Toon posts:

[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.105 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 135104
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
http://img109.imageshack.us/img109/6188/title9.jpg

http://img109.imageshack.us/img109/6721/welkom.jpg

Hey,

Inmiddels zijn we aangekomen bij deel 20! Met, zoals je ziet een nieuwe topicstart!

Er is nog steeds veel onduidelijkheid over de toekomst van eRose.
Niemand weet of en wanneer het zal terugkomen. Wel duidelijk is dat
velen van ons overgestapt zijn naar NaRose, waar sommige alweer een
high level charachter hebben opgebouwd.

Wil je (misschien) Rose online gaan spelen, lees dan vooral even verder!

Veel plezier in dit topic en happy gaming. :)

Inhoud

http://img228.imageshack.us/img228/6385/basis7si.png

Introductie

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online is een MMORPG.
Net als de meeste MMORPG's heeft ook rose een vervolg verhaal. Rose brengt je in een wereld waar veel gebeurd. Jij als adventurer moet de strijd aangaan tegen monsters samen met je vrienden. Rose staat gegarandeerd voor een hoop plezier en een mogelijke verslaving! ;)

Om te beginnen

Allereerst welkom en tof dat je Rose wilt gaan spelen (misschien).
De meeste online rpg's hebben maandelijks kosten voor onderhoud van het spel en servers. Helaas is ook Rose online dit lot niet ontkomen.

Op de site van een van de Rose versies die je wilt gaan spelen, kun je je registreren. Voor de meeste versies geldt dat je een trial krijgt. Dit betekent dat je eerst mag kijken of het spel je bevalt. Als dit zo is kan je met verschillende betaal-opties (hier onder beschreven) ervoor zorgen dat je het spel langer kan blijven spelen.

Maandelijkse kosten:

[b]• via Credit card: tussen € 11,50 en € 12,--. Afhankelijk van de wisselkoers. Betaling is direct gereed zodat je gelijk kunt spelen.

[b]• via Bank transfer: Prijs van hierboven + transactie kosten. Verder duurt het nog eens 4-8 dagen totdat je betaling gereed is.

[b]• met Wallie cards: zal je dit € 15,-- kosten. De wallie cards kan je halen bij 'freerecord shop'. Betaling is mogelijk met meerdere kaarten tegelijk.

Mocht je vragen hebben over onderdelen van het spel, neem eerst even de startpost goed door. Als je er dan echt niet uitkomt... Stel dan je vragen in dit topic. Je kunt je vragen ook stellen in forums van de verschillende rose-versies.

Rose-versies

Ondanks we het hier gewoon over een en hetzelfde spel hebben, heeft Rose Online toch verschillende gameclients. Ieder continent op deze aardbol heeft zijn eigen gameclient. Dit betekent niet dat je verplicht bent om op de gameclient te spelen van je eigen continent. De gameclients hebben verschillende namen. Qua gameplay en verschijning verschillen de clients niet veel van elkaar. Toch worden de verschillende clients door verschillende bedrijven gehost. Hierdoor heeft de ene client net iets sneller de updates of betere support. Maar daar verschillen de meningen over. De clients worden op de volgende manier verdeeld over de continenten:

JapanjRose client
KoreakRose client
TaiwantRose client
PhilipijnenpRose client
N-AmerikanaRose client
UK (europa)eRose client
[Offline]

Erose is European ROSE, deze is beschikbaar voor de hele wereld. De game is een kopie van Philipine Rose. Zoals hierboven wordt beschreven is de eRose server tijdelijk offline.

NArose is North American ROSE, deze is ook voor de hele wereld beschikbaar (geen ip block). De game is een kopie van Philipine Rose.

Irose is International ROSE, deze versie was alleen beschikbaar in beta en is inmiddels gesloten.

Prose is Phillipine ROSE, deze versie is beschikbaar voor phillipijnse spelers. Dit kan in de toekomst veranderen.

Krose is Korean ROSE, deze versie heeft de nieuwste updates van adventure plains. Helaas is deze versie in beta-fase en is er dus grote kans dat je char in de toekomst wordt verwijderd.

Twrose is Taiwan ROSE.

Jrose is Japan ROSE, deze versie staat vooral bekend om haar mooie items en aparte p2p-mogelijkheden.

Verder zitten er verschillen tussen de Rose-versies, zo was Irose de eerste rose versie en jobs, skills waren anders dan in de huidige rose-versies. Zo is het level verschillend wanneer je je tweede 'job' kan halen. En ook de skills voor verschillende 'jobs' wijken op sommige punten af.

In dit topic praten we nu eRose offline is, over naRose.

De systeemeisen

Systeemeisen van Rose Online
MinimumAanbevolen
CPU:P3 800 MHzPentium 3 1GHz
Geheugen:128 MB256 MB
Grafische kaart:Geforce MX 400/ Radeon 7000Geforce 3 TI 200

Als je systeemeisen hoger zijn dan beschreven in de bovenstaande tabel, dan mag ik er vanuit gaan dat je wel snapt dat je geen zorgen hoeft te maken over je systeem. Dan is hij namelijk goed genoeg om Rose mee te spelen. :)

En als je lager hebt dan het minimum...... Ja, dan zal je toch een computer moeten zoeken die wel aan de eisen voldoet. ;)

De graphics van Rose zijn apart in vergelijking met andere mmorpgs. De stijl is 'cartoonie' en Rush on seven episodes is een 3d spel. Dit maakt het spel een stuk aantrekkelijker om te spelen. Alles is erg mooi afgewerkt in deze mmorpg, hierbij moet je denken aan de landschappen, wapens het uiterlijk van de charachters, npc's en ga zo nog maar even door.

Starters guide

Nu kan je het spel opstarten en spelen! Ik neem aan dat je weet hoe je het spel moet opstarten :P. Je maakt je char aan en begint aan het avontuur! Je begint op een 'newbie-eiland', door met de fairy te praten kan je teleporten naar de grote-wereld. Vanuit hier zal je naar andere werelden kunnen reizen. In de beginfase zal je automatisch quests krijgen waarvoor je beloningen zult ontvangen. Naarmate je rose langer speelt, wordt alles duidelijk dus geen paniek!

In Rose draait het voor een groot deel om levellen. Dit kun je in party's doen maar ook alleen. In Rose kun je nadat je het tiende level hebt bereikt bij Warren in Zant je eerste job (baan) halen. Je kunt kiezen tussen: Muse, Soldier, Hawker of Dealer. Elk soort job heeft z'n eigen sterke en minder sterke punten. Een hawker heeft een hoge dodge zodat je hem bijna niet kunt raken, een muse kan zichzelf healen, een dealer kan items produceren. Maar een dealer is minder sterk in het vechten tegen monsters dan een soldier, enz... Elke character heeft ook zijn eigen soort wapens en equipment. Een dealer staat bekend om het vechten met zijn geweren en/of kanonnen, een muse om zijn staffen en/of wand, een soldier vecht met zwaarden en/of spears een hawker met pijl en boog of zogenoemde katars. Als je level 100 hebt bereikt kun je bij Darren in Junon je tweede job kiezen. Heb je dit gedaan, dan kun je meer skills leren, en andere equipment dragen waardoor je een stuk sterker bent. Alle keuzes die je in dit spel maakt, bepalen de toekomst van jou charachter.

De planeten

ROSE (Rush On Seven Episodes) Online heeft op dit moment 'pas' twee planeten in het spel. Dat zijn Junon Polis en Luna. Vanaf Junon Polis kan je via een teleporter in het stadje Junon teleporten naar andere gebieden. De bedoeling is dat later verschillende planeten en ook nieuwe maps toegevoegd worden. In IRose kon je al een voorproefje zien van de planeet: Eldeon. Deze planeet heeft het thema Natuur/Jungle. Elke planeet heeft een soort van thema. De bedoeling is dat de planeten: Eldeon, Skaaj, Karkia, Orlo en Hebaarn de komende tijd worden toegevoegd. De map: Desert of dead is de laatst upgedate map in naRose.

De monsters

Er zijn vele soorten monsters in Rose. Deze hebben ook verschillende kleuren, hoe donkerder de kleur des te sterker het monster. Witte monsters heb je bijvoorbeeld in een klap dood, maar paarse monsters kan je niet in je eentje aan. Hiervoor heb je de hulp van je vrienden nodig.

Naarmate de monsters sterker worden zul je merken dat ze over het algemeen ook groter worden. Zo begin je bij de mini-jelly beans van nog niet eens een centimeter op je beeldschem, maar met lvl 120+ zul je bij de Astarot king komen. Deze is vele malen groter. Steeds meer monsters zullen upgedate worden de komende tijd!

Downloads

Omdat eRose offline is wordt er door de meeste tweakers nu NaRose (North-American) gespeeld. Deze client is hier te downloaden:

naRose client > Download pagina
Registreren kan op naRose website

Hier enkele mooie filmpjes:

Promotie movie
Rose filmpjes
Overige filmpjes

De skills

Elke 'job' heeft verschillende skills. Skills (In het engels: 'Vaardigheden') zijn de speciale aanvallen die jij op monsters kunt gebruiken. Dit betekent bijvoorbeeld dat als je een 'hawker' bent met pijl en boog, dat je twee pijlen snel achter elkaar kan afschieten. Of als muse zijnde een toverbal op een monster kan afvuren.

Naarmate je een hoger level wordt, krijg je skillpunten. Na 4 levels krijg je 5 skillpunten. Na level 100 veranderd dit, en krijg je na 2 levels de skillpunten. Met deze punten kun je ervoor zorgen dat je aanvallen sterker worden. Let op, besteed deze punten slim! Ga geen skillpunten verspillen aan aanvallen waar je eigenlijk niks aan hebt. Voor sommige skills heb je een vervolg-skill. Deze skill kan je dan als je jou tweede 'job' haalt gebruiken. Vaak zijn deze aanvallen veel sterker dan de oude.

De statussen

Als je op 'Alt+A' klikt zie je jou verdiende status-punten. Na elk level krijg je deze punten. De status-punten kun je over verschillende onderdelen verdelen. De onderdelen van boven naar beneden zijn: Strength, Dexterity, Intelligence, Concentration, Charm en Sensibillity. Ook bij het verdelen van deze punten moet je opletten. De muse-job heeft vooral 'Intelligence' nodig. Maar de hawker heeft weer 'Dexterity' nodig. Ga dus niet zomaar status-punten verdelen, want om dit te resetten kost je een hoop geld. Hetzelfde geldt voor skillpunten.

Iedereen verdeelt 'stat-points' op zijn eigen manier, er is dus niet een vaste manier om deze toe te voegen. Wel is het verstandig om aan een bepaalde verhouding vast te houden. Bijvoorbeeld voor muses die magician willen worden een 2:1 verhouding. Als je 2 intelligence toevoegd, voeg dan ook 1 strength toe. Voor vragen over verhoudingen enzovoort ben je welkom op ons forum. De meningen zijn hierover wel verdeeld, maar een statt of skill-reset kan altijd ;) ...

De quests

Er zijn helaas weinig quests in Rose. Ook deze zullen later toegevoegd worden. De belangrijkste quest is de quest om naar 'Luna' te kunnen teleporten, en de 'main-quest' . Hierbij moet je op onderzoek in heel rose om items te verzamelen en monsters te verslaan. De beloningen (Rewards) zijn over het algemeen goed. Zo krijg je bijvoorbeeld zulie (geld) of experience. Ook de cart-quest, waarbij je monsters in de goblin-cave moet verslaan, is belangrijk. Als je deze quest hebt voltooid kan je namelijk in een auto rijden! Bij de 'Links' kun je sites vinden met handleidingen die je door deze quests leiden.

Clans

Tweakers heeft/had verschillende clans in eRose. In NaRose is op dit moment de clan 'LegionOfTweakers' actief. Ook de clan 'OrderOfTweakers(f)' is opgericht. De 'f' achter Tweakers was het gevolg van een lagstoot :P... Voorheen was ook de 'BandOfTweakers' actief. Of deze clan weer wordt opgericht is afhankelijk van het aantal tweakers dat de rose versie speelt.

Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn. Om je voor deze clans op te geven kun je terecht op het forum. Om een clan op te richten kun je bij NPC (Non playing character) Burtland in Junon Polis 1 miljoen zulie betalen. Dan krijg je een clannaam boven je hoofd met je eigen (gemaakte) logo. 1 miljoen zuly is een hoop geld, dus zorg ervoor dat je vrienden verzameld om allemaal een deel te betalen.

Equipment refinen

Het refinen van equipment betekent dat je jou equipment met verschillende materialen sterker probeert te maken. Sterker in de vorm van: Hogere defense of misschien hogere attack power. Let op, dit is risicovol! Je item kan zomaar verdwijnen en je zult hem nooit meer terugzien. Dit gebeurd vaak als je besluit om je wapen naar (4) of hoger probeert te refinen.

Er bestaan verschillende theorieën over het refinen van equipment. De één zegt dat je na elk level opnieuw moet refinen, of dat je durabillity van je eq 100% moet zijn voor een hoge slagingskans. Ik houd het op puur geluk ;) . De materialen die je nodig hebt voor het refinen van je equipment zijn talismans (Voor wapens) of bindrunes (Voor kleren). Hoe hoger de level requirement van je equipment des te duurder de talis- en bindrunes zijn. In eRose kostte een 6th grade talisman wel 600k! In naRose liggen de prijzen lager.

Screenshot v/d week

In dit nieuwe gedeelte zal ik elke week een screenshot plaatsen. De grappigste, mooiste, ontroerendste of meest indrukwekkendste screenshot zal hier een week lang te bewonderen zijn.

http://img95.imageshack.us/img95/3682/35ns7rr.th.jpg

Deze week staan de characters van FlyingDutch en ph4nt0m op de screenshot, ze bidden samen voor een mooie drop ('t werkte alleen niet) ...

F.A.Q

De meest bekende :) :

Where is Warren?

Deze NPC, waar je jou eerste 'job' kunt halen staat in Zant. Als je vanuit 'Valley of luxern tower' komt staat hij (als je even doorloopt) aan je linkerkant. Dit brengt ons gelijk bij de volgende vraag:

Where is Zant?

Waarschijnlijk sta je in adventure plains, je hebt twee opties: Of je neemt de boot of je loopt een eindje. De eerste optie is voor low-lvl's misschien te duur. Als je wilt lopen, loop dan richting de poort van Valley of luxern tower. Als je nu de map groot maakt, zie je vanzelf een pijl met daarboven Zant staan. Loop die kant op, en je bent nu in een van de big-city's.

Waar kan ik me registeren?

Dat ligt eraan welke rose versie je wilt spelen. De meest gespeelde rose versie door de tweakers op dit moment is NaRose. Om je te registreren voor deze versie, ga naar: www.roseonlinegame.com.

Tweakers spelerslijst

Natuurlijk willen we elkaars level weten en welke job hij/zij is. Daarom heeft Splendid een mooie lijst gemaakt waar je je character kan opslaan zodat andere spelers je "in de gaten" kunnen houden. :)

Klik hier om naar de lijst te gaan
Je moet wel eerst registreren!!

Dus meld je aan op de site, maak een account voor je character en veel plezier ;)

Natuurlijk zijn hier nog enkele lijsten vooraf gegaan. Zo heeft OkkE een poging gedaan. Zijn lijst is hier te bewonderen. Daarna heeft Calamor nog een poging gedaan, maar die lijst is nooit afgekomen. Kijk maar.

Links

Voorgaande topics

Laatste woord

Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, stuur een mailtje naar: Mij (Yoshi). Het mailadres is te vinden in mijn profiel.

Met dank aan Rakkerzero (layout), Dutch-Hane (TS code), Yoshi (Update TS) voor het meehelpen aan deze topicstart. Ook Haan bedankt voor het maken van de Refine Guide en NitroX infinity voor de stats info

En natuurlijk niet te vergeten: Alle Tweakers die in dit topic posten!

http://img109.imageshack.us/img109/6621/bottom2.jpg

Topic starter/onderhouder: Yoshi | Lay-out verzorging: Rakkerzero

[Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 01-04-2006 14:10]

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-03-2018

Kaytjuh

The one and only

Nice gedaan Yoshi, ben benieuwd naar de nieuwe lay-out ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Anoniem: 133390

_/-\o_

Op naar deeltje 21 :9

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-04 11:40
Netjes deel 20 al :Y)

Ik wens een goede toekomst voor eRose in dit deeltje :*)
Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe layout idd.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:18
@ Yoshi
Add me ff op MSN (### [apenpiel] ### [stipje] ###)

[Voor 26% gewijzigd door Zeror op 03-03-2006 15:56]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 19:21
Mooi topicstart strakke layout :D

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-03 09:40
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:43:
Mooi topicstart strakke layout :D
nieuwe layout moet nog kome....

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Sicko
4th schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:47:
[...]

nieuwe layout moet nog kome....
ik vind 'm mooi zo :9 ik hou wel van een beetje simplisme!!

ff m'n lijstje weer tevoorschijn toveren

1 cm_sicko - SickoNL - 300k
2 Degekke.nl - DegekkeNL
3 Egamernl - Dodgedagain - 100k
4 Evo18 - Evoos - (Clanleader?)
5 Evion - Evion - 80k
6 Sander112 - xS4nd3r
7 Syren - Syrenss
8 Wozzie -

[Voor 74% gewijzigd door Sicko op 03-03-2006 13:41]

• Zeror
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Wegens gebrek aan kleur heb ik een nieuwe ontwikkeld die veel mooier is en veel meer bij Rose past omdat de layout is gebaseerd op de originele website.

Ik heb de digitale postduif met de nieuwe TS code al naar Yoshi gestuurd. Dus die kan met de nieuwe layout aan de slag.

succes Yoshi

• its_Lochii
  • Laatst online: 17-05 10:29
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:02:
[...]

ff m'n lijstje weer tevoorschijn toveren

1 Evion - Evion
2 Evo18 - Evoos - (Clanleader?)
3 cm_sicko - SickoNL - 300k
4 Degekke.nl - DegekkeNL
5 Egamernl - Dodgedagain
6 Evo18 - Evoos
7 Sander112 - xS4nd3r
8 Syren - Syrenss
9 Wozzie -
Je hebt EVO er 2x in staan :> Ik kan trouwens wel 100k doneren..

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

• Anoniem: 168502
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Jepp.. :D wann komt de tweede clan ik heb 80k vor de clan

• Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:18:
[...]

Wegens gebrek aan kleur heb ik een nieuwe ontwikkeld die veel mooier is en veel meer bij Rose past omdat de layout is gebaseerd op de originele website.

Ik heb de digitale postduif met de nieuwe TS code al naar Yoshi gestuurd. Dus die kan met de nieuwe layout aan de slag.

succes Yoshi
Tnx, zal vandaag wel afkomen denk ik.

• Sicko
egamernl schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:21:
[...]

Je hebt EVO er 2x in staan :> Ik kan trouwens wel 100k doneren..
lama heb 't al gezien.. aangepast!
de clan komt denk ik pas zodra we het geld bij mekaar hebben, afspraken wie de leader wordt en wat het icoontje wordt?

[Voor 34% gewijzigd door Sicko op 03-03-2006 13:44]

• 4th
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:39:
[...]

lama heb 't al gezien.. aangepast!
de clan komt denk ik pas zodra we het geld bij mekaar hebben, afspraken wie de leader wordt en wat het icoontje wordt?
icoontje wordt neem ik aan dezelfde als altijd ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Sicko
4th schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:16:
[...]

icoontje wordt neem ik aan dezelfde als altijd ;)
kweet niet.. in Irose hadden we zo'n blij icoontje met zo'n maantje ofzo..
Maar nu nemen we dezelfde als van LoT of heeft OoT een andere?

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29
Kijk is vlieg :D ik heb iets leuks om aan je te lenen op lvl 70 ;)

http://img89.imageshack.us/img89/634/naamloos6ii.jpg

ik verw8 dat ie veel waard is :P dus ik verkoop em pas nadat jij em gebruikt heb ;)
wil je er zelf 1 zoeken (mag ook) dan raad ik je aan elder slags te beuken :D

@blue

Elderslag @ freezing platue

[Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 03-03-2006 14:42]

ph4nt0m schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:21:

[afbeelding]

ik verw8 dat ie veel waard is :P dus ik verkoop em pas nadat jij em gebruikt heb ;)
zijn denk ik na hem nog wel meer fans :P

Maar kun je ook zeggen waar precies , zijn op meer plekken elder slags ;)

Anoniem: 123576

ph4nt0m schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:21:

[afbeelding]

das wel mooi ja :P Rifine je hem wel zelf wand met die stats ga ik het risico niet nemen :P
Zie je wel effe ingame als ik terug kom van me werk

• Sicko
:9~ mooi dingetje!!

• 4th
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:19:
[...]

kweet niet.. in Irose hadden we zo'n blij icoontje met zo'n maantje ofzo..
Maar nu nemen we dezelfde als van LoT of heeft OoT een andere?
in irose post reset hadden we al aparte en in erose ook, steeds dezelfde als lot, degene die we nu ook gebruike in narose

Anoniem: 161022

Update van me char. ( Splendid kan je me account van de site halen? ik weet me account naam nie meer met passwoord :( )

http://img78.imageshack.us/img78/3831/screen0387ok.jpg

Anoniem: 141799

super ts mannen :D:D

okay voor orderoftweakers hebben we:

EVOOS
Degekkenl
evion
dodgedagain
syrenss
kaytje

en allemaal ene bijdrage van 80k ongeveer dus we hebben leden of sponsers nodig of allebei :D:D

• Sicko
en mij ik kan wel 300k of 400k bijleggen

Anoniem: 153710

Doom hier vanuit het warme Curacao, ik zit nu via mijn laptop op mijn eigen pc in Nederland via het handige programma LOGMEIN.COM (zeer handig).

Het is hier nu paar minuten voor 11, en bloedheet!. Ik ga vanavond is proberen om Rose hier op mijn laptop te zetten. Denk alleen niet dat het echt gaat werken hier op 56kb/s telefoonlijntje.

Hoop dat Calamor al lekker gelevelt heeft op mijn Account.

Mazzel!
Doom.

Anoniem: 51626

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:38:
super ts mannen :D:D

okay voor orderoftweakers hebben we:

EVOOS
Degekkenl
evion
dodgedagain
syrenss
kaytje

en allemaal ene bijdrage van 80k ongeveer dus we hebben leden of sponsers nodig of allebei :D:D
wil ook wel weer terug evo cl mijn zegen heb je andere zie ik niet zo zitte als cl in erose van oot haha :)
aleen de zullies schieten niet op heb nu 30k totaal dus tja uuuh en krijg bagger drops :?

ow en ingame name is nog steets wozzie

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51626 op 03-03-2006 17:07]

Maak die diehard woz maar deputy :P kerel is zon beetje geboren in OoT :)

weer mooi dat er een tweakers imperium komt op rose :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze ook wel is 8)7

hmm hoor net dat ik vannacht ff taxi moet spelen. Dus wellicht een keer cf vannacht :) Weet alleen niet hoe laat pcies nog :P

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 03-03-2006 17:31]

Anoniem: 118100

Komt okke hier wel eens langs, of heeft iemand hem gezien?
Ik ben nog steeds geïntereseerd in het php scriptje van het oude spelerslijstje (http://rose.azwart.nl/)

Anoniem: 118100 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:40:
Komt okke hier wel eens langs, of heeft iemand hem gezien?
Ik ben nog steeds geïntereseerd in het php scriptje van het oude spelerslijstje (http://rose.azwart.nl/)
Nee al tijden niet meer op roseforum gezien.

Anoniem: 169739

Waarom sta ik er niet tussen?
-Ik geef zoveel mogelijk geld(alles wat ik heb min 20k)

okay de complete lisjt f van iedereen die erin wilt en komt:

Evoos - (Clanleader?)
SickoNL
DegekkeNL
Dodgedagain
xS4nd3r
Syrenss
Wozzie
Evion

allemaal soldiers en hawkers trouwens :P

sander add me ff in game heb je nog nooit gesproeken man :P

De meeste heb ik al gevraagd en de meeste kunne ook vanaaf half 9 komt oot tot leven ik ben nu bezig met alels opzetten dus dit word nog ff geedit paar x

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 03-03-2006 19:26]

Anoniem: 167538

yeah, 2e GoT clan :D ik heb 90k gedoneerd meer had ik nie :P ik hoop jullie vanavond allemaal te zien misschien kunnen we gelijk een clan foto maken :D

Ik wil graag oot in ik heb meer als mil dus geld geen probleem IGN: Sacardusje ( lvl 53 hawker)

De Nieuwe got clan is gemaakt jammer genoeg sloeg er een lag aanval weer in en er is een typfout gemaakt bij opgeven van de naam, ik probeer nu uit te zoeken of we dit misschien met een klein verzoekje bij de gm's kunnen wijzigen, mijn fout ook natuurlijk ik had de lag moeten zien aankomen

Maar Oot is er wel ckers:

http://home.wanadoo.nl/acmvano/oot.jpg

• Rooster
Allereerst Gefeliciteerd :D
Maar,
Oeps... waar heb ik dit eerder gezien? :+
Ik hoop voor jullie dat de GM's het kunnen/willen wijzigen, in iRose hebben we LegionofTweakerse weg moeten doen en toen had Haan ons maar een extra miljoen geleend. Niet dat we later nog omkeken voor 1 miljoen, maar op dat moment was het nog veel :P

Wel leuk dat er toch genoeg mensen zijn om een tweede clan te stichten, op naar BoT ! !? ;)

[Voor 23% gewijzigd door Rooster op 03-03-2006 21:29]

• Zeror
Dutch-Hane schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:16:
Oeps... waar heb ik dit eerder gezien? :+
Ik dacht het precies hetzelfde LOL :+

De F staat voor fantastisch, ... toch?

[Voor 10% gewijzigd door Zeror op 03-03-2006 21:22]

• Rooster
Rakkerzero schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:21:
[...]
De F staat voor fantastisch, ... toch?
Waar stond die E voor bij LegionofTweakerse voor eigelijk :?
offtopic:
vandaag 16 geworden :9

[Voor 8% gewijzigd door Rooster op 03-03-2006 21:57]

• Zeror
Dat wil je niet weten! :+

• ph4nt0m
Extreme!

btw rakker waarom ben je niet op msn? :P

[Voor 74% gewijzigd door ph4nt0m op 03-03-2006 22:08]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:00

Haan

dotnetter

Whahahaha hebben jullie het weer voorelkaar bij OoT :P
sorry hoor :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

• 4th
jammer cet dat er niemand meer kwam :(

van evion gehoord dat oot ook in de probleme kwam in 30-49 gedeelte

na 25 min al 3 scales.. :)

20 min later, dark anima staff en lvl82 :)

@sac, 8 tege 1 is ook beetje onmogelijk, als je der 1 killde ware der nog 7 over voor revenge te neme :(

gvd, hier iemand die al 3 maal dw als drop heeft gehad van wd... die heeft pas echt geluk, na uur en 15min 6 scales

eindresultaat na bijna 2u, 7 scales, 40% up en 1 dark anima staff dodge10 stats :(

[Voor 65% gewijzigd door 4th op 04-03-2006 03:53]

Ok clan Nightelfs staan op mijn KOS lijst wtf die gasten zijn echt klote
-1 Ze gaan met 8 man mijn spot overnemen :@
-2 Killen ze mijn beans
-3 Zeg ik er wat van vriendlijk
-4 dropt zo gast 10 k zeg die pak maar.( ik geweigerd)
-5 daagt die me uit 1vs 1 duel ik zeg nee killt die me :@ die gasten gaan echt te ver.
haat dat soort lui :(

• Rooster
Anoniem: 161022 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 02:45:
-2 Killen ze mijn beans
-5 daagt die me uit 1vs 1 duel ik zeg nee killt die me :@ die gasten gaan echt te ver.
Daar doe je op dat moment weinig aan idd, 8 man tegen 1: stoer man :/

• ph4nt0m
Anoniem: 161022 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 02:45:
-2 Killen ze mijn beans
hoea
das vervelend, maar als je stealh had dan had je van ze kunnen winnen :P want zodra je weer zichtbaar word kunnen ze je niet aanklikken of te wel niet aanvallen als je er dan 1 a 2 had gesloopt en superhard weggerend had en later terug was gekomen ^^

@Cet
tja ik was er nog voor 2 uur ff maar was inmiddels toch al 70 dus je had niks aan mij ^^

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:39
Hehe lvl 56

gister nog leuke party gehad met sacardus:)
@sacardus ging snel he:P

Vandaag even naar lvl 60 proberen
jammer ook dat er zoveel ksers zijn:|

En ik heb me trouwens bedacht,
Soldier ga ik niet verder mee, iedereen add Hawker4Ever (ik)

ks is best erg in deze rose gister ook weer een lvl 60 ofzo iederbeest dat ik pakeje hoppa hij ook
wat een lol is dat toch he low lvl plagen :r

ph4nt0m schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:29:
[...]

hoea
das vervelend, maar als je stealh had dan had je van ze kunnen winnen :P want zodra je weer zichtbaar word kunnen ze je niet aanklikken of te wel niet aanvallen als je er dan 1 a 2 had gesloopt en superhard weggerend had en later terug was gekomen ^^

@Cet
tja ik was er nog voor 2 uur ff maar was inmiddels toch al 70 dus je had niks aan mij ^^
Ik heb idd stealth maar dat heeft geen zin met die lui hun hadden 1 muse 2 dealers (1 bourg) en een paar hawkers :S schiet ik nie veel mee op.

@Syrenss Idd goeie party gehad en wat leuke bleus ;) Ben inmiddels weer beetje rijk.

• Niet online
:) cf is erg leuk. had gister idd paar problemen in cf. maar joh, die pak ik later wel terug als ik lvl 60+ ben.
Word een beetje schijtziek van kleinduimpje, is iedereen keer aan het schelden. Hier screen:

http://img212.imageshack.us/img212/7696/screen0338tf.jpg

heb er nog meer, maar ga nu weer veder op rose. :P
als ik hem tegen komt, en hij scheld jou moeder dit dat, daag ik hem uit voor pvp. en scheld hard terug. hou er niet van als mensen gaan schelden met ziektjes, wat me moeder idd heeft gehad.
:( :( :(

Anoniem: 115073

Ik kwam deze tegen in een oud topic.
En hoewel vast en zeker iedereen 'm al heeft gezien moet en zal ik 'm gewoon weer posten, want hij blijft geniaal :D
Een filmpje ECHT de moeite waard!

en toen was me gratis 4 dagen :S voorbij dacht dat het 7 was maja, sorry wozzie we waren net zo lekker bezi ik moet nog ff zien hoe ik ga betalen wat voor mij het beste is dus weet niet of ik vandaag nog online kom

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 16:25

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:59:
en toen was me gratis 4 dagen :S voorbij dacht dat het 7 was maja, sorry wozzie we waren net zo lekker bezi ik moet nog ff zien hoe ik ga betalen wat voor mij het beste is dus weet niet of ik vandaag nog online kom
600min geloof ik of 7 dagen das de trial :P.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

pfff payby cash duurt 4 tot 5 dagen geen zin in dus ga vandaag of morgne ff opzoek naar credit card

[Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 04-03-2006 15:15]

• Haan

Haan

dotnetter

Het is 7 dagen, of 35 uur trial (dat is wel iets meer dan 600 min ;) )
Ik ben intussen bijna klaar met het pimpen van m'n cart ^^
Ik zal nog niks verklappen, maar ik vind het best een leuk ding geworden, rekening houdend met mijn magere photoshop skills :P

@hieronder: kan niet

[Voor 6% gewijzigd door Haan op 04-03-2006 15:47]

• Niet online
ff vraagje

hoe kan ik twee clients tergelijk opstarte ?

• Niet online
Hehe toen was de nieuwe startpost af :P Bedankt Rakkerzero voor de lay-out. Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden en als er nog wat in moet wat er nog niet in staat, post of mail me...

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 135104 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:44:
Hehe toen was de nieuwe startpost af :P Bedankt Rakkerzero voor de lay-out. Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden en als er nog wat in moet wat er nog niet in staat, post of mail me...
WOOOOOW helemaal geweldig ik ben onder de indruk _/-\o_

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 18:23

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:41:
ff vraagje

hoe kan ik twee clients tergelijk opstarte ?
Met 2 pc´s :P Hehe zover ik weet kun je geen 2 clients op 1 pc draaien.

@EVO, wb in Rose. Ik ben 56 atm. als je opschiet kunnen we party' en :+ Khad weinig tijd de laatste tijd. Deze week ben ik weer vaker ingame hopelijk.

@Syren, je had me proberen toe te voegen zag ik in Rose maar op dat moment was ik afk. Ik probeer je wel toe te voegen als ik ingame ben.

Morgen misschien ook eens proberen die cart te pimpen met fotosoep 8)

Psychoot schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:59:
[...]

@EVO, wb in Rose. Ik ben 56 atm. als je opschiet kunnen we party' en :+ Khad weinig tijd de laatste tijd. Deze week ben ik weer vaker ingame hopelijk.
Ik ben nu lvl 40.
speelt sinergy nog? ik deed eingleijk altijd via zijn creditcard betalen maar denk dat hij gestopt is he. en heeft er nog imeand hier zo'n aardige dienst als hij altijd had _/-\o_

• William/Ax3
  • Laatst online: 10-05 16:25

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:07:
[...]

Ik ben nu lvl 40.
speelt sinergy nog? ik deed eingleijk altijd via zijn creditcard betalen maar denk dat hij gestopt is he. en heeft er nog imeand hier zo'n aardige dienst als hij altijd had _/-\o_
Btw mischien ook voor anderen maar als je gewoon is een paypal account aanmaak en daar zeg 50 eruo ofzo heen plompt kan je gewoon daarmee direct steeds betalen. Makkelijker kan het niet vind ik. Betaling geschied dan direct.
Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:26:
[...]

maar geld overschrijven naar paypal duurt 5 dagen
Bij mij 2 dagen xD.

[Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 04-03-2006 16:56]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

William/Ax3 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:21:
[...]

Btw mischien ook voor anderen maar als je gewoon is een paypal account aanmaak en daar zeg 50 eruo ofzo heen plompt kan je gewoon daarmee direct steeds betalen. Makkelijker kan het niet vind ik. Betaling geschied dan direct.

Woooow. Mooi beginpost ding geval :9

• ph4nt0m
Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:26:
[...]

voor mij ook 2 dagen :)

ik heb toch besltoen om wat geld om me payapl erbij te zetten stond nog maar 5 euro op :P dus ik ben pas later deze week weer online mensen, als jullie nu ook allemaal stoppen loop ik niet achter ;)

• Rooster
Startpost is erg mooi geworden, zowel de inhoud als de layout _/-\o_
@Yoshi1 je mail adres staat niet in je profiel zoals je daar zegt, er zijn nog een paar kleine dingetjes die niet helemaal kloppen. O.a. wat tags en was het OrderofTweakersf ipv Tweakerse (dat was iRose tijd ;)
iig zo zijn er nog wat kleine dingen die aangepast mogen worden :)

Verder goed werk jij en Rakkerzero :D

• Niet online
Dutch-Hane schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:39:
Startpost is erg mooi geworden, zowel de inhoud als de layout _/-\o_
@Yoshi1 je mail adres staat niet in je profiel zoals je daar zegt, er zijn nog een paar kleine dingetjes die niet helemaal kloppen. O.a. wat tags en was het OrderofTweakersf ipv Tweakerse (dat was iRose tijd ;)
iig zo zijn er nog wat kleine dingen die aangepast mogen worden :)

Verder goed werk jij en Rakkerzero :D
Tnx :), De dingen die je in je post vermeldde heb ik inmiddels veranderd. Als er nog iets geadd / veranderd moet worden, laat het me weten :)

Anoniem: 141799 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:59:
d8 al waar is die opeens heen hehe ging wel lekker ja

• Rooster
Anoniem: 135104 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:35:
Tnx :), De dingen die je in je post vermeldde heb ik inmiddels veranderd. Als er nog iets geadd / veranderd moet worden, laat het me weten :)
Inmiddels heb ik alle "fouten" die ik erin zag verbetert. Er kan dus nog meer op te merken zijn. Ik heb hem nu als .doc staan(ivm de grootte)..
ff kijken waar ik hem kan uploaden
edit:
doel opslaan als
Geen commentaar op de host hè? :+

Als iemand anders het niet eens is met een aanpassing, of ergens over twijftelt: Gooi het eruit !!
Ohja Yoshi1: gewoon met ctrl-f de regels opzoeken, moet wel lukken denk ik :)

[Voor 30% gewijzigd door Rooster op 04-03-2006 23:52. Reden: link]

Acties:
  • 0Henk 'm!

weet iemand wat ze hiermee bedoelen ik kan niet meer in me account :(

http://img205.imageshack.us/img205/6075/screen0482zb.jpg

Edit: Gefixt^^

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 05-03-2006 00:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 161022 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:05:
weet iemand wat ze hiermee bedoelen ik kan niet meer in me account :(

[afbeelding]
Dat je account nog niet geactiveerd is :? Heb je nog wel gametime? En hoort die extra 's' er wel achter? :+

[Voor 6% gewijzigd door its_Lochii op 05-03-2006 00:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4th
check je email, log in op site en gebruik code van mail om acc te activere...

Acties:
  • 0Henk 'm!

haha lol ik was 1 letter vergeten bij me account naam :S kan er alweer in :+ Schaam me dood 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

JAAAA OoTf heeft er weer een member bij ;) Ook al er nog niet helemaal zker van ben dat ik ga betalen voor naRose toch maar even de clan gejoind

http://img468.imageshack.us/img468/8412/naamloos0gt.jpg

[Voor 15% gewijzigd door Kaytjuh op 05-03-2006 02:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

lol kay weer hawker

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 143541

koop gewoon een walliecard in freerecordshop, lijkt me makkelijk zat :+

startpost ziet er erg mooi uit, vind het wel leuk dat jullie newbies zo leuk opvange ^^

[Voor 193% gewijzigd door Anoniem: 143541 op 05-03-2006 10:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Jah idd weer Hawker maar deze keer wel een Scout >:) en ben er nog niet zeker van of ik door ga duss :9

Edit: w00t ik kan niet meer inloggen (ik moet betalen) terwijl ik gister nog meer dan 600min had :| weet iemand misschien hoe dit komt :?

[Voor 26% gewijzigd door Kaytjuh op 05-03-2006 12:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Zo, heb gezegt dat ik kleinduimpje tegrazen ging nemen, ghehe.

http://img118.imageshack.us/img118/5495/screen0353au.jpg
of
http://img118.imageshack.us/my.php?image=screen0353au.jpg

@gekke, nog bedankt voor HET wapen. Hopelijk krijg ik nog veel lvl's tegemoet.

vandaaag zondag :) lvl 42 hawker, lvl 16 muse.
neem vandaag ff een dag rose vrij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4th
WhiteUltY schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:39:
[...]

Jah idd weer Hawker maar deze keer wel een Scout >:) en ben er nog niet zeker van of ik door ga duss :9

Edit: w00t ik kan niet meer inloggen (ik moet betalen) terwijl ik gister nog meer dan 600min had :| weet iemand misschien hoe dit komt :?
of je hebt je 35u op of je hebt week geleden geregistreerd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dutch-Hane schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:31:
[...]
Inmiddels heb ik alle "fouten" die ik erin zag verbetert. Er kan dus nog meer op te merken zijn. Ik heb hem nu als .doc staan(ivm de grootte)..
ff kijken waar ik hem kan uploaden
edit:
doel opslaan als
Geen commentaar op de host hè? :+

Als iemand anders het niet eens is met een aanpassing, of ergens over twijftelt: Gooi het eruit !!
Ohja Yoshi1: gewoon met ctrl-f de regels opzoeken, moet wel lukken denk ik :)
:) Hier hebben we wat aan. Stonden inderdaad een hoop slordighijtsvauten O-) in als ik dit zo terug zie ( 'dt', komma enzo B) ) Twijfel toch nog over dat talismans/talismannen :P

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 05-03-2006 13:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yosit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-12-2018
Talismani :P

Ik heb ook eRose (en iRose) gespeeld, had lvl 60 Hawker en lvl 45 dealer. Ik was wel dik verslaafd:P
Misschien kom ik eens kijken bij NARose, dan word ik Muse

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 136772

Koudijs / Ceteus, heb jij die +10att Samyia vest nog? Ik wil hem graag van je kopen ^^
Tegen mooi prijsje wellicht? O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Jow, de rede dat ik nu nie online ben op NArose is dat ik gister heb betaald via pay by cash en dan banktransfer maar moet nu wachten op gestorte gametijd omdat ik nu nog maar iets van een half uur heb... dus ik hoop jullie zo snel mogelijk weer ingame te zien :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4th
Anoniem: 167538 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:16:
Jow, de rede dat ik nu nie online ben op NArose is dat ik gister heb betaald via pay by cash en dan banktransfer maar moet nu wachten op gestorte gametijd omdat ik nu nog maar iets van een half uur heb... dus ik hoop jullie zo snel mogelijk weer ingame te zien :*)
ehm, je kan geen game time kope voodat je trialtijd over is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

lol ik kon dat wel wat is dat voor onzin dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 167538 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:23:
lol ik kon dat wel wat is dat voor onzin dan?
Toen ik nog 1000 minuten ofzo over had kon ik het ook niet, maar gisteren had ik nog 350 ofzo over en toen kon het wel 8)7 Ik werd trouwens een beetje gek van soldier (heb al iets van 3x soldier gelvled dus wordt saai) en ben dus dealer gestart, aangezien ik vond dat OoT wel andere classes dan soldier/hawker kon gebruiken :+
Ben lvl 20 atm, ingame heet ik nu Lochii (met dubbel i ;) )
Account is gisteren bijgewerkt, dus kan er weer een maandje tegenaan :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:11:Je begint op een 'newbie-eiland', door met de fairy te praten kan je teleporten naar de grote-wereld genaamd: Polis.
Je bent nog bezig met het aanpassen neem ik aan O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
egamernl schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Toen ik nog 1000 minuten ofzo over had kon ik het ook niet, maar gisteren had ik nog 350 ofzo over en toen kon het wel 8)7 Ik werd trouwens een beetje gek van soldier (heb al iets van 3x soldier gelvled dus wordt saai) en ben dus dealer gestart, aangezien ik vond dat OoT wel andere classes dan soldier/hawker kon gebruiken :+
Ben lvl 20 atm, ingame heet ik nu Lochii (met dubbel i ;) )
Account is gisteren bijgewerkt, dus kan er weer een maandje tegenaan :o
;) ik lvl met hem mee, ben een muse begonnen. die kan OoTf goed gekruiken.En hawker werd me ook iets tesaai, ben er nog wel active op. maar meer op me muse :) ingame naam: HewLeT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:15
Anoniem: 136772 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:41:
Koudijs / Ceteus, heb jij die +10att Samyia vest nog? Ik wil hem graag van je kopen ^^
Tegen mooi prijsje wellicht? O-)
Lol.... helaas. Toen ik vanmiddag weer wilde beginnen was ie al verkocht in m'n shoppie.

Sry m8 :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 136772

Hehehe helaas... :/
Thnx anyway :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dutch-Hane schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:31:
[...]
Je bent nog bezig met het aanpassen neem ik aan O-)
Ik begreep niet helemaal waarom je junon had doorgestreept daarom had ik er alleen Polis neergezet. Mja, hoe precies wil je het hebben :P

Edit: Na even goed gelezen te hebben begrijp ik 't :P

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 05-03-2006 19:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

hej, wat is een wallie kaart eigenlijk? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 153710

Zooo, net even op mijn vrije zondag middag Rose geinstallerd + geupdate(damn wat duurt dat lang op een telefoonlijn).

Ben heel even ingame geweest en met Ax3 gesproken. Cool dat OoT weer is opgericht ik wil hem wel joinen als ik weer terug ben in Nederland ;).

Nu ga ik van mijn vrije middag genieten aan het strand. Ik zal volgende week is een paar foto's van hier posten :P

Mzzls Doomi via logmein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 167538 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:28:
hej, wat is een wallie kaart eigenlijk? 8)7
Een tegoedkaart die je bij de Free Record Shop kan halen.

Ik heb zelf hier nog 25 euro aan wallie liggen voorals eRose weer online komt :)
kan ik gelijk weer 2 maanden spelen :P

[Voor 23% gewijzigd door Zeror op 05-03-2006 19:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

lolz als erose terug komt idd :( vandaag ff 6 lvl's gedaan ging wel lekker
en sol bevalt tot nu toe goed altijd hawker geweest nu eens wat anders

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Zeg, weet iemand toevallig precies welk beest er legend patars dropt? Ik wil die namelijk gaan hunten, maar ik moet wel ff precies weten waar :P
Het is in ieder geval in goblin cave, maar of het nou b2 is of b3 weet ik niet..

Acties:
  • 0Henk 'm!

Eindelijk ik had me 30 ldf compleet en wat craft Sensational? Een dikke DODGE 24!!!
Screenie :D Thnx sensational!!

http://img402.imageshack.us/img402/8357/screen0548tq.jpg

http://img128.imageshack.us/img128/8348/ldw1jt.jpg

• 4th
en sens nog een keer bedankt voor me dr20 wdw :)

hier ff paar amerikane die lache om de naam lot, Tweakers are ppl that take meth, en zo zit holland weer aan de drugs

[Voor 56% gewijzigd door 4th op 06-03-2006 01:05]

• Niet online
aa, niks van aan trekken. Welke clan zaten hun dan ?? GEEN ?

Anoniem: 123576

Psychoot schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:59:
[...]

Met 2 pc´s :P Hehe zover ik weet kun je geen 2 clients op 1 pc draaien.
kan wel hoor... is wat geklooi maar met een XP machine met meerdere acounts kan je de client eerst gewoon op starten en daar een 2de met run as.. maar werkt zo brak dat 2 pc's beter is ^^

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:15
En wie denk je dat gisteravond een Golden Golden Staff kapot refined naar 4 |:( |:(
(niet lachen Dennis)

Maargoed dat andere clanm88 ook geluk hadden met drops en dat ik een nieuwe Golden Staff kon kopen (die ik uiteraard ook meteen maar naar 4 heb gerefined 8)7 )

• Local Host
  • Laatst online: 02-06 12:39

Local Host

Het forum is om te leren.

Nou das iig geluk hebben, zelf ga ik nooit verder dan 3 tenzij ik een goed spare wapen heb.

Ik heb iig nog wat spul voor je jan ( als ik het niet verkoop ) ;en gister meteen ff een lvl 65 pakkie gekocht.

Sporty's beginnen ook wat betaalbaarder te worden btw, maar me eigen zeepkist rijdt nog goed ^^
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee