Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb op dit moment 3 NGC controllers en moet er effe een 4de bijhebben voor een party.

Heb keuze uit de volgende 2:

Big Ben Mini:

Afbeeldingslocatie: http://62.146.74.56/pics/pic_test/SNjAzNTIwOGh0dHA6Ly9pbWFnZXMtZXUuYW1hem9uLmNvbS9pbWFnZXMvUC9CMDAwMlkyWTNBLjAzLk1aWlpaWlpaLmpwZw==

Piranha (normal size)

Afbeeldingslocatie: http://www.contactdata.nl/piranha/images/gamecube/Controller%20Paars%20GC53.JPG

Ik weet dat de originele gewoon beter zijn, maar daar wil ik nu even geen geld aan kwijt (kan deze aanschaffen voor €5,49 incl verzending)

Big Ben is volgens mij volledig hetzelfde als die van Nintendo alleen dan in Mini formaat (heb grote handen dus nadeel)
Piranha is wel full sized dus geen problemen met de handen, maar wel verschrikkelijk veel "rommel" erop die ik er juist niet op wil hebben (denk aan turrbo-knoppen e.d.)

Iemand die ervaringen kan delen over misschien brakke dual-shock bij één van deze controllers of misschien de degelijkheid bij langer gebruik?

[ Voor 1% gewijzigd door Richard op 25-03-2006 17:55 . Reden: 4 = 3 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mini is wel heeeeel plat ;) laat maar ^_^

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:54:
Iemand die ervaringen kan delen over misschien brakke dual-shock bij één van deze controllers of misschien de degelijkheid bij langer gebruik?
Mijn Piranha controllers zien er wat anders uit, maar hebben wel twee knopjes meer dan een normale controller (turbo en slow), wat je er aan hebt weet geen mens, maar ze zitten netjes in het midden dus je hebt er 0,0 last van. Ze liggen goed in de hand en ze zijn redelijk robuust (niet zo robuust als een echte). Als je grote handen hebt zou ik zeker voor de Piranha gaan, daar mijn huisgenoten daar liever op spelen dan op een originele controller.

Waar kun je die trouwens zo goedkoop krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-03-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:03:
[...]

Mijn Piranha controllers zien er wat anders uit, maar hebben wel twee knopjes meer dan een normale controller (turbo en slow), wat je er aan hebt weet geen mens, maar ze zitten netjes in het midden dus je hebt er 0,0 last van. Ze liggen goed in de hand en ze zijn redelijk robuust (niet zo robuust als een echte). Als je grote handen hebt zou ik zeker voor de Piranha gaan, daar mijn huisgenoten daar liever op spelen dan op een originele controller.

Waar kun je die trouwens zo goedkoop krijgen?
Bol.com

met vouchers, gratis verzending t/m morgen i.v.m. beste thuiswinkel o.i.d.

[ Voor 41% gewijzigd door Richard op 25-03-2006 18:58 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:25:
[...]

Bol.com

met vouchers, gratis verzending t/m morgen i.v.m. beste thuiswinkel o.i.d.
Thnx, heb meteen even een piranha controller besteld. Backup kan nooit kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:41:
Je kan sterren verdienen met het bezoeken van de site!?! damn had ik dit honder dagen eerder geweten had ik nu weer 500 sterren erbij
Lol kom je er nu pas achter? Wat ik al een tijdje heb is mijn homepage ingesteld op nintendo.nl waardoor ik automatisch elke dag inlog als ik mijn browser open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:53:
12,25 viewtifull joe 2 op bol.com met deze code NEVOBO-92834 van budgetgaming.nl
Die code werkt nog steeds en dit weekend hebben ze gratis verzendkosten. Viewtiful Joe 2 voor €10,49 dus :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:41:
Je kan sterren verdienen met het bezoeken van de site!?! damn had ik dit honder dagen eerder geweten had ik nu weer 500 sterren erbij
Haha, ja op die manier heb ik al 5085 sterren verdiend! (Vanaf januari 2003 geregistreerd). Jammer dat de site zelf verder zo suf is. Net als die van sony en microsoft zelf overigens. Het is echt spijtig dat niet één van die bedrijven het aandurft om een paar echte journalisten aan te nemen om er gewoon een goede nieuws-site van te maken. Af en toe ook kritisch, en ook geruchten plaatsen etc. Die veredelde reclamefolders die er nu staan zijn niet bepaald interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Is de Viewtiful Joe 2 van Bol.com echt de UK versie zoals op de site staat, of is het toch de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Schweino schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:47:
Is de Viewtiful Joe 2 van Bol.com echt de UK versie zoals op de site staat, of is het toch de NL versie?
Er staat natuurlijk nergens dat het een UK version is.
Engelse versie
Ik denk dat het gewoon een NL versie is (dus NL handleiding met ENG schermteksten)

Edit: Misschien dat je iets met de EAN kan? 5030935043808

[ Voor 8% gewijzigd door Richard op 25-03-2006 20:56 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18
Viewtiful Joe 2 ook maar even besteld op Bol.com :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ook nog maar even Timesplitters 3 voor dezelfde prijs gekocht. Je kunt die code maar een keer per account gebruiken, maar met een ander e-mail adres kun je een nieuw account maken met dezelfde gegevens verder. Ben benieuwd of ze het bij Bol door hebben, maar kan het altijd proberen natuurlijk... :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:47:
Ik heb em tis een franse nl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:10:
[...]

Ik heb em tis een franse nl versie
Ik dacht al dat jij die had omdat je dat een paar pagina's geleden daarover begon.

Wat bedoelde je verder met: "Die mini is wel heeeeel plat" Dacht je dat ik die ook wel even op zou sturen ;)

Als je op die EAN vode van VJ2 zoekt kom je inderdaad een hoop franse sites tegen, ik dacht wel dat het dan een Frans/Nederlandse zou zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je bedoelt met een Frans- en Nederlandstalig boekje, zoals bij de meeste games die je hier in de winkel koopt? Dat is toch niet erg? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, is helemaal niet erg, vandaag kocht mijn meisje "Harvest Moon", dat was een Engels/Italiaans, wat maakt het uit, als de prijs maar gunstig is ;)

Het leukste is wel om alles gelijk te houden. Ik heb een paar GameCube spellen uit UK, en dan is het kaftje ook aan de voorkant anders, bijvoorbeeld MarioKart DS, de onderste text, iets van "Team Up For Twice The Fun" wat in het nederlands een stuk anders is. Maar ja, dan koop je een JAP NTSC omdat die niet in NL released is, en dan heb je gelijk een hele andere maat hoesje ;)

Wat vinden jullie overigens van de PC releases. Ik vind ze werkelijk verschrikkelijk, ik kwam er van de week een gaaf topic over tegen:

Hier

Het klinkt kinderachtig, maar ik zou liefst ook geen PC-versies op de plank willen hebben, het is gewoon lelijk.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[disclaimer]: damn, wat een lap tekst, dit mag je gerust overslaan. :p Ik verveel me en had weer wat tijd te veel, dan kan een kort berichtje soms wat langer uitvallen [/disclaimer]

Hey, vraagje, is er al iets bekend over de online functionaliteiten van de revolution? (of hoe die ook mag heten)

En dan bedoel ik niet het kunnen downloaden van de classics, wat op zich ook wel interessant is natuurlijk.

Ik begrijp trouwens niet waarom velen daar moeilijk over doen, dit moet je niet zien als een key feature, maar gewoon een leuke extra. Ik heb maar één nintendo console gehad, de NES en af en toe nog eens bij iemand op de SNES gespeeld. En het lijkt mij gewoon leuk op de oude games nog eens te spelen, allemaal op hetzelfde apparaat. Nostalgie is mooi, maar ten eerste ligt mijn NES al lang ergens stof te verzamelen, daarenboven werkt die niet goed meer (ruis op het beeld), de catrigdes waren toen al soms wat haperig, en games vind je nog nauwelijks. Dus wat dat betreft is het echt relax dat je met een druk op de knop je rom binnenhaalt en even kan spelen. Ik ben best bereid om daar wel iets voor te betalen, maar natuurlijk niet te veel, meer een symbolisch bedrag voor het gebruik van de servers en bandbreedte en gemak van gebruik. Zeker voor de NES games wil ik zeker niet veel meer betalen. Als het namelijk te duur is, dan maar niet he, zo erg hoef ik het ook weer niet te kunnen spelen. (en hopelijk beseffen ze dat bij nintendo ook, zowieso kunnen ze geen winst meer maken op die games, maar het is een leuk geschenkje voor de fan, dat zullen ze wel beseffen).
besluit: nostalgie is mooi, maar die oude console (brood)dozen hoef ik nu echt niet meer naast mijn pc of tv te hebben staan. :p

Maar goed, met online bedoel ik dus gemakkelijk tegen elkaar kunnen spelen. Je hoort of leest er niet veel over, maar dit moet toch in orde komen? Bij de NDS kan je toch ook al vlot tegen elkaar spelen (heb ik mij laten vertellen) en dat is een handheld. Dus een goed netwerk voor vaste consoles moet toch tot de mogelijkheden behoren. En ook iets met buddies, mensen uitnodigen...
Ik denk namelijk niet dat ik in mijn omgeving veel nintendo gamers kan vinden en een scherm delen is zowieso niet zo fijn. (zeker als de rev maar SDTV wordt) en dan kan je ook gelijk wanneer die games spelen waar iedereen zo verzot op blijkt te zijn (die nintendo party games, maar zelf dus nog nooit gespeeld). Zo een games gaan toch vlug terug de kast in omdat daar weinig play value aan is als je die alleen moet spelen, terwijl met een goed online systeem, je altijd wel wat buddies kan vinden. Al besef ik wel dat het het fijnste is met mensen die je echt kent.

Het kan zijn dat dit al vermeld is maar ik volg voornamelijk de berichten rond de xbox360 en ps3. Eigenlijk wil ik een ps3, en moet ik mij in tussentijd bedwingen om niet ergens een xbox360 core aan te kopen. Dus bij het zoeken naar een alternatief voor het lange wachten tot november wanneer hopelijk de ps3 gelanceerd wordt, kijk ik ook af en toe eens met één oog naar de rev.

Als de rev komt tussen nu en november en goedkoper is dan de xbox lijkt het mij ideaal om de brug te slaan tot de ps3. (en daarna natuurlijk ook nog te gebruiken.) Ik ben uitgekeken op de huidige games, graphics boeien mij al lang niet zo veel meer. Het overwegende gevoel sinds 2005 is dat gamen vaak saai wordt, en meer van hetzelfde is. De uiteindelijke balans is er één van ontchoogeling (misschien iets te zwaar uitgedrukt, maar daar komt het wel op neer). Het kan aan m'n leeftijd liggen (+20) maar ik wil dringend eens terug wat plezier beleven met gamen. PC games (met uitzondering van een paar, 5%) boeien mij niet veel meer. Dus daarom kijk ik hoopvol uit naar de rev met de nieuwe controller, waar ik dan ook veel van verwacht.

De ps3 koop ik dan weer omdat ik ps fan ben :p .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:54:
[disclaimer]: damn, wat een lap tekst, dit mag je gerust overslaan. :p Ik verveel me en had weer wat tijd te veel, dan kan een kort berichtje soms wat langer uitvallen [/disclaimer]

Hey, vraagje, is er al iets bekend over de online functionaliteiten van de revolution? (of hoe die ook mag heten).
Niet veel. Het enige wat er bekend is is dat de opzet anders zal zijn dan op de DS. Het meest waarschijnlijke is dat er nog steeds met Friendcodes wordt gewerkt, maar dan aan een console gekoppeld in plaats van aan een console en een spel.

EDIT: En de Revolution komt waarschijnlijk pas in november uit.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 25-03-2006 23:20 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Captain N schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:17:
[...]

Die code werkt nog steeds en dit weekend hebben ze gratis verzendkosten. Viewtiful Joe 2 voor €10,49 dus :)
Heb ook maar gebruik gemaakt van de actie en de code, heb dan eindelijk een RGB kabel!
Eens kijken of het beeld signficant beter wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:17:
[...]

Niet veel. Het enige wat er bekend is is dat de opzet anders zal zijn dan op de DS. Het meest waarschijnlijke is dat er nog steeds met Friendcodes wordt gewerkt, maar dan aan een console gekoppeld in plaats van aan een console en een spel.

EDIT: En de Revolution komt waarschijnlijk pas in november uit.
Het eerste klinkt logisch.

November daarentegen is heel spijtig, ik meende ergens gelezen te hebben dat het op E3 speelbaar zou zijn en dat de verachtingen waren kort daarna te releasen. (dus juni/juli of zo)

Als het toch november wordt zal het voor mij wel de ps3 worden. Twee consoles op hetzelfde moment kopen is toch een beetje van het goede teveel. En eenmaal de ps3 er is zal ik waarschijnlijk niet echt veel oog meer hebben voor de rev. Zoals de GC nooit m'n aandacht heeft weten te strikken, onterecht waarschijnlijk, maar zo was het nu wel eenmaal.

Ik volg het rev nieuws alvast, en ik hoop ten zeerste dat ze de gameplay/prijs verwachtingen kunnen inlossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik geloof er niks van dat de PS3 november haalt!

Ga maar gerust uit van half 2007 in Nederland voor een prijsje rond €600.
It`s going to be expensive

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs als ze november wel halen, dan alsnog zijn er maar 4 a 6 launchgames en die zijn het spelen ook niet waard. Aldus iemand van sony zelf tijdens de GDC.

Sony gokt erop dat iedereen wel een ps koopt door de ps naam en met een console waar multiplatform code totaal niet op gaat werken waardoor devvers veel van hun tijd/geld in de ps steken als die heel populair word (als dat niet zo is heeft sony natuurlijk een probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Richard schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:38:
Wat vinden jullie overigens van de PC releases. Ik vind ze werkelijk verschrikkelijk, ik kwam er van de week een gaaf topic over tegen:

Hier

Het klinkt kinderachtig, maar ik zou liefst ook geen PC-versies op de plank willen hebben, het is gewoon lelijk.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben dan ook wel een Nintendo-doosjes-freakazoid. Bewaar doosjes van alles en doe m'n best ze kras/scheur/etc-vrij te houden. Doosjes zijn tof, vooral mooie doosjes. Nu zijn Cube doosjes imo sowieso al niet meer zo tof als de kartonnen doosjes van vroegere tijden (hoewel wel een stuk steviger), maar de PC doosjes zijn echt te lelijk voor woorden. Ik heb er dan ook geen een. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:25:
[...]

Heb ook maar gebruik gemaakt van de actie en de code, heb dan eindelijk een RGB kabel!
Eens kijken of het beeld signficant beter wordt. :)
Ik heb hem hier ook. tis zowiezo handig dat er een "Zap" functionaliteit op zit. Plus het feit dat je het meeste eruit haalt wat erin zit is ook fijn (de gedachte)
Captain N schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:25:
Je bedoelt met een Frans- en Nederlandstalig boekje, zoals bij de meeste games die je hier in de winkel koopt? Dat is toch niet erg? :)
Ik vind van wel :) ik zou blijer zijn met een gewone dure normale nl versie met sterren maar ja dat is wel erg veel gevraagd voor +/-15E

P.s. PC dat slaat nergens op dat het minder is, maar het kijkt wel minder fijn als je al een paar mooie donkere hoesjes hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 05:20:
[...]

Ik heb hem hier ook. tis zowiezo handig dat er een "Zap" functionaliteit op zit. Plus het feit dat je het meeste eruit haalt wat erin zit is ook fijn (de gedachte)

[...]

Ik vind van wel :) ik zou blijer zijn met een gewone dure normale nl versie met sterren maar ja dat is wel erg veel gevraagd voor +/-15E

P.s. PC dat slaat nergens op dat het minder is, maar het kijkt wel minder fijn als je al een paar mooie donkere hoesjes hebt.
Ik heb PC versies met sterren gehad hoor, gewoon gesealed uit de winkel. Was onderandere "mario Party 5"
Captain N schreef op zondag 26 maart 2006 @ 00:29:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben dan ook wel een Nintendo-doosjes-freakazoid. Bewaar doosjes van alles en doe m'n best ze kras/scheur/etc-vrij te houden. Doosjes zijn tof, vooral mooie doosjes.
Helemaal met je eens _/-\o_ alleen jammer dat mensen met kinderachtig of "overdreven zuinig" vinden. Als ik een doosje voorzichtig openmaakt grapt mijn vader altijd al: "Pas op voor de flapjes" :(

Je kent vast mijn verhaal van een paar topics geleden over die vrouw bij de FRS: "Uhm, u spaart toch geen doosjes" toen ik om een net exemplaar vroeg.

Ik heb ook al mijn doosjes nog van vrijwel alles wat ik gekocht heb. Je hebt er wel wat ruimte voor nodig. Gaaf hoor, al mijn GBA games die ik in 1991 kocht gewoon nog met doosje, boekjes, foldertjes. Toen ik een jaar of 15 was en mijn kast aan het opruimen was vroeg mijn moeder wat er met deze doos moest gebeuren (met piepschuim):

[Hier was ik dus een plaatje voor aan het zoeken, je weet wel die zwarte met die robothand erop]

en toen heb ik dus gezegt dat ie wel bij het oud papier mocht. En hier heb ik nu toch een partijtje spijt van gekregen ;(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik geef zelf eigenlijk geen kont om de doosjes ;)
Ik ben dus zeker geen Afbeeldingslocatie: http://www.cfhf.net/lyrics/images/freakazoid.gif
freakazoid!

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vind van wel :) ik zou blijer zijn met een gewone dure normale nl versie met sterren maar ja dat is wel erg veel gevraagd voor +/-15E.
Voor VJ2 krijg je volgens mij sowieso geen sterren. En de 'normale' NL versie heeft toch ook altijd een Franstalig deel in het boekje?
Richard schreef op zondag 26 maart 2006 @ 08:43:
[...]

Ik heb PC versies met sterren gehad hoor, gewoon gesealed uit de winkel. Was onderandere "mario Party 5"

[...]

Helemaal met je eens _/-\o_ alleen jammer dat mensen met kinderachtig of "overdreven zuinig" vinden. Als ik een doosje voorzichtig openmaakt grapt mijn vader altijd al: "Pas op voor de flapjes" :(

Je kent vast mijn verhaal van een paar topics geleden over die vrouw bij de FRS: "Uhm, u spaart toch geen doosjes" toen ik om een net exemplaar vroeg.

Ik heb ook al mijn doosjes nog van vrijwel alles wat ik gekocht heb. Je hebt er wel wat ruimte voor nodig. Gaaf hoor, al mijn GBA games die ik in 1991 kocht gewoon nog met doosje, boekjes, foldertjes. Toen ik een jaar of 15 was en mijn kast aan het opruimen was vroeg mijn moeder wat er met deze doos moest gebeuren (met piepschuim):

[Hier was ik dus een plaatje voor aan het zoeken, je weet wel die zwarte met die robothand erop]

en toen heb ik dus gezegt dat ie wel bij het oud papier mocht. En hier heb ik nu toch een partijtje spijt van gekregen ;(
Lol, ik herken je verhaal. M'n moeder heeft een GBA en was verbaasd toen ik teleurgesteld reageerde op het feit dat ze het doosje gelijk had weggegooid. En ze heeft ook m'n paarse Cube doos die destijds op zolder stond de prullenbak in gedaan :( Maar inmiddels heeft ze wel begrepen dat ik een doosjes fetish heb :D

@Maxburn: Als je nog doosjes hebt liggen van de NES ~ N64 of GB(C)... O+

[ Voor 67% gewijzigd door Captain N op 26-03-2006 12:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:18
Ik heb alle doosjes nog en die heeft moeder netjes bewaard.

Nu staan mijn NES en SNES doos netjes op mijn dvdkast :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik bewaar ook altijd alle doosje, ik ga zelfs zo ver dat ik alleen Engelstalige varianten wil hebben (PAL UK of NTSC US dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vind de US doosjes meestal lelijk. Bij de Gamecube zit er zo'n gat in waar zo'n anti-diefstal-staaf doorheen kan, en de layout is minder mooi vind ik. NTSC SNES games zijn ook erg lelijk, maar dan vooral de cartridges zelf (en de console).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ah, is daar dat gat voor.... Ik stop er altijd m'n tong in ;)
Het klik-systeem om de dvd schijfjes vast te houden in de US doosjes van de Gamecube is ook K met P, maar mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naat 60Hz spellen en de ondersteuning van progressive scan, dus dan wordt je eigenlijk wel gedwongen om NTSC versies te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand tot wanneer die code geldig is van dat viewtifull joe 2? Misschien dat het alleen vorige week was (of tot en met zaterdag), want als ik nu heel die bestelprocedure doorloop en die code invoer, dan geeft ie nog wel aan dat het een coupon is, maar 1 scherm verder is het: "er zit niks in uw winkelwagentje"..
Ik denk dus dat het iets te maken heeft met die code, want als ik het via "bestel snel" doe, dan gaat ie wel gewoon door. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De coupon is geldig t/m 31 juli en de gratis verzendkosten t/m vandaag.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de fans van de Nintendo game muziek:

http://gprime.net/video.php/nintendothemesacappella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Heb de plug-in niet, maar als het die van dat gastje op die piano is, dan is hij erg vaak hier op GoT al voorbij gekomen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:34:
[...]

Heb de plug-in niet, maar als het die van dat gastje op die piano is, dan is hij erg vaak hier op GoT al voorbij gekomen.
Nee, het is dat Redefined filmpje van vorig jaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Klinkt meer als dat groepje dat a capella zingt en o.a. een kleine zelda link to the past, mortal kombat en tetris voorstelling geeft. Ook al tig keer langskomen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij 3.30, dat Zelda stuk.. Briljant :D
Hoe die gast loopt en aanvalt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, die Bol codes maar even misbruikt voor Animal Crossing DS, wilde ik toch nog hebben en nu dus met 4,50 korting en zonder verzendkosten. Is ie nog steeds niet retegoedkoop ofzo maar het scheelt me weer naar de winkel kruipen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Nog even iets, tijdens de GDC, iemand zei het al "Iwata drop the BOMB":
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2006/news/03/23/nintendo_screen002.jpg
Komt van Gamespot btw :P.

[ Voor 12% gewijzigd door XiN-eViL op 26-03-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiN-eViL schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:53:
Nog even iets, tijdens de GDC, iemand zei het al "Iwata drop the BOMB":
[afbeelding]
Komt van Gamespot btw :P.
LeukTon :')

Iemand die een tip heeft hoe ik in BK die gare tuin puzzel kan oplossen? (Is het menselijk mogelijk om dat kreng op te lossen zonder hulp?:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:04:
[...]

LeukTon :')

Iemand die een tip heeft hoe ik in BK die gare tuin puzzel kan oplossen? (Is het menselijk mogelijk om dat kreng op te lossen zonder hulp?:))
Heb zelf nergens hulp/walkthrough gebruikt, dus ja het is mogelijk :P
Welke tuin bedoel je? Die je op de kop kunt draaien met die blokken en de 8-bit dungeon?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

[...]

.
wat is dat voor iets, die "Zap functionaliteit"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:04:
[...]

Heb zelf nergens hulp/walkthrough gebruikt, dus ja het is mogelijk :P
Welke tuin bedoel je? Die je op de kop kunt draaien met die blokken en de 8-bit dungeon?
Die ja. bij de fontein:
spoiler:
kalas zo van hee dat blauwe blok kunnen we als voetstuk gebruiken jammer dat ie aan de andere kant zit. Ik ja fijn maar kunnen we niet gewoon naar de overkant zwemmen?
Booth schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:36:
[...]

Je zet de cube aan en de tv zapt meteen naar het juiste video kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Booth schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:36:
[...]

Ik denk dat ie bedoelt dat de TV automatisch overschakelt naar het juiste kanaal als je de Gamecube aanzet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:51:
[...]

Die ja. bij de fontein:
spoiler:
kalas zo van hee dat blauwe blok kunnen we als voetstuk gebruiken jammer dat ie aan de andere kant zit. Ik ja fijn maar kunnen we niet gewoon naar de overkant zwemmen?
spoiler:
Omdat je enkel een tip wil: Met behulp van een weegschaal die je als het goed is tegen bent gekomen (uitgang bovenin de dungeon dacht ik) kun je de tuin omdraaien. Het blauwe blok zit echter vast aan een ketting en zal niet naar beneden vallen. Dus wat moet je dan met de ketting doen? ;)
Weet niet meer precies hoe alles moet, het is al een tijd geleden :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:07:
[...]

spoiler:
Omdat je enkel een tip wil: Met behulp van een weegschaal die je als het goed is tegen bent gekomen (uitgang bovenin de dungeon dacht ik) kun je de tuin omdraaien. Het blauwe blok zit echter vast aan een ketting en zal niet naar beneden vallen. Dus wat moet je dan met de ketting doen? ;)
Weet niet meer precies hoe alles moet, het is al een tijd geleden :P
Ik kom dus niet bij die weegschaal. Dat is het euvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:40:
[...]

Ik kom dus niet bij die weegschaal. Dat is het euvel
spoiler:
Hmm vreemd, dat is volgens mij niet eens zo'n probleem. Is dacht ik gewoon de uitgang bovenin de 8bit-dungeon. Kun je daar niet bij komen? Als er nog een obstakel in de weg zit moet je even de vijanden in de dungeon uitroeien. Dan verscheen er iets (geen idee meer wat) en dan zou je overal moeten kunnen komen. Ow en de weegschaal werkt op water, mocht je er niet uit kunnen komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door D3ft0n3 op 28-03-2006 00:57 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:55:
[...]

spoiler:
Hmm vreemd, dat is volgens mij niet eens zo'n probleem. Is dacht ik gewoon de uitgang bovenin de 8bit-dungeon. Kun je daar niet bij komen? Als er nog een obstakel in de weg zit moet je even de vijanden in de dungeon uitroeien. Dan verscheen er iets (geen idee meer wat) en dan zou je overal moeten kunnen komen. Ow en de weegschaal werkt op water, mocht je er niet uit kunnen komen :)
Alles en iedereen dood. Alleen een tip dat ik een foothold nodig heb en dat dat blauwe blok me erbij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Even een vraagje over een turcoise Gamecube Debug console:

Ik kan er een van iemand overkopen, maar ik zag dat er op de zijkant een schakelaar zit waarmee je hem op JAP en US kan zetten. Zit dit ook op de echte debug consoles of is dit gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Je kan elke Jap of US gamecube modden met een schakelaar zodat 'ie games van beide regios kan spelen. Ik weet chter niet of dit op de Debig consoles ook zit. Het zou mij logischer lijken als de Debug consoles standaard regiovrij zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Schweino schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:25:
Je kan elke Jap of US gamecube modden met een schakelaar zodat 'ie games van beide regios kan spelen. Ik weet chter niet of dit op de Debig consoles ook zit. Het zou mij logischer lijken als de Debug consoles standaard regiovrij zouden zijn.
Dat je JAP/US consoles kan modden wist ik ja, maar ik vroeg me af of dit standaard op debugs zat.

PS2 Test/Debug consoles zijn in ieder geval wel regiovrij, geen idee hoe dat verder zit met Debug Cubes.

Maar zijn er uberhaubt wel gewoon groene/turquoise Cubes te koop (geweest)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als je degene bedoelt die nu op Ebay staat, ja, NTSC NR Readers hebben een JAP/USA switch. PAL NR Readers hebben er geen. Deze NTSC NR Reader heeft dezelfde switch (en de PAL niet): http://www.oldengineer.com/NR-Readers.NTSC%20&%20PAL.jpg.

Let er trouwens wel op dat je in principe een mooie deurstop koopt van $100. Je kunt er namelijk geen normale Cube games mee spelen, alleen NR discs die met development branders zijn gebrand. En die zie je ook niet elke dag voorbij komen ;)

En er is btw wel een (mint-)groene Gamecube (speciale Symphonic green edition) uitgekomen in iig Japan: http://image4.play-asia.com/350/PA.03241.001.jpg

Voor als je nog wat meer Nintendo development console informatie wilt hebben: http://shiggsy.gbadev.org

[ Voor 88% gewijzigd door Captain N op 28-03-2006 20:47 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Die bedoelde ik inderdaad. Maar ik wist niet dat je er geen gewone games op kan spelen, toch maar even van afzien dan. :)

Bedankt voor de info in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img175.auctions.yahoo.co.jp/users/1/6/5/5/achamo4204-img600x450-1137350897pbphoto.jpg
Nou, hij is binnen. Jammer dat Play-Asia hem gewoon in een te ruime enveloppe had gedaan. De Doos is behoorlijk verrot. Volgende keer toch maar 2 euri meer voor pakketpost dokken. De demo disc zit er inderdaad bij. Er zit een sticker op de doos die aangeeft dat de demo disc erbij zit. Dit doet mij geloven dat er dus ook versies van de box zijn zonder demo disc? Anyway, goede deal voor 10 euri.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik kreeg em wel in een doosje, terwijl ik alleen voor een enveloppe heb betaald.
Qty Item Price
1 Pokemon Box Ruby & Sapphire (w/ GBA Link Cable & Memory Card 59)
Compatible with Gamecube Japanese, NTSC J 6.99

Sub-Total 6.99
Shipping (Air Economy Bubble) 5.30

Total 12.29
All values USD
Had em ook vandaag binnen trouwens. Ik heb de demodisc overigens geripped, zal em binnenkort eens op usenet zetten voor de geinteresseerden.

[ Voor 37% gewijzigd door Schweino op 29-03-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik kreeg vandaag overigens al VJ2 binnen van Bol.com (had hem zaterdagavond besteld). Nu Timesplitters 3 nog :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je laten weten of dat ook zo'n franse nl versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, de handleiding en het doosje zijn in het Frans en het Nederlands.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 01:41:
Ja, de handleiding en het doosje zijn in het Frans en het Nederlands.
Jammer jammer jammer. die dingen vind ik erger als pc versies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Schweino schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:00:
Ik kreeg em wel in een doosje, terwijl ik alleen voor een enveloppe heb betaald.

[...]

Had em ook vandaag binnen trouwens. Ik heb de demodisc overigens geripped, zal em binnenkort eens op usenet zetten voor de geinteresseerden.
Ik heb 2 bestellingen geplaatst met 2 verschillende orders (maakte qua verzendkosten niets uit), en dan verspreid ik het risico van kwijtraken. Gisteren dus ook ontvangen, ook één in een doosje en één in een enveloppe. (beiden enveloppe aangegeven).

Ben blij dat ik er inderdaad één in een doosje ontving want die ziet er beter uit als die in enveloppe.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Ik heb de pokemon box samen met jungle beat besteld en kreeg ze gisteren samen in een doosje; maar de doos heeft behoorlijk in de verdrukking gezeten waardoor de pokemon doos beschadigd is; ik denk dat het vliegtuig wat stuntmanouvres heeft uitgehaald met deze lading :/ Ik bestel trouwens altijd een enveloppe; 9 vd 10 keer krijg ik een doosje omdat het er niet in past.

[ Voor 16% gewijzigd door TdV op 29-03-2006 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

TdV schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 07:37:
Ik heb de pokemon box samen met jungle beat besteld en kreeg ze gisteren samen in een doosje; maar de doos heeft behoorlijk in de verdrukking gezeten waardoor de pokemon doos beschadigd is; ik denk dat het vliegtuig wat stuntmanouvres heeft uitgehaald met deze lading :/ Ik bestel trouwens altijd een enveloppe; 9 vd 10 keer krijg ik een doosje omdat het er niet in past.
Laat even weten of JungleBeat speelbaar is als je geen Japans ken. Zijn er veel teksten die je moet lezen?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heel speelbaar, het is een platformer...daar zitten geen teksten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MaxBurn schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:28:
Heel speelbaar, het is een platformer...daar zitten geen teksten in.
Ben ik het niet mee eens, kijk maareens naar Mario World voor de SNES, dan heb je zo'n blokje met een bruin rondje erin, die je de eerste levels uitleg geeft hoe iets werkt (bijvoorbeeld hoe je vliegt met die cape), hoe je door dat lint moet springen, enz enz enz.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:41:
[...]

Ben ik het niet mee eens, kijk maareens naar Mario World voor de SNES, dan heb je zo'n blokje met een bruin rondje erin, die je de eerste levels uitleg geeft hoe iets werkt (bijvoorbeeld hoe je vliegt met die cape), hoe je door dat lint moet springen, enz enz enz.
Ja, in Tetris ook....
Bij een platformer is tekst toch een heel stuk minder belangrijk dan bij bv een rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jungle beat inc konga's was 30E bij eplaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:10:
jungle beat inc konga's was 30E bij eplaza
Ik denk dat je zwaar in de war zit met Donkey Konga 1 of 2.

Edit: Ik bedenk me opeens dat je gelijk hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 29-03-2006 11:18 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Richard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:41:
[...]
Als je dat al veel tekst vind heb je nog nooit een RPG gespeeld ;) Met SMW heb ik echt nog nooit de teksten gelezen trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 29-03-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kwam dit tegen, filmpje over Zelda klik ben toch wel een beetje benieuwd of het echt wat word :)

Gisteravond eindelijk het laatste level van de 2e categorie gehaald bij Timesplitters2 (arcade leaque) Was echt blij :D "wow yes yes eindelijk" was het toen :p zat vast in het level omdat ik een klein rot knopje/switch niet kon vinden aarrrggghhhh

EDIT: en er komt hoogstwaarschijnlijk een Call of Duty als launchtitel voor de Rev. :) bron: gamer.nl/insidegamer.nl

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 29-03-2006 11:59 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(

Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b29/taipau/faal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Je zoekt een faq :P ?
www.gamefaqs.com ?
je bent niet echt duidelijk :Y)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

..?

Wat jij bedoelen?

En @ Richard: Nee, Jungle Beat is tijdenlang 30E geweest bij Bart Smit / Eplaza. Nu kan ik em niet meer vinden...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:14:
[...]

Je zoekt een faq :P ?
www.gamefaqs.com ?
je bent niet echt duidelijk :Y)
Nee ik huil omdat ik zo stom ben dat ik een walkthrough nodig heb.
Ik zoekte het juiste stukje op. Las ik om de fontein te bereiken spring op het rode blok aan de achterkant.
Doh iedere keer niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:42:
[...]

Ik zoekte het juiste stukje op. Las ik om de fontein te bereiken spring op het rode blok aan de achterkant.
Omfg was dat het? Ik zei toch al dat je daar niet vast hoort te zitten :P Ik dacht dat je niet eens in de kamer van de weegschaal kwam :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:42:
[...]

Misschien handig om volgende keer de "spoiler" tags te begruiken zodat mensen die het spel nog moeten spelen zelf kunnen kiezen of ze willen lezen wat je typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Waarom quote je het dan zonder een spoiler-tag er zelf omheen te zetten... :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Richard schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 06:44:
[...]Ben blij dat ik er inderdaad één in een doosje ontving want die ziet er beter uit als die in enveloppe.
Ja, echt suf dat de mijne in een enveloppe zat. Ze hadden dit makkelijk kunnen voorkomen door gewoon het doosje plat te vouwen en los van de game en kabel in de enveloppe te doen. Dan had het nog gewoon door de brievenbus gepast ook. Volgens mij komt de beschadiging van mijn exemplaar doordat de postbode geprobeerd heeft hem door de brievenbus te proppen :(

Ik denk dat ik er gewoon nog eentje bestel. Hij is nu $2 duurder, maar dat is nog steeds goedkoop voor wat je krijgt. Een losse Pokemon Box met memory card kost overigens $24,90, met GBA kabel kost ie $8,90. 8)7

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:31:
[...]

Omfg was dat het? Ik zei toch al dat je daar niet vast hoort te zitten :P Ik dacht dat je niet eens in de kamer van de weegschaal kwam :D
Ja voel me behoorlijk lullig om daar een paar dagen op vast te zitten.

En ik zal spoiler tags gebruiken. Wanneer het om spoilers gaat (niet wanneer het gaat om domme fouten van mij. Een rood blokje niet zien is geen spoiler lijkt me). (maar ik weet niet precies wanneer iets wel of geen spoiler is)

Trouwens er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in BK.
This is for you (als iemand zichzelf een healing geeft)
Als er in een vliegende boot iedereen door elkaar gehusselt ligt maar het interieur er nog perfect uit ziet.
En nog wat kleine dingetjes :). Maar het blijft een tof spel. Maar de hoeveelheid magnus word nu zo groot dat ik daar eerst ff wat orde in moet scheppen. Plus al die loze quest magnus die ik met me meesleep. (ik bewaar ze iedere keer in de hoop dat ik ze kan gebruiken. Dump ik ze voor nieuwe magnus, heb ik de oude weer nodig ...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mij zeggen ze "Use this!" bij healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nieuw Revolution feitje: je kunt ook USB-opslagmedia gebruiken om het interne 512 Mb flashgeheugen aan te vullen. Het zou dus mogelijk moeten zijn om alles op een harde schijf van een paar 100 gigabyte op te slaan.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bah. M'n Timesplitters 3 order is gecancelled bij Bol. Zogenaamd omdat 'ie niet op voorraad zou zijn :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:28:
Nieuw Revolution feitje: je kunt ook USB-opslagmedia gebruiken om het interne 512 Mb flashgeheugen aan te vullen. Het zou dus mogelijk moeten zijn om alles op een harde schijf van een paar 100 gigabyte op te slaan.

Bron
Heel mooi! Ik maak zowieso al gebruik van meerdere externe harde schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:45:
Bah. M'n Timesplitters 3 order is gecancelled bij Bol. Zogenaamd omdat 'ie niet op voorraad zou zijn :P
Hey, mijn controller ook. Ik had een BigBen voor €5,49 besteld inclusief verzend, en die is ook gecancelled. Was niet meer leverbaar. Heb een mail gestuurd dat ze dan maar die Piranha moeten leveren met behoud van voucherkorting en gratis verzending.

Ik vind het echt helemaal nergens op slaan. Ik ben bang dat van hogerhand gewoon besloten is dat mensen die gebruik hebben gemaakt van deze "mogelijkheid" gewoon een order annulering krijgen.
Mijn BigBen staat nu nog steeds netjes op 2-3 werkdagen levering.

Eigenlijk als test nu eventjes zo'n controller voor de volle prijs bestellen en kijken of hij geleverd wordt :+

Ik heb met netjes aan de voucher gehouden, dus maar op 1 mailadres iets besteld op 1 huisadres. Ik heb al een aardige orderhistorie bij hen opgebouwd, ik hoop dus voor hen dat ze het met deze order niet "verprutsen".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En er staat ook dat de spellen goedkoper gaan worden. Kortom de marges bij de meeste winkels wordne hoger omdat ze toch net zoveel gaan vragen als voor spellen op de twee andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Niet de kleinere verslavende games waar 'ie het over heeft die hij via de Virtual Console wil gaan aanbieden ;)

@Richard: mijn eerste bestelling met voucher (Viewtiful Joe 2) was wel gewoon geleverd ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:13:
@Richard: mijn eerste bestelling met voucher (Viewtiful Joe 2) was wel gewoon geleverd ;)
Oh OK, dat geeft me nog hoop, maar ik vind het op zijn minst toch wel een beetje "verdacht". Ik heb inmiddels antwoord:
Beste Richard,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 maart 2006.

Helaas kunnen wij uw bestelling niet omzetten naar een ander artikel. Hierbij willen wij u onze excuses aanbieden voor de vertraging die uw bestelling bestelnummer heeft opgelopen. De afdeling Inkoop en Distributie zal contact opnemen met de leverancier. Binnen enkele dagen zullen wij u laten weten wanneer de leverancier de bestelling gaat leveren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Naam Medewerker bol.com
Ik ben nu dus van cancelled in back-order gezet.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hm... dat kan ik ook altijd nog proberen natuurlijk. Maar aan de andere kant, mijn order was wel met een tweede account ;) Ik had toch niet vooraf betaald, dus ik laat het zo maar :)

[ Voor 56% gewijzigd door Captain N op 29-03-2006 23:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:10:
[...]

En er staat ook dat de spellen goedkoper gaan worden. Kortom de marges bij de meeste winkels wordne hoger omdat ze toch net zoveel gaan vragen als voor spellen op de twee andere consoles.
Ik denk dat we bij third-parties juist gaan zien dat spellen net zo duur zullen zijn op alle drie de consoles, voornamelijk om de hogere development kosten van de PS3 (en de Xbox 360???) op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:23:
Hm... dat kan ik ook altijd nog proberen natuurlijk. Maar aan de andere kant, mijn order was wel met een tweede account ;) Ik had toch niet vooraf betaald, dus ik laat het zo maar :)
Nu vind ik het verhaal wel heel verdacht:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar
Hiemee geven ze dus gewoon aan dat het dus wel op voorraad was.

Edit:

Wat denken jullie trouwens van Odama? Ik krijg er net een mailtje over van Nintendo. Hier staat een stuk van IGN

Stukje van de officiele Nintendo site:
In het oude Japan zweert de jeugdige generaal Yamanouchi Kagetora de dood van zijn vader te wreken door een gewaagd militair wapen in te zetten: de Odama, een enorme bal die zo krachtig is dat 'ie alles vernietigt wat 'ie op zijn pad tegenkomt, zowel vriend als vijand. Met de Odama die over het middeleeuwse slagved rolt is het jouw taak om met de meegeleverde microfoon je soldaten richting de vijand te commanderen - en weg van de vernietigende kracht van de Odama! Elk slagveld is een apart level: vernietig de poorten van de vijand met de Odama en stuur vervolgens je troepen naar binnen om het volgende level te betreden. Odama biedt een unieke mix van oorlogsspel en flipperen - klinkt vreemd, maar speelt als een droom!

· Gebruik gigantische flippers om de Odama over het slagveld te loodsen en tegenstanders overhoop te knallen

· Geef commando's via de microfoon: voer een aanval uit, verander de opstelling, verdedig tegen een aanval of bestorm de poorten van de tegestander

· "Tilt" het slagveld om de richting van de Odama te veranderen

· Ontwijk gevaarlijke rotsblokken en vijandelijke aanvallen
Ik ben echt benieuwd wat ik hier van moet verwachten. Dat aansturen van je manschappen met de Mic is natuurlijk wel erg vet. Kun je je verdere controls concentreren op die bal.

Zie ook IGN en Nintendo voor filmpjes.

Nog wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/0315061852.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/wvgUxmLtJlLqIinILB2-EMMO-MDk3Lm9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/VD6NYLHsRPHxkZ6oByykA00PvjiRWplI.jpg

Edit 2:

Krijg je bij Mario Party 7 ook zo'm Mic houder? :

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gooj/mike/images/title_main_p.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Richard op 30-03-2006 07:06 . Reden: zie edit-tags ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik roep het al een tijdje hier, maar zonder gehoor. Mij lijkt het echt een leuke game. Hij zou inmiddels uit moeten zijn, maar hij is uitgesteld naar 13 April ;(

Het valt me nu trouwens ineens op dat in die mail van Bol.com de gewone prijs en geen verzendkosten is aangegeven. Maar de -4.50 staat er niet bij.

edit: Lol, een flauw woordgrapje op dat laatste plaatje trouwens. "maiku" is de manier waarom ze in Japan "mic" ofwel "microphone" uitspreken. In Romaji staat er "Kore ga 'Oodamaiku' da!", oftewel "Dit is de Oodamaiku.". Je zou het ook nog kunnen vertalen met "Dit is 'de microfoon die groot is.". Niet echt te vertalen naar het Engels dus, maar ik geloof dat het idee zo wel duidelijk is :P

[ Voor 53% gewijzigd door Captain N op 30-03-2006 08:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Odama wilde ik telkens bestellen maar ik heb toch besloten om eerst de reviews af te wachten; het lijkt me in ieder geval erg leuk.

Over bol; ik heb ook 2 bestellingen geplaatst waarvan viewtiful joe is geleverd en de 2e (ninja gaiden black xbox) is in bestelling volgens een mailtje van bol, vooralsnog ben ik daar niet achterdochtig over.

Update: net een mailtje gekregen dat de 2e bestelling verzonden is. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door TdV op 30-03-2006 09:00 . Reden: mailtje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:37:
Ik roep het al een tijdje hier, maar zonder gehoor. Mij lijkt het echt een leuke game. Hij zou inmiddels uit moeten zijn, maar hij is uitgesteld naar 13 April ;(
Dit kan haast niet, heb vannacht nog een mail van Nintendo gehad dat hij 31 Maart in de schappen ligt (vandaag dus waarschijnlijk al (is vaak een dagje eerder))

Het ID lijkt me leuk, maar ik vind de filmpjes toch wel "rommelig". Ik moet mezelf toch echt af gaan vragen of ik dit €59,-- waard ga vinden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik baseerde het dacht ik op de release date die IGN vermeldt. Maar ook als ik kijk op grote webshops, is de release date overal rond die tijd.

http://www.lik-sang.com/i...ory=131&products_id=8852&
http://www.play-asia.com/...-en-15-odama-70-1983.html
http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=10489

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:04:
Ik baseerde het dacht ik op de release date die IGN vermeldt. Maar ook als ik kijk op grote webshops, is de release date overal rond die tijd.

http://www.lik-sang.com/i...ory=131&products_id=8852&
http://www.play-asia.com/...-en-15-odama-70-1983.html
http://www.videogamesplus...nfo.php?products_id=10489
wehkamp & FRS toch morgen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De specs van de Revolution zijn bekend: De Revolution zal een doorontwikkelde versie van de Gekko/Flipper architectuur van de Gamecube krijgen. De Broadway CPU zal op 729 Mhz draaien en de Hollywood GPU zal op 243 Mhz draaien. Hollywood zal bovendien hoogstwaarschijnlijk geen enkele shaders bevatten. De console zal 24 megabyte aan main 1T-SRAM krijgen en 64 megabyte aan external 1T-SRAM. In tegenstelling tot de Gamecube is er bijna geen snelheidsverschil tussen het main en het external geheugen(Gamecube developers klaagden vaak dat er te weinig van het zeer snelle main geheugen was en dat het external geheugen te traag was). Hollywood vervult verder exact dezelfde taken als Flipper in de Gamecube.

Euhm, juist ja. Ik had niet al te hoge verwachtingen van de specs en toch zijn deze specs lager dan dat ik verwacht had. Even ter vergelijking: de Gekko CPU van de Gamecube draait op 483 Mhz en de Flipper GPU draait op 162 Mhz. De kloksnelheden voor de Revolution zijn niet wat je noemt grote stappen. Omdat de Revolution GPU en CPU op die van de Gamecube gebaseerd zijn, geeft dit toch een redelijk beeld van wat je mag verwachten. Ik denk dat met deze specs een launchprijs van ergens tussen de €99,- tot €149,- wel mogelijk zal moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:19:
[b][url=http://revolution.ign.com/articles/699/699118p1.html]Ik denk dat met deze specs een launchprijs van ergens tussen de €99,- tot €149,- wel mogelijk zal moeten zijn.
Ik vind dit echt heel krap berekend hoor. Nu kost een cube ook €99 met een titel. Ik denk dat een Revolution dus niet voor dat bedrag wegkan (ook niet zonder titel), als ik alleen al naar de geruchten luister dat de controller nogal duur uitgevallen is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:19:
De specs van de Revolution zijn bekend: De Revolution zal een doorontwikkelde versie van de Gekko/Flipper architectuur van de Gamecube krijgen. De Broadway CPU zal op 729 Mhz draaien en de Hollywood GPU zal op 243 Mhz draaien. ...

Euhm, juist ja.

...
Precies wat ik dacht :/

Dat ze niet gaan voor een triple core 3.2Ghz proc kan ik dan wel begrijpen, maar er zit toch wel een heeeel groot gebied tussen de Rev en de 360. Ik had eigenlijk gedacht dat ze voor een 1.5Ghz zouden gaan ofzo, een 1.5Ghz proc kost tegenwoordig ook geen kont meer en hoeft ook niet heel erg gekoeld te worden. Vraag me trouwens af wat er dan echt ontwikkeld is, dit lijkt meer op het simpelweg overclocken, kan me niet voorstellen dat dat nu erg veel moeite is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollywood zal bovendien hoogstwaarschijnlijk geen enkele shaders bevatten.
Misschien ben ik gek, maar worden er al niet jaren lang shaders in videokaarten gebruikt? Sowieso begin ik me, als dit echt waar is, af te vragen waarom ze zo lang nodig hebben om dat ding uit te brengen en meer dan 150 euro betaal ik er niet voor. Als het waar is vind ik het toch een beetje een tegenvaller, ik had geen uberspecs verwacht, maar toch wel specs die je een klein beetje zou kunnen vergelijken met een pc (cpu rond de amd 3200+, soort van x800pro erin), dat zou toch makkelijk moeten kunnen voor een lage prijs.

edit: in het originele bericht staat dus geen added shaders, is wat anders dan geen shaders.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:53:
[...]

Misschien ben ik gek, maar worden er al niet jaren lang shaders in videokaarten gebruikt? Sowieso begin ik me, als dit echt waar is, af te vragen waarom ze zo lang nodig hebben om dat ding uit te brengen en meer dan 150 euro betaal ik er niet voor. Als het waar is vind ik het toch een beetje een tegenvaller, ik had geen uberspecs verwacht, maar toch wel specs die je een klein beetje zou kunnen vergelijken met een pc (cpu rond de amd 3200+, soort van x800pro erin), dat zou toch makkelijk moeten kunnen voor een lage prijs.

edit: in het originele bericht staat dus geen added shaders, is wat anders dan geen shaders.
Geen added shaders ten opzichte van de Gamecube is wat er bedoeld wordt, wat dus betekend: geen shaders. De enige current-gen console met shaders is de Xbox.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.