Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:42
Ik heb inderdaad ook kleurverlies, maar heb extreem rooie kleuren met standaart premium kabel. Heb met die kabel alleen nba getest, maar zal het nog es proberen met een andere game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

_/-\o_
neem me niet kwalijk ik had dat nog niet gezien.
maar goed, demo gaat er weer af als ik de reacties zo lees >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
KunDun schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:03:
Ik heb de resolutie op me X-box kunnen instellen, maar hoe stel je de
720p etc.... in ? Ook vroeg ik me af of de X-box standaard de max resolutie aangeeft
die je TV aankan ? of weet iemand misschien een draadje waar dit helemaal wordt uitgelegd ?
System Blade -> Console Settings kun je alles instellen. Als je een HDTV hebt moet je op de kabel het schakelaartje op HDTV zetten (!!!!).

En nee hij kan de resolutie van de TV niet detecteren dus moet je dat zelf uitmikken.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag na mijn werk GR:AW gehaald voor €49 bij MM in Alkmaar!

Zeer mooie game, al moet ik wel wennen aan de controls. Vind de sfeer en sommige levels wel op SOCOM II - op de PS2 - lijken ( Fish Hook anyone ? ). Twee van mijn vrienden zijn het hier roerend mee eens!!

Hoop dat het aankomend weekend slecht weer blijft...
Ohnee... Formule 1 begint, ook nog naar voetbal ... (keuzes, keuzes, zoveel keuzes ... ).

Nou ja, dan wacht mijn administratie maar weer een weekje... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Media Markt Alkmaar heeft toch wel goede aanbiedingen wat betreft 360 games. Vorige week DOA4 en PGR3 al voor 33 euro en nu zijn ze ook weer het goedkoopste met GRAW..
Zat nog te twijfelen MM Amsterdam of Alkmaar.. Duidelijk verkeerde keuze gemaakt. :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik werk zowat naast de MM Arena, en me vriendin woont in Alkmaar,
Dus dan ga ik ook altijd langs de MM .
Scheelt vaak een boel centen. Een andere tip die ik jullie kan geven is Dynabyte !
Spelen kosten daar altijd 62 euro. en met de gratis klanten kaart van ze, krijg je nog
eens 10% korting . dus dan betaal je 56 euro ! Zo heb ik ook GRAW gehaald en PGR3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wekko schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:21:

[...]

Sports? :P Fifa, NFL, NHL, Tiger Woods, FNR3......
ohja :) helemaal vergeten. nou maak daar dan maar ook 30% van en trek maar wat van de anderen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
jeeej, kan zo me 360 premium + graw ophalen, en binnekort ook nog eens oblivion.. kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:58:
jeeej, kan zo me 360 premium + graw ophalen, en binnekort ook nog eens oblivion.. kan niet wachten :9~
Aan dat setje zat ik ook te denken.. heb op het moment € 700 over... dus best moeilijk die niet in 1x uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eruit, ik ga toch maar geloven aan de Xbox360 alleen nu was ik vanmiddag in de stad en kon ik in geen één winkel het complete Xbox360 pakket vinden alleen maar het corepakket van 299,-.
Nu vraag ik me af waar ik in de omgeving van Emmen het complete Xboxpakket kan kopen, dus die van 399,-.
Ik weet dat ze ze bij de mediamarkt hebben in Groningen maar dat is weer een uur heen en een uur terug rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:40:
Ik ben eruit, ik ga toch maar geloven aan de Xbox360 alleen nu was ik vanmiddag in de stad en kon ik in geen één winkel het complete Xbox360 pakket vinden alleen maar het corepakket van 299,-.
Nu vraag ik me af waar ik in de omgeving van Emmen het complete Xboxpakket kan kopen, dus die van 399,-.
Ik weet dat ze ze bij de mediamarkt hebben in Groningen maar dat is weer een uur heen en een uur terug rijden.
Kun je als je toch in de stat bent ook gelijk bij dimension plus & nedgame kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:40:
Alvast welkom bij de club :) En bel even vantevoren, dat uur rijden is de moeite natuurlijk waard als het alternatief is dat je 3 uur tussen 10 winkels rijdt die hem niet hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:43:
[...]

Alvast welkom bij de club :) En bel even vantevoren, dat uur rijden is de moeite natuurlijk waard als het alternatief is dat je 3 uur tussen 10 winkels rijdt die hem niet hebben liggen.
In groningen geven 3 winkels aan dat ze hem hebben... MM, Nedgame en Dimensionplus... voor de zekerheid wel even bellen want ik geloof dat ik er ook heel snel aan ga geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

GRAW is in 1 woord OW, maar wat ik wel vreemd cq erg slecht vind is de weerspiegeling van jezelf in ramen (die er niet is) en de weerspieling van bijvoorbeeld landschappen in vrachtwagens of auto's. Die kloppen voor 100% niet.
De trainingsmissie was lachen, het duurde een half uur en al mijn kogels voordat ik wist waar ik op moest schieten :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

fulgore schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:46:

De trainingsmissie was lachen, het duurde een half uur en al mijn kogels voordat ik wist waar ik op moest schieten :D
Ik heb een half uur over het eerste stukje gedaan :)

Je moet direct in het begin cover nemen, zat een half uur tegen de verkeerde muur aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
fulgore schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:46:
:D

Dat deed ik toch wel beter, alhoewel ik de eerste keer ook kreeg "well Captain Mitchell, if this were a real mission you'd be dead right now!" :P 2e keer was het wel mooi, ik had de Ghosts niet meegenomen en gewoon zelf 2 klojo's gesniperd. Valt een van de 3 alsnog spontaan om van de pijn zodat ze kunnen uitleggen hoe je moet healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doa4 en pgr3 nog te krijgen in alkmaar voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:55:
[...]

Ik heb een half uur over het eerste stukje gedaan :)

Je moet direct in het begin cover nemen, zat een half uur tegen de verkeerde muur aan 8)
Als ik dit zo hoor is dit spel goed voro een hele maand genot ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgen denk ik toch even naar Groningen toe rijden in alle vroegte zodat ik om 10.00 voor de deur sta bij de Mediamarkt, mochten ze 'm er niet hebben rijd ik wel door naar Dimensionplus en bij het ergste geval moet ik dan nog door naar Nedgame.

Iemand nog tips voor spellen, ik zat te denken aan Call of Duty 2, Gotham Racing en/of Oblivion, maar die laatste is nog niet uit volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:01:
Ik zal morgen denk ik toch even naar Groningen toe rijden in alle vroegte zodat ik om 10.00 voor de deur sta bij de Mediamarkt, mochten ze 'm er niet hebben rijd ik wel door naar Dimensionplus en bij het ergste geval moet ik dan nog door naar Nedgame.

Iemand nog tips voor spellen, ik zat te denken aan Call of Duty 2, Gotham Racing en/of Oblivion, maar die laatste is nog niet uit volgens mij..
Die laatste is nog niet uit... vraag bij dimensionplus of nedgame anders naar gebruikte spellen scheelt je 15 eu... en ze doen het toch wel :9 Als je @ MM in groningen(westerhaven neem ik aan) een jongen met blond haar en krullen heel gepasioneerd de xbox 360 ziet bekijken ben ik het >:)
(als voetbal niet doorgaat.. anders ga ik lekker voetballen!)

Alleen jongens hoelang doen jullie met 1 game(hoeveel tijd spendeer je eraan voordat ie uit is)
Want mijn zakgeld ( ja daar leef je van als 15 jarige ) staat het niet toe elke maand een nieuwe game te halen... :o heb op dit moment wel genoeg geld voor games hoor.. maar met een blik richting de toekomst

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben enorm in dubio door alle positieve verhalen die ik over GR:AW hoor en de trailers die ik gedownload heb... Ik ben al eerder positief door jullie overtuigd met CoD2, dus wat denken jullie: levert GR:AW deze niet-altijd-even-grote-shooter fan ook zoveel plezier op als CoD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:06:
[...]

Die laatste is nog niet uit... vraag bij dimensionplus of nedgame anders naar gebruikte spellen scheelt je 15 eu... en ze doen het toch wel :9 Als je @ MM in groningen(westerhaven neem ik aan) een jongen met blond haar en krullen heel gepasioneerd de xbox 360 ziet bekijken ben ik het >:)
(als voetbal niet doorgaat.. anders ga ik lekker voetballen!)

Alleen jongens hoelang doen jullie met 1 game(hoeveel tijd spendeer je eraan voordat ie uit is)
Want mijn zakgeld ( ja daar leef je van als 15 jarige ) staat het niet toe elke maand een nieuwe game te halen... :o heb op dit moment wel genoeg geld voor games hoor.. maar met een blik richting de toekomst
Zal het morgen in de gaten houden, maar wee je gebeente als je morgen voor mijn neus zo'n übergeile xbox360 premium doos weggraaid.. :P

En wees blij dat je niet zo vaak een spel kunt kopen, ik heb zelf ervaren dat als je op regelmatige basis een nieuw spel koopt je minder plezier beleeft aan de spellen die je al had. (wijsheis huh ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:06:
Kies een game met een goede MP Live ondersteuning en de replay waarde ver-tigvoudigd. Ik speel bijv. PGR3 al vanaf de release, en die blijf ik minstens nog actief spelen tot de volgende grote racetitels komen in mei/juni (resp. MotoGP06 en TDU). Al met al dus een geweldige investering geweest... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voortaan wel naar alkmaar toe. Hou niet van onzekerheid zoals bij gcshop... is nu al de tweede keer dat ze te laat leveren. Beide keren konden ze er natuurlijk niks aan doen, maar goed ik zit nu wel zonder spel. Eerste keer problemen met leverancier en nu een tekort.

Moet wel toegeven dat ik wat laat had besteld (dinsdagavond, woensdag geld bij hun binnen).

Nu hoop ik dat ik hem morgen binnen heb. Status is zonet veranderd naar verzonden, nadat ik had gezegd dat ik mijn bestelling wilde annuleren. Gister vroeg ik namelijk al of ze hem deze week nog konden leveren. Hij zei vandaag gaat hij nog op de post, uiteindelijk dus niet gebeurd. Waarom ze het zijn vergeten ik weet het niet, misschien een foutje, vergeten, liegen?? Ik denk het laatste. In november had ik bf2:sf besteld (mijn eerste bestelling daar) en ik vroeg op een normale manier of het spel niet wat eerder op de post kon, dynabyte was ze namelijk ook al aan het uitleveren. Geen antwoord, maar status wel naar verzonden. Dat was dinsdag, pas die vrijdag kreeg ik hem binnen.

Ze lijken wel wat losjes met de verzonden knop om te gaan. Ik ga er dan ook niet vanuit dat ik hem morgen al heb. Stel dat ze wel een fout maken en jij hebt je spel nog niet ontvangen dan zit jij met het probleem dat je 50 euro armer bent. In plaats van dat ze gewoon de waarheid vertelen, dan weet je wat je kan verwachten. Nu levert het alleen maar frustaties op en verliezen ze er zonder twijfel klanten mee. Als alles vlekkeloos loopt is het een perfecte zaak, maar op het moment dat jouw geld daar ligt en hun het spel niet hebben is het gewoon een rot zaak.

Moet er eerst nog eens goed over nadenken of ik daar ooit nog wat ga bestellen. 45 km heen en terug naar alkmaar heb ik er dan wel voorover. Bovendien heb je het spel dan een paar dagen eerder plus dat het nog goedkoper is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Hmm raar las net op xboxic dat als je een USA gamercard heb dan kan je de ridge racer demo downloaden en anders niet, hoop dat dit een foutje is en geen toekomst muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
harryvos schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:43:
Hmm raar las net op xboxic dat als je een USA gamercard heb dan kan je de ridge racer demo downloaden en anders niet, hoop dat dit een foutje is en geen toekomst muziek.
Maak je toch even een nieuw silver xbox live account met regio USA.
Ok, erg handig en logisch is het niet.
Maar het schijnt te werken :P

[ Voor 11% gewijzigd door AP3X op 10-03-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:09:
[...]

Maak je toch even een nieuw silver xbox live account met regio USA.
Ok, erg handig en logisch is het niet.
Maar het schijnt te werken :P
yep ben hem nu aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:39:
[...]

Zal het morgen in de gaten houden, maar wee je gebeente als je morgen voor mijn neus zo'n übergeile xbox360 premium doos weggraaid.. :P

En wees blij dat je niet zo vaak een spel kunt kopen, ik heb zelf ervaren dat als je op regelmatige basis een nieuw spel koopt je minder plezier beleeft aan de spellen die je al had. (wijsheis huh ;) )
Dank je/u voor dit mooie antwoord... (ik ga uit van u... alle oudere mensen(lees: 20+) vertellen altijd dingen uit ervaring ;) )

Kan ik wat mee! Alleen zal de xbox 360 nog wat langer doen wachten. Heb me vader niet aan een touwtje...
offtopic:
gelukkig niet dan werd ik wel erg lui

Maarja... dat maakt de vreugde als ik hem heb des te groter... kennen jullie behalfe de ea sports games nog leuke spellen die je samen met vrienden kunt spelen? dat vind ik namelijk altijd even leuk beetje samen met een stel vrienden op de bank console spelletjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nog een leuke bug in GRAW :>

Gelukkig was de missie voltooid en hoefde ik alleen nog naar mn Apache te rennen voor extraction. Ik rende en bukte zodat je een slide doet. Toen ik op probeerde te staan bleef de animatie in de buk stand hangen, ik zweefde dus als een soort Zen Boedha over het speel veld richting de chopper. Tja foutje...

Missies zijn overigens wel kort, maar na Normal speel ik ze nog wel een keer op Hard })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn de X360's weer een beetje goed te verkrijgen in de winkels ? op voorraad of moet het besteld worden ofzo?
Ik wou er anders morgen 1 ophalen omdat het wachten op de PS3 mij een beetje te lang duurt :|

[ Voor 6% gewijzigd door ScrooLoose op 10-03-2006 18:45 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:34:
Maarja... dat maakt de vreugde als ik hem heb des te groter... kennen jullie behalfe de ea sports games nog leuke spellen die je samen met vrienden kunt spelen? dat vind ik namelijk altijd even leuk beetje samen met een stel vrienden op de bank console spelletjes spelen.
Perfect Dark Zero, Ghost Recon, Fight Night 3, Project Gotham Racing 3? Zijn er opzich genoeg hoor :)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:43:
Had nog een leuke bug in GRAW :>

Gelukkig was de missie voltooid en hoefde ik alleen nog naar mn Apache te rennen voor extraction. Ik rende en bukte zodat je een slide doet. Toen ik op probeerde te staan bleef de animatie in de buk stand hangen, ik zweefde dus als een soort Zen Boedha over het speel veld richting de chopper. Tja foutje...

Missies zijn overigens wel kort, maar na Normal speel ik ze nog wel een keer op Hard })
Heb ik ook een paar keer gehad nadat ik ergens overheen klom. Overigens vind ik de missies zelf niet kort, gemiddeld doe ik er toch wel 1 tot 1,5 uur over (ben ook geen diehard GR speler).

[ Voor 44% gewijzigd door Wekko306 op 10-03-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Bij bartsmit.nl en bij dixons.nl zijn de premiums nog steeds leverbaar!!

Wordt hij nog thuisgebracht ook..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik vind GR:AW moeilijker als CoD2 |:( Dat terwijl ik CoD2 bijna alles op veteran heb, moet er nog 3 ofzo (submissies) om de laatste achievements te halen en GR op normal, waar ik veel vaker dood ga. Misschien ben ik toch niet zo tactisch ingesteld }:O Maar het spel is echt :9, alleen net als Curry zei, die pop-ups zijn wel irri. En reflectie van ramen klopt ook niet maar boeie, ik kijk er nooit in :+ Multiplayer is echt super, staat bij mij op 1 in lijstje GR, PDZ, CoD2 (die volgorde :P). Trouwens, ik weet niet wie er hier liep te zeuren over lag, maar óf jij hebt nog nooit CoD2 online gespeeld, óf der was iemand je hele internet verbinding thuis aan het belasten zodat jij niks overhield óf de host had gewoon een 256k upload verbinding ofzo, dan maakt het niet uit dat ie uit NL komt ( die zal het wel zijn).

Maarja ga weer GR doen. 1 negatief ding wel, als je een room gaat zoeken met voorkeuren, gaat ie (bij mij) eerst lang zoeken en laat dan in 1 keer de hele lijst met games zien. Zou wel beter zijn geweest als ze gewoon in beeld kwamen als ie ze vond. Daarnaast is het ook wel kut dat je de hele tijd in games komt die bezig zijn 8)7 Zit er ergens een optie waar je dat kan aanpassen? Wat is trouwens die laatste optie met voorkeur game zoeken, van match my game to same packages :? kon niet 1,2,3 in handleiding vinden, staat er vast wel in maar miss weet iemand hier het :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb trouwens vandaag ook nog een goedkoop starterpakket op de kop weten te tikken voor de normale Xbox.. Dit was het pakket met splinter cell voor 30 euro..
Ze zijn er niet heel veel meer, maar als je zoekt kom je er af en toe nog wel 1 tegen..

Heb de code ingevoerd op mijn Xbox 360 en werd zonder problemen geaccepteerd.. Kan ik toch weer een jaartje goedkoop op Live spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmiddag op jullie aanraden inderdaad maar zo'n advanced scart gehaald en dit scheelt inderdaad flink!
Echt haarscherp beeldje nu :D

Hoe hebben de mensen hier met een CRT 100 Hz Breedbeeld TV de PAL settings staan?

PAL 60 lijkt er bij mij iets minder uit te zien... waarschijnlijk doordat de tv dan niet meer op 100Hz draait. Daarom had ik em op PAL50 gezet, maar ik heb het idee dat filmpjes/animaties in games af en toe frames overslaan ofzo. Beetje schokkerig effect.
Erg vreemd.
Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:40:Nu vraag ik me af waar ik in de omgeving van Emmen het complete Xboxpakket kan kopen, dus die van 399,-.
Denk wat internationaler je woont aan de grens, bij de MM in Lingen (Duitsland) liggen altijd een stuk of 8 premiums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
GRAW vind ik in de training missie wel een behoorlijke afknapper. de textures zijn slecht en de anisotrophic filtering staat erg laag. verder erger ik me aan als je omhoog kijkt, dat de rest van het beeld vet donker wordt.

gelukkig dat ik ook even instant action had gekozen en daaruit bleek dat mijn bovenstaande waarnemingen onjuist zijn.

iemand die dit ook opgemerkt heeft?

en heb je ook een andere multiplayer dan alleen coop? ik zou ook graag ff tegen elkaar willen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraagie , heb vandaag 2100 microsoft points gekocht echter als ik de code ingeeft zegt ie , unvalid code. Heeft iemand dit ook een keer gehad en hoe los je dit op ?

Thanks

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Muthas schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:12:
Ik vind GR:AW moeilijker als CoD2 |:( Dat terwijl ik CoD2 bijna alles op veteran heb, moet er nog 3 ofzo (submissies) om de laatste achievements te halen en GR op normal, waar ik veel vaker dood ga. Misschien ben ik toch niet zo tactisch ingesteld }:O Maar het spel is echt :9, alleen net als Curry zei, die pop-ups zijn wel irri.
Ik heb werkelijk nog geen popup gezien in het single player spel, multiplayer heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:57:
Vraagie , heb vandaag 2100 microsoft points gekocht echter als ik de code ingeeft zegt ie , unvalid code. Heeft iemand dit ook een keer gehad en hoe los je dit op ?

Thanks
uitloggen en inloggen werkte bij mij. Iig een beetje klote. Overigens ik hoop voor je dat je hotmail account in nederland is anders moet je eerst een nederlands hotmail account registreren en daarop de punten invullen en de arcade games downloaden die jij wilt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 01:30:
[...]

MCE Extender neemt de display settings over van je 360 dashboard. Zet daar de boel op breedbeeld en je extender is op breedbeeld. Tenminste wel bij mij ;)

Ga ik nu weer verder met GR:AW :P
Ik heb een JVC breedbeeld tv. Als ik de xbox op breedbeeld zet, dan is het dashboard en Mediacenter breedbeeld, maar de live TV is gewoon standaard TV formaat.
Zet ik de xbox op standaard TV formaat, dan is het dashboard en Media Center normaal, maar de live TV past de JVC dan aan als breedbeeld. Heel vaag... iemand hetzelfde>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

harryvos schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:43:
Heeft wss meer te maken met het beperken van bandbreedte. Als je eerst een demo in de US uitbrengt, en een weekje later in Europa, zijn er tenminste niet 2 miljoen downloads in een dag.

Een voordat je denkt dat de US voorloopt: Het is ook al eens andersom geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
aangezien ik geen premium kon vinden heb ik laatst maar een core gekocht maar ik kon geen losse hd's meer vinden dus heb ik (tijdelijk) ff een memostick gehaald...

weet iemand waar ze wel al hd's hebben want ze schijnen nog nergens geleverd te zijn!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bij de mediamarkt in Rotterdam Centrum hingen er afgelopen week nog enkele tientallen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
PWM schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:34:
[...]

Heeft wss meer te maken met het beperken van bandbreedte. Als je eerst een demo in de US uitbrengt, en een weekje later in Europa, zijn er tenminste niet 2 miljoen downloads in een dag.

Een voordat je denkt dat de US voorloopt: Het is ook al eens andersom geweest :)
dat ze nu pas een demo van RR6 uitbrengen is mij een raadsel. ik ga hem zeker wel downloaden maar ik zou hem nooit kopen.
maar een demo is om te kijken of je de game wel echt wilt. en dat is nu een beetje mostert na de maaltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:22:
[...]

uitloggen en inloggen werkte bij mij. Iig een beetje klote. Overigens ik hoop voor je dat je hotmail account in nederland is anders moet je eerst een nederlands hotmail account registreren en daarop de punten invullen en de arcade games downloaden die jij wilt hebben.
Had dus inderdaad een account niet uit nederland , nieuwe aangemaakt werkt nu goed

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:22:
Ik heb trouwens vandaag ook nog een goedkoop starterpakket op de kop weten te tikken voor de normale Xbox.. Dit was het pakket met splinter cell voor 30 euro..
Ze zijn er niet heel veel meer, maar als je zoekt kom je er af en toe nog wel 1 tegen..

Heb de code ingevoerd op mijn Xbox 360 en werd zonder problemen geaccepteerd.. Kan ik toch weer een jaartje goedkoop op Live spelen.. :)
Zo heb ik er ook 2 starterspaketten van 30 euro gekocht. :)
Alleen zie ik vooralsnog geen reden om ze te activeren....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan ze gewoon invoeren, dan wordt je account automatisch verlengd.. Voor hetzelfde geld raak je ze kwijt (zou mij best kunnen gebeuren :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Heeft iemand een tip voor de helicopter missie (missie 2) in GRAW?
Ik kom daar maar niet doorheen.

Ik vind dat de joystick traag reageert t.o.v. COD2 en dat is juist in dit gedeelte van cruciaal belang.

Ander vraagje: zijn er meer die net als ik ervaren dat tijdens het rennen in GRAW het beeld niet helemaal even vloeiende verloopt? (dat merk ik nog sterker wanneer ik door een zoomlens kijk en dan snel rond kijk).

Verder vind ik het jammer dat je de sensivity van de joystick niet kunt instellen in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

ZakHooi schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 09:08:

Ik vind dat de joystick traag reageert t.o.v. COD2 en dat is juist in dit gedeelte van cruciaal belang.
Daar heeft iedereen "last" van, dus je bent niet de enigste "trage" :)
Dit hebben ze denk ik gedaan om het zo realistisch mogelijk te maken. In het echt kun je ook niet met je inzoom-gun super snel richten en kijken...
Ander vraagje: zijn er meer die net als ik ervaren dat tijdens het rennen in GRAW het beeld niet helemaal even vloeiende verloopt? (dat merk ik nog sterker wanneer ik door een zoomlens kijk en dan snel rond kijk).
Heb ik ook. Ik denk dat iedereen dat heeft. Niet echt storend, maar het kon beter. En idd, met de zoomlens merk je het echt goed.
Verder vind ik het jammer dat je de sensivity van de joystick niet kunt instellen in deze game.
Vind ik ook jammer. Maarja, het is nu eenmaal zo. Iedereen heeft hetzelfde, dus je "mist" niets ten opzichte van anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 17-09 15:57
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 01:41:
[...]

Zo heb ik er ook 2 starterspaketten van 30 euro gekocht. :)
Alleen zie ik vooralsnog geen reden om ze te activeren....
Van de week ook een Splinter Cell starterkit op MP overgekocht voor 13 piek. Werkte perfect en ik had het nodig aangezien mijn 1 maand trail al afgelopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:34:
[...]

waarschijnlijk hebben ze voor beide regio's gewoon aparte servers, dat zal dus niet de reden zijn.
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:54:
[...]

dat ze nu pas een demo van RR6 uitbrengen is mij een raadsel. ik ga hem zeker wel downloaden maar ik zou hem nooit kopen.
maar een demo is om te kijken of je de game wel echt wilt. en dat is nu een beetje mostert na de maaltijd
verkoopt waarschijnlijk te slecht. Nu ze zeker weten dat de demo de hoeveelheid aankopen niet meer zal beinvloeden hopen ze op deze manier er nog wat mensen bij te krijgen of juist af te schrikken, want het spel is echt slecht. Even een 360 draaien terwijl je in een scherpe bocht zit geen probleem of als je tegen de kant aan knalt stuiter je weer terug. Niet bepaald mijn spel...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vraagje aan de mensen die via Bol.com GR:AW hadden gekocht. Hebben jullie dit inmiddels al mogen ontvangen??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn bestelling dan toch mogen ontvangen van gcshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:29:
[...]

Ik heb een JVC breedbeeld tv. Als ik de xbox op breedbeeld zet, dan is het dashboard en Mediacenter breedbeeld, maar de live TV is gewoon standaard TV formaat.
Zet ik de xbox op standaard TV formaat, dan is het dashboard en Media Center normaal, maar de live TV past de JVC dan aan als breedbeeld. Heel vaag... iemand hetzelfde>
Ja dat had ik ook :)

Druk op je afstandsbediening een keer op 'info' en druk dan een paar keer op 'zoom' tot je de gewenste 16:9 verhouding hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:22:

Bij welke winkel :O?

Ik kon allen die Halo, en Fifa met 3 maanden gratis vinden. Maar een jaar voor 30 euro is wel lekker he :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
ZakHooi schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 09:08:

hmm snap niet dat er zoveel mensen problemen mee hebben, de enige missie die ik in 1 keer afmaakte, en elke mogelijke target heb geraakt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik zit nu bij een heel lastig stuk met GRAW, moet een hele lange trap op in me eentje,
Dus ik heb geen team bij me . Heb met me hand-gun paar mannetjes neergeschoten die de
trap af komen rennen (dit omdat ik me snipergun bij me heb , en nodig heb) , maar telkens als ik denk dat de kust veilig is, staan er weer een stuk of drie inclusief marksman .

Dit is het stuk nadat ik die missie heb gehaald met die drie bunkers in het vijandelijke kamp, waar je die tanks etc... moet opblazen door er C4 aan te plakken, en waar je support krijgt van je team / RV / Apache .

Trouwens heb ik zelf weinig tot geen moeite gehad met die helikopter missies .
Gedoceerd schieten is mijn advies, want die gun word heet, en voor je het weet kan je niet
meer schieten . dus korte salvo . werkte voor mij perfect .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Bij de 2e missie bij GRAW is het belangrijk dat je vaak inzoomt en niet steeds zit te schieten. Als je constant de trigger ingedrukt houdt raak je weinig, gewoon goed mikken en kort schieten en het is eigenlijk heel simpel.

@ Kundun, die missie bij het kasteel? Gebruik daar gewoon je sniper en pak daarna een machinegeweer van de dode vijanden, zo heb ik het ook gedaan. Nightvision helpt ook wel trouwens.

[ Voor 31% gewijzigd door Wekko306 op 11-03-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Wekko schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:22:
Bij de 2e missie bij GRAW is het belangrijk dat je vaak inzoomt en niet steeds zit te schieten. Als je constant de trigger ingedrukt houdt raak je weinig, gewoon goed mikken en kort schieten en het is eigenlijk heel simpel.

@ Kundun, die missie bij het kasteel? Gebruik daar gewoon je sniper en pak daarna een machinegeweer van de dode vijanden, zo heb ik het ook gedaan. Nightvision helpt ook wel trouwens.
Thnx, zal het eens proberen .

Nog een algemene vraag en opmerking, vind dat microsoft het slim heeft gedaan met
het unlocken van achievements enzo, dat geeft mij die extra drive om spellen ook op
hard te spelen etc... maar heb je nou nog wat aan het unlocken van die achievements ?
En aan een hoge gamer score ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Opzich heb je niks nuttigs aan gamerpoints, het is gewoon leuk om zoveel mogelijk te hebben. Ik vind inderdaad dat het een leuk extra'tje is, al is het wel erg raar verdeeld. In spellen zoals KingKong en NFL is het veel makkelijker om alle gamerpoints te halen dan in GRAW, wat in feite gewoon onmogelijk is.

Nog een tip voor GRAW, wees niet te zuinig met je granaten. Vaak als ik 2 vijanden om een hoekje zie staan gooi ik er even een granaat naartoe. Scheelt soms een hoop leven, en granaten heb je bijna altijd meer dan genoeg.

[ Voor 28% gewijzigd door Wekko306 op 11-03-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

sneaky-fab schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:00:
omg graw is egt mega\

weet iemand of je ook online kan met split screen

want als je xbox live kiest kan je kiezen welke controllers meedoen

kan iemand dit bevestigen ?

liijkt me gaaf om met vrienden splint screen online gaan, lekker veel teamwork !
jah dat zou mogelijk moeten zijn aangezien er achievements zijn voor co-op online

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb net ook de Advanced scart besteld. Had namelijk soms wat problemen met het lezen van instructies in spellen zoals FN3 en GRAW. Zou dit nu opgelost zijn?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 16-09 14:29
Jongens, mijn xbox maakt oppeens wel heel veel herrie :r
Dit heeft hij soms.. maar echt pokke herrie..
Ik heb met me tel eht ff geprobeerdt te filmen.

http://onno.host-masters.net/video-0041.3gp
(sorry voor .3gp maar met converten liep het geluid en beeld niet meer gelijk..)
Geluid wel wta harder zetten,maar dit is toch wel extreem?
Want hij maakt een pokke herrie duuw je je vinger heel zachtjes tegen de dvd lade en dan stopt eht, laat je los begint hij weer met die herrie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

KunDun schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:19:
Ik zit nu bij een heel lastig stuk met GRAW, moet een hele lange trap op in me eentje,
Dus ik heb geen team bij me . Heb met me hand-gun paar mannetjes neergeschoten die de
trap af komen rennen (dit omdat ik me snipergun bij me heb , en nodig heb) , maar telkens als ik denk dat de kust veilig is, staan er weer een stuk of drie inclusief marksman .
Mwah, ik had die sniper omgewisseld met een gun van een gastje die ik daarvoor uit die truck had neergeknald, en heb daarmee de hele missie afgemaakt. Heb je hem eigenlijk niet meer nodig. Volgens mij heeft die gun trouwens ook een zoom (1 keer)
Onno_Devine schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:17:

(sorry voor .3gp maar met converten liep het geluid en beeld niet meer gelijk..)
Want hij maakt een pokke herrie duuw je je vinger heel zachtjes tegen de dvd lade en dan stopt eht, laat je los begint hij weer met die herrie :?
Als ik het zo hoor lijkt het alsof ie loopt te trillen, ik vind mijn xbox ook erg luid, heb ook de 'harde dvd' drive, maar zal is kijken of mijne ook zachter gaat als ik mn vinger erop houdt, denk het niet. Gewoon microsoft bellen denk ik dus

[ Voor 38% gewijzigd door Muthas op 11-03-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 07:03
Onno_Devine schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:17:

Misschien vrij simpele gedacht hoor, maar het kan toch zijn dat er gewoon speling zit tussen de DVD-speler en de rest van het chassis? Is net hetzelfde als de zijpanelen bij mijn computer case. Als je daar eerst tegenaan duwde dan was de herrie weg. Bij mij was het een kwestie van een tapeje tussen deur en chassis maarja bij een xbox, terugbrengen denk ik. Gewoon melden dat de lade los zit. Maarja, moet dat natuurlijk wel het geval zijn.

Kun je niet ff de lade eruit laten komen en dan kijken of er veel speling inzit, in vergelijking met andere CD-spelers, bijvoorbeeld die uit je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Zit net ff wat te lezen over Topspin 2 op http://xbox360.ign.com/articles/691/691889p2.html
En dit word een must buy voor mij , denk dat ik ook Tombraider zal kopen, maar pas na dat ik GRAW heb uitgespeeld denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 16-09 14:29
ja idd, maar hier ga ik niet tapen ik vindt dat het een gewoon goed product moet zijn want gratis is het niet.

Hmm zit vrij veel speling in..
Weer een filmpje: ook vergeleken met de computer zoals je kunt zien, en dat is toch wel een heel verschil (int echt zie je dat heel goed)

http://onno.host-masters.net/video-0042.3gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik wil GRAW online spelen, maar ik heb geen gold abbo. Hoe zit dat met die extra 2 maanden? Moet je dan een heel nieuw email adres aanmaken, en dat daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpel, gewoon een nieuwe xbox live account maken met een ander NET passport ( msn @ adress )

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn DVD weergave is soms haperend vertraagd alsof er ghosting is , heeft daar nog iemand last van.
Dit gebeurt op de meest vreemde momenten en ik heb mijn xbox gewoon aangesloten op een breedbeeld tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb nu al 2x de training van GRAW uitgespeelt maar steeds kan ik geen next mission sellecteren. ook skip training wil niet (is grijs)
verder had ik nog een bug dat je via de map je team ergens moet heen laten gaan. maar hij zij nooit dat het ok was en ik kon de map menu ook niet verlaten, omdat ik het zogenaamd niet had uitgevoerd terwijl ze daar toch echt stonden. de 2e keer lukte het wel.

maarja nu heb ik de training al 2 en half keer gedaan maar als ik de training completed heb kan ik niet verder. en kun je alleen op back drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag, ik kom gewon door de training heen,

dvd is idd sloom alsof ie op low FPS draait

maarja was ook gebrande dvd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:27:
vaag, ik kom gewon door de training heen,

dvd is idd sloom alsof ie op low FPS draait

maarja was ook gebrande dvd

heeft iemand splitscreen online gespeelt met GRAW ?
Gebrande DVD :? heb je een gehackte xbox360 dan?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol , neej, ik wist btw niet dat dat officieel niet "kon"

lord of wars , gebrand 4.7 GB en doet het gewoon alleen "laggy" maar niet super storend

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm net lekker lang GRAW kunnen spelen :*) Wat is het een heerlijk spel. Zeker als je de controls goed doorhebt. Ik voelde me echt een Ghost.

En jongens leuk dat jullie me steeds uitnodigen voor MP, maar ik heb Silver. Binnekort maar eens upgraden, eerst de SP ff rondspelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:42:
lol , neej, ik wist btw niet dat dat officieel niet "kon"

lord of wars , gebrand 4.7 GB en doet het gewoon alleen "laggy" maar niet super storend

kan iemand mn vraag beantwoorden van GRAW ?
Ok..en ja die kan ik beantwoorden. Dat kan gewoon! Ik heb hem gisteravond samen met een vriend online gespeeld CO-OP!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:05:
ik heb nu al 2x de training van GRAW uitgespeelt maar steeds kan ik geen next mission sellecteren. ook skip training wil niet (is grijs)
verder had ik nog een bug dat je via de map je team ergens moet heen laten gaan. maar hij zij nooit dat het ok was en ik kon de map menu ook niet verlaten, omdat ik het zogenaamd niet had uitgevoerd terwijl ze daar toch echt stonden. de 2e keer lukte het wel.

maarja nu heb ik de training al 2 en half keer gedaan maar als ik de training completed heb kan ik niet verder. en kun je alleen op back drukken.
Je moet hem niet via het Mission menu selecteren, maar via New Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AzN_cRzY schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:25:
Vraagje aan de mensen die via Bol.com GR:AW hadden gekocht. Hebben jullie dit inmiddels al mogen ontvangen??
Yep, gisteren al.

Voor de geïnteresseerden, er zijn weer volop zowel Core's als Premium's te koop bij Mediamarkt Arena!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 15:53:
simpel, gewoon een nieuwe xbox live account maken met een ander NET passport ( msn @ adress )

maar hoe zit het nou met split screen online ?

( dan kan ik ff controller kopen )
Ik heb er ook gewoon eentje op me gmail adres :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:44:
[...]
Ok..en ja die kan ik beantwoorden. Dat kan gewoon! Ik heb hem gisteravond samen met een vriend online gespeeld CO-OP!
kan dat dan ook zonder CO-OP, bijvoorbeeld Team elemination ( human vs human ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar, lees hier in een IGN topic dat je ook human vs human met splitscreen kan doen ( online ) en dat het ook in GR2 available was,

en ik lees dat Redstorm bezig is met ingame clansupport !

graw is voor mij het einde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas is gister mijn xbox360 overleden.
Ik startte hem op, en hij deed er erg lang over. Ik kreeg allemaal gekke blokjes in beeld, en een super irritant scherp geluid uit de speakers, zodat ik mij de pleures schrok.

Meteen speakers zachter, en weer rebooten, maar het probleem bleef zich voordoen.
Erg balen, en geen gamen deze aankomende weken, want via de xbox support, werd verteld dat ik hem terug dien te sturen via UPS, en dat hij toch zeker 10 dagen weg zal zijn voor reparatie.

Ik ben benieuwd wat het is...

Xforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen die we hier bijna nog nooit hebben gezien (iig in dit topic) komen nu met hun problemen opzetten, vind je het gek dat het lijkt alsof er veel 360's kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das triest, erg kut voor je !

nu mis je graw , dat zou nie mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het komt maar bij mij hebben alle games geen anti-aliasing.. Ik heb PGR 3, kameo en Ridge racer 6.
Ik draai 720p met de hdtv component kabel.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
ALs je nou gebruik maakt van een nieuwe gamertag ben je toch ook al je achievements kwijt of neem je die mee???

GRAW is echt te vet... Zo mega intens.. Net die missie afgerond op het kasteel.. Je moet inderdaad het geweer van een tegenstander zien te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

en toch ben ik ook blij met Fight Night.. Kan je echt heeeerlijk je agressie mee kwijt :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:00:

GRAW is echt te vet... Zo mega intens.. Net die missie afgerond op het kasteel.. Je moet inderdaad het geweer van een tegenstander zien te krijgen..
Idd, en dan op full automatic zetten. Werkt het beste. Wel jammer dat de checkpoints soms zo gaar zijn. Als je onderweg in dit stuk dood gaat, of je bent boven en je gaat dood. Kan je weer helemaal opnieuw beginnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd geen Anti Alias bij PGR3, maar bij graw wel

het is vaag maar waar

GRAW UBER SPEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:05:
[...]

Idd, en dan op full automatic zetten. Werkt het beste. Wel jammer dat de checkpoints soms zo gaar zijn. Als je onderweg in dit stuk dood gaat, of je bent boven en je gaat dood. Kan je weer helemaal opnieuw beginnen :X
Klopt, dat is inderdaad vaak wel raar. Bij de kasteel missie kon ik trouwens eerst de doorgang naar de Extraction Point niet vinden. Toen ben ik helemaal vluchtend naar het begin van het level gerend (omdat dat ongeveer richting EP is, en op je tactical map lijkt het alsof je op die manier bij je EP kan komen, bleek het gewoon weer bij het kasteel te zijn |:(
Ik moet zeggen dat ik over het algemeen niet veel gebruik maak van mijn squad. Ze schieten vaak zo gigantisch slecht dat ik het werk beter zelf op kan knappen. Ook vind ik het maar raar dat ze soms gewoon maar wat gaan rondlopen nadat ze bij het Go To punt zijn aangekomen, of dat ze soms weigeren daarheen te gaan. Ik stuurde mijn squad een keer ergens heen met Go To, hoorde na 20 seconden 'Area secured Sir!', waarna ze me vrolijk voorbij kwamen rennen en alle 3 werden neergeschoten. Dit gebeurde het vaakst als ik ook een heli of tank tot m'n beschikking had, in levels zonder deden ze meestal wel normaal. De enige tijd dat ik gebruik maak van mijn squad is als ik zo'n irritante VIP moet beschermen, dan stuur ik mijn squad steeds 20 meter voor me uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Wekko306 op 11-03-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is er nog geen Graw topic?

90% van de vragen hier gaat over GRAW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog mensen die last hebben van Connection Errors bij Multiplayer in GRAW?
Meestal kan ik maar 30seconden spelen.. En dan disconnect ie. Of soms kan ik 5min spelen...

Nog iemand problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Soms wel ja. Dan krijg ik iets van 'This game is not available anymore'. Ligt volgens mij aan de host, aangezien iedereen in die game die melding dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bij GRAW heb ik geen FSAA, en ook last van vsync

maar een vraag, hoe spelen julie met graw, met first person of met over shoulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Third person, vind ik een stuk lekkerder spelen en ik heb meer het idee dat het spel 'zo bedoeld is'. Af en toe is het uiteraard ook handig omdat je er een beetje mee om hoekjes kan kijken. Misschien ga ik hem nog een keer doorspelen op Hard, en misschien dan wel first person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

over shoulder :)

Ksta 240e ofzo met automatic rifle in leaderbords lol, speelde per ongeluk altijd op die stand terwijl een normaal rifle gebruikte, bijna niemand doet automatic volgens mij. Nu speel ik zelf ook op rifleman (class dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ik zie al meerdere mensen met de 30 kills before being killed in multiplayer achievement.
is dit mogelijk in co-op mode of moet dit in elimination.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:05:
[...]

Ik deed het anders. De hele tijd gebruik van de sniper+M9 gemaakt. Aan het begin als die truck komt 2 a 3 granaten erop voordat hij stopt, overige enemy's met sniper opruimen(desnoods dwars door zandzakken heen knallen).
Op de trap komen er vijanden op je af, huppa rookgranaat en knallen met de M9, die gasten die bovenaan staan met de sniper dwars door de muur elimineren. Eenmaal boven dwars door tenten schieten met de sniper en overig met de M9.
Dan tussen die bomen en struiken de eerste vijanden met nightvision+sniper opruimen en voordat de truck met vijanden komt snel naar het auto machinegun.
Het stuk met die 2 ADA's had ik ook niet zonder sniper willen doen, gewoon met night vision vijanden opsporen en uitschakelen met sniper. Verderop heb je een ammo box en vanaf daar de sniper gewisseld voor machinegeweer en alles kapot knallen,naar laatste checkpoint en mission complete.
(heb ik nu iets overgeslagen of klopt het zo? Het is al een paar dagen geleden)

Hehe.. mooi spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb de handleiding nog niet gelezen, maar hoe zet je hem op automatisch??

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.