Anoniem: 90661 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:25:
Ik heb de SP-demo gespeeld, maar kan niet van mannetje wisselen, net als in GR:1
Kan dit in de retail-versie wel??
Hebben mensen die GR:1 gespeeld hebben vanaf release dezelfde goede ervaring met GR:AW??
Ik zit namelijk te dubben of ik em morgen ga halen of niet. De demo was wel leuk en GR:1 heb ik helemaal grijs gespeeld.
En met de specs, vermeldt in de sig, kan ik het spel toch wel redelijk spelen, niet?
Ik moet zeggen dat GRAW net als de nieuwe Rainbow 6 een hele andere weg inslaat tov de eerdere delen. Het voordeel daarvan is dat GRAW een leuke verhaallijn heeft, vooral de blackhawk-insertion e.d. betrekt me meer bij het verhaal. De special effects zijn prima in orde ... explosies zijn zeer gaaf. De wapens voelen lekker aan en klinken ook fijn, alleen ben ik na een paar missies de standaard wapens wel een beetje zat.
Het verschil tussen de vijand AI en je team is
enorm verschillend zodat ze bijna waardeloos zijn in een rol anders dan cover geven. Ook vind ik dat door het weglaten van de unlocks en het verbeteren van personages het spel er een stuk op achteruit gaat qua diepgang. Het komt er in bijna elke missie op neer dat ik met mn Scar-L er op uit trek, voorzien van een scope, handgreep en soms een suppresor. Ik heb maar 1 keer de sniper gebruikt en dat was na een resupply.
Het spel werd voor mij nogal een frustratie aangezien je totaal geen backup hebt en de AI je al onder vuur neemt als je het topje van je neus laat zien, dit gekoppeld aan het ontbreken van meer wapens (kick ik op srry) zal er een aardig revolutionaire patch moeten komen voordat ie bij mij GR1 voorbij gaat.
Ik weet dat dit een redelijke flame is, de leuke momenten in het spel werden voor mij namelijk veel te vaak verpest door de te goede AI en de kleuters die ze tegenwoordig Ghosts noemen. In GR1 was de Team AI ook niet super, maar het samenstellen van je team was daar nog zeer belangrijk doordat je meer keuze had EN doordat je kon switchen.
Het kan zijn dat mijn speelstijl en gebruik van het team niet optimaal is (en ik rush er echt NIET doorheen), mijn ervaring was echter dat ik telkens stukje bij beetje vooruit moest bewegen en voordat ik bewoog mn team wat liet dekken voordat ik het volgende stuk vrij maakte. De slachtoffers die in mn team vielen waren zo hoog dat ik ze tot rearguard had gedegradeerd aangezien verkennen en uit je doppen kijken niet in de Dikke van Dalen staat bij hun.
Zoals hierboven gezegt word is Coop een stuk interessanter in GRAW dan de campaign mode, net als in Raven Shield trouwens.
Commentaar is welkom natuurlijk, vooral in het gebruik van je team.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 146896 op 26-05-2006 19:39
]