[PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.530 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
wat ik me afvraag is hoe de computer meent te rechtvaardigen dat ze al op mij beginnen te schieten voor ik uit mijn cover kom... mijn team laat ik altijd ver achter me, die veroorzaken alleen maar ellende door nooit te knielen of liggen maar altijd vol in open veld te staan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:49
Ik zit vast :S

Ik heb het spel inmiddels op normal uitgespeeld en ben nu bezig met hard. Ik zit in dat level waar je aldoor over die daken loopt en die road blocks moet opruimen voor de tank. De 1e roadblock in het begin heb ik inmiddels opgeruimd maar als ik nu verder wil naar de 2e roadblock zegt ie aldoor ik de battlearea (oid) niet moet verlaten. Naar mijn idee moet ik echt die kant uit om die 2e roadblock op te ruimen, kan het me niet zo goed meer herinneren van de keer dat ik hem op normal speelde :P Naar mijn idee kan ik ook niet van die daken af namelijk? Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Phusebox schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:33:
wat ik me afvraag is hoe de computer meent te rechtvaardigen dat ze al op mij beginnen te schieten voor ik uit mijn cover kom... mijn team laat ik altijd ver achter me, die veroorzaken alleen maar ellende door nooit te knielen of liggen maar altijd vol in open veld te staan
Weetje wat het is met die cpu gasten, je moet ze eigenlijk altijd in passive mode laten staan en niet achter je aan laten hobbelen. Als ik over het battlefield struin dan stuur ik ze altijd van hot naar her met als gevolg dat ze altijd in cover blijven staan en ik verzekerd ben dat ze geen domme dingen doen. In die agressive mode is het een heel ander verhaal, dan verspreiden ze zich, verlaten ze hun cover en schieten op alles wat beweegt. Ik geef toe dat ze wel redelijk retarded uit de hoek kunnen komen, maar als je ze constant orders geeft kunnen ze zeker wel van pas komen.

Bijvoorbeeld: achter een huizenblok zitten wat mexicanen bij elkaar, jij laat ze in cover staan (niet op de hoek) aan de ene kant en gaat zelf via de andere kant. Als je ze dan van afstand de command geeft om te vuren op die gasten geeft het jou de gelegenheid om die mexicanen te flanken. Niet dat het allemaal perse nodig is, maar ik vind dat persoonlijk gewoon leuke dingetjes om te doen in zo'n game..

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Geengrenzuh schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:23:
Bijvoorbeeld: achter een huizenblok zitten wat mexicanen bij elkaar, jij laat ze in cover staan (niet op de hoek) aan de ene kant en gaat zelf via de andere kant. Als je ze dan van afstand de command geeft om te vuren op die gasten geeft het jou de gelegenheid om die mexicanen te flanken. Niet dat het allemaal perse nodig is, maar ik vind dat persoonlijk gewoon leuke dingetjes om te doen in zo'n game..
Dat klopt, maar dat vind ik zelf wel een nadeel. Ik gebruik ze inderdaad zelf vaak als afleiding. Met name als ik een VIP moet bewaken stuur ik m'n squad een klein stukje vooruit, als zij dan beschoten worden laat ik hen meteen terugtrekken en doe ik de rest zelf wel. De AI is gewoon niet goed om nuttig gebruik te maken van je squad over het algemeen, en ze schieten vaak vreselijk slecht. Ik kan met de normale rifle (MC-50 met 2x zoom) een vijand makkelijk neerschieten over 80+ meter met slechts een paar kogels, maar mijn squad schiet vaak al magazijnen leeg op vijanden die ~30 meter van ze af staan. Misschien dat ze op Hard wel nuttig zijn, maar op Normal doe ik vrijwel al het schieten maar alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Is het normaal bij de ghost recon seie dat het eind zo ontzettend makkelijk onuitdagend is?? (360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Yep, het eind stelde erg weinig voor. Gewoon jezelf en je squad goed opstellen en de vijand 1 voor 1 simpel afknallen.... Wel jammer inderdaad, toen ik klaar was had ik echt zoiets van 'huh, is DIT het nou echt....?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 00:46
ik zit ook ff vast.. ik zit bij het treinstation waar je rail 9 via een of ander turn ding uit zou moeten zetten. Dan krijg je een sniper gun standaard, en moet je rechts in de hoek het gebouw uit. Dan kom je op een grasveld waar er tot nu toe 3 dingen zijn gebeurd..
1) ik werd gesniped, geen idee waar ze vandaan komen want heb met x en zonder x alles ongeveer afgespeurd.
2) als je gewoon begint met rennen en de kogels beetje omzeilt... dan komt er een buggy die je neermaait.
3) als je volkomen langs de rand van de map kruipt, komt die buggy maar die rijdt langs je heen en komen er wat voetmannetjes aan die op je gaan staan schieten...

Kortom waar ergens zitten die verdomde snipers? Dan knal ik die neer en hoef dan niet de buggy uit te schakelen hoop ik...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Enige sniper zit op de watertoren in de verte links om de hoek. Nadat je die hebt uitgeschakeld even recht doorlopen tot de heuvels, 90 graden links draaien en de drone boven de huisjes hangen die nu recht voor je zitten. Snipe maar raak in prone, en vergeet niet dat je door hout en dunne muren kunt schieten met de counter-sniper. En komt overigens na een paar kills die armoured op je af vanaf de trainyard, even de gunner zsm snipen :)

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 20-03-2006 15:52 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:40
curry684 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:49:
Enige sniper zit op de watertoren in de verte links om de hoek. Nadat je die hebt uitgeschakeld even recht doorlopen tot de heuvels, 90 graden links draaien en de drone boven de huisjes hangen die nu recht voor je zitten. Snipe maar raak in prone, en vergeet niet dat je door hout en dunne muren kunt schieten met de counter-sniper. En komt overigens na een paar kills die armoured op je af vanaf de trainyard, even de gunner zsm snipen :)
Ik had die sniper toen gesniped en toen die armoured kwam ben ik snel weer naar binnen gerend en met granaten zitten smijten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik ben toen ook teruggerend inderdaad en met m'n handgun de gunner op de buggy neergeschoten (zonder de gunner doet die buggy niets meer). Opzich vond ik hem nog redelijk simpel. Let inderdaad op de watertoren en kijk vaak na een paar meters lopen opnieuw rond. Vergeet overigens niet via je tactical map van de Drone gebruik te maken, die is hier erg handig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 03-05 12:49
lowfi schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:31:
Ik zit vast :S

Ik heb het spel inmiddels op normal uitgespeeld en ben nu bezig met hard. Ik zit in dat level waar je aldoor over die daken loopt en die road blocks moet opruimen voor de tank. De 1e roadblock in het begin heb ik inmiddels opgeruimd maar als ik nu verder wil naar de 2e roadblock zegt ie aldoor ik de battlearea (oid) niet moet verlaten. Naar mijn idee moet ik echt die kant uit om die 2e roadblock op te ruimen, kan het me niet zo goed meer herinneren van de keer dat ik hem op normal speelde :P Naar mijn idee kan ik ook niet van die daken af namelijk? Help?
Inmiddels gehaald door het level opnieuw te spelen. Bugje denk ik ofzo.

Uitegspeeld op normal en hard tijd voor oblivion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023
Eerste GR:AW PC in-game beelden met Ageia PhysX:

http://physx.ageia.com/footage.html

:9~ :9~ :9~

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Nou die linker is ook wel heel lafjes hoor 8)7 De 360-versie doet echt vrijwel hetzelfde als de rechter, met wat minder stukjes rondvliegend puin afaics.

Wat ook stom is is dat ze met deze beelden de indruk wekken dat met de Ageia PhysX die 3 soldaten wel stuque zijn, en zonder niet, oftewel dat een game eenvoudiger zou worden met physics[/b] GPU. De eerste projectmanager die dat toelaat in z'n game moet nog geboren worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hier -> http://www.ghostrecon.net/forums/index.php?showtopic=32145 is wat meer informatie te vinden over de desbetreffende filmpjes. BoGRIN is CEO en developer van GRIN.se. :) Een Ageia kaart gaat wel rond de 299 dollar kosten, dus voor mij een no-go :P

[ Voor 20% gewijzigd door Reb87 op 23-03-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

curry684 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:16:
[...]

Wat ook stom is is dat ze met deze beelden de indruk wekken dat met de Ageia PhysX die 3 soldaten wel stuque zijn, en zonder niet, oftewel dat een game eenvoudiger zou worden met physics[/b] GPU. De eerste projectmanager die dat toelaat in z'n game moet nog geboren worden hoor.
In de 360 versie komt het regelmatig voor dat als een vijand achter een auto schuilt en ik deze auto opblaas de vijand niet dood is. Dit mogen ze van mij wel fixen. Ook het feit dat je een vijand niet door een autoruit neer kunt schieten vind ik een minder puntje van deze verder vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:12

Phydomir

Dennis

Soms vind ik hem toch best pittig, en ik zit pas in het begin :S

Heb nu net de 2e keer dat je vanuit de heli moet schieten gehad, je bent dan alleen en een sniper. Vervelende is dat je HUD pas heel laat die mannetjes scanned (geen rood vierkantje er omheen), best pittig...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

Nou die linker is ook wel heel lafjes hoor 8)7 De 360-versie doet echt vrijwel hetzelfde als de rechter, met wat minder stukjes rondvliegend puin afaics.

ik wou net zeggen, ziet er op de 360 vrijwel hetzelfde uit. Het gaat hier maar om een simpele explosie, elke pc moet dat aan kunnen zonder of met physx kaart.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
In deze vergelijking staat het filmpje zonder ageia op medium. Zo lijkt het verschil nog veel groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 19:46

SG

SG surft naar info hardewaren

'n Xbox360 is ene triple core en can dus met HT 6 treads versnellen. de helft of meer kan voor Physics gebruikt worden. Dat is nogal wat meer general purpouse CPU Physics power dan we gewent zijn.
Maar wat GRAW implementeerd in hun game kan eventueel nog lang niet de full potentional van wat de PPU kan. Maar net voldoende dat 'n dualcore of triple Xbox2 core het niet helemaal can bijbenen.
Ze hebben geprobeerd de situaties zo gelijkwaardig mogelijk te maken.
Non PPU zit de slachtoffer tussen rechterdeur en rechter voor wiel op blast moment.
bij PPU zit ie rechts voor de wagen op blast moment.

Plus vergeten dat ie op God Dev mode speeld.

Plus de PPU effecten zouden uitsluiten voor eyecandy gebruikt worden.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bah, zit nog steeds bij die missie waar je voor de 2e keer gedroped wordt uit een heli. Zit bij het gedeelte waar er twee van die hud scrablers staan. Echt te irritant, health zit in het rood en er zijn echt te veel van die mannekes die mij dood willen hebben :/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is het normaal dat na een aantal levels de diamantjes worden uitgeschakeld?
Ik moet elke soldaat dus zelf opzoeken en kijken waar eventuele kogels vandaan komen.
Ik zie nu ook niet die blauwe cirkeltjes als je je teammates ergens naar toe dirigeert.
Ik speel gewoon op medium en op de xbox360. Dit maakt het wel stukken moeilijker iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Trasos schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:01:
Is het normaal dat na een aantal levels de diamantjes worden uitgeschakeld?
Ik moet elke soldaat dus zelf opzoeken en kijken waar eventuele kogels vandaan komen.
Ik zie nu ook niet die blauwe cirkeltjes als je je teammates ergens naar toe dirigeert.
Ik speel gewoon op medium en op de xbox360. Dit maakt het wel stukken moeilijker iig.
Ga eens naar de vision modes en selecteer daar het diamantje? Als het goed is gaat hij dan weer aan. Het is een soort bug dan hij soms uit is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
vision modes? hoe komen we daar dan terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

met x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Dacht dat alleen switchen was tussen nightvision en gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Je moet X ingedrukt houden, vervolgens krijg je zo'n menu waarin je je waypoints aan/uit kan zetten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Toenet eventjes over Xlink gespeeld. Het is jammer dat ik nu weg moet, maar ik voel een verslaving opkomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Shiverzz schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:42:
Je moet X ingedrukt houden, vervolgens krijg je zo'n menu waarin je je waypoints aan/uit kan zetten ;) .
Woops...
Kan me dat diamanje wel herinneren, maar ik snapte de betekenis al niet.

* Trasos gaat zich in een hoekje zitten schamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122486

Heeft iemand nog hot news on the release dat van de pc versie?

Dynabyte zegt 4 mei... 2006 dat is B)

Groeten,

JW

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 122486 op 29-03-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Eindelijk een trailer van de pc versie! :) ftp://ftp.ubi.com/emea/gh...ideos/GRAW_PC_trailer.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Voor de 360-owners die nog twijfelden is er nu een playable multiplayer demo op Marketplace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 00:46
w00t heb de normal versie uitgespeeld :D
Eindelijk! op naar hard :D

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_T op 31-03-2006 15:41 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98326

Soms komt er bij de 360 versie van dit spel linksboven in beeld zo'n logo in beeld. Blauw van kleur en de vorm lijkt een beetje hier op --> ~ Wat betekend dat ding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

TheRitz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:34:
@vdwert: ik had ook 'last' van stotterend beeld bij ronddraaiende bewegingen (of als je een view vanuit de heli op de stad hebt). Dat bleek bij mij opgelost zodra ik van PAL50 naar PAL60 ging. Ik heb een 100Hz breedbeeld CRT, geen HDTV.
Zo, ik ben vandaag ook eens aan GRAW begonnen en het is wel wat :) Had idd ook erge haperingen op PAL-50 , die met PAL-60 zijn opgelost. Alleen in de helicoptermissie (die ik trouwens nog wel een paar keer gedwongen opnieuw moet doen ;)) zie je tijdens het vliegen toch dat hij af en toe iets hapert. Wel jammer op zich, dat had toch wel beter gekunnen.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 19:20
Anoniem: 98326 schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:05:
Soms komt er bij de 360 versie van dit spel linksboven in beeld zo'n logo in beeld. Blauw van kleur en de vorm lijkt een beetje hier op --> ~ Wat betekend dat ding ?
Dit betekent volgens mij dat je op dat moment geen verbinding hebt met een andere npc via een camerafeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik vind trouwens dat "lucht-effect" (zoals je de lucht in de hitte in de verte ziet) niet zo heel mooi uitkomen. Het is net of dat stuk van het beeld beweegt. Misschien dat het op een hd-tv wat mooier uitziet, maar zo op een standaard tv vind ik het iets te overdone.

Is het trouwens ook mogelijk om de rechterstick wat soepeler/sneller in te stellen?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98326

Beetje snel uitgespeeld dat spel, in ieder geval die campaign mode dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Er is weer aardig wat nieuws voor de pc versie van graw. Zoals een aantal nieuwe screens:

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1225

Release date:

5 mei

En!

GEEN STARFORCE! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
GhostRecon.net GRAW PC Preview w00t woot!!

ps. check ook de startpost, want die update ik regelmatig! ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5 mei he.... is dat dan 5 mei in de winkels of wordt tie 5 mei geshipped naar de winkels en is ie dus pas de week er op beschikbaar... Iemand ervaring mee?

Pff valt niet mee een mini lan party te plannen, zo snel mogelijk na dat het spel beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 02-05 23:09

PoweRoy

funky!

krom dat ie op 5 mei uitkomt op pc, in april is namelijk The Party in eindhoven dik gesponsort door GRAW :P
dat wordt dus geen pc compo's :'(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 122486 schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:20:
5 mei he.... is dat dan 5 mei in de winkels of wordt tie 5 mei geshipped naar de winkels en is ie dus pas de week er op beschikbaar... Iemand ervaring mee?

Pff valt niet mee een mini lan party te plannen, zo snel mogelijk na dat het spel beschikbaar is...
Da's dan wel weer mooi van de XB360; daar loopt al een Ubisoft-tournooi... 8)

Trouwens; 5 mei?? Rare dag voor de launch in NL... Geen winkel die natuurlijk open is met Bevrijdingsdag, of mis ik nu wat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:34:
[...]

Da's dan wel weer mooi van de XB360; daar loopt al een Ubisoft-tournooi... 8)

Trouwens; 5 mei?? Rare dag voor de launch in NL... Geen winkel die natuurlijk open is met Bevrijdingsdag, of mis ik nu wat?
1x in de 5 jaar zijn bedrijven dicht op 5 mei.... Banken en overheden zijn vaak wel gesloten.

HOOP IK (anders zit ik straks met een koevoet bij een of ander games magazijn :+ )

JW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Energy99 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:56:
GhostRecon.net GRAW PC Preview w00t woot!!

ps. check ook de startpost, want die update ik regelmatig! ;)
Ik las in de preview dat coop voor max 4 personen was...:
----------
One of the key questions that occupied my mind during the week long build up to the visit was the question that has most frequently passed the massed lips of the online coop fraternity, “How many players in MP coop?”

The answer, as the game ships it is set up to allow four players in an online coop game. The four slots can be occupied by any combination of real players and bots. However, and it’s a big however, Bo assured us that a minor feat of modder magic will open up the number of slots available! Bo suggested that 8 was probably a safe maximum number but trial and error will tell us what our systems can handle.
------------
hmm.... bummer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
HALO Drop (PC versie)

8)

[ Voor 7% gewijzigd door Energy99 op 17-04-2006 16:16 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ik heb de previews doorgelezen, maar daar kan ik nergens vinden met hoeveel je online kan spelen tegen elkaar (dus niet coop). Is dat bekend? en zo nee met hoeveel is het mogelijk bij ghost recon 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
furby-killer schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:55:
ik heb de previews doorgelezen, maar daar kan ik nergens vinden met hoeveel je online kan spelen tegen elkaar (dus niet coop). Is dat bekend? en zo nee met hoeveel is het mogelijk bij ghost recon 1?
Multiplayer is max. 32 spelers, dus 16 vs 16. Maar de devs hebben gezegd dat de er de mogelijkheid is de .xml file te veranderen naar misschien zelfs meer spelers. In GR1 was 36 spelers de max. Trouwens wel jammer dat TDM (Team Death Match oftwel Last Man Standing in GR1) niet aanwezig is bij GRAW, tenminste niet meteen bij de release. De developers hebben wel beloofd om zsm een patch uit te brengen waarbij TDM wel mogelijk zal zijn.

Klik hier voor een uitgebreide Q&A van de devolopers (GRIN) over de Multiplayer van GRAW.

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
thanks, ziet er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Anoniem: 122486 schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:56:
[...]
1x in de 5 jaar zijn bedrijven dicht op 5 mei....
Was volgens mij vorig jaar al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Laatst online: 02-05 17:01
Vanavond om 6 uur pc demo.

Zie hier.
The demo will feature a part of mission 2 of the full game and you'll be able to play it alone of with up to three players in co-op by lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
De demo is al te krijgen :) 3Dgamers (Even op ghostrecon.net kijken voor de link ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penalty
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-01 16:02
Link je

Server zit alleen al aan max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Laatst online: 23:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Darn, het is de multiplayer demo toch?
Heeft niemand hier een bittorrent bestandje van?:P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
YellowNeck schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:33:
Darn, het is de multiplayer demo toch?
Heeft niemand hier een bittorrent bestandje van?:P
Nee, het is volgens mij een singleplayer demo + LAN Coop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

w00t

Nog 7 minuten dan kan ik spelen _/-\o_ _/-\o_

Ben zeer benieuwd naar deze game!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Hier nog een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hmm de demo installeert de Ageia driver of je de kaart nu hebt of niet :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

GRAW (demo) is hier belachelijk zwaar. Ik heb een Athlon 64 @2680mhz en een flink opgevoerde 6800(nu) maar het draait echt voor geen meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ben ik dan ff beniewd hoe ie op mijn 7900GTX draait :9 Zal vanavond wel is posten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:33
Cool, bij een maat op de 360 gespeeld

Nu ik aan de beurt! ben beneiwd!! jnog kwartiertje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Thx voor de mirror, had m al binnen na 7 minuten of zo (1200+ kb/s d/l snelheid :9 )

Klote dat ik de demo pas morgen kan spelen op m'n game computer.. zit nu achter m'n internet pc ergens anders :(

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

_Oldie_ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:29:
GRAW (demo) is hier belachelijk zwaar. Ik heb een Athlon 64 @2680mhz en een flink opgevoerde 6800(nu) maar het draait echt voor geen meter...
Pff..kan ik et wel vergeten met mijn FX5900XT... :'( Of heb je alles ontzettend hoog gezet?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Een gast op GR.NET beweert dat hij met zijn uber ninja pc GRAW niet op de hoogste settings kan draaien zonder schokken etc..
Just tried it. With everything high, it's unplayable. Had to turn off Shadows and put Post Processing to low.

1280x960@100Hz 8xAF

Runs ok...seen better.

AMD FX-60
DFI-NF4-SLI-DR
2GB OCZ EL
2x EVGA 7800GTX 512MB (SLI)
Damn... klinkt niet veelbelovend :/ |:(

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174471

Weet iemand of die Ageia PhysX na de installatie er wel af gegooid kan worden, in het geval je toch geen kaart hebt met dit spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Draait hier prima.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Nu weet ik niet of de Ageia-driver automatisch werd meegeïnstalleerd, maar ik heb die aparte .exe voor de PhysX-kaart gewoon verwijderd. Tijdens de setup werd wel gezegd dat ik de driver moest installeren om de demo te kunnen spelen, maar zonder werkt de demo gewoon goed.

Wel vielen me een aantal dingen op. Zo kon ik de textures niet hoger instellen dan medium detail (misschien zit high niet in de demo of je hebt een 512 MB kaartje nodig) en ook vond ik de graphics nogal tegenvallen, terwijl verder alles op high stond (1024*768 zonder AA - kon dat namelijk niet in het spel instellen). AA kun je natuurlijk wel gewoon in je drivers instellen, maar daar had ik geen zin in :P.

Ow ja, de demo werkt hier goed.

[ Voor 3% gewijzigd door AntonH op 26-04-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
had ook lagproblemen, maar het loopt enigsinds beter na een driver update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:09

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik ga meteen door voor de bonus versie van 2.48gb ;), maar het zou wel ziek zijn als hij op een fx met 7800GTX @ sli slecht zou draaien :P

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

anton121 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:17:
Nu weet ik niet of de Ageia-driver automatisch werd meegeïnstalleerd, maar ik heb die aparte .exe voor de PhysX-kaart gewoon verwijderd. Tijdens de setup werd wel gezegd dat ik de driver moest installeren om de demo te kunnen spelen, maar zonder werkt de demo gewoon goed.

Wel vielen me een aantal dingen op. Zo kon ik de textures niet hoger instellen dan medium detail (misschien zit high niet in de demo of je hebt een 512 MB kaartje nodig) en ook vond ik de graphics nogal tegenvallen, terwijl verder alles op high stond (1024*768 zonder AA - kon dat namelijk niet in het spel instellen). AA kun je natuurlijk wel gewoon in je drivers instellen, maar daar had ik geen zin in :P.

Ow ja, de demo werkt hier goed.
High is denk ik alleen als je Ageia PhysX er bij hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51925

Hmm, ik heb hier echt ENORME laadtijden, niet leuk zo :s ..
2~3 Min 'Loading' , en dan 30~60 sec een zwart scherm... een klein foutje en je bent dood.. imo niet zo erg, maar om dat weer 3 min te gaan wachten :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

GA-7VAXP
is dat de V van Via?
Via PCI dus I/O performance viel toch tegen en zo'n ouwer type 60GB schijf is ook niet de snelste meer. Maar ja zou dat het zijn?
Maar zou natuurlijk wel intersant zijn wat anderen kwa load speeds halen.
iNtel heeft nog niet dé game CPU's maar wel de PCI performance dus ook IO performance.
Nieuwere AMD chipset ben ik dan ook benieuwed naar. Wat gaat dat ding van mij doen.

ben ook al bezig met het downloaden.

Daar naast geeft het wel een realistisch gevoel van game over.
in reallife ben je dood. voor deze game krijg je tenminste een loadtime penalty. Dat zorgt dat je ingame ook nog meer heel anders gaat gedragen. Meer doordacht tactisch en niet zo snel risiko nemend.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, uitgespeeld :9

Toch nog best lastig allemaal.

Ik kon ook geen high texture detail instellen, de rest deed ie overigens zelf op high instellen inclusief 8xAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Energy99 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:59:
Een gast op GR.NET beweert dat hij met zijn uber ninja pc GRAW niet op de hoogste settings kan draaien zonder schokken etc..

[...]

Damn... klinkt niet veelbelovend :/ |:(
Draait hier perfect op een 7900GTX 1280/1024 all max 4aa/8af. Dat wil zeggen nooit onder de 45fps. Ik zou ook wel gek worden anders ook als ie op deze kaart niet lekker zou lopen :X Hoewel, Oblivian was natuurlijk wel even slikken :9

Maar zo impressive vindt ik de demo nou ook weeer niet. Graphics niet, gameplay niet en zéker die belachelijke A.I niet. Misschien dat er in de final nog wat meer in te stellen is qua graphics, large textures enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik heb een irritant getik door het geluid. Dit met een X-Fi Fatal1ty.

Standaard staat et geluid op Extreme, maar hij tik op alle standen.

Zet ik em in et spel op Generic hardware, dan is et over maar klinkt et geluid meteen een stuk minder. Zelfde geldt voor Generic Software.

Dit doet ie alleen tijdens dit spel.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ageia PhysX kun je gewoon uninstallen via add or remove programs. Verder geen problemen mee gehad bij de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik vind het echt een hele belabberde port. Matige graphics (misschien dat high er natuurlijk beter uitziet) , dramatische controls (scrollen/nummers werkt erg slecht gecombineerd) en de feeling is er helemaal uit, het straalt geen sfeer meer uit. HDR lightning zou wonderen doen maar het is erg grauw en grijs. Erg jammer want ik had me erg op verheugd maar de X360 versie is gewoon stukken.. stukken beter tenzij de final versie opgepoetst is wat ik absoluut niet verwacht sinds hij al rondsignaleerd op minder-legale trajecten.

Specs:
A64 X2 4400+
2GB DDR400 Dual channel
6800GT

jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
je loopt hardstikke traag, je kan niet meer dan 3 schoten schieten want dan knalt je wapen omhoog. Ik begrijp dat ze niet willen dat je sprayt, maar dit is overdreven.

Ik had er veel van verwacht, hij valt zwaar tegen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Met l-shift kan je rennen. :D

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfs dan ren je nog zo traag als stront :X Pff en ik mis de aa in deze demo. Ziet er echt niet uit met al die kartels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Damn dit valt ff tegen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
weet ik, maar je kan toch wel met looppas schieten (eeniedergeval ik vind dat dat zou moeten kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 03-05 19:41
IDD, een grote tegenvaller.. .ik heb geen ervaring met de 360 Versie, maar als ik dit zo speel snap ik niet waarom dit zo gehyped is. Dan is Ten Hammers realistischer en tactischer.
Mannetjes doen gewoon wat ze willen (luisteren slecht naar je commando's)
Wapens voelen erg lomp aan (mp5SD is wel koel though)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:36

Maxow

Hidden Sound System

Op gameparty TheParty hadden ze al één of andere versie staan op wat gare bakken, daar zag het er al niet uit en speelde het verrot. Nu de demo even op m'n eigen pc geprobeerd en ik kan nou niet echt zeggen dat het mijn verwachtingen waar heeft gemaakt. Het speelt zwaar traag en om nou te zeggen dat het grafisch je van het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

FnF schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:25:
[...]

High is denk ik alleen als je Ageia PhysX er bij hebt zitten.
Ik kon het zaakje wel op high zetten. Alles trouwens. Met AA en 8XAF tegen de 50-60fps.

Waardeloos spel trouwens.

Die laadtijden.... :r Die graphics.... |:( Niks bijzonders imho. O-)

Ik denk dat ik niet eens de " extended demo" ga " halen" . :Z

Edit: maar misschien is de full-version beter... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 26-04-2006 23:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
Van GR.net forums:

C:\Program Files\Ubisoft\Demo\Ghost Recon Advanced Warfighter Demo\Data\settings\

Open the renderer_settings.xml with wordpad edit the resolution and refresh rate that suits your monitor, set each texture setting that is on medium to high and that should also give you high textures..

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-05 20:18

Bravo

Second Best

Ik heb net de volledige versie kunnen spelen. >:) O-)

Het viel me een beetje tegen, het is zo zwaar dat mijn pc het niet helemaal lekker kan trekken
pc specs:
Asus A8V-E
Opteron 144
Asus EAX600Pro
2x512 MB dual channel

Ik weet dat het geen topset is, maar dit vondt ik wel heel bedroevend.Constant swappen, geheugengeberuik van graw stond bij mij op 600 MB.
Ik heb alleen de eerste missie geprobeerd, maar ik vind dat de tegenstanders moeilijk te zien zijn door het visier. Dit was wel bij 800*600, maar ik heb met de gegevens van Energy99 de boel geprobeerd op te krikken. Ik weet niet hoe het er nu uitziet, want ik ga eerst ff slapen. :Z

Flickr | Canon 6D | 17-40mm f/4 + 50mm f/1.8 II + 70-200mm f/4 | 2x 430EX II | Sirui T005 + C10
Ioniq 6 LR Lounge 20"
2700Wp SSW 30° @ SE2200 | 1720Wp SSW 5° @ HM-1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 12:42
damn, bij mij crasht die de hele tijd terug naar mijn desktop als ik hem op wilt starten,
iemand ook daar last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Als iedereen even op wil houden met die "extended demo's" en "de minder legale volledige versies" zou het mooi zijn, nog even en de moderators gaan rondzwaaien met PM's, en daar wordt niemand beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG

SG

furby-killer schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:38:
je loopt hardstikke traag, je kan niet meer dan 3 schoten schieten want dan knalt je wapen omhoog. Ik begrijp dat ze niet willen dat je sprayt, maar dit is overdreven.

Ik had er veel van verwacht, hij valt zwaar tegen imo
Anoniem: 107573 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:46:
Zelfs dan ren je nog zo traag als stront :X Pff en ik mis de aa in deze demo. Ziet er echt niet uit met al die kartels.
GRAW voor PC zou wat meer de nadruk hebben voor realistisch. Houd in je moved tactisch naar voren dus langzaam. Elk wapen heeft enigzins wat last van terug slag. dus de tweede en daarop volgende kogel wijkt naar boven af en moet je dus compenseren door naar beneden te mikken.
En voor accuracy is het 'n must om vooraal short burst te gebruiken. Ook voor ammo consumptie te beperken.
Het lijkt me sowieso lastig om AI exact te sturen zoals je wilt. Reallife soldiers interpreteren hun commando's ook naar trainings ervaring eigen inzicht en doen dan toch hun eigen ding. IIg speel ik het zo dat mijn NPC backup ook midden in de actie zit. Vaak hebben zij al heel snel de enemy te pakken. Uiteraard bewaken ze standaard ook de rear en de flanken. Ik move dus vooral als een groep. zonder al te veel gedetaileerd aan te sturen.
Kwartjuh schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:11:
IDD, een grote tegenvaller.. .ik heb geen ervaring met de 360 Versie, maar als ik dit zo speel snap ik niet waarom dit zo gehyped is. Dan is Ten Hammers realistischer en tactischer.
Mannetjes doen gewoon wat ze willen (luisteren slecht naar je commando's)
Wapens voelen erg lomp aan (mp5SD is wel koel though)
Ik ken Ten hammers niet. Maar realistish houd niet in dat het voor iedereen fun is. realistiesh beperkt je in acuracy movement stamina. En je haald de snelheid er uit.

Denk dan ook dat de Xbox meer gericht is op een fraggende publiek. PCgame meer op simulatie volk. Dat volk dat America's Army stijl of gameplay leuk vinden.

Daarnaast bied GRAW ook Coop aan.

Graphics ja het is wat minder dan andere nieuwe kas krakers. maar de gameplay is realistische gericht en dat vind ik juist zo belangrijk.

Ook is het wennen aan deze nieuwe command interface voor je ondersteunende troepen. Dat heeft tijd nodig om je daar in te verdiepen en dat goed onder de knie te krijgen.

Voor realistische gameplay houd in slow tactische movement en intercepting enemy op afstand. dus vaker aimed fire en geen reactie fire. single shot triple burst zijn dan de modes die je gebruikt. Houd ook in dat je geen hoge fps rate nodig hebt.
America army speelde al redelijk op 15fps. in CQB heb je toch minstens 30 nodig.

Maar in zo'n open veld is 15 de minimum. De Xbox speelstijl heeft weer meer fps nodig.

Ga me dus er nog verder in verdiepen.

Geen problemen met laad tijd.

X2 3800+
X1800XL
2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

goh verrassend zeg dat je geen problemen hebt met laadtijd met die specs! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Hier duurt het WEL een eeuwigheid voordat het spel klaar is met laden... En mijn PC is ook niet bepaald traag te noemen... :X

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik vind ook dat hoe langer je schiet (meerdere kogels) hoe onnauwkeuriger je moet gaan schieten. Maar dat hij na 3 kogels ineens omhoogknalt vind ik zwaar overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
furby-killer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:15:
Ik vind ook dat hoe langer je schiet (meerdere kogels) hoe onnauwkeuriger je moet gaan schieten. Maar dat hij na 3 kogels ineens omhoogknalt vind ik zwaar overdreven
als je fatsoenlijk richt, en dus een beetje corrigeert knalt hij absoluut niet naar boven.

Snap zowiezo neit waarom iedereen zo negatief is over dit spel? misschien dat de verwachtingen een beetje te hoog gespannen waren?
De graphics zijn behoorlijk. (niet super, maar ook zéker niet slecht).
Geluid is goed.
controls zijn goed
Ik vind het ook allemaal nog wel redelijk realistisch overkomen, al ben ik natuurlijk geen expert.
En ik heb de x360 versie niet gespeeld dus ik kan niet beoordelen of die beter was.

[ Voor 37% gewijzigd door NiaX op 27-04-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gewoon per kogel schieten en niet gaan zitten maaien, werkte gewoon goed in de demo, kon er iedereen redelijk makkelijk mee neer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
FnF schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:30:
Gewoon per kogel schieten en niet gaan zitten maaien, werkte gewoon goed in de demo, kon er iedereen redelijk makkelijk mee neer halen.
precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82757

misschien een fubar tip, maar download es de laatste agei of whatever drivers van http://ageia.com/products/drivers.html, zelfs indien je geen ageia kaart hebt, en vergelijk dan es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat loop je ontiegelijk langzaam zeg, rennen is niet veel beter. Ik loop in real life gewoon rondjes om ze heen als zij in de game aan het rennen zijn :/ En zolang er geen AA in deze game aan de praat te krijgen is, ga ik het niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
FnF schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:48:
Wat loop je ontiegelijk langzaam zeg, rennen is niet veel beter. Ik loop in real life gewoon rondjes om ze heen als zij in de game aan het rennen zijn :/ En zolang er geen AA in deze game aan de praat te krijgen is, ga ik het niet spelen.
misschien kun je beter weer gewoon unreal/quake gaan spelen?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste