Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
X ingedrukt houden en dan met de pijltjes toetsen omhoog of omlaag.
Wat zijn spawnkillers toch irritant zeg :X Daarnet met Team Elimination in Temple: ik loop het hoekje om het muurtje heen na gespawnd te zijn, *boem* dood. Weer spawnen, *boem* dood. Terug in de lobby hadden ze de grootste lol dat zij (de 2 spawnkillers) geweldig kunnen snipen en de rest er geen zak van kan :X

[ Voor 71% gewijzigd door Wekko306 op 11-03-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
iemand al eens gehad dat een game het opeens niet meer doet?

ik heb dus DOA4 paar keer gespeeld, niks aan de hand, en nu krijg ik opeens "you need an xbox 360 console to play this game"

een of andere dvd-animatie wat ie afspeelt ???

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 20:43:

maar een vraag, hoe spelen julie met graw, met first person of met over shoulder
First Person :)

Ik weet niet, voelt beter aan. Ik ben het op deze manier gewend. Heb 2000 online potjes Halo 2 op deze manier weggespeeld, en voelt op een of andere manier beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:36:

ik heb dus DOA4 paar keer gespeeld, niks aan de hand, en nu krijg ik opeens "you need an xbox 360 console to play this game"

had ik met cod2 gelukkig gelijk dezelfde dag dat ik het spel haalde. Zat een kras op, maar nog niet eens zo groot iig vreemd dat hij hem niet kon lezen. Had hem nog geprobeerd schoon te maken, resulteerde in alleen nog maar meer krasjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Phusebox schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:36:

Ik heb dat in het begin met PGR3 ook 2x gehad. Beide keren was het nadat ik wat kabels had gewisseld, heel vreemd. Iig was het niet zo dat er krassen op de dvd zaten ofzo...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
hmmm ik krijg hier mijn shared internet connectie niet aan de gang
ik zit aan een draadloos netwerk met een vast ip, en dns. deze wil ik sharen mn xbox via een netwerkpoort op mn pc met de xbox
nou heb ik hier 2 kabels thuis. 1 eternetkabel en 1 voor netwerk van pc naar pc (zo'n cross ding)

alleen weet ik dus ff niet welke van de 2 ik moet gebruiken en welke instellingen ik moet gebruiken voor de netwerkverbinding van pc naar xbox (zelfde ip en dns of automatisch)
ik heb al wel win dows media connect erop staan maar die werkt dus ook nog niet helemaal...
iemand hulp?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
PWM schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:38:
[...]

First Person :)

Ik weet niet, voelt beter aan. Ik ben het op deze manier gewend. Heb 2000 online potjes Halo 2 op deze manier weggespeeld, en voelt op een of andere manier beter.
jammer dat je de gun niet ziet in first person view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

djmantri schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:38:
ik heb al wel win dows media connect erop staan maar die werkt dus ook nog niet helemaal...
iemand hulp?
Dit al doorlopen? Handig hulpprogje om je pc naar de 360 in je netwerk te laten zoeken. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:41:
[...]

had ik met cod2 gelukkig gelijk dezelfde dag dat ik het spel haalde. Zat een kras op, maar nog niet eens zo groot iig vreemd dat hij hem niet kon lezen. Had hem nog geprobeerd schoon te maken, resulteerde in alleen nog maar meer krasjes :p
hmm geen krassen op de dvd hoor, en nu heb ik t ook al met GR:AW...

xbox gaar ofzo... :( triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:41:
[...]

Ik had het met nba 2k6, bleek dat dvd van binnen uit was gescheurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Shiverzz schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:05:
[...]

Dit al doorlopen? Handig hulpprogje om je pc naar de 360 in je netwerk te laten zoeken. Succes :)
ja dat heb ik al gezien ja maar ik weet dus niet precies wat ik voor het netwerk naar de xbox moet invullen aangezien dat daar niet erg duidelijk uit de verf komt :)

moet die dan automatisch zijn of juist niet, en moet ik het op de xbox automatisch zetten of juist niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Phuse, zag ik jou nou net live met GRAW spelen? (zag je naam in beeld) vrienden van me zaten even te spelen en ik zag je naam ineens voorbij komen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Wekko schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:28:
X ingedrukt houden en dan met de pijltjes toetsen omhoog of omlaag.
Wat zijn spawnkillers toch irritant zeg :X Daarnet met Team Elimination in Temple: ik loop het hoekje om het muurtje heen na gespawnd te zijn, *boem* dood. Weer spawnen, *boem* dood. Terug in de lobby hadden ze de grootste lol dat zij (de 2 spawnkillers) geweldig kunnen snipen en de rest er geen zak van kan :X
Moet je voor de lol een keer met Team Killcount in de spawnroom gaan snipen

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:36:
Phuse, zag ik jou nou net live met GRAW spelen? (zag je naam in beeld) vrienden van me zaten even te spelen en ik zag je naam ineens voorbij komen.
ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

djmantri schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:25:
ja dat heb ik al gezien ja maar ik weet dus niet precies wat ik voor het netwerk naar de xbox moet invullen aangezien dat daar niet erg duidelijk uit de verf komt :)

moet die dan automatisch zijn of juist niet, en moet ik het op de xbox automatisch zetten of juist niet
Automatisch zou gewoon moeten werken.

Let er ook even op de volgende service settings:
UPnP; gestart en automatisch.
SSDP; gestart en automatisch.
Windows Media Connect; gestart en automatisch.
Windows Firewall; uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
met de oude XBOX keek/luisterde ik altijd naar eigen media (mp3, divx, etc) met XBMC waarbij ik mijn media op mijn linuxbak geshared heb (samba).
Nu wil ik dat ook graag met de xbox 360 doen maar heb nog geen oplossing daarvoor kunnen vinden.

Heeft iemand dit al voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Kan niet...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik vind dat GRAW online er ZOO lelijk uitzien! alsof het op een lagere resolutie draait :?

En trouwens voor dat online. Ik heb dus een nieuw account aangemaakt, voor die extra maand, maar nu staat er niemand in m'n friends list enz :P best kut

[ Voor 50% gewijzigd door JSTPS op 12-03-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep paar vragen over GRAW:

in singleplayer, kun je dan ook ipv 3 ook 1 van de mede-ghosts commandos geven, of gaan ze altijd met de hele groep tegelijk? (individuele commandos)

ik moest bijvoorbeeld een truck opblazen,
dan klik je die truck aan en dan gaan ze met ze 3en staan schieten op die truck
terwijl de grenadier het beste kan doen in ze eentje lijkt me?

kun je mede ghosts ook orderen dat ze jouw zelf healen als je ziet dat je bijna dood bent?

en kun je ze elkaar ook laten healen als ze 27% zijn of alleen als ze half dood op de grond liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Nu online
Mocht je me trouwens tegenkomen in een GRAW online game, normaal heet ik SOEDARKMASTER maar nu op dat andere account voor een maand, heet ik DARKGANG3.
Over een maand koop ik dus gold voor SOEDARKMASTER als de maand gratis online verstreken is :P

[ Voor 7% gewijzigd door JSTPS op 12-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
djmantri schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:38:
hmmm ik krijg hier mijn shared internet connectie niet aan de gang
ik zit aan een draadloos netwerk met een vast ip, en dns. deze wil ik sharen mn xbox via een netwerkpoort op mn pc met de xbox
nou heb ik hier 2 kabels thuis. 1 eternetkabel en 1 voor netwerk van pc naar pc (zo'n cross ding)

alleen weet ik dus ff niet welke van de 2 ik moet gebruiken en welke instellingen ik moet gebruiken voor de netwerkverbinding van pc naar xbox (zelfde ip en dns of automatisch)
iemand hulp?
Volgend weekend hebbik ook me xbox 360, maar zoals jij zegt heb ik het ook.
Zit zelf op een draadloos netwerk, maar als ik op een of andere manier me draadloze adapter in me pc wil configureren om internet te delen over me lan port dan zegt die Er is reeds een andere LAN verbinding dat dat ip heeft om te delen ofzo.. (heb een keer geprobeerd met een pc die naast me stond, maar het lukte gewoon niet) en zoals de meeste denken ga geen 80 euro uitgeven aan draadloos adaptertje.. Dus wie kan mij of andere uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Misschien een idee om een GRAW topic te starten? Alles gaat over GRAW ineens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Laatst online: 15-09 22:34
krijgnuwat schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:32:
[...]

Volgend weekend hebbik ook me xbox 360, maar zoals jij zegt heb ik het ook.
Zit zelf op een draadloos netwerk, maar als ik op een of andere manier me draadloze adapter in me pc wil configureren om internet te delen over me lan port dan zegt die Er is reeds een andere LAN verbinding dat dat ip heeft om te delen ofzo.. (heb een keer geprobeerd met een pc die naast me stond, maar het lukte gewoon niet) en zoals de meeste denken ga geen 80 euro uitgeven aan draadloos adaptertje.. Dus wie kan mij of andere uit de brand helpen?
Ik heb hier gisteren nog mee ziten kloten, en mijn bevindingen zijn alsvolgt.
Mensen met een draadloos netwerk hebben bijna altijd een draadloze router. Deze heeft
zijn eigen DHCP ding draaiend, dus alles wat daarop aangesloten wordt krijgt
een automatisch IP adres.
Als je nu je xbox op je pc aansluit, en voor internet connection sharing kiest, dan
wil je pc zijn eigen DHCP ding starten (om het verkeer te splitsen in pc-pakketjes en xbox-pakketjes). DHCP dingen willen altijd draaien op 192.168.0.1, en omdat in je
wireless router al een DHCP draait, kan je op je pc niet nog eens een DHCP draaien.

Dus het moraal van het verhaal: DIKKE ZWIK.
De enige oplossing is je draadloze router er uit, en een pc er met een kabel insteken, en
de xbox met een kabel in je pc zodat je pc het enige apparaat is wat een DHCP service draait.

Maar het kan ook zijn dat ik iets essentieels vergeten ben wat betreft dat DHCP gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:08:
Mocht je me trouwens tegenkomen in een GRAW online game, normaal heet ik SOEDARKMASTER maar nu op dat andere account voor een maand, heet ik DARKGANG3.
Over een maand koop ik dus gold voor SOEDARKMASTER als de maand gratis online verstreken is :P
Capslock knopje zit vast? :p

Ik heet nu Kjoebwoet, maar als ik mischien zo even een jaar abbo kan vinden bij mediamarkt voor 30 euro met game, haal ik hem wel dus ben ik weer Cubewood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 08:18:
Je kan ze gewoon invoeren, dan wordt je account automatisch verlengd.. Voor hetzelfde geld raak je ze kwijt (zou mij best kunnen gebeuren :))
Ik wil de abbo's bewaren tot Winning Eleven voor de Xbox360 uitkomt.. :)

Voorheen zou mij dat ook kunnen gebeuren maar heb ze zo opgeruimd dat daar niemand met z'n vingers aan zit.
Heb ze natuurlijk ook niet zo opgeruimd dat ik ze straks niet meer kan vinden.

Ze zitten nog in de doos, de kans dat ik daar overheen kijk is wel heel erg klein.

@ PhuSioN: een starterskit voor 12 maanden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
JacquesDoekjes schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Mensen met een draadloos netwerk hebben bijna altijd een draadloze router. Deze heeft
Als je nu je xbox op je pc aansluit, en voor internet connection sharing kiest, dan
wil je pc zijn eigen DHCP ding starten (om het verkeer te splitsen in pc-pakketjes en xbox-pakketjes). DHCP dingen willen altijd draaien op 192.168.0.1, en omdat in je
wireless router al een DHCP draait, kan je op je pc niet nog eens een DHCP draaien.

De enige oplossing is je draadloze router er uit, en een pc er met een kabel insteken, en
de xbox met een kabel in je pc zodat je pc het enige apparaat is wat een DHCP service draait.

Maar het kan ook zijn dat ik iets essentieels vergeten ben wat betreft dat DHCP gebeuren.
Als je gewoon het IP adres van je draadloze router bij LAN changed in 192.168.1.1 en je geeft je PC's allemaal een vast IP adres dan is er niks aan het handje. Dan is de 192.168.0 range vrij en kan je die gebruiken voor het sharen. Ik vond dit echter niet fijn werken en ben toch maar voor de draadloze oplossing gegaan en heb hier totaal geen spijt van, de 80 euro zeker waard. Goede ontvangst, geen lag en werkt meteen. Daar kunnen nog veel fabrikanten van draadloze netwerkapparatuur een puntje aan zuigen...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
als je met GRAW online gaat kun je gewoon meerdere controllers aansluiten. je krijgt dan een (1) achter de nick van de persoon die live gold heeft. zo kun je dus met 4 man op 1 xbox online gamen in de zelfde match.

ik moet aanraden om met 2 man te spelen, want hij splitst nu niet horizontaal maar verticaal en dat is echt 10x beter dan bij PD0.

graw vervangt pd0 zeker maar die raak je niet meer aan de straat stenen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Heb hier een linkje gevonden, maar wat bedoelen ze met ICS??

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=16898&page=51

Edit: heb je trouwens crossover netwerk kabel nodig of gewoon normale? anders meot ik ook weer zo'n crossover kope.

[ Voor 37% gewijzigd door krijgnuwat op 12-03-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
is alleeen jammer dat die wireless adapter op a en g werkt maar niet op het b netwerk :@ (8.02.1 ofzoiets)

maar goed ik zal wel wat aan gaan klooien...

het lukte iig nog niet

btw ik zit niet aan een draadloze router maar aan een acces point in de meterkast (die dan weer in de router zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Nu online
Weet iemand hoe je verder moet bij GRAW in de missie dat je c4 op de bunkers moet gooien?
Ik snap namelijk echt neit hoe je in die bunkers moet komen, of hoe je aan c4 komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren deze lcd-tv gekocht. Nu sluit ik mijn xbox360 er op aangesloten (via component natuurlijk) en ik krijg alleen geluid. Ik heb alles dubbelgechecked en deed niets verkeerd (zowel volgens de handleiding van de xbox als die van de tv).
Vervolgens heb ik geprobeerd om de xbox360 via composiet aan te sluiten wat in het zelfde resulteerde, nl. geen beeld wel geluid. Ik heb ook gecontroleerd of de switch (tv-hdtv) die op de av-kabel zit goed zat.
Uiteindelijk heb ik mijn OUDE xbox erop aangesloten en dit werkt perfect.
Het probleem ligt dus denk ik aan de xbox360 (niet?).
Heeft er iemand misschien een oplossing want nu zit ik hier met een tv van 900euro en een console van 400euro die niet willen samenwerken :'(
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet je 360 het wel op een normale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
SOEDARKMASTER schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:08:
Weet iemand hoe je verder moet bij GRAW in de missie dat je c4 op de bunkers moet gooien?
Ik snap namelijk echt neit hoe je in die bunkers moet komen, of hoe je aan c4 komt 8)7
spoiler:
In de bunkers staan Tanks (Howitzers), deze worden ook afgebeeld op je CrossCom. Als je naar de tank loopt, verschijnt er een gele ruit (Je moet dan wel aan de voorkant van de Tank staan).
Linksonder in beeld verschijnt er tevens ook een melding dat je een C4-bom kunt plaatsen, waar normaal een Weapon Change of een Medic melding verschijnt. Vervolgens druk je op ''Y'' en dan plaats je automatisch de C4, waarna je 10 seconden hebt om je Ghost Squadron en jezelf in veiligheid te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:14:
doet je 360 het wel op een normale tv?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Nu online
o, ik weet het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 11:00:
kep paar vragen over GRAW:

in singleplayer, kun je dan ook ipv 3 ook 1 van de mede-ghosts commandos geven, of gaan ze altijd met de hele groep tegelijk? (individuele commandos)
Nee, helaas kan dit niet.
kun je mede ghosts ook orderen dat ze jouw zelf healen als je ziet dat je bijna dood bent?
Nope, zodra je dood bent moet je overnieuw beginnen of vanaf een checkpoint.
en kun je ze elkaar ook laten healen als ze 27% zijn of alleen als ze half dood op de grond liggen?
Healen kan pas bij doden, dus niet als ze bijna dood zijn. Als je geraakt bent wordt je overigens wel automatisch gehealed. Moet je nadat je geraakt bent maar eens in je tactical map (select) kijken, dan zie je dat er automatisch weer wat health bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GRAW multplayer kan je dan ook om hoekjes kijke'n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:06:
ligt eraan, kan worden uitgezet door de host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Nee, tegen muren leunen en er langs kijken is er om een of andere vage reden niet bij multiplayer.

EDIT, hmm ik dacht dat het helemaal niet kon MP

[ Voor 21% gewijzigd door Wekko306 op 12-03-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:57
Mocht mensen nog GRAW zoeken voor een redelijk prijs dan is die bij cdwow.nl voor 55.99 incl verzending. Andere games zijn daar helaas niet echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vsync gebeuren valt mij ook al vanaf het begin op, op mijn high deffie. Zoeiets valt goed op bij een game die er scherp uitziet. Er zit ook een iri bug in, dat waneer je liggen vooruit kruip je mannetje zweven/slepend op zn voeten omhoog komt.
Voor de rest, is het wel een lekkere game tot oblivion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:06:
Kan niet, je kan wel schuin leunen of een weapon met camera nemen zodat je je gun om de hoek houdt en dan doormiddel van zoom wel alles ziet, zonder dat ze je jou zien, en alleen je wapen dus :)
Wie heeft er zin een GR:AW topic te openen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Muthas op 12-03-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand misschien of er mogelijkheden zijn om ook te kunnen internetten via de 360 en mce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
markmg schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:15:
Weet iemand misschien of er mogelijkheden zijn om ook te kunnen internetten via de 360 en mce?
Wil ik ook wel weten :P of je lekker kunt msnen ofzo.. dan ken me pc oprotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 360 aangesloten op mijn 22 inch monitor.
Wat is beste resolutie hiervoor?
bij de hoogste resolutie he ik niety ehct een vol scherm namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
krijgnuwat schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:26:
[...]

Wil ik ook wel weten :P of je lekker kunt msnen ofzo.. dan ken me pc oprotte ;)
Internet lukt wel met een MCEBrowser zie ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
markmg schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:41:
[...]

Internet lukt wel met een MCEBrowser zie ik net
Goud :D dus je ken zo'n online msn ding gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
krijgnuwat schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Goud :D dus je ken zo'n online msn ding gebruiken?
Geen idee ik ken die online msn site's niet, zoek met google op anpark mce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen gebruik asjeblieft eens spoilers, als het om ingame vragen/antwoorden van spellen gaat. dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

DAMN !!

Wil ik net weer aan de slag gaan met een paar SP missions in GRAW….is m’n eigen profile gewoon volledig verdwenen van de HDD (3 guest profiles zijn nog wel gewoon aanwezig…?)

Afgelopen nacht wel een behoorlijk intensieve GRAW sessie gehad, en eigenlijk zonder problemen kunnen gamen. Niets opvallends gebeurd. Wil ik m net dus opstarten ….. weg savedata. En dus niet alleen van GRAW, maar van al mijn tot nu toe gespeelde games. NICE !!

Ben nu toch wel benieuwd of het iets met GRAW te maken heeft. Nooit problemen gehad met savegames, GRAW zit 2 dagen in m’n 360 -->> weg profile, weg savegames….hhhmmmm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie net dat Ninja Gaiden®: BLACK compatible is emt de 360. mischien koop ik hem ooit 2e hands.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm das toch wel behoorlijk minder, COD2 had ook al zoiets mja die speel(de ;) ) ik zelf ook heel intensieve maar gelukkig nooit corrupte savegames gehad of gewiste savegames

online messenger: http://www.e-messenger.net/home.php
heb het zelf nog niet getest maar zou wel grappig zijn als het kon ;)

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
ken je ook een toetsenbord op je xbox aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
krijgnuwat schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:48:
Als het goed is wel zelf nog geen tijd voor gehad om te testen.. alleen voor games zal het niet werken dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:29:
Hmm das toch wel behoorlijk minder, COD2 had ook al zoiets mja die speel(de ;) ) ik zelf ook heel intensieve maar gelukkig nooit corrupte savegames gehad of gewiste savegames

online messenger: http://www.e-messenger.net/home.php
heb het zelf nog niet getest maar zou wel grappig zijn als het kon ;)
Je kunt via de xbox 360 ook gewoon msn messenger gebruiken als ie werkt als media extender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shiverzz schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:09:
DAMN !!

Wil ik net weer aan de slag gaan met een paar SP missions in GRAW….is m’n eigen profile gewoon volledig verdwenen van de HDD (3 guest profiles zijn nog wel gewoon aanwezig…?)

Afgelopen nacht wel een behoorlijk intensieve GRAW sessie gehad, en eigenlijk zonder problemen kunnen gamen. Niets opvallends gebeurd. Wil ik m net dus opstarten ….. weg savedata. En dus niet alleen van GRAW, maar van al mijn tot nu toe gespeelde games. NICE !!

Ben nu toch wel benieuwd of het iets met GRAW te maken heeft. Nooit problemen gehad met savegames, GRAW zit 2 dagen in m’n 360 -->> weg profile, weg savegames….hhhmmmm :(
heb je geprobeerd om je profile te recoveren?
maar de save data krijg je dan denk ik niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
hmm dat internet connection sharen werkt hier voorlopig ff niet :@
netwerk pakt ie blijkbaar niet

maar ik zie dat die draadloze netwerk adapter voor de xbox dus geen 802.11 B ondersteund en dat hebben wij hier (helaas) (nog) liggen...

is dr niet een adapter voor verkrijgbaar? of werkt ie wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:24:
heb je geprobeerd om je profile te recoveren?
maar de save data krijg je dan denk ik niet terug.
m'n gamertag recoveren van Live is uiteraard geen probleem. Alleen krijg je dan zo'n melding dat bij een gamertag recovery alle savegames gewist worden.

Nu kom ik er net achter dat m'n profile niet van de HDD verdwenen is. In de 'system blade' bij 'memory' staat ie nl als corrupted profile weergegeven. Zal wss wel niet mogelijk zijn dit profile te fixen.

Die savegames van GRAW kan ik overigens wel missen, was toch nog niet echt ver. Wat ik wel erg vind is dat mijn PGR garage nu LEEG is (om nog maar niet te spreken over de platinum challenges) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik gebruik die standaard rifle (MC-50 ofzo?) en de sniperrifle met 10 patronen in één magazijn. Granaten gebruik ik ook redelijk vaak en uiteraard als ik een sniper heb gebruik ik vak dichtbij het pistool. Rookgranaten gebruik ik nooit eigenlijk, moet ik misschien maar eens gaan doen.
Overigens is er allang een GRAW topic.

Ik heb zelf gelukkig nog nooit problemen gehad met m'n savegames, maar ik ga in ieder geval altijd eerst terug naar het Dashboard voor ik mn 360 uitzet.

[ Voor 12% gewijzigd door Wekko306 op 12-03-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kutzooi..

Hier nog iemand met problemen sinds ie GRAW heeft..
Nooit ergens last van gehad (heb m'n xbox sinds de launchdag) en oppeens sinds nu net vanavond, 4 keer in 10 minuten zo'n gare vastloper, gepaart met veel gepiep/kraak en rare zwart witte lijnen in beeld, dat bekende beeld dat een paar dagen na de launch heel internet overging..
Wat nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:12:
Kutzooi..

Nooit ergens last van gehad (heb m'n xbox sinds de launchdag) en oppeens sinds nu net vanavond, 4 keer in 10 minuten zo'n gare vastloper, gepaart met veel gepiep/kraak en rare zwart witte lijnen in beeld, dat bekende beeld dat een paar dagen na de launch heel internet overging..
Gokje, Microsoft bellen? Of wil je hem zelf openschroeven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:12:
Kutzooi..

ff een tijdje laten afkoelen.. en je voeding op andere plek proberen te leggen.. waar het koeler is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb even een topic title change aangevraagd, en nu kunnen onze Graw vragen dus hierin :) :

[rml][ PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de titel niet nooi van dat topic. Pc als eerste moet eigenlijk zijn 360/pc maar ja dat is mischien een beetje zeikerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Even 1 klein vraagje: Is die E3 trailer die ik gevonden heb op www.graw.nl in-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
D4V3 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Als je gewoon het IP adres van je draadloze router bij LAN changed in 192.168.1.1 en je geeft je PC's allemaal een vast IP adres dan is er niks aan het handje. Dan is de 192.168.0 range vrij en kan je die gebruiken voor het sharen. Ik vond dit echter niet fijn werken en ben toch maar voor de draadloze oplossing gegaan en heb hier totaal geen spijt van, de 80 euro zeker waard. Goede ontvangst, geen lag en werkt meteen. Daar kunnen nog veel fabrikanten van draadloze netwerkapparatuur een puntje aan zuigen...
Hee gast, super bedankt voor de tip! Nu kan ik idd ICS starten. Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
JacquesDoekjes schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:20:
[...]

Hee gast, super bedankt voor de tip! Nu kan ik idd ICS starten. Vette shit!
Wat is ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Shiverzz schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:46:
[...]

m'n gamertag recoveren van Live is uiteraard geen probleem. Alleen krijg je dan zo'n melding dat bij een gamertag recovery alle savegames gewist worden.

Nu kom ik er net achter dat m'n profile niet van de HDD verdwenen is. In de 'system blade' bij 'memory' staat ie nl als corrupted profile weergegeven. Zal wss wel niet mogelijk zijn dit profile te fixen.

Die savegames van GRAW kan ik overigens wel missen, was toch nog niet echt ver. Wat ik wel erg vind is dat mijn PGR garage nu LEEG is (om nog maar niet te spreken over de platinum challenges) :'(
Ik heb het ook gehad, alleen dan lang voordat graw uit was. Het ligt een beetje aan welke game het veroorzaakt heeft, maar meestal kun je de andere save-games wel gewoon gebruiken. Dus als graw het veroorzaakt is dat de enige die je opnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Internet Connection Sharing. Dus je internetverbinding delen met andere (draadloze) netwerkkaarten, die zich op hun beurt met bijvoorbeeld de XBOX 360 verbinden, zodat de XBOX 360 verbinding kan maken met XBOX Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Actreon schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:14:
[...]

Internet Connection Sharing. Dus je internetverbinding delen met andere (draadloze) netwerkkaarten, die zich op hun beurt met bijvoorbeeld de XBOX 360 verbinden, zodat de XBOX 360 verbinding kan maken met XBOX Live.
Aha thnx voor je reactie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens ,
Overtuig me is waarom zou ik juist nu een xbox 360 halen en niet over een half jaartje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
na de vele problemen met savegames vraag ik me nu dit af: is het mogelijk savegames te backupppen naar een memory card, dus zodat ze op beide devices staan?

zo ja dan ga ik asap een memorycard aanschaffen
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:59:
Hey jongens ,
Overtuig me is waarom zou ik juist nu een xbox 360 halen en niet over een half jaartje ?
als je niet overtuigd ben na het lezen van deze topics, het kijken op xbox360.ign.com, www.xboxyde.com, gametrailers.com enz. dan zul je niet overtuigd worden.
als je niet zoiets hebt van "wow, dat MOET ik hebben" kun je het beter niet doen, zal het alleen maar tegenvallen is mijn ervaring

[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 12-03-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Hey jongens ,
Omdat jij NU Oblivion en GRAW wilt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is GRAW ?
Xbox live lijkt me heel erg cool maar wat zijn nou echt coole titels om online te spellen NU ?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens ,
In mijn ogen een beetje raar dat anderen jou moeten overtuigen, je hebt toch een eigen mening :?

Maar goed er is heel veel te lezen op internet over de 360 en de games, ga anders een keer in een mediamarkt/speelgoedwinkel/gameshop op een demo pod spelen en overtuig jezelf.
GRAW= Ghost Recon Advanced Warfighter en dat is zon beetje DE game op Live op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Wekko schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:12:
Ik heb zelf gelukkig nog nooit problemen gehad met m'n savegames, maar ik ga in ieder geval altijd eerst terug naar het Dashboard voor ik mn 360 uitzet.
Euhhh…. Me 2.
Rox_NL schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:06:
Ik heb het ook gehad, alleen dan lang voordat graw uit was. Het ligt een beetje aan welke game het veroorzaakt heeft, maar meestal kun je de andere save-games wel gewoon gebruiken. Dus als graw het veroorzaakt is dat de enige die je opnieuw moet doen.
Sure hope you’re right….
Ik zie dus dat de savegames nog wel aanwezig zijn in mijn corrupted profile. Ik kan er alleen niets mee. Kopiëren naar een ander profile op de HDD is helaas ook niet mogelijk, en als ik m’n gamercard wil recoveren van Live krijg ik dus dat enge bericht dat alle savedata voor het gerecoverde profile zullen worden gewist.
Phusebox schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:01:
na de vele problemen met savegames vraag ik me nu dit af: is het mogelijk savegames te backupppen naar een memory card, dus zodat ze op beide devices staan?
zo ja dan ga ik asap een memorycard aanschaffen
…was dus ook mijn idee. Voordat ik overhaast die gamertag recover en dus de kans heb dat alles gewist wordt ga ik morgen maar eens proberen om eerst alle savegames op een mem card te kwakken.

Dus bij deze een tip voor mensen die waarde hechten aan hun opgeslagen progressie: Backuppen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo... zie net dat ik morgen op kantoor weer genoeg bij te lezen heb :+

Dit weekend weinig kunnen doen, sporten/vriendin/socializen...
Toch vanmiddag even voor mijn vriendin zo'n puntenkaart gekocht (ze is bejeweled en hexic-mistress, intussen) en ik moet zeggen; dat werkt best prima zo... hebben een middag lol gehad met zuma en bejeweled (onder mijn user-tag, want ik ben dol op gamerpoints) voor een zacht prijsje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgnuwat schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:48:
yup! /me heeft een oud draadloos toestenbordje naast de bank liggen voor als er lange zaken getyped moeten worden zoals pre-paid codes en messages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb mezelf ook overgehaald... Ik wil ook een 360 gaan halen...
Maar nu twijfel ik natuurlijk weer over de game...

DoA of Fight Night3?

Ghost recon is niet echt mijn spel en oblivion is nog niet uit toch?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
oblivion komt 20 a 23 maart doa lijkt leuker dan het is en FN3 is ultra realistisch t.o.v. van arkade doa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Al moet ik wel zeggen dat je met FNR3 al wel gauw uit de voeten kunt hoor. Het is echt niet zo dat je eerst dagen moet oefenen voordat je het vechtsysteem een beetje doorhebt. FNR3 vind ik zelf in ieder geval een stuk beter dan DOA (die heb ik alweer verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm nu wordt het moeilijk :P

Ik heb de demo van fight night gedaan en die zag er goed uit en speelde wel goed... ik heb ook filmpjes van Doa gekeken en dat was lekker snelle actie! met vette moves enzo... Nu weet ik het niet meer... :? Ze lijken me allebei zo vet...
Mja ga niet meteen 2 spellen kopen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort ook FNR3 is een zeer vermakkelijk spel. Uitgebreide careermode en online is ook wel goed te doen. Vind hem zelf ook beter dan DOA4 voor zover dat te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus gisteren met beide (DOA4 en FN3) in mijn handen gestaan... Vond het erg veel geld (want stond bij MM-STORE in R'dam waar games gewoon 64.99 kosten :( ) Maar zou zelf ook gegaan zijn voor FN3 (op basis van ervaring met eerdere fN's en de demo). Heb besloten toch maar een weekje of 2 te wachten op TopSpin2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort maak ik gebruik van xbox live met mijn xbox 360. Alles werkt prima online. Op het chatten na. Ik kan wel een normale private chat doen met iemand uit mijn friendslist. Maar zodra ik in de game lobbies kom en vervolgens ook in een game zelf dan kan niemand mij horen, maar ik kan verder ook niemand anders horen.

Ik heb inmiddels al wel de volgende poorten open staan op mijn router: 88 TCP/UDP, 3074 TCP/UDP, 3784 TCP/UDP, 1900 TCP/UDP en 7777 TCP.

Echter heb ik het idee dat ik toch nog ergens iets mis in mijn settings op de router.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:13

S2S

poort 53 moet daar nog bij.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:14:
Sinds kort maak ik gebruik van xbox live met mijn xbox 360. Alles werkt prima online. Op het chatten na. Ik kan wel een normale private chat doen met iemand uit mijn friendslist. Maar zodra ik in de game lobbies kom en vervolgens ook in een game zelf dan kan niemand mij horen, maar ik kan verder ook niemand anders horen.

Ik heb inmiddels al wel de volgende poorten open staan op mijn router: 88 TCP/UDP, 3074 TCP/UDP, 3784 TCP/UDP, 1900 TCP/UDP en 7777 TCP.

Echter heb ik het idee dat ik toch nog ergens iets mis in mijn settings op de router.
Iemand een idee?
Check de TS eerst daar stonden 2 poortnumemrs bij die je open moest gooien : 88=UDP & 3074 UDP/TCP

Als je dat doet dan moet het goed werken want bij mij doet alles het. Ik word soms wel eens van tijd tot tijd heel even gekicked van Live. Een vriend van mij ook bij hem thuis zelfde "probleem".
Iemand anders ook ervaring hiermee en misschien zelfs een oplossing??

[ Voor 17% gewijzigd door crzyhiphopazn op 13-03-2006 08:57 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

En anders in je family settings even kijken of er restricties zijn ingesteld.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

D.R. schreef op maandag 13 maart 2006 @ 09:44:
En anders in je family settings even kijken of er restricties zijn ingesteld.
Ik ben 21.. Ik heb nix ingesteld bij family settings. Kheb niet eens gekeken wat voor opties er zijn en die vriend van mij ook niet.
Hij heeft zn 360 sinds vrijdag en ik heb hem 3 weken langer.
We gebruiken allebei een router waar we poort 88 UDP en 3074 UDP/TCP open hebben staan.
Ik heb een SWEEX LB21 router en hij een Linksys. We hebben wel allebei Chello Classic 8/1

Soms word ik er gek van want bij sommige games als je uitgelogd word knal je gewoon doodleuk weer naar het start scherm :'(

[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 13-03-2006 10:24 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

AzN_cRzY schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:01:
Ik ben 21.. Ik heb nix ingesteld bij family settings. Kheb niet eens gekeken wat voor opties er zijn en die vriend van mij ook niet hij heeft zn 360 sinds vrijdag en ik heb hem 3 weken langer.
We gebruiiken allebei ene router waar we poort 88 UDP en 3074 UDP/TCP open hebben staan.
Ik heb een SWEEX LB21 router en hij een Linksys. We hebben wel allebei Chello Classic 8/1
Wat geeft de Xbox Live connectivity test weer bij NAT settings? Als deze ‘strict’ of ‘moderate’ weergeeft ipv ‘open’ zou je eens kunnen proberen om je 360 in de DMZ te plaatsen. Check ook even of je router de laatste firmware bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Shiverzz schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:23:
[...]

Wat geeft de Xbox Live connectivity test weer bij NAT settings? Als deze ‘strict’ of ‘moderate’ weergeeft ipv ‘open’ zou je eens kunnen proberen om je 360 in de DMZ te plaatsen. Check ook even of je router de laatste firmware bezit.
Mijn router heeft de laatste firmware. het rare is dat als ik opnieuw wil connecten dat het niet gaat het geeft "volgens"mij een nat error (uit me hoofd). Ik heb dit probleem pas een aantal dagen en het is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe. In de 1ste 2 weken had ik dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een harde schijf, aangezien ze in den bosch en utrecht allemaal uitverkocht zijn, weet iemand anders nog een plaats en een winkel die ze heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben dr uit denk ik...
Het word een volledige xbox versie met extra joystick en DoA....
De demo van Fight Night download ik wel, en eventueel koop ik het spel over 2 weken wel..
Als oblivion me niet meer gaat aanspreken...

Ik weet alleen niet of deze xbox versie nog te krijg is in Nijmegen...
Ik ga van de week ff kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sprak hij stoer en zelfverzekerd :+
Ik weet alleen niet of deze xbox versie nog te krijg is in Nijmegen...
Ik ga van de week ff kijken...
Als je een beetje hebt meegelezen in dit topic, was je vast opgevallen dat het maar zeer zelden voorkomt dat mensen "op voorraad ff een boxje meepikken"... Er wordt wel gefluisterd dat vanaf april er meer voorraad zou komen, maar of dat waar is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
JacquesDoekjes schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Hier staat nogal wat onzin in. DHCP oftewel het Dynamic Host Configuration Protocol opereert op een lagere layer dan TCP/IP, dus onzin dat ie op 192.168.*.1 zou moeten draaien, zolang ie maar op hetzelfde fysieke subnet zit. DHCP werkt middels broadcasts, een client die op een netwerk komt verstuurt een een "doe mij eens een IP-adres" request, en een eventuele DHCP-server geeft vervolgens een IP en DNS-info terug.

Iedere DHCP-server inclusief wireless routers die ik ooit heb gebruikt, kun je configureren welke IP's hij via DHCP uitgeeft. In mijn Linksys WRT54G is dit default alle IP's vanaf 100 op het subnet, dus als hij subnet 192.168.1.0/24 routert, geeft ie sequentieel 192.168.1.100 en verder uit via DHCP. Dit houdt in dat je de onderste 100 IP's kunt gebruiken voor static IP's. En hey presto, je zet de 360 dan dus gewoon op 192.168.1.2 of zo als static IP, stelt de DNS-servers van je provider met het handje in, en je hebt de 360 gewoon zo staan dat je alle poorten erheen kunt forwarden.

ICS is overigens gewoon een gecastreerde versie van routering voor huisnetwerken, dus kan gerust allemaal wat minder werken, maar omdat ie feitelijk routers (anders kan het niet werken tenslotte) gaat het idd de mist in als je op hetzelfde subnet nog een router met DHCP gaat draaien. Oplossing is simpel: zet je wireless router *achter* de PC, dus share je internet met ICS naar de WLAN router toe. Werkt perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 13-03-2006 13:04 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:37:
[...]

Sprak hij stoer en zelfverzekerd :+

[...]

Als je een beetje hebt meegelezen in dit topic, was je vast opgevallen dat het maar zeer zelden voorkomt dat mensen "op voorraad ff een boxje meepikken"... Er wordt wel gefluisterd dat vanaf april er meer voorraad zou komen, maar of dat waar is?
hehe jah twijfelde nog over het spel... Maar het wordt toch DoA.

Vanaf april is nog 3 weken! Zo lang ken ik niet wachten... Ik zag wel ergens nog de 'core system' versie staan.. mja die wil ik niet...
Ik ga wel rondbellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good luck, en hou het hier in de gaten, mede-gamers zijn vaak zo vriendelijk te melden als ze nieuws hebben over eventuele leverbare prems!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Ik val een beetje in herhaling, maar bij bartsmit.nl en dixons.nl zijn de premiums gewoon leverbaar.. Wordt je xbox nog thuis gebracht ook

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
curry684 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Hier staat nogal wat onzin in. DHCP oftewel het Dynamic Host Configuration Protocol opereert op een lagere layer dan TCP/IP, dus onzin dat ie op 192.168.*.1 zou moeten draaien, zolang ie maar op hetzelfde fysieke subnet zit. DHCP werkt middels broadcasts, een client die op een netwerk komt verstuurt een een "doe mij eens een IP-adres" request, en een eventuele DHCP-server geeft vervolgens een IP en DNS-info terug.

Iedere DHCP-server inclusief wireless routers die ik ooit heb gebruikt, kun je configureren welke IP's hij via DHCP uitgeeft. In mijn Linksys WRT54G is dit default alle IP's vanaf 100 op het subnet, dus als hij subnet 192.168.1.0/24 routert, geeft ie sequentieel 192.168.1.100 en verder uit via DHCP. Dit houdt in dat je de onderste 100 IP's kunt gebruiken voor static IP's. En hey presto, je zet de 360 dan dus gewoon op 192.168.1.2 of zo als static IP, stelt de DNS-servers van je provider met het handje in, en je hebt de 360 gewoon zo staan dat je alle poorten erheen kunt forwarden.

ICS is overigens gewoon een gecastreerde versie van routering voor huisnetwerken, dus kan gerust allemaal wat minder werken, maar omdat ie feitelijk routers (anders kan het niet werken tenslotte) gaat het idd de mist in als je op hetzelfde subnet nog een router met DHCP gaat draaien. Oplossing is simpel: zet je wireless router *achter* de PC, dus share je internet met ICS naar de WLAN router toe. Werkt perfect.
Hehe, bedankt voor het nogmaals rechtzetten van mn fout 8)

Het probleem was dat ICS pretendeerd een fatsoenlijke DHCP op te zetten, terwijl het alleen op ip 192.168.0.1 kan draaien. Daardoor was ik in de veronderstelling dat DHCP's alleen op dat ip konden draaien. De oplossing was om mijn wireless router een ander ip te geven, waardoor de ICS van mn pc wel op 192.168.0.1 kon draaien. Verder zijn er geen statische ip's uitgedeeld, alles werkte nu gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
djmantri schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:17:
ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een harde schijf, aangezien ze in den bosch en utrecht allemaal uitverkocht zijn, weet iemand anders nog een plaats en een winkel die ze heeft?
Zag er dit weekend bij ePlaza Eindhoven Woensel nog 3 of 4 hangen. Geen premiums overigens op heel dat winkelcentrum, mocht iemand nog om verlegen zitten.

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.