[PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.512 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_got.jpg
Titel: Ghost Recon: Advanced Warfighter
Ontwikkelaar: GRIN (PC), RedStorm (X360)
Uitgever: UbiSoft
Genre: Team based tactical shooter
Platform: PC DVD-ROM / X360 / Xbox / PS2 / PS3
Releasedatum: PC: 3 Mei 2006 / X360: 9 Maart 2006/ Xbox: 16 Maart 2006 / PS2: 30 Maart 2006

GRAW PC Minimum system requirements:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_atg.jpg
In Ghost Recon Advanced Warfighter, oftewel GRAW, zal het realisme weer worden opgevoerd, net zoals in het eerste deel (Ghost Recon 1), dat nu als 'Classic' _/-\o_ wordt bestempeld. Toch is Ubisoft van plan om veel innoverende veranderingen door te voeren, deze zullen echter de kern van de gameplay niet aantasten.

De GRAW PC versie en de console versies worden ontwikkeld door twee verschillende game ontwikkelaars. De console versies zullen meer arcady zijn, wat betekent dat ze meer een run-'n-gun stijl van spelen zullen hebben, in tegenstelling tot de PC versie waar de nadruk vooral zal liggen op een realistische en tactische simulatie van de werkelijkheid.

Ghost Recon Advanced Warfighter (PC) is in ontwikkeling met een engine genaamd Diesel. Deze engine is door GRIN ontwikkeld en speciaal aangepast voor dit spel. GRAW is een van de eerste spellen op de PC die de Ageia PhysX card zal ondersteunen. Deze kaart kan gebruikt worden naast de video kaart en en ontlast de CPU voor de physics gedeelte van het spel. Hierdoor is het bijvoorbeeld mogelijk om spectaculaire explosies na te bootsten waarbij miljoenen deeltjes over je beeldscherm uit elkaar spatten zonder dat het ten koste gaat van je fps. Daarnaast ondersteunt GRAW natuurlijk ook Havoc 2 physics.

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_screens.jpg
Xbox 360 screenshots (klik voor vergroting):
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/132/reviews/926971_20050513_thumb001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/131/926971_20050512_thumb002.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/news/05/12/gr3_thumb001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/news/05/12/gr3_thumb002.jpg

PC screenshots (klik voor vergroting):
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_pc_01.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_pc_02.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_pc_03.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_pc_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/GRAW_PC_02_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/GRAW_PC_04_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/GRAW_PC_01_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/GRAW_PC_03_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e138/FuryTM/GRAW/graw_links.jpg
Officiele GRAW sites
Ghost Recon: Advanced Warfighter website
Ghost Recon website (alle versies)
GRAW Ubisoft forums
www.graw.nl (Nederlandse Ubisoft GRAW portal)

GRAW fansites
Ghostrecon.net (Grootste en meest up-to-date Ghost Recon community website)
Ghostrecontwo.com (Ghost Recon community)
Ghost Recon Retreat (Ghost Recon community)

Overige links
GRAW Weapon stats
X360 Live Tweakers memberlist
System Requirements Lab (test hier of je PC voldoet aan de vereisten om GRAW te kunnen spelen!)

[ Voor 255% gewijzigd door Energy99 op 27-12-2006 17:59 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Heey hoort dit niet ergens anders thuis? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit spel lijkt me wel wat, ben altijd al een fan geweest van Ghost Recon, maar vond de graphics wat tegenvallen.
Het idee van het spel vond ik erg goed, ik hoop dat dit een leuke verbetering is :)

Hoort hier inderdaad niet erg thuis nee, maar ach, tis al laat hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:37

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Wehehe .... ik kan nu gelukkig alle games wel spelen maar vroeger kon ikke dromen van dit grafice geweld ...... :) .......weet iemand de systeem eisen ?

(voor de mensen onder ons met niet een super computer ) < gellukkig hoor ik daar nu niet meer bij .....

hier alles op hoge kwaliteit

[ Voor 4% gewijzigd door angerfist-yentl op 26-05-2005 00:25 ]

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Sorry hoor maar ik vind al die ghost recon games hetzelfde :(

Waarom kijk je trouwens door zoeen vaag ding heen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Anoniem: 115890 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:28:

Sniper/sight gok ik, dan krijg je altijd tunnelvission. Als je dat niet weet vraag ik me af hoe je deze games kunt afkraken, sniper zit altijd in deze games en is altijd tunnel vission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Anoniem: 115890 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:28:

Dat is het Integrated Warfighter System (IWS), een beetje lezen zou geen kwaad doen.. En het is bepaald geen science fiction. Het Amerikaanse leger is al een tijdje het IWS volop aan het ontwikkelen en testen en gaat deze technologie daadwerkelijk toepassen vanaf het jaar 2012. De screenshots die je ziet zijn van de Xbox360 versie die meer arcade-achtig is. De PC versie waar ik het over heb zal door een andere ontwikkelaar worden gemaakt (GRIN), en zal superrealistisch worden, zonder de health bar en andere onzinnige dingen. De mulitplayer van Ghost Recon 1 PC is bijvoorbeeld echt super. GR1 is in november 2001 uitgekomen en wordt vandaag de dag nog steeds online gespeeld! _/-\o_ Ghost Recon 2 voor de Xbox is echt een boutgame... Het werd door de PC community zo hard afgekraakt dat het op de PC niet eens verschenen is :D De single player van Ghost Recon 3 interesseert me niet zoveel, het gaat mij vooral om de multiplayer, en die wordt echt super als GRIN de adviezen van de oldschool fans opvolgt. Grin heeft al op hun site aangegeven dat ze meningen van de GR community zullen respecteren en ook toepassen in het spel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Energy99 op 26-05-2005 21:29 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
ik hoop toch idd dat deel 3 wat meer terug naar 1 gaat, ik vond de gameplay perfect, er kunnen wel wat dingen verbeterd worden, maar in wezen was hetr perfect, deel 2 op de xbox gespeeld, vond er geen drol aan.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 21:17
Nou .. de game zal komende weken uit komen.. kan haast niet wachten.. :9~

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
31 Maart, en een paar weken van tevoren nog een demo 8) Alleen hoop ik dat deze game niet zo'n stap achteruit zal zijn als Rainbow Six Lockdown voor de pc... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163951

weet iemand wat de systeem specs er voor nodig zijn?
Want ik ben bang dat het niet zal gaan werken op mijn Packard Bell iMedia Disney Pack pc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57

Vos

AFCA

Ozxobez schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:28:
31 Maart, en een paar weken van tevoren nog een demo 8) Alleen hoop ik dat deze game niet zo'n stap achteruit zal zijn als Rainbow Six Lockdown voor de pc... :|
Lockdown ben ik ook ff mee bezig, maar zit soms echt slecht in elkaar. De team-AI is ook drama. Erg jammer, had er veel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:06

RMB

Nee, geen right mouse button!

hoe is de MP van lockdown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

360 screens:

http://www.jeux-france.co...con-3-en-multijoueur.html

pc screens:

http://www.jeux-france.co...n-3-se-montre-sur-pc.html

De hands-on previews zijn erg goed. Nu maar even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 21-04 18:06
360 versie komt rond 9 maart geloof ik.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 12-02 21:17
Screens zien er goed uit .. :P
Heb die andere in den treure in Co-op gespeeld..
* Zephyer Voelt weer wat avondjes aankomen

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
waarom worde die screens altijd zo gedaan met Xbox 360 games? altijd een waas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

wilmocs schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:02:
waarom worde die screens altijd zo gedaan met Xbox 360 games? altijd een waas...
Ik vind die screenies sowieso van slechte kwaliteit. Niet dat de XB360-bezitters niet beter weten, maar het doet aanzienlijk af aan de vermoedelijke kwaliteit van de spel-graphics.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147873

Mooie TS! Het spel ziet er weer vet uit! Ik wacht op die demO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

wilmocs schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:02:
Dat is voor mij ook een raadsel, juist nu de x360 echt haarscherp beeld kan produceren. Tenminste, op m'n hd tv ziet het er nu allemaal (bijna)net zo scherp uit zal opde pc. (monitor heeft altijd nog meer pixels p/cm2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat komt denk ik omdat de 360 motion blur toepast in bijna alle games (videokaart feature dacht ik)
Word nogal eens over-used :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TheEvilCuber schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:54:
Dat komt denk ik omdat de 360 motion blur toepast in bijna alle games (videokaart feature dacht ik)
Word nogal eens over-used :P
Ik vind blur nog wel meevallen tov de originele XB. En daarbij; ik vond trouwens PGR3 blurries als je zelf speelt dan als je meekijkt.

Anyway, GRAW wordt de komende tijd een game die ik zeker ga spelen. Sowieso het element van strategische combat (net zoals in Full Spectrum Warrior) staat me veel meer aan dan iets als BF2:Modern Combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 12:42
http://www.gamer.nl/nieuws/29577
okeej gvd duurt het nog langer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Maarrrr de 360 versie komt op 9 maart (hijs gold nu) :)
Gelijk ff gepreordered :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Jammer voor de PC-gamers die dit spel willen hebben, Q2 2006 komt hij pas uit. Gelukkig haal ik hem voor de Xbox 360, lekker op live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Beetje Crosspost, maar hij hoort in het Graw topic thuis, en niet in het 360 topic:

Je kan in Graw kiezen uit 342921 verschillende wapens. Het zijn er bijna gewoon teveel

Welke gebruiken jullie?

Eentje is makkelijk. Als Grenadier heb je 1 wapen waarmee je zelfs als je granaten afvuurt 2 x kan inzoomen Zal zo even het nummer opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 16:17
Zoals ik in het 360 topic al meldde gebruik ik meestal de MC-50. Hiermee kan je 2x inzoomen, 50 patronen in een magazijn en begin je met ~500 kogels dus ruim voldoende voor een level.
Dat is bovendien wel een puntje van kritiek vind ik. Ghost Recon hoort toch een relatief realistische game te zijn, maar als je een (assault) rifle kiest heb je eigenlijk belachelijk veel kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

Aan de TS.
misschien een idee om de plaatjes via Photobucket.com te laten hosten?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 21-04 19:38
hey vraagje... ik zit vast in een protect VIP 2 missie... kan het volhouden tot er een of andere armored vehicle komt.. van de tegenstanders wel te verstaan... en ik heb niks om die kapot te krijgen... Verder zijn die mannen erg dom :( en die vip verplaatst zich niet.. dus die kan je ook niet relocaten naar een andere hoek die beter te verdedigen is... iemand een tip?

edit: nevermind... heb hem gehaald ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Lord_T op 12-03-2006 21:58 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60781

Heb sinds dit weekend ook GRAW voor de 360
GEWELDIG mooi spel alleen de ellende begint nu al in day 1 in de helicopter
nu al zeker 25 keer doodgeschoten. Iemand nog tips om het helicopter level te halen
het zijn toch wel behoorlijk veel mexicaanse stijders die je overhoop moet knallen :-D

(Misschien mis ik een optie over het hoofd
Gebruik nu die schiet trigger en de left trigger om dichter bij te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb hem na een uur al weer aan de kant gegooit, Ik vindt hem het zelfde als de vorige terwijl er een andere gameplay belooft was. Ik irriteerde me ook aan de graphics, het ziet er allemaal heel mooi uit maa die auto's pfff die zijn echt goedkoop en zien er in menig xbox spel er beter uit. Ook kloppen de weerkaatsingen in de ramen niet en dat valt ook erg op moet ik zeggen. (Snap zoiezo niet waarom ze dat altijd doen dat overdreven glimmen en spiegelingen meestel ziet het er niet uit). Maar goed ik heb dus weer geen xbox spel die me op me 360 laat spelen. Nou maar hopen dat Oblivion niet tegen gaat vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57
Ik ben nog steeds erg enthousiast... Ben inmiddels op het stuk beland dat ik VIP1 moet bevrijden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 60781 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 07:51:
nu al zeker 25 keer doodgeschoten. Iemand nog tips om het helicopter level te halen
het zijn toch wel behoorlijk veel mexicaanse stijders die je overhoop moet knallen :-D

juist niet inzoomen heb je veel meer overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

PWM schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:37:
Beetje Crosspost, maar hij hoort in het Graw topic thuis, en niet in het 360 topic:

Je kan in Graw kiezen uit 342921 verschillende wapens. Het zijn er bijna gewoon teveel

Welke gebruiken jullie?

Eentje is makkelijk. Als Grenadier heb je 1 wapen waarmee je zelfs als je granaten afvuurt 2 x kan inzoomen Zal zo even het nummer opzoeken.
Bij snipen heb ik altijd de sniper rifle die 1 omhoog zit van de default, met 10/130 rounds. Volledige 15x zoom, maar veel ammo, snelle shots en ook goed uit de losse hand te hanteren voor close combat.
Anoniem: 60781 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 07:51:

Mjah gewoon oefenen hoor, ik had de eerste helicopter-actie op 2e poging, en degene bij Chapultepec op 4e (die was wel redelijk ruk). En idd, niet inzoomen, nergens voor nodig, gewoon sprayen. Daarnaast, druk de rechter trigger in zodat ie vast begint te draaien en zet daarna pas je shot goed. Probeer lijntjes te zien van rode diamandjes zodat je met 1 spray 3 of meer man pakt. Gebruik korte gerichte shots en laat even los, bij beide missies hoeft je temperatuur niet onder de helft te komen.

Tis uiteindelijk gewoon controle over je controller hebben :) Sinds ik CoD2 en GW kan dromen is GRAW echt niet zo tricky meer ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Laatst online: 01-09-2023
Hebben jullie ook wel eens een missie gehad waarbij je een achievement zou krijgen als je hem gehaald heb maar dat 'ie dus maar niet komt? Ik wel :(

Na de 2de missie moest ik een achievement krijgen toen ik hem voltooide maar ik heb hem nooit gekregen. Een vriend van mij heeft dat ook al gehad alleen dan bij een andere missie.

Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Bij snipen heb ik altijd de sniper rifle die 1 omhoog zit van de default, met 10/130 rounds. Volledige 15x zoom, maar veel ammo, snelle shots en ook goed uit de losse hand te hanteren voor close combat.
Snipen is voor watjes O-)

Ik doe graag 90% van mijn kills met de blote handen, maar dat kan helaas niet :9

Zonder dollen, het is wel leuk om te zien, dat de meeste teams, van alles wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PWM schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:16:
[...]

Snipen is voor watjes O-)

Ik doe graag 90% van mijn kills met de blote handen, maar dat kan helaas niet :9

Zonder dollen, het is wel leuk om te zien, dat de meeste teams, van alles wat hebben.
We kwamen er ook echt in de praktijk hard achter dat teamwork nodig is 8)7 Zaterdag met 12 man ontiegelijk prutsen en pas op 10e poging of zo een missie inkoppen, zondag met 4 man en strak teamwerk met 2 riflemen, 1 grenadier en 1 sniper gewoon moeiteloos afmaken met nauwelijks casualties. Maar je hoorde zelf ook wel op je headset dat de coordinatie bij ons in het team echt goed liep, en dat de riflemen zich niet schamen om hulp vragen bij mensen op afstand neerknallen, en de snipers gewoon om rugdekking vragen als ze even een spot innemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167788

misschien een gekke vraag maar is er voor de pc ook een online modus.
zo ja waar kan ik daar meer info over vinden.
want ik vond die op de xbox 360 echt helemaal te gek en zou dat graag ook op mijn pc willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
pff ik vind 'm echt moeilijk zeg....

Ben nu bij dat stukje van 'VIP 2 is down'. Er komen ineens zo gigantisch veel lui op me af, ik ben al wel 40 keer dood gegaan :/

Edit: Ik word er zelfs zo gek van dat ik het gewoon niet eens meer _wil_ proberen ... zin is er totaal af, na zoveel keer dood gaan... wat een frustratie.

Kwam nog net niet aan controller gooien toe.

Vooral toen ik er zonet voorbij kwam, ik zag 'objective complete' in beeld, maar ging vlak daar na dood... en natuurlijk had hem niet gesaved... :/

[ Voor 60% gewijzigd door TangLeFuzZ op 13-03-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is zooo makkelijk.. gewoon even wachten (je mannetjes laten knallen en ondertussen je linkerzijde goed in de gaten houden)
totdat je helikopter er is.. die kan alles voor je neermaaien zodat je rustig naar je extraction point kan rennen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Anoniem: 163951 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:18:
weet iemand wat de systeem specs er voor nodig zijn?
Want ik ben bang dat het niet zal gaan werken op mijn Packard Bell iMedia Disney Pack pc :/
Dat kan je hier testen, weet je meteen waar je aan toe bent:
http://www.srtest.com/referrer/srtest

In het rijtje met spellen moet je ff naar beneden scrollen "Tom Clancy's Ghost Recon..." ;)

ps. Ik heb ook ff de startpost helemaal bijgewerkt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Energy99 op 14-03-2006 22:30 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57
TangLeFuzZ schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:08:

Ben nu bij dat stukje van 'VIP 2 is down'. Er komen ineens zo gigantisch veel lui op me af, ik ben al wel 40 keer dood gegaan :/

Edit: Ik word er zelfs zo gek van dat ik het gewoon niet eens meer _wil_ proberen ... zin is er totaal af, na zoveel keer dood gaan... wat een frustratie.

Vooral toen ik er zonet voorbij kwam, ik zag 'objective complete' in beeld, maar ging vlak daar na dood... en natuurlijk had hem niet gesaved... :/
Bereid je maar voor, dat stuk is nog makkelijk.. :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
een van de archievements op XBOX 360 is '10000 kills in total in multiplayer'.
Maar hoe kun je nu zien hoeveel kills je in total al hebt in multiplayer?
Het zou wel handig zijn om te weten hoever je van die archievement af zit......
Ik heb zowel op xbox.nl in mijn gamerprofile gekeken als op de console zelf maar ik kan het nergens vinden.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

curry684 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Mjah gewoon oefenen hoor, ik had de eerste helicopter-actie op 2e poging, en degene bij Chapultepec op 4e (die was wel redelijk ruk).
Mental note: op Hard is het een stuk moeilijker 8)7 Eerste poging op Hard op missie 2 was ik direct dood toen de heli boven het dak uitkwam, 1 enkele headshot :X 3e poging was ik er overigens bijna helemaal door voor het fout ging :)

ZakHooi: staat het niet in de statistics in het MP menu?
TangLeFuzZ schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:08:

Iets zegt me dat jij een 4-player tactical shooter solo probeert te Rambo'en. Heb je het overigens over het stuk in de ambassade?

En hoe ben je d'r in geslaagd om 2 missies uit te spelen zonder de trainingsmissie te doen?

[ Voor 51% gewijzigd door curry684 op 14-03-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20-04 20:46
De training kan je overslaan en dan krijg je dus ook niet de achievement.

Had het spel al op normal uitgespeeld en probeer nu hard. Het is goed te doen allemaal maar ik word nogal gefrustreerd van die helicopter missies. Dat gebeuren is mochten ze van mij serieus eruit laten ondanks dat het misschien wel een fijne afwisseling is.

Zit in de 5de missie (volgens mij) waarbij je dus in de heli zit 's avonds. Man man er zijn zoveel lui daar en op een gegeven moment vliegt dat ding langs een hele reeks mannetjes en ik word gewoon altijd geraakt daar. Heli vliegt ook nog eens te snel om fatsoenlijk te mikken. Dat gedeelte mochten ze van mij echt veranderen, dood gaan in normale on-foot missions vind ik niet erg omdat je zelf bepaald waar je naartoe loopt en zo kan je nog de tactiek aanpassen als het niet lukt. En in een heli is dat niet mogelijk, arrggg :( frusti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ik heb wat last van bugs opeens in missie 6.
spoiler:
Ik ben op die plek met al die tanken, en opeens begint me aiming ding te verdwijnen, kan ik soms niet meer schieten en sta ik achter 4 mannetjes die ik niet dood kan schieten en die mij niet zien. :( Nu kan ik ook niet verder want de heli die ik moet neerschieten hangt vast in de lucht.... Naja zo maar weer proberen :P

[edit] Me save game is zo te zien ook stuk, als ik die missie laad, crasht hij de heletijd. Even kijken of ik wel gewoon die missie kan laden...

[edit2] Bah moet die misssie weer helemaal opnieuw doen :(

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 14-03-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben eindelijk level 2 geworden online :)

Ik zie ook mensen in Level 1 met verschillende statussen en bijbehorende iconen. Die heb ik allemaal overgeslagen.

Staat er ergens hoe dit in elkaar zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdwert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
Heeft hier iemand ook last van het fijt dat GRAW op de 360 niet altijd soepel loopt? Als je bijvoorbeeld rond kijkt, dan lijkt het niet of hij af en toe "hapert". Dit is vooral tijdens de missies. Bij instant action is het juist weer niet.

[ Voor 22% gewijzigd door vdwert op 14-03-2006 16:43 ]

If you like porn, your going to hell. Hell is filled with girls that touch their bodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

vdwert schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:42:
Heeft hier iemand ook last van het fijt dat GRAW op de 360 niet altijd soepel loopt? Als je bijvoorbeeld rond kijkt, dan lijkt het niet of hij af en toe "hapert". Dit is vooral tijdens de missies. Bij instant action is het juist weer niet.
De SP engine is een stuk zwaarder uitgevoerd dan de tuned down MP engine, denk aan de distance haze etc. Multiplayer is toned down om ook met veel spelers een perfecte framerate te houden, dat is daar een stuk belangrijker dan in SP.

Ik heb in de SP engine al wel meer probleempjes gespot (popup van dingen als brievenbussen als je naar een hoek rent en er omheen kijkt). En idd als je snel draait een hapering afhankelijk van waar je staat. Niet geheel onbegrijpelijk in een spel dat zowat heel Mexico City rendert zonder enige vorm van distance clipping (geen PC die dat nog kan heden ten dage) maar was best op te lossen geweest door detaillevel licht te verlagen tijdens een snelle draai, daar zie je geen bal van terug als speler.
Koffiezuiper schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:18:
De training kan je overslaan en dan krijg je dus ook niet de achievement.
Dus TangLeFuzZ heeft de training overgeslagen en klaagt dan dat het zo moeilijk is... hmmkay ik zeg verder niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20-04 20:46
Zal wel het een en ander kunnen verklaren dan ja :P De training is niet zozeer uitgebreid maar het legt wel goed de basics uit. In het begin sloeg ik ook de training over aangezien ik steeds een game invite kreeg midden in de training :+

En nu, missies waar ik het moelijk bij had op normal speel ik zonder echte problemen op hard nu (heli stuk gehaald en zit nu verder in missie 5 of 6). Gewoon ervaring opdoen als het te moeilijk is, speel desnoods oude missies weer overnieuw :) Beetje andere tactic proberen kan geen kwaad.

Graw is super =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
curry684 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:08:
Dus TangLeFuzZ heeft de training overgeslagen en klaagt dan dat het zo moeilijk is... hmmkay ik zeg verder niets ;)
Ik heb de trainingsmissie gewoon gedaan hoor :)

Dat was het eerste waar ik me mee bezig hield nadat ik vorige week de disc erin deed.

edit: ben er nu trouwens voorbij... en alweer een flink stuk verder...

Het is vooral wennen hier met schieten, ik ben nog zo traag met een controller. (geen console gewend)

Edit 2; had net ook m'n eerste bug... zat vast achter een muurtje, kon er echt (!) niet meer vandaan komen, en ik kon ook niet meer dood...

[ Voor 32% gewijzigd door TangLeFuzZ op 14-03-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:01:
[...]

Ik heb de trainingsmissie gewoon gedaan hoor :)
Ow volgens je gamercard geen achievement ervoor tho :P Ik zie overigens ook dat je er nu 2 missies bij hebt, dus zo te zien gaat het al stukken beter :)

Bij mij gisteren ook, ben op missies 6 en 7 geloof ik maar 2 keer dood gegaan, het is allemaal een stuk handiger als je je ghosts goed onder controle hebt \o/

En ik had ook een bug in missie 6: zodra ik het kamp binnen was viel de helft van de HUD uit zo ongeveer. In de tactical map zag ik wel rode en blauwe ruitjes en kon ik gewoon scannen via de drone, maar in de action zelf had ik dus geen enkele van de blauwe of rode info.... en geloof me dat het spel moeilijk is als je puur op heat vision moet snipen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138684

Gisteravond m'n eerste sessie op Live gehad, en 't is toch wel erg stoer te noemen allemaal. Alleen vond ik dat er in verhouding nog vrij veel "run-n-gun" gespeeld werd. In een drietal potjes ging het redelijk, maar bij alle andere was het echt van [countdowntimer afgelopen] [5 man in een dwaze spurt naar de vijand]. Welke mode leent zich het beste voor het wat tactischere spelen (cq continu overleggen wie wat doet en hoe)? Of is het gewoon een kwestie van mensen vinden die op dezelfde manier willen spelen?

(Als je je geroepen voelt in dat laatste punt, laat maar weten! :Y))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik vermaak me perfect met GRAW. Zowel de SP is redelijk uitdagend (ben begonnen op Normal difficulty) en de levels hebben een goed design. Tot op heden vond ik Chapultepec echt heel gaaf; zodra je uit de chopper komt heb je alleen je sniper-gun en succes ermee. _/-\o_

MP is onwijs leuk, in mijn ogen. Afgelopen dagen veel met "Rox NL" gespeeld en zowel de Co-op chapters gedaan/geprobeerd als wel 4 tegen 4. Waar ik wel van baal is dat je op sommige momenten inderdaad niet weet welk wapen je moet kiezen om het level lekker te kunnen halen.

Heeft/weet iemand een lijst met alle wapens in GRAW en de bijbehorende statistieken zoals reload-tijd, rate of fire, recoil en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:51:
(...)

MP is onwijs leuk, in mijn ogen. Afgelopen dagen veel met "Rox NL" gespeeld en zowel de Co-op chapters gedaan/geprobeerd als wel 4 tegen 4. Waar ik wel van baal is dat je op sommige momenten inderdaad niet weet welk wapen je moet kiezen om het level lekker te kunnen halen.

Heeft/weet iemand een lijst met alle wapens in GRAW en de bijbehorende statistieken zoals reload-tijd, rate of fire, recoil en dergelijke?
http://www.ick.bz/pdfs/Advanced_Warfighter.pdf - nog verre van voltooid, maar dit was de meest volledige die ik heb kunnen vinden.

Ik heb je gisteren volgens mij een friend invite gestuurd terzijde... Is er al een soort van Tweakers groepje, of heeft iedereen zijn eigen friends? Ik ontbeer namelijk friends om GRAW mee te spelen, en alleen maar met willekeurige mensen is toch anders... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Anoniem: 138684 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:28:
Gisteravond m'n eerste sessie op Live gehad, en 't is toch wel erg stoer te noemen allemaal. Alleen vond ik dat er in verhouding nog vrij veel "run-n-gun" gespeeld werd. In een drietal potjes ging het redelijk, maar bij alle andere was het echt van [countdowntimer afgelopen] [5 man in een dwaze spurt naar de vijand]. Welke mode leent zich het beste voor het wat tactischere spelen (cq continu overleggen wie wat doet en hoe)? Of is het gewoon een kwestie van mensen vinden die op dezelfde manier willen spelen?
Coop Campaign ben je kansloos als je niet samen speelt zijn we in de praktijk achtergekomen. Eerst met 12 man kansloos op de Treasury missie, vervolgens met 4 man moeiteloos zonder casualties toen we erin gingen met met 2 riflemen, 1 grenadier en 1 marksman met continu tactisch overleg en waarbij de sniper (moi :+ ) de drone deed ipv dat iedereen er als een gek aan zit te trekken :)

Erg gaaf, alleen jammer dat er maar 1 chapter met 4 missies bij zit. Voor die 16 player coop alleen al wil ik zsm mission packs hebben, dat is echt beyond gaaf 8)7

Voor GRAW met medetweakers: deze memberlist bestaat voor ruim de helft uit Tweakers cq. Nederlanders, en met die club zitten we al sinds vrijdag regelmatig goed tactisch met 8 tot 16 man in een game. Nino en Rival zijn de hoster-sletjes die continu hun hele friendslist inviten, dus als je hun 2 toevoegt komt het ook wel goed :D

[ Voor 18% gewijzigd door curry684 op 15-03-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 138684 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:27:
[...]

http://www.ick.bz/pdfs/Advanced_Warfighter.pdf - nog verre van voltooid, maar dit was de meest volledige die ik heb kunnen vinden.

Ik heb je gisteren volgens mij een friend invite gestuurd terzijde... Is er al een soort van Tweakers groepje, of heeft iedereen zijn eigen friends? Ik ontbeer namelijk friends om GRAW mee te spelen, en alleen maar met willekeurige mensen is toch anders... :'(
Dank je voor die lijst; daar kan ik al wel wat mee.

Ik heb gisteren geen friend-request gezien tijdens dat ik online was. Stuur me anders nogmaals een request; vanavond gaat de XB weer aan om GRAW te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:28:
[...]

Coop Campaign ben je kansloos als je niet samen speelt zijn we in de praktijk achtergekomen. Eerst met 12 man kansloos op de Treasury missie, vervolgens met 4 man moeiteloos zonder casualties toen we erin gingen met met 2 riflemen, 1 grenadier en 1 marksman met continu tactisch overleg en waarbij de sniper (moi :+ ) de drone deed ipv dat iedereen er als een gek aan zit te trekken :)

Erg gaaf, alleen jammer dat er maar 1 chapter met 4 missies bij zit. Voor die 16 player coop alleen al wil ik zsm mission packs hebben, dat is echt beyond gaaf 8)7

Voor GRAW met medetweakers: deze memberlist bestaat voor ruim de helft uit Tweakers cq. Nederlanders, en met die club zitten we al sinds vrijdag regelmatig goed tactisch met 8 tot 16 man in een game. Nino en Rival zijn de hoster-sletjes die continu hun hele friendslist inviten, dus als je hun 2 toevoegt komt het ook wel goed :D
Yep... ben er ook achtergekomen dat een versnipperd groepje dat op rode diamantjes af spurt niet heel veel in te brengen heeft. :)

Bedankt voor de lijst! Zal eens even rondneuzen daar, en hopelijk komt er vanavond iets leuks uit voort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Ik heb de GRAW weaponstats list en de X360 Live 'tweakers' memberlist toegevoegd aan de GRAW links bij de startpost. Als jullie nog andere belangrijke/ handige sites weten dan zal ik die ook toevoegen.

Misschien is het ook handig dat jullie je inschrijven op het GR.net forum omdat daar regelmatig officiele devs van de X360 (Redstorm) en de PC-versie (GRIN) dingen posten en antwoorden geven op vragen van de forummembers ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
@vdwert: ik had ook 'last' van stotterend beeld bij ronddraaiende bewegingen (of als je een view vanuit de heli op de stad hebt). Dat bleek bij mij opgelost zodra ik van PAL50 naar PAL60 ging. Ik heb een 100Hz breedbeeld CRT, geen HDTV.

[ Voor 14% gewijzigd door TheRitz op 15-03-2006 12:35 ]

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die het willen weten; ik ga vanavond met nog iemand een vergelijkende test doen met alle sniperguns over verschillende afstanden. Op basis hiervan hopen we meer te weten te komen over de effectiviteit van de 5 sniperguns op korte en lange afstand.

Suggesties voor bepaalde meting (+ omschrijving van hoe dat te meten is) zie ik graag tegemoet voor 19:00 in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
curry684 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:41:
[...]

Ow volgens je gamercard geen achievement ervoor tho :P Ik zie overigens ook dat je er nu 2 missies bij hebt, dus zo te zien gaat het al stukken beter :)
Vreemd dan, want ik meen hem echt succesvol te hebben afgerond :)
Vanavond eens naar kijken... en ja, gisterenavond ging het lekker! Straks weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah de Missie gewoon opnieuw spelen heeft dus ook geen nut. Moet hele nieuwe savegame maken en alles opnieuw spelen..... Net nu ik bij missie 7 was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
fuck it zeg, ik zit gewoon weer vast in m'n cover... kan geen kant op... en ik was net zo ver in de missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mijn save game is vaag aan het doen. Ik ging weer spelen, doe load, play game, en start opeens 2 missies terug 8)7 Achievements van 2 levels erna heb ik, maar kan ze ook niet via mission menu kiezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Heb nu een aantal missies met een vriend online gespeelt, (en succesvol gehaalt) maar er worden geen punten bij geschreven. Tempel is trouwens zwaar vet op het einde!

Moet er wel bij zeggen dat we wel met 3 levens doen, zou dat het zijn???
Iemand die weet hoe het zit?

ik heb het over deze:
Coop (ik moet steeds aan een bepaalde supermarkt denken...) 1-1, 1-2, 1-3, 1-4
curry684 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:28:

Hey grappig ik sta er ook bij ;)
huh...waarom heb ik zo'n achterlijke grote live gamercard ???

[ Voor 46% gewijzigd door Underworld op 15-03-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 22:14
Ik ben CapHannibal, voeg mij ook maar toe aan die lijst, lijkt me leuk om met jullie te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Underworld schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:02:
Heb nu een aantal missies met een vriend online gespeelt, (en succesvol gehaalt) maar er worden geen punten bij geschreven. Tempel is trouwens zwaar vet op het einde!

Moet er wel bij zeggen dat we wel met 3 levens doen, zou dat het zijn???
Iemand die weet hoe het zit?
Ja man, dat heeft er mee te maken, het moet zonder respawns.. (AFAIK)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Underworld schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:02:
Hey grappig ik sta er ook bij ;)
huh...waarom heb ik zo'n achterlijke grote live gamercard ???
Hmm het is ook niet jouw gamercard... je hebt 'underw0rld' als gamertag ingevuld in je profiel terwijl het 'Underw0rld' met hoofdletter moet zijn, en de Glop generator is zo te zien case-sensitive en toont dus een default card :)

@ CapHannibal: tis de memberlist van een forum die alle registered members toont, en mensen die een gamertag in hun profiel zetten staan er dus automatisch in met hun gamercard.

Tot slot moet je voor de Coop achievements idd de default settings gebruiken. Met infinite respawns is het wel erg makkelijk he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 15-03-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ja man, dat heeft er mee te maken, het moet zonder respawns.. (AFAIK)
haha oh...

mwah... ik moet zelfs zeggen dat we alle 3 de levens verbruikt hadden!
Dit is dus eigenlijk alleen mogelijk als je met een groep of 10 bent.
Hmm het is ook niet jouw gamercard... je hebt 'underw0rld' als gamertag ingevuld in je profiel terwijl het 'Underw0rld' met hoofdletter moet zijn, en de Glop generator is zo te zien case-sensitive en toont dus een default card
Uh..ja dat weet ik, maar hij maakt er zelf een kleine "u" van :S
Het lukt me niet meer, is het soms omdat ik al eerder een glop heb gegenereert?

Edit: hmm nee dat is het dus ook niet..
Hmm ik neem maar contact op met Administrator Curry, misschien dat hij iets weet :o :D

[ Voor 24% gewijzigd door Underworld op 15-03-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Underworld schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:10:
[...]

haha oh...

Nah hoeft niet hoor, al geef ik toe dat met zn tweeen wel aan de krappe kant wordt... Heb ze zelf uitgespeeld in een team van vijf man. Goede samenwerking en enige voorkennis van map en objectives doet wonderen. Wel een geweldige gamemode hoor, ik wil meer chapters!!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

Geengrenzuh schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:25:
[...]

Nah hoeft niet hoor, al geef ik toe dat met zn tweeen wel aan de krappe kant wordt... Heb ze zelf uitgespeeld in een team van vijf man. Goede samenwerking en enige voorkennis van map en objectives doet wonderen. Wel een geweldige gamemode hoor, ik wil meer chapters!!
Wij spelen de co-op missies met z'n tween zonder respawns. Is best goed te doen, zelfs als 1 van ons het loodje legt komt de ander nog behoorlijk ver of speelt hem alleen uit. Zo heb ik bijvoorbeeld de "Unyielding" achievement gehaald. Volgens mij zijn er als je met meer personen speelt ook meer vijanden om het geheel in balans te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Anoniem: 45322 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:30:
[...]

Wij spelen de co-op missies met z'n tween zonder respawns. Is best goed te doen, zelfs als 1 van ons het loodje legt komt de ander nog behoorlijk ver of speelt hem alleen uit. Zo heb ik bijvoorbeeld de "Unyielding" achievement gehaald. Volgens mij zijn er als je met meer personen speelt ook meer vijanden om het geheel in balans te houden.
Nog meer? Had laatst level uitgespeeld en had 522 kills :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hahaha, gisteravond die test afgerond met die fijne sniperguns. Nou, daar komen nogal verrassende resultaten uit, zowel qua stopping-power als qua kills/shot.

Ik denk dat we allemaal wel wisten dat de SR AS50 voor de lange afstand een ideaal wapen is en dat je in principe, bij goed richten, kan zorgen voor one shot, one kill. Daarna werd het nogal blurry qua resultaten en waarschijnlijk zijn die te verklaren aan de hand van de gedefinieerde hitboxes van GRAW.

De KJY-88 is ook best een fijn wapen voor closer combat (zeg tot 75m afstand). Door de kleine recoil, de hoge vuursnelheid en het grote magazijn kan je aanleggen en een paar keer de trekker overhalen. Met maximaal 3 schoten heb je iemand dood en kan je zo nog 2 of 3 man op de korrel nemen zonder te herladen.

De overige snipers leverden nogal wisselend resultaten, maar ga ervanuit dat voor alle guns geldt: het hart en het hoofd is one shot one kill. Alles onder de riem tot aan de voeten heeft 1 tot 3 schoten nodig met een gemiddelde van 2.4.

De PSG-1 is wat dat betreft een asociaal vervelend wapen. Het schiet netjes, ziet er slick uit maar de recoil van dat ding is buiten proporties; het is dan ook niet bevreemdend dat de gebruikers van dit wapen meestal languit liggen en uren door het vizier turen voor dat ene dodelijke schot.

En de twee laatste sniperguns; de M107 en de SR-25 hebben ongeveer dezelfde eigenschappen waarbij het grote magazijn van de SR-25 erg fijn is en mijn inziens kan worden verkozen boven het iets grotere kaliber van de M107.

We hebben ook de zoom-functies getest en daar steekt de AS50 met kop en schouders boven de rest uit. Op de tweede plek de SR-27, gevolgd door de PSG-1, de M107 en als laatste KJY-88. Test is uitgevoerd op leesbaarheid en detail op maximale zoom over een afstand van ongeveer 125m.

Al met al was het toch leuk om dit even te testen; de critici hebben ongeveer een uur besteed aan schieten, laden, vergelijken, doodgaan en richten en we hebben nu een goed beeld van welke snipergun voor welke situatie het beste is. Special thanks 2 "Rox NL".

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-03-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79003

Wie heeft die missie na de 2e helikoptermissie al gehaald?

Echt.. frustrating, ik kom er maar niet door. |:(
1 keer heel ver gekomen, werk ik alsnog door (volgens mij) het allerlaatse mannetje in dat gebouw neergeknald.
En dus in dat hele stuk geen checkpoints dus he? Dus weer heeeelemaal opnieuw.
Dat vind ik dan wel een nadeel, dat ze op zo'n moeilijk en best heel lang stuk geen enkel checkpoint inbouwen en je zelf dus niet kunt saven door dit systeem.

Nou ja, vandaag nog maar es proberen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 79003 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:32:
Wie heeft die missie na de 2e helikoptermissie al gehaald?

Echt.. frustrating, ik kom er maar niet door. |:(
1 keer heel ver gekomen, werk ik alsnog door (volgens mij) het allerlaatse mannetje in dat gebouw neergeknald.
En dus in dat hele stuk geen checkpoints dus he? Dus weer heeeelemaal opnieuw.
Dat vind ik dan wel een nadeel, dat ze op zo'n moeilijk en best heel lang stuk geen enkel checkpoint inbouwen en je zelf dus niet kunt saven door dit systeem.

Nou ja, vandaag nog maar es proberen. B)
"De 2e helicoptermissie"??? Geen idee waar je het over hebt, maar als je iets meer info geeft, kan er vast iemand tips geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79003

Ik zal als ik weer thuis ben even kijken hoe deze missie heet.

Met de 2e helicoptermissie bedoel ik in elk geval de 2e keer dat je zo'n missie hebt dat je in een helicopter zit met zo'n mitrailleur en je iedereen die beneden loopt moet neermaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 79003 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:07:
Ik zal als ik weer thuis ben even kijken hoe deze missie heet.

Met de 2e helicoptermissie bedoel ik in elk geval de 2e keer dat je zo'n missie hebt dat je in een helicopter zit met zo'n mitrailleur en je iedereen die beneden loopt moet neermaaien.
Even denken; dat lijkt me die missie in het donker; halverwege het maaien staan er 2 man op een dak en roept de piloot "On the roof!! RPG!!!!"

Ja, dat is inderdaad gewoon maaien tot je bij het checkpoint komt. Een idee is om je nightvision aan te zetten en al te schieten voordat je de rode recticles ziet; oftewel alles wat wittig is op de daken meteen targetten al lopen ze nog. En niet je trigger ingedrukt houden maar beheerst schieten ivm oververhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Underworld schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:10:
[...]

haha oh...

Zaterdag Old Town en Treasury met 4 man zonder dooien gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfoe, gisteren was het een beetje unbalanced. 2 vs 2 op de Rocky Cove (sp?), Hamburger Hill. Maar dat schiet dus niet echt op. Wie het eerste op dat eilandje zit krijgt de heli, met als gevolg dat je als aanvallende team 1 iemand met een bazooka moet hebben. Maar ja, dan komt er iemand van de andere partij aan, en die schiet je continu overhoop terwijl je omhoog aan het staren bent met je opgevoerde PVC buis. Naderhand ging het wel wat beter toen we tussen de rotsen door sneakten, maar je bent eigenlijk te veel in je nadeel met zo'n kleine groep.

Terzijde is het wel heul vet met een surround setup. Lig je op je buik tussen de rotsen in, hoor je de heli aan komen vliegen... en dan maar hopen dat ie je niet ziet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

2 vs 2 met heli's gaan spelen is ook niet slim :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:04:
2 vs 2 met heli's gaan spelen is ook niet slim :z ;)
Inderdaad... :) Je kreeg niet eens de tijd om een strategie te bepraten: voordat je klaar was met je zin stond boven in beeld al weer: Enemy vehicle [killed] Player. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:09:
Even denken; dat lijkt me die missie in het donker; halverwege het maaien staan er 2 man op een dak en roept de piloot "On the roof!! RPG!!!!"
Das toch die solomissie bij Chapultepek oid? Heerlijk level al zeg ik t zelf, en de eerste échte uitdaging op hard settings. Met veel sluipen, night-/thermal vision en smoke nades toch gehaald gister. Wat vinden jullie eigenlijk van de hard difficulty setting in GRAW tov de Veteran setting in CoD2? Ik speel geen CoD, dus ben wel benieuwd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiverzz schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:15:
[...]

Das toch die solomissie bij Chapultepek oid? Heerlijk level al zeg ik t zelf, en de eerste échte uitdaging op hard settings. Met veel sluipen, night-/thermal vision en smoke nades toch gehaald gister. Wat vinden jullie eigenlijk van de hard difficulty setting in GRAW tov de Veteran setting in CoD2? Ik speel geen CoD, dus ben wel benieuwd…
CoD2 is zo een spel dat aer mannetjes blijven spawnen tot je naar een bepaalde checkpoint rent. Dus het heeft geen nut om mannetjes allemaal proberen dood te schieten omdat ze toch oneindig blijven spawnen (Op de pc in iedergeval) Daarom is het het beste om een beetje je weg vrij te maken en door te rennen. Ik vind het veel makkerlijker als GRAW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Shiverzz schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:15:
[...]

Ja, inderdaad. Alleen wel zwaar irritant bij die storings-bronnen; ik werd er in ieder geval niet vrolijk van vooral niet omdat ik in het kasteel steeds op verschillende momenten werd "gezien". Wel een uitdaging om er uiteindelijk ongeschonden doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Daarnet GRAW uitgespeeld, viel nog best mee eerlijk gezegd. Sluipen en je team leiden is toch wel noodzakelijk omdat je anders om de haverklap dood bent (en zo hoort het). Ik moet zeggen dat ik ook erg vaak de nightvision heb gebruikt. Ook al was ik in een dag/avond level gebruikte ik toch vaak m'n nightvision om vijanden te spotten en ongezien neer te knallen. Op Hard met indicators uit (dus geen rode diamanten om vijanden) is het trouwens een behoorlijk pittig spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
TangLeFuzZ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:34:
fuck it zeg, ik zit gewoon weer vast in m'n cover... kan geen kant op... en ik was net zo ver in de missie.
Heeft niemand anders hier nog last van gehad?

Met 'vastzitten' bedoelde ik trouwens een bug, niet dat ik niet verder kom omdat ik slecht ben oid :D

Ik heb nu dus al 3 keer gehad dat ik in 'cover mode' ging tegen een muur aan, maar er daarna niet meer vanaf kwam en m'n laatste savegame weer kon gaan laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Nee dat heb ik nooit gehad. Wel een keer toen ik in crouchmode over een muurtje klom ik 'in' de grond kwam, maar na een paar keer switchen tussen liggen/staan en rollen tijdens het liggen kon ik gewoon weer verder gelukkig.
Overigens leun ik tegen vrijwel elke muur als ik bijvoorbeeld een straat wil overzien, dus daar ligt het niet aan dat ik die bug nooit gehad heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Wekko306 op 16-03-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TangLeFuzZ schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:27:
[...]

Met 'vastzitten' bedoelde ik trouwens een bug, niet dat ik niet verder kom omdat ik slecht ben oid :D

Ik heb nu dus al 3 keer gehad dat ik in 'cover mode' ging tegen een muur aan, maar er daarna niet meer vanaf kwam en m'n laatste savegame weer kon gaan laden...
Nope, nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57

Phydomir

Dennis

pfew. Net het eerste levl gehaald en ik vind het toch wel een pittig spel. Maar dat komt misschien ook omdat ik het team leiden nog niet echt onder de knie heb. Maar tot nu toe wel erg vet. Ben constant op mijn hoede :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Ik neem aan dat blind op Y rammen geen zin heeft in jouw situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
MAX3400 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:21:
[...]

Ik neem aan dat blind op Y rammen geen zin heeft in jouw situatie?
Geloof me, toen het de 2e keer voor kwam heb ik minstens 5 minuten van alles geprobeerd :)
Een echte bug :)

Had straks trouwens weer een bug... ik ging op de grond liggen, maar wanneer ik daarna mijn thermovision aan deed zag ik ineens m'n eigen lichaam voor me uit opstijgen en in de lucht hangen.
Deed ik de goggles uit was het weer normaal... aan gaf weer hetzelfde vreemde effect.

En nee, ik heb niks raars gerookt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hhmm, heb zelf nog nooit vastgezeten in covermode oid. Maar het is inmiddels wel duidelijk dat de SP (die verder subliem is overigens) toch te kampen heeft met wat irritante bugs.

Heb zelf in de 4e missie (neutralize the rebel outpost) verschillende keren gehad dat de ‘jantjes’ vastzaten. Dat gebeurde dan tot 3x toe op hetzelfde punt; nl bij het laatste objective in die missie (opblazen van de Howitzer’s). Het gebied waar die tanks staan is afgeschermd door een hekwerk met een soort suppoosthokjes, en steeds als ik ze de opdracht gaf mij te volgen tot voorbij zo’n hokje zochten ze om onverklaarbare rede dekking IN dat hokje, waarna ze er ook met geen mogelijkheid meer uit te krijgen waren. Heb echt de meest achterlijke capriolen uitgehaald om ze voorbij dat punt te krijgen, maar uiteindelijk wilde er maar 1 volgen….dus toen maar gewoon met z’n 2en die tanks klaargemaakt voor de schroot.. :Y) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51389

[...]

Ja is mij ook een keer overkomen (Level dat je zelf over de daken loopt en tanks bij je hebt).
Erg irritant idd, zit er niks anders op dan te restarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Shiverzz schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:56:
[...]

Hhmm, heb zelf nog nooit vastgezeten in covermode oid. Maar het is inmiddels wel duidelijk dat de SP (die verder subliem is overigens) toch te kampen heeft met wat irritante bugs.

Heb zelf in de 4e missie (neutralize the rebel outpost) verschillende keren gehad dat de ‘jantjes’ vastzaten. Dat gebeurde dan tot 3x toe op hetzelfde punt; nl bij het laatste objective in die missie (opblazen van de Howitzer’s). Het gebied waar die tanks staan is afgeschermd door een hekwerk met een soort suppoosthokjes, en steeds als ik ze de opdracht gaf mij te volgen tot voorbij zo’n hokje zochten ze om onverklaarbare rede dekking IN dat hokje, waarna ze er ook met geen mogelijkheid meer uit te krijgen waren. Heb echt de meest achterlijke capriolen uitgehaald om ze voorbij dat punt te krijgen, maar uiteindelijk wilde er maar 1 volgen….dus toen maar gewoon met z’n 2en die tanks klaargemaakt voor de schroot.. :Y) ..
Als ze vastzitten wil het nog wel eens helpen om op ze af te rennen en dan te sliden (joystick indrukken). Vaak knal je ze dan een klein stukje weg. Ik heb ook 2x gehad dat mijn o zo slimme teamleden vastzaten en toen kon ik het zo oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 01:00:
[...]

Geloof me, toen het de 2e keer voor kwam heb ik minstens 5 minuten van alles geprobeerd :)
Een echte bug :)

Had straks trouwens weer een bug... ik ging op de grond liggen, maar wanneer ik daarna mijn thermovision aan deed zag ik ineens m'n eigen lichaam voor me uit opstijgen en in de lucht hangen.
Deed ik de goggles uit was het weer normaal... aan gaf weer hetzelfde vreemde effect.

En nee, ik heb niks raars gerookt ofzo :D
Ook geen Spacecake :P?

Nee ik heb het ook idd een keer gehad dat me lichaam ging zweven daardoor :P Erg buggy spel, wel jammer :( Hoop dat ze snel wat patches uitbrengen. Vooral voor die Savegame bug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 17:58

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik zit te twijfelen tussen 2 assault rifles, namelijk de scar silenced of de m468 silenced. Welke vinden jullie het beste?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Ik had vanmiddag die sniper gun met een camera er bovenop. Bij de omschrijving stond (geloof ik..?) dat het voordeel hier van was dat je met deze camera makkelijk om een hoek kon kijken...

Weet iemand misschien hoe dit precies werkt? Ik heb er nog niet echt iets aparts aan kunnen merken, maar heb er ook nog niet zo lang mee gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Had straks op missie 8 ook de stuck-in-cover bug :/ Alles geprobeerd, maar last save restoren was enige optie. Beetje jammer :/
TangLeFuzZ schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 02:46:
Ik had vanmiddag die sniper gun met een camera er bovenop. Bij de omschrijving stond (geloof ik..?) dat het voordeel hier van was dat je met deze camera makkelijk om een hoek kon kijken...

Weet iemand misschien hoe dit precies werkt? Ik heb er nog niet echt iets aparts aan kunnen merken, maar heb er ook nog niet zo lang mee gespeeld...
Net als altijd, gewoon als je op de hoek staat in cover een tikje geven om tevoorschijn te komen en rechter stick indrukken. Bij een normale sniper kom je met je hele bovenlichaam tevoorschijn, nu nog alleen met een arm. Let wel dat kogels in je arm nog steeds pijn doen ;)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste