[PC MMORPG] ROSE Online - deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.131 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/6188/title9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/6721/welkom.jpg

Hey,

Welkom bij deel 21 alweer van het Rose online topic!

Update: De onderhandelingen over een terugkeer van eRose zijn in volle gang.
eRose zal mogelijk samengevoegd worden met pRose. Over enkele dagen/weken
zal hier meer duidelijkheid over komen.

De meeste Tweakers spelen nu naRose een ander deel wacht op de terugkomst
van eRose.

Wil je (misschien) Rose online gaan spelen, lees dan vooral even verder!
Heb je vragen, lees dan deze startpost eerst goed door, en kom je er dan nog niet uit...
Stel dan je vragen in dit topic!

Veel plezier in dit topic en happy gaming. :)

Inhoud

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/6385/basis7si.png

Introductie

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online is een MMORPG.
Net als de meeste MMORPG's heeft ook rose een vervolg verhaal. Rose brengt je in een wereld waar veel gebeurd. Jij als adventurer moet de strijd aangaan tegen monsters, samen met je vrienden. Rose staat gegarandeerd voor een hoop plezier en een mogelijke verslaving! ;)

Om te beginnen

Allereerst welkom en tof dat je Rose wilt gaan spelen (misschien).
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen.

Op de site van een van de Rose versies die je wilt gaan spelen, kun je je registreren. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.

Maandelijkse kosten:

[b]• via Credit card: tussen € 11,50 en € 12,--. Afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.

[b]• via Bank transfer: Prijs van hierboven + transactie kosten. Verder duurt het nog eens 4-8 dagen totdat je betaling gereed is.

[b]• met Wallie cards: zal je dit € 15,-- kosten. De wallie cards kan je halen bij 'freerecord shop'. Betaling is mogelijk met meerdere kaarten tegelijk.

Mocht je vragen hebben over onderdelen van het spel, neem eerst even de startpost goed door. Als je er dan echt niet uitkomt... Stel dan je vragen in dit topic. Je kunt je vragen ook stellen in forums van de verschillende rose-versies.

Rose-versies

Ondanks we het hier gewoon over een en hetzelfde spel hebben, heeft Rose Online toch verschillende gameclients. Ieder continent op deze aardbol heeft zijn eigen gameclient. Dit betekent niet dat je verplicht bent om op de gameclient te spelen van je eigen continent. De gameclients hebben verschillende namen. Qua gameplay en verschijning verschillen de clients niet veel van elkaar. Toch worden de verschillende clients door verschillende bedrijven gehost. Hierdoor heeft de ene client net iets sneller de updates of betere support. Maar daar verschillen de meningen over. De clients worden op de volgende manier verdeeld over de continenten:

JapanjRose client
KoreakRose client
TaiwantRose client
PhilipijnenpRose client
N-AmerikanaRose client
UK (europa)eRose client
[Offline]

Erose is European ROSE, deze is beschikbaar voor de hele wereld. De game is een kopie van Philipine Rose. Zoals hierboven wordt beschreven is de eRose server tijdelijk offline.

NArose is North American ROSE, deze is ook voor de hele wereld beschikbaar (geen ip block). De game is een kopie van Philipine Rose.

Irose is International ROSE, deze versie was alleen beschikbaar in beta en is inmiddels gesloten.

Prose is Phillipine ROSE, deze versie is beschikbaar voor phillipijnse spelers. Dit kan in de toekomst veranderen.

Krose is Korean ROSE, deze versie heeft de nieuwste updates van adventure plains. Helaas is deze versie in beta-fase en is er dus grote kans dat je char in de toekomst wordt verwijderd.

Twrose is Taiwan ROSE.

Jrose is Japan ROSE, deze versie staat vooral bekend om haar mooie items en aparte p2p-mogelijkheden.

Verder zitten er verschillen tussen de Rose-versies, zo was Irose de eerste rose versie en jobs, skills waren anders dan in de huidige rose-versies. Zo is het level verschillend wanneer je je tweede 'job' kan halen. En ook de skills voor verschillende 'jobs' wijken op sommige punten af.

In dit topic praten we nu eRose offline is, over naRose.

De systeemeisen

Systeemeisen van Rose Online
MinimumAanbevolen
CPU:P3 800 MHzPentium 3 1GHz
Geheugen:128 MB256 MB
Grafische kaart:Geforce MX 400/ Radeon 7000Geforce 3 TI 200

Als je systeemeisen hoger zijn dan beschreven in de bovenstaande tabel, dan mag ik er vanuit gaan dat je wel snapt dat je geen zorgen hoeft te maken over je systeem. Dan is hij namelijk goed genoeg om Rose mee te spelen. :)

En als je lager hebt dan het minimum...... Ja, dan zal je toch een computer moeten zoeken die wel aan de eisen voldoet. ;)

De graphics van Rose zijn apart in vergelijking met andere mmorpgs. De stijl is 'cartoonie' en Rush on seven episodes is een 3d spel. Dit maakt het spel een stuk aantrekkelijker om te spelen. Alles is erg mooi afgewerkt in deze mmorpg, hierbij moet je denken aan de landschappen, wapens het uiterlijk van de charachters, npc's en ga zo nog maar even door.

Starters guide

Nu kan je het spel opstarten en spelen! Ik neem aan dat je weet hoe je het spel moet opstarten :P. Je maakt je char aan en begint aan het avontuur! Je begint op een 'newbie-eiland', door met de fairy te praten kan je teleporten naar de grote-wereld. Vanuit hier zal je naar andere werelden kunnen reizen. In de beginfase zal je automatisch quests krijgen waarvoor je beloningen zult ontvangen. Naarmate je rose langer speelt, wordt alles duidelijk dus geen paniek!

In Rose draait het voor een groot deel om levellen. Dit kun je in party's doen maar ook alleen. In Rose kun je nadat je het tiende level hebt bereikt bij Warren in Zant je eerste job (baan) halen. Je kunt kiezen tussen: Muse, Soldier, Hawker of Dealer. Elk soort job heeft z'n eigen sterke en minder sterke punten. Een hawker heeft een hoge dodge zodat je hem bijna niet kunt raken, een muse kan zichzelf healen, een dealer kan items produceren. Maar een dealer is minder sterk in het vechten tegen monsters dan een soldier, enz... Elke character heeft ook zijn eigen soort wapens en equipment. Een dealer staat bekend om het vechten met zijn geweren en/of kanonnen, een muse om zijn staffen en/of wand, een soldier vecht met zwaarden en/of spears een hawker met pijl en boog of zogenoemde katars. Als je level 100 hebt bereikt kun je bij Darren in Junon je tweede job kiezen. Heb je dit gedaan, dan kun je meer skills leren, en andere equipment dragen waardoor je een stuk sterker bent. Alle keuzes die je in dit spel maakt, bepalen de toekomst van jou charachter.

De planeten

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online heeft op dit moment 'pas' twee planeten in het spel. Dat zijn Junon Polis en Luna. Vanaf Junon Polis kan je via een teleporter in het stadje Junon teleporten naar andere gebieden. De bedoeling is dat later verschillende planeten en ook nieuwe maps toegevoegd worden. In IRose kon je al een voorproefje zien van de planeet: Eldeon. Deze planeet heeft het thema Natuur/Jungle. Elke planeet heeft een soort van thema. De bedoeling is dat de planeten: Eldeon, Skaaj, Karkia, Orlo en Hebaarn de komende tijd worden toegevoegd. De map: Desert of dead is de laatst upgedate map in naRose.

De monsters

Er zijn vele soorten monsters in Rose. Deze hebben ook verschillende kleuren, hoe donkerder de kleur des te sterker het monster. Witte monsters heb je bijvoorbeeld in een klap dood, maar paarse monsters kan je niet in je eentje aan. Hiervoor heb je de hulp van je vrienden nodig.

Naarmate de monsters sterker worden zul je merken dat ze over het algemeen ook groter worden. Zo begin je bij de mini-jelly beans van nog niet eens een centimeter op je beeldschem, maar met lvl 120+ zul je bij de Astarot king komen. Deze is vele malen groter. Steeds meer monsters zullen upgedate worden de komende tijd!

Downloads

Omdat eRose offline is wordt er door de meeste tweakers nu NaRose (North-American) gespeeld. Deze client is hier te downloaden:

naRose client > Download pagina
Registreren kan op naRose website

Hier enkele mooie filmpjes:

Promotie movie
Rose filmpjes
Overige filmpjes

De skills

Elke 'job' heeft verschillende skills. Skills (In het engels: 'Vaardigheden') zijn de speciale aanvallen die jij op monsters kunt gebruiken. Dit betekent bijvoorbeeld dat als je een 'hawker' bent met pijl en boog, dat je twee pijlen snel achter elkaar kan afschieten. Of als muse zijnde een toverbal op een monster kan afvuren.

Naarmate je een hoger level wordt, krijg je skillpunten. Na 4 levels krijg je 5 skillpunten. Na level 100 veranderd dit, en krijg je na 2 levels de skillpunten. Met deze punten kun je ervoor zorgen dat je aanvallen sterker worden. Let op, besteed deze punten slim! Ga geen skillpunten verspillen aan aanvallen waar je eigenlijk niks aan hebt. Voor sommige skills heb je een vervolg-skill. Deze skill kan je dan als je jou tweede 'job' haalt gebruiken. Vaak zijn deze aanvallen veel sterker dan de oude.

De statussen

Als je op 'Alt+A' klikt zie je jou verdiende status-punten. Na elk level krijg je deze punten. De status-punten kun je over verschillende onderdelen verdelen. De onderdelen van boven naar beneden zijn: Strength, Dexterity, Intelligence, Concentration, Charm en Sensibillity. Ook bij het verdelen van deze punten moet je opletten. De muse-job heeft vooral 'Intelligence' nodig. Maar de hawker heeft weer 'Dexterity' nodig. Ga dus niet zomaar status-punten verdelen, want om dit te resetten kost je een hoop geld. Hetzelfde geldt voor skillpunten.

Iedereen verdeelt 'stat-points' op zijn eigen manier, er is dus niet een vaste manier om deze toe te voegen. Wel is het verstandig om aan een bepaalde verhouding vast te houden. Bijvoorbeeld voor muses die magician willen worden een 2:1 verhouding. Als je 2 intelligence toevoegd, voeg dan ook 1 strength toe. Voor vragen over verhoudingen enzovoort ben je welkom op ons forum. De meningen zijn hierover wel verdeeld, maar een statt of skill-reset kan altijd ;) ...

De quests

Er zijn helaas weinig quests in Rose. Ook deze zullen later toegevoegd worden. De belangrijkste quest is de quest om naar 'Luna' te kunnen teleporten, en de 'main-quest' . Hierbij moet je op onderzoek in heel rose om items te verzamelen en monsters te verslaan. De beloningen (Rewards) zijn over het algemeen goed. Zo krijg je bijvoorbeeld zulie (geld) of experience. Ook de cart-quest, waarbij je monsters in de goblin-cave moet verslaan, is belangrijk. Als je deze quest hebt voltooid kan je namelijk in een auto rijden! Bij de 'Links' kun je sites vinden met handleidingen die je door deze quests leiden.

Clans

Tweakers heeft/had verschillende clans in eRose. In NaRose is op dit moment de clan 'LegionOfTweakers' actief. Ook de clan 'OrderOfTweakers(f)' is opgericht. De 'f' achter Tweakers was het gevolg van een lagstoot :P... Voorheen was ook de 'BandOfTweakers' actief. Of deze clan weer wordt opgericht is afhankelijk van het aantal tweakers dat de rose versie speelt.

Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn. Om je voor deze clans op te geven kun je terecht op het forum. Om een clan op te richten kun je bij NPC (Non playing character) Burtland in Junon Polis 1 miljoen zulie betalen. Dan krijg je een clannaam boven je hoofd met je eigen (gemaakte) logo. 1 miljoen zuly is een hoop geld, dus zorg ervoor dat je vrienden verzameld om allemaal een deel te betalen.

Equipment refinen

Het refinen van equipment betekent dat je jou equipment met verschillende materialen sterker probeert te maken. Sterker in de vorm van: Hogere defense of misschien hogere attack power. Let op, dit is risicovol! Je item kan zomaar verdwijnen en je zult hem nooit meer terugzien. Dit gebeurd vaak als je besluit om je wapen naar (4) of hoger probeert te refinen.

Er bestaan verschillende theorieën over het refinen van equipment. De één zegt dat je na elk level opnieuw moet refinen, of dat je durabillity van je eq 100% moet zijn voor een hoge slagingskans. Ik houd het op puur geluk ;) . De materialen die je nodig hebt voor het refinen van je equipment zijn talismans (Voor wapens) of bindrunes (Voor kleren). Hoe hoger de level requirement van je equipment des te duurder de talis- en bindrunes zijn. In eRose kostte een 6th grade talisman wel 600k! In naRose liggen de prijzen lager.

Screenshot v/d week

In dit nieuwe gedeelte zal ik elke week een screenshot plaatsen. De grappigste, mooiste, ontroerendste of meest indrukwekkendste screenshot zal hier een week lang te bewonderen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/2294/1231eo.th.jpg

Deze week geen in game screenshot, maar het event-monster uit pRose. Tegen dit monster moest een paar dagen lang door de hele server gevochten worden! Het is hopen op nog meer van dit soort events in de toekomst van Rose!

F.A.Q

De meest bekende :) :

Where is Warren?

Deze NPC, waar je jou eerste 'job' kunt halen staat in Zant. Als je vanuit 'Valley of luxern tower' komt staat hij (als je even doorloopt) aan je linkerkant. Dit brengt ons gelijk bij de volgende vraag:

Where is Zant?

Waarschijnlijk sta je in adventure plains, je hebt twee opties: Of je neemt de boot of je loopt een eindje. De eerste optie is voor low-lvl's misschien te duur. Als je wilt lopen, loop dan richting de poort van Valley of luxern tower. Als je nu de map groot maakt, zie je vanzelf een pijl met daarboven Zant staan. Loop die kant op, en je bent nu in een van de big-city's.

Waar kan ik me registeren?

Dat ligt eraan welke rose versie je wilt spelen. De meest gespeelde rose versie door de tweakers op dit moment is NaRose. Om je te registreren voor deze versie, ga naar: www.roseonlinegame.com.

Tweakers spelerslijst

Natuurlijk willen we elkaars level weten en welke job hij/zij is. Daarom heeft Splendid een mooie lijst gemaakt waar je je character kan opslaan zodat andere spelers je "in de gaten" kunnen houden. :)

Klik hier om naar de lijst te gaan
Je moet wel eerst registreren!!

Dus meld je aan op de site, maak een account voor je character en veel plezier ;)

Natuurlijk zijn hier nog enkele lijsten vooraf gegaan. Zo heeft OkkE een poging gedaan. Zijn lijst is hier te bewonderen. Daarna heeft Calamor nog een poging gedaan, maar die lijst is nooit afgekomen. Kijk maar.

Links

Voorgaande topics

Laatste woord

Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, stuur een mailtje naar: Mij (Yoshi). Het mailadres is te vinden in mijn profiel.

Met dank aan Rakkerzero (layout), Dutch-Hane (TS code), Yoshi (Update TS) voor het meehelpen aan deze topicstart. Ook Haan bedankt voor het maken van de Refine Guide en NitroX infinity voor de stats info

En natuurlijk niet te vergeten: Alle Tweakers die in dit topic posten!

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/6621/bottom2.jpg

Topic starter/onderhouder: Yoshi | Lay-out verzorging: Rakkerzero

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 08-04-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Zozo deeltje 21 al weer.
Ik heb er goede hoop in dat in dit deel nog eRose een db migration ondergaat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

JEEJ deel 21 :*)
Dutch-Hane schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:40:
Zozo deeltje 21 al weer.
Ik heb er goede hoop in dat in dit deel nog eRose een db migration ondergaat :*)
dat kunne we alleen maar hopen

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

moet lukken lijkt me :)

Volg me plezier alle verhalen :) Kom nog wel een paar keer onder lyn haar account even kijken denk ik.

@tom: Zuur man :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Ik dacht na de post boven mij dat het een 1 april grap was, sorry daarvoor 4th. Dit is echt enorm balen, een item kwijtraken met rifinen vond ik al behoorlijk erg.. moet je nagaan als je al je items kwijt bent en nog meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 15:37
Dutch-Hane schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:49:
[...]

Ik dacht na de post boven mij dat het een 1 april grap was, sorry daarvoor 4th. Dit is echt enorm balen, een item kwijtraken met rifinen vond ik al behoorlijk erg.. moet je nagaan als je al je items kwijt bent en nog meer :/
ik heb vandaag 2 grand fancy(4) er doorheen gejaagd toen ik ze naar (5) probeerde :P ach boei ^^ eerst maar is opzoek naar nog een dual wapen deze slijt te hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
ph4nt0m schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:57:
[...]
ik heb vandaag 2 grand fancy(4) er doorheen gejaagd toen ik ze naar (5) probeerde :P ach boei ^^ eerst maar is opzoek naar nog een dual wapen deze slijt te hard
Je kan... repairen he ;)
Heb nu zelf ook problemen met mijn saint iron spear. Na elke dag moet ik wel repairen maar wat wil je met 39 durability.
Ben erg benieuwd naar hoe mijn (5) grand death spear het gaat houden. Ben wel toe aan een powerboost. Hoewel ik nu behoorlijke klappen uit kan delen.

Verder gaat het levelen erg hard voor mijn gevoel met een soldier. Ten eerste veel minder keer dood gegaan. Denk nu een keer of 4 totaal in tegenstelling tot mijn muse en artisan to be, die elk level wel een keer het loodje leken te leggen.
Maar ben dus nu lvl 61 geworden. En alle eikels die mij een low lvl noob noemden een paar dagen geleden hebben dat nu op hun bord gekregen. Maar vind het wel erg klote dat die crawfi king spot vern*^^*t is. Dat vond ik altijd heerlijk daar en voor een soldier met wat muses eigenlijk ideaal.

Wel moet ik zeggen dat er vrij veel eikels in narose rondlopen. Dus mocht erose echt weer beginnen hoop ik eigenlijk op een fresh start, (zonder noobs in temple enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Lekker deze dag 2 lvls gestegen en veel bleus gevonden. Later met evo Clanfield in geweest, dat ging echt tering lekker totdat ik dood ging door 2 wd en een msg, maar ach heb toch een golden staff kunnen looten geleik (4) gemaakt :), twee golden mariniers gloves ap 8 gevonden , een heel wat centjes verdiend vandaag met shopje^^ Heb me ldw kunnen verkopen voor 1,7mil.

Hier nog ff screen:

Status wdw: 9 scales :P

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/6889/screen2059ap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

onze super kamper heeft dc :O dus het hangt vanacht van mij en ceteus af voor de party.

ik ook 2 lvls gedaan ongeveer op paar procent na, lvl 80 nu.
gek genoeg hebik bijna geen blues :O ik snap die sac niet hoor hahah rijke stinkerd.

ps. sac ik zou die 200 cooked meet wel terug willen voor mij is het veel geld :D

je moet wel wachten tot ik ook lach met screen he als je cheese zegt :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen054.jpg

@kay voor soldier skills van je vraag op vorige topic:

begin met focused, double (als je wilt skill spannen) en battle cry, physical, defense en bludgeon. tot lvl 30 red je het hier zonder meoite mee

met je sp goei je telkens eerst je passive 1 omhoog dus dat zijn 3 sp, met de andre 2 sp wissel je af tussen je 3 active. (focused en battle cry zijn je sterkste punten van active)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 161022 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:25:
Lekker deze dag 2 lvls gestegen en veel bleus gevonden. Later met evo Clanfield in geweest, dat ging echt tering lekker totdat ik dood ging door 2 wd en een msg, maar ach heb toch een golden staff kunnen looten geleik (4) gemaakt :), twee golden mariniers gloves ap 8 gevonden , een heel wat centjes verdiend vandaag met shopje^^ Heb me ldw kunnen verkopen voor 1,7mil.

Hier nog ff screen:

Status wdw: 9 scales :P

[afbeelding]
tssk 7,5 mil patser 8) !!
maar ja in Narose lopen veel eikels rond, het levellen gaat al niet echt hard als gun dealer, 1 tot 2 levels per dag tussen 30 en 40. Maar dan loop je moldies te killen, en er lopen toch diverse soldiers langs in ch1 ik heb wel aan 7 of 8 soldiers een atk buff gevraagd maar niemand die reageert of het afwimpelen van .. heb ik niet.. terwijl er wel zo'n ding boven hun hoofd zweeft. En zo'n buff kan mij behoorlijk vooruit helpen dan gaat het killen net wat sneller, aangezien ik arti wordt heb ik geen skillpoints in active skills behalve sniperskill lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

idd vanacht een DC gekregen net als 50% van de party volgens mij :(

ach vanaaf zal ik weer campen voor jullie ^^ ik ben nu tot 8:45 ingame dus je kunt me weer toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Vanmorgen waren Evo en ik idd de enige die nog in de party zaten.
Nou maar hoped dat Evo iemand uit kan nodigen voordat 1 van ons ook een dc krijgt.

Anders beginnen we gewoon weer opnieuw :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

gister avond met ax3 en ph4 voor afwisseling van riders, eens DoD gaan doen.
Daar lopen Evil jack's, dingen droppen 6th als water ^^ en met ze 3en krijg je allemaal 40K EXP per mob, dus gaat als een trein. Lvllen gaat alleen wat harder als ik wil nu. Al weer bijna 104. Dan meschien toch maar effe rider nog later. Maar heb wel voor de eerst komende tijd genoeg 6th tali's en bind's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 07-06 09:17

4th

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:21:
gister avond met ax3 en ph4 voor afwisseling van riders, eens DoD gaan doen.
Daar lopen Evil jack's, dingen droppen 6th als water ^^ en met ze 3en krijg je allemaal 40K EXP per mob, dus gaat als een trein. Lvllen gaat alleen wat harder als ik wil nu. Al weer bijna 104. Dan meschien toch maar effe rider nog later. Maar heb wel voor de eerst komende tijd genoeg 6th tali's en bind's.
laat ff weten waar dat allemaal is want die hebk later ok nog nodig als ik me shit terug heb :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:37:
[...]

laat ff weten waar dat allemaal is want die hebk later ok nog nodig als ik me shit terug heb :(
In het midden van DoD, zitten die grote pompoenen zeg maar, die zijn het. Zijn wel nog al sterk hoor dus neem een tank en wat clanny's mee, wand ze zijn niet echt heel snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

jullie zullen je vastwel afvragen waar ik ben gebleven ik was bezig met mijn muse lvl 39 < WhiteStripesNL > maar ben er mee gestopt omdat ik geen zin meer in NArose heb want de prijzen zijn gewoon belachelijk hoog en jah ik wacht op Prose met onze chars... ondertussen ben ik World Of Warcraft aan het spelen met een paar vrienden uit mijn voetbalteam, maar als prose komt ben ik natuurlijk weer van de partij in Band Of Tweakers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koudijs schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:00:
Vanmorgen waren Evo en ik idd de enige die nog in de party zaten.
Nou maar hoped dat Evo iemand uit kan nodigen voordat 1 van ons ook een dc krijgt.

Anders beginnen we gewoon weer opnieuw :Y)
bad news, ik had dc vannochtend :O. en kom nu niet eens mee irn rose (cannot check latest version)

edit: rose na ligt ff plat, no game no site.

edit2: probleem is verschoven naar gamegaurd
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/game.bmp

en

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/guard.bmp

@gekke jammer man en met je raider verder vind je ook geen optie dan? er zijn genoeg wat hogere lvls die je willen helpen hoor met spul lenen en zo

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ok dat word vanaaf weer een nieuwe party bouwen ^^
ik heb inmiddels mijn lvl 75 speer met 10 def en 21 dodge Devil Wings alvast klaarliggen .

[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 04-04-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

zo, ik denk ik post ook es wat op GoT :)
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/6443/monnik9ky.jpg
dit weekend flink doorgelvl'ed,,, ben nu lvl 48,,, vanavond cart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Ik hoop aan het eind van aankomend weekeind lvl 35 - 40 te zijn.... maar het is toch wel saai om elke keer overnieuw te beginne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:28:
Ik hoop aan het eind van aankomend weekeind lvl 35 - 40 te zijn.... maar het is toch wel saai om elke keer overnieuw te beginne...
Tja das is het wel een beetje , maar hoop dat deze Narose nu laatste keer is.
Zal ook wel wand NArose loopt goed en word niet door 1 of andere vaag bedrijfje gehost.
Ga nu ook mooi 2 goede chars maken, een hoge Knight en een hoge artisian.
Het enigste waar voor ik ooit nog wel eens opnieuw wil moeten beginnen is rose evo. Maar meschien kan je daar gewoon verder met je huidige chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
ik zou graag de spot in got van degekke.nl overnemen :) als daar mogelijkheid toe is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:41:
[...]

Tja das is het wel een beetje , maar hoop dat deze Narose nu laatste keer is.
Zal ook wel wand NArose loopt goed en word niet door 1 of andere vaag bedrijfje gehost.
Ga nu ook mooi 2 goede chars maken, een hoge Knight en een hoge artisian.
Het enigste waar voor ik ooit nog wel eens opnieuw wil moeten beginnen is rose evo. Maar meschien kan je daar gewoon verder met je huidige chars.
`

rose evo staat al in de update list van prose dus neem aan dat narose dat ook wel op den duur word. grootste verschil is eingelijk alleen wat mobs en de interface

@melk is goed hoor, alsje oot bedoelt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 27-05 13:27
Vond dit in temple net als dark flame axe nog niet appraised:
Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/4381/screen0529go.th.jpg
Wil iemand hem zover lenen?
O ja, en als GekkeNL stopt en dus uit OoTf gaat, betekend dit dan dat er een plekje vrij komt? Want Melk wil heel erg graag alleen kan nu even niet op GoT :)

edit. lol melk :P toch wel dus ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Jaii op 04-04-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

rose evo? das nieuw voor mij... heb ik even gemist.. iemand weet waar ik uitleg erover kan krijgen (of wil iemand heel mischien wel iets erover aan mij vertellen? :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik probeer in te loggen maar zit nu op laptop en draadloos internet. beetje onstabiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:52:
rose evo? das nieuw voor mij... heb ik even gemist.. iemand weet waar ik uitleg erover kan krijgen (of wil iemand heel mischien wel iets erover aan mij vertellen? :o )
naja ze vonden mij opzich zo goed in game dat ze rose naar mij noemde :P

maar kan ff niks over vinden meer, dacht dat op prose forum nog wel wat zou staan

heb alleen zelf nog wat screenies

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/new.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/roseevo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/goelm.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:52:
er is een betatje geweest van rose evo, waarin maps als advanture plains wat verandert was de interface wat ehm mooier, verder zat er een anders skill systeem in en wat nieuwe mobs, dus zeg maar rose alleen een beetje door geEVOlueert.

PS, wat win ik met mijn screenshot van de week ???

PS2. er zijn nog wat plaatsen te verdelen in LoT ook weer, alleen wel graag 70+ anders heb je erg weinig aan ons. Maar ja ook low lvl zijn welkom, maar moeten ze wel vrezelijk gezellig zijn :P

PS3. Er is trouwens een fan van me in Rose, VliegjesJr wild later net zoon grote artisian woorden als ik in Erose was

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 04-04-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:58:
[...]

er is een betatje geweest van rose evo, waarin maps als advanture plains wat verandert was de interface wat ehm mooier, verder zat er een anders skill systeem in en wat nieuwe mobs, dus zeg maar rose alleen een beetje door geEVOlueert.

PS, wat win ik met mijn screenshot van de week ???

PS2. er zijn nog wat plaatsen te verdelen in LoT ook weer, alleen wel graag 70+ anders heb je erg weinig aan ons. Maar ja ook low lvl zijn welkom, maar moeten ze wel vrezelijk gezellig zijn :P
half oot is ook al 70+, misschien een herindeling van de clans maar dan is oot alleen low lvl en vrij leeg dus of dat slim zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Videootje Rose Evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
:o screens evo. hopen dat je daarbij net als met wow beetje interface art kan changen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:00:
[...]

half oot is ook al 70+, misschien een herindeling van de clans maar dan is oot alleen low lvl en vrij leeg dus of dat slim zou zijn
Kijk ik zou het wel oke vinden als er 3/4 lvl 70+ mensen naar LoT kwamen, Wand dan heeft cet wat meer om mee te spelen, en hoeft lyn niet zo bang te zijn dat ik en ph4 helemaal uit partybaar lvl gaan, wat al zoon beetje nu is. Verder veel lege plekken nu in LoT en is er meer aanlooop bij OoT.
Dus denk dat het wel idee zou zijn dat 3/4 van de hogere OoTers naar LoT zouden komen. Wand zie hier en daar nog wel wat mensen op forum die wel in OoT zoude willen.
Laat meningen maar weten.

(ps er is 1 iemand die LoT niet in komt, evo weet wel wie ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172675

hallo allemaal ik heb een probleem met rose:( ik kan niet update ofzo dan gaat ie niet verder echt heel raar. iemand anders heeft ook al die probleem gezegt op het forum dan moest je zo'n .reg bestand openen dat heb ik gedaan maar Rose doet het nog steeds niet :( kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ff proberen te reinstallen. of mss ff internet kijken (eventueel firewall)

[ Voor 96% gewijzigd door Melk op 04-04-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:12:
[...]

Kijk ik zou het wel oke vinden als er 3/4 lvl 70+ mensen naar LoT kwamen, Wand dan heeft cet wat meer om mee te spelen, en hoeft lyn niet zo bang te zijn dat ik en ph4 helemaal uit partybaar lvl gaan, wat al zoon beetje nu is. Verder veel lege plekken nu in LoT en is er meer aanlooop bij OoT.
Dus denk dat het wel idee zou zijn dat 3/4 van de hogere OoTers naar LoT zouden komen. Wand zie hier en daar nog wel wat mensen op forum die wel in OoT zoude willen.
Laat meningen maar weten.

Ik als deputy zie t zonnig in voor dat idee :P dus das mijn mening xD
[...]

PS3. Er is trouwens een fan van me in Rose, VliegjesJr wild later net zoon grote artisian woorden als ik in Erose was
Haha ja ik heb em gezien hij is al lvl 15 xD
Anoniem: 172675 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:35:
hallo allemaal ik heb een probleem met rose:( ik kan niet update ofzo dan gaat ie niet verder echt heel raar. iemand anders heeft ook al die probleem gezegt op het forum dan moest je zo'n .reg bestand openen dat heb ik gedaan maar Rose doet het nog steeds niet :( kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt!
Evo had al eerder een post gemaakt dat rose down is :)

@ zirox leer t edit knopje te vinden dank u

[ Voor 37% gewijzigd door ph4nt0m op 04-04-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg error: Can not check the lastest version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb rose net gereinstalleerd en nu als ie wil update zegt ie dat weer :S firewall heb ik ook al uitgezet maar het is raar gister deed ie het gewoon nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/9391/screen0067nc.th.jpg
zat vast op 100%. moest reloggen voor ik wou lvlen :(

[ Voor 16% gewijzigd door Melk op 04-04-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 03:41:

@kay voor soldier skills van je vraag op vorige topic:

begin met focused, double (als je wilt skill spannen) en battle cry, physical, defense en bludgeon. tot lvl 30 red je het hier zonder meoite mee

met je sp goei je telkens eerst je passive 1 omhoog dus dat zijn 3 sp, met de andre 2 sp wissel je af tussen je 3 active. (focused en battle cry zijn je sterkste punten van active)
Ok thx voor de info hier moet ik mee voruit kunnen :*)

Uhhm zirox je kunt ook Editen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok wist ik niet ben nieuw op frum namenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

@ EVO kan jij al op ROSE komen? Ik heb hetzelfde probleem als jou. Geen site,geen client die update.

Ik was eerst ff bang dat ze me gebannend hadden, omdat ik op zoveel verschillende IP's speel(die hier, pc bij mij thuis in nl, bij mijn pa en die van Calanor.)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 04-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
vage gast is dat hoor, niet te dicht bij in de buurt komen :P

@doom neej geen contact

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, ik kan wel via een Proxy op de site komen :? .
PFf heb ik net een dagje vrij kan ik niet op rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166692

hey keunnen jullie wel allemaal op rose ?? ik niet:S staat ''can not check the lastest version''
en heb de reg geprobeerd maar werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 166692 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:29:
hey keunnen jullie wel allemaal op rose ?? ik niet:S staat ''can not check the lastest version''
en heb de reg geprobeerd maar werkt niet...
ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ik zit erin maar ik weet niet of het mogelijk is om weer opnieuw erin te komen als ik uitlog dus laat ik dat maar niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm is die eindelijk opgestart en denk dat ik kan spelen maar kan die gameguard niet update.....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 13:28
Anoniem: 153710 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:21:
Hmmm, ik kan wel via een Proxy op de site komen :? .
PFf heb ik net een dagje vrij kan ik niet op rose.
Erg raar, ik kan er wel gewoon op komen; zonder proxy.. Of hij moet nu net weer online gekomen zijn :X

Edit: Ik kan ook gewoon ingame komen.. Alhoewel, de client zegt dat mn gametime expired is (is ook zo :/ )

[ Voor 15% gewijzigd door its_Lochii op 04-04-2006 16:41 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

egamernl schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:40:
[...]

Erg raar, ik kan er wel gewoon op komen; zonder proxy.. Of hij moet nu net weer online gekomen zijn :X

Edit: Ik kan ook gewoon ingame komen.. Alhoewel, de client zegt dat mn gametime expired is (is ook zo :/ )
Klinkt als of er iets niet goed gaat bij Narose daar, hoop dat als ik thuis ben het gefixt is, en dat ik boel van me shopje verkocht heb. (Had zo veel zooi die nog verkocht moest woorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:49:
[...]

Klinkt als of er iets niet goed gaat bij Narose daar, hoop dat als ik thuis ben het gefixt is, en dat ik boel van me shopje verkocht heb. (Had zo veel zooi die nog verkocht moest woorden)
ze probeerden vast een rollback van 4th zijn acc te doen :P maar dat ging niet zo goed en toen was rose down :P
Anoniem: 166692 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:35:
hmm is die eindelijk opgestart en denk dat ik kan spelen maar kan die gameguard niet update.....:(
Nu ben ik ook zover :P

[ Voor 22% gewijzigd door ph4nt0m op 04-04-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:54:
[...]

ze probeerden vast een rollback van 4th zijn acc te doen :P maar dat ging niet zo goed en toen was rose down :P
haha idd dit allemaal voor 4th :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Zo ik ben 112 en heb lvl 3 tempest enigste wat nog eigenlijk rest met deze char is ff wat drills vinden om mdef d2 setje te maken en d2 in fancy 5 te rammen. Daarna ga ik met een bourgh beginnen is een keer wat anders zie niet echt het nut om verder dan 112 te gaan eigenlijk nu aangezien eldoen nog wel op zich laat wachten komt in prose tala server eerst evolution in mei daarna pas eldoen daarna dus prose zelf aan de beurt en dan pas narose dus denk pas in junni/julli dat eldoen er is.

T1 in tempel is btw echt veel te simpel ik kan daar in 3 uur 1 lvl halen solo dus gewoon insane.

Zal deze week/weekend dus nog op de mage zijn voor drills en dod (dod bosses zijn echt leuk ^^). Hoop volgende week/weekend dus met de bourgh te gaan starten kijken we dan wel of de mage ff lot verlaat en me bourgh er dus inkomt.

4th jammer man dat de soap nog zolang duurt.

Btw me shop staat gewoon nog steeds in narose evo dus denk dat het mischien problemen zijn met je isp ofzo. Site forum allemaal geen problemen mee.

[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 04-04-2006 17:46 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ef een bijltje naar 5 gegooid. Die talismannen 2 zijn best duur, maja het is gelukt ;)
Afbeeldingslocatie: http://img425.imageshack.us/img425/741/naamloos3sv.th.jpg

[ Voor 118% gewijzigd door Kaytjuh op 04-04-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m doet ie et bij jou al ?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik heb nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan er ook nog steeds niet in

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
Party is alweer 50 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Topicstarter
*Yoshi denkt aan modbreak van 18 deeltjes geleden* [rml]Crash in "[ PC MMORPG] ROSE Online deel 3"[/rml]

[modmodus]

Lijkt me niet echt nodig om telkens te melden dat de server eruit ligt en/of dat je er nog niet in kan. Na een tijdje is het probleem waarschijnlijk vanzelf opgelost en dat voorkomt onnodig geflame ;)...
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:12:
[...]
Een onnodige toevoeging als je 't voor jezelf wilt houden vind ik :/ Geef dan gewoon de naam...

[/modmodus]

Heeft een soldier ervaring met overhead pummel :)..? Heb 'm namelijk gevonden, maar ik weet niet of het verstandig is om 'm te gebruiken...

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 04-04-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:51:
*Yoshi denkt aan modbreak van ± 10 deeltjes geleden*

[modmodus] Lijkt me niet echt nodig om telkens te melden dat de server eruit ligt en/of dat je er nog niet in kan. Na een tijdje is het probleem waarschijnlijk vanzelf opgelost en dat voorkomt onnodig geflame ;)...[/modmodus]

Heeft een soldier ervaring met overhead pummel :)..? Heb 'm namelijk gevonden, maar ik weet niet of het verstandig is om 'm te gebruiken...
overhead pummel zuigt, het neemt de cooldown van leep attack ook in beslag dus neem leep attack die valt hoger te upgraden

ik wil in roooooooose :S

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
ik heb wat dingen over opgezocht. ik kan je zeggen dat veel mensen vonden dat er beter dingen waren dan de rare skill books

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Pointed (+3ap) of Mage (+8 mp recov)? En om d3's in te doen, dark of pointed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit kwam uit mijn 1on1inquiry via proxy anders kan ik niet op hun site :?

Thank you for your inquiry.

We have looked in to the problem as described to the account in questions. There was no account blocked that are placed in the said account. Please try to log in at a later time. If you still have problem or questions, please feel free to contact us at anytime.

ROSE NA GM Team.
Gravity Interactive Inc.

En heb beetje het forum van hun bekeken en ben gelukkig niet de enigste. Meer mensen hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Haan

dotnetter

En ik kan gewoon inloggen :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Jaii schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:05:
Pointed (+3ap) of Mage (+8 mp recov)? En om d3's in te doen, dark of pointed?
Tip neem geen d3's die kosten mega teveel neem gewoon d2's iets minder ap maar tig maal cheaper. Wat je slotted moet jezelf beetje weten ik pak gewoon mdef set voor 2 chars. De beste keuze zou def setje + dark ring zijn maarja die def dingen kan je niet naar 2e char zetten.

Ik ga er van uit dat er later wel meer gemms komen op een adere manier dan de gemm qeust dus ik bewaar mooi me def jewels daarvoor mischien dat er dan zelfs betere jewels zijn zien we dan wel.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
William/Ax3 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:42:
[...]

Tip neem geen d3's die kosten mega teveel neem gewoon d2's iets minder ap maar tig maal cheaper. Wat je slotted moet jezelf beetje weten ik pak gewoon mdef set voor 2 chars. De beste keuze zou def setje + dark ring zijn maarja die def dingen kan je niet naar 2e char zetten.

Ik ga er van uit dat er later wel meer gemms komen op een adere manier dan de gemm qeust dus ik bewaar mooi me def jewels daarvoor mischien dat er dan zelfs betere jewels zijn zien we dan wel.
def? Bedoel je daar dark mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Jaii schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:56:
[...]

def? Bedoel je daar dark mee?
Rond lvl 80-81 kun je op Luna 2x een quest doen.
Je krijgt bij eerste quest een +12 def necklace (of eaaring, weet niet meer :P) en bij de andere een +12 def earring (of necklace ;))
In eROSE heb ik ze ook allebei nog niet ge'gemmed idd om dezelfde reden als Ax3. Een hogere gem er later in plaatsen ipv een 'common' grade 3. Maja ik had in eROSE ook nog niks gedrilled omdat alles mislukte, zelfs O-drill....

pROSE: zover ik uit de opmerkingen van PrimeDefender kan opmaken vordert het best redelijk goed met de integratie van eROSE. Het lijkt nu minder een kwestie van "wel of niet doen". Ik heb een tijdje met hem op msn gesproken en LUG zelf en zowat de hele pROSE community wilt graag de eROSE community verwelkomen.
Ze zijn nu bezig voor een oplossing voor eventuele dubbele namen in de database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem is hier opgelost. Kan weer online:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Die quests, zijn dat "Est, the wounded Shamanist' en "spiritual flame of eucar". Die heb ik nu in questlog staan. Even doen dan xD.

Owja en pointed of +8mp recov, iemand?
Thannks voor antwoorden zover !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hmm t zal wel kan ook niet spelen >.< opeens niet dus ofzo ik vin t iig gaar :P maar goed

ax3 goed om te horen dat je alleen nog maar drills nodig heb :P ik heb ze ook nodig ;) (hint)
dan ga ik ook d2 set maken en lekker met me dealer verder

ps.
heb net tracert gedaan maar me verbinding komt wel verder dan me provider maar stopt ergens in amerika :(

[ Voor 21% gewijzigd door ph4nt0m op 04-04-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 08-06 18:15
@vliegje

pROSE begint nu toch wel erg serieus te worden. Ik had van jou begrepen dat je niet naar pROSE wil gaan. Kijk nu ben ik niet de flauwste dus ik betaal graag 1 maand voor je als dat nodig is zodat we een nieuwe clanleader kunnen benoemen in pROSE voor LOT.
uuh dan krijg ik natuurlijk ook al je spulletjes, zullies en ubercraft mogelijkheden :7 :9~ O-)

(switching out of dreammode)

Maarre ik denk dat er wel een free trial van een week of meer zal komen. In die tijd kun jij of iemand waaraan je het wachtwoord hebt gegeven een nieuwe clanleader benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het schijnt bij wanadoo te liggen, geloof ik. want mijn sites licht ook plat en kan ook niet inloggen op mijn server space bij wanadoo

en hehe @ luckyjan :P
quote: Psychoot,Apr 4 2006, 08:03 PM
Psychoot,
Well then I have to do that. I know our clanleader will stay on naROSE. Atleast he said that some time ago.
[snapback]1303133[/snapback]
quote: luckyjan,Apr 5 2006, 04:12 AM
luckyjan
Psychoot i think there will be a free trial on pROSE for a week or more. In that time our clanleader can login or give his password and gear to me :P (and he has a lott of gear and zullies lol). Otherwise i pay for him without hesitation for a month (when i get his stuff that is :rolleyes: )
[snapback]1303157[/snapback]

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-04-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

en ja hoor, nu helemaal leuk, kan niet eens meer checke of mijn account het doet want moet eerst maand bijkopen.. gvd, is der ergens een emailadres voor algemenen zaken van rose waar ik misschien nog eens antwoord terug kan hebben?

edit: heb al iets gevonden, 1on1 inquiry

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 05-04-2006 01:19 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
luckyjan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:17:
@vliegje

pROSE begint nu toch wel erg serieus te worden. Ik had van jou begrepen dat je niet naar pROSE wil gaan. Kijk nu ben ik niet de flauwste dus ik betaal graag 1 maand voor je als dat nodig is zodat we een nieuwe clanleader kunnen benoemen in pROSE voor LOT.
uuh dan krijg ik natuurlijk ook al je spulletjes, zullies en ubercraft mogelijkheden :7 :9~ O-)

Maarre ik denk dat er wel een free trial van een week of meer zal komen. In die tijd kun jij of iemand waaraan je het wachtwoord hebt gegeven een nieuwe clanleader benoemen.
Ik acht de kans klein dat ze bij de migratie ook de clans mee nemen. Ivm de problemen die er dus ontstaan als bijv een clanleader niet meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nou de lvl 50 party heeft het dankzij Jan weer een nachtje overleefd ^^

ik ben inmiddels lvl 75 vandaag hoop ik 76 te worden zodat ik eindelijk wings aankan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 08-06 18:15
cm_sicko schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:18:
[...]

Ik acht de kans klein dat ze bij de migratie ook de clans mee nemen. Ivm de problemen die er dus ontstaan als bijv een clanleader niet meegaat.
Lijkt me niet zo'n probleem. De GM's zijn heel erg aktief in pROSE en contact zoeken gaat heel erg makkelijk via het forum, email of msn. Dus als een clanleader niet komt opdagen kunnen ze dat wel op een andere manier regelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Als et echt allemaal zo snel gaat heeft het ook geen zin meer om te lvlen. Aangezien ik zker wel trug naar prose ga. Dan moet ik wel een nieuw char maken maar met de hulp van oud OoT moet dat makkelijk goedkomen :9

ik ben nu echt benieuwd of het echt zo snel gaat als er door sommigen optimisten gezegd word :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

luckyjan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:17:
@vliegje

Als Prose komt zo als jullie hopen, zal ik wel effe client downloaden en iemand benoemen tot leader. Er van uit gaande dat er 7 dagen trial komt.
Het verkopen/wegeven van me acount of bezittingen doe ik niet aan. En wie weet wat ik er ooit nog aan heb.

@ax3, meschien is temple niet meer intressant en zo, maar we gaan echt nog wel paar keer DoD farmen, die 6th tali's en bind vliegen daar om je ooren.

@ph4nt0m je mot effe door lvllen wand ben al weer bijna 105, maar effe de 105 grens vanavond in DoD doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168163

Help

Gezocht lvl 75+ ooters.
Ik wil ook graag lvlen!(wel ja wie niet)
Zet me in je friends list en we kunnen een keer partyen in temple.
Ik wil weer een beetje in de buurt van flieg en ph4 komen.
Bovendien kan ik dan mijn velvet dres aan doen. Vind ik super!
(en anders toch eens kijken of de clans kunnen husselen)

Account:LynetteNL, cleric to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Is er nou eigelijk al een datum genoemd wanneer er zekerheid is wanneer e/pRose terug komt?.
Ben iig blij dat ze bezich zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 05-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 168163 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:34:
Help

Gezocht lvl 75+ ooters.

Lyn ben ik neit goed genoeg meer voor je
:/

ik ben inmiddels lvl 75 en zal je vanmiddag in de lvl 50 party zetten O-)

Ben om half 1 thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help

Gezocht lvl 75+ ooters.

Help lyn jongens :) ze moet weer in me party range woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

WhiteUltY schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:39:
Is er nou eigelijk al een datum genoemd wanneer er zekerheid is wanneer e/pRose terug komt?.
Ben iig blij dat ze bezich zijn ;)
Neej een specifieke datum is er niet. Maar ga ik maar vanuit dat binnen nu en (ik denk) 2 weken wat duidelijker nieuws naar buiten zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
Help

Gezocht lvl 75+ ooters.

Je bent idd meer dan welkom om in de parties mee te doen.
We hebben vaak nog wel ergens een lvl 50 party in een hoekje liggen, dus dat is wel fijn in de tempel.
Local en ik zitten ook bijna altijd met OoTf in een party, maar er staat niet bij dat je met LoT in een party wil :P
Maar je zult het toch met ons moeten doen, gezien Local en ik vaak de parties campen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koudijs schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:56:
[...]

Je bent idd meer dan welkom om in de parties mee te doen.
We hebben vaak nog wel ergens een lvl 50 party in een hoekje liggen, dus dat is wel fijn in de tempel.
Local en ik zitten ook bijna altijd met OoTf in een party, maar er staat niet bij dat je met LoT in een party wil :P
Maar je zult het toch met ons moeten doen, gezien Local en ik vaak de parties campen }:O
Aangezien ik lyn graag weer in me party rang wil hebben, wil ik wel als jullie met zetje naar temple gaan als tank fugeren hoor als dat nodig is, tank ik de mobjes wel kunnen jullie op je gemak killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:14:
[...]

Aangezien ik lyn graag weer in me party rang wil hebben, wil ik wel als jullie met zetje naar temple gaan als tank fugeren hoor als dat nodig is, tank ik de mobjes wel kunnen jullie op je gemak killen
En jij denkt dat je op tijd bij de mob ben om hem te tanken? :P :P

Dit kan soms wel makkelijk zijn, mits we 1 van de drukkere kamers kunnen bezetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

jaja:

This account ID has been suspended from our game servers for a rollback period to recover the lost items from an illegal access. We apologize for this inconvenience and will have this account reinstated as soon as possible.

Thank you for your patience.
ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.

Please DO NOT REPLY to this email. Doing so will not contact the ROSE NA GM Team. Please use the 1 on 1 inquiry to submit a response regarding this email as needed.
------------

der gaat eindelijk iets gebeuren hopelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:59:
jaja:

This account ID has been suspended from our game servers for a rollback period to recover the lost items from an illegal access. We apologize for this inconvenience and will have this account reinstated as soon as possible.

ROSE NA GM Team

Please DO NOT REPLY to this email. Doing so will not contact the ROSE NA GM Team. Please use the 1 on 1 inquiry to submit a response regarding this email as needed.
------------

Klinkt goed man :)
Gratz er mee, dat ze teminste wat doen. Hoop je snel weer ingame te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Even weer een vraagje over de mooie soldier.
Heb er nu 1 gebouwd en ben er best tevreden over. Tenminste qua stat verdeling enzo.
Maar ik mis toch nog een beetje een actieve skill. Ben lvl 62 met de volgende skills
passives:
Bludgeon lvl 10
Defence lvl 10
Quick step lvl 4 of 5
Physical lvl 3
Spiritual lvl 1
Metabolic high lvl 1

Active skills
Melee triple atk lvl 10
Crushing impact lvl 10
War cry lvl 10
Absorbtive assault lvl 1

Als ik op de site kijk zie ik erg veel skills staan die ik niet heb, maar welke active skill zou een aanvulling zijn op bovenstaande active skills

@4th Gratz man, hopelijk komt nu snel alles goed

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 05-04-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

jaja:

ROSE NA GM Team

------------

Dit is idd een betere service als een vriend van me op eROSE kreeg. Hij was tot 2x toe al zijn spullen/geld kwijtgeraakt.
Hem werd gewoon gezegd dat ie pech had en dat ze niks konden doen.
Daarna is ie trouwens ook gestopt met ROSE helaas.
Amafi schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:05:
Heb er nu 1 gebouwd en ben er best tevreden over. Tenminste qua stat verdeling enzo.
Maar ik mis toch nog een beetje een actieve skill. Ben lvl 62 met de volgende skills
passives:
Bludgeon lvl 10
Defence lvl 10
Quick step lvl 4 of 5
Physical lvl 3
Spiritual lvl 1
Metabolic high lvl 1

Active skills
Melee triple atk lvl 10
Crushing impact lvl 10
War cry lvl 10
Absorbtive assault lvl 1

Als ik op de site kijk zie ik erg veel skills staan die ik niet heb, maar welke active skill zou een aanvulling zijn op bovenstaande active skills

@4th Gratz man, hopelijk komt nu snel alles goed
toon volledige bericht
Dat zijn je eigen keuzes. Ik had quick step pas op lvl 120+ genomen ofzo. Ik had ipv Triple , Leap attack genomen. Ik deed focused + leap en dan was ie al bijna dood. Triple heb ik pas na lvl 100 genomen wat btw een erg lekkere skill is.
Speel zoals je zelf het lekkerste/leukste vind. En qua stats is een soldier niet bepaald moeilijk. STR all the way. CON maar minimaal bijvullen.

[ Voor 43% gewijzigd door Psychoot op 05-04-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:05:
passives:
Bludgeon lvl 10
Defence lvl 10
Quick step lvl 4 of 5
Physical lvl 3
Spiritual lvl 1
Metabolic high lvl 1

Active skills
Melee triple atk lvl 10
Crushing impact lvl 10
War cry lvl 10
Absorbtive assault lvl 1

toon volledige bericht
peircing scream had ik genomen op lvl 88 ofzo, ook lvl5 leap, maar had eerst de passives gemaxt, spir, meta en phys

met afwisselen tussen crushing en triple heb ik altijd al genoeg aan gehad eigenlijk

[ Voor 6% gewijzigd door 4th op 05-04-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Psychoot schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:07:
Dat zijn je eigen keuzes. Ik had quick step pas op lvl 120+ genomen ofzo. Ik had ipv Triple , Leap attack genomen. Ik deed focused + leap en dan was ie al bijna dood. Triple heb ik pas na lvl 100 genomen wat btw een erg lekkere skill is.
Speel zoals je zelf het lekkerste/leukste vind. En qua stats is een soldier niet bepaald moeilijk. STR all the way. CON maar minimaal bijvullen.
Ah dan mis ik de leap-attack denk ik. Dacht alleen ik heb 2 active skills die gaan eerst max voordat ik een ander neem. En die absorb om eventuele muses te redden in een party.
Maar wat is een beetje de herlaad tijd van die leap attack? Vergelijkbaar met focused?

Die quickstep is inderdaad een weloverwogen keuze geweest. Zijn zo weinig spawns waar je niet ver van mob naar mob hoeft te lopen. En zonder range wil ik gewoon snel bij de mob zijn (en de kssers voor zijn).
En de stats zijn in vergelijking met de andere jobs een verademing in gemakkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Amafi schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:19:
[...]

Ah dan mis ik de leap-attack denk ik. Dacht alleen ik heb 2 active skills die gaan eerst max voordat ik een ander neem. En die absorb om eventuele muses te redden in een party.
Maar wat is een beetje de herlaad tijd van die leap attack? Vergelijkbaar met focused?

Die quickstep is inderdaad een weloverwogen keuze geweest. Zijn zo weinig spawns waar je niet ver van mob naar mob hoeft te lopen. En zonder range wil ik gewoon snel bij de mob zijn (en de kssers voor zijn).
En de stats zijn in vergelijking met de andere jobs een verademing in gemakkelijkheid
Leap attack heeft een snellere cooldown als Focused. En van de quickstep kan ik wel inkomen. Alleen ik zat rond jou lvl toch steeds in party dus was me loopsnelheid niet zo van grootbelang.

In euROSE kon ik "Focused > leap > double" doen en dan was de mob meestal dood. Wel jammer dat naROSE een iets langere cooldown heeft als euROSE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:08:
[...]

Als Prose komt zo als jullie hopen, zal ik wel effe client downloaden en iemand benoemen tot leader. Er van uit gaande dat er 7 dagen trial komt.
Het verkopen/wegeven van me acount of bezittingen doe ik niet aan. En wie weet wat ik er ooit nog aan heb.

@ax3, meschien is temple niet meer intressant en zo, maar we gaan echt nog wel paar keer DoD farmen, die 6th tali's en bind vliegen daar om je ooren.

@ph4nt0m je mot effe door lvllen wand ben al weer bijna 105, maar effe de 105 grens vanavond in DoD doorbreken.
omg ik kan 1 dag niet spelen en men gaat al naa r105 :\ d0h |:(
T ziet er naaruit dat ik vandaag weer niet kan :( BURN BURN wanadoo

[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 05-04-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

doe maar rustig, moet jullie over week weer bij kunnen houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:52:
[...]

omg ik kan 1 dag niet spelen en men gaat al naa r105 :\ d0h |:(
T ziet er naaruit dat ik vandaag weer niet kan :( BURN BURN wanadoo
ik zal me inhouden , beloof ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:59:
[...]

ik zal me inhouden , beloof ik je :)
lief van je O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja:

ROSE NA GM Team

------------

gratz 4th, persoonlijk heb ik niet zo met die term van a.s.a.p. van die bedrijven, maar het komt ooit goed denk.

@amafi leuke build, ik zelf zou ook quick step en zelfs spritual training en metabolic high ff nog niet doen maar rest is lekker.

op lvl 80 heb ik nu

Pysical lvl 10
Defense lvl 10
Bludgeon lvl 10

Focused lvl 10
double/Tripple lvl 10
leep lvl 9/10
piercing hwol lvl 7
tramor impact lvl 7
war cry lvl 10
absorbtion lvl 1

@psychoot, narose langere cooldown :S valt meniet op hoor gewoon hetzelfde denk

kna btw nogn iet in game ik zal wanadoo is gaan mailen, met proxy kan ik dan wel op de site en forum en zo maja heb je niet zoveel aan omdat het probleem niet bij hun licht

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 05-04-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:11:
[...]

Heel verhaal

kna btw nogn iet in game ik zal wanadoo is gaan mailen, met proxy kan ik dan wel op de site en forum en zo maja heb je niet zoveel aan omdat het probleem niet bij hun licht
Licht het probleem nou bij wanadoo of niet ?
Zo ja had ik al lang daar wat mensen telefoonisch gek gemaakt (ben ik heel goed in)
Maar balen dat jullie niet ingame kunnen,

PS, als iemand mytril over heeft me shopje in chan 1 koopt het in. Het is weer tijd voor nieuw schild dus moet wat mytril. Maar gelukkig ook het laatste schild tot er een keer een nieuwe komt in een update.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 05-04-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook wanadoo ik kan er ook nog niet op :(
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.