[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.623 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om verdere vragen voor te zijn die ik gelijk al in game kreeg ik heb met evion eerst gepraat dit was de laatste minuut ervan.

en mede omzijn reacties en gedrag ingame en tegen clan members heb ik besloten met instemming van de wat meer ervaren clanmembers dat evion de clan vanaaf uit de clan is gekickt door mij

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/evion.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
dit soort dingen posten is ook btje nutteloos vind je niet? en tja dat K woord hoe vaak valt dat al niet in een clan? maar goed niet echt mijn probleem en dat je zegt stink in die rot clan laat alweer zien dat je niet voor een got clan geschikt ben :) ajuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm EviOn, als je nou net zo had gereageert op GoT als ingame had dit gewoon een hele volwassen discussie kunnen worden, maargoed, dat is allemaal jouw beslissing.
/me vind EviOn geen slechte member, maar is het na het zien van de onvolwasse reactie grotendeels met evoos eens over de kick.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben afgekoeld. maar het slaat nergens op. dat ik word gekickt, en dat van sacardusje laat je natuurlijk ff gaan. is dat altijd al zo geweest ? voor de mensen ik bengekickt om de reden: we waren gister aan et vechte bij gk, toen zei ik tegen paar lui, This is only for tweakers, so pls go away.
en ik ks'de maarja wat doe je anders als hun het ook doen.. dat is ook een reden. btw evoos je let alleen op mij tog ? of anders was die 'GEWELDIGE' deputy ook gekiickt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hele gesprek, dat kan je verwachten als je naar het punt gaat om iemand tekicken. dan word iemand woedend.. maarja heb het helemaal gehad hier aju IEDEREEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gescheld van sacardusje word natuurlijk vergeven. he pantom KANKER is voor jou GEWOON ! nou voor mij niet wat er afgelopen zomervakantie is gebeurd. maarja jullie zoeken het maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:28:
Zo, ben afgekoeld. maar het slaat nergens op. dat ik word gekickt, en dat van sacardusje laat je natuurlijk ff gaan. is dat altijd al zo geweest ? voor de mensen ik bengekickt om de reden: we waren gister aan et vechte bij gk, toen zei ik tegen paar lui, This is only for tweakers, so pls go away.
en ik ks'de maarja wat doe je anders als hun het ook doen.. dat is ook een reden. btw evoos je let alleen op mij tog ? of anders was die 'GEWELDIGE' deputy ook gekiickt ?
okay dus je wilt ons zelfde gesprek weer hier hebben die we ingame hadden

ten eerst ff dat gk, die pls stond er niet bij, nadat ik zei ik ken hem laat hem maar bleef jij doorgaan (maar laat me raden dat zag je niet) en het bleef niet bij die ene zin maar je dramde er nogal op beejte jammer.

over sacardus dat zijn gewoon ff korte opmerkingen over clan chat, zit geen discussie aan vast, heeft voor de rest voor niemand gevolgen. in party scheld ik ook welles als imeand anders de drop krijgt, dus je doet er niemand pijn mee.

En met dat verhaal eerder deae week dat jij een opmekring maakte of spel fout dat sacardus jou door beetje mee diste was gewoon bedoelt als humor hij wist ook niet dat jij klein lontje had, en je weet dat ik ook met hem daar heb mee gepraat (over clan chat nog wel trwoeuns iedereen kon dit lezen) (jij was toen meen ik wel uit clan nog omdat je zei dat je met je andere char in clan wou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent afgekoelt?
Maar je hebt me wel zojuist gekicked uit je vriendenlijst omdat ik het eens ben met Evoos, over deze kick.
Je houding is op z'n zachtst gezegt nogal kinderachtig, je gaat niet iemand kicken omdat hij het eens is met iemand anders. Zeker niet om zoiets, aangezien je zelf ook wel weet dat je fout zat.
Anyway, ik sta gewoon achter evoos, en je mag zelf weten wat je wilt gaan doen zonder clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 21:18
gezellige sfeer...

Vandaag begonnen met roseNA ben nu level 20 :)
Is er nog een plekje vrij in de clan?
IGN: sh0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Evion je kwam al niet helemaal goed binnen. Daarom was je reputatie ten opzichte van de meeste Tweakers al niet zo goed. De meeste van ons hebben je nog een kans gegeven, maar als je hier niet mee om kan gaan dan sta ik achter Evo's punt. Dat gek***ker keur ik ook niet goed, mja dat gebeurd gewoon en als je daar niet tegen kan, negeer t... Misschien is het beste voor jou om het forum gewoon te verlaten, klinkt hard maar is denk ik 't beste.

*Yoshi gaat zijn verjaardag weer verder vieren :*) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:57:
Evion je kwam al niet helemaal goed binnen. Daarom was je reputatie ten opzichte van de meeste Tweakers al niet zo goed. De meeste van ons hebben je nog een kans gegeven, maar als je hier niet mee om kan gaan dan sta ik achter Evo's punt. Dat gek***ker keur ik ook niet goed, mja dat gebeurd gewoon en als je daar niet tegen kan, negeer t... Misschien is het beste voor jou om het forum gewoon te verlaten, klinkt hard maar is denk ik 't beste.

Ik ben het totaal met Yoshi eens en denk idd dat het beter is om het forum te verlaten, is voor iedereen het beste imo.
Suc6 verder met NArose :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:45:
gezellige sfeer...

Vandaag begonnen met roseNA ben nu level 20 :)
Is er nog een plekje vrij in de clan?
IGN: sh0x
ja hoor nog 2 plekken ik heb je net geadd

@Yoshi1 wil niet zeggen dat hij hier weg moet (is hij al wel denk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 00:02:
[...]

@Yoshi1 wil niet zeggen dat hij hier weg moet (is hij al wel denk)
Nouja, hij heeft een tweede kans gekregen en die heeft hij imo verpest. Ik denk dat hij niet zoveel hier meer te zoeken heeft, als hij dat soort gedrag vertoont op dit forum. Mja, de keuze is natuurlijk aan hem.

Edit: Haha jij ook nog gefeliciteerd dan :P

;) Kom je taart eten Sac? :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, gratz yoshi! (Ben zelf ook jarig vandaag) 8)
_/-\o_

edit: ow.. gisteren dus 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoe ik thuis kom van werk :r
Ten eerste evion ik heb mijn verontschuldiging gegeven aan je, dat accepteerde je? ( blijkbaar nie omdat je moeder kanker had, dat vertelde je me.)
Ten tweede beetje onaccepttabel hoe jij met dit bent omgegaan.
Ten derde ik ben echt super blij dat je weg bent wat ben jij een .... kinderachtig ventje.
Ten vierde het is niet mijn bedoeling om met dat ene woord mensen te beledigen of pijn te doen, ik betaal zelfs voor het kanker fonds dus reageer je vooral nie op mij af.

Evo ik vind net zoals jij dat we goed hebben geregeld.

En evion als je dit leest doe ons een lol en ga niet ons ksen ofzo of wat dan ook dan kom je echt zo verkeerd over en je hebt er niks aan ik dank je vriendelijk. Beetje jammer van jouw gedrag tegenover tweakers.

Einde discussie. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:57:

Gefeliciteerd joost!!! :+ :+ :Y) Taart!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( dat bedoel ik. niks aan tedoen. laatste bericht hier. (35 jaar damn.. LOL ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja evion ks geeft clan slechte naam clan slechte naam geeft tweakers slechte naam
er zijn meer tweakers clans heb ik jullie gister nog voor gewaarschuwd beetje eigenschuld dan

bb cu tnx for playing ni veel probs gehad.
maar kan evo helemaal begrijpen ik had het
ook gedaan als ik master was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
IIG nog gefeli aan iedereen die jarig was gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, zoek een andere clan en ga daar gezellig mee verder ofzo..
Je wist van te voren dat je gekickt kon worden door je gedrag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:33:
En dat gescheld van sacardusje word natuurlijk vergeven. he pantom KANKER is voor jou GEWOON ! nou voor mij niet wat er afgelopen zomervakantie is gebeurd. maarja jullie zoeken het maar uit.
man je moet je niet zo aangespoken voelen, het fantastische k woord is heerlijk om ff te zggen of schreeuwen, ja tis een vreselijk ziekte. me oma lijdt er ook aan. maar ik ga niet flippen als ik iemand 't hoor zeggen. zo scheinheilig ben ik niet. je bent neit de enige in de wereld die er mense aan verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:30:
[...]

man je moet je niet zo aangespoken voelen, het fantastische k woord is heerlijk om ff te zggen of schreeuwen, ja tis een vreselijk ziekte. me oma lijdt er ook aan. maar ik ga niet flippen als ik iemand 't hoor zeggen. zo scheinheilig ben ik niet. je bent neit de enige in de wereld die er mense aan verliest.
mijn opa heeft t ook en ik ga heus niet whinen als iemand t woord gebruikt ik doe t zelf nog ook

So i totally agree on you mate

Edit:

kijk hier word ik nou blij van :D een craft gedaan door Sens

Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/6902/naamloos5hu.jpg

ik ben u HEEEEEEEEEL erg dankbaar :P

[ Voor 19% gewijzigd door ph4nt0m op 12-03-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga goed :D
Ik stond vanochtend op als lvl 44, en ben langzaam maar zeker geklommen. Ben nu bijna lvl 49, en ik ga zorgen dat ik vanavond lvl 50 ben. :)
En dan mn quest doen voor cart-licence en dan tadaaah heb ik een cart :D Lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game time op :(

Morgen ff naar FRS, wallie halen. Als ik een wallie van 5 en van 10 haal en die combineer, en ik betaal ermee, dan is er nog een paar euro over. Gaan die gewoon weg? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:36:
Game time op :(

Morgen ff naar FRS, wallie halen. Als ik een wallie van 5 en van 10 haal en die combineer, en ik betaal ermee, dan is er nog een paar euro over. Gaan die gewoon weg? :(
waarschijnlijk wel ja, daarom misschien paypal wel een idee maar dat duurt weer 3 dagen voor het overschrijven van bank naar paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

neej... dat geld blijft gewoon op die code van de wallie staan. Als je bijvoorbeeld 11 euro moet betalen en je koopt er 1 van 10 en 1 van 5 dan doe je eerst die van tien. Dan voer je code in systeem zegt das te weinig dan voer je die andere code ook nog in dan gaat daar ook nog 1 euro van af. Maar op die laatst ingevoerde code blijft nog wel 4 euro staan. Dus die kun je de volgende keer weer gebruiken icm 1 van 10 ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:48:
[...]

waarschijnlijk wel ja, daarom misschien paypal wel een idee maar dat duurt weer 3 dagen voor het overschrijven van bank naar paypal
zoals deze paypal veteraan al zegt :P :D ;), het is een stuk makkelijker en sneller :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Nou mensen ben gistermiddag Oot gejoined als 33 muse en ben inmiddels 45. Als iemand muse stuff vind lvl 45-55 laat het me alsjeblieft weten ik heb best wat cash dus wil het graag kopen. Vandaag gepartied met ColdAsIce maar ook solo ga ik erg snel. De groetjes en tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Heeft iemand hier nog wat van dubstar vernomen? hij is al enige tijd vermist >.<
kleine anderhalve maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

eerder 3 en halve week maja... nee, al tijdje niets meer gehoord, hijs der met me 250k vandoor gegaan naar een of ander caribisch eiland ofzo :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een K U T dag vandaag joh alles ging verkeerd kreeg geen items niks, ging veel dood echt bagger.

Maargoed heeft iemand toevallig een Grand/golden black pirate armor met nice stats die ik kan gaan gebruiken of wat dan ook?

Update lvl 63 bijna :D gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
en toch is dit wel grappig om te zien ROFL

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/723/screen0315fe.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 13-03-2006 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 01:26:
en toch is dit wel grappig om te zien ROFL

[afbeelding]
wat gebeurt hier ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Grandmaster Golem spawn spot, waarschijnlijk tijdens de gemquest.

Nuja, ook wel gekend als ks event 8)7

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
t schijnt dus super snel te lvl-en voor de noobies :P
gewoon met ze allen dual scratch 1 keer raken
de highlvls die er tussenstaan maken t af en zij krijgen ook genoeg exp en lvl-en super snel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

phantom 2 min weg en meteen kr4tos, van leanbackftw stunned mij terwijl ik met gmg bezig ben en pkd mij gvd.. klootzak. die gasten moeten dood, valle al langer lot lastig

nice, rosehispano reageert op me shout in cf dat hun pkers zijn, ze kome hun afspraak na phantom :) rosehispano clan aub niet kille of ksse mense, non agression pact signed :P

[ Voor 35% gewijzigd door 4th op 13-03-2006 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahaha.
Stond ik gisteren bij de clown-spot te hakken, krijg ik ineens een Grand Junior.
Dus ik helemaal blij. En ik ff 2 minuten weg om wat geld te lenen, kom ik terug, wil m'n party me niet meer erin hebben ;)
Echt, de jaloezie was te ruiken, best kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:47:
Nou mensen ben gistermiddag Oot gejoined als 33 muse en ben inmiddels 45. Als iemand muse stuff vind lvl 45-55 laat het me alsjeblieft weten ik heb best wat cash dus wil het graag kopen. Vandaag gepartied met ColdAsIce maar ook solo ga ik erg snel. De groetjes en tot morgen.
Hey Jaii welkom! Als jij nog wat 35-40 muse stuff hebt wil ik het ook wel kopen ^^

Jammer dat dit weekend gametime op was, ben maar van 22 naar 36 gegaan :(
Btw gister had ik een fairy, ging hij na een uur weg, ik balen, komt er na 10 sec een nieuwe fairy :D

Am I lucky or what? (Nee, want blues zijn niet voor mij bestemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meschien al weer oude koeien uit de sloot halen.
Maar vind goede zet van Evo op evion uit OoT te zetten, wand op het moment dat IK email met klachten over Evion krijg is het toch best wel erg.

niks dan gescheld, is zielig...zeker met het K woord

Gister Met ph4 nog worm gedaan voor deel van de avond, hele avond maar 1 scale ":/
Hoop dat ik volgende keer wat meer geluk heb wand dit schiet niet op. Maar gelukkig heb ik wel ph4 die me graag helpt :)
PS, weet iemand waar blauwe morning start dropt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Welke rose versie speelt meerendeels van GoT nu ? Nog steeds naRose of is het pRose geworden ?

Kan zijn dat ik er binnekort weer bijkom om teurg men hawker verder te bouwen (ook al heb ik al zen items weggegeven aan...eurm...weet ik nimeer, dacht 4th)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:39:
Welke rose versie speelt meerendeels van GoT nu ? Nog steeds naRose of is het pRose geworden ?

Kan zijn dat ik er binnekort weer bijkom om teurg men hawker verder te bouwen (ook al heb ik al zen items weggegeven aan...eurm...weet ik nimeer, dacht 4th)
NaRose *zie startpost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
4th schreef op maandag 13 maart 2006 @ 04:37:
phantom 2 min weg en meteen kr4tos, van leanbackftw stunned mij terwijl ik met gmg bezig ben en pkd mij gvd.. klootzak. die gasten moeten dood, valle al langer lot lastig

nice, rosehispano reageert op me shout in cf dat hun pkers zijn, ze kome hun afspraak na phantom :) rosehispano clan aub niet kille of ksse mense, non agression pact signed :P
dat laat wel weer blijken hoe bang revert en kratos waren voor me :P dat ze jou pas pakken als ik weg ben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:47:
Jaah party was voor mij ook erg prettig :D ben nu lvl 50 en heb ff hulp van localhost gekregen met de cart quest. Thnx Local voor dat prachtige cadeau :P iig hoef ik niet meer te gaan wandelen maar kan ik eindelijk rijden!!!!!!!!!! (owja in game ben ik natuurlijk ColdAsIce ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:39:

yep, heb je items nog in storage, leuk dat je weer terug bet, laat wete als je start pass ik je ff 500k ofzo, kan je tenminste goed beginne :)

edit: is trouwens iedereen op narose ja

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 13-03-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:27:
[...]

dat laat wel weer blijken hoe bang revert en kratos waren voor me :P dat ze jou pas pakken als ik weg ben ^^
Die revert gast is echt triest mannetje, was gister met ph4 bij elder mam's wat had die een grote bek zeg..
Maar kom hem nog wel een stegen op CF, met idiote def van mij doet hij me toch niks, en die inpact skill van mij doet detect dus kan hij ook niet onzichtbaar blijven. Maar NA-rose zit wel vol met dat zort lamertjes, gasten wachten tot je GMG aan tanken bent of zo en gaan dan aanvallen. Was ehm vrijdag uit de kroeg nog effe in cf, deed 3 smg's en muse kwam effe aardig perma doen... Over leefde het, de muse niet :P. Dan is stun heel handig. Voor zoon muse iets kan doen is die dood.
Maar cet en lyn moeten keer zamen met mij en ph4 naar CF zijn we onsterfelijk, Ik kan goed tanken, ph4 heeft die onzigbaar skill en lekker ap met mijn buff, en lyn en cet hebben goede AP tegen andere soldier (slechte Mdef) en mochte we toch dood gaan kunnen elkaar en ons riviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow weer wat gebeurd van weekend :P

Evo sta achter je beslissing. Met dat soort dingen ben ik opzich heel simpel in. Dit soort gezeik moet meteen afgestraft worden. bye bye Evion.

Zaterdagnacht terwijl jullie ruzie hadden waren Cet en ik even slags hunten in freezing. Meneer jan moest lvl 70 worden. helaas voor hem was dat in 2 uur bijne onmogelijk. Rond 1 uur begint hij zelfs te klagen dat zn hoofd vast geplakt zit aan zn toetsenbord. Een schande natuurlijk. Bij dezeheb ik hem ook naar zn bedje gestuurd en ben ik alleen verder gegaan. Maar dankzij cet ben ik wel een saint after blade rijker (4) refined. Dus Jan thnx :) :) :)

aangezien ik van weekend een griepje te pakken had, kon ik dus die avond niet uitgaan en biertjes drinken. Dus kon ik voor het eerst eens cf uit proberen. Nou nou uurtje daar gezeten. Wat een bende daar. ik als lvl 61 kom je dus in de 2e catogorie. Ik rustig plek je zoeken(die waren er dus niet lol) en ging maar hakken op elder/warrior doonga's. Was op advies van 4th, want elke 3 min als ik die dingen down had komen me vriendjes jelly's te voor schijn. opzich ging het best vlot allemaal. Iets na half 3...Daar kwamen rebellen van AngelsofDeath er aan met een mannetje of 6. Ik zag ze gelukkig net op tijd aan komen en smeerde hem naar een andere plek. Lekker spannend allemaal 8)7 Ik pak er nog een lekker gezond glas orangejuice erbij :+ En ging op een beter plekje door. Komen ze 15 min er weer aan. Ik rij weer weg en ze komen me niet achter na. Kom ik een eenling van Angels tegen en sla deze neer. Krijg ik als reactie dat ik helemaal van de pot gerukt was. Ik vertelde hem netjes dat ik een ochtendhumeur had en de groeten aan zn clan moest doen >:)

Nog geen minuut later kom ik erachter dat er wel degelijk een leuke community is in Narose. Ik kwam een groep van 10 man tegen allemaa verschillende clans en die vroegen of ik mee ging om die angels een lesje te leren. UITERAARD }) Na even zoeken stonden ze daar trots op de beste plek te hakken. Ze zagen ons en vluchtte. geweldig. Gooide een paar tarzan kreten en doorheen. Op gegeven moment kwam het op een gevecht aan. best grappig maar ook binnen een halve minuut om. Bleek dat ik perongelijk door alle chaos een medestander neer stak LOL. Na mijn excuses en een revive kon hij weer verder en vergaf me.
Al om al leuke cf ervaring. Nu snap ik ook dat 4th enzo door cf super snel lvlde. solo had ik in een uurtje 80% gelvd met al dit gedoe er bij. Wel klote drops maar goede exp :)

Hmm ben weer beetje te langdradig. Opnieuw me nederige excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
4th schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:51:
[...]

yep, heb je items nog in storage, leuk dat je weer terug bet, laat wete als je start pass ik je ff 500k ofzo, kan je tenminste goed beginne :)

edit: is trouwens iedereen op narose ja
Terug zijn is veel gezegd :p

Ik twijfel derover om terug te komen, maar is nog niet zeker. Heb daarbij een best grote achterstand (lvl 36 ofzow 8)7 ) en moet nog zien of het nog te combineren valt met men dagelijkse leven :)

Spijtig dat eRose zolang wegblijft. Wil men raider terug _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door PeGys op 13-03-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:03:
[...]

Die revert gast is echt triest mannetje, was gister met ph4 bij elder mam's wat had die een grote bek zeg..
Maar kom hem nog wel een stegen op CF, met idiote def van mij doet hij me toch niks, en die inpact skill van mij doet detect dus kan hij ook niet onzichtbaar blijven. Maar NA-rose zit wel vol met dat zort lamertjes, gasten wachten tot je GMG aan tanken bent of zo en gaan dan aanvallen. Was ehm vrijdag uit de kroeg nog effe in cf, deed 3 smg's en muse kwam effe aardig perma doen... Over leefde het, de muse niet :P. Dan is stun heel handig. Voor zoon muse iets kan doen is die dood.
Maar cet en lyn moeten keer zamen met mij en ph4 naar CF zijn we onsterfelijk, Ik kan goed tanken, ph4 heeft die onzigbaar skill en lekker ap met mijn buff, en lyn en cet hebben goede AP tegen andere soldier (slechte Mdef) en mochte we toch dood gaan kunnen elkaar en ons riviven.
ja vlieg ik ben nu lvl 80 ^^ dus met een soldier buff heb ik 524 atk MUWHAHAHHAHA ik For Teh win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:23:
[...]

ja vlieg ik ben nu lvl 80 ^^ dus met een soldier buff heb ik 524 atk MUWHAHAHHAHA ik For Teh win
Als je 85 bent kan je die 10 AP gloves aan die ik vond :P, maar als ik en jij allebij 85 zijn gaan we wel in TG onze krachte meten. Jij zal veel meer AP hebben, maar denk dat het niet genoeg is voor mijn def. Maar je loopt nu wel 2.5 lvl voor :( ga eens effe scales voor me hunten MUWHAHAHAHAHA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Ik twijfel derover om terug te komen, maar is nog niet zeker. Heb daarbij een best grote achterstand (lvl 36 ofzow 8)7 ) en moet nog zien of het nog te combineren valt met men dagelijkse leven :)

kom nou maar gewoon terug, je weet dat je het wilt en is zeker weer zo gezellig :)

over 16 lvls ga ik nog niet eens meer terug naar erose, heb ik namelijk alles beter dan daar :P

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 13-03-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:29:
[...]

kom nou maar gewoon terug, je weet dat je het wilt en is zeker weer zo gezellig :)

over 16 lvls ga ik nog niet eens meer terug naar erose, heb ik namelijk alles beter dan daar :P
Naast het feit dat 4th een lucky sletje is, moet je idd gewoon terug komen. Als het nog steeds kriebelt voor rose. Zou ik erose niet langer afwachten en gewoon gezellig meegaan met Narose. Zijn genoeg mensen die rond jou lvl zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Ik denk ook wel dat ik avond ga spelen. ben nu 32(hawker)

[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 13-03-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:46:
Ik denk ook wel dat ik avond ga spelen. ben nu 32(hawker)
ik ben 77 nu dus al 76 keer ingame jarig geweest, maar morge ben ik echt jarig, allemaal kadootje voor me kopen he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
[...]

Naast het feit dat 4th een lucky sletje is
[Dikkenek modus]

Zonder mij was die nooit zo goed geweest :+

[/Dikkenek modus]

edit: wie doet de betalingen nu trouwens ???

[ Voor 9% gewijzigd door PeGys op 13-03-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:48:
[...]

ik ben 77 nu dus al 76 keer ingame jarig geweest, maar morge ben ik echt jarig, allemaal kadootje voor me kopen he ^^
Dat word dan ook flink wat gebak inkopen en je adres ff plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:03:
[...]

...

Lijkt me een zeer geschikt plan.
Ik ben EINDELIJK lvl 70, dus we zullen cf es laten zien wat samenwerkende tweakers allemaal kunnen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:49:
[...]

[Dikkenek modus]

[/Dikkenek modus]

euhm je moet zelf je betalingen doen dmv paypal ^^ doet iedereen :P

@Fly

Ik ga niet scales hunten :P komt vanavond wel als jij der weer bent gaan we weer gezellig babbelen ^^ en die WD uitlachen

Ps.
HAAANTJE!!!!
kom naar naRose :) ootF zit toch genoeg low lvls dus je bent zo op peil ;) en LoT kan aardig wat mensen helpen (vooral 4th) heeft toch al Miljoenen :P meer als 10 geloof ik :\
mja hij is lucker :P tis dat ik net een grand mighty helm vind, appraise en dat er ap+10 op zit :P

@ Ceteus
ze zijn al bang als ze me 1337 tag boven me naam zien :P ahuh dus ze weten dat de samewerking PERFECT is ;)

nog een laatste edit dan maar
ik ga een "sexy"broodje eten :9~

[ Voor 65% gewijzigd door ph4nt0m op 13-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:49:
[...]

[Dikkenek modus]

[/Dikkenek modus]

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:39:
[...]

Naast het feit dat 4th een lucky sletje is.
je donatie had inderdaad wat geholpen in het begin ja, maar met mijn verkoop van snow goggles voor 2,5M 2 of 3 dage into event is het begonnen, daarnaast heb ik altijd koopjes gezocht, me ap10 chrome voor 1,25M gekocht en voor zon 3-3,5M verkocht, 3 dark anima's gevonden, etc, maar alles behalve de chrome heb ik weer uitgeleend aan de lagere lvls dus ben niet gierig, evo gebruikt nu nog mijn saint trunket armor(4) die ik voor de prijs van 60k heb gekocht, mijn bbs26 word nog gebruikt en heb zojuist mijn 26 dodge lion bs ook weer terug gekrege :) heb sommigen van clan horen zeggen "ik heb nog niets bruikbaars van hem gekregen dus ik stop dit in mijn shop" als ze iets vinden, maar aan die praktijken doe ik niet aan. als je het kunt gebruiken als ik iets vind krijg je het of mag je het lenen als het echt goed is, want gooi nooit geld weg, een van de redenen waarom ik 11M nu heb :P

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 13-03-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:37:
[...]

[...]

je donatie had inderdaad wat geholpen in het begin ja, maar met mijn verkoop van snow goggles voor 2,5M 2 of 3 dage into event is het begonnen, daarnaast heb ik altijd koopjes gezocht, me ap10 chrome voor 1,25M gekocht en voor zon 3-3,5M verkocht, 3 dark anima's gevonden, etc, maar alles behalve de chrome heb ik weer uitgeleend aan de lagere lvls dus ben niet gierig, evo gebruikt nu nog mijn saint trunket armor(4) die ik voor de prijs van 60k heb gekocht, mijn bbs26 word nog gebruikt en heb zojuist mijn 26 dodge lion bs ook weer terug gekrege :) heb sommigen van clan horen zeggen "ik heb nog niets bruikbaars van hem gekregen dus ik stop dit in mijn shop" als ze iets vinden, maar aan die praktijken doe ik niet aan. als je het kunt gebruiken als ik iets vind krijg je het of mag je het lenen als het echt goed is, want gooi nooit geld weg, een van de redenen waarom ik 11M nu heb :P
Onze suikeroom heeft gesproken.
Heeft iemand nu nog een grand/saint deathspear gerefined te leen? Ik kan hem maar niet vinden... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kom terug, kun je met me partyen :) Hebben we samen een achterstand.

Dalijk ff wallie cards invoeren en weer spelen, khoop dit weekend 45-50 te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

idd gewoon terug komen er is nog ene plekje vrij in oot(F) en er zijn er 4 of zo die i nje party range zitten.

En heb je ooit dagelijks leven gehad ;) just kidding you know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ergens guides te vinden?

ik heb bijvoorbeeld gekozen voor dealer, maar hoe kan ik daar nu ook nog wat mee verdienen?
hoe gaat het craften in zijn werk?

is het verstandig om naast dealer nog een soldier te maken om lekker te looten? of kan dat met dealer ook wel?

wat doet dat feetje om de zoveel tijd boven je hoofd?

waar kan je de quests halen als je alles in zant gedaan hebt?

IGN: weetniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:34:
daar zijn wel sites voor, zou gewoon ff op forum van Narose kijken, daar staan wel guides bij

ik heb bijvoorbeeld gekozen voor dealer, maar hoe kan ik daar nu ook nog wat mee verdienen?
je kan skills kopen voor crafting, craften heeft weer matrialen nodig, die kan je krijgen door te hunten of op te kopen in shopjes van andere players.

is het verstandig om naast dealer nog een soldier te maken om lekker te looten? of kan dat met dealer ook wel?
dat looten maakt niet zoveel uit met welke class je het doet. beide hebben evenveel kans op bepaalde drops.

dat noemen ze een fairy dus :) Dit is geheel random kan best zijn dat je deze nooit zult zien of vaker, dat bufft je stats dus voor een uur

op bepaalde lvls, heb je bepaalde quests. Hoe evrder je komt hoe minder quests uiteindelijk(nadeel van rose:()

IGN: weetnietkweetwel
@Yoshi :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:34:

IGN: weetniet
- Kijk in de startpost bij 'links' voor guides
- Dealer heeft 2 klasses > Artisan (Crafter) & Bourgeois. De dealer staat zoiezo wel bekend om zijn rijkdom (omdat je vaak goede items vind) en de artisan kan zelf spullen maken die je dus weer door kan verkopen.
- Craften doe je door bepaalde skills te kopen, als je deze skills inzet verschijnt er een schermpje waarin staat wat voor items je nodig hebt voor het item wat jij wilt maken.
- Ik persoonlijk denk dat het handiger is om je op een character volledig te concentreren en vooral als je net begint met het spel. Dus eerst even bepaalde dingen onder de knie krijgen voordat je je tweede char start.
- Het feetje maakt je een stuk sterker, je gaat bijvoorbeeld harder lopen, krijgt hogere attackspeed/power enz... Een fairy is zeldzaam dus je mag blij zijn als je er een krijgt.
- zie bluepanther voor antwoord :)

pwned by bluepanther :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:45
Weet iemand welke mob saint ice hammer dropt?
ga knight worden

Lvl 62 inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen probeer ff jezelf te updaten als dit kan is wel handig voor anderen. _/-\o_

http://www.bot.splendid-designs.nl/?page_id=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syren schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:27:
Weet iemand welke mob saint ice hammer dropt?
ga knight worden

Lvl 62 inmiddels
elder slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:19:
[...]

euhm je moet zelf je betalingen doen dmv paypal ^^ doet iedereen :P
/me bitchslaps ph4nt0m

Zal wel ff aan Sinergy vragen of die wil betalen, heb zelf namelijk geen cc O-)

[ Voor 5% gewijzigd door PeGys op 13-03-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Goh zal ook is weer wat posten ^^. Gaat best aardig nu lvl 88 en verdien nu wel geld :P. Had paar dagen geleden een golden golden staff 4 (die ik lyn wou uitlenen, srry about that ^^) voor de fun voor 2.5m in shop gezet. Kom ik terug is die gewoon verkocht. Wat een idoot die dat gekocht heeft :D. En nu heb ik eindelijk is een staff op 5 ik heb namelijk ff een dark anima 5 gekocht voor 3m. Wat een verschil met een 3 zeg. De Elder mams zijn echt stuk sneller dood.

Gisteren was ik ook in crystal ff bezig voor elder mams aangezien de andere spots over bezet waren zeg maar. Nou daar loopt dus ook 1 rider cap en dacht goh laten we die is slopen, en wat dropte die.. Een legend shaft claw lolderlol :D die mag kippetje dus lenen ^^. Daarna nog ff met phan en 4th een tyrant warship gemold voor de gein dus die is ook weer van het to mol listje af hehe.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
woohoo ik heb zojusit me saint viking axe & sword (4) gemold met atk +9:P

nu maar nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
William/Ax3 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:29:
Gisteren was ik ook in crystal ff bezig voor elder mams aangezien de andere spots over bezet waren zeg maar. Nou daar loopt dus ook 1 rider cap en dacht goh laten we die is slopen, en wat dropte die.. Een legend shaft claw lolderlol :D die mag kippetje dus lenen ^^. Daarna nog ff met phan en 4th een tyrant warship gemold voor de gein dus die is ook weer van het to mol listje af hehe.
Legend Shaft is niet de moeite om te gebruiken. Is wapen voor 5 lvl's en blue viking & axe op (4) is al sterker dacht ik.

Daarnaast is shaft nog eens grade 6 wat het dus weer moeilijker maakt om te refinen (in erose was dat toch zo). Maar 't is wel een leuk hebbedingetje.

Zo heb/had ik in eRose legend shaft ap10, legen assassin katar ap10 en legend dragon knuckle ap10 maar gebruikte enkel de dragons, de andere waren puur voor de show en om op te scheppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:56:
Zo heb/had ik in eRose legend shaft ap10, legen assassin katar ap10 en legend dragon knuckle ap10 maar gebruikte enkel de dragons, de andere waren puur voor de show en om op te scheppen :+
waren om op te scheppen?? :+
ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:19:
Ps.
HAAANTJE!!!!
kom naar naRose :) ootF zit toch genoeg low lvls dus je bent zo op peil ;) en LoT kan aardig wat mensen helpen (vooral 4th) heeft toch al Miljoenen :P meer als 10 geloof ik :\
Sorry maar ik ga niet. Er gaat echt te veel tijd in zitten voor me op dit moment. Ik wacht nog even af.
Ik zou anders graag de GoT alliantie steunen, dat weet je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:56:
[...]
Legend Shaft is niet de moeite om te gebruiken. Is wapen voor 5 lvl's en blue viking & axe op (4) is al sterker dacht ik.
6th refinnes kosten nu geen drol in narose sinds talismannen nu ook in dod vallen. Ok tis maar voor 5 lvl's desnoods maar beter iets dan niets en als we ut vinden is het natuurlijk wel een optie om ff te gebruiken xD.

Als iemand nog een land staff op zon manier vind zal ik het zeker ook niet laten om ff voor 5 lvl's te gebruiken ding moet dan wel 4 zijn om iets meer ap te hebben dan deze dark anima 5.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over drie kwartier scheur ik als het goed is weg met mijn cart, dus kijk niet raar op als je een gigantische knal hoort (ikke die door geluidsbarierre gaat) en een lichtflits ergens (ikke met warpsnelheid).
Niemand is meer veilig voor mr. snelheidsduivel (6) Gnagna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Dutch-Hane schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:08:
[...]

waren om op te scheppen?? :+
Als ik ze alle3 liet zien in erose was iedereen altijd van wow, hoe kom je daar aan :)
Blijkt raar te zijn dat je ze alle3 hebt met AP10 in Legend versie :)
William/Ax3 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:19:
[...]

Als iemand nog een land staff op zon manier vind zal ik het zeker ook niet laten om ff voor 5 lvl's te gebruiken ding moet dan wel 4 zijn om iets meer ap te hebben dan deze dark anima 5.
De 2e Grand Land Staff in eRose heb ik gevonden :D
Was ook de laatste tot en met het einde van erose.

Met wat geluk en snel lvlen vind ik mb een nieuwe :p
Ruper wizard of Ruper mage dropt ze, maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:05:
[...]

Als ik ze alle3 liet zien in erose was iedereen altijd van wow, hoe kom je daar aan :)

[...]

hij dropped nu ook van burning pumpkin in DOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
ph4nt0m schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:48:
[...]

hij dropped nu ook van burning pumpkin in DOD
Vetjuhs, nuja, die was der nog niet in eRose :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

PeGys schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:05:
[...]

[...]

geen probleem, die dark anima was ook zooo zeldzaam... ik heb der 3 opgepakt en nog 2 andere in mijn party ook 1... 3x binne 1 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Lolz, iedereen denkt precies dat ik al terug speel :)7

Ik heb de client wel al terug geinstalleerd, maar daarmee ben ik nog niet terug :P

/me kijkt naar calamor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht er iemand hier een paar moeie chroomen laarzen hebben liggen laat je ff horen
ik ben er naar opzoek en kan ze nergens vinden behalve als wozzie die van hem showt (rofl)

en zou ze toch wel graag willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog een black pirate armor en schoenen liggen met goeie stats?

Gister Grand Redfield Black Schoes gevonden met ap8 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:49:
Heeft er iemand nog een black pirate armor en schoenen liggen met goeie stats?

sacardus, slags in freezing droppen legend(meendeik) black pirate armor. succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:57:
[...]

sacardus, slags in freezing droppen legend(meendeik) black pirate armor. succes :)
Dankje zal er vanavond eens gaan hunten, ben nu op school.
Misschien dropt er nog een Legend Cresent Knuckle :9
Afgelopen week nog een Saint Cresent Knuckle gekocht met dex 4 (3) 81k 8)

Bedankt voor je tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:49:
Verkoop je die misschien? Ben wel geinteresseerd.. ben nog maar lvl 68 maar zou ze alvast wel willen hebben.
Dan heb ik mijn lvl 75 AP setje compleet namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Verkoop je die misschien? Ben wel geinteresseerd.. ben nog maar lvl 68 maar zou ze alvast wel willen hebben.
Dan heb ik mijn lvl 75 AP setje compleet namelijk ;)
Nee srry ik ga hem zelf gebruiken ben nu bijna lvl 64 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn waarom kan ik nie editen? als ik inlog en terug kom op de pagina dan staat er niet dat ik ben ingelogt :(
Edit van vorige post: Weet iemand waar je grand Saber&Elven sword kan vinden? Of heeft iemand deze?

Edit al gelukt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Gefeli Fly met je verjaardag.
Het is echt vervelend dat de server discouned word (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Calamor schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:21:
Gefeli Fly met je verjaardag.
Het is echt vervelend dat de server discouned word (
Hier de hele dag al gewoon online..

Haha, ik ben met m'n noob char nu ook aan het dual scratchen bij gmg :P Gaat best lekker, van lvl 12 naar 22 gegaan nu :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijke community

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen033.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben onlangs lvl 50 geworden, en heb bij de NPC een Orc Axe gekocht, en deze zonder moeite gerefined naar (7) met een att van 135. Pfft.. ik word moe van iedereen die dat ding wil zien. Ik vroeg me af hoeveel dit appartaat ongeveer waard kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:
Ik ben onlangs lvl 50 geworden, en heb bij de NPC een Orc Axe gekocht, en deze zonder moeite gerefined naar (7) met een att van 135. Pfft.. ik word moe van iedereen die dat ding wil zien. Ik vroeg me af hoeveel dit appartaat ongeveer waard kan zijn?
Ik kan je niet helpen met de vraag met hoeveel het waard is, prijzen in naRose zijn redelijk anders en dan nog ben ik, net als jij, behoorlijk slecht in het schatten van die dingen :( .
Maar wat ik me wel afvraag, zijn die npc wapens (iig yellow named eq) beter te refinen dan blues? Ik heb meerdere malen meegemaakt in eRose dat er een wapen weer tot 5+ gerefined was. Op het laatst fliegje nog met z'n meen ik Golden Staff (6) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vraag ik me af, tot hoever te refinen is? Is daar nog een max aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

(9) is max en dat is super zeldzaam. Zelfs (7) kom je maar een enkele keer tegen. Meeste mensen durven goeie spullen niet boven (3) te refinen omdat dan de kans op fail redelijk groot wordt. En nog hoger wordt die kans alleen maar groter. Dus je hebt onwijs veel geluk gehad dat die axe op (7) hebt gekregen en die zal redelijk ook wat waard zijn :) (geen idee hoeveel verder..)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Laatst online: 16-09 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:08:
Tjaa, IK BEN FUKING GEKICKT OMDAT IK ME GEDRAG AAN MOEST PASSEN ? LOL !!!!!
EN HIJ DAN KIJK DIT PLAATJE DAN FF.. BEETJE MET KANKER LOPEN TESCHELDE, IS DAT NORMAAL ?
Misschien dat je in een hogere klas nog het verschil tussen schelden en vloeken gaat leren. Daarnaast is het een aanrader om niet alles op jezelf en op je eigen situatie te betrekken. Dat zou betekenen dat niemand meer een grapje over bijv. de dood kan maken omdat bij jou toevallig een opa of oma is gestorven.
Ik hoop voor je dat je dat begrijpt, het zal je leven een stuk aangenamer maken :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
En toen was ik weer zo leuk om weer een saint viking axe erdoor heen te jagen
toen maar deze gekocht voor 1.3 mil

Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/8278/screen0352we.th.jpg

Ach ik kan er mee doen tot lvl 100 en dan verpats ik em weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
mènnnn die axe die is uberrr!!! ik had een (6) in erose en die was al licht rood/paarsgloeiend zeg maar, die (7) moet behoorlijk paars zijn of niet? (vandaar dat je em steeds moet laten zien waarschijnlijk) Post eens een SS van je char met die axe...

ps saint iron spear was bij (5) nog steeds sneller lvlen dan axe (6),,,maar goed die axe heeft veel meer ap (goed voor je skillattacks vooral), heb jij ook een saint iron spear? kill je sneller met je axe als daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precious1 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:41:
mènnnn die axe die is uberrr!!! ik had een (6) in erose en die was al licht rood/paarsgloeiend zeg maar, die (7) moet behoorlijk paars zijn of niet? (vandaar dat je em steeds moet laten zien waarschijnlijk) Post eens een SS van je char met die axe...

ps saint iron spear was bij (5) nog steeds sneller lvlen dan axe (6),,,maar goed die axe heeft veel meer ap (goed voor je skillattacks vooral), heb jij ook een saint iron spear? kill je sneller met je axe als daarmee?
Dit ben ik dus met mijn axe. Ik wist niet eens dat de kleur de refinegraad weergaf.

Afbeeldingslocatie: http://www.beppen.nl/foto/boos-rose.jpg

Ik heb nooit een speer gehad, ben van het begin af aan bezig met axes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0siris schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:11:
[...]

Misschien dat je in een hogere klas nog het verschil tussen schelden en vloeken gaat leren. Daarnaast is het een aanrader om niet alles op jezelf en op je eigen situatie te betrekken. Dat zou betekenen dat niemand meer een grapje over bijv. de dood kan maken omdat bij jou toevallig een opa of oma is gestorven.
Ik hoop voor je dat je dat begrijpt, het zal je leven een stuk aangenamer maken :)
oud nieuws -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:51:
[...]

Dit ben ik dus met mijn axe. Ik wist niet eens dat de kleur de refinegraad weergaf.

[afbeelding]

Wow..
Mooi gedaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:51:
[...]

mooi man, mijn (6) was toch ongeveer hetzelfde denk ik..of je hebt de video instellingen niet op hoogst staan hahaha.

edit:hmmm hij is toch wel roder dan mijn ouwe denk ik nu ik weer kijk...enneh, normaal issi helemaal wit, dusss.... bij (4) ook nog hoor, (5) weet ik niet

ps de saint iron spear (en meer speren, maar vooral de blauwe) heeft een foutje in t spel, nog niet gefixt, of hoort zo ofzo, hij heeft niet megaveel ap maar doet meer damage (en is +2fast dus stuk sneller lvle); zelfs me dealer deed t ermee tot lvl 60

[ Voor 13% gewijzigd door precious1 op 14-03-2006 19:34 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.