Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Of ik steeds met dezelfde mensen of wisselend maakt me opzich niet uit, als ik maar gewoon even lekker MP kan doen wanneer ik daar zin in heb. Ik weet niet hoeveel Private rooms er ongeveer zijn maar sowieso vind ik het jammer dat er zo weinig Publics zijn.

Ik ga nu maar eens verder met de SP, moet nog aan level 3 beginnen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Wekko306 op 09-03-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb GRAW sinds gister en wat een game geweldig !
Zat eerst te twijfelen of het wel wat voor mij was,
Maar ik sta als eerste in de winkel mocht er ooit een deel vier uit komen.

Controls zijn idd even wennen, maar gaat nu al stukken beter .
Wat ik ook geweldig vind is dat als je bijvoorbeeld dekking zoekt achter een auto
het glas van die auto je om de oren vliegt als ze op je gaan lopen schieten,
Of als ik achter een muurtje zit, en ze schieten , dat je het gruis op je oren ziet gaan.
Moet wel zeggen dat ik veel detail zie door me HD plasma van 107 cm .

Heb GRAW gister gekocht voor 56 euro bij de dynabyte , de FRS er naast had er ook
een stuk of 10 liggen. En beide hadden ze ook FNR3 liggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
KunDun schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:44:
Heb GRAW sinds gister en wat een game geweldig !
Zat eerst te twijfelen of het wel wat voor mij was,
Maar ik sta als eerste in de winkel mocht er ooit een deel vier uit komen.

Controls zijn idd even wennen, maar gaat nu al stukken beter .
Wat ik ook geweldig vind is dat als je bijvoorbeeld dekking zoekt achter een auto
het glas van die auto je om de oren vliegt als ze op je gaan lopen schieten,
Of als ik achter een muurtje zit, en ze schieten , dat je het gruis op je oren ziet gaan.
Moet wel zeggen dat ik veel detail zie door me HD plasma van 107 cm .

Heb GRAW gister gekocht voor 56 euro bij de dynabyte , de FRS er naast had er ook
een stuk of 10 liggen. En beide hadden ze ook FNR3 liggen .
Ik vraag me altijd af of shooters wel lekker werken met een controller. Werkt het met een muis en toetsenbord niet veel fijner? (niet bedoeld als flame, ik zit er zelf ook over te denken om een xbox te kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:16:
Wat is eigenlijk bekend over die cam voor de x360? zag laatst een paar dikke foto's voorbij komen,was dat hoax of...?
http://www.xboxic.com/index.php?s=live+camera&submit=

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
NiaX schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:00:
[...]

Ik vraag me altijd af of shooters wel lekker werken met een controller. Werkt het met een muis en toetsenbord niet veel fijner? (niet bedoeld als flame, ik zit er zelf ook over te denken om een xbox te kopen).
Dit is echt al tig keer besproken. Ja, een controller is anders. Ja, je moet 2 dagen wennen. Ja, na een weekje ben je met een controller vrijwel net zo goed als met een muis. Nee, je gaat nooit tegen een perfecte muis-speler op kunnen, daarom gaat de X360 nooit een muis ondersteunen voor games. Ja, je kunt er met wat oefening verdomd dicht bij in de buurt komen. Nee, je moet geen koudwatervrees hebben, de eerste shooter die je met een muis speelde deed je net zo kut als de eerste keer met een controller gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Ik vraag me altijd af of shooters wel lekker werken met een controller. Werkt het met een muis en toetsenbord niet veel fijner? (niet bedoeld als flame, ik zit er zelf ook over te denken om een xbox te kopen).
Ik vind dat je met muis en keyboard wel accurater kunt zijn en sneller kunt reageren. Maar met de controller valt me niets tegen (hoewel het met GRAW wel even wennen is). Het ligt er ook aan hoe vaak je dit soort games speelt. Inmiddels kan ik met de controller redelijk snel reageren op plotselinge situaties, terwijl een vriend van me steeds de weg kwijt raakt als hij probeert te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
[...]

Dat vroeg ik mezelf dus ook af, maar na het zien van de trailer wilde ik de game hebben.
Controls zijn idd erg wennen, maar na een tijdje werkt het perfect .
Denk dat deze game met muis en toetsenbord, nog veel moeilijker te spelen zou zijn,
door alle toets combo's die je dan zou moeten gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Pffff zo heb je een maand niks en zo schieten de spellen als paddestoelen uit de grond. :P

Zojuist ff Fight Night Round 3 (gister nog GRAW gekocht) ff opgepikt bij de bartsmit.
Nu in dubio welk spel ik moet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Rox_NL schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:09:
[...]

Waypoints kan wel. In je cross-com een medespeler selecter en dan gewoon met de d-pad een opdracht geven.
Oh bedoelde je dat, ja dat kan idd net als voor je support vehicles op je map of door naar een punt te kijken.

Ik dacht rainbow six stijl een stel waypoint uitzetten...

[ Voor 9% gewijzigd door Geengrenzuh op 09-03-2006 13:16 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ik klaar ben met werken haal ik GRAW ook.

Even over de muis- gamepad discussie; Een muis is beter punt daarom is quake 4 ook leuker op de pc dan op de XBOX 360. Iki heb helaas geen geld voor een power pc daarom is de XBOX 360 de ideale upgrade.
Ik hoop dat de nieuwe "joystick" van Nintendo nog accurater wordt dan de muis. Als Microsoft dit concept overneemt vindt ik dat wel slim. Vreemd eigenlijk dat ze de 360 niet "muis compatible" hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een Premium pack. Deze is weer op voorraad bij Nedgame, weet niet precies hoeveel (zal wel niet veel zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
GR:AW is fabelhaft! Ook op een SDTV inderdaad (oude Philips Matchline 72cm 100Hz PAL60 uit 2001 ergens). Maar ja... de zin in een HDTV begint groter en groter te worden. Ik probeer het te rekken tot eind dit jaar. Ben nu een jaar vader met een nieuwe kleine in de maak dus na oktober heb ik toch een paar weken/maanden geen tijd. Kom gelukkig nog steeds aan de 6 uur gamen per week ;)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:20:
Een muis is beter punt daarom is quake 4 ook leuker op de pc dan op de XBOX 360.
Bull, Quake 4 is gewoon een lamstralige slechte port met choppy framerates die beschamend slecht is op de 360. Daarom is ie op de PC beter.
Vreemd eigenlijk dat ze de 360 niet "muis compatible" hebben gemaakt.
Ik leg net in curry684 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15" uit waarom dit het geval is. "Level playing ground", iedereen gelijke kansen. De perfecte muisspeler is altijd beter dan de perfecte controllergamer, klopt, en dus staan ze het niet toe. Boeit voor ons "gewone mensen" geen bal, je kunt met de controller met wat oefening net zo goed zijn als met een muis na net zoveel oefening. Vergeet niet dat je al 3, 5 of 10 jaar FPS speelt met een muis, dan moet je niet klagen als je niet binnen een dag met de controller op hetzelfde niveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Mijn 3mtr x 2mtr scherm :)

(foto met telefoon gemaakt)
klik voor foto

Modbreak:geen plaatjes van 1600x1000 en 0.5Mb inline posten aub, d'r zijn meer mensen die dit topic lezen die wellicht geen 8mbit connectie hebben. zie ook hier

[ Voor 59% gewijzigd door curry684 op 09-03-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
TangLeFuzZ schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:57:
[...]

Same here, maar dat komt vooral omdat ik er in zuig... heb zonet 3 keer het begin van missie 2 gedaan en toen uit frustratie de controller aan de kant gelegd :D
Is niet zo heel moeilijk gewoon zo snel mogelijk die wagens weg schieten daarna kan je met gemak die mannetjes wegknallen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
TheRitz schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:33:
GR:AW is fabelhaft! Ook op een SDTV inderdaad (oude Philips Matchline 72cm 100Hz PAL60 uit 2001 ergens). Maar ja... de zin in een HDTV begint groter en groter te worden. Ik probeer het te rekken tot eind dit jaar. Ben nu een jaar vader met een nieuwe kleine in de maak dus na oktober heb ik toch een paar weken/maanden geen tijd. Kom gelukkig nog steeds aan de 6 uur gamen per week ;)
Je verlaat langzaam "the darkside" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44
Ik heb net Ghost Recon: Advanced Warfighter gehaald en ik ben zeer benieuwd naar het spel :*)
Ik moet nu eerst huiswerk gaan maken, maar daarna ga ik de rest van de dag aan Ghost Recon: Advanced Warfighter besteden :p _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soon the whole world plays ghost recon advanced warfighter wmuahahahahahahaha.

nee het is zeker een tof spelletje.
begin ook wel benieuwd te worden naar Rainbow Six: Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAW nu een paar dagen in bezit. Nog niet super veel gespeeld. Maar zit nu echt al bij een onmenselijk stuk :+

Het betreft het in leven houden van Vip 2 als de ambassade is ontploft. Dan moet je hem beschermen tegen een heel leger poppetjes en ook nog een panser waggie. Mensen die dit al gehaald hebben? Tips?

spoiler:
Verder, super! Ik schrok me rot toen de ambassade ineens ontplofte. Mn 5.1 stond iets te hard _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 09-03-2006 16:42 . Reden: daar hebben we dus spoiler-tags voor ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:49
en bedankt voor de spoiler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Yonix schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:11:
Ik moet nu eerst huiswerk gaan maken, maar daarna ga ik de rest van de dag aan Ghost Recon: Advanced Warfighter besteden :p _/-\o_
Wat een wilskracht! respect! :D
Trouwens net FNR3 binnengekregen via gcshop, wat een week opeens twee moddervette games drbij!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:17:
GRAW nu een paar dagen in bezit. Nog niet super veel gespeeld. Maar zit nu echt al bij een onmenselijk stuk :+

Het betreft het in leven houden van Vip 2 als de ambassade is ontploft. Dan moet je hem beschermen tegen een heel leger poppetjes en ook nog een panser waggie. Mensen die dit al gehaald hebben? Tips?
Oke hier wat tips voor je om het level te halen. Ik heb er ook lang over gedaan om dat stuk te halen maar de enige fout die ik maakte was het verkeerd positioneren van mijn squad, je moet ze namelijk vooraan bij dat hekwerk neerzetten en dan precies in het midden, links en rechts van je squad staan dan nog 2 soldaten die niet bij je squad horen. Zelf moet je dan bij de vip gaan zitten achter het muurtje maar ga aan de rechter kant van het muurtje staan anders gaat die domme vip in het schootsveld staan. Wacht de aanval rustig af en schiet af en toe een vijand neer maar kom niet te veel uit de dekking. Na een tijdje krijg je apache support en kan je de overige vijanden aanvallen met de apache en naar de extraction point toe gaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 09-03-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Nou,

Ik heb mijn GRAW bij een xboxmagazine-abo besteld.
Maar ja dat laat nog op zicht wachten, erg snel zijn ze niet daar bij xboxmagazine.
Tegen de tijd dat ik GRAW MP speel dan heb ik met alleen maar veterans te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:44:
[...]

Oke hier wat tips voor je om het level te halen. Ik heb er ook lang over gedaan om dat stuk te halen maar de enige fout die ik maakte was het verkeerd positioneren van mijn squad, je moet ze namelijk vooraan bij dat hekwerk neerzetten en dan precies in het midden, links en rechts van je squad staan dan nog 2 soldaten die niet bij je squad horen. Zelf moet je dan bij de vip gaan zitten achter het muurtje maar ga aan de rechter kant van het muurtje staan anders gaat die domme vip in het schootsveld staan. Wacht de aanval rustig af en schiet af en toe een vijand neer maar kom niet te veel uit de dekking. Na een tijdje krijg je apache support en kan je de overige vijanden aanvallen met de apache en naar de extraction point toe gaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik ben nu al twee en een half uur bezig om dit stuk te halen.. Wat een drama.. AL een paar keer de Apache gehad, maar mijn health is al rood, dus elke kogel is fataal.. Ik wordt er echt ziek van :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
hoeveel shooters komen er nou uit ten opzichte van andere soort games?

65% Shooter
20% Racing
6% Platform
5% Fight
2% RPG
2% Other

ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:44:
[...]

Thnx man! Zal het vanavond eens proberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Zodra je eenmaal de Apache hebt gewoon meteen op Select drukken en de Apache via dat mapje op alle vijanden af sturen. Voor je die Apache hebt is het wel lastig (ik deed het precies zoals Aku beschrijft toevallig), maar zodra je hem eenmaal hebt wordt je als je het goed doet niet meer geraakt.
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:17:
hoeveel shooters komen er nou uit ten opzichte van andere soort games?

65% Shooter
20% Racing
6% Platform
5% Fight
2% RPG
2% Other

ofzo
Sports? :P Fifa, NFL, NHL, Tiger Woods, FNR3......

[ Voor 37% gewijzigd door Wekko306 op 09-03-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:01:
[...]

Ik ben nu al twee en een half uur bezig om dit stuk te halen.. Wat een drama.. AL een paar keer de Apache gehad, maar mijn health is al rood, dus elke kogel is fataal.. Ik wordt er echt ziek van :(
Heb je je mannetjes op de goede plek dus ook echt bij het voorste hekwerk en dan ook in het midden want dit is heel belangrijk want je squad zit dan goed verdekt en ze hebben dan veel overzicht op de aanstormende vijanden zodat ze die kunnen neerknallen voordat ze ook maar bij je in de buurt zijn. Eerst had ik mijn squad een stuk dichter bij me staan waardoor vijanden dus al achter het hek komen. Het is ook belangrijk om achter het muurtje te blijven bij je vip en je mannen het meeste werk te laten doen. Als de apache er is is het niet moeilijk meer en knal je met de apache de rest af maar dan moet je wel in dekking achter het muurtje blijven liefst in de liggende positie.
Ik gebruik vaak de map om mijn squad zo tactisch mogelijk te plaatsen waardoor ze het beste overzicht hebben op vijanden, rustig alles plannen is de key voor dit spel, rushen zoals in andere shooters is er niet bij.
Wat ik wel jammer vind is dat je niet even snel om het hoekje kan snipen want dit gaat gepaard met eerst 2 keer de rechter stick in te drukken dan de linker trigger om hem steady te houden en dan pas vuren, dit gaat m.i. te langzaam waardoor de vijand je al onder vuur heeft. Ik speel hem op hard en op die manier ben je dus heeel snel dood. Zit nu in missie 5 nadat ik geland ben met de heli, je moet dan alleen iets opblazen maar eerst nog zon 20 man in je eentje verslaan, voor het eerst word het voor mij echt pittig in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Wat ik wel een beetje raar vind in GRAW is dat als je een wapen switch dat deze dan ook gelijk verdwenen is, dacht net ff slim te wezen om van wapen te wisselen om van dicht bij makkelijker te schieten. Resultaat was dat ik het hele veld zonder sniper rifle moest uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA het spel probeert realistisch te zijn, en in het echt kan je ook niet 10 wapens ofzo dragen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat pdz toch een ... spel zeg, jezus. Zit ik in level 12, moet je zo zon brug oversteken. 50 man komen derop je af gestormd, moet je ze allemaal in je ééntje gaan zitten neerknallen. Nou goed dat is nog te doen, kom je aan het einde van die brug, spawnen der in ene willekeurig van die wijfen met elektrische bollen schieters. Krijg je er daar ook nog eens 10 van te verwerken. Ze zijn zowiezo al uber sterk en dan ook nog eens niet weten waar ze vandaan komen. Van mij hoeft dat niet, doe me dan maar een realistisch spel of iig een spel waar de balans wel goed is waar je nog een kans hebt....

PDZ gaat zo snel mogelijk in de verkoop. Speelde het tot nu toe alleen voor de mp, want die is echt wel leuk. Maar nu ik graw heb besteld gaat die dat waarschijnlijk vervangen. Ik zat overigens net buiten de eerste lading graw's die gcshop had besteld, krijg hem nu morgen als het goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Is het eigenlijk mogelijk om een analoge 5.1 set op de 360 aan te sluiten, of kan dat alleen met een versterker er tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:37:
wat is dat pdz toch een ... spel zeg, jezus. Zit ik in level 12, moet je zo zon brug oversteken. 50 man komen derop je af gestormd, moet je ze allemaal in je ééntje gaan zitten neerknallen. Nou goed dat is nog te doen, kom je aan het einde van die brug, spawnen der in ene willekeurig van die wijfen met elektrische bollen schieters. Krijg je er daar ook nog eens 10 van te verwerken. Ze zijn zowiezo al uber sterk en dan ook nog eens niet weten waar ze vandaan komen. Van mij hoeft dat niet, doe me dan maar een realistisch spel of iig een spel waar de balans wel goed is waar je nog een kans hebt....

PDZ gaat zo snel mogelijk in de verkoop. Speelde het tot nu toe alleen voor de mp, want die is echt wel leuk. Maar nu ik graw heb besteld gaat die dat waarschijnlijk vervangen. Ik zat overigens net buiten de eerste lading graw's die gcshop had besteld, krijg hem nu morgen als het goed is.
Gewoon in een hoekje opwachten. Ze spawnen niet maar zijn semi onzichtbaar (predator achtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:44
Net mijn eerste uur Ghost Recon: Advanced Warfighter erop zitten en de indruk die het spel heeft achtergelaten is, zoals vele in dit Topic al beschreven, Wow! _/-\o_

Ik heb er nu al drie missies opzitten, inclusief het trainingslevel, en dit spel is geweldig gewoon.
Het spel ziet er erg mooi uit, vooral de explosies zijn erg mooi :9~ , maar ook de Gameplay is erg goed. Ik ben vooral onder de indruk van het CrossCom System, wat een erg handig hulpmiddel is :)
Tot dusver vind ik het een erg goede Game :*)

Ik zal nu maar stoppen met typen, want ik wil nu namelijk weer de Ghost uithangen :p

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 09-03-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
harryvos schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:56:
Wat ik wel een beetje raar vind in GRAW is dat als je een wapen switch dat deze dan ook gelijk verdwenen is, dacht net ff slim te wezen om van wapen te wisselen om van dicht bij makkelijker te schieten. Resultaat was dat ik het hele veld zonder sniper rifle moest uitspelen.
wat als je hem wisselt dan gooi je de andere ook niet neer zodat je hem later weer zou kunnen pakken?

verder iemand ook ergens framedrops ontdekt?

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 09-03-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Heeft iemand GRAW al gevonden in een Intertoys, Free Record Shop, Top 1 Toys of Dixons? Ik heb de afgelopen twee dagen rondgekeken, maar nergens staat ie in de schappen... Officiële releasedatum is 9 maart cq morgen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
Nee vandaag is het al 9 maart. :)
Ik heb hem net iig gehaalt bij de FRS, media markt was uitverkocht, had geen zin om te wachten dus helaas meer moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:51:
Ik heb hem net iig gehaalt bij de FRS, media markt was uitverkocht, had geen zin om te wachten dus helaas meer moeten betalen.
|:( *kuch* Lang leve kalenders... Bij de Free Record Shop dus, merci! Morgen eens kijken in Wageningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

MM Amsterdam hangt GRAW in overvloed.
Ga er zometeen ook maar eens aan beginnen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Kun je bij GRAW je eigen ook laten healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:51:
welke mm was dat?
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:19:
[...]

Gewoon in een hoekje opwachten. Ze spawnen niet maar zijn semi onzichtbaar (predator achtig).
mensen dit stuk gaat over pdz

jah ok, maar twee van die kogels en je bent dood. In een hoekje werkt dus niet echt of je moet op een hele grote afstand zitten, maar ook dat is weer niet mogelijk want ze spawnen pas op het moment dat jij dichtbij komt. Ze spawnen misschien niet onwillekeurig, maar dat ze spawnen staat wel vast Eerste keer rende ik de trap op niks te zien... kom ik bij die mortar gevallen zitten er inene drie achter me. Tweede keer dacht ik van ik doe alles rustig aan, dus nog niet de trap op gaan, komen ze vervolgens van de trap én een deurtje 8)7

Dit spel is in single player echt ruk, de eerste paar missies gaan nog wel die bieden nog wel leuke variatie. Maar aan het de laatste paar levels, ben je bijna met je verstand op 0 die gassies overhoop aan het schieten. Taktisch te werk gaan kan in de meeste gevallen niet. De bots maken onnatuurlijke bewegingen, lopen een beetje vaag heen en weer en dan komen ze ook nog eens allemaal op je af gestormd alsof ze graag dood willen ofzo? Ze schuilen dan wel af en toe, maar ze hebben weinig geduld. Na 5 seconden staan ze meestal al naast je...

Hoeveel missies zitten er in het spel? 12 of 13?? Ben nu toch al bijna door het spel heen, wil ik die achievement ook hebben.

Als nog iemand geinteresseerd is om het spel voor 35 euro over te nemen, laat me het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:17:
JA het spel probeert realistisch te zijn, en in het echt kan je ook niet 10 wapens ofzo dragen he :P
klopt gaat me er ook niet om dat ik 10 wapens wil dragen maar als er een gun op de grond ligt en die wil ik even omruilen voor die van me mij dan verwacht ik niet dat mijn ex gun in lucht op gaat ;)

ben nu bij de laaste missie trouwens en speel op normaal wil niet eens weten hoe deze op hard gaat, vind hem op normaal al onmogelijk :)
cvs79 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:04:
bij een ammo depot kan je je eigen een beetje healen. that's all

[ Voor 17% gewijzigd door harryvos op 09-03-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
35 euro is een hele mooie prijs, maar ik wacht echt nog even op de demo aangezien ik nooit GR heb gespeeld, wil ik even weten of het mijn ding is.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

cvs79 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:04:
Je wie???

Maar goed, mij nog niet gelukt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
hmm nee GR:AW kan mij niet bekoren... wordt steeds afgeschoten door mensen die ik niet zie, en die teammates die zijn toch wel de domste AI in een game die ik ooit heb gezien, ze lopen gewoon midden de line of fire in en gaan lukraak knallen

wat er dus op neerkomt dat ik alle missie rambo mode speel; ik zet mijn team vast bij het begin, finish de missie en laat mijn team komen.

en die hud, vreselijk, crosscom is irritant en werkt niet goed
controls over het algemeen zijn om te huilen, plus het feit dat southpaw niet wordt ondersteund...

misser van het jaar

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
Hmmm, was vergeten dat ik Ghost Recon vroeger ook nooit echt gespeeld heb....

GRAW dus ook niet... hij is op zich wel mooi, alhoewel ik er toch iets meer van verwacht had grafisch gezien...

Nou ja, in de kast ermee en verder met CoD ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 16-09 13:58
Phusebox schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:39:
hmm nee GR:AW kan mij niet bekoren... wordt steeds afgeschoten door mensen die ik niet zie, en die teammates die zijn toch wel de domste AI in een game die ik ooit heb gezien, ze lopen gewoon midden de line of fire in en gaan lukraak knallen

wat er dus op neerkomt dat ik alle missie rambo mode speel; ik zet mijn team vast bij het begin, finish de missie en laat mijn team komen.

controls over het algemeen zijn om te huilen, plus het feit dat southpaw niet wordt ondersteund...

misser van het jaar
voor mij topper van het jaar tot dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRAW is echt te vet, alleen wel erg moeilijk.

Heb nu net de football weg zien vliegen, nu moet ik vanuit een heli 2 andere heli neerhalen. Probleem is alleen dat is niet meer geraakt mag worden. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is de AI niet, dat ben jij :+

Zij doen alleen wat jij zegt dat ze moeten doen.

Als jij voor een open veld staat, en zegt ga maar naar de overkant, dan gaan ze ook.

Je zou ze ook andere, slimmere, opdrachten kunnen geven.

Het is geen dom ren en schiet spel (die overigens ook leuk kunnen zijn :) ).

/EDIT

Je was net weer aan het spelen })

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 09-03-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Maastricht.
Dus toen maar voor 10 euro meer in stad gekocht, moest en zou hem vandaag hebben. :P

En als je hem niet echt geweldig vind, waarom ga je hem dan niet gewoon ruilen. :) Zal vast wel kunnen, vast geen geld terug maar wel coupon. Anders koop ik hem wel van je, ga ik mijne wel ruilen bij FRS voor andere game. :P

Vind het iig erg leuk, je moet iig niet je teamm8's je laten volgen want dan gaan ze idd dom doen gewoon beetje heen en weer rennen, maar als je zoals ik Full Spectrum Warrior, ene hoek laat coveren terwijl jij naar de volgende gaat, werkt het uitstekend.

Denk wel dat ik spel maar overnieuw begin op hard, want tot nu toe is normal toch wel easy. En controls zijn effe 10 min wennen, maar heb redelijk wat shooters gespeelt op consoles, dus ben je toch redelijk snel er aan gewend.

[ Voor 15% gewijzigd door Albinoraptor op 09-03-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:58:
[...]

voor mij topper van het jaar tot dusver
100% meeeens. Ik vind GRAW de beste 360 tot nu toe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:22:
[...]

Dat is de AI niet, dat ben jij :+

Zij doen alleen wat jij zegt dat ze moeten doen.

Als jij voor een open veld staat, en zegt ga maar naar de overkant, dan gaan ze ook.

Je zou ze ook andere, slimmere, opdrachten kunnen geven.

Het is geen dom ren en schiet spel (die overigens ook leuk kunnen zijn :) ).

/EDIT

Je was net weer aan het spelen })
ze doen niet echt wat ik zeg, ik post ze ergens, ga vervolgens met de drone scouten.
met de drone spot ik een aantal vijanden, klik de drone weg en zie mijn teammates (die NIET op assault stonden) in de verte wegrennen richting vijanden

ja was net aan t spelen; online om te kijken of dat minder bagger is, maar het lagt enorm, en dan maar allemaal afgeven op CoD2 terwijl deze game dezelfde dout maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:04:
[...]

ze doen niet echt wat ik zeg, ik post ze ergens, ga vervolgens met de drone scouten.
met de drone spot ik een aantal vijanden, klik de drone weg en zie mijn teammates (die NIET op assault stonden) in de verte wegrennen richting vijanden

ja was net aan t spelen; online om te kijken of dat minder bagger is, maar het lagt enorm, en dan maar allemaal afgeven op CoD2 terwijl deze game dezelfde dout maakt
Wat raar. Heb net in een server met 16 man co-op gespeeld (wat vet trouwens!) en geen (merkbare) lag, ik heb igg nergens last van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:24:
[...]

Maastricht.
Dus toen maar voor 10 euro meer in stad gekocht, moest en zou hem vandaag hebben. :P

En als je hem niet echt geweldig vind, waarom ga je hem dan niet gewoon ruilen. :) Zal vast wel kunnen, vast geen geld terug maar wel coupon. Anders koop ik hem wel van je, ga ik mijne wel ruilen bij FRS voor andere game. :P
ik had het over pdz :p

maarre je mag hem best van me overkopen en graw terugbrengen, uiteraard :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:28:
[...]

ik had het over pdz :p

maarre je mag hem best van me overkopen en graw terugbrengen, uiteraard :P
Ow :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/doh.gif
Iedereen had het maar over GRAW, dus dacht jij ook. :P

Maar daar ben ik ook wel geintereseerd in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:09:
[...]

Wat raar. Heb net in een server met 16 man co-op gespeeld (wat vet trouwens!) en geen (merkbare) lag, ik heb igg nergens last van :*)
beter dit zijn goede berichten,
ik wou ook nog ff weten of de MP een beetje vet is, denk niet dat ik het met COD2 kan vergelijken
maar zo te horen als je met 16 man al geen lags hebt! _/-\o_

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misser van het jaar
Misser van het jaar?
Mag ik jou een azijn zeikerd noemen?
Je doet niets anders dan negatieve commentaar spugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:13

misser van het jaar
Je hebt je commentaar nu wel gegeven....verkoop h´m aan een ander en probeer wat anders...better luck next time.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:15:
Iemand misschien enig idee hoe ik de beeld settings/tv settings kan aanpassen als ik de XBOX als MCE extender gebruik?
Lokaal kan ik namelijk bij instellingen kiezen voor TV of Beeldscherm configureren maar op de extender is deze keuze er niet meer.
Omdat de extender gebruik maakt van user MCX1 heeft het volgens mij geen zin als ik de instellingen lokaal wijzig, omdat dit een andere user is...
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:31:
[...]

Misser van het jaar?
Absoluut geen misser. Wat een wereld game man. Echt zo'n beetje alles klopt wel aan het spel.

Als ik Phusebox verhaal lees moet hij alleen nog ff doorhebben hoe je het spel speelt. Als je de goede commando's geeft heb je een hoop aan je squad. Wat zeg ik... dat is zo'n beetje de essentie van het spel, je squad leiden...

Moeilijkheids graad ligt zeker niet laag in dit spel maar is m.i. xeker niet frustrerend. Eigenlijk precies goed. Jaa, ik vermaak me hier de komende tijd wel mee.

Ik heb FNR3 gelijk met GRAW gekocht en eigenlijk keek ik veel meer uit naar FNR3 maar die heb ik nog amper gespeeld. Dat ligt niet aan FNR3 want is is ook gruwlijk maar GRAW is gewoon zo goed _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:45:
[...]

Absoluut geen misser. Wat een wereld game man. Echt zo'n beetje alles klopt wel aan het spel.

Als ik Phusebox verhaal lees moet hij alleen nog ff doorhebben hoe je het spel speelt. Als je de goede commando's geeft heb je een hoop aan je squad...

Moeilijkheids graad ligt zeker niet laag in dit spel maar is m.i. xeker niet frustrerend. Eigenlijk precies goed. Jaa, ik vermaak me hier de komende tijd wel mee.

Ik heb FNR3 gelijk met GRAW gekocht en eigenlijk keek ik veel meer uit naar FNR3 maar die heb ik nog amper gespeeld. Dat ligt niet aan FNR3 want is is ook gruwlijk maar GRAW is gewoon zo goed _/-\o_
Tuurlijk is GRAW een wereld game, op het moment de beste game qua graphics en gameplay op de 360.
Er staat ons nog heel wat moois te wachten op de 360 de komende maanden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg misschien verkeerde topic, maar heeft iemand ook dat GRAW in singleplayer een soort van stottert? in MP nergens last van...

perfect spel overigens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, mijn eerste 2 kritiek puntjes op Graw :)

Overigens, wel 2 punten die eenvoudig op te lossen moeten zijn:

1. Granaten

Game begint, en hup, de granaten vliegen in het rond. Mensen staan stil, flikkeren 6 granaten in de lucht, en rennen weer verder. Zeker op de kleinere velden rete irritant.

Volgens mij kan de Host dat aanpassen, en anders zou er gewoon een max. grenades van 2 moeten komen ofzo

2. Spawn killen

Helaas, al 3 potjes meegemaakt.

De tegenstander rent naar voren, naar je basis en sluit je in. Tot dan toe, gewoon goed spel.

Echter, daarna begint het grote spawnkillen. Ze verdelen zich over de 3 spawn plekken, en wachten rustig af. Spawn = Bam

Aangezien zij klaar zitten, en jij de eerste 3 seconde niks kan doen, is het waardeloos.
In de eerste plaats zijn dat natuurlijk zielige spelers. Aan de andere kant, is het wederom makkelijk op te lossen.

Weg met de 3 seconden niks doen na het spawenen. Sterker: De eerste 3 seconden moet je wel kunnen schieten, maar niet geschoten kunnen worden. Op die manier is spawn killen onmogelijk, en normaal gesproken is het voor jou onmogelijk binnen 3 seconden om te leggen.

Voor de rest, gewoon top spel. Ik heb wel 1 probleempje met mijn tv.

Ik heb hem aangesloten om VGA. Er lijkt wat vertraging in te zitten af en toe. Als ik b.v. het menu open met mijn Xbox button, schuift hij blokkerig naar voren. Ook als ik snel draai in het spel, zie je net (fractie van seconde) het beeld nog een beetje opbouwen.

Ik heb bij geen 1 spel hier last van, alleen GRAW. VGA staat netjes ingesteld op 1366x768.

Morgen maar even Component proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zoals als ik eerder deze week mezelf al afvroeg;
wat zal ik kopen, GRAW of FNR3?

Het was woensdag zo`n geweldig weer, dus ik ben na school om 13.00 meteen de FRS binnen gelopen en het mezelf niet moeilijk gemaakt. Ik heb ze allebei gekocht! >:)

FNR is zeker vet, alleen ik er ben nu achter hoe ik eenvoudig kan winnen en vrijwel elk potje een KO forceer in de 2e ronde. Misschien dat de moeilijkheid nog wordt opgevoerd.

GRAW heb ik twee uurtjes gespeeld en is wel ff wennen na weken met COD2 te hebben gespeeld. Maar ik was al bekend met GR van de PC en hield sowieso wel van dit genre. Dus ik vind het wel een deftige game.

Kortom van mij mag het de komende dagen klote weer blijven. Morgen vrij, ouders op vakantie, wat kan een gamer nog meer wensen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Net mijn eerste dagje GRAW erop zitten, lekker paar missies singleplayer gedaan, ff online met wat vrienden gespeeld, heerlijke game. Grafisch super, surround heel goed verzorgd, besturing retesimpel, AI vind ik helemaal niet slecht, mijn teammates doen braaf wat ik zeg, met een beetje goede sturing hoef je zelf alleen maar een beetje restanten op te ruimen :P . Tofste en mooiste game tot nu toe.

P.S. voor de azijnpisser hier boven, lees nog ff de manual, probeer het nog een keer, want echt, je gaat spijt krijgen als je deze game niet grijs speelt.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:39:
[...]
janjanjan schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:15:
Iemand misschien enig idee hoe ik de beeld settings/tv settings kan aanpassen als ik de XBOX als MCE extender gebruik?
Lokaal kan ik namelijk bij instellingen kiezen voor TV of Beeldscherm configureren maar op de extender is deze keuze er niet meer.
Omdat de extender gebruik maakt van user MCX1 heeft het volgens mij geen zin als ik de instellingen lokaal wijzig, omdat dit een andere user is...

Niemand??
MCE Extender neemt de display settings over van je 360 dashboard. Zet daar de boel op breedbeeld en je extender is op breedbeeld. Tenminste wel bij mij ;)

Ga ik nu weer verder met GR:AW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 08:07
Ik heb net even gestoeid met GRAW maar wat een vette game is dat.
Alleen vind ik de helicoptermissie (missie 2 ) niet zo leuk , je chaingun lijkt nog geen deuk in een pakkie boter . Maar online kicked het ass :P

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:06:
Is het eigenlijk mogelijk om een analoge 5.1 set op de 360 aan te sluiten, of kan dat alleen met een versterker er tussen?
De 360 heeft alleen maar een optische uitgang op zijn kabels, bij mijn weten is er geen kabel die 5.1 analogue out aanbied. Dus een DD processor (zijn ook los te halen zonder versterker) met optical in en 5.1 analogue out heb je idd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Gisteren FN3 ook maar gekocht. heb me heel de avond met wat vrienden zitten vermaken normaal gesproken had ik nooit van mn leven een boksspel gekocht :P maar de demo had me zo overtuigd en ik moet zeggen dat het tegen elkaar echt geweldig is :)

GRAW is overigens wel heerlijk heb nog weinig tijd gehad om hem daadwerkelijk wat verder te spelen zit nu in missie 3 geloof ik.

Overigens vind ik het commentaar van Phusebox op GRAW nou niet echt overtuigend maar ja volgens mij vond ie het spel bijvoorbaat al kut omdat er geen southpaw op zat... (net alsof het hun probleem is dat jij gehandicapt bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat iemand die een niet nader te noemen spel niet leuk vind en het met zijn argumenten gewoon netjes onderbouwd ineens massaal moeten worden afgezeken.
/me vind het tof om te lezen dat zoveel mensen het een leuk spel vinden, maar vindt het derde klas LTS-zwakstroom niveau dat mensen zo omgaan met personen die een andere mening hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:29:
Beetje jammer dat iemand die een niet nader te noemen spel niet leuk vind en het met zijn argumenten gewoon netjes onderbouwd ineens massaal moeten worden afgezeken.
/me vind het tof om te lezen dat zoveel mensen het een leuk spel vinden, maar vindt het derde klas LTS-zwakstroom niveau dat mensen zo omgaan met personen die een andere mening hebben...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:29:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maar om nou op 5 pagina's 7 keer te herhalen dat je het spel slecht vindt is misschien een beetje overdreven..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

janjanjan schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:15:

Niemand??
Beeldformaat tijdens MCE Extender activiteit pas ik bij mij aan door tijdens het streamen van live tv of een film op 'info' te drukken en vervolgens de zoomopties te doorlopen. Dat bedoel je toch neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Burnout 4 zien liggen? Mayb dat ie stiekem eerder is gereleased 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:13
Ja....je hoeft geen instellingen te doen. Hij neemt de settings over die je hebt ingesteld bij je XBOX 360. Als je dus bijvoorbeeld een HDTV Ready TV hebt dan zet je de XBOX 360 op 720p en dat is de Mediacenter ook in die resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko

misser van het jaar
als dit de zogenaamde nette onderbouwde argumenten zijn... hud is vreselijk (vind ik persoonlijk niet maar ja) crosscom is irritant (vind ik ook van niet). ben zelf nog niet doodgeschoten door dingen die ik niet zie, team mates moet je aansturen dat is een onderdeel van het spel.......

en over dat southpaw zeg ik maar niks meer :P

overigens respecteer ik ieders mening maar om nou 4 keer te zeggen dat je het spel kut vind... terwijl iedereen er enthousiast over is lijkt mij gewoon meer iets van kijk mij lekker tegendraads zijn.. maar ja genoeg erover geluld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donnie Darko schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 07:57:
Overigens vind ik het commentaar van Phusebox op GRAW nou niet echt overtuigend maar ja volgens mij vond ie het spel bijvoorbaat al kut omdat er geen southpaw op zat... (net alsof het hun probleem is dat jij gehandicapt bent :P)
ik ben niet gehandicapt, met southpaw ben ik gewoon sneller en beter dan wie dan ook die ik IRL ken met de normale config... als je al 8 jaar zo speelt ga je niet opeens veranderen, en is aanpassen niet zo snel gedaan
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:31:
[...]

Misser van het jaar?
dus iedereen die kritiek heeft is een azijn zeikerd. wat een mooie wereld van vrijheid van meningsuiting... en allemaal maar over de zeik raken van moslims die reageren op spotprenten maar zelf ook alle kritiek, op iets wat over het algemeen geaccepteerd is als goed, de grond inboren

ik heb vrijwel alleen negatief commentaar gegeven ja omdat in de media en door hypende gamers alleen de positieve kanten worden belicht

ik lees ook graag kritieken op games, en niets is perfect.
(overigens ben ik zeer te spreken over alle andere xbox games die ik tot nu toe heb gekocht, en vindt de reviews van GR:AW niet in verhouding staan, dat dit het beste spel op de 360 zou moeten zijn)

ik zal t nog es proberen

GR:AW : mijn mening

+ de graphics zijn de beste so far
+ storyline
+ laad tijden
+ geen FMV maar alles realtime (afgezien van filmpjes in de hud zoals nieuwsberichten)
+ realisme (geen 10 wapens dragen, tijd nodig voor t switchen van wapens enz)
+ sniper rifle :)

- controls niet instelbaar als southpaw
- AI niet altijd even slim
- vijanden doen alleen aan rushen en bewegen onnatuurlijk, snel repeterend patroon
- lag bij online gamen, alhoewel minder storend als CoD2 toch aanwezig
- ammo depots; realistisch??
- overhyped in de media en daardoor tegenvallend i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Al met al een user review waar we wat aan hebben.
Iedereen heeft zijn eigen mening, heeft niks met tegendraads te maken.

Mijn bij Bol.com bestelde GRAW is verzonden. Heb voorheen hooguit 15 min. GR gespeeld op de PC, dus zou best kunnen dat ik het ook 3x niks ga vinden.

Dank voor de reviews! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:58:
Iemand al Burnout 4 zien liggen? Mayb dat ie stiekem eerder is gereleased 8)
Volgens TeamXbox zou die al uit moeten zijn:
Platform: Xbox 360
Release Date: 3/7/2006
Alleen weet ik niet of deze echt zo vet is.
Weet je wel die wazige "vlekken" op de auto's....
Hopelijk komt hier de demo wel eerder van uit!!
Wil het spel wel hebben, maar dan moet het wel grafisch perfect zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Gister ook GRAW binnen gekregen, maar er zijn toch een hoop dingen waar ik mij aan stoor:

- Als je van 500 meter afstand achter een auto zit, en je gaat richten op die mexicanen dan zien ze je op miraculeuze wijze ook staan en openen het vuur op je :r
- Als ik online wil spelen kan ik een half uur wachten tot het volgende potje en als ik opnieuw quickmatch doe kom ik telkens in dezelfde room uit.
- De besturing vind ik niet altijd even makkelijk, even snel je pistooltje pakken is er niet bij...

Voor de rest ben ik er erg tevreden mee al vind ik het toch jammer dat er geen easy speelmode in zit zodat ik eerst een beetje kan oefenen voordat ik aan het echte niveau begin...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo.. Sinds gister ook in het bezit van een XBox 360 Premium Edition !!! :D :D :D
Ze waren weer op voorraad bij nedgame.
Eindelijk! Blij blij blij

Heb er GRAW bijgekocht, echt een supergame! _/-\o_
Is idd wel wennen aan de controls enzo en mede daardoor wel behoorlijk pittig, maar denk ff middagje oefenen en dan gaat het vast beter.

Heb alleen af en toe dat de hele kleine icoontjes in beeld niet altijd even scherp zijn, kan dit aan de kabel liggen?
Ik heb een 100 Hz Breedbeeld CRT tv, dus misschien dat een advanced scart scherper beeld opleverd?
Niet dat het nu niet mooi is ofzo hoor, echt.. sjee wat een graphics maar zoals tijdens de training krijg je steeds in beeld welk knopje je moet drukken op je controller, met name de icoontjes voor de pijltjes toetsen zijn daar niet heel erg scherp vind ik.

Verder ligt dat aan mij, of ziet op een 100 Hz CRT PAL50 er veel beter uit als PAL60?
Met PAL50 draait me tv nl gewoon op 100Hz, met PAL60 springt de tv op progressive... en dus geen 100 Hz meer (maar 60 waarschijnlijk). Dat zou misschien wel normaal zijn, maar het beeld is dan ineens een stuk minder scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Advance Scart Cable is een must op zulke grote tv's. Het maakt alles net even iets scherper (vooral tekst, icoontjes, kleuren en randjes.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verplichte hap de advance scart cable... Dus vanmiddag op naar de winkel (als ze alweer beschikbaar zijn)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:10:

dus iedereen die kritiek heeft is een azijn zeikerd. wat een mooie wereld van vrijheid van meningsuiting... en allemaal maar over de zeik raken van moslims die reageren op spotprenten maar zelf ook alle kritiek, op iets wat over het algemeen geaccepteerd is als goed, de grond inboren

ik heb vrijwel alleen negatief commentaar gegeven ja omdat in de media en door hypende gamers alleen de positieve kanten worden belicht
Dus jij mag kritiek spuien maar wilt geen kritiek terug horen?
Dat is dan een mooie wereld waar jij in leeft.
Iedereen zijn eigen mening maar wat jij doet is een bloedmooie game aan het afzeiken.
En dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PWM schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:39:

Voor de rest, gewoon top spel. Ik heb wel 1 probleempje met mijn tv.

Ik heb hem aangesloten om VGA. Er lijkt wat vertraging in te zitten af en toe. Als ik b.v. het menu open met mijn Xbox button, schuift hij blokkerig naar voren. Ook als ik snel draai in het spel, zie je net (fractie van seconde) het beeld nog een beetje opbouwen.

Ik heb bij geen 1 spel hier last van, alleen GRAW. VGA staat netjes ingesteld op 1366x768.

Morgen maar even Component proberen.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

D4V3 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:44:
Gister ook GRAW binnen gekregen, maar er zijn toch een hoop dingen waar ik mij aan stoor:

- Als je van 500 meter afstand achter een auto zit, en je gaat richten op die mexicanen dan zien ze je op miraculeuze wijze ook staan en openen het vuur op je :r
- Als ik online wil spelen kan ik een half uur wachten tot het volgende potje en als ik opnieuw quickmatch doe kom ik telkens in dezelfde room uit.
- De besturing vind ik niet altijd even makkelijk, even snel je pistooltje pakken is er niet bij...

Voor de rest ben ik er erg tevreden mee al vind ik het toch jammer dat er geen easy speelmode in zit zodat ik eerst een beetje kan oefenen voordat ik aan het echte niveau begin...
Die mexicanen vuren in de richting van geweervuur, afhankelijk van geluid en licht, zoals je zelf ook doet als het donker is, speel de Wharf map eens op multiplayer, dan weet je wat ik bedoel. Als je dat niet wil kun je een silenced gun nemen, zet m op single shot, en ze weten niet waar het vandaan komt, tot op zekere hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:20:
[...]

Dus jij mag kritiek spuien maar wilt geen kritiek terug horen?
Dat is dan een mooie wereld waar jij in leeft.
Iedereen zijn eigen mening maar wat jij doet is een bloedmooie game aan het afzeiken.
En dat is mijn mening.[/quote]

Subjectief, objectief, what's in a name hé ;)

Grappig dat we de primaire reactie van Phusebox allemaal zo verschrikkelijk slecht onderbouwd vinden terwijl de gemiddelde reactie van het spel die positief is ook niet verder komt dan "vet", "gaaf", "beste spel ooit" of "megacoolgroovycool"... maar omdat het positief is, volstaan die termen wel als onderbouwde mening?!

Ik ga me in geen geval oprichten als de verdediger van Phusebox oid maar snapt niet helemaal waar nu precies het probleem zit van de menschen alhier...

/me denkt de volgende keer wel na alvorens negatief te zijn over een game :o

En nu maken we het weer gezellig hier :)

Ontopic dan: ik ga dit weekend mijn wederom storten op de veteran-missies van CoD2.
Zit er stevig van te balen dat TopSpin2 is uitgesteld, maar het is aan de andere kant zo april :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 11:01 . Reden: vrijdagochtendspellingnadonderdagnachtdoorhalen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik heb gister een HDTV aangesloten op mn xbox, en wat een verschil is dat zeg. Maar goed, je wilt altijd meer, dus vandaar nu de volgende vraag.

http://www.bizzarro.nl/360/hdtv.JPG

De hdtv kabel zit er gewoon in, op hdtv ingesteld (zowel kabel als console) en nog steeds zijn er een soort van kartels te zien (kijk maar op de auto, daar is het het duidelijkst).
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FirePuma142 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:29:
[...]

Die mexicanen vuren in de richting van geweervuur, afhankelijk van geluid en licht, zoals je zelf ook doet als het donker is, speel de Wharf map eens op multiplayer, dan weet je wat ik bedoel. Als je dat niet wil kun je een silenced gun nemen, zet m op single shot, en ze weten niet waar het vandaan komt, tot op zekere hoogte.
wat D4V3 bedoelt is dat zodra jij ze in je vizier hebt, ze dat meteen merken en precies weten waar jij zit, en dan is er nog geen schot gelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
Bizzarro schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:01:
Ik heb gister een HDTV aangesloten op mn xbox, en wat een verschil is dat zeg. Maar goed, je wilt altijd meer, dus vandaar nu de volgende vraag.

De hdtv kabel zit er gewoon in, op hdtv ingesteld (zowel kabel als console) en nog steeds zijn er een soort van kartels te zien (kijk maar op de auto, daar is het het duidelijkst).
Bij project gotham staat de AA uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:02:
[...]

wat D4V3 bedoelt is dat zodra jij ze in je vizier hebt, ze dat meteen merken en precies weten waar jij zit, en dan is er nog geen schot gelost
Excuus, verkeerd geinterpreteerd dus, ik moet ook eerlijk bekennen dat me dat (nog) niet is opgevallen. Ik schiet aardig wat knakkers van afstand neer, en pas als de 1e neer is, en ik gebruik geen silenced, dan lijkt er een soort verhoogde staat van paraatheid te zijn en zien ze je supersnel. Hou er ook rekening mee dat wanneer je precisieschieten gebruikt, je laserdot zichtbaar is op de tegenstander, ook daar zien ze aan dat ze getarget worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Phusebox schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:04:
[...]

Uh. Kies een fatsoenlijke host en niet een uit Hawai: in GRAW heb je die keuze, in CoD2 niet. Mijn eerste 2 uur multiplayer op GRAW gisteren waren volstrekt lagloos, je kan zelf een host kiezen, we zaten allemaal continu te chatten, alle game opties zijn configurable. Plus je kan met 16 online tegenover CoD2's magere 8 (not talking glitch games). CoD2 MP met GRAW MP vergelijken is echt nonsens hoor.

Plus dat ik je commentaar als geheel ook erg vreemd vind. Ik heb CoD2 op Veteran gedaan en vind tot nu toe GRAW een minimaal net zo goed spel in SP, waarvan ik vermoed dat ik 'm wel eens beter kan gaan vinden zelfs naarmate de missies vorderen. Uit je verhalen over je domme teammates is het echter direct duidelijk dat jij een Rambo-gunner bent, en dan kun je beter CoD2 doen ja. Maakt GRAW nog geen kutspel tho omdat ie je binnen 30 seconden afstraft als je vergeet dat je een tactische shooter speelt waarbij jij commandant bent van je teammates.

Overigens heb ik ook wat kritiek op GRAW hoor. De graphics zijn prachtig, maar in de eerste 2 uur gamen heb ik me diverse malen (echt rustig 10 keer) gestoord aan popups. Popups? Ja, de Z-culling is heel erg inefficient als je snel draait of om een hoek kijkt. Ik heb regelmatig decoratie als bomen en brievenbussen pas zien verschijnen een halve seconde nadat ik me om de hoek had gebogen. Leuk, maar die moet je engine gaan tekenen een halve seconde voordat je ze gaat zien ;) Dat is gewoon een slechte update van de octrees die niet moet mogen in een spel dat er verder zo hopeloos gelikt uit ziet. Bovendien had ik tijdens de eerste echte missie regelmatig het gevoel dat ie stiekem toch frames aan het droppen was, snel draaien kan voor mijn gevoel erg shocky zijn. En waarom mag je in multiplayer geen cover nemen tegen een muur?

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 10-03-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heeft iemand al GRAW gespeeld op de xbox EN de 360? Wil graag weten in hoeverre de ene beter is dan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
curry684 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:11:
[...]

Uh. Kies een fatsoenlijke host en niet een uit Hawai: in GRAW heb je die keuze, in CoD2 niet. Mijn eerste 2 uur multiplayer op GRAW gisteren waren volstrekt lagloos, je kan zelf een host kiezen, we zaten allemaal continu te chatten, alle game opties zijn configurable. Plus je kan met 16 online tegenover CoD2's magere 8 (not talking glitch games). CoD2 MP met GRAW MP vergelijken is echt nonsens hoor.

Plus dat ik je commentaar als geheel ook erg vreemd vind. Ik heb CoD2 op Veteran gedaan en vind tot nu toe GRAW een minimaal net zo goed spel in SP, waarvan ik vermoed dat ik 'm wel eens beter kan gaan vinden zelfs naarmate de missies vorderen. Uit je verhalen over je domme teammates is het echter direct duidelijk dat jij een Rambo-gunner bent, en dan kun je beter CoD2 doen ja. Maakt GRAW nog geen kutspel tho omdat ie je binnen 30 seconden afstraft als je vergeet dat je een tactische shooter speelt waarbij jij commandant bent van je teammates.

Overigens heb ik ook wat kritiek op GRAW hoor. De graphics zijn prachtig, maar in de eerste 2 uur gamen heb ik me diverse malen (echt rustig 10 keer) gestoord aan popups. Popups? Ja, de Z-culling is heel erg inefficient als je snel draait of om een hoek kijkt. Ik heb regelmatig decoratie als bomen en brievenbussen pas zien verschijnen een halve seconde nadat ik me om de hoek had gebogen. Leuk, maar die moet je engine gaan tekenen een halve seconde voordat je ze gaat zien ;) Dat is gewoon een slechte update van de octrees die niet moet mogen in een spel dat er verder zo hopeloos gelikt uit ziet. Bovendien had ik tijdens de eerste echte missie regelmatig het gevoel dat ie stiekem toch frames aan het droppen was, snel draaien kan voor mijn gevoel erg shocky zijn. En waarom mag je in multiplayer geen cover nemen tegen een muur?
ik zat in een nederlandse host twee keer, en had twee keer lag. bij mij mag het niet liggen, afgezien van xbox stond er niks aan wat aan internet hangt, down/up ratio is 6000/1024, lijkt me snel genoeg.
als ik op iemand schoot duurde het echt 1 tot wel 2 seconden voor de kogel aankwam, beetje CoD2 taferelen dus. helderziend schieten... een nieuw genre
bovendien haperde het geluid ook ontzettend, viel steeds weg, stotteringen, vervormingen enz. Maar als het het deed wel de beste voice kwaliteit tot nu toe in een 360 online game waar ik ervaring mee heb.

het grappige is juist dat ik geen rambo type ben, in cod 2 doe ik zelfs alles tactisch, ook in multiplayer, en kom er best ver mee moet ik zeggen. ik ga in alle online games het minste dood van iedereen waar ik ooit tegen gespeeld heb omdat ik juist tactisch speel met de sniper. ooit 25 kills gehaald met een 8-man game zonder 1 kill tegen te krijgen.

GR:AW maakt mij rambo omdat ik beter af ben zonder teammates. mijn drone spot enemies, en mijn teammates gingen (in silent mode) zich omdraaien richting die enemies en met hun geweer in de muur gestoken begonnen ze te schieten... so far for realism and AI

ik wil niet overkomen dat ik deze game nu maar constant blijf afzeiken, wil mijn standpunten gewoon even uitleggen. ik ben een kritische gamer met 18 jaar console ervaring en ben dus niet snel tevreden geef ik eerlijk toe.

ik heb laatst de demo van rainbow six op de pc gespeeld. en die beviel me vele malen beter qua AI van de tegenstanders en realisme. maar goed, zijn niet echt te vergelijken die games vind ik, compleet ander tijdperk waarin het zich afspeeld. gelukkig komt er ook een nieuwe rainbow six naar de 360

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 10-03-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 23:07
Bizzarro schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:01:

Bij mij werd het beeld pas echt super als ik een vga kabel ging aansluiten. Ik heb hetzelfde probleem met NBA Live 2k6, dit ziet er op mijn samsung het allermooiste uit met vga-kabel, kan geen andere kabel tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:12

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

iemand van jullie ook dit volgende probleem?
Ik wou de demo van the outfit ff spelen maar de game geeft een waarschuwing dat ie alleen op pal 60 kan, maar nu komt het grapje, ik kan dus nix instellen. me xbox zit aangesloten op me dell 2005fwp via vga.
iemand anders dit ook al gehad?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Hubert schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:05:
iemand van jullie ook dit volgende probleem?
Ik wou de demo van the outfit ff spelen maar de game geeft een waarschuwing dat ie alleen op pal 60 kan, maar nu komt het grapje, ik kan dus nix instellen. me xbox zit aangesloten op me dell 2005fwp via vga.
iemand anders dit ook al gehad?
Start here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Bij mij werd het beeld pas echt super als ik een vga kabel ging aansluiten. Ik heb hetzelfde probleem met NBA Live 2k6, dit ziet er op mijn samsung het allermooiste uit met vga-kabel, kan geen andere kabel tegenop.
Ik heb ook een samsung met vga kabel, en is inderdaad scherper! Maar pgr3 heeft als enige game zover ik weet karteltjes! :X (geen AA ofzo...) Dus in dit geval ligt het hoofdzakelijk aan de game.

ps: vga kabel geeft bij mij wel kleurverlies: check: http://gathering.tweakers...message/25345450#25345450

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik heb de resolutie op me X-box kunnen instellen, maar hoe stel je de
720p etc.... in ? Ook vroeg ik me af of de X-box standaard de max resolutie aangeeft
die je TV aankan ? of weet iemand misschien een draadje waar dit helemaal wordt uitgelegd ?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.