"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Hij logt wel in, maar bij char select komt die niet verder...
[ Voor 29% gewijzigd door Phyxion op 17-05-2005 18:06 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
kwil er aub snel weer in!
Ik ookwarchaser schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:10:
ik heb het ook... en als ik er in ben kan ik niet bewegen
kwil er aub snel weer in!
Daarnaast is de ping van de server groter dan 300, en dat betekent:
Ping<230: no/few lags
Ping>230: somewhat laggy
Ping>300: prepare to die...
Dus ja...
Daarnaast zie ik dat channel 2 nu offline is...
//EDIT:
Heb nu ook al problemen met inloggen
[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 17-05-2005 18:22 ]
Anoniem: 95989
oh en lector, hoeveel moet ie kosten? lijkt me wel een leuk dingetje
De ping is meestal rond de 300, ook voor de reset en ook voordat de reset was aangekondigt, dus dat hoort niets uit te maken.FnF schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:18:
[...]
Ik ookMaar hij hangt nu alweer, het inloggen is geen probleem, maar om echt in de wereld te komen. Heb ff opnieuw geprobeerd, maar hangt nu ook alweer 10 minuten. Welk chan gebruik jij btw?
Daarnaast is de ping van de server groter dan 300, en dat betekent:
Ping<230: no/few lags
Ping>230: somewhat laggy
Ping>300: prepare to die...
Dus ja...
Daarnaast zie ik dat channel 2 nu offline is...
channel 2 --> offline
channel 3 --> offline
channel 1 --> 317 ping
ik kan der ook wel inkomen maar dan kan ik toch niet bewegen..
kan iemand ff melden alstie het weer doet geen zin om hele tijd te proberen

edit:
nu alles online maar server 1, 2 en 3 boven de 300 ping

[ Voor 19% gewijzigd door warchaser op 17-05-2005 18:25 ]
Anoniem: 111944
Mijn advies, start een paar nieuwe servers anders hou je je leuke game niet overeind.
Hehe ik ben maar Kings an het hunten in het midden en wat aan het klooien met me spin attack.. Ook wel grappig wat een zooitje daaregamernl schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:56:
[...]
115K experienceBij de turtles ging het wel lekker bij mij..
Lol liep daar iemand die was 39.. Is al vanaf gisteren op Idioot

[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 17-05-2005 18:50 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Het is een Beta game... En dat servers overbelast zijn, ja, ze zijn dat atm niet iig, want ze staan allemaal op full. Wat er wel aan de hand is weet ik niet, maar soepel loopt het iig niet. En de site roseon.com heeft nooit echt snel gelopen...Anoniem: 111944 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:23:
Ik ben van mening dat ROSE met erg slechte reclame bezig is voor z'n spel. Als ze dit ooit als game willen uitbrengen waarvoor je moet betalen. De servers zijn altijd overbelast. En zelfs de site www.roseon.com is niet meer goed te bereiken.
Mijn advies, start een paar nieuwe servers anders hou je je leuke game niet overeind.
Anoniem: 136979
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 17-05-2005 18:39 ]
En toch zit ik vanaf 2 uur vanmiddag lagloos in channel 2 te spelen.warchaser schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:23:
't gaat daar idd niet zo goed nee
channel 2 --> offline
channel 3 --> offline
channel 1 --> 317 ping
ik kan der ook wel inkomen maar dan kan ik toch niet bewegen..
kan iemand ff melden alstie het weer doet geen zin om hele tijd te proberen
edit:
nu alles online maar server 1, 2 en 3 boven de 300 ping![]()
[ Voor 62% gewijzigd door Zeror op 17-05-2005 18:39 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 54991
Moet ongeveer lvl 30-35 halen wil ik mijn belofte van lvl 50 in 2 sagen halen
Ben maar eens voor de verandering een artisian begonnen want doe die cleric later wel, die kan ik altijd wel power lvl'en, en moet vooral nu geld en equip hebben.
Anoniem: 82384
Zag in Zant zoeven iemand die een aantal van die dingen aan het verkopen is. Wellicht is er een (low level) monster die ze dropt? 'banhxeo' heet hij, en hij verkoopt er momenteel 5 stuks a 91200 zulyAnoniem: 54991 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:24:
In mijn party zit al iemand met 3 g1 garnets in jewelry maar wilt niet zeggen hoe ie eraan komt...
Zit een lchtje aan als je het mij vraagt...
Anoniem: 120519
3 vrienden van mijn en ik hebben dit probleem ook.
wij hebben 2 internet aansluitingen, en beneden met mijn laptop doet de server het gewoon, en boven op mijn kamer heel langzaam.
De site doet het ook niet op Casema, en op planet doet ie het wel
Anoniem: 112559

en vanochtend deed ie het nog

En om al die hackers een nog grotere loer te draaien; ik heb het nog niet geprobeerd, maar probeer eens twee dexelfde items naast elkaar in een trade window te krijgen.... als dat lukt...dan dupe je mischien ook.... theoretisch gezien zou het moeten lukken *en als er nu iemand zo aaridg is om dit naar gravity te sturen,m dan is er weer een bug gefixed*
Iemand trouwens wat garnets opgepakt?.... ik moet er noch een paar kopen
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 17-05-2005 19:21 ]
Zelfde geldt voor mij. Ik hou er nu mee op, heb nu wel weer genoeg geprobeerdAnoniem: 112559 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:04:
bij mij doet hij het ook al niet ==>> zit al 4 uur te probere![]()
en vanochtend deed ie het nog
//EDIT:
Dat is nou juist het probleem Desert
[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 17-05-2005 19:09 ]
Rose on is idd een beta game. Maar als je dan je spel wil promoten en daar is roseon.com hoe je het ook wend of keert mee bezig, moet je er wel voor zorgen dat je nieuwe gamers blijven en niet na een dag afhaken omdat iedere keer de server plat licht en het hele spel overbelast is.FnF schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:28:
[...]
Het is een Beta game... En dat servers overbelast zijn, ja, ze zijn dat atm niet iig, want ze staan allemaal op full. Wat er wel aan de hand is weet ik niet, maar soepel loopt het iig niet. En de site roseon.com heeft nooit echt snel gelopen...
Ik had in gedachten als het een betaald spel wordt mischien een half jaar abonnement af te sluiten maar daar denk ik nu al niet meer aan want de beta is al niet erg betrouwbaar. En als je straks moet gaan betalen voor overbelaste servers....
Tuurlijk niet, als de officiele versie uitkomt kan je er van uit gaan dat de servers 100% in orde zijn. Dit is beta, en ze willen die game zo snel mogelijk 100% hebben, hoe de servers het doen e.d. is een bijzaak voor de makers...Anoniem: 111944 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:25:
[...]
Rose on is idd een beta game. Maar als je dan je spel wil promoten en daar is roseon.com hoe je het ook wend of keert mee bezig, moet je er wel voor zorgen dat je nieuwe gamers blijven en niet na een dag afhaken omdat iedere keer de server plat licht en het hele spel overbelast is.
Ik had in gedachten als het een betaald spel wordt mischien een half jaar abonnement af te sluiten maar daar denk ik nu al niet meer aan want de beta is al niet erg betrouwbaar. En als je straks moet gaan betalen voor overbelaste servers....
lvl 33 bijna
let er wel op lvl 29>30 duurt langer 2 x zoveel xp als normaal
ben al hele dag ingame
niks geen last van offline gedoe @ channel 2
Channel 1,2,3 hebben er allemaal last vangerwingood schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:57:
weee
lvl 33 bijnahere i come
let er wel op lvl 29>30 duurt langer 2 x zoveel xp als normaal
ben al hele dag ingame
niks geen last van offline gedoe @ channel 2
Doe je de hele tijd charm... charm...charm.. jezus dan ben je in no time 70.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 136979 op 17-05-2005 20:19 ]

ik verkoop het voor 55k.
Om voor je te maken is het:
10 veren 15 threads en 15 cloths. (het is als het goed is het beste om het beste quelity to nemen) en 1k zulie
Maar ze zijn nu graag gewilt. Dus moet je er voor betalen. Er zijn heel wienig van die wings.FnF schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:23:
55k, best duur. Ik herinner me nog dat ze voor de reset niet meer dan 30k kosten...
Ik heb nu 2 wings in de aan bieding 50k met 17 dodge 57 Durability en een van 40k met 12 dodge en 41 Durability
[ Voor 38% gewijzigd door Calamor op 17-05-2005 23:33 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
ja ja ja wel lvl heb je nodig? en hoe duur? edit laat maar.4th schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:40:
heb nog een mage wand att acc 33, att 23, speed normal, mpconsumption 6%, con 6, sen5, iemand belang bij?
over 4 lvl kan ik ze ook maken die clown neuzen ga ik voor 2,5k verkopenChakotay schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:52:
Oe, de eerste masksPierrot Nose met 5 charm voor 4k, en Butterfly Masks met 6 charm voor 5k... Best duur in vergelijking met vorige week
[afbeelding]

Die wil ik wel hebben maar dat valt een beetje uit me geld
[ Voor 57% gewijzigd door Calamor op 17-05-2005 22:27 ]

[ Voor 15% gewijzigd door Chakotay op 17-05-2005 21:53 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 102251
Hoe bedoel je onbeperkt lvlen?Anoniem: 136979 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:18:
Ben er nu achter gekomen hoe somige zo snel rond de 50+ zijn gekomen./....... omfg... vuile cheaters.. je dupt een charm en de pots om je stanima te vullen een aantal keer en dan kan je onbeperkt lvlen.
K ben inmiddels level 22 Soldier..
Der worden inderdaad wel verdacht veel charms gebruikt bij de aquas!Anoniem: 136979 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:18:
Ben er nu achter gekomen hoe somige zo snel rond de 50+ zijn gekomen./....... omfg... vuile cheaters.. je dupt een charm en de pots om je stanima te vullen een aantal keer en dan kan je onbeperkt lvlen.
Anoniem: 64665
[noob] dit klinkt voor mij echt als abracadabra, bedoelen jullie een aanval die zo heet of de stat... en wat wordt er bedoeld met pots...? [/noob]Anoniem: 136979 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:18:
Dat is een scroll. die de omgeving aanvalt. Net als windstrom alleen VEEL streker.Anoniem: 64665 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:02:
[...]
[noob] dit klinkt voor mij echt als abracadabra, bedoelen jullie een aanval die zo heet of de stat... en wat wordt er bedoeld met pots...? [/noob]
Niet zo heel veel meer dan normaal toch? Daar worden altijd wel veel charms gebruikt afaikWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:35:
[...]
Der worden inderdaad wel verdacht veel charms gebruikt bij de aquas!
Ins. Gadget: een charm is een soort scroll die. als je em activeert, alle beestjes binnen een bepaalde range flink wat damage geeft. Met de stamina pots worden Vital jams bedoelt, een soort food, maar dan voor je stamina ipv je HP.
Nu valt het wel mee.. Maar toenstraks gewoon 30min achter elkaar.. Boem boem boem.Chakotay schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:22:
[...]
Niet zo heel veel meer dan normaal toch? Daar worden altijd wel veel charms gebruikt afaik
Ins. Gadget: een charm is een soort scroll die. als je em activeert, alle beestjes binnen een bepaalde range flink wat damage geeft. Met de stamina pots worden Vital jams bedoelt, een soort food, maar dan voor je stamina ipv je HP.
Daarom vraag ik me af waar die dingen allemaal vandaan komen.
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 18-05-2005 01:17 ]
Er werden veel charms gebruikt, omdat er voor de reset al volop van die dingen waren. Ik ging bijvoorbeeld met een ander character beginnen en had dan met m'n main char een stuk of 10 bloodcharms en 50 +5 vital jams ingekocht. Maar nu moet je echt wachten tot er ergens zo'n scroll wordt gedropt en dat gebeurt niet zo vreselijk vaak.Chakotay schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:22:
[...]
Niet zo heel veel meer dan normaal toch? Daar worden altijd wel veel charms gebruikt afaik
Het viel mij idd ook al op dat er vrijwel bij iedere king in elveroon een charm werd gebruikt..
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 5% gewijzigd door Thescanman op 18-05-2005 01:41 ]
en hoppa daat gaat de economie,...55k is het lang niet waard.... het zijn fairy wings geen lil devils die je daar verkoop hoorCalamor schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:21:
Maar ze zijn nu graag gewilt. Dus moet je er voor betalen. Er zijn heel wienig van die wings.
Ik heb nu 2 wings in de aan bieding 50k met 17 dodge 57 Durability en een van 40k met 12 dodge en 41 Durability

damn man watis dat Lame van die GM's om om de 20 lvl's een giga rem te doen op 1 lvl zoals 9-29-59. dat vertelde iemand me iig van om de 20 lvl's. iig nog lv 31 kunnen halen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
en je doet er nog wat cloth bij (beste qualiteit, 299z each)
25x1,5k + 15x299z = 37,5 + 4,5 = 42k
Meestal koop je threads en feathers voor 1,2k-1,3k.
Lal,... patch in juniDear IROSE users,
We have checked and tested HP gauge bug which have been occuring since the lastest patch.
This bug will be fixed through patches coming forward in June.
We apologize about this bug and will try our best to fix in a short time.
We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and cooperation.
IROSE GM Team
Gravity
die GM's zijn gewoon rete lui. ze hebben de afgelopen weken letterlijk amper wat uitgevoerd...
zelfd niet voor de reset. de patch van maandag heeft weinig echt gefixt. ze hebben over het algemeen gewoon getalletjes verandert, wat je slomer laat lvlen, hp laden, minder dodge, etc...
ze waren pas van plan de echte changes e.d. komende weken laten te patchen. en ook de anti cheat en hack. gistere avond weer iemand in Zant geweest die honderden garnetz gedropt heeft.
Go GM's, GO GM's,... -_-;; als ze nog eens resetten ben ik weg
Zo ik heb een hele goede deal gedaan. Heb handschoenen gekocht 200. Laat het kijken wat voor stat het heeft heeft het 7 str 7 dex.
[ Voor 34% gewijzigd door Calamor op 18-05-2005 09:35 ]
verder als de prijzen nou eens half waren... en bv, feathers en threads 600/700 koste. en wings 17k ofzo... maar nee we willen persee rond de hoge koers -_-;; en nee economie stabiliseert zich niet in rose,... koste vorige keer 5 maanden alles erger te maken.
verder worden NPC prijzen ook hoger zo. want dat zinnetje "the prices have changed" heeft wel degenlijk invloed.
ik ging wat Apple Juice kopen... toen ik op buy klikte kreeg ik een schermpje dat de prices verandert zijn of ik nogsteeds kopen wilde. dus ik klik op no. pak nog eens 30 AJ en toen was het wel 13 goedkoper ofzo.
Ik ben gister helaas blijven steken op begin level 29, want ik viel letterlijk bijna in slaap achter m'n pc

[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 18-05-2005 08:50 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
slecht nieuws voor de hawker class. dodge is omlaag gegaan. dikke 20%+ ofzo. vond al dat ik veel geraakt werd voor m'n lvl... nu moet ik als scouter ook meer str gaan nemen ofzo
waar zijn de GM's mee bezig, heb het idee dat de game meer unbalanced gaat worden.
anyway school time, gistere dik verslapen dus niet geweerst. vandaag maar schade opmeten bij traject begeleider
lv 33. solo'en gaan sneller dan party's als je aqua's hunt op dat lvl, lv 34/36 overstappen naar porkie of moldie. ga zelf gelijk voor moldie denk ik, voor de union points van rightious knights
[ Voor 43% gewijzigd door daves2hd op 18-05-2005 09:10 ]
Ik denk dat ze proberen om het spel meer uitdaging te geven. Gelijk hebben ze anders is het spel veel te makkelijk.daves2hd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:07:slecht nieuws voor de hawker class. dodge is omlaag gegaan. dikke 20%+ ofzo. vond al dat ik veel geraakt werd voor m'n lvl... nu moet ik als scouter ook meer str gaan nemen ofzo
waar zijn de GM's mee bezig, heb het idee dat de game meer unbalanced gaat worden.
btw. Ik ben nu lvl 17 met mn char Rakkerzero, soldier > champ (add me ingame)
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 18-05-2005 10:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
trouwens mijn soldier (knight-to-be) is nu lvl 12, hier nog mensen rond dit level die willen partyen oid?
IGN: wickedweirdo friendlist is redelijk leeg, add me...
Dus ik pak vanavond maar eens die lijst erbij met usernames en ga een zooi adden.
Dus als je ineens een add-melding krijgt ben ik dat
Ik als dex muse kan niet klagen, 1 lvl in een half uur (niet op lvl 29/39 etc). Vannochtend nog ff 2 lvls erbij, solo gaat het nog wel sneller als in een party, op dit lvl iig.Anoniem: 95989 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:17:
is het ook nog steeds zo dat hawkers de snelst levelende class is? of is dat nu niet meer zo omdat die dodge een stuk omlaag is gehaald?
trouwens mijn soldier (knight-to-be) is nu lvl 12, hier nog mensen rond dit level die willen partyen oid?
IGN: wickedweirdo friendlist is redelijk leeg, add me...
Over clan gesproken. Misschien kunnen we al een clan indeling maken. Heb al geld voor een clan. Bezit nu 183,232 zulie. Maar ik moet nog spullen komen om meer wings te craften zijn nu verkocht en me handschoen van 7 str 7 dex. Eerts eten en dan naar lvl 30. Heb al geld voor de union. Ben wel benieuwt hoe de union battle zal zijn niemand is nog hoog.4th schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:03:
gebruik daar meestal okke's lijst voor, staat alles makkelijk bij, opt het moment vooral clan erin gezet om beetje contact te houde en voor parties
(Misschien begin ik me eigen clan wel als het zo door gaat)
Anoniem: 102251
Echt heel erg irritant...Dear IROSE users,
We have checked and tested HP gauge bug which have been occuring since the lastest patch.
This bug will be fixed through patches coming forward in June.
We apologize about this bug and will try our best to fix in a short time.
Thank you for your understanding and cooperation.
IROSE GM Team
Gravity
om jullie een beetje bij te houden
(--=) Peace For Everybody (=--)
Nee hoorblaatpaal schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:52:
Grr.. jullie halen mij weer in, ik heb vanavond weer eventjes 2 uur de tijd tis dan de bedoeling om door te levele naar lvl 33
om jullie een beetje bij te houden
Ik ben net lvl 20 geworden, en doe het atm ff rustig aan
Anoniem: 133390

Inmiddels lvl 15 en schiet nog niet op
gaat lekker met 2 spark charms en 1 blood charm. Alleen die jams moet ik weer vinden.
En ik heb nu zo'n 30k bij elkaar (moet toch is nokken met charms kopen). maar 30k heb ik in een uur solo bij elkaar en ik verbruik maar 10 OJ per uur.
[ Voor 32% gewijzigd door Raegin op 18-05-2005 14:44 ]
Anoniem: 54991
Echt het is zonder vrienden spelen gewoon niet leuk
En muses daar moet ik echt van lachen, kijk dat je een keertje dood gaat, goed, maar dit is wel heel abnormaal veel...
Gisteren ook, ging elke minuut wel dood, dus ik ze iik kom wel even met mijn muse.
En wat denk je? in de komende 10 min geen dode gevallen
Mja, ik denk dat ik het gewoon voor gezien houdt, het feit dat mijn nick geregged is, vrienden niet meer spelen, en rose niet lekker meer speelt...
Nu heb ik het niet zo zeer over dat nieuwe lvl systeem maar wel over die sit bug, cooldown periods zijn aangepast van sommige skills, sommige skills duren langer om te casten dan voorheen, kortom rose speelt niet meer zoals vroeger.
Kijk, ik vind het lang niet erg dat ze de boel moeilijker maken om te lvl'en maar ik kijk wel weer uit naar een ander spel denk ik zo.
Plus het feit dat er weer meer werk aan zit te komen...
Als Gravity slim is gaan ze het vanaf nu anders aanpakken. En dan bedoel ik meer servers. Betere lvl systeem, want deze nu suxx. Verder mogen ze ook ROSE Online hackvrij maken. ALs de al niet proberen.
Dinsdag wakker geworden en garnetdrop verhaal op 7hearts gemeld gekregen en meteen was alle zin weg bij mij. Deebee en consorten zijn druk bezig om de ontwikkelaars duidelijk te maken dat de dupehack verholpen moet worden. Behoorlijk agressief gezien de drops die ze doen. Probleem wat ik dus voorzie is dat uiteindelijk de ontwikkelaars na een tijd wakker schieten en uiteindelijk toch maar eens ingrijpen, alleen met welk gevolg?
Stel dat ze weer gaan resetten, heb ik niet veel tijd meer eraan besteedt, wil ik wel opnieuw aan de bak.
Stel ze fixen het zonder reset en de economie is inmiddels verkloot door de dupehack, zal ik wellicht ook stoppen.
Als ze nu ingrijpen zonder reset en economie is ook redelijk normaal nog, ga ik weer spelen.
Voorlopig staat mijn poppetje in de ijskast tot er duidelijkheid is.
cool, ik ben er vanavond wel rond kwart over 6/half 7Anoniem: 143701 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:13:
Ik heb wel zin om te partyen eXpanz.
owja, voordat er weer gezeik komt over msn...staat wel in m'n profiel
Mijn advies als je lekker snel rose wil spelen. Speel rose 's ochtends tot ongerveer 1 uur 's middags. Want rond 1 uur staat Amerika op en is de server weer helemaal vol. Vandaar dat nu ook alle servers Ecceeded zijn.Haan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:12:
Ik heb nu ook steeds last van disconnects. Ben ook al 3 keer dood gegaan, wat echt niet leuk is op level 29. Zo kom ik nooit bij de 30
En 's avonds rond half 10 kan je weer verder gaan, want dan gaat het "kleine" Nederland naar bed en in Amerika is het ook al weer rond het eind van de middag.
Anoniem: 40554
Ik wil ook beginnen met rose online. Is er net een reset geweest of moet die nog komen??
Kan iemand mij het laatste nieuws vertellen??
En kan je ook pvpen?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 18-05-2005 16:25 ]
Ook een vage bug net trouwens, mn hele scherm op je losse windowtjes na was spontaan wit tot ik het spel restartte
Maar ik ga wel rijk worden van die skill denk ik
Als je het topic had gelezen dan had je kunnen weten dat de reset al is geweest.Anoniem: 40554 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:17:
Heey mensen,
Ik wil ook beginnen met rose online. Is er net een reset geweest of moet die nog komen??
Kan iemand mij het laatste nieuws vertellen??
En kan je ook pvpen?
pvp kan alleen in een union battle en in clan island.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 18-05-2005 17:38 ]
Hoeveel schilt het met die buy trick? En wat is de max lvl voor een Artisan?Haan schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:32:
Lol, ik ben meat en OJ aan het verkopen in Junon. Gaat wel lekker, zo'n 10k verdiend nu, heb jammer genoeg nog niet zoveel geld om veel tegelijk in te kopen, dus ik moet steeds restocken. En ik moet even 1 level omhoog om m'n buy trick omhoog te kunnen doen.
Maar ik ga wel rijk worden van die skill denk ik
Ik misschien wel wat geld uitlenen.
Ik moet nog wat cloths kopen voor het maken van wings. Heb je net toe gevoegt aan me lijst.
Zijn er al mensen die lid zijn van een union?
Zo ja heb je ook al een union battle gedaan en hoe was het?
[ Voor 26% gewijzigd door Calamor op 18-05-2005 16:57 ]
Artisan moet geen buy trick nemen, dat is echt verspilling van skill punten. Als je wat nodig hebt, geef mij maar een gil, ign zelfde als hierCalamor schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:39:
[...]
Hoeveel schilt het met die buy trick? En wat is de max lvl voor een Artisan?
Je krijgt per level 2% korting, dat komt voor meat & oj neer op 1-2 zuly korting per level.
Ach, wat een mooi gevoel, koreaanse error en alle servers weer exceeded, dus kom er niet meer in. Doet me denken aan vroeger *snif*.
Die exceeded helper doet het alleen niet meer, hij gaat 1 keer met muis bewegen, maar klikt daarna niet meer.
[ Voor 23% gewijzigd door Haan op 18-05-2005 17:38 ]
Wat ???Anoniem: 40554 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:11:
Wat is de beste startpoint??
en welke jewel??
Of bedoel je stat points? Zoek op 7hearts.net daar vind je het wel.
Anoniem: 40554
*Start point
*En een soort jewel?? (emerald, saphire enz) > wat kan je daar trouwens mee?
en mijn laatste vraag, hoe pm ik iemand??
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 18-05-2005 18:19 ]
Die jewel doet voor zover ik weet niets.
nadat ik je gebuffed had
[ Voor 29% gewijzigd door Raegin op 18-05-2005 19:21 ]
goede parties gehad, eentje met een support muse en 3 soldiers, ging heerlijk
Anoniem: 112559

heb in 1 uur tijd maar 500z en 10 items ofso gekrege

de rest kreeg alles
ik denk dat het ook afhangt van wat je al in je inventory hebt, dat het daardoor word verdeeld onder de partymembers...Anoniem: 112559 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:40:
ik vind itemorderly nog steeds vaag in de party
heb in 1 uur tijd maar 500z en 10 items ofso gekrege
de rest kreeg alles
Ging best hard nog, bijna het hele level aqua's lopen hakken in high level party's in de desert
Nice craftAnoniem: 142611 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:45:
Ik ben lv29, heb mijn craftskills voor Fairy Wings bij elkaar, en denk ik zal er eens eentje craften... (Voor meer dan 1 setje had ik uberhaupt het geld voor de materials niet)
Nou ja, ik zou zeggen, check het screenshotje van mijn eerst gecrafte setje Fairy Wings (klikbaar):
[afbeelding]

Goed bezig geweest verder in GoT party, level 35 nu, vannacht lekker meat en oj verkopen
Maar thanks to Calamor die me wat geld heeft geleent kan ik toch een beetje zoeken doen
10 minuten.Anoniem: 40554 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:56:
weet iemand mischien hoe lang het duurt om een character te deleten?
[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 19-05-2005 00:01 ]
Maar je hoeft niks te verwijderen, je kan ook gewoon een nieuwe aanmaken hè.
Tenminste dat gaat er aan komen.
Wie gaat het dit keer doen?
gaat om de 10 min. dat zijn meer dan 10 min. probeer maar eens

lv 37,... lekker met moldies kletsen, morgen maar verder denk ik. over paar lvl's kan ik nog mooier en sneller moldies killen in combi met grunters, 7 union points per 40 min ofzo
ik EIS dat in het neiwue deeltje www.izuly.com komt te staan gezien hier giga veel links en info op staan. verder een calculator voor hawker die m'n leven wel 30% makkelijker heeft gemaakt. nu nog skills kunnen kiezen
double>tripple
holding+poisen
wie heeft die combo verzonnen >_< toch geen keuze. laat dan een tripple met poisen en holding effect over voor mij
Ik krijg niet eens de kans jullie in te halen

Lvl 42 alweer.
Ik ben net lvl 33 geworden en heb 12 Union points binnen.
Ik wou mee doen met union battle maar die was gecanceled vanwege te weinig aanmeldingen.

Hello IROSE Users,
We would like to remind you that server will be down during two hours of server maintenance and update. During the time you will be unable to log into ROSE Online.
- Scheduled Maintenance Times:
14:00 - Seoul/Tokyo
21:00 - Los Angeles
00:00 - New York
05:00 - London
06:00 - Paris
11:00 - New Delhi
13:00 - Singapore
15:00 - Sydney
Thank you for your understanding and Cooperation,
IROSE GM Team
Gravity
RESET RESETFnF schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 06:59:
Ben nu lvl 23, en nu om 7 uur was er server maintenance. Dus er zal wel weer het een en ander geupdate worden.
[...]

hoop ut van niet , hoop wel dat ze de dupe hack (en de dingen die al zijn geduped) deleten ipv dat pas in juni te doen
en de shop bug zit er ook nog in (hp bug ook nog?)
maarja deebee zal wel gelijk hebben met de "op dit moment heersende laksheid"
(wist trouwens niet dat het ZO makkelijk was)
[ Voor 15% gewijzigd door DJrDJ666 op 19-05-2005 07:40 ]
Dit topic is gesloten.