[PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.532 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Als ik het spel start en ik druk campain, dan gaat het spel laden, en op een gegeven moment, zie ik rechts boven zon ventje praten (Video message) en voor de rest is alles in mijn beeld zwart
en zie ik verder niks. ik heb al een driver update gedaan, en de patch geinstalleerd.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Hmm ik moet dus een geforce 6/7 hebben lees ik net.

Kloten man dat mijn geforce 4 bijna geen spellen meer draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88245

Anoniem: 90661 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:25:
Ik heb de SP-demo gespeeld, maar kan niet van mannetje wisselen, net als in GR:1
Kan dit in de retail-versie wel??
Hebben mensen die GR:1 gespeeld hebben vanaf release dezelfde goede ervaring met GR:AW??
Ik zit namelijk te dubben of ik em morgen ga halen of niet. De demo was wel leuk en GR:1 heb ik helemaal grijs gespeeld.
En met de specs, vermeldt in de sig, kan ik het spel toch wel redelijk spelen, niet?
Met dat systeem moet je het minstens op 1024x768 kunnen draaien.
Ik speel op 1024x768, textures: high, anisotropic 4x, post effects: high met een Athlon 3500+ 2X512MB en GeForce 6800 256MB.

Mannetjes wisselen gaat niet (voor zover ik weet; ben nog niet zo ver), je speelt dezelfde persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146896

Anoniem: 90661 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:25:
Ik heb de SP-demo gespeeld, maar kan niet van mannetje wisselen, net als in GR:1
Kan dit in de retail-versie wel??
Hebben mensen die GR:1 gespeeld hebben vanaf release dezelfde goede ervaring met GR:AW??
Ik zit namelijk te dubben of ik em morgen ga halen of niet. De demo was wel leuk en GR:1 heb ik helemaal grijs gespeeld.
En met de specs, vermeldt in de sig, kan ik het spel toch wel redelijk spelen, niet?
Ik moet zeggen dat GRAW net als de nieuwe Rainbow 6 een hele andere weg inslaat tov de eerdere delen. Het voordeel daarvan is dat GRAW een leuke verhaallijn heeft, vooral de blackhawk-insertion e.d. betrekt me meer bij het verhaal. De special effects zijn prima in orde ... explosies zijn zeer gaaf. De wapens voelen lekker aan en klinken ook fijn, alleen ben ik na een paar missies de standaard wapens wel een beetje zat.

Het verschil tussen de vijand AI en je team is enorm verschillend zodat ze bijna waardeloos zijn in een rol anders dan cover geven. Ook vind ik dat door het weglaten van de unlocks en het verbeteren van personages het spel er een stuk op achteruit gaat qua diepgang. Het komt er in bijna elke missie op neer dat ik met mn Scar-L er op uit trek, voorzien van een scope, handgreep en soms een suppresor. Ik heb maar 1 keer de sniper gebruikt en dat was na een resupply.

Het spel werd voor mij nogal een frustratie aangezien je totaal geen backup hebt en de AI je al onder vuur neemt als je het topje van je neus laat zien, dit gekoppeld aan het ontbreken van meer wapens (kick ik op srry) zal er een aardig revolutionaire patch moeten komen voordat ie bij mij GR1 voorbij gaat.

Ik weet dat dit een redelijke flame is, de leuke momenten in het spel werden voor mij namelijk veel te vaak verpest door de te goede AI en de kleuters die ze tegenwoordig Ghosts noemen. In GR1 was de Team AI ook niet super, maar het samenstellen van je team was daar nog zeer belangrijk doordat je meer keuze had EN doordat je kon switchen.

Het kan zijn dat mijn speelstijl en gebruik van het team niet optimaal is (en ik rush er echt NIET doorheen), mijn ervaring was echter dat ik telkens stukje bij beetje vooruit moest bewegen en voordat ik bewoog mn team wat liet dekken voordat ik het volgende stuk vrij maakte. De slachtoffers die in mn team vielen waren zo hoog dat ik ze tot rearguard had gedegradeerd aangezien verkennen en uit je doppen kijken niet in de Dikke van Dalen staat bij hun.

Zoals hierboven gezegt word is Coop een stuk interessanter in GRAW dan de campaign mode, net als in Raven Shield trouwens.

Commentaar is welkom natuurlijk, vooral in het gebruik van je team.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146896 op 26-05-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90661

Ik heb het spel gisteren toch maar gekocht, omdat ik de GR-reeks compleet wil houden.
Mijn ervaring tot nu toe is dat het niet tegen valt.
Jammer dat je Mitchell bent en verder geen ander poppetje kan besturen, maar d.m.v. de map (TAB-toets) kan je de andere ghosts redelijk 'sturen'.

Ik heb in het eerste en begin tweede level toch wel de AI eerder te pakken als dat ze mij zien, maar soms zijn ze wel erg snel. Puntje neus en schieten.

plussen en minnen dus, maar ik vind het niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Af en toe hapert het spel. videoinstellingen staan op 1024x768 texture medium anisotropic 4x en de andere op high.
Mijn specs staan in de sig.
Zou 2x 512 MB geheugen extra (zit ik toch al aan te denken) voor verbetering zorgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 14:08

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Ik ben ook druk aan het spelen, tof spel moet ik zeggen, als was GR1 beter, onlangs oudere graphics.
Er is alleen een probleem met online spelen. Mijn gamaspy account werkt (groene naam) maar hij wil niet online omdat de juiste patch v1.10 niet is geinstalleerd.
Ik heb nu versie 1.02. Ik heb diverse patches geprobeerd maar hij blijft v1.02
Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Anoniem: 90661 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:48:
Af en toe hapert het spel. videoinstellingen staan op 1024x768 texture medium anisotropic 4x en de andere op high.
Mijn specs staan in de sig.
Zou 2x 512 MB geheugen extra (zit ik toch al aan te denken) voor verbetering zorgen??
Ik denk het niet. Zelf heb ik 2x512 mb geheugen en dat draait als een tierelier. Waarschijnlijk trekken je videokaarten het niet helemaal en zul je de grafische pracht en praal wat moeten verminderen of je kaartjes wat overclocken :>

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 16:37

SG

SG surft naar info hardewaren

Op m'n 9600 pro met 128MB draaied ie bagger. En klapt er ook uit met een soort van out of mem melding. Te weinig geheugen. Had de XML file zwaar ingesteld. 'N 256MB kaart is dus wel aan te raden.
Mijn X1800XL 256MB draaied 1800x1440 en is daarbij speelbaar na wat simpel XML getweak.

Daarnaast heb ik vandaag net twee Ageia P1 asus dingen besteld. Voor Graw en Cell fActor eens hands on te zien.

Nu ben ik nog aan het kijken naar 'n goeie AGP kaart. Ter vervanging van m'n 9600Pro.
graw perfereerd ATI.
Dus X1600XT 512MB AGP. +/- €150
of
7800GS 256MB AGP +/+ €300 en nog iets.

Voorkeur ATI én SM3.0 meteen ook Vista ready.

Ook is Patch 1.10 uit.
Fixes

Numerous HUD fixes to prevent issues with cameras, inventory screens and resupply.
Animation and lighting fixes for various objects.
Fixed general synchronization problems in Cooperative and Domination modes.
Destructible objects are correctly reset when restarting rounds in multiplayer.
Issues causing user disconnects in multiplayer have been found and fixed.
You can no longer remain invisible and kill players using grenades.
Fixed crash that could occur after restarting rounds on Avenues map.
Player can no longer spawn dead or remain living when the round restarts.
Zone glitches on two multiplayer maps corrected.
Game no longer crashes while attempting to open inventory out of Dom zone.
Helicopters will no longer fall down in certain situations.
Cooperative objective waypoints correctly appear after spawning into an AI ghost.
Domination statistics have been adjusted.
GRAW will no longer run as process priority "High", resolving keyboard problems.

Interface updates

Coop players can now see status of others in inventory.
Gray means loading, yellow is not ready, green means good to go.
You no longer have to press "Enter" to confirm input in the multiplayer interface.
This should fix certain issues users were having with Gamespy login.
In game chat can now be toggled to be visible or not.
Default key for this is "u". You will still receive chat messages when this is hidden.
Key bindings added for CrossCom actions.
It is now possible to reassign the CrossCom previous and next buttons through the
game interface. This change will resolve the issue for users with no mouse wheel.

AGEIA updates

Landscape meshes for levels tuned and updated for better AGEIA performance.
Performance increase on bullet hit particles.
Some stalls have been removed.
A bug that caused zero vertices in baked fluid meshes has been fixed.
A bug that caused the rigid bodies from a hand grenade explosion to fall through the ground has been fixed.
A faster rendering mode has been added for debris particles.
PhysX effects modified to use the faster rendering mode.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
SuperG schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:31:
Ook is Patch 1.10 uit.
[...]
Ik ben echt zwaar gecharmeerd van de Co-op mogelijkheden in dit spel ! Ik wilde dus ook de Ageia P1 set kopen van asus (256 mb kaart ipv. 128 en 750 mhz ipv. 500 mhz ten opzichte van BFG) Waarbij deze game en cellfactor gebundeld zijn.

Zullen de framedrops nu weg zijn met deze nieuwe patch ? Ik ben alvast zeer benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Geen idee. iig hebben ze weer flink geoptimaliseerd. kan dus zijn dat het weer 'n stukkie verminderd is. Plus de effecten correcter zijn. Daarnaast ondersteunt de P1 maar tot 128MB en wordt de ene helft van die 256MB dus niet gebruikt.
Die 256MB zijn dus de eerste Batch, de nieuwe daarvan zijn dus gewoon 128MB kaarten.
Dus als het goed is zullen die 256MB kaarten moeilijk te verkrijgen zijn.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
SuperG schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:33:
Geen idee. iig hebben ze weer flink geoptimaliseerd. kan dus zijn dat het weer 'n stukkie verminderd is. Plus de effecten correcter zijn. Daarnaast ondersteunt de P1 maar tot 128MB en wordt de ene helft van die 256MB dus niet gebruikt.
Die 256MB zijn dus de eerste Batch, de nieuwe daarvan zijn dus gewoon 128MB kaarten.
Dus als het goed is zullen die 256MB kaarten moeilijk te verkrijgen zijn.
Volgens asus zijn al hun kaarten gewoon 256 mb en met 750 mhz geheugen ?

Edit: Je hebt gelijk, van nu af aan zijn ze allemaal 128 mb, maar het geheugen blijft toch even 233mhz sneller dan op de BFG variant :)

Quote Asus.com :

Memory Interface:
128-bit GDDR3 memory architecture
Memory Capacity:
128MB
Memory Bandwidth:
12Gbytes/sec.
Effective Memory Data Rate:
733MHz

De Juni-Patch:

Starting in June, UBISOFT and developer GRIN will release brand new multiplayer modes, including:

Deathmatch mode, Map Editor for Deathmatch and Domination, anti-cheat fixes, Anti Aliasing feature, and New co-op maps

Throughout the summer:
Team Deathmatch, Hamburger Hill modes, Original GR co-op mode, Map editor for TDM, HH, OGR co-op, GRAW co-op improvement (quick start and respawn) and Dedicated Server pack

Bron

[ Voor 55% gewijzigd door PassieWassie op 30-05-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174471

29 mei 2006 21:33 Door: thabazzman

De Juni-Patch:

Starting in June, UBISOFT and developer GRIN will release brand new multiplayer modes, including:

Deathmatch mode, Map Editor for Deathmatch and Domination, anti-cheat fixes, Anti Aliasing feature, and New co-op maps

Throughout the summer:
Team Deathmatch, Hamburger Hill modes, Original GR co-op mode, Map editor for TDM, HH, OGR co-op, GRAW co-op improvement (quick start and respawn) and Dedicated Server pack
Eindelijk >:)

Nu ga ik het spel misschien wel kopen :). Eerst ff kijken hoe dat eruit gaat zien. Laat ff wat weten hoe het gaat na de patch van juni please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

thabazzman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:13:
Edit: Je hebt gelijk, van nu af aan zijn ze allemaal 128 mb, maar het geheugen blijft toch even 233mhz sneller dan op de BFG variant :)
Oh zo dat is een plus punt. wist ik niet. Primaire voorkeur was 256MB helaas kan ie het niet gebruiken. Blijft er nog een voordeel staan. Graw is gebundeld.

Throughout the summer:
Ik speel momenteel alleen single player. Daarvoor heb ik hem vooral gekocht. Co-op is leuk, MPlay ook online en Lan. Maar niet de hoofd moot voor mij. Ben geen Onliner. Lan Oh dat wel.

Wat mij juist aanspreekt is de Coop missie mode. Wat nogal zeldzaam is voor 'n spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat net gamekings te kijken, en in de review van GRAW haden ze het over het om een hoekje kijken met je gun. Bedoelen ze nou gewoon leunen of iets anders?? Zou lekker fijn zijn..uitgespeeld en een cameratje of zoiets vergeten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Xbox of PC versie. Features verschillen nogal. Plus dat er dmv patches de Pc versie nogal kan veranderen kwa features.
Geen idee. Ik leun" left or right." :)
En schiet vooral van achter 'n obstakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het ging om de PC versie...ik leun om elk hoekie dat er is en volgens mij zijn er tot nu toe alleen MP veranderingen ingevoerd (en AA). Iemand een idee?? Vind het heel lastig om de features van de PC en 360 uit elkaar te houden...extra wapens die wel bij de 360 zitten en weer niet op de PC enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 19:23
thabazzman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:13:De Juni-Patch:

Throughout the summer:

Bron
Jezus christus, het lijkt of de game die nu in de winkels ligt gewoon nog in de Béta fase was ofzo :o, check dan hoeveel ze willen gaan toevoegen/veranderen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Zelfs doom3 met 5 jaar produktie tijd had geen volwaardige Mplay er in. De tijd hebben ze gebruikt om die paar tide features te polishen in den treure en natuurlijk wel voldoende Q&A.

Deze Game is in een fractie van die tijd gemaakt. Mede omdat de content al grotendeels van de Xbox360 al voorhanden is wat dan geoptimaliseerd meost worden voor PC. Plus het gebruik van de Diesel engine 6.0.
Plusher leggen deadline op zo ook Ubi en dat is niet bevordelijk voor de Q&A en feature set.
Als je 'n finished produkt wil dan moet je bij Ubi aankloppen voor een flexible deadline zodat Grin het werk normaal kan afmaken en 'n release dat van ergen begin 2007.

Het is héél fijn om te weten dat ze een speciale voor PC gemaakte versie gemaakt hebben alleen moeten ze wel ook de tijd krijgen om het fatsoenlijk te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

imo vind ik die 220 euro voor een physx kaart nog niet echt waard om paar pixels extra door het beeld te zien vliegen :)

pas als je gebouwen of muren echt baksteen per baksteen kapot kan knallen in goeie details lijkt het me pas wat om zon physx kaart aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:43
Echt een geweldig spel, maar ik allemaal nog van die trappetjes..
Er zit geen AA op of wel?
Dit kan ik echter wel met mijn ati drivers instellen..

Of heeft het alleen nut om alles op high in het spel?

Ik speel het momenteel op 1152x864 85hertz.

Ik speel het spel op een amd 3800+, X800XL, 1gig werkgeheugen... dit moet toch wel voldoende zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-05 19:23
no11 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:
Echt een geweldig spel, maar ik allemaal nog van die trappetjes..
Er zit geen AA op of wel?
Dit kan ik echter wel met mijn ati drivers instellen..

Of heeft het alleen nut om alles op high in het spel?

Ik speel het momenteel op 1152x864 85hertz.

Ik speel het spel op een amd 3800+, X800XL, 1gig werkgeheugen... dit moet toch wel voldoende zijn??
Lees het topic eens door ofzo :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:00
Ik vind het jammer, dat ik het spel ook niet in volle pracht en praal kan spelen. Had vorig jaar dus beter even kunnen wachten met mijn videokaart, want 850XT PE bezit dus niet over de benodigde features.

Als ik deze zou vervangen voor bijvoorbeeld een X1800XT 512mb, zou ik dan veel vooruit gaan? Want ik ben bang dat me processor dan de bottleneck gaat vormen :|

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je die physx drivers er weer af gooien nadat je het spel hebt geinstalleerd? of gaat die dan moeilijk doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Anoniem: 102844 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:38:
imo vind ik die 220 euro voor een physx kaart nog niet echt waard om paar pixels extra door het beeld te zien vliegen :)

pas als je gebouwen of muren echt baksteen per baksteen kapot kan knallen in goeie details lijkt het me pas wat om zon physx kaart aan te schaffen :)
Tja elk begin gaat moeilijk Kip en ei gedoe.
Gezien de 1.10 Patch sleuteld grin ook aan de Physics effecten en efficentie. En er komen ook steeds weer met de tijd betere drivers uit. Dus Graw kan dus met de tijd veranderen en de effecten dus ook. Maar dat wordt afwachten. iig wil ik Graw spelen in zijn volle glory dus mét die Physics eyecandy spelen.
En daarnaast. Je kan alleen beoordelen van wat ze zeggen. 'n screen shot of filmpje laat je niet van die emersion genieten als je het zelf ervaard ingame.
Cell factor demo laat zien wat er ongeveer kan. De Physix potentie. Alleen om dat te draaien is PhysiX1 vereist.

Tja voor de massa is er momenteel nog amper wat Physics enable games aanbod. Vooral Games met PhysicX als 'n key features ontbreken. UT2K7 zou deze highprofile AAA title kunnen zijn die de migratie naar 'n PhysiX hardware enable afzet markt kan bespoedigen. En daardoor de GameDevs ondersteuning nog meer bevordert.

Nou vind ik 220 mee vallen dat is zoiets als 'n budged/midrang G-kaartje. Of geluids kaartje. Daar lig ik dus niet zo wakker van. Maar ja daar voor ben je early adopter hardware enthausiast voor. :)

In iedergeval heeft de Pcshop ze vandaag verzonden dus ik verwacht de zending morgen.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Weet iemand hoe je een Airstrike inzet want hij staat wel in dat lijstje maar ik kan er verder niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met physx zat ik in 1ste instantie niet aan de hoeveelheid spullen wat door de lucht heen vliegt te denken, maar meer het super realistisch tot in de kleinste detail kapot maken van bijv. gebouwen, auto's, muren, bomen en kogelgaten die steeds weer anders zijn bijv. :)

maar dat zul in the near future natuurlijk ook wel ondersteund worden door physx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

Anoniem: 134162 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:30:
Weet iemand hoe je een Airstrike inzet want hij staat wel in dat lijstje maar ik kan er verder niks mee.
Werkt het zelfde als 'n AI maatje.

Slecteer airstraike mik op je target van ver en selecteer uit opdrachten menu atack. Dan duurt het even en dan breekt de pleuris uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Werkt het zelfde als 'n AI maatje.

Slecteer airstraike mik op je target van ver en selecteer uit opdrachten menu atack. Dan duurt het even en dan breekt de pleuris uit.
Ok cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Laatst online: 10:43
EyeWitness schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:57:
[...]

Lees het topic eens door ofzo :? :X
Excusses maar mijn engels is niet zo geweldig..
http://www.ghostrecon.com/uk/newspost.php?id=15717
Dus in de volgende patch die deze maand zal uitkomen is met AA?
Starting in June, Ubisoft and developer GRIN will release brand new multiplayer modes, including:

* Deathmatch mode, Map Editor for Deathmatch and Domination, anti-cheat fixes, Anti Aliasing feature, and New co-op maps

Throughout the summer:
* Team Deathmatch, Hamburger Hill modes, Original GR co-op mode, Map editor for TDM, HH, OGR co-op, GRAW co-op improvement (quick start and respawn) and Dedicated Server pack

Enjoy playing Ghost Recon Advanced Warfighter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
"Anti Aliasing feature.."

Als ze doen wat ze beloven wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125274

AA gaat deze game niet de topper maken die ze hadden gehoopt.

Vind het echt een zeer tegenvallende game, zitten wel een aantal goeie features in maar over het geheel gezien vind ik ik het een overschatte game.
Graphics zijn ruk en de sfeer is nog rukker, hou het gewoon bij cs source want dit is echt zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jackoo1988 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:01:
Ik vind het jammer, dat ik het spel ook niet in volle pracht en praal kan spelen. Had vorig jaar dus beter even kunnen wachten met mijn videokaart, want 850XT PE bezit dus niet over de benodigde features.

Als ik deze zou vervangen voor bijvoorbeeld een X1800XT 512mb, zou ik dan veel vooruit gaan? Want ik ben bang dat me processor dan de bottleneck gaat vormen :|

MvG.
processor is goed genoeg, vooral als je met de eye candy aan gamed.
Heb zelf ook sd 3700(op 2600 mhx) en een x1800xt na een x850 xt gehad te hebben en het is zeker een sterke vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125274 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:55:
[...]

processor is goed genoeg, vooral als je met de eye candy aan gamed.
Heb zelf ook sd 3700(op 2600 mhx) en een x1800xt na een x850 xt gehad te hebben en het is zeker een sterke vooruitgang.
Wat bedoel je met de eye candy???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

Anoniem: 90661 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:17:
[...]

Wat bedoel je met de eye candy???
Oog-Snoep oftewel al het lekkers wat er te zien is kwa grafische pracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:35
vandaag is de eerste multiplayer pack uitgekomen
zie dit nieuwsbericht: http://ghostrecon.com/uk/newspost.php?id=15886

Wel jammer dat ze nog steeds geen fatsoenlijke dedicated server bestanden vrijgeven :/ ...

[ Voor 29% gewijzigd door The N Man op 21-06-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is de juni patch al een hele verbetering?

Ook qua graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Anoniem: 174471 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:45:
Is de juni patch al een hele verbetering?

Ook qua graphics?
De 1.10 patch is al een tijdje beschikbaar, verder komt er deze maand nog een multiplayer map pack (officieel) is er al een nieuwe mappack en de juni patch komt er ook aan met veel nieuwe features vooral in multiplayer.

Met de 1.10 patch zijn al een hoop dingen sterk verbeterd zoals de AI, de graphics waren al goed ?

[ Voor 5% gewijzigd door PassieWassie op 22-06-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat een stelletje afzetters zijn het toch.
Volgens mij hebben ze ze niet allemaal op een rij. Als dit gaat gebeuren met meerdere xbox360 games, voor kleine contest zoveel betalen, ben ik bang dat ik helemaal geen games meer ga kopen voor de 360 en koop ik ze wel voor de PC. (Waar update 90% wel gratis zijn.)

Als ik dit van te voren had geweten, had ik GRAW voor de PC gekocht. Vind het echt geweldige shooter op de 360 maar dit gaat me echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Mjah 360 DLC en PC DLC hebben natuurlijk geen bal met elkaar van doen: op de 360 krijg je feitelijk echt nieuwe coop missies etc., terwijl de PC DLC meer "het spel afmaakt" en nog een paar singleplayer missies coop-enabled maakt.

Dat gezegd hebbende vind ik 1200MP ook te duur eigenlijk maja ik heb 'm al wel gedownload :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
Of ik nou single player maps erbij krijg als co-op of andere maps. Maakt me geen bal uit. :P
En dan beetje goedkoop 8 maps beetje in avond of juist overdag belichten. Ja kom zeg.
Die MP maps intereseren me sowieso niet echt, MP FPS doe ik wel op PC (BF2) maar co-op is leuk op console maar om nou alleen voor die 4 co-op maps 15 euro te betalen.

En klopt dat GRAW op PC anders is dan op Xbox, maar ik durf te wedden dat als ze zo'n update als op PC hadden gemaakt voor de 360 dat ze er ook geld voor hadden durven vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Voor 25 euro heb ik het PC- spel van een gamereviewer gekocht en hoopte dat deze game een beetje vermakende Multiplayer in zich zou hebben . Maar dit is echt een teleurstellende multiplayer, heb deze topic een beetje doorgespit maar lees meer over de SP en graphics en hoor weinig tot niets over de MP . Ziet er een beetje naar uit dat ze de MP zwaar verwaarloosd hebben , sowieso weinig servers te vinden en wat er te vinden is is meestal niet veel soeps . Erg jammer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175596

Even een vraagje tussendoor.

Gisteren startte ik Ghost Recon: Advanced Warfighter op zonder problemen, maar als ik hem nu opstart zie ik even zwart beeld en stuurt hij me weer terug naar het bureaublad.

Mijn computer voldoet aan de systeemeisen.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 175596 op 23-12-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat heb je met zon kut spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Onderbouw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 14:35

Phreak

KTM SuperDuke

Heb je de nieuwste patch geinstalleerd?
Ik heb een soort gelijk probleem gehad.
Volgens mij heb ik toen het hele spel opnieuw moeten installeren.
Maar probeer eens de nieuwste patch te installeren.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Waarom is het zo stil op dit topic. Ik speel naar volle tevreden heid dit spel. Co-op lijkt mij een leuke optie maar heb ik nog niet echt uitgeprobeerd. Wat vinden jullie van deze feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijs_a schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:18:
Waarom is het zo stil op dit topic. Ik speel naar volle tevreden heid dit spel. Co-op lijkt mij een leuke optie maar heb ik nog niet echt uitgeprobeerd. Wat vinden jullie van deze feature?
Lijkt me erg leuk , maar de rest van de Multiplayer is niet zo sterk uitgewerkt en heeft deze game toch een mindere kant voor mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Keer afspreken voor COOP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Tijs , heb het spel gekocht voor de multiplayer en gezien die nogal tegenviel speel ik het eigenlijk niet . Van de SP heb ik nog te weinig tijd in gestoken en vooralsnog ga ik dat ook niet doen . Voordat ik eventueel ga COOP-en wil ik er eerst iets meer handigheid in krijgen , lijkt me dus wel leuk maar gezien ik er dus nog weinig van kan doe ik dat dus niet . Mocht ik later intresse hebben zal ik dat hier melden en wie weet heb jij dan geen zin meer of wel ? Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
ik heb vandaag weer ff een live account aangemaakt voor mn xbox360. en ik zag iemand met GRAW boven een steen uit schieten, waar hij niet over heen kon kijken. dus hij hield zijn gun boven zn hooft vans en schoot. nu is mijn vraag hoe kun je dat doen? ik kan wel opzij peeken, maar niet naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-05 16:45
Er zit een camera gun in het spel, die is niet toegestaan bij de meeste servers, maar bij sommige wel. je moet maar even kijken hoe hij heet, maar in de beschrijving staat de eigenschap erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169688

shit man, ik speel op 800x600 alles low en krijg nog niet meer dan 20 fps, het is zogoed als onspeelbaar en ik zit ver boven de systeemeisen.

amd64 3500 @ 2,6 ghz
1 gig ram
6800 gs XXX edition

wtf? iemand anders nog dit probleem

@ snowdogg: Videokaart is misschien te weinig?

Vindt iemand trouwens het verschil tussen AA in de patches (intussen 1.21) en de eerste versie een groot verschil? Ik vind het eigenlijk wel meevallen.

• PassieWassie
Anoniem: 174471 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:53:
@ snowdogg: Videokaart is misschien te weinig?

Vindt iemand trouwens het verschil tussen AA in de patches (intussen 1.21) en de eerste versie een groot verschil? Ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Ik vind het er persoonlijk wel al wat beter uitzien, maar het geeft me ook een behoorlijke mouselag terwijl de framerate zeer acceptabel is. Hoe dit kan weet ik niet, maar echt lekker spelen is het niet, waardoor ik het uit heb staan.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Mplayer optie, Hamburger Hill ? Ik ben er wel van gecharmeerd en voegt weer veel spanning toe aan het multiplayer gedeelte zoals in het vorige GR deel.

@ snowdogg

Die videokaart trekt het niet, GRAW stond al niet echt aangeschreven als low-spec .. een geforce 7800+ of ati x800xt+ zijn eigenlijk wel de vereisten wil je een beetje met de opties vol open kunnen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door PassieWassie op 07-09-2006 10:32 ]

Anoniem: 122486

Anoniem: 169688 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:16:
shit man, ik speel op 800x600 alles low en krijg nog niet meer dan 20 fps, het is zogoed als onspeelbaar en ik zit ver boven de systeemeisen.

amd64 3500 @ 2,6 ghz
1 gig ram
6800 gs XXX edition

wtf? iemand anders nog dit probleem
Wat voor soundcard heb je? Ik gebruikte eerst me onboard soundkaart, game was niet vooruit te branden. Nu had ik nog een fatsoenlijk SB liggen, en nu gaat de game op volle resolutie. Ik heb vergelijkbare specs verder.

• PassieWassie
Zijn er mensen die ook veel connectieproblemen ervaren sinds patch 1.3 ? Ik wordt meestal na 5-10 minuten spelen uit de server gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Ik heb GRAW nu op "normal" uitgespeeld op de xbox360. Ik ben gisteren begonnen met "hard". Ik heb de missie "contact" geselecteerd en op hard uitgespeeld alleen krijg ik hier geen punten voor.

Moet ik voor de punten een compleet nieuwe campagne beginnen of kun je ze ook appart celecteren.

In de statistics kan ik nu ook niets vinden wqaaruit blijkt dat ik een missie op hard heb uitgespeeld.

Ik zou graag willen weten wat ik moet doen.

Ik begrijp waarom mensen dit het beste spel vinden van dit moment :)

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Voor het beste spel is er op GoT weinig interesse ;)

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023
Idd ik had me verheugd op de PC versie maar zoals jullie al weten is het spel een compleet fiasco geworden. Einde oefening GRAW pc voor mij :(

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:14
Pfoe.. had ik mij even vergist in dit spel zeg! Ik dacht dat het een beetje Delta Force achtig zou zijn, maar het lijkt er in geen velden of wegen op.

Ik speel het op de PC, maar ik moet zeggen dat ik het echt een ERG moeilijke game vind. Nu ben ik al niet zo van de tactische shooter, hier wordt ik echt constant lek geschoten. Zo erg dat ik het cdtje maar aan de kant heb gelegd. Zo een slechte gamer dacht ik toch niet te zijn..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Iemand trouwens een idee; Als ik GRAW upate blijft hij zeggen dat ik versie 1.02 gebruik. De update (1.30) geeft aan dat de update gelukt is, maar ingame komt dit blijkbaar niet door.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193978

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 193978 op 12-01-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 193978 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:20:
heey

kan ik op dit systeem:
p4 2.93 Ghz (516)
1024mb ddr (pc3200)
7900GTO

het spel op high+aa vloeiend draaien?
Probeer het eens zou ik zeggen, of check anders de achterkant van de doos in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 193978 op 12-01-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan 'em ook vloeiend draaien, alleen omdat ik 'maar' 256 mb videogeheugen heb kan ik niet high detail spelen. Ik heb verder alleen meer werkgeheugen dan jou, maar ik denk dat jij 'em ook wel soepel kan draaien.

Ik zou idd, eerst even het spel proberen te lenen, of de demo proberen en kijken of ie lekker draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 193978 op 12-01-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 193978 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:55:
[...]

ok rlx om te horen ;)
wel vraag, jij hebt toch een 7800GTX videokaart? die zou dit toch op high aan moeten kunnen, want het gaat niet alleen om de mb's maar ook om de snelheid v/d kaart en die 7800GTX heeft toch snelheid genoeg in huis zou ik zo zeggen :) (verbeter me als ik ernaast zit)
Je zit ernaast; met mijn 7800GTX vond ik het niet optimaal draaien. Sowieso niet omdat ik meteen de vergelijking kon trekken met mijn 360 en laatstgenoemde draait gewoon zo ontzettend soepel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 148% gewijzigd door Anoniem: 193978 op 12-01-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-05 10:46
Het enige wat ik tot nu toe niet voor elkaar krijg is de game op hogere resoluties spelen... net of hij dat niet ondersteund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Zetjes

Nee, MAX3400 is iemand anders met dezelfde kaart misschien. I am who I am :).

Maar back 2 the point. Bij mij draait ie soepel, maar dus wel op texture detail medium. Ik heb een GeForce 7800GTX 256 mb. Er staat volgens mij in de readme dat high texture detail alleen is weggelegd voor 512 mb kaarten, of 2 × 256 mb in SLI configuratie. Dit is d8 ik wel te verhelpen door wat instelling te veranderen in de ini-bestanden, als ik het goed heb, maar daar had ik niet zo'n behoefte aan.

Het zou toch raar zijn als de 360 versie niet soepel zou draaien. Die game is namelijk voor 1 systeem geprogrammeerd en geproduceerd. Voor de PC-versie moet er meer rekeningen gehouden worden met verschillende specs die PC's kunnen hebben.

Daarnaast vind ik de 360 versie en de PC-versie niet echt vergelijkbaar. Levels en missions zijn anders. Besturing is anders. Camerperspectief is anders. Gameplay op 360 versie is meer arcade. PC-versie is zeker 2 keer zo moeilijk vanwege hoger realisme. Andere wapens.
Enige overeenkomsten. Gaat om dezelfde squad (Ghost Recon), speelt beide af in Mexico. Zelfde vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:42
Op de PC zeker 2x zo moeilijk??? Wtf, heb je de 360 versie wel gespeeld dan? Lijkt me dan tamelijk onmogelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 193978 op 12-01-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
Hoe zit het bij jullie met de disconnects tijdens het gamen op internet? Ik word sommige dagen niet eens toegelaten op servers of wordt er na 2 a 3 minuten uit geflikkerd. Andere dagen kan ik wel gewoon lekker spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
PassieWassie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:21:
Hoe zit het bij jullie met de disconnects tijdens het gamen op internet? Ik word sommige dagen niet eens toegelaten op servers of wordt er na 2 a 3 minuten uit geflikkerd. Andere dagen kan ik wel gewoon lekker spelen 8)7
Ik kom niet eens op een online game omdat de update niet pakt. Hij blijgt aangeven dat ik versie 1.02 heb :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
cheiron schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:59:
[...]

Ik kom niet eens op een online game omdat de update niet pakt. Hij blijgt aangeven dat ik versie 1.02 heb :(
En dan zitten de BF 2 gebruikers te zeuren over hun patches :/ Bij GRAW is het niet anders...

GRAW 2 announced:
Wednesday 25.10.06 GRAW2 announced

Ubisoft today announces the launch in the fiscal fourth quarter of Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2, which will capitalize on the first episode’s success (more than 2.4 millions copies sold).

[ Voor 35% gewijzigd door PassieWassie op 31-10-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
PassieWassie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:39:
[...]

En dan zitten de BF 2 gebruikers te zeuren over hun patches :/ Bij GRAW is het niet anders...
Toch aan de praat gekregen. helemaal gedeinstalleerd, geinstalleerd en toen eerst patch 1.20 erover. Nu kon ik online. Helaas was dat niet zo leuk. Potjes kunnen echt in 1 minuut over zijn...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
[opschepmodus :P]
ik vind het spel niet zo zwaar lopen als iedereen beweert hoor :P Een 7900gt draait alles met gemak op high zonder lag >:)
[/opschepmodus :P]

maareh, je kan dus _wel_ tussen mannetjes switchen (ben alleen de key vergeten 8)7 ), dit wordt volgens mij ook verteld met die help tips die je in het begin krijgt. Op zich een leuk spel, maar de single player is ***** moeilijk op sommige stukjes zeg... :X Eventjes aanvallen en iedereen neerknallen is er niet meer bij. De graphics zijn best mooi, maar het valt me echt heel, heel zwaar tegen dat er geen anti-alliasing inzit, wat er ook niet invalt de forcen via drivers. Mischien gaan ze dit er ooit nog eens inbrengen met een patch? (ik hoop het iig, als dat tenminste kan met de engine e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update 1.3 heeft dat al, maar het is niet te vergelijken met echte AA. Het is meer edgesmoothing doordat de randen een beetje vager worden gemaakt. Probeer maar eens een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Laatst online: 25-04 12:00
Daar kijk ik naar uit :P
Vooral nu ik dit zie :)
Hoeveel sneller GRAW met die 8800GTX zal zijn dan mijn 2x7900GTX nu, spannend!
Altans ik neem aan dat het nog sneller zal gaan.. :9~ En dan hoger nog dan 1200*1600!

nieuws: Pics en specs nVidia GeForce 8800 GTX gespot

http://forumz.tomshardwar...etails-ftopict206011.html

[ Voor 34% gewijzigd door Rob_Kstr op 03-11-2006 15:52 ]

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb sinds vandaag GRAW voor de 360, hij was 35,- incl. verzenden en de reviews zijn overal zo enthousiast, ik kon het niet laten... :)

Heel even gespeeld nog maar, maar ik vind het echt te gek. Ik had wel al de demo gespeeld, dus ik wist wel wat te verwachten. Als je een PC gewend bent zijn shooters op een xbox verre van ideaal, maar in dit spel hebben ze een mooie middenweg tussen auto-aim en pixelprecies mikken als ik het goed merk...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
GoldieLox schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:04:
Ik heb sinds vandaag GRAW voor de 360, hij was 35,- incl. verzenden en de reviews zijn overal zo enthousiast, ik kon het niet laten... :)

Heel even gespeeld nog maar, maar ik vind het echt te gek. Ik had wel al de demo gespeeld, dus ik wist wel wat te verwachten. Als je een PC gewend bent zijn shooters op een xbox verre van ideaal, maar in dit spel hebben ze een mooie middenweg tussen auto-aim en pixelprecies mikken als ik het goed merk...
Heb hem ook besteld voor 27,- bij play ;)
Zal nog wel een week duren voordat ik hem binnen heb, maar voor die prijs kon ik het niet laten :P
Ik heb ook de PC versie maar die loopt pas redelijk met alles op medium op m'n pc.
De demo op X360 speelde wel oke eigenlijk en geen gerommel met video settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

weet iemand een oplossing voor mijn verhaal.
ik vond firefight in ghost recon 1 heel erg leuk.
nu heb ik ghost recon advanced warfighter met de optie firefight.
maar in deel 1 kreeg je altijd te zien in welke richting er nog vijanden waren.
in graw heb je een hele grote map waarvan je niet weet of er nog vijanden zijn en waar ongeveer.
weet iemand of daar een instelling of een mod voor is om deze optie wel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Anoniem: 153243 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:56:
weet iemand een oplossing voor mijn verhaal.
ik vond firefight in ghost recon 1 heel erg leuk.
nu heb ik ghost recon advanced warfighter met de optie firefight.
maar in deel 1 kreeg je altijd te zien in welke richting er nog vijanden waren.
in graw heb je een hele grote map waarvan je niet weet of er nog vijanden zijn en waar ongeveer.
weet iemand of daar een instelling of een mod voor is om deze optie wel te hebben.
Hmm ik zou t niet weten.. Je kan het beste ff naar www.ghostrecon.net gaan en ff je vraag stellen in het desbetreffende forum gedeelte. Die gasten weten echt alles over Ghost Recon ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kon geen topic over GRAW2 vinden dus vandaar dat ik het maar hier zet...

Fileplanet heeft GRAW2 pc bèta keys... let wel: subscriber only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Jejking schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:27:
Kon geen topic over GRAW2 vinden dus vandaar dat ik het maar hier zet...

Fileplanet heeft GRAW2 pc bèta keys... let wel: subscriber only :)
Voor degenen die geinteresseerd zijn, dit is de link:

http://www.fileplanet.com/promotions/graw2/

;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oops , LAMA

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 15-04-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
Net GRAW2 op de Xbox uitgespeeld... Echt een hele coole game :D Dat cover-systeem mogen ze wat mij betreft vanaf nu in elke FPS/TPS stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

echt een domme vraag maar ik moet naar zo'n huisje bij de sp van de pc helemaal aan het begin alleen hoe kom ik binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heeft het genoegen van een nieuwe laptop aanschaffende buurjongen die GRAW2:AW niet zo leuk vindt en deze ter beschikking stelt aan jawel... Mij :)

Vanavond dus maar eens een lekker potje online spelen, heb lang genoeg kunnen oefenen op mijn minder legale versie.

[ Voor 108% gewijzigd door NeoMe op 15-05-2007 14:51 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koktail
  • Laatst online: 02-05 08:30
Iemand een idee of er een fix is voor onderstaande bug?

Als ik "stilsta" in Advanced Warfighter en ik zoom in, dan gaat mijn scope tekeer alsof ik aan het rennen ben :(

Mikt niet echt heel relax... Als ik ga liggen is het over...

Even bij maatje geinstalleerd en daar draaide hij wel goed 8)7
Opnieuw installeren heeft geen zin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:06

Pubbert

random gestoord

Zou vandaag de PC demo van GRAW2 uitkomen? :)

Ah, June 7th, om 5PM. Hoelaat zou dat hier zijn? 5PM is US dus wsl laat in de avond?

[ Voor 49% gewijzigd door Pubbert op 07-06-2007 12:35 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-05 13:32

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Thund3r schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:32:
Zou vandaag de PC demo van GRAW2 uitkomen? :)

Ah, June 7th, om 5PM. Hoelaat zou dat hier zijn? 5PM is US dus wsl laat in de avond?
EST? (oostkust dus) dan kun je er 7u bij optellen, da's dus 0.00u hier...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:06

Pubbert

random gestoord

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

ff vraagje waar vindt je alle cheats voor de pc versie?

en als je de patch 1.35 download kan je dan verder met je savegame of moet je weer onieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149589

Kan iemand me helpen bij missie 2 ik weet niet wat ik moet doen in de garage ik heb alle snipers van het dak afgeschoten en alle mannetjes die beneden stonden doodgeschoten.
Ik probeer nu al de tank 25 keer te raken met die soort granaten die je kan schieten maar de tank blijft heel wat moet ik doen iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162273

Anoniem: 149589 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:21:
Kan iemand me helpen bij missie 2 ik weet niet wat ik moet doen in de garage ik heb alle snipers van het dak afgeschoten en alle mannetjes die beneden stonden doodgeschoten.
Ik probeer nu al de tank 25 keer te raken met die soort granaten die je kan schieten maar de tank blijft heel wat moet ik doen iemand tips?
Je moet bij de helicopter op het dak zo'n anti-tank wapen in je inventory equipen (x-toets).

Ook ik heb nog een vraag:

Ik krijg sinds missie 2 steeds zwart beeld. In missie 1 helemaal nooit en nu best wel vaak.
Hier twee screenshots. Als ik mijn beeld ietsjes verander van screenshot 1 naar 2 wordt bijna alles zwart. Ik heb alle video-opties al één voor één uitgeschakeld en de 1.35 patch geinstalleerd, maar niets...
Specs: 8800 GTX, 4 GB ddr2, core2extreme QX6700, Vista Home Premium 64bit.

Ik hoop echt dat iemand hier iets op weet, want het is echt niet te spelen zo.

Screenshot 1
Screenshot 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
ik heb vandaag deze game gekocht maar met de installatie kan ik dus een taal kiezen en nadat ik dat heb gedaan krijg ik een error ervoor en kan ie niet verder installeren

errorcode : -5006 : 0x8000ffff

weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

heb exact het zelfde probleem... ook 5006 error code
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste