Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.433 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje schrik, maar dan ga ik dat toch even moeten relativeren:

A) Zijn de harde specs wel zo belangrijk? We kennen allemaal de zogeheten mhz hype. Het verschil tussen de Pentium M en 4 om maar iets te noemen. Natuurlijk lijkt het te weinig, maar op papier was de Gamecube eigenlijk ook geen tegenstander van de Xbox (goede specs, alles twee keer zo hoog geclockt) en de Playstation 2 (met de ongelofelijk overhypte, tegenvallende etc "Emotion Engine" Proc).

B ) De revolution heeft geen HD support. Op een gewone TV wordt dus een hoop rekenkracht van de PS3 en Xbox360 niet gebruikt! Daar kan de revolution dan dus al een hoop inlopen.

C) De hele gedachte is radicaal anders. Dat begin ik nu wel door te krijgen:
• Betaalbare, mooi vormgegeven en kleine console
• Prijsdifferentiatie (games van een paar euro tot 50-60 euro)
• Virtual console (wat niet alleen mogelijk maakt om oude klassiekers nog een keer te spelen, maar ook nieuwe verslavende maar simpelere games)
• Wifi connection (gratis (!) multiplayen)
• Natuurlijk de revolutionaire controller
• Het nog te onthullen revolutionaire aspect...

• En ten opzichte van de concurrentie, is denk ik ook heel belangrijk, alleen maar games!

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 30-03-2006 11:35 . Reden: Het is natuurlijk geen Cell, maar "Emotion Engine" CPU ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een console die jaren later uitkomt en (ik ben een computer leek)
niet eens 2 keer zo snel is (als ik de mhz'tjes tel)

Had er wel wat meer van verwacht

ah zoals hoedje het brengt klinkt het wel weer wat beter

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit is zeker lager dan verwacht. Ik heb altijd gedacht dat het rond de 1,5ghz zou moeten komen. Het moet haast wel een heel efficiente architectuur zijn. (was de GC ook) Dit is inderdaad zo ongeveer 2x de Xbox1 qua power denk ik. (door de 1T ram, beter architectuur GPU e.d., PPC vs. Intel)

Heel vreemd..
Overigens is het wel bijna 1 April he. Ik had helemaal geen specs verwacht nu. Aan de andere kant past het wel in eerdere berichten.

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 30-03-2006 11:04 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik volg de redenatie van hoedje compleet, maar ook ik vind deze specs echt zeer laag.
Ik vraag me af of het idd geen 1 april actie is, want hoe zeer nintendo het tegendeel wil blijven beweren: grafische pracht verkoopt.
Nu kan het idd zo zijn dat je daar je console niet op bouwt, maar gezien dat de gc in 2001 is geintroduceert en de rev. eind 2006 zal komen zit daar dus een ruime 5 jaar tussen.
Daar zou je voor een pc-achtige architectuur toch wel minimaal een verdubbeling van de prestaties verwachten, zelfs als je dit niet als je main goal legt.
Vooral het geheugen lijkt mij zeer marginaal indien er mmorpgs's e.d zouden moeten komen.

Maar goed, ik kan leven met deze specs indien het kreng passief gekoeld is en flink goedkoop wordt (149 euro oid) en de games ook stukken goedkoper zijn dan die debiele prijzen van nu

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Odama is bij Zuiderpark ontzettend goedkoop, echter daar aanschaffen wanneer je 'm snel in je bezit wilt hebben is geen optie op dit moment. Ik stelde per mail een vraagje:
Beste klant,

Van donderdag 30 maart tot en met dinsdag 4 april is Zuiderpark Computers + Games
wegens familie omstandigheden gesloten.

Uw e-mail wordt woensdag 5 april beantwoord.

Sorry voor het ongemak !!

Met vriendelijke groet,

Hans de Jonge

Zuiderpark Computers + Games
:(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

en de games ook stukken goedkoper zijn dan die debiele prijzen van nu
En dat blijft een heikel punt. Ik geloof net als MetroidPrime dat Nintendo op gaat draaien voor de hoge ontwikkelkosten van de 360/PS3 games. (third party multiplatform games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu is het de vraag of al die third-party wel voor alle drie de consoles tegelijk gaan ontwikkelen. Zouden ze wel hetzelfde spel op de Revo willen stoppen (met een veel slechtere kwaliteit) als op de PS3 en op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Hm ... rumors, net voor 1 april ...

cpu 485MHz x1,5 = 727.5MHz
gpu 162MHz x1,5 = 243MHz

dus zou de Rev qua specs precies 1.5x sneller zijn dan zijn voorganger ... een simpele upgrade, of is het simpelweg een simpele rekensommetje van IGN om alle nintendo fans om de tuin te leiden :z ...

I really wonder ...

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hahaha.... natuurlijk... Guys, waarom zouden studios nu inneens wel informatie naar buiten brengen omtrent de Mhz van development kits en waren die development kits tot nu toe eigenlijk alleen maar geupgrade Cubes terwijl de echte nog moeten worden gereleased...

Ik denk echt dat het April fools day is hoor... jawel, grote kans dat het zo is.. We shall see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi, 1 April

Eigenlijk zitten er 3x AMD X2 4200+, 2 Gig aan RAM en een HD van 500 GB in...ohja, en de Revo ondersteunt HD....

(dacht het niet eigenlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Weet niet zeker of het 1 april grap is, maar dat maakt ook niet zoveel uit toch. De meeste van ons zitten in het Nintendo kamp omdat de gameplay belangrijk is en er orginele games op uitkomen.[fanboy mode]Wij zijn toch sterker dan die Mhz talk van Sony en Microsoft[/fanboy mode]

De DS is grafisch inferieur aan de PSP, echter zou ik mijn DS voor geen seconden willen inruilen. Waarom? omdat de games leuk zijn.

My point: Wacht tot de E3. Kijk naar de Rev in actie. Zie je games waarvan je denkt: Die moet ik spelen? Dan trek je je conclusies. Ga geen conclusies trekken op basis van Mhz of wat dan ook. 4d stunts is ook nogsteeds een cool racespel, en dat draaide nog op een 486.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Het zou me niet verbazen als dit de echte specs zijn :) Stop het in dat kleine kastje en verkoop het voor 100 euro.

Hoe wil je duur materiaal in zo'n klein ding stoppen voor een betaalbare prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:54:
Weet niet zeker of het 1 april grap is, maar dat maakt ook niet zoveel uit toch. De meeste van ons zitten in het Nintendo kamp omdat de gameplay belangrijk is en er orginele games op uitkomen.[fanboy mode]Wij zijn toch sterker dan die Mhz talk van Sony en Microsoft[/fanboy mode]

De DS is grafisch inferieur aan de PSP, echter zou ik mijn DS voor geen seconden willen inruilen. Waarom? omdat de games leuk zijn.

My point: Wacht tot de E3. Kijk naar de Rev in actie. Zie je games waarvan je denkt: Die moet ik spelen? Dan trek je je conclusies. Ga geen conclusies trekken op basis van Mhz of wat dan ook. 4d stunts is ook nogsteeds een cool racespel, en dat draaide nog op een 486.
tja.. ik vind een paar mooie graphics ook wel leuk hoor.. vroeger genoten van duck hunt, maar hoef nu zeker geen avonden op m'n grote tv blokjes te knallen, om maar even wat te noemen.

Als ik nu m'n n64 aansluit denk ik ook bij mezelf: wat een zuiggraphics en wat hapert het af en toe.. dat doet niets af aan de gameplay maar wel aan mijn speel ervaring.
Concurreren met de ps2/xbox360 vind ik geheel overbodig, maar een flinke grafische upgrade lijkt me niet misplaatst.
Zie zelf de reacties maar over de nieuwe zelda in dit topic: "oooh wat mooi" etc, waarbij je ziet dat het wel degelijk speelt bij de doelgroep.

Mhz ed. zijn idd erg subjectief, maar gezien dezelvde architectuur die er (volgens bericht) gebruikt zou worden gaat het waarschijnlijk niet veel meer dan 2x sneller worden.

maar goed: ik ga er vanuit dat dit een 1 april grap is; ik verwacht in ieder geval een nieuwe architectuur.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Haperende spellen vind ik onaceptabel. Slechte graphics hangt er vanaf. Het is niet precies duidelijk wat een verdubbeling aan specs precies met zich mee zal brengen. De xbox360 is vele male krachtiger dan de xbox. Zien de spellen er dan ook gelijk zoveel x mooier uit. Nee. Het ziet er wel mooier uit, begrijp me niet verkeerd, maar de grafische pracht en de specs gaan niet everedig omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zelfs als het geen 1 April is. Met een nieuwere architectuur en in SD kan je nog steeds hele mooie dingen laten zien. Het ding zal ondanks dezelfde mhz'en e.d. alsnog 50% sneller zijn dan de XB1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Je moet niet alleen naar NU kijken maar ook over bijvoorbeeld 2 jaar. Zon console moet een beetje future proof zijn. Dan wordt er uit die xbox360 wel veel meer gepompt dan nu... Die Rev moet over een tijd wel een beetje acceptabele beelden kunnen bezorgen en niet beelden die van 4 jaar geleden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Van een nieuwe architectuur is hier ook geen sprake dus het argument dat een nieuwe architectuur beter presteert per Mhz is ook niet ecth geldig.
Daarnaast denk ik dat de rev júist van een krachtige CPU kan profiteren omdat mijns inziens de nieuwe controller in veel games voor extra physics berekeningen zou kunnen zorgen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Ter info: Odama heb ik net gesignaleerd bij foregames.nl (tilburg), hij is dus verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Sur_G schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:32:
Je moet niet alleen naar NU kijken maar ook over bijvoorbeeld 2 jaar. Zon console moet een beetje future proof zijn. Dan wordt er uit die xbox360 wel veel meer gepompt dan nu... Die Rev moet over een tijd wel een beetje acceptabele beelden kunnen bezorgen en niet beelden die van 4 jaar geleden zijn.
Indeed.

Ik had nooit verwacht dat de revo echt uber specs zou krijgen, maar deze specs zuigen toch best wel. En dan hebben we het over nu. Dus iets beter graphics als de XBox. Als we 3 / 4 jaar verder zijn dan verwacht ik toch wel een stuk betere graphics als in het begin van de revo. Aan de developers zal het vast niet liggen, maar wel aan de hardware. Je kan er niet meer uithalen dan het maximum, en zo te zien zal dat al heel snel gebeuren.

Maar ach, zoals gezegd kan het ook een 1 april grap zijn. En is dat niet zo, dan vind ik het maar slechte timing om zo'n bericht naar buiten te brengen.

edit:
Ik kwam net dit filmpje tegen in de HK.
:D

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 30-03-2006 14:09 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik geloof echt niet dat dit een 1 april grap is:
Some gamers are -- whether they have admitted it to themselves or not -- obsessed with the notion that Revolution must compete visually with Xbox 360 and PlayStation 3. From that point of view, it's easy to look at the console's tech specs and wonder why they are not as powerful as the others. But I propose you take a different point of view -- one that puts graphics in the back seat and gameplay up front. Ask yourself why Microsoft and Sony have not advanced their controllers. Look at what Nintendo is attempting with Revolution's free-style pointer. Look at the technology in place there. Now, imagine the gameplay possibilities that may await because of this new device, which is, at least to me, fundamentally more important than any bump in graphic horsepower. This is the driving force behind Revolution. Whether the final system will live up to Nintendo's ambitions, I have no idea. But I'll tell you, quite honestly, that the potential is enormous.
http://blogs.ign.com/matt-ign

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

TdV schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:46:
Ter info: Odama heb ik net gesignaleerd bij foregames.nl (tilburg), hij is dus verkrijgbaar.
Ik heb net een hoop zaken rondgebelt. C-square Breda was uitverkocht (nu al). Replay Breda had er nog op voorraad. MM Breda krijgt ze vanmiddag misschien binnen (tot 1600uur mogelijk). Prijzen waren gewoon €60,-- MM wilde geen prijzen noemen :( Vroeger lukte me dat altijd wel op een listige manier.

I.v.m. Zuiderpark familiegeval toch maar besteld bij GameConcurrent.nl €55,00 incl verzend. Vanwege de Mic wordt deze netjes in een doosje verstuurd (door een medewerker bevestigd) dus ik hoef niet bang te zijn voor verzendschade (doosjes fetish ;) ) Morgen meer niews dus.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Mensen.

Het hoeft allemaal niet op HD. Kortom, je gamet in dezelfde resolutie als nu. Zelfde resolutie * 2 maal de snelheid = veel meer details en effecten.

Vergelijk het met een nieuwe PC kopen die twee maal zo snel is, maar met hetzelfde ouwe beeldscherm.

Kortom, het zal allemaal wel meevallen.

Of het is een 1 april grap, dan heb ik niks gezegd ;)

Stiekem valt het me toch wat tegen hoor, daar niet van :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is de Revo dus wel degelijk een Cube on steroids :p

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Eigenlijk meer een Evolution :p

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
De console is misschien een evolution, de controler kan je toch echt wel een revolution noemen ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Odama net gespot bij FRS. Je krijgt de mic en michouder erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Sur_G schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:08:
Odama net gespot bij FRS. Je krijgt de mic en michouder erbij.
Ik denk dat ik 'm daar maar ga halen, ook gameconcurrent kan 'm niet leveren voor €55,00 Bleek een foutje te zijn in de voorraadstatus :(

Hoe kreeg je ook weer 10% korting @ FRS?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Richard schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:19:
[...]Hoe kreeg je ook weer 10% korting @ FRS?
Pistool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Richard schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat ik 'm daar maar ga halen, ook gameconcurrent kan 'm niet leveren voor €55,00 Bleek een foutje te zijn in de voorraadstatus :(

Hoe kreeg je ook weer 10% korting @ FRS?
Lid zijn van de PU :p of lid zijn van CJP. Vroeger waren er kaarten van cocacola ? en verder weet ik het niet :) wel krijg je korting als je FreeBees hebt.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Aap schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:31:
[...]

Lid zijn van de PU :p of lid zijn van CJP. Vroeger waren er kaarten van cocacola ? en verder weet ik het niet :) wel krijg je korting als je FreeBees hebt.
Ik denk dat ik maar wacht, er zijn geen goede reviews te vinden over het spel, en uit principe betaal ik geen €59,99 voor een game. Er moet minstens "iets" vanaf kunnen.

Ik heb op dit moment nog genoeg te spelen, ik denk dat ik een ander maar eventjes de gok laat wagen, en dan kan ik altijd er nog voor gaan. Ik in het slechtste geval wel 10 dagen mijn €55 kwijt aan gameconcurrent.nl vanwege vooruitbetaling. Ik vond ze daar wel ontzettend vriendelijk, geen probleem met annuleren enzo. Toppie.

Ik ben ontzettend gek van flipperspellen, maar het is nog maar af te vragen of ik dit zie zitten. Grappig is de combinatie natuurlijk wel.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Richard schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:37:
[...]

Ik denk dat ik maar wacht, er zijn geen goede reviews te vinden over het spel, en uit principe betaal ik geen €59,99 voor een game. Er moet minstens "iets" vanaf kunnen.
http://play.com/play247.a...page=search&Go.x=0&Go.y=0

Nog geen 44 euro inc verzenden en direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rajackar schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:45:
Van een nieuwe architectuur is hier ook geen sprake dus het argument dat een nieuwe architectuur beter presteert per Mhz is ook niet ecth geldig.
Daarnaast denk ik dat de rev júist van een krachtige CPU kan profiteren omdat mijns inziens de nieuwe controller in veel games voor extra physics berekeningen zou kunnen zorgen.
Dat dacht ik inderdaad ook ja. Natuurlijk hoeven graphics niet op 1 te staan, maar met mhz/kracht kun je meer dan alleen maar simpelweg de grfx oppoetsen, jij noemt al realistische physics berekeningen en ik zelf zat te denken aan AI of grotere speelwerelden. GTA wordt leuk gevonden omdat je je vrijelijk kunt bewegen in een grote wereld, dat voegt wel degelijk wat toe aan de speelervaring. Daar heb je misschien niet zo heel veel mhz voor nodig, maar wel weer een bult geheugen. Een spel als Civ IV ziet er grafisch niet retestrak uit ofzo, maar het vereist wel wat kracht omdat er veel AI in zit. Kracht kun je wel degelijk gebruiken om de speelervaring te verbeteren, dus het zou me tegenvallen als Nintendo het echt helemaal links laat liggen zoals ze nu doen.

Overigens zou het me niets verbazen als dit een 1 april grap van IGN is, want het is inderdaad wel heel toevallig dat het gewoon maal 1.5 is en dat zelfs de architectuur niet eens aangepast zou zijn.

Hoop trouwens wel dat er een Dolby Digital uitgang op de Revolution komt. Zal wel aangezien er ook DVD's op afgespeeld kunnen worden, maar dan moet het natuurljk ook wel in spellen beschikbaar zijn. Niet dat DD2 slecht is, maar dat zit niet op mijn versterker en DD klinkt beter dan het geluid dat ik er nu uitkrijg.

[ Voor 19% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-03-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Bij FRS kun je 10% krijgen(kopen) als je er een FREE-ID aanschaft. Deze kost 10 euro hiermee krijg je 1 jaar lang 10% korting op games/movies/music. Niet op hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Erg bedankt, ik was die vergeten, deed ik "vroeger" altijd aardig zaken mee. Moet er nog eens goed over na denken want ik heb liever een NL versie dan een UK, niet dat het iets uitmaakt, maar dan heb ik wel een NL hoesje en NL handleiding. Tis natuurlijk wel een heel erg net bedrag. Zeker als je kijkt dat Sonic Riders :r ook £29,99 kost terwijl die in NL €44,95 is.
Sur_G schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:54:
Bij FRS kun je 10% krijgen(kopen) als je er een FREE-ID aanschaft. Deze kost 10 euro hiermee krijg je 1 jaar lang 10% korting op games/movies/music. Niet op hardware.
Mwah, niet interessant dus, ik koop er haast nooit iets omdat ze altijd de adviesprijzen vragen, en als er een 3=2 actie is zal je toch geen gebruik mogen maken van je FREE-ID denk ik.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het even meezit is zometeen Nintendo het enige bedrijf (in vergelijking met Sony en Microsoft) dat winst maakt op zowel de hardware als op de software. Ze kunnen de hardware zeer goedkoop inkopen omdat het niet helemaal high-end meer is en dan zouden ze dus winst kunnen behalen (of quitte kunnen spelen) bij de Revolution.
Zouden ze dhr. Gates achterna gaan qua geld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Momenteel maakt Sony ook winst op zowel de hardware als de software. En MS is ook van plan om de hardware uiteindelijk met winst te verkopen omdat ze zelf de ontwerpen van de hardware nu in bezit hebben en dus makkelijker kunnen switchen van leverancier. Sony en MS zitten niet in de industrie omdat ze het zo leuk vinden, maar omdat er gewoon goed geld te verdienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Hoedje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:13:
Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje schrik, maar dan ga ik dat toch even moeten relativeren:

A) Zijn de harde specs wel zo belangrijk? We kennen allemaal de zogeheten mhz hype. Het verschil tussen de Pentium M en 4 om maar iets te noemen. Natuurlijk lijkt het te weinig, maar op papier was de Gamecube eigenlijk ook geen tegenstander van de Xbox (goede specs, alles twee keer zo hoog geclockt) en de Playstation 2 (met de ongelofelijk overhypte, tegenvallende etc "Emotion Engine" Proc).
De Mhz myth gaat over het vergelijken van kloksnelheden van twee processoren met twee verschillende architecturen. De architectuur van de Gamecube zal vrijwel hetzelfde zijn als die van de Revolution, dus je zult ze direct met elkaar kunnen vergelijken(tenzij de CPU of GPU nog nieuwe features zal krijgen zoals bijvoorbeeld een VMX unit zoals in de Xbox 360 of SPE's zoals in Cell). De Mhz myth gaat hier dus (waarschijnlijk) niet op.

Ik snap overigens niet waarom dit een 1 april grap zou zijn. Het hele idee van een 1 april grap is dat je de grap op 1 april vertelt zodat iedereen toch wel een redelijke kans heeft om er achter te komen dat het een 1 april grap is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:26:
Ik snap overigens niet waarom dit een 1 april grap zou zijn. Het hele idee van een 1 april grap is dat je de grap op 1 april vertelt zodat iedereen toch wel een redelijke kans heeft om er achter te komen dat het een 1 april grap is.
Veel 1 april grappen zijn juist voor 1 april, zodat je op 1 april kunt vertellen dat het een 1 april grap was. Anders trapt er nooit meer iemand in een 1 april grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:23:
Momenteel maakt Sony ook winst op zowel de hardware als de software. En MS is ook van plan om de hardware uiteindelijk met winst te verkopen omdat ze zelf de ontwerpen van de hardware nu in bezit hebben en dus makkelijker kunnen switchen van leverancier. Sony en MS zitten niet in de industrie omdat ze het zo leuk vinden, maar omdat er gewoon goed geld te verdienen is.
Ik kan het fout hebben, maar wordt er niet juist winst gemaakt op de spellen die 'in naam van Sony/Microsoft/Nintendo' worden gemaakt? Zowel de Xbox 360 als de PS3 worden naar mijn weten verkocht met verlies zodat er wél winst kan worden gemaakt op het aantal games dat wordt verkocht...

Overigens had ik er natuurlijk wel bij moeten zetten dat ik doelde op de next-gen consoles. Zoals het er naar uit ziet lijkt Nintendo toch dan de enige te worden die winst gaat maken met de verkoop van hardware (of in ieder geval minder verlies)

(edit: overdreven veel regels tussen quote en mijn bericht)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:30:
[...]

Veel 1 april grappen zijn juist voor 1 april, zodat je op 1 april kunt vertellen dat het een 1 april grap was. Anders trapt er nooit meer iemand in een 1 april grap.
Een 1 april grap is alleen een 1 april grap op 1 april of als de grap iets met 1 april te maken heeft. Geen van beide is hier het geval, dus het is geen 1 april grap.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:40:
Ik kan het fout hebben, maar wordt er niet juist winst gemaakt op de spellen die 'in naam van Sony/Microsoft/Nintendo' worden gemaakt? Zowel de Xbox 360 als de PS3 worden naar mijn weten verkocht met verlies zodat er wél winst kan worden gemaakt op het aantal games dat wordt verkocht...
Daar wordt ook "de" winst op gemaakt en bij de lancering worden de consoles vaak met verlies verkocht, maar na een x aantal jaar hoeft dat niet meer. Een PS2 is nauwelijks meer dan een opgevoerde DVD speler, toch wordt hij nog voor 149,- verkocht. Dus momenteel maken ze ook op de verkoop van de console nog wel winst (misschien niet heel veel, maar er wordt geen verlies meer op gedraaid). Bij de Xbox ligt dat anders omdat de Xbox een heel duur ontwerp heeft. Om te voorkomen dat MS weer in deze valkuil zou stappen hebben ze bij de 360 wat dingen anders gedaan. Maar momenteel wordt ie idd met verlies verkocht en dat zal bij de PS3 in het begin ook wel het geval zijn.
MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:40:
Een 1 april grap is alleen een 1 april grap op 1 april of als de grap iets met 1 april te maken heeft. Geen van beide is hier het geval, dus het is geen 1 april grap.
Is ook, maar niet iedereen denkt daar hetzelfde over. En als IGN als grappenmaker er een andere opvatting over heeft, dan kan het dus best wel een 1 april grap zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-03-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je al moet gaan geloven wat IGN beweert op het gebied van Nintendo is het al wel heel erg. Ik weinig sites die zoveel moeite doen om hun publiek te doen geloven dat ze niet anti-Nintendo zouden zijn terwijl ze het overduidelijk wel zijn.

Zeker als ze het publiceren vlak voor 1 april moet je toch al een grote april fool zijn om dit nog serieus te nemen.

Iets anders, wanneer komt mario power tennis eigenlijk op platinum uit? Om de een of andere reden blijft die duurder dan de gemiddelde game (53 euro bij play, een uitzondering aangezien de maximum prijs daar normaal 48 euro is), en dit nog voor een wreed lange tijd.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor de Bol.com mensen. Ik kreeg deze mail op 3 mail adressen binnen:
Beste klant,

Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.

Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
we uiteraard niet toestaan.

Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik
zullen we extra kosten in rekening brengen.

Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen

begroeten.
De amateurs... De controller is er volgens mij wel doorheen gekomen, daar ik een briefje heb liggen dat er iets bij de buren ligt. Alleen 2 DVD's dus niet. Voor de mensen die dus GC spullen bestelt hebben met de code, het kan zijn dat je binnenkort ook zo'n mail ontvangt.

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-03-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:22:

[...]

De amateurs... De controller is er volgens mij wel doorheen gekomen, daar ik een briefje heb liggen dat er iets bij de buren ligt. Alleen 2 DVD's dus niet. Voor de mensen die dus GC spullen bestelt hebben met de code, het kan zijn dat je binnenkort ook zo'n mail ontvangt.
Ik heb zo'n mail niet ontvangen, maar zoals eerder vermeldt heb ik ook netjes met mijn "normale" account besteld waar ik al een historie op had gebouwd. Ik heb maar 1 controller besteld. Vannacht is deze op "verzonden" komen te staan, dus ik verwacht hem morgen eigenlijk toch wel. Ik vind het zelf een beetje het probleem van BOL. Ze hebben zelf vouchers uitgegeven, die samenkonden met de actie "gratis verzenden". Het was natuurlijk niet heel netjes, maar zeker niet illegaal. Misbruik maken van de situatie was natuurlijk wel erg aantrekkelijk, gelukkig heb ik me in kunnen houden.

Als je weer een voucher gebruikt ten onrechte en dan een bedrag erbij gaan rekenen is echt niet netjes.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de freerecordshop krijg je ook 10% korting met een ANWB pasje.
Ik neem die van me vader altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:46:
Bij de freerecordshop krijg je ook 10% korting met een ANWB pasje.
Ik neem die van me vader altijd mee.
Je hebt helemaal gelijk, zie hier

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:26:
[...]

De Mhz myth gaat over het vergelijken van kloksnelheden van twee processoren met twee verschillende architecturen. De architectuur van de Gamecube zal vrijwel hetzelfde zijn als die van de Revolution, dus je zult ze direct met elkaar kunnen vergelijken(tenzij de CPU of GPU nog nieuwe features zal krijgen zoals bijvoorbeeld een VMX unit zoals in de Xbox 360 of SPE's zoals in Cell). De Mhz myth gaat hier dus (waarschijnlijk) niet op.

Allereerst doelde ik eigenlijk op het verschil tussen de xBox en de Gamecube. Iedereen ging namelijk ineens een 733 mhz celly vergelijken met een 728 mhz ppc. Zo werkt het natuurlijk niet. Daarnaast geloven jullie (je) nou serieus dat de architectuur zo hetzelfde is dat verdubbelen van de kloksnelheid gelijk is aan de uiteindelijke prestaties. Er zit ruim vijf jaar tussen! Geloof me maar, dat er echt aardig wat dingen aan zijn toegevoegd.

Daarnaast lees ik een paar keer, dat zolang Nintendo maar genoeg geheugen toevoegt toch alles goed zou zijn. Nintendo gebruikt supersnel ram geheugen, je kunt je voorstellen dat je daardoor met veel minder toekomt!

Maar goed we kunnen hier lang en breed over discussieren! Pas op de E3 zullen we ingame beelden zien en weten we hoe goed of hoe slecht het is. Ik moet heel eerlijk zeggen dat de graphics van bijv. de xbox 360 mij erg tegenvallen tot nu toe (terwijl die op papier, zeker t.o.v. de orginele xbox ongelofelijke specs heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:55:
Nintendo gebruikt supersnel ram geheugen, je kunt je voorstellen dat je daardoor met veel minder toekomt!
Is toch hetzelfde ram geheugen als in de GC? Is dat na 5 jaar werkelijk nog snel te noemen? Neem aan dat die ontwikkelingen ook niet stil hebben gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:22:

[...]

Ik heb hem ook ontvangen op mijn beide opgegeven accounts. Viewtiful Joe 2 was echter wel gewoon geleverd, Timesplitters 3 niet.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:05:
[...]

Is toch hetzelfde ram geheugen als in de GC? Is dat na 5 jaar werkelijk nog snel te noemen? Neem aan dat die ontwikkelingen ook niet stil hebben gestaan.
Het schijnt momenteel nog steeds hogere snelheden aan te kunnen dan DDR2. Er zijn alleen geen exacte specs van 1T-SRAM bekend, dus het is moeilijk te zeggen in hoeverre dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:40:
[...]

Net zoals dat het geen 1 aprilgrap is dat de Omval (een expres schuin gebouwd theater in Diemen) rechtgetrokken zou worden volgens de Diemer Courant?
Of dat www.ps2hd.com overgenomen is door PS2-Scene.org?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:39:
.. Ik heb maar 1 controller besteld. Vannacht is deze op "verzonden" komen te staan, dus ik verwacht hem morgen eigenlijk toch wel...
Ik heb mijn controller net bij de buren opgehaald, die was gister al bezorgd. Dus nogmaals bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Whut?! schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:51:
[...]

Net zoals dat het geen 1 aprilgrap is dat de Omval (een expres schuin gebouwd theater in Diemen) rechtgetrokken zou worden volgens de Diemer Courant?
Of dat www.ps2hd.com overgenomen is door PS2-Scene.org?
Als er bekend wordt op 1 april of dat het per 1 april gaat gebeuren is het wel een 1 april grap, anders niet. Het heet niet voor niets een 1 april grap. Anders kun je net zo goed ergens midden in oktober een grap kunnen uithalen om vervolgens te roepen dat het een 1 april grap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:58:
[...]

Ik heb mijn controller net bij de buren opgehaald, die was gister al bezorgd. Dus nogmaals bedankt voor de tip :)
Buurvrouw belde net, ook mijn pakketje was binnen. Ik had een BigBen Mini besteld, alleen die hadden ze alleen in zwart (wilde eigenlijk een paarse maar die hadden ze niet).. Maak ik pakketje open, zit er een paarse in, wat een geluk zeg.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een 1 april grap is een 1 april grap als:

1. De grap op 1 April uitgehaald wordt.
2. Er in de grap een verwijzing zit naar 1 aprul, de eerste van april, begin april. e.d.

Met dit nieuws is dat niet zo, echter zie ik vaak genoeg "foute" 1 April grappen die voor 1 April uitkomen en helemaal niet verwijzen naar 1 April. Ik ga er even van uit dat het klopt..maakt me namelijk weinig uit, de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sterrencatalogus update:
  • 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat L
  • 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat M
  • 3500 - Animal Crossing: Wild World t-shirt - maat S
  • 1500 - Animal Crossing: Wild World poster
  • 1500 - Animal Crossing: Wild World poster (landscape formaat)
  • 1000 - Animal Crossing: Wild World pen
  • 1000 - Animal Animal Crossing: Wild World sleutelhanger

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 31-03-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal dat een echte poster zijn, of alleen maar een bestand dat je zelf moet uitprinten? Een echte grote poster vind ik opzich wel leuk...

Oh en: hier zitten vast ook nog wel mensen die nog geen DS hebben maar er wel eentje willen. ;)
Ik mag er namens Nintendo eentje weggeven op mijn site, dus daar heb ik een kleine prijsvraag omheen gebouwd.
Link

Ze stellen een DS + Animal Crossing beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Surrounded: Haal dat bericht eens ff heel rap weg! :( :P

Ik wil nog wel kans maken! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-03-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

SCI heeft eengekondigd dat deze zomer Tomb Raider Legend uitkomt voor de Gamecube, DS en GBA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:15:
SCI heeft eengekondigd dat deze zomer Tomb Raider Legend uitkomt voor de Gamecube, DS en GBA. :)
Ik had het al eerder gepost, maar ook weer verwijderd omdat ik nog geen betrouwbare bron kon vinden. Ik kan momenteel ook nog steeds geen betrouwbare bron vinden, maar het is hoogstwaarschijnlijk geen grap.

Ik vraag me af waarom er juist nu Tomb Raider wordt aangekondigd voor de Gamecube, of zou het met de backwards compatibility van de Revolution te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:27:
[...]

Ik had het al eerder gepost, maar ook weer verwijderd omdat ik nog geen betrouwbare bron kon vinden. Ik kan momenteel ook nog steeds geen betrouwbare bron vinden, maar het is hoogstwaarschijnlijk geen grap.

Ik vraag me af waarom er juist nu Tomb Raider wordt aangekondigd voor de Gamecube, of zou het met de backwards compatibility van de Revolution te maken kunnen hebben?
Waarschijnlijk gewoon ook omdat ze vertrouwen hebben in de nieuwe Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeef mij vader, want ik heb gezondigd.

Ik heb een ps2 spel gekocht...

Ik heb niet eens een ps2...

Maar goed ik zag em liggen R-type final voor 10E. Ik dacht als dat word wat ik denk dat het word. (een grote chaos van scroller vliegtuigjes, vuurbolletjes die je niet aan mag raken en van alles flitsend door elkaar) Dan moet ik em gewoon hebben.

Hmm mss over een jaar of 2 een ps2 lenen van iemand (Zoals je nu makkelijk een ps1 geleend krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als je van dat soort spellen houdt kan ik je Ikaruga aanbevelen. Als je R-type al veel kogeltjes tegelijk op je scherm vindt... ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:04:
Als je van dat soort spellen houdt kan ik je Ikaruga aanbevelen. Als je R-type al veel kogeltjes tegelijk op je scherm vindt... ;)
ja ik weet. rtype was ook als vervanging voor het dure en moeilijk verkrijgbare ikaruga.

Maar denk dat rtype ook tof kan zijn. Zeker weten plus makkelijk beschikbaar voor maar 10E.

Ikaruga koop ik ooit wel een keer als ik veeeel geld heb enzo :) (30E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:46:
Maar goed ik zag em liggen R-type final voor 10E.
offtopic:
Bij welke winkel? Voor 10 euro wil die ook wel hebben. :D
Ik dacht als dat word wat ik denk dat het word. (een grote chaos van scroller vliegtuigjes, vuurbolletjes die je niet aan mag raken en van alles flitsend door elkaar) Dan moet ik em gewoon hebben.
Zoiets is het inderdaad. Volgens de meeste recensies is het niet de beste R-Type, maar wel een waardig afscheid van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:38:
[...]

offtopic:
Bij welke winkel? Voor 10 euro wil die ook wel hebben. :D

[...]

Zoiets is het inderdaad. Volgens de meeste recensies is het niet de beste R-Type, maar wel een waardig afscheid van de serie.
Neen! ipv dat mijn zonde word vergeven. Veroorzaak ik nog meer godslasteraars.
Eplaza ps2 versie he. nog iets van vijf stuks. bij de eplaza in oss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:38:
Het laatste deel? Dat is zonde, het was een supertoffe serie vond ik. Ik heb sinds kort Super R-Type :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

na vele jaren console loos door het leven te zijn gegaan, mijn laatste was een sega megadrive :Y) , heb ik toch zin om weer eens een console te kopen.

De gamecube heeft op dit moment mijn voorkeur om de volgende redenen:
  • Goedkoop in aanschaf (99 euro)
  • In de toekomst wil ik een revolution en aangezien de games backwards compatible zijn, heb ik gelezen, is het in ieder geval niet zonde van mijn centen.
  • Leuke games. :)
Alleen soms bekruipt me het gevoel om toch voor de ps2 te gaan, vooral vanwege de vele games. Hoewel daar natuurlijk een hoop krap bij zit 8)7
Alleen de prijs voor een kale set (159 euro) vind ik toch best hoog. Zeker omdat de ps3 eraan zit te komen en je er niet eens een spel bij krijgt.

Bij aanschaf van een GC waar moet ik dan nog aan denken? Zowieso een memory card. Maar hoe is het gesteld met de kwaliteit van de meegeleverde kabels. GC wordt aangesloten op een samsung breedbeeld.

edit:
Owja en volgens mij heeft de GC meer games die je even tegen vrienden kan spelen zonder eerst een uur bezig te zijn met de controlles enzo uit te leggen. GC == gezelliger? :p

[ Voor 10% gewijzigd door Zym0tiC op 01-04-2006 14:02 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zym0tiC schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:00:
na vele jaren console loos door het leven te zijn gegaan, mijn laatste was een sega megadrive :Y) , heb ik toch zin om weer eens een console te kopen.

De gamecube heeft op dit moment mijn voorkeur om de volgende redenen:
  • Goedkoop in aanschaf (99 euro)
  • In de toekomst wil ik een revolution en aangezien de games backwards compatible zijn, heb ik gelezen, is het in ieder geval niet zonde van mijn centen.
  • Leuke games. :)
Alleen soms bekruipt me het gevoel om toch voor de ps2 te gaan, vooral vanwege de vele games. Hoewel daar natuurlijk een hoop krap bij zit 8)7
Alleen de prijs voor een kale set (159 euro) vind ik toch best hoog. Zeker omdat de ps3 eraan zit te komen en je er niet eens een spel bij krijgt.

Bij aanschaf van een GC waar moet ik dan nog aan denken? Zowieso een memory card. Maar hoe is het gesteld met de kwaliteit van de meegeleverde kabels. GC wordt aangesloten op een samsung breedbeeld.
Ik zou sowieso (welke console) je ook koopt, gaan voor tweedehands. Je geeft zelf al aan dat je de revolution wil gaan kopen, dus de Gamecube hoeft niet meer zo lang mee te gaan. Bij een cube moet je inderdaad een memory card hebben, een RGB kabel is aan te raden en 4 controllers ook wel :P ...

Ik denk dat je voor 150 euro, toch wel tweedehands een Cube moet kunnen kopen met een paar hele leuke spellen, 4 controllers en een memory card.

En schaamteloze copy-paste uit de startpost:
• Goedkoopste console (hardware & software)
• Nintendo's exclusieve games: Mario, Zelda, Metroid en vele anderen alleen op de Cube!
• Exclusieve third party games als Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Resident Evil 0 en 4, Final Fantasy Chrystal Chronicles.
• De Nintendo-feeling
• Kortste laadtijden
• Draadloze controller Wavebird
• Gameboy Player add-on, hiermee kun je Gameboy games op je Cube spelen
• Linkbaar met de GBA voor extra spelmogelijkheden
• Metroid Prime - Hoogst scorende game van deze generatie!
De Gamecube heeft van alle consoles het grootste en gezelligste topic op GoT

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hum ik weet het niet, heb het nooit zo op 2de hands voor wat betreft de hardware. Dan koop ik liever de GC nieuw en de games 2de hands. het is trouwens wel dat ik niet gelijk na de release een revolution ga kopen. Ik kijk liever eerst een beetje de kat uit de boom. Voordeel is dan natuurlijk dat de console en de games goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop tegenwoordig alleen maar tweedehands! als je ziet dat nieuwe games richting de 60 euro kosten en je diezelfde games eigenlijk altijd wel voor <20 euro kunt krijgen 2ehands is de keuze voor mij snel gemaakt.
overgens nog nooit wat mis mee gegaan!

koop eigenlijk tegenwoordig redelijk veel 2ehands (wel nieuwstaat natuurlijk!). vaak niet omdat het geld niet heb voor iets nieuws, maar het met een hoop dingen zo dat ze dusdanig snel in waarde dalen dat het voor m'n gevoel zonde van m'n geld is (mobiele telefoons, tv's, games etc).
Als ik een tv koop voor 200 euro die nieuw ruim het 4 voudige kost is dat toch prima geregeld? zelfde voor games.

de revo ga ik ook zeker 2e hands aanschaffen net als de games! daar bespaar je gewoon zoveel mee dat je je dan best een keer kunt permitteren je een buil te vallen bij een oplichter/miskoop.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Qua hardware prefereer ik meestal ook wel nieuwe zooi. Revo gaat er ook zeker direct komen! Zodra de releasedate bekend wordt ga ik hem reserveren bij de lokale Replay (reserveer liever bij speciaalzaken).

Maar in dit geval zou ik ook voor een 2e hands cube gaan, maar dan wel met een nieuwe controller zodat het toch nieuw aanvoelt ;-). Nintendo hardware is over het algemeen niet kapot te krijgen dus dat zou gewoon goed moeten zijn. Wel zou ik persoonlijk voor een deal gaan met zo min mogelijk gebruikte controllers. Die dingen worden nl. wel snel vies ;-)

Op eBay kun je ook profiteren van mensen die Mario Soccer proberen goedkoper te krijgen:
http://cgi.ebay.nl/witte-...20391QQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 01-04-2006 14:56 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Nja wou dat ding toch wel dit weekend hebben, ben sinds 5 uur thuis en nu zwaar addicted. Het is dat ik zo een verjaardag heb anders zat ik nog te spelen.... en ik niet alleen iedereen in huis zat toestraks op mijn kamer :D

Gelijk een 64MB kaartje mem kaartje bij gehaald en een extra controller. nu is die controller, big ben, kleiner als de originele. Volgens die gast van dixons zijn die grote ook nog heel moeilijk te krijgen. Klopt dit?
Die big ben is wel ideaal voor mijn zusje en mijn vriendin, ligt net wat beter in de hand voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja dat klopt, die grote zijn moeilijk verkrijgbaar. Ik heb zelf uit nood ook maar zo'n kleine gehaald, maar ik vind het eigenlijk maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is BK toch een top spel.
Het duurde 30 uur maar ben nu eindelijk waar ik wou zijn.
spoiler:
Ik vroeg me al af wanneer ik wat meer vrijheid zou krijgen. soort van map roam bij ff7 na een tijdje. Nu speel ik iig xelha (die ik veel liever vind en wanneer ik antwoord wel meer op haar lijn lig). Baal alleen dat ik Kalas zo sterk heb gemaakt. (all die appelkoeken e.d. waren voor hem plus heeft hij nog mooie magnus van mij. Maar ach ik ben zo goed ik maak em straks toch wel dood ;))

Ik vind die kleine controllers ook niks. Voelt zowiezo niet "vloeiend" aan zoals alleen een orginele kan aanvoelen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Iemand al bekend met Odama, hij ligt nu officieel al 2 dagen in de winkel, maar ik kan nog niet echt een review o.i.d. vinden. Op IGN staat nog steeds NR (no rating). Ik blijf het een risky gok vinden. Misschien moet ik maar gewoon even naar een game-speciaalzaak gaan en kijken of ik 'm daar eerst kan proberen, maar dan betaal ik natuurlijk weer wel de hoofdprijs van €59,99 :(

1 april is inmiddels weer voorbij. http://revolution.ign.com...olution news site van IGN staat geen verwijzing van de rev specs & 1 april. Misschien moeten we er dan toch maar vanuit gaan dat het de "echte" specs zullen worden. Ik ben en blijf een Nintendo Fanboy, maar ook in mijn ogen is het een opgevoerde cube. Maar dan komen we er weer bij dat je ook zonder gelikte specificaties ook een knap staaltje huiskamer-entertainment in elkaar kan flansen (Nintendo heeft dit eerder bewezen.)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920813.asp

[ Voor 93% gewijzigd door Max|Burn op 02-04-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich niet zo erg. Wellicht mikt Nintendo er ook op, met z'n lage prijs voor de Revolution, dat men naast een Xbox 360 of PS3 wel een Revo neerzet, naast de mensen die puur voor de Revo gaan. Ik althans wel, ik ga eerst voor de Revo, en zet er tzt een PS3 naast. Xbox komt niet meer in dit huishouden, heb echt spijt van die vorige, op 2 games na of zo. Maar ja, ik ben redelijk uitgekeken op online shooters, wellicht is dat een oorzaak. Zowieso heeft dat ding, en nog steeds, bijna alleen maar PC games. Ikzelf moet zeggen dat ik geen console heb gekocht om Doom er nog eens braafjes op over te doen, of Quake IV .... ik ben aan console verslaafd geraakt door de gametypes die of op PC niet aanwezig waren, of niet lekker speelbaar zijn op PC. Nintendo / Cube games hebben bij mij nog steeds de hoogste entertainment waarde, maar op de PS2 zit ook genoeg. Helaas vind je op de CUbe nog steeds geen God of War / Devil May Cry-achtige game, ik hoop dat men daar met de Revolution verandering in brengt .... maar ach, die PS3 komt er toch wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik denk dat Nintendo ook wel meer aand third party ontwikkelaars mag denken. Misschien kan Nintendo goede spellen maken waarbij graphics niet belangrijk zijn, maar voor andere geldt dat niet. Als je een bepaalde sfeer wilt neerzetten kunnen graphics wel degelijk helpen. En computerkracht kan ook voor andere dingen gebruikt worden, zoals ik al eerder zei.

Maar goed, de uiteindelijke specs van de GC kwamen uiteindelijk ook nog wat beter uit de bus dan aanvankelijk bedoeld was (toch?), dus misschien voeren ze hem in ieder geval nog een beetje extra op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als deze specs echt zijn dan zie ik met name problemen bij multiplatform games. Maar op zich waren die er sowieso al vanwege de controller. Feit is gewoon dat de Revo valt of staat bij het succes van de controller. Als het aanslaat en er goed gebruik van wordt gemaakt kan het de nieuwe richting voor console gaming worden en dan komen de X360 en PS3 toch ouderwets over ondanks betere graphics. Bijkomend voordeel van deze specs is wel dat de laadtijden wederom laag kunnen zijn, waar ik eigenlijk wel van uit ga!

Persoonlijk denk ik dat met name vanwege de mogelijkheden voor FPS en RTS games (PC genres) dat de Revo een goede kans maakt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Als ze een paar echt goeie RTS games kunnen fabriceren zie ik grote potentie. RTS liefhebbers zijn een mooie groep gamers die de console's tot nu toe links laten liggen. Daarnaast snap ik niet waarom we nog geen adventure titel ala Sam & Max aangekondigt zien voor de rev. Dit zou toch geen probleem mogen zijn. 1. het kan makkelijk met de nieuwe controller. 2. dit type games past perfect bij nintendo. 3. Rts spellen zoals starcraft zijn ook in Japan erg populair volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik blijf het toch nog steeds jammer vinden dat het niet én revolutionair én heel krachtig wordt. Van de 3 consoles spreekt de Rev me echt het meest aan, maar ik vind het zo jammer van het ontbreken van die HDTV resolutie. Ik kan nu niet echt zeggen dat ik de pal-output van de Cube zo geweldig vind op mijn LCD televisie en ik ben bang dat dat op de Rev niet veel beter wordt.

Daarnaast vind ik het ook een beetje een tegenvaller dat SSB:revolution eigenlijk niet meer is dan SSBM, maar dan met Revolution controls. Doet een beetje goedkoop aan, zeker voor de mensen die het volle pond voor SSBM hebben betaald.

Maar ja, eerst de E3 straks maar afwachten. Misschien worden we wel helemaal omver geblazen door Nintendo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:55

Smoke

Maverick Reploid

Smoonshine schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:31:Daarnaast vind ik het ook een beetje een tegenvaller dat SSB:revolution eigenlijk niet meer is dan SSBM, maar dan met Revolution controls. Doet een beetje goedkoop aan, zeker voor de mensen die het volle pond voor SSBM hebben betaald.
Je hebt het hier wel over een spel waar bijna niks van bekend is buiten "Het komt eraan". Kans is dat er gewoon ook online-functies inzitten, meer levels, meer characters, eventueel andere controls en features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik denk juist niet dat het een probleem zal zijn voor 3rd party developers. Waar er voor de X360 en PS3 weer veel meer manuren en tijd (en dus geld) in games moet worden gestoken omdat het niet te verkopen is als het niet van alle graphische pracht gebruik maakt, is dit niet het geval bij de Revolution.

De opzet van de hardware is (als ik het goed begrijp) net als bij de Gamecube, wat de instap erg makkelijk maakt voor developers. Bovendien, hoeft de developer minder miljoenen in het ontwikkelen van NOG gedetailleerde characters en omgevingen te steken en kan het die tijd en geld steken in de creatieve dingen die met de Revolution mogelijk zijn.

En zeker nu de DS zo'n succes is denk ik dat dit ook erg positief zal werken voor de Revolution. De DS heeft veel meer nieuwe, innovatieve games dan de GBA, en aangezien de Revolution soortgelijke dingen kan als de DS (pointen ipv touchen, maar het idee is hetzelfde) leent het zich ook goed voor dat soort games.

Het leent zich ook uitstekend voor kleinere games waarin leuke dingen worden gedaan met de gameplay, wat weer meer 3rd party developers aan trekken. Dan bedoel ik vooral de wat kleinere developers. En dat vind ik echt een hele goede zaak. Bedrijven als EA kunnen die extra miljoenen wel ophoesten, maar steeds meer kleinere developers zullen moeten afhaken met zulke torenhoge kosten. Voor de Revolution daarentegen is het relatief goedkoop om games uit te brengen. Je kunt games ervoor maken met weinig man, je kunt je creatieve ei kwijt, en zelfs de distributie kan goedkoop. Kleinere games kunnen immers zelfs via de Virtual Console verkocht worden. Ik zie het dus zeker wel positief in qua 3rd party support :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wat ik me nu ineens afvraag, hoe zouden die Virtual Console games die je op een SD card of USB mass storage opslaat worden beveiligd? Ik zie het al voor me dat dit zo gekraakt is en dat je die dingen gewoon kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:55

Smoke

Maverick Reploid

-Sander schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:20:
Wat ik me nu ineens afvraag, hoe zouden die Virtual Console games die je op een SD card of USB mass storage opslaat worden beveiligd? Ik zie het al voor me dat dit zo gekraakt is en dat je die dingen gewoon kan downloaden.
DRM via een unieke code die per console verschilt en niet uit de console is te halen zonder hem half open te slopen en verschillende chips los te solderen? Of anders bij elke start van de VC een check online met je accountgegevens om te zien of je niet toevallig een spel op je kaartje hebt staan wat je niet gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens gister de nieuwe Tomb Raider demo zitten bekijken. Daarin kun je next-gen-content uitzetten. Die 9800 Pro van me kan het spel nog goed draaien zonder next-gen-content. Maar mijn punt is,

1). de game ziet er nog steeds goed uit
2). Draait als een t***
3). Next-gen (grafisch gezien dan) games zonder next-gen content en zonder HD support, zou dat niet gewoon vlekkeloos moeten draaien? Dan maar niet alles schaduw/lichteffecten die een next-gen console zou moeten hebben.

Ik kan je zeggen, ik heb de screens gezien, het verschil is er zeker wel, maar ik ga dan ook niet ieder jaar 500 euro aan een nieuwe videokaart uitgeven .... maar het spel ziet er nog steeds goed uit (ik vind zowieso dat mits goed aandacht aan een game geschonken, games er ook niet meer echt slecht uit kunnen zien. Natuurlijk zijn de verschillen zichtbaar, maar toch is 't woo-effect minder dan toen we van pixel-screens naar echte goeie 3D games gingen .... althans, zo zie ik 't dan ;).

Die PS3 komt er overigens niet omdat íe grafische krachtiger is hoor .... meer zodat ik Devil Mmay Cry en God of War gewoon door kan spelen (dus ook volgende titels :)), dat komt toch niet op de Cube / Revo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Op moment van downloaden word er een instance van de game op basis van b.v. een SysteemID gecreerd. De game zal dan alleen op jouw Rev. werken.
Ik kan nu niet echt zeggen dat ik de pal-output van de Cube zo geweldig vind op mijn LCD televisie en ik ben bang dat dat op de Rev niet veel beter wordt.
Kan net zo goed aan de bekabeling liggen of een brakke poort op je LCD. Veel LCD's geven schijtbeeld bij RGB aansluitingen e.d. terwijl dat echt niet nodig is. Sowieso heb je veel minder contrast e.d. op LCD's, ik blijf nog even fijn bij me CRT breedbeeld.. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 02-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

MaxBurn schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:55:
[...]
Kan net zo goed aan de bekabeling liggen of een brakke poort op je LCD. Veel LCD's geven schijtbeeld bij RGB aansluitingen e.d. terwijl dat echt niet nodig is. Sowieso heb je veel minder contrast e.d. op LCD's, ik blijf nog even fijn bij me CRT breedbeeld.. :)
Ik heb een officiële Nintendo RGB kabel, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Het zal wel aan de tv zelf liggen. Maar als ik dan kijk naar games die ik vanaf mijn pc met dvi op de televisie speel in 1280x720 dan is dat toch wel erg strak. Jammer dat de Rev dat niet kan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:40:
En zeker nu de DS zo'n succes is denk ik dat dit ook erg positief zal werken voor de Revolution.
Maar de DS is met name een succes door de Nintendo titels. Er zijn maar weinig third party titels die iets voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Smoonshine schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:31:
Daarnaast vind ik het ook een beetje een tegenvaller dat SSB:revolution eigenlijk niet meer is dan SSBM, maar dan met Revolution controls. Doet een beetje goedkoop aan, zeker voor de mensen die het volle pond voor SSBM hebben betaald.
Was dat niet gewoon 1 april?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

TheEvilCuber schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:11:
[...]

Was dat niet gewoon 1 april?
Jah, want om daar nou een jaar lang voor te gaan ontwikkelen? 52 staf leden aan te nemen... etc.
Lijkt me heel sterk, geloof er eigenlijk niets van. Ik bedoel een launch game moet wel iets meer bieden(al hoewel ze hebben het eerder geflikt bij SM 64 DS) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Haha, een 1 april grap.... or is it?

http://revolution.ign.com/articles/699/699647p1.html

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee, echt waar. (Lees het bericht anders even..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet het wel echt zijn. De officiele Bob Ross site zou toch geen grapjes maken over iemand die overleden is?

Dit zou echt briljant kunnen worden. Als ze het maar niet te serieus aanpakken.
En ik wil ook echt de hele tijd die stem horen tijdens het spelen.

"Now come on, don't be shy. Let's paint some happy little trees in the right corner."
Neen! ipv dat mijn zonde word vergeven. Veroorzaak ik nog meer godslasteraars.
Eplaza ps2 versie he. nog iets van vijf stuks. bij de eplaza in oss.
Eplaza = bart smit toch? Dan ga ik daar morgen maar eens kijken. :)

En je hoeft je niet schuldig te voelen, ik was al langer overgestoken naar de dark side. >:) PS2 staat hier al een tijdje met een stuk of 15 games. (Maar hoewel ik hem nog geen jaar heb vertoont het kreng nu al wel af en toe kuren. :( )
Het laatste deel? Dat is zonde, het was een supertoffe serie vond ik. Ik heb sinds kort Super R-Type
Vandaar ook die titel he. :) Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een R-Type heb gespeeld, maar ik hou gewoon van shooters in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:25:
Eplaza = bart smit toch? Dan ga ik daar morgen maar eens kijken. :)

En je hoeft je niet schuldig te voelen, ik was al langer overgestoken naar de dark side. >:) PS2 staat hier al een tijdje met een stuk of 15 games. (Maar hoewel ik hem nog geen jaar heb vertoont het kreng nu al wel af en toe kuren. :( )

[...]

Vandaar ook die titel he. :) Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een R-Type heb gespeeld, maar ik hou gewoon van shooters in het algemeen.
heb het net ff een kwartier gespeeld. (op normal mode. Ik ben ik weet niet hoe vaak doodgegaan en je werkt met checkpoints dus ik ging ook de hele tijd dood bij dezelfde punten. Wat me opviel is dat je verschillende snelheden kan zetten voor het vliegtuigje. Erg cool. Ben trouwens volgens mij wel meer fan van 1942 serie (voor zover iets bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

R-Type = sweet.
Mis dat soort shooters wel..ach..ik heb Ikaruga :) Die is eerlijk gezegd echt moeilijker dan welke R-Type ook. (Alhoewel je na een tijd spelen wel mega veel continues krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MaxBurn schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:52:
Nee, echt waar. (Lees het bericht anders even..)
Dat deed ik ook, daarom postte ik het uberhaupt he wijsneus ;) Maar dat ze zeggen dat ze geen geintje maken wil nog niet betekenen dat het ook echt geen geintje is ;) Maar als het echt waar is, dan is dat wel erg lachwekkend! :D Ik weet nog goed dat ik het vroeger wel eens keek... die 'fro! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik las het bericht gister of eregister al ergens anders, ook daar werd er met nadruk gezegd dat het echt waar is.

DS-X2: http://ds-x2.com/index.php?id=5004

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 02-04-2006 21:54 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.