[PC MMORPG] ROSE Online - deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

nou mensen jullie hebben me erg aan het twijfelen gezet :/ kwil wel graag mee met de kudde maar lvl 95 vond ik al erg mooi en dan moet ik weer naar die 65 hawker , kzit heel diep na te denken waarschijnlijk ga ik ook wel prose .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:45
Idd ben ook aan het twijfelen
Heb hier alles beter enzo maar veel gaan daar weer heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Ik kom de sandbox niet meer in 8)7 Model (haantje) allready exist.
Ik kreeg Haan z'n client zelfs zo ver dat die craste met dezelfde melding :X

M'n char staat nog ingame
Afbeeldingslocatie: http://img290.imageshack.us/img290/8085/screen0201xm.th.jpg
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:22:
I'm pretty convinced that the easiest to allow into pROSE are those with European IPs.
Oei daar gaan een paar mensen niet blij mee zijn, er waren verschilldende mensen uit de VS die eRose speelden. Naruto kwam dacht ik uit Japan, pRose no go voor hem dan.
* Rooster moet niet zoveel afgaan op account gegevens op yehey boards O-)

[ Voor 53% gewijzigd door Rooster op 26-04-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:16:
Oei daar gaan een paar mensen niet blij mee zijn, er waren verschilldende mensen uit de VS die eRose speelden. Naruto kwam dacht ik uit Japan, pRose no go voor hem dan.
Woont in duitsland

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28
Leuk om te horen dat steeds meer mensen ook meegaan :o
Ik blijf iig nog wel even naRose spelen tot het definitief is, en dat we op de servers kunnen.. Alleen ik ga geen nieuwe payment meer maken, vind ik beetje zonde.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/9530/marine2jp.png
lvltje 85, nu volle AP marine :P

iedereen die me geholpen heeft bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:02:
Mensen!,

me account van naRose loopt op 1 mei af. en ik zit toch zeer te twijfelen of ik door wil gaan met naRose , t enige wat ik doe is lvl-en en nooit echt een questje er tussen door. ik irriteer me aan t volk wat er rond loopt op TG of tmpl met hun grote waffel en partys zijn niet echt te vinden ik solo meer :( dus ik ben van plan naar prose/erose te gaan (ik mis me muse ook wel). En in de tussen tijd ga ik guildwars factions spelen.
Het spijt me fly en ax3 maar ik vin t nogal saai geworden :( in eRose had je tenminste nog waarde voor elkaar. ik weet nie of jij naar prose gaan fly maar dat hoop ik wel graag zodat we met de muses weer aan de slag kunnen ;)
Moet zeggen dat de zaaiheid er bij mij ook wat inslaat, kijk wel wat ik doe :(
Als ax3 weg gaat ben ik zoizo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

keuze is nog steets makelijk voor me prose zeker als me hawker terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

B1gk1ller schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:10:
Ik was gister mijn documenten aan het opruimen en toen kwam ik dit tegen !
Ik geloof dat het één van de laatste screens was van Erose met veel Desolate members
[afbeelding]
Plaatje doet het niet ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:59:
[...]

Moet zeggen dat de zaaiheid er bij mij ook wat inslaat, kijk wel wat ik doe :(
Als ax3 weg gaat ben ik zoizo weg.
Ahhhhhhhhhhhhh AAAhhhh alsjeblieffttttt

Je was beroemd in eRose vliegje :) Ben je dat in naRose ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

Anoniem: 18437 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:51:
[...]

Ahhhhhhhhhhhhh AAAhhhh alsjeblieffttttt

Je was beroemd in eRose vliegje :) Ben je dat in naRose ook? :P
dat heeft er mee te maken dat hij narose wil blijven in prose heeft hij zijn arti die idd beroemd was en straks heeft hij ene arti in prose dat opzich gewoon iemand met ene pistool is er zijn daar vele arties waar mensen eerder naar toe zullen gaa ndan naar hem, ik dnek dat alle erose members heeft mee moeten helpen om vliegje zich daar thuis te laten voelen.

en wat axe betreft die is gewoon stinkend rijk in narose die heeft echt geen reden om weg te gaan, als hij kmt is het voor de gezzeligheid, al denk ik dat zijn lvl 152 mage ook niet arm zal zijn en slechte eq heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

jaja het zoeken naar alle mats waren niet voor niks :P door bumbarusa gecraft ^^

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/317/wdw5vn.jpg

Begin nu wel ook te twijfelen iedereen gaat naar prose -.-

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 26-04-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:00
Eerst maar eens afwachten of ze er ook werkelijk 1 op 1 ingestopt gaan worden. Is nog lang niet zeker dat het doorgaat he. Misschien concluderen ze wel dat het een zooitje was in erose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmmm vreemd hier werkt die gewoon. Geweldig dat meer en deel weer naar Prose gaat _/-\o_ ik ben daar zeker ook weer aanwezig :*)

Edit: Is het eigenlijk al bekend wat voor betalings mogelijkheden er zijn voor ons?

[ Voor 17% gewijzigd door -Mike- op 26-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:15:
jaja het zoeken naar alle mats waren niet voor niks :P door bumbarusa gecraft ^^

[afbeelding]

Begin nu wel ook te twijfelen iedereen gaat naar prose -.-
lijkt op mijn 24 dodge 3 def :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:58:
[...]

dat heeft er mee te maken dat hij narose wil blijven in prose heeft hij zijn arti die idd beroemd was en straks heeft hij ene arti in prose dat opzich gewoon iemand met ene pistool is er zijn daar vele arties waar mensen eerder naar toe zullen gaa ndan naar hem, ik dnek dat alle erose members heeft mee moeten helpen om vliegje zich daar thuis te laten voelen.

en wat axe betreft die is gewoon stinkend rijk in narose die heeft echt geen reden om weg te gaan, als hij kmt is het voor de gezzeligheid, al denk ik dat zijn lvl 152 mage ook niet arm zal zijn en slechte eq heeft.
Tja, ik weet niet wat ik nog te halen heb in Erose\Prose.
Buiten dat ik wel weer alle mensen zie is het niet veel, buiten dat iedereen me vriendje wild zijn, was ik wel de grootste pechvogel arti ooit, maakt voor iedereen de mooiste dingen, 3X AP angel wings achter elkaar ^^ maar als ik voor me zelf dingen maakte was het altijd crap. Verder heb ik tot lvl 142 wel 1 Odrill gevonden (die failde) dus was zo ongeveer de enigste high lvl zonder gems, terweil ik die zo hard nodig heb voor craften, en had nog maar ehm 20 mil over op het eind omdat ik te veel geld in me 2de char stopte. En als het nog niet erg genoeg was had ik ehm al me Justice canon's (stuk of 4/5) op het eind gebroken naar (5) :(
Heb het op Prose wel beter voor me kaar, maar toch word dat nu ook zaai. Meschien dat ik wel moet gaan rond wandellen in Erose, meschien niet. In ieder geval was me Vliegje wel gelieft maar wel pech vogel, gaf veeeeeel te veel weg, gaf me 2de santa weg aan iemand die zijn items gehackt waren, maakte van me eigen chash te veel voor clanny's en zo. Das aan de ene kand wel super leuk, en de dankbaarheid is super om te ondvangen, maar daar door heb ik er niet veel meer.
Dus ik moet er nog eens goed over na denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:58:
Had daar volgens mij ergens tussen de 15-20m wel een berg aan diamonds dat wel. Ik wacht idd het af en als idd het mij te rustig word in narose weet ik wel iets met de zullies die ik daar heb verdiend kep 88m nu. Als ik prose ga is het voor eldoen/gezeligheid en om nieuwe bourgh (en me 2e muse op standbij voor cleric met evo systeem) op te zetten om idd zullies te pakken. Voor nu zie ik wel wat er komen gaat (nog niks 100% zeker dus ga niet gokken ;) )en wat de rest doet. Zoals ik al eerder zei toch niet zoveel tijd meer om te spelen. En zoals fly ook zegt echt veel na eldoen is er voor mij niet te doen daar want ben echt bang dat die lvl 152 toch te zal zijn voor eldoen en de helft 3/4 van de mobs al voorbij ben.

Nouja we zien wel wat de toekomst brengt voor nu zit ik best ;).
Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:53:
Eldeon zou 150+ worden en je zou er waarschijnlijk geen cart kunnen gebruiken.
Drills heb ik ook nog nodig want ook ik heb nog geen enkel slotted item terwijl ik genoeg R3's heb om in te zetten :o

En me geld was tegen de 10M d8 ik.
Ik vertrouw dat soort geruchten niet. Als je kijkt naar overgang junon/luna is dat ook veel eerder dan verwacht werd. Denk eerder dat het 120-130 word perfecte aansluiting t1/dod naar t2/eldoen dus.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@sicko

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/1403/goelm9hp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/4623/new0qq.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Eldeon zou 150+ worden en je zou er waarschijnlijk geen cart kunnen gebruiken.
Drills heb ik ook nog nodig want ook ik heb nog geen enkel slotted item terwijl ik genoeg R3's heb om in te zetten :o

En me geld was tegen de 10M d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Wat betreft implantatie van evolution, hoe doen ze dat met de skills dan? Je krijgt zeker een gratis wipe, met een aantal skillpoints (wat uiteraard afhankelijk is van je level op dat moment)
De skills gaan echt de goede kant op daar voor wat ik ervan gezien heb. Muse kan weer teminste echt buffen, niet zoals nu dat je je schuldig voelt omdat je meer exp kost dan oplevert. Over het algemeen zijn de skills een stuk beter :)
@psy, mythrills had je toch wel, maar gelijk verkocht? Mja ik zou hetzelfde hebben gedaan, de kans op slagen is bijna 0 bij die gele krengen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 26-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Dutch-Hane schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:55:
Wat betreft implantatie van evolution, hoe doen ze dat met de skills dan? Je krijgt zeker een gratis wipe, met een aantal skillpoints (wat uiteraard afhankelijk is van je level op dat moment)
De skills gaan echt de goede kant op daar voor wat ik ervan gezien heb. Muse kan weer teminste echt buffen, niet zoals nu dat je je schuldig voelt omdat je meer exp kost dan oplevert. Over het algemeen zijn de skills een stuk beter :)
@psy, mythrills had je toch wel, maar gelijk verkocht? Mja ik zou hetzelfde hebben gedaan, de kans op slagen is bijna 0 bij die gele krengen.
Ja mythrills heb ik zelf een stuk of 6 van naar de knoppen geholpen. Toen heb ik nog 1 aan Kip gegeven en de rest voor 300k verkocht (wat al onder de marktwaarde was :P). Uiteindelijk zelf maar 1 O-drill gevonden die ook Failde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Baal er wel van, voordat ik weer rose speelde vroeg ik nog rond of het wel een goed idee was om te beginnen op naRose want ik haat junon. Maar als echt tweakers doodgaat op narose dan houd het ook op en is het ook niet meer leuk. Zit zelf te kijken wat ik doe aan de ene kant vind ik rose wel erg leuk etc maar kijk echt tegenop de eerste lvls op junon en kan het dus zijn dat ik weer overstap naar andere game want no offense maar rose vergeleken met andere mmorps is een lachertje, ja het is verslavend en ook zeker wel een leuk spel maar omdat de community toch redelijk klein is, is de service gewoon van laag niveau, en echt niet alleen in narose ook in prose :) Ik kijk het nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik word egt gek hier8)7 moet ik nou ook mee naar prose of narose blijve?, kvind het tot nu toe wel mooi op na rose omdat ik nooit zo hoog als lvl 95 ben gekome maar kzie dr dan wel tegeaan op prose om die lvl 65 hawker te gaan lvle ,als muse heb je het wel mooi iedereen wil je in temple maar als hawker onder de 100 niet ,en om een hele nieuwe char te make heb ik helemaal geen zin in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik denk het gene is dat rose nu zoon puinhoop maakt, is de onwijze domme zet om van Irose, op eens naar 3/4 hosters te gaan.
Als er 1hoster was geweest, met gewoon 12 channels of zo was al deze shit nooit gebeurt en was denk voor iedereen leuker geweest, had iedereen nu leuke hoge char en moesten we niet steets opnieuw beginnnen.
Ik zit nu met me Knight op 124 of zo en temple is nog de enigste lvl plaats, en dat is ehm.. Boring.
En verder met me dealer is ook niet echt lekker wand die lvl 65/tot 85 zijn ook gaar. Dus bijde chars geven me niet veel leuk rose. En als ik Prose ga heb ik een Arti die als 142 is en die ook temple only dus is. Heb daar nog wel een 88 Muse, ds wel leuk maar daar voor weer daar heen gaan is ook grote stap. Meschien moet ik gewoon break houden tot eldeon of zo.Heb nou al zo uber veel Irose/erose/narose chars gehad dat het een beetje zat ben :P

En dat santbox werkt hiet trouwens ook niet :/ connecting... voor 10 uur of zo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 26-04-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan je dat sandbox downloade ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:56:
waar kan je dat sandbox downloade ??
Haha
dat hoef je niet te downloaden, kan je met je gewone client heen conecten, maar check gewoon vorige deel forum of http://rose-sandbox.servegame.org/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:57:
[...]

Haha
dat hoef je niet te downloaden, kan je met je gewone client heen conecten, maar check gewoon vorige deel forum of http://rose-sandbox.servegame.org/index.php
Correct, maar je moet wel zorgen dat de client niet geupdate is hè. Er zit een of andere beveiliging of wat dan ook in één van de updates waardoor sandbox niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 15:37
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:51:
Wat ik denk het gene is dat rose nu zoon puinhoop maakt, is de onwijze domme zet om van Irose, op eens naar 3/4 hosters te gaan.
Als er 1hoster was geweest, met gewoon 12 channels of zo was al deze shit nooit gebeurt en was denk voor iedereen leuker geweest, had iedereen nu leuke hoge char en moesten we niet steets opnieuw beginnnen.
Ik zit nu met me Knight op 124 of zo en temple is nog de enigste lvl plaats, en dat is ehm.. Boring.
En verder met me dealer is ook niet echt lekker wand die lvl 65/tot 85 zijn ook gaar. Dus bijde chars geven me niet veel leuk rose. En als ik Prose ga heb ik een Arti die als 142 is en die ook temple only dus is. Heb daar nog wel een 88 Muse, ds wel leuk maar daar voor weer daar heen gaan is ook grote stap. Meschien moet ik gewoon break houden tot eldeon of zo.Heb nou al zo uber veel Irose/erose/narose chars gehad dat het een beetje zat ben :P

En dat santbox werkt hiet trouwens ook niet :/ connecting... voor 10 uur of zo
FLY!
PLS GA MEEE!!!!!
ik ben daar ook 94 :D en dan gaan we lekker partay en shit netzoals oldsql Clanfields met ze 4 helaas kan dat nie meer maar wel andere leuke dingen :D ik zou niet zonder mij vlieg kunnen me gezellige party maatje :) en ik heb dus precies t zelfde als jij. naRose vin ik btje saai. mis t respect van de mederosers en de gezelligheid van de mensen. niet dat je op TG door een lvl 150 gesloopt word als je maar 110 bent :(
En ax3 ging geloof ik minder vaak spelen staat daar in een eerder post van em. dus word t voor jou ook saai in naRose. en ik vraag nu ook namens heel got, ,eRose en mezelf ga mee :D
we kunnen niet zonder je ;)
en ik zal je wel helpen met mooie justice cannons te vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ik denk toch dat veel mensen langzaam weer terug krabbelen naar onze oude vertouwde eRose char en terecht. Heb het op eRose nooit echt saai gevonden dus ik ga ook zeker terug. Heb ook nog een low lvl Scout (rond de 40 dacht ik) dus wil daar eventueel ook wel mee verder lvlen, als dat beetje gezellig word ;)

BTW ik ga vrijdag een weekendje weg en zie dat deeltje 22 bijna geopend moet worden (hij is iig helemaal af). Ik kijk wel hoever we vrijdag zijn en misschan kan ik deeltje 22 dan al openen, ook al zitten we nog niet precies op de 1000 posts. Heeft iemand hier problemen mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 26-04-2006 23:37 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik ga zowieso terug naar me eRose character.
Wil me Knight ff tot 150 ofzo lvl'en en dan verder met me lvl 20 hawker 1337n00b :)
ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:44:
[...]

wie had er nou een 107 knight of champ was jijd at?:P zo ja dan moe je mij ff pompen naar 100 xD
Dat zal Kip wel zijn.... Ik heb een 138 Knight :+

[ Voor 53% gewijzigd door Psychoot op 26-04-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:40:
Wil me Knight ff tot 150 ofzo lvl'en en dan verder met me lvl 20 hawker 1337n00b :)
wie had er nou een 107 knight of champ was jijd at?:P zo ja dan moe je mij ff pompen naar 100 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:40:

[...]

Dat zal Kip wel zijn.... Ik heb een 138 Knight :+
is hij ooit nog voorbij lvl 2 gekomen dan je hawk :P

maar tuurlijk gaat iedereen mee, en voor degene die opnieuw moeten beginnen doe ik wel mee hoor altijd al een bourg gewild.

gezzleig met z'n alle elkaar bij elkaar houden.
ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:44:
[...]

ik geloof dat kip en 4th rond de 110 zaten of iets lager beide champs

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-04-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Haan

dotnetter

Ik heb een 108 champ nog, en ik zal in ieder geval de trial gaan doen als alles doorgaat op pRose server :)
En als het dan weer heel erg bevalt ga ik misschien ook wel weer verder met die char ^^

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:22:
In Erose i had People from Newzeeland and the USA in my clan. After Erose shutdown they followd us to NA-Rose. Wil it be possible for them to follow us back to Prose ?
In an email from Gravity, it was emphasized that we should be careful in our marketing and promotions for the opening of the pROSE service to European territories as naROSE remains to be the international ROSE service provider. As such, for territories outside Europe who do not have access to a local or regional or territory-based ROSE provider, naROSE would be their default ROSE server. Although this is not yet cast in stone, I'm pretty convinced that the easiest to allow into pROSE are those with European IPs.
Als dat zo blijft ook wanneer ze klaar zijn, is het nog einde oefening. Mn vriendin kan dan nog niet spelen, via proxie haalt ze met geluk een ping van 600-700. :r

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Congratulations, your entry has been confirmed for ROSE NA's Clash of the Titans Tournament!

More details will be sent out once all entries have been filled.
_/-\o_ nu nog even lvl 99 worden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 16:26
Lijkt erop dat LUG meer gedaan krijgt van Gravity dan ik van ze verwacht had.
Moeten natuurlijk nog even afwachten hoe alles gaat lopen, maar dat gaat denk ik wel lukken.

Hopelijk geeft LUG nog een aantal promotional events om ons lekker te maken en zoveel mogelijk erose spelers terug te laten komen in Prose.
Hopelijk iets met hoge droprate, mis namelijk alle eq als ik terugkom met Amafi (lvl81) alles weggegeven/uitgeleend toen ik in eRose stopte vanwege tijdgebrek.
Maar dat zijn kleinigheden.

Mooiste is dat ik mijn muse dan terugkrijg, die is namelijk hoger in lvl dan mijn char in naRose
En ik miste mijn muse toch best wel.
Wel jammer dat ik mijn Soldier niet erbij kan slepen uit NaRose, die heeft tenminste wat geld en mooie eq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:19:
[...]

FLY!
PLS GA MEEE!!!!!
ik ben daar ook 94 :D en dan gaan we lekker partay en shit netzoals oldsql Clanfields met ze 4 helaas kan dat nie meer maar wel andere leuke dingen :D ik zou niet zonder mij vlieg kunnen me gezellige party maatje :) en ik heb dus precies t zelfde als jij. naRose vin ik btje saai. mis t respect van de mederosers en de gezelligheid van de mensen. niet dat je op TG door een lvl 150 gesloopt word als je maar 110 bent :(
En ax3 ging geloof ik minder vaak spelen staat daar in een eerder post van em. dus word t voor jou ook saai in naRose. en ik vraag nu ook namens heel got, ,eRose en mezelf ga mee :D
we kunnen niet zonder je ;)
en ik zal je wel helpen met mooie justice cannons te vinden ^^
_/-\o_ kan niet zonder mij _/-\o_ mooie uitspraak.
Maar zit wel hard over na te denk om terug te gaan. Ben zoizo op lvl metr 2de char dat die nog erg leuk is, en wie weet me dealer nog 150 maken, zoizo ga ik minder tijd in rose steken wand de ZOMER !!!! komt er aan he :) , dus meschien is het wel een goed idee
Ik bekijk het nog wel effe, zoizo is het verlijdelijk.

Moeten jullie wel helpen justice canon (5) voor me dealer te vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:44:
[...]

Maar zit wel hard over na te denk om terug te gaan. Ben zoizo op lvl metr 2de char dat die nog erg leuk is, en wie weet me dealer nog 150 maken, zoizo ga ik minder tijd in rose steken wand de ZOMER !!!! komt er aan he :) , dus meschien is het wel een goed idee

ja die 2e char is idd wel leuk :P hehe die goeie ouwe tijd met ze 2en/4en rond sjaggeren over rose :) was altijd gezellig :) en wat is zomer? xD iig tja dan hoef je niet superveel te spelen maar tis wel leuk als je dan ff je koppie laat zien ^^ en in bent voor dikke partay ^^
Nu moet jan ook nog ff komen en local :P en natuurlijk me lieveling onder de lotters Lynette ^^ ik zou t ook leuk vinden als jullie mij en de rest komt vergezellen in de reis naar e/prose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:23:
[...]

ja die 2e char is idd wel leuk :P hehe die goeie ouwe tijd met ze 2en/4en rond sjaggeren over rose :) was altijd gezellig :) en wat is zomer? xD iig tja dan hoef je niet superveel te spelen maar tis wel leuk als je dan ff je koppie laat zien ^^ en in bent voor dikke partay ^^
Nu moet jan ook nog ff komen en local :P en natuurlijk me lieveling onder de lotters Lynette ^^ ik zou t ook leuk vinden als jullie mij en de rest komt vergezellen in de reis naar e/prose :)
tja klinkt wel verleidelijk, daar heb ik nog een char die beetje uitdaging bied. De muse lvl 88.
1 ding is zeker dat ik wat minder ga spelen, wand zomer is bij mij wel beetje feest altijd.
Ga nu effe voor de grap ook effe oblivion bekijken, gister geinstalt, efef wennen maar wel leuk effe voor de afwisseling. Maar dat puur tegen de verveling hoor, Rose blijft nummer 1 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Lyn had ook nog wel een char van 76 ofzo in Erose.

Ik ga me trial wel proberen. Mis me bourg in narose wel heel erg. Achteraf heb ik deze toch aardig goed gemaakt kwa build. Dus toch eens spelen. En kijken of ik er verder mee ga :)

Zie dat bijna alle tweakers al weer overgaan... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zozo kreeg van koudijs te horen :) dat het overgaat.
Maybe maar is langskomen (ook al blijf ik er niet maybe iemand met me account blij maken)

Zal komende tijd effe got in de gaten houden en ben zeker in de trail aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
Lyn had ook nog wel een char van 76 ofzo in Erose.

Ik ga me trial wel proberen. Mis me bourg in narose wel heel erg. Achteraf heb ik deze toch aardig goed gemaakt kwa build. Dus toch eens spelen. En kijken of ik er verder mee ga :)

Zie dat bijna alle tweakers al weer overgaan... hehe
Welk level is je bourg in Erose dan Blue?
Zie gelukkig weer mensen in de party range van mijn muse aldaar.
En ik had tenminste wat gems geloof ik in erose. Geen Grade 3 maar wel een betere inventory vulling dan in naRose. Alle mats voor minimaal 2 sporty's.

Nu nog afwachten wanneer de rose versie in prose opent. En wat er meegenomen wordt
Als het pas in juni gebeurt verwacht ik niet dat ik veel ga spelen.
Te warm, en dan zit ik liever op terrasjes en buiten dan achter mijn PC
Ook in Irose vorig jaar maar een paar maanden rose-rust genomen.

Edit: Zag ook al de rose evolutions screens voorbij komen.
Nu is mijn filipijns behoorlijk slecht, weet iemand of er voor prose bekend is wanneer die evolutions online komen? In de new update lijst stond ook eldeon gepland voor afgelopen maand.
Maar die is nog niet ingame

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 27-04-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:52:
[...]
Edit: Zag ook al de rose evolutions screens voorbij komen.
Nu is mijn filipijns behoorlijk slecht, weet iemand of er voor prose bekend is wanneer die evolutions online komen? In de new update lijst stond ook eldeon gepland voor afgelopen maand.
Maar die is nog niet ingame
In mei op tala server gerucht gaat nu dat eldoen tegelijk ermee komt. meestal komt 1 a 2 weken later op de hoofdservers de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Nu er steeds meer mensen van LoT terug gaan naar naar hun oude char, gaat het hier ook kriebelen.
Veel oude partymaatjes naar pRose gaan, maken de keuze wel steeds moeilijker.
Als Dennis ook terug gaat (we helpen je wel een nieuwe char maken) is het cker dat ik ook moet zwichten en terug ga naar me oude char.

Ik heb daar trouwens wel een hele partij ERG leuke spullen die op me wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Mhh jammer dat ik niet kan blijven op narose als iedereen gaat ga ik ook maar , heb daar lvl 78 hawker, alleen is er plek in LoT of Oot? zit nog in clan WolfsOfFury. wel zonde van me char in narose zo tering goeie stuff enzo :( maargoed hopen dat prose goed wordt en niet verneukt wordt.(anders ben ik al snel terug in narose)

De site van Kaamelot is ge-update aangepast aan de rose die nu bestaat:

http://roseon.zeserveur.com/index.php?atelier=mat

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 27-04-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Koudijs schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:32:
Nu er steeds meer mensen van LoT terug gaan naar naar hun oude char, gaat het hier ook kriebelen.
Veel oude partymaatjes naar pRose gaan, maken de keuze wel steeds moeilijker.
Als Dennis ook terug gaat (we helpen je wel een nieuwe char maken) is het cker dat ik ook moet zwichten en terug ga naar me oude char.

Ik heb daar trouwens wel een hele partij ERG leuke spullen die op me wachten ;)
jan merk ik hier iets met mijn naam erin? :P

Succes met verder werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
cool erose chars worden dus gemerged naar prose :D ... ga ik mss toch weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:44:
[...]

Als jij gaat ga ik ook zekerz xD. Dan mooi eldoen afstruinen en daarna een bourgh starten en af en toe gemm quest met noobie muse doen zowiezo net zoals jij de zomer komt eran dus gamen is minder ^^ meer vissen enzo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
kan iemand paar namen opnoeme van mensen die sporty kunnen craften? kan zo maar 2 mensen weten en die niet online atm :) bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
gerwingood schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:36:
[...]

jan merk ik hier iets met mijn naam erin? :P

Succes met verder werken
Ik vrees dat ie mij bedoelt en haantje en fly xD dat was de 4 party way
maxjuh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:39:
cool erose chars worden dus gemerged naar prose :D ... ga ik mss toch weer spelen.
Lijkt me leuk om je weer te zien makks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
ph4nt0m schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:33:

Ik vrees dat ie mij bedoelt en haantje en fly xD dat was de 4 party way
Doelde idd op Gerwin. Gezien hij bij mij stage loopt, kan ik hem enigszinds onder druk zetten.
Dit heeft zo z'n voordelen, aangezien hij niet terug komt naar pRose.
Hij heeft nog ergens in een hoekje een mage liggen met wat gear die mij ook goed zal staan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Anoniem: 161022 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:34:
is er plek in LoT of Oot? zit nog in clan WolfsOfFury.
Jij had toch de derde clan van GoT opgericht?

ben de naam eventjes kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:52:
[...]

Jij had toch de derde clan van GoT opgericht?

ben de naam eventjes kwijt
BandOfTweakers was dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Ceteus!!!! we gaan snel weer is partyen in prose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
ik blijf toch narose voor degene die het wilde weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Koudijs schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:38:
[...]
Doelde idd op Gerwin. Gezien hij bij mij stage loopt, kan ik hem enigszinds onder druk zetten.
Dit heeft zo z'n voordelen, aangezien hij niet terug komt naar pRose.
Hij heeft nog ergens in een hoekje een mage liggen met wat gear die mij ook goed zal staan })
Lol zie het al hellemaal voor me.. GER !!! Koffie nu!! en btw je eq ook ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
William/Ax3 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:07:
[...]

Lol zie het al hellemaal voor me.. GER !!! Koffie nu!! en btw je eq ook ^^.
Ik probeer het idd wel met die koffie, maar als ik daar op moet wachten, droog ik binnen de korste keren uit.
Hij was heel wat inschikkelijker over het afstaan van zijn eq XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

Sacardus had inderdaad een 3e GoT clan opgericht genaamd BandOfTweakers maar die is later overgenomen door Evo's Second char en toen ben ik 1 van de gelukkige om de tweaker bende te joinen _/-\o_ zodoende heb ik iedereen leren kennen en toen E-rose failliet ging ben ik door gegaan op NA-rose waar ik ook weer in een Tweaker Clan mocht ben daar erg blij mee :*) en nu hoop ik dat iedereen mee verhuist naar E-Prose, als monnik en nog meer mensen overnieuw moeten beginnen begin ik ook overnieuw en maak ik een Soldier aan maar weet nog niet welke kant ik op ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik begin ook te twijfelen ... Zoals ik gister al zei ingame tegen een aantal m8's als ik overga ga ik mee voor de community. Of ik dan verder ga als hawker / raider moet ik dan nog zien, zit er ook overna te denken om alles naar LoCaLtje te stoppen en daarmee een nieuwe char te beginnen . Soldaatje past toch het beste bij me heb ik gemerkt in na-rose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb dus na gedacht en ja ik ga mee naar prose is er nog plek vrij in oot of in lot dan. ben nog wel lvl 65 maar gaat wel snel verandere als ik teminste moie gear enz mag lene :D en kheb daar op die char ook wel erg crap geld en wil dan skill en stats reset enz doen want ik heb em een beetje erg flut gemaakt dus als ik wat geld zou moge lene graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:34:
Mhh jammer dat ik niet kan blijven op narose als iedereen gaat ga ik ook maar , heb daar lvl 78 hawker, alleen is er plek in LoT of Oot?

[/url]
Als ze de clan ook over zetten (geen idee of ze dat doen)
Dan zal ik wel kijken of ik LoT zo kan herinrichten dat de meeste mensen er in kunnen van +/- zelfde lvl.
William/Ax3 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:11:
[...]

Als jij gaat ga ik ook zekerz xD. Dan mooi eldoen afstruinen en daarna een bourgh starten en af en toe gemm quest met noobie muse doen zowiezo net zoals jij de zomer komt eran dus gamen is minder ^^ meer vissen enzo ;).
HAPPY HAPPY JOY JOY !!!!!!!!!!!!!
Dit maakt mij wel weer erg blij, als je mee gaat zie ik wel heel erg weinig reden om te blijven _/-\o_ _/-\o_
gerwingood schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:46:
zozo kreeg van koudijs te horen :) dat het overgaat.
Maybe maar is langskomen (ook al blijf ik er niet maybe iemand met me account blij maken)

Zal komende tijd effe got in de gaten houden en ben zeker in de trail aanwezig
Je kan mij arti wel blij maken met en gemmetje ^^ word meschien ooit nog 150 :p
Als ik trouwens terug ga, ga ik maar me paar mil die ik over investeren in wat sockets en zo, heeft me arti echt nodig nu. (had nog wel wat gems zoizo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaii schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:01:
ik blijf toch narose voor degene die het wilde weten
neej hoor jij gaat erose, lieg niet ^^
Local Host schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:27:
Ik begin ook te twijfelen ... Zoals ik gister al zei ingame tegen een aantal m8's als ik overga ga ik mee voor de community. Of ik dan verder ga als hawker / raider moet ik dan nog zien, zit er ook overna te denken om alles naar LoCaLtje te stoppen en daarmee een nieuwe char te beginnen . Soldaatje past toch het beste bij me heb ik gemerkt in na-rose :)
we hlepne je wel met soldier, je zei laatst dat je dat leuker vond dan hawk dus moet je dat gewoon doen, je hoort er hier al zoalng bij dat we je er easy bij helpen, en aangezien je weinig speldtijd kunnen we je daarbij ook misschen mee helpen om in ieder geval weer op narose lvl te komen.
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:55:
[...]

Als ze de clan ook over zetten (geen idee of ze dat doen)
Dan zal ik wel kijken of ik LoT zo kan herinrichten dat de meeste mensen er in kunnen van +/- zelfde lvl.
)
dat kunne we inderdaad beter gelijk de eerste week van prose al doen ja, de clans naar mate van lvl indelen, en aangezien de gotters hier in de afgelopen dagen zo goed weer toeneemt zal het toch wel om minstends 2 clans draaien.

P.S. fly je moet nog steeds ooit is een sporty voor me craften waar heb ik anders al dat spul voor ;) dus durf is te stoppen met je arti hehe

ik zie iedereen behalve iruja :O WHERE ARE YOU

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 27-04-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=25653454,noline]evo18 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:59[/messageP.S. fly je moet nog steeds ooit is een sporty voor me craften waar heb ik anders al dat spul voor ;) dus durf is te stoppen met je arti hehe
Zal ik eert op Erose nieuwe Gun moeten vinden, en wat sockets, wand die arti is zo als die nu is niet voor uit te branden. Zoizo denk ik niet dat je gaat wachten tot ik 165 ben wand daar kunnen al zat mensen die maken |:(
Local Host schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:27:
JA local je mot mee, ik zie niet veel mogelijkheden je te helpen denk, wand met met al me 2 chars al denk hoger als jij daar, maar je hoor bij de tweakers, dus als we gaan mot je mee ^^

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 27-04-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:55:

Je kan mij arti wel blij maken met en gemmetje ^^ word meschien ooit nog 150 :p
Als ik trouwens terug ga, ga ik maar me paar mil die ik over investeren in wat sockets en zo, heeft me arti echt nodig nu. (had nog wel wat gems zoizo)
Hehe deze heeft jan al van me :) toen erose er nog was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 06-06 11:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:05:

JA local je mot mee, ik zie niet veel mogelijkheden je te helpen denk, wand met met al me 2 chars al denk hoger als jij daar, maar je hoor bij de tweakers, dus als we gaan mot je mee ^^
Tranen van gevoel springen op me smoel :'(

Het enigste is dat ik met mijn hawker lvl 73 ofzo ben dat duurt voor mij echt WEKEN om dat te bereiken met een nieuwe char dat ik mezelf er toch toe moet zetten om hawker door te laten trainen. Als ik een paar weken tanden op elkaar zet ben ik zo 100 en dan sec job ( mijn grootste uitdaging ) en dan kan ik alsnog met Soldier beginnen. Immer het meeste werk is dan al gedaan en hoef ik niet WEER door al die n00b lvl's heen :) . Wat ik, nog wel weet is dat ik echt de laagste binnen de toenmalige LoT was dus een beetje pwrlvl-en moet geen kwaad kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Mooi om te zien dat toch weer zoveel Tweakers overstag gaan en terug komen bij hun oude eRose character. Wordt vast en zeker weer veel fun :)
Ennuh fly, evo, ax3 en ik zitten in jou party range dus solo ben je zowieso niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 141799 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:59:
[...]

neej hoor jij gaat erose, lieg niet ^^
jawel blijf echt al besproke met monnik we blijven narose ;) wens iedereen geluk en plezier toe in prose
edit. doen degene uit lot die prose gaan nog verlengen tot prose of dat ook niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Jaii op 27-04-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik zou graag zien dat ik toch in lot blijf xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:12:
[...]
Als ik een paar weken tanden op elkaar zet ben ik zo 100 en dan sec job ( mijn grootste uitdaging ) en dan kan ik alsnog met Soldier beginnen. Immer het meeste werk is dan al gedaan en hoef ik niet WEER door al die n00b lvl's heen :) . Wat ik, nog wel weet is dat ik echt de laagste binnen de toenmalige LoT was dus een beetje pwrlvl-en moet geen kwaad kunnen :P
Ken het gevoel, en ook de uitdaging voor 2nd job staat bij mij nu nog steeds.
Maar terug gaan naar een lvl 81 muse, (met clanfield en gemquest op leuke tijden, op vrije dagen en in het weekend) Vind ik het leuk om weer flink te levelen.
Alleen jammer dat ik eigenlijk alweer wat hoog ben voor gemquest, of de GMG spot moet leeg zijn in prose (vrees van niet). Heb 0 g3 gems.

Als je in partyrange komt met soldier pwrlvl ik graag mee met mijn muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:05:
[...]

Zal ik eert op Erose nieuwe Gun moeten vinden, en wat sockets, wand die arti is zo als die nu is niet voor uit te branden. Zoizo denk ik niet dat je gaat wachten tot ik 165 ben wand daar kunnen al zat mensen die maken |:(
ik bne jou lvl, psychoot ook ongeveer dus lvlen komt goed, en ckers weten dat ik op jou ga wachten :P, sporty boeit me vrij weinig om snel te hebben dus dan maar lol hebben om iemand mee op stang te jagen om te craften ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 27-04-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Haan

dotnetter

Het is nog steeds gezellig op de sandbox ook ^^

Ik ben er intussen ook achter hoe je die p2p face/hair hack moet doen: >:)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fca82a41e7528d0b444b7564449f0e1d/full.jpg

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
* herrinnert zich nog de tweakerbende fotoshoot *

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/4011/screen0768si.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

jip_86 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:00:

[afbeelding]
Waren leuke tijden, hopen dat het weer zo word en met zet zo veel tweakers als daar ;)
Heb helaas niet al de eRose online screenshots meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op die sandbox site heb ik account gemaakt maar via waar moet ik nou inlogge dan want als je normaal op rose gaat bestaat die account niet (als het een domme vraag is wat het waarschijnlijk is sorry :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:45
Hmm sandbox is offline klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

[afbeelding]
Haha daar waren Ph4ntom en ik nog lowbies 8) Vlak voordat we gingen powerlevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

syren schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:31:
Hmm sandbox is offline klopt dat?
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
B1gk1ller schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:33:
[...]

Haha daar waren Ph4ntom en ik nog lowbies 8) Vlak voordat we gingen powerlevelen
om precies te zijn was ik op die screen lvl 27 xD

maar als ik terug kom ben ik 94 en dan moet er een nieuwe gemaakt worden :D

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 27-04-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kheb op sandbox een account gemaakt met armour enz aan dan staat er : TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org
to connect to sandbox, waar moet ik dat invoere????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 174022 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:42:
kheb op sandbox een account gemaakt met armour enz aan dan staat er : TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org
to connect to sandbox, waar moet ik dat invoere????
ROFL command prompt of shortcut of bat bestand. Btw is ook al paar maal gezegd kennelijk moet je dus een unupgedate client hebben.

Edit er komt dus een item mall in prose en er is ook een poll om extra dingen eventueel later in te passen. Staan best geinige dingen bij.
http://roseboards.yehey.c...02&t=101231&mode=show&st=

voor mensen die geen idee hebben wat er onder andere in kan zitten:
https://payment.roseonlin...ll/itemMall.asp?Mallidx=1

[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 27-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en we zijn er weer

http://irc.tweakers.net/rose

irc://irc.tweakers.net/rose

dit zijn nou leuke dingen

Special Privileges: These items allow you to use certain NPC or other functions anywhere at any given time such as:

- Opening storage anywhere.
- Warp to any world, area, city or dungeon.
- Warp or recall to location of target person who is online in your buddy list

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 27-04-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
William/Ax3 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:48:
[...]

ROFL command prompt of shortcut of bat bestand. Btw is ook al paar maal gezegd kennelijk moet je dus een unupgedate client hebben.

Edit er komt dus een item mall in prose en er is ook een poll om extra dingen eventueel later in te passen. Staan best geinige dingen bij.
http://roseboards.yehey.c...02&t=101231&mode=show&st=

voor mensen die geen idee hebben wat er onder andere in kan zitten:
https://payment.roseonlin...ll/itemMall.asp?Mallidx=1
Zitten anders ook hele foute dingen bij, zoals dat je de garantie krijgt dat je item niet failed bij refinen (- Breakage prevention charms (prevents armor breakage for one attempt per charm.) of meer exp per mob (- Modified exp or drop rates for a certain amount of time.)
Dit moeten ze dus niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee idd dit moeten ze niet doen... geld vragen voor dingen die exp rate verbeteren?! dat vind ik egt geen goed plan als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Sever up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

ach zolang het voor een paar % is maakt het niet zo veel uit toch ;) als het iets van 200 % is dan is het niet goed nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 142039 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:27:
ach zolang het voor een paar % is maakt het niet zo veel uit toch ;) als het iets van 200 % is dan is het niet goed nee
Ik vind het zoiezo geen goed plan, dan kunnen alleen de mensen veel 'echt' geld uitgeven het beste zijn.. Dus als iemand van zijn of haar ouders niets mag uitgeven, zal hij altijd achterblijven.. Dan krijg je van die gasten die honderden euro's (misschien overdreven maar het gaat om het idee) uitgeven, en dan in 2 weken lvl 1xx zijn, en met eq's die heavily refined zijn.. Ik bedoel, zou je het dan nog leuk vinden als jij op lvl 60 zit? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

egamernl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:29:
[...]

Ik vind het zoiezo geen goed plan, dan kunnen alleen de mensen veel 'echt' geld uitgeven het beste zijn.. Dus als iemand van zijn of haar ouders niets mag uitgeven, zal hij altijd achterblijven.. Dan krijg je van die gasten die honderden euro's (misschien overdreven maar het gaat om het idee) uitgeven, en dan in 2 weken lvl 1xx zijn, en met eq's die heavily refined zijn.. Ik bedoel, zou je het dan nog leuk vinden als jij op lvl 60 zit? :r
mja somigen dingen zijn idd overdreven maar dat xp gedoe zou dus 150% voor 1 uur ofzo zijn das natuurlijk wel iets goeds voor mensen die idd niet zoveel tijd hebben. Beetje meer balans tussen mensen die veel tijd hebben/weinig tijd hebben is niet zo misplaatst. Tis nu immers zo dat mensen die echt veel tijd hebben dus alles in principe voor elkaar kunnen krijgen en mensen die dat niet hebben dus niet. Das zo gek dus nog niet. Die niet fail dingen enzo zijn inderdaad niet echt tof te noemen.

Qua items zie alleen iets in die gekke limo's zeg maar de rest is niet zo goed dus die balans is wel goed.

Volgens de update is dus eidnelijk de skill dmg van mana spike gefxed sjees zal is tijd worden zeg.
update ff gelijk opgehaald en gelijk lvl 4 gemaakt en doet dus nou echt meer atk als lvl 10 mana spear.EINDELIJK O+

[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 27-04-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

refine is inderdaad niet leuk ja... op zijn minst maak dan 1 voor elke grade zodat naar (4) niet net zo duur is als naar (9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
William/Ax3 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:43:
[...]

mja somigen dingen zijn idd overdreven maar dat xp gedoe zou dus 150% voor 1 uur ofzo zijn das natuurlijk wel iets goeds voor mensen die idd niet zoveel tijd hebben. Beetje meer balans tussen mensen die veel tijd hebben/weinig tijd hebben is niet zo misplaatst. Tis nu immers zo dat mensen die echt veel tijd hebben dus alles in principe voor elkaar kunnen krijgen en mensen die dat niet hebben dus niet. Das zo gek dus nog niet. Die niet fail dingen enzo zijn inderdaad niet echt tof te noemen.

Qua items zie alleen iets in die gekke limo's zeg maar de rest is niet zo goed dus die balans is wel goed.
Juist, net als in jRose, gewoon die seraph wings, wat backshields, carts en die dingen..
Met die dingen dat je nooit failed met refinen.. Dan geeft iemand een keer veel geld uit als ie lvl 100 is, en dan doe je toch gewoon je grand holy staff naar (9)? Moet lukken denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
egamernl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:54:
[...]

Juist, net als in jRose, gewoon die seraph wings, wat backshields, carts en die dingen..
Met die dingen dat je nooit failed met refinen.. Dan geeft iemand een keer veel geld uit als ie lvl 100 is, en dan doe je toch gewoon je grand holy staff naar (9)? Moet lukken denk ik :+
denk dat prose staff zelf ook wel door heeft dat dit niet echt slim is en dat het anders inbalanced wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat exp is idd het punt niet maar digne nzoals refine en gems kunne kopen loop je daar als rich kid op lvl 100 met all (9) diamonth 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik zit er ook niet echt op te wachten, als ik de prijzen van de koreaanse site een beetje heb kunnen ontcijferen (+omrekenen) zou dat Meister frame trouwens 26 eurocent zijn, een schijntje voor ons.
Nee maar het moet gewoon voor de fun zijn om te spelen. Straks gaan we, daarmee bedoel ik niet allleen wij hier op GoT, (onbewust) elkaar allemaal lopen opjagen om alle items te halen en maar zo vaak mogelijk van die extra exp zaken gebruik te maken enzo..lijkt me niet echt een goede ontwikkeling.
edit:
de prijs is 300.. maarja het hoeft geen 300 Zuid-Koreaanse Won te zijn. Je zal wel voor een x aantal Won een bepaald bedrag aan virtueel geld krijgen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 27-04-2006 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26 eurocent?! dan is dat karretje dus voor mij hehe :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Dutch-Hane schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:08:
Ik zit er ook niet echt op te wachten, als ik de prijzen van de koreaanse site een beetje heb kunnen ontcijferen (+omrekenen) zou dat Meister frame trouwens 26 eurocent zijn, een schijntje voor ons.
Nee maar het moet gewoon voor de fun zijn om te spelen. Straks gaan we, daarmee bedoel ik niet allleen wij hier op GoT, (onbewust) elkaar allemaal lopen opjagen om alle items te halen en maar zo vaak mogelijk van die extra exp zaken gebruik te maken enzo..lijkt me niet echt een goede ontwikkeling.
edit:
de prijs is 300.. maarja het hoeft geen 300 Zuid-Koreaanse Won te zijn. Je zal wel voor een x aantal Won een bepaald bedrag aan virtueel geld krijgen :)
Vind het eigelijk ook heel raar dat ze zo iets gaan doen. Het maakt dan gewoon niet meer uit welk lvl je bent als je beetje geld hebt IRL (en je wil het er voor uitgeven) heb je ook veel geld in rose, lvl maakt niet uit. Hoop dat ze er goed overna hebben gedacht en dat er een limiet is ofzow :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04

[afbeelding]
vroeguh... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
Welkom in azie, nagenoeg elke MMO daar heeft een online shop. Exp-boosters, no-debt-charm, instant teleports.. erg basic spul. Itemshops is daar nu echt rete populair en diverse spellen hebben al bewezen dat het 1. veel meer opleverd, 2. beter is op langer termijn (mits goeie management).

Hopelijk houden ze het in prose goed binnen de grenzen, echter een Maple heeft zulke items al erg lange tijd en toch is er perfecte balans in het spel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
SinergyX schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:40:
Welkom in azie, nagenoeg elke MMO daar heeft een online shop. Exp-boosters, no-debt-charm, instant teleports.. erg basic spul. Itemshops is daar nu echt rete populair en diverse spellen hebben al bewezen dat het 1. veel meer opleverd, 2. beter is op langer termijn (mits goeie management).

Hopelijk houden ze het in prose goed binnen de grenzen, echter een Maple heeft zulke items al erg lange tijd en toch is er perfecte balans in het spel.
helemaal mee eens, er wordt gewoon ook flink aan bijverdiend dus tegenhouden doe je het toch niet.
En ik neem aan dat het spul wat gekocht wordt in zo'n shop ook in Rose weer verkocht kan worden, dus daar komt het dan zekers ook in de omloop, en kun je het ook met zulies betalen ipv euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

cm_sicko schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:17:
[...]

helemaal mee eens, er wordt gewoon ook flink aan bijverdiend dus tegenhouden doe je het toch niet.
En ik neem aan dat het spul wat gekocht wordt in zo'n shop ook in Rose weer verkocht kan worden, dus daar komt het dan zekers ook in de omloop, en kun je het ook met zulies betalen ipv euries.
Ermm de items zoals je die op de kr site ziet staan dus die limo enzo zijn niet tradable dus niet verkoopbaar. Das juist het goede aan p2p items anders zouden mensen idd tig dingen kopen met echt geld en verkopen om zullies te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Hier gaan we verder [PC MMORPG] ROSE Online - deel 22

BTW sorry moderator dat ik het nieuwe deeltje iets vroeger moest openen, komt omdat ik er in het weekend niet ben jullie begrip hiervoor.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.