|
Zo even mijn oude berg plaatjes opgezocht en die maar eens posten, kan ik straks kwijlen als ik weer level 1 ben
Mijn eerste goede soldier, heeft het uiteindelijk tot level 54 gebracht, toen kwam ik erachter dat het financieel niet het beste character voor mij was

Begin Februari, ik heb de Legion of Tweaker gejoined

clmann betrapt... tsk...tsk...tsk

Order of Tweakers op de trap, wat een chaos was het toen, we hebben er wel een uur over gedaan voordat de clan was opgericht.

Een chaotisch leuke party was dit, werd alleen een beetje vervelend toen er 5 master stone golems mee moesten bemoeien

Mijn character zoals die vandaag is.... love you
vooral de angel wings zal ik missen hebben me 400K gekost met een dodge van 19 en stats

Mijn lang gespaarde collectie aan items, allemaal weg op maandag

en de rest ervan

en als laatste mijn Dealer, die ik in de tijd dat ik mijn Muse zat was heb opgebouwd, ging net lekker gaan die mogolen een reset houden
Mijn eerste goede soldier, heeft het uiteindelijk tot level 54 gebracht, toen kwam ik erachter dat het financieel niet het beste character voor mij was

Begin Februari, ik heb de Legion of Tweaker gejoined

clmann betrapt... tsk...tsk...tsk

Order of Tweakers op de trap, wat een chaos was het toen, we hebben er wel een uur over gedaan voordat de clan was opgericht.

Een chaotisch leuke party was dit, werd alleen een beetje vervelend toen er 5 master stone golems mee moesten bemoeien

Mijn character zoals die vandaag is.... love you

Mijn lang gespaarde collectie aan items, allemaal weg op maandag

en de rest ervan

en als laatste mijn Dealer, die ik in de tijd dat ik mijn Muse zat was heb opgebouwd, ging net lekker gaan die mogolen een reset houden

[ Voor 104% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2005 23:41 ]
Hebbert...
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
wie gaat er nu door met voor soort char? zou graag willen weten wat voor char dan kank kijken wa tikga beginnen
.
Net muse gemaakt maar die zijn ook nog aardig sterk
maybe magician worden.
Net muse gemaakt maar die zijn ook nog aardig sterk
Misschien ff een opsomming maken in een post van wie wat wil gaan worden
Attack Museb00m schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:41:
Misschien ff een opsomming maken in een post van wie wat wil gaan worden
zal de lijsten van _alle_ mensen die reageren even posten in de TS en bijwerken morgen ochtend
Ik magician (eind job lijkt me misschien handig om te vermeldencardinal808 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:43:
[...]
Attack Muse
zal de lijsten van _alle_ mensen die reageren even posten in de TS en bijwerken morgen ochtend
dus ik ook attack muse
[ Voor 5% gewijzigd door Raegin op 06-05-2005 23:50 ]
Zoals reeds eerder gezegt in vorige topic..
Soldier -> Champ..
Soldier -> Champ..
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik heb mijn nieuwe bourgeois ook helemaal uitgedacht.
Hij zal ongeveer 50 damage minder doen dan mijn huidige dealer op lvl 80 maar wel betere skills.
Stats op lvl 80:
105 Str
140 Con
70 Sen
Skills die ik op lvl 80 wil hebben:
Economic Research lvl 17
Combat Mastery lvl 12
Packmastery lvl 3
Gathering lvl 8
Employ Troops lvl 9
Union weapen lvl 3
Zuly Pink lvl 5
Zuly Storm lvl 3
Employ Warior lvl 3
Employ Hunter lvl 3
Employ Terror Knight lvl 4
Hij zal ongeveer 50 damage minder doen dan mijn huidige dealer op lvl 80 maar wel betere skills.
Stats op lvl 80:
105 Str
140 Con
70 Sen
Skills die ik op lvl 80 wil hebben:
Economic Research lvl 17
Combat Mastery lvl 12
Packmastery lvl 3
Gathering lvl 8
Employ Troops lvl 9
Union weapen lvl 3
Zuly Pink lvl 5
Zuly Storm lvl 3
Employ Warior lvl 3
Employ Hunter lvl 3
Employ Terror Knight lvl 4
als het kan count me in for LOT
kga ook overnieuw beginnen, hoogst waarschijnlijk als raider
heeft iemand nog tips voor welke skills ik niet moet nemen?
Ik craft dealer wil voor al op muse spullen richten. En gems cating.
Misschien kan de hele lijst op http://rose.azwart.nl/index.php leeg gemaakt worden en daar allees op zetten wie wat wordt.
van de R.O.S.E. site
Nu toch maar geld gaan sparen je weet maar nooit.
Over de links link deel 4 en 5 zijn met elkaar omgedraait.
En geen link naar deel 6?
[rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 6[/rml]
Misschien kan de hele lijst op http://rose.azwart.nl/index.php leeg gemaakt worden en daar allees op zetten wie wat wordt.
van de R.O.S.E. site
niets over geld. Zou dit niet worden gereset?We would like to announce you that we've decided to reset IROSE service
through this week's update. Level, skill, items, job will be reset.
Some balance problems and unsatisfied parts will be patched.
There might be many of users who feel sorry about your previous
avatars but we are expecting constant loves like before. This reset and
update will give you more exciting and fun IROSE.
Date of Reset and Update :
Over de links link deel 4 en 5 zijn met elkaar omgedraait.
En geen link naar deel 6?
[rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 6[/rml]
[ Voor 71% gewijzigd door Calamor op 07-05-2005 01:54 ]
Anoniem: 143586
nou ik denk et zelfde als warchaser en ik hoop dat ik bij de clans kanwarchaser schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:07:
als het kan count me in for LOT
Anoniem: 136979
Oke nu is het echt een hit geworden..... ik moet deze screenies ff laten zien er worden zelfs shops op die plaats geopent 
Eerst waren er 4.....

Toen werd het een stuk drukker

Toen werden er zelfs shops neergezet (en er kwamen zelfs mensen kopen/kijken
)

We hebben echt een mode gecreeërd
Eerst waren er 4.....

Toen werden er zelfs shops neergezet (en er kwamen zelfs mensen kopen/kijken

Anoniem: 57209
Zouden ze er eindelijk meer muziek in dumpen? Ik mis een beetje de Ragnarok Online sfeer zo..
Anoniem: 54991
Oh dat wordt echt wel reset, anders ben ik een n00b met 32 mil, oh yeahCalamor schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:08:
niets over geld. Zou dit niet worden gereset?
Volgens mij wordt zuly ook als "Item" gezien..Calamor schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:08:
niets over geld. Zou dit niet worden gereset?
EDIT: Ik zag net op 7hearts een thread met een in-game filmpje gemaakt van Dreamie met castle gear! Gelijk gedownload, en je ziet haar een Grand Master goblin aanvallen
Voor de thread klik je hier
[ Voor 42% gewijzigd door Jaii op 07-05-2005 08:01 ]
4 clan leden hadden een complete, hebben we tot op de dag van vandaag geheim weten te houdenJaii schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 07:50:
[...]
Volgens mij wordt zuly ook als "Item" gezien..
EDIT: Ik zag net op 7hearts een thread met een in-game filmpje gemaakt van Dreamie met castle gear! Gelijk gedownload, en je ziet haar een Grand Master goblin aanvallenKlik
Zijn er in totaal 7 in game, 4 van ons, 1 van Dreamie, 1 van DiaZ en 1 waar ik zo de naam niet van weet.
Minidealer moest nog 1 part, en iemand anders ook nog 1 part.
Ben nu krose aan het proberen werkend te krijgen, nu aan het patchen
oei lacheJaii schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 07:50:
[...]
Volgens mij wordt zuly ook als "Item" gezien..
EDIT: Ik zag net op 7hearts een thread met een in-game filmpje gemaakt van Dreamie met castle gear! Gelijk gedownload, en je ziet haar een Grand Master goblin aanvallenKlik
Je vergeet mijn Copyright er neer te zettenAnoniem: 136979 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:46:
Oke nu is het echt een hit geworden..... ik moet deze screenies ff laten zien er worden zelfs shops op die plaats geopent
Eerst waren er 4.....
Toen werden er zelfs shops neergezet (en er kwamen zelfs mensen kopen/kijken)
Nee gister-avond echt superveel schik gehad
Oke, thnx. Maar geen Leap Attack en Heavy Attack meer? Aangezien het dan wel heel lang zonder die skills tot lvl 70 is...Anoniem: 136979 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:33:
Zo even gekeken hoe ik mijn stats op lvl 70 wil hebben... *na de 2nd job*
Weapon mastery 10
Champion hit 5
Two Handed mastery 9
Harden body 10
Berserk 7
Armor mastery 10
Mental mastery 7
Blood attack 3
En op lvl 70 wil ik;
160 str hebben
45 con hebben
Zo en FnF dit zijn de beste stats die je kan hebben (voor champ.. in ieder geval hier ben ik zo snel 63 mee geworden).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik ga toch maar weer voor de bourgeois. Ik kan nu in ieder geval geen fouten meer maken met verkeerde skills 
Ik moet alleen nog even bedenken of ik weer voor de buy trick ga, ik denk het wel eigenlijk, omdat er nu nauwelijks mensen meer zullen zijn die een hoger level hebben dan ik..
Als active skills uiteraard zuly pink (maar pas als ik een beetje geld heb..) en misschien nog een andere.
Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik weer voor de warriors ga, of dat ik die punten spaar om meteen buy trick te maxen op lvl 70.
Ik moet alleen nog even bedenken of ik weer voor de buy trick ga, ik denk het wel eigenlijk, omdat er nu nauwelijks mensen meer zullen zijn die een hoger level hebben dan ik..
Als active skills uiteraard zuly pink (maar pas als ik een beetje geld heb..) en misschien nog een andere.
Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik weer voor de warriors ga, of dat ik die punten spaar om meteen buy trick te maxen op lvl 70.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik ben er nog steeds niet uit of ik voor Full Support Muse of Full attack zal gaan
. Full Support is veel leuker, maar het leveld zo langzaam
.
[ Voor 5% gewijzigd door AirX op 07-05-2005 10:04 ]
Alle summons worden nutteloos op hogere lvl's dus niet pakken.Haan schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:00:
Ik zal geen swordies pakken, elemental ook niet en firegon zat er al niet in.
Als muse zijnde zal ik wel bonfire pakken want in het begin is dat echt heel handig.
Das niet waar, kijk maar naar mijAirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:04:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik voor Full Support Muse of Full attack zal gaan. Full Support is veel leuker, maar het leveld zo langzaam
.
Je moet gewoon weten hoe je dat aanpakt, en vooral statverdeling is dan belangrijk als je toch wilt solo'en.
Je kunt als full support nog best goed lvl'en hoor, zit daar maar niet over in.
Ik vind mage ook wel aanlokkelijk om te doen, maar cleric is veel meer een uitdaging, en speelt op heel hoge lvl's heerlijk.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-05-2005 10:08 ]
Hmm.. Leap Attack hebbie zowiezo nodig om Champion Hit te kunnen krijgen... Heavy attack.. Nuuh gewoon niet doen.. Hij had een foute berekening gemaakt.. Check dit om je eigen soldier op lvl 70 uit te rekenenFnF schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:13:
[...]
Oke, thnx. Maar geen Leap Attack en Heavy Attack meer? Aangezien het dan wel heel lang zonder die skills tot lvl 70 is...
Mja, probleem bij cleric is echter de debuffsAnoniem: 54991 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:05:
[...]
Alle summons worden nutteloos op hogere lvl's dus niet pakken.
Ik zal geen swordies pakken, elemental ook niet en firegon zat er al niet in.
Als muse zijnde zal ik wel bonfire pakken want in het begin is dat echt heel handig.
[...]
Das niet waar, kijk maar naar mij
Je moet gewoon weten hoe je dat aanpakt, en vooral statverdeling is dan belangrijk als je toch wilt solo'en.
Je kunt als full support nog best goed lvl'en hoor, zit daar maar niet over in.
Ik vind mage ook wel aanlokkelijk om te doen, maar cleric is veel meer een u
tdaging, en speelt op heel hoge lvl's heerlijk.
is de reset nu al geweest of komt tie nog want als ie nog komt dan ga ik na maandag ook weer actief spelen
Heeft geen signature.
Met hoge int wordt je minder snel debuffedAirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:21:
[...]
Mja, probleem bij cleric is echter de debuffs, maarja, elk voordeel heb zijn nadeel
Oke, ik had nu wel Heavy Attack, kon ik de hele tijd afwisselen tussen Heavy, Leap en BloodWilliam/Ax3 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:17:
[...]
Hmm.. Leap Attack hebbie zowiezo nodig om Champion Hit te kunnen krijgen... Heavy attack.. Nuuh gewoon niet doen.. Hij had een foute berekening gemaakt.. Check dit om je eigen soldier op lvl 70 uit te rekenen.
Maar wat voor active en/of passive skills kan je het beste mee beginnen om omhoog te krikken?
//EDIT:
Je naam doet weer eer aandommerick schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:55:
is de reset nu al geweest of komt tie nog want als ie nog komt dan ga ik na maandag ook weer actief spelen
enle·zen1 (onov.ww.)
1 gelezen worden
le·zen2 (ov.ww.)
1 kennis nemen van de inhoud van (iets dat geschreven of gedrukt is)
2 (iets) voorlezen
3 opmaken uit de beschikbare gegevens => aflezen
4 [archa.] inzamelen => verzamelen
5 selecteren van slechte exemplaren uit de goede
le·zens·waar·dig (bn.)
1 de moeite lonend gelezen te worden
Maandag duszoe·ken (ov.ww., ook abs.)
1 trachten te vinden => achter iets aan gaan, rondzien naar
2 trachten te verkrijgen, te bereiken
3 iedere gelegenheid aangrijpen om te vitten op
4 door zijn gedrag uitlokken
zoe·ken te (ww.)
1 [archa.] proberen
Check www.roseon.com voor meer informatie
[ Voor 50% gewijzigd door Phyxion op 07-05-2005 11:07 ]
Uuh dat mag je natuurlijk zelf kiezen.. Leap, Blood en Beserk lijkt mij.. Ik neem rond lvl 30 zelf daar nog Divince Force en Spin Attack bij voor 1st hits en om wat sneller bij de aquas te lvl'enFnF schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:04:
[...]
Oke, ik had nu wel Heavy Attack, kon ik de hele tijd afwisselen tussen Heavy, Leap en Blood
Maar wat voor active en/of passive skills kan je het beste mee beginnen om omhoog te krikken?
Pasive.. Gelijk oplevelen met je active skils natuurlijk zo ver je ze nodig hebt om weer lvl erbij te nemen.
[ Voor 11% gewijzigd door William/Ax3 op 07-05-2005 12:12 ]
K, en de passive skills?William/Ax3 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:06:
[...]
Uuh dat mag je natuurlijk zelf kiezen.. Leap, Blood en Beserk lijkt mij.. Ik neem rond lvl 30 zelf daar nog Divince Force en Spin Attack bij voor 1st hits en om wat sneller bij de aquas te lvl'en.
THNX iig!
eeej mense ik weet et al ik neem artisan en ga voor de castle gear zodat ik de eerste ben in de echte versie
Ik ga deze keer denk ik ook voor Soldier > Champ ipv Soldier > Knight. Alleen jammer dat ik maandag niet zoveel tijd heb om te spelen
Zal toch wel uberdruk zijn in adv plain
Passives zsm maxen is beterWilliam/Ax3 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:06:
Pasive.. Gelijk oplevelen met je active skils natuurlijk zo ver je ze nodig hebt om weer lvl erbij te nemen.
@rambozero: als je iets wil toevoegen aan een post, gebruik dan aub ff de edit-knop

Ik heb maar vast m'n eigen clan opgericht. 'WhoTheMan', met als enige member 'HanTheMan'
Meteen maar naar het praktisch lege clan eiland gegaan, en nu al 40 clanpoints
Ik party wel met je hoorAirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:04:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik voor Full Support Muse of Full attack zal gaan. Full Support is veel leuker, maar het leveld zo langzaam
.
Hip radio station Iruja
Zou dit voor de verandering een goede built zijn voor magician?
op lvl 70:
Int 135
Dex 80
Str 40
Con 50
edit:
Sen laat ik er wel uit ik ben toch niet zo'n voorstander van stat spammen. de punten van Sen concentreer ik liever een beetje op con zodat je int/dex/con 5/3/2 en dan de leftover punten naar str met max van 40.
Sen laat ik er wel uit ik ben toch niet zo'n voorstander van stat spammen. de punten van Sen concentreer ik liever een beetje op con zodat je int/dex/con 5/3/2 en dan de leftover punten naar str met max van 40.
[ Voor 75% gewijzigd door Raegin op 07-05-2005 15:36 ]
Ach tis maar net waar je voorkeur ligt heHaan schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:26:
[...]
Passives zsm maxen is beter![]()
@rambozero: als je iets wil toevoegen aan een post, gebruik dan aub ff de edit-knop [afbeelding] ipv steeds een nieuwe post![]()
Ik heb maar vast m'n eigen clan opgericht. 'WhoTheMan', met als enige member 'HanTheMan'
Meteen maar naar het praktisch lege clan eiland gegaan, en nu al 40 clanpoints
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 07-05-2005 14:03 ]
Ik ga denk ik maar een int/con Cleric maken
.... extreem snel recoveren met bonfire+meditation+con en lekker veel partyen. (Houd je geld over
) Lijkt me nu namelijk wel geschikt omdat we allemaal op hetzelfde level beginnen. Vorige keer was ik veel lager qua level en kon ik dus nauwelijks partyen met jullie, is dit keer niet zo
[ Voor 5% gewijzigd door AirX op 07-05-2005 14:12 ]
Nou ik heb besloten om (voorlopig??) niet door te gaan. Ik heb een heel leuke tijd gehad met jullie lui van OoT (+paar van LoT) maar ik heb nu WoW voor m'n neus liggen en ga aan dat avontuur beginnen
. Guild Wars vond ik niet zo veel aan dus die heb ik geruild. Wat die apen bij Freerecord shop niet weten is dat ik het nu nog kan spelen
. Het gaat om de key die je moet openkrassen op zo'n cd-hoesje. Niet om de cd's zelf, als ik geen iso's had gemaakt had ik zelfs nog de client van de officiele site kunnen downloaden
. Dus als ik ooit nog GW wil spelen, hij ligt klaar
.
Nogmaals bedankt voor al de gezelligheid en het plezier,
HAantje

Nogmaals bedankt voor al de gezelligheid en het plezier,
HAantje
[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 14:34 ]
Anoniem: 142611
Ik lees trouwens in alle Artisan guides dat je voor de beste items al je statpoints alleen in con en sen moet stoppen, goed, dat is logisch, con beinvloedt je success rate en sen de stats van je items. Maar wat ik nergens kan vinden is welke verhouding je dan het beste kunt hebben? Is dat gewoon 1:1 of kun je uit de standaard 6:5 con:sen verhouding op veel statted items concluderen dat dat de ideale verhouding is?
Dat heeft helemaal te maken met wat je precies wilt craften. Wil je bijvoorbeeld een goede gem cutter worden, dan is enkel con van belang. Wil je juist high lvl armor craften met goede dodge of stats, dan is sen van belang (en con voor de succesrate). Wil je beiden kunnen, houd dan 1:1 aan, makkelijk te berekenen en een goede basis.Anoniem: 142611 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:13:
Ik lees trouwens in alle Artisan guides dat je voor de beste items al je statpoints alleen in con en sen moet stoppen, goed, dat is logisch, con beinvloedt je success rate en sen de stats van je items. Maar wat ik nergens kan vinden is welke verhouding je dan het beste kunt hebben? Is dat gewoon 1:1 of kun je uit de standaard 6:5 con:sen verhouding op veel statted items concluderen dat dat de ideale verhouding is?
summons worden niet nutteloos op hogere lvl's 
op lv 87 gaat mijn bridie lv 7 lekker mee hoor. en vinze en rapido hadden ook een birdie waar i kgeen geklaag over hoogrde. en die waren 9x.
misschien als je geen punten er meer instopt worden ze zwakker idd
maar verder zou ga ik zelf ook niet meer voor birdie als scouter. leuk beest. maar kost veel sp. stopt het deze keer liever in m'n eigen skills.
op lv 87 gaat mijn bridie lv 7 lekker mee hoor. en vinze en rapido hadden ook een birdie waar i kgeen geklaag over hoogrde. en die waren 9x.
misschien als je geen punten er meer instopt worden ze zwakker idd
maar verder zou ga ik zelf ook niet meer voor birdie als scouter. leuk beest. maar kost veel sp. stopt het deze keer liever in m'n eigen skills.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Goede dag
Gisteren eens een atk muse geprobeerd
is wel nice maar weet niet wat ga doen. Heb nu 4 dingen
1 support muse
2 atk muse
3 artisan
4 burgious
1 : hard lvling
2 easy lvling maar minder leuk vind ik
3 vind ik persoonlijk irri lvlen te slap
4: vind ik owne
Gisteren eens een atk muse geprobeerd
1 support muse
2 atk muse
3 artisan
4 burgious
Uuh 3 ligt er beetje aan hoe je hem opbouwtgerwingood schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:09:
Goede dag
Gisteren eens een atk muse geprobeerdis wel nice maar weet niet wat ga doen. Heb nu 4 dingen
1 support muse
2 atk muse
3 artisan
4 burgious
Hebben we trouwens al een artisan in OoT na de reset?
denk dat bijde clans gewoon samen gaan of niet? Want geloof dat ik las dat er een aantal mensen stopte dus plek genoeg om samen 1 grote te maken hoop ik.AirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:56:
Ik ga weer dealer maken maar welke weet nog niet
Gerwin dit denk ik niet (niet dat ik niet meer bij jullie wil cl, vind jullie toffe gozers
).. maar er zijn zoveel inschrijvingen bij OoT dat ik het niet meer kan bijhouden (moet binnenkort er een map op na gaan houden), super veel nlers die vragen of ze onze clan mogen joinen... zowel direct (van "mag ik jullie clan joinen?") als indirect ("goh gaan jullie de clan na de restart weer oprichten, wat leuk" *hint*
) ... dus vrees dat dit niet zal lukken..
eej ik word een artisan want kga voor castle gearAirX schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:56:
castle gear is leuk en aardig maar een lvl 120 heeft meer atk power
Anoniem: 84254
klopt, vandaag had ik meegedaan aan unionbattle, die ene neozero ofzo had dus een Castlegear bij zich. Ik was bij hem in de team die castle gear gaat snel kapot als iedereen hem aanvalt.b00m schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:45:
castle gear is leuk en aardig maar een lvl 120 heeft meer atk power
level 140+ kun je beter je eigen krachten gebruiken dan caslegear
Heb je daar toevallig ook pics van genomen?Anoniem: 84254 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:49:
[...]
klopt, vandaag had ik meegedaan aan unionbattle, die ene neozero ofzo had dus een Castlegear bij zich. Ik was bij hem in de team die castle gear gaat snel kapot als iedereen hem aanvalt.
* Phyxion zal zeker de enige zijn die nog nooit een cg ingame heeft gezien...
Anoniem: 82384
Mijn eerste (en misschien laatste) union battle vandaag bijgewoond. Wat een verwarring en wat snel voorbij zeg. Geloof dat het nog geen 5 minuten geduurd heeft 
Heb ook maar een keer een clan gejoined zodat ik eens op het clan eiland kon kijken. Jammer dat je voor het aanvallen van spelers geen XP krijgt, had er toch wel een paar gekilled
(edit: pics van castlegear toegevoegd, had ik hiervoor ook nog nooit gezien. Nog nooit in een clan gezeten, nog nooit aan een unionbattle meegedaan... Noob dat ik ben
)

Je zit dus als het ware 'bovenin' de 'castlegear'. Je bent letterlijk de hersenen van het apparaat

Zo iets duidelijker, maar van achteren.
Heb ook maar een keer een clan gejoined zodat ik eens op het clan eiland kon kijken. Jammer dat je voor het aanvallen van spelers geen XP krijgt, had er toch wel een paar gekilled
offtopic:
Ja, ben zelf nog veel vaker doodgegaan
Ja, ben zelf nog veel vaker doodgegaan
(edit: pics van castlegear toegevoegd, had ik hiervoor ook nog nooit gezien. Nog nooit in een clan gezeten, nog nooit aan een unionbattle meegedaan... Noob dat ik ben

Je zit dus als het ware 'bovenin' de 'castlegear'. Je bent letterlijk de hersenen van het apparaat

Zo iets duidelijker, maar van achteren.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 07-05-2005 19:06 ]
Dat word mijn doel; na de vakantie rond de 100-120 te zitten
*kan niet de hele vakantie spelen, wil ook nog lekker meiden uitnodigen op onze boot, gezellig met een paar maten en wat leuke vrouwtjes
*
ja maar als je er nou de beste parts op zet?Anoniem: 84254 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:49:
[...]
klopt, vandaag had ik meegedaan aan unionbattle, die ene neozero ofzo had dus een Castlegear bij zich. Ik was bij hem in de team die castle gear gaat snel kapot als iedereen hem aanvalt.
krijgen!?!?!?!? zo easyAnoniem: 143541 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:18:
de armen kon je volgens mij van junon gmgolem krijgen
Zou je misschien wat vaker de edit button kunnen gebruiken, het topic vult een beetje snel als je steeds aanvullingen op jezelf post in een andere post. scheeld ons weer onnodig scrollenAnoniem: 143586 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:22:
zullen we een castle gear clan maken?
ik kan ze dan wel voor iedereen bouwen als et lukt
En je krijgt de armen niet, maar de bouwplannen voor de armen, dan heb je nog mee als 200 zeldzame grondstoffen nodig.
edit:
Castle Gear Body
---Wood Stock Core - Metal 250, Gorgeous Leather 100, Mana Oil 60, Woodstock(Drawing) 1
---Hard Stock Core - Metal 300, Thick Leather 150, Mana Heat 70, Woodstock(Drawing) 1
Castle Gear Engine
---Fornef Engine - Metal 150, Steam Bifer 30, Ether 10, Castle Gear(Drawing) 1
---Sheft Engine - Metal 180, Mana Metal 50, High Ether 30, Castle Gear(Drawing) 1
Castle Gear Leg
---Stand Leg - Metal 80, Pine Tree 50, Steam Heat 30, Woodstock(Drawing) 1
---Luniful Leg - Metal 120, Pine Tree 60, Steam Bifer 40, Woodstock(Drawing) 1
Castle Gear Weapon
---Punch Arms - Metal 120, Oak Tree 50, Steam Oil 40, Castle Gear Arms(Drawing) 1
---Screw Arms - Metal 180, Paulownia Tree 60, Steam Heat 50, Castle Gear Arms(Drawing) 1
Oh het valt mee, maar 250 metals voor een basic CG en dan zal je met tiar (sell prijs iets van 2000-3000 nog een beetje success rate hebben. ben je dus al 700k kwijt aan metaal en dan moet je de rest van de material nog. En dan heb je alleen nog de romp
)
Castle Gear Body
---Wood Stock Core - Metal 250, Gorgeous Leather 100, Mana Oil 60, Woodstock(Drawing) 1
---Hard Stock Core - Metal 300, Thick Leather 150, Mana Heat 70, Woodstock(Drawing) 1
Castle Gear Engine
---Fornef Engine - Metal 150, Steam Bifer 30, Ether 10, Castle Gear(Drawing) 1
---Sheft Engine - Metal 180, Mana Metal 50, High Ether 30, Castle Gear(Drawing) 1
Castle Gear Leg
---Stand Leg - Metal 80, Pine Tree 50, Steam Heat 30, Woodstock(Drawing) 1
---Luniful Leg - Metal 120, Pine Tree 60, Steam Bifer 40, Woodstock(Drawing) 1
Castle Gear Weapon
---Punch Arms - Metal 120, Oak Tree 50, Steam Oil 40, Castle Gear Arms(Drawing) 1
---Screw Arms - Metal 180, Paulownia Tree 60, Steam Heat 50, Castle Gear Arms(Drawing) 1
Oh het valt mee, maar 250 metals voor een basic CG en dan zal je met tiar (sell prijs iets van 2000-3000 nog een beetje success rate hebben. ben je dus al 700k kwijt aan metaal en dan moet je de rest van de material nog. En dan heb je alleen nog de romp
[ Voor 64% gewijzigd door Raegin op 07-05-2005 20:01 ]
Ik denk dat die metals maar een bijzaak zijn, als je maar genoeg bied krijg je het binnen 1 dag wel.
Die drawings.. droppen erg weinig.
Die drawings.. droppen erg weinig.
IK hoop dat ze met de reset ook de drop kans van zon drawning groter hebben gemaakt of in ieder geval de mogelijkheid om het bij de npc te kunnnen kopen.
Als je bij de cart seller in Junon praat, zie je een castle gear tab. Dus als het helemaal af is, kun je daar castle gear kopenAnoniem: 136979 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:43:
IK hoop dat ze met de reset ook de drop kans van zon drawning groter hebben gemaakt of in ieder geval de mogelijkheid om het bij de npc te kunnnen kopen.
Ik hoef geen cg, had het makkelijk kunnen veroorloven, maar zoals iemand al zei ze zijn behoorlijk kwetsbaar, en op lvl 128 deed ik behoorlijke schade aan die dingen op clanfield (m-def hebben ze al haast helemaal niet, dus muses, in union battles, vol erop!
Vind dan een sporty car belangrijker dan een cg.
Maar ik denk dat ik dit keer voor gems eerst ga want ik krijg echt geen 3 drawings op een dag meer zoals in deze ronde, had gewoon een gratis sporty XD
Vind dan een sporty car belangrijker dan een cg.
Maar ik denk dat ik dit keer voor gems eerst ga want ik krijg echt geen 3 drawings op een dag meer zoals in deze ronde, had gewoon een gratis sporty XD
Ik heb momenteel ook nog een Sporty Drawing liggenAnoniem: 54991 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 22:41:
...had gewoon een gratis sporty XD

Sorry jongens,....... ik ga toch voor raider, ben champ nu compleet zat!! *heb er nu al 2 gebouwd, wil eens wat verandering :P*
Anoniem: 84254
Net ff Diaz gezien in traningsplace
, die CG ziet er tof uit, dia CG vreet wel erg veel FUEL zeg.
En bij level 100+ heb je neit echt veel meer aan CG, want ze zijn te verslaan bij level 90+

En nu ff een vraagje aan onze muse expert siripings, een muse met een shield en wand met full buffs.
Wat voor een stats heb je daarvoor nodig?? en welke skills moet je mee starten ,want die clerics met wand en shield zijn super sterk.
En bij level 100+ heb je neit echt veel meer aan CG, want ze zijn te verslaan bij level 90+

En nu ff een vraagje aan onze muse expert siripings, een muse met een shield en wand met full buffs.
Wat voor een stats heb je daarvoor nodig?? en welke skills moet je mee starten ,want die clerics met wand en shield zijn super sterk.
[ Voor 153% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 08-05-2005 01:38 ]
bronDear IROSE users,
We announce you that schedule of game reset has been changed.
Game reset has been delayed one week,
date is 16th may monday, same patch time we announced previous time.
There will be Planet Eldeon update on 11th may and also Eldeon will be remained after game reset.
Thank you for your loves and concerns.
IROSE GM TEAM
okee dan -_- yay een 3e planeet... daar heb ik toch geen hol aan
nog maar een weekje door gaan op me lv 15 hawkertje om me bezig te houden. iig zat tijd om me skills eens goed te krijgen. ben er nogsteeds niet uit.
eagle, holding, poisen, tripple, sharpen arrow, speed arrow. allemaal leuke skills. maar welke te nemen, en op welk lvl wat -_-;;
Ja, dat was ik dus ookAnoniem: 84254 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 01:21:
Je hebt daar in eerste instantie heel vlug een g7 nodig of enkele high grade topaz om mee te beginnen, ter compensatie van str.
Je hebt dus flink wat str nodig, 152 voor het shield wat ik gebruikte, ben ff vergeten hoe die heette.
Verder, con is minder belangrijk dan, en pak voor de gein mana spear erbij, en je hebt zoiets als ik heb.
In het begin gebruikte ik een staff met veel mp decrease, tot ik high grade topaz had, en ik wilde bijna mijn lvl 130 wand laten craftenm, toen de reset aangekondigd werd.
Nu dat met een week verlengd is ga ik toch niet ff verder, heb er wel genoeg van ff.
Beloven ze een reset en stellen ze die uit, nu moet het niet gekker worden.
De reset vond ik al genoeg (de tijd die we moesten wachten), nu wordt het nog eens met 1 week uitgesteld, en nu vind ik het dus genoeg. Ik stop met rose, ik ga wel iets anders vermakends zoeken,
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Erg jammer dat de reset nu nog met een week verlaat wordt, na dan al bijna een hele week te hebben gewacht. Als de reset er is, zal ik dan ook eerst nog 2 weken wachten denk ik, voordat ik er weer mee bezig ga. Anders is Adv Plain ook veel te druk, en lagt het verschrikkelijk. Jullie zien me misschien wel iets eerder, maar dat zal alleen even zijn om van dat birth eiland af te komen...
Hallo allemaal. Ik zal ook maar eens iets posten na jullie avonturen zolang te hebben gelezen hehe.
Dit is het bericht omtrent de reset nu.
We kunnen in ieder geval een blikje op Eldeon werpen voor de reset.Dear IROSE users,
We announce you that schedule of game reset has been changed.
Game reset has been delayed one week,
date is 16th may monday, same patch time we announced previous time.
There will be Planet Eldeon update on 11th may and also Eldeon will be remained after game reset.
Thank you for your loves and concerns.
IROSE GM TEAM
Nadeel is wel, dat er nu nóg langer gewacht moet worden op de reset. En ik heb besloten, niet meer te gaan spelen tot de reset geweest is... Want waarom zou ik nog tijd gaan steken, in een character, als ie toch gereset word?Egrezz schreef op zondag 08 mei 2005 @ 09:43:
Hallo allemaal. Ik zal ook maar eens iets posten na jullie avonturen zolang te heben gelezen hehe.
[..]
We kunnen in ieder geval een blikje op Eldeon werpen voor de reset.
Sorry dat ik het zeg, maar ze slopen hun eigen community op deze manier...

Ik ben het wel met je eens. Vooral omdat dit de internationale versie is. Als ze iedere keer zo'n reset doen, dan houden ze op laatst geen speler meer over...GJ-tje schreef op zondag 08 mei 2005 @ 09:55:
[...]
Nadeel is wel, dat er nu nóg langer gewacht moet worden op de reset. En ik heb besloten, niet meer te gaan spelen tot de reset geweest is... Want waarom zou ik nog tijd gaan steken, in een character, als ie toch gereset word?
Sorry dat ik het zeg, maar ze slopen hun eigen community op deze manier...![]()
Best wel zielig, eerst even de derde planeet er in gooien om de hogere lvls een kijkje te laten nemen zodat die na de reset weer zin hebben om er heen te gaan.
Ik wacht wel weer een week
Ik wacht wel weer een week
Tja ik moet zeggen dat ik mijzelf aan het motiveren was om maandag weer schoon te starten, maar met de week uitstel durf ik het niet te zeggen meer. Ik heb de afgelopen maanden veel plezier gehad aan het spel en level 105 gehaald. De Eldeon truc (lekker maken) wordt door veel mensen doorzien en zal waarschijnlijk niet overtuigend werken. Ik ben moderator op 7Hearts en de reacties daar zeggen genoeg hoe de community hier tegenover staat.
Het is zonde dat ze bij Gravity niet enigszins verklaringen geven waarom de beslissingen worden genomen. Het schept veel onduidelijkheid. Ik weet van [GM] Kiki dat de hoeveelheid hackers hun grote zorgen heeft gebaard in de afgelopen periode, maar of dat de hoofdreden is voor de reset durf ik niet te zeggen.
Ik neem deze periode lekker de tijd om te zien of ik doorga of niet. Het zal toch weer een tijdelijk character worden waarschijnlijk. De kans dat de boel weer gereset wordt als het P2P gaat is zeer groot en dat motiveert toch iets minder uiteindelijk.
Het is zonde dat ze bij Gravity niet enigszins verklaringen geven waarom de beslissingen worden genomen. Het schept veel onduidelijkheid. Ik weet van [GM] Kiki dat de hoeveelheid hackers hun grote zorgen heeft gebaard in de afgelopen periode, maar of dat de hoofdreden is voor de reset durf ik niet te zeggen.
Ik neem deze periode lekker de tijd om te zien of ik doorga of niet. Het zal toch weer een tijdelijk character worden waarschijnlijk. De kans dat de boel weer gereset wordt als het P2P gaat is zeer groot en dat motiveert toch iets minder uiteindelijk.
Anoniem: 136772
Gatverdamme wat een klootzakken zeg... Nu heb ik helemaal geen zin meer om weer opnieuw te beginnen.
Als ze nu al aan het kutten zijn dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.
Ik heb het idee dat Gravity vond dat er een aantal spelers te snel levelde...Bij Gravity zijn ze lui (Luna heeft maar 1 quest bv.) en ze hebben gezien dat een aantal spelers direct naar Eldeon gaan omdat ze nu al aan het max zitten op Luna.
Doe daar het probleem van de hackers bij en het is een goeie reden om iedereen maar weer opnieuw te laten beginnen.
Hebben ze ook weer wat meer tijd om de volgende planeet te maken (weer zonder quests en alleen maar sterkere mobs)
Ik lach me dood om al die gasten die nu nog ingame zijn en hun troep voor de normale prijs proberen te sellen of toch nog proberen te levelen... het is allemaal zo nutteloos

Als ze nu al aan het kutten zijn dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.

Ik heb het idee dat Gravity vond dat er een aantal spelers te snel levelde...Bij Gravity zijn ze lui (Luna heeft maar 1 quest bv.) en ze hebben gezien dat een aantal spelers direct naar Eldeon gaan omdat ze nu al aan het max zitten op Luna.
Doe daar het probleem van de hackers bij en het is een goeie reden om iedereen maar weer opnieuw te laten beginnen.
Hebben ze ook weer wat meer tijd om de volgende planeet te maken (weer zonder quests en alleen maar sterkere mobs)
Ik lach me dood om al die gasten die nu nog ingame zijn en hun troep voor de normale prijs proberen te sellen of toch nog proberen te levelen... het is allemaal zo nutteloos

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 08-05-2005 11:28 ]
Gravity heeft zo ie zo een handje van rollbacks en resets, het was te verwachten, en ik had het ook we lingecalculeerd., maar ik had verwacht (gehoopt eigenlijk) dat ze het op deze manier ongeveer hadden aangepakt:
Beste mensen,
Wij voeren (datum) een eenmalige reset uit, mede om alle gehackte items en geld uit de rolatie te brengen.
Ter compensatie laten wij jullie een week lang kennis maken met Eldeon.
Zoiets dus, dan hadden de mensen iig begrip gehad, en met deze msg de update gelijk uitbrengen van eldeon.
Wat ze nu hebben gedaan werkt gewoon niet, en schrikt eventuele klanten af.
Gm kiki is altijd heel oprecht geweest over alles, en zelfs over de reset, maar cryptisch, ze gaf op mijn vraag of er iets op korte termijn ging gebeuren iig een antwoord ongeveer als ja, en ik had het kunnen weten icm het clan avatar.
Ook al zouden ze resets uitvoeren, dan nog hadden ze beter eerst de patch uit kunnen brengen, duidelijker zijn met de msg waarom de reset er komt, de datum van reset niet uitstellen, etc etc...
Ze hebben nu een gigantische blunder gemaakt die helemaal niet nodig was...
Beste mensen,
Wij voeren (datum) een eenmalige reset uit, mede om alle gehackte items en geld uit de rolatie te brengen.
Ter compensatie laten wij jullie een week lang kennis maken met Eldeon.
Zoiets dus, dan hadden de mensen iig begrip gehad, en met deze msg de update gelijk uitbrengen van eldeon.
Wat ze nu hebben gedaan werkt gewoon niet, en schrikt eventuele klanten af.
Gm kiki is altijd heel oprecht geweest over alles, en zelfs over de reset, maar cryptisch, ze gaf op mijn vraag of er iets op korte termijn ging gebeuren iig een antwoord ongeveer als ja, en ik had het kunnen weten icm het clan avatar.
Ook al zouden ze resets uitvoeren, dan nog hadden ze beter eerst de patch uit kunnen brengen, duidelijker zijn met de msg waarom de reset er komt, de datum van reset niet uitstellen, etc etc...
Ze hebben nu een gigantische blunder gemaakt die helemaal niet nodig was...
Dit is echt een *****zooi ik heb een week alleen maar domme spelletjes gedaan op internet wachtend op de reset en dan verlengen ze het!!!
misschien ga ik wel stoppen hoor echt zo raken ze veeeeel mensen kwijt met zon domme stunt
misschien ga ik wel stoppen hoor echt zo raken ze veeeeel mensen kwijt met zon domme stunt
Dat hebben ze ingecalculeerd, geloof me maar, maar wat ze hiermee bereiken op deze manier is dat de verkeerde mensen juist wegblijven straks, en dat is een heel groot verschil...Anoniem: 143586 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:35:
zo raken ze veeeeel mensen kwijt met zon domme stunt![]()
Bah, ik vind het een kutstreek van ze
Maar ja, ik heb in ieder geval m'n level 10 warriors, zal vanavond nog ff wat screens posten van ze.
Maar ja, ik heb in ieder geval m'n level 10 warriors, zal vanavond nog ff wat screens posten van ze.
Welnee, de enige 'verkeerde' mensen zijn niet betalende mensen... en dat is pas bij p2p van belang.Anoniem: 54991 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:42:
maar wat ze hiermee bereiken op deze manier is dat de verkeerde mensen juist wegblijven straks, en dat is een heel groot verschil...
Nu raken ze heleboel mensen kwijt die wellicht ook p2p wilden gaan.. en dat lijkt me niet de bedoeling...
Op die mensen doelde ik nu netAnoniem: 136772 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:48:
[...]
Welnee, de enige 'verkeerde' mensen zijn niet betalende mensen... en dat is pas bij p2p van belang.
Nu raken ze heleboel mensen kwijt die wellicht ook p2p wilden gaan.. en dat lijkt me niet de bedoeling...

Jep denk ik ook. Maar ook goede mensen zullen wegblijven. Ik zit nu ook steeds meer te twijfelen om door te gaan. Heb nml 2 TrackMania Sunrise Demo's gespeeld, en beviel me erg goed, zit dan ook na te denken om TrackMania Sunrise morgen te gaan halen...Anoniem: 54991 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:42:
[...]
Dat hebben ze ingecalculeerd, geloof me maar, maar wat ze hiermee bereiken op deze manier is dat de verkeerde mensen juist wegblijven straks, en dat is een heel groot verschil...
tackmania sunrise, zijn idd goede demo's
. in de tijd dat ik een maand was gestopt met rose ook gespeeld.
zit er zelf ook aan te denken. zo iets is natuurlijk een perfecte tijd om te stoppen. gezien rose 95% van me game tijd inslurpt wil ik bij blijven en nog ooit een redelijk lvl halen voor het p2p word, als ik straks lv 90 ben en het word p2p en als ik dan nog speel dan zal ik zwaar twijfelen ervoor te gaan betalen.
ziek grapje dit, had het dan ookwel half verwacht gewoon omdat bij rose tot nu toe iets groots nooit optijd af is: nieuwe quests, nieuwe planeten, reset -_-, nieuwe items.
kan het ook zien als nog een week voor meer onderzoek te doen wat ik echt leuker vind. nog een scouter of een raider. en welke skills te nemen. Irujah, ken je nog een leuke high lv scouter die ownde ? en blijft spelen, en een ing nickname ?
zit er zelf ook aan te denken. zo iets is natuurlijk een perfecte tijd om te stoppen. gezien rose 95% van me game tijd inslurpt wil ik bij blijven en nog ooit een redelijk lvl halen voor het p2p word, als ik straks lv 90 ben en het word p2p en als ik dan nog speel dan zal ik zwaar twijfelen ervoor te gaan betalen.
ziek grapje dit, had het dan ookwel half verwacht gewoon omdat bij rose tot nu toe iets groots nooit optijd af is: nieuwe quests, nieuwe planeten, reset -_-, nieuwe items.
kan het ook zien als nog een week voor meer onderzoek te doen wat ik echt leuker vind. nog een scouter of een raider. en welke skills te nemen. Irujah, ken je nog een leuke high lv scouter die ownde ? en blijft spelen, en een ing nickname ?
Probeer Cessy, of anders BobaFeTT, LordTyrant, andere schieten me ff niet te binnen.daves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:21:
Hmff lekker dan weer een week uitstel.. Nouja nog maar ff w8.. Mischien ff alvast voor oefenen ofzo ik zie wel.....
Vindt het wel beetje onlogische indeling eigenlijk.
Planeet derbij om high lvl's te laten testen.. Hmm voor 1 week zeker kunnen ze niet veel bugs vinden denk ikzelf.... Tis gewoon een truck om mensen te proberen te laten blijven.. Veel zullen denk ik gaan kijken en dan iets hebben. Ok thats it i am gone. Geen zin om weer naar 100+ te gaan. Denk ik dan. Hellemaal lullig voor diegene die best wel willen gaan kijken maar nu al alles hebben weggegeven lol
.
Als ze nou eerst reset hadden gedaan hadden ze weer meer tijd gehad om de zooi te implementeren.. Krijg nu het idee dat het een haast klus is gaan worden.
Ze hadden natuurlijk ook zo kunnen doen: Zeg maandag alle <lvl 80 ofzo restten zodat die alvast opnieuw kunnen beginnen en dan volgende week chars die daarboven zitten.. Verspreid je de drukte en hebben de hogere lvl's de kans op Eldeon te checken.. Ach jammer dat ze niet zo'n idee hebben gedaan nouja...
Vindt het wel beetje onlogische indeling eigenlijk.
Planeet derbij om high lvl's te laten testen.. Hmm voor 1 week zeker kunnen ze niet veel bugs vinden denk ikzelf.... Tis gewoon een truck om mensen te proberen te laten blijven.. Veel zullen denk ik gaan kijken en dan iets hebben. Ok thats it i am gone. Geen zin om weer naar 100+ te gaan. Denk ik dan. Hellemaal lullig voor diegene die best wel willen gaan kijken maar nu al alles hebben weggegeven lol
Als ze nou eerst reset hadden gedaan hadden ze weer meer tijd gehad om de zooi te implementeren.. Krijg nu het idee dat het een haast klus is gaan worden.
Ze hadden natuurlijk ook zo kunnen doen: Zeg maandag alle <lvl 80 ofzo restten zodat die alvast opnieuw kunnen beginnen en dan volgende week chars die daarboven zitten.. Verspreid je de drukte en hebben de hogere lvl's de kans op Eldeon te checken.. Ach jammer dat ze niet zo'n idee hebben gedaan nouja...
[ Voor 92% gewijzigd door William/Ax3 op 08-05-2005 19:21 ]
hmm nog een week van talloze skill plannen maken en verbeteren. Dan zou ik aan het einde van de week wel het perfecte skill plan moeten hebben voor mijn magician
geluk bij een ongeluk =/

geluk bij een ongeluk =/
Anoniem: 101682
ik dacht dat ik gehoord zou hebben dat de 3e planeet ook toegankelijk zou zijn voor low lvl's, is dit zo?
Ik zal 11 mei wel weer ff inloggen om Eldeon een bezoekje te brengen..dan heb ik alles gezien en ROSE uninstallen.
Er zal naast de nieuwe maps en mobs toch niks veranderd zijn.
Ik heb het vermoeden dat de hackers en botters nu echt de kop gaan opsteken.
Geef ze eens ongelijk
Er zal naast de nieuwe maps en mobs toch niks veranderd zijn.
Ik heb het vermoeden dat de hackers en botters nu echt de kop gaan opsteken.
Geef ze eens ongelijk

join the club b00m
heb precies het zelfde
alleen ben ik al 7 chars aan het plannen en doen + afgelopen week, en nu nog een week
op het moment heb ik van plan een crit bower te maken. dus meer sen.
m'n skills deze richting op rond lv 75:
Bow masrty lv 15
Battle mastry lv 10
Speed shot lv 3
Hawker spirit lv 7
Scamper lv 1 (heet tegenwoordig sprint)
Aimshot lv 10
Ealge shot lv 6
Tripple shot lv 15
over tripple hoor ik goede en slechte dingen. veel bowers zeggen double zuigt en bla bla. maar aan de andere kant hoor ik tripple ownt
ik denk dat het expres is. dat er juist zoveel mensen gaan stoppen en dus ook een hoop hackers en botters, zo hoeven hun weer geen onderzoek te doen naar chars
+ de servers zijn na reset niet voer belast
+ nieuwe spelers enz
gewoon een soort verkoop truc. als over een half jaar/jaar de huidige spelers zich gaan vervelen met andere games. denken ze misschien terug dat ze rose weer eens willen proberen. en hebben ze dus de spelers die speelde na de reset en een goed aantal van die stope na reset
alleen ben ik al 7 chars aan het plannen en doen + afgelopen week, en nu nog een week
Bow masrty lv 15
Battle mastry lv 10
Speed shot lv 3
Hawker spirit lv 7
Aimshot lv 10
Ealge shot lv 6
Tripple shot lv 15
over tripple hoor ik goede en slechte dingen. veel bowers zeggen double zuigt en bla bla. maar aan de andere kant hoor ik tripple ownt

ik denk dat het expres is. dat er juist zoveel mensen gaan stoppen en dus ook een hoop hackers en botters, zo hoeven hun weer geen onderzoek te doen naar chars
+ de servers zijn na reset niet voer belast
+ nieuwe spelers enz
gewoon een soort verkoop truc. als over een half jaar/jaar de huidige spelers zich gaan vervelen met andere games. denken ze misschien terug dat ze rose weer eens willen proberen. en hebben ze dus de spelers die speelde na de reset en een goed aantal van die stope na reset

[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 08-05-2005 13:26 ]
Aangezien je een hawker met veel sen gaat maken is double->triple shot een goede keus. Heb je echter erg weinig.. dan nietdaves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:22:
join the club b00mheb precies het zelfde
Bow masrty lv 15
Battle mastry lv 10
Speed shot lv 3
Hawker spirit lv 7
Aimshot lv 10
Ealge shot lv 6
Tripple shot lv 15
Jep, echt een goede gamedaves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:21:
tackmania sunrise, zijn idd goede demo's. in de tijd dat ik een maand was gestopt met rose ook gespeeld.
Nu al 99% zeker dat ik hem maandag even op ga halen, ROSE zal ik pas weer aan beginnen na een week of 3
feit dat ik tripple neem is een deel wrm ik crit bower maak. verder hebben crit shots meer kans te raken. dus elke tussen dmg die ik doe nog eens iets beter.Jaii schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:30:
[...]
Aangezien je een hawker met veel sen gaat maken is double->triple shot een goede keus. Heb je echter erg weinig.. dan niet
verder zal ik holding en poisen wel missen. maar die kosten bijde niet veel sp. dus neem ik als ik tripple en eagle shot max heb, gezien ik toch bijna tot nooit PvP boeien skills die nuttig zijn in PvP me niet
de dmg van holding arrow lv 7 is even hoog als die van hawk shot lv 2 ongeveer dus.
naast de skills in post hierboven, oo keven stats gekeken lv 75
str 35
dex 160
int 22
con 40
cha 10 (neem wel dure masks en ringen en andere zooi voor quests als nodig is ofzo
sen 60
vinze doe even een check voor me of je het goed vind lijken of je me wilt slappen
Topic starter. misschien http://www.izuly.com/ in start post te adden. ook skill calculator, zelf van hawker. en hoop item en andere info
[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 08-05-2005 13:54 ]
Idd een stomme actie van Gravity.
Zo'n reset is al klote natuurlijk en dan ook nog eens uitstellen. No way.
Het zal denk wel vrij rustig zijn in rose de komende week. Allemaal mensen die eldeon nog voor de reset willen zien
Zo'n reset is al klote natuurlijk en dan ook nog eens uitstellen. No way.
Het zal denk wel vrij rustig zijn in rose de komende week. Allemaal mensen die eldeon nog voor de reset willen zien
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Op zich lijkt het me een goeie build. Ik zou er wel nog lvl1 poison bij doen (niet voor de dmg, puur voor de poison) en persoonlijk vind ik Holding Arrow lekker omdat het aspd en mspd beinvloed.daves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:44:
vinze doe even een check voor me of je het goed vind lijken of je me wilt slappen
STR. is niet per se nodig maar helpt wel met wat meer def/hp.
Denk eraan dat triple wel veel dmg doet met hoge SEN maar dat de animatie voor triple errug lang duurt...
Nee juist niet; mensen gaan op zoek naar bots en hacks omdat ze zsm weer een leuk level / leuke gear willen hebben...daves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:22:

Ik ben nu inmiddels gewoon doorgegaan met levelen ik ga niet een week lopen klooien. Ik wil gewoon nog ff wat trainen en kijken of ik gekke dingen tegenkom.
Ik zal eens kijken of ik zometeen een pic kan plaatsen kwam een CG tegen
Ik zal eens kijken of ik zometeen een pic kan plaatsen kwam een CG tegen
dat hacken enz hebben ze deze week juist al gedaan. nu zijn ze helemaal boredAnoniem: 136772 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:18:
[...]
Op zich lijkt het me een goeie build. Ik zou er wel nog lvl1 poison bij doen (niet voor de dmg, puur voor de poison) en persoonlijk vind ik Holding Arrow lekker omdat het aspd en mspd beinvloed.
STR. is niet per se nodig maar helpt wel met wat meer def/hp.
Denk eraan dat triple wel veel dmg doet met hoge SEN maar dat de animatie voor triple errug lang duurt...
[...]
Nee juist niet; mensen gaan op zoek naar bots en hacks omdat ze zsm weer een leuk level / leuke gear willen hebben...
tripple is net als double opzich. lv 1-5 double shot is ook sloom. aan de andere kant als je double 10 hebt is het sneller dan 2 gewone shots met speed shot aan. en tripple heeft eht zelfde, heb ik gelezen iig.
voor poisen en holding ga ik iets later. gezien ik meer voor maxen van tripple en aim ga. wat me wel een aantal lvl's bezig houd. vertrouw ik meer op de faint van eagle shot. maar lanzaam ga ik ook aan holding en poisen beginnen idd. als vervanger voor aim shot.
ik zal holding arrow wel missen. maar aan de andere kant doe ik nu meer dmg denk ik dus kill ik ook sneller. voor str kan ik gelijk door oto lv 9x+ ermee. verder kon ik het nu ook hard gebruiken, heb even veel >_<
Dit topic is gesloten.