[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.620 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose vermaakt me al weer, alleen economie is gaar.
Lvl 15 vest +6 dex voor 60k verkocht...

Ben nu lvl 20 en lvl rustig door. Is er misschien nog plek in een GoT clan?

Btw je moet 18 zijn voor Paypal, maar dat verifieren ze zeker niet he?

IGN: Kraakhoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:57:
Rose vermaakt me al weer, alleen economie is gaar.
Lvl 15 vest +6 dex voor 60k verkocht...

Ben nu lvl 20 en lvl rustig door. Is er misschien nog plek in een GoT clan?

Btw je moet 18 zijn voor Paypal, maar dat verifieren ze zeker niet he?

IGN: Kraakhoofd
Je kunt ook bank transfer gebruiken, een walliekaart, of een kennis die bv. creditcard heeft ;)
En ja, zoals ik ingame ook al tegen je zei er is nog plek in OoT(f)
offtopic:
telkens die f weer :+

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Rakkerzero schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:56:
[...]

8 cylinders dural engine :+

Ziet er wel humor uit, evootje

@ amafi/sacardus
Ja is idd jammer dat heel de tweakers clans uit elkaar gevallen zijn.
De reden dat ik gestopt ben is dat ik geen zin meer heb om opnieuw te gaan beginnen met de 'oude' content. Als er veel nieuwe content is nieuwe planeten, nieuwe items/mobs, meer servers, betere support dan wil ik wel gaan overwegen om misschien weer Rose te gaan spelen.
maar voorlopig heb ik het druk met mn WoW verslaving.
@rakkerzero en rest
Ik was niet gestopt vanwege het opnieuw beginnen, maar al eerder vanwege een (te?) druk leven naast rose. (en een leuke rug waardoor ik een maand lang minder op mijn bureaustoel wilde zitten)
Nieuwe verslaving is mijn vriendin, das ook een soort spel maar dan erg gecompliceerd. Zitten leuke gadgets aan en je kan allemaal leuke skills oefenen O-)

Rose roept me nog steeds wel, maar ik denk dat ik kan wachten tot eRose met evolution werkt.
(ja, ook al duurt dat nog jaaaaren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Je kunt ook bank transfer gebruiken, een walliekaart, of een kennis die bv. creditcard heeft ;)
En ja, zoals ik ingame ook al tegen je zei er is nog plek in OoT(f)
offtopic:
telkens die f weer :+
En toen zei je: Post maar op GoT ;)

Dan doe ik idd maar bank transfer, kwas in de war met begin van eRose, toen hadden ze daar geen PaybyCash, maar NARose wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik weet niet wat het op zal leveren, maar toch maar eens een mail gestuurd naar Gravity. We tasten atm compleet in het duister wat eRose betreft. Aangezien het hosten via Gravity gaat zullen ze in ieder geval iéts meer weten over de toekomst van eRose. Nu nog afwachten of en zo ja, welk antwoord ik krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img428.imageshack.us/img428/317/grrrrr6fm.jpg
Wie deze erose speler nog kent... die heeft zich helemaal aan narose aangepast :/
Me spot jatte met range, steets met skill me AP buff weg doen :/ wat een trut...
Mooie voor de KoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:44:
[...]

'heel tweakers' beetje overdreven imo.(Niet te letterlijk opvatten he :7 ) Klopt inderdaad wel dat er een aantal niet meegegaan zijn naar naRose maar de meeste zijn nog wel actief op 't forum. Ik denk dat we gewoon niets meer horen van eRose, maar kleine hoop heb ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:23:
[afbeelding]
Wie deze erose speler nog kent... die heeft zich helemaal aan narose aangepast :/
Me spot jatte met range, steets met skill me AP buff weg doen :/ wat een trut...
Mooie voor de KoS
Juh die ken ik al vanaf erose beta toen ermm vond ik het al irri figuur.

2e goldengolden ff 4 gemaakt en voor 1.5m verkocht nu 6m heb begrepen dat vliegje momenteel niet superveel cash heeft dus OOT kan van mij wel 1m lenen als ze dat willen.

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 08-03-2006 23:24 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

en kom weer thuis van me werk, ap10 chrome armor en boots verkocht, 97 4th talis a 1,5K?? iemand zeer veel gerefined...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij hoeft dat rebuilden van de clan nie ik stoor me er nie aan hoor die (f) maargoed als andere ooters dat willen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 00:13:
Van mij hoeft dat rebuilden van de clan nie ik stoor me er nie aan hoor die (f) maargoed als andere ooters dat willen? :o
tis misschien wel zo mooi om dat een keer te veranderen, voor mij hoeft het ook niet persé nu.. misschien als we samen weer makkelijk een miljoentje bij mekaar kunnen sprokkelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 74 nu :) (ja ik weet het schiet niet op)
Hoop lvl 75 vandaag of morge :) Heb mooie 10 def gloves dan en kan een andere ice hammer lenen van sen :) met + def dus krijg ik nog meer def
Ikben puur def gegaan omdat Str en Ap eq niet te betalen is en ik niet zo rijk ben :( heb op dit lvl nu pas 1.4 mil maar ag ik kom er mee rond. Heb bijna me hele lvl 85 eq al rond, ax3 heeft me daar mee geholpen door wat leuke dingen te vinden bij WD. Verder wat 10 def boots goedkoop gekocht. Moet alleen nog effe lang GMG's gaan hunten wand het moet nog wel rifined woorden :P
Maar ik ben op zoek naar lvl 75 schoenen + Str wand ik heb een heel mooi schildje liggen voor 180 str (dank aan sen) maar kom beetje te kort en wil die wel graag aan. Dus mocht iemand nog wat over hebben, gil effe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:33:
[...]

@rakkerzero en rest
Ik was niet gestopt vanwege het opnieuw beginnen, maar al eerder vanwege een (te?) druk leven naast rose. (en een leuke rug waardoor ik een maand lang minder op mijn bureaustoel wilde zitten)
Nieuwe verslaving is mijn vriendin, das ook een soort spel maar dan erg gecompliceerd. Zitten leuke gadgets aan en je kan allemaal leuke skills oefenen O-)

Rose roept me nog steeds wel, maar ik denk dat ik kan wachten tot eRose met evolution werkt.
(ja, ook al duurt dat nog jaaaaren ;))
Amafi :) Neem aan dat je alle skills al gemaxed hebt? :+ Alles goed daaro verder?

Gister lvl 60 gehaald. Was opzich weer een beroerde dag. Met in 4 uur hakken weer 2 gele eq drops :( Wordt je wel beetje moedeloos van soms. Toen met Syren even op slags zitten hakken, maar toen vloog me pc er opeens zomaar uit. kreeg hem niet meer aan de praat. Dus sorry syren dat ik zomaar weg was....
Zoek nog steeds lvl65 armor en handschoentjes met str of att erop. Iemand die weet waar die blue chrome gloves droppen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:47:
[...]

Amafi :) Neem aan dat je alle skills al gemaxed hebt? :+ Alles goed daaro verder?

Gister lvl 60 gehaald. Was opzich weer een beroerde dag. Met in 4 uur hakken weer 2 gele eq drops :( Wordt je wel beetje moedeloos van soms. Toen met Syren even op slags zitten hakken, maar toen vloog me pc er opeens zomaar uit. kreeg hem niet meer aan de praat. Dus sorry syren dat ik zomaar weg was....
Zoek nog steeds lvl65 armor en handschoentjes met str of att erop. Iemand die weet waar die blue chrome gloves droppen???
Ehm geen idee maar over 1 lvl heb ik de mijne over Hebben geen biezondere stats of zo +5 apsd, maar wel (4) dus oke def. Mag je wel gebruiken :) (als je wild tuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
kheb nog 1 idee over order of tweakers maken zonder die f :P
zorg er dan wel voor dat orderoftweakersf in bezit komt van een noob character ;) zodat t zeg maar een "nubie"clan word voor 2nd chars in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:41:
[...]

Ehm geen idee maar over 1 lvl heb ik de mijne over Hebben geen biezondere stats of zo +5 apsd, maar wel (4) dus oke def. Mag je wel gebruiken :) (als je wild tuurlijk)
uiteraard wil ik die graag lenen zolang ik niks beters heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik me shopje aan het voorbereiden komt er een fairy op me (dacht ik) dus ik ga lopen blijft die fairy staan had ik hem nie :( en wie had hem dan? NIEMAND echt raar joh hier ff screen.

Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/1108/screen0705hw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:07:
Ben ik me shopje aan het voorbereiden komt er een fairy op me (dacht ik) dus ik ga lopen blijft die fairy staan had ik hem nie :( en wie had hem dan? NIEMAND echt raar joh hier ff screen.

[afbeelding]
Ehm een GM (Die kan je niet zien) die een fairy krijgt die toevallig stond waar jij stond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

gm is wel zichtbaar op screenshot die binnen rose gemaakt is ;)

@ Vlieg

Klopt, maar als je dan een ingame screenshot maakt staan ze er wel op ^^ Heb dat een keer gehad met dat meidje van GR die het later bevestigde over msn :P

PS @ 4th balen dat je dat setje al verkocht had :P

[ Voor 65% gewijzigd door Local Host op 09-03-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:28:
gm is wel zichtbaar op screenshot die binnen rose gemaakt is ;)
GM's (in erose dan) waren 9 van de 10 keer inviseble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als GM zijnde blijf je niet de hele tijdt stil staan toch? Die hebben wel wat beters te doen denk? Bijv eldeon voorbereiden? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

voor mijn gevoel ff duur 5th talis ingekocht, 10x 30k, maja, heb nu achter elkaar ff 2 dark lightning spears naar (5) gekregen :D

nog 29 scales voor me 2de wdw :P

edit: @bart nee, niet echt, heb de beste eq, 2x zoveel geld en meer geluk, over 20 lvls ga ik nog niet meer weg hier want dan ben ik ook hoger dan me erose char..

@kip, vanavond weer cf, ch3?

[ Voor 39% gewijzigd door 4th op 09-03-2006 14:34 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:06:
voor mijn gevoel ff duur 5th talis ingekocht, 10x 30k, maja, heb nu achter elkaar ff 2 dark lightning spears naar (5) gekregen :D

nog 29 scales voor me 2de wdw :P
het zit je nog niet echt tegen in narose ofnie Tom>? rofl

edit: Is je trouwens gegund hoor :)(het klonk zo hatelijk)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten we beejte op clan chat te lullen komt er ineens een ally bericht tussen iemand hier al ervaring mee :S ziet er nou niet echt vertrouwlijk uit zeg maar vooral dat hahaah ervoor

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/ally.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:51:
zitten we beejte op clan chat te lullen komt er ineens een ally bericht tussen iemand hier al ervaring mee :S ziet er nou niet echt vertrouwlijk uit zeg maar vooral dat hahaah ervoor

[afbeelding]
Was in erose ook al, vraag me niet hoe.. Maarja zo erg is het toch niet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Die gast die het zecht heet HAHAHA klinkt echt als een hacker/cracker achtig iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook in OoTf, en ben nu lvl 25 muse. Als iemand nog noobie muse stuff heeft hoor ik het wel:P

Btw die 60k voor de clan komen eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:27:
[...]

Was in erose ook al, vraag me niet hoe.. Maarja zo erg is het toch niet? :9
neej in principe gene gevolgen van gehad maja wel apart
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:03:
Ik zit nu ook in OoTf, en ben nu lvl 25 muse. Als iemand nog noobie muse stuff heeft hoor ik het wel:P

Btw die 60k voor de clan komen eraan ;)
je kan ff in me shop kijekn als het goed is sta ik nu nog in junion als ze me er niet uit gegooid hebben en welkom nog :P jij bent dan kraakhoofd neme ik aan

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:37:

je kan ff in me shop kijekn als het goed is sta ik nu nog in junion als ze me er niet uit gegooid hebben en welkom nog :P jij bent dan kraakhoofd neme ik aan
Jep that's me :)

Zit nu op 45k, maar is net maintenance :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) Heerlijk als je weer wat geld hebt. Heeft er iemand tips waar ik met me lvl 60 hawker toevallig goed snel kan lvlen? Heb echt scheit hekel aan lvl 60 naar 70 :r

Evion mazzelpik vind die een senior ap 8 look _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja echt waar de lucker hadde we het hem maar niet verteld haha
grapje natuurlojk gratz m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
dat kan iemand zijn die in een taal typt, die jij niet op je pc hebt geinstalleerd. of actief aanstaan.

bv. chinees, japans iets in die richting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:21:
[...]

dat kan iemand zijn die in een taal typt, die jij niet op je pc hebt geinstalleerd. of actief aanstaan.

bv. chinees, japans iets in die richting :>
Best vreemd als iemand zo snel kan typen lijkt me beetje raar en niet alleen evo heeft er last van ik had ook iemand met de naam VVVVVVVV heel iri en daarna kreeg ik die massale junon dc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel interessant:

http://forum.techzine.nl/forum/list_message/1043152#1043152

Toch nog hoop voor eRose of een stomme hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me wel heel raar... Totaal andere economie enzo, tenzij er natuurlijk een aparte server komt voor de eRose spelers... denk t niet mja, we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NArose kan wat leren van de economie van eRose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Erose en narose samen ? Zie ik niet echt zitten. Vind de mentaliteit van de narose spelers toch een stuk anders dan die van de erose spelers.

Leuke aan erose was dat iedereen iedereen kende.

Nuja, we zien wel hoe het evolueert. Wil allesinds nog wel es kunnen hakken met men raidertje.

offtopic:
Jaja, ik leef ook nog :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 21:18
Morgen sluit twRose :( heb het ongv 2 maanden gespeeld.. de economie daar was pas relax, normale prijzen geen gezeik!
Mensen zijn daar echt top, kreeg zonder te vragen gewoon items/zulie etc.
Gewoon normaal reageren geen gescheld.
Zo kan het dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:23:
Morgen sluit twRose :( heb het ongv 2 maanden gespeeld.. de economie daar was pas relax, normale prijzen geen gezeik!
Mensen zijn daar echt top, kreeg zonder te vragen gewoon items/zulie etc.
Gewoon normaal reageren geen gescheld.
Zo kan het dus ook :)
Logisch al is heel het spel gehacked :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
hmm ik zat op server 2 en nog niemand tegen gekomen die ook maar op een hacker leek...
Teminste waar je het aan zou kunnen merken zijn de hoeveelheid slotted weapons en bling bling.

[ Voor 18% gewijzigd door Shockers op 09-03-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shockers schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:44:
hmm ik zat op server 2 en nog niemand tegen gekomen die ook maar op een hacker leek...
Teminste waar je het aan zou kunnen merken zijn de hoeveelheid slotted weapons en bling bling.
Je spreekt jezelf een beetje tegen. Niemand die 'op een hacker leek.' Maar je merkt wel dat er teveel weapons en blingbling is/zijn, volgens mij is het dan overduidelijk dat er gehackt wordt :P en al helemaal als ze items gaan weggeven, kijk bv. naar iRose post-reset. Klopt het btw dat twRose p2p is gegaan? Hoe gaan ze dat dan oplossen met de members die betaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ap 8 (A) wist heel niej dat het veel waard was, als het an mij lag had ik hem verkocht aan NPC :P
sacar, thnx voor je 80k. Je hebt het nu weer terug :P is kijken of ik me golden senior look (ap8) kan verkopen. heb dringend geld ndig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:52:
[...]

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Niemand die 'op een hacker leek.' Maar je merkt wel dat er teveel weapons en blingbling is/zijn, volgens mij is het dan overduidelijk dat er gehackt wordt :P en al helemaal als ze items gaan weggeven, kijk bv. naar iRose post-reset. Klopt het btw dat twRose p2p is gegaan? Hoe gaan ze dat dan oplossen met de members die betaald hebben?
nee er was juist geen bling bling ;)

volgens mij stopt twRose er gewoon mee.. teminste zeggen de meeste tw gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shockers schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:05:
[...]

nee er was juist geen bling bling ;)

volgens mij stopt twRose er gewoon mee.. teminste zeggen de meeste tw gasten.
Ow op die manier :P Jammer voor de mensen die daar een char hebben opgebouwd. :/
Irose, eRose, twRose -> Who will be next >.<?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
zow net 2 grand elven swords gerefined naar (5) :D heb m'n volgende wapen dus al klaar.
iemand nog een felice party wear kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze komen dan in een ser er ernaast nieti n het spel dat we nu doen, dan heb je gewoon twee servers om te kiezen en hoor er wel meer over ook in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Cart event:
Winners will be announced March 9th, at 11AM PST.

Euhm nog steeds niet announced? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:59:
[...]

ze komen dan in een ser er ernaast nieti n het spel dat we nu doen, dan heb je gewoon twee servers om te kiezen en hoor er wel meer over ook in game
Hmmz dan hoop ik dat ze snel info daarover brengen, want dan ga ik liever verder met mijn lvl 60 hawker dan men 27 muse op Narose:P

ik ga natuurlijk maar voor 1 account betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zou wel mooi zijn, hoe eerder hoe beter natuurlijk. :) als het al gebeurt, dan hopelijk wel op een aparte server. Niet omdat ik de mensen die zijn overgestapt niet ingame wil kunnen ontmoeten, maar omdat er dan toch een andere economie "doorheen" gaat. Aangezien er volgends Kru een grote kans is dat onze characters behouden blijven, eerst naar de server van naRose, daarna naar een aparte host. Daarom is het denk ik beter dat er geen merge komt, maar dat ze naast elkaar draaien.

Overigens staat er op dezelfde pagina in dat draadje dat een oude bekende, Desertraven, van plan is een private server te maken. Al lang niet meer op GoT gezien, maar hij is nog steeds met Rose bezig dus, al is het op een andere manier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Overigens staat er op dezelfde pagina in dat draadje dat een oude bekende, Desertraven, van plan is een private server te maken. Al lang niet meer op GoT gezien, maar hij is nog steeds met Rose bezig dus, al is het op een andere manier :+
Daar zijn ze mee bezig ja, ze zitten nu op character selection menu..
Ik zal een linkje geven van waar screenshots staan (het is tevens hun forum).
http://rose.gromba.nl/index.php?showtopic=7
Als ik dit niet mag posten, mag het van mij part gerust weggehaald worden door een mod.
Maar ze werken er aan met wat meer bekenden, zoals ProfEich..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:01:
Cart event:
Winners will be announced March 9th, at 11AM PST.

Euhm nog steeds niet announced? :S
Update
Winners announcement will be changed to March 10th at 11AM. Sorry everyone I am under the weather today and wasn't able to get in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is ook altijd wat, naja hun zijn ook maar mensen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog wat AP stuff voor lvl 75? Redfield of Iguje, liefst met AP10, maar iets minder mag ook..
Laat me maar even weten en wat je ervoor wil hebben. thnx ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Sorry 4th, m'n wifi verbinding deed het gister nog minder goed dan anders, dus ik kon niet spelen. Nu boel even gereset, en dat lijkt wel te helpen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Haan,

Je zou eens moeten kijken voor een sterkere antenne voor op je wireless router. Dit voeren wij ook weleens uit bij klanten met instabiele wireless verbindingen. Sweex heeft bij zo'n hele goedkope antenne.

link -> http://www.sweex.nl/product.asp?pid=553

+1 behulpzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 10:42:
Sorry 4th, m'n wifi verbinding deed het gister nog minder goed dan anders, dus ik kon niet spelen. Nu boel even gereset, en dat lijkt wel te helpen :)
maakt niet uit, was toch pas om 1u thuis van me werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ga vanmiddag nog even doorlevelen.
Ik ben gisteravond van 42 naar 44 gegaan, en ben nu bijna 45.
Kwam EVOOS nog tegen, en die vertelde me dat OoT wel de moeite waard was om te joinen.
Dusch.
Als ik de ge-WEL-dige clan eventueel zou mogen joinen, zou ik wel blij zijn :)

edit: nog wel een leuk nieuwtje. Ik heb voor 40k een saint long sword&mace (3) gekocht, met een attackpower van 79, vond ik best aardig.
Misschien ga ik die nog naar (4) refinen, maar ik moet wel zeker weten dat ik um dan niet kapotrefine.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:39:
Misschien ga ik die nog naar (4) refinen, maar ik moet wel zeker weten dat ik um dan niet kapotrefine.
dat weet je dus nooit zeker, kheb gister wel 2 grand elven swords naar (5) gerefined, maar toen ik daarna een simpel kite shield wilde refinen naar (4) ging het al mis. maar het geluk is met de domme.. dus... als je geld genoeg hebt zou ik zeggen gewoon proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:39:
Nou ik ga vanmiddag nog even doorlevelen.
Ik ben gisteravond van 42 naar 44 gegaan, en ben nu bijna 45.
Kwam EVOOS nog tegen, en die vertelde me dat OoT wel de moeite waard was om te joinen.
Dusch.
Als ik de ge-WEL-dige clan eventueel zou mogen joinen, zou ik wel blij zijn :)

edit: nog wel een leuk nieuwtje. Ik heb voor 40k een saint long sword&mace (3) gekocht, met een attackpower van 79, vond ik best aardig.
Hoop je zo snel mogelijk in de clan te zien :9 Er is nog plek, dus het lijkt me wel vanzelfsprekend dat je kunt joinen..
Maar die 'saint' long sword and mace.. Is die serieus saint? Want die is volgensmij echt über rare (ik heb hem tenminste nog nooit gezien) :o
Ben uurtje geleden ofzo 40 geworden met m'n dealer.. ben behoorlijk sterk al zeg ik het zelf :9~

[ Voor 7% gewijzigd door its_Lochii op 10-03-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Features hoe heet je ingame, want misschien kan ik je toevoegen aan de clan want ik ben commander :o ik kom zometeen ingame dus als je dit ziet mijn naam in game is DeGeKKeNL voeg me maar toe aan vriendenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:59:
Zeg Features hoe heet je ingame, want misschien kan ik je toevoegen aan de clan want ik ben commander :o
Volgens mij kan je geen mensen aan je clan adden als je commander bent hoor }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn 2 DC's in 15 min...

Is er trouwens een manier om die epilepsiewarning aan het begin weg te halen? Vroeger typte ik in het witte laadscherm al me wachtwoord, nu kan dat niet meer ^^

EDIT: De site is down en de updater ook....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat lekker vandaag in america met rose

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/check.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:15:
Damn 2 DC's in 15 min...

Is er trouwens een manier om die epilepsiewarning aan het begin weg te halen? Vroeger typte ik in het witte laadscherm al me wachtwoord, nu kan dat niet meer ^^

EDIT: De site is down en de updater ook....
Er was een 4 of 6 uur durende onderhoud bij de ISP.. Tenminste, dat heb ik gelezen bij de announcements :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:11:
[...]

Volgens mij kan je geen mensen aan je clan adden als je commander bent hoor }:O
Idd ik kan je wel inviten features, ik ben deputy leuk dat je komt.

Iemand enig idee waarom rose plat ligt? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:17:
[...]

Er was een 4 of 6 uur durende onderhoud bij de ISP.. Tenminste, dat heb ik gelezen bij de announcements :9
Dat is morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in gelderland, het zelfde probleem... hopelijk zijn ze niej broke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
bij mij doet ie t :P

@evo

ftw kazaa?

[ Voor 36% gewijzigd door ph4nt0m op 10-03-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers up here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:26:
bij mij doet ie t :P

@evo

ftw kazaa?
alleen het programma hij werkt niet meer kan ik inderdaad wel ff verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
als iemand nog wat dragon scales heeft..
Ik sta in eucar koop ze in voor 100k each :)
moet er nog 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. heb al wel een redfield hat gekocht AP+10, zoek nu nog naar
Armor, gloves en boots.. Iemand die wil verkopen aan mij? :)

(edit:) Demon Redfield AP+9 en Dark Orc Launcher (4) +9AP erbij gekocht; gaat lekker :P
Alleen nog gloves en boots :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 01:36:
[...]

Update
Winners announcement will be changed to March 10th at 11AM. Sorry everyone I am under the weather today and wasn't able to get in.
Hier de winners http://roseonlinegame.com...iew.asp?tid=13997&start=1
Geen tweakers zo te zien. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey sen ^^ kom eens on man , Ben eindelijk 75 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wew, was ik even op me broertjes char..
En wat win ik?
Grand Redfield Suit geval met atk 10 :D:D (We delen de winst(broertje en ik))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
tja die noob heeft geen smaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
:/
* gooit steen door ruit van naRose kantoor. *

Waarom is mijn gemaakte ontwerp voor phantom niet tot winnaar gekozen |:(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:00:
:/
* gooit steen door ruit van naRose kantoor. *

Waarom is mijn gemaakte ontwerp voor phantom niet tot winnaar gekozen |:(
idd -_- zoals ik al zei ze hebben echt geen smaak :P cker alleen amerikanen die hebben gewonnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, ook weer terug.. ff clanchat gelezen en gezien dat phantom zijn dark anima ook kwijt is... voor 1M :D :P je moet meer dan 3 dagen geduld hebben maat :D maja, me grand halberd(5) verkocht voor 1M en nog een oude dw van kip voor 120k en me str6 lvl55 hat die ik al zon 3 wkn in shop heb voor 59400 verkocht, ben benieuwd wie straks nog mee wd gaan doen (fly, pha?), na zondag ga ik weer gewoon lvlle, 2 wkn stilstaan op wd is me genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik nou maar wel meegedaan aan die wedstrijd :9 vette shit:

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/9241/screen0788fc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he deze heeft propelers die ander straal lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had alles al ingame afgehandeld om te joinen ;)
Maar toch leuk om al die reacties te lezen. Ik had eigenlijk gewoon veel eerder moeten joinen.
Ik kende al aardig wat mensen voor ik de clan inging moet ik zeggen, kraakhoofd wel eens zien lopen, sacardusje spreek ik regelmatic, en evoos heb ik 3 dagen geleden al ontmoet.
Maar 't ziet er allemaal erg leuk uit, ik voel me in ieder geval welkom, dus dat is mooi ;)

ps. wanneer word die clannaam gechanged naar eentje zonder typfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag me eerste meevallen een grand death spear van krafty warior gehad he he
wozz heeft een keer geluk in rose hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:46:
Ik had alles al ingame afgehandeld om te joinen ;)
Maar toch leuk om al die reacties te lezen. Ik had eigenlijk gewoon veel eerder moeten joinen.
Ik kende al aardig wat mensen voor ik de clan inging moet ik zeggen, kraakhoofd wel eens zien lopen, sacardusje spreek ik regelmatic, en evoos heb ik 3 dagen geleden al ontmoet.
Maar 't ziet er allemaal erg leuk uit, ik voel me in ieder geval welkom, dus dat is mooi ;)

ps. wanneer word die clannaam gechanged naar eentje zonder typfout?
welkom ben je hoor :P en van die clan naam mja eerst is maar alle cahrs op goed niveau brengen dat we met z'n alle kunnen inleggen ik vind dat het opzich geen haast heeft het is duidleijk welke clan we zijn en de inhoud van de clan zegt meer als de naam ervan.

Ik heb nog wat leuke cf tips die ik nog niet wist:

1. Party van buiten naar binnen in cf brengen
Minimaal 3 persoenen, 1 man uit party, stuur hem weer een invite tot party en dan pas okay drukken als je in cf staat, dan de voglende uit de party en de gene in cf leader maken dat hij daar iedereen kan inviten.
wel opletten dat er altijd 2 man in party blijft anders is party weg.

2. Nadat cf niet meer van buiten af toegankelijk is en je wilt er toch dood kunnen gaan en binnen cf respawnen.
als het eerste half uur voornij is verlaat gewoon je clan en je blijft in cf respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Ik ben paar dagen terug overnieuw begonnen. (Bow) hawker beviel me toch niet zo goed, en met mijn muse kill ik echt twee keer zo snel. Ik heb nu dus een muse, atm lvl 33, en ik ga zo wallie card kopen want ik heb nog ongeveer 1000 minuten speeltijd over.
Paar vragen: wat kan ik nou vragen in mijn shop voor 1st grade bindrune/talisman en voor 2nd? Ik zie de prijzen erg varieren dus weet niet wat ik ervoor moet vragen.
Trouwens ben ook ik geinteresseerd om OoT(f):P te joinen, ik weet alleen niet wie daarvoor aan te spreken.

Ik zie dat ik trouwens d/c krijg in Rose, ben ik de enige met dit probleem???

IGN: Jaike btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo en ik kunnen je inviten tot de clan geen probleem, 1st 2nd grade bind en talis zijn rond de 18k waard. En ja veel mensen hebben last van d/c :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:45:
Had ik nou maar wel meegedaan aan die wedstrijd :9 vette shit:

[afbeelding]
idd heel vet jah, had ik nou maar wat meer me best gedaan ;)

Edit: goede timing sacardus :9

[ Voor 6% gewijzigd door Kaytjuh op 11-03-2006 12:03 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 11:44:
[...]

2. Nadat cf niet meer van buiten af toegankelijk is en je wilt er toch dood kunnen gaan en binnen cf respawnen.
als het eerste half uur voornij is verlaat gewoon je clan en je blijft in cf respawnen.
rumor hierover zegt dat je daarvoor geband kan worde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Ga denk ik ook maar beginnen met roseNA :)
Als ik met die wallie card wil betalen welke betaal optie moet ik dan kiezen?
*edit, paybycash dus :)
1.Paypal (auto-recurring and non-recurring subscriptions are available)

2.Credit Card (Visa/Master/Discover/American Express)

3.Paybycash (Please visit paybycash to find out available payment options)

[ Voor 5% gewijzigd door Shockers op 11-03-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
4th schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:21:
[...]

Lijkt me sterk.. Als je het niet weet en je doet het zonder dat je er erg in hebt :?
@Shockers: PayByCash, land Nederland selecteren en dan kun je kiezen voor Wallie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
4th schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:21:
[...]

er staat idd een ban :) zodra je van een bug gebruik maakt ;)

@shockers

waarom niet gewoon paypall acc aanmaken daar wat geld heen storten en dan betalen? :P
gaat stuk sneller met de payment meestal heb je binnen 2 dagen op je paypal staan en dan als je rose betaald heb kan je gelijk spelen

[ Voor 34% gewijzigd door ph4nt0m op 11-03-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
wallie is toch veel sneller, als je betaalt kan je direct spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Shockers schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:28:
wallie is toch veel sneller, als je betaalt kan je direct spelen?
je kan idd gelijk spelen als je betaald heb met paypal

Edit:
Joehoe! FacQ kom je nog is online met je artisan :P
zou graag me wdw willen laten craften ^^

[ Voor 19% gewijzigd door ph4nt0m op 11-03-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik graag butterfly wings :)

EDIT: Ik wou ff PaybyCash doen maar dan moet ik dit invullen: My Electronic Signature (typed name):

Qu'est-ce que c'est?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ben level 35 geworden, ik vond saint iron spear met +6 atk speed die heb ik verkocht voor 300k en ik ben nu opzoek naar butterfly wings of misschien zelfs law voor op lvl 45. Heb wallie cards gehaald 1 van 10 euro en 1 van 5 euro, totaal dus 15 euro, want in TS staat: "Betaling is mogelijk met meerdere kaarten tegelijk", maar iemand in de clan zegt dat je een kaart van 20 euro moet hebben. Ik kan het nog niet proberen want ik heb nog teveel gametime over ofzoiets. Zit nu al op 470k dus cart wordt geen probleem op 50 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Jaii schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:50:
Ben level 35 geworden, ik vond saint iron spear met +6 atk speed die heb ik verkocht voor 300k en ik ben nu opzoek naar butterfly wings of misschien zelfs law voor op lvl 45. Heb wallie cards gehaald 1 van 10 euro en 1 van 5 euro, totaal dus 15 euro, want in TS staat: "Betaling is mogelijk met meerdere kaarten tegelijk", maar iemand in de clan zegt dat je een kaart van 20 euro moet hebben. Ik kan het nog niet proberen want ik heb nog teveel gametime over ofzoiets. Zit nu al op 470k dus cart wordt geen probleem op 50 denk ik..
Op de site van wallie kun je dacht ik kaarten samenvoegen (weet niet zeker).
Maar je saint iron spear voor 300k verkocht.. wtf..
Ik krijg de mijne met 68 hit unrefined niet eens voor 150 verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
egamernl schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:57:
[...]

Op de site van wallie kun je dacht ik kaarten samenvoegen (weet niet zeker).
Maar je saint iron spear voor 300k verkocht.. wtf..
Ik krijg de mijne met 68 hit unrefined niet eens voor 150 verkocht :?
78hr op (3) verkocht. dus heb hem nog wel naar (3) gebracht maar dat kost haast niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
bij electronic signature gewoon je achternaam invullen
meerdere kaarten is geen probleem bij wallie, je kan maximaal 5 invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paniek op Rose, evion is gekicked door Evoos.
Iemand nog uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjaa, IK BEN FUKING GEKICKT OMDAT IK ME GEDRAG AAN MOEST PASSEN ? LOL !!!!!
EN HIJ DAN KIJK DIT PLAATJE DAN FF.. BEETJE MET KANKER LOPEN TESCHELDE, IS DAT NORMAAL ???? LOL ! DAT SLAAT PAS NERGENS OP. WAAR JE HET LEF VANDAAN HAALD, KEREL... GRRRRRR

http://img124.imageshack.us/img124/8797/screen0415eg.jpg

http://img124.imageshack.us/my.php?image=screen0415eg.jpg
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.