[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koudijs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:14:
En wie denk je dat gisteravond een Golden Golden Staff kapot refined naar 4 |:( |:(
(niet lachen Dennis)

Maargoed dat andere clanm88 ook geluk hadden met drops en dat ik een nieuwe Golden Staff kon kopen (die ik uiteraard ook meteen maar naar 4 heb gerefined 8)7 )
lol lekker handig cet :P
Voor mij word het weer weinig spelen tot volgend weekend hoor, werk werk werk werk werk
En savonds ook niet al te veel tijd. Dus mede lotjes niet te veel spelen wil niet acht er gaan lopen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

Local Host

Het forum is om te leren.

wees maar niet bang :P
je ligt altijd nog 9 lvl's voor op mij en dat lukt me echt niet tot het weekend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:55:
[...]

Voor mij word het weer weinig spelen tot volgend weekend hoor, werk werk werk werk werk
En savonds ook niet al te veel tijd. Dus mede lotjes niet te veel spelen wil niet acht er gaan lopen ^^
Lol 8) Ik mag hopen dat ik eind van de week lvl 70 haal, en Local al helemaal ;)

Je hoeft je dus echt geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koudijs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:04:
[...]

Lol 8) Ik mag hopen dat ik eind van de week lvl 70 haal, en Local al helemaal ;)

stel jankballen :P Heb er nog 12 te overbruggen dan :P ben er voor de verandering vanavond ook nog wel een paar uur. Kunnen we niet ff een berg golden staffs opbouwen. Heeft de clan het meteen voor elkaar, en kan de rest voor tonnen verkocht worden :P

@local. Ben je al over op de grand deat spear? Zodat ik die saint kan lenen? :P

Gister van een doonga leader een demon redfield suit als drop, klote app erop maargoed. Was ik wel weer even blij. Ook al is da ding geen zak waard :P

Valt me trouwens op dat in narose echt veel mensen zijn die met bar slechte eq en wapens zitten te hakken daar. Ik zit soms in een party waar ik net zoveel damage doe als 2 mensen bij elkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:55:
[...]

wil hier ook nog weekje cf doen dus max 89 op vrijdag ofzo :P
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:19:
[...]

stel jankballen :P Heb er nog 12 te overbruggen dan :P

Valt me trouwens op dat in narose echt veel mensen zijn die met bar slechte eq en wapens zitten te hakken daar. Ik zit soms in een party waar ik net zoveel damage doe als 2 mensen bij elkaar :(
12? maak daar maar paar meer van ;)

over de eq en dmg, dat zijn de laagste spelers van narose publiek, de enigste reden waarom wij ze zo snel voorbij gaan, ze wete nog niet wat ze doen.. repair hammers etc..

[ Voor 43% gewijzigd door 4th op 06-03-2006 12:28 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

stel jankballen :P Heb er nog 12 te overbruggen dan :P ben er voor de verandering vanavond ook nog wel een paar uur. Kunnen we niet ff een berg golden staffs opbouwen. Heeft de clan het meteen voor elkaar, en kan de rest voor tonnen verkocht worden :P

Gister van een doonga leader een demon redfield suit als drop, klote app erop maargoed. Was ik wel weer even blij. Ook al is da ding geen zak waard :P

Heb al 2 redfields voor meer al 600K per stuk verkocht hoor
Koudijs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:04:
[...]

mooi zo, hopen dat ph4tn0m ook een beetje rustig doet :P

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:46

Haan

dotnetter

Ik ben intussen weer even bezig om de schade van een dikke week niet levellen in te halen :P
Lvl 73 nu, vandaag wordt ik in ieder geval 74 en als de party erg lekker gaat misschien wel 75 (eindelijk m'n prescious legend crescents (6) +10 ap gebruiken :9~ )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

[...]

(
Die grand kon ik verkopen voor een mooi prijsje zeg maar ;)

Ik zal eens kijken of ik nog een ander wapen vind anders verkoop ik die spear 5 die je nu van me hebt voor een ander wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Local Host schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Die grand kon ik verkopen voor een mooi prijsje zeg maar ;)

Ik zal eens kijken of ik nog een ander wapen vind anders verkoop ik die spear 5 die je nu van me hebt voor een ander wapen ;)
wil niet veel zeggen maar wie heeft mijn grand death spear? was jij dat niet local?

edit:

[rml]4th in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 19"[/rml]
--------------------------------------------------------------------------------
local heeft op het moment de gds van mij, er dropte een grand voor mij van warrior, die nadat ik deze had gekocht voor 100k naar (4) probere te hale maar ging stuk. dus deed deze grand niet hoger dan (3).

local, als jij van 60-65 de saint gebruikt en op65 mijn grand kan je de saint doorpasse naar blue (met goedkeuring van fly ofc ) dan kan hij ook weer ff snel bijkome

dus hoeveel geld krijg ik? :P (ales bove de 600k mag je houde ;))

[ Voor 45% gewijzigd door 4th op 06-03-2006 13:48 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

4th schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:32:
[...]

wil niet veel zeggen maar wie heeft mijn grand death spear? was jij dat niet local?
Nope ik weet 100% zeker dat ik deze zelf had gekocht :)

Of ik moet me echt sterk vergissen

EDIT :

Die spear die ik verkocht had was een 5 :) ( en zover refine ik nooit ) Toch raar eigenlijk, Tom mocht het echt jou spear zijn dan vergoed ik hem meteen aan je, want dat zou ik erg lullig vinden namelijk. Dus dan zeg maar wat je van me krijgt :+

[ Voor 31% gewijzigd door Local Host op 06-03-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 16:11
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:27:
[...]

Heb al 2 redfields voor meer al 600K per stuk verkocht hoor

[...]

mooi zo, hopen dat ph4tn0m ook een beetje rustig doet :P
euhm nou ben bijna lvl 73 :P kan niks beloven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:32:
[...]

edit:

[rml]4th in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 19"[/rml]
--------------------------------------------------------------------------------
local heeft op het moment de gds van mij, er dropte een grand voor mij van warrior, die nadat ik deze had gekocht voor 100k naar (4) probere te hale maar ging stuk. dus deed deze grand niet hoger dan (3).

local, als jij van 60-65 de saint gebruikt en op65 mijn grand kan je de saint doorpasse naar blue (met goedkeuring van fly ofc ) dan kan hij ook weer ff snel bijkome

dus hoeveel geld krijg ik? :P (ales bove de 600k mag je houde ;))
hihi :P

Hey ik mocht die spear ook lenen ghehe. Nounou wat bullebak die Dennis. :+

Maar ik kijk wel even dan. Heb hier nog wel een Grand death spear. niet refined. moet ik dus nog doen. maar heb niks achter de hand en moet eerst 65 worden uiteraard. Kan die saint death spear maar niet gedropped krijgen :( Dus dat schiet niet op.

Moet ik het maar even rooien op deze manier met me(edit: dennis zijn) ironspear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Local Host schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:37:
[...]

Nope ik weet 100% zeker dat ik deze zelf had gekocht :)

Of ik moet me echt sterk vergissen

EDIT :

Die spear die ik verkocht had was een 5 :) ( en zover refine ik nooit ) Toch raar eigenlijk, Tom mocht het echt jou spear zijn dan vergoed ik hem meteen aan je, want dat zou ik erg lullig vinden namelijk. Dus dan zeg maar wat je van me krijgt :+
geld bespreke we ingame nog wel keertje, maareh, jij had ook dodge26 lion bs van me.. die hopelijk ook nog niet verkocht he? Daar vroeg je toen eerst naar en had je toen meteen die gds meegegeven dat was bij de ingang van fow in anima lake... jaja, heb goed geheuge :P

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 06-03-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Lion BS is idd van jou die krijg je meteen terug als ik 66 ben , heb met buffeloo al ^^

Hmm ik vind het echt super lullig van die spear, maar dat was echt een 5 weet ik zeker....

nouja toch maar eens met een blad gaan werken van dat uitlenen enzo, om dit soort dingen te voorkomen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja mij zien jullie niet meer terug op rose, de kogel is door de kerk.
Veel te veel gedonder, het hackjen in het begin is goed terug te vinden in de markt en de prijzen.
Dit is gewoon geen rose, als deze rose zo doorgaat legt ie vroeger of later ook het loodje.
Voor deze onzin ga ik niet betalen, en aangezien andere niet voor mij betalen kan ik slechts bidden tot ersose mogelijk terug komt, maar dat gebeurt niet want narose is wel blij dat iedereen zo makkelijk over ging en op narose ging spelen (ik heb het zelf uit iemand van de top aldaar mogen vernemen) dus helaas pindakaas voor de kleine hoop die we hadden :/
Dus maar wachten totdat narose financieel onaantrekkelijk wordt en er een andere rose komt, of ragnarok 2, maar nooit meer narose voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:49:
Veel te veel gedonder, het hackjen in het begin is goed terug te vinden in de markt en de prijzen.
Dit is gewoon geen rose, als deze rose zo doorgaat legt ie vroeger of later ook het loodje.
Voor deze onzin ga ik niet betalen, en aangezien andere niet voor mij betalen kan ik slechts bidden tot ersose mogelijk terug komt, maar dat gebeurt niet want narose is wel blij dat iedereen zo makkelijk over ging en op narose ging spelen (ik heb het zelf uit iemand van de top aldaar mogen vernemen) dus helaas pindakaas voor de kleine hoop die we hadden :/
Dus maar wachten totdat narose financieel onaantrekkelijk wordt en er een andere rose komt, of ragnarok 2, maar nooit meer narose voor mij.
jammer :(
hoop dat je nog eens je gedachten verandert, of in RO2 terug mag zien. (ooit)

Ga er van uit dat je die 200K van spear sie ik voor je verkocht had niet meer nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
...

Voor deze onzin ga ik niet betalen, en aangezien andere niet voor mij betalen kan ik slechts bidden tot ersose mogelijk terug komt

...
Ik stel een inzamel actie voor "HELP IRUJA WEER ONLINE"

Wie begint er met bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koudijs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:21:
[...]

Ik stel een inzamel actie voor "HELP IRUJA WEER ONLINE"

Wie begint er met bieden :)
Wat bied jij? Een schaap? :*)

ff serieus: Jammer Iruja... Als het niet leuk is dan houdt het echt op. misschien tot later in een anjder rose leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-08 12:36
Kan ik eerdaags met mijn nieuwe char (dealer ign Lochii) geinvite worden in OoT(f) ? Mijn soldier mag eruit; maar daar moet iig tot gewacht worden tot EVO weer online kan..

Trouwens EviOn, nog niet van gedachte veranderd? :+

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hehe een bekende van ons kon even niet meer wachten met z'n gepimpte cart showen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:41:
Kan ik eerdaags met mijn nieuwe char (dealer ign Lochii) geinvite worden in OoT(f) ? Mijn soldier mag eruit; maar daar moet iig tot gewacht worden tot EVO weer online kan..

van mijn mag sacardus je ook wel inviten hoor met je nieuwe char hoef je niet perse op mijn te wacthen. misschien dat ik straks nog wel iets van je wil lenen van je soldier :P;)

en iruja ook al heb ik nooit echt met je gepartied omdat je altijd te snel was toch ben je toch wel een vorobeeld voor veel gotters geweest in Erose en zulen je ckers missen in narose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-08 18:19

William/Ax3

We are Starstuff

Zeer jammer Iruja kep het altijd perfect naar me zin gehad met je :D. Hoop je inderdaad of in een andere rose of in RO2 weer tegen te komen ^^. Dat van die economie klopt hellemaal vooral laage eq is gewoonweg ontzettend duur. Niet te spreken over alle staffs pfoeee zeg. Na 75 valt het enigsinds nog beetje mee als je paar leuke drops gehad heb en beetje geld terug pakt zeg maar. Kep zowiezo ook mijn twijfels over het aantal zullie wat in omloop is hier niet normaal gewoon.

Ja kep eindelijk wdw alleen helaas dr 14 :/ net nadat sen voor zichzelf gewoon 27dr had.. Mischien dat er iemand intresse heeft te ruilen tegen 30 scales ofzo zodat ik er nog maar 20 erbij hoeft te hunten. Zo niet dan denk ik dat ik het bij die laat. Ben na +-40uur wd ff hellemaal zat. Cf kan ik niet doen is geen tijd voor mij. Na de craft wel ineens 2 golden golden staffs gevonden xD. Desnoods koop ik ooit wel een betere wdw.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
van mijn mag sacardus je ook wel inviten hoor met je nieuwe char hoef je niet perse op mijn te wacthen. misschien dat ik straks nog wel iets van je wil lenen van je soldier :P;)
Jammergenoeg heb ik bijna alles van mijn soldier zowat al verkocht, sorry :| Zoveel goed spul was het trouwens niet hoor, zowat allemaal unrefined, en stats alleen maar crit :P Heb nog wel blauwe iron armor, maar dat lvl ben je al voorbij, en die zijn ook van EviOn. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Haan schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:51:
Hehe een bekende van ons kon even niet meer wachten met z'n gepimpte cart showen :P
JAAAH oeps, heb beetje zitten kloten nu kan iedereen hem dus al zien damn hier baal ik van zeg. Hopelijk gaan niemand me na doen :+

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NARose net even gedownload en ik wil een muse(later mage) maken. Maar je hebt voor een muse staffs en wands. Wat hebben beide voor voor- en nadelen?

Ik ben helemaal geen Rose noob hoor, ben alles geweest behalve muse :P

En welke spells zijn must have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:09:
Ik heb NARose net even gedownload en ik wil een muse(later mage) maken. Maar je hebt voor een muse staffs en wands. Wat hebben beide voor voor- en nadelen?

Ik ben helemaal geen Rose noob hoor, ben alles geweest behalve muse :P

En welke spells zijn must have?
Iruja heeft een goede guide geschreven voor muses (wel iets verouderd zie ik):

[rml]Iruja in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 12"[/rml]

Om te beginnen zou ik kiezen voor ice bolt, mana bolt, fire ring, permafrost, staff mastery en healing natuurlijk. Persoonlijk vind ik een staf gebruiken het fijnst.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:41:

Ik kan je inviten ben deputy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Ik treur nog steeds om mijn eRose account ;(

[ Voor 100% gewijzigd door Wiepa op 06-03-2006 19:31 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Xouxic schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:31:
Ik treur nog steeds om mijn eRose account ;(
Ik denk niet dat ze ooit terug zullen komen.. Maarja dat is mijn gedachte erover natuurlijk..
Ik houd het zolang maar gewoon op naRose. ALS eRose terug komt, ligt het aan andere mensen of ik ook weer ga spelen, want ik ga immers niet spelen als iedereen bij naRose blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

egamernl schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:33:
[...]

Ik denk niet dat ze ooit terug zullen komen.. Maarja dat is mijn gedachte erover natuurlijk..
Ik houd het zolang maar gewoon op naRose. ALS eRose terug komt, ligt het aan andere mensen of ik ook weer ga spelen, want ik ga immers niet spelen als iedereen bij naRose blijft :+
Het grootste probleem is bij mij dat ik pas 13 ben en geen geld heb om te betalen voor naRose ;(

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
En eRose dan, daar heb je toch ook voor betaald :)
Op de site staat dat het 13 dollar per maand kost, das uit m'n hoofd minder dan die 8 pond
even nagekeken:
£7,99 is €11.66
$12,99 is €10.81
Verschil van dus €0,85 :*)
*meer maanden/automatische incasso is nog voordeliger

[ Voor 36% gewijzigd door Rooster op 06-03-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Voila hier is mijn gepimpte cart :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2c67b378e6da649c5f977d794bca8019/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
:D

Ferrari rood
Henk logo
17" lichtmetaal
vernieuwde neus
edit:
hoe kan ik die enorme blaaspijpen vergeten 8)7

Kippetje for victory :7

Wow Ph4nt0m ziet er goed uit! maar die komt van Rakkerzero af toch?
Ik had niet anders verwacht bij hem, talentje :9
Haan schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:40:
Even voor de duidelijkheid: de cart van Ph4nt0m is gemaakt door Rakkerzero. Ik ben alleen nergens de beloofde credits tegengekomen :P
:>

[ Voor 103% gewijzigd door Rooster op 06-03-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
nou hier is mijn gepimpte cart:

Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/9558/ph4nt0mcart7ri.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy, mooie auto's :P , Dodged ik heb een soldier... :D daar ga ik nu op veder, jammer dat ik helemaal WEER opnieuw moet. maarja kleine moeite :D
Uhmz, EviOn mag de clan it, mag ik er dan in met me soldier?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar de fuck heb je dat mee gemaakt
_/-\o_

Ik heb meteen geen moed meer om er zelf nog 1 te maken :(
---------EDIT
Toch een poging gedaan..
Preview:
Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/791/final6xz.jpg
Morgen edit ik hem nog een beetje en dan stuur ik hem in!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
VET!! die banden sweet ... alhoewel de blingbling velgjes van haan ook wel iets hebben. Maar de paintjob van ph4nt0m is weer mooier :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Even voor de duidelijkheid: de cart van Ph4nt0m is gemaakt door Rakkerzero. Ik ben alleen nergens de beloofde credits tegengekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
dat was de bedoeling NA event mocht iemand me verraden :P via forum op naRose ofzo ^^

mja bij deze alle credits naar Rakkerzero :D
en ik hoop dat ik win dankzij JOU! en ben zeer blij met t mooie cartje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik stop er mee voorlopig
ik gaa wachten op erose mocht het ooit terug kome
dus tot dan

doeg

groeten spoekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:04
verveling:

Afbeeldingslocatie: http://holodeck.nl/roseon/shockers.jpg

Ik heb geen roseNA account dus als iemand mee wil doen met mijn autotje .. let me know ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 07-03-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no problems here

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:13:
eyz voor de gene die nog wakker zijn hoe werkt dat in godsnaam bij narose en paypal ik kom telkens uit bij het venster dat je een credit cart moet kiezen en de bijbehorende gegevens ervan bij zetten :S ik wil gewoon dat geld gebruik dat ik op paypal heb gezet niet via credit cart, iemand een idee?
hey eev :P

je moet t gewoon via de site doen van naRose doen. zo heb ik t gedaan en t was zo simpel als wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:35:
[...]

hey eev :P

je moet t gewoon via de site doen van naRose doen. zo heb ik t gedaan en t was zo simpel als wat :P
doe ik en die stuurt me door naar dit:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:41:
[...]

doe ik en die stuurt me door naar dit:

[afbeelding]
log in bij rose, daarna make payment
klik eerst bij payment op paypal non recurring op make payment, daarna op volgende pagina hoeveel maanden selecteren en je gaat naar scherm

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 07-03-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooow de none recurring versie :P thanx 4th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

na een anderhalf uur in cf te hakke zijn we met ze 3en 3 scales en 3 dark anima's rijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

En na 2 uur, nog steeds 3 scales -_-

Net voor 4 uur in ieder geval nog lvl 75 gehaald :) Ook meteen nog even een leuke redfield suit uit shop gehaald, dus pakje helemaal compleet ook nu :) Kan de rest mooi shop in, hopelijk stoppen die eikels met iedereen laten dc-en, want dat is zwaar irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
4th schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 03:25:
na een anderhalf uur in cf te hakke zijn we met ze 3en 3 scales en 3 dark anima's rijker :D
3 Dark Anima... OMG... Wel bewaren hè, die dingen zijn niet te betalen :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koudijs schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 07:27:
[...]

3 Dark Anima... OMG... Wel bewaren hè, die dingen zijn niet te betalen :9~ :9~
Daar worden zomige clanny's weer heel blij van :)
Shockers schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:04:
verveling:

[afbeelding]

Ik heb geen roseNA account dus als iemand mee wil doen met mijn autotje .. let me know ;)
ik wil wel je cart posten en je prijzen binnnen halen voor je :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slecht nieuws:

Thank you for your inquiry.

Unfortunately we do not modify a clan name once a clan had been created. Please be more careful in the future. If you have any other questions, please feel free to contact us at anytime.

Thank you.

ROSE NA GM Team
Gravity Interactive Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30
Das echt slecht van ze, :/
Wat je nu kan doen is of gewoon verdergaan met een foute naam of een nieuwe clan aanmaken, maar dat kost waarschijnlijk een kapitaal is (nog) niet te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:51:
Das echt slecht van ze, :/
Wat je nu kan doen is of gewoon verdergaan met een foute naam of een nieuwe clan aanmaken, maar dat kost waarschijnlijk een kapitaal is (nog) niet te doen.
idd dus voorlopig zijn we ff OrderOfTweakers Fantastisch kan ff niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:58:
[...]

idd dus voorlopig zijn we ff OrderOfTweakers Fantastisch kan ff niet anders
Ik leen jullie wel een Mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 05-08 14:17

dommerick

is domm

Toch wel grappig, dat het al vaker is gebeurd en toch nog een keer gebeurd :9

Doet me elke keer toch wel weer even lachen, Btw nice cars :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:04:
verveling:

[afbeelding]

Wil ik wel :O!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
laat Fly em gebruiken jij had al een concept :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:50:
dat was de bedoeling NA event mocht iemand me verraden :P via forum op naRose ofzo ^^

mja bij deze alle credits naar Rakkerzero :D
en ik hoop dat ik win dankzij JOU! en ben zeer blij met t mooie cartje :P
Geen dank he. Het was een plezier om het doen :P

Wat was nu die site voor die pimped carts?

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 07-03-2006 11:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:04
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:17:

ik wil wel je cart posten en je prijzen binnnen halen voor je :P
ok, heb je adres op msn toegevoegd van je "myreact".
prijzen zijn dan voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:36:
slecht nieuws:

Thank you for your inquiry.

Unfortunately we do not modify a clan name once a clan had been created. Please be more careful in the future. If you have any other questions, please feel free to contact us at anytime.

Thank you.

ROSE NA GM Team
Gravity Interactive Inc.
ik snap niet waarom ze hier zo moeilijk over doen, kijk als je na een tijdje aankomt met ik wil een heel andere clannaam snap ik dat ze dat niet doen. Maar een (lag)foutje moeten ze toch wel kunnen herstellen. Ik vind dit dus een beetje laconiek van hun.

we mogen van fly 1mil lenen zie ik net tussen de berichten staan. Ik vind 't prima als iedereen zich erin kan vinden. Ik kan met een weekje al wel weer 300k daarvan aflossen.

[ Voor 12% gewijzigd door Sicko op 07-03-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds nie verder spelen omdat pay by cash egt slome is deze dagen want ik heb al betaald maar heb nog steeds geen email gekregen Dat ik heb betaald dus nu kan ik nog nie verder spelen, wat ik wel hoopte te doen want ik wil lvlen en eindelijk voor de eerste keer in Rose een 2e job krijgen. ik hoop dat ik vanavond kan spelen anders word het maar wachten wachten en nog eens wachten oftewel ik heb veel geduld nodig :9

Ik hoop jullie weer snel ingame te zien _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:07:
[...]

ik snap niet waarom ze hier zo moeilijk over doen, kijk als je na een tijdje aankomt met ik wil een heel andere clannaam snap ik dat ze dat niet doen. Maar een (lag)foutje moeten ze toch wel kunnen herstellen. Ik vind dit dus een beetje laconiek van hun.

we mogen van fly 1mil lenen zie ik net tussen de berichten staan. Ik vind 't prima als iedereen zich erin kan vinden. Ik kan met een weekje al wel weer 300k daarvan aflossen.
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld man, ik heb moeite gespaard om aan de 150 te komen en toen kwam ik erachter dat de saint iron spear in deze game al 300k is :S ik kom zo echt nergens met me geld.

en @ fly als het echt geen probleem is nemen we dt namens de clan aan natuurlijk, ik heb je toegevoegd ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:38:
[...]

Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld man, ik heb moeite gespaard om aan de 150 te komen en toen kwam ik erachter dat de saint iron spear in deze game al 300k is :S ik kom zo echt nergens met me geld.

en @ fly als het echt geen probleem is nemen we dt namens de clan aan natuurlijk, ik heb je toegevoegd ingame
lol :D in het begin paar honderd limpid skin verkocht voor 400z per stuk, en van dat geld beetje rondgeneusd in shops, heb toen wat goeie armors/wapens goedkoop ingekocht in shopjes in zant en weer lekker duur verkocht. En zo door blijven gaan, niet alleen kopen wat je zelf kunt gebruiken maar ook dingen kopen die je weer goed kan verkopen. En heb toen ook flink wat keren queen bibi's afgeslacht in elverloon desert, er stond een hoog lvl 80+ muse en een laag level hawker die moesten eigenlijk alleen die hornets hebben, en ik mocht de queens killen en die droppen 80% talismannen en bindrunes. Ik had er op een gegeven moment stuk of 18 van elk, en die verkochten goed voor 15-20k per stuk

Ik heb op dit moment ong 700k aan goederen en 160k aan zulies op zak. Alleen de spullen verkopen duurt af en toe nogal lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:42:
[...]

ok, heb je adres op msn toegevoegd van je "myreact".
prijzen zijn dan voor jou.
Vlieg geeft 2003 server een schop... waar is die stomme rule dat mensen niet mogen msnen (effe uit gooien)
Kom zo wel effe online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Geen dank he. Het was een plezier om het doen :P

Wat was nu die site voor die pimped carts?
alstublieft :)

http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=12678&posts=11

Edit:

ff een vraag :)
heeft iemand nog een persoon van hoog lvl in de wachtlijst staan voor lot?
dus lvl 65+ en hoger
want anders heb ik wel iemand die in BoT heeft gezeten in eRose (bij mij en sacardus)
ik wil graag weten of dat een probleem is aangezien ik niet weet of t dus zo is dat je een forummer moet zijn. aangezien lyn ook niet een echte forummer is :)

[ Voor 38% gewijzigd door ph4nt0m op 07-03-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cm_sicko schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:43:
[...]

lol :D in het begin paar honderd limpid skin verkocht voor 400z per stuk, en van dat geld beetje rondgeneusd in shops, heb toen wat goeie armors/wapens goedkoop ingekocht in shopjes in zant en weer lekker duur verkocht. En zo door blijven gaan, niet alleen kopen wat je zelf kunt gebruiken maar ook dingen kopen die je weer goed kan verkopen. En heb toen ook flink wat keren queen bibi's afgeslacht in elverloon desert, er stond een hoog lvl 80+ muse en een laag level hawker die moesten eigenlijk alleen die hornets hebben, en ik mocht de queens killen en die droppen 80% talismannen en bindrunes. Ik had er op een gegeven moment stuk of 18 van elk, en die verkochten goed voor 15-20k per stuk

Ik heb op dit moment ong 700k aan goederen en 160k aan zulies op zak. Alleen de spullen verkopen duurt af en toe nogal lang.
Precies wat die zegt dat doe ik dus ook af en toe in zant kijken naar noob shops die totaal geen verstand hebben wat goed is en wat NPC prul is zo ben ik namelijk aan een grand lvl 35 gloves gekomen atk speed 3 crit 3 ap 10 dodge 12 voor maar 25 k :P, en zo zie je welleens mensen die spullen ongeindentificeerd spul verkopen voor auto prijs die koop ik dan en kijk of er ap op zit. Tijdje terug had ik dat: saint ranger chest auto prijs 12k stond 8 ap op 150k doorverkopen ^^ zo zat ik snel op 1,6 mil nu heb ik nog 1,3 mil had me saint twins willen refinen naar (4) failde :( maargoed heb alweer nieuwe :P ik kan cker ook geld uitlenen aan clan ( nieuwe) lvl 58 nu bijna 59 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:45:
[...]

alstublieft :)

http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=12678&posts=11

Edit:

ff een vraag :)
heeft iemand nog een persoon van hoog lvl in de wachtlijst staan voor lot?
dus lvl 65+ en hoger
want anders heb ik wel iemand die in BoT heeft gezeten in eRose (bij mij en sacardus)
ik wil graag weten of dat een probleem is aangezien ik niet weet of t dus zo is dat je een forummer moet zijn. aangezien lyn ook niet een echte forummer is :)
persoonlijk neit zon probleem mee. Lyn (dja dat is me zus :P) heb ik idd gewoon gevraagd aan sensational en de rest of ze erbij kon komen. Kwam ook door dat we simpelweg geen 15 tweakers nog hadden. Nu is ze toch een beetje ingeburgerd lijkt me.
Ik weet dat sensational(got=FacQ) daar niet zo aan hekelt. belangrijkste is dat het gezellig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch maar weer begonnen aan Rose, eRose zal toch wel niet meer komen.
Add me ingame: Kraakhoofd (muse)
Ik zoek nu alleen iemand die misschien voor me met een CC wil betalen, dan maak ik het over met inetbankieren. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het enige wat LoT nu nodig heeft is eigenlijk een bourg. wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Dit is die van mij:
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6017/afbeelding46ga.jpg

Nu ik naar al die andere carts kijk, zie ik dat ik weinig kans maak :P

[ Voor 16% gewijzigd door Kaytjuh op 07-03-2006 16:24 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteUltY schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:16:
Dit is die van mij:
[afbeelding]

Nu ik naar al die andere carts kijk, zie ik dat ik weinig kans maak :P
[oudewijzemanmode] Mee doen is belangrijker als winnen [/oudewijzemanmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallotjes, heb een muse :P evo18 ik voeg je toe in de game, kan je me ff toevoegen in de clan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-08 18:19

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:58:
Ik ben toch maar weer begonnen aan Rose, eRose zal toch wel niet meer komen.
Add me ingame: Kraakhoofd (muse)
Ik zoek nu alleen iemand die misschien voor me met een CC wil betalen, dan maak ik het over met inetbankieren. :)
Maak gewoon een paypal account aan en stort daar je geld op met internetbankieren. Hoef je niet meer steeds iedere maand iemand met een cc te zoeken. Heb ik al paar keer eerder gezegd btw ^^.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Maak gewoon een paypal account aan en stort daar je geld op met internetbankieren. Hoef je niet meer steeds iedere maand iemand met een cc te zoeken. Heb ik al paar keer eerder gezegd btw ^^.
en nu weer :P

Gister even lekker gespeeld. Voor het eerst op luna. Viel me mee dat ik mammoeten al wel kan raken. Al gaat ut moeizaam :P

Maar ik hekel beetje aan hoe sloom het lvlen nu gaat. :P 3 uurtjes gespeel en xp vliegt niet echt binnen :( maar 1 lvltjes gedaan. wel 1 hele gele eq drop :S lekkere balans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Blue een gele drop ? Das dan je verdiende loon :P Zal je leren Jan de hele tijd uit te lachen, kijk naar mezelf ik krijg bijna alleen maar blauwe drops , ik resperteer Jan .

mja drugs are bad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Ik volg dit topic nog niet superlang, maar toch thx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk alle internet werkt maar kan iete meer conecten naar rose en hun website (iemand ander last)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

zal ff proberen :)

neej ook hier doet erose het niet, en erose forum is ook down :9

(misschien narose failliet, dan zou irc denk ik al vol zitten :+)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan hier gewoon op rose. jammer he dommerick :P
Maarja ga gwn veder op me hawker lvl 42 :D ghehe, wat geld geleend (-.-) betaal ik natuurlijk terug.
geld geleend voor skills. maar hoe zit et met de clan, kregen we 1mill van flying? hoorden ik ? :D
zou mooi uitkomen. geen OoTf meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:58:
leuk alle internet werkt maar kan iete meer conecten naar rose en hun website (iemand ander last)
Mijn internet is helemaal vaag aan het doen, ik kan naar een paar sites maar naar sommige ook niet..
Kan jij bv naar deze site kijken? (Ja ik weet het :9 )
En kunnen jullie op MsN?
-----
Wonen jullie toevallig in N-H
-----
Maaarja, toch 44 gehaald vandaag, had ik eindelijk die clown plek doet internet vaag :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:09:
[...]

Mijn internet is helemaal vaag aan het doen, ik kan naar een paar sites maar naar sommige ook niet..
Kan jij bv naar deze site kijken? (Ja ik weet het :9 ) <- Nope
En kunnen jullie op MsN? <--- Nope
-----
Wonen jullie toevallig in N-H <-- Yep-----
Maaarja, toch 44 gehaald vandaag, had ik eindelijk die clown plek doet internet vaag :(
Kom met tracertje niet verder als de ISP :/ zal wel daar liggen |:(

C:\Documents and Settings\admin>tracert www.roseonlinegame.com

Bezig met het traceren van de route naar roseonlinegame.com [38.144.194.34]
via maximaal 30 hops:

1 3 ms <1 ms <1 ms 192.168.2.1
2 7 ms 7 ms 6 ms 10.12.80.1
3 53 ms 53 ms 45 ms nl-hfd3-ra-01-gi1-1.multikabel.net [212.127.252.
98]
4 9 ms 5 ms 5 ms nl-nwv1-ra-01-po-3.multikabel.net [213.132.191.4
6]
5 7 ms 7 ms 6 ms nl-ams2-rb-01-po-1.multikabel.net [213.132.191.7
8]
6 * * * Time-out bij opdracht.
7 * * * Time-out bij opdracht.
8 * *

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EDIT- Multikabel is dus gewoon aan het kloten..
Ze hebben gewoon een aantal dingen geblokkeerd :(

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb chello. als ik dat heb, ff afmelden en weer aanmelden en dan doet tie et weer. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.multikabel.nl/down.html <- HAHAHA ga je bij multikabel effe kijken bij äctueel op hun site :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, hij doet het weer!
Jeeeeeeeeeej!! :D
Ik ga weer verder lvlen als ie niet over 10 minuten er weer voor de helft uit ligt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhh nee nergens last van, net lvl 59 geworden, die ... idiote... golems droppen geen hol en als ze wat droppen dan krijgt Syren ze :( dropte er een Golden redfield black hat. achja bleus komen vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:21:
Oke, hij doet het weer!
Jeeeeeeeeeej!! :D
Ik ga weer verder lvlen als ie niet over 10 minuten er weer voor de helft uit ligt.. :(
hier ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe tohc ook maar mee zal nooit winnen er zitten wel paar hele vetten tussen maar dit is de mijne

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/cart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Wat voor engine ligt daarin :7
Je neemt met dat ding iemand niet achterop, maar gewoon naast je met een dak boven je hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:06:
Je neemt met dat ding iemand niet achterop, maar gewoon naast je met een dak boven je hoofd :P
ja ckers :P

.5L V8
Speed Automatic
8 Cylinders
Horsepower @ RPM 617@6500
Torque @ RPM 575@3250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Gaat weer lekker zie ik oud LoT en OoT.
Alweer op Luna en CF en alle plaatsen waar het leuk party'en was.
Als ik dit topic weer door lees gaat het toch weer erg kriebelen om weer Rose te spelen.
Ben aan de ene kant daarom ook blij dat ik weer vanaf lvl1 moet beginnen en ook nog moet gaan betalen als ik langer wil spelen. Ik mag van mezelf namelijk niet spelen.

Teveel dingen doen, en daar past een rose verslaving niet naast.
Hoewel ik het wel erg jammer vind dat ik niet meer gezellig met jullie kan partyen.
lvl1-70 in erose in het begin waren toch wel geweldig. De all muse party's op aqua-caps en in forest waren super.

Veel plezier allemaal ingame nog, en misschien kom ik ooit nog terug.
Dan als soldier (enige job die ik niet als main-char heb gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote eurose door hun is heel tweakers uit elkaar gevallen :( , wanneer komt er een informatie over eurose of die terug komt? Voor mij is eurose al dood, lang leve de ( met klote economy gevulde) narose 8)7 . Ik baal ervan dat alles nu verneukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:10:
Klote eurose door hun is heel tweakers uit elkaar gevallen :( , wanneer komt er een informatie over eurose of die terug komt? Voor mij is eurose al dood, lang leve de ( met klote economy gevulde) narose 8)7 . Ik baal ervan dat alles nu verneukt is.
'heel tweakers' beetje overdreven imo. Klopt inderdaad wel dat er een aantal niet meegegaan zijn naar naRose maar de meeste zijn nog wel actief op 't forum. Ik denk dat we gewoon niets meer horen van eRose, maar kleine hoop heb ik nog wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:06:
8 cylinders dural engine :+

Ziet er wel humor uit, evootje

@ amafi/sacardus
Ja is idd jammer dat heel de tweakers clans uit elkaar gevallen zijn.
De reden dat ik gestopt ben is dat ik geen zin meer heb om opnieuw te gaan beginnen met de 'oude' content. Als er veel nieuwe content is nieuwe planeten, nieuwe items/mobs, meer servers, betere support dan wil ik wel gaan overwegen om misschien weer Rose te gaan spelen.
maar voorlopig heb ik het druk met mn WoW verslaving.

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 08-03-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Die kleine hoop behoud iedereen. Maar die zal steeds minder worden. En idd er zijn redelijk wat tweakers niet meegegaan naar NaRose en ik kan het wel begrijpen telkens opnieuw beginnen is niet makkelijk zker als je dan ook nog in een verrote economie komt :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:10:
We hebben al weer 2 tweakers clan in NArose, hartige leuke party's daar met cet lyn ph4 local enz. Dus vind dat het best oke gaat eigenlijk, we hebben leuke clan met arti's soldiers hawkers en muses. Tja dat niet iedereen bij ons in NArose is gebleven is niet echt raar, als of erose precies de zelfde mensen als Irose waren of zo. Dus vind wat je zecht een beetje ehm niet waar. Dat de economy anders is als in erose is ook begrijpelijk, als er op eens veel "nieuwe" spelers komen dan komt er te kort aan low lvl blauwe wapons, was gewoon vraag/aanbod. Zelfde zoals nu op eens 6th upgrade niks meer waart zijn tewijl die eerst echt kapitalen waart waren. Natuurlijk maakt dat het wel lastig voor de Erose spelers op NArose maar ja het zij zo. Gewoon lekker zelf je wapons en dure dingen hunten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
fly ik heb gister nog een dark mighty helm gevonden :)
er zit intotaal 10atk speed op :O maar 4th zei dat jij em wel kon gebruiken dus laat t me ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

blijkbaar hebbe we ook weer een bot clan :P

http://www.bot.splendid-designs.nl/?page_id=2

edit: check net ff ingame of ik nog dc heb voor ik wegga, ben nu paar min te laat... maja, kheb me dark anima verkocht voor 1,7M :D unrefined

[ Voor 45% gewijzigd door 4th op 08-03-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
lol wie is dat? leuk plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-08 09:10
OMG wat heb ik een geluksdag

Ik wou krawfy warriors killen oke
zag nog wat kaiman warriors had er toen 3 gekilld en er dropt een SAINT DEATH SPEAR
Heb hem nu op 3 en net ook lvl 60 geworden:)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.