[PC MMORPG] ROSE Online - deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik blijf mooi narose :)

Mijn local uit erose blijft dus nog mooi ff in de vriezer met al d'r gear voor het geval dat na-rose een keer op zijn gat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

mjah nu is de grote vraag wie gaat terug en wie niet? of gaat iedeen gewoon terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174347

Anoniem: 167538 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:58:
mjah nu is de grote vraag wie gaat terug en wie niet? of gaat iedeen gewoon terug?
Als iemand even het oude lijstje post, dan is dat duidelijk. Zoals het er nu uitziet lijkt het er op dat een hoop van ons een kijkje gaan nemen bij pRose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik ga zeker niet terug, alles wat ik nu in na-rose heb is beter dan in e-rose :) Ik ben blij dat ik eindelijk een keer een hoog ( voor mijn doen ) lvl heb behaald. Ik wil iig met mijn local lvl 100 en sec job halen. Daarna zie ik wel hoever de migratie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51
Anoniem: 167538 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:58:
Ik denk dat dat nog te vroeg is om te vragen, de migratie zit pas in de allereerste fase. Beetje tegenslag en alles is pas tegen juni/juli klaar. Kan nog van alles gebeuren ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:07:
Ik ga zeker niet terug, alles wat ik nu in na-rose heb is beter dan in e-rose :) Ik ben blij dat ik eindelijk een keer een hoog ( voor mijn doen ) lvl heb behaald. Ik wil iig met mijn local lvl 100 en sec job halen. Daarna zie ik wel hoever de migratie is.
mjah ik ben idd ook hoger lvl en beter EQ dan op E-rose maar ik loop erg achter op E-rose op de rest van de tweakers dus moet ff hard aan de slag gaan als ik ze een beetje bij wil houden ik heb een lvl 42 Hawker/raider dus moet ff elke dag clanfield en ik hoop dat mensen mij kunnen helpen voor goede AP eq zodat ik nog sneller kan gaan >:) :D maar ik denk tog dat ik naar P-rose ga want denk dat de meeste ff gaan checken ik heb ook een aantal andere vrienden gesproken die gaan ook cker weten terug dus jah ik ga mee met de tweaker bende :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:31
ok ax3 en fly :)

kheb zojuist 2x nigrum gesloopt ^^ SOLO! is best te doen op 112 xD
kreeg 1 6th bindrune en 770 zulie :(
nog 1 te gaan en hopen dat ie even een dark ice & flare dropped of een grand dual katana ik update de post met een kleine 20 minuten :P

Edit:
nou 12 minuten ff stoeien met die laatste poes en ja wat dropt ie!!!!
niks |:(

nou over 2 uur maar weer lekker dat kreng slopen xD

o ja die elec ghost hebben na die laatste maintance geen naam meer lol

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/3254/screen0379fd.th.jpg

Nigrum No1:
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/4018/screen0352sq.th.jpg

Nigrum No2:
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/7656/screen0366eh.th.jpg

Nigrum No3:
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/4995/screen0387fw.th.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door ph4nt0m op 25-04-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Wordt de eerste maand Prose gratis? :P Dan kom ik miss wel weer eens kijken op men lvl 6x hawker. Ik ben laatste dagen weinig op NARose geweest, had het erg druk, en nu is het ineens 25 graden...Denk dat ik sowieso de zomermaanden geen Rose zal spelen, dus ik speel nu tot 12/5/06 en dan maak ik een zomerstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ph4nt0m schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:56:
ok ax3 en fly :)

kheb zojuist 2x nigrum gesloopt ^^ SOLO! is best te doen op 112 xD
kreeg 1 6th bindrune en 770 zulie :(
nog 1 te gaan en hopen dat ie even een dark ice & flare dropped of een grand dual katana ik update de post met een kleine 20 minuten :P

Edit:
nou 12 minuten ff stoeien met die laatste poes en ja wat dropt ie!!!!
niks |:(

nou over 2 uur maar weer lekker dat kreng slopen xD

o ja die elec ghost hebben na die laatste maintance geen naam meer lol

[afbeelding]

Nigrum No1:
[afbeelding]

Nigrum No2:
[afbeelding]

Nigrum No3:
[afbeelding]
Had er laatst ook nog een paar voor je het leven zuur gemaakt, maar dropte ook niks en zuly en zo...
Maar zijn indardaat goed te doen, deed me niet zo veel pijn, alleen die mute van hem duurt zo iritant lang.
Nu lvl 123 op me knight en 65 op dealzor, maar heb effe beetje weinig lvl zin op het moment, dus hang wat veel op TG rond. IncertCoints heeft me nou al 100 keer proberen te killen, AoE's op me doen terweil ik zit en maar blijven op me in blijven hakken. En telkens gaat die domme muse van haar dood voor ze me neer heb, blijft leuk. Mooiste is dat ze het blijft proberen, maar ze is telkens in 3 skills dood xD. (IncertCoints en ik hebben beetje ruzie na dat ze heletijd op low lvl me worm spawn jatte terweil ze 10 lvl's hoger was als ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Die Nigrum, is dat dezelfde als die mob die tussen de dreadnaughts staat?
Het lijkt me een andere (sterkere) mob met dezelfde looks of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vinneh dat waar jij zegt staat een rubrum waarschijnlijk een kleinere versie :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 136772 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:39:
Die Nigrum, is dat dezelfde als die mob die tussen de dreadnaughts staat?
Het lijkt me een andere (sterkere) mob met dezelfde looks of heb ik het mis?
dat waar jij t ober heb is rubrum die is ook wel sterk als ie oranje voor je is

maar deze is veeeeeeleeen malen enger xD

Edit:
nvm fly
ik ben nu dus 12 mil lichter xD

nu me dark ice & flare verpatsen te chan 1 voor een kleine 15 mil :P heb t ook al op dat lompe forum gezet

[ Voor 42% gewijzigd door ph4nt0m op 25-04-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ja, Rubrum is die ik bedoel.. hehe zelfs die is al pittig voor me dus zal voorlopig even niet bij Nigrums in de buurt komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

jaaajaaa goed niws :P me evo komt terug :D nu heb ik helemaal geen zin meer om narose te spelen hehe, toch hou ik me spullen nog ff totdat ik daadwerkelijk in prose loop met evo of ove

alvast wel goed niwus voor wozzie, jij hebt zoiezo mijn ap 10 grand plate boots, me def 9 staan op (4)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 25-04-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:27
Wow, dit hadden niet veel mensen meer verwacht denk ik :D . We waren haast al gematst als die ip block weg zou gaan :P . Blijheid :*)
Dutch-Hane schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:40:
Zozo deeltje 21 al weer.
Ik heb er goede hoop in dat in dit deel nog eRose een db migration ondergaat :*)
Dit heb ik een lange tijd somber ingezien.

Alleen is vliegje master, maarja daar verzinnen we wel wat op :)

[ Voor 61% gewijzigd door Rooster op 25-04-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:31:
jaaajaaa goed niws :P me evo komt terug :D nu heb ik helemaal geen zin meer om narose te spelen hehe, toch hou ik me spullen nog ff totdat ik daadwerkelijk in prose loop met evo of ove

alvast wel goed niwus voor wozzie, jij hebt zoiezo mijn ap 10 grand plate boots, me def 9 staan op (4)
zeker goed nieuwes als we de 100 nog haalen in narose want als me hawker terug komt hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Nouja ik blijf lekker narose zitten mage zit op 123 en dealer op 66 heb alle lvl 100 eq voor dealer met ap en een 6 grand burning launcher welke dus 327 ap levert. Mage heeft behalve de 5 fancy ook alles ap. En jaja heb atm 80+m. Voor mij dus geen enkele reden om als het er uiteindelijk is terug te gaan. Blijf lekker nog beetje dod en me dealer lvl'en tegenwoordig toch niet zoveel tijd meer voor Rose.

In ieder geval goed nieuws voor de mensen waarvoor dit idd nodig was. Bid nog ff door voor de zekerheid voor jullie ;).

[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 25-04-2006 17:16 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:13:
In ieder geval goed nieuws voor de mensen waarvoor dit idd nodig was. Bid nog ff door voor de zekerheid voor jullie ;).
Dat is lief O+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Als ik eerst gratis kan proberen ga ik denk ik ook wel terug, ben in naRose toch niet hoger dan ik in eRose was, en mijn char was op eRose ook een stuk beter (Al m'n chome armor +AP :9 ).
Dus ik ben er ook weer op Lochi, EVO :p Heb je iig een soldier die je kan buffen :P

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Uiteraad ga ik terug naar mijn erose char, dus als iemand dan in temple nog warcry buff lvl10 nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

egamernl schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:19:
Als ik eerst gratis kan proberen ga ik denk ik ook wel terug, ben in naRose toch niet hoger dan ik in eRose was, en mijn char was op eRose ook een stuk beter (Al m'n chome armor +AP :9 ).
Dus ik ben er ook weer op Lochi, EVO :p Heb je iig een soldier die je kan buffen :P
jeeeeeeeeeeej _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

als er trwuoens veel mesnen zijn die daar vanaf lvl 1 moeten beginnen doeik wle mee hoor heb te veel vrije tijd en een bourg oet er nog kmen voormij.

ook op lvl 60 kan ik een party maatjes zijn met me lvl 65 hawk/raider.
en op lvl 140 ook wel met me champ lvl 143

die update niwus is ook relaxt, rose evolution gelijk met eldeon

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 25-04-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Welk channel zitten jullie eigenlijk? Niet dat ik met lvl 14 iemand verwacht tegen te komen maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 08-06 18:15
We moeten ons allemaal netjes gedragen in pROSE ;)

Van GM - Phage:

I would like to thank the topic starter for this very good and productive discussion.

There is indeed a need for both cultures to adjust to each other once the migration begins. (Don't ask me when because we have not yet decided on the date. The initial discussions will begin soon.)

There are differences on the cultures and habits of both Filipinos and Europeans. And I am sure there will be a culture crash that will happen.

I myself have experienced this first hand during the time I was playing MMORPGs hosted in Europe and during the first weeks of pROSE when the servers are still open to foreign IPs and I admit, I was offended and insulted by European gamers during those times. Being called a monkey because I'm a Filipino, a prostitute because I'm a Filipino woman and being asked how much I am worth in pounds were not a few of my best experiences as a gamer.

I am not generalizing all European gamers of course. I've had friends from those games myself and we still get to talk once in a while. But just like what the previous posters said, this is our server and we have our rules. Not because it's normal to curse in your country it'll be the same here. We will be strict about enforcing these rules regardless of where you're from.

I was speaking to one of the EuROSE players at IRC a few days ago and he asked me if I will ban Filipinos who will call him Hitler or a Nazi because he's German. Yes, we will ban them if they insult you too. So to regular pROSE players, I know some of you think Nigga/Nigger is a cool word. It's not. So start practicing to speak in English without using that word. Sometimes learning how to speak English from listening to Tupac, Snoopdog and Nelly isn't good. laugh.gif

This whole cultural adjustment is only one of the concerns that will be brought up for our meeting but I am sure this will definitely bring out some changes in the game policies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Uiterlijk 15 juni is nu de datum:

Van de manager:

well, timelines haven't been drawn out yet aside from Gravity delivering the euROSE database to us by Friday. We have yet to draw a definite timeline right after we evaluate the actual euROSE database. We will be conducting a thorough check and analysis of the database architecture, integrity vis-a-vis principles of game balance, community, level distribution, game economy. We should be able to protect the existing game integrity and game balance of pROSE even when we eventually (and actually) migrate the euROSE database into our own servers. This check and evaluation will be done side by side with establishing the payment facility, registration and top up/payment processes.

Note too that the *actual* migration may take time as these will have to be populated in our own servers. This has to be done safely to ensure that the current pROSE database and all the information stored therein would not be affected at all by the influx of information.

We should be able to peg a hard date and time soon and we'll keep you posted on this. We are 4 or 5 steps away from actually having the service open to euROSE players. Please be patient while we make sure everything goes well when we launch the service by late May or early June. Rest assured, the service will be up not later than June 15, 2006.

Thank you and have a pleasant day ahead of you. biggrin.gif

Edit: Oja en de prijzen van de sportys

Blue frame = 700K-1M

Red frame = 1.2-1.5M

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 25-04-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
15 Juni.. Dat duurt nog wel ff :P Nouja intussen houdt ik me nog wel bezig met naRose. Heb momenteel stage, dus erg veel zal ik ook niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo te zien is de economie vrijwel hetzelfde dus allene narose is raar toen ik lvl 30 was of zo was een blue frame 600 k en nu ook gewoon weer een mil :S maarja het zal wel

15 juni vind ik nog vroeg maar leuk dat ze zeggen dat het ckers daarvoor goed moet zijn

wel raar dat ze die database zo moeten analyseren je zou toch zeggen dat gravity opsteld hoe zo'n database opgezet moet zijn, en dat het bij elke host de zelfde opzet heeft

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 25-04-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:46:
zo te zien is de economie vrijwel hetzelfde dus allene narose is raar toen ik lvl 30 was of zo was een blue frame 600 k en nu ook gewoon weer een mil :S maarja het zal wel

15 juni vind ik nog vroeg maar leuk dat ze zeggen dat het ckers daarvoor goed moet zijn

wel raar dat ze die database zo moeten analyseren je zou toch zeggen dat gravity opsteld hoe zo'n database opgezet moet zijn, en dat het bij elke host de zelfde opzet heeft
Idd ik denk als ze hem eenmaal hebben dat het allemaal wel mee zal vallen. 15 juni is uiterlijk dus ik hoop ergens eind mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

luckyjan schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:03:
[...]

Idd ik denk als ze hem eenmaal hebben dat het allemaal wel mee zal vallen. 15 juni is uiterlijk dus ik hoop ergens eind mei :)
haha zou mooi zijn, eind mei ben ik net klaar met examens en heb ik vakantie. Dus dan kan ik er vlink tegen aan.
Valt me wel op dat pRose behoorlijk streng is, wat ze allemaal vertellen in dat postje dat je niet mag schelden ofzow is bij eRose nooit zo streng geweest.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
De meest genoemde dingen mbt het schelden lijken me niet meer als normaal. Dus dat zal voor mij in ieder geval geen probleem worden. En ja hebt altijd de mietjes die zich misdragen, maar het lijkt mij dat er daar vast nu ook al wel van rondlopen in pRose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Kaytjuh schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:15:
[...]

haha zou mooi zijn, eind mei ben ik net klaar met examens en heb ik vakantie. Dus dan kan ik er vlink tegen aan.
Valt me wel op dat pRose behoorlijk streng is, wat ze allemaal vertellen in dat postje dat je niet mag schelden ofzow is bij eRose nooit zo streng geweest.
Zo erg is dat toch niet? Ik heb liever een server met gasten die aardig zijn en niet schelden, dan mensen die je meteen de volle laag geven als je iets verkeerd doet.. Maargoed, hierbij ontken ik niet dat ik soms ook m'n frustraties kwijt wil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

Anoniem: 141799 schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:21:
[...]

dat is de site van mephesto zelf heeft hij met wat vrienden gemaakt zei tie
Yup :) Ik wilde een site maken die heel veel leek op het oude GamesRouter forum. Via via heb ik de vbulletin board gamesrouter theme weten te bemachtigen. (kleuren en lettertype ). De plaatjes zaten er helaas niet bij dus die heb ik mijn vriendin (Karentraven) laten maken. Verder heb ik het board een beetje omgebouwd tot een portal achtig zodat het er toch iets beter uitziet als alleen een forum. De mods zijn vrienden en helpen allemaal mee met posten guides en een beetje adverteren hehe :) Het lijkt nu wel aardig te lopen, hopelijk kunnen we alle oude hardcore rose spelers op het forum weer een beetje bij elkaar krijgen om straks toch weer met een redelijke groep verder te gaan op de nieuwe server alsof er niets gebeurd is :P

Vandaag is de nieuwe domeinnaam geregistreerd etc, www.eu-rose.com :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 25-04-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 18437 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:11:
[...]

Yup :) Ik wilde een site maken die heel veel leek op het oude GamesRouter forum. Via via heb ik de vbulletin board gamesrouter theme weten te bemachtigen. (kleuren en lettertype ). De plaatjes zaten er helaas niet bij dus die heb ik mijn vriendin (Karentraven) laten maken. Verder heb ik het board een beetje omgebouwd tot een portal achtig zodat het er toch iets beter uitziet als alleen een forum. De mods zijn vrienden en helpen allemaal mee met posten guides en een beetje adverteren hehe :) Het lijkt nu wel aardig te lopen, hopelijk kunnen we alle oude hardcore rose spelers op het forum weer een beetje bij elkaar krijgen om straks toch weer met een redelijke groep verder te gaan op de nieuwe server alsof er niets gebeurd is :P

Ziet er iig goed uit en trekt nu al aardig wat bezoekers zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zal geen tweakers worden hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 18437 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:11:
[...]

Haha ik wist niet eens dat jij NL was laat staan hier op het forum rondhing |:( |:( O-)
Maargoed, er komen toch wel wat mensen en posts bij, zelfs PrimeDefender (LUG marketing manager) en LordGalo (hardcore erose-forum poster :P) zijn er :*)

Hieronder nog een screen van Sandbox, een Castle Gear :)
Als je goed kijkt bij de rechterpoot van de cg zie je een zwarte meister die je op lvl 80 krijgt. (op 60 een zilveren en 70 een roze) CG krijg je mayb op 100 :)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen034.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Psychoot op 26-04-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

egamernl schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:53:
[...]

Zo erg is dat toch niet? Ik heb liever een server met gasten die aardig zijn en niet schelden, dan mensen die je meteen de volle laag geven als je iets verkeerd doet.. Maargoed, hierbij ontken ik niet dat ik soms ook m'n frustraties kwijt wil >:)
Heb er ook niks op tegen, ;) valt me alleen op omdat het bij eRose nooit zo streng was. Ik vind het juist heel goed, en het geld niet alleen voor de eRosers maar ook voor de philipijnse mensen

@meph heel leuk gedaan, denk zeker wel dat het goed bezocht gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

4th

ik houd het voor gezien, nog niet eens antwoord gehad op de laatste 2 mails, waarschijnlijk omdat me account was verlopen, en ja, ga niet betalen om geholpen te wroden 1 week later ofzo.. of helemaal niet...

maar als rose evo start (datum bekend is) stuur ff mailtje naar just4th at gmail dan kom ik waarschijnlijk wel weer mee doen :)

groeten allemaal en zal af en toe nog wel hier eens checke ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:36:
ik houd het voor gezien, nog niet eens antwoord gehad op de laatste 2 mails, waarschijnlijk omdat me account was verlopen, en ja, ga niet betalen om geholpen te wroden 1 week later ofzo.. of helemaal niet...

maar als rose evo start (datum bekend is) stuur ff mailtje naar just4th at gmail dan kom ik waarschijnlijk wel weer mee doen :)

groeten allemaal en zal af en toe nog wel hier eens checke ;)
lekekr is dat dan, aangezien ik half got al op msn heb heb ik je ook maar toegevoegd dan kan je het eventueel zo ook wel horen als het zover is, voor prose duurd dat niet zo gek lang meer trowuens

en als je rose echt mis mag je mijn rose account wel lenen voor narose je bent niet de eerste

en hoe zit dat bij sandbox dan met eq moet je daarvoor elke x naar die site om je eq bij het betreffende lvl dat je haalt te vernaderen of krijgje dat gestort gelijk in je eq tab

ze doen het wel sneaky daar trwoeuns nu al bij elke mob in elke map kunnen en dan straks ze nog kunnen aanvallen ook, en dan met het weten van gravity zelf heb je zo een private server.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-04-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

het enigste ik weet me id en password niet meer lol wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

en hoe zit dat bij sandbox dan met eq moet je daarvoor elke x naar die site om je eq bij het betreffende lvl dat je haalt te vernaderen of krijgje dat gestort gelijk in je eq tab

je moet naar de site, en daar moet jij ook je chara aanmaken. dus je moet je eq op de site kiezen. en dan refine naar 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 168502 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 07:40:

je moet naar de site, en daar moet jij ook je chara aanmaken. dus je moet je eq op de site kiezen. en dan refine naar 9 :P
EDIT: wel op 'save' drukken :P

je hebt al wel skills bij F1 F2 enz.. maar dat zijn Jump, small enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:49:
[...]

Haha ik wist niet eens dat jij NL was laat staan hier op het forum rondhing |:( |:( O-)
Maargoed, er komen toch wel wat mensen en posts bij, zelfs PrimeDefender (LUG marketing manager) en LordGalo (hardcore erose-forum poster :P) zijn er :*)

Als je goed kijkt bij de rechterpoot van de cg zie je een zwarte meister die je op lvl 80 krijgt. (op 60 een zilveren en 70 een roze) CG krijg je mayb op 100 :)
[afbeelding]
Hehe ja ik ga al eventjes mee op het tweakers forum hoor :)

*checks profile*

Geregistreerd op 28 december 2000

coole screenshot ik wist niet dat jullie al naar junon konden op sandbox

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 26-04-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:44

Haan

dotnetter

Psychoot schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:49:

[afbeelding]
Oh wat vet! Dat is het enige wat ik nog ooit eens wil doen, rondrijden in castlegear :*)

Ik ben intussen al aardig bedreven geraakt met de hex editor :P, alleen jammer dat meeste skills niet willen werken, ik kan ze wel in de skill bar krijgen, maar dan gebeurt er vervolgens niks. Zelfs zoiets simpels als vend skill doet niks helaas.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jammer dat de sandbox steeds on/offline gaat, had gehoopt even mijn 2de PC tijdje AFK te laten zitten ingame, moet de lvl100 toch wel een keertje aantikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

dat is om de die-hards een beetje te kunnen onderscheiden :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweakers spread over the globe

--------------------------------------------------------------------------------

Due to this choas of roses i am sorry to say the tweakers are split apart over prose and narose, the current legionoftweakers clan in narose will stay there almost intirely

And where not talking about noobs we levae behind think about vliegje, axe, phantom and other great erose players of our tweakers clans that stay narose.

for me its shame to see this happening, in erose we had 3 full clans, now we have 2 spread over 2 rose version.

gamesrouter left his mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik was gister mijn documenten aan het opruimen en toen kwam ik dit tegen !
Ik geloof dat het één van de laatste screens was van Erose met veel Desolate members
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/3396/screen0734zg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B1gk1ller schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:10:
Ik geloof dat het één van de laatste screens was van Erose met veel Desolate members
[afbeelding]
ik was net ook aan het spitten hier ja ik heb nog veel oudere zelfs nog toen de % bug er nog was dat je na lvl 50 meer dan 100% moest halen :P

geloof dat iruja al ruim over de 200% zat toen dat hij moest halen.

en het oude clan logo nog :P ik moest toen van iemand anders horen dat hij vernaderd was daarna had ik het zelf pas door :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/snowball.bmp

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-04-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

Nog even over sandbox:
Meerdere mensen hebben nu cg :)
LVL 90 moet je zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
iemand anders problemen met inloggen ?

edit: nvm. kan er weer op :D

[ Voor 29% gewijzigd door Melk op 26-04-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Damn was is castle gear toch machtig mooi. Hier nog twee screens, let ook ff op wat PsyQo zegt.
Met wat coding skills en een pc van de sloop kan je haast al je eigen Rose al hosten (voor 50 man that is).
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/4961/screen0040nb.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/2927/screen0057ek.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Mensen!,

me account van naRose loopt op 1 mei af. en ik zit toch zeer te twijfelen of ik door wil gaan met naRose , t enige wat ik doe is lvl-en en nooit echt een questje er tussen door. ik irriteer me aan t volk wat er rond loopt op TG of tmpl met hun grote waffel en partys zijn niet echt te vinden ik solo meer :( dus ik ben van plan naar prose/erose te gaan (ik mis me muse ook wel). En in de tussen tijd ga ik guildwars factions spelen.
Het spijt me fly en ax3 maar ik vin t nogal saai geworden :( in eRose had je tenminste nog waarde voor elkaar. ik weet nie of jij naar prose gaan fly maar dat hoop ik wel graag zodat we met de muses weer aan de slag kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Is die castlegear eigenlijk al verkrijgbaar in NARose?
Ik had het idee van niet, maar kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
volgens mij ook nog niet idd, er droppen geen drawnings (bouwtekeningen dus) voor zover ik weet.

Btw leuk dat je (hoogstwaarschijnlijk) meekomt naar pRose ph4nt0m :D Nu Jan nog over de streep zien te trekken >:) :>

[ Voor 40% gewijzigd door Rooster op 26-04-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Gaar. Gisteren stond er nog dat ik zeker +1000 min speeltijd had als je begint met spelen en nu moet ik ineens gaan betalen :( Is dat een loos bericht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch-Hane schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:15:
volgens mij ook nog niet idd, er droppen geen drawnings (bouwtekeningen dus) voor zover ik weet.

Btw leuk dat je (hoogstwaarschijnlijk) meekomt naar pRose ph4nt0m :D Nu Jan nog over de streep zien te trekken >:) :>
ik horode net dat als we jai mee krijgen we ook monnik hebben dus dat done we ook ff

ik ga zoiezo overnieuw beginnen met boung of met ove verder ff kijken waar meeste parties zitten want met evo kan ik allene terrecht bij psychoot voor party

wat info

Some of us had X playtime left on the old eRose server. Is level-up going to extend the playtime we have purchased from where we left off?

. No. Your game time left in your account, if any, will be zeroed out to ensure that there will be no conflict with our billing server. As a matter of fact, you will be given a free trial period after which your account will be tagged as an "inactive" account. It will remain inactive after your free trial until you go through your chosen payment facility.

On wich server could the chars be implemented? And why would that server be the choice?
euROSE characters will be migrated to Polaris. But you may create *new* characters in Sirius and Tala if you wish.

Could you give us a new estimated time of knowing if the DB will or will not be implemented, and even if possible, when is it going to happen?
Actual migration will begin after checking and evaluating the database architecture and all the information stored therein. Considering that the euROSE database will be delivered to us by Friday, you may expect our evaluation and decision in the following week.

Rumour has it our ip-block will be removed next friday the 28th of April. Could you confirm on this?
No. IP Blocks will still be in place until we are ready to commercially launch the service to the European community. Please wait for an official announcement from our team on this.

- This question is really important, me and other players were very sad the last day of erose and spend money to buy many items, give items to people, i gave many carts to poor people, food, money (10million zuly lol). Wil you use the last backup of erose, or try to implement another one like for example 3 days before the closing of the server, which would be better for people who gave items because of the gamesrouter sad new. ?
the database that will be migrated will reflect your character right before when the euROSE game servers were closed/shut down. Thus, it won't be how your character 3 days before the shut down.

will we have the events we miss ? it's not very important for me, but i know people who are fond of events, and collector items ^^

Certain system-run seasonal events will have a rerun for those that you have missed. But they will have a time expiration just the same.

In Erose i had People from Newzeeland and the USA in my clan. After Erose shutdown they followd us to NA-Rose. Wil it be possible for them to follow us back to Prose ?
In an email from Gravity, it was emphasized that we should be careful in our marketing and promotions for the opening of the pROSE service to European territories as naROSE remains to be the international ROSE service provider. As such, for territories outside Europe who do not have access to a local or regional or territory-based ROSE provider, naROSE would be their default ROSE server. Although this is not yet cast in stone, I'm pretty convinced that the easiest to allow into pROSE are those with European IPs.

Will the login names be the same (We al sended a mail to give permission to transfer the accounts. so i persume sins you have the database you have all contact details to adres everyone)
he login names you had back when euROSE was still, I think, will be retained unless it has a direct conflict with an existing pROSE account username. I believe euROSE usernames were system generated making it look more like a serial code? If so, then chances for account username dupe is less likely to occur. Should there be a dupe with any existing pROSE account username, then a default appendage of EU to it will be done. And should this change happen, user whose account was affected will be duly informed by our System Administrator.

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-04-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

nou mensen jullie hebben me erg aan het twijfelen gezet :/ kwil wel graag mee met de kudde maar lvl 95 vond ik al erg mooi en dan moet ik weer naar die 65 hawker , kzit heel diep na te denken waarschijnlijk ga ik ook wel prose .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:10
Idd ben ook aan het twijfelen
Heb hier alles beter enzo maar veel gaan daar weer heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik kom de sandbox niet meer in 8)7 Model (haantje) allready exist.
Ik kreeg Haan z'n client zelfs zo ver dat die craste met dezelfde melding :X

M'n char staat nog ingame
Afbeeldingslocatie: http://img290.imageshack.us/img290/8085/screen0201xm.th.jpg
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:22:
I'm pretty convinced that the easiest to allow into pROSE are those with European IPs.
Oei daar gaan een paar mensen niet blij mee zijn, er waren verschilldende mensen uit de VS die eRose speelden. Naruto kwam dacht ik uit Japan, pRose no go voor hem dan.
* Rooster moet niet zoveel afgaan op account gegevens op yehey boards O-)

[ Voor 53% gewijzigd door Rooster op 26-04-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:16:
Oei daar gaan een paar mensen niet blij mee zijn, er waren verschilldende mensen uit de VS die eRose speelden. Naruto kwam dacht ik uit Japan, pRose no go voor hem dan.
Woont in duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Leuk om te horen dat steeds meer mensen ook meegaan :o
Ik blijf iig nog wel even naRose spelen tot het definitief is, en dat we op de servers kunnen.. Alleen ik ga geen nieuwe payment meer maken, vind ik beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/9530/marine2jp.png
lvltje 85, nu volle AP marine :P

iedereen die me geholpen heeft bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:02:
Mensen!,

me account van naRose loopt op 1 mei af. en ik zit toch zeer te twijfelen of ik door wil gaan met naRose , t enige wat ik doe is lvl-en en nooit echt een questje er tussen door. ik irriteer me aan t volk wat er rond loopt op TG of tmpl met hun grote waffel en partys zijn niet echt te vinden ik solo meer :( dus ik ben van plan naar prose/erose te gaan (ik mis me muse ook wel). En in de tussen tijd ga ik guildwars factions spelen.
Het spijt me fly en ax3 maar ik vin t nogal saai geworden :( in eRose had je tenminste nog waarde voor elkaar. ik weet nie of jij naar prose gaan fly maar dat hoop ik wel graag zodat we met de muses weer aan de slag kunnen ;)
Moet zeggen dat de zaaiheid er bij mij ook wat inslaat, kijk wel wat ik doe :(
Als ax3 weg gaat ben ik zoizo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

keuze is nog steets makelijk voor me prose zeker als me hawker terug komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B1gk1ller schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:10:
[afbeelding]
Plaatje doet het niet ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:59:
[...]

Moet zeggen dat de zaaiheid er bij mij ook wat inslaat, kijk wel wat ik doe :(
Als ax3 weg gaat ben ik zoizo weg.
Ahhhhhhhhhhhhh AAAhhhh alsjeblieffttttt

Je was beroemd in eRose vliegje :) Ben je dat in naRose ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:51:
[...]

Ahhhhhhhhhhhhh AAAhhhh alsjeblieffttttt

Je was beroemd in eRose vliegje :) Ben je dat in naRose ook? :P
dat heeft er mee te maken dat hij narose wil blijven in prose heeft hij zijn arti die idd beroemd was en straks heeft hij ene arti in prose dat opzich gewoon iemand met ene pistool is er zijn daar vele arties waar mensen eerder naar toe zullen gaa ndan naar hem, ik dnek dat alle erose members heeft mee moeten helpen om vliegje zich daar thuis te laten voelen.

en wat axe betreft die is gewoon stinkend rijk in narose die heeft echt geen reden om weg te gaan, als hij kmt is het voor de gezzeligheid, al denk ik dat zijn lvl 152 mage ook niet arm zal zijn en slechte eq heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

jaja het zoeken naar alle mats waren niet voor niks :P door bumbarusa gecraft ^^

Afbeeldingslocatie: http://img280.imageshack.us/img280/317/wdw5vn.jpg

Begin nu wel ook te twijfelen iedereen gaat naar prose -.-

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 26-04-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Eerst maar eens afwachten of ze er ook werkelijk 1 op 1 ingestopt gaan worden. Is nog lang niet zeker dat het doorgaat he. Misschien concluderen ze wel dat het een zooitje was in erose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmmm vreemd hier werkt die gewoon. Geweldig dat meer en deel weer naar Prose gaat _/-\o_ ik ben daar zeker ook weer aanwezig :*)

Edit: Is het eigenlijk al bekend wat voor betalings mogelijkheden er zijn voor ons?

[ Voor 17% gewijzigd door -Mike- op 26-04-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:15:
jaja het zoeken naar alle mats waren niet voor niks :P door bumbarusa gecraft ^^

[afbeelding]

Begin nu wel ook te twijfelen iedereen gaat naar prose -.-
lijkt op mijn 24 dodge 3 def :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:58:
[...]

dat heeft er mee te maken dat hij narose wil blijven in prose heeft hij zijn arti die idd beroemd was en straks heeft hij ene arti in prose dat opzich gewoon iemand met ene pistool is er zijn daar vele arties waar mensen eerder naar toe zullen gaa ndan naar hem, ik dnek dat alle erose members heeft mee moeten helpen om vliegje zich daar thuis te laten voelen.

en wat axe betreft die is gewoon stinkend rijk in narose die heeft echt geen reden om weg te gaan, als hij kmt is het voor de gezzeligheid, al denk ik dat zijn lvl 152 mage ook niet arm zal zijn en slechte eq heeft.
Tja, ik weet niet wat ik nog te halen heb in Erose\Prose.
Buiten dat ik wel weer alle mensen zie is het niet veel, buiten dat iedereen me vriendje wild zijn, was ik wel de grootste pechvogel arti ooit, maakt voor iedereen de mooiste dingen, 3X AP angel wings achter elkaar ^^ maar als ik voor me zelf dingen maakte was het altijd crap. Verder heb ik tot lvl 142 wel 1 Odrill gevonden (die failde) dus was zo ongeveer de enigste high lvl zonder gems, terweil ik die zo hard nodig heb voor craften, en had nog maar ehm 20 mil over op het eind omdat ik te veel geld in me 2de char stopte. En als het nog niet erg genoeg was had ik ehm al me Justice canon's (stuk of 4/5) op het eind gebroken naar (5) :(
Heb het op Prose wel beter voor me kaar, maar toch word dat nu ook zaai. Meschien dat ik wel moet gaan rond wandellen in Erose, meschien niet. In ieder geval was me Vliegje wel gelieft maar wel pech vogel, gaf veeeeeel te veel weg, gaf me 2de santa weg aan iemand die zijn items gehackt waren, maakte van me eigen chash te veel voor clanny's en zo. Das aan de ene kand wel super leuk, en de dankbaarheid is super om te ondvangen, maar daar door heb ik er niet veel meer.
Dus ik moet er nog eens goed over na denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:58:
Had daar volgens mij ergens tussen de 15-20m wel een berg aan diamonds dat wel. Ik wacht idd het af en als idd het mij te rustig word in narose weet ik wel iets met de zullies die ik daar heb verdiend kep 88m nu. Als ik prose ga is het voor eldoen/gezeligheid en om nieuwe bourgh (en me 2e muse op standbij voor cleric met evo systeem) op te zetten om idd zullies te pakken. Voor nu zie ik wel wat er komen gaat (nog niks 100% zeker dus ga niet gokken ;) )en wat de rest doet. Zoals ik al eerder zei toch niet zoveel tijd meer om te spelen. En zoals fly ook zegt echt veel na eldoen is er voor mij niet te doen daar want ben echt bang dat die lvl 152 toch te zal zijn voor eldoen en de helft 3/4 van de mobs al voorbij ben.

Nouja we zien wel wat de toekomst brengt voor nu zit ik best ;).
Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:53:
Eldeon zou 150+ worden en je zou er waarschijnlijk geen cart kunnen gebruiken.
Drills heb ik ook nog nodig want ook ik heb nog geen enkel slotted item terwijl ik genoeg R3's heb om in te zetten :o

En me geld was tegen de 10M d8 ik.
Ik vertrouw dat soort geruchten niet. Als je kijkt naar overgang junon/luna is dat ook veel eerder dan verwacht werd. Denk eerder dat het 120-130 word perfecte aansluiting t1/dod naar t2/eldoen dus.

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 26-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@sicko

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/1403/goelm9hp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/4623/new0qq.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Eldeon zou 150+ worden en je zou er waarschijnlijk geen cart kunnen gebruiken.
Drills heb ik ook nog nodig want ook ik heb nog geen enkel slotted item terwijl ik genoeg R3's heb om in te zetten :o

En me geld was tegen de 10M d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Wat betreft implantatie van evolution, hoe doen ze dat met de skills dan? Je krijgt zeker een gratis wipe, met een aantal skillpoints (wat uiteraard afhankelijk is van je level op dat moment)
De skills gaan echt de goede kant op daar voor wat ik ervan gezien heb. Muse kan weer teminste echt buffen, niet zoals nu dat je je schuldig voelt omdat je meer exp kost dan oplevert. Over het algemeen zijn de skills een stuk beter :)
@psy, mythrills had je toch wel, maar gelijk verkocht? Mja ik zou hetzelfde hebben gedaan, de kans op slagen is bijna 0 bij die gele krengen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 26-04-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Dutch-Hane schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:55:
Wat betreft implantatie van evolution, hoe doen ze dat met de skills dan? Je krijgt zeker een gratis wipe, met een aantal skillpoints (wat uiteraard afhankelijk is van je level op dat moment)
De skills gaan echt de goede kant op daar voor wat ik ervan gezien heb. Muse kan weer teminste echt buffen, niet zoals nu dat je je schuldig voelt omdat je meer exp kost dan oplevert. Over het algemeen zijn de skills een stuk beter :)
@psy, mythrills had je toch wel, maar gelijk verkocht? Mja ik zou hetzelfde hebben gedaan, de kans op slagen is bijna 0 bij die gele krengen.
Ja mythrills heb ik zelf een stuk of 6 van naar de knoppen geholpen. Toen heb ik nog 1 aan Kip gegeven en de rest voor 300k verkocht (wat al onder de marktwaarde was :P). Uiteindelijk zelf maar 1 O-drill gevonden die ook Failde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 11:53
Baal er wel van, voordat ik weer rose speelde vroeg ik nog rond of het wel een goed idee was om te beginnen op naRose want ik haat junon. Maar als echt tweakers doodgaat op narose dan houd het ook op en is het ook niet meer leuk. Zit zelf te kijken wat ik doe aan de ene kant vind ik rose wel erg leuk etc maar kijk echt tegenop de eerste lvls op junon en kan het dus zijn dat ik weer overstap naar andere game want no offense maar rose vergeleken met andere mmorps is een lachertje, ja het is verslavend en ook zeker wel een leuk spel maar omdat de community toch redelijk klein is, is de service gewoon van laag niveau, en echt niet alleen in narose ook in prose :) Ik kijk het nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik word egt gek hier8)7 moet ik nou ook mee naar prose of narose blijve?, kvind het tot nu toe wel mooi op na rose omdat ik nooit zo hoog als lvl 95 ben gekome maar kzie dr dan wel tegeaan op prose om die lvl 65 hawker te gaan lvle ,als muse heb je het wel mooi iedereen wil je in temple maar als hawker onder de 100 niet ,en om een hele nieuwe char te make heb ik helemaal geen zin in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik denk het gene is dat rose nu zoon puinhoop maakt, is de onwijze domme zet om van Irose, op eens naar 3/4 hosters te gaan.
Als er 1hoster was geweest, met gewoon 12 channels of zo was al deze shit nooit gebeurt en was denk voor iedereen leuker geweest, had iedereen nu leuke hoge char en moesten we niet steets opnieuw beginnnen.
Ik zit nu met me Knight op 124 of zo en temple is nog de enigste lvl plaats, en dat is ehm.. Boring.
En verder met me dealer is ook niet echt lekker wand die lvl 65/tot 85 zijn ook gaar. Dus bijde chars geven me niet veel leuk rose. En als ik Prose ga heb ik een Arti die als 142 is en die ook temple only dus is. Heb daar nog wel een 88 Muse, ds wel leuk maar daar voor weer daar heen gaan is ook grote stap. Meschien moet ik gewoon break houden tot eldeon of zo.Heb nou al zo uber veel Irose/erose/narose chars gehad dat het een beetje zat ben :P

En dat santbox werkt hiet trouwens ook niet :/ connecting... voor 10 uur of zo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 26-04-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan je dat sandbox downloade ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:56:
waar kan je dat sandbox downloade ??
Haha
dat hoef je niet te downloaden, kan je met je gewone client heen conecten, maar check gewoon vorige deel forum of http://rose-sandbox.servegame.org/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:57:
[...]

Haha
dat hoef je niet te downloaden, kan je met je gewone client heen conecten, maar check gewoon vorige deel forum of http://rose-sandbox.servegame.org/index.php
Correct, maar je moet wel zorgen dat de client niet geupdate is hè. Er zit een of andere beveiliging of wat dan ook in één van de updates waardoor sandbox niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:51:
Wat ik denk het gene is dat rose nu zoon puinhoop maakt, is de onwijze domme zet om van Irose, op eens naar 3/4 hosters te gaan.
Als er 1hoster was geweest, met gewoon 12 channels of zo was al deze shit nooit gebeurt en was denk voor iedereen leuker geweest, had iedereen nu leuke hoge char en moesten we niet steets opnieuw beginnnen.
Ik zit nu met me Knight op 124 of zo en temple is nog de enigste lvl plaats, en dat is ehm.. Boring.
En verder met me dealer is ook niet echt lekker wand die lvl 65/tot 85 zijn ook gaar. Dus bijde chars geven me niet veel leuk rose. En als ik Prose ga heb ik een Arti die als 142 is en die ook temple only dus is. Heb daar nog wel een 88 Muse, ds wel leuk maar daar voor weer daar heen gaan is ook grote stap. Meschien moet ik gewoon break houden tot eldeon of zo.Heb nou al zo uber veel Irose/erose/narose chars gehad dat het een beetje zat ben :P

En dat santbox werkt hiet trouwens ook niet :/ connecting... voor 10 uur of zo
FLY!
PLS GA MEEE!!!!!
ik ben daar ook 94 :D en dan gaan we lekker partay en shit netzoals oldsql Clanfields met ze 4 helaas kan dat nie meer maar wel andere leuke dingen :D ik zou niet zonder mij vlieg kunnen me gezellige party maatje :) en ik heb dus precies t zelfde als jij. naRose vin ik btje saai. mis t respect van de mederosers en de gezelligheid van de mensen. niet dat je op TG door een lvl 150 gesloopt word als je maar 110 bent :(
En ax3 ging geloof ik minder vaak spelen staat daar in een eerder post van em. dus word t voor jou ook saai in naRose. en ik vraag nu ook namens heel got, ,eRose en mezelf ga mee :D
we kunnen niet zonder je ;)
en ik zal je wel helpen met mooie justice cannons te vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ik denk toch dat veel mensen langzaam weer terug krabbelen naar onze oude vertouwde eRose char en terecht. Heb het op eRose nooit echt saai gevonden dus ik ga ook zeker terug. Heb ook nog een low lvl Scout (rond de 40 dacht ik) dus wil daar eventueel ook wel mee verder lvlen, als dat beetje gezellig word ;)

BTW ik ga vrijdag een weekendje weg en zie dat deeltje 22 bijna geopend moet worden (hij is iig helemaal af). Ik kijk wel hoever we vrijdag zijn en misschan kan ik deeltje 22 dan al openen, ook al zitten we nog niet precies op de 1000 posts. Heeft iemand hier problemen mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 26-04-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik ga zowieso terug naar me eRose character.
Wil me Knight ff tot 150 ofzo lvl'en en dan verder met me lvl 20 hawker 1337n00b :)
ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:44:
[...]

wie had er nou een 107 knight of champ was jijd at?:P zo ja dan moe je mij ff pompen naar 100 xD
Dat zal Kip wel zijn.... Ik heb een 138 Knight :+

[ Voor 53% gewijzigd door Psychoot op 26-04-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:40:
Wil me Knight ff tot 150 ofzo lvl'en en dan verder met me lvl 20 hawker 1337n00b :)
wie had er nou een 107 knight of champ was jijd at?:P zo ja dan moe je mij ff pompen naar 100 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:40:

[...]

Dat zal Kip wel zijn.... Ik heb een 138 Knight :+
is hij ooit nog voorbij lvl 2 gekomen dan je hawk :P

maar tuurlijk gaat iedereen mee, en voor degene die opnieuw moeten beginnen doe ik wel mee hoor altijd al een bourg gewild.

gezzleig met z'n alle elkaar bij elkaar houden.
ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:44:
[...]

ik geloof dat kip en 4th rond de 110 zaten of iets lager beide champs

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 26-04-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:44

Haan

dotnetter

Ik heb een 108 champ nog, en ik zal in ieder geval de trial gaan doen als alles doorgaat op pRose server :)
En als het dan weer heel erg bevalt ga ik misschien ook wel weer verder met die char ^^

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:22:
In Erose i had People from Newzeeland and the USA in my clan. After Erose shutdown they followd us to NA-Rose. Wil it be possible for them to follow us back to Prose ?
In an email from Gravity, it was emphasized that we should be careful in our marketing and promotions for the opening of the pROSE service to European territories as naROSE remains to be the international ROSE service provider. As such, for territories outside Europe who do not have access to a local or regional or territory-based ROSE provider, naROSE would be their default ROSE server. Although this is not yet cast in stone, I'm pretty convinced that the easiest to allow into pROSE are those with European IPs.
Als dat zo blijft ook wanneer ze klaar zijn, is het nog einde oefening. Mn vriendin kan dan nog niet spelen, via proxie haalt ze met geluk een ping van 600-700. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Congratulations, your entry has been confirmed for ROSE NA's Clash of the Titans Tournament!

More details will be sent out once all entries have been filled.
_/-\o_ nu nog even lvl 99 worden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 18:05
Lijkt erop dat LUG meer gedaan krijgt van Gravity dan ik van ze verwacht had.
Moeten natuurlijk nog even afwachten hoe alles gaat lopen, maar dat gaat denk ik wel lukken.

Hopelijk geeft LUG nog een aantal promotional events om ons lekker te maken en zoveel mogelijk erose spelers terug te laten komen in Prose.
Hopelijk iets met hoge droprate, mis namelijk alle eq als ik terugkom met Amafi (lvl81) alles weggegeven/uitgeleend toen ik in eRose stopte vanwege tijdgebrek.
Maar dat zijn kleinigheden.

Mooiste is dat ik mijn muse dan terugkrijg, die is namelijk hoger in lvl dan mijn char in naRose
En ik miste mijn muse toch best wel.
Wel jammer dat ik mijn Soldier niet erbij kan slepen uit NaRose, die heeft tenminste wat geld en mooie eq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:19:
[...]

FLY!
PLS GA MEEE!!!!!
ik ben daar ook 94 :D en dan gaan we lekker partay en shit netzoals oldsql Clanfields met ze 4 helaas kan dat nie meer maar wel andere leuke dingen :D ik zou niet zonder mij vlieg kunnen me gezellige party maatje :) en ik heb dus precies t zelfde als jij. naRose vin ik btje saai. mis t respect van de mederosers en de gezelligheid van de mensen. niet dat je op TG door een lvl 150 gesloopt word als je maar 110 bent :(
En ax3 ging geloof ik minder vaak spelen staat daar in een eerder post van em. dus word t voor jou ook saai in naRose. en ik vraag nu ook namens heel got, ,eRose en mezelf ga mee :D
we kunnen niet zonder je ;)
en ik zal je wel helpen met mooie justice cannons te vinden ^^
_/-\o_ kan niet zonder mij _/-\o_ mooie uitspraak.
Maar zit wel hard over na te denk om terug te gaan. Ben zoizo op lvl metr 2de char dat die nog erg leuk is, en wie weet me dealer nog 150 maken, zoizo ga ik minder tijd in rose steken wand de ZOMER !!!! komt er aan he :) , dus meschien is het wel een goed idee
Ik bekijk het nog wel effe, zoizo is het verlijdelijk.

Moeten jullie wel helpen justice canon (5) voor me dealer te vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:44:
[...]

_/-\o_ kan niet zonder mij _/-\o_ mooie uitspraak.
Maar zit wel hard over na te denk om terug te gaan. Ben zoizo op lvl metr 2de char dat die nog erg leuk is, en wie weet me dealer nog 150 maken, zoizo ga ik minder tijd in rose steken wand de ZOMER !!!! komt er aan he :) , dus meschien is het wel een goed idee
Ik bekijk het nog wel effe, zoizo is het verlijdelijk.

Moeten jullie wel helpen justice canon (5) voor me dealer te vinden ^^
ja die 2e char is idd wel leuk :P hehe die goeie ouwe tijd met ze 2en/4en rond sjaggeren over rose :) was altijd gezellig :) en wat is zomer? xD iig tja dan hoef je niet superveel te spelen maar tis wel leuk als je dan ff je koppie laat zien ^^ en in bent voor dikke partay ^^
Nu moet jan ook nog ff komen en local :P en natuurlijk me lieveling onder de lotters Lynette ^^ ik zou t ook leuk vinden als jullie mij en de rest komt vergezellen in de reis naar e/prose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:23:
[...]

ja die 2e char is idd wel leuk :P hehe die goeie ouwe tijd met ze 2en/4en rond sjaggeren over rose :) was altijd gezellig :) en wat is zomer? xD iig tja dan hoef je niet superveel te spelen maar tis wel leuk als je dan ff je koppie laat zien ^^ en in bent voor dikke partay ^^
Nu moet jan ook nog ff komen en local :P en natuurlijk me lieveling onder de lotters Lynette ^^ ik zou t ook leuk vinden als jullie mij en de rest komt vergezellen in de reis naar e/prose :)
tja klinkt wel verleidelijk, daar heb ik nog een char die beetje uitdaging bied. De muse lvl 88.
1 ding is zeker dat ik wat minder ga spelen, wand zomer is bij mij wel beetje feest altijd.
Ga nu effe voor de grap ook effe oblivion bekijken, gister geinstalt, efef wennen maar wel leuk effe voor de afwisseling. Maar dat puur tegen de verveling hoor, Rose blijft nummer 1 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Lyn had ook nog wel een char van 76 ofzo in Erose.

Ik ga me trial wel proberen. Mis me bourg in narose wel heel erg. Achteraf heb ik deze toch aardig goed gemaakt kwa build. Dus toch eens spelen. En kijken of ik er verder mee ga :)

Zie dat bijna alle tweakers al weer overgaan... hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zozo kreeg van koudijs te horen :) dat het overgaat.
Maybe maar is langskomen (ook al blijf ik er niet maybe iemand met me account blij maken)

Zal komende tijd effe got in de gaten houden en ben zeker in de trail aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 18:05
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
Lyn had ook nog wel een char van 76 ofzo in Erose.

Ik ga me trial wel proberen. Mis me bourg in narose wel heel erg. Achteraf heb ik deze toch aardig goed gemaakt kwa build. Dus toch eens spelen. En kijken of ik er verder mee ga :)

Zie dat bijna alle tweakers al weer overgaan... hehe
Welk level is je bourg in Erose dan Blue?
Zie gelukkig weer mensen in de party range van mijn muse aldaar.
En ik had tenminste wat gems geloof ik in erose. Geen Grade 3 maar wel een betere inventory vulling dan in naRose. Alle mats voor minimaal 2 sporty's.

Nu nog afwachten wanneer de rose versie in prose opent. En wat er meegenomen wordt
Als het pas in juni gebeurt verwacht ik niet dat ik veel ga spelen.
Te warm, en dan zit ik liever op terrasjes en buiten dan achter mijn PC
Ook in Irose vorig jaar maar een paar maanden rose-rust genomen.

Edit: Zag ook al de rose evolutions screens voorbij komen.
Nu is mijn filipijns behoorlijk slecht, weet iemand of er voor prose bekend is wanneer die evolutions online komen? In de new update lijst stond ook eldeon gepland voor afgelopen maand.
Maar die is nog niet ingame

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 27-04-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Amafi schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:52:
[...]
Edit: Zag ook al de rose evolutions screens voorbij komen.
Nu is mijn filipijns behoorlijk slecht, weet iemand of er voor prose bekend is wanneer die evolutions online komen? In de new update lijst stond ook eldeon gepland voor afgelopen maand.
Maar die is nog niet ingame
In mei op tala server gerucht gaat nu dat eldoen tegelijk ermee komt. meestal komt 1 a 2 weken later op de hoofdservers de updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Nu er steeds meer mensen van LoT terug gaan naar naar hun oude char, gaat het hier ook kriebelen.
Veel oude partymaatjes naar pRose gaan, maken de keuze wel steeds moeilijker.
Als Dennis ook terug gaat (we helpen je wel een nieuwe char maken) is het cker dat ik ook moet zwichten en terug ga naar me oude char.

Ik heb daar trouwens wel een hele partij ERG leuke spullen die op me wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Mhh jammer dat ik niet kan blijven op narose als iedereen gaat ga ik ook maar , heb daar lvl 78 hawker, alleen is er plek in LoT of Oot? zit nog in clan WolfsOfFury. wel zonde van me char in narose zo tering goeie stuff enzo :( maargoed hopen dat prose goed wordt en niet verneukt wordt.(anders ben ik al snel terug in narose)

De site van Kaamelot is ge-update aangepast aan de rose die nu bestaat:

http://roseon.zeserveur.com/index.php?atelier=mat

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 27-04-2006 12:39 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.