Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.180 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:44:
ARRGGG, wat is die AI van GRAW toch dom voor een tactical shooter.
Teams maken niet echt goed gebruik van cover mogelijkheden (crawl vooral), wanneer dit wel mogelijk is. Verder een behoorlijke misser dat je ze niet individueel op pad kan sturen. Een sniper in een gebouw plaatsen is er niet bij. Als je "On me" command geeft gaan ze vaak voor de cover mogelijkheden staan ipv netjes cover te zoeken waar ik zelf sta.

Overigens wel geweldig om te zien dat je in bepaalde omstandigheden cover mogelijkheden van vijandige soldaten kunt opblazen. Je ziet ze dan een andere route zoeken of domweg op je af stormen omdat er geen andere mogelijkheden meer zijn.
moet je cod 2 eens spelen, daar zijn ze nog dommer...

Wordt je door 5 man bestormd je squad staat zo achter je, wachten ze eerst 5 sec en beginnen dan pas met schieten... Dan beginnen ze weliswaar met schieten raken doen ze echter niet. Of dan bestorm je een vijandelijke plek of iig zorg je dat je dichterbij probeerd te komen blijven hun mooi achter het muurtje zitten, terwijl ze daar niks kunnen raken. Pas op het moment dat jij alle vijanden heb afgeknald lopen ze pas verder, gaat alleen wel met moeite aangezien er veel plekken zijn waar de duitsers zich ongelimiteerd met nieuwe aanvullen. In open plekken ok, maar in huizen. Heb vaak genoeg gezien dat er om de halve minuut vijf man uit zon huisje kwam rennen, dan vraag je je toch af wat ze daar op zolder hebben staan

kleine edit:

Rares nieuwe game

http://www.xbw.nl/news/7842/

ziet er krankzinnig uit :p Rare voegt zeker iets leuks toe aan de xbox

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zo vandaag me joytech remote binnen gekregen. tis niet super veel, maar voor 15 euro ga ik niet klagen :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e1d76e539839ce314d24b0d9ef200c49/thumb.jpg

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:24:
zo vandaag me joytech remote binnen gekregen. tis niet super veel, maar voor 15 euro ga ik niet klagen :D

[afbeelding]
Keurige remote toch, hoeft toch niet meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:38:
[...]

Keurige remote toch, hoeft toch niet meer op?
idd, alleen hadden ze het uiterlijk wat minder hoekig mogen maken imho.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:01:
Ik heb de le26m51b van samsung, met de 360 via vga. Ik ben dik tevreden met het beeld, maar ik vraag me dus af word component nog mooier? Iemand die verschillen in de praktijk heeft gezien op hetzelfde soort scherm?
Het is mischien wel leuk dat bij component DNIe wordt ingeschakeld, maar laat dat nu net het detail van zwart wat naarbeneden halen.
als je ff wat posts terug kijkt heb ik een vergelijk geplaatst op dezelfde TV

720p
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/7448/pict00018ze.jpg

VGA 1360
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/4654/pict00030ao.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 15-03-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:24:

[afbeelding]
lekker clean!
/me heeft sinds vorige week vrijdag de logitech harmony 525, erggggggg fijn, alleen kan ik de teletekst knop niet goed instellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:16:
De nieuwe game van Rareware! :) Viva Piñata

http://www.xbw.nl/news/7842

...snip...
OK dan!

Rare is toch wel de grootste aanwinst voor de 360 tot nu toe vind ik! Kameo is echt een juweeltje.

offtopic:
wil iemand misschien iemand NFS:MW (nieuwstaat) ruilen voor GRAW (nieuwstaat)?
doe effe een mailtje dan...

[ Voor 5% gewijzigd door Deegeeooh op 15-03-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f3d4235a409d8976c76df28885aa5224/thumb.jpg

Eindelijk >:)

Nog 2 nachten slapen dan is die er..... laat de weekend maar komen })

Edit: 1ste keer dus ging allemaal zoals gewild, nou moetie het doen denk ik O-)

[ Voor 47% gewijzigd door sekeroglan op 15-03-2006 21:12 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
wel een verdomt klein plaatje.. ken het niet egt lezen.

edit:
Lekker bestelinkje joh:P
Wat is het voordeel van die advanced scartkabel?

[ Voor 45% gewijzigd door krijgnuwat op 15-03-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

krijgnuwat schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:10:
wel een verdomt klein plaatje.. ken het niet egt lezen.

edit:
Lekker bestelinkje joh:P
Wat is het voordeel van die advanced scartkabel?
Heb nog een ouwe tv, dus geen component aansluiting, maar wel een RGB-SCART ondersteuning en volgens de TS is het dan beter om een Advanced SCART Cable te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:01:

Heb je waarschijnlijk de 'luide' DVD-drive, just like me. En ja, ik vind dat ook, als je alleen de fans hoort terwijl je gamet is het heel wat normaler. Met normale games als je gaat laden, en geen muziek hebt is het echt een stofzuiger lijkt het wel, terwijl het de drive is.
Erg fijn... :( Maar ik lees ook berichten dat het weinig uitmaakt welke drive, microsoft zal wel niets doen als je belt met het bericht dat je het geluid onacceptabel vindt? Of gewoon zeggen dat de drive "opeens" veel herrie maakt...
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:23:
[...]

als je ff wat posts terug kijkt heb ik een vergelijk geplaatst op dezelfde TV

720p
[afbeelding]

VGA 1360
[afbeelding]
Beetje lastig he om via die plaatjes goed te kunnen oordelen voor mij. Het ene plaatje is op een moment dat de lucht net verblind, en het 2 de plaatje niet. En de afstand is ook verschillend. Maar als dit wel een realistisch beeld geeft, wil ik geen component omdat veel detail weg is in de schaduw.

Mensen die in de praktijk op een LE26M51B component EN vga hebben kunnen aanschouwen? Ik ben benieuwd naar de verschillende meningen. (niet de native reso kunnen gebruiken erg?)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Na al het GRAW geweld van de afgelopen week en oblivion om de hoek leek MS het nog nodig om een nieuwe arcade game uit te brengen, Feeding Frenzy, ik zou zeggen downloade die Trial...

Er is ook een nieuwe "nog zes dagen te gaan" video van Oblivion uitgebracht:
http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm
Helaas is alles vol, vol, vol, dus heb hem nog niet gezien. Het lijkt er op dat we vanaf nu elke dag op wat footage getrakteerd worden!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
zijn er trouwens nog van die xbox 360 games voor 33 euro ergens?
Liefst in de buurt van r-dam (zelf woon ik op flakkee)

[ Voor 31% gewijzigd door krijgnuwat op 15-03-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Muthas schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:01:
[...]

Geen bug :Y)

Er zijn een aantal 'view modes' voor je beeld. Zo heb je night vision door op X te drukken en geen night vision door weer op X te drukken. Maar houd je X in dan krijg je zon menutje net als B inhouden voor wapens waar je naast night vision ook die randjes, pijlen, etc. etc. mode mee aan zet :+
Dat weet ik maar hij ging dus niet meer terug naar de normale stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Geengrenzuh schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:28:
Na al het GRAW geweld van de afgelopen week en oblivion om de hoek leek MS het nog nodig om een nieuwe arcade game uit te brengen, Feeding Frenzy, ik zou zeggen downloade die Trial...

Er is ook een nieuwe "nog zes dagen te gaan" video van Oblivion uitgebracht:
http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm
Helaas is alles vol, vol, vol, dus heb hem nog niet gezien. Het lijkt er op dat we vanaf nu elke dag op wat footage getrakteerd worden!
Bedankt voor de tip! Ik vind het maar onduidelijk om op marketplace te zien of er nieuwe demo's,trailers enz. staan. Misschien kijk ik verkeerd :?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede snelle service van GCshop zag ik zojuist bij thuiskomst. _/-\o_

Burnout revenge is binnen.

Zie op doos wel staan game en handleiding in nederlands.

Hoop dat er ook een engelse optie is??...als het alleen NL is speel ik hem niet.

Is bedtijd voor mij dus geen tijd/zin meer om het nu te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

sekeroglan schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:08:
[afbeelding]

Eindelijk >:)

Nog 2 nachten slapen dan is die er..... laat de weekend maar komen })

Edit: 1ste keer dus ging allemaal zoals gewild, nou moetie het doen denk ik O-)
Waarschijnlijk weet je het wel, maar er zit een maandje gratis live bij. Dus die 3 maanden gold het beste pas na die eerste maand activeren. Voor die gratis maand gold gewoon aanmelden voor silver en dan krijg je die gold aangeboden ;)

Ik denk meld het ff voordat je iets doet :P

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:00:
[...]

Oblivion is niet online.

Net weer ff een demo van market place gespeeld, en wat is het een verademing om die herrie te missen als er een game in de lade zit. Hoort dit zo een groot verschil te maken?
niet online?? hmm ok... scrap die maar van mijn lijst dan

online is wat voor mij de 360 next-gen maakt, zonder online mode zou ie bij mij al in een hoekje staan verstoffen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Phusebox schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:16:
[...]

online is wat voor mij de 360 next-gen maakt, zonder online mode zou ie bij mij al in een hoekje staan verstoffen
Je weet niet wat je gaat missen man, maargoed zelf weten. En waarom is online perse next-gen dan, t was er ook al op de vorige gen consoles en weetikveel hoelang op pc-gebied. Ligt gewoon aan het spel zelf of het nou wel of niet relevant is om er een online mode in te rammen. Als je zo'n leet AI systeem bouwt en zo'n fokking grote gamewereld dan zit ik niet te wachten om iemand tegen te komen die alle NPC's aan het afslachten is voordat ik goed en wel aan een quest kan beginnen. :D Persoonlijk vind ik een solide SP experience minstens even leuk als een goede MP game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:55:
Goede snelle service van GCshop zag ik zojuist bij thuiskomst. _/-\o_

Burnout revenge is binnen.

Zie op doos wel staan game en handleiding in nederlands.

Hoop dat er ook een engelse optie is??...als het alleen NL is speel ik hem niet.

Is bedtijd voor mij dus geen tijd/zin meer om het nu te checken.
en is het alleen NL?
anders bestel ik hem bij play.com

heb geen zin in bumper knuffelen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Lakschade ruilbeurs! B) (Trading Paint!)

Ik vind dat hele lokalisering van games maar niks. Net als films, no way dat ik naar een nagesynchroniseerde film ga zitten kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bizzarro op 15-03-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Phusebox schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:16:
[...]

Stond die uberhaupt wel op je lijstje? TES serie heeft nooit eigenlijk een online optie gehad (zover ik weet) en zal dat volgens mij ook niet snel krijgen. Het is ook nooit echt ter sprake geweest of iets dergelijks. Oblivion is een grote singleplayer rpg expierence die goed ontvangen wordt (en wat ook te verwachten was) en omdat die geen mp heeft scrap je het meteen? Iets direct afschrijven door gebrek aan online modus vind ik imho echt te wazig, zou het alleen kunnen begrijpen bij zoiets als GRAW met een SP van 6 uur lang.

Als je een spel op je "lijstje" zet kan je beter eerst wat research doen :P

Ik weet dat je heel kritisch bent en dat ben ik persoonlijk ook met games. Maar iets afschrijven door geen MP..en tja voordat je het spel nog moet spelen en het uberhaupt nog moet uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:47:
[...]

en is het alleen NL?
anders bestel ik hem bij play.com

heb geen zin in bumper knuffelen
je kan bij het opstarten je eigen taal kiezen, dus ook engels. Of japans als je dat ook kan lezen.
Maar het is allemaal mogelijk. Toffe game trouwens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

psychonikeo schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:56:
[...]

Waarschijnlijk weet je het wel, maar er zit een maandje gratis live bij. Dus die 3 maanden gold het beste pas na die eerste maand activeren. Voor die gratis maand gold gewoon aanmelden voor silver en dan krijg je die gold aangeboden ;)

Ik denk meld het ff voordat je iets doet :P
Hmmm, dat wist ik niet. Ik dach het wordt er bij opgeteld. Zegmaar 1 + 3. Dan laat we hem nog in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

woot vandaag me goed vermaakt met mn nieuwe xbox360 :D

aangesloten op een goede breedbeeld tv, met de bijgeleverde kabel van het premium pakket.

Graw is echt een gaaf spel, had zo mijn twijfels over fps op een console. Maar valt me echt 200% mee, multiplayer splitscreen is ook enorm lache ! :)

DOA4 valt me wat tegen, het ziet er goed uit. Maar het is wel erg eentonig qua vechtstijlen en geen wapengebruik..

Nu nog een vraagje, levert de advanced scart kabel merkbaar beter beeld? En bestaat er een soort van wireless to ethernet stekker? Heb namelijk geen wireless en mn box staat like 20 meter van mn router vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:22:

Beetje lastig he om via die plaatjes goed te kunnen oordelen voor mij. Het ene plaatje is op een moment dat de lucht net verblind, en het 2 de plaatje niet. En de afstand is ook verschillend. Maar als dit wel een realistisch beeld geeft, wil ik geen component omdat veel detail weg is in de schaduw.

Mensen die in de praktijk op een LE26M51B component EN vga hebben kunnen aanschouwen? Ik ben benieuwd naar de verschillende meningen. (niet de native reso kunnen gebruiken erg?)
tja bij VGA moest ik drastisch de brightness lager zetten en het was nog te hoog.
en op component hat ik blijkbaar de brightness niet hoog genoeg meer gezet.

en het is een beetje moeilijk om na restart van de xbox plus kabel verwisseling weer exact dezelfde plek en shot locatie te nemen.

trouwens word in GRAW altijd de rest verdonkerd als net de zon in het beeld komt (nniet echt mooi imho)

maar je moet het zelf maar weten, bij mij is VGA in iedergeval wel veel fletser. je moet het zelf maar testen, zo duur is zon kabel niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 16-03-2006 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 01:48:
Heb namelijk geen wireless en mn box staat like 20 meter van mn router vandaan..
De xbox heeft een wireless-adapter, maar dan moet je nog steeds een signaal verzenden :D
Maar wat kost een draadloos routertje nou voorts nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Goede draadloze routertjes kun je al vanaf zo'n 40 euro krijgen. Is prima voor huis thuin en keuken gebruik. Als hoewel de Linksys 55G (A + G router) voor je 360 een betere keuze is. Je kan dan met je 360 op de 5GHZ A band en heb je minder last van andere signalen.

Heb gister avond m'n eerste uurtje GRAW erop zitten en WOW. Dat ziet echt echt strak uit. Het speelt ook erg lekker weg. Veel beter dan bijvoorbeeld PD:Z (andere shooter die ik heb).
Heb alleen niet verder dan het eerste level gespeeld omdat ik daar al direct in het begin dood ging en het nogal laat was. Dit weekend maar eens uitgebreid spelen :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
DOA4 is echt super ik geef toe single player is erg simpel en soms nog best moeilijk voor alpha 152.
Maar online na die aantal update is echt super ben nu zelf c + en speel veelal met veel nederlanders online potjes. vooral tag is erg leuk.

En je moet het doorkrijgen vooral het counteren als je dat leert ben je al goed op weg naar de S klasse haha :P

Burnout komt volgende maand zeker in me collectie party crash all the way yiihhaaaa :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21:26
Koffiezuiper schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:12:
[...]

Stond die uberhaupt wel op je lijstje? TES serie heeft nooit eigenlijk een online optie gehad (zover ik weet) en zal dat volgens mij ook niet snel krijgen. Het is ook nooit echt ter sprake geweest of iets dergelijks. Oblivion is een grote singleplayer rpg expierence die goed ontvangen wordt (en wat ook te verwachten was) en omdat die geen mp heeft scrap je het meteen? Iets direct afschrijven door gebrek aan online modus vind ik imho echt te wazig, zou het alleen kunnen begrijpen bij zoiets als GRAW met een SP van 6 uur lang.

Als je een spel op je "lijstje" zet kan je beter eerst wat research doen :P

Ik weet dat je heel kritisch bent en dat ben ik persoonlijk ook met games. Maar iets afschrijven door geen MP..en tja voordat je het spel nog moet spelen en het uberhaupt nog moet uitkomen?
nou ik ben dus iemand die geen tijd heeft om uren te gamen aan een stuk, bovendien vind ik alleen gamen maar saai... games die ik niet tegen mensen kan spelen (dus online of multiplayer thuis) verliezen bij mij snel de aandacht... kijk naar kameo, ik vind het een toffe game, maar ik heb em in 3,5 maand tijd misschien 3 uurtjes gespeeld. kan me de tijd niet afdoen om er echt alleen voor te gaan zitten...

zelfde als pgr3 en cod2, als daar geen online modus inzat lagen die allang onder het stof. cod2 heb i k niet eens uitgespeeld, boeit me ook niet, ik doe alleen multiplay. heb pas 3 of 4 missies uitgespeeld dacht ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand ervaring met de Xbox 360 aan een Sony Bravia KLV-Vx HDTV?
M'n Premium kan elk moment binnenkomen, en ik twijfel of ik ook vast een VGA kabel zal bestellen.
Daarom de vraag, wat ziet er beter uit op deze TV?

Ik kan overigens nergens de max. VGA resolutie vinden van deze TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

sekeroglan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 01:30:
[...]

Hmmm, dat wist ik niet. Ik dach het wordt er bij opgeteld. Zegmaar 1 + 3. Dan laat we hem nog in de verpakking.
Wordt gewoon opgeteld hoor, ik had die 1 maand trial geactiveerd en een week of drie daarna een jaar xboxlive van de kerstman gehad en het is bij elkaar opgeteld toen ik hem activeerde...
Phusebox schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:02:
[...]

zelfde als pgr3 en cod2, als daar geen online modus inzat lagen die allang onder het stof. cod2 heb i k niet eens uitgespeeld, boeit me ook niet, ik doe alleen multiplay. heb pas 3 of 4 missies uitgespeeld dacht ik
Ok, je moet zelf natuurlijk weten wat je wel en niet cool vindt. Cod2 is in feite ook gewoon een epic SP experience.. (Vooral met die brakke live implementatie) Of stam ik nu te erg uit het 8-bit/Atari2600 tijdperk?

(Edit: laatste quote toegevoegd)

[ Voor 42% gewijzigd door Geengrenzuh op 16-03-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
misschien ook handig om es een lijstje te maken met games die wel op de compatible games list staan van xbox games en die niet werken in samenwerking met een pc monitor? (door middel van vga kabel)

werken niet:
ssx3*
medal of honor frontline*
forza motorsports*

werken wel:
halo 2
tom clancy's splinter cell: chaos theory *

*had patch nodig om te werken/mededeling te krijgen dat ie met de resolutie niet werkt

of in ieder geval, deze werken niet bij mij :)
(indien dit dus correct is kan ik er wel een appart topic over openen want misschien is dit voor overige xbox 360 bezitters niet erg interessant)

of is er wel een mogelijkheid om deze games toch werkend te krijgen
want het veranderen van de resolutie (640x480, 1024x786, 1280x1024)
widescreen heb ik nog niet geprobeerd maar vermoed dat dat nix uitmaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 16-03-2006 10:21 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout Revenge heb ik gezien bij FRS in Zoetermeer. MM had hem nog niet, FutureZone ben ik niet geweest maar die zijn meestal ook wel vroeg.

Achterop de doos stond idd "game en handleiding in het Nederlands" en dus heb ik hem laten liggen. BO:R voor de Xbox (1) had idd wel zo'n taalkeuze in het begin, maar mooi dat daar dus geen Engels tussen stond. Aangezien ik ook geen zin heb in "spiegeltje krak" heb ik hem maar bij play.com besteld, wat ik trouwens meestal doe bij EA games.

Ik snap niet dat ze blijven vertalen... Ik heb echt nog NOOIT iemand positief gehoord daarover. Denken ze echt dat ze gamers er een plezier mee doen of zo?

Inmiddels is er weer een nieuw Arcade-spel: Feeding Frenzy. Je bent een visje met honger. Eet alle vissen die kleiner zijn dan jezelf, en mijd de vissen die groter zijn. Simpel.

Stiekum moet ik zeggen dat ik Jewel Quest toch iets verslavender vindt dan Bejeweled... Door de rare vormen van de levels (niet altijd een vierkant zoals Bejeweled, maar vaak met hoekjes eraf en zo) wordt je meer gedwongen na te denken over een strategie en zo. Bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
je kunt hem gewoon op engels zetten hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
hehe heb vandaag even de demo voor RidgeRacer 6 gedownload. Overigens kon ik geen demo voor G.R.A.W. vinden.. :(

[ Voor 45% gewijzigd door TheVMaster op 16-03-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Ik heb de knoop doorgehakt :P ik heb zonet GRAW gehaald. Ben nu met de tutorial bezig :P erreg leuk tot nu toe :D er liggen echt nog minstens 15 daar, dus als je nog een zoekt. Dr stonden btw ook nog een stuk of 6 prems voor 389,-..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
WAAR!~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Mediamarkt groningen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Laatst online: 05-09 08:22
grrr! na werk maar even langs bij MM amsterdam om te checken dan..
MM vertrekt geen voorraad info over de telefoon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

MaCk- schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:29:
grrr! na werk maar even langs bij MM amsterdam om te checken dan..
MM vertrekt geen voorraad info over de telefoon toch?
je kan gewoon bellen en vragen of ze t hebben hoor.

heb gister ff die Feeding Frenzy trail gedownload, maar wat denk je weer die crap melding over 60hz terwijl ik met vga kabel op me tft zit aangesloten :X

hoop echt dat ze deze issue nog es gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:39:
[...]

je kan gewoon bellen en vragen of ze t hebben hoor.

heb gister ff die Feeding Frenzy trail gedownload, maar wat denk je weer die crap melding over 60hz terwijl ik met vga kabel op me tft zit aangesloten :X

hoop echt dat ze deze issue nog es gaan aanpakken.
Raar, want ik heb ook een vga op tft, en kreeg die melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
TheVMaster schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:49:
Overigens kon ik geen demo voor G.R.A.W. vinden.. :(
Die is MIA ja. Xbox.com heeft staan dat ie op Marketplace staat, maar in de praktijk staat ie er niet.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat ie er niet is, had em graag ff gestest, maar na al dat positieve commentaar koop ik em gewoon, alhoewel pas over 2 weken, eerst maar es wat salaris vangen, het xbox avontuur begint in de knip te hakken 8)7 , maar tot nu toe nog elke cent waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:30:
[...]

Die is MIA ja. Xbox.com heeft staan dat ie op Marketplace staat, maar in de praktijk staat ie er niet.
Op www.xbox.com staat "coming soon".
Wat volgens mij overeenkomt met "hij staat er nog niet op" ;)

http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/demos.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Phusebox schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:02:
[...]

nou ik ben dus iemand die geen tijd heeft om uren te gamen aan een stuk, bovendien vind ik alleen gamen maar saai... games die ik niet tegen mensen kan spelen (dus online of multiplayer thuis) verliezen bij mij snel de aandacht... kijk naar kameo, ik vind het een toffe game, maar ik heb em in 3,5 maand tijd misschien 3 uurtjes gespeeld. kan me de tijd niet afdoen om er echt alleen voor te gaan zitten...

Dan is het meer begrijpelijk als je niet veel uren wilt steken in een spel en graag snel een potje online wilt doen. Bij mij is het net iets anders juist, ik heb liever een goede SP game zodat ik juist op mijn eigen gemak door een spel kan lopen, kan genieten van het verhaal en andere dingen wat de expierence groter maakt. En in de meeste gevallen de console kan uitdoen wanneer ik dat wil zonder dat ik eerst even moet melden aan tig lui dat ik ga nokken na 2 rondjes of iets dergelijks :+ MP is voor mij ook altijd een bijzaak namelijk.

En Kameo? Iedereen zou dat spel in de kast moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Pfew, Burnout Revenge kost 70 euro min 5 cent. (bij Bart Smit).
Best duur eigenlijk. Wist niet dat hij zo duur zou zijn, nu hoef ik hem niet. Als die 55 koste had ik hem wel gewild. Weet iemand misschien waar die wel 55 kost? En is het wel een vet spel? Want ik lees/hoor hier er nog niet zoveel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 08:43
atmoz schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:13:
Pfew, Burnout Revenge kost 70 euro min 5 cent. (bij Bart Smit).
Best duur eigenlijk. Wist niet dat hij zo duur zou zijn, nu hoef ik hem niet. Als die 55 koste had ik hem wel gewild. Weet iemand misschien waar die wel 55 kost? En is het wel een vet spel? Want ik lees/hoor hier er nog niet zoveel over...
Dan moet je bij onderstaande link maar is kijken ;)
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:45:
[...]

Raar, want ik heb ook een vga op tft, en kreeg die melding niet.
heb jij ook nog steeds de mogelijkheid om widescreen of letterbox te kiezen bij je display instellingen van je xbox? want dat is dus bij mij grijs tegenwoordig..
xbox zit aangesloten via vga op een dell2005fwp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Chaser2600 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:40:
[...]

Op www.xbox.com staat "coming soon".
Wat volgens mij overeenkomt met "hij staat er nog niet op" ;)

http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/demos.htm
Die toevoeging is nieuw sinds gisteren, geloof me :)

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 16-03-2006 13:41 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de demo van fnr3 eraf gehaald?
Of ben ik echt te stom om hem te vinden |:(

Hij staat wel nog op xbox.com :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zat in m’n pauze vanmiddag de review van Burnout te lezen op IGN en werd toch wel nieuwsgierig naar die game. Moest ik net ff de stad in (stomtoevallig natuurlijk) en ik kon m niet laten liggen.
Ben toch wel benieuwd wat er allemaal verandert is binnen het arcade-racing genre. De laatste echte arcade racer die ik speelde was nl…..ahum Outrun op de MegaDrive :+ .

Nu alleen hopen dat instellen op Engels geen probleem is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:56:
Is de demo van fnr3 eraf gehaald?
Of ben ik echt te stom om hem te vinden |:(

Hij staat wel nog op xbox.com :/
Staat er nog gewoon hoor, als eerste van de 9 beschikbare FNR3 downloads. Kijk wel bij de E, aangezien hij er staat als EA Sports FN 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Shiverzz schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:38:
Zat in m’n pauze vanmiddag de review van Burnout te lezen op IGN en werd toch wel nieuwsgierig naar die game. Moest ik net ff de stad in (stomtoevallig natuurlijk) en ik kon m niet laten liggen.
Ben toch wel benieuwd wat er allemaal verandert is binnen het arcade-racing genre. De laatste echte arcade racer die ik speelde was nl…..ahum Outrun op de MegaDrive :+ .

Nu alleen hopen dat instellen op Engels geen probleem is :X
Is geen probleem. Hij vraagt er gelijk in het begin naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Kan iemand mij vertellen of Burnout Revenge compleet in het Nederlands is (zoals bij de overige console versies) of dat het ook mogelijk is om Engels te selecteren bijv...

Als hij compleet in het NL is hoef ik hem niet :/

[edit] beter lezen |:( staat gewoon boven me |:( [edit]

[ Voor 13% gewijzigd door The Otherside op 16-03-2006 16:32 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:51:
[...]

Staat er nog gewoon hoor, als eerste van de 9 beschikbare FNR3 downloads. Kijk wel bij de E, aangezien hij er staat als EA Sports FN 3.
En jawel, daar staat ie :)

gewoon te stom dus, een hele opluchting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
nogmaals voor alle dodo's die niet kunnen lezen toch maar ff erg duidelijk:

bij het opstarten kun je kiezen tussen engels, nederlands, frans, duits, spaans, italiaans en nog een paar (geloof ik)
ja je kunt dus engels selecteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
zijn er nog ergens games voor 33 euro te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik zoek een advanced scart kabel, maar die dingen zijn zo goed als onvindbaar..
Weet iemand nog een adres? Mediamarkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik denk dat je beter webshops zoals bijvoorbeeld Dixons of Dimensionplus in de gaten kan houden, bij gewone winkels (misschien Dixons niet) zijn ze echt vrijwel niet te krijgen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Bever! schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:16:
MM Groningen, maar dat is meestal te ver weg voor de meeste mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dynabite, advanced scart kabel van joy tech.
hier in zaandam is ie gewoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net de review van Oblivion gelezen uit PC Gamer. Hij krijgt 93% :+
One journalist was playing Oblivion alongside me, and in the first 30 hours of play there was only a single quest we both took on. In every other way the things we saw and did were different. (...)
De OST is trouwens ook om te janken zo mooi _/-\o_

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
ID83, ik zou die scans maar weghalen. Hier op GoT zijn ze vast niet echt blij met een heel artikel scannen en hier posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:57:
Zo, net de review van Oblivion gelezen uit PC Gamer. Hij krijgt 93% :+

[...]

*knip

Geen dank ;) geniet...
(kunnen wel kleine spoilers in zitten)

De OST is trouwens ook om te janken zo mooi _/-\o_
thx id ik heb ze iig snel ff opgeslagen voordat er een mod aan te pas komt

[ Voor 46% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

With all respect maar ik heb oblivion vanaf het begin af aan er al niet erg bijzonder uit vinden zien.. might just be me.. (doet natuurlijk niets af aan de gamewaarde)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Bij http://www.informatique.nl/ zijn ze nog voorradig.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

:*) Ik heb eindelijk Divx aan de gang via de media extender _/-\o_ via Transcode 360 (http://www.runtime360.com/). Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de subs? Kun je via mediacenter ook .srt files toevoegen? Of is het niet mogelijk om via mediacenter subs bij dvix af te spelen :?

Overgens een lichtelijke offtopic vraag: Toen ik mediacenter voor het eerst via de extender gebruikte had ik voor mn muziek een aantal mappen opgegeven, echter nu staat er een heleboel zooi in van mp3's die ik nog niet gerenamed heb. Dus ik heb de mappen die ik niet meer wil zien, verwijderd uit de bilbiotheek. Dan krijg ik de melding 'Media center zal niet meer in deze mappen naar nieuwe bestand zoeken, echter de huidige bestanden uit deze mappen blijven in de bibliotheek aanwezig totdat u ze verwijderd'. Das leuk en aardig, maar ik heb geen zin om 1 voor 1 meer dan 200 mp3tjes handmatig er uit te gooien. Is hier een sneller oplossing voor, via de computer bijvoorbeeld (ik heb btw al geprobeerd om via de computer media center op te starten en zo de boel te verwijderen, echter wijzigingen die ik op de PC maak werken niet door naar de extender :? ). Ik hoop dat iemand een tip heeft!

[ Voor 62% gewijzigd door Xander84 op 16-03-2006 19:33 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:06:
[...]

thx id ik heb ze iig snel ff opgeslagen voordat er een mod aan te pas komt
Haal dan ook snel ff je quote weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Street Fighter II Hyper Fighting nou op Arcade!! Ik hoop echt dat ie deze maand verkrijgbaar is :*) Street Fighter is echt mijn favoriete (2-d fighting) franchise ever! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Xander84 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:18:
:*) Ik heb eindelijk Divx aan de gang via de media extender _/-\o_ via Transcode 360 (http://www.runtime360.com/). Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de subs? Kun je via mediacenter ook .srt files toevoegen? Of is het niet mogelijk om via mediacenter subs bij dvix af te spelen :? .....
Ja, gebruik ffdshow voor de subtitles, staat ook op runtime360.com. Je moet alleen de audio-filters uitschakelen want daarmee kan windows-media-encoder niet overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Laatst online: 17-09 16:19

Aldmar

Niks...

Xander84 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:18:

Das leuk en aardig, maar ik heb geen zin om 1 voor 1 meer dan 200 mp3tjes handmatig er uit te gooien. Is hier een sneller oplossing voor, via de computer bijvoorbeeld (ik heb btw al geprobeerd om via de computer media center op te starten en zo de boel te verwijderen, echter wijzigingen die ik op de PC maak werken niet door naar de extender :? ). Ik hoop dat iemand een tip heeft!
Dit probleem heb ik ook. Als ik films/foto's toevoeg/verwijder werkt dat gelijk door op de 360. Maar bij de muziek wil dat op de een of andere manier niet... 8)7 Ik heb ze allemaal handmatig moeten verwijderen, gelukkig waren het er maar een stuk of 30 mapjes...

Als er een oplossing voor is zou ik die ook graag willen weten.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
http://www.stardock.com/oem/images/Xbox360-wb-ss.jpg

Klik

Doe voortaan eens netjes resizen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 16-03-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Dit is wel een hele mooie theme, stuk beter dan die standaard windows meuk. Ga ik ckers installen :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 16-03-2006 20:40 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste missie in GRAW is echt een hel :'( Zeker als al mn poppekes na de save nog op rood staan... Is dit nog wel te halen? Iemand?

edit:
En dan echt het laatste stuk zeg maar ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:03:
Die laatste missie in GRAW is echt een hel :'( Zeker als al mn poppekes na de save nog op rood staan... Is dit nog wel te halen? Iemand?

edit:
En dan echt het laatste stuk zeg maar ;)
Het laatste stuk van GRAW vond ik persoonlijk een eitje :? Het enige rotte was misschien de heli maar die was ook snel weer weg :7 Gewoon goed gebruik maken van de cover en gebruik op het laatste gedeelte wat smoke grenades om meer naar de center te gaan, er staat daar een bus of auto en zoek daar cover. Laat je team eerst even verderop wachten en kill zelf die lui daar in het midden. Vanaf daar is het toch wel koek en ei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met xbox-live, Het gaat vreselijk traag terwijl ik de firewal heb uitgezet, m`n 360 van een statisch ip heb voorzien, alsmede m`n netwerkkaart waar ik em aan heb hangen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:38:
Iemand ervaring met de Xbox 360 aan een Sony Bravia KLV-Vx HDTV?
M'n Premium kan elk moment binnenkomen, en ik twijfel of ik ook vast een VGA kabel zal bestellen.
Daarom de vraag, wat ziet er beter uit op deze TV?

Ik kan overigens nergens de max. VGA resolutie vinden van deze TV.
Kun je nergens de aantal pixels van dit scherm vinden?
Koffiezuiper schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Dan is het meer begrijpelijk als je niet veel uren wilt steken in een spel en graag snel een potje online wilt doen. Bij mij is het net iets anders juist, ik heb liever een goede SP game zodat ik juist op mijn eigen gemak door een spel kan lopen, kan genieten van het verhaal en andere dingen wat de expierence groter maakt. En in de meeste gevallen de console kan uitdoen wanneer ik dat wil zonder dat ik eerst even moet melden aan tig lui dat ik ga nokken na 2 rondjes of iets dergelijks :+ MP is voor mij ook altijd een bijzaak namelijk.

En Kameo? Iedereen zou dat spel in de kast moeten gooien.
Ik vindt het eigenlijk ook weer eens leuk een game die, ook zonder online kant toch nog lang kan gaan bekoren (mag je toch wel aan nemen :) ). Online heeft net zo goed nadelen in dit soort games, ik wacht zowiezo nog op MMORPG die beter uitgewerkt zijn.

Oblivion volgende weeeekkk :9 cant wait...
Voor nu nog even GRAW ofline. :P

Kameo in de kast gooien? vindt het toch een ondeschatte game, het is mischien geen topper maar de game heeft zeker wel zijn charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

haha erg mooi!! Ga ik ff installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Oke dat vindt ik dus weer een beetje te ver gaan :O :X

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Underworld schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:41:
[...]

Oke dat vindt ik dus weer een beetje te ver gaan :O :X
uiteraard met kleine aanpassing aan de wallpaper ;)

Modbreak:leuk plaatje voor in de Tweakers Huiskamer, niet voor in Spielerij - Games & Discussies wat mensen ook op hun werk lezen

[ Voor 25% gewijzigd door curry684 op 17-03-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 17-09 14:36
@psychonikeo

offtopic:
Mooie dame! Wie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat de firmware van de Xbox360 dvd-drive is gehacked...
Well, as said before, it was a team of people that did the hack. It were some great minds at work that solved this puzzle and I'm not talking about myself, lol, since it were others that did the most important findings in my opinion. So indeed, respect to the ones who deserve it and Robinsod is one of them Hopefully the 'rest' of the team wants to step forward too, since I think they deserve some kudo's too, for all the good work they did But then, it really wasn't just the team that did it
Bron

Wat ik ervan begrijp is dat de firmware van een dvd-drive is gehacked waardoor backups kunnen worden gespeeld. Het schijnt dat meerdere hackers de FW hebben weten te kraken, maar dat niemand de methode wil vrijgeven (vanwege angst voor rechtzaken).
Maar...
Well as you can see, not everybody wants to release the FW and a lot of people have good reasons not to release it. So it's just a rough guess when a hack will hit the street, but again, i would be VERY surprised if you'd have to wait more than a month ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

eqjim schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:55:
@psychonikeo

offtopic:
Mooie dame! Wie is dat?
offtopic:
Elin Grindemyr, voor deze achtergrond kan je me pm-en (1152X1024 en 1024x768 beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:55:
Het schijnt dat de firmware van de Xbox360 dvd-drive is gehacked...

[...]

Bron

Wat ik ervan begrijp is dat de firmware van een dvd-drive is gehacked waardoor backups kunnen worden gespeeld. Het schijnt dat meerdere hackers de FW hebben weten te kraken, maar dat niemand de methode wil vrijgeven (vanwege angst voor rechtzaken).
Maar...

[...]
En inmiddels is het alweer langer dan een maand geleden ;)
Dit is oud nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand over Viva Piñata? Lijkt me wel leuk worden namelijk... beetje Animal Crossing maar dan voor de Xbox 360 en met online mogelijkheden. Wel iets anders natuurlijk maar nog steeds die levende wereld zonder eind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 02:47:
Nog steeds niemand over Viva Piñata? Lijkt me wel leuk worden namelijk... beetje Animal Crossing maar dan voor de Xbox 360 en met online mogelijkheden. Wel iets anders natuurlijk maar nog steeds die levende wereld zonder eind :).
Ik heb de trailer gezien en ik denk dat MS hier een hele sterke troef mee in handen heeft als ze het slim aanpakken.. Leuke kleurtjes voor kids en Ice Age humor voor de volwassenen.. Zou een rage kunnen worden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 02:47:
Paar blz terug werd het toch echt besproken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
Nou, behalve als je je echt verveeld of kleine kinderen hebt kun je Feeding Frenzy beter links laten liggen. In een uurtje uitgespeeld, geen moeilijkheidgraad, matige grafische effecten, niet uitdagend, kortom: boring....

Ik hoop dat er wat meer kwaliteitsgames a la Geometry wars (iemand hier al > 1M gescoord?) komen en niet steeds van dit soort simpele cash converters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
>1.000.000 :| mijn highscore staat op 270.000 ofzo 8)7
Het gaat me echt te snel gewoon, vooral als die hele kleine sterretjes vanuit alle 4 de hoeken op je afkomen... maar goed, ik blijf het proberen! 8)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe teaser van Oblivion :9~
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig een soort van 360-ruiltopic? Ik kon hem iig niet vinden, maar ik heb Tiger Woods 2006 zo goed als uitgespeeld en wil hem graag ruilen tegen Kameo. Mocht je hier interesse in hebben; mail me (zie profile..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik zit al wat te kloten met pal 50/60 en dan met de HD kabel.

kijk voor bepaalde games moet je pal-60 hebben. ok, maar dat kun je via component niet instellen.
dus koppel ik eerst de advanced scart eraan zet mn TV op pal-60 en sluit component weer aan.

maar nu vraag ik me af (omdat op pal-60 via scart het beeld 3x zo wazig en blurry low-res etc. dan pal-50 wordt) of het ook de beeldkwaliteit van component beinvloed.

ik kan eigenlijk niets ontdekken. maar ik heb het nou al wel 3 of 4x omgewisseld.
kan iemand hier meer over vertellen?

wel stom dat via component niet standaard pal-60 aanstaat want je gebruikt geen eens pal meer.
zon pal 60 game moet toch detecteren dat het op component staat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Het is ook gewoon een bug inderdaad, Pal50 of 60 heeft geen enkele invloed meer als je Component gebruikt. Wat bedoel je trouwens met dat het beeld (veel) slechter is op 60Hz dan op 50Hz? Ik heb daar zeker geen last van in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wekko schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:42:
Het is ook gewoon een bug inderdaad, Pal50 of 60 heeft geen enkele invloed meer als je Component gebruikt. Wat bedoel je trouwens met dat het beeld (veel) slechter is op 60Hz dan op 50Hz? Ik heb daar zeker geen last van in ieder geval.
nou ik ga nu geen foto's maken maar als ik op mn TV (LE26R51) pal-60 instel dan is het alsof je een 2x zo lage resolutie gebruikt, de letters zijn dan nog amper te lezen en zijn echt uit gesmudged
terwijl op pal 50 het niet zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 17:36
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:45:
[...]

nou ik ga nu geen foto's maken maar als ik op mn TV (LE26R51) pal-60 instel dan is het alsof je een 2x zo lage resolutie gebruikt, de letters zijn dan nog amper te lezen en zijn echt uit gesmudged
terwijl op pal 50 het niet zo is
Raar ik heb precies die tv en daar geen last van. Heb je hem op component aangesloten?

Euh op SCART is dat misschien niet zo raar idd, dan doet de tv zelf misschien wat rare scaling - SCART ziet er sowieso rampzalig uit op deze tv. Maar ik snap niet waarom je hem via de normale kabel wil switchen - op component HD resolutie gebruik je altijd 60 Hz en wordt de instelling die je via scart had genegeerd.

[ Voor 27% gewijzigd door Finwe op 17-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik idd ook.
Ik gebruik een CRT 100Hz breedbeeld tv aangesloten via advanced-scart, en bij mij is het ook "blurry, low-res en pas niet alles meer op scherm" beeld op PAL60.
Op PAL50 alles prima.

Snap niet hoe dat kan... vaag want zover ik me kan herinneren had mijn xbox (de 'gewone' dus) daar geen last van op dezelfde tv.
Die heb ik alleen niet meer, dus kan dat niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:50:
Dat heb ik idd ook.
Ik gebruik een CRT 100Hz breedbeeld tv aangesloten via advanced-scart, en bij mij is het ook "blurry, low-res en pas niet alles meer op scherm" beeld op PAL60.
Op PAL50 alles prima.

Snap niet hoe dat kan... vaag want zover ik me kan herinneren had mijn xbox (de 'gewone' dus) daar geen last van op dezelfde tv.
Die heb ik alleen niet meer, dus kan dat niet testen.
idem, met pal 60 is het lelijk als wat.
debiel dat die optie er uberhaupt inzit, en ook nog vereist is voor sommige games o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, het word zelfs door MS aangeraden |:(

Staat in je menu, PAL60 recommended. Select this if your tv supports it.. ofzoiets staat erbij.
Nou, mijn tv support prima PAL60, maar met de 360 ziet dat er om wat voor reden ook gewoon niet uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Finwe schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:28:
[...]

Raar ik heb precies die tv en daar geen last van. Heb je hem op component aangesloten?

Euh op SCART is dat misschien niet zo raar idd, dan doet de tv zelf misschien wat rare scaling - SCART ziet er sowieso rampzalig uit op deze tv. Maar ik snap niet waarom je hem via de normale kabel wil switchen - op component HD resolutie gebruik je altijd 60 Hz en wordt de instelling die je via scart had genegeerd.
ik moet eerst via scart switchen naar pal60 omdat ik anders op component geen pal60 games kan afspelen. blijkbaar onthoud hij die instelling en moet het aanstaan voor de pal60 applicaties.

verder gebuik ik natuurlijk wel component
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.