Zo, mijn eerste 2 kritiek puntjes op Graw
Overigens, wel 2 punten die eenvoudig op te lossen moeten zijn:
1. Granaten
Game begint, en hup, de granaten vliegen in het rond. Mensen staan stil, flikkeren 6 granaten in de lucht, en rennen weer verder. Zeker op de kleinere velden rete irritant.
Volgens mij kan de Host dat aanpassen, en anders zou er gewoon een max. grenades van 2 moeten komen ofzo
2. Spawn killen
Helaas, al 3 potjes meegemaakt.
De tegenstander rent naar voren, naar je basis en sluit je in. Tot dan toe, gewoon goed spel.
Echter, daarna begint het grote spawnkillen. Ze verdelen zich over de 3 spawn plekken, en wachten rustig af. Spawn = Bam
Aangezien zij klaar zitten, en jij de eerste 3 seconde niks kan doen, is het waardeloos.
In de eerste plaats zijn dat natuurlijk zielige spelers. Aan de andere kant, is het wederom makkelijk op te lossen.
Weg met de 3 seconden niks doen na het spawenen. Sterker: De eerste 3 seconden moet je wel kunnen schieten, maar niet geschoten kunnen worden. Op die manier is spawn killen onmogelijk, en normaal gesproken is het voor jou onmogelijk binnen 3 seconden om te leggen.
Voor de rest, gewoon top spel. Ik heb wel 1 probleempje met mijn tv.
Ik heb hem aangesloten om VGA. Er lijkt wat vertraging in te zitten af en toe. Als ik b.v. het menu open met mijn Xbox button, schuift hij blokkerig naar voren. Ook als ik snel draai in het spel, zie je net (fractie van seconde) het beeld nog een beetje opbouwen.
Ik heb bij geen 1 spel hier last van, alleen GRAW. VGA staat netjes ingesteld op 1366x768.
Morgen maar even Component proberen.