Ik was net bij de MM in leeuwarden, en daar hadden ze zowaar 7 premium xbox360's liggen.
hier in limburg weet ik ook wel premiums uit te halen voor de geinteresseerden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij de Intertoys in Waalwijk (De Elst) lagen er van het weekend nog hdd's.djmantri schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:17:
ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een harde schijf, aangezien ze in den bosch en utrecht allemaal uitverkocht zijn, weet iemand anders nog een plaats en een winkel die ze heeft?
wweet je waar ik echt de *PEEP* van krijg in GR:AW; online custom game joinen...
de lijst laden duurt een halve minuut, en je hebt bijna nooit een game waar je in kan zonder dat je daar weer een kwartier zit te wachten
de lijst laden duurt een halve minuut, en je hebt bijna nooit een game waar je in kan zonder dat je daar weer een kwartier zit te wachten
Verwijderd
Dit punt ben ik helemaal met je eens.Phusebox schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:24:
wweet je waar ik echt de *PEEP* van krijg in GR:AW; online custom game joinen...
Behoorlijk frustrerend.
Het is dan ook vrijwel altijd onmogelijk om te voorspellen hoe lang een game nog duurt, dat is namelijk altijd afhankelijk van punten of respawns die op zijn. Het feit dat je een kwartier moet wachten is dus niet toe te rekenen aan de game.
Die lijst heb ik zelf nog niet gehad (alleen nog maar friend games
) maar die kan best traag zijn. Zal wel beter worden zodra de eerste hausse voorbij is
Die lijst heb ik zelf nog niet gehad (alleen nog maar friend games

Verwijderd
Ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om met pgr 3 met meerdere spelers online te spelen, dus zeg maar met zijn vieren op 1 gold account. Ik heb nu al meerdere dingen geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar. Op de xbox fora's lees ik dat het niet (meer) mogelijk is, terwijl ik zeker weet dat ik vroeger vaak dezelfde namen zag met als enigste verschil de (1) of de (2) erachter.
Iemand een antwoord??
Iemand een antwoord??
ja en als dan alsnog de game vol blijkt te zijn ga je niet terug naar de list maar moet je weer opnieuw zoeken. en dan zie je alsnog dat er wel plek was.Phusebox schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:24:
of ziet de search alleen de verschillende IP's zodat de mensen die met meerdere controllers gamen maar als 1.
Verwijderd
Ik heb poort 53 toegevoegd maar helaas nog geen chat mogelekheden ingame. Ik kan niemand horen maar andere mij ook niet. Iemand nog een ander idee?S2S schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:47:
poort 53 moet daar nog bij.
Verwijderd
ik lees hier verhalen over guest accounts hoe maak je die aan.
Ook GRAW ziet geen 2 spelers.... Ik weet 100% zker dat het daar wel mogelijk is. Iemand enig idee hoe ik met twee spelers met 1 gold account op 1 xbox 360 online kan.
Ook GRAW ziet geen 2 spelers.... Ik weet 100% zker dat het daar wel mogelijk is. Iemand enig idee hoe ik met twee spelers met 1 gold account op 1 xbox 360 online kan.
Al geprobeerd om een 2e profile te maken met silver account? Misschien maandje gratis gold zodat je met 2 man online kunt in GRAW?
Ga multiplayer en join met 2 spelers op je 360, 1 hiervan moet inloggen met het gold account. Nu zie je 2 keer je gold nickname; 1 x met een (1) erachter en 1 x niet...Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:32:
ik lees hier verhalen over guest accounts hoe maak je die aan.
Verwijderd
thx is inmiddels gelukt.MariahCareyLover schreef op maandag 13 maart 2006 @ 20:41:
[...]
Ga multiplayer en join met 2 spelers op je 360, 1 hiervan moet inloggen met het gold account. Nu zie je 2 keer je gold nickname; 1 x met een (1) erachter en 1 x niet...
Maar kunnen nog een paar mensen bevestigen dat dit met pgr 3 niet mogelijk is?? Meen me te herrineren dat daar ook af en toe '1'tjes' en 'tweetjes' te zien waren.
Well ff je router rebooten, anders laad hij de nieuwe settings niet.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:19:
[...]
Ik heb poort 53 toegevoegd maar helaas nog geen chat mogelekheden ingame. Ik kan niemand horen maar andere mij ook niet. Iemand nog een ander idee?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
ook leuk met GR:AW online, nu al stuk of 20x gehad, ik schiet iemand recht in zijn hoofd, tot 2-3 keer toe, en hij loopt doodleuk door, merkt mij op, en killt mij (omdat ik sniper ben kan ik niet snel reageren op een close attack)
deze game valt of staat online afhankelijk van je mede-/tegenspelers.. je medespelers moeten samenwerken, en de drone goed gebruiken, ook elkaar op de hoogte houden via voice
en je tegenspelers moeten niet zo laf zijn om te spawn killen... heb al paar keer gehad dat iemand zijn gun gewoon op mij leegde toen ik nog een wapen aan t selecten was, in de hoop dat ik "alive" kwam
deze game valt of staat online afhankelijk van je mede-/tegenspelers.. je medespelers moeten samenwerken, en de drone goed gebruiken, ook elkaar op de hoogte houden via voice
en je tegenspelers moeten niet zo laf zijn om te spawn killen... heb al paar keer gehad dat iemand zijn gun gewoon op mij leegde toen ik nog een wapen aan t selecten was, in de hoop dat ik "alive" kwam
Misschien is het al gemeld maar vanaf morgen (14-3-06) is de Xbox 360 Premium te koop bij de Makro voor 386,75 incl. Dit staat in de multimediafolder.
Ja en dan zit je een kwartier te wachten en dan stopt de Host er ineens meePhusebox schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:24:
Zelf ook nog ene kleine frustratie:
Ik vindt het wel zwaar minder dat tijdens multiplayer iedereen elkaar steeds neer schiet (ik heb het hier over: Teamkill)
Ik maak het steeds meer mee en ja soms is het echt per ongeluk en dan hoor ik excuses enzo maar het gebeurt zo vaak dat ze er zelf kijhard om gaan lachen... ik moet zeggen dat ik dit steeds irritanter vindt worden...
Ben ik de enige of vinden meer mensen dat er toch wel een friendly fire optie moet komen?
Voor de rest is het een top spel en zeker het kopen waard
[ Voor 52% gewijzigd door Underworld op 13-03-2006 23:24 . Reden: kleine edit ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
ik heb sinds vrijdag de samsung LE26R51 (mooi ding) maar nu kan ik nog steeds geen PAL 60 only games spelen (the outfit demo) dat snap ik niet want op hd resoluties (720p) is het toch wel boven de 60hz ?
ik heb nog geen andere games kunnen testen die ook pal60 zijn.
en nog iets vaags:
ik heb ook de VGA kabel ff getest via PC in maar dan geeft de TV "not supported"aan.
iemand ideen?
ik heb nog geen andere games kunnen testen die ook pal60 zijn.
en nog iets vaags:
ik heb ook de VGA kabel ff getest via PC in maar dan geeft de TV "not supported"aan.
iemand ideen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 14-03-2006 00:20 ]
oh dan is xbox online ook al invaded met de TK noobs? ik dacht dat die alleen bij CS en BF warenUnderworld schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:16:
[...]
Ja en dan zit je een kwartier te wachten en dan stopt de Host er ineens mee![]()
Zelf ook nog ene kleine frustratie:
Ik vindt het wel zwaar minder dat tijdens multiplayer iedereen elkaar steeds neer schiet (ik heb het hier over: Teamkill)
Ik maak het steeds meer mee en ja soms is het echt per ongeluk en dan hoor ik excuses enzo maar het gebeurt zo vaak dat ze er zelf kijhard om gaan lachen... ik moet zeggen dat ik dit steeds irritanter vindt worden...
Ben ik de enige of vinden meer mensen dat er toch wel een friendly fire optie moet komen?
Voor de rest is het een top spel en zeker het kopen waard![]()
De schakelaar op je Kabel even op tv terug zetten en instelling op pal60 zetten, daarna weer terug zetten op Hdtv.
[ Voor 64% gewijzigd door harryvos op 14-03-2006 02:59 ]
Verwijderd
Vreemd, ik heb dezelfde tv en bij mij werkt het prima. Mischien moet je hem eert ff op een pc scherm aansluiten en dan de resolutie even goed zetten. mischien dat de tv de resolutie niet aan kan.. Lijkt me stug trouwens...WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:19:
iemand ideen?
Nee voor PGR3 moet je een losse local account aanmaken. Weet niet of je dan op PGR online kunt.Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:01:
[...]
thx is inmiddels gelukt.
Maar kunnen nog een paar mensen bevestigen dat dit met pgr 3 niet mogelijk is?? Meen me te herrineren dat daar ook af en toe '1'tjes' en 'tweetjes' te zien waren.
Ik kwam gisteren thuis en toen had me vader al een Xbox360 voor me gekocht bij Mistery Media in Nijmegen. Met extra joystick. Hij wist alleen niet welk spel ik wilde en hij heeft Full Auto gekocht. Op zich best een leuk spel! lekker lomp doen en alles kapot maken zeg maar.
Zelf heb ik er ook nog DoA4 bij gekocht en dit is echt een gaaf spel! Ben er zeer over te spreken.
Net als de 360 interface en Xbox live, het hele idee van je gamerstag is echt goed uitgedacht! En het werkt ook nog...
Zelf heb ik er ook nog DoA4 bij gekocht en dit is echt een gaaf spel! Ben er zeer over te spreken.
Net als de 360 interface en Xbox live, het hele idee van je gamerstag is echt goed uitgedacht! En het werkt ook nog...
[ Voor 10% gewijzigd door ReCreator op 14-03-2006 10:00 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Welcome to the club of social-life-losers!ReCreator schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:58:
Ik kwam gisteren thuis en toen had me vader al een Xbox360 voor me gekocht bij Mistery Media in Nijmegen. Met extra joystick. Hij wist alleen niet welk spel ik wilde en hij heeft Full Auto gekocht. Op zich best een leuk spel! lekker lomp doen en alles kapot maken zeg maar.
Verwijderd
Vraagje,
M'n vriend en ik hebben allebij een xbox. GRAW willen we voor de gezelligheid wat vaker samen doen. Is het nu mogelijk met mijn gold account naar hem toe te gaan en dat we allebij met ieder z'n gold account samen op 1 xbox spelen? Dit vanwege de achievements
.
Ik kan wel bij hem recoveren maar dan staat er dat ik savegames kwijt raak, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus wij dachten als we nu een memorykit hebben, kan ik thuis mijn account erop zetten en dan naar hem toe en daar erop zetten... Kan dit of hoe gaat zoiets in z'n werk?
M'n vriend en ik hebben allebij een xbox. GRAW willen we voor de gezelligheid wat vaker samen doen. Is het nu mogelijk met mijn gold account naar hem toe te gaan en dat we allebij met ieder z'n gold account samen op 1 xbox spelen? Dit vanwege de achievements
Ik kan wel bij hem recoveren maar dan staat er dat ik savegames kwijt raak, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus wij dachten als we nu een memorykit hebben, kan ik thuis mijn account erop zetten en dan naar hem toe en daar erop zetten... Kan dit of hoe gaat zoiets in z'n werk?
Denk dat je de verkeerde resolutie gebruikt, volgens mij als je hem op 1360*768 zet werkt het wel. Ik heb de 23" variant en daar had ik hetzelfde probleem.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:19:
iemand ideen?
Nog een keer voor de mensen die bokzelluf's post gemist hebben, bij de Makro zijn er vanaf vandaag weer Premiums te halen!
386,75 incl. btw.
Ik ben nu van plan Halo 3 af te wachten & dan aan de 360 te gaan. Er komen vast wel Halo 3 packs met een Premium er in
Nu alleen ook nog een HD tv regelen voor die tijd
Ik ben nu van plan Halo 3 af te wachten & dan aan de 360 te gaan. Er komen vast wel Halo 3 packs met een Premium er in

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 14-03-2006 10:45 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik hoop dat je geen haast hebtOkyah schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:45:
Nog een keer voor de mensen die bokzelluf's post gemist hebben, bij de Makro zijn er vanaf vandaag weer Premiums te halen!386,75 incl. btw.
Ik ben nu van plan Halo 3 af te wachten & dan aan de 360 te gaan. Er komen vast wel Halo 3 packs met een Premium er inNu alleen ook nog een HD tv regelen voor die tijd
Jongens, ik zit met een probleem.
Fight Night Round 3 of Ghost Recon. Ik weet het niet meer
Fight Night Round 3 of Ghost Recon. Ik weet het niet meer
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Echt gruwelijk verslavend
Gister mijn complete vrije dag "verneukt" met GRAW en FN3 
Krijg vandaag de advanced Scart kabel binnen, hopen dat ik nu alle tekst beter kan lezen. In game tekst was echt brak te lezen
@Phymodir
GRAW! De her-speelbaarheid daarvan is met Live echt gigantisch. FN3 is toch wel ietwat beperkt. Wel een cool spel hoor, maar niet zo veelzijdig als GRAW!
Krijg vandaag de advanced Scart kabel binnen, hopen dat ik nu alle tekst beter kan lezen. In game tekst was echt brak te lezen
@Phymodir
GRAW! De her-speelbaarheid daarvan is met Live echt gigantisch. FN3 is toch wel ietwat beperkt. Wel een cool spel hoor, maar niet zo veelzijdig als GRAW!
[ Voor 30% gewijzigd door Ebayzo op 14-03-2006 11:03 ]
Default blanke hetero
Hehe, ik weet het
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Yep, bij dimensionplus.Donnie Darko schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:15:
Iemand burnout revenge al gespot?
Hahah vertel mij wat, heb ook GRAW en FNR3 en die gaan ernstig ten koste van je werkzaamheden die je zou MOETEN doen. Erg vet allebei. Die advanced scart zal zeker helpen om je beeld wat scherper te krijgen, vooral met de tekst bovenin van wie je neerknald in GRAW is het te merken.Ebayzo schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:02:
Echt gruwelijk verslavendGister mijn complete vrije dag "verneukt" met GRAW en FN3
@Phymodir
GRAW op live is idd echt de shit! Ik vind die co-op campaign ook erg vet, ik zou zeggen laat de volgende chapters maar komen! FNR3 op live is idd iets minder spectaculair, maar het is wel leuk als je een menselijke uitdaging zoekt en relatief lag-loos.. (tenminste mijn ervaring)
Tip: Een paar vrienden optrommelen, kratje bier en FNR3 doen, gegarandeerd de hele avond in een deuk liggen..
PSN: Geengrenzuh
is gebruik van de VGA kabel beter dan met de component?mobygo76 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:40:
[...]
Denk dat je de verkeerde resolutie gebruikt, volgens mij als je hem op 1360*768 zet werkt het wel. Ik heb de 23" variant en daar had ik hetzelfde probleem.
Weet iemand als je offline ook je achievements kan halen??
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Verwijderd
tja.., daar zijn de meningen over verdeeld denk ik.. Ik zelf vind vga wel scherper en gebruik het dus ook. Maar de kleuren zijn wel weer minder.. Check een post van mij een week terug: Verwijderd in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15"WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:47:
[...]
is gebruik van de VGA kabel beter dan met de component?
Het verschilt heel erg per beeld, VGA was op een Ilyama veeel te licht (zag er uit als brightness op zn hoogst) terwijl componend er erg strak uitziet.
[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 14-03-2006 12:14 ]
This space is occupied
Voor de mensen die GRAW nog niet hebben, de demo staat nu op Marketplace 
EDIT: althans, volgens Xboxic maar ik zie hem nergens staan....
[ Voor 30% gewijzigd door Wekko306 op 14-03-2006 12:34 ]
Verwijderd
Hmm ik twijfelde ff na jouw post of ik nu wel of niet de router heb gereboot. Dus toch nog maar ff een keer een reboot gegeven aan de router. Maar helaas nog steeds geen chat voor mij.S2S schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:39:
[...]
Well ff je router rebooten, anders laad hij de nieuwe settings niet.

ja ik heb net ook VGA gechecked, maar nee dat ziet er veels te flets uit op mn TV, terwijl ik voordat ik deze HD tv had wel es op een TFT monitor heb gecheckt, en daar zag het er wel vol van kleur en scherp uit.
ik hou het op component todat er ooit een HDMI kabel accesoire komt.
verder heb ik ook via advanced scart mn beeld ff op pal 60 gezet maar jemig wat word dat in eens blurry en low reso
doet gewoon pijn aan je ogen. verder heeft dit toch geen effect op de HD resoluties via component toch? heb in iedergeval niet kunnen ontdekken.
edit:
trouwens zijn de arcade leaderboards offline..
ik hou het op component todat er ooit een HDMI kabel accesoire komt.
verder heb ik ook via advanced scart mn beeld ff op pal 60 gezet maar jemig wat word dat in eens blurry en low reso

edit:
trouwens zijn de arcade leaderboards offline..
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 14-03-2006 12:57 ]
waarschijnlijk spuit elfPWM schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:
Overigens staat de Demo van Ridge Racer 6 nu op marketplace. Of ben ik spuit elf

bron: http://www.xbox.com/en-US...arfighterxbox360/demo.htm
Zie ik niet staan, maar volgens een topic op xbox.com over marketplace is hij US-only...PWM schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:
Overigens staat de Demo van Ridge Racer 6 nu op marketplace. Of ben ik spuit elf
Hier ook nergens...Wekko schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:32:
en als je ee US account maakt dan moet het adres ook kloppen
Adresgegevens die je kunt gebruiken zijn:WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:48:
en als je ee US account maakt dan moet het adres ook kloppen
US:
1201 South Figueroa Street
Los Angeles, CA 90015
JP:
Nakase 2-1,
Chiba-ken,
Chiba City, 261-0023
UK:
Warwick Road
London
SW5 9TA
Ik heb intussen zowel een handjevol confirmations dat mensen 'm hebben gezien als een hele hoop bevestigingen dat ie er niet staatWekko schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:32:

Ik kan Ridge Racer 6 wel downen, met een NL Account
Geen idee waarom, maar wie weet wordt het in de loop van de dag nog recht getrokken.
Geen idee waarom, maar wie weet wordt het in de loop van de dag nog recht getrokken.
Het verschilt nogal blijkbaar, component geeft bij mij hele felle kleuren en slecht beeld, VGA is super, okay de kleuren zijn een beetje flets, maar dat heb ik liever dan alle karteltjes die ik heb met componentWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:47:
[...]
is gebruik van de VGA kabel beter dan met de component?
Verwijderd
Damn.. .was ik nu maar thuis danPWM schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:23:
Niet te geloven zeg, krijg het niet voor elkaar om een nieuwe gametag aan te maken.

Verwijderd
Ik had die demo er zaterdag al opstaan... En vond er niks aan... Lelijk(voor x360) en slecht...
[ Voor 86% gewijzigd door curry684 op 14-03-2006 17:23 ]
Cool, ook ik heb een USA gamertagje gemaakt
geinig dat je ook een maand GOLD abbo krijgt terwijl ik alleen de demo's maar hoef
RR6 staat staat er nog steeds op, GRAW alleen niet.
[quote]harryvos schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:50:
[...]
Adresgegevens die je kunt gebruiken zijn:
US:
Los Angeles, CA 90015
[quote]
Ik kreeg steeds fout melding bij postcode blijkt dat je CA moet weg laten........
Is die GRAW demo nu eigenlijk al uit of niet? Ik zie hem niet bij mn eigen gamer tag en niet mijn 'US' gamer tag
[...]
Adresgegevens die je kunt gebruiken zijn:
US:
Los Angeles, CA 90015
[quote]
Is die GRAW demo nu eigenlijk al uit of niet? Ik zie hem niet bij mn eigen gamer tag en niet mijn 'US' gamer tag
[ Voor 17% gewijzigd door Xander84 op 14-03-2006 18:02 ]
Misschien een stomme vraag (heb de headset nu niet bij de hand).
Is het mogenlijk om de 360 headset op de een of andere manier op je PC te gebruiken als mic ?
Is het mogenlijk om de 360 headset op de een of andere manier op je PC te gebruiken als mic ?
misschien als je hem mod, het is tenslotte een two point five jack!
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Okee ga hier toch me vraag neerzetten, ben helemaal niet into xbox 360 ben na de nintendo van de consoles afgestapt 
Maar ik las in een pc magazine (weet ff niet meer welke) en vaag artikel waarin stond dat je de 360 kon gebruiken als media center. Maar het was een beetje vaag artikel, stond namelijk niks in over de tv tuner bijvoorbeeld. Kan iemand me vertellen of dit inderdaad mogelijk is?
Maar ik las in een pc magazine (weet ff niet meer welke) en vaag artikel waarin stond dat je de 360 kon gebruiken als media center. Maar het was een beetje vaag artikel, stond namelijk niks in over de tv tuner bijvoorbeeld. Kan iemand me vertellen of dit inderdaad mogelijk is?
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Nee, de xbox360 is geen media center.
Hij is wel in te zetten als media center - extender, dat is de enige manier om er tv op te kijken.
Ik heb het nog niet kunnen testen (heb geen mediacenter pc), maar dat schijnt wel te kunnen.
Wel kan de 360 mp3's en video's afspelen over netwerk als je media connect op je pc zet.
Verder speelt ie dvd's.
Zoek maar 'es met google voor de mogelijkheden, worden uitgebreid besproken op verschillende sites.
Maar bovenal is het natuurlijk de coolste gameconsole die er momenteel is!
Hij is wel in te zetten als media center - extender, dat is de enige manier om er tv op te kijken.
Ik heb het nog niet kunnen testen (heb geen mediacenter pc), maar dat schijnt wel te kunnen.
Wel kan de 360 mp3's en video's afspelen over netwerk als je media connect op je pc zet.
Verder speelt ie dvd's.
Zoek maar 'es met google voor de mogelijkheden, worden uitgebreid besproken op verschillende sites.
Maar bovenal is het natuurlijk de coolste gameconsole die er momenteel is!
Video's kan alleen als je Windows Mediacenter op je pc hebt geinstaleerd, of hebben "ze" al iets bedacht waarmee het nu ook zonder kan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:32:
Nee, de xbox360 is geen media center.
Verder speelt ie dvd's.
Maar bovenal is het natuurlijk de coolste gameconsole die er momenteel is!![]()
Er zitten vogens mij wel aardig wat bugs in GRAW. Ik heb al een paar keer gehad dat ik vast zat in cover-mode en nu al 2 levels lang dat de vijanden en ook alle vriendelijke troepen e.d. niet op het scherm worden weergegeven alleen op de map, als je je Ghosts ergen naartoe stuurt hoor je ook die pijlen te zien en als je op ze mikt zie je hun omlijning, dat is allemaal weg bij mij
[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 14-03-2006 21:00 ]
Verwijderd
Oh, dat van die video's wist ik niet.
Heb het nog helemaal niet geprobeerd eigenlijk, heb me 360 pas een paar dagen en heb alleen even geprobeerd mijn ipod erop aan te sluiten, dit ging prima. Echt perfect geregeld.
Ook meteen een supermanier om mijn ipod te gebruiken over de versterker, vind dit een stuk beter klinken (360 zit optisch op versterker) dan dat ik hoofdtelefoon uitgang van ipod analoog op versterker line in zet.
hmm, van die bugs die jij hebt in GRAW, da's vreemd.
Heb ik geen last van met GRAW, heb wel 1 keer gehad dat ik ook 'vast' stond in cover tegen een muurtje.
Beetje vaag.
Heb toen last save moeten laden en daarna ging alles ok.
SJeezz. Net die 2e helikoptermissie gehaald trouwens...
Echt vet lastige missie dat.. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van..
Maar later toch gehaald
Echt een cool spel ja...
Heb het nog helemaal niet geprobeerd eigenlijk, heb me 360 pas een paar dagen en heb alleen even geprobeerd mijn ipod erop aan te sluiten, dit ging prima. Echt perfect geregeld.
Ook meteen een supermanier om mijn ipod te gebruiken over de versterker, vind dit een stuk beter klinken (360 zit optisch op versterker) dan dat ik hoofdtelefoon uitgang van ipod analoog op versterker line in zet.
hmm, van die bugs die jij hebt in GRAW, da's vreemd.
Heb ik geen last van met GRAW, heb wel 1 keer gehad dat ik ook 'vast' stond in cover tegen een muurtje.
Beetje vaag.
Heb toen last save moeten laden en daarna ging alles ok.
SJeezz. Net die 2e helikoptermissie gehaald trouwens...
Echt vet lastige missie dat.. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van..

Maar later toch gehaald
Echt een cool spel ja...
Is graw egt een top spel om online mee te spelen? of is DOA4 of een andere game beter?
Wil de xbox 360 egt hebben om tegen maten een goed spel te spelen online.
Dit is voor iedereen verschillend. De graphics zien er bij beide goed uit. Gameplay heb ik bij GR:AW nog niet helemala kunne checken, maar ik vind ze bij beide wel goed (voor zover ik heb kunnen spelen)krijgnuwat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:09:
Is graw egt een top spel om online mee te spelen? of is DOA4 of een andere game beter?
Mn vraag die ik eerder op de dag stelde is nog steeds niet beantwoord nl: Als je volledig offline speelt (uitgelogd bij Xbox Live) en je haalt voor jou gevoel die achievements van een spel en je logt vervolgens weer in krijg je dan die achievements online??
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ghost Recon: Advanced Warfighter biedt genoeg Multiplayer plezier, met 16 man in een server oorlogje spelenkrijgnuwat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:09:
Dead or Alive 4 biedt ook de nodige Multiplayer plezier, hoewel ik met Ghost Recon: Advanced Warfighter meer plezier beleef, aangezien ik niet zo goed ben in vechten en Online steeds verlies
Ja, de achievements worden offline opgeslagen en vervolgens online bijgewerkt. Als je geen datum ziet bij een behaalde achievement betekent dat, dat deze gehaald is terwijl de console geen verbinding had met live.AzN_cRzY schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:22:
[...]
Dit is voor iedereen verschillend. De graphics zien er bij beide goed uit. Gameplay heb ik bij GR:AW nog niet helemala kunne checken, maar ik vind ze bij beide wel goed (voor zover ik heb kunnen spelen)
Mn vraag die ik eerder op de dag stelde is nog steeds niet beantwoord nl: Als je volledig offline speelt (uitgelogd bij Xbox Live) en je haalt voor jou gevoel die achievements van een spel en je logt vervolgens weer in krijg je dan die achievements online??
Check de [PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter topic voor een aantal reviewskrijgnuwat schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:09:
\O/ weeeee =[specs]=
wat, heb je met component meer kartels? hmm moet ik ff testen. (AA stond in elk geval op 2x met GRAW, vegeleken tussen 720p en VGA 1360mobygo76 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:39:
[...]
Het verschilt nogal blijkbaar, component geeft bij mij hele felle kleuren en slecht beeld, VGA is super, okay de kleuren zijn een beetje flets, maar dat heb ik liever dan alle karteltjes die ik heb met component. Net weer ff GRAW gespeeld, wat een game wat een game
edit:
over achievements gesproken:
ik ragde in mn eentje met multiplayer coop elimination 3 gasten neer en had een achievement unlocked
[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 14-03-2006 22:44 ]
Dat klopt. In Ghost Recon: Advanced Warfighter is er een achievement (Deadly o.i.d.) die je unlocked na het neerschieten van 3 of 4 vijanden binnen 4 seconden.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:42:
[...]
wat, heb je met component meer kartels? hmm moet ik ff testen. (AA stond in elk geval op 2x met GRAW, vegeleken tussen 720p en VGA 1360
edit:
ik ragde in mn eentje met multiplayer coop elimination 3 gasten neer en had een achievement unlocked
Hoe zie je überhaupt op hoeveel x AA hij staat?WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:42:
[...]
wat, heb je met component meer kartels? hmm moet ik ff testen. (AA stond in elk geval op 2x met GRAW, vegeleken tussen 720p en VGA 1360
edit:
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Beetje offtopic, maar als ik dan offtopic ga dan doe ik het ook goedGully schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:24:
[...]
Hoe zie je überhaupt op hoeveel x AA hij staat?
door een getrained oog voor zulk detail om op de PC maximale graphics voor minimale preformance loss...
AntiAliasing:
als je langs een schuine hoek kijkt (ik neem altijd een rand van een muur/dak) dan zoom je in en dan kijk je naar de kartels, en dan beweeg je zo dat je een kartel rand vrij lang hebt.
vervolgens kijk je hoeveel vervaagde kartels er zich tussen de echte kartels zitten.
dus 2 echte kartels met daartussen 1 vervaagde kartel betekend 2x AA. wanneer je 2 vervaagde kartels tussen de echte kartels kan ontdekken is het 4x AA.
AA off

2x AA

4x AA

8x AA

dit is 1x uitvergroot in paint, en dan een uitsnede.
Anisotrophic Filtering:
het zelfde geld voor AF
als je ongeveer een halve beeld verder (ongeveer 5a 7 meter) blurry textures hebt dan staat AF uit. wanneer je een heel beeld verder (ong. 12 a 15 m) pas blurry textures hebt dan staat hij op 2x AF
en bijna tot de horizon scherp is 4x AF (hoger heeft ook geen nut meer imho)
AF off

2x AF

4x AF

8x AF

hierbij moet je op de grond letten hoever de textures scherp gerendered zijn.
je kan het beste alle 4 screens in een apparte venster openen, en dan snel tussen wisselen
screenshots gemaakt met BF2
(let niet op de paint fout met de 2 screenshots over elkaar heen)
dat was weer ff 20 minuten werk
Nu wil ik nooit meer iets horen over wat nou precies het verschil is
[ Voor 66% gewijzigd door Bulls op 15-03-2006 00:43 ]
trouwens nog ff foto's gemaakt van GRAW de een met 720p HD en de andere op 1360 VGA.
720p

VGA 1360

bij de VGA heb ik de brightness van de TV nog dratisch laag gezet en bij de HD staat contrast iets te hoog zie ik.
maar zoals je wellicht kan ontdekken, heb je niet meer detail op VGA.
ook met bejeweld is alles een stuk minder scherp op VGA nog niet de spreken van de letters op het dashbord
720p

VGA 1360

bij de VGA heb ik de brightness van de TV nog dratisch laag gezet en bij de HD staat contrast iets te hoog zie ik.
ook met bejeweld is alles een stuk minder scherp op VGA nog niet de spreken van de letters op het dashbord
[ Voor 27% gewijzigd door Bulls op 15-03-2006 00:40 ]
Ik had gisteren exact hetzelfde, zie [rml]curry684 in "[ PC/X360] Tom Clancy's Ghost Recon: Adva..."[/rml]. Kun je meteen daar verder over GRAW ipv in het algemene 360 topicMutatie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:41:
[...]
Er zitten vogens mij wel aardig wat bugs in GRAW. Ik heb al een paar keer gehad dat ik vast zat in cover-mode en nu al 2 levels lang dat de vijanden en ook alle vriendelijke troepen e.d. niet op het scherm worden weergegeven alleen op de map, als je je Ghosts ergen naartoe stuurt hoor je ook die pijlen te zien en als je op ze mikt zie je hun omlijning, dat is allemaal weg bij mijIk krijg dat met geen mogelijkheid meer goed, restart level, reset xbox werkt allemaal niet.
met een reload last save, restart chapter of dood gaan is het overigens direct opgelost
Component vind ik toch wel een heel stuk beter. Misschien minder scherp maar wel veel meer kleur. Stuk mooier.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 00:04:
trouwens nog ff foto's gemaakt van GRAW de een met 720p HD en de andere op 1360 VGA.
720p
[afbeelding]
VGA 1360
[afbeelding]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
En dan nu de vraag...: Waarom geeft een vga-kabel minder kleur? (ik gebruik zelf de vga kabel.. toch stukje scherper vind ik... )
Ja, ik ga ook voor component, het ziet er srak genoeg uit, en de kleuren zijn zo goed.
Verwijderd
ARRGGG, wat is die AI van GRAW toch dom voor een tactical shooter.
Teams maken niet echt goed gebruik van cover mogelijkheden (crawl vooral), wanneer dit wel mogelijk is. Verder een behoorlijke misser dat je ze niet individueel op pad kan sturen. Een sniper in een gebouw plaatsen is er niet bij. Als je "On me" command geeft gaan ze vaak voor de cover mogelijkheden staan ipv netjes cover te zoeken waar ik zelf sta.
Overigens wel geweldig om te zien dat je in bepaalde omstandigheden cover mogelijkheden van vijandige soldaten kunt opblazen. Je ziet ze dan een andere route zoeken of domweg op je af stormen omdat er geen andere mogelijkheden meer zijn.
Teams maken niet echt goed gebruik van cover mogelijkheden (crawl vooral), wanneer dit wel mogelijk is. Verder een behoorlijke misser dat je ze niet individueel op pad kan sturen. Een sniper in een gebouw plaatsen is er niet bij. Als je "On me" command geeft gaan ze vaak voor de cover mogelijkheden staan ipv netjes cover te zoeken waar ik zelf sta.
Overigens wel geweldig om te zien dat je in bepaalde omstandigheden cover mogelijkheden van vijandige soldaten kunt opblazen. Je ziet ze dan een andere route zoeken of domweg op je af stormen omdat er geen andere mogelijkheden meer zijn.
Verwijderd
Weet er iemand waar ik kan vinden van welke IP Ranges de downloads komen?
Gebruik nl. Internet Connection Sharing en Peerguardian op mijn PC blockt dan de Marketplace downloads (Gek genoeg niet all downloads maar wel de meeste).
Kan wel gaan sniffen maar denk probeer het eerst hier
Gebruik nl. Internet Connection Sharing en Peerguardian op mijn PC blockt dan de Marketplace downloads (Gek genoeg niet all downloads maar wel de meeste).
Kan wel gaan sniffen maar denk probeer het eerst hier
Het verschilt gewoon heel erg per TV.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:56:
En dan nu de vraag...: Waarom geeft een vga-kabel minder kleur? (ik gebruik zelf de vga kabel.. toch stukje scherper vind ik... )
Ik gebruik ook VGA en dat ziet er vele malen beter uit dan Component op mijn HDTV.
Op een Samsung 32 inch van een vriend, ziet component er weer beter uit.
Moeilijk te zeggen dus.
Overigens is voor bij ook belangrijk, dat ik met VGA mijn resolutie op 1360x768 kan zetten. Dan hoeft mijn tv in ieder geval niet te stretchen.
Verwijderd
Een vraagje:
Ik heb met 360 op 60hz staan, en via component kabels op me 32" Samsung LE32M61B aangesloten. Nu verloopt alles met spellen lekker, maar als ik een dvdtje kijk (origineele en gebrande) wilt het beeld soms nog wel is schokken, of sloom gaan. Kan dit komen door 60hz of is die DVD-speler gewoon niet zo goed. Ik heb al een soort bug ondekt, dat als je op Pause drukt, en dan weer op play, het geluid out of sync gaat.. Dus moet je Pause, drukken en dan weer pause om te spelen...
Ik heb met 360 op 60hz staan, en via component kabels op me 32" Samsung LE32M61B aangesloten. Nu verloopt alles met spellen lekker, maar als ik een dvdtje kijk (origineele en gebrande) wilt het beeld soms nog wel is schokken, of sloom gaan. Kan dit komen door 60hz of is die DVD-speler gewoon niet zo goed. Ik heb al een soort bug ondekt, dat als je op Pause drukt, en dan weer op play, het geluid out of sync gaat.. Dus moet je Pause, drukken en dan weer pause om te spelen...
Bij de Samsungs komt het in ieder geval omdat ze geen image-enhancement over de VGA-poort doen (DNIe bij Samsung, zoiets als Pixel Plus bij Philips). Voor een desktop weer te geven is dit ook daadwerkelijk beter (geen vervormingen, pixel-accurate), voor films / games had je die image-enhancement misschien toch liever wel. Daarom lekker op component laten zitten en VGA gebruiken voor je htpc ofzoPWM schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:37:
[...]
Het verschilt gewoon heel erg per TV.
Ik gebruik ook VGA en dat ziet er vele malen beter uit dan Component op mijn HDTV.
Op een Samsung 32 inch van een vriend, ziet component er weer beter uit.
Moeilijk te zeggen dus.
Overigens is voor bij ook belangrijk, dat ik met VGA mijn resolutie op 1360x768 kan zetten. Dan hoeft mijn tv in ieder geval niet te stretchen.
Mijn vader belde net weerVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:21:
Als het goed is krijg ik vandaag Burnout 4 binnen via GCShop, ben benieuwd.
Hij had Burnout gekockt voor de 360.. Ik voel me weer verwend.
Tip:
Gekocht in Nijmgen bij Mistery Media... stond nog niet in de rekken zei ie...
Verwijderd
Ik heb nu een tijdje mijn xbox360, inclusief de spellen Call of Duty2 en PGR3. Nu wil ik graag weer eens een nieuw spel proberen. Met de marketplace zag ik al ideale mogelijkheden om demo's uit te testen van spellen, maar naar mijn mening wordt deze mogelijkheid te weinig/niet gebruikt.
Met een aantal aantal interessante titels in (al dan niet in aantocht) zoals GRAW, BF MC en oblivion zou ik de keuze kunnen vergemakkelijken door ze alle 3 te kopen. Toch gaat het dan om veel geld en ik ben van mening dat het op tijd verschijnen van een demo je keuze toch zou kunnen vergemakkelijken. Persoonlijk heb ik de indruk dat van de wat mindere spellen eerder een demo komt dan van de "goede" spellen, wat ik erg jammer vind. Maar misschien is dit ook afhankelijk van de uitgever/ontwikkelaar van een spel. Ik hoop in ieder geval dat ze snel eens wat meer demo's uitbrengen (wanneer komt de demo van GRAW?).
Met een aantal aantal interessante titels in (al dan niet in aantocht) zoals GRAW, BF MC en oblivion zou ik de keuze kunnen vergemakkelijken door ze alle 3 te kopen. Toch gaat het dan om veel geld en ik ben van mening dat het op tijd verschijnen van een demo je keuze toch zou kunnen vergemakkelijken. Persoonlijk heb ik de indruk dat van de wat mindere spellen eerder een demo komt dan van de "goede" spellen, wat ik erg jammer vind. Maar misschien is dit ook afhankelijk van de uitgever/ontwikkelaar van een spel. Ik hoop in ieder geval dat ze snel eens wat meer demo's uitbrengen (wanneer komt de demo van GRAW?).
brightness had ik al gehalveerd ten opzichte van component, moet je dus nagaan hoe erg het nog was.djmantri schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:02:
de brightness van dat onderste plaatje moet nog wat omlaag want nu ziet die bovenste er iets realistischer uit imo
en als je naar de model kijkt dan zie ik op component ook meer detail op zn schouder.
Net maar de knoop doorgehakt en GRAW gekocht. Nu nog wachten tot ik naar huis mag van de baas
Verwijderd
De nieuwe game van Rareware!
Viva Piñata
http://www.xbw.nl/news/7842
Viva Piñata is Rare’s nieuwe product en zal de spelers in een speelse wereld meenemen waar schattige ‘Piñata’s’ de dienst uit maken. Deze wezens leven in een immer veranderende tuin en spelers zullen, beginnende met basisgereedschappen, hun tuin uitbouwen om nieuwe Piñata’s naar hun plekje te lokken om ze vervolgens te beschermen. In totaal zullen er 60 Piñata soorten bestaan die je tuin kunnen bezoeken en jij kunt je tuin uitbreiden tot een paradijs voor al deze lieve wezens met aanpasbare onderdelen en ongekende mogelijkheden om je tuin te bewerken. Maar pas op, sommige herrieschoppers hebben het niet op jouw tuin en proberen deze soms te verpesten.
Screens op de site, kan niet linken
http://www.xbw.nl/news/7842
Viva Piñata is Rare’s nieuwe product en zal de spelers in een speelse wereld meenemen waar schattige ‘Piñata’s’ de dienst uit maken. Deze wezens leven in een immer veranderende tuin en spelers zullen, beginnende met basisgereedschappen, hun tuin uitbouwen om nieuwe Piñata’s naar hun plekje te lokken om ze vervolgens te beschermen. In totaal zullen er 60 Piñata soorten bestaan die je tuin kunnen bezoeken en jij kunt je tuin uitbreiden tot een paradijs voor al deze lieve wezens met aanpasbare onderdelen en ongekende mogelijkheden om je tuin te bewerken. Maar pas op, sommige herrieschoppers hebben het niet op jouw tuin en proberen deze soms te verpesten.
Screens op de site, kan niet linken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 17:59 ]
Verwijderd
TerechtReCreator schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:01:
[...]
Mijn vader belde net weer
Wanneer had je je 360 en met welke spellen ook alweer?
ik heb een vaag vermoeden dat je pa ook wel van een spelletje houdReCreator schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:01:
[...]
Mijn vader belde net weer
Tip:
Gekocht in Nijmgen bij Mistery Media... stond nog niet in de rekken zei ie...
60Hz = 60 frames per seconde. PAL DVD's = 50Hz = 50 frames per seconde. Je toont dus 60 beeldjes waar je er maar 50 hebt. Gevolg: iedere 5e frame wordt 2 keer achter elkaar getoond. Dat valt je lang niet bij alle scenes op, maar bij gelegenheden kan het storend zijn.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:51:
Een vraagje:
Ik heb met 360 op 60hz staan, en via component kabels op me 32" Samsung LE32M61B aangesloten. Nu verloopt alles met spellen lekker, maar als ik een dvdtje kijk (origineele en gebrande) wilt het beeld soms nog wel is schokken, of sloom gaan. Kan dit komen door 60hz of is die DVD-speler gewoon niet zo goed.
Verwijderd
Ik heb de le26m51b van samsung, met de 360 via vga. Ik ben dik tevreden met het beeld, maar ik vraag me dus af word component nog mooier? Iemand die verschillen in de praktijk heeft gezien op hetzelfde soort scherm?
Het is mischien wel leuk dat bij component DNIe wordt ingeschakeld, maar laat dat nu net het detail van zwart wat naarbeneden halen.
Het is mischien wel leuk dat bij component DNIe wordt ingeschakeld, maar laat dat nu net het detail van zwart wat naarbeneden halen.
Verwijderd
Oblivion Teaser Countdown Trailer OMG
Staan tevens wat nieuwe screens op xboxyde
Is het trouwens mogelijk om over the shoulder cam te krijgen bij Coop splitscreen in GRAW? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb alle opties geprobeerd. Force Cam, of handmatige instelling, maar hij blijft in 1st person
Staan tevens wat nieuwe screens op xboxyde
Is het trouwens mogelijk om over the shoulder cam te krijgen bij Coop splitscreen in GRAW? Ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb alle opties geprobeerd. Force Cam, of handmatige instelling, maar hij blijft in 1st person

Ik heb em nu 2 dagenVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:45:
[...]
Terecht
Wanneer had je je 360 en met welke spellen ook alweer?Je komt het huis voorlopig niet meer uit
Ik kan ook niet wachten op Oblivion
Haha, ja hij vind het zelf ook leuk... Hij speelt zelf meer op de PC: Unreal Tournament 2003, Farcry etc. Het schietwerkWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:56:
[...]
ik heb een vaag vermoeden dat je pa ook wel van een spelletje houd
Alleen op de xbox en 360 (CoD2 demo) kan hij lastig overweg met de joystick.. mja hij speelde wel de demo in 1 keer uit, en ik ging meteen dood..
Mijn JVC lcd-tv ondersteund via VGA max. 1024x768, dus de 360 is behoorlijk aan het downscalen lijkt me als alle spellen normaal gesproken 1280x720 zijn. Bovendien vertoond de Media Center Extender vrije dikke zwarte balken boven en onder bij films. Ik heb een vermoeden dat het met een component-kabel beter gaat werken, zowel games als films.
Same here; dus VGA gebruik ik niet op mijn JVC. S-Video voor mijn PC, RGB-scart voor mijn DVD, SCART voor mijn video en die rood-groen-blauwe stekker voor mijn XB360.kazuka schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:11:
Mijn JVC lcd-tv ondersteund via VGA max. 1024x768, dus de 360 is behoorlijk aan het downscalen lijkt me als alle spellen normaal gesproken 1280x720 zijn. Bovendien vertoond de Media Center Extender vrije dikke zwarte balken boven en onder bij films. Ik heb een vermoeden dat het met een component-kabel beter gaat werken, zowel games als films.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ik ben benieuwd naar oblivion maar kijk de kat nog even uit de boom, eerst de reviews afwachten.
ben niet zo bekend in het MMORPG-genre
Verwijderd
Oblivion is niet online.Phusebox schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:49:
ik ben benieuwd naar oblivion maar kijk de kat nog even uit de boom, eerst de reviews afwachten.
Net weer ff een demo van market place gespeeld, en wat is het een verademing om die herrie te missen als er een game in de lade zit. Hoort dit zo een groot verschil te maken?
Geen bugMutatie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:41:
Er zitten vogens mij wel aardig wat bugs in GRAW. Ik heb al een paar keer gehad dat ik vast zat in cover-mode en nu al 2 levels lang dat de vijanden en ook alle vriendelijke troepen e.d. niet op het scherm worden weergegeven alleen op de map, als je je Ghosts ergen naartoe stuurt hoor je ook die pijlen te zien en als je op ze mikt zie je hun omlijning, dat is allemaal weg bij mijIk krijg dat met geen mogelijkheid meer goed, restart level, reset xbox werkt allemaal niet.
Er zijn een aantal 'view modes' voor je beeld. Zo heb je night vision door op X te drukken en geen night vision door weer op X te drukken. Maar houd je X in dan krijg je zon menutje net als B inhouden voor wapens waar je naast night vision ook die randjes, pijlen, etc. etc. mode mee aan zet
Ik ben opeens 2 levels terug in mn save game, achievements heb ik al, maar kan hem niet meer kiezen bij missions en als ik play game doe start ik 2 levels terug.

Heb je waarschijnlijk de 'luide' DVD-drive, just like me. En ja, ik vind dat ook, als je alleen de fans hoort terwijl je gamet is het heel wat normaler. Met normale games als je gaat laden, en geen muziek hebt is het echt een stofzuiger lijkt het wel, terwijl het de drive is.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:00:
[...]
Oblivion is niet online.
Net weer ff een demo van market place gespeeld, en wat is het een verademing om die herrie te missen als er een game in de lade zit. Hoort dit zo een groot verschil te maken?
[ Voor 23% gewijzigd door Muthas op 15-03-2006 18:03 ]
Dit topic is gesloten.