Zow weer wat gebeurd van weekend
Evo sta achter je beslissing. Met dat soort dingen ben ik opzich heel simpel in. Dit soort gezeik moet meteen afgestraft worden. bye bye Evion.
Zaterdagnacht terwijl jullie ruzie hadden waren Cet en ik even slags hunten in freezing. Meneer jan moest lvl 70 worden. helaas voor hem was dat in 2 uur bijne onmogelijk. Rond 1 uur begint hij zelfs te klagen dat zn hoofd vast geplakt zit aan zn toetsenbord. Een schande natuurlijk. Bij dezeheb ik hem ook naar zn bedje gestuurd en ben ik alleen verder gegaan. Maar dankzij cet ben ik wel een saint after blade rijker (4) refined. Dus Jan thnx
aangezien ik van weekend een griepje te pakken had, kon ik dus die avond niet uitgaan en biertjes drinken. Dus kon ik voor het eerst eens cf uit proberen. Nou nou uurtje daar gezeten. Wat een bende daar. ik als lvl 61 kom je dus in de 2e catogorie. Ik rustig plek je zoeken(die waren er dus niet lol) en ging maar hakken op elder/warrior doonga's. Was op advies van 4th, want elke 3 min als ik die dingen down had komen me vriendjes jelly's te voor schijn. opzich ging het best vlot allemaal. Iets na half 3...Daar kwamen rebellen van AngelsofDeath er aan met een mannetje of 6. Ik zag ze gelukkig net op tijd aan komen en smeerde hem naar een andere plek. Lekker spannend allemaal

Ik pak er nog een lekker gezond glas orangejuice erbij

En ging op een beter plekje door. Komen ze 15 min er weer aan. Ik rij weer weg en ze komen me niet achter na. Kom ik een eenling van Angels tegen en sla deze neer. Krijg ik als reactie dat ik helemaal van de pot gerukt was. Ik vertelde hem netjes dat ik een ochtendhumeur had en de groeten aan zn clan moest doen
Nog geen minuut later kom ik erachter dat er wel degelijk een leuke community is in Narose. Ik kwam een groep van 10 man tegen allemaa verschillende clans en die vroegen of ik mee ging om die angels een lesje te leren. UITERAARD

Na even zoeken stonden ze daar trots op de beste plek te hakken. Ze zagen ons en vluchtte. geweldig. Gooide een paar tarzan kreten en doorheen. Op gegeven moment kwam het op een gevecht aan. best grappig maar ook binnen een halve minuut om. Bleek dat ik perongelijk door alle chaos een medestander neer stak LOL. Na mijn excuses en een revive kon hij weer verder en vergaf me.
Al om al leuke cf ervaring. Nu snap ik ook dat 4th enzo door cf super snel lvlde. solo had ik in een uurtje 80% gelvd met al dit gedoe er bij. Wel klote drops maar goede exp
Hmm ben weer beetje te langdradig. Opnieuw me nederige excuses