Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:51
Reconhell schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:46:
Wat is het verschil tussen deze:
http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=
en deze:
http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=
allebei even duur, en verschillen qua uiterlijk nog wat.

EDIT: Ene is voor xbox 1 en de ander voor xbox360? maar welke dan?
Bovenste link is voor 360 staat er ook onder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Argh, problemen!
Vanmiddag een Originele MS HD VGA cable gekocht voor mn 22" CRTtje om morgen in HD kwaliteit van Oblivion te genieten loopt de xbox telkens vast na enkele momenten gespeeld te hebben. Je hoort een hard geluid (bliep) en het beeld bevriesd. De xbox zelf reageert nog (aan/uit, dvd lade open werkt gewoon) alleen het beeld is bevroren en het geluid is uit :( Met mijn standaard componentkabel en mn advanced scart kabel heb ik nergens last van...

Wie helpt mij?

[ Voor 14% gewijzigd door D4V3 op 23-03-2006 19:00 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Mr Magic schreef op zondag 19 maart 2006 @ 01:18:
[...]

Er bestaat een alternatieve kabel van Joytech die zowel RGB-SCART als S-Video aansluitingen heeft. Deze heb ik ook en werkt uitstekend. Er wordt zelfs nog een optisch kabeltje voor je digitale geluid bij geleverd.
Hebbes. 't Was het laatste exemplaar van alledrie de Dixons filialen in Groningen, maar ik heb 'm te pakken gekregen. Nu alleen nog m'n Xbox 360... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
Devil N schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:11:
[...]

Hebbes. 't Was het laatste exemplaar van alledrie de Dixons filialen in Groningen, maar ik heb 'm te pakken gekregen. Nu alleen nog m'n Xbox 360... :P
:D :D Heb je m'n berichtje over Wehkamp gezien? 10% korting t/m a.s. zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
D4V3 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:58:
Argh, problemen!
Vanmiddag een Originele MS HD VGA cable gekocht voor mn 22" CRTtje om morgen in HD kwaliteit van Oblivion te genieten loopt de xbox telkens vast na enkele momenten gespeeld te hebben. Je hoort een hard geluid (bliep) en het beeld bevriesd. De xbox zelf reageert nog (aan/uit, dvd lade open werkt gewoon) alleen het beeld is bevroren en het geluid is uit :( Met mijn standaard componentkabel en mn advanced scart kabel heb ik nergens last van...

Wie helpt mij?
Ik heb dus precies hetzelfde gehad paar dagen geleden(check mijn posts). Ik gebruik echter wel de normale kabel van de premium. De xbox is kapot, dus heb ik met helpdesk gebeld en UPS papieren nu al in de bus liggen. Ik dacht eerst: " oh het gaat wel over, omdat hij gewoon opstart" maar gister kreeg ik een rood lampje in de ring of light en de xbox deed niets meer...:(

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
pfew, dacht ik toch even het einde van mijn 360 te hebben gezien,
net probeerde ik met de advanced scart nog een keer en toen liep ie ook vast!
toen mn xbox en adapter maar eens ergens anders neergelegd en nu nergens meer last van!
Waarschijnlijk veroorzaakt al dat HD geweld toch wat meer warmte... gelukkig is het nix ergs :)

ARGH, zit ik net ff GRAW te spelen, kolereherrie uit de speakers, beeld met vage strepen er door heen en hij doet helemaal nix nakkes nada meer. Ik uit en weer aan, red ring of light! argh! snel mn advanced scart er weer in en ik kan weer zonder problemen verder... Nog maar eens getest door mn xbox op het balkon te zetten voor extra cooling maar het mocht niet baten, weer een vastloper met de vga hd cable :'(

Morgen support maar eens bellen, maar mn doos gaat pas weg als ik oblivion zat ben! dan maar op low-def ;)

[ Voor 45% gewijzigd door D4V3 op 23-03-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Mr Magic schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:17:
[...]

:D :D Heb je m'n berichtje over Wehkamp gezien? 10% korting t/m a.s. zondag...
Die 10% korting heb ik niet echt nodig, kijk maar :). Het enige punt is dat ik nog een tijdje op m'n 360 zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98326

Mr Magic schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 08:34:
TIP: Wehkamp geeft nu 4 dagen lang 10% korting op hun gehele assortiment.

Premium is daar nu 359,99 en Core 269,99, beide direct leverbaar zeggen ze.

Voor games helaas niet zo interessant, want hun normale prijzen zitten te hoog.
Bedankt ! dit heeft me net over de streep getrokken.
Zojuist een xbox360 premium + extra wireless controller + PGR3 besteld.

Kan niet wachten totdat ie binnen is :9~ (volgens wehkamp morgen al !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:41
Shiverzz schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:18:

Sweet ! :Y)
offtopic:
ik baal alleen dat The Soprano’s nog niet in HD beschikbaar zijn…

.
offtopic:
lol dan zoek jij niet goed ;)

Morgen Battlefield ben benieuwd :D , zeker nog geen exacte tijd dat hij te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Heb voor tijdelijk vermaak gisteren Marble Blast Ultra aangeschaft op de markt. :+

Maar t*ring die Advanced levels zijn echt hard moeilijk. Als je die in par time kan halen ben je echt een held met stalen zenuwen.

Morgen TES4 _/-\o_

Is overigens nog een gameplay trailer te downen van Oblivion op de markt. Dit zijn alle countdown trailers achter elkaar...The Gates Have Opened
(voor diegene die hem nog niet hadden gezien.)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 23-03-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

M'n zoon heeft hem vandaag even meegenomen van zijn werk, en ik kan je vertellen dat het een bloedmooie game is, wat een grafische pracht.
Het is niet mijn genre maar voor iedere RPG liefhebber is deze game een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik ben van plan om binnekort een Xbox360 aan te schaffen en ben dan ook van plan om gebruik te maken van Xbox Live. Nu heb ik echter een probleem, ik heb thuis een (wireless) router met 4 porten, en alle 4 zijn ze bezet.

De oplossing zou zijn om een wireless bridge te kopen en die aan te sluiten op de Xbox, maar aangezien een switch stuk goedkoper is zou ik liever daar van gebruik maken.

Gaat het gewoon werken met Xbox live als ik er een switch tussen hang en daar mijn pc en Xbox op aansluit?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Waarom niet? Ik vraag me af waarom je een switch wil kopen als je niet weet dat die juist voor dit soort gevallen geen problemen opleveren :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-06 15:38
is er eigenlijk een tijd bekend wanneer die demo uitkomt?
of is ie er al :Y)
(bf2mc that is)

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2006 10:45 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

djmantri schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:44:
(bf2mc that is)
ben ook beniewd! we zullen zien

ps waarom staat farcry niet in de release lijst op de front page?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Bleh, mn xdoos moet terug naar MS voor reparatie,
Hij loopt telkens vast met de VGA kabel :'(
Ik laat hem maandag wel ophalen dan kan ik iig een paar dagen van oblivion genieten voor ik hem een week moet missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

kan iemand mij vertellen waarom die kloote the outfit demo maar blijft zeuren om dat ik geen 50 hz moet instellen maar 60 hz terwijl ik een componentkabel gebruiken en het dus ook niet kan veranderen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
djmantri schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:44:
(bf2mc that is)
Vraag me af of ie vandaag komt, MS heeft namelijk expliciet aangegeven geen demo's te releasen op vrijdag wegens het feit dat ze in de opvolgende dagen nogal weinig QA-team aanwezig hebben mocht er iets mis gaan. DICE en EA waren on the other hand weer erg ondubbelzinnig over vandaag, dus tja.

Als ie komt is het meestal in de middag PST (aka RMT - Redmond Mean Time), reken op 22:00 's avonds hier.
darkphoenix schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:54:
kan iemand mij vertellen waarom die kloote the outfit demo maar blijft zeuren om dat ik geen 50 hz moet instellen maar 60 hz terwijl ik een componentkabel gebruiken en het dus ook niet kan veranderen.
Known issue, demo checkt gewoon verkeerde settings. Je moet dus het ding met composiet of SCART even aansluiten, dan op 60Hz zetten, en dan terugschakelen op component.

[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 24-03-2006 12:33 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164079

curry684 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:32:

Known issue, demo checkt gewoon verkeerde settings. Je moet dus het ding met composiet of SCART even aansluiten, dan op 60Hz zetten, en dan terugschakelen op component.
Je kan ook gewoon even het HDTV knopje op de kabel omzetten en dan de setting aanpassen en het knopje weer terug schuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 19:00
Even de standaard kabel aansluiten of op SD mode zetten, en je settings op 60Hz spelen. Om een of andere reden blijft hij naar de Pal settings kijken ookal maakt dat in HD niks meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Je kunt nu via Microsoft gratis XNA downloaden.
XNA™ Build is a tool and set of technologies which will help game studios manage the growing complexities of their game content builds.

XNA Framework is an exciting new development and execution environment which will allow game developers to more easily create games which run on the Microsoft Windows and Xbox 360 platforms.
Heb geen idee wat je hier allemaal mee kunt doen... :o (wilde het nieuws toch even melden)
Maar schijnt handig te zijn voor de ontwikkeling van homebrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anoniem: 128500 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:51:
Je kunt nu via Microsoft gratis XNA downloaden.

[...]

Heb geen idee wat je hier allemaal mee kunt doen... :o (wilde het nieuws toch even melden)
Maar schijnt handig te zijn voor de ontwikkeling van homebrew.
niet echt. wat ik hierover begreep is dat je het wel kan ontwikkelen maar bij de 360 moet het digitaal ondertekent worden om het te laten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door crzyhiphopazn op 24-03-2006 13:09 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

AzN_cRzY schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:01:
[...]...bij de 360 moet het digitaal ondertekent worden om het te laten werken.
Zou je dat kunnen omzeilen met de firmware hack? (mocht die ooit uitkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Anoniem: 128500 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Dit zou dus een softmod zijn voor de 360. Dat gaat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren als het uberhaupt mogelijk is.

Ik zou zelf wel een chip willen hebben ALLEEN om mn MP3's en mn anime te kunnen beluisteren/bekijken vanaf mn 360 HDD. Misshcien dat microsoft dat gelukkig misschien doet in de toekomst.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Laatst online: 19:20

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ik zou zelf wel een chip willen hebben ALLEEN om mn MP3's en mn anime te kunnen beluisteren/bekijken vanaf mn 360 HDD. Misshcien dat microsoft dat gelukkig misschien doet in de toekomst.
Hoef je het ilegale pad niet voor op hoor, kan gewoon als je je 360 gebruikt in combinatie met een MCE2005 machine, en dit proggie voor de Xvid en Divx Streaming ..

Works like a charm
Xbox360 met je MCE2005 machine is sowieso een killer combination .. dat ik OOIT zonder heb kunnen leven :-)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

CyCLoNe schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:43:
[...]

Hoef je het ilegale pad niet voor op hoor, kan gewoon als je je 360 gebruikt in combinatie met een MCE2005 machine, en dit proggie voor de Xvid en Divx Streaming ..

Works like a charm
Xbox360 met je MCE2005 machine is sowieso een killer combination .. dat ik OOIT zonder heb kunnen leven :-)
Hey dat proggie kende ik nog niet om DIVX af te spelen. Misschien dat dit beter werkt wanneer je een stream pauzeert. Transcode360 verliest de stream dan na verloop van tijd.

ff proberen dus :)

En ik ben het helemaal met je eens dat de combo XB360 en WXP MCE2005 is geweldig. Blij dat ik het allemaal heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
argh, Xbox helpdesk neemt veel te snel mensen aan die er niets van snappen.
Vanochtend goed gesprek gehad met een gast die er veel vanaf wist, die kwam tot de conclusie dat mn xbox kapot was en niet de kabel en dat hij opgehaald moest worden bij mij voor reparatie, alleen ik had het serienummer niet bij de hand dus moest ik later even terugbellen met het serienummer. Ik dus net terugbellen krijg ik een of ander dom blontje (met een t ja, zo dom) aan de lijn. Ik geef mn ticketnummer en het eerste wat ze vraagt: "VGA, wat is dat voor spel?", toen had ik al zoeits van ok, wat doe jij daar? en toen werd het nog mooier, "Waarom koop je dan een nieuwe kabel als de oude goed werkt?" argh@! Ik zeg "Die kabel kan weinig mee mis zijn, het beeld is goed, het geluid is goed, alleen de xbox loopt vast, ik denk dat hij te warm wordt van HD kwaliteit beelden uitrekenen ", "ja als u het zo bekijkt kunt u wel eens gelijk hebben, maar u moet toch eerst de kabel gaan ruilen". Uiteindelijk moest ik toch maar mijn kabel gaan ruilen bij de winkel en als dat niet zou helpen dan moest de xbox opgehaald worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45234

Ik straks uit me werk even een xbox360 aanschaffen, maar hoe zit het met de beschikbaarheid van premium console op dit moment. Want een paar maanden geleden was dat ding nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Wil er nog iemand een gesealed (in verpakking) exemplaar van GRAW ruilen tegen Burnout: Revenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anoniem: 38669 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:06:
Hey dat proggie kende ik nog niet om DIVX af te spelen. Misschien dat dit beter werkt wanneer je een stream pauzeert. Transcode360 verliest de stream dan na verloop van tijd.
Laat ff weten of dat beter werkt. Ben ook wel benieuwd. :)
Ik zie trouwens dat je ook FFWD en RWD kunt configureren...zou ook welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 08:09
Anoniem: 45234 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:20:
Ik straks uit me werk even een xbox360 aanschaffen, maar hoe zit het met de beschikbaarheid van premium console op dit moment. Want een paar maanden geleden was dat ding nergens te krijgen.
zit nu wel goed denk ik.. ik ga er morgen eindelijk 1 halen.. na veel gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648

Kan iemand die burnout heeft gekocht mij vertellen of hij in het nederlands of engels is. Want bij de normale xbox versie was alles in slecht nederlands en geen optie om te switchen naar engels. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Anoniem: 6648 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:41:
Kan iemand die burnout heeft gekocht mij vertellen of hij in het nederlands of engels is. Want bij de normale xbox versie was alles in slecht nederlands en geen optie om te switchen naar engels. :/
engels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
weet iemand hoe duur oblivion bij de mediamarkt is (in alkmaar)

[ Voor 12% gewijzigd door dikki dik op 24-03-2006 14:47 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:47
Vraagje. Heb een 360 en windows xp prof. Zou deze windows xp prof wel willen veranderen naar MCE 2005. Echter ontwikkel ik ook in vs2005 enzo. Ook speel ik redelijk wat PC spellen (CS : Source). Werken deze (of andere) programma's net zo goed op MCE 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cvs79 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:53:
Vraagje. Heb een 360 en windows xp prof. Zou deze windows xp prof wel willen veranderen naar MCE 2005. Echter ontwikkel ik ook in vs2005 enzo. Ook speel ik redelijk wat PC spellen (CS : Source). Werken deze (of andere) programma's net zo goed op MCE 2005?
Ik denk niet dat je daar veel problemen mee zult hebben aangezien MCE2005 een opgeleukte versie is van Windows XP Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiverzz schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:29:
[...]

Laat ff weten of dat beter werkt. Ben ook wel benieuwd. :)
Ik zie trouwens dat je ook FFWD en RWD kunt configureren...zou ook welkom zijn.
Nou, ik krijg het niet werkende. Elke keer als ik een stream wil starten dan krijg ik de melding:

E3: An attempt to aquire a network resource failed.

De HELP-file vertelt hier niets over dus het houdt bij mij nu op. Als er iemand is die tips hierover heeft dan lees ik het wel.
Voorlopig voor mij dus Transcode360, dan maar geen vooruit spoelen en lange pauzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4V3 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:14:
argh, Xbox helpdesk neemt veel te snel mensen aan die er niets van snappen.
Vanochtend goed gesprek gehad met een gast die er veel vanaf wist, die kwam tot de conclusie dat mn xbox kapot was en niet de kabel en dat hij opgehaald moest worden bij mij voor reparatie, alleen ik had het serienummer niet bij de hand dus moest ik later even terugbellen met het serienummer. Ik dus net terugbellen krijg ik een of ander dom blontje (met een t ja, zo dom) aan de lijn. Ik geef mn ticketnummer en het eerste wat ze vraagt: "VGA, wat is dat voor spel?", toen had ik al zoeits van ok, wat doe jij daar? en toen werd het nog mooier, "Waarom koop je dan een nieuwe kabel als de oude goed werkt?" argh@! Ik zeg "Die kabel kan weinig mee mis zijn, het beeld is goed, het geluid is goed, alleen de xbox loopt vast, ik denk dat hij te warm wordt van HD kwaliteit beelden uitrekenen ", "ja als u het zo bekijkt kunt u wel eens gelijk hebben, maar u moet toch eerst de kabel gaan ruilen". Uiteindelijk moest ik toch maar mijn kabel gaan ruilen bij de winkel en als dat niet zou helpen dan moest de xbox opgehaald worden...
Had je dan niet tegen die muts kunnen zeggen dat je dat al geprobeerd had??? 8)7 Kan ze toch niet controleren en had je morgen een mooie doos van UPS thuis gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Ja, heb nog een keer gebeld nadat hij nog een keer was vastgelopen met de originele scart kabel (koop je een VGA kabel voor oblivion, werkt ie niet, heb je oblivion binnen is je xbox kapot met welke kabel dan ook :S) en nu komt de UPS hem ophalen en krijg ik een nieuwe met weer een lege *godverdomme* harde schijf...

Speciaal een vrije dag genomen voor oblivion en heb er wel 10 hele minuten van mogen genieten, wat moet ik nu doen dit weekend :'(

[ Voor 18% gewijzigd door D4V3 op 24-03-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Speciaal een vrije dag genomen voor oblivion en heb er wel 10 hele minuten van mogen genieten, wat moet ik nu doen dit weekend :\'(
In de Mediamarkt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
weet iemand hoe duur oblivion bij de MM in alkmaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37090

Net zo duur als bij MM in Groningen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 37090 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:37:
Net zo duur als bij MM in Groningen denk ik :P
hehe :p

gelukkig niet, in alkmaar zijn ze goedkoper, maar hoe goedkoop ze deze keer zijn dat vraag ik me dus af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Hmmmm, ik zit erg te twijfelen of ik Oblivion nou moet kopen of niet...

Er is zo'n ophef over dat geen slecht spel kan zijn. Alleen loop ik tot nu toe totaal niet warm voor de game. Ik heb er 1 en ander over gelezen maar ik snap nogsteeds niet wat dit spel nou ZO speciaal maakt. Okee het spel is erg groot. Veel verschillende quests enzo. Maar is dat nou alles ?

Ik ben niet echt een groot rpg fan maar ik heb me vroeger altijd goed vermaakt met bv de eerdere delen van FF en Breath of Fire.. Is dat genoeg om een spel als Oblivion ook te kunnen waarderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:52:
Hmmmm, ik zit erg te twijfelen of ik Oblivion nou moet kopen of niet...

Er is zo'n ophef over dat geen slecht spel kan zijn. Alleen loop ik tot nu toe totaal niet warm voor de game. Ik heb er 1 en ander over gelezen maar ik snap nogsteeds niet wat dit spel nou ZO speciaal maakt. Okee het spel is erg groot. Veel verschillende quests enzo. Maar is dat nou alles ?

Ik ben niet echt een groot rpg fan maar ik heb me vroeger altijd goed vermaakt met bv de eerdere delen van FF en Breath of Fire.. Is dat genoeg om een spel als Oblivion ook te kunnen waarderen ?
FF en dergelijken zijn een heel ander soort RPG dan Oblivion. Als je dat soort RPGs leuk vindt, dan wil dat nog niet betekenen dat je deze ook leuk zal vinden.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37090

dikki dik schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:44:
[...]

hehe :p

gelukkig niet, in alkmaar zijn ze goedkoper, maar hoe goedkoop ze deze keer zijn dat vraag ik me dus af :9
Eén telefoontje naar MM Alkmaar en je weet het antwoord, toch? Doe ik ook vaak, prijzen staan niet op hun site, maar info willen ze over de telefoon wel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Perfect_Cell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:57:
[...]

FF en dergelijken zijn een heel ander soort RPG dan Oblivion. Als je dat soort RPGs leuk vindt, dan wil dat nog niet betekenen dat je deze ook leuk zal vinden.
Dacht ik al. Volgens mij is dit het type RPG wat ik in die tijd ook al niets vond. Ach scheelt me weer 60 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 98326 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:10:
[...]

Bedankt ! dit heeft me net over de streep getrokken.
Zojuist een xbox360 premium + extra wireless controller + PGR3 besteld.

Kan niet wachten totdat ie binnen is :9~ (volgens wehkamp morgen al !)
Komen ze er nu pas mee :(
Heb nog vorige week bij wehkamp besteld en alles al binnen gehad :( :( Had me bijna 100 euro bespaard om nog een week te wachte |:(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Anoniem: 6648 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:41:
het slechte nederlands kan je ook weer kiezen :D
en volgens mij zit er ook een nieuwe level bij die bij de gewone xbox versie niet bij zit...
en een paar dingen zijn ook anders...zoals die crash gebeuren....hoef je maar 1 keer op A te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Works like a charm
Dit is STREAMEN. Ik wil het opslaan op mn HDD en van daaraf afspelen -> 360 Standalone op een TV en zo me naruto , bleach en andere animes afspelen.
Net zoals bij xbox 1 met XBMC (ofzo??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzN_cRzY schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:49:
[...]

Dit is STREAMEN. Ik wil het opslaan op mn HDD en van daaraf afspelen -> 360 Standalone op een TV en zo me naruto , bleach en andere animes afspelen.
Net zoals bij xbox 1 met XBMC (ofzo??)
Neuh, gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
D4V3 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:21:
Ja, heb nog een keer gebeld nadat hij nog een keer was vastgelopen met de originele scart kabel (koop je een VGA kabel voor oblivion, werkt ie niet, heb je oblivion binnen is je xbox kapot met welke kabel dan ook :S) en nu komt de UPS hem ophalen en krijg ik een nieuwe met weer een lege *godverdomme* harde schijf...
lege harde schijf? moet je die ook opsturen dan, dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn... :?
dan kocht ik liever een 2e harde schijf van 100 euro dan dat ik mijn savegames ging opofferen... triest man

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Phusebox schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:13:
[...]

lege harde schijf? moet je die ook opsturen dan, dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn... :?
dan kocht ik liever een 2e harde schijf van 100 euro dan dat ik mijn savegames ging opofferen... triest man
Koop dan gewoon een memory card, om je savegames te backuppen :+

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
weer 34 euries naar de haaie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

icecreamfarmer schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:44:
ik heb een vraagje kan ik ook een andere draadloze netwerkcontroller op de xobox aansluiten want ik vind €80 een beetje aan de hoge kant voor zo`n ding.
Je kan ook een client bridge eraan hangen, zoals die van Linksys:

ca. 45 euro:
http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper

ca. 80euro:
http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper

maarja, veel geld scheelt het niet dus ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
niemand de bf2mc demo al gezien?

grote kans dat ie dan maandag komt al is het nu pas net dag in de US dus het kan nog maar dat zal wel weer laat worden dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:35:
niemand de bf2mc demo al gezien?

grote kans dat ie dan maandag komt al is het nu pas net dag in de US dus het kan nog maar dat zal wel weer laat worden dan :(
Nu pas net dag in de US?? kerel het is nu al 5 uur s'middags in New York en 2 uur s'middags aan de westkust. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 24-03-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je het beste de 360 op een HDTV kan aansluiten, is dat per VGA of een composiet kabel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 23:33
composiet iig niet... component lijkt me beter. Het schijnt per tv uit te maken. Bij mij geeft component iig een stuk betere kleuren op mijn projector, bovendien kan ik component in mijn versterker pluggen dit itt vga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Weet iemand waar ik zeg maar een soort van SCART hub kan vinden om al mijn andere consoles op aan te sluiten? Hoef ik niet hele tijd kabels te verwisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Phusebox schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:13:
[...]

yup, Harddisk MOEST mee, waarschijnlijk omdat iedereen met dit soort verschijnselen gelijk een nieuwe premium krijgt waar standaard een harddisk op zit :(

Ik ga 'm niet backuppen, neem lekker een leeg harddiskje, heb ik tenminste weer wat te doen, wel jammer van de demo's die velen uren hebben staan downloaden dough...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Anoniem: 128500 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Absoluut niet, ten eerste is de kans klein dat er ooit iemand die Firmware Hack kan gaan gebruiken om backups te spelen, het was puur een proof of concept, zie hier ons interview voor meer info.

Nu mijn vraag; is het al mogelijk om video te streamen van Linux naar je 360? Muziek en foto's heb ik al aan de gang met behulp van TwonkyVision (binnen 10 minuutjes ofzo waarvan 8 besteed aan het kijken naar de verkeerde optie op mn 360 dash 8)7) maar ik ben wel benieuwd of video al een optie is, iemand? Dat TwonkyVision is iig een goeie aanrader voor iedereen die dat progsel van MS niet kan draaien, staat een 30 minuten trial op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Perfect_Cell schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:56:
Weet iemand waar ik zeg maar een soort van SCART hub kan vinden om al mijn andere consoles op aan te sluiten? Hoef ik niet hele tijd kabels te verwisselen :P
Kijkt eens :)

klikkerdeklik

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit linkje werkt beter ;)

klikkerdeklik2

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 25-03-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Ook duur.. bij de Gamma kost ie 6,95 ofzo en kan je er 3 insteken, maar dan nog wil je zo'n ding niet. Zoek er 1 met een switch zodat je kan kiezen welk kanaal gebruikt moet worden. Ik heb ervaring met zo'n goedkoop ding; hoe meer consoles je erin prikt hoe donkerder me beeld word en de kwaliteit gaat aanzienlijk achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 23:28
is dit niet wat?, lijkt me van een betere kwaliteit dan die Gamma/conrad dingen. Alleen loopt de link niet helemaal lekker, het submenu ed zijn weg. Je moet dan gewoon even naar www.electronica-online.nl > Kabel/Konnector > TV/Video kabels > Video schakelaars. Dan heb je het complete overzicht van alle beschikbare schakelaars.

Trouwens een prima winkel, ik heb er een aantal kabels besteld, had het binnen 1 week binnen.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
S2801 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:41:
[...]

is dit niet wat?, lijkt me van een betere kwaliteit dan die Gamma/conrad dingen. Alleen loopt de link niet helemaal lekker, het submenu ed zijn weg. Je moet dan gewoon even naar www.electronica-online.nl > Kabel/Konnector > TV/Video kabels > Video schakelaars. Dan heb je het complete overzicht van alle beschikbare schakelaars.

Trouwens een prima winkel, ik heb er een aantal kabels besteld, had het binnen 1 week binnen.
Zo'n ding is inderdaad het beste, ik heb er zelf ook een. En als je je afvraagt of je ze ook bij je in de buurt kunt vinden: de Mediamarkt heeft ze ook, net als eigenlijk iedere beetje respectabele electronica winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
gamer.nl quote
Battlefield 2 360 demo begin volgende week

De demo van Battlefield 2: Modern Combat zou gisteren online moeten staan, maar vele teleurgestelde gamers kunnen nog steeds niets van Marketplace downloaden. Leden van het EA forum hebben dan ook een e-mail naar EA gestuurd met de vraag waar de demo blijft. In een reactie liet EA weten de demo uitgesteld te hebben tot begin volgende week. Een reden voor het uitstel geven ze niet, maar de demo moet dinsdag of woensdag online staan.

"The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March."
enorm kut dus

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Devil N schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 09:50:
[...]

Zo'n ding is inderdaad het beste, ik heb er zelf ook een. En als je je afvraagt of je ze ook bij je in de buurt kunt vinden: de Mediamarkt heeft ze ook, net als eigenlijk iedere beetje respectabele electronica winkel.
Zo'n ding is helemaal niet het beste, die doet nog steeds maar rgb op 1 van de aansluitingen. naar ik weet is het joytech av center de enige (betaalbare) splitter die rgb doet over alle aansluitingen, kost je dan alleen wel 70 euro ofzo, bij de mediamarkt of de free record shop. Ik heb van mijnen nog geen seconde spijt gehad, ook al ben ik nu al aan m'n eerste component splitter toe :)

http://www.joytech.net/pr...oductID=78&lang=1&catID=9

[ Voor 3% gewijzigd door milenko79 op 25-03-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens het boekje van GRAW kun je Xbox Live ook gebruiken om video berichten te sturen.
Het is mij nog niet gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:28

fulgore

goud

Heb je al een camera aangesloten dan :?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
fulgore schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:46:
Heb je al een camera aangesloten dan :?
Kan zijn dat ik iets gemist heb maar die camera moet toch nog ge-released worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Chaser2600 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 15:37:
[...]

Kan zijn dat ik iets gemist heb maar die camera moet toch nog ge-released worden ?
Waarom zeg je dan dat het nog niet gelukt is, terwijl je het niet eens kan proberen?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Im ready for Moto GP 2006 :P

Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/8084/pict00045lo.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Dan zul je wel goed kunnen presteren met die handschoen, kun je 4 knopje tegelijk met 1 vinger indrukken :P

[ Voor 52% gewijzigd door Xander84 op 25-03-2006 17:05 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

was aardig aan het twijvelen of ik wel een nieuw spel moest kopen maar GRAW valt zeker niet tegen!
super mooi man niet normaal.
ben toch nu wel benieuwd naar farcry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Royal schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Waarom zeg je dan dat het nog niet gelukt is, terwijl je het niet eens kan proberen?
Waarom denk jij dat die knipoog smiley er achter staat B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

[...]

Works like a charm
ok ik ben nu bezig dat proggie te configuren.
ik heb dus ook die Xbox360 MCE2005 combi.
heb media player 10 en dat andere dingetje van microsoft dus het proggie start op.
ik moet nu de poort op geven van de 360? is dat 8080 nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 10:26
Ik heb zelf deze:

http://www.joytech.net/pr...oductID=79&lang=1&catID=9

Afbeeldingslocatie: http://www.tvcables.co.uk/images/avc2-large.jpg

Werkt perfect! Maar wel wat prijzig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Works like a charm
ik krijg de melding:

MCEVIDEOENCODER
The encoder is.
OK?

WEET IEMAND WAT DIT IS? ik heb namelijk alle soutpark afleveringen in avi formaat die ik erg graag goed op mijn tv wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441

ik heb de laatste tijd erg last met het afspelen van dvd-films, het geluid loop 9 vd 10x niet goed.
hebben andere mensen hier ook nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Anoniem: 112441 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:03:
ik heb de laatste tijd erg last met het afspelen van dvd-films, het geluid loop 9 vd 10x niet goed.
hebben andere mensen hier ook nog last van?
Yep maar alleen als ik pause heb gedrukt..... Is een bug ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441

Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:04:
[...]

Yep maar alleen als ik pause heb gedrukt..... Is een bug ofzo :(
Ja bij mij gebeurt het al automatish :'(
zeeeeeeeeer hinderlijk, een console gekocht van 400 euro en kan nieteens aan dezelfde kwaliteit voldoen als een dvd-speler van 30 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112441 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:08:
[...]

Ja bij mij gebeurt het al automatish :'(
zeeeeeeeeer hinderlijk, een console gekocht van 400 euro en kan nieteens aan dezelfde kwaliteit voldoen als een dvd-speler van 30 euro :X
Om dvd's af te spelen moet je de 360 op Pal 50 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:19:
[...]

Om dvd's af te spelen moet je de 360 op Pal 50 zetten.
DoH!!, heb weinig te maken met het geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Heb vandaag trouwens pgr3 en oblivion gekocht, nu alleen w88 op me xbox, die ik morgen krijg.
Ben je lang met oblivion bezig, en gaat het niet snel vervelen ofzo? Het is niet echt mijn soort game, maar ik wou het tog eens proberen. Ken hem maandag nog altijd ruilen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Royal schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Probeer jij het nu eens?

lukt niet he.. want hij is er nog niet ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
milenko79 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Zo'n ding is helemaal niet het beste, die doet nog steeds maar rgb op 1 van de aansluitingen. naar ik weet is het joytech av center de enige (betaalbare) splitter die rgb doet over alle aansluitingen, kost je dan alleen wel 70 euro ofzo, bij de mediamarkt of de free record shop. Ik heb van mijnen nog geen seconde spijt gehad, ook al ben ik nu al aan m'n eerste component splitter toe :)

http://www.joytech.net/pr...oductID=78&lang=1&catID=9
Ik weet niet wat voor raar ding jij dan hebt gehad, maar mijn SCART schakelbox doet gewoon RGB over alle aansluitingen. Er staat dan weliswaar bij maar één van de ingangen dat 't een RGB ingang is, maar de overige poorten doen precies hetzelfde. (En ja, ik weet wel het verschil tussen composite, S-Video en RGB, dus ik vergis me daar ook niet in.) Dat ding kostte maar 20 euro ofzo, en doet precies wat ik wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Devil N op 25-03-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:44:
[...]

Denk je? probeer het maar eens uit.
Ik had hetzelfde probleem met de synchronisatie van het geluid en dat het beeld soms schokkerig was, nadat ik de 360 op Pal 50 gezet had heb ik totaal geen problemen meer.
Trouwens het is hier vaker langs geweest in dit topic.
Dus eerst even iets proberen en dan nadenken voor je hier iets post! ;)

Edit: Ik lees nu pas de volgende post van jou, je hebt nog helemaal geen 360 en je weet nu al te vertellen wat de 360 wel of niet kan?
Maar je hebt inderdaad een perfecte Nickname waar ik mij helemaal bij aansluit: krijgnuwat.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 25-03-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 19:00
krijgnuwat schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:
Heb vandaag trouwens pgr3 en oblivion gekocht, nu alleen w88 op me xbox, die ik morgen krijg.
Ben je lang met oblivion bezig, en gaat het niet snel vervelen ofzo? Het is niet echt mijn soort game, maar ik wou het tog eens proberen. Ken hem maandag nog altijd ruilen :9
Oblivion gaat zeker niet snel vervelen. Het is ook niet echt mijn soort game (RPG) maar toch vind ik het allemaal geweldig. Ik ben nu 29 uur bezig in het spel (in 4 dagen..... :Y)) en ben eigenlijk nog niet eens met het verhaal begonnen..... Let er even wel op dat Oblivion net als Dead or Alive 4 alleen op Pal 60 gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 21:57:
[...]

Edit: Ik lees nu pas de volgende post van jou, je hebt nog helemaal geen 360 en je weet nu al te vertellen wat de 360 wel of niet kan?
Maar je hebt inderdaad een perfecte Nickname waar ik mij helemaal bij aansluit: krijgnuwat.
Kenne we het niet even vriendelijk houden hier? :? :? :?
mag dan nog wel geen xbox hebben, maar kom egt niet uit een ei ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Wekko schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:05:
[...]

Oblivion gaat zeker niet snel vervelen. Het is ook niet echt mijn soort game (RPG) maar toch vind ik het allemaal geweldig. Ik ben nu 29 uur bezig in het spel (in 4 dagen..... :Y)) en ben eigenlijk nog niet eens met het verhaal begonnen..... Let er even wel op dat Oblivion net als Dead or Alive 4 alleen op Pal 60 gespeeld kan worden.
Thnx voor je info :P
Zal dus wel aantal uurtjes plezier hebben op xdoosje :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:27:
[...]

Kenne we het niet even vriendelijk houden hier? :? :? :?
mag dan nog wel geen xbox hebben, maar kom egt niet uit een ei ofzo.
Ja jij bent erg vriendelijk zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wat zeg ik verkeerd dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-05 22:08
krijgnuwat schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:44:
[...]

Aantal hertz kan wel degelijk wat te maken met stotteringen in het geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
sorry voor het misverstand dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey guys kan iemand nog wat info droppen over hoe je avis op je media center kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 11:51
die heb ik ook :) en het leuke is dat hij ook component switched als je deze in de composiet pluggen stopt (alleen goed de volgorde van de kleurtjes onthouden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68473

Hoi,

Zijn er ook speakersets beschikbaar die ik op de xbox kan aansluiten zodat ik ook in mediacenter volume kan regelen met de afstandsbediening.
Heb nu 2 speaker setje van logitech aangesloten maar moet opstaan om het volume te veranderen op de speaker zelf. Beetje outdated dus.

thx
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.