Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44
Willybubba schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:55:
Eerste uurtje Baten Kaitos is achter de rug. Dit wordt mijn nieuwe verslaving volgens mij, ik hou van het battle system, het is echt ZO anders dan ik dacht :)

De sfeer is ook al vet. Aanrader, voor de mensen die het nog niet wisten. Het eerste uur is tot nu toe iig beter dan het eerste uur ToS, alleen werd die pas na een uur of 10 ECHT de moeite.
BK is echt een heerlijk spel! Ik zou je wel aanraden om meteen vanaf het begin jezelf aan te leren je kaarten te selecteren met de c-stick, dit aangezien je later heel weinig tijd krijgt om kaarten te selecteren en je dus snel het goede getal op de kaart moet kunnen aanklikken (ivm combo's maken). Heb er ongeveer 60 uur over gedaan en het is echt een topper in mijn ogen, dit ondanks dat de spelwereld me niet echt trok (ik vond het allemaal zo.... gay).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 14:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Euhm? Selecteren? C-Stick..? Getal....?

* Willybubba gaat handleiding ff lezen...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:44
Als je in een gevecht zit en je kaarten staan onderaan in het scherm, dan moet je letten op de getallen die in de hoeken staan. Door met die getallen poker-combinaties te maken (pair, two pair, straight enz.) krijg je allerlei damage bonussen. Nou zullen er verderop in het spel steedsmeer van die getallen op de kaarten verschijnen en je kiest een getal op de kaart door de c-stick de kant op te drukken waar het getal staat. Let wel even op, stel dat je een paar maakt, dan mag je niet nog een kaart erbij doen die anders is. Dus als je zegmaar 8 - 8 hebt dan krijg je de pair bonus en niet bij 8 - 8 - 9. In een korte tijd moet je dus bedenken wat meer schade oplevert, de 2 kaarten + bonus of de 3 kaarten zonder bonus, Later in het spel zul je, dacht ik, 9 kaarten kunnen selecteren en moet je dus heeeele grote combinaties maken zoals 8-8-8-8-8-8-8-9-9 en zul je dus nog sneller moeten denken welke kaarten het beste rendement zullen opleveren. Battlesysteem gaat vrij diep :) Ook omdat sommige combinaties van kaarten andere kaarten zullen opleveren (bv rijstpapier + stok maken een waaier). Erg tof allemaal :) Het is even wennen als je tot nu toe de kaarten gewoon met A aangeklikt hebt in een gevecht, maar leer jezelf het maar vast aan :P (Met de A knop pakt hij volgens mij het getal dat linksboven staat).

Nou is het alweer een tijd geleden dat ik het spel gespeeld heb dus pin me nergens op vast :P Maar ik weet bijna zeker dat het zo zat. Binnenkort BK2! \o/

edit:
Ow en dan moet je ook nog op gaan letten of de verschillende elementen in de kaarten elkaar niet gaan tegen werken, anders hou je nog bijna geen damage over :P Superspel! :D

[ Voor 28% gewijzigd door D3ft0n3 op 14-03-2006 23:58 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
http://cgi.ebay.nl/Japan-...62053QQrdZ1QQcmdZViewItem

Iemand enig idee wat die "hidden stage disc" inhoudt? Gewoon de Master Quest, of nog iets anders?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die blauw/rode disc is inderdaad gewoon de Master Quest. Exact dezelfde als ik kreeg bij de Japanse Wind Waker pre-order (DL-DOL-D43J-DIS). Die zilver/blauwe disc is Gekkan Nintendo Tentou Demo 2003.8. Ondanks wat de verkoper zegt denk ik dat de Gekkan disc zeldzamer is dan de Master Quest disc. En het is geen augustus 2005, maar augustus 2003 8)7

Eigenlijk is het vreemd dat de Master Quest disc hierbij zit... Zou me niets verbazen als disc 2 gewoon kwijt is en ze hem "compleet" hebben gemaakt met een Master Quest disc. De Master Quest disc werd in Japan zonder doosje geleverd in een kartonnetje in de handleiding. Typisch iets wat de meeste kwijtraken...

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 15-03-2006 00:47 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, ik vond ergens nog een beschrijving van die disc, maar geen woord over Zelda. Dus zal idd wel zelf toegevoegd zijn. Nog maar eens een poging trouwens @ ari3... wat is je email adres? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Wat klinkt dat systeem ingewikkeld zeg. :)

Mss een game speciaal voor darters :P

Heb op bol.com ook een gc carrier tas o.i.d gezien. Koste maar een tientje. Leek me wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 15:21

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:42:
Wat klinkt dat systeem ingewikkeld zeg. :)

Mss een game speciaal voor darters :P

Heb op bol.com ook een gc carrier tas o.i.d gezien. Koste maar een tientje. Leek me wel grappig.
Alle tassen zijn snel al een beetje krap. Heb zelf deze gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/242019.jpg

Past mijn cube in inclusief de GBA unit eronder geschroeft. Past dan alleen nog maar 1 controller in, en mijn powerslof past dan niet meer. Maar zonder GBA unit moet dat best lukken.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik kreeg er bij de launch een tas bij. Paars met zwart. De Cube kan in het midden en aan de zijkanten is er plek voor controllers. Prima ding. Ik heb hem hier nu even niet bij de hand, maar ik kan binnenkort wel een foto plaatsen, mocht er behoefte aan zijn.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah laat maar zien die tas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Meh, ik wil Majora's Mask nog wel voor de GC hebben, maar de meeste mensen verkopen MK:DD + bonusdisc & niet die bonusdisc apart ;(

Ik heb zelf een bonusdisc (OoT & MQ) bij de Windwaker gekregen & vond dat een koele actie, maar ik vond het erg jammer dat je die andere disc enkel samen met een DD+Cube pakket kon krijgen ;( Als ze nu die disc bij MK:DD zelf gestopt hadden... :P

Nu heb ik alle spellen van die disc behalve MM al (op andere consoles), maar ik wil MM graag gewoon op de cube proberen ipv op de pc ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Kijk eens bij winkels als Nedgame. Ik heb em daar laatst nog een keer een opgehaald voor een vriend van me. En die van mij heb ik bij een 2e hands game winkeltje in deventer vandaan.

En als het op die manier niet lukt dan zou ik toch maar es Marktplaats in de gaten gaan houden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

D3ft0n3 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:49:
Als je in een gevecht zit en je kaarten staan onderaan in het scherm, dan moet je letten op de getallen die in de hoeken staan. Door met die getallen poker-combinaties te maken (pair, two pair, straight enz.) krijg je allerlei damage bonussen. Nou zullen er verderop in het spel steedsmeer van die getallen op de kaarten verschijnen en je kiest een getal op de kaart door de c-stick de kant op te drukken waar het getal staat. Let wel even op, stel dat je een paar maakt, dan mag je niet nog een kaart erbij doen die anders is. Dus als je zegmaar 8 - 8 hebt dan krijg je de pair bonus en niet bij 8 - 8 - 9. In een korte tijd moet je dus bedenken wat meer schade oplevert, de 2 kaarten + bonus of de 3 kaarten zonder bonus, Later in het spel zul je, dacht ik, 9 kaarten kunnen selecteren en moet je dus heeeele grote combinaties maken zoals 8-8-8-8-8-8-8-9-9 en zul je dus nog sneller moeten denken welke kaarten het beste rendement zullen opleveren. Battlesysteem gaat vrij diep :) Ook omdat sommige combinaties van kaarten andere kaarten zullen opleveren (bv rijstpapier + stok maken een waaier). Erg tof allemaal :) Het is even wennen als je tot nu toe de kaarten gewoon met A aangeklikt hebt in een gevecht, maar leer jezelf het maar vast aan :P (Met de A knop pakt hij volgens mij het getal dat linksboven staat).

Nou is het alweer een tijd geleden dat ik het spel gespeeld heb dus pin me nergens op vast :P Maar ik weet bijna zeker dat het zo zat. Binnenkort BK2! \o/

edit:
Ow en dan moet je ook nog op gaan letten of de verschillende elementen in de kaarten elkaar niet gaan tegen werken, anders hou je nog bijna geen damage over :P Superspel! :D
toon volledige bericht
Holy shit :D

En ik maar denken dat ik gewoon een spelletje had gekocht :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die bonus disc heeft ook in de sterrencatalogus gestaan een dag of zo. En lang geleden. Daar had ik hem vandaan. Op Ebay of Marktplaats kan je hem nog wel los vinden hoor, trouwens. Of je koopt hem samen met MK:DD en verkoopt MK:DD weer zonder bonusdisc. Maar een N64 met MM kopen heeft natuurlijk ook zo z'n charmes :D

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 15-03-2006 12:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:39
Captain N schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:28:
Die bonus disc heeft ook in de sterrencatalogus gestaan een dag of zo. En lang geleden. Daar had ik hem vandaan. Op Ebay of Marktplaats kan je hem nog wel los vinden hoor, trouwens. Of je koopt hem samen met MK:DD en verkoopt MK:DD weer zonder bonusdisc. Maar een N64 met MM kopen heeft natuurlijk ook zo z'n charmes :D
Er was bovendien een actie dat als je Mario Kart en 1080 of Mario Kart en Mario Party 5(?) of 1080 en Mario Party op Nintendo.nl registreerde, je de Collector's Edition disc ook kreeg.

Ik vraag me af wat er op de bonusdisc zal staan die bij Twilight Princess wordt meegeleverd. Reggie noemde vorig jaar al plannen voor een Collector's Edition van Twilight Princess die misschien iets duurder zou zijn dan de standaard versie, maar waar wel weer een bonusdisc bij zou zitten. Hopelijk horen we daar binnenkort al meer over.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
OoT met mogelijkheden om te besturen met de Revolution controller?! :D

* Captain N droomt nog even lekker verder :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:37:

:9~

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die tas op bol.com
kost maar een 10tje
als daar vier controllers in passen en de cube wil ik em hebben (ook handig om em stofvrij op te slaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kent iemand timesplitters? was aangenaam verrast dat het zo veel leek op goldeneye O+

Alleen dat mikken is zo irri ipv van dat ie turn heeft ie een rondje als het ware waar die eerst kijkt en als je buiten dat rondje komt pas turned.

Kan dit uit? begrijp je wat ik bedoel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:24:
Kent iemand timesplitters? was aangenaam verrast dat het zo veel leek op goldeneye O+

Alleen dat mikken is zo irri ipv van dat ie turn heeft ie een rondje als het ware waar die eerst kijkt en als je buiten dat rondje komt pas turned.

Kan dit uit? begrijp je wat ik bedoel? :D
Ik snap niet echt wat je bedoelt maar, als het gewoon over een button config gaat, kan je dat wel aanpassen. Elke button kan je zelf een functie toewijzen. Dat is nog wat anders dan 4verschillende config's in een game stoppen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:24:
Heb het spel veel gespeeld (2 en 3) en heb geen idee waar je het over hebt. Dat het op Goldeneye lijkt is niet zo vreemd, het team is zo'n beetje een ex-Rare team.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

In TimeSplitters 2 is de aim echt verschrikkelijk bij het inzoomen (sniperen enzo) het werkt gewoon anders dan bij alle andere shooters en Halo bijvoorbeeld.
Heel zonde, verpesste het voor mij grotendeels
Hij scrollde pas opzij als je de zijnkant raakte met je crosshair ipv het hele beeld altijd mee te bewegen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

|------------
|
| . .O. . .|
|
|------------

Bij het mikken beweegt de cursor eerst in het rondje en daarna draait het lichaam pas mee.

duidelijker? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:22:
In TimeSplitters 2 is de aim echt verschrikkelijk bij het inzoomen (sniperen enzo) het werkt gewoon anders dan bij alle andere shooters en Halo bijvoorbeeld.
Hij scrollde pas opzij als je de zijnkant raakte met je crosshair ipv het hele beeld altijd mee te bewegen.
Dat dus. Niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Captain N schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:37:

Wat zou dat toevoegen dan, behalve makkelijker boogschieten?
Ik ben een paar weken geleden met de MasterQuest van OoT begonnen en vind het echt een superleuk en uitdagend spelletje! Misschien een leuk idee voor Nintendo om hetzelfde met de WindWaker te doen? Een extra uitgebreide Windwaker (al dan niet met Rev-controller ondersteuning) zou ik wel een leuk cadeautje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het zwaardvechten, verdedigen met je schild, Epona harder laten rijden door met je controller een zwepende beweging te maken, met je controller de hookshot richten, instelbare kracht om bommen te gooien door de controller harder of zachter in een gooi-beweging te bewegen.

Of misschien zelfs wel een ocarina add-on :9~ Dat je op een of andere manier het fluiten op dat ding kan digitaliseren en de ocarina in het spel mee kunt aansturen!

* Captain N droomt nu wel heel erg :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

TimeSplitters 3 kopen, nog leuker vond ik (dit keer wel een leuk samenhangend verhaal)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik lees net dat Miyamoto in een interview op één van de Nintendo of Europe sites Revolution-functionaliteit voor Twilight Princess bevestigd heeft! Ik zal even het interview zelf proberen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Tja dat was eigelijk toch al min of meer een ongeschreven feit? Waarom zou je een game als zelda vlak voor de launch van je nieuwe console alleen uitbrengen op de min of meer uitgestorven GC terwijl het een killer launch titel zou zijn voor je nieuwe console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05 11:02
MetroidPrime schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:30:
Ik lees net dat Miyamoto in een interview op één van de Nintendo of Europe sites Revolution-functionaliteit voor Twilight Princess bevestigd heeft! Ik zal even het interview zelf proberen te vinden.
Idd. en zelfs Reggie heeft het al bevestigd. Dus zit daar maar niet over in.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:33:
[...]

Idd. en zelfs Reggie heeft het al bevestigd. Dus zit daar maar niet over in.
Het laatste wat Reggie er over gezegd had was dat alleen Revolution spellen van de extra functionaliteit gebruik zouden kunnen maken. Het was wel vrijwel zeker dat TP het toch zou kunnen, maar nu is het officiëel bevestigd. Ik hoop zelf dat we volgende week al een demonstratie krijgen van Twilight Princess op de Revolution. Het zou toch een erg mooi beeld kunnen geven aan developers over hoe je een spel kan aanpassen aan de nieuwe controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:30:
[...]

Het laatste wat Reggie er over gezegd had was dat alleen Revolution spellen van de extra functionaliteit gebruik zouden kunnen maken. Het was wel vrijwel zeker dat TP het toch zou kunnen, maar nu is het officiëel bevestigd. Ik hoop zelf dat we volgende week al een demonstratie krijgen van Twilight Princess op de Revolution. Het zou toch een erg mooi beeld kunnen geven aan developers over hoe je een spel kan aanpassen aan de nieuwe controller.
Ik snap je post niet helemaal, maar om het nog maar een keer aan te halen:

Afbeeldingslocatie: http://www.revolutionfanboy.com/media/2006/02/EGM_TP_Revolution_details.jpg

Btw, wat is er volgende week dan? (of bedoel je GDC over anderhalve week). Ik zou daar niet al te hard op rekenen, want volgens Reggie komt er geen nieuws over de revolution op GDC (http://revolution.ign.com/articles/689/689186p1.html).
"You will find new Revolution information at E3 2006, not at GDC. The reason why we are keeping quiet on information is for the competition. One example is Sony copying our Nintendogs."

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 15-03-2006 19:47 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:43:
[...]

Ik snap je post niet helemaal, maar om het nog maar een keer aan te halen:

[afbeelding]
Die opmerking ken ik, maar Reggie heeft sindsdien(eind februari) alweer ontkent dat Gamecube spellen van de Revolution controller gebruik kunnen maken.
Speaking of GameCube, if you play a GameCube game on the new Revolution console, will you be able to use the Revolution controller or will you have to use the older style of controller?

Well, all of the GameCube games will be compatible only with GameCube accessories, so whether it’s a WaveBird or whether it’s a wired controller, you’ll only be able to play those titles with those accessories. Essentially what we’re saying is that Revolution titles are the only ones that will leverage the new controller.
Dat staat lijnrecht tegenover wat Miyamoto in het interview met NoE heeft gezegd:
And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.
Bovendien is Reggie in dat EGM artikel redelijk vaag over wat de extra functionaliteit in TP op de Revolution zal zijn. Nu is er keihard gezegd dat het spel de controller zal gebruiken.
Btw, wat is er volgende week dan? (of bedoel je GDC over anderhalve week). Ik zou daar niet al te hard op rekenen, want volgens Reggie komt er geen nieuws over de revolution op GDC (http://revolution.ign.com/articles/689/689186p1.html).

[...]
Volgens Matt van IGN zullen er Revolution spellen gepresenteerd en getoond worden. Reggie hoeft overigens niet perse iets af te weten van wat Iwata gaat vertellen. GDC begint overigens al op de 22ste en de keynote is op de 23ste.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 15-03-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Gisteren was ik in Parijs om Nintendo's gamegoeroe Shigeru Miyamoto te interviewen, ter gelegenheid van zijn riddering. ("Een hele eer natuurlijk. Bovendien grijp ik iedere kans aan om het Nintendo-kantoor te ontsnappen, zeker als het gaat om een reisje naar Frankrijk.")

Een van mijn laatste vragen was: "Wat is het beste nieuwe idee dat in de nieuwe Zelda is verwerkt?" Ik had gerekend op een antwoord als 'het praten met dieren', 'het veranderen in een wolf', 'de duistere dimensie' of misschien een leuk detail dat nog niet breed was uitgelicht.

In plaats daarvan zei Miyamoto, met een ondeugende uitdrukking op zijn gezicht: "Je weet dat de Revolution ook GameCube-games afspeelt? Nou, in het geval van Twilight Princess gaan we daar iets extra's mee doen."

Mijn aandacht had hij. Ik stelde snel een vervolgvraag. "Kun je een tipje van de sluier oplichten?"

En daar kwam het, lachend: "Hmm. Eén woord: boemerang."
Bron

Het spijt me voor Reggie, maar wat Zelda betreft vertrouw ik Miyamoto toch meer. :p Hij is daadwerkelijk betrokken bij de ontwikkeling, Reggie doet alleen maar de PR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 06-05 14:32

Sagat

Is pappa x2!

Die opmerking ken ik, maar Reggie heeft sindsdien(eind februari) alweer ontkent dat Gamecube spellen van de Revolution controller gebruik kunnen maken.
Ik denk dat je dit moet lezen als bestaande spellen kunnen niet gebruik maken van de extra functionaliteit van de rev controller. Maar volgens mij is het niet zo moeilijk om een spel zo te schrijven dat deze extra hardware herkent en er dan gebruik van kan maken.
(bv geheugen bij pc spellen....of misschien nog wel beter, usb joysticks ipv toetsenbord)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sagat schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:48:
[...]

Ik denk dat je dit moet lezen als bestaande spellen kunnen niet gebruik maken van de extra functionaliteit van de rev controller.
Inderdaad:
Speaking of GameCube, if you play a GameCube game on the new Revolution console, will you be able to use the Revolution controller or will you have to use the older style of controller?

Well, all of the GameCube games will be compatible only with GameCube accessories, so whether it’s a WaveBird or whether it’s a wired controller, you’ll only be able to play those titles with those accessories. Essentially what we’re saying is that Revolution titles are the only ones that will leverage the new controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:22:
Is hier niks aan te doen?

En iemand die weet of er zat ruimte in die bol.com tas zit?

BK klinkt als een tof spel. Zeker dat combat system. Ik moet nog veel spellen kopen. En mijn portomonee is zo leeg :')
Chibi robo nogwat, lijkt me ook leuk voor een maandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Willybubba schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:55:
Eerste uurtje Baten Kaitos is achter de rug. Dit wordt mijn nieuwe verslaving volgens mij, ik hou van het battle system, het is echt ZO anders dan ik dacht :)

De sfeer is ook al vet. Aanrader, voor de mensen die het nog niet wisten. Het eerste uur is tot nu toe iig beter dan het eerste uur ToS, alleen werd die pas na een uur of 10 ECHT de moeite.
En het wordt alleen maar beter _/-\o_
Blijft een van mijn favoriete games van de cube; en imho vele malen beter dan ToS.

[ Voor 8% gewijzigd door Ecco op 16-03-2006 08:12 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En daar kwam het, lachend: "Hmm. Eén woord: boemerang."
Dus we gaan met de rev controller gooien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik begrijp uit een antwoord hierboven dat de gamecube controlers EN bruikbaar zijn op de Revo, en dus ook nog steeds verkrijgbaar (moeten) zijn als de Revo uitkomt.

Ik dacht dat de Revo controller ook om te bouwen was naar een 'normale' controler. Want niet iedere game hoeft dat ding te gebruiken, net als met de DS< touchscreen gebruiken als het echt bruikbaar is, ga niet iets doms verzinnen om dat ding maar te gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik denk dat het aansluiten van de oude cube controller's meer bedoeld is voor als je bijvoorbeeld MK:DD multiplayer wil spelen je niet 4x een revo controller + ombouw geval hoeft te kopen. Dan kun je gewoon je ouwe cube controllers blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:44:
[...]
Dus we gaan met de rev controller gooien?!
Of het wordt de eerste zelda die ook op een concurrerende console verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 22:26
Ack! Wat wordt Resident Evil 4 snel moeilijk zeg! Stomme dynamiet gooiende mannetjes :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ze gooien niet echt snel man, gewoon neerknallen.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 16-03-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:51

SD5k

>4&X

fZeroNewbie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:47:
Ik denk dat het aansluiten van de oude cube controller's meer bedoeld is voor als je bijvoorbeeld MK:DD multiplayer wil spelen je niet 4x een revo controller + ombouw geval hoeft te kopen. Dan kun je gewoon je ouwe cube controllers blijven gebruiken.
Ik geloof dat er gewoon 4 rev controllers op 1 ontvanger werken. Zou anders een beetje gek worden, waar laat je 4 van die buizen?

Maar ik hoop dat er ook nog een 'shell' komt om normale games te spelen icm met de Rev controller. En niet dat je lam je Gamecube controllers moet gaan aansluiten (want ik wil een grotere D-pad, en die C-stick mag ook wel een gewone analoge stick worden van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Die shell is al bevestigt. Volgens mij is ook al bekend gemaakt dat je idd 4 rev controller's op 1 ontvanger kan aansluiten. maar het ging hier om de gamecube controllers. De rev heeft 4 aansluitingen voor oude GC controllers. die aansluitingen zullen gebruikt gaan worden voor het spelen van oude gamecube titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
cheiron schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:42:
Ack! Wat wordt Resident Evil 4 snel moeilijk zeg! Stomme dynamiet gooiende mannetjes :(
Als je dat al lastig vindt, dan kan je beter nu stoppen :P

Het 2e gedeelte is véél lastiger dan het begin.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb bij RE4 in het begin eigenlijk veel meer moeite gehad dan naar het einde toe. Vooral in dat eerste dorp was een ramp. Eens ik daar voorbij was zijn er niet veel momenten meer geweest dat ik het spel echt moeilijk vond. Wel een van de weinige spellen die ik echt in één ruk heb uitgespeeld.

Normaal game ik 0,5 - 2 uren per dag, toen ik RE4 had werd dit al snel 8 - 9 uur per dag. Mijn weekend was zelden zo snel om.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Had ik ook... Bij het eerste dorp moets ik nog ff wennen enzo, had gruwelijk moeite met die eerste chainsaw gast. Daarna eigenlijk piece of cake, zo ongeveer.

En toch de beste game die ik deze generatie gespeeld heb denk ik. Misschien op Metroid Prime 1 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga de eerste RE kopen voor de GC denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00006AGMX.03.LZZZZZZZ.jpg

Had ergens gelezen dat de besturing een beetje stroef was, maar wel een lekker sfeertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

DOEN!

IMHO de beste RE game ooit!
Ja, beter dan RE4, al kan ik dat hier beter niet te hard zeggen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, that depends.

Beter dan RE4 als het gaat om sfeer, ja. Gameplay misschien ook nog wel.

Maar de bediening. Ik kan mezelf er niet aan gewend krijgen. Echt NIET. RE1 met RE4 controls, dat zou geniaal zijn. Anderszijds neemt dat dan weer veel van de spanning weg.

Resumerend vind ik RE4 beter vanwege de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:28:
DOEN!

REmake is idd erg goed. De sfeer is super, veel beter dan RE4 imo. Maar dan is RE4 ook meer actie gericht dan horror. In REmake had ik steeds het gevoel dat je elk moment aan gevallen zou kunnen worden. In RE4 rende ik maar gewoon wat door. Behalve dan:
spoiler:
dat stuk ondergronds met die onzichtbare beesten. Dat was wel creapy. En op het einde als je die beesten met die leeches in hun lichaam achter je aan krijgt.
Willybubba schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:26:
Hmm, that depends.

Maar de bediening. Ik kan mezelf er niet aan gewend krijgen. Echt NIET. RE1 met RE4 controls, dat zou geniaal zijn. Anderszijds neemt dat dan weer veel van de spanning weg.

Ik heb echt nooit problemen gehad met de RE controls.

Als je super snel / soepel zou kunnen lopen dan zou het ook niet echt spannend meer zijn. Dan ren je gewoon weg, en schiet de zombies neer. En aangezien REmake (en de andere delen in die stijl) nou ook weer niet zoveel zombies hebben, dan zou het geen uitdaging en ook niet eng meer zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 17-03-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
.

[ Voor 100% gewijzigd door Vanitas op 17-03-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoer. bijna afgerond. Moet ff bank gegevens krijgen en dan heb ik het spel 8) (als alles goed gaat enzo, zit nog steeds te wachten op starwars rogue leader die ik van iemand moet krijgen...(nou ja dat gaat niet meer lukken dus)

Timesplitters 2 is echt leuk. En dat mik systeem tjah vereist wat meer oefening.
Maar ik mis wel de goldeneye statistieken. Hoeveel head shots. Accuracy etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:23:
Stoer. bijna afgerond. Moet ff bank gegevens krijgen en dan heb ik het spel 8) (als alles goed gaat enzo, zit nog steeds te wachten op starwars rogue leader die ik van iemand moet krijgen...(nou ja dat gaat niet meer lukken dus)

Timesplitters 2 is echt leuk. En dat mik systeem tjah vereist wat meer oefening.
Maar ik mis wel de goldeneye statistieken. Hoeveel head shots. Accuracy etc. etc.
Die heb je wel :) kijk maar bij je profiel.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ergens gelezen dat de besturing een beetje stroef was, maar wel een lekker sfeertje
Ach het is geen duur spel meer, voor dat geld kun je het gerust proberen. Maar het is wel echt een heel ander soort spel dan Resident Evil 4! De titels lijken op elkaar, maar voor de rest is het met 4 eigenlijk een compleet ander type game geworden.

(Veel beter imo :Y) )

Ik heb er nooit in kunnen komen die REmake, misschien jij wel. De graphics zijn prachtig, de sfeer is ongelooflijk creepy... dus dat is allemaal wel in orde. Als je je over de controls heen kunt zetten (is blijkbaar heel persoonlijk, ik vind het praktisch onspeelbaar, anderen hebben er geen moeite mee) is het vast een hele goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zojuist bij de plaatselijke Bart Smit een RGB kabel voor 5euro en een Broadband Adapter voor 10euro op de kop getikt. Beiden uiteraard officieel Nintendo. Had ze wel al, maar kon ze voor die prijs (met het oog op een nog-te-kopen 2e Cube) toch niet laten liggen.

offtopic:
Ohja, ook nog voor 1euro een vertical stand voor mn PStwo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Sander schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:28:
Zojuist bij de plaatselijke Bart Smit een RGB kabel voor 5euro en een Broadband Adapter voor 10euro op de kop getikt. Beiden uiteraard officieel Nintendo. Had ze wel al, maar kon ze voor die prijs (met het oog op een nog-te-kopen 2e Cube) toch niet laten liggen.

offtopic:
Die wil ik ook! :D morgen even kijken bij de bart smit hier voor die kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:47
Willybubba schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:26:
Hmm, that depends.

De besturing van RE is een van de redenen waarom ik het nooit meer zal spelen. Wat is dat ongelovelijk irritant zeg. Ik beging er gewoon niet meer aan. Deel 4 ga ik nog wel aanschaffen natuurlijk.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Met even wennen is het goed te doen hoor. Het is echt jammer dat zoveel mensen er mee kappen want het is echt een van de beste games op de GC imho.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:25:
[...]
BK klinkt als een tof spel. Zeker dat combat system. Ik moet nog veel spellen kopen. En mijn portomonee is zo leeg :')
Chibi robo nogwat, lijkt me ook leuk voor een maandje
Bij de Bart Smit in Amsterdam Noord (Winkelcentrum Boven 't Y) hadden ze nog 3 keer Baten Kaitos te koop, in de E-Plaza daar nog 2 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Is BK nog steeds 60 Euro?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:28:

offtopic:
OK -Sander, dat betekend dus dat ik nu wat meer mensen op Warppipe of Xlink kan gaan verwachten?

offtopic:
Zie net dat er ook een OS X versie van Xlink is gemaakt dus weer een reden om mijn winmachine wat minder vaak aan te hebben staan

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 06-05 14:32

Sagat

Is pappa x2!

rajackar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:28:
DOEN!

Juist wel, 'wij' nintendo bezitters zijn natuurlijk veel meer openminded dan al het ps and x-box tuig /fanboymode off (ps: ik heb zelf ook een x-box en ps2, dus liever geen flames :P )

Seriously, ik denk dat de meerderheid re4 wel als de betere game ziet, maar dat betekent niet dat 1 niet goed is.
En zoals gezegd, de controls zijn natuurlijk intentional, dus dat mag je imho niet als argument gebruiken.

Ik weet btw niet of die tactiec het hele spel doorwerkt, maar een maat van me waar ik is re remake speelde, adviseerde me gewoon niet de zombies te schieten, maar er langs heen te rennen, zodat het standaard zombies blijven..... :? Tsja dan is het al minder eng. (hoewel de sfeer natuurlijk top blijft).
RE4 wil ik nog steeds kopen, maar hij blijft duur....ik hoorde 30 eur in de media markt, maar ja, welke? volgende week wsl even bij Utrecht kijken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ik heb een vraagje over de controllers van de nintendo 64. is de usa controller compatible met een pal nintendo 64? anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag bij de intertoys.
donkey konga voor maar 30E. Dat is toch wel redelijk goedkoop niet?
En extra conga controller voor 20E.

Alleen er waren 2 verschillende dozen. Allebei konga erop. maar mss een ander spel ofzo?

iig ik ga denk ik de rgb kabel op bol.com halen. in de bartsmit of elke andere winkel was ie niet verkrijgbaar.

En baten kaitos was nog steeds 60E bij de intertoys

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 18-03-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:26:
Ik zag bij de intertoys.
donkey konga voor maar 30E. Dat is toch wel redelijk goedkoop niet?
En extra conga controller voor 20E.

Alleen er waren 2 verschillende dozen. Allebei konga erop. maar mss een ander spel ofzo?

iig ik ga denk ik de rgb kabel op bol.com halen. in de bartsmit of elke andere winkel was ie niet verkrijgbaar.

En baten kaitos was nog steeds 60E bij de intertoys
Er zijn 3 pakketten:

Donkey Konga 1
Donkey Konga 2
Donkey Kong Jungle Beat

Het kunnen dus die pakketten zijn geweest.

Ik heb hier nog een 2e RGB kabel voor je te koop hoor splinternieuw, kon ze voor een tientje per stuk kopen, heb er toen 2 gekocht, ik wil je er graag tegen kostprijs aan helpen, scheelt je toch weer een paar euro's zie ook deze link

richy2000_nl_2000 [AT] yahoo.co.uk

[ Voor 4% gewijzigd door Richard op 18-03-2006 15:51 . Reden: mailadres toegevoegd ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:50:
[...]

Er zijn 3 pakketten:

Donkey Konga 1
Donkey Konga 2
Donkey Kong Jungle Beat

Het kunnen dus die pakketten zijn geweest.

Ik heb hier nog een 2e RGB kabel voor je te koop hoor splinternieuw, kon ze voor een tientje per stuk kopen, heb er toen 2 gekocht, ik wil je er graag tegen kostprijs aan helpen, scheelt je toch weer een paar euro's zie ook deze link

richy2000_nl_2000 [AT] yahoo.co.uk
toon volledige bericht
Bedankt voor de info. Welke is eigenlijk het leukste om mee te beginnen? gewoon de orginele lijkt me. Nr1?

En die kabel is gewoon een orginele? Tof :) ik stuur je even een mailtje.

Ik heb baten kaitos gereserveerd bij de bartsmit. Benieuwd of dat gaat werken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 18-03-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Bedankt voor de info. Welke is eigenlijk het leukste om mee te beginnen? gewoon de orginele lijkt me. Nr1?

En die kabel is gewoon een orginele? Tof :) ik stuur je even een mailtje.

Ik heb baten kaitos gereserveerd bij de bartsmit. Benieuwd of dat gaat werken
Donkey Konga 1 & 2 zijn zegmaar die meeklap (alla DDR) games
Donkey Kong JungleBeat is gewoon een normale Donkey Kong geloof ik, maar dan moet je springen d.m.v. slaan enzo, die heb ik nog nooit gespeelt. Andere wel. 2e is beduidend leuker dan de ander.

Kabel is inderdaad een originele, ik kan er zelfs het kassabonnetje nog bijleveren ;) Ik zie je mail wel verschijnen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:25:
ik heb een vraagje over de controllers van de nintendo 64. is de usa controller compatible met een pal nintendo 64? anyone?
Ja, alleen de Snes had "regiogebonden" controllers (en dan zelfs niet alle modellen...)

Deze vraag had je overigens beter kunnen stellen in Goeie oude (retro) consoles deel 5

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 18-03-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik doe eigenlijk nooit iets met mijn konga's (vind Doneky Konga niet leuk) en ben daarom op zoek naar een goedkope Jungle Beat. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Richard schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:38:
[...]

OK -Sander, dat betekend dus dat ik nu wat meer mensen op Warppipe of Xlink kan gaan verwachten?

offtopic:
Zie net dat er ook een OS X versie van Xlink is gemaakt dus weer een reden om mijn winmachine wat minder vaak aan te hebben staan
Hehe, eigenlijk niet, ik heb het een tijd geleden wel een paar keer geprobeerd, maar vond het nooit zo geweldig. Ik speel liever Mario Kart DS via Nintendo WFC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:09:
[...]

Hehe, eigenlijk niet, ik heb het een tijd geleden wel een paar keer geprobeerd, maar vond het nooit zo geweldig. Ik speel liever Mario Kart DS via Nintendo WFC. :)
Maar ik zie ook helemaal niemand in de Gamecube "box", laatstaan in de MarioKartPAL box. Of klopt er gewoon iets niet bij mij? Ik heb nog nooit MKDD gespeelt via xlink omdat er geen tegenstanders waren ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Richard schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:32:
[...]

Maar ik zie ook helemaal niemand in de Gamecube "box", laatstaan in de MarioKartPAL box. Of klopt er gewoon iets niet bij mij? Ik heb nog nooit MKDD gespeelt via xlink omdat er geen tegenstanders waren ;)
Toen het nog maar net kon werd het ook al bijna niet gedaan, nu heeft helemaal iedereen het opgegeven waarschijnlijk. Ik ga ze gebruiken om MK:DD via LAN te spelen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Sagat schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:16:
[...]

RE4 wil ik nog steeds kopen, maar hij blijft duur....ik hoorde 30 eur in de media markt, maar ja, welke? volgende week wsl even bij Utrecht kijken.
Ik heb hem voor 30 bij de MM Amsterdam Arena vandaan. Eplaza had hem ook voor 30. Let wel, als het goed is komt er deze maand een platinum uit van RE die ook 30 gaat kosten.

Overigens ben ik er nu 2 uur into, en ik vind het echt een geweldige game! Wat een sfeer straalt het spel uit zeg! Lekker spannend, leuke actie etc. Heb nu net Ashley gevonden. Jammer dat je haar nu de hele tijd achter je aan hebt, maarja.

Ben nu bij een moeilijk stuk aangekomen:
spoiler:
Ik zit met luis (ofzo) en ashley in een huis dat wordt bestormd door zombies. Damn, dat gaat maar door! De eerste keer keek ik even om voor de zekerheid, stonden er 4 zombies achter me! Ik schrok me te pletter :D

[ Voor 74% gewijzigd door cheiron op 18-03-2006 18:56 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gaaf, heb jij een speciale oude béta versie van RE4 waar er nog zombies inzaten. :Y)

Maar inderdaad een geweldig spel, binnenkort eens kijken of die PC versie wat is, waarschijnlijk gaat het richten dan NOG makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ach, het zijn eigenlijk ook gewoon zombies ;) ook al is dat officieel niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

. stom :)

[ Voor 96% gewijzigd door Twee Dee op 18-03-2006 22:56 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:55:
Heb nu net Ashley gevonden. Jammer dat je haar nu de hele tijd achter je aan hebt, maarja.
Dat zou inderdaad verboden moeten worden.
Ik ben nog nooit een "bescherm het hulpeloze poppetje" missie tegen gekomen die ik niet irritant vond. Gelukkig gedraagt Ashley zich dan nog redelijk intelligent... maar ik was toch blij toen ik eenmaal weer solo verder mocht met de game.

Maar goed, veel plezier verder. :D Je bent echt nog maar net begonnen. Naast briljant is RE4 ook echt een grote game. Veel levels, en stuk voor stuk ook hele uitgebreide levels. Telkens als ik bang was dat het nu toch wel bijna afgelopen zou zijn kwam er weer wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deddiekoel schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:01:
Ik doe eigenlijk nooit iets met mijn konga's (vind Doneky Konga niet leuk) en ben daarom op zoek naar een goedkope Jungle Beat. Iemand een idee waar ik die kan vinden?
Hier kost ie € 13 incl. verzending.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 115248 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 00:27:
[...]

Dat zou inderdaad verboden moeten worden.
Ik ben nog nooit een "bescherm het hulpeloze poppetje" missie tegen gekomen die ik niet irritant vond. Gelukkig gedraagt Ashley zich dan nog redelijk intelligent... maar ik was toch blij toen ik eenmaal weer solo verder mocht met de game.

Maar goed, veel plezier verder. :D Je bent echt nog maar net begonnen. Naast briljant is RE4 ook echt een grote game. Veel levels, en stuk voor stuk ook hele uitgebreide levels. Telkens als ik bang was dat het nu toch wel bijna afgelopen zou zijn kwam er weer wat nieuws.
Ik vond dat Ashley achter je aanliep wel leuk gedaan, het gaf wel meer stress. Aangezien ze niet zo snel was kon je niet ff snel tussen een paar kereltjes doorrennen om zo verder te komen. Maar ze moesten gewoon dood. En ook de stukje dat je haar moet beschermen met de sniper-rifle was vet, vooral als ze wordt opgepakt en dat je net je laatste kogel hebt misgeschoten :P Dikke stress door die tegend langzame reload. :D

spoiler:
Net als op het einde, dat je die leeches uit die vijanden moet schieden. Ik had mn sniper-rifle nooit geupgrade. Dus dat was echt stressen tijdens het reloaden. En aangezien je ook niet ff weg kon rennen. Die gangetjes waren gewoon zo klein. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ja, maar dan heb je wel een NTSC JAP versie, en als Deddiekoel geen FreeLoader heeft mag hij daar eerst ook nogeens in gaan investeren + dat de game waarschijnlijk grootendeels Japans is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. ik heb
spoiler:
toen ik de keuze had gekozen voor een TMP ipv een sniper rifle... Ga ik nu een probleem krijgen?

Wel leuk om te horen dat ik nog helemaal niet ver ben. Dat terwijl als ik terug denk, ik er een enorme reis op heb zitten :P

[ Voor 33% gewijzigd door cheiron op 19-03-2006 10:05 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

You're fucked :P.

TMP is echt een zwaar zuigende gun.

PS: Ik had dezelfde keuze gemaakt als jou, maar ik heb hem uitgespeeld. Alleen als je master skillz hebt kun je er nog doorheen komen :P

Dit alles met een zware ;) natuurlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De TMP is helemaal niet slecht, hij is juist heel goed als je er dat schouder stuk voor koopt. Dan kan je gewoon blijven sprayen en je schiet nog steeds heel accuraat. Op had laatst had ik per clip, 250 kogels. Nou dat werkt toch wel heel lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister four swords gespeeld eventjes.
Heb een maat aan de GC geholpen en die heeft me een budget ^_^

Erg leuk 2d maar toch verfrissend. Nu nog op zoek naar een 2de gameboy advance. Maar daar is opeens ook een run op op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
GZ schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:12:
You're fucked :P.

TMP is echt een zwaar zuigende gun.

PS: Ik had dezelfde keuze gemaakt als jou, maar ik heb hem uitgespeeld. Alleen als je master skillz hebt kun je er nog doorheen komen :P

Dit alles met een zware ;) natuurlijk.
Was bezorgd tot je laatste opmerking :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Kunnen jullie niet beter een RE4 topic openen? :9 Ben er niet zo kapot van hoor, wel heel leuk spelletje om te spelen maar niet echt iets bijzonders vind ik, wel prachtige graphics ( broertje heeft hem op de ps2)

Ikzelf heb pas geleden SSX 4 On Tour gekocht, maar gvd hoe halen hun die superhoge scores telkens? (tegenstanders) }:O ik snap er geen reet van, haal het nooit. Races win ik altijd.

Ik zit er nu aan te denken om Mario Smash Football (oid) te kopen, maar zie hem in mijn woonplaats nergens staan, alleen i.c.m een gamecube. Hoe duur is dit spel los? en is het het kopen waard? ( kan ik dit een beetje vergelijken met mario party 5 etc? Waarom is mario party 6 trouwens overgeslagen en is er ineens mario party 7?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb um nog nooit ergens zien liggen ofzo, terwijl mario party 5 de spuigaten uitkomt, is deze nooit in nederland uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 125609 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:55:
Kunnen jullie niet beter een RE4 topic openen? :9 Ben er niet zo kapot van hoor, wel heel leuk spelletje om te spelen maar niet echt iets bijzonders vind ik, wel prachtige graphics ( broertje heeft hem op de ps2)
Bestaat uiteraard al:

[NGC] Resident Evil 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 125609 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:07:
[...]

heb um nog nooit ergens zien liggen ofzo, terwijl mario party 5 de spuigaten uitkomt, is deze nooit in nederland uitgekomen?
MP6 kom je echt zeer regelmatig tegen hoor, da's die grote kartonnen doos waar die microfoon bijzit (staat dus vaak niet tussen de DVD doosjes).

Afbeeldingslocatie: http://www.intertoys.nl/gfx/content/MarioParty6_NL.jpg

Waarom zou oscar ons verwijzen naar een al vrij oude review? Beetje jammer dat je er niet bijzet waarom je ons er naar verwijst Oscar.

(Vanwege de post erboven dus ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 23-03-2007 22:27 . Reden: plaatje erbij gezet. ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Richard schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:40:
[...]

MP6 kom je echt zeer regelmatig tegen hoor, da's die grote kartonnen doos waar die microfoon bijzit (staat dus vaak niet tussen de DVD doosjes).

[afbeelding]

Waarom zou oscar ons verwijzen naar een al vrij oude review? Beetje jammer dat je er niet bijzet waarom je ons er naar verwijst Oscar.
wist niet dat er een microfoon voor de cube was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 125609 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:42:
[...]

wist niet dat er een microfoon voor de cube was :+
Ik weet het al heel lang, maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik me er nu echt van voor moet stellen ;) Hij gaat iig niet in één van je 4 controllerpoorten maar in "Slot-B"

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien een domme vraag (welke misschien al heel vaak beantwoord is), maar wat zijn nu precies die gekleurde driehoekjes onderaan een gamecube-spel kaft (en dan bedoel ik op de rug van je DVD hoes) (Groen, Blauw, Lila)

Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/86/40114285.jpg

Op de kaftjes van de DS-games ook (Oranje, Bruin)

Zelfs op de oude Gameboy manuals:

Afbeeldingslocatie: http://www.nemmelheim.de/turrican/files/gbturriman/tgbman_cover.jpg

Ik bedoel dan het blauwe driehoekje linksonder.

Iemand een ID :?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Volgens mij had het met de talen in de handleiding te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Richard schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:46:
Misschien een domme vraag (welke misschien al heel vaak beantwoord is), maar wat zijn nu precies die gekleurde driehoekjes onderaan een gamecube-spel kaft (en dan bedoel ik op de rug van je DVD hoes) (Groen, Blauw, Lila)
Het is al redelijk vaak uitgelegd in het topic, dus het is misschien wat handiger als je gaat zoeken in plaats van dat die discussie weer helemaal overnieuw begint. Het heeft te maken met de taal van de handleidingen, maar voor verdere info kun je beter oude topics even gaan doorzoeken.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.