Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ow, nou volgens mij heb ik de revolution controller alleen nog maar gezien zoals het onderstaande plaatje. Zelfs de devkit controller van IGN zag er zo uit.MaxBurn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:53:
RevMote: AB / XY knoppen zijn wel vaker verwisselt in verschillende versies hoor.
Dat hoeft niet, de a en b onder de X en Y knoppen zijn kleine letters en die op de grote A knop en de trigger ( B ) aan de onderkant zijn hoofdletters.Richard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:54:
[...]
En dit gaat toch niet de definitieve versie worden want er zitten 2x A en 2x B knoppen op
Captain N schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:59:
He ja, het valt me nu pas op dat als je de controller kantelt de "b" en "a" onder de X/Y knoppen staan

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 23-03-2006 13:17 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En niet te vergeten, de "Ultra 64".LiToKi schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:46:
[...]
Ze hebben helemaal niks bevestigd. Ze hebben alleen bevestigd dat 'revolution' de code-naam was. Net als Dolphin voor de Cube en Nitro voor de DS.
Noem ’m nog steeds zo door die actie.

Ultra 64 was de echte naam, niet de codenaam. Nintendo heeft de een paar maanden voor de launch de naam moeten veranderen vanwege een ander bedrijf dat de naam Ultra voerde in Japan. De codenaam van de N64 was Project Reality..KeN. schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:01:
[...]
En niet te vergeten, de "Ultra 64".
Noem ’m nog steeds zo door die actie.
Er zijn rond de Tokyo Game Show een aantal verschillende versies van de controller getoond. Op de ene versie stond op de onderste knoppen alleen a en b en op de andere versie X en Y. Die controller uit dat artikel van IGN was overigens ook een versie met alleen a en b op de knoppen.Hoedje schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:00:
[...]
Ow, nou volgens mij heb ik de revolution controller alleen nog maar gezien zoals het onderstaande plaatje. Zelfs de devkit controller van IGN zag er zo uit.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En die A/B/X/Y... dat zien we vanzelf
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
@Hoedje: Thnx, had het even gemist
[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 23-03-2006 13:28 ]
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:13:
Er kwam toch ook een speech aan waarin, zoals bij elke speech gezegd wordt, allemaal informatie vrijgegeven zou worden? Komt die speech nog of bleek of is er gewoon niks interessants in gezegd?
Hoedje schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:45:
[...]
Morgenavond om half acht (nederlandse tijd) begint de keynote...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 31421
edit: morgenavond al ...
Al die speeches ... Gisterenavond PS3, vanavond Revo; en bij een grote week zitten we alweer bij Steve
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 31421 op 23-03-2006 13:17 ]
Ps4/switch gamer
Door het onderstaande bericht te snel te lezen dacht ik dat het over de E3 ging-Sander schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:26:
[...]
Dit gaat over de GDC (die nu bezig is), niet de E3.
Geplaatst op woensdag 22 maart 2006 16:20
Door: fuzzyeyebrows1
Ik zat te denken, is het mogelijk dat Nintendo op de E3 ook eindelijk weer is een nieuwe Gameboy showed? of willen ze alleen verder met de DS? Ik hoop dat ze morgen wat leuke details vrijgeven wat betreft de Revolution. Misschien is een enkele teaser screenshot van een game (zelda? Mario?) ook wel leuk. Ik wacht iig gespannen af tot morgen. Hoe laat begint die keynote, en is deze live te volgen ergens?
[ Voor 4% gewijzigd door D3ft0n3 op 23-03-2006 13:33 ]
Ignorance Is Bliss
Van IGN:Robin schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:26:
Weet iemand of de keynote via een of andere webcast te bekijken is?
Sadly, GDC policy states that no filming is allowed after the first five minutes of lectures, but we'll be sure to have a full transcription of the speech, as well as a ton of pictures to go along with it. Iwata's keynote starts at 10:30 AM, with an expected running time of one hour.
Anoniem: 155599
Maar dat maakt niet uit. Want ik speel enkel BK ^_^
Mijn to do lijst
R.e
V-joe
Donkey konga
Enigzins nog afmaken maar geen zin
F-zero gp's en auto's vrijspelen
SC2 die laatste paar saaien dungeons clearen.
TS2 achtervolg missie clearen en dan weer verder
Nog een paar BK vraagjes
Ik heb een zeldzame foto gemaakt waarop kalas lacht
Ik ben nu class 3 vier kaarten combo's!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als ik het goed heb kun je volgen via:
http://revolution.advancedmn.com
http://gamedaily.com
http://joystiq.com
Of misschien kan je zo ook je TV aan/uitzetten, samen met de console.MaxBurn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:53:
RevMote: AB / XY knoppen zijn wel vaker verwisselt in verschillende versies hoor.
[...]
Weten we toch allang al? Rev. uitzetten.. Misschien heeft het vooral met het aanzetten te maken, misschien is de bluetooth zooi niet actief als de Rev uitstaat (aannemelijk) maar reageert IR wel (=low power dus kan aan blijven)
Willybubba schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:43:
spoiler:Dat komt door de invloed van de Guardian Spirit (jij dus, de speler) op Kalas of een andere char. Als ze je vertrouwen, wat je kan bereiken door "lief" te doen als je bepaalde keuzes moet maken, dan heb je kans dat je ineens een heel stoere combo / kaart erbij krijgt. Eenmalig, helaas.
Ignorance Is Bliss
Hiermee bedoel je dus alleen audio?De conference is niet via video te volgen, maar er zijn verschillende live webcasts.
Was het niet 'Dolphin'?MetroidPrime schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:20:
[...]
De codenaam van de N64 was Project Reality.
[...]
Of was dat de GC... zoveel code-namen al gehad
[ Voor 15% gewijzigd door ReCreator op 23-03-2006 16:23 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
De codenaam van de Gamecube was Project Dolphin.ReCreator schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:22:
[...]
Was het niet 'Dolphin'?
Of was dat de GC... zoveel code-namen al gehad
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Voor zover het te lezen is en uberhaupt op het plaatje staat. Niet echt heel nuttigWat betreft de brand, de traptreden (?) van waarschijnlijkheid van het komen van de invloed van ... (het systeem?) is tot nog toe...
"GO". Wat betreft de brand
...'-emer/-emaa' (エマー), tot nog toe...
de gelegenheid die een keuze ondergaat...
bevat op systemlevel...
skill .. volgens het meest recente nieuws/informatie
[ Voor 199% gewijzigd door Captain N op 23-03-2006 18:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
Duidelijk teveel RE4 gespeeldRobin schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:16:
Ik heb een heel vaag vermoeden dat Nintendo Go iets te maken heeft met de online (donwload)service voor de Revolution. Go lijkt mij niet echt een toepasselijke naam een console, ook niet op dit moment voor de Revolution waar nu zo weinig over bekend is. Aan de andere kant, als je de bediening van spellen bekijkt van de Revolution dan kan ik alleen maar bedenken dat het te maken heeft met 'GO fighting!', 'GO fishing', 'GO puzzling', 'GO swimming', 'GO walking', 'GO chainsawing', 'GO attacking', 'GO playing' etc.
Overigens vind ik Go nog wel een goede naam. Klikt wel lekker, en het is simpel.
[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 23-03-2006 18:39 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
20*350ZO45°
Daar zat ik ook al aan te denken, vooral omdat er een D-pad in het logo verwerkt lijkt te zijn. Het zou in ieder geval een betere naam dan Nintendo WiFi Connection zijn.Robin schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:16:
Ik heb een heel vaag vermoeden dat Nintendo Go iets te maken heeft met de online (donwload)service voor de Revolution. Go lijkt mij niet echt een toepasselijke naam een console, ook niet op dit moment voor de Revolution waar nu zo weinig over bekend is. Aan de andere kant, als je de bediening van spellen bekijkt van de Revolution dan kan ik alleen maar bedenken dat het te maken heeft met 'GO fighting!', 'GO fishing', 'GO puzzling', 'GO swimming', 'GO walking', 'GO chainsawing', 'GO attacking', 'GO playing' etc.
Dat zou wel weer cool zijn, NES, SNES, Nin64, Cube, "5"...
Het KLOPT wel.
Maar, we zien het zo
Als ik het goed begrijp betekent het iets als:なんだかよく分かりませんが、任天堂岩田社長のGDC基調講演を直前にしてでてきた画像がこちら。文面からしてレボリューションの正式名が「ニンテンドー GO」だけはないような気がしますが、オンラインサービスか何かのブランドでしょうか。ロゴがキューブすぎるのも謎。何かご存じの方はご一報を。オンライン囲碁サービス?ニンテンドー・ゲームオーバー?
追記:2行目の「エマーは今までに」の「(~)エマー」が何なのかも謎。「ポエマー」か「ゲエマー」?「(~)踏面」もよくわかりません。適当に拾った日本語を組みあわせたフェイクかも。四行目の"「GO」。とブランド~"もマルの位置が変
Overigens is GO inderdaad 5, maar dus ook bijvoorbeeld een bordspel, taal, en waarschijnlijk nog wel wat dingenDit is een foto die komt van de keynote speech van President van Nintendo Iwata op de GDC, maar het is niet duidelijk wat het is. Gebaseerd op de content (van het plaatje) heb ik het gevoel dat de formele naam van de Revolution helemaal geen Nintendo GO is, maar zou het een logo van iets van een online service zijn? Dat het logo de Cube voorbij gaat is ook een mysterie (?). Degene die iets weet... report (aub). Online Go Service (als in: het Japanse bordspel)? Nintendo Game Over?
PS: Het is ook een mysterie wat het "-emer/-emaa" is in "Wat betreft -emer/-emaa, tot nogtoe..." in de tweede zin. "POEMA" of "gamer"? Ik begrijp ook het "-踏面" niet goed. Bovendien, is het een fake van goed bij elkaar verzameld Japans? Op de vierde regel is ook de positie van de punt in "「GO」。とブランド..." vreemd.
[ Voor 50% gewijzigd door Captain N op 23-03-2006 19:02 ]
Mijn foto's op Flickr.
EDIT: Nu wordt Brain Training gedemonstreerd.
[ Voor 53% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2006 20:03 ]
Hahaha, briljant dit10:28 - The auditorium is filled to capacity, a Nintendo fan is parading around the room with an "Iwata Dropped the Bomb" sign. Pictures to follow later.
uhm...
LOL
Zal mijn bookmark van dat mooie topic er maar weer eens bij pakken
Iwata laat Zelda DS zien.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2006 20:30 ]
prima, maar ik wil nu REVO shit zien! NU!!!
Nog geen revo nieuws oid
# 11:30 - The crowd new it immediately from the music. Known as the Legend of Zelda: Phantom Hourglass
# 11:30 - Very impressive, done in a wind waker like style of graphics. 0 0 0 0
# 11:32 - As previously mentioned TV remote inspired Rev controller.
# 11:33 - 2004 - First meeting held regarding the controller.
# 11:34 - Nintendo - Controller had to be wireless. 0 0 0 0
# 11:34 - 2004 as well - controller must look simple and non threatening yet sophisticated enough for complex styles of games. 0 0 0 0
# 11:34 - 15 people were involved with the design of the controller. Data pointing technology was the key aspect of its development.
# 11:35 - Early last year a young man came up with the idea for the one handed style for the controller.
# 0 0 0 0
[ Voor 113% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 23-03-2006 20:36 ]
Met Revolution info erbij al helemaal natuurlijk
Revo nieuws komt nu.(en dit keer echt!)fuzzyeyebrows1 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:31:
# 11:30 - New Ds title shown - ZELDA! 0 0 0 0 `\
Nog geen revo nieuws oid
# 11:30 - The crowd new it immediately from the music. Known as the Legend of Zelda: Phantom Hourglass
# 11:30 - Very impressive, done in a wind waker like style of graphics. 0 0 0 0
EDIT: Virtual console ondersteuning voor Megadrive(1000 spellen!!!!!) en TurboGrafx!
Info is bij IGN afkomstig.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2006 20:38 ]
Alles via de link van mijn vorige post! XDMetroidPrime schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:33:
[...]
Revo nieuws komt nu.(en dit keer echt!)
EDIT: Virtual console ondersteuning voor Megadrive en TurboGrafx!
Allemaal games die ik nog nooit heb gespeeld Goed zo Nintendo
[ Voor 11% gewijzigd door Actreon op 23-03-2006 20:36 ]
volgens mij kijken jullie op een andere site dan ik (IGN)MetroidPrime schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:33:
[...]
Revo nieuws komt nu.(en dit keer echt!)
EDIT: Virtual console ondersteuning voor Megadrive en TurboGrafx!
20*350ZO45°
Helaas, het wordt niks nieuws dus
[ Voor 8% gewijzigd door fZeroNewbie op 23-03-2006 20:45 ]
Dat was het, geen revo nieuw
Wel Zelda nieuws dus
Tja, even naar de E3 dan maar? Wie gaat mee?
20*350ZO45°
Alle denk ik niet hoor, zal net als de NES, SNES en N64 alleen de best verkochte zijn:fZeroNewbie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:51:
Nouw ja, geen revo nieuws is overdreven. We krijgen wel mooi nog ff alle genisses titels via de virtual console
Vind het voor mezelf eigenlijk geen toegevoegde waarde, heb alle Nintendo Consoles staan met toch vrijwel alle spellen die ik graag wil hebben.11:37: Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution. Not all of them -- but the best of them will be.
20*350ZO45°
( ---

Want dat zou wel erg vet zijn
Zo, jij verdraaid de feiten snel zegfZeroNewbie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:51:
Nouw ja, geen revo nieuws is overdreven. We krijgen wel mooi nog ff alle genisses titels via de virtual console

Maar goed, beetje tegenvallend helaas. Toch wachten op E3 dus.
De Rev komt er sowieso wel, al was het alleen als voor de nieuwe Mario Kart
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 13% gewijzigd door Sur_G op 23-03-2006 21:33 ]
Jammer dat de controller duur wordt om te produceren.... Hopelijk wordt ie dan met een lage marge verkocht. Het leuke van Nintendo games is immers de multiplayer en met 4 dure controllers is dat ineens een stuk minder interessant."Sommige mensen hebben al hun geld gezet op het scherm, wij hebben besloten hoog in te zetten op de manier waarop mensen het spel besturen." De nieuwe controller zal wel erg duur zijn om te produceren.
Nu is 4x €34,95 = ± €140 voor alleen maar 4 controllertje voor de NGC. Wanneer dit bij de Rev ook zo is vind ik het pas redelijk. €34,95 per stuk is wel netjes, maar als je een hele zwik moet hebben voor een game-party met vrienden dan tikt het lekker aan.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:36:
[...]
Jammer dat de controller duur wordt om te produceren.... Hopelijk wordt ie dan met een lage marge verkocht. Het leuke van Nintendo games is immers de multiplayer en met 4 dure controllers is dat ineens een stuk minder interessant.
20*350ZO45°
Lame, het is hetzelfde

[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 23-03-2006 21:50 ]
Met de E3 kunnen we nog meer leuke dingen verwachten.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Neem aan dat er gewoon een controller meegeleverd wordt, dus dat je er nog "maar" 3 nodig hebtRichard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:45:
Nu is 4x €34,95 = ± €140 voor alleen maar 4 controllertje voor de NGC. Wanneer dit bij de Rev ook zo is vind ik het pas redelijk. €34,95 per stuk is wel netjes, maar als je een hele zwik moet hebben voor een game-party met vrienden dan tikt het lekker aan.
Voor de GC gold dat je dan gewoon 3 Piranha's kunt kopen, 3x€10=€30,- Dat vond ik prima te doen, maar ik denk dat ik bij de Revolution duurder uit ga zijn. Aangezien het voor andere partijen dan ook duur zal zijn om er aan te beginnen en als het verschil niet groot genoeg is beginnen ze er misschien helemaal niet aan.
Echter, als ze die motion sensitive muk goed doen blaast het alle andere consoles wge, of tenminste, wordt een nieuw segment, het is niet te vergelijken. Je gaat dingen doen en bewegingen maken die het inlevingsniveau enorm omhoog helpen, en je zal coolere moves kunnen doen.
Ik zie het niet voor me dat de controller lekker speelt, en denk dat er een andere meer Gamecube like controller zal zijn die de motion stuff niet gebruiken.
Ik zal de Revo niet meteen kopen, eerst ff kijken of de games wat zijn, ik denk heel goed, en dan komt ie er zeker.
Ik heb het nooit zo op 3rd party spul om eerlijk te zijn, Heb op dit moment 2 originele controllers voor de NGC, wil er graag nog wel een paar bij voor een prikkie. Eigenlijk is het toch maar voor "effe" voor mensen die over de vloer komen om een keertje mee te gamen.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:54:
[...]
Neem aan dat er gewoon een controller meegeleverd wordt, dus dat je er nog "maar" 3 nodig hebt
Voor de GC gold dat je dan gewoon 3 Piranha's kunt kopen, 3x€10=€30,- Dat vond ik prima te doen, maar ik denk dat ik bij de Revolution duurder uit ga zijn. Aangezien het voor andere partijen dan ook duur zal zijn om er aan te beginnen en als het verschil niet groot genoeg is beginnen ze er misschien helemaal niet aan.
Ik kwam van de week deze nog tegen voor €5,- (nieuw in blister) Is dat wat?
Is een Nyko Airflo Controller:
20*350ZO45°
Ik heb iig een hele mooie witte
Wat ik trouwens stom vind, correct me if i'm wrong dat zelda four swords niet ds compatible is.
Iemand trouwens een idee hoe je lingering time (attack) krijgt bij BK?
Voor 5,- kun je je er moeilijk een buil aan vallenRichard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:15:
Ik kwam van de week deze nog tegen voor €5,- (nieuw in blister) Is dat wat?
Is een Nyko Airflo Controller:
[afbeelding]
Maar vraag me dus af of er ook piranha controllers voor de Revolution komen. Hij zal wel duur zijn door de technologie en minder door de kosten van het plastic ofzo, een GC controller is weinig hightech en de Rev controller is dat wellicht wel. Als het hightech is dan kun je als cheapass partij er misschien minder op besparen en wellicht te weinig goedkoper zijn, waardoor het geen zin heeft om er mee te komen.
Zullen wel wat leuke shooters bijzitten hoop ik.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Als retro-specialist weet ik toch niet wat het is, na wat zoeken op google blijkt de volledige juiste naam een Turbo Grafx 16 te zijn (als dat de juiste is) en die ziet er zo uit:GZ schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 03:14:
Ben ik de enige die uitkijkt naar die TurboGfx games? Nog meer prachtige 2Dgames!!!
Zullen wel wat leuke shooters bijzitten hoop ik.

Ik weet mijn god niet wat ik daar van voor moet stellen. Eerste plaatje lijkt verdacht veel op een 8 bit SMS I:
en dan doel ik natuurlijk op de locatie van de card-input.
20*350ZO45°
Goede prijs voor zo'n spel niet?Captain N schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:50:
Ik heb Baten Kaitos ook even op de kop getikt. Ik zag hem voor 25 euro bij de Bart Smit liggen, dus toen kon ik het niet weerstaan hem naar de kassa te brengen
Het is feitelijk hetzelfde.schnumi schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:50:
Rustig maar nu de Genesis straks de Megadrive.
edit: Had je edit niet gezien..
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 24-03-2006 14:07 ]
Net met BK een windbaas doodgemaakt. Kom ik erachter dat ik een foto vergeten ben om te maken. Doh opnieuw dan maar

Gisterenavond, na maanden weer eens verder gegaan met Turok Evolution (zijn er mensen die dit ook nog spelen?) was lekker aan het spelen maar het ging beetje schokkering. Naja, zal wel aan de game liggen. Daarna wilde ik gaan schieten met de minigun (druk de R in) en mijn minigun gaat met schokken schieten. Dus steeds 3kogels en dan niks en dan weer 3kogels. Ik WTF? (weet van de multiplayer dat het ding als een gek schiet
Mijn verlengkabel doet het niet goed. Zijn er nog meer mensen die dit hebben ? Ik heb geen echte Nintendomerk gekocht maar dit suxt wel eigenlijk. en heb er 5van gekocht
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 24-03-2006 14:26 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
- Revolution zal niet de uiteindelijke naam worden
- Mogelijk worden er binnenkort meer aankondigingen gedaan over de Virtual Console
- Twilight Princess zal geadverteerd worden als een Gamecube spel
- De Virtual Console zal behalve voor retro spellen ook geschikt zijn voor nieuwe spellen
- Nintendo heeft nog een aantal geheimen achter de hand met betrekking tot de Revolution
Er bestaan betere spellen als turok evolutions.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-03-2006 14:29 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Je HOEFT die foto's toch ook niet te maken? Alleen voor het geldAnoniem: 155599 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:18:
Nee nog nooit een xbox gehoord. Ongeinspireerde Pokke console(gamecube all the way baby, ook al heeft de ps2 zoveel meer pluspunten en de xbox ook wel een paar).
Net met BK een windbaas doodgemaakt. Kom ik erachter dat ik een foto vergeten ben om te maken. Doh opnieuw dan maar
- 10000 - Mario Smash Football Pak
- 10000 - Pokémon Colosseum Pak
- 10000 - Game Boy Micro
- 4500 - Metroid Prime 2 Echoes
- 4500 - Nintendo DS game: Mr. Driller
- 4200 - Golden Sun: The Lost Age (GBA)
- 4000 - Nintendo DS draagtas
- 3500 - GBA Game Link Cable
- 2500 - Lanyards + Nintendo polsbandje
- 2000 - Perfect Dark Soundtrack CD
- 2000 - PAC-PIX stylus
- 1500 - Nintendogs pluche - Labrador
- 1500 - Nintendogs pluche - Labrador (zwart)
- 1200 - Game Boy Advance SP Cap
Het is me niet duidelijk wat die GBA linkkabel precies is. Er staat een plaatje van een officiële GBA linkkabel bij, maar daar staat weer de omschrijving van een GC-GBA linkkabel naast.
[ Voor 33% gewijzigd door MetroidPrime op 25-03-2006 14:54 ]
Anoniem: 128052
Ik heb de revo nodig

En trouwens als je vind dat je cube veel lawaai maakt, moetje me 360 is horen
Hudson heeft best een goede serie originele titels voor de PC Engine (Bomberman, Gunhed, PC Genjin). Dit in tegenstelling tot Sega's eigen titels voor de Mega Drive. Die zijn eigenlijk niet zo heel interessant omdat de meeste titels oorspronkelijk uit de speelhal komen. En de speelhal versies zijn stuk voor stuk veel beter als de Mega Drive spellen die gebaseerd zijn op de speelhalversie. Vergelijk de speelhal versie van Turbo Out Run of Super Monaco GP maar eens met de Mega Drive versie. Echt een wereld van verschil! Als men dan toch gaat emuleren, emuleer dan de speelhalversie en niet de slechtere console versie.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Op naar de 10.000 dus! een console damn. Dat is echt goed zeg. hmm alleen jammer dat de groei van mijn punten bij de 4000 is gestopt.MetroidPrime schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:26:toon volledige bericht
Sterrencatalogus update:EDIT: Perfect Dark Soundtrack?????? En wat is een lanyard?
- 10000 - Mario Smash Football Pak
- 10000 - Pokémon Colosseum Pak
- 10000 - Game Boy Micro
- 4500 - Metroid Prime 2 Echoes
- 4500 - Nintendo DS game: Mr. Driller
- 4200 - Golden Sun: The Lost Age (GBA)
- 4000 - Nintendo DS draagtas
- 3500 - GBA Game Link Cable
- 2500 - Lanyards + Nintendo polsbandje
- 2000 - Perfect Dark Soundtrack CD
- 2000 - PAC-PIX stylus
- 1500 - Nintendogs pluche - Labrador
- 1500 - Nintendogs pluche - Labrador (zwart)
- 1200 - Game Boy Advance SP Cap
Het is me niet duidelijk wat die GBA linkkabel precies is. Er staat een plaatje van een officiële GBA linkkabel bij, maar daar staat weer de omschrijving van een GC-GBA linkkabel naast.
Hoe lang blijven de punten geldig? Is er zoiets als punten inflatie?
Even rekenen 10.000 voor smash pack is +/- 100e
1000p is 10 e
100p 1e
aaaah 1 nintendo punt is 1 cent dus.
Wat ik trouwens stom vind, correct me if i'm wrong dat zelda four swords niet ds compatible is.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-03-2006 17:03 ]
Ik heb metroid prime 2 echoes besteld, nog nooit een metroid game gespeeld en liksang schiet ook niet op met hunters voor de DS te verzenden. Nu maar afwachten...MetroidPrime schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:26:
Sterrencatalogus update:
• 4500 - Metroid Prime 2 Echoes
Anoniem: 115248
Ik heb voor de allereerste keer wat besteld!
Ik had trouwens ook genoeg sterren voor een Gameboy Micro... maar daar heb ik toch maar vanaf gezien. Dan hou ik m'n sterren liever nog wat langer vast tot er een keer een DS Lite tussen staat.
Je kunt beter eerst Metroid Prime 1 spelen. MP2 is erg goed, maar MP1 doet alles perfect. Het spel heeft de oude Metroid sfeer perfect weten te recreëren in 3D en is IMHO een veel beter gebalanceerd spel.fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:49:
[...]
Ik heb metroid prime 2 echoes besteld, nog nooit een metroid game gespeeld en liksang schiet ook niet op met hunters voor de DS te verzenden. Nu maar afwachten...
Ik zie die updates ook alleen maar zo snel omdat ik in de system tray een programma heb staan die regelmatig de website controleert.Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:49:
Wow, ik zie een keer een catalogus-update voordat alles is uitverkocht.
Ik heb helaas een jaar geleden al Metroid Prime besteld, waardoor ik nu nog maar ~3000 sterren over heb.
Welk programma?MetroidPrime schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:06:
[...]
Ik zie die updates ook alleen maar zo snel omdat ik in de system tray een programma heb staan die regelmatig de website controleert.
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-03-2006 18:03 ]
20*350ZO45°
En Timesplitters 3 kost daar maar 20 euro.
Hoe krijg je punten?
Ik heb hier tientallen NES en SNES games liggen. Werden die punten toen ook al vergeven?
Nope, gebeurde pas bij de gba volgens mij (en ook bij de cube en de ds)PWM schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:45:
Even stomme vraag:
Hoe krijg je punten?
Ik heb hier tientallen NES en SNES games liggen. Werden die punten toen ook al vergeven?
Een zelfgeschreven programma:

Het controleert regelmatig de sterrencatalogus en geeft een waarschuwing zodra er iets nieuws staat. Als er nieuwe items zijn kun je ook een lijst met nieuwe items opvragen en naar het clipboard kopiëren:

Het programmatje is nog niet af, maar het is wel de bedoeling dat iedereen het uiteindelijk kan downloaden.
EDIT: Het werkt trouwens onder Windows en onder Gnome en KDE(ongeacht het OS).
Dat ligt niet aan Four Swords, dat komt omdat de DS geen GBA linkpoort heeft. GBA-GC linkup zal daarom nooit met een DS werken, alleen met een GBA.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:48:
[ Voor 27% gewijzigd door MetroidPrime op 24-03-2006 22:45 ]
Maar waarom heeft de ds geen gclink?
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 24-03-2006 23:28 ]
Wat ik me nu afvraag is of je een GBA-GC Linkup kan doen met eem GB Micro (met uiteraard een andere linkup kabel omdat de standaard een andere stekker heeft met van die haakjes die in je GBA "haakt".MetroidPrime schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:50:toon volledige bericht
[...]
Een zelfgeschreven programma:
[afbeelding]
Het controleert regelmatig de sterrencatalogus en geeft een waarschuwing zodra er iets nieuws staat. Als er nieuwe items zijn kun je ook een lijst met nieuwe items opvragen en naar het clipboard kopiëren:
[afbeelding]
Het programmatje is nog niet af, maar het is wel de bedoeling dat iedereen het uiteindelijk kan downloaden.
EDIT: Het werkt trouwens onder Windows en onder Gnome en KDE(ongeacht het OS).
[...]
Dat ligt niet aan Four Swords, dat komt omdat de DS geen GBA linkpoort heeft. GBA-GC linkup zal daarom nooit met een DS werken, alleen met een GBA.
Vind het trouwens wel een beetje knullig dat de DS niet gewoon een multiplayer poortje had voor de GBA.
20*350ZO45°
Dat kan niet, tenzij je zelf een kabel in elkaar knutselt.Richard schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:11:
[...]
Wat ik me nu afvraag is of je een GBA-GC Linkup kan doen met eem GB Micro (met uiteraard een andere linkup kabel omdat de standaard een andere stekker heeft met van die haakjes die in je GBA "haakt".
Nintendo wilde met de DS de nadruk op draadloze communicatie leggen. De DS is ook nooit bedoeld om de GBA te vervangen, vandaar dat er geen linkpoort op zit.Vind het trouwens wel een beetje knullig dat de DS niet gewoon een multiplayer poortje had voor de GBA.
Ik vraag me nu toch wel een paar dingen af Ben nu richting het eiland van illusies
Is die pistolen kerel? neej die is te eerlijk enzo. Plus hij was ook zo lief toen we dat gesprek af luisterde.
Is het het meisje met de pendant? Mss wel. Vaag verhaal hoor dat pendant jatten plus ze is overal al bijgeweest. Locatie heeft ze al nu nog het motief.
Gibari mss? Dat zou ook nog eens kunnen. Hij deed altijd al dingen op zijn eigen manier.
Of ben ik het zelf mss? allah fightclub?
Geen idee maar ik ben benieuwd.
Trouwens pickled paarse dingen die zeggen dat ze goed mixen met curry werkt voor geen meter. Helm, rijst, water, vuur geeft trouwens wel een geweldige mix
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Dit topic is gesloten.