je de L/R knoppen indrukt er op het einde een klik is te voelen. Voor die klik werkt de functie die aan de L/R toets is gekoppeld evengoed. Hoeft die extra klik een extra functie bij een specifiek spel?

[ Voor 15% gewijzigd door Zym0tiC op 04-04-2006 22:19 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Analoog. Die extra klik is gewoon de bevestiging dat je hem helemaal inklikt, sommige games zien dat als extra functie. Zeg maar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 17:05:
[...]

Misschien had ik er anders tegenaan gekeken als ik hem vroeger ook al gespeeld had. Ik heb het pas recentelijk voor het eerst aangeschaft
en ik kon er echt totaal niet inkomen. Veel te moeilijk ook.

Als ik hem vroeger voor 120 gulden gekocht zou hebben had ik er misschien meer geduld voor op kunnen brengen. ;)
Hehe, waarschijnlijk wel ja.
Ik heb ’m een tijd geleden ook weer even gespeeld, maar ik kwam er ook niet echt meer in.
Heb ik trouwens met meer oudere spellen. Lijkt wel of ik vroeger veel beter was ? (of minder snel opgaf :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Voor die klik werkt de functie die aan de L/R toets is gekoppeld evengoed. Hoeft die extra klik een extra functie bij een specifiek spel?
Het is feitelijk een soort van tweede knop.
Functie 1: Soort van digitale button. B.v. zoals je hem bij MKDD gebruikt.
Functie 2: Klik heeft een andere functie dan deels indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt nog steeds 2 gamecube modems :).

welke bartsmit heeft ze voor een 10tje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

waarom modems?..kan beter voor een breedband adapter gaan...alhoewel je dat denk ik ook bedoeld.
Zou lullig zijn als je straks twee 56k modems gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:44:
waarom modems?..kan beter voor een breedband adapter gaan...alhoewel je dat denk ik ook bedoeld.
Zou lullig zijn als je straks twee 56k modems gekocht hebt.
Tis gewoon eng hoe erg jij op een lijn zit met mij :P

idd ik wist niet dat er ook 56k6 dingen waren.

Vraag over die breedbandmodems voor de gc staat nog steeds trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:23:
[...]
Lijkt wel of ik vroeger veel beter was ? (of minder snel opgaf :p)
Dat laatste waarschijnlijk. ;)
Ik merk ook dat ik vroeger veel voorzichtiger speelde. Stond ik vaak minutenlang stil om een sprong goed in te schatten, of om de patronen te ontdekken in de ronddraaiende vuurballen (SMB). Als ik de oude games nu speel heb ik veel meer de neiging om er zo snel mogelijk doorheen te hollen.

Maar, heb de afgelopen 3 dagen wel SMB3 weer eens uitgespeeld, zonder warpzones (de nes tussendoor gewoon aan laten staan). Dat geeft dan wel weer een goed gevoel. Ik kan het nog! ;)

Video van iemand die aan de hand van F-Zero GX demonstreert hoe F-Zero op de Revolution zou kunnen werken.

Je ziet dus echt alleen maar F-Zero GX, maar toch gaf dit filmpje me een behoorlijke kick. Hij heeft een afstandsbediening in zijn hand die hij exact meebeweegt met het voertuig op het scherm, en dat ziet er gewoon fantastisch uit. :) Zo zou F-Zero Rev moeten werken!

Edit: Nu zou hij wel moeten werken... (de link)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De URL klopt niet helemaal, je hebt zo'n ingekorte versie geplakt ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

.KeN. schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:23:
[...]

Hehe, waarschijnlijk wel ja.
Ik heb ’m een tijd geleden ook weer even gespeeld, maar ik kwam er ook niet echt meer in.
Heb ik trouwens met meer oudere spellen. Lijkt wel of ik vroeger veel beter was ? (of minder snel opgaf :p)
Haha, dat herken ik heel erg. Heb de afgelopen dagen weer eens wat spellen geprobeerd die ik vroeger altijd op de SNES deed. Ik merkte hoe ik gewoon na een paar uur opgaf, terwijl ik vroeger die spellen daaaaagen/weken speelde. Denk dat het inderdaad te maken heeft met het feit dat je vroeger het spel nog niet kende en meer wilde ontdekken en dat je niet zomaar stopt met een spel waar je 120 gulden voor had betaald ;) Spellen die ik weer eens probeerde waren bijvoorbeeld Mega Man X en Asterix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Heb sinds gister Killer7 binnen (voor 20E bij videogamesplus.ca) en ik moet zeggen dat het wel een heel apart spel is ;) Het is me nog niet helemaal duidelijk wat ik moet doen maar de stijl bevalt me wel. Aparte besturing.. eigenlijk heb je wel complete bewegingsvrijheid maar aan de andere kant totaal niet en dan die geluiden erbij.

Ja.. volgens mij ga ik dit veel spelen de komende tijd :)

btw.. VJ2 is ook 20E bij videogamesplus.ca (die trouwens ook heul vet is uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:52:
Wilt nog steeds 2 gamecube modems :).

welke bartsmit heeft ze voor een 10tje ?
Bart Smit in Hoorn Kersenboogerd heb ik hem van het weekend gezien voor €10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:19:
[...]

Bart Smit in Hoorn Kersenboogerd heb ik hem van het weekend gezien voor €10.
:9~
Je zou er toevallig niet twee kunnen kopen en richting oss kunnen opsturen voor 30E en een gulle lach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nog een leuk interview met Iwata op de GDC: http://www.youtube.com/watch?v=Qz_3oIjzK7U&eurl=. Hij zegt niets nieuws, maar het is gewoon leuk om te zien. Hij is zo enthousiast!

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 05-04-2006 10:09 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Glorix Jim schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:34:
Heb sinds gister Killer7 binnen (voor 20E bij videogamesplus.ca) en ik moet zeggen dat het wel een heel apart spel is ;)....
Ik had bij de eerste level echt zo iets van, WTF is dit. Maar als je daar even doorheen rent dan wordt het echt cool. Er zit best wel een goed verhaal in Killer 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Glorix Jim schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:34:
Heb sinds gister Killer7 binnen (voor 20E bij videogamesplus.ca) en ik moet zeggen dat het wel een heel apart spel is ;)
Is dit een USA versie of een Canadese versie (met Franse tekst op de hoes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26
Allemaal USA

offtopic:
ik zou je nog terugmailen.. i know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 17:25

-d-

Ik heb killer 7 bij meerdere Free records shops in de aanbiedingbak zien liggen voor 10 Euro (waarschijnlijk 2e hands, weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:23:
Ik heb killer 7 bij meerdere Free records shops in de aanbiedingbak zien liggen voor 10 Euro (waarschijnlijk 2e hands, weet ik niet zeker)
Dat zou wel heel stoer zijn. Dat spel is naar mijn weten overal nog best duur en 2dehands moeilijk aan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
-d- schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:23:
Was dat niet de PS2 versie?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Da's wel apart, meestal verkopen ze de Canadese versie namelijk. Maar mooi iig dat het de US versie is, ik zal em ook eens gaan bestellen.

/edit

Inclusief verzenden is het 26 euro overigens. Is wat minder interessant dan 20 euro ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 05-04-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 17:25

-d-

Captain N schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:41:
[...]

Was dat niet de PS2 versie?
Nee, 100% zeker Gamecube, had 'm bijna gekocht namelijk :)
edit : Maar waarschijnlijk was het een 2e-handje he! Ik heb Zelda (incl. bonus disc) + Metroid prime ook samen voor €17.50 gekocht :*)

[ Voor 26% gewijzigd door -d- op 05-04-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Mooie prijsjes! Zou ook eens wat meer 2e hands moeten kopen, maar ben altijd bang voor beschadigingen en krassen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu killer 7 voor 15 euro mss binnen :D

17.50? voor zelda lim en metroid? damn. dikke winst voor jou dan op ebay (als je het zou verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze voor heel goedkoop daar 2e hands games hebben gekocht. Ik zie echter of helemaal geen 2e hands spellen, of van die verschrikkelijke zaadgames die je zelfs voor 10 euro nog niet mee wilt nemen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
Ik heb net een gamecube met 8 spellen, 4 controllers en een memorycard voor 135 euro gekocht op marktplaats :) jammer genoeg zat mario kart er niet bij dus die heb ik meteen even gehaald bij de Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:39:
Ik hoor wel vaker van mensen dat ze voor heel goedkoop daar 2e hands games hebben gekocht. Ik zie echter of helemaal geen 2e hands spellen, of van die verschrikkelijke zaadgames die je zelfs voor 10 euro nog niet mee wilt nemen.
bij de FRS in oss is het ook huilen met de pet op. 1 ze hebben haast niks voor de gamecube. Om over 2dehands maar te zwijgen
m3gA schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:26:
Ik heb net een gamecube met 8 spellen, 4 controllers en een memorycard voor 135 euro gekocht op marktplaats :) jammer genoeg zat mario kart er niet bij dus die heb ik meteen even gehaald bij de Media Markt.
normale prijs denk ik.
licht eraan wat voor spellen. Bagger spellen als turok kon ik maar voor 6euro kwijtraken. maar smbm kun je nog steeds makkelijk voor 17.50 kwijt raken

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 00:12:
[...]

normale prijs denk ik.
licht eraan wat voor spellen. Bagger spellen als turok kon ik maar voor 6euro kwijtraken. maar smbm kun je nog steeds makkelijk voor 17.50 kwijt raken
ff uit het hoofd want ik ben op mijn werk en ik heb er nog echt niet naar gekeken. (kom ff op 7 titels de 8ste weet ik zo snel niet - straks even kijken)

Die hard vendetta
ssx tricky 3
Super Smash Bros. Melee
James Bond Night Fire.
Prince of persia the warrior within
Resident Evil 1
Resident Evil 4

[ Voor 11% gewijzigd door m3gA op 06-04-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:10:
[...]

ff uit het hoofd want ik ben op mijn werk en ik heb er nog echt niet naar gekeken. (kom ff op 7 titels de 8ste weet ik zo snel niet - straks even kijken)

Die hard vendetta
ssx tricky 3
Super Smash Bros. Melee
James Bond Night Fire.
Prince of persia the warrior within
Resident Evil 1
Resident Evil 4
10E per spel = 80
2de hands cube met memcard = 40E
4 controllers (1 orginele en de rest gewoon?) = ook wel wat.
Als je het zo bekijkt heb je zowiezo niks teveel betaalt :) en tis meer richting goede deal dan slechte deal denk ik. (maar ik weet er niet zoveel van af, loop alleen de laatste tijd wel veel ebay e.d. af te struinen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Hard en James Bond zuigen (naar GC maatstaven), maar de rest zijn stuk voor stuk toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:14:
Die Hard en James Bond zuigen (naar GC maatstaven), maar de rest zijn stuk voor stuk toppers.
Die James bond is toch nog een van de betere James bonds van deze generatie. leuke multiplayer met bot support.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:28:
[...]

10E per spel = 80
2de hands cube met memcard = 40E
4 controllers (1 orginele en de rest gewoon?) = ook wel wat.
Als je het zo bekijkt heb je zowiezo niks teveel betaalt :) en tis meer richting goede deal dan slechte deal denk ik. (maar ik weet er niet zoveel van af, loop alleen de laatste tijd wel veel ebay e.d. af te struinen)
de controllers zijn alle 4 origineel

8ste spel was trouwens "medal of honor"

[ Voor 7% gewijzigd door m3gA op 06-04-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*is erover uit dat het wel een goede deal is
Nou ik zeg welkom in het broederschap dat GC heet.

Hier een link met de 20 spellen die je volgens ign inje collectie moet hebben

In de OP staat ook allemaal leuks. Hou ons op de hoogte van de spellen die je koopt/speelt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kunnen we geen websites opzetten met scores van TimeSplitters2 ? Arcade league, Chalanges? Zoiets als we hebben van de MarioKart, alleen dan voor TS2 :p Ik zag ook dat de F-zero&mariokart compo's niet in de SP staan. Kunnen deze erin worden gezet? of heb ik ze gemist

Edit: ze staan er idd :p

@Maxburn, maar daarom kan het nog wel leuk zijn :p ?

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 06-04-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Van 2? Beetje laat niet?
De compo's staan er trouwens gewoon in..al sinds ze bestaan...beter kijken :)

[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 06-04-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:48:
*is erover uit dat het wel een goede deal is
Nou ik zeg welkom in het broederschap dat GC heet.

Hier een link met de 20 spellen die je volgens ign inje collectie moet hebben

In de OP staat ook allemaal leuks. Hou ons op de hoogte van de spellen die je koopt/speelt :)
eerst even mario kart spelen. dan ga ik zelda aanschaffen en dan zie ik wel.. viewtiful joe lijkt me ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
* Schweino heeft er 17 uit die lijst van 20 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 06-04-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Schweino schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:31:
[...]

* Schweino heeft er 17 uit die lijst van 20 :*)
Heb er 18 van, ik mis eternal darkness (wel gehad ooit) en soul calibur 2 (niet mijn soort spel). Jij? :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik mis alleen metroid prime 2, voor de rest heb ik ze allemaal. Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met de lijst. Stuk voor stuk toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Bah. Ik kan Donkey Konga echt niet perfectioneren. Je blijft missers hebben, of bads of wat dan ook. Vind de trommeltjes toch niet zo heel fijn werken. Het is leuk, zeker wel :D maar toch...

Dan vond ik Samba Di Amigo stukken beter :D liedjes op 100% uitspelen geweldig :D

Wie ken Donkey Konga wel perfectioneren? ben ik wel benieuwd na... (dus liedjes echt zonders bads/missers uitspelen) en als je echt goed bent, dan heb je alleen "Greats" en zelfs geen "Oks"

Onmogelijk. :/ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

fZeroNewbie schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:36:
Ik mis alleen metroid prime 2, voor de rest heb ik ze allemaal. Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met de lijst. Stuk voor stuk toppers.
Ik vind die lijst van 20 niet echt heel erg spectaculair. Ik heb er "slechts" 4 ;) maar ik vind wel dat er ook een heel stel andere toppers bestaan, ben het zeker niet eens met deze lijst.

IGN heeft inmiddels ook een heel stuk gewijd aan Odama.

@Captain N; heb je Odama al binnen, een kun je even een stukje schrijven wat je ervan vind?

Meer mensen met inlogproblemen Nintendo Europe? :
Ongeldig e-mailadres. Probeer opnieuw.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18
Richard schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:17:
[...]

Ik vind die lijst van 20 niet echt heel erg spectaculair. Ik heb er "slechts" 4 ;) maar ik vind wel dat er ook een heel stel andere toppers bestaan, ben het zeker niet eens met deze lijst.

IGN heeft inmiddels ook een heel stuk gewijd aan Odama.

@Captain N; heb je Odama al binnen, een kun je even een stukje schrijven wat je ervan vind?

Meer mensen met inlogproblemen Nintendo Europe? :

[...]
Ik ook, behoorlijk irritant, er is altijd iets met die website lijkt het wel. Maarja ik zie liever niet mijn 4500 sterren verdampen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Richard schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:17:
Ja, ik heb hem een eergisteren ontvangen, maar wegens drukte op de studie nog niet echt tijd gehad ervoor. Ik heb even snel de eerste drie levels gedaan, en het is behoorlijk chaotisch. Maar ik merkte al wel dat het in level drie wat beter ging. Het lijkt makkelijker dan het is, een beetje pinballen, maar je moet op veel dingen tegelijk letten.

Een voorbeeldje: de vijand kwam van rechts, dus ik wilde via links er langs. Ik schreeuwen "Move left!". Dus al mijn mannetjes naar links. Ondertussen was ik echter vergeten op die Odama te letten. Ik merkte hem nog net op, vlak voordat 'ie tussen m'n flippers zou vallen, dus ik drukte nog snel L en R in. Ram ik keihard met de Odama dwars door al m'n soldaatjes heen die door mijn "Move left!"-geroep nu precies in de weg van de Odama stonden :+

Wat me ook nog opviel, is dat het spel erg Japans is. Dat was een van de dingen die me aantrok aan het spel, de Japanse middeleeuwse setting. Maar dat het verhaal ook echt helemaal in het Japans verteld wordt (met ondertiteling uiteraard) en met van die oude Japanse prenten had ik niet verwacht. Wat mij betreft positief omdat ik erg geïnteresseerd ben in Japan en diens cultuur, maar misschien zit de gemiddelde gamer daar juist niet op te wachten.

Mijn oordeel tot nu toe (nog geen half uurtje gespeeld): chaotisch, maar ik merkte al dat het beter ging. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat het met een beetje oefening wel goed komt. Leuke Japanse stijl. En natuurlijk een erg leuk en origineel idee! Alleen voor dat laatste raad ik het spel al aan om te kopen. Developers die leuke originele en daardoor misschien niet main-streame games maken verdienen wat mij betreft mijn steun, in de hoop dat zulke games gemaakt blijven worden. Je moet er toch niet aan denken dat er alleen nog maar EA(-achtige)-games zouden zijn... :)

edit: Ik herken me in het verhaal van IGN, en ben ook blij dat ze beamen dat het wat oefening vergt ;) Als ik binnenkort het weer wat rustiger heb ga ik er eens goed voor zitten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 06-04-2006 20:00 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Uit dit lijst van 20 heb ik er maar 3; Soul Calibur II, Animal Crossing en SSB:M.

Spelen er hier mensen trouwens nog een beetje Animal Crossing? Het is een mooi seizoen om weer te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Aap schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:38:
Bah. Ik kan Donkey Konga echt niet perfectioneren. Je blijft missers hebben, of bads of wat dan ook. Vind de trommeltjes toch niet zo heel fijn werken. Het is leuk, zeker wel :D maar toch...

Dan vond ik Samba Di Amigo stukken beter :D liedjes op 100% uitspelen geweldig :D

Wie ken Donkey Konga wel perfectioneren? ben ik wel benieuwd na... (dus liedjes echt zonders bads/missers uitspelen) en als je echt goed bent, dan heb je alleen "Greats" en zelfs geen "Oks"

Onmogelijk. :/ :p
Hmm toen ik het veel speelde had ik behoorlijk vaak geen bads en miss in mijn liedjes.
Maar ik kwam er vorige week achter dat ik dat iig niet meer kan ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb eerder vandaag de startpost een beetje geupdate. Als iemand nog meer aankomende Gamecube toppers weet, laat het me weten, ik zal ze proberen toe te voegen.

Ik heb overigens 15 van de spellen uit die lijst. Als ik de Xbox versie van PoP:SoT meetel kom ik op 16.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 06-04-2006 21:06 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:05:
Ik heb eerder vandaag de startpost een beetje geupdate. Als iemand nog meer aankomende Gamecube toppers weet, laat het me weten, ik zal ze proberen toe te voegen.
Dat ziet er goed uit! Ik denk dat MP7 er nu uit kan. Die is inmiddels uitgekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begreep dat Tomb Raider ook naar de Cube kwam, wellicht ook een topper ;).

(Oh oops staat er al zag ik ;))

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vreemde lijst ik had DK jungle beat er wel op verwacht en Battalion wars hoort er in ieder geval niet op. Die had ingeruild moeten worden voor Fire emblem path of radience of een andere RPG, TOS ofzo niet dat ik daar zo gek van ben maar die lijken mij kwalitatief beter. De nummer 1 hoort Fzero GX te zijn of 2 dan had ik ook geaccepteerd:p

Eternal darkness had er niet opgehoeven. Misschien ook nog een rogue squadron spel zijn wel leuke graphics whore games. Timesplitters2 had net zo goed 3 kunnen staan. Ook krijgt sands of time nog steeds veel te veel credit. Evenals beyond good en Evil. Vind het maar een kromme top 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05
MetroidPrime schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:05:
Harvest Moon: Magical Melody en Super Monkey Ball Adventure ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
D3ft0n3 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:28:
[...]

Heb er 18 van, ik mis eternal darkness (wel gehad ooit) en soul calibur 2 (niet mijn soort spel). Jij? :P
Ik mis Timesplitters (hou niet zo van FPS), Batallion Wars en Killer 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 16:48
Zijn er hier meer mensen die niet (meer) in kunnen loggen op de Nintendo site? Gisteren werkte het nog, maar nu krijg ik "Ongeldig e-mailadres. Probeer opnieuw.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 15:47

Zym0tiC

^_^

Vandaag kwam mijn vriendin aan met Rayman 3. Zou je volgens het doosje en de handleiding met max. 4 spelers moeten kunnen spelen. Echter is er nergens iets van te vinden in het spel zelf :S
Verder ging het saven ook niet zo als gewenst. In een level save ik maar ik kom dan toch in het begin van dat level terecht.

Verder blijft rayman natuurlijk top.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb animal world, en monkey ball 2 en metroid van dat lijstje niet uitgespeeld en meteen weer doorverkocht.

Het is ook niet een top 20 het is een collectie 20

P.s. niemand die voor mij 2 broadband adapters kan regelen? ben bijna jarig en het leek me erg leuk om met zen achten te gaan karten

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blaatschaap11 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:31:
[...]

Ik ook, behoorlijk irritant, er is altijd iets met die website lijkt het wel. Maarja ik zie liever niet mijn 4500 sterren verdampen.
Hmm ik dacht al dat ik de enige was ,maar gelukkig niet dus
ppfff nou maar hopen dat mijn 5690 punten niet van de pleiterik zijn.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

rajackar schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:05:
Hmm toen ik het veel speelde had ik behoorlijk vaak geen bads en miss in mijn liedjes.
Maar ik kwam er vorige week achter dat ik dat iig niet meer kan ;)
Op welke moeilijkheidsgraad? Monkey, chimp, Gorilla? (die laatste, expertmode zegmaar, is dus echt not done. :D ik ben waarschijnlijk gewoon enorm slecht erin hehe heb daar altijd missers en bads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Eternal darkness had er niet opgehoeven. Misschien ook nog een rogue squadron spel zijn wel leuke graphics whore games. Timesplitters2 had net zo goed 3 kunnen staan. Ook krijgt sands of time nog steeds veel te veel credit. Evenals beyond good en Evil. Vind het maar een kromme top 20.
Zo zie je maar dat smaak nog altijd persoonlijk is. BG&E en SoT vind ik persoonlijk echt geniaal.

@ outcast: ik kan ff kijken of ze bij mijn lokale Bart Smit nog liggen voor €10, maar ik garandeer niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:15:
[...]

Zo zie je maar dat smaak nog altijd persoonlijk is. BG&E en SoT vind ik persoonlijk echt geniaal.

@ outcast: ik kan ff kijken of ze bij mijn lokale Bart Smit nog liggen voor €10, maar ik garandeer niks ;)
:9~ waaai waaai waaai (sorry teveel anime gekeken de laatste tijd en hoe jappaners hun vreugde uiten is echt te schattig :))

Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b29/taipau/mID_5768_cID_4755_denkaanmijvoork.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 23:47 . Reden: vergeet me niet :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Nintendo-Europe doet het weer, en de sterren zijn er hier nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Blaatschaap11 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:58:
Nintendo-Europe doet het weer, en de sterren zijn er hier nog gewoon.
Waarom zouden je sterren ineens weg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Slechte backup e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Gisteren was mijn emailadres (accountname) ineens ongeldig, net als bij iemand anders (paar reacties hierboven) dus ik lag vannacht al weer wakker van een gewiste user database (of niet :P), maar alles werkt dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al gezien ?

http://www.endangeredgamer.blogspot.com/

Red steel voor de Revolution.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Dat ziet er best netjes uit.

Vooral die laatste 2 pics zien er vet uit. Dat laat wel goed zien hoe de interactie controller <-> game is.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.