[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Grand Junior Look is na repraissal gestegen van zo'n 800k naar 1,4mil.
Dus als er nog mensen zijn die intresse hebben in 269HP + 8AP, kom maar halen. Ik sta vannacht in Junon Polis ch1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Het stomme is dat ik m'n eigen refinede zooi niet zie.. Ik zie geen verschil tussen een gewoon item en een (6), terwijl anderen het wel zien.. Kan ik nooit een leuke ss maken :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Haan schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:43:
Het stomme is dat ik m'n eigen refinede zooi niet zie.. Ik zie geen verschil tussen een gewoon item en een (6), terwijl anderen het wel zien.. Kan ik nooit een leuke ss maken :(
Had Mika (vriendin van sinergy) ook. Op mijn screens was haar outfit bling bling en op de hare normaal.

Misschien afhankelijk van je vga kaart.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:
Ik ben onlangs lvl 50 geworden, en heb bij de NPC een Orc Axe gekocht, en deze zonder moeite gerefined naar (7) met een att van 135. Pfft.. ik word moe van iedereen die dat ding wil zien. Ik vroeg me af hoeveel dit appartaat ongeveer waard kan zijn?
ik heb wel een gezien een axe refined (5) met ap 5 voor 300k maar dat was toen ik lvl 53 ben inmiddels 83 dus ongeveer 3 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
PeGys schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:24:
[...]

Had Mika (vriendin van sinergy) ook. Op mijn screens was haar outfit bling bling en op de hare normaal.

Misschien afhankelijk van je vga kaart.
ik heb t ook dat ik t niet bij mezelf kan zien >.<
maar een 9800XT is niet echt t probleem met grafische weergave :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:51:
[...]

Dit ben ik dus met mijn axe. Ik wist niet eens dat de kleur de refinegraad weergaf.

[afbeelding]

Ik heb nooit een speer gehad, ben van het begin af aan bezig met axes.
waarom zit je eingleijk niet een got clan of je vind clan nog niet nodig? oot heeft nog 2 plekken vrij :P (klanten werpen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:38:
[...]

waarom zit je eingleijk niet een got clan of je vind clan nog niet nodig? oot heeft nog 2 plekken vrij :P (klanten werpen )
Ga jij eens even lekker klanten werpen :P
Zitten er nog lvl 3x in OoT? Anders heb ik wel interesse om (tijdelijk) te joinen met mijn lvl 31 dealer :)

Ik wil die even omhoog werken en dan discount nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Ik kan je niet helpen met de vraag met hoeveel het waard is, prijzen in naRose zijn redelijk anders en dan nog ben ik, net als jij, behoorlijk slecht in het schatten van die dingen :( .
Maar wat ik me wel afvraag, zijn die npc wapens (iig yellow named eq) beter te refinen dan blues? Ik heb meerdere malen meegemaakt in eRose dat er een wapen weer tot 5+ gerefined was. Op het laatst fliegje nog met z'n meen ik Golden Staff (6) O+
wat ik in erose deed was gewoon 5/6 gele stokjes kopen, en die rifinen zo had ik een golden op (7) en een anima op (7) was stuk goedkoper dan blauwe te kopen en omdat ze (7) waren meestal meer AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:38:
[...]

Ik vind als je in een clan zit, je veel online moet zijn... en ik ben er soms dagen achter elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

mijn ervaring in een clan is niet dat je vaak actief moet zijn. In een clan draait het om gezelligheid, en om leuke partys. Uiteraard kan je deze enkel hebben als je vaak online bent ;) maar dat is slechts bijzaak :9

Die keren dat je online bent is het dan gewoon gezellig, maar dit is slechts mijn ervaring or :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 08:53:
[...]

Ik vind als je in een clan zit, je veel online moet zijn... en ik ben er soms dagen achter elkaar niet.
Dat lijkt mij geen probleem zolang wij ervan af weten.

Evo je kunt kaytje ook kicken want die speelt nie meer, die w8 nog steeds op eurose. Hij zoekt hetnie om weer vanaf begin te spelen, jammer kay :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er eens over nadenken. Nadeel vind ik dan nl. dat de anderen sneller in level stijgen dan ik. Vind juist het leukste om met mensen van ongeveer zelfde level bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:48:
Ik zal er eens over nadenken. Nadeel vind ik dan nl. dat de anderen sneller in level stijgen dan ik. Vind juist het leukste om met mensen van ongeveer zelfde level bezig te zijn.
Er zijn ook wat low lvls in onze clan dus daar kun je vast mee partyen. We gaan niet allemaal snel, sommige zijn wel snel met lvlen ja maar daar moet je nie op letten het is geen wedstrijdt^^. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Je kunt behoorlijk hard levellen tegenwoordig hoor, gisteren heb ik een party gehad met Jaike en die heeft mij zelfs al ingehaald met een half level, terwijl hij een paar dagen terug nog maar lvl 35 had oid n nu 52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

op de spot zelf is het makkelijk om parties te maken met mense die je tegekomt meestal, zo werkt iedereen als der even niemand online is in clan van eigen lvl

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers.....van harde en zachte waren hebben ze veel verstand maar vraag niet om hun eigen naam te typen.............LOL

LoL (ootf)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Mijn dealer kan ook uit de clan.. Ik ben gestopt met ROSE, en heb m'n spullen gegeven aan kraakhoofd/Yosit..
Ik wacht wel tot eRose terug komt, of tot er een private server komt.. Tot die tijd zal ik rustigaan silkroad spelen..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:21:
Tweakers.....van harde en zachte waren hebben ze veel verstand maar vraag niet om hun eigen naam te typen.............LOL

LoL (ootf)
fly wat ben je weer gemeen ^^

o ja nog iets ik loop weer op je uit :P ben al 83 ^^ hihi maar loop wel ff in op ax3 en 4th :P moet immers met 4th dual ice & flare sword hunten of grand dual katana voor lvl 100 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:30:
[...]

fly wat ben je weer gemeen ^^

o ja nog iets ik loop weer op je uit :P ben al 83 ^^ hihi maar loop wel ff in op ax3 en 4th :P moet immers met 4th dual ice & flare sword hunten of grand dual katana voor lvl 100 ^^
je hoeft je niet in te houden voor mij hoor :) moet zoizo nog scales hunten dus werkt zoizo niet denk ik. Maar je mag wel wat mooie lvl 100 eq voor mij gaan hunten dan :)
En ik ben niet gemeen ik kreeg die opmerking via de mail binnen. Dus denk deel het effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:41:
[...]

je hoeft je niet in te houden voor mij hoor :) moet zoizo nog scales hunten dus werkt zoizo niet denk ik. Maar je mag wel wat mooie lvl 100 eq voor mij gaan hunten dan :)
En ik ben niet gemeen ik kreeg die opmerking via de mail binnen. Dus denk deel het effe.
okidoki ben alweer op 36% maar was net op 41% ga ik dood omdat ik ff afk stond LOL en ik moest op save town drukken kon niet current field kga maar eens ff die lompe bug fixen

[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 15-03-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:03:
[...]

Evo je kunt kaytje ook kicken want die speelt nie meer, die w8 nog steeds op eurose. Hij zoekt hetnie om weer vanaf begin te spelen, jammer kay :'(
Ik ga idd niet meer aan naRose beginnen (w8 nog steeds op eRose), maar als ik de verleiding niet meer kan weestaan zal ik wel naRose moeten gaan spelen :P maja dat zal nog wel eff duren, je kunt me nu dus kicken uit OoTf.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 15-03-2006 16:58 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
WhiteUltY schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Ik ga idd niet meer aan naRose beginnen (w8 nog steeds op eRose), maar als ik de verleiding niet meer kan weestaan zal ik wel naRose moeten gaan spelen :P maja dat zal nog wel eff duren, je kunt me nu dus kicken uit OoTf.
Jammer.. .. na hebben we nog meer plek in ootf, ik hoop dat ik vandaag of morgen nog kan spelen kan ik lvl 55 nog halen en m'n grand elven sword gebruiken.. trouwens weet iemand zo wat ik nu nog voor Felice kan vragen? ik heb zo'n vermoeden dat die ook niks meer waard zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Onderstaand stukje las ik op NaRose, en ik krijg tussen de regels het gevoel dat ERose niet meer terugkomt:

We have seen dramatic growth in the ROSE NA community and are looking at many more positive things in the future months for the ROSE NA community. Our player base now consists of users from all contients making ROSE NA a true international community of gamers. With this unprecedented growth we want to affirm our commitment to delivering the fast, fun, and stable ROSE experience.

With the recent events that have happened within the ROSE international communities, we, Gravity Interactive, would like to ensure that ROSE NA is not in jeopardy and we are looking forward to continued growth with ROSE NA.

We have many exciting events and game updates planned for ROSE NA in the near future. We hope that you continue your adventures with us and enjoy all the new changes that wait for all of you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Vooral dit stukje versterkt dat vermoeden ja
Our player base now consists of users from all contients making ROSE NA a true international community of gamers. With this unprecedented growth we want to affirm our commitment to delivering the fast, fun, and stable ROSE experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syrenss als je dit leest..
We waren dus aan het partyen, ik kreeg eindelijk een blue!
Maar toen deed dat verrotte systeem m naar jou en jij was afk (Dus eigenlijk niet eerlijk..) :(
Ik zou de halbert graag terug willen!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Als ze echt stoppen met eRose is het volgens mij niet al te veel moeite om de account van eRose naar NaRose te zetten. Dat zal wel een stuk leuker zijn voor de mensen die voor eRose hebben betaalt. En al die tijd er in gestokken hebben.

Want als ik dat stukje zo leest komt eRose nooit terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Calamor op 15-03-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Zo ik heb eens een lange e-mail opgesteld en naar Gravity gestuurd.
Hopelijk krijg ik binnekort een mail terug met hoe en wat...

Dit is natuurlijk belachelijk dat ze de Europese spelers helemaal vergeten of denken dat iedereen maar naar naRose verhuisd. Zeker als je je bedenkt dat Azie maar liefst 4 verschillende servers heeft.

\\edit:
@Yoshi1, ja dat had ik inderdaad gelezen. Ik heb het naar de PR afdeling van Gravity gestuurd. En GR zal vast onze chars nog hebben, alleen GR is failliet.... En velen hebben natuurlijk een mailtje gestuurd met YES. Dat staat ook in mijn e-mail vermeld. Een simpele mededeling met hoe en wat ons te wachten staat is inderdaad al genoeg.

[ Voor 35% gewijzigd door Psychoot op 16-03-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Heeft iemand die muse droplist nog die volgens mij van eRose komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Psychoot schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:27:
Zo ik heb eens een lange e-mail opgesteld en naar Gravity gestuurd.
Hopelijk krijg ik binnekort een mail terug met hoe en wat...

Dit is natuurlijk belachelijk dat ze de Europese spelers helemaal vergeten of denken dat iedereen maar naar naRose verhuisd. Zeker als je je bedenkt dat Azie maar liefst 4 verschillende servers heeft.
Heb ik tijdje geleden ook gedaan.. Ik had de mail gestuurd naar elk adres wat ik maar kon vinden wat een beetje met eRose te maken had... Nu, een paar weken later nog steeds niets terug :/ Hele slechte service van hun kant imo, een klein announcement op hun site zou voor mij al voldoende zijn. Maar nee, helemaal niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:10:
[...]

Heb ik tijdje geleden ook gedaan.. Ik had de mail gestuurd naar elk adres wat ik maar kon vinden wat een beetje met eRose te maken had... Nu, een paar weken later nog steeds niets terug :/ Hele slechte service van hun kant imo, een klein announcement op hun site zou voor mij al voldoende zijn. Maar nee, helemaal niets...
ik heb wel nieuws voor jullie :P
ik hoorde van angeel dat de eRose characters nog wel bestaan maar ze moeten t op een legale manier kortsluiten ofzo omdat t in handen is van GR dat is iig wat zei weer ontvangen had van gravity...
dus euhm dat kan wel nooit zijn :)

Edit:
wat een KUT client is ie weer stuk word je toch ook ziek van >.<

[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 15-03-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Jaii schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:06:
Heeft iemand die muse droplist nog die volgens mij van eRose komt?
Dat zou deze moeten zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Koudijs op 15-03-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, vandaag ff 5 eq verkocht en 10 scales ingekocht, nog 4 te gaan :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister iets meer als 2 uur worm gedaan en 12 scales, en dat op slome worm spawn :)
had zelf een keer scale (3), lief wormpje
Je hebt voor lvl 80 die soldier spin atack maar ook zon zelfde alleen als unieke skill voor lvl 80, weet iemand wat beter is ?? of welk verschil er zoizo in zit ?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:16:
gister iets meer als 2 uur worm gedaan en 12 scales, en dat op slome worm spawn :)
Is dat met je dealer of met soldier (8> das echt lkkr scales (3) :Y) dat heb ik zelfs niet gehad met me dealer met stockpile (die was ook te laag om wd effectief te killen :P)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:19:
[...]

Is dat met je dealer of met soldier (8> das echt lkkr scales (3) :Y) dat heb ik zelfs niet gehad met me dealer met stockpile (die was ook te laag om wd effectief te killen :P)
was met soldier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor lvl 80 die soldier spin atack maar ook zon zelfde alleen als unieke skill voor lvl 80, weet iemand wat beter is ?? of welk verschil er zoizo in zit ?
Hmm weet neit precies meer wat verschil was. Maar geloof dat je beter spinattack kon nemen omdat je daar met jobchange weer andere skill achter aan kwam. Met uniqueskill kan je dat dan niet doen. ofzoiets. Was nog wel een verschil meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
dat doe je goed :P en die spawn is niet sloom :P hij is net zo snel als die in center maar btje saaier omdat er minder golems spawnen. Ik kan t weten ik heb de worm met me stopwatch opgemeten waneer die spawned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:31:
[...]

dat doe je goed :P en die spawn is niet sloom :P hij is net zo snel als die in center maar btje saaier omdat er minder golems spawnen. Ik kan t weten ik heb de worm met me stopwatch opgemeten waneer die spawned :P
En ik altijd maar denken dat die spawn gewoon niet interressant was omdat je daar die golems MOEST(erom heen) killen omdat anders die WD niet spawnt of slomer spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:31:
[...]

ga vanavond nog effe worm, en vrijdag, en hoop er dan in het weekend wat mee te pakken in CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:28:
[...]

Hmm weet neit precies meer wat verschil was. Maar geloof dat je beter spinattack kon nemen omdat je daar met jobchange weer andere skill achter aan kwam. Met uniqueskill kan je dat dan niet doen. ofzoiets. Was nog wel een verschil meende ik.
Dat klopt wel ongeveer, tweede verschil is dat stormy wrath iets sterker is.
Het is als volgt: champ heeft wel een vervolg op spin attack, knight niet. Dus als je champ wilt worden, neem je spin attack, als je knight wilt worden neem je stormy wrath.

Ik heb vannacht nog clanfield gedaan, maar 0 scales verzameld :( Ik kom ook net wat ap tekort om die beesten lekker af te maken eigenlijk. Met een tweede persoon in party gaat stuk beter (hint hint :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Haan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:37:
[...]

Het is als volgt: champ heeft wel een vervolg op spin attack, knight niet. Dus als je champ wilt worden, neem je spin attack, als je knight wilt worden neem je stormy wrath.

Ik heb vannacht nog clanfield gedaan, maar 0 scales verzameld :( Ik kom ook net wat ap tekort om die beesten lekker af te maken eigenlijk. Met een tweede persoon in party gaat stuk beter (hint hint :P )
vanaf welk lvl is stormy wrath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh, ik level solo voor geen meter meer, heb echt party nodig. Gelukkig kan ik met mijn clanmaatjes af en toe naar temple of naar elder mammoths.
In temple raak ik bijna niks maar in party level ik daar wel als een gek :)
Ben bijna lvl 70, kan ik weer een nieuw wapentje, een marble launcher (6). _/-\o_
Baal ervan dat dealers pas op lvl 75 hun eerste blauwe wapentje krijgen, ze levelen al voor geen meter en zonder goed wapen al helemaal niet. |:(
Ben blij dat ik in ieder geval mijn launchers allemaal goed heb gerefined, dat scheelt iig iets...
Op lvl 75 tenminste weer wat nieuwe armor, heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Haan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:37:
[...]

heb je wat aan een lvl 84 hawker? :P maar ik ga pas dit weekend en ik denk dan wel voor t laatst :(
ben als t goed is vandaag nog 85 als t meezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

axe, waar zit die fire stone plek van je ergens? moet er op 93 toch eens gaan beginne, mams zijn net groen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:21:
[...]

vanaf welk lvl is stormy wrath?
lvl 80..
Ik word knight dus zou die kunnen nemen, zal wel efe de second job skills precies bekijken van knight

PS. vinney, Lvl lekker lustig, en ga niet naar temple man, je mist veel drops dan en je zal na lvl 100 nog zo lang daar moeten zijn wat echt borring word als je voor 100 er ook zo veel gezeten hebt, je kan veel beter op je gemak beetje eq hunten en zo wand temple gaat zo snel vervelen, Heb me arti daar zo veel te lang gezeten is dan echt niet boeiend meer, ax3 en sen zullen dit ook vast beaamen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:30:
[...]

heb je wat aan een lvl 84 hawker? :P maar ik ga pas dit weekend en ik denk dan wel voor t laatst :(
ben als t goed is vandaag nog 85 als t meezit
Stop je met R.O.S.E? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Als je goed leest vraagt Haan om iemand om mee te party-en op CF ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Local Host op 16-03-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWND by local

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:41:
axe, waar zit die fire stone plek van je ergens? moet er op 93 toch eens gaan beginne, mams zijn net groen :(
Ermm ruper mages droppen ze ook doe die anders tot 95 ofzo. Daarna 1 type riders weet ff zo niet of het de normaale / wizards of caps waren.
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:23:
[...]
ax3 en sen zullen dit ook vast beaamen
Ja zeker weten. Mensen gaan in deze versie VEEL ik zeg VEEL te snel tempel in. Je mist teveel mobs en leuke drops om daar enigsinds leuk te verdienen. En je kan net zo hard lvl'én buiten tempel tot lvl 90-100 omdat je in tempel party nodig hebt op lower lvl's.

Ik ben nu 91 en doe beetje mams en yetti's. yetti caps geven drops die echt rare zijn aangezien niemand ze bijna pakt ;). Pobeer atm daar wat grand velvet hats te pakken en er 1 naar 5*6 gerifned te krijgen. Op 95 ga ik lekker gmg in b3 wat hakken en rider caps doen, daarna zal ik is dod induiken. Vind hier echt drops hunten en zullie krijgen 10x belangrijker dan snel lvl'en in tempel. Zowiezo is het daar nu een gekkehuis waardoor ik vooral in het weekend die plek zo veel mogelijk . wil vermijden. En daarbij wat is de fun om vanaf 65 tot 150 daar te zitten dan wordt je echt gek.

Geld zit wel behoorlijk snor bijna 12m nu maarja kep nogal wat meer nodig voor de d3's die ik wil :D.

[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 16-03-2006 17:04 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vlieg: ik zou stormy pas na lvl 100 nemen dit is niet echt een skill dat je snel zult gebruiken op max kost het veel mp, ga eerst voor tremor om die te maxe, voor pvp en in the field is deze beter.

Maar das alleen als je kngiht word anders zou ik voor spin gaan net als haan zei.

@axe/4th noramle riders

van temple is inderdaad gek ja voor zover ik hoor, aangezine ik daar met erose evo al te lang heb gezeten probeer ik het nu zo lang mogelijk te vermijden :P

Al hoewel ik wel is op de brother spot wil kijken volgens mij is dat een groot ks feest, ik schrok gister al toen ik de gmg spot zag :O

@psychoot kom nou is een x online man, ik hbe je al 4x ingehaald denk ben lvl 62 nu

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
ik wordt ook knight, dus deze tips zijn mooi meegenomen, en Fly als je ooit mooi spul overhebt kun je het altijd nog aan mij verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:33:
Als je goed leest vraagt Haan om iemand om mee te party-en op CF ;)
u got the right answer pling pling
weer een beker oplettendheidsbeker gewonnen door localhost!!!!
toch weer een mooie beker naast je afk beker in je prijzen kast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maintance..(30 min)
I'm bored, ik heb maar snel een klein layoutje in divjes gemaakt :O (Klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net echt weer zon vage alliance van ImSoPoor met deze message:
YOU ALL SUCKS YOU ALL ARE NOOBS!!!!

Dit vind ik echt ver gaan kan dit nie gereport worden? Heb helaas geen ss kunnen maken ik had dc.

ff klein updateje van me.

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/3715/screen1094sa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
erm.. d'r is nu maintenance? hoe kun jij erop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:29:
erm.. d'r is nu maintenance? hoe kun jij erop zijn?
Voor de maintance^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reporten kan altijd aleen ss zou handig zijn lijkt me maar gewoon reporten why not
ze reageren ook nog best snel ook vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maintance duurt lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Ja, heb ik een keer een avond vrij om rose te spelen, is die server down voor maintenance. Ik vind dit dus ook niet kunnen, tis nu wel ochtend voor die amerikanen maar voor ons is het juiste primetime.. zorg dan dat je 2 servers hebt en om de beurt maintenance uitvoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ze die 3 uur gaan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Mooie droplist

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/6334/monsterdroplist5tu8vu.th.png

gewoon aanklikken uitprinten en boven je bed hangen ;)

edit:
plaatje is een beetje groot / nieuwe link gemaakt

[ Voor 148% gewijzigd door Sicko op 16-03-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie list man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:02:
mooie droplist ;D

bij veel mensen zal hij dit plaatje automatisch verkleinen, zodat het lijkt alsof je alleen aan de linkse kant een paar lijnen hebt staan. Gewoon vergroten in dat geval en opslaan en printen en ophangen weet ik veel wat je ermee wil doen

edit:
plaatje is een beetje groot
Net deed die het maar ineens doet die link het nie :( Kun je andere link geven?

Echt chill die list :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
doet et wel bij mij ;x

edit. sorry :P

[ Voor 30% gewijzigd door Jaii op 16-03-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n1 lijstje print hem morgen gelijk uit op het werk voor boven me bed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk kom ik net aan bij golem spot kill ik 1 golem ( net na maintance) dropt die een redfield suit was het ap 10 :D nu heb ik boots ap en suit ap :D kan niet beter. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice list thanx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
En toen was ik lvl 85 :P

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/1546/screen0010em.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

cm_sicko schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:02:
Mooie droplist

[afbeelding]

gewoon aanklikken uitprinten en boven je bed hangen ;)

edit:
plaatje is een beetje groot / nieuwe link gemaakt
Ik heb wel m'n bedenkingen bij die lijst.. Weet je zeker dat dit niet een iRose lijst is? Ik zie namelijk rare dingen als blue tamiya spullen. Die ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen in deze rose versie...

EDIT: aan de andere kant staan er wel weer shamans enzo op, dus dat klopt wel, lijst ziet er verder ook wel ok uit ^^ Ik zie nergens legend dual patars staan :(

Gratz Ph4nt0m met lvl 85!

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 17-03-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ook de kleuren kloppen soms niet, in het blauw dual patars, niet goede job ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:05:
[...]

Ik heb wel m'n bedenkingen bij die lijst.. Weet je zeker dat dit niet een iRose lijst is? Ik zie namelijk rare dingen als blue tamiya spullen. Die ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen in deze rose versie...

EDIT: aan de andere kant staan er wel weer shamans enzo op, dus dat klopt wel, lijst ziet er verder ook wel ok uit ^^ Ik zie nergens legend dual patars staan :(

Gratz Ph4nt0m met lvl 85!
Kan irose niet zijn he ^^ staan mobs op die er in Irose niet waren, titan en zo en die rune-stone enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
srry maar als het niet klopt, mij niet gaan bashen :D ik heb 'm ook maar van een ander forum geript :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

* dommerick geeft NaRose dan toch maar een kans :)

Hehe het blijft kriebelen als ik dit topic lees en dan ga ik nu toch maar de trial downloaden :9

bah patchen duurt nog steeds zo lang, had gehoopt dat ze daar al wat aan hadden gedaan :(

[ Voor 29% gewijzigd door dommerick op 17-03-2006 15:37 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:41:
/me geeft NaRose dan toch maar een kans :)

Hehe het blijft kriebelen als ik dit topic lees en dan ga ik nu toch maar de trial downloaden :9

bah patchen duurt nog steeds zo lang, had gehoopt dat ze daar al wat aan hadden gedaan :(
ja ze mogen na elke zo veel patchen wel eens een nieuwe client maken, is zoizo echt geen werk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

nu al anderhalf uur bezig, gellukig weet ik wat ik kan verwachten, maar mensen die rose willen gaan spelen (potentiele klanten) zullen maybe afhaken, want voorlopig is het einde nog niet in zich |:(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
dommerick schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:09:
nu al anderhalf uur bezig, gellukig weet ik wat ik kan verwachten, maar mensen die rose willen gaan spelen (potentiele klanten) zullen maybe afhaken, want voorlopig is het einde nog niet in zich |:(
er is ook een patch van dod die je handmatig kan downloaden ;)
daarna moet ie alsnog ff patchen hooguit 15 tot 30 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/Untitled-1.jpg

hier 6 deelnemers van oot :P

en net gewoon ff party gehad met wat erose kennisen zoals baleaubaleau, naruto, 2fast4u, eaglestar, richandfamous

verder kreeg ik te hroen dat heel infinity ook online is hier naar het verlies van jrose en iruja als je hier nog leest ik moet je gedag zeggen van babz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 23:18:
[afbeelding]

hier 6 deelnemers van oot :P

en net gewoon ff party gehad met wat erose kennisen zoals baleaubaleau, naruto, 2fast4u, eaglestar, richandfamous

verder kreeg ik te hroen dat heel infinity ook online is hier naar het verlies van jrose en iruja als je hier nog leest ik moet je gedag zeggen van babz
omg noob verzameling? :P
haha grapje :D hihi ziet er leuk uit ;) doet me denken aan die goede ouwe tijden ^^ nu is t solo 4 life met die mensen uit lot :P alleen vlieg wil altijd parteh toch nog iemand hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

hahaha, noeme ze mij overpriced... heb hier ff 9 van de 18 items verkocht, ff 2,5M derbij :D

kmoet nog wel die 4 scales hebbe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

4th schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:25:
hahaha, noeme ze mij overpriced... heb hier ff 9 van de 18 items verkocht, ff 2,5M derbij :D

kmoet nog wel die 4 scales hebbe :(
Je hebt 2,5 mil erbij (dus nu al 15 mil ofzo?) en jij durft te klagen over 4 lullige scales? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:28:
[...]

Je hebt 2,5 mil erbij (dus nu al 15 mil ofzo?) en jij durft te klagen over 4 lullige scales? :P
je zit er nog wat langs maja, 4 rottige scales die ik nog moet inkope voor 95k of tegekom voor 115k max en natuurlijk voor zondagavond moet hebben omdat ik dan lvl95 ben :P

[ Voor 10% gewijzigd door 4th op 18-03-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degekke ziet geen aap naast me?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen038.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is mijn ss [is wel iets later genomen maar kijk maar in text blok linksonderin]

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/6439/screen0186yu.jpg

btw was een nice party op CF ben vanaf lvl 58 40% tot lvl 60 5% dus ging lkkr

hier nog een screenie waarbij ik rijd met mijn wapens : :*)

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/8983/screen0197wf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Die laatste screen he... daar staat die rode balk (cart guage oid.) tot in zekere mate leeg. Dat gebeurt toch alleen als je in je cart zit en je je bcart wapens gebruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dutch-Hane schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:08:
Die laatste screen he... daar staat die rode balk (cart guage oid.) tot in zekere mate leeg. Dat gebeurt toch alleen als je in je cart zit en je je bcart wapens gebruikt :?
mijn sporty die ik paar weken terug heb gekocht was ook maar op 62% meteen, is nog niet verder gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
4th schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:26:
[...]

mijn sporty die ik paar weken terug heb gekocht was ook maar op 62% meteen, is nog niet verder gezakt
het geval is dus zo dat als je eerst in een normale cart heb gereden met lagere cauge dan in 1 spring met 1 hogere dat je iid maar de max cauge nog over heb van de lagere cauge dus als je em recharged wil hebben moet je eerst bcart hebben dan die op gebruiken en dan heb je weer een cooldown :) en gaat ie weer naar 100%

Edit:

wie heeft er zin in een meeting van GoT :P (ingame)
dus LoT en Ootf morgen :) gewoon zoveel mogelijk mensen als je niet kan dan euhm jammer :P
dan gaan we met ze allen gezellig hangen (als echte hangjongeren) en dan ff TG in en lekker elkaar matten :P ik stel voor channel 3 bij die "boerderij" van onze meeting in eRose zie 1e post van Yoishi1 van dit topic. en dan euhm of 3 uur smiddags of 8uur savonds :)
laat het even weten welke tijd je schikt en dan kunnen we afstemmen op welke tijd we gaan meeten :P (hoop dat iedereen dit leest ^^)

Edit 2:
Hier wie waneer dus kan
Syren 8 uur
Ax3 8 uur
Fly 8 uur
Ph4nt0m 8 uur
4th 8uur
Lynette 8uur
Wozzie 8uur
Sacardus 8 uur
Evo 8 uur

[ Voor 51% gewijzigd door ph4nt0m op 19-03-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
Leuk idee^^

Mwah 3 uur kan ik morgen niet dus ik heb liever 8uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

8u lijkt me goed, moet alleen wel zorge dat ik dan me wdw aanheb :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aww men .. wat begin in ROSE online te missen.
Ik heb het dagen gespeeld toen het nog gratis was .. en kon wel gaan janken dat het Pay-2-Play werd.
Als ik al die vrolijke kleurtjes weer zie .. en hoe rustig het is .. heb ik gewoon weer zin om te gaan spelen.
Maar ik blijf bij mijn standpunt: Ik ga niet per maand betalen voor een online spelletje!
Dus spelletjes zoals ROSE en Warcraft doe ik gewoon niet aan.
Guildwars natuurlijk wel ... die heb ik hier liggen .. en dat speel ik nog met veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:08:
Aww men .. wat begin in ROSE online te missen.
Ik heb het dagen gespeeld toen het nog gratis was .. en kon wel gaan janken dat het Pay-2-Play werd.
Als ik al die vrolijke kleurtjes weer zie .. en hoe rustig het is .. heb ik gewoon weer zin om te gaan spelen.
Maar ik blijf bij mijn standpunt: Ik ga niet per maand betalen voor een online spelletje!
Dus spelletjes zoals ROSE en Warcraft doe ik gewoon niet aan.
Guildwars natuurlijk wel ... die heb ik hier liggen .. en dat speel ik nog met veel plezier!
en het moraal van het verhaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
ph4nt0m schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:11:
[...]

en het moraal van het verhaal is?
Hij wil wel, maar ook weer niet omdat het p/m betalen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik ROSE gewoon ongeloofelijk mis ..
Heb het in de BETA gehaald tot level 89 ..
Wat heb ik een pret gehad ..

Edit: Het kan alleen per maand ..
Ik dacht dat het ook per jaar kon ..
Anders had ik dat gedaan.
Nu denk ik dat ik het helemaal nooit meer ga spelen ..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
als iemand mijn low lvl gear wil., me weekaccount loopt bijna af dus als je snel ben heb je geluk, misschien voor 100k aan stuff, as je t wil moet je t pakke:

precious1
152634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 23:18:
[afbeelding]

je bedoelt TWrose?

met jrose is nix aan de hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet komen vanaf (nu) krijg zometeen bezoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:02:
Kan niet komen vanaf (nu) krijg zometeen bezoek :(
meeting is morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet geen probleem zijn 8 uur denk ik hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fototje doe ik wel aan hoor 8 uur iets a date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik een m-drill gekocht, voor het eerst!! Doe ik hem op crackshot ring faild die >< achja was ff om te proberen O+ Nu maar weer sparen, koste me toch wel weer 1,2mil. lvl 66 nu :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.