'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
iets verkeerd geleze?
[ Voor 21% gewijzigd door 4th op 08-05-2005 16:24 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Rond lvl 50:
Attack:
mana bolt (maxen) --> Mana spear
ice bolt (maxen) --> Freezing --> Ice bang
lighting (maxen) --> Lighting shock
Support:
Cure (maxen tot zo ver mogelijk)
Support (lvl 1)
Buff dingetjes (Begin ik mee rond lvl 40 als ik de aanvallen heb):
Fire ring --> Fireburn --> Firegon
Mild --> Silence (de pvp knaller
Blessing Body
Verder alle passives behalve SM maxen samen met de actives.
-Economy Research lvl 16
-Pack Mastery lvl 3
-Gathering lvl 5
-Buying Trick lvl 10
-Gunshot Mastery lvl 10
-Combat Mastery lvl 10
-Union Weapon lvl 1
-Zuly Pink lvl 5
Van level 70-80 komt daar nog Zuly Storm bij en misschien neem ik dan ook wel Smash Gun lvl 10 (dat geeft kans op faint dan), maar ik weet niet of je daar wat aan hebt op hoger level.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Gathering kan je beter maar tot 4 brengen.. Schijnt dat als je dat hoger brengt dat bijna geen invloed meer heeft lol... Kan je sp beter ergens anders in gooien..Haan schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:27:
Ik ga dus weer voor bourgeois en kom op lvl 70 op deze verdeling van skills:
-Economy Research lvl 16
-Pack Mastery lvl 3
-Gathering lvl 5
-Buying Trick lvl 10
-Gunshot Mastery lvl 10
-Combat Mastery lvl 10
-Union Weapon lvl 1
-Zuly Pink lvl 5
Van level 70-80 komt daar nog Zuly Storm bij en misschien neem ik dan ook wel Smash Gun lvl 10 (dat geeft kans op faint dan), maar ik weet niet of je daar wat aan hebt op hoger level.
Ooh ja bij Zuly Pink 5 moet je combat 12 zijn...
Ga met me High Precision Crafter dit denk ik doen:
Economy Research 9
Pack Mastery 3
Gathering 4
Gunshot Mastery 10
Power Gunshot 4
Combat Mastery 10
Union Weapon 5
Smash Gun 4
Zuly Pink 3
Craft Mastery 10
Jem Cutting 7
Ben alleen nog niet uit of ik die Smash Gun wel ga doen geen ervaring ermee of dat nog beetje werkt als de beestjes bij je zijn. Geen idee of ik met deze build nog een beetje lekker kan lvl'en tot ik lvl 70 ben. Daarna doe ik het toch een hele tijd niet meer.. Ga namelijk eerst Soldier->Champ bouwen.. Deze als 2e char.
[ Voor 37% gewijzigd door William/Ax3 op 08-05-2005 18:02 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
@Han, selling trick is ook erg goed in combinatie met Gathering
[ Voor 25% gewijzigd door Jaii op 08-05-2005 17:45 ]
de week uitstel is voor mij alleen maar fijn aankomen week druk met school. Maar volgende week maandag bijna iedereen vrij 2de ... dag weet niet precies wat is pinsteren ofzo. Maar dan kan ik hele dag als ikw il
Gerwin
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Anoniem: 142039
Mijn sp plan op lvl 40
Economy Research: Lvl 7
Pack Mastery: Lvl 3
Gathering: Lvl 3
Gunshot Mastery: Lvl 7
Twin Shot: Lvl 7
Combat Mastery: Lvl 8
Union Weapon: Lvl 3
Poison Bang: Lvl 1
Zuly Pink: Lvl 1
En mijn stats:
STR: 31
DEX: 15
INT: 15
CON: 80
CHA: 24
SEN: 65
^^^^^^^^
Heeft iemand nog tips? (die charm krijg ik van Economy Research)
Trouwens die site www.izuly.com is wel goed voor stat en skill berekeningen heeft echt geholpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 08-05-2005 20:01 ]
Meeste scholen hebben dan sowieso al vrij, het is dan namelijk pinksteren.Anoniem: 142039 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:59:toon volledige bericht
Ik ga denk ik die maandag vrij nemen, had ik net zin in dan kan ik gelijk goed lvlen op eerste dag (ik spijbel niet maar op mijn school kun je soms vrij nemen)
Mijn sp plan op lvl 40
En mijn stats:
^^^^^^^^
Trouwens die site www.izuly.com is wel goed voor stat en skill berekeningen heeft echt geholpen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hey daar had ik niet eens aangedacht. Ben ik tenmiste lvl 30-40 maandagFnF schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:04:
[...]
Meeste scholen hebben dan sowieso al vrij, het is dan namelijk pinksteren.
Zou Gravity een changelog maken als die patch uitkomt? wil wel is het fijne weten van die patch
[ Voor 14% gewijzigd door Raegin op 08-05-2005 20:33 ]
Meer mensen die straks gaan betalen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 115650
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 115650 op 08-05-2005 20:53 ]
Ziet er goed uit.. Neem aan dat je STR neemt om launchers the gebruiken?? Zo niet gooi dat dan ook op Con+Sen.. Ik ga voor Guns.. Scheelt weer wat punten om aan Str te gooien.. Ga zelf voor puur con om gemming te doen lolAnoniem: 142039 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:59:toon volledige bericht
Ik ga denk ik die maandag vrij nemen, had ik net zin in dan kan ik gelijk goed lvlen op eerste dag (ik spijbel niet maar op mijn school kun je soms vrij nemen)
Mijn sp plan op lvl 40
En mijn stats:
^^^^^^^^
Tip Reken ook is uit wat je op 70 wil hebben.. Zo kan je precies kijken tot hoe ver je welke skill kan brengen en welke skill je dan extra al erbij kan nemen.. Voor je class dus.
En ja als het p2p wordt dan doe ik dat denk ik wel. Maar zal wel tijdje nog duren denk ikzelf..
[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 08-05-2005 20:56 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 84254
Zulystorm is ook erg handig, ik heb een dagje op Jaii's account geprobeerd (bourgous lvl 96), na paar zulystorms zijn de mobs zo dood.Anoniem: 142039 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:59:toon volledige bericht
Mijn sp plan op lvl 40
En mijn stats:
^^^^^^^^
Verder zou ik gaan voor buy trick, die skill is erg handig als je geld wilt verdienen, elke dag stuk of 100000 cherry en berrie verkopen.
Maar als je echt de eerste paar weken snel wilt levelen en boven de rest wilt uitsteken moet je in een party van minimaal level 30+ joinen, dan ben je binnen paar dagen level 50.
Als je level 100+ bent is het een must om in een party te joinen met een cleric, anders kom je echt niet mer voruit.
In lot hebben we 4 dagen lang party level 50 gecampt met een cleric, dus elke dag 2 levels vooruit, terwijl je solo maar 40% a 50% over doet.

Verder ben ik een beetje bezig geweest met gem stones killen, die vind je nu overal op Luna, maar ik heb van de laatste tien stenen alleen een +5 topaz en een +8 sapphire gekregen. Voor de rest alleen wat crystals en pink/red powder
schat,.. dat kan zelfs zonder party vraag Irujah maar. zonder paty ben je binnen 2 dagen ookwel 4xeind of 5xAnoniem: 84254 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:10:
[...]
bl44t
Maar als je echt de eerste paar weken snel wilt levelen en boven de rest wilt uitsteken moet je in een party van minimaal level 30+ joinen, dan ben je binnen paar dagen level 50.![]()
Als je level 100+ bent is het een must om in een party te joinen met een cleric, anders kom je echt niet mer voruit.
In lot hebben we 4 dagen lang party level 50 gecampt met een cleric, dus elke dag 2 levels vooruit, terwijl je solo maar 40% a 50% over doet.
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 143586
met een muse kan je al magma bomb(de laatste) op een vroeg level want je hebt er lvl 15 magic power mastery voor nodig ofzo en 73 sp dus kan isschien al op lvl 30 ofzo en hij doet 280 schade!!!
Ik wil je pret niet bederven, maar wat denk je dat het vereiste is voor lvl 11 Magic Arms Mastery (ik neem aan dat je die bedoelt).. Level 70
Dus dat gaat helaas niet door..
Die ecomoy is helemaal naar de kloteRakkerzero schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:13:
Idd een stomme actie van Gravity.
Zo'n reset is al klote natuurlijk en dan ook nog eens uitstellen. No way.
Het zal denk wel vrij rustig zijn in rose de komende week. Allemaal mensen die eldeon nog voor de reset willen zien

Verder kunnen we deze week genieten van de planeet eldeon
Het is nog altijd Magma Burn.Anoniem: 143586 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:52:
eeeej ik heb iets vets uitgevonden!!!!
met een muse kan je al magma bomb(de laatste) op een vroeg level want je hebt er lvl 15 magic power mastery voor nodig ofzo en 73 sp dus kan isschien al op lvl 30 ofzo en hij doet 280 schade!!!
verder kan een muse als lvl 30 alleen de volgende actives hebben:
Mana Bolt
Staff Stun Attack
Wind Storm
Ice Bolt
Fire Ring
Lightning
Mild
en nog wat support skills.

Zullen we 16 mei allemaal massaal inloggen om 9u en dan party'en tot lvl 50
Als het p2p wordt overweeg ik nog of ik doorga, als het spel me dan nog steeds bezighoud zeker. Als er CC vereist is wordt het al minder aangezien ik er geen heb
zoals jij al aangeeft zou mooi zijn als iedereen smorgens om bepaalde tijd ingame komt en samen te gaan lvlen desnoods in 2 partys omdat vas t meer dan 7 man online is. Dan kan gelijk iederen elkaar in vriendenlijst doen en kan je snel mensen vinden om me te partyen de week daarna.Psychoot schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:08:
11 mei log ik ook weer ff in om Eldeon een bezoekje te brengen. Nu ben ik trouwens ook nog wel eens online om te PvP'en. Ben nog steeds hard ah denken of ik Knight of Champ wordt, ik neig toch meer naar Champ omdat het meeste toch geen pvp is. En in een goeie party kunnen we de kings ook gemakkelijk aan. Voor mij komt die week uitstel redelijk goed uit omdat ik deze week aardig druk heb met projecten van school en volgende week maandag vrij(behalve 's avonds dan, weer werken
)
Zullen we 16 mei allemaal massaal inloggen om 9u en dan party'en tot lvl 50![]()
![]()
![]()
Als het p2p wordt overweeg ik nog of ik doorga, als het spel me dan nog steeds bezighoud zeker. Als er CC vereist is wordt het al minder aangezien ik er geen heb
Nu nog steeds aan nadenken welke char ik ga maken
Ben nu aant twijfelem tussen raider en artisan.
Psychoot schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:08:
11 mei log ik ook weer ff in om Eldeon een bezoekje te brengen. Nu ben ik trouwens ook nog wel eens online om te PvP'en. Ben nog steeds hard ah denken of ik Knight of Champ wordt, ik neig toch meer naar Champ omdat het meeste toch geen pvp is. En in een goeie party kunnen we de kings ook gemakkelijk aan. Voor mij komt die week uitstel redelijk goed uit omdat ik deze week aardig druk heb met projecten van school en volgende week maandag vrij(behalve 's avonds dan, weer werken
)
Zullen we 16 mei allemaal massaal inloggen om 9u en dan party'en tot lvl 50![]()
![]()
![]()
eej kijk is in de skill tree daar staat geen lvl 70 requiredHaan schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:56:
Eehh..
Ik wil je pret niet bederven, maar wat denk je dat het vereiste is voor lvl 11 Magic Arms Mastery (ik neem aan dat je die bedoelt).. Level 70
Dus dat gaat helaas niet door..
Geloof mij maar, ik ben niet zo lang geleden opnieuw begonnen met een Attack Muse en ik heb nu op lvl 46 al mijn actives en passives die ik belangrijk vind al gemaxed... Als ik me niet vergis staat er voor lvl 11 Magick Arm Mastery: "Muse Second Job" in de Skill Tree. En dat is dus lvl 70. Jammer maar helaasAnoniem: 143586 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:04:
[...]
eej kijk is in de skill tree daar staat geen lvl 70 required
edit: ik heb het even gecheckt en er staat zelfs duidelijk lvl 70 bij
[ Voor 10% gewijzigd door Saryon op 08-05-2005 23:41 ]
Deliriant isti Romani.
Klopt, passives kun je niet verder dan lvl 10 lvlen tot aan level 70. Rambo, anders had ik al lang magma burn gehadSaryon schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:35:
[...]
Geloof mij maar, ik ben niet zo lang geleden opnieuw begonnen met een Attack Muse en ik heb nu op lvl 46 al mijn actives en passives die ik belangrijk vind al gemaxed... Als ik me niet vergis staat er voor lvl 11 Magick Arm Mastery: "Muse Second Job" in de Skill Tree. En dat is dus lvl 70. Jammer maar helaas
edit: ik heb het even gecheckt en er staat zelfs duidelijk lvl 70 bij
En voor die party('s) maandag, count me in
[ Voor 5% gewijzigd door Raegin op 08-05-2005 23:50 ]
Nouja boeiend. Wat is het beste, cannon of gun bourg?
Ik vraag me af of het beter is str of dex te hebben.
nooit echt fan geweest van m'n oude chars die double hadden. ook nooit hoger dan double lv 4 gehad dan. maar als ik skill calculator zie. ijkt tripple shot op 100 speed te eindigen en double op 90. ??
damn, ben pas lvl 77. Hopelijk kom ik er toch in, al zal ik binnen 1 slag dood zijnAnoniem: 84254 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:56:
[...]
Welk level ben je trouwens, volgens mij kun je alleen naar eldeon gaan als je level 90 bent.

Ik denk str, aan dex heb je alleen wat aan als je echt veel dex gaat nemen.Dubst4r schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:21:
Dit vind ik niet echt leuk.
Nouja boeiend. Wat is het beste, cannon of gun bourg?
Ik vraag me af of het beter is str of dex te hebben.
bah, weet het echt niet meer. of ik nogwel ga spelen. en of ik nu wel een bower wil, of raider
Anoniem: 54991
Dit kan heel goed ja, vereist een beetje behendigheid maar in 2 dagen moet je de 40 zo ie zo toch wel kunnen halen, zeker weten.daves2hd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:30:
[...]
schat,.. dat kan zelfs zonder party vraag Irujah maar. zonder paty ben je binnen 2 dagen ookwel 4xeind of 5xkun je nagaan met party... helemaal ziek
Anoniem: 136772
ten tweede mis je veel goeie equip omdat dat er in het begin gewoon niet is...
Dit is precies waar ik nu nog over zit te twijfelen. Ik ben nu bourgeois met strength, maar je krijgt er imo niet genoeg defence voor om te kunnen tanken. M'n warriors zijn daar dan wel weer heel goed in, dus:daves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 01:23:
Daves agree str is beter dan dex dan. gezien dealer equip ook meer op def is dan dodge.
bah, weet het echt niet meer. of ik nogwel ga spelen. en of ik nu wel een bower wil, of raider
Ik denk dat als je als dealer een launcher gaat gebruiken, dat je dan ook voor de summons moet gaan, en als je geen summons neemt (zoals ik straks) dat je dan het beste een gun kan nemen, zodat de mobs je niet zo vaak raken.
Anoniem: 142218
daar ben ik het idd mee eens, maar we zullen wel zien volgende week....Anoniem: 136772 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:05:
Ik betwijfel of je zo snel kan levelen: ten eerste zouden ze het levelen moeilijker maken,
ten tweede mis je veel goeie equip omdat dat er in het begin gewoon niet is...
ik ben er eindelijk uit
[ Voor 25% gewijzigd door AirX op 09-05-2005 09:15 ]
waarom gaat iedereen mij nadoen XDAirX schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:09:
Ik doe ook mee.... en ik ben er eindelijk uit
... ik word een buff/heal cleric met een shield
.... dus een int/str muse. (4:1 ofzo)
PvP zuigt dex/con/sen build, dan kun je nog beter pure craft build nemen (con/sen), want alle specials raken omdat je matige avoid hebt.
Aan de andere kant, gunners schieten sneller en avoid _is_ handig, maar toch wil ik kijken of launcher bourgeois me beter bevalt
@Daves: ik weet niet of triple bij Dealers ongeveer het zelfde is, maar ervanuitgaand dat dit zo is, is het een handige skill. Het gaat op hoog lvl (18~20) snel genoeg en het geef ook faint effect.
edit: typfoutje
[ Voor 15% gewijzigd door Jaii op 09-05-2005 09:19 ]
omdat het gewoon een ideale combo is
lol, wat dacht je van birth island (daar zit toch iedereen)Anoniem: 142218 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:42:
ohja, ik doe trouwens mee met die party ^.^ where do we meet ?
dan ga ik me soldier opbouwen..
[ Voor 47% gewijzigd door blaatpaal op 09-05-2005 09:24 ]
(--=) Peace For Everybody (=--)
omdat iedereen van je houd
bah bah ben er nogsteeds niet uit over m'n build. begint nu toch wel haast te krijgen >_<;;
ik kan gaan voor lv 70:
lv 6 eagle shot
lv 6 holding
lv 1 poisen
en dan gewoon lv 1 sprint, lv 8 hawker spirit en masrty's op 15 en 10
of voor op lv 75:
Eagle 6
Tripple 15
Hawker spirit 5
Sprint 1
-_-;;
hoe moeilijk kan het zijn de keuze te maken? zoek maar eens op 7
iemand moet me helpen. geen zin nog eens 7 chars te moeten maken na reset
verder over dat lvlen enz is niets bekend. ik kan jullie iig melden dat de skills die allemaal op roseon .com staan er waarschijnlijk tot zeker niet inkomen. iemand van 7
iig zaterdag +- 5-7uur 's ochtends of van minn part 's avonds, net hoe je het noemen
zal waarschijnlijk wel info over de changes staan, tot zover ben ik lekker een hawkertje hoe m'n build richting eagle shot/tripple te pogen onder lv 70.
dat de reset gedelayed word.. klopt dit of lees ik weer eens wat verkeerd
(--=) Peace For Everybody (=--)
Dat zelfde probleem heb ik dus met het kiezen tussen magician / full support cleric.daves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:26:toon volledige bericht
[...]
omdat iedereen van je houd
bah bah ben er nogsteeds niet uit over m'n build. begint nu toch wel haast te krijgen >_<;;
ik kan gaan voor lv 70:
lv 6 eagle shot
lv 6 holding
lv 1 poisen
en dan gewoon lv 1 sprint, lv 8 hawker spirit en masrty's op 15 en 10
of voor op lv 75:
Eagle 6
Tripple 15
Hawker spirit 5
Sprint 1
-_-;;
hoe moeilijk kan het zijn de keuze te maken? zoek maar eens op 7's dan ga je vasnzelf twijfelen over bijde
iemand moet me helpen. geen zin nog eens 7 chars te moeten maken na reset
verder over dat lvlen enz is niets bekend. ik kan jullie iig melden dat de skills die allemaal op roseon .com staan er waarschijnlijk tot zeker niet inkomen. iemand van 7is naar krose gegaan om uit te zoeken hoe het met die skills zat. blijkt dat die allemaal zijn weg gehaald gewoon, dus zullen denk ik ook niet terug komen.
iig zaterdag +- 5-7uur 's ochtends of van minn part 's avonds, net hoe je het noemen( voor mij 's avonds maandag is vri jdus
)
zal waarschijnlijk wel info over de changes staan, tot zover ben ik lekker een hawkertje hoe m'n build richting eagle shot/tripple te pogen onder lv 70.
Ik ben bang dat als ik FS cleric wordt dat ik te langzaam level omdat ik niet in een clan zit met mensen waarmee je kunt partien. En als magician kun je weer lekker hakken maar wordt je zo weer uit een party gegooit omdat mensen denken dat alle muses kunnen buffen.
,... lees je goed staat er al langer hebben we allemaal al boos op gepostblaatpaal schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:45:
ik lees net wat op de roseon.com
dat de reset gedelayed word.. klopt dit of lees ik weer eens wat verkeerd
stomme classes ook
(hmm muse moet wel een beetje uniek blijven, anders kiest iedereen em)daves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:25:
[...]
,... lees je goed staat er al langer hebben we allemaal al boos op gepost
lastig dat rose. houd kan je uren bezig houden terwijl je niet eens speelt
stomme classes ookkom er nooit uit, iemand moet me overtuigen dat een van die build gewoon ownt
Daves als ik jou was zou ik een soldier nemen
maar er komen echt talloze muse en hawkers. word dus massaal de zelfde beesten hakken, voor job...
Daarom overweeg ik ook om support cleric te worden. Daar kun je er nooit te veel van hebbendaves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:58:
ik neem bowe hawker waarschijnlijk anders raider
maar er komen echt talloze muse en hawkers. word dus massaal de zelfde beesten hakken, voor job...
Alleen die kunnen weer geen reet in pvp
Dan wil jij niet tegen mij in pvp, ligt er maar net helemaal aan hoe jij je cleric bouwt...b00m schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:01:
[...]
Daarom overweeg ik ook om support cleric te worden. Daar kun je er nooit te veel van hebben
Alleen die kunnen weer geen reet in pvp
Ik heb massaal alle jobs neergelegd, de een met meer moeite als de andere maar het kan...
ook mis
Mijn def is met rond de 850 met buff beter dan de meeste, ne met shield rond de 900
Dan speel ik kwa def gelijk of overtref ik toch wel de tegenpartij, en mijn mana spear is ook behoorlijk maxed + hoge int, met het feit dat de meeste slechte m-def hebben een heel erg leuk gegeven.
Een goede cleric build walst echt over alle jobs heen, en je moet alleen bang zijn voor silence, en dan nog heb je hogere m-def dan mages dus silence heeft niet zo'n effect op je.
Nee cleric speelt echt wel fijn, ik ga ook rustig 3/4 elder mammoths tanken, dat zie ik mages of andere jobs niet al te snel doen...
Inderdaad, op lvl 13x kun je zowat alles gemaxt hebben wat je wilt, 1 support spell is maar niet maxed bij mij, zou op lvl 136 wel zijn.b00m schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:14:
maar jij hebt dus alles manabolt/spear en voor de rest support spells?

Laat maar, je zei veel defence dus zal dan wel int/str zijn
[ Voor 42% gewijzigd door Raegin op 09-05-2005 14:38 ]
http://www.roseon.com/new...il.asp?intSeq=115&nType=1
idd, maar dat heb ik ook al tich keer verteldb00m schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:11:
En hoe heb je dan je stats verdeeld als ik vragen mag?
Laat maar, je zei veel defence dus zal dan wel int/str zijn
hmm tis nog vroeg *bladerd terug :P*Anoniem: 54991 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:57:
[...]
idd, maar dat heb ik ook al tich keer verteld
Anoniem: 133390
Dan maar volgende week, we hebben tenslotte niet het laatste woord
dan maar zelf een illegale ROSE server opzettenAnoniem: 133390 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:14:
Toch weer een tegenvaller
Dan maar volgende week, we hebben tenslotte niet het laatste woord
(niet serieus op reageren aub

[ Voor 6% gewijzigd door AirX op 09-05-2005 16:27 ]
jammer dat k weer lvl 1 ben
wat is nu eigelijk het sterkste wie kan er de meeste dmg doen
Anoniem: 136979
Voor dual raider zegt Cl dat ik 50=50 moet doen, klinkt leuk...... maar zit toch meer richting katar raider te kijken.. en voordat iemand met con komt... hier wil ik hawker spirit vor maxen, want deze add zoveel hit rate dat het niet meer uitmaakt of je een lage con hebt. ALs skills wil ik eigenlijk alleen screw en spirit doen.... *en natuurlijk de benodigde passives*... en dan die maxen zodat ik na screw prime hit kan
Dit is wat ik van plan was bij mijn katar raider (als ie 70 is);
Skills;
Combat Mastery 10
Screw Attack 10
Battle Mastery 10
Hawker Spirit 10
Spirit Heart 6
Sprint 1 (voor die kleine 85 snelheid meer... scheelt toch wat bij het rennen van vijnad naar vijand)
Stealth 5 (voor de lol en mischien wat sneaken voor vijanden)
------------------------------------------------------------------------------------------
Stats;
str 50
dex 159
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 09-05-2005 17:09 ]
Dual heeft meer power , heeft 50/50 str en dex nodig, katar heefat minder power en meer speed.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:07:toon volledige bericht
Weet iemand wat de perfecte stats voor een raider zijn (zit nog te twijfelen tussen katar of dual raider) en wat zijn de beste skills... mijn idee luid *voor katar raider* om alles in dex te pompen en langzaam in str punten te investeren (dit wil ik tot 45-50 doen omdat daarna je teveel punten verliest om je str hoger te krijgen en dit is beter te investeren in dex).
Voor dual raider zegt Cl dat ik 50=50 moet doen, klinkt leuk...... maar zit toch meer richting katar raider te kijken.. en voordat iemand met con komt... hier wil ik hawker spirit vor maxen, want deze add zoveel hit rate dat het niet meer uitmaakt of je een lage con hebt. ALs skills wil ik eigenlijk alleen screw en spirit doen.... *en natuurlijk de benodigde passives*... en dan die maxen zodat ik na screw prime hit kan. Oja als ik alles gemaxed heb wil ik voor de grap stealth doen... ziet er gewoon vet uit
.
Dit is wat ik van plan was bij mijn katar raider (als ie 70 is);
Skills;
Combat Mastery 10
Screw Attack 10
Battle Mastery 10
Hawker Spirit 10
Spirit Heart 6
Sprint 1 (voor die kleine 85 snelheid meer... scheelt toch wat bij het rennen van vijnad naar vijand)
Stealth 5 (voor de lol en mischien wat sneaken voor vijanden)
------------------------------------------------------------------------------------------
Stats;
str 50
dex 159
Er bestaat niet zoiets als 'de perfecte build'.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:07:
Weet iemand wat de perfecte stats voor een raider zijn
Elke build heeft zijn sterke en zwakke kanten.
edit; bedankt cl, maar ik was je advies niet vergeten
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 09-05-2005 18:44 ]
Vinneh heeft wel gelijk . Neem gelijk je voorbeeld champ , dus jij wil geen con adden? Wil je soms de helft missen?Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:14:
Lol vineh, hoezo geen beste build... das echt crap. Je hebt vershillend raiders (dit vermeld ik ook in mijn tekst, moet je eens helemaal doorlezen) en elke raider heeft zijn beste build... net zoals bij een champ of een knight. Ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat er geen beste build is voor bijvoorbeeld een "katar raider".. Neem bijvoorbeeld champ, als je alles in str pompt en ervoor zorgt dat je op lvl 70 iets van 45 dex hebt dan heb je een champ met de beste stats... hij ownt niet idereen , maar voor een champ is dat de beste build. Dus vertel me niet dat er geen beste build is voor een "katar" of een "dual" raider..
.
Hoe kan jij nou weten wat beter is bij kater raider.
Bijv: Als je 50% dex 30% str en 20% sen neemt waardoor je vaker critical hebt wat erg handig is maar je zal ook redelijk vaak missen., maar als je bijv: 50%dex 30% str en 20%con neemt zal je minder vaak critical hebben maar zal je veel meer gewone klappen raken.
Dus er is geen best build vind ik . Maarja blijkbaar jij wel
[ Voor 23% gewijzigd door Hamotje op 09-05-2005 18:50 ]
Nogmaals, de perfecte build bestaat niet... kijk maar eens:Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:14:
Lol vineh, hoezo geen beste build... das echt crap.
Dit bedoel ik dus, bedankt dat je jezelf meteen tegenspreekt in je eigen reply.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:14:
Oja cl er is een andere dual hawker en hij zegt dat je juist meer str dan dex moet hebben.... hij zegt dat je als je bijvoorbeeld 138 str hebt je 92 dex moet hebben.

En over die % van jou... sorry dat ik het zeg maar veel zeggen dat critic raider uber slecht is.... omdat de punten die je in sen investeert niet een zodangie output hebben als de punten die het je kost om je sen omhoog te krijgen, deze kun je beter investeren in dex.
@Vinneh ik spreek me zelf niet tegen, ik zeg alleen dat iemand anders zegt dat dat hem bevalt en nu wil ik graag weten of iemand anders dit ook gedaan heeft... als je dan meer mensen te horen krijgt kun je zo langzamerhand bekijken wat de beste build is....
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 09-05-2005 18:45 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Hamotje op 09-05-2005 18:47 ]
Dacht alAnoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:40:
@Hamotje mijn excuses waar dex staat moet con staan..... kleine vergissing
edit; heb het nu al veranderd.
Wat is volgens jou de beste build voor kater hawker?En over die % van jou... sorry dat ik het zeg maar veel zeggen dat critic raider uber slecht is.... omdat de punten die je in sen investeert niet een zodangie output hebben als de punten die het je kost om je sen omhoog te krijgen, deze kun je beter investeren in dex.
Ligt eraan wat je fijn vind, wil je raider opbouwen zoals een echte soldier dan moet je meer str nemen, dat kan natuurlijk ook een voordeel zijn.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:14:
Lol vineh, hoezo geen beste build... das echt crap. Je hebt vershillend raiders (dit vermeld ik ook in mijn tekst, moet je eens helemaal doorlezen) en elke raider heeft zijn beste build... net zoals bij een champ of een knight. Ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat er geen beste build is voor bijvoorbeeld een "katar raider".. Neem bijvoorbeeld champ, als je alles in str pompt en ervoor zorgt dat je op lvl 70 iets van 45 dex hebt dan heb je een champ met de beste stats... hij ownt niet idereen , maar voor een champ is dat de beste build. Dus vertel me niet dat er geen beste build is voor een "katar" of een "dual" raider..
edit; bedankt cl, maar ik was je advies niet vergeten. Weet je toevallig of de mensen die dual zijn sterkere wapens hebben, want ik zag dat bij de low lvls de dual wapens niet zo goed waren (bij de npc bedoel ik). Oja cl er is een andere dual hawker en hij zegt dat je juist meer str dan dex moet hebben.... hij zegt dat je als je bijvoorbeeld 138 str hebt je 92 dex moet hebben.
Dan ben je teniminste niet afhankelijk van je dodges en heb je meer defense en hp.
Ik weet je daarvoor champ was geweest, dan ben je natuurlijk niet gewend aan weinig hp
hier ff op een rijtje :
duel
+ meer damage
+ meer defense
+ meer maxhp
- minder atk speed
- minder dodge
- minder m-speed
katar
+ meer speed
+ meer dodge
+ meer atk speed
- minder defense
- minder maxhp
- minder damage
Ik hoop maar dat je meer bedoeltmaar zal je veel minder gewone klappen raken.
Zoeits als jij wil ga ik denk ik ook nemen en als ik merk dat ik teveel mis dan +con
je moet juist in het begin veel str en dex samen tegelijk pompen, omdat dex nog niet zo goed in werking is.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:50:
Thnkx cl... nu nog eens wat zelf experimenteren met wat chars en dan kan ik denk ik wel tot een besluit komen en Hamotje lees het verhaal op pagina 7 *waar cl meteen een reactie op gaf*, daar staat een build die ik naar veel mensen geluistert te hebben heb bedacht.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 09-05-2005 18:55 ]
misschien helpt dit je kiezen met str en dex wat je nodig hebt, btw ookmaar voor de scouters neer gezet, vond het laast op 7hearts:
Katar(dext): 1,1,0,1,0,1,1,0,1,0,1,1,0,1
Katar(str): 1,0,0,1,0,1,0,1,0,0,1,0,1,0,1,0,0
Bow(dex): 1,0,1,1,0,1,0,1,1,0,1,0,1
Bow(strg):1,0,0,0,0,1,0,0,0,0,1,0,0,0,0,1,0,0
verder ga naar http://www.izuly.com/modules.php?name=HawkerCalc en reken je skills iets uit.
aantal dingetjes kloppen niet
meeste high lvl raiders lopen met katar rond. spit iig 7 hearts ervoor door. je vind een hoop. zelfs over het vervloekte woord onder scouters (tripple shot) is nog iets te vinden
voor je stats zou ik meer richting dex50%-str35%-con20%-sen5% misschien zelfs een beetje meer sen gezien je toch hawekr spirit gelijk wilt gaan maxen. crits zijn nooit weg
maar nee er bestaat geen perfect build of stats, geloof me er is altijd wel iets wat je met een bepaalde build gewoon mist
[ Voor 29% gewijzigd door daves2hd op 09-05-2005 19:18 ]
Vraag is dus alleen, blijft dat ook nog bestaan of?
heel erg lekker vinnie
gr. kay
en eu.... me naam word als et lukt.... "champion"
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143586 op 09-05-2005 19:31 ]
je kunt niet verslaafd aan ROSE worden het is gewoon iets dat bij je hoortBoB_HenK schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:57:
Ik moet zeggen dat ik best verslaafd ben geraakt aan ROSE, jammer dat de examenperiode eraan komt en ik nog redelijk wat moet leren enzo. Ik denk dat ik na de reset nog een week of 2 wacht met het opnieuw beginnen, is het wat rustiger en dan zijn m'n examens ongeveer voorbij
. Ben nu een hawker, level 16 pas, maar goed, ben ook nog niet zo heel lang bezig.

Speel het spel zoals jij zelf denk dat het beste en leukste is om te spelen. Je wordt toch nooit de sterkste en beste. Er zijn nl gasten met véél meer vrije tijd dan ons
...nog een week nutteloos gamen

echt boring

weet iemand toevallig nog een leuk spel
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 143586 op 09-05-2005 20:37 ]
en net als vandaag jaii vervelen in training camp.
Ik ben er trouwens uit wat het gaat worden. Ik ga voor full support cleric. Ik weet dat een mage het al lang uithoud in pvp laat staan een cleric
mjah haal hawker spirit niet al te hoog in je bolletjeAnoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:36:
LOL lees mij reply op die zinloze opmerking.......... denk je dat ik een beste build zomaar verzin... ik luister en experimenteer. Nu dave over die con, waarom zou je die adden.... als je hawker spirit maxed dan heb je super veel punten over voor meer dex en str. Trouwens die sen hebben een vriend en ik getest (beide N&T) en die add zo weinig kans op een critic dat het niet veel zin heeft om daar in te investeren het aantal sen dat je add is maar iets van 0.21 % per 10 sen
.....er mee rekening houdende dat je standaard 16% +/- kans op een critci hebt is het niet interresant om hier in te investeren. Tevens door hawker spirit stijgt je hit rate zo erg dat het ook niet nut heeft in con te inesteren *mischien op latere lvls 80+ ofzo..*
over die build maar ophouden,... maar eens een topic of zoek een een topic op 7 hearts met iets daarover, start the flameing
kan dat eeuwige gezeur over de reset en dat je nu nutteloze spelletjes btw ook even buiten de deur blijven, begint wel te lijken of het gezeur als de servers weer down zijn -_-;; ga naar het IRC kanaal wat ik ooit gemaakt heb (zal ondertussen wel geschrapt zijn van registratie lijst) en daar zeuren voer die dingen
[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 09-05-2005 20:53 ]
hier is de link
maar ik zie dat je amar voor 1 power skill gaat en later alleen prime hit erbij? geen power atk of double? oh i kzie spirit heart
ik vind het ook een beter id dat izuly.com in startpost komt en huidige skill calculator eruit gemikt. gezien het een mega rip is van izuly.com
[ Voor 45% gewijzigd door daves2hd op 09-05-2005 21:15 ]
Die andere skills zijn zeker aardig, maar naar horen zeggen zouden ze het lvlen alleen maar vertragen in verhouding met de twee active skills die ik nu neem (screw en spirit... sprint is ook nog wel handig maar is nutteloos om hem meer dan 1 te doen)
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 09-05-2005 21:31 ]
je kan voor lv 70 misschien voor deze build gaan:
lv 14 combat masrty
lv 8 screw atk
lv 12 battle masrty
lv 6 spirit heart
lv 10 hawker spirit
lv 1 sprint
lv 1 mana blood
lv 1 stealth
gezien stealth alleen tijd verlengd, kun je gewoon als skill bolletje begint te knipperen recasten. voor lv 1 goed genoeg. ik zou stealth net als sprint zien. dus gewoon wanneer je sp over hebt tussen door het lvlen (alleen eerder dan je lv 13x bent dus gewoon vanaf lv 70) een punt erin doen
Het is niet geript, ik geloof dat kama hem heeft gemaakt en daarna is ie naar izuly gegaan en verbeterd. Zijn naam staat er onder.daves2hd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:11:
ik vind het ook een beter id dat izuly.com in startpost komt en huidige skill calculator eruit gemikt. gezien het een mega rip is van izuly.com
[ Voor 3% gewijzigd door Raegin op 09-05-2005 22:01 ]
Als je geen verstand heb van raiders moet je niet zomaar napraten, je hebt zeker CON nodig voor raider.Anoniem: 136979 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:36:
LOL lees mij reply op die zinloze opmerking.......... denk je dat ik een beste build zomaar verzin... ik luister en experimenteer. Nu dave over die con, waarom zou je die adden.... als je hawker spirit maxed dan heb je super veel punten over voor meer dex en str. Trouwens die sen hebben een vriend en ik getest (beide N&T) en die add zo weinig kans op een critic dat het niet veel zin heeft om daar in te investeren het aantal sen dat je add is maar iets van 0.21 % per 10 sen
.....er mee rekening houdende dat je standaard 16% +/- kans op een critci hebt is het niet interresant om hier in te investeren. Tevens door hawker spirit stijgt je hit rate zo erg dat het ook niet nut heeft in con te inesteren *mischien op latere lvls 80+ ofzo..*
Ik heb zelf in de tijd toen ik level 80+ was tegen wolves en yeties gevochten, ik miste erg veel ook al heb ik level 10 hawkspirit toch was het niet genoeg om 90% volledig te raken.
Je hebt minimaal 50 CON nodig voor een raider, en als je gaat pvpen mis je 70 % van de slagen tegen een raider of scouter.
Ik heb nu een weapon van 134hitrate en intotaal met spirit heb ik 284 hitrate en ik add nog steeds om de paar levels CON.
En over SEN gesproken als je sen add doe het dan goed, verder krijg je ook hoge dmg op je skills,
ik heb zelf 78SEn en het bevalt me goed, af en toe crit is erg fijn, als je 50% crit wilt heb je dacht ik iets van 100sen nodig.
Maar ik vind het niet erg dat je geen CON neemt, maar je merkt het van zelf wel
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 09-05-2005 22:21 ]
Dit topic is gesloten.