Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Anoniem: 75298 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 10:13:
hey guys kan iemand nog wat info droppen over hoe je avis op je media center kan spelen?
Tis al vaker langs gekomen maar goed,,,,

www.runtime360.com, daar kun je transcode360 dowloaden. Installeren en je bent er klaar voor (als je codecs goed zijn).
Hoe het verder werkt staat in de help-file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:35
Ik heb vorig jaar de splitter van Monster gekocht voor 150 euro.. Tegenwoordig heb ik die niet meer nodig omdat ik nu scart aansluitingen genoeg hebt. Had wel een component splitter nodig, maar die zat gelukkig al op mijn Harmann Kardon receiver.

Afbeeldingslocatie: http://www.hobo.nl/webwinkel/catalog/images/MV3ControlCentre.jpg

De splitter staat nu werkeloos op zolder.. Als iemand intresse heeft hoor ik het wel..

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 26-03-2006 14:57 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/Stand.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/Done.jpg

Mijn 360 :)

Nadat ik die speciale cases op de x05 gezien had wou ik ook zoiets, jammergenoeg hadden ze die dingen al geveild voordat ik het wist, dus tijdje terug besloten om dan maar zoiets zelf te maken voor mezelf, vandaag eerste gedeelte klaar van m'n casemod. Ben erg happy met et resultaat (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
El Gravedigger schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:54:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn 360 :)

Nadat ik die speciale cases op de x05 gezien had wou ik ook zoiets, jammergenoeg hadden ze die dingen al geveild voordat ik het wist, dus tijdje terug besloten om dan maar zoiets zelf te maken voor mezelf, vandaag eerste gedeelte klaar van m'n casemod. Ben erg happy met et resultaat (8>
is dat nou een sticker of glas met een sticker??

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
dikki dik schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:59:
[...]

is dat nou een sticker of glas met een sticker??
>:) Precies het effect wat ik wou.

Geen van beide, tis geen glas maar ook geen sticker. Tis een soort transparante film waar ik het opgezet heb, die blijft zelf zitten, geen lijm oid. Ik kan em er zo vanaf halen en er weer opdoen. Dus mocht er iets gebeuren met m'n 360 dan kan ik et er zo afhalen, geen geshit met m'n garantie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Het is best wel vervelend dat de verkrijgbaarheid zelfs van games nog te wensen overlaat... althans als je een gewone winkel in de binnenstad oid binnenstapt. Zowel gisteren als vandaag wat winkels afgegaan (frs, bart smit, dixons, media markt, e-plaza) om Oblivion te bemachtingen maar nergens. Niet de gewone en ook niet de CE. De versie voor de PC ligt bijna overal in overvloed. Ook bijvoorbeeld games als GRAW zie je maar weinig/niet in de schappen liggen. Om maar niet te spreken van NHL 2K6, die zie je helemaal nergens...

Ik bedoel zo moeilijk kan het toch niet zijn om wat games te distribueren? Of leggen de winkels gewoon weinig op voorraad omdat de consoles zelf er ook weinig zijn?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-06 13:54

Yuco

Womanizer!

Mijn x360 vertoont kuren en moet dus opgestuurd worden. Ik moet mijn harde schijf meesturen. Nu bestaat dus de mogelijkheid dat ik een nieuwe console en harde schijf terug krijg. Dat zou betekenen dat ik al mijn save games kwijt ben. Is er een manier (naast het kopen van een memory card) op mijn save games te backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
Nee dat is er niet, ik heb hetzelfde probleem namelijk. Kheb vandaag bij een vriend mijn (speciaal hiervoor aangeschafte) memory card volgegooid met mijn savegames. Alleen de savegame van DOA4 wil niet kopieren:S iemand anders hier ook last van gehad?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Yuco, Helaas, ik heb hetzelfde probleem, en je krijgt zeker een lege harde schijf (aldus MS medewerker). Nouja, heb ik iig weer wat te doen, savegames zijn voor mietjes ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 08:50

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Yuco schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:27:
Mijn x360 vertoont kuren en moet dus opgestuurd worden. Ik moet mijn harde schijf meesturen. Nu bestaat dus de mogelijkheid dat ik een nieuwe console en harde schijf terug krijg. Dat zou betekenen dat ik al mijn save games kwijt ben. Is er een manier (naast het kopen van een memory card) op mijn save games te backuppen?
misschien dat je hier wat aan hebt Xplorer360 met dit progje kan je alles backuppen van je 360hd
hier te vinden http://www.360gamesaves.com/

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

SV3NNER schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:20:
[...]

misschien dat je hier wat aan hebt Xplorer360 met dit progje kan je alles backuppen van je 360hd
hier te vinden http://www.360gamesaves.com/
Zoek ff in dit forum op 'Sata'. Het bovenstaande progje in combinatie met die Sata adapter kun je je HDD backuppen op de PC, probleem is alleen dat deze momenteel niet leverbaar is.

EDIT:
Dit is de link naar de desbetreffende webshop http://360sata.com/store/product_info.php?products_id=28

[ Voor 16% gewijzigd door Xander84 op 26-03-2006 19:43 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Weet iemand hoe het mogenlijk is om met transcode AC3 bestanden te streamen?
Als ik bijvoorbeeld een HR-HDTV.AC3 serie wil kijken kan hij dat niet streamen :( ook heb ik wat dvdrips met ac3 en die werken ook niet...

Ik heb zo een codec pack met ac3 codec ook geinstaleerd, maar het streamen lukt niet :(
Is dit wel mogenlijk, en weet iemand hoe?

Anders wordt het maar is tijd om een hdmi kabel voor me HDTV naar me computer te kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Gully schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:20:
Het is best wel vervelend dat de verkrijgbaarheid zelfs van games nog te wensen overlaat... althans als je een gewone winkel in de binnenstad oid binnenstapt. Zowel gisteren als vandaag wat winkels afgegaan (frs, bart smit, dixons, media markt, e-plaza) om Oblivion te bemachtingen maar nergens. Niet de gewone en ook niet de CE. De versie voor de PC ligt bijna overal in overvloed. Ook bijvoorbeeld games als GRAW zie je maar weinig/niet in de schappen liggen. Om maar niet te spreken van NHL 2K6, die zie je helemaal nergens...

Ik bedoel zo moeilijk kan het toch niet zijn om wat games te distribueren? Of leggen de winkels gewoon weinig op voorraad omdat de consoles zelf er ook weinig zijn?
NHL 2k6 is ook nog niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

oh, ik dacht dattie 10-3 gereleased was :o anyway...toch mis ik nog rekken vol games in de winkels ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-06 20:53
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:57:
[...]

Denk je? probeer het maar eens uit.
Ik had hetzelfde probleem met de synchronisatie van het geluid en dat het beeld soms schokkerig was, nadat ik de 360 op Pal 50 gezet had heb ik totaal geen problemen meer.
Trouwens het is hier vaker langs geweest in dit topic.
Dus eerst even iets proberen en dan nadenken voor je hier iets post! ;)

......
Inderdaad vaker langs geweest... Maar ook dat de pal 50/60 setting het zeker niet in alle gevallen oplost... De xbox 360 DVD player lijkt gewoon erg brak (software?)

Eindelijk COD2 uitgespeeld (op hardened); Wat een supergame. Erg lang geleden dat ik uberhaupt een game echt uitgespeeld heb; kennelijk vond ik hem erg leuk ;)

Laatst Oblivion en Perfect Dark gescoord. Ik ga denk ik toch maar eens stoppen met op zomaar games kopen... Perfect Dark valt ronduit tegen. Zo geweldig als ik Kameo vindt van Rare, Perfect Dark boeit me na twee levels al niet meer....

Maar weer verder met CoD op veteran dan :) En natuurlijk Geomety Wars... inmiddels 800K gepasseerd, begin het eindelijk een beetje in de vingers te krijgen.

Ruilen is, net als andere handels praktijken, niet toegestaan op GoT

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-03-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:20
mooie xboxkast, moet ik ook maar es wat mee gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Ruilen is, net als andere handels praktijken, niet toegestaan op GoT

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-03-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:30
project dark zero vond ik ook erg tegen vallen :( Vanmiddag ff uitgespeeld zodat ik dat gehad heb maar denk dat ik hem nu niet meer aanraak. Ivm cod en graw vind ik de besturing ook behoorlijk klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33
Anoniem: 128052 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:44:
Weet iemand hoe het mogenlijk is om met transcode AC3 bestanden te streamen?
Als ik bijvoorbeeld een HR-HDTV.AC3 serie wil kijken kan hij dat niet streamen :( ook heb ik wat dvdrips met ac3 en die werken ook niet...
Dit is mij wel gelukt. Heb alleen ffdshow geinstalleerd (met alle audio-opties UIT) en AC3Filter voor het geluid. De rest is in het Engels, want dat heb ik op een ander forum al eens gepost :)
1. I've set AC3 Filter (1.01a) to the 3/2+SW 5.1 channels profile
2. To increase the volume I've set the master gain to max. (20) and the voice and surrounds gains to 10
3. I edited the Transcode 360 16x9 profile to use the Windows Media Audio 9.1 Professional codec
4. I set the audio format to 384 kbps, 48 kHz, 5.1 channel 24 bit CBR

I also set the video resolution to 3500K bps (giving a total of 3893 Kbps).

And since I'm using it mostly for US TV-shows, I've set the frame rate to 23.976 fps.

My P4 3.2 HT Ghz that does the transcoding runs at about 60% now (on both logical CPU's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ok bedankt zal het is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter