Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.179 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Heeft iemand een tip om bij burnout: revenge een awesome rating te halen op de preview lap bij de dangerous rank (2e rank dus). Ik kan hem wel gewoon goud halen, maar die 4 awesome sterretjes lukken gewoon niet hoeveel ik ook boost, traffic slam, vlieg, of tegen de richting in blijf rijden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm lekker dan 8)7

Speel ik Kameo uit (Beaten Thorn) krijg ik nieteens de Achievement voor Game Succefully Completed. Hoe haal je die nog dan? De A-Ranking hoef je er niet voor te hebben zie ik bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:36
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:16:
[...]

ik moet eerst via scart switchen naar pal60 omdat ik anders op component geen pal60 games kan afspelen. blijkbaar onthoud hij die instelling en moet het aanstaan voor de pal60 applicaties.

verder gebuik ik natuurlijk wel component
Dat is echt raar, ik heb via SCART nooit naar pal60 geswitcht (scart niet eens gebruikt ooit) en draai altijd automatisch op 60Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 01:10:
[...]

En inmiddels is het alweer langer dan een maand geleden ;)
Dit is oud nieuws.
Nog zo iemand die niet kan lezen.... de hack van de Xbox 1 DVD firmware was inderdaad januari, de supposed hack van de 360 DVD firmware nog geen week oud. Full story.

Voordat iemand hoop heeft: ja een hack om backups te draaien, maar nee, niet in thuissituaties te gebruiken of ook maar enigszins geschikt te maken voor massaproductie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:42:
Hm lekker dan 8)7
Speel ik Kameo uit (Beaten Thorn) krijg ik nieteens de Achievement voor Game Succefully Completed. Hoe haal je die nog dan? De A-Ranking hoef je er niet voor te hebben zie ik bij anderen.
Die krijg je volgens mij alleen als je al dat fruit verzamelt hebt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:42:
Hm lekker dan 8)7

Voor Thorn verslaan krijg je de Beaten Thorn achievement, geen 2 achievements vanzelfsprekend. Voor "Game completed" moet je naast het uitspelen van het spel ook alle 100 Elemental Fruits en 12 Elixirs of Life vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My God, Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ohhh my god!! :9~

Vanmiddag alles opgehaald:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b9cbab5ac4c02cacb343123e43e996fb/thumb.jpg

Alles geinstalleerd, duurde wel lang maar dan heb je ook wat dammmmm
Ik heb nu echt spijt van dat ik hem 2 dec. niet heb gehaald |:(
Ook connecte via internet alles deed het in een keer.
Alleen jammer dat de hoesje van GRAW beschadigd is ( kapot ) gelijk gebeld en ze komen hem morgen omruilen, nog niet opengemaakt.
Dat wordt weer een nachtje slapen :(

En nu druk bezig met downloaden _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Welcome in the club sekeroglan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, kwam nog wat leuks tegen. Was rond aan het neuzen op Google over de achievements in Oblivion. Check deze gamer:

Vark 50 stuks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat baal ik zeg ....

Heb sinds een weekje mijn 360 premium. 1ste spel dat ik kocht was PGR3 (overgekocht van iemand) na 2 dagen spelen las hij de disc niet meer .... ik kijken ... zit er gewoon een fucking barst (geen kras dus) in het midden van de disc.

Ik dacht dat het misschien aan het spel zou liggen dus met de hoop die ik nog had gisteren COD2 gekocht. Toen ik thuis kwam meteen ff gaan spelen, half uurtje maar. Vanochtend kreeg ik van de postbode DOA4 en amped3, ik blij .... COD2 uit de 360 halen om een ander spel erin te doen. Blijkt dat ook COD2 nu zo'n barst in het schijfje heeft zitten :(

Na een beetje op internet gekeken te hebben las ik dat zulke beschadigingen kunnen voorkomen als je je console beweegt tijdens het spelen. Maar ik ben geen mongool dus zoiets doe ik niet. Bij mij gebeurt het gewoon als de console stil staat (verticaal)

Net XBOX gebeld, wat een debielen bij die helpdesk, uiteindelijk snapte iemand mijn klacht. Nu zegt die gast dat ze mij binnen een week bellen om te zeggen wat er aan de hand kan zijn ....

Heeft 1 van jullie ook zoiets meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan? Hebben jullie toen ook een nieuw spel/nieuwe xbox van microsoft gekregen ofzo .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Hmm. Vreemd. Ik weet niet hoe het zit met garantie als je een spel over hebt gekocht, maar die COD2 zou vervangen moeten worden. Als het aan je 360 ligt, kan je hun bellen, een paar mensen hebben dat al gedaan en de volgende dag stond er netjes een UPC man aan de deur en binnen een week hadden ze een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je em beter horizontaal neerleggen. Was er ook ooit niet zo'n bericht waar in Microsoft aangaf dat de Xbox360 nooit bedoeld was om verticaal neer te zetten? (gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
sekeroglan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:43:
Alles geinstalleerd, duurde wel lang maar dan heb je ook wat dammmmm
Ik heb nu echt spijt van dat ik hem 2 dec. niet heb gehaald |:(
Alsnog welkom bij de club dan :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 17:27:
Ok dan, kwam nog wat leuks tegen. Was rond aan het neuzen op Google over de achievements in Oblivion. Check deze gamer:

Vark 50 stuks :D
Was pas een maand bekend natuurlijk ;) Ga je nog eens uit jezelf Xboxic regelmatig lezen of moeten we ieder nieuwsitem echt hier mirroren :P

For the record zijn de achievements van Tomb Raider Legend en Over G Fighters inmiddels ook alweer bekend :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:17:
Heeft 1 van jullie ook zoiets meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan? Hebben jullie toen ook een nieuw spel/nieuwe xbox van microsoft gekregen ofzo .... ?
PGR3 valt onder gebruiksschade zonder aankoopbewijs, en dan kun je bij de importeur of de publisher zelf gewoon tegen kleine vergoeding een nieuwe krijgen (10 a 15 euro geloof ik). Van CoD2 is bekend dat er een grote batch kwalitatief ondermaatse DVD's is uitgeleverd met verhoogd risico op breuken. De importeur heeft dit erkend en is behulpzaam bij schade. Omdat je 'm pas net hebt en je bonnetje dus nog hebt neem ik aan zou ik echter gewoon naar de winkel gaan.

Met 2 fubar DVD's kun je denk ik MS wel bellen voor een nieuwe 360, maar de vraag is of je er een week voor over hebt: je kunt ook stomweg pech hebben gehad. Service is overigens fantastisch idd, next day UPS pickup, 3~4 dagen later UPS delivery lukt bij merendeel van de mensen die het nodig heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thanks voor de reacties. Ik denk dat in mijn geval de xbox daadwerkelijk kapot is, geen toeval hier dus. Call of Duty was na een half uur gespeeld te hebben al kapot, zoiets moet echt niet kunnen. COD heb ik trouwens gekocht in een gameshop, maar hij was wel gebruikt. Ik heb het bonnetje (staat alleen maar een prijs + datum en naam van de gameshop op), zou ik hem dan met dat bonnetje op kunnen stuen naar de publisher Activision? Die lui kunnen als het goed is niet weten dat ik hem 2de hands heb gekocht.

En over PGR3, in het boekje staat dat er alleen binnen 90 dagen garantie op gegeven kan worden .... weet je zeker dat het ook zonder aankoopsbewijs kan (heb jij dat zelf ook gehad)? Waar moet ik hem dan naartoe opsturen .....

Maar met XBOX helpdesk heb ik dus al contact gehad .... dildo's snapten er eerst niks van. Nu krijg ik dus binnen een week een telefoontje, hoop dat ze dan aanbieden om hem bij me op te kunnen halen. Die helpdesk is zowieso vaag trouwens. Ik heb mn 360 gratis bij telefoonabonnement dus ik heb geen originele aankoopsbon van de console zelf, alleen maar een soort van bon van die shop. Toch zei die gast van de helpdesk dat ik de console niet naar die winkel terug kan brengen maar dat alles via mij gaat .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:15:

En over PGR3, in het boekje staat dat er alleen binnen 90 dagen garantie op gegeven kan worden .... weet je zeker dat het ook zonder aankoopsbewijs kan (heb jij dat zelf ook gehad)? Waar moet ik hem dan naartoe opsturen .....
Je hebt betaald voor de licentie op de software. aangezien je geen backup voor eigen gebruik kan maken moeten ze je een vervangende cd aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ligt Burnout nou eigenlijk al in de schappen? Ik hoor alleen iedereen over GRAW :)

Wilde vanmiddag langs de nieuwe Mediamarkt in Arnhem maar is er niet van gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:29:
Ligt Burnout nou eigenlijk al in de schappen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

TangLeFuzZ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:29:
Ligt Burnout nou eigenlijk al in de schappen? Ik hoor alleen iedereen over GRAW :)

Wilde vanmiddag langs de nieuwe Mediamarkt in Arnhem maar is er niet van gekomen...
Burnout R0CKS!!!! Echt cool!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:17:
Damn wat baal ik zeg ....

Heb sinds een weekje mijn 360 premium. 1ste spel dat ik kocht was PGR3 (overgekocht van iemand) na 2 dagen spelen las hij de disc niet meer .... ik kijken ... zit er gewoon een fucking barst (geen kras dus) in het midden van de disc.

Ik dacht dat het misschien aan het spel zou liggen dus met de hoop die ik nog had gisteren COD2 gekocht. Toen ik thuis kwam meteen ff gaan spelen, half uurtje maar. Vanochtend kreeg ik van de postbode DOA4 en amped3, ik blij .... COD2 uit de 360 halen om een ander spel erin te doen. Blijkt dat ook COD2 nu zo'n barst in het schijfje heeft zitten :(

Na een beetje op internet gekeken te hebben las ik dat zulke beschadigingen kunnen voorkomen als je je console beweegt tijdens het spelen. Maar ik ben geen mongool dus zoiets doe ik niet. Bij mij gebeurt het gewoon als de console stil staat (verticaal)

Net XBOX gebeld, wat een debielen bij die helpdesk, uiteindelijk snapte iemand mijn klacht. Nu zegt die gast dat ze mij binnen een week bellen om te zeggen wat er aan de hand kan zijn ....

maar als je dat merkt bij de eerste keer dat er een barst in zit zou ik hem meteen al horizontaal neer zetten, weet niet of dat het zou oplossen maar dat zou wel het eerste zijn waar ik aan zou denken, wel k*t overigens ik hoop dat ze de spellen gaan omruilen en je xbox gaan maken.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Pewwy schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:28:
[...]

Je hebt betaald voor de licentie op de software. aangezien je geen backup voor eigen gebruik kan maken moeten ze je een vervangende cd aanbieden.
^^^ correct. Als jij de originele CD of doos kunt overleggen kun je voor "een redelijke vergoeding" (afhankelijk van publisher) altijd een nieuwe krijgen. Reken bij games op 10~15 euro oid, altijd beter dan 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dus als ik PGR3 met een bijgevoegde brief met wat uitleg op zou sturen naar de publisher, in dit geval microsoft zelf, zou ik in principe een nieuwe moeten krijgen tegen een klein deel van de winkelwaarde? COD2 stuur ik morgen op naar activision, ook al is hij 2dehands heb ik toch een aankoopbon met datum erop dus ik denk dat ze dat wel accepteren. Die lui kunnen natuurlijk ook niet weten of hij 2ehands is of niet, prijs op aankoopbon is dan wel 39,95 maar voor hetzelfde geld heb ik hem voor die prijs in de aanbieding gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
de bon hoef je niet op te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Wiseguy1983 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:29:
>1.000.000 :| mijn highscore staat op 270.000 ofzo 8)7
Het gaat me echt te snel gewoon, vooral als die hele kleine sterretjes vanuit alle 4 de hoeken op je afkomen... maar goed, ik blijf het proberen! 8)
ik ook niet hoor, daar niet van :P

Wel inmiddels de 500k achievement unlocked... maar 1M lijkt eeeerg ver weg. De truck is wel om gebruik te maken van de black holes volgens mij...

Die blauwe k sterretjes ga ik ook meestal dood, heeeel soms lukt het om in de hoeken er doorheen te komen, volgende hoek recht erdoor enz.

anyway, ik blijf hem spelen, meesterlijke game en super addictive..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Deegeeooh schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 23:29:
[...]

Wel inmiddels de 500k achievement unlocked... maar 1M lijkt eeeerg ver weg.
Ik zat tijden vast op 491k highscore. Weken niet gespeeld, even voordoen aan vrienden op bezoek, en ik ros er 640k in. 2 dagen later nog eens proberen, en 914k 8)7

Moraal van het verhaal: gewoon doorgaan tis puur automatisme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Bever! schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:53:
[...]

idem, met pal 60 is het lelijk als wat.
debiel dat die optie er uberhaupt inzit
Dus omdat jij een ruk-TV hebt zouden andere mensen niet een betere schermmodus mogen gebruiken? 8)7 Op een beetje fatsoenlijke TV, zoals mijn 100Hz Philips Matchline, is PAL-60 scherper en helderder dan PAL-50.
en ook nog vereist is voor sommige games o_O
In het geval van DoA4 heeft dat van doen met het feit dat online games waarbij iedere frame telt voor fair-play de synchronizatie anders godsonmogelijk is zonder een van de 2 spelers een voordeel te geven. Het feit dat jij iets niet snapt maakt het nog niet meteen debiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
curry684 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 03:51:
[...]

Ik zat tijden vast op 491k highscore. Weken niet gespeeld, even voordoen aan vrienden op bezoek, en ik ros er 640k in. 2 dagen later nog eens proberen, en 914k 8)7

Moraal van het verhaal: gewoon doorgaan tis puur automatisme ;)
impressive....

maar je hebt idd gelijk. Beetje strategie, maar voornamelijk training. Beetje vergelijkbaar met classic arcade shooters. Sommigen heb ik jaaaren moet spelen om 'echte' scores te halen.

Trouwens voor een ieder wellicht een tip voor Geometry Wars: De grootte van het zichtbare speelveld is afhankelijk van je gekozen resolutie; via component op 1080, en via VGA zelfs nog groter in de hoogste resolutie (met dank aan mijn broer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
curry684 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 04:00:
[...]

Dus omdat jij een ruk-TV hebt zouden andere mensen niet een betere schermmodus mogen gebruiken? 8)7 Op een beetje fatsoenlijke TV, zoals mijn 100Hz Philips Matchline, is PAL-60 scherper en helderder dan PAL-50.
PAL-50 (= traditioneel PAL) gebruikt meer beeldlijnen dan PAL-60 (= in principe NTSC met een ander kleurensysteem), namelijk 576 vs. 480. In theorie zou PAL-50 dus scherper beeld moeten geven, maar in de praktijk hangt het natuurlijk maar net af van waar je TV het best voor geoptimaliseerd is. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan PAL-60, omdat veel games gemaakt zijn om op 60 Hz te draaien en historisch gezien een hoop games bagger waren in 50 Hz. Of dat op de Xbox 360 nog steeds een probleem is weet ik niet, maar zolang ik geen HDTV heb, zal ik PAL-60 gewoon als standaard gebruiken.

Nou heb ik trouwens nog een vraag. Om van m'n consoles filmpjes te kunnen opnemen op m'n PC, heb ik zo'n handige spider S-Video kabel die iets van 8 stekkers heeft voor allerlei verschillende consoles. Een Xbox aansluiting hangt er ook aan, maar is die ook te gebruiken op de Xbox 360? Met andere woorden, gebruikt de 360 dezelfde aansluiting voor S-Video kabels als de oude Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:17:
[...]

Nou heb ik trouwens nog een vraag. Om van m'n consoles filmpjes te kunnen opnemen op m'n PC, heb ik zo'n handige spider S-Video kabel die iets van 8 stekkers heeft voor allerlei verschillende consoles. Een Xbox aansluiting hangt er ook aan, maar is die ook te gebruiken op de Xbox 360? Met andere woorden, gebruikt de 360 dezelfde aansluiting voor S-Video kabels als de oude Xbox?
Nee dat gaat niet werken, de 360 heeft een andere aansluiting dan de gewone xbox.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Xander84 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:18:
Overgens een lichtelijke offtopic vraag: Toen ik mediacenter voor het eerst via de extender gebruikte had ik voor mn muziek een aantal mappen opgegeven, echter nu staat er een heleboel zooi in van mp3's die ik nog niet gerenamed heb. Dus ik heb de mappen die ik niet meer wil zien, verwijderd uit de bilbiotheek. Dan krijg ik de melding 'Media center zal niet meer in deze mappen naar nieuwe bestand zoeken, echter de huidige bestanden uit deze mappen blijven in de bibliotheek aanwezig totdat u ze verwijderd'. Das leuk en aardig, maar ik heb geen zin om 1 voor 1 meer dan 200 mp3tjes handmatig er uit te gooien. Is hier een sneller oplossing voor, via de computer bijvoorbeeld (ik heb btw al geprobeerd om via de computer media center op te starten en zo de boel te verwijderen, echter wijzigingen die ik op de PC maak werken niet door naar de extender :? ). Ik hoop dat iemand een tip heeft!
Ik herhaal hierboven toch nog maar ff mijn vraag, heb een aantal forums afgezocht maar nix gevonden :| . Wat ik feitelijk wil is dat onder de media center optie muziek al mijn albums en mp3's weg zijn zodat ik opnieuw kan aangeven in welke mappen er naar mp3's gezocht moet worden.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:02
Hey,

Ben sinds gister de trostse eigenaar van een Xbox 360. Super gaaf ding. 1 vraag, kun je .avi films afspelen op je xbox? Ik heb nu mn xbox wel gelinkt met mn PC(gwn XP Prof SP2) en ik kan alleen music sharen of niet? Werkt dit niet bij films? Ik kan bij video namelijk niet kiezen voor Computer, terwijl dat wel kan bij Music.

Alvast bedankt.

PS: Is het beter om hem horizontaal neer te zetten? Ik vind verticaal mooier....

[ Voor 11% gewijzigd door VeeGee op 18-03-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Nee met XP kun je alleen muziek delen met je xbox. Wil je ook video en afbeeldingen streamen, dan moet XP media center installeren (voor het afspelen van .avi files moet je hier even kijken http://www.runtime360.com/). Horizontaal/verticaal maakt niet veel uit zolang je hem maar niet verplaast zolang de xbox aanstaat.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

VeeGee schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:03:
Hey,

Ben sinds gister de trostse eigenaar van een Xbox 360. Super gaaf ding. 1 vraag, kun je .avi films afspelen op je xbox? Ik heb nu mn xbox wel gelinkt met mn PC(gwn XP Prof SP2) en ik kan alleen music sharen of niet? Werkt dit niet bij films? Ik kan bij video namelijk niet kiezen voor Computer, terwijl dat wel kan bij Music.

Alvast bedankt.

PS: Is het beter om hem horizontaal neer te zetten? Ik vind verticaal mooier....
Xander84 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:17:
Nee met XP kun je alleen muziek delen met je xbox. Wil je ook video en afbeeldingen streamen, dan moet XP media center installeren (voor het afspelen van .avi files moet je hier even kijken http://www.runtime360.com/). Horizontaal/verticaal maakt niet veel uit zolang je hem maar niet verplaast zolang de xbox aanstaat.
Is het mogelijk om naast XP prof SP2 ook XP media center te draaien. Dus dat je 2 windows hebt niet dat het een conflict gaat geven. Natuurlijk wel op een aparte schijf/partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
sekeroglan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:23:
[...]

[...]

Is het mogelijk om naast XP prof SP2 ook XP media center te draaien. Dus dat je 2 windows hebt niet dat het een conflict gaat geven. Natuurlijk wel op een aparte schijf/partitie.
Weet je wat het is.. windows media center is gewoon windows xp prof.. alleen dan met een progje genaamt media center wat er zit ingebouwd.. je ken even op het internet zoeken voor een ******* van windows media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu het toch even over MCE gaat. Ik was net Joey.S02E14.HDTV aan het kijken door het te streamen met transcode. Maar toen hij bij 12:30 was stopt hij de heletijd (En het gaat echt verder want ik heb hem op me computer afgekeken) Dit gebeurd nu bij alle filmpjes wat ik stream :S

En ook snap ik dat doorspoelen niet. Ik druk op het Forward knopje van me remote maar er komt alleen een balk waar staat hoe lang het filmpje duurt (12:30 dus) Ik heb alles geprobeert maar doorspoelen lukt echt niet :s Doe ik gewoon wat fout of kan hete cht niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Heb eindelijk ook GRAW binnen wat een gruwelijk spel _/-\o_

Weet niet of het hier moet maar als jullie me willen toevoegen O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fefed5914b46990e67bd853fdcdb6d00/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Doorspoelen kan volgens mij inderdaad niet via dat knopje (ook niet met gewoon muziek luisteren). Tijdens een film kan je wel doorspoelen door een paar keer achter elkaar op het knopje daaronder te drukken (normaal gesproken voor het volgende item). Nogal vreemd inderdaad, maar het werkt bij mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

curry684 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 04:00:
[...]

[...]

In het geval van DoA4 heeft dat van doen met het feit dat online games waarbij iedere frame telt voor fair-play de synchronizatie anders godsonmogelijk is zonder een van de 2 spelers een voordeel te geven. Het feit dat jij iets niet snapt maakt het nog niet meteen debiel.
Ik heb al een philips matchline 100hz breedbeeld staan, nu nog goed beeld op 60hz.
bij graw zelfs een ovale crosshair als ik em erop zet ^^

Ik zie het verband ook niet tussen refreshrate van een beeldscherm en synchronisatie, ik moet css toch bijvoorbeeld ook niet op een vaste refreshrate spelen..

/edit/
LOL
ik heb mn tv ff op breedbeeld vastgezet ipv autoscaling. en je hebt gelijk het is nog mooier ook!
kleuren lijken iets voller /edit/

[ Voor 9% gewijzigd door Bever! op 18-03-2006 16:14 . Reden: naab ik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

.

[ Voor 99% gewijzigd door Bever! op 18-03-2006 16:14 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 08:07
Ligt het aan mij of is een gedownloade video(480p) van xbox live (ja die van natasha bedingfield :9 ) nu scherper als een gewoon DVD'tje ?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
even een vraagje over de advanced scart kabel... Hoe kan ik er achter komen of mijn tv wel het RGB signaal aan kan?Ik heb een 8 jaar oude JVC 4:3 tv, maar jammer genoeg geen boekje meer. Hij ondersteund wel pal-60.. en ik heb 2 scart ingangen en 1 composiet aan de voorkant.. Iemand een idee?

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

RGB ondersteunt bij mijn weten (bijna) iedere tv met een scart-aansluiting. Ik zou er niet bang voor zijn dat het niet werkt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Xander84 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Ik herhaal hierboven toch nog maar ff mijn vraag, heb een aantal forums afgezocht maar nix gevonden :| . Wat ik feitelijk wil is dat onder de media center optie muziek al mijn albums en mp3's weg zijn zodat ik opnieuw kan aangeven in welke mappen er naar mp3's gezocht moet worden.
Nou ik heb de oplossing zelf al gevonden en het is vrij simpel. Kwestie van de extender verwijderen, dit doe je zo: start-> bureau-accessoires-> media center -> Media Center Extender-beheer. Vervolgens de xbox extender selecteren en deze verwijderen. Dan klilkken op nieuwe extender toevoegen en de procedure doorlopen. De media center op je extender is dan weer helemaal 'leeg' en je kunt aangeven in welke mappen er naar mp3's foto's en films gezocht moet worden 8)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een cd met avi's te copyen naar de HD van je 360 om ze vervolgens vanaf je HD te draaien?
Mocht dat mogelijk zijn, hoe selecteer je dan een bepaalde avi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werd gister of eergister al bekend, maar nu is het officieel. De xbox 360 is gehacked en kan backups spelen.
Months of hard work have come to an end. The 360 FW security details were posted a few days ago already, so why not make it official It's been done.
De details wil de groep echter niet naar buiten brengen... zucht :)
Bron met alle info

Bekijk het filmpje dat de groep naar buiten heeft gebracht via YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 14:29
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:05:
Het werd gister of eergister al bekend, maar nu is het officieel. De xbox 360 is gehacked en kan backups spelen.

[...]

Bron met alle info

hmm ernstig.. toch vindt ik het ergens niet prettig dat hij nu gehackt is.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:05:

[...]

Bron met alle info

Of ze hebben nog een 360 via een andere aansluiting op de tv aangesloten en het is allemaal weer nep :D Je weet het niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Shiver23 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:28:
[...]

Of ze hebben nog een 360 via een andere aansluiting op de tv aangesloten en het is allemaal weer nep :D Je weet het niet.
Gezien de reputatie van die gast (xbox 1), is het hoogst waarschijnlijk echt. Maar veel heb je er toch niet aan, punt 1 het is een firmware hack die hardware matig moet worden toegepast (en niet software matig) en punt 2 zullen ze niet vertellen hoe ze het gedaan hebben omdat ze bang zijn voor rechtzaken van MS. Daarnaast gaat het ze alleen om het feit dat ze de beveiliging gehackt hebben en niet om het feit dat ze backups kunnen spelen (maarjah dat vind ik een beetje slap 'hackers'gelul :P )

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Dan nog lijkt het me een koud kunstje voor MS om een dashboard update uit te brengen die checkt of de firmware van de dvd wel de correcte is.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:49:
[...]

Nee dat gaat niet werken, de 360 heeft een andere aansluiting dan de gewone xbox.
Hmm, dat wordt dan toch weer een duur grapje. Sowieso zal ik een RGB SCART kabel moeten kopen omdat die HD/AV kabel alleen maar composite signaal levert voor non-HD TV's, en dus ook nog een S-Video kabel voor als ik wat wil opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Xander84 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:35:
[...]

Gezien de reputatie van die gast (xbox 1), is het hoogst waarschijnlijk echt. Maar veel heb je er toch niet aan, punt 1 het is een firmware hack die hardware matig moet worden toegepast (en niet software matig) en punt 2 zullen ze niet vertellen hoe ze het gedaan hebben omdat ze bang zijn voor rechtzaken van MS. Daarnaast gaat het ze alleen om het feit dat ze de beveiliging gehackt hebben en niet om het feit dat ze backups kunnen spelen (maarjah dat vind ik een beetje slap 'hackers'gelul :P )
Volgens mij zijn die rechtzaken nog niet het grootste probleem.
Ze zijn eerder bang volgens mij dat MS een update doet en dat ze dan weer bij circa 0 kunnen beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als het echt is, en daar lijkt het volgens mij wel op, en er komen binnenkort ook modchips op de markt dan denk ik dat de 360 een grote stap zal maken naar het verslaan van Sony. De PS3 zal misschien wel net zo makkelijk te kraken zijn, maar het duurt nog wel even voordat het echt betaalbaar wordt om Blu-Ray discs te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Zal overgens wel een grappige taktiek zijn.
Geen tegen update voor de chip vrijgeven, wachten totdat iedereen denkt hee dat is leuk ms update niet, je kan gewoon copieeren.
toch maar eens zo`n 360 aanschaffen, op dat moment update MS, hmm de 360 voor niets gekocht :S?
Nah toch maar eens een spel kopen..
:*)

Edit:
ik heb een vraag.
Hoe kan ik mp3 bestanden op me 360 krijgen :s?
Via de stream kan het niet, logish..
Nou van mijn mp3 speler moet hij het toch wel over kunnen zetten naar de hdd, hmm valt tegen nee dus..?
Staat er wel rip een cd |:( , moet ik speciaal een CD gaan fikken om mp3`s op die hdd te kunnen krijgen?
Muziek onder het gamen is namenlijk wel zo relaxt, en dat ie dan speelt via stream leuk en aardig maar als hij dan bij een game gaat laden kapt de muziek en kan ik doodleuk weer al die zooi aan muziek inladen 8)7
Iemand een idee?

[ Voor 48% gewijzigd door Onno_Devine op 18-03-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
hmm weet iemand het verschil tussen de xbox en de xbox360 versie van : The Godfather? De xbox versie is net released op internet, maar de 360 komt in juli pas! Waarom zo laat vraag ik me dan af...

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

MP3's kun je niet rippen of kopieren naar de HDD. Je zal ze om moeten zetten naar .wav en dan een audiocd branden om die vervolgens te rippen.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Onno_Devine schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:44:
Zal overgens wel een grappige taktiek zijn.
Geen tegen update voor de chip vrijgeven, wachten totdat iedereen denkt hee dat is leuk ms update niet, je kan gewoon copieeren.
toch maar eens zo`n 360 aanschaffen, op dat moment update MS, hmm de 360 voor niets gekocht :S?
Nah toch maar eens een spel kopen..
:*)

Edit:
ik heb een vraag.
Hoe kan ik mp3 bestanden op me 360 krijgen :s?
Via de stream kan het niet, logish..
Nou van mijn mp3 speler moet hij het toch wel over kunnen zetten naar de hdd, hmm valt tegen nee dus..?
Staat er wel rip een cd |:( , moet ik speciaal een CD gaan fikken om mp3`s op die hdd te kunnen krijgen?
Muziek onder het gamen is namenlijk wel zo relaxt, en dat ie dan speelt via stream leuk en aardig maar als hij dan bij een game gaat laden kapt de muziek en kan ik doodleuk weer al die zooi aan muziek inladen 8)7
Iemand een idee?
usb schijf met mp3's aan koppelen? zeg maar wat :7

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
Xander84 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Nou ik heb de oplossing zelf al gevonden en het is vrij simpel. Kwestie van de extender verwijderen
Of je gooit de .wmdb files weg die in "C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player" staan :)

NB: nummer achter "MCX" kan anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
Devil N schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:46:
[...]

Sowieso zal ik een RGB SCART kabel moeten kopen omdat die HD/AV kabel alleen maar composite signaal levert voor non-HD TV's, en dus ook nog een S-Video kabel voor als ik wat wil opnemen.
Er bestaat een alternatieve kabel van Joytech die zowel RGB-SCART als S-Video aansluitingen heeft. Deze heb ik ook en werkt uitstekend. Er wordt zelfs nog een optisch kabeltje voor je digitale geluid bij geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Mr Magic schreef op zondag 19 maart 2006 @ 01:15:
[...]

Of je gooit de .wmdb files weg die in "C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player" staan :)

NB: nummer achter "MCX" kan anders zijn...
Tip: maak auto-playlists aan in windows media player...

Sinds ik die heb aangemaakt per genre (map) op mijn pc, heb ik nooit meer wat hoeven te wijzigen aan m'n media center library.

Werkt echt mooi... je maakt bijvoorbeeld een playlist genaamd 'techno' aan met daarin als filter 'filename' op de map "e:\mp3\techno", en in het vervolg zal hij automatisch alle files die in die map terecht komen in de techno playlist gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Mr Magic schreef op zondag 19 maart 2006 @ 01:18:
[...]

Er bestaat een alternatieve kabel van Joytech die zowel RGB-SCART als S-Video aansluitingen heeft. Deze heb ik ook en werkt uitstekend. Er wordt zelfs nog een optisch kabeltje voor je digitale geluid bij geleverd.
Ah okee, bedankt voor de tip. Enig idee waar ik 'm kan vinden? Want mijn lokale gameshops (omgeving Groningen) lijken 'm niet te hebben.

[edit]
Ah, ik zie dat Dixons 'm heeft. Nou hopen dat ze 'm ook bij een filiaal bij mij in de buurt hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Devil N op 19-03-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze video echt ?

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=6367
en
http://rapidshare.de/files/15810304/360hack.mpg.html

jammer , zou gewoon slecht zijn voor de sales van de games :-(

Ik wil overigens Burnout kopen, is dat de moeite waard?
Ik hou van Burnout 2 en 3 maar op de XBOX 1 vond ik het too much.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als je de moeite had genomen de posts voor je post te lezen dan had je geweten hoe er hier over gedacht wordt. De video is waarschijnlijk echt, uiteraard had die jongen de boel makkelijk voor de gek kunnen houden, maar hij/het schijnt een redelijk gerespecteerde hacker(sgroep) te zijn, dus het zal wel echt zijn.

Het zou inderdaad slecht kunnen zijn voor de verkoop, maar mocht er echt een modchip komen, dan kan MS eventueel nog iets doen met de Live-service. Ze kunnen dacht ik niet controleren dat de boel gehackt is, dat leid ik af uit een post op de fp, maar dingen als WoW en HL2 zitten volgens mij nog redeljk goed dichtgetimmerd omdat er contact gezocht wordt met internet. Als het echt de spuigaten uitloopt dat lijkt het mij een reeele optie dat MS ook met codes per spel gaat werken.

Verder is het slecht voor de spellenverkoop, maar goed voor de verkoop van de 360 zelf. Dat zou ook kunnen betekenen dat mensen die de Xbox niet gaan hacken ook voor de 360 kiezen, omdat hun vriendjes hem ook hebben. Een van de redenen dat de PS1 zo populair is geworden en het redelijk grote succes van de eerste Xbox is toch denk ik dat de machine eenvoudig te modden was (is misschien niet "de" reden, maar wel "een" reden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 16-09 13:58
Kan iemand mij uitleggen (dan wel verwijzen naar een site) bij het linken van mijn xbox360 aan mijn pc. Ik heb windows xp sp2 en ik heb dat programmaatje van MS (XboxXPSP2-ENU) en ik heb mijn 360 via de Wireless adapter aan mijn router gelinkt. Op het moment dat ik dat programmaatje draai dan gaat ie de xbox zoeken (die aan staat) en dan krijg keer op keer een error. Met de firewall aan geprobeerd en uit.

TIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:09:
[...]

Als je de moeite had genomen de posts voor je post te lezen dan had je geweten hoe er hier over gedacht wordt. De video is waarschijnlijk echt, uiteraard had die jongen de boel makkelijk voor de gek kunnen houden, maar hij/het schijnt een redelijk gerespecteerde hacker(sgroep) te zijn, dus het zal wel echt zijn.

Het zou inderdaad slecht kunnen zijn voor de verkoop, maar mocht er echt een modchip komen, dan kan MS eventueel nog iets doen met de Live-service. Ze kunnen dacht ik niet controleren dat de boel gehackt is, dat leid ik af uit een post op de fp, maar dingen als WoW en HL2 zitten volgens mij nog redeljk goed dichtgetimmerd omdat er contact gezocht wordt met internet. Als het echt de spuigaten uitloopt dat lijkt het mij een reeele optie dat MS ook met codes per spel gaat werken.

Verder is het slecht voor de spellenverkoop, maar goed voor de verkoop van de 360 zelf. Dat zou ook kunnen betekenen dat mensen die de Xbox niet gaan hacken ook voor de 360 kiezen, omdat hun vriendjes hem ook hebben. Een van de redenen dat de PS1 zo populair is geworden en het redelijk grote succes van de eerste Xbox is toch denk ik dat de machine eenvoudig te modden was (is misschien niet "de" reden, maar wel "een" reden.)
thnx
M$ maakt overigens 200ot 300 euro verlies op de 360, dus happy zijn ze er niet mee.
Niet dat Bill gates er een boterham minder om eten zal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Onno_Devine schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Volgens mij zijn die rechtzaken nog niet het grootste probleem.
Ze zijn eerder bang volgens mij dat MS een update doet en dat ze dan weer bij circa 0 kunnen beginnen..
Das niet helemaal waar, als je het eerder genoemde forum leest, is er sprake van een soort kat en muis spel dat MS altijd zal verliezen. Juist omdat ze de firmware gekraakt hebben is een nieuwe update van microsoft makkelijk te omzeilen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Het was juist het sterke punt van MS voor de Xbox 1 dat je niet meer Xbox Live kon als hij aangepast was.. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet in de 360 hebben geplaatst..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Macer schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:06:
Het was juist het sterke punt van MS voor de Xbox 1 dat je niet meer Xbox Live kon als hij aangepast was.. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet in de 360 hebben geplaatst..
Geldt dat voor alle hacks van de Xbox1? Of alleen voor een paar? Misschien komt er nu wel een chip met een soort stealthmode die ervoor zorgt dat hij uitgeschakelt kan worden en dan onzichtbaar is. In dat geval kun je wel op Live, maar alleen met originele spellen. Dan kun je de chip dus alleen gebruiken voor spellen die je toch niet op Live! speelt.

Edit:
Lees net even op een site waar modchips verkocht worden voor de Xbox1 en daar lees ik het volgende:
Live Detection Prevention with Crypt-Stealth Technology
Lijkt er dus op dat je Live! verhaal niet helemaal opgaat voor de Xbox1

[ Voor 20% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-03-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kan je MOD uitzetten zodat je nog gewoon op live kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:15

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Xander84 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 12:55:
[...]

Das niet helemaal waar, als je het eerder genoemde forum leest, is er sprake van een soort kat en muis spel dat MS altijd zal verliezen. Juist omdat ze de firmware gekraakt hebben is een nieuwe update van microsoft makkelijk te omzeilen.
Of mcrosoft sloopt je xbox op het moment dat ze herkennen dat je een andere dvd-fw draait. (Volgens mij kunnen ze dat wel met een dash update). Dan mag je microsoft bellen, ruilen ze hem voor je om (voor een nieuwe waarbij de dvd-fw WEL gesigned is) en lost het 'probleem' zichzelf op.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:36
Alleen denk je nu werkelijk dat mensen die hem gemod hebben, ook maar enig sinds op live gaan proberen? Of updates zullen downloaden? Heb oude xbox ook gemod, en gebruik dat ding gewoon als mediacenter, dat zullen mensen die xbox360 zullen modden ook wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Jongens! op het forum heeft iemand het filmpje zeer goed bekeken.
en kwam hier op uit.
http://img95.imageshack.u...4127%2F1142739258cvq.smil

Nog een 360 :o, misschien dan toch gefaked?, nu denk ik haast toch dat het gefaked is, misschien dan toch ook de reden waarom ze het niet naar buiten "releasen" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er niet echt uit als een 360 :P
Meer zo een lelijk modcase voor een pc :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

After our exclusive report on the Xbox 360 DVD firmware hack, TheSpecialist today announced on behalf of the team that they have succeeded in making an Xbox 360 boot a backup through this modification.

Proof can be found on video released through Rapidshare, which shows an open Xbox 360 booting a copied DVD, shown from both sides, and displaying its results through a composite cable shown from Xbox 360 output to TV input, and as the TV is showing the Project Gotham Racing 3 intro we see the typical desynchronized flashing on the television that is nearly impossible to fake. Watched the video a few times myself, and as a techie I’m calling it reliable enough in combination with all the technical data they’ve released on the forums: the Xbox 360 has booted its first backup.

As promised however, pirating kiddies still need to fork out the dough for their games: the hack will not be released for several reasons, Microsoft’s legal department foremost, and the hack requires a hardware chip writer more expensive than a new Xbox 360 to be executed. Apart from that, Microsoft can release Dashboard updates via Xbox Live to disable the hack, forcing it to be reapplied whenever a new update arrives.
Link: http://www.xboxic.com/news/486#more-486
En daarmee is de discussie over de firmware hack naar mijn menig af.....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Welk gedeelte van de discussie is hiermee afgedaan? Er staat namelijk niks nieuws in je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

Oscar Mopperkont schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:35:
Welk gedeelte van de discussie is hiermee afgedaan? Er staat namelijk niks nieuws in je quote.
Mja idd?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:16:
en kwam hier op uit.

Nog een 360 :o, misschien dan toch gefaked?, nu denk ik haast toch dat het gefaked is, misschien dan toch ook de reden waarom ze het niet naar buiten "releasen" :D
waarom zo moeilijk doen over of het echt is of niet?? Het is echt, zonder twijfel. Als iedereen al aangeeft dat het een gerespecteerd hackersclubje is en als je dan ook nog eens op het forum hun voortgang in het hacken van die 360 had kunnen lezen, dan weet je toch genoeg. Het is niet 1 persoon het is een groep die regelmatig op dat forum komt. Ook hebben zij geholpen bij het kraken van de eerste xbox.

en wat een onzin dat plaatje, die xbox staat ten eerste al zowat aan de andere kant van de kamer en ten tweede staat hij volgens mij nog niet eens aan ook. ik bedoel waarom je reputatie op het spel zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xboxic.com/news/486#more-486

blah blah blah.
ik verkoop overigens ook gemodde xboxen
1000 euro per stuk.
dvdr spellen zijn 100 euro per stuk niet van echt te onderscheiden.
ik kan ze onbeperkt leveren, pm me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:49:
[...]

waarom zo moeilijk doen over of het echt is of niet?? Het is echt, zonder twijfel. Als iedereen al aangeeft dat het een gerespecteerd hackersclubje is en als je dan ook nog eens op het forum hun voortgang in het hacken van die 360 had kunnen lezen dan weet je genoeg. Het is niet 1 persoon het is een groep die regelmatig op dat forum komt en ook hebben geholpen bij het kraken van de eerste xbox.

en wat een onzin dat plaatje, die xbox staat ten eerste al zowat aan de andere kant van de kamer en ten tweede staat hij volgens mij nog niet eens aan ook. ik bedoel waarom je reputatie op het spel zetten.
Ach dan boeit het jou toch niet 8)7 mijn probleem niet.
Nou omdat als nu al een modchip is dan zal het binnekort ook wel een openbare chip komen, die dan niet zoveel (moeite/geld) kost.. :/
En aangezien we ook al eerder neppe zooi hebben gezien, hoef je dit nou ook nog niet te vertrouwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:59:
[...]

Ach dan boeit het jou toch niet 8)7 mijn probleem niet.
Nou omdat als nu al een modchip is dan zal het binnekort ook wel een openbare chip komen, die dan niet zoveel (moeite/geld) kost.. :/
En aangezien we ook al eerder neppe zooi hebben gezien, hoef je dit nou ook nog niet te vertrouwen :X
wie zegt dat het mij niet boeit. ik snap alleen niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt, er wordt daar een heel forum aan gewijd (xboxhacker.com was het dacht ik). De voortgang is daar al meerdere maanden te volgen, als het fake is ga je daar niet maanden lopen posten over de meest vage dingen waar wij de ballen van snappen....

Dat er een chip zou komen stond natuurlijk al vast. Voordat een console uitkomt kan je er meestal al vanuit gaan dat er binnen een jaar, een modchip op de markt is. Zo is het nou eenmaal :O

Die neppe zooi kwam toen trouwens van totaal onbekende, zonder bekendheid of wat dan ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:13:
Dat er een chip zou komen stond natuurlijk al vast. Voordat een console uitkomt kan je er meestal al vanuit gaan dat er binnen een jaar, een modchip op de markt is. Zo is het nou eenmaal :O
Nouja, binnen een jaar. De Xbox1 was van de vorige generatie de meest makkelijk te kraken console, dus daar duurde het niet een jaar. Maar bij de PS2 heeft het dacht ik wel langer dan een jaar geduurd toch? En ook voor de GameCube kwam pas eind 2004 een modchip beschikbaar.

Het is de kunst dat het zo lang mogelijk duurt en het is vreemd dat de 360 wederom niet erg moeilijk te hacken lijkt (we moeten immers nog maar zien hoe snel er uiteindelijk een goed functionerende chip op de markt komt, want daar is voorlopig nog geen sprake van) te zijn. Dat valt mij toch wel een beetje tegen van MS (of het moet onderdeel van de strategie zijn, maar dat kan ik me niet voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Misschien zijn er wel veel meer mensen bezig met hackpogingen omdat het apparaat van MS is.

Ze mogen wat mij betreft de eventuele modchip houden. Het kunnen downloaden van alle games vergalt mijn speelplezier. Geen modchips meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Gedownloade games hoef ik ook niet inderdaad, de mogelijkheid om DivX en wat dan ook af te spelen lijkt me wel handig (of video's streamen vanaf XP voor mensen zonder WMC).

Nadeel van de mooie witte controllers vind ik trouwens wel dat ze zo vreselijk snel vies worden na een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Nadeel van de mooie witte controllers vind ik trouwens wel dat ze zo vreselijk snel vies worden na een tijdje spelen.
Niet met modder aan je handen gaan gamen? :P Serieus, hier heb ik helemaal geen last van :) Misschien rook je en worden ze geel? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rival24 op 19-03-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Wat ik een gemis vind is dat je niet 1 2 3 je MP3's over kan zetten op je 360 HDD.
Dit zou volgens mij echt een goede markt zijn voor MS om via Marketplace die dingen te verkopen B)

En natuurlijk dat je geen DivXof Xvid standalone kan bekijken

[ Voor 17% gewijzigd door crzyhiphopazn op 19-03-2006 19:26 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:13:
[...]

wie zegt dat het mij niet boeit. ik snap alleen niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt, er wordt daar een heel forum aan gewijd (xboxhacker.com was het dacht ik). De voortgang is daar al meerdere maanden te volgen, als het fake is ga je daar niet maanden lopen posten over de meest vage dingen waar wij de ballen van snappen....

Die neppe zooi kwam toen trouwens van totaal onbekende, zonder bekendheid of wat dan ook.
Ok agree, achja het is wel knap van die gasten ja, kdoe het ze niet na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik weet niet of het al gemeld is, maar de BF:MC demo komt 24 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ik zit me nou net af te vragen...

Stel ik wil mijn xbox aansluiten op mijn pc door middel van een tv- of videobewerkingskaart.
1. Is dat mogelijk
2. Wat heb ik nodig
3. Is de kwaliteit een beetje goed

Nou weet ik wel dat ik een vga kabel kan gebruiken om op mijn monitor aan te sluiten maar ik wil er ook mijn pc mee kunnen bedienen. Bovendien zijn al die kvm switches die het automatisch kunnen niet compatible met de xbox (niet mogelijk of veel te duur) en handmatig maakt dan ook niet uit, dan kan ik net zo goed de kabels verwisselen

-Dus, weet je een antwoord op de bovenste vragen (waarbij het dus mogelijk is)
-Of een kvm switch die wel compatible is met de xbox 360 en automatisch is...

laat het dan ff weten in een reply of via mail (zie profiel)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Xlife.nl Interviewt Xbox 360 hacker TheSpecialist

Nog geen 48 uur geleden werd er wereldwijd bekend dat vier maanden na verschijning, de Xbox 360 door hackers was gekraakt. Door middel van een firmware hack op de DVDRom speler van de console werd de nachtmerrie van Microsoft werkelijkheid. Een hacker genaamd TheSpecialist bracht dit nieuws samen met een filmpje naar buiten.

Nu kwam ik gister avond via het XboxHacker (XBH) forum in contact met TheSpecialist, die bereid was een interview te geven met Xlife.nl. Tot mijn grote verassing bleek deze hacker gewoon een Nederlander te zijn. Het interview dat ik met hem had kan je hier onder lezen:
Lees hier verder: http://www.xlife.nl/article.php?id=15157

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Interessant interview. Komt er eigenlijk op neer dat ze hebben aangetoond dat de beveiliging zeker niet waterdicht is, maar dat je uit hun hack iig niet kunt afleiden dat er op korte termijn een commercieel uit te buiten hack (dus een modchip) beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Onno_Devine schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:16:
en kwam hier op uit.

Ja goh, ze slopen met soldeerbouten chipjes van openliggende 360's af, ik kan me echt niet voorstellen dat ze dan nog een reserve hebben staan! :z

Dit is geen fake. Ik ben technicus, ik heb die informatie op XBH forums bekeken, en het is gewoon allemaal technisch correcte opbouw naar dat ze een dezer dagen de firmware zouden kunnen faken. 1 filmpje (ICE!) kun je faken. 50 A4'tjes aan technisch correcte info die je filmpje onderbouwt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Hey all!

Ik heb sinds afgelopen donderdag ook een 360(premium), maar ik heb volgens mij wat issue's...

De DVD-Speler maakt nogal wat herrie. Er zit ook een soort 'trilling' in 't geluid :|

Als ik m'n box van het net-stroom heb gehaald, dan issie daarna z'n datum/tijd kwijt. Staat dat ding weer op 25/11/2005 :(

Iemand dezelfde ervaring? En zoja, wordt dat omruilen?

Verde echt een gaaf ding!! PGR3 is r3t3 k3wl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:21:
Als ik m'n box van het net-stroom heb gehaald, dan issie daarna z'n datum/tijd kwijt. Staat dat ding weer op 25/11/2005 :(

Iemand dezelfde ervaring? En zoja, wordt dat omruilen?
Bij mij synchroniseert de tijd/datum automatisch als ik verbinding maak met Live!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
er zit inderdaad geen batterijtje in wat de datum en tijd onthoud (iig niet zo lang) dus kan het zijn dat ie weer terug staat ja... wel jammer maar zo'n gemis is het niet imo

maar heeft er iemand nog een idee over die vragen hierboven?:

Stel ik wil mijn xbox aansluiten op mijn pc door middel van een tv- of videobewerkingskaart.
1. Is dat mogelijk
2. Wat heb ik nodig

Nou weet ik wel dat ik een vga kabel kan gebruiken om op mijn monitor aan te sluiten maar ik wil er ook mijn pc mee kunnen bedienen. Bovendien zijn al die kvm switches die het automatisch kunnen niet compatible met de xbox (niet mogelijk of veel te duur) en handmatig maakt dan ook niet uit, dan kan ik net zo goed de kabels verwisselen

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 20-03-2006 11:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Nou hopen dat de hack snel gereleased word, zodat ik niet oblivion origineel hoef te kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Reconhell schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:47:
Nou hopen dat de hack snel gereleased word, zodat ik niet oblivion origineel hoef te kopen O-)
De hack schijnt voor de wat meer technisch onderlegden onder ons te dupliceren zijn. Er staat voldoende info op de site om dat te doen. Je moet alleen wel een dure eeprom-flasher (of hoe heet zo'n ding?) hebben en daarnaast moet je niet vreemd opkijken als MS met een update komt waardoor de hack niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Rival24 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:39:
Heeft iemand een tip om bij burnout: revenge een awesome rating te halen op de preview lap bij de dangerous rank (2e rank dus). Ik kan hem wel gewoon goud halen, maar die 4 awesome sterretjes lukken gewoon niet hoeveel ik ook boost, traffic slam, vlieg, of tegen de richting in blijf rijden :|
Weet niet of je hem ondertussen al heb gehaald maar je moet als eerste die auto's raken die met je mee rijden (3 stuks) daarna pak je links of rechts de spring plank. eerste 2 short cut´s sla je over en daarna moet je alle shortcuts pakken. Nu is de kunst om hem op awesome is om nooit meer je gas en je boost los te laten. Als je dat doe zal je zien dat je net op het laatst de status awesome krijgt. )de tijd is simpel dat haal je gemakkelijk.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:51:
[...]

De hack schijnt voor de wat meer technisch onderlegden onder ons te dupliceren zijn. Er staat voldoende info op de site om dat te doen. Je moet alleen wel een dure eeprom-flasher (of hoe heet zo'n ding?) hebben en daarnaast moet je niet vreemd opkijken als MS met een update komt waardoor de hack niet meer werkt.
Ik ga liever niet zelf kloten aanhet ding enals ik iets moet kopen wat duur is kan ik net zo goed de spellen origineel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
djmantri schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:56:

1. Is dat mogelijk
2. Wat heb ik nodig

Als je wilt genieten van de kwaliteit van de 360 zou ik zeker een vga-kabel nemen. Heb voor de lol mijn 360 even aangesloten op mijn tv-kaart (pinnaccle 100i ofzoiets), maar dat is veel minder mooi. Maar je hebt dus een tv-kaart met een gele tulpingang nodig en de standaard kabel.

Maar wat is het probleem tussen handmatig switchen van het beeld? Dan gooi je je pc op de dvi-kabel en 360 op vga. Werkt perfect hier. Als je alleen vga hebt is dat een probleem, maar dan wissel ik liever kabeltjes dan dat ik de kwaliteit heb zoals die op , iig mijn, tv-kaart er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Reconhell schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Ik ga liever niet zelf kloten aanhet ding enals ik iets moet kopen wat duur is kan ik net zo goed de spellen origineel kopen :P
Doe dat dan gewoon ipv hier de lame wanker uit te hangen dat je toch oh zo stoer bent dat jij spelletjes durft te kopieren. Iig succes met het scoren van een EEPROM fikker van tegen de 1000 euro om je doos te modden zodat je over 2 weken van Live gekickt wordt en een 400 euro paper weight over hebt.

Tip: in deze community krijg je geen respect als je stoer denkt te zijn dat je Bethesda geen cent wil betalen voor 5 jaar met 200 man werken aan een topgame. Daarvoor kun je beter op www.warez4kiddies.nl zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Laatst online: 04-09 20:38
curry684 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:27:
[...]

Doe dat dan gewoon ipv hier de lame wanker uit te hangen dat je toch oh zo stoer bent dat jij spelletjes durft te kopieren. Iig succes met het scoren van een EEPROM fikker van tegen de 1000 euro om je doos te modden zodat je over 2 weken van Live gekickt wordt en een 400 euro paper weight over hebt.

Tip: in deze community krijg je geen respect als je stoer denkt te zijn dat je Bethesda geen cent wil betalen voor 5 jaar met 200 man werken aan een topgame. Daarvoor kun je beter op www.warez4kiddies.nl zijn of zo.
Hier ben ik het helemaal mee eens, als je na gaat hoe lang die mensen aan een spel hebben gewerkt, hun moeten ook hun brood verdienen!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.