argh, Xbox helpdesk neemt veel te snel mensen aan die er niets van snappen.
Vanochtend goed gesprek gehad met een gast die er veel vanaf wist, die kwam tot de conclusie dat mn xbox kapot was en niet de kabel en dat hij opgehaald moest worden bij mij voor reparatie, alleen ik had het serienummer niet bij de hand dus moest ik later even terugbellen met het serienummer. Ik dus net terugbellen krijg ik een of ander dom blontje (met een t ja, zo dom) aan de lijn. Ik geef mn ticketnummer en het eerste wat ze vraagt: "VGA, wat is dat voor spel?", toen had ik al zoeits van ok, wat doe jij daar? en toen werd het nog mooier, "Waarom koop je dan een nieuwe kabel als de oude goed werkt?" argh@! Ik zeg "Die kabel kan weinig mee mis zijn, het beeld is goed, het geluid is goed, alleen de xbox loopt vast, ik denk dat hij te warm wordt van HD kwaliteit beelden uitrekenen ", "ja als u het zo bekijkt kunt u wel eens gelijk hebben, maar u moet toch eerst de kabel gaan ruilen". Uiteindelijk moest ik toch maar mijn kabel gaan ruilen bij de winkel en als dat niet zou helpen dan moest de xbox opgehaald worden...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!