[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 16:04
ja weet wel beetje hoe refinen werkt. van prereset i-rose :) maar veel veranderd in tussentijd
btw, welke skill zou ik als soldier pakken? heb al focused impact. maxed. battle cry maxed en bludgeon mastery maxed (voor zover mijn level toelaat) maar heb nog skill points over. dus welke skill is er nog en goed?

[ Voor 54% gewijzigd door Melk op 31-03-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

Anoniem: 144131 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47:
hey :)

ik had een vraagje... ben nu lvl 10 en heb net first job gekozen... hawker

nu had ik een vraag welke skills ik het beste kan kopen en aan wat voor een stat build ik me het beste kan houden... wil voor katars gaan, dus gaan dual wield sword-mace oid..

kan iemand me hiermee helpen ? ik zal wel beginnen met gwoon alles in dex. te pompen voordat er een reactie is :) en skillpoints nog niet uitdelen
kan een hawker aub antwoord geven... wil eigenlijk mn skillpoints wel spenderen maar weet echt nog niet waarin ik dat het beste kan doen :P

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

en daar gaat de partry lolz :9~ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

server dead :/ gare zooi....
Maar lyn vond lief str 6 helpje voor me, dus nu effe gloves voor lvl 100 nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

server down :(

zit er weer in :)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 144131 op 31-03-2006 22:25 . Reden: weer up :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL PATCH !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Leonis Said:

The servers will be shut down for approximately 30 minutes for an emergency maintenance. They will be brought back online as soon as possible. This is to correct an exploit found with one of the quests in-game.
-----
Head GM for ROSE NA
ROSE NA GM Team
Gravity Interactive, Inc.

edit. kunnen jullie er al op bij mij zegtie dat patch completed is maar hij start na de installer trose.exe niet op.

edit2. Nou ben aan reinstall begonnen na de patch wilde hij gewoon niet opstarten en als ik trose.exe probeerde op te starten, kreeg ik een of andere vage error die verwees naar een bestand dat er dus niet meer stond. Balen :(

[ Voor 119% gewijzigd door Jaii op 31-03-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit er al weer uurtje of zo op is maar 10 kmin ofzo ofline geweest geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:28
Anoniem: 144131 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:30:
[...]

kan een hawker aub antwoord geven... wil eigenlijk mn skillpoints wel spenderen maar weet echt nog niet waarin ik dat het beste kan doen :P

bvd
hmmm tja ik zou als ik jou was gewoon dual weapon worden :) veeeeeeeel meer dmg nu dus die cap weg is raad ik t je cker aan dat merk je dan wel op high lvl maar de build daarvan is 5 dex om 4 str de con moet helft van je lvl zijn ongeveer zodra die 40 is heb je wel genoeg :P tegen die tijd heb je toch al goeie hit buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:11:
[...]

hmmm tja ik zou als ik jou was gewoon dual weapon worden :) veeeeeeeel meer dmg nu dus die cap weg is raad ik t je cker aan dat merk je dan wel op high lvl maar de build daarvan is 5 dex om 4 str de con moet helft van je lvl zijn ongeveer zodra die 40 is heb je wel genoeg :P tegen die tijd heb je toch al goeie hit buff
ok bedankt, mss dat ik dat dan maar ga doen als het zoveel meer dmg doet... wou echt graag katar worden eigenlijk :p in iRose vond ik het helemaal geweldig

maar welke skills raad jij dan aan ik heb nu alleen maar poison slash en double slash en nog helemaal niet ge-upgrade, ben nu lvl 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

cbxmelk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:38:
kan iemand even snel in het kort uitleggen hoe refinen nu werkt?
of linkje ofzo :) kan he tnamelijk nergens vinden :(
kies voor upgrade item bij een gast in greezy hills of in eucar, sleep je wapen/pak herheen. sleep daarna een bindure (voor pak ) of talisman (voor wapen) naar een van de hokjes en druk op okay. tot refine 3 is 100% succes daarna halveert het telkens 50%/ 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 21:30

4th

wtf, ik ben alles kwijt, klere inv, geld en alle statpoints in charm gestopt...???

omg en hx0r zijn 2 nieuwe chars... wtf is dit voor kutzooi! der is zeker geen keylogger of iets anders gebruikt

@edit: wat is mailadres van support?

via stolen acc link gestuurd:

I went to work at 3pm cest got back at 0.30am cest to see everything was gone, I now have a lvl101 champion with all cha stats, lost 9,6M cash and another 40M in eq, I was logged in at 3pm cest so the login after that was the hack. it is now 1.30am here.
also I have 2 chars now with names like omg and hax0 or something. if you can see when they were made you'll know when the hacker did his work. hope this can be solved quickly, enjoyed this game since february last year and in erose but if this can't be solved I won't be back :(
thx for all you can do,
Tom aka 4th

[ Voor 109% gewijzigd door 4th op 01-04-2006 01:43 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
4th schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:10:
wtf, ik ben alles kwijt, klere inv, geld en alle statpoints in charm gestopt...???

omg en hx0r zijn 2 nieuwe chars... wtf is dit voor kutzooi! der is zeker geen keylogger of iets anders gebruikt

Dat is dus echt genaaid.
Ik hoop voor je dat ze naar je luisteren, anders ben je zwaar de pineut :( :(

Bij de volgende link staat wat je moet doen als je gehacked ben:
http://www.roseonlinegame.com/Support/Report_hacking.asp

[ Voor 13% gewijzigd door Koudijs op 01-04-2006 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das gewoon echt zonde 4th, ik snap dat je het ook niet echt meer zie ziten zo, laten we hopen dat een gm je kan helpen ze hebben vast wel een history waarin ze kunnen zien wat je bezat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Mhh echt te kut 4th hoop dat je alles terug krijgt zoals het hoort.

Vanavond ging lekker met wozzie evo en ceteus :) 2 bleus bij elder mammoths helaas klote stats ><. Wel lvl 73 geworden.

Probeer ff te updaten luitjes, is echt fijn om te zien met wie je kan partyen, vliegje je moet je nog aanmelden.?

Nu maar slapen :o moet morgen weer gewerkt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

@ 4th misschien geen gepaste opmerking , maar check datum :)

als dit echt is ( waar ik even vanuit ga ) is dit zwaar kl*te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aleen jammer dat de party weer dood is allemaal dc gehad neem ik aan ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

I went to work at 3pm cest got back at 0.30am cest to see everything was gone, I now have a lvl101 champion with all cha stats, lost 9,6M cash and another 40M in eq, I was logged in at 3pm cest so the login after that was the hack. it is now 1.30am here.
also I have 2 chars now with names like omg and hax0 or something. if you can see when they were made you'll know when the hacker did his work. hope this can be solved quickly, enjoyed this game since february last year and in erose but if this can't be solved I won't be back :(
thx for all you can do,
Tom aka 4th
Kijk, dit heet een BruteForce, deze zijn te downloaden op GAMERZPLANET.
Je zet een naam neer en een password list.. en ja je weet al..

-EDIT- Leuke 1 april grap :O >:) :>

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169739 op 01-04-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Damn, ik hoop voor je dat alles terug komt. Dit is wel erg sneu van die hacker. Je inlognaam is toch geen 4th he? Als dat zo is, is er misschien gewoon iemand geweest die zo'n bruteforce heeft gebruikt :/
Grrr }) Ik trap er nog in ook :X

[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 01-04-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

4th, ben je egt alles kwijt, of is et een grap :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:41:
4th, ben je egt alles kwijt, of is et een grap :o
ik lach der in ieder geval niet mee :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je mag mij acc wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 08:01
4th, bij de servers kunnen ze waarschijnlijk de hele log bekijken; en dus ook vanaf welk IP er ingelogged is op je account. Verder kunnen ze als het goed is ook zien naar welke char en/of account je spullen getrade zijn.. Als die persoon de spullen gedropt heeft, en met andere char opgeraapt heeft, zal het lastiger te achterhalen zijn..

Maar idd, gewoon hacking report insturen, en een mailtje naar de support sturen, en vragen of ze je willen helpen omdat je anders 'het vertrouwen in het spel' verliest zegmaar :9

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

egamernl schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:02:
4th, bij de servers kunnen ze waarschijnlijk de hele log bekijken; en dus ook vanaf welk IP er ingelogged is op je account.

Maar idd, gewoon hacking report insturen, en een mailtje naar de support sturen, en vragen of ze je willen helpen omdat je anders 'het vertrouwen in het spel' verliest zegmaar :9
daarom dus ook precieze tijden van de tijd dat ik thuis weg was in de report gezet, zal het alleen maar makkelijker maken, van daar uit is het meteen zichtbaar, vraag me alleen af of het echt een week gaat duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Topicstarter

Damn, dat is echt kl*te voor je *Als het geen 1 april grap is*.Maar ik hoop dat ze er snel iets aan doen, zodat je al je spullen terug krijgt waar je zo hard voor hebt getraind...

eRose is trouwens weer terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF.. zelf onze oude Irose chars woorden nu naar prose gezet _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Hahahaha..... de leukste 1 april grappen zie je echt hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:03:
[...]

Hoe weten jullie dat?
Geef ff meer informatie ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:05:
[...]

Hoe weten jullie dat?
Omg... meer zeg ik niet.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

4th schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:09:
[...]

daarom dus ook precieze tijden van de tijd dat ik thuis weg was in de report gezet, zal het alleen maar makkelijker maken, van daar uit is het meteen zichtbaar, vraag me alleen af of het echt een week gaat duren :(
:D :7 :D

Ik kreeg net een mailtje dat al de genoemde problemen op 2 april tot het verleden behoren, en dat een jaar lang.
Enige problemen worden wel begin april volgend jaar verwacht trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:03:
[...]

:P zo zo en zeker ook alle skills? andere heeft iedereen error xD haste atk not found :)

leuke grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan een hawker mij ff vertellen waar ik het beste mijn skills in kan steken? ga toch voor dual wield met 4-5 str.-dex.

ik heb nu alleen nog maar 1 punt in poison slash, 1 punt in double slash, 1 punt in sprint en 1 in weaken guard en heb nog 9 punten over, ben nu lvl 23

bvd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 144131 op 01-04-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Haan

dotnetter

Ik zou ten eerste snel reset doen en double slash en weaken guard weglaten.

Op lvl 30 iig blood attack nemen en asap maxen (beste skill die hawker heeft). Verder poison slash nemen en natuurlijk je passives niet vergeten! Die eigenlijk eerst upgraden.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

thx for all you can do,
Tom aka 4th
w0w 4th dat is echt megabalen :'( Dit was een vriend van me in eRose ook gebeurd. Daar konden ze helaas niks voor hem doen en hij is toen gestopt omdat hij er toen geen zin meer in had. Ik hoop niet dat dit ook bij jou het geval is en dat ze je nog kunnen helpen. Zowieso vind ik het inlogsysteem van naRose beetje brak aangezien je idd zo met bruteforce erachter kunt komen. Bij eRose kon je ook wel een bruteforce opzetten maar dat was toch een stuk moeilijker om dan een goed resultaat te krijgen met zo´n lange inlognaam/pw incl. hoofdletters en kleine letters.
Hoop voor je dat het snel geregeld wordt.

Ik hoop maar dat onze eRose chars terugkomen. Kan niet van het spel afblijven en in naRose heb ik gewoon geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:26:
Ik zou ten eerste snel reset doen en double slash en weaken guard weglaten.

Op lvl 30 iig blood attack nemen en asap maxen (beste skill die hawker heeft). Verder poison slash nemen en natuurlijk je passives niet vergeten! Die eigenlijk eerst upgraden.
bedankt :)

hehe... had niet eens aan passive gedacht lol :P

maar ik heb het nu al max voor mijn lvl, knuckle mastery en poison slash, nu dan maar points gaan sparen of ook points in sprint steken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 161022 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:05:
[...]

Hoe weten jullie dat?
Dear Rose players,

We are glad to announce that your characters will revive this week!
At the 3rd of April we will set our new server up with your old characters!
The day after, you guys will be able to login and play as never before.
After seven days you can upgrade your account to a paying customer.
We (Level Up Games) and Gravity hope to see you in game soon.

Regards,

Level Up Games & Gravity
{PrimeDefender}
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Das een slechte 1 april grap :( Kan het namelijk niet op het pROSE forum vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 135104 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:44:
[...]
Dear Rose players,

We are glad to announce that your characters will revive this week!
At the 3rd of April we will set our new server up with your old characters!
The day after, you guys will be able to login and play as never before.
After seven days you can upgrade your account to a paying customer.
We (Level Up Games) and Gravity hope to see you in game soon.

Regards,

Level Up Games & Gravity
{PrimeDefender}

[...]
;)
Daar kunnen we alleen maar van dromen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Kaytjuh op 01-04-2006 17:02 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Yoshi leuk geprobeerd :P er zijn er maar een paar die t geloven (ik niet iig) :P

en 4th das echt K*T kheb gelijk me password moeilijker gemaakt :)
liever niet dat t mij overkomt.. maar toch ik vin t echt rot voor je :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf ! ?!? Irose=Erose ??? betekend het dan dat ik me lvl 64 hawker heb ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:14:
wtf ! ?!? Irose=Erose ??? betekend het dan dat ik me lvl 64 hawker heb ? :o
lol heb je 'em serieus nog niet door? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ? HUH ! dus als ik voor Erose betaal.. heb ik me lvl 64 hawker en 5bill en me unique ofso :P bow of artens ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:24:
nee ? HUH ! dus als ik voor Erose betaal.. heb ik me lvl 64 hawker en 5bill en me unique ofso :P bow of artens ? :o
OMG haha Evion jongen toch denk na het is 1april ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ben hier wel een beetje laat mee, aangezien iedereen zijn char al van tevoren gepost had, maargoed. :9
Afbeeldingslocatie: http://img448.imageshack.us/img448/7853/lochiherdenkinglol8oo.th.jpg
Mis 'em wel om eerlijk te zijn.. Zodra de chars terug zijn zal ik zonder pardon weer gaan spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
En eindelijk raider geworden :D
Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/764/screen0202ge.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Gratz Phan, voelt goed he raider zijn ;) (nu nog hopen dat ik mijn raider ook terug krijg :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

onze party kan niet meer stuk, we heben de beste camper van got aan de haak geslagen :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen049.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Als ik daar nou eens exp voor kreeg dan was ik lvl 250 met 3th job en kon ik jullie een keer uitlachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
WhiteUltY schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:16:
[...]

Gratz Phan, voelt goed he raider zijn ;) (nu nog hopen dat ik mijn raider ook terug krijg :| )
dank dank
t voelt iid geweldig :P vooral als je 733 atk heb met soldier buff erbij :P

ps ik kwam net terug in t spel vanuit minimalisatie stond er nadat ik beeld had server disconected :(
ik dus snel inloggen was ik lekekr nog optijd om em dus in leven te hebben :D

[ Voor 24% gewijzigd door ph4nt0m op 02-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
www.roseguru.com vindje wel wat meer guides enzo, en waarom niet gewoon zoeken op het forum van narose? succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
precious1 schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:22:
www.roseguru.com vindje wel wat meer guides enzo, en waarom niet gewoon zoeken op het forum van narose? succes...
roseguru is nogal verouderd vind je niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Haan

dotnetter

@4th: ik weet niet of je het leuk vindt om eens hawker(82)/dealer(56) te spelen, zo ja, moet je me maar even mailen/op msn toevoegen. Ik ga namelijk een tijdje m'n account niet verlengen, want ik ben nu Oblivion aan het spelen, en dat vind ik voorlopig veel boeiender om te spelen dan het eindeloze mobs killen in Rose..

@de rest: dit betekent dus ook dat ik voorlopig niet meer online zal zijn ;(

@jai: ik was van plan om op lvl 74 en 78 van 0->10 discount te gaan..

[ Voor 8% gewijzigd door Haan op 02-04-2006 13:45 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Mja ik ben ook Oblivion aan het spelen, tenminste mee aan het klooien :P
Had de dvd gekregen van een jongen die het bij zijn gfx kaart had gekregen, maar het een vaag spel vond, die zal wel van dat schiet gebeuren houden dan :P
Maja anyways zodra erose terug is ben ik erbij, oh yeah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 27-05 13:27
Haan schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:05:
@4th: ik weet niet of je het leuk vindt om eens hawker(82)/dealer(56) te spelen, zo ja, moet je me maar even mailen/op msn toevoegen. Ik ga namelijk een tijdje m'n account niet verlengen, want ik ben nu Oblivion aan het spelen, en dat vind ik voorlopig veel boeiender om te spelen dan het eindeloze mobs killen in Rose..

Hey jammer dat je voorlopig stopt. Heb je op je dealer misschien al aardige discount? Want ik wil stuk of 5 golden staffs kopen voor refinen die kosten 100k per stuk voor mij bij npc. Als je leuke discount hebt kun je dan misschien even een keertje online komen om dat voor mij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

lol! omfg wat een slechte timing.. fairy en dan ineens server disc... omdat ik moet betalen om nog een maandje te kunnen spelen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister vergeten me char te posten, maar was ook effe 100 gewoorden en knight :)
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/4995/50qf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey,

Hoe staat die met alle Na-Rosers?

Op dit moment vermaak ik me in WoW
Maar ik mis Erose eigenlijk toch ook wel :)

Hopelijk tot in Erose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 136772 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:17:
lol! omfg wat een slechte timing.. fairy en dan ineens server disc... omdat ik moet betalen om nog een maandje te kunnen spelen.. |:(
omg das echt vervelend:\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

thx kip voor het aanbod, maar wactht weekje af, we zien wel wat er gebeurd
axe ook zeer bedankt voor het donatie idee, maja, dan moet ik als eerste al skillreset en statreset doen en eq alleen al :( bah, waarom gebuert mij dit nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lvl 26 op mijn nieuwe char(gonna be knight) :)
Had een dark orge mace gekocht en naar (4) gerefined :) (Nog sterker als me broertje nu->gonna be champ)
En een legend rake hand gewonnen van master queen bibi! :D
Afbeeldingslocatie: http://uploaddump.nl/uploads/kkqowcpodcowm-sander.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 54991 schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:20:
Mja ik ben ook Oblivion aan het spelen, tenminste mee aan het klooien :P
Had de dvd gekregen van een jongen die het bij zijn gfx kaart had gekregen, maar het een vaag spel vond, die zal wel van dat schiet gebeuren houden dan :P
Maja anyways zodra erose terug is ben ik erbij, oh yeah :+
Mooi om te horen dat je terugkomt als eRose er weer is. Ik wacht momenteel ook op eRose nog.
Anoniem: 123576 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:51:
Gister vergeten me char te posten, maar was ook effe 100 gewoorden en knight :)
[afbeelding]
Nice, ik wou dat ik weer een Knight had op naRose maja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 04-06 21:28

William/Ax3

We are Starstuff

Dankzij fairy en ap buff van fly gisteren ;).

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/stat.JPG

Was wel leuk rammen ermee. Deed mede dankzij def down van fly met perm 7400 dmg op rider cap xD.

Ook nog een grand holy staff 5 gekocht vanmorgen voor 4m aangezien ik leuke verkoop had gedaan en geprobeerd naar 6 toe te gaan .... fail dus ach jammer das de 2e paging van 5 naar 6 zal toch een keer ooit moeten lukken he :).
Anoniem: 141799 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:38:
[...]

hebben de mobs nu ook meer hp dan want rider cap is toch wel met een hit van 7400 in 1x dood of niet?
nee geen meer hp is inderdaad 1 klap dood.

[ Voor 24% gewijzigd door William/Ax3 op 02-04-2006 23:54 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:18:
Dankzij fairy en ap buff van fly gisteren ;).

[afbeelding]

Was wel leuk rammen ermee. Deed mede dankzij def down van fly met perm 7400 dmg op rider cap xD.

Ook nog een grand holy staff 5 gekocht vanmorgen voor 4m aangezien ik leuke verkoop had gedaan en geprobeerd naar 6 toe te gaan .... fail dus ach jammer das de 2e paging van 5 naar 6 zal toch een keer ooit moeten lukken he :).
hebben de mobs nu ook meer hp dan want rider cap is toch wel met een hit van 7400 in 1x dood of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook ik heb weer ff een start gemaakt met naRose, nu er geen nieuws over eRose komt... Ben nu lvl 25 met 1 miljoen zuly xD. Stond een high lvl soldier in zant te schreeuwen dat de eerste die hem pm'de iets moois zou krijgen :P dus hij trade me, en krijg ik 1 mil XD... Rich newbie dus :P...

Ik weet nog niet of ik na de trial doorga, als er positief nieuws over eRose komt zeker niet. Als er negatief nieuws komt, dan kijk ik gewoon of ik t leuk vind.. Gratz all met lvl 100 alweer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 135104 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:41:
Ook ik heb weer ff een start gemaakt met naRose, nu er geen nieuws over eRose komt... Ben nu lvl 25 met 1 miljoen zuly xD. Stond een high lvl soldier in zant te schreeuwen dat de eerste die hem pm'de iets moois zou krijgen :P dus hij trade me, en krijg ik 1 mil XD... Rich newbie dus :P...

Ik weet nog niet of ik na de trial doorga, als er positief nieuws over eRose komt zeker niet. Als er negatief nieuws komt, dan kijk ik gewoon of ik t leuk vind.. Gratz all met lvl 100 alweer...
Ik ben ook weer begonnen Soldier en precies zelfde reden als jou. gewoon ef w8en op nieuws, bij goed nieuws back to eRose slecht nieuws kijk ik wel of ik door ga met NArose.

Vanavond allemaal bidden morge waarscheinlijk het definitieve nieuws over eRose
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Dussuh nog steeds geen erose he? naja jammer.. gratz met jullie lvls narosers ik ga misschien erose spelen als het ooit terug komt maar nu heb ik genoeg plezier aan andere spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik heb inmiddels ook al een dealer lvl 11 :P voor naast me lvl 100 char kijken hoe ik t er vanaf breng ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Dit word me char waar ik mee verder ga als eRose niet terug komt
Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/1151/naamloos3hf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[img]nice kay, toch nog een backup, zo aan rose verslaafd :P.

maar als je in tegenstelling tot je screen toch champ word kan je niet zonder een gungnir he :S

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/gunkmire.JPG

iemand mocht truowens welles vertellen dat cf weer om 2 uur was :O naja ik en sac hebben toch wel ff lekker gepartyd en goeie drops.

Btw de prijs van app bepaald niet de uitkomst.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 03-04-2006 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker zon avondje partyen met evo veel bleus gehad alleen allemaal kut stats maar wel lekker lvl 75 geworden ^^

:@ klote CF is de tijkdt weer verandert nu weer 2 uur gewoon ><

Update:
Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/1927/screen1984ql.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
@Kaytjuh dan ben ik toch jou tegengekomen gisteren, ik zag al een kaytjuh3 staan. ik dacht, zal het de echte of een neppe zijn.

Weet iemand btw of er uberhaupt wel AP10 mask/glasses te krijgen zijn? kheb gisteren alles afgezocht maar niets te vinden.

Oja Casper en kraakhoofd jullie kunnen je Natalie look en Shoes terugkrijgen heb sinds gisteren lvl 35 nieuwe gear. 2 blue denims AP8 en AP9 kijken of ik één van die 2 op (5) of hoger kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Haan schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:05:

@jai: ik was van plan om op lvl 74 en 78 van 0->10 discount te gaan..
Hey Haan, jammer dat je stopt, maar zou ik dan wel me Royal Crown(5) terug mogen? ^^
cm_sicko schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:28:
Oja Casper en kraakhoofd jullie kunnen je Natalie look en Shoes terugkrijgen heb sinds gisteren lvl 35 nieuwe gear. 2 blue denims AP8 en AP9 kijken of ik één van die 2 op (5) of hoger kan krijgen.
Ik ben tussen 5 en 6-7 uur wel online. Kan het geld nu goed gebruiken als er geen dark shadow staff dropt van krawfy voor ik lvl 65 ben. Heb nu Legend violet dress(3) AP 10 en Boots(3) int 5. Zoek nu dus nog Gloves en Hat +int of AP. Heeft iemand die nog?

Oja ik kwam achter iets flink naaiends. Als je met wallie betaalt, en je koopt een kaart van 5 en van 10 dan moet je 12,60 betalen, dan blijft er dus 2,40 over op je 5 euro wallie. Dus moet je voor de volgende maand weer een van 10 of van 5 halen, behalve als je van iemand een wallie kan lenen waar 20 cent opstaat....Zorg dus dat je met Paypal betaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 151447 schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:55:
Ik ben tussen 5 en 6-7 uur wel online. Kan het geld nu goed gebruiken als er geen dark shadow staff dropt van krawfy voor ik lvl 65 ben. Heb nu Legend violet dress(3) AP 10 en Boots(3) int 5. Zoek nu dus nog Gloves en Hat +int of AP. Heeft iemand die nog?
ben tussen 7-8-9 online :D

Zag op de community van Narose een leuk stukje voor dealers/artisan, bum(Ash) heeft gecontroleerd of het Sen bijdraagt aan de stats van crafts.
Dunno if u could say this is a proof.
I was trying to find out best con/sen ratio from lvl 30 to lvl 150+.
My con:sen was always 1:1.
Around lvl 150 or 150+ i decided to reset stats to max con and other to sen.
Before reset i tryed to craft 400+ glasses with con:sen 1:1
After reset i tryed to craft 400+ glasses with con:sen 2:1
Result: much better stats with con maxed.

And the reason why i decided to make this test:
Once i was chating with someone about sen and crafting. He told me he got info from gm that sen dosnt affect on stats. True or not, worth to try :>

If u ask me stats depend only on luck.

[ Voor 51% gewijzigd door Sicko op 03-04-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Anoniem: 151447 schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:55:

Oja ik kwam achter iets flink naaiends. Als je met wallie betaalt, en je koopt een kaart van 5 en van 10 dan moet je 12,60 betalen, dan blijft er dus 2,40 over op je 5 euro wallie. Dus moet je voor de volgende maand weer een van 10 of van 5 halen, behalve als je van iemand een wallie kan lenen waar 20 cent opstaat....Zorg dus dat je met Paypal betaalt!
kraakhoofd ik heb nog een golden violet beret +6 int. Die mag je wel lenen/kopen wat je zelf wilt. En die wallie cards maakt toch niet zo uit hoor ^^

@ haan jammer dat je (tijdelijk) stopt. Hoorde net dat je saint maya bow had gevonden :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-06 09:53
Laatste nieuws van pROSE

"Hi Jan!

Thanks for the email.

We are currently discussing the technical side of the euROSE migration into
pROSE like payment gateway and facilities and actual database migration. We
are going to have yet another conference call with the top management of
Gravity tomorrow to cover these issues.

Kindly let the other euROSE players know that your migration into pROSE is
one of our top priorities right now.

Please feel free to email me should you have any concerns.

Warm regards"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
B1gk1ller schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:56:
Op dit moment vermaak ik me in WoW
offtopic:
Welke server, nickname speel je in WoW??
Onze Guild zoekt nog nieuwe leden.
Cuore Scuro (Horde) @ Xavius ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
luckyjan schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:10:
Laatste nieuws van pROSE

"Hi Jan!

Thanks for the email.

We are currently discussing the technical side of the euROSE migration into
pROSE like payment gateway and facilities and actual database migration. We
are going to have yet another conference call with the top management of
Gravity tomorrow to cover these issues.

Kindly let the other euROSE players know that your migration into pROSE is
one of our top priorities right now.

Please feel free to email me should you have any concerns.

Warm regards"
Hmm, ik had eigenlijk wel verwacht dat ze in een verder stadium zouden zijn... Maarja in de tussentijd vermaak ik me wel met naRose. Vandaag richting de 35 lvllen met Kay :).. Hoe staat het eigenlijk met de clans in naRose, allemaal vol? Als dat zo is, kan er misschien een derde clan worden opgericht als eRose niet terugkomt.

Zal ik btw de topicstart weer op me nemen, doe het met plezier :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 135104 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:57:
[...]

Hmm, ik had eigenlijk wel verwacht dat ze in een verder stadium zouden zijn... Maarja in de tussentijd vermaak ik me wel met naRose. Vandaag richting de 35 lvllen met Kay :).. Hoe staat het eigenlijk met de clans in naRose, allemaal vol? Als dat zo is, kan er misschien een derde clan worden opgericht als eRose niet terugkomt.

Hoezo in een verder stadium? Ik vind dit al een positieve ontwikkeling aangezien ze het technische gedeelte al aan het bekijken zijn. Nu is het de kwestie van wel of niet doen al verder weg. Als het technisch dus goed te doen is zal het ook wel doorgaan lijkt mij. Laten we het hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Psychoot schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:08:
[...]
Hoezo in een verder stadium? Ik vind dit al een positieve ontwikkeling aangezien ze het technische gedeelte al aan het bekijken zijn. Nu is het de kwestie van wel of niet doen al verder weg. Als het technisch dus goed te doen is zal het ook wel doorgaan lijkt mij. Laten we het hopen :)
Natuurlijk vind ik het ook wel positief nieuws, maar omdat in de laatste update van Primedefender stond dat ze nog een paar zaken moesten 'fixen' dacht ik dat alleen de laatste zaken nog geregeld moesten worden. Nu blijkt dat de technische kant ook nog geregeld moet worden, en dat gaat nog wel even duren denk ik. Mja zolang ze ons updaten dat ze er nog mee bezig zijn, ben ik tevreden :)...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 03-04-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 135104 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:18:
[...]

Natuurlijk vind ik het ook wel positief nieuws, maar omdat in de laatste update van Primedefender stond dat ze nog een paar zaken moesten 'fixen' dacht ik dat alleen de laatste zaken nog geregeld moesten worden. Nu blijkt dat de technische kant ook nog geregeld moet worden, en dat gaat nog wel even duren denk ik. Mja zolang ze ons updaten dat ze er nog mee bezig zijn, ben ik tevreden :)...
Voor zover ik weet was de laatste update dat LUG hun plannen naar Gravity gestuurd had. Toen was het afwachten wat Gravity zou doen. Maar de technische kant zal ook wel het langste duren. Ik schat dat het nog zo´n 1 a 2 weken duurt voordat er een definitieve beslissing valt. Dan zal het nog zo´n 3 a 4 weken duren voordat alles geimplenteerd is. Ik verwacht dus ook dat we op zijn minst pas rond half mei begin juni weer kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Psychoot schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:40:
[...]

Voor zover ik weet was de laatste update dat LUG hun plannen naar Gravity gestuurd had. Toen was het afwachten wat Gravity zou doen. Maar de technische kant zal ook wel het langste duren. Ik schat dat het nog zo´n 1 a 2 weken duurt voordat er een definitieve beslissing valt. Dan zal het nog zo´n 3 a 4 weken duren voordat alles geimplenteerd is. Ik verwacht dus ook dat we op zijn minst pas rond half mei begin juni weer kunnen spelen.
Ik verwacht eerder. Zo moeilijk moet het volgens mij niet zijn om een creditcard betaling te regelen en de database te migreren denk ik. Verder heeft het blijkbaar top priority en das ook logisch.
LUG snapt natuurlijk ook wel dat ze op dit moment de spelers terug kunnen krijgen die er helemaal mee gestopt zijn maar ook dat er nu nog veel Erose players zijn op NaROSE die in NaROSE nu nog een lager lvl zijn dan ze in Erose waren . Daar krijgen ze er dan ook nog een heel stel van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

luckyjan schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:13:
[...]

Ik verwacht eerder. Zo moeilijk moet het volgens mij niet zijn om een creditcard betaling te regelen en de database te migreren denk ik. Verder heeft het blijkbaar top priority en das ook logisch.
LUG snapt natuurlijk ook wel dat ze op dit moment de spelers terug kunnen krijgen die er helemaal mee gestopt zijn maar ook dat er nu nog veel Erose players zijn op NaROSE die in NaROSE nu nog een lager lvl zijn dan ze in Erose waren . Daar krijgen ze er dan ook nog een heel stel van terug.
En dan nog degene die wel hoger zijn maar toch liever de leuke events hebben die lug organiseerd. Dat is echt wel goed geregeld daarzo en ik heb zoiezo als ik de forums daar lees dat er veel meer invloed/aanwezigheid is van lug dan de host @ narose forums. bovendien zou het ook wel lkkr zijn als het weer wat rustiger is want de spawnrate van deze versie is niet echt gemaakt voor drukbevolkte servers.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

luckyjan schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:13:
[...]

Eerder is altijd beter natuurlijk. Ik kan ook niet meer wachten tot ik me Knight terug heb.
De tijdschatting was gemaakt ivm Gravity :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Ik denk dat ik ook maar naar Prose ga zodra het rond is. Kheb wel meer geld en goeie items in NArose maar hoop die ook in Prose zo verdient te hebben, maar ik weet alleen niet hoe het gesteld is met bijv. het aantal blues in Prose. Aangezien in Dealer/Artisan ook daar wil worden, zou het fijn zijn als mensen genoegen nemen met yellow armor met goeie stats, zodat we ook op lager niveau iets kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
cm_sicko schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:26:
Ik denk dat ik ook maar naar Prose ga zodra het rond is. Kheb wel meer geld en goeie items in NArose maar hoop die ook in Prose zo verdient te hebben, maar ik weet alleen niet hoe het gesteld is met bijv. het aantal blues in Prose. Aangezien in Dealer/Artisan ook daar wil worden, zou het fijn zijn als mensen genoegen nemen met yellow armor met goeie stats, zodat we ook op lager niveau iets kunnen betekenen.
Volgens mij is afgezien van de spelers naRose exact hetzelfde aan pRose, dus net zo veel blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 135104 schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:57:
[...]

mmm ik weet niet wat ik ervan moet vinden ik zie wel kan alleen maar hopen :/

Jep vandaag weer zo hard mogelijk proberen te lvlen, zou idd wel cool zijn als de 3e GoT clan word opgericht als OoTf al vol zit. Zou opzich wel clan willen oprichten met Yoshi ;)

Nu eerst nog een heel verslag maken voor school |:(

Edit: heeft iemand misschien nog een blue Bardiche te koop? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Kaytjuh op 03-04-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Hallo iedereen.... sommige kennen mij mischien nog van Irose en prose ff, ik heb eindelijk mijn wachtwoord terug ^^

ben ok weer begonnen in NArose, lvl 11 met 2 mil zullie nu 8)7 ik heb wel intresse om een clan te joinen als er plek is... betaal natuurlijk mee

Ik wordt bourg, alleen ik zoek eigenlijk nog een site die me goede info kan bieden over de skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
kan iemand me ff een plezier doen en ff in het register van rose kijken wat er allemaal staat :)
ik krijg nu error (Can not check the latest version)
hij wil hem nu niet opstarten en heb hier geen setup bij de hand :)

[ Voor 14% gewijzigd door Melk op 03-04-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
cbxmelk schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:52:
kan iemand me ff een plezier doen en ff in het register van rose kijken wat er allemaal staat :)
ik krijg nu error (Can not check the latest version)
hij wil hem nu niet opstarten en heb hier geen setup bij de hand :)
Kopieer even de inhoud van deze reg file, en sla het op als een *.reg bestand.. Even openen, op ja klikken en 't zal moeten werken..

Edit: of doe opslaan als :/

[ Voor 4% gewijzigd door its_Lochii op 03-04-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
_/-\o_ dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nog meer nieuws (nou ja eigenlijk meer van hetzelfde) over pROSE.
Jammer dat er bij staat van dat "lenghty process"
p.s. dit is het msn-id van die manager.

azngamerboi28

Edit: net met hem gesproken en toen het hier 19:30 was, was het daar 1:30 uur. Hij is nu naar bed ;)

"I know you guys want to be updated everyday on what's going on our side...

We have a conference call with Ms. Jamie Cho, Business Development Manager/Global Business Division, tomorrow to discuss the next steps of the euROSE migration into pROSE.

Internally, I have a meeting with our IT department to chart out the backbone support required for this migration especially the payment processes needed to be covered.

smile.gif

Luckyjan emailed me today asking for definite updates and I gave him a guarantee that we'll really try our best to have euROSE players on board soon.

Reality though tells us that this will be a lengthy process considering all the migration issues we have to address both with Gravity and internally.

I will update you guys next time when we hit another milestone.

Cheers!"

[ Voor 12% gewijzigd door luckyjan op 03-04-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
luckyjan schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:05:
Nog meer nieuws (nou ja eigenlijk meer van hetzelfde) over pROSE.
Jammer dat er bij staat van dat "lenghty process"
p.s. dit is het msn-id van die manager.

azngamerboi28

Edit: net met hem gesproken en toen het hier 19:30 was, was het daar 1:30 uur. Hij is nu naar bed ;)

"I know you guys want to be updated everyday on what's going on our side...

We have a conference call with Ms. Jamie Cho, Business Development Manager/Global Business Division, tomorrow to discuss the next steps of the euROSE migration into pROSE.

Internally, I have a meeting with our IT department to chart out the backbone support required for this migration especially the payment processes needed to be covered.

smile.gif

Luckyjan emailed me today asking for definite updates and I gave him a guarantee that we'll really try our best to have euROSE players on board soon.

Reality though tells us that this will be a lengthy process considering all the migration issues we have to address both with Gravity and internally.

I will update you guys next time when we hit another milestone.

Cheers!"
Goed werk Jan, dankzij jou blijven we tenminste nog een beetje up to date :)... Was al bang voor een 'lengthy process' maarja het vertrouwen wordt wel groter.

Kleine update van me soldaatje (lvl 33) met saint cutter edge (3) :) :
Afbeeldingslocatie: http://img433.imageshack.us/img433/2626/soldier7rm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/2105/naamloos1kq.th.jpg
mijn vraag is nu, moeite waard om te refinen? of gewoon geld gebruiken voor ander wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
cbxmelk schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:14:
[afbeelding]
mijn vraag is nu, moeite waard om te refinen? of gewoon geld gebruiken voor ander wapen
Nou, voor dat wapen heb je 2nd talisman nodig.. Deze zijn vrij prijzig (nouja, op laag lvl moet je er vaak het geld voor bij elkaar schrapen).. De stat erop is ook niet echt super ofzo.. En van een refine zul je maar een paar atk meer krijgen, dus niet echt om wakker van te liggen.. Als je graag wil refinen, zou ik als ik jou was een saint cutter edge zoeken, en die refinen (zoals de cutter edge 2 posts hierboven).
Je kan dus best refinen, maar het is nogal veel geld voor een klein verschil, ik zou de talismannen verkopen, zo werd ik rijk toen ik nog speelde :9 hele dag aquaking campen, en alle items looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

refine hem tot 3 en verkoop hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
de talismans heb ik zelf nog en heb besloten hem te gooien naar (3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

kan iemand mij misschien wat informatie geve over soldier skills rond je lvl 30 ik wil de knight
alvast bedank ;)
ook handig voor jou yoshi :9 bijna nieuw Topic

[ Voor 8% gewijzigd door Kaytjuh op 03-04-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke ik open deeltje 21 alvast, want ik moet zo gaan :)....
Hier verder svp:
[rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 21[/rml]

@modje: deel 20 kan gesloten worden

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 03-04-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif
offtopic:
will do the trick ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.