Niet de taal, maar de regio van uitgifte. De USA, UK en Australische spellen hebben allemaal dezelfde taal in hun handleidingen, maar toch hebben ze allemaal versxhillende kleuren driekhoekjes.
Verwijderd
Na 24 uur mag je je vraag herhalen
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:34 ]
Regio heeft er niets mee te maken, de spellen uit de VS hebben niet eens een gekleurd hoekje. Als je meer wilt weten, je kunt het terugvinden in oudere topics.Schweino schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:16:
Niet de taal, maar de regio van uitgifte. De USA, UK en Australische spellen hebben allemaal dezelfde taal in hun handleidingen, maar toch hebben ze allemaal versxhillende kleuren driekhoekjes.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Mario Smash Football heeft echt helemaal niets te maken met Mario Party. Ik heb zelf even 5 minuten smash football gespeelt op mijn gemakje thuis (dus niet in de winkel). Ik vond het meer op Mario Kart lijken, met maar een paar spelers (dus geen 11 tegen 11, maar dat kan je wel in reviews lezen) elkaar het leven zuurmaken doorr met schildpadden te schieten enzo.
Wanneer je MSF wilt kopen ben je gewoon €59,95 kwijt. Misschien kun je dan beter de Cube erbij nemen en op de plank zetten als reserve, want voor €99 heb je die set. (oftewel €40). Misschien kun je hier op het forum nog iemand strikken voor een deal (jij de game, een andere de cube).
Ikzelf heb de set destijds voor €94 in de reclame kunnen kopen, heb SMF verkocht met de doelstelling die witte cube te bewaren. Heb uiteindelijk toch mijn keuze laten vallen op mijn paarse cube en de witte alsnog weggedaan. Al met al een hoop werk, en ik heb er denk ik €5 winst op gemaakt
20*350ZO45°
Verwijderd
Hmm, de witte cube vind ik zo op het eerste gezicht toch echt de mooiste, ik heb nu de zwarte, past eigenlijk overal bij(wit niet). En wat is de gemiddelde prijs dan voor 2dehands cube ongv.? Want anders koop ik natuurlijk gewoon die set en verkoop de cubeRichard schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:32:
[...]
Mario Smash Football heeft echt helemaal niets te maken met Mario Party. Ik heb zelf even 5 minuten smash football gespeelt op mijn gemakje thuis (dus niet in de winkel). Ik vond het meer op Mario Kart lijken, met maar een paar spelers (dus geen 11 tegen 11, maar dat kan je wel in reviews lezen) elkaar het leven zuurmaken doorr met schildpadden te schieten enzo.
Wanneer je MSF wilt kopen ben je gewoon €59,95 kwijt. Misschien kun je dan beter de Cube erbij nemen en op de plank zetten als reserve, want voor €99 heb je die set. (oftewel €40). Misschien kun je hier op het forum nog iemand strikken voor een deal (jij de game, een andere de cube).
Ikzelf heb de set destijds voor €94 in de reclame kunnen kopen, heb SMF verkocht met de doelstelling die witte cube te bewaren. Heb uiteindelijk toch mijn keuze laten vallen op mijn paarse cube en de witte alsnog weggedaan. Al met al een hoop werk, en ik heb er denk ik €5 winst op gemaakt
€50 krijg je denk ik voor een splinternieuwe witte die nog niet uit de doos is gehaald met factuur, boekjes en ongebruikte VIP puntenVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:35:
[...]
Hmm, de witte cube vind ik zo op het eerste gezicht toch echt de mooiste, ik heb nu de zwarte, past eigenlijk overal bij(wit niet). En wat is de gemiddelde prijs dan voor 2dehands cube ongv.? Want anders koop ik natuurlijk gewoon die set en verkoop de cube
Reden waarom ik de witte weg heb gedaan en de paarse heb gehouden is misschien een beetje kinderachtig, maar die witte is "gespoten" dat zijn de zwarte en paarse niet, de paarse blijven dus altijde de controllers "netjes". Verder vind ik het leukste de eerste release van een console te hebben, en da's dus de paarse
20*350ZO45°
Op Ebay Final Fantasy en Mario Golf erbij gekocht
Die komen er aan deze week. Ik probeer de komende tijd de verzameling kubus games compleet te maken.
Mario Golf is ERG leuk, Final Fantasy viel mij best wel tegen.
Een vriend van me heeft hem ja, en ik wilde hem gewoon ook hebben. Final Fantasy ben ik zelf ook geen directe fan van, maar ik wil een vrij complete verzameling kubusspellen creëren.
Mijn huidige collectie
Mis ik nog must-haves op de lijst?
Mijn huidige collectie
- [b]Nog op de wishlist:[/b]
- Resident Evil 4
- SSX (3 of Tricky, en voor de verzameling natuurlijk eigenlijk allebei)
- Tales of Symphonia
- Baten Kaitos
- Ikaragu
- Beyond Good and Evil
- Paper Mario
- Viewtiful Joe (1 sowieso, en 2 misschien voor de verzameling)
- Starwars Rogue Leader 2
- Burnout 2
- Mario Party 4
- Mario Party 6
- Mario Party 7
- Starfox Assault
- Mario Baseball (vond ik ook wel leuk)
Verwijderd
mario party 5 misschien? animal crossing?Blaatschaap11 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:09:
Een vriend van me heeft hem ja, en ik wilde hem gewoon ook hebben. Final Fantasy ben ik zelf ook geen directe fan van, maar ik wil een vrij complete verzameling kubusspellen creëren.
Mijn huidige collectieHet treurige is dat ik bijna nog niets gespeeld heb, maar dat komt door tijdgebrek. En de spellen die ik gespeeld heb of mee bezig ben (geweest) vind ik stuk voor stuk erg leuk, dus ga ik lekker door met verzamelen.
- Resident Evil 4
- Tales of Symphonia
- Baten Kaitos
- Ikaragu
- Beyond Good and Evil
- Paper Mario
- Burnout 2
- Mario Party 4
- Mario Party 6
- Mario Party 7
- Starfox Assault
Mario Party 5 heb ik al (link van IGN collection heb ik er boven gezet) en ik ben echt helemaal gek van Mario Party, daarom wil ik ze allemaal hebben.
Animal Crossing is wel een goede ja.
Animal Crossing is wel een goede ja.
Verwijderd
Ik zal jou een mooie link gevenBlaatschaap11 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:09:
Mijn huidige collectieHet treurige is dat ik bijna nog niets gespeeld heb, maar dat komt door tijdgebrek. En de spellen die ik gespeeld heb of mee bezig ben (geweest) vind ik stuk voor stuk erg leuk, dus ga ik lekker door met verzamelen.
- Resident Evil 4
- Tales of Symphonia
- Baten Kaitos
- Ikaragu
- Beyond Good and Evil
- Paper Mario
- Burnout 2
- Mario Party 4
- Mario Party 6
- Mario Party 7
- Starfox Assault
http://cube.ign.com/articles/695/695463p3.html
Of kende je die al?
Ja sorry hoor ik was ook blij dat ik voor de verandering mss iemand kon helpen
Donkey konga mss leuk kost maar 30E
Mario dance dance revolution
Je hebt ikaruga
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 00:11 ]
Hehe, ik mis 1 game uit die hele top 20 ofzo ;p
Hey dat herken ik, heb pas sinds october 2005 een cube, maar heb ook meteen een inhaalslag gemaakt wat betreft aankopen van games. Ik ben Nintendo Fanboy dus wil net als jou gewoon een dikke verzameling aan games. Zit nu zo rond de 17, maar dat zijn dan ook echt dè spellen die ik graag wilde hebben.Blaatschaap11 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:09:
Het treurige is dat ik bijna nog niets gespeeld heb, maar dat komt door tijdgebrek. En de spellen die ik gespeeld heb of mee bezig ben (geweest) vind ik stuk voor stuk erg leuk, dus ga ik lekker door met verzamelen.
Voordeel van een late start is dat er al veel games voor interessantere prijzen in de schappen liggen, dan iemand die een cube vanaf de release-datum in huis heeft liggen.
20*350ZO45°
Hoe durf je jezelf een Nintendo fanboy te nomen als je nog maar net een Cube hebt.
Op Metroid Prime 2 na heb ik ook alles uit de top 20 lijst van IGN. Nu in totaal zo'n 35 spellen en daar laat ik het voorlopig ff bij. Moet nu geld gaan sparen voor de launch van de revo en DSL.
Het eenige Cube spel waar ik nog echt op zit te wachten is natuurlijk
Zelda
, maar die zal wel tegelijk met de revo uitkomen dus dat duurt nog ff.
Het eenige Cube spel waar ik nog echt op zit te wachten is natuurlijk
Als je interesse hebt, ik heb nog een (USA) RE4 (gesealed) liggen (foutje van dvdboxoffice toendertijd die me twee exemplaren hadden gestuurd).Blaatschaap11 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:09:
Een vriend van me heeft hem ja, en ik wilde hem gewoon ook hebben. Final Fantasy ben ik zelf ook geen directe fan van, maar ik wil een vrij complete verzameling kubusspellen creëren.Mis ik nog must-haves op de lijst?
- Resident Evil 4
Omdat Nintendo meer dingen heeft gemaakt dan alleen de Cube-Sander schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:14:
Hoe durf je jezelf een Nintendo fanboy te nomen als je nog maar net een Cube hebt.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ik vond het een interessante vraagMetroidPrime schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:00:
[...]
Het is al redelijk vaak uitgelegd in het topic, dus het is misschien wat handiger als je gaat zoeken in plaats van dat die discussie weer helemaal overnieuw begint. Het heeft te maken met de taal van de handleidingen, maar voor verdere info kun je beter oude topics even gaan doorzoeken.
Ik heb een opmerking over de nintendo website.. Ik ben hier een tijdje niet meer geweest en kreeg een mailtje of ik lid wilde blijven met een linkje.
Nou dat heb ik gedaan.
Nu log ik automatisch in als iemand anders
En als ik probeer in te loggen met mn eigen gegevens lukt dat niet. Vraag ik mijn wachtwoord opnieuw aan dan begeint de mail met de naam van de andere gebruiker die ik niet ben!
Mijn vader heeft precies hetzelfde! Ook een andere gebruiker...
Zou nintendo al zijn v.i.p.'s messed up hebben?
Beetje jammer van al mijn sterren! Ik had er echt veel.. mja misschien maken ze het wel.. wil er niet veel moeite voor doen...
Nou dat heb ik gedaan.
Nu log ik automatisch in als iemand anders
Mijn vader heeft precies hetzelfde! Ook een andere gebruiker...
Zou nintendo al zijn v.i.p.'s messed up hebben?
Beetje jammer van al mijn sterren! Ik had er echt veel.. mja misschien maken ze het wel.. wil er niet veel moeite voor doen...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ik heb wel interesse als het echt een USA versie is, en geen Canadese (met Franse text op de cover dus)Glorix Jim schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:44:
[...]
Als je interesse hebt, ik heb nog een (USA) RE4 (gesealed) liggen (foutje van dvdboxoffice toendertijd die me twee exemplaren hadden gestuurd).
De discussie in die "oudere topics" maakte ik ook deel van uit, en toen was ik er ook van overtuigd dat het naast de taal in de handleidingen ook te maken heeft met de regio van uitgifte. Hoe verklaar je anders dat de UK versie van een spel een andere kleur hoekje heeft dan de Australische versie van een spel? De taal in de handleidingen zijn namelijk allebei Engels....MetroidPrime schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:19:
[...]
Regio heeft er niets mee te maken, de spellen uit de VS hebben niet eens een gekleurd hoekje. Als je meer wilt weten, je kunt het terugvinden in oudere topics.
Dat spellen uit de VS geen gekleurd hoekje hebben je gelijk in, stom van me...
[ Voor 50% gewijzigd door Schweino op 20-03-2006 12:21 ]
..
[ Voor 110% gewijzigd door Schweino op 20-03-2006 12:22 . Reden: dubbelpost ]
Game Developers Conference 2006.
Nog 2 andere mensen van Nintendo zullen spreken:Satoru Iwata
President, Nintendo Co., Ltd.
"Disrupting Development"
Thursday, March 23
10:30 – 11:30am
This year will see the arrival of more new portable and home game systems, and outside attention remains predictably focused on technical specifications and processing muscle. This is not trivial; but also not newsworthy. After all, every new system is more powerful than its predecessor.
Developers know what drives the video game business. It is our work. We are the creators, the innovators, the entertainers. We understand that people who imagine things, even more than the people who engineer them, are the key to reaching players.
Unfortunately, the application of imagination is getting more and more difficult. Larger games require more hours, more manpower, and a lot more money. And as budgets rise, the appetite for risk falls.
As Nintendo has demonstrated with Nintendo DS, our goal is to expand the industry to new players—and to surprise existing players.
In a speech entitled, ”Disrupting Development,” Nintendo President Satoru Iwata will reveal the backstory of how a string of recent disruptive products from Nintendo—the Nintendo DS, the ‘brain-training’ games, and Nintendo WiFi Connection—surprised the market. He will share his thoughts on the role Nintendo’s video game systems will play in expanding the market and widening the possibilities for developers.
Of er nu dus echt info komt over de Revolution, ik weet het niet meer 8)7ik snap het niet zo of ik heb het helemaal mis.Katsuya Eguchi Nintendo Game Design
Takao Ohara Nintendo Programming
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik mis 3 games uit de top 20
- Pikmin 2
- Battalion Wars
- Animal Crossing (wel gehad, maar weer verkocht)
- Pikmin 2
- Battalion Wars
- Animal Crossing (wel gehad, maar weer verkocht)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:55:
Ikzelf heb pas geleden SSX 4 On Tour gekocht, maar gvd hoe halen hun die superhoge scores telkens? (tegenstanders)ik snap er geen reet van, haal het nooit. Races win ik altijd.
[ Voor 50% gewijzigd door een moderator op 23-03-2007 22:28 ]
Mooie quote van jezelf?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wees eens een beetje duidelijk.
Je kan in SSX4 hogere scores halen door beter je best te doen.
En Mario Smash Football kost hier 49,50
Echt een geweldig spel is het niet, wel leuk voor multiplayer, vergelijkbaar met Sega Soccer Slam.
[ Voor 34% gewijzigd door een moderator op 23-03-2007 22:29 ]
Over Mario Football kan ik wel wat vertellen. Ik vind het een enorm leuk spel. Het is heel leuk om te doen met vrienden. De single player stelt eigenlijk niets voor. De computer is namelijk veel te makkelijk te verslaan en er zijn veel te weinig dingen te halen. Het is nog minder dan Mario Kart. Je moet het zien als een soort van arcade achtige manier om voetbal te spelen. Het is qua funfactor veel leuker dan Mario Party (vind ik persoonlijk). Het spel heeft gewoon de ideale balans tussen vaardigheid (passen, voorzetten, scoren, lopen etc.) en arcade (items). Daarnaast speelt het gewoon enorm lekker. De vaardigheid is in bijv. Fifa heel belangrijk en daarom kun je dat nooit zo maar even spelen. Ik heb het al sinds de kerst en 3 maanden lang speel ik vrijwel niets anders meer met mijn vrienden.
Ik heb daarnaast echte Fifa, Mario Party (gehad), Monkey Ball 2, Mario Kart etc. Kortom ik ben een echte multiplayer cuber.
Ik heb daarnaast echte Fifa, Mario Party (gehad), Monkey Ball 2, Mario Kart etc. Kortom ik ben een echte multiplayer cuber.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
ik ben ook een echte multiplayer op de cube, altijd na het uitgaan nog even tot een uur of 5,6 smorgen cubenHoedje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:53:
Over Mario Football kan ik wel wat vertellen. Ik vind het een enorm leuk spel. Het is heel leuk om te doen met vrienden. De single player stelt eigenlijk niets voor. De computer is namelijk veel te makkelijk te verslaan en er zijn veel te weinig dingen te halen. Het is nog minder dan Mario Kart. Je moet het zien als een soort van arcade achtige manier om voetbal te spelen. Het is qua funfactor veel leuker dan Mario Party (vind ik persoonlijk). Het spel heeft gewoon de ideale balans tussen vaardigheid (passen, voorzetten, scoren, lopen etc.) en arcade (items). Daarnaast speelt het gewoon enorm lekker. De vaardigheid is in bijv. Fifa heel belangrijk en daarom kun je dat nooit zo maar even spelen. Ik heb het al sinds de kerst en 3 maanden lang speel ik vrijwel niets anders meer met mijn vrienden.
Bij multi-player denk ik toch altijd meteen aan bomberman, maar zoals ik een paar pagina's geleden al had vermeld is dat stomme spel nergens verkrijgbaar.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:56:
[...]
ik ben ook een echte multiplayer op de cube, altijd na het uitgaan nog even tot een uur of 5,6 smorgen cuben, ook mario party, kart, tennis, soul calibur2(meesterlijk) etc. Dus het is de aanschaf wel waard? ik denk dat ik even wacht totdat die pc wordt.
20*350ZO45°
Dan zou ik em zeker kopen!Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:56:
[...]
ik ben ook een echte multiplayer op de cube, altijd na het uitgaan nog even tot een uur of 5,6 smorgen cuben, ook mario party, kart, tennis, soul calibur2(meesterlijk) etc. Dus het is de aanschaf wel waard? ik denk dat ik even wacht totdat die pc wordt.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
ergens in een online shop ofzo ook niet? ik heb hem laatst ook niet gezien in een bezoekje aan de BS en de intertoys.Richard schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:01:
[...]
Bij multi-player denk ik toch altijd meteen aan bomberman, maar zoals ik een paar pagina's geleden al had vermeld is dat stomme spel nergens verkrijgbaar.
Ik wist nieteens dat ie bestond, totdat ik 'm spontaan ergens tegenkwam in de winkel. Staat ook haast nooit op Ebay, en al helemaal niet op Marktplaats. Wanneer je 'm in een nederlandse zaak tegenkomt (online) moet je al snel denken aan €60,-Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:28:
[...]
ergens in een online shop ofzo ook niet? ik heb hem laatst ook niet gezien in een bezoekje aan de BS en de intertoys.
http://www.cubezone.nl/Sh...entID=9382&ReactionPage=1
Staat een review. Lees vooral de reacties op pagina 3, erg zeldzaam dus.
20*350ZO45°
is USA... ik kon je mailadres niet vinden in je profiel dus mail me maar als je nog interesse hebtSchweino schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:17:
[...]
Ik heb wel interesse als het echt een USA versie is, en geen Canadese (met Franse text op de cover dus)
[...]
Als je Mario Smash football wilt kun je beter het kubuspakket kopen denk ik. Heb je ook een kubus en een controller erbij. Nu staat de witte kubus bij mij aangesloten en mijn zwarte is overal en nergens mee naar toe te nemen. En de witte controller speel ik zelf mee, en de andere vier kan ik mee nemen of zijn te gebruiken als er vrienden langs komen.-Sander schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:47:
[...]
Wees eens een beetje duidelijk.
Je kan in SSX4 hogere scores halen door beter je best te doen.
En Mario Smash Football kost hier 49,50
Echt een geweldig spel is het niet, wel leuk voor multiplayer, vergelijkbaar met Sega Soccer Slam.
Edit: Ik heb Sega Super Slam dan ook, en dat heb ik eigenlijk niet echt gespeeld. (tien minuten), maar het lijkt er wel een beetje op. Dus voor de mensen met een kleinere beurs: voor een euro of tien (zelfs inclusief verzendkosten) kun je die wel op ebay op de kop tikken. Heb ik zelf ook gedaan.
[ Voor 17% gewijzigd door HCMarX op 20-03-2006 22:03 ]
Verwijderd
Nadat ik geruime tijd dit topic gevolgd heb vond ik het zelf eens tijd worden deel te nemen aan de discussies. Zoals jullie kunnen zien heeft Nintendo behoorlijk wat standplaats op de GDC. De vraag is natuurlijk wat Nintendo zal laten zien en de geruchten gaan alweer dat er revolution games geshowd zullen worden. Ikzelf geloof daar niet in, omdat de final developmentkits voor zover ik weet nog niet eens de deur uit zijn en Nintendo geen beelden van revo games wil laten zien die niet optimaal gebruik maken van de power van het apparaatje. Wat ik zelf wel een beetje hoop en wat me een stuk waarschijnlijker lijkt, is dat ze een speelbare demo van Twilight Princess op de revo hebben draaien, om alvast kennis te maken met de controller. Op deze manier hoeft Nintendo geen grote nieuwe aankondigingen te doen, kunnen ze die mooi bewaren voor de E3 en kan men toch de Revolution controller goed testen.
Laat me weten wat jullie ervan denken.
Laat me weten wat jullie ervan denken.
Verwijderd
worden mario spellen eigenlijk ook ooit goedkoper? of blijven ze voor eeuwig rond de 60/40/30 E?
Als dat zo is haal ik 2dehands wel een smash brothers melee voor 17,50 (veel geld)
voor 14,25E eternal darkness gehaald
12,25 viewtifull joe 2 op bol.com met deze code NEVOBO-92834 van budgetgaming.nl
12E RE
Officiele kabel 10E
en straks donkey konga 27E (inc kortingspas van de blokker van iemand)
Amai ik geef erg veel geld uit aan de gc de laatste tijd
Als dat zo is haal ik 2dehands wel een smash brothers melee voor 17,50 (veel geld)
voor 14,25E eternal darkness gehaald
12,25 viewtifull joe 2 op bol.com met deze code NEVOBO-92834 van budgetgaming.nl
12E RE
Officiele kabel 10E
en straks donkey konga 27E (inc kortingspas van de blokker van iemand)
Amai ik geef erg veel geld uit aan de gc de laatste tijd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 23:12 ]
Ik wil hier toch even op reageren Sega Super Soccer Slam is absoluut niet hetzelfde als Smash Football. Ik heb een vriend die dat spel heeft en dat is echt lang niet zo leuk. Kortom als je het één niet leuk vind, kun je het ander nog wel leuk vinden!Blaatschaap11 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:59:
[...]
Edit: Ik heb Sega Super Slam dan ook, en dat heb ik eigenlijk niet echt gespeeld. (tien minuten), maar het lijkt er wel een beetje op. Dus voor de mensen met een kleinere beurs: voor een euro of tien (zelfs inclusief verzendkosten) kun je die wel op ebay op de kop tikken. Heb ik zelf ook gedaan.
Smash football is echt geweldig. Ik had het eerst na een korte single player test meteen aan de kant gelegd. Maar in multiplayer met z'n vieren is het echt fantastisch!
Afgelopen zaterdag uren gespeeld met hardcore gamers en non gamers door elkaar en de matches bleven spannend. 8 man/vrouw super veel enthousiasme en smash football en je hebt geen leukere avond. (totdat de buren komen klagen vanwege het vele geschreeuw
)
Afgelopen zaterdag uren gespeeld met hardcore gamers en non gamers door elkaar en de matches bleven spannend. 8 man/vrouw super veel enthousiasme en smash football en je hebt geen leukere avond. (totdat de buren komen klagen vanwege het vele geschreeuw
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb mario smash niet, maar sss dus wel. Als ik het zo lees dan zijn er 2 dingen wezenlijk anders.Hoedje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:18:
[...]
Ik wil hier toch even op reageren Sega Super Soccer Slam is absoluut niet hetzelfde als Smash Football. Ik heb een vriend die dat spel heeft en dat is echt lang niet zo leuk. Kortom als je het één niet leuk vind, kun je het ander nog wel leuk vinden!
1 items, zit niet in sega
2 skill, ik heb sss niet eens super veel gespeeld, maar als ik het tegen vrienden speel dan is het altijd een ongelijke strijd. Het is zeker een plus punt als dat een beetje gelijk getrokken kan worden door een spel .
10 second ninja DONE
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest, maar het lijkt er een beetje op. Het is lang niet hetzelfde daar heb je helemaal gelijk in.Hoedje schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:18:
[...]
Ik wil hier toch even op reageren Sega Super Soccer Slam is absoluut niet hetzelfde als Smash Football. Ik heb een vriend die dat spel heeft en dat is echt lang niet zo leuk. Kortom als je het één niet leuk vind, kun je het ander nog wel leuk vinden!
Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: Pokemon Box Ruby & Sapphire voor € 5,80. Pokemon is natuurlijk poep, maar je krijgt er wel een memory card 59 en een GBA link kabel bij en daarom wel interessant voor zo weinig geld. Kabel en memcard zijn 1st party van Nintendo dus geen troep. Inclusief verzendkosten kwam ik op € 12.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ik neem aan dat je deze kabel bedoeld:ari3 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:01:
Nieuwe weekaanbieding van Play-Asia: Pokemon Box Ruby & Sapphire voor € 5,80. Pokemon is natuurlijk poep, maar je krijgt er wel een memory card 51 en een GBA link kabel bij en daarom wel interessant voor zo weinig geld. Kabel en memcard zijn 1st party van Nintendo dus geen troep. Inclusief verzendkosten kwam ik op € 12.

Die kost hier in NL €14,95 Gisteren net één gekocht (voor het geval ik in de toekomst een keer een 2e GBA zou tegenkomen en ik bang was dat die kabel niet meer te koop zou zijn.) Ik wil namelijk Four Swords met zijn 2-en spelen
Mijn kabel kan nog wel terug, maar vond het wel gaaf zo'n retail verpakking erbij op de kast
Die memcard bedoel je natuurlijk 59 blocks.
Is besteld, €10,39 als je de goedkoopste verzendoptie kiest
20*350ZO45°
Wat voor een soort doos zal er rondzitten? Net zoiets als Zelda hier in NL met zo'n kabel?Schweino schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:15:
dank, net besteld ook
Dit is de binnenkant van een JAP zonder zo'n kabel:
Check die memcard
En kan iemand mij uitleg geven over deze Ebay veiling Is de NTSC US version zo zeldzaam ofzo?
Edit2: Als je goed kijkt zie je tussen de boekjes iets zitten met "115" erop. Dit zou het volgende moeten zijn: "Comes with 115 title GC demo software!!"
Oh Oh Oh, als die er echt bij zou zitten zou ik er echt heeeeeeel erg blij mee zijn. 115 Demo's
[ Voor 46% gewijzigd door Richard op 21-03-2006 14:57 . Reden: Ebay verhaal toegevoegd. ]
20*350ZO45°
Wat is de laatste versie van Dr. Mario?
Ik heb hem hier op de NES en de N64. Is die N64 versie, daadwerkelijk de laatste?
Ik heb hem hier op de NES en de N64. Is die N64 versie, daadwerkelijk de laatste?
De laatste staat op de Nintendo Puzzle Collection voor de GC.PWM schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:03:
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Nee, dat is deze:PWM schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:03:

Hier verkrijgbaar:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-78-49-en-70-23g.html
20*350ZO45°
De laatste versie is toch van Dr. Mario & Puzzle League voor de GBA?Richard schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:06:
[...]
Nee, dat is deze:
[afbeelding]
Hier verkrijgbaar:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-78-49-en-70-23g.html
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
kun je geen meerdere konga's registreren? voor vip sterren?
Jungle beat. is ook trouwens zo vet
Jungle beat. is ook trouwens zo vet
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 15:43 ]
Slechts 2 setjes. Ik heb drie setjes gekocht, beetje lullig als je er dan maar 2 kan registreren is mijn meningVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:34:
kun je geen meerdere konga's registreren? voor vip sterren?
Hij had het over NES & N64 versies en aangezien we hier in het GC topic zitten dacht ik dat hij een GC versie bedoelde. Zou best kunnen dat die van de GBA nog nieuwer is hoor.MetroidPrime schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:31:
[...]
De laatste versie is toch van Dr. Mario & Puzzle League voor de GBA?
20*350ZO45°
Heb je nog geluk dat twee wel kan. Op Club Nintendo Japan kun je elk uniek artikel slechts éénmaal registreren.Richard schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:37:Slechts 2 setjes. Ik heb drie setjes gekocht, beetje lullig als je er dan maar 2 kan registreren is mijn mening
Als je je al kan registreren aldaar, ik moet verdorie alles opgeven in Japanse letters en niet in A,B,C zegmaarari3 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:24:
[...]
Heb je nog geluk dat twee wel kan. Op Club Nintendo Japan kun je elk uniek artikel slechts éénmaal registreren.
20*350ZO45°
Ach, als je geen Japans adres hebt waar het heen kan heb je er toch niets aan. Geef maar aan mij die codes als je ze niet kan gebruikenRichard schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:28:
[...]
Als je je al kan registreren aldaar, ik moet verdorie alles opgeven in Japanse letters en niet in A,B,C zegmaarIk heb hier namelijk nog wel wat liggen wat geregistreerd moet worden.
Heb je wat EUR codes ervoor terug?ari3 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:43:
[...]
Ach, als je geen Japans adres hebt waar het heen kan heb je er toch niets aan. Geef maar aan mij die codes als je ze niet kan gebruiken
Ik neem aan dat die datum onder die JAP vip-code een soort van "vervaldatum" is?
Verder heb ik nog een EUR "Bongo's" VIPsterren (250) te ruil voor een andere 250 sterren.
20*350ZO45°
Inderdaad, maar ik lees hem als "115 titels inbegrepen" en verder lees ik "nintendo game cube soft e-catalogue 2003". Ik vermoed dat er geen 115 speelbare demos op staanEdit2: Als je goed kijkt zie je tussen de boekjes iets zitten met "115" erop. Dit zou het volgende moeten zijn: "Comes with 115 title GC demo software!!"

EDIT: Dit maakt het al een stuk duidelijker. Een catalogus met 115 titels dus en drie filmpjes (Viewtiful Joe, Tales of Symphonia en Final Fantasy Crystal Chronicles).
[ Voor 39% gewijzigd door ari3 op 21-03-2006 17:01 ]
Als je via Playasia besteld, moeten er dan ook importkosten betaald worden? Ik weet dat het bij liksang en videogamesplus niet het geval is, maar graag een ervaring van playasia...
Life is simple, make choices, don't look back...
PA zet altijd de werkelijke waarde op de doos. Kies je voor EMS/DHL/UPS dan ben je meestel de l*l qua betalen. Ook bij Lik-Sang en VG+. Post die door de brievenbus past, komt bij mij eigenlijk altijd door zonder invoerrechten. Voor die Pokemon Box hoef je trouwens zowiezo niet te betalen aangezien dat bedrag belastingvrij geïmporteerd mag worden.Little Bear schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:22:
Als je via Playasia besteld, moeten er dan ook importkosten betaald worden? Ik weet dat het bij liksang en videogamesplus niet het geval is, maar graag een ervaring van playasia...
[ Voor 7% gewijzigd door ari3 op 21-03-2006 17:34 ]
Het ging me meer over de Dr Mario box + freeloader. Die ga ik toch even bestellen. Samen voor 45 euro kan nooit slecht zijn. Kies trouwens voor airmail, goede ervaringen mee bij liksang.
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik heb zo'n zelfde soort set gekocht (dus game + freeloader) en die werd tussen kerst en oud en nieuw netjes zonder tussenkomst van douane geleverd.Little Bear schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:36:
Het ging me meer over de Dr Mario box + freeloader. Die ga ik toch even bestellen. Samen voor 45 euro kan nooit slecht zijn. Kies trouwens voor airmail, goede ervaringen mee bij liksang.
Zag trouwens net in een "oude" nieuwsbrief van Play-Asia dat die box in Februari $19,90 was, verdorie net misgelopen.
20*350ZO45°
De spullen die ik bij play-asia bestel worden tot nu toe altijd gemarkeerd als gift en er staat een lagere waarde op dan dat er daadwerkelijk in de doos/envelop zit. In totaal heb ik daar iets van 5 a 6 keer besteld.ari3 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:32:
[...]
PA zet altijd de werkelijke waarde op de doos. Kies je voor EMS/DHL/UPS dan ben je meestel de l*l qua betalen. Ook bij Lik-Sang en VG+. Post die door de brievenbus past, komt bij mij eigenlijk altijd door zonder invoerrechten. Voor die Pokemon Box hoef je trouwens zowiezo niet te betalen aangezien dat bedrag belastingvrij geïmporteerd mag worden.
Ignorance Is Bliss
Mijn ervaring met PA is toch echt dat ze de echte waarde op de verpakking zetten, en wat er "echt" inzit. Ik weet dit zo goed omdat ik me altijd verheug om te lezen wat ze nu weer voor me hebben verzonnen om de douane te omzeilen.D3ft0n3 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:25:
[...]
De spullen die ik bij play-asia bestel worden tot nu toe altijd gemarkeerd als gift en er staat een lagere waarde op dan dat er daadwerkelijk in de doos/envelop zit. In totaal heb ik daar iets van 5 a 6 keer besteld.
Zo bestelde ik een keer een game via Ebay ofzo en toen kreeg stond er op $5 en het engelse woord voor "Prularia" (kom er even niet op).
De allermooiste vond ik deze nog: Ik bestelde een accu bij een gast in Japan. Ik kreeg deze geleverd: "Return Broken Battery amoount $0,-" hij wilde de douane dus laten denken dat ik een kapotte retourgestuurd kreeg
20*350ZO45°
Dat hangt er van af wat er precies in de sterrencatalogus staat. Ga er maar vanuit dat je er een paar kleinigheidjes en accessoires mee kan bestellen, maar geen spellen of consoles. Voor spellen heb je 4000+ punten nodig en voor consoles 10000+.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:45:
Wat kun je eigenlijk met 3000 sterren doen?
of is dat te weinig?
Verwijderd
ah nog even doorsparen dan.
BK vraagje de eerste attack van mijn vijand die is vaak zo snel dat ik geen defense kaart kan plaatsen. Is dit normaal?
BK vraagje de eerste attack van mijn vijand die is vaak zo snel dat ik geen defense kaart kan plaatsen. Is dit normaal?
Sneller zijn.
Serieus.
Kan ook helpen om bij je laatste attackbeurt alvast de cursor op een defensieve kaart te plempen.
Serieus.
Kan ook helpen om bij je laatste attackbeurt alvast de cursor op een defensieve kaart te plempen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
iddton
. Sneller zijn en alvast een defense kaart selecteren. Word wel een beetje verveeld van dezelfde battles. Maak je ze dood. ga je een scene verder ga je weer terug staan ze weer op dezelfde plek.
leuk spel tot nu toe. Ben wel mega traag omdat ik met iedereen praat en alles check zodat ik niks vergeet. en ook nog eens doodgegaan na een half uur zonder saven te spelen.
leuk spel tot nu toe. Ben wel mega traag omdat ik met iedereen praat en alles check zodat ik niks vergeet. en ook nog eens doodgegaan na een half uur zonder saven te spelen.
Ik zat te denken, is het mogelijk dat Nintendo op de E3 ook eindelijk weer is een nieuwe Gameboy showed? of willen ze alleen verder met de DS? Ik hoop dat ze morgen wat leuke details vrijgeven wat betreft de Revolution. Misschien is een enkele teaser screenshot van een game (zelda? Mario?) ook wel leuk. Ik wacht iig gespannen af tot morgen. Hoe laat begint die keynote, en is deze live te volgen ergens?
Voorlopig gaat er geen nieuwe Game Boy worden aangekondigd. Als Nintendo dat nu zou doen, dan zou dat enorm slecht zijn voor de verkoop van de DS.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:20:
Ik zat te denken, is het mogelijk dat Nintendo op de E3 ook eindelijk weer is een nieuwe Gameboy showed? of willen ze alleen verder met de DS? Ik hoop dat ze morgen wat leuke details vrijgeven wat betreft de Revolution. Misschien is een enkele teaser screenshot van een game (zelda? Mario?) ook wel leuk. Ik wacht iig gespannen af tot morgen. Hoe laat begint die keynote, en is deze live te volgen ergens?
Als je de geruchten mag geloven krijgen we morgen dit te horen:
- Nieuwe naam Revolution
- Filmpje van één enkele Revolution titel
- Revolution gerelateerde aankondiging van Square-Enix
- hardware informatie, mogelijk specs
Terwijl Nintendo dit juist niet wil vrijgeven?!hardware informatie, mogelijk specs
Developers hebben ook nog geen final specs gekregen, dus het kan zijn dat dat alleen achter gesloten deuren wordt onthuld.MaxBurn schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:55:
[...]
Terwijl Nintendo dit juist niet wil vrijgeven?!
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 22-03-2006 17:04 ]
Verwijderd
Technische specificaties van de Revolution krijgen we uiteindelijk wel.MaxBurn schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:55:
[...]
Terwijl Nintendo dit juist niet wil vrijgeven?!
Ik denk juist enorm slecht voor de verkoop van die nieuwe GameBoy.MetroidPrime schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:37:
Voorlopig gaat er geen nieuwe Game Boy worden aangekondigd. Als Nintendo dat nu zou doen, dan zou dat enorm slecht zijn voor de verkoop van de DS.
En volgens deze meneer krijgen we mogelijk een 'demo' te zien die de werking van de Revolution controller duidelijk(er) maakt.MetroidPrime schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:37:
Als je de geruchten mag geloven krijgen we morgen dit te horen:
- Nieuwe naam Revolution
- Filmpje van één enkele Revolution titel
- Revolution gerelateerde aankondiging van Square-Enix
- hardware informatie, mogelijk specs
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 17:36 ]
Lijkt me duidelijk dan.
Iwata gaat 'live' laten zien hoe Zelda werkt met de Revolution Controller
Iwata gaat 'live' laten zien hoe Zelda werkt met de Revolution Controller
Inderdaad zo is toch ook gegaan met de Gamecube en de N64...Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:30:
[...]
Technische specificaties van de Revolution krijgen we uiteindelijk wel.
Morgenavond om half acht (nederlandse tijd) begint de keynote...En volgens deze meneer krijgen we mogelijk een 'demo' te zien die de werking van de Revolution controller duidelijk(er) maakt.
Is die nog ergens Live te volgen?Hoedje schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:45:
[...]
Inderdaad zo is toch ook gegaan met de Gamecube en de N64...
[...]
Morgenavond om half acht (nederlandse tijd) begint de keynote...
Er was toch een tijdje geleden een interview waarin werd uitgelegd hoe de revolution demopods zouden moeten werken op de E3? Dacht dat de Rev speelbaar zou zijn op de E3?
Ignorance Is Bliss
Dit gaat over de GDC (die nu bezig is), niet de E3.D3ft0n3 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:55:
Er was toch een tijdje geleden een interview waarin werd uitgelegd hoe de revolution demopods zouden moeten werken op de E3? Dacht dat de Rev speelbaar zou zijn op de E3?
Interessant (foto van de GDC)

Waarom zou er geen 'revolution' meer op 't apparaat staan, maar 'nintendo'?
Misschien toch een naamsveranderinkje?

Waarom zou er geen 'revolution' meer op 't apparaat staan, maar 'nintendo'?
Verwijderd
Misschien hebben ze al 100 keer bevestigd dat ze de naam gaan veranderen, en stond "Nintendo" al een hele tijd op de gereleasde screenshots.LiToKi schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:35:
Interessant (foto van de GDC)
[afbeelding]
Waarom zou er geen 'revolution' meer op 't apparaat staan, maar 'nintendo'?Misschien toch een naamsveranderinkje?
Inderdaad, zie bijvoorbeeld de startpost.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:32:
[...]
Misschien hebben ze al 100 keer bevestigd dat ze de naam gaan veranderen, en stond "Nintendo" al een hele tijd op de gereleasde screenshots.
Op de site van Revolution Report staan echter wel nog een paar interessante foto's van bijvoorbeeld de achterkant van de console en een vergelijking met de DS qua grootte.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 23-03-2006 02:17 ]
Ze hebben helemaal niks bevestigd. Ze hebben alleen bevestigd dat 'revolution' de code-naam was. Net als Dolphin voor de Cube en Nitro voor de DS.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:32:
[...]
Misschien hebben ze al 100 keer bevestigd dat ze de naam gaan veranderen, en stond "Nintendo" al een hele tijd op de gereleasde screenshots.
Verwijderd
Die kabel tussen beide controllers is toch maar kort vind ik. Hopelijk zal deze toch wat langer worden.
Hij ligt gekrult..het ding is volgens mij redelijk lang. Het moet niet zo lang dat je over de kabel struikelt he
Wel voor touwtjespring sims 
Nog even over Baten kaitos, ik heb het battlesysteem nu redelijk door,. het is echt dieper dan ik dacht, en die tip over oefenen met de c-stick is inderdaad een aarader. Ook grappig dat je spul door de tijd heen ook veranderd, van groene bananen (die schade doen) tot bananen (die health recoveren) tot zwarte bananen ( die weer schade doen). Alleen jammer dat dat dan niet consequent wordt doorgevoerd...
Nog even over Baten kaitos, ik heb het battlesysteem nu redelijk door,. het is echt dieper dan ik dacht, en die tip over oefenen met de c-stick is inderdaad een aarader. Ook grappig dat je spul door de tijd heen ook veranderd, van groene bananen (die schade doen) tot bananen (die health recoveren) tot zwarte bananen ( die weer schade doen). Alleen jammer dat dat dan niet consequent wordt doorgevoerd...
spoiler:
In Lesser Celestial River liggen 2 koters te verzuipen. Ik dacht op dat moment, ik heb er geen tijd voor. However, een dag (en in-game een paar uur) later lagen ze er nog steeds! Doe dan consequent en laat ze verzuipen! Redelijk funest voor een sidequest, maar ach 
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
uhm, nee. Je ziet een plaatje van de Rev. controller, dus?
[ Voor 74% gewijzigd door Max|Burn op 23-03-2006 10:33 ]
Ja, ik zie ook niks bijzonders.
Dat knop A B --> X Y zijn geworden?
Wat ik me afvraag is als je die controller zegmaar in NES modus gaat houden (kwart slag naar links) hoe je dan connectie maakt met de revolution, Je bedekt dan de IR poort met je hand en hij zit dan aan de zijkant.
Wat ik me afvraag is als je die controller zegmaar in NES modus gaat houden (kwart slag naar links) hoe je dan connectie maakt met de revolution, Je bedekt dan de IR poort met je hand en hij zit dan aan de zijkant.
20*350ZO45°
Nesmodus, dan wordt de controller in een keer een kastje.Richard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:45:
Wel een mooi apparaat zo te zien, maar ik denk dat ik nog een tijd wacht met de aanschaf. Ik heb nu al geen tijd om op mijn kubus te spelen, laat staan als ik er nog een machine bij haal. Als de prijs echt interessant wordt dan komt het ding vanzelf het huis wel binnen. Of misschien nog beter om te wachten tot ik het huis uit ben. Dan hoeft moeder zich niet te ergeren aan de zoveelste Nintendo.
Indeed!Richard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:45:
Hij gebruikt een soort van (of misschien wel gewoon van) bluetooth. Je hoeft dus niet te richten, zoals bij een afstandsbediening.. De "IR" poort is helemaal geen IR poort, maar een soort van pointer. Daarmee kun je richten op het scherm, en dan weet de ontvanger waar je richt (denk aan duckhunt).
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 23-03-2006 11:01 ]
In Duck Hunt zit een sensortje die kan zien of het punt waar je op richt wit of zwart is (op het moment dat je schiet zie je in een flits dat je beeld zwart wit wordt, waarbij de eenden wit zijn). Richt je op iets wits, dan heb je geraakt. Zoiets ongeveer iig 
Dus ik mag hopen dat het bij de Rev toch iets geavanceerder is
[ Voor 12% gewijzigd door Captain N op 23-03-2006 11:16 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Haha, het ging mij meer om het principe, niet om de techniekCaptain N schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:16:
In Duck Hunt zit een sensortje die kan zien of het punt waar je op richt wit of zwart is (op het moment dat je schiet zie je in een flits dat je beeld zwart wit wordt, waarbij de eenden wit zijn). Richt je op iets wits, dan heb je geraakt. Zoiets ongeveer iig
De IR-poort is alleen nodig voor motion tracking. Registratie van knoppen gaat via RF (draadloos 2,4GHz zendertje net als alle recente draadloze controllers voor gc en ps2).Richard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:45:
De controller gebruikt Buetooth(is al bevestigd) voor de draadloze communicatie, dus dat zal geen probleem zijn. Ik vraag me zelf af waarom er überhaupt een IR-poort op zit?Richard schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:45:
Dat die IR-poort voor motion tracking is was me gewoon bekend, alleen ik was het alweer een beetje vergeten, dom hè, zal wel komen omdat ik van de week mijn scope nogeens uit de kast had gehaald met die IR-zender op de TVari3 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:22:
[...]
De IR-poort is alleen nodig voor motion tracking. Registratie van knoppen gaat via RF (draadloos 2,4GHz zendertje net als alle recente draadloze controllers voor gc en ps2).
20*350ZO45°
RevMote: AB / XY knoppen zijn wel vaker verwisselt in verschillende versies hoor.
Weten we toch allang al? Rev. uitzetten.. Misschien heeft het vooral met het aanzetten te maken, misschien is de bluetooth zooi niet actief als de Rev uitstaat (aannemelijk) maar reageert IR wel (=low power dus kan aan blijven)De controller gebruikt Buetooth(is al bevestigd) voor de draadloze communicatie, dus dat zal geen probleem zijn. Ik vraag me zelf af waarom er überhaupt een IR-poort op zit?
[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 23-03-2006 11:59 ]
En dit gaat toch niet de definitieve versie worden want er zitten 2x A en 2x B knoppen opMaxBurn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:53:
RevMote: AB / XY knoppen zijn wel vaker verwisselt in verschillende versies hoor.
20*350ZO45°
XY is voor de Rev games, ab is voor wanneer je de RevCon kantelt naar 'NES'-modus.Hoedje schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:13:
[afbeelding]
Are you thinking, what I'm thinking?
Hint:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.