[PC MMORPG] ROSE Online - deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 21:08
LOL LOL zeggen ze bij wanadoo dat hun netwerk in orde is en dat t aan mijn machine ligt xD dat ik mschien wel spyware heb en hitman pro moet installen om te controleren erg zinvol gesprek zeg :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:56:
LOL LOL zeggen ze bij wanadoo dat hun netwerk in orde is en dat t aan mijn machine ligt xD dat ik mschien wel spyware heb en hitman pro moet installen om te controleren erg zinvol gesprek zeg :\
ehm jij laat je toch niet afschepen met zoon andwoord hoop ik.
Dan heeft iedereen hier met wanado op eeeeens zo maar spyware zeker. Ik zit bij multikabel, eigenlijk nooit problemen, maar als er wat is gewoon beetje in vak termen gaan lullen tegen die suport mensen daar, snappen ze er niks meer van na een tijdje en kreeg ik altijd een echte beheerder aan de telefoon die er wel wat aan kon/wilde doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 05-04-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168163

Tuurlijk wil ik wel party-en met loters! :P
Maar jullie zijn niet altijd online als ik er ben ;)
Vandaar.
Ik wil met iedereen party-en, maar ik kan niet tot heel erg laat spelen
want dan moeten we :z :Z doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:56:
ze zieden idd dat het niet bij hun lag ik moest het maar bij kpn proberen, kpn zegt dat het het niet waren en dat ik het maar bij wanadoo moet proberen :S

en op de site van wanadoo word je altijd naar die online helpdesk gestuurd, je kan niet eens normaal mailen

tracert in dos komt ook niet ver trouwens alsje naar roseonlinegame wilt tracen, maar wie was voor de lange afstand verbinding dat was kpn toch, wanadoo gaat alleen van huis naar kpn centrales?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 05-04-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:43:
[...]

Licht het probleem nou bij wanadoo of niet ?
Zo ja had ik al lang daar wat mensen telefoonisch gek gemaakt (ben ik heel goed in)
Maar balen dat jullie niet ingame kunnen,

PS, als iemand mytril over heeft me shopje in chan 1 koopt het in. Het is weer tijd voor nieuw schild dus moet wat mytril. Maar gelukkig ook het laatste schild tot er een keer een nieuwe komt in een update.
kheb voor jou nog 14 windstones als je ze nog nodig hebt. Vanavond rond 8-9 ben ik wel online, ik zal wel weer moldies aan het slaan zijn net buiten Junon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 10:35

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:17:
[...]

ze zieden idd dat het niet bij hun lag ik moest het maar bij kpn proberen, kpn zegt dat het het niet waren en dat ik het maar bij wanadoo moet proberen :S

en op de site van wanadoo word je altijd naar die online helpdesk gestuurd, je kan niet eens normaal mailen

tracert in dos komt ook niet ver trouwens alsje naar roseonlinegame wilt tracen, maar wie was voor de lange afstand verbinding dat was kpn toch, wanadoo gaat alleen van huis naar kpn centrales?
Lol aangezien ik hier planet met kpn heb kan ik denk ik wel zeggen dat het probleem idd bij wannadoo ligt en niet bij kpn.

Btw ben je beetje een persoon die bij geen enkel bedrijf tevreden is ofzo? eerst was het gamesrouter die het altijd moest verduren bij je en nu narose xD. Kep nog geen enkel iets gezien/gehoord dat de support echt bagger is bij narose, ok mischien duurde het paar dagen voordat 4th geholpen werd/is maar denk ook niet dat hij de enigste is die hun mailed xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:11:
[...]
...
@psychoot, narose langere cooldown :S valt meniet op hoor gewoon hetzelfde denk
...
Mij viel het gelijk op. Eerst kon ik sneller focused > leap > double achterelkaar doen. Misschien is het nu bijgesteld. In de clanchat zei ik dit toen ook en iemand (weet niet meer wie) beaamde dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:17:
[...]

De adsl-lijn zelf is van KPN, maar alle verkeer van de wanadoo gebruikers gaat via de servers van wanadoo zelf en die hebben niets met de lijn van KPN te maken.
Ik zou eerder denken dat Wanadoo ergens een DNS fout heeft staan, of een routering die niet helemaal klopt.

Ik heb zelf Xs4All via de kpn lijn en ik heb geen enkel probleem met Rose.
Het probleem moet dus wel bij Wanadoo zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cm_sicko schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:56:
[...]

kheb voor jou nog 14 windstones als je ze nog nodig hebt. Vanavond rond 8-9 ben ik wel online, ik zal wel weer moldies aan het slaan zijn net buiten Junon.
Ik zorg dat ik ze vandaag ophaal vor ik in een party stap ^^ Kunnen we eindelijk plate helm maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:56:
[...]

Lol aangezien ik hier planet met kpn heb kan ik denk ik wel zeggen dat het probleem idd bij wannadoo ligt en niet bij kpn.

Btw ben je beetje een persoon die bij geen enkel bedrijf tevreden is ofzo? eerst was het gamesrouter die het altijd moest verduren bij je en nu narose xD. Kep nog geen enkel iets gezien/gehoord dat de support echt bagger is bij narose, ok mischien duurde het paar dagen voordat 4th geholpen werd/is maar denk ook niet dat hij de enigste is die hun mailed xD.
:P gamesrouter is duidelijk dat dat geen goeie ervaring was en hoe rose in irose was geworden :S , en ook dat narose met die clannaam niks wou doen, dus ik heb inderdaad gewoon nog niks goed meegemaakt met rose hosts

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 05-04-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:04:
[...]

Ik zorg dat ik ze vandaag ophaal vor ik in een party stap ^^ Kunnen we eindelijk plate helm maken :)
als ie niet failed.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm dat zal wel niet hoor, heb goede mats en een hele goede crafter, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:52
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:11:
piercing hwol lvl 7
tremor impact lvl 7
Waarom juist voor deze 2 gekozen enneuh, wat doen ze :)
Piercing howl was def down dacht ik, werkt dat nog een beetje goed?
En tremor impact voor als je gemobbed wordt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:05:
[...]

:P gamesrouter is duidelijk dat dat geen goeie ervaring was en hoe rose in irose was geworden :S , en ook dat narose met die clannaam niks wou doen, dus ik heb inderdaad gewoon nog niks goed meegemaakt met rose hosts
Lol en terecht dat ze niks aan die naam wouden doen ^^. Als ze daarmee gaan beginnen whats next? Ja sorry kep bananen gekocht in plaast van meat kunnen jullie dat even terugdraaien? ;).
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:48:
is geheel wat anders he :P jij zoekt het wel heel ver
Vind van niet lag of geen lag het is en blijft een gebruikersfout. En was nou 1m op 15man ;).

[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 05-04-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:34:
[...]

Piercing hwol (def down/dodge down) werkt echt lekker, in erose had ik hem pas na lvl 110 nu had ik hem op lvl 50 of zo, geen spijt van

tramor is gewoon een aoe die ik ook in erose pas op lvl 120 had of zo maar aangezien je vaak veel mobs om je heen hebt is een aoe wel makkelijk die heb ik hem nu ook al vrij vroeg, doet goeie dmg
William/Ax3 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:
[...]

Lol en terecht dat ze niks aan die naam wouden doen ^^. Als ze daarmee gaan beginnen whats next? Ja sorry kep bananen gekocht in plaast van meat kunnen jullie dat even terugdraaien? ;).
is geheel wat anders he :P jij zoekt het wel heel ver

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 05-04-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:34:
[...]

howl doet def down ja, maar op 10 doet hij 20% def down en 20% dodge down dus raak je veel harder en mis veel minder. Verder doet is die inpact zort een area atack, kan je veel mobjes tegelijk raken. Voor knight zijn dit goede skills omdat ze op second job nog goede andere area skills bij krijgt en je dus leuk meerdere mobs tegelijk kan killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Topicstarter
William/Ax3 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:
[...]

Haha :9 , maar dat lijkt me idd heel wat anders. Met een kleine wijziging van een letter kunnen ze een groep van 15 man plezier doen, en dat scheelt een miljoen zuly.

Weet iemand een plek om snel te levellen als soldier van lvl 38. Ik ben die moldies na 2 lvls al zat. Zit er naast Kay nog iemand anders in mn party-range?

Ik ben net even wezen shoppen, t valt me echt op dat de economie heel anders is vergeleken met eRose. Sommige spullen worden voor zoveel geld ingekocht, waar een overschot van was in eRose. Heeft dit te maken met verlaagde droprate in naRose van bepaalde items :? of gewoon een overschot aan geld. Ik vraag me ook af hoe ze dat in pRose gaan doen. Twee (waarschijnlijk) totaal verschillende economieen samenvoegen lijkt me ook apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
nou evo heb ze net weer gesproken maar daar werken ECHT NOOBS!!!!
zegt ie ja dat ligt dan aan uw verbinding maar als ik zeg dat ook andere mensen met de zelfde probleem kampen met wanadoo dan komt ie weer met een dom antwoord.... nou leuk zo heb ik net betaald kan ik er geen gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:13:
nou evo heb ze net weer gesproken maar daar werken ECHT NOOBS!!!!
zegt ie ja dat ligt dan aan uw verbinding maar als ik zeg dat ook andere mensen met de zelfde probleem kampen met wanadoo dan komt ie weer met een dom antwoord.... nou leuk zo heb ik net betaald kan ik er geen gebruik van maken
Laat je je nou weer afschepen met een andwoord waar je niks mee kan....
Kom op zeg, gewoon effe door zijken dat het niet een probleem bij jou is maar bij een groep Wanado gebruikers en dat als ze het niet oplossen ze mooi jou gametime mogen gaan getalen..
Je moet gewoon effe doorzeuren tot je iemand krijgt die er wel wat van snapt, die mensen op de helpdesk daar zijn vaak studenten en zo die er niet echt veel van snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 135104 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:00:
[...]

Weet iemand een plek om snel te levellen als soldier van lvl 38. Ik ben die moldies na 2 lvls al zat. Zit er naast Kay nog iemand anders in mn party-range?
Ja lvl 37 bijna 38 hiero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

phantom reset je modem, onder de mode, met een pennetje in ;]

#@- Reset je modem. misschien lukt dat ? onder de modem, daar kan je ergens met een pen in. en dan fftjes w8ten dan doet tie et weer =]

@oke

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 168502 op 05-04-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:26:
[...]

Laat je je nou weer afschepen met een andwoord waar je niks mee kan....
Kom op zeg, gewoon effe door zijken dat het niet een probleem bij jou is maar bij een groep Wanado gebruikers en dat als ze het niet oplossen ze mooi jou gametime mogen gaan getalen..
Je moet gewoon effe doorzeuren tot je iemand krijgt die er wel wat van snapt, die mensen op de helpdesk daar zijn vaak studenten en zo die er niet echt veel van snappen.
o euhm vergeten te adden ze filteren sites >.< toen ik vroeg naar de reden had ie geen fatsoenlijk antwoord..

@ evion nee hier niet .....

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 05-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ef goede party gehad met yoshi xD
Afbeeldingslocatie: http://img438.imageshack.us/img438/917/lol6he.th.jpg

Edit: lol yoshi goede timing xD

[ Voor 10% gewijzigd door Kaytjuh op 05-04-2006 17:40 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
cm_sicko schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:34:
[...]

Ja lvl 37 bijna 38 hiero..
Oke, dan kan je je als je wilt met kay en mij mee partyen...

Screen met twin-brother @ smoulies :)

Afbeeldingslocatie: http://img327.imageshack.us/img327/6774/16pl.th.jpg

Ed!t: Lol, hoe toevallig :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 05-04-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:33
zoow.. terug van 4 dagen Disneyland!
Was echt geweldig! :P

Kortom ben weer aanwezig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
joehoe evo! kom je irc-en met me? :P

irc://irc.tweakers.net/rose
http://irc.tweakers.net/rose

ach tja ik hoop dat iedereen zich btje vermaakt :P kan iig niets zinnigs over rose posten als ik dus al 2 dagen niet heb gespeeld :'(

ps
weer iemand hoe ik via een proxy rose kan spelen ?

[ Voor 55% gewijzigd door ph4nt0m op 05-04-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
er zijn wel proggies voor die al het internet verkeer via proxy doen. maar heb zo geen idee welke :(

anonymous surfing of zoiets.

[ Voor 14% gewijzigd door Melk op 05-04-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:08:

ach tja ik hoop dat iedereen zich btje vermaakt :P kan iig niets zinnigs over rose posten als ik dus al 2 dagen niet heb gespeeld :'(

ps
joehoe kom je ircen met evo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 08:25

4th

ph4nt0m schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:08:

ps
2 dagen..pff. niet zeiken... hier al 6 dagen :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo mensen, ik ben net terug uit ghana.
Het spijt me dat ik ineens helemaal weg was maar het ging allemaal zo snel.
En geen internet daar en zoiezo geen tijd voor internet:P
Ik moet me veronschuldigingen aanbieden aan Koudijs en 4th, voor het niet terug geven van juniorgloves +atk en 2XXK. Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven maar ik denk niet dat ik nog voor Narose ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubst4r schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:47:
Hallo mensen, ik ben net terug uit ghana.
Het spijt me dat ik ineens helemaal weg was maar het ging allemaal zo snel.
En geen internet daar en zoiezo geen tijd voor internet:P
Ik moet me veronschuldigingen aanbieden aan Koudijs en 4th, voor het niet terug geven van juniorgloves +atk en 2XXK. Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven maar ik denk niet dat ik nog voor Narose ga betalen.
Ja was niet echt handig dat je niet heb gemeld dat je weg ging.
Maar na dat je zo lang weg was hebben we je uit de clan gezet.
Mocht je ooit nog terug komen (wat we natuurlijk allemaal hopen) ben je weer welkom hoor :)
Maar denk er effe over na, zou leuk zijn als je weer terug komt, :P

Omdat ik niet meer te veel mag lvllen zodat ik niet te veel uit loop op ph4nt0m mijn vaste party m8tje, gister maar rustig beetj dod gedaan met ax3 (allemaal gare eq drop trouwens :/ alles geel)
En omdat ik eindelijk op de 240 str zat maar silver heart shield laten craften. had er 2 laten maken, de ene 20 de andere 21 dodge, wat echt heeel hoo voor schild. Alle 2 naar (4) toen failde de ander naar (5) dus maar met de (4) gaan rond lopen :) ziet er weer wat beter uit. Verder 3 magic cubic's laten maken, 30 29 en 16 dodge dus ook daar wel wat geluk gehad :).
Maar nu moet ph4nt0m echt weer effe on komen :P wil lvllen
Vanavond server onderhoud, dus zal wel weer niks woorden vandaag :P

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 06-04-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:50:
[...]

Ja was niet echt handig dat je niet heb gemeld dat je weg ging.
Maar na dat je zo lang weg was hebben we je uit de clan gezet.
Mocht je ooit nog terug komen (wat we natuurlijk allemaal hopen) ben je weer welkom hoor :)
Maar denk er effe over na, zou leuk zijn als je weer terug komt, :P

Omdat ik niet meer te veel mag lvllen zodat ik niet te veel uit loop op ph4nt0m mijn vaste party m8tje, gister maar rustig beetj dod gedaan met ax3 (allemaal gare eq drop trouwens :/ alles geel)
En omdat ik eindelijk op de 240 str zat maar silver heart shield laten craften. had er 2 laten maken, de ene 20 de andere 21 dodge, wat echt heeel hoo voor schild. Alle 2 naar (4) toen failde de ander naar (5) dus maar met de (4) gaan rond lopen :) ziet er weer wat beter uit. Verder 3 magic cubic's laten maken, 30 29 en 16 dodge dus ook daar wel wat geluk gehad :).
Maar nu moet ph4nt0m echt weer effe on komen :P wil lvllen
Vanavond server onderhoud, dus zal wel weer niks woorden vandaag :P
Ik vraag lateri n game nog wel jou crafter :P btw in hoeveere kan ik schilden van jou overnemen tot aan silver heard dan?,over paar lvls mag ik mighty shield vasthouden. vanaf nu ga ik gewoon full time knight.

En persoonlijk zit ik best wel te wacthen op die update uit enige hoop dat onder andree ik en phan weer verbinding krijgen.

@dub welcome back ik heb jou geloofik nog niet gezien in game :P

@ff lol in prose forum:
HiMyNameIsNick
for those who care i got beaten up by 3 morons on tuesday night so i havent been around If only i had my char i would have permafrosted them all
met zo'n instelling vind ik het nog terrecht ook :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 06-04-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:37:
[...]

Ik vraag lateri n game nog wel jou crafter :P btw in hoeveere kan ik schilden van jou overnemen tot aan silver heard dan?,over paar lvls mag ik mighty shield vasthouden. vanaf nu ga ik gewoon full time knight.

En persoonlijk zit ik best wel te wacthen op die update uit enige hoop dat onder andree ik en phan weer verbinding krijgen.

@dub welcome back ik heb jou geloofik nog niet gezien in game :P
Ik HAD een mooie mighty met +2 Ap er op, maar die is al verkocht, en me zypher (4) + 5 def zag ik ook al dat iemand voor 1.2 mil uit me shopje had gehaalt. Ik heb nog wel een Zypher (4) zonder stats, das de enige die je nog kan lenen, je had hier effe iets eerder mee moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:41:
[...]

Ik HAD een mooie mighty met +2 Ap er op, maar die is al verkocht, en me zypher (4) + 5 def zag ik ook al dat iemand voor 1.2 mil uit me shopje had gehaalt. Ik heb nog wel een Zypher (4) zonder stats, das de enige die je nog kan lenen, je had hier effe iets eerder mee moeten komen :P
neej okay maakt niet uit dan laat ik mighty ff zelf bouwen als je dan de defender ff apart houd vind ik je al geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:43:
[...]

neej okay maakt niet uit dan laat ik mighty ff zelf bouwen als je dan de defender ff apart houd vind ik je al geweldig
ja zal hem apart houden, als je me ingame efe contact dan gef ik hem je wand me eq blijft ander zo vol :P zal je meteen naam van goede en zeer aardige artisian geven dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:58:
[...]

ja zal hem apart houden, als je me ingame efe contact dan gef ik hem je wand me eq blijft ander zo vol :P zal je meteen naam van goede en zeer aardige artisian geven dan
lol ik denk dat ik er vandaag weer niet ben :\
wanadoo laat me er nog niet in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:08:
[...]

lol ik denk dat ik er vandaag weer niet ben :\
wanadoo laat me er nog niet in.....
Ik ben er vanvond ook niet mot oom helpen met PC |:( |:(
Maar zoizo update dag vandaag dus toch weinig speeltijd, dus vandaag zal je weinig missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:58:
[...]

Bij wie laat jij je stuff craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 11:56:
[...]

Bij wie laat jij je stuff craften?
sry weet die gast zijn naam niet uit me hoofd.
PM me ingame een keertje als ik er ben en kan het je zo vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:07:
[...]

sry weet die gast zijn naam niet uit me hoofd.
PM me ingame een keertje als ik er ben en kan het je zo vertellen.
Oké bedankt.

Iemand interesse in een Dark Morning Star, nog niet geindentificeert?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Pffff eindelijk lvl 75.. kan ik mijn AP redfield troep eindelijk aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Heeft iemand een wooden launcher met stats en/of gerefined die ik mag kopen/lenen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:08:
[...]

Oké bedankt.

Iemand interesse in een Dark Morning Star, nog niet geindentificeert?!
jaja ikkuh hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
:O als je ooit nog ingame komt :p
kom je gezellig met je chatten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Ben opzoek naar een Saint Iron Spear voor een mooi prijsje pm me mijn Ing is kaytjuh3. De stats maken niet zo veel veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Bluepanther schrikt!

Hij ziet lyn op het forum... ghehehe.

Lijkt me toch wel een goede oplossing om de high lvls bijelkaar te voegen(eerder zelfs logisch). moet iedereen het namelijk wel willen.

Wat Rose EVO betreft, Lijkt me idd wel meer weer een uitdaging. Skills weer anders, andere mobs, en dus ook weer andere plekken voor drops (geloof ook nieuwe items). Dan is het toch weer heel wat anders. En als ze nu eens vanaf begin een super quest systeem erin gooien (zoals Irose had al een redelijk goede rode draad quest) Dan zou het spel tenminste wat meer inhoud geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:26:
Bluepanther schrikt!

Lijkt me toch wel een goede oplossing om de high lvls bijelkaar te voegen(eerder zelfs logisch). moet iedereen het namelijk wel willen.

Wat Rose EVO betreft, Lijkt me idd wel meer weer een uitdaging. Skills weer anders, andere mobs, en dus ook weer andere plekken voor drops (geloof ook nieuwe items). Dan is het toch weer heel wat anders. En als ze nu eens vanaf begin een super quest systeem erin gooien (zoals Irose had al een redelijk goede rode draad quest) Dan zou het spel tenminste wat meer inhoud geven.
Ja daar heb je gelijk in dat als er een grote main quest is :P ik vond em namelijk wel fun ^^

ps.
Lyn ik mis je 1337 muse :P

@ fly ik hou niet van brug zijn xD
ik wil spelen GRRRR

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 06-04-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:27:
[...]

Ja daar heb je gelijk in dat als er een grote main quest is :P ik vond em namelijk wel fun ^^

ps.
Lyn ik mis je 1337 muse :P
Vond wat je kreeg voor de qeust ook wel erg dope, paar gems zooitje hearts en zo,.
En lyn moet weer in party range komen :P dus als je nou lang niet kan rosen Ph4nt0m kan je mooi als bridge werken , hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nou aangezien vanmorgen alle t2 spots bezet waren :s ff alvast bezig gweest voor me baby dealer wat launchers te refinen. Resultaat wooden launcher 5 hard launcher 5 en een bronze launcher 6 ^^. Verder alvast een senior look 5 voor maar 230k op de kop getikt zal wel beetje foutje zijn aangezien je 3's al voor 200k ziet ;).
Jaii schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:52:
Hoeveel budeaters moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan..

en senior looks zijn 60k

bah zit al zeker dik 40 minuten budeaters te killen gebeurd niets :x
Hint je krijgt nooit de proof die quest is bugged na de eerste kan je al de quest inleveren en kan je verder xD.

Hehe nou kep vanmorgen 10/15 looks gezien allemaal voor 200k, lijkt zowiezo weer of er beetje inflatie/veel vraag is naar bepaalde dingen voorbeelden: d2's waren 400k nu al 600k, o drill 2.5m nu 4-5m xD.
ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:27:
[...]
@ fly ik hou niet van brug zijn xD
hehe op dit moment is fly de brug tussen jou en mij ^^.

[ Voor 63% gewijzigd door William/Ax3 op 06-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 11-06 11:53
Hoeveel budeaters moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan..

en senior looks zijn 60k

[ Voor 46% gewijzigd door Jaii op 06-04-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:26:
Bluepanther schrikt!

Volgens de update-planning zou de mainquest ergens rond juni/juli er weer inkomen. Maarja in Mei zou Rose evolution geimplenteerd worden in pROSE. Daarna zal Eldeon komen :) Hopelijk mogen we dat nog allemaal meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
update over pRose door prime defender:
quote: PrimeDefender,Apr 6 2006, 04:01 PM
Updates updates updates:

We are currently in discussion with Gravity and these are the issues raised:

* character migration is harder to do as migrating the whole accounts database (characters, items, account information) poses some problems like character name and account name duplication when database is merged with pROSE databases. Also, Level Up! is undergoing major database architecture changes to shift to a single sign on and e-Wallet system. Migration of accounts will also depend on this recent Level Up database developments.

* payment facility is not so much of a problem although setting up one really needs a lot of work and investment -- already in the works!

* unblocking IPs is also not much of a problem but poses a serious territorial agreement question since some eurose players are in the states. and narose has the right of service to IPs coming from the states.

* Gravity insists that there be no character migration to get rid of technical issues such as name dupe etc. --> LU requested Gravity to review this once again as we are more keen on having characters migrated to our system. We also requested Gravity to study whether a script that will auto-append "EU-" to the character name and usernames can be developed. This should solve the dupe problem.

Anyways, Korea is on holiday today, Friday and will be able to give us further feedback maybe via email or another conference call next week. :)

Will keep you guys posted. :D
[snapback]1305039[/snapback]
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wooooooooooooot ik zit werein rose :P

Zo maak je geld :S

Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/1233/screen0011sl.th.jpg

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 06-04-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:39:
update over pRose door prime defender:

[...]
Lol best kut dat er dan EU voor je naam komt maja beter als niks.
EUkaytjuh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Kijk dit lijkt meer op goede vordering.

Gratz aan alle Diehards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ziet er wel uit of het nog een tijd gaat duren voordat we echt weer kunnen spelen. Het komt een beetje op mij over of Gravity het allemaal niet zoveel boeit en LUG hardstikke hard z'n best doet.
Maar 't is goed om te zien dat ze al bezig zijn met bepaalde zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 135104 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:10:
Ziet er wel uit of het nog een tijd gaat duren voordat we echt weer kunnen spelen. Het komt een beetje op mij over of Gravity het allemaal niet zoveel boeit en LUG hardstikke hard z'n best doet.
Maar 't is goed om te zien dat ze al bezig zijn met bepaalde zaken...
Juh mij duurt het idd nu al te lang en denk dat er met mij veel andere spelers van het oude erose zijn die er net zo over denken en nu al verder zijn in narose dan in erose die dus never nooit niet de overstap weer terug zullen maken. Maar goed voor diegene waarvoor dit de enigste kans is, is het idd goede ontwikkeling. Blijf me nog steeds afvragen als ze dus geen nieuwe server neerzetten hoe ze het hele economie verhaal willen opvangen maar goed. En net zoals fly zal ik idd ook niet me items ect gaan weggeven.
Psychoot schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:22:
[...]

Nou dit is idd voor mij de enigste kans aangezien ik naROSE niet ga spelen. En waarom zou je die overstap never nooit maken? Aangezien pROSE naar mijn mening een betere community/host heeft dan naROSE. En dan nog eens het feit dat pROSE de updates veel eerder heeft als naROSE. Dus als wij straks al lekker rondhuppelen op Eldeon moeten jullie nog 1-2 maanden wachten voordat het zover is (mocht het zover komen heet het).
En de hele economie opvangen zal geen probleem zijn. Kwestie van vraag en aanbod.

@Kaytjuh, het wordt niet EU maar [EU]
Dat zeg ik toch ook tis mooie kans voor mensen die niet naar narose willen gaan. En waarom overstap niet afgezien van dat veel al hoger/betere eq hebbem. Nou ik zie het nut er niet van in op dit moment om weer een overstap te maken heb het prima naar me zin in narose. Tuurlijk was begin ff moeilijk maar dat zal nu als je vanaf 0 begint in prose niks anders zijn. En de updates maanden? Zijn vooralsnog steeds 2/3 weken geweest. Voorbeeld :

prose
Chapter 2.5: Luna Dungeon (Nov 23, 2005)
Launch date: November 24, 2005

narose
Posted 12/15/2005 3:41 PM (#35735)
Subject: Forgotten Temple Update Notes

Das dus 2.5 week geen 1-2 maanden.
Mjah dan zijn de updates iets sneller maar in pROSE hoeven we niet vanaf 0 te beginnen. We hebben gewoon onze oude characters terug. Anders heeft het idd niet zoveel nut om over te stappen.
We teld niet voor mensen die nog gaan beginnen of niet in erose hebben gespeeld zo bedoelde ik dat meer ;).

Maar goed allemaal speculaties vooralsnog ze zijn er idd mee bezig maar hoe langer het duurt des te meer er zullen blijven in narose let maar op.

[ Voor 56% gewijzigd door William/Ax3 op 06-04-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

William/Ax3 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:15:
[...]

Juh mij duurt het idd nu al te lang en denk dat er met mij veel andere spelers van het oude erose zijn die er net zo over denken en nu al verder zijn in narose dan in erose die dus never nooit niet de overstap weer terug zullen maken. Maar goed voor diegene waarvoor dit de enigste kans is, is het idd goede ontwikkeling. Blijf me nog steeds afvragen als ze dus geen nieuwe server neerzetten hoe ze het hele economie verhaal willen opvangen maar goed. En net zoals fly zal ik idd ook niet me items ect gaan weggeven.
Nou dit is idd voor mij de enigste kans aangezien ik naROSE niet ga spelen. En waarom zou je die overstap never nooit maken? Aangezien pROSE naar mijn mening een betere community/host heeft dan naROSE. En dan nog eens het feit dat pROSE de updates veel eerder heeft als naROSE. Dus als wij straks al lekker rondhuppelen op Eldeon moeten jullie nog 1-2 maanden wachten voordat het zover is (mocht het zover komen heet het).
En de hele economie opvangen zal geen probleem zijn. Kwestie van vraag en aanbod.

Dat zeg ik toch ook tis mooie kans voor mensen die niet naar narose willen gaan. En waarom overstap niet afgezien van dat veel al hoger/betere eq hebbem. Nou ik zie het nut er niet van in op dit moment om weer een overstap te maken heb het prima naar me zin in narose. Tuurlijk was begin ff moeilijk maar dat zal nu als je vanaf 0 begint in prose niks anders zijn. En de updates maanden? Zijn vooralsnog steeds 2/3 weken geweest. Voorbeeld :

prose
Chapter 2.5: Luna Dungeon (Nov 23, 2005)
Launch date: November 24, 2005

narose
Posted 12/15/2005 3:41 PM (#35735)
Subject: Forgotten Temple Update Notes

Das dus 2.5 week geen 1-2 maanden.
Mjah dan zijn de updates iets sneller maar in pROSE hoeven we niet vanaf 0 te beginnen. We hebben gewoon onze oude characters terug. Anders heeft het idd niet zoveel nut om over te stappen.

[ Voor 27% gewijzigd door Psychoot op 06-04-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

[...]

Dat is eidenlijk nog bestwel handig, anders beginnen ze in het phillipijns tegen je te praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:05:
wooooooooooooot ik zit werein rose :P

Zo maak je geld :S

[afbeelding]
je mag niet liegen van je moeder :P
hier doet ie t nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
maintenance alweer begonnen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:42:
[...]

je mag niet liegen van je moeder :P
hier doet ie t nog steeds niet
Afbeeldingslocatie: http://img329.imageshack.us/img329/4161/screen0027jt.th.jpg

ik heb oog getuigen en veel :P
ben blij dat ik me uurtje tot maintenance goed heb kunne spelen :P

zoalsje al beetje kunt zien is niet alleen prose aan het mergen wij ook.

het idee word dat alle 75+ in lot komen voor oot geld dat voor:
evoos
sacardus (nog niet gesproken)
wozzie
jaike
syrenss (nog niet gesproken)

lead in oot zal overgenomen worden door sicko (absession) die naar mijn inzien de meest duidelijk keus was qua aanwezig heid en rose ervaring. we dep wrod is naar zijn hand.

dit zal gaan plaats vinden in loop van dit weekend, mochten syren en sac in oot willen blijven is daar ook geen probleem mee natuurlijk

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 06-04-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Jawel jongens serieus de laatste minuut de 85 gehaald :) Was even doorstressen hehe.
Heb ondertussen die Moon necklace en Silence earring, beiden +12 def, tikt lekker aan :)
Zoals je op screenie ziet, nog geen dark anima, ik weet niet zeker of ik er nog eentje op tijd vind want heb nog nooit iets anders als npc wapens gebruikt eigenlijk.
Wil anders misschien drill kopen en proberen in een van de def jewels een socket te boren, d2 zijn best cheap. Nu maar even wat eten :)

Afbeeldingslocatie: http://img319.imageshack.us/img319/6092/screen0612pm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

gratz jaike well done m8 kan ook ni w8te tot ik 85 ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:05:
[...]

ik heb oog getuigen en veel :P
ben blij dat ik me uurtje tot maintenance goed heb kunne spelen :P

[afbeelding]
daarom duurde het zo lang voordat je reageerde :P

Jammer had er niet op gerekend die maintenance nu naja dan morge maar lvl 40 ;) en jammer dat zaterdag me account afloopt :/

En [EU]Kaytjuh is idd wel wat beter dan EUkaytjuh

[ Voor 5% gewijzigd door Kaytjuh op 06-04-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaii schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:06:
Jawel jongens serieus de laatste minuut de 85 gehaald :) Was even doorstressen hehe.
Heb ondertussen die Moon necklace en Silence earring, beiden +12 def, tikt lekker aan :)
Zoals je op screenie ziet, nog geen dark anima, ik weet niet zeker of ik er nog eentje op tijd vind want heb nog nooit iets anders als npc wapens gebruikt eigenlijk.
Wil anders misschien drill kopen en proberen in een van de def jewels een socket te boren, d2 zijn best cheap. Nu maar even wat eten :)

[afbeelding]
:O ik zag er gewoon net nog eentje voor me neus in eucar, wel zeer prijzig refine 4 en geloof hp stat of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
b0000h ik zit nu bij iemand anders thuis t gaat toch nooit meer up bij mij.
kheb ook antwoord gehad van de gms maar die zeggen dat t bij me isp moet liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:20
Bah stomme update

@Evo is goed hoor maar ben 73 en 50% morgen dus ff doorbijten en naar 75...
Kan dit weekje niet zoveel gamen volgende week ff aanmaken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123225

Jaii schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:52:

Je hoef er maar 1 te killen hoor, je krijgt geen proof te zien.
Ga maar naar die gast waar je het moet inleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 123225 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:24:
[...]

Je hoef er maar 1 te killen hoor, je krijgt geen proof te zien.
Ga maar naar die gast waar je het moet inleveren...
Ja kwam erachter :P 40 minuten te laat maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:05:
het idee word dat alle 75+ in lot komen voor oot geld dat voor:
evoos
sacardus (nog niet gesproken)
wozzie
jaike
syrenss (nog niet gesproken)
Beetje jammer dat jullie weggaan. Haalt toch wat van het clangevoel weg vind ik, maar dat zal mijn mening wel zijn :+

Anyway ik wens jullie veel suc6 en natuurlijk veel plezier

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 11:59
Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/1064/mwehehe5nl.th.jpg
Me @ Sandbox :p

Als je ook even bij wil praten, je kunt hier account maken, je EQ kiezen (alle eq's :P) inloggen en praten :P
http://rose-sandbox.servegame.org/
*Als dit niet mag, mag een mod het gerust verwijderen, want ik weet nu al dat de vraag er komt van hoe doe je dat :P*

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Zo de client is updated met alle nieuwe job clothing, en nieuwe wings.
Zo te zien heb ik ook al wat nieuwe wapens en wat andere dingen gespot :)
Dus rose is nu eldeon ready zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:12:
Zo de client is updated met alle nieuwe job clothing, en nieuwe wings.
Zo te zien heb ik ook al wat nieuwe wapens en wat andere dingen gespot :)
Dus rose is nu eldeon ready zeg maar :P
Dat klinkt nice zeg :)
Ga je nu weer actief spelen ?? _/-\o_ pls _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:27:
[...]

omg evo kan spelen en ik NIET! word chagerijnig hier echt waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:27:
[...]

Als ik mijn oude char terug krijg maybe :P
(heb er serieus geen zin meer in om nog eens opnieuw te moeten beginnen, tenzij iedereen mij helpt maybe :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:33:
[...]

omg evo kan spelen en ik NIET! word chagerijnig hier echt waar
ik kan nu allen in chan 1 :S bij chan 2 en 3 blijft hij hangen bij char select en dan bij waiting screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 141799 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:15:
[...]

ik kan nu allen in chan 1 :S bij chan 2 en 3 blijft hij hangen bij char select en dan bij waiting screen
wat heb je gedaan dat ie t doet? :S
btje raar dat ie t bij jou wel doet en bij mij niet...
mschien heb ik wel ip ban van roseonline... zou nie weten waarom maar goed

[ Voor 21% gewijzigd door ph4nt0m op 06-04-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

wow..... ik zit net te kijken hier op dit forum en las dat onze chars hoog waarschijnlijk terug komen op p/rose >:) dan kom ik cker weten weer terug op rose online voor nu ben een world of warcraft freak.. dus voor ootf kick me maar uit de clan want denk nie dat ik ooit nog terug kom op NA-rose :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wow... Dat is goed nieuws :*) nu maar hopen dat het doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

egamernl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:06:
[afbeelding]

Als je ook even bij wil praten, je kunt hier account maken, je EQ kiezen (alle eq's :P) inloggen en praten :P
*Als dit niet mag, mag een mod het gerust verwijderen, want ik weet nu al dat de vraag er komt van hoe doe je dat :P*
Dat ziet er wel leuk uit. Je kunt ook hybride char maken aan xtrm2matt te zien ?
Morgen maar eens proberen als de server online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net ff uurjte cf gedaan met sac bijna 81 nu nog 30%

we werden alleen afgemaakt door de truelies gasten en de neptunes (die ons zo schijnen te mogen ja) beetje jammer, maja we hebben een payback gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:36:
[...]

(heb er serieus geen zin meer in om nog eens opnieuw te moeten beginnen, tenzij iedereen mij helpt maybe :P)
tuurlijk helpt iedereen je.. ;) je kunt ook nog in Oot als je wilt, daar komt plek genoeg vrij als 75+ naar LoT verhuizen.

@degekke
* Gravity insists that there be no character migration to get rid of technical issues such as name dupe etc. --> LU requested Gravity to review this once again as we are more keen on having characters migrated to our system.
dit lijkt me niet een stukje tekst waaruit blijkt dat de oude chars weer terugkomen, gravity heeft toch het laatste woord, zo'n provider kan wel vanalles willen, maar als gravity nee zegt dan is het nee.

[ Voor 37% gewijzigd door Sicko op 07-04-2006 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:36:
[...]

Helpen doen we wel,
Veel mensen binnen got zijn tussen 70 en 100 waar van je vast eq mag over nemen.
En als je besluit te gaan spelen wil ik je ook zeker wel een start bedragje geven, en wat EQ voor je kopen zo dat je kan beginnen. Als je Muse word heb ik zoizo wat mooie eq voor je voor de begin lvl's
Denk er maar over na, en er is denk wel nog 1 plekje over in LoT aangezien jij meestal toch lvl't als een gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:33
egamernl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:06:
[afbeelding]

link is dood? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

ja, hier doet hij het ook al niet meer, jammer, wou toch even uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
jaaaaa fly ik heb een fatsoenlijk antwoord gehad!!!!
ja er is een routing probleem bij hun waar aan gewerkt word :P jooehooeeee dus als t goe is moek snel weer able zijn om in te loggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:32:
jaaaaa fly ik heb een fatsoenlijk antwoord gehad!!!!
ja er is een routing probleem bij hun waar aan gewerkt word :P jooehooeeee dus als t goe is moek snel weer able zijn om in te loggen :P
Das mooi, mag ik weer gaan lvllen :P Sta nu nog steets op 105 :P
En wil effe behemoth gaan hunten en dan is je hulp wel handig :P
Hoop dat je snel weer online bent, wand wou vanaaf toch wel effe 106 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:46:
[...]

Das mooi, mag ik weer gaan lvllen :P Sta nu nog steets op 105 :P
En wil effe behemoth gaan hunten en dan is je hulp wel handig :P
Hoop dat je snel weer online bent, wand wou vanaaf toch wel effe 106 halen
nou als ze t in 1 dag op kunnen losseb tenminste xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie begrijpen het verkeerd, ik kom alleen terug als erose terug komt, op narose zal ik niet meer spelen, dat is geen rose, narose is heel erg ziek, en dat gaan ze niet meer goed krijgen.
Ik weet gewoon nu al dat als ik nu narose ga spelen ik heel genoeg van heel rose ga krijgen... en we zouden toch allemaal weer naar erose verhuizen als prose zo ver was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:29:
Jullie begrijpen het verkeerd, ik kom alleen terug als erose terug komt, op narose zal ik niet meer spelen, dat is geen rose, narose is heel erg ziek, en dat gaan ze niet meer goed krijgen.
Ik weet gewoon nu al dat als ik nu narose ga spelen ik heel genoeg van heel rose ga krijgen... en we zouden toch allemaal weer naar erose verhuizen als prose zo ver was?
Wat bedoel je precies met naRose is ziek :P... In een paar weken naar 100 levellen dat is ziek :) Maar lang niet iedereen zal weer terug gaan naar e/pRose (zie de lijst in het vorige deel) de meeste lotters zullen in naRose blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das dan jammer dan, maar ik ga niet terug naar narose.

O.a. de Economie is ziek, he tsoort mensen wat er rondloopt, en ik weet nog uit de tijd dat ik prose speede dat ik daar welkom ontvangeen werd, en er kwamen mensen naar mij toe dingen vragen enzo, gewoon leuk was het.

Nee narose gaat niet meer bijdraaien, de economie ligt op z'n gat en tenzij er daar eeb reset komt speel ik er _absoluut niet_

Ik denk dat er stiekum toch wel velen terug gaan naar erose....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Server zal wel offline staan. Het is een project van een gast. Die zet zijn pc het ´s nachts uit.
Dus probeer het later in de middag nog eens zou ik zeggen. Gisteravond zat ik op de site, had ik account aangemaakt en me gear uitgekozen. ff daarna was de server offline en kon ik de char net niet bekijken helaas.
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:41:

O.a. de Economie is ziek, he tsoort mensen wat er rondloopt, en ik weet nog uit de tijd dat ik prose speede dat ik daar welkom ontvangeen werd, en er kwamen mensen naar mij toe dingen vragen enzo, gewoon leuk was het.

Nee narose gaat niet meer bijdraaien, de economie ligt op z'n gat en tenzij er daar eeb reset komt speel ik er _absoluut niet_

Ik denk er net zo over. En er zijn genoeg mensen die terug gaan naar eROSE. Zo gaan een hoop high lvl´s uit eROSE zowieso weer terug. Ik neem aan dat je het pROSE board ook nog in de gaten houd.

[ Voor 47% gewijzigd door Psychoot op 07-04-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:44:
[...]
Ik neem aan dat je het pROSE board ook nog in de gaten houd.
Yups, daarom ben ik ook vrij zeker van mijn zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:41:

ax3 ph4nt0m en ik blijven zoizo NArose.
Prose zie ik veel te vel nadelen, Eigen server voor Erose is te leeg, en word dan stille zooi, zamen voegen bij rest van Prose is ook slecht voor economie en Prose mensen praten allemaal #$%^&* wat ik niet kan verstaan :P. En in Erose had ik zoon beetje alles al wat me hardje begeerde wat niet echt veel uitdaging geeft. Verder is het in NArose druk, lekker veel mensen wat me vertrouwen geeft dat deze versie het lang vol houd. En Prose is beetje te ver weg voor goede verbinding dus LAGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lag? LOL XD

Op erose haast nooit lag gehad, op prose al helemaal niet, narose constant haast dat ik gespeeld heb XD

Mja ik ben er toch heel zeker van dat erose het dadelijk heel erg weer gaat winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fly heeft inderdaad wel een paar punten vind ik. Al maak ik me om lag niet zoveel zorgen, maar de economie zal wel apart worden als de 2 versies samengevoegd worden. Maar Fly, als de nieuwe planeten worden toegevoegd, nieuwe maps, nieuwe items, events... Dan is er toch genoeg uitdaging om verder te gaan met een van de bekendste artisans van eRose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik vind het op zich niet zo heel erg, enkele oud hisatsu members spelen ook op prose soms nog en ik mag gewoon weer in hun clan :P
Zijn overigens een hoop prose mensen die mij wel in de clan willen heb al genoeg aanbiedingen per msn gehad XD
Ze vragen mij elke keer of heel lot komt, ze willen het iig allemaal wel heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:49:
[...]

ax3 ph4nt0m en ik blijven zoizo NArose.
Prose zie ik veel te vel nadelen, Eigen server voor Erose is te leeg, en word dan stille zooi, zamen voegen bij rest van Prose is ook slecht voor economie en Prose mensen praten allemaal #$%^&* wat ik niet kan verstaan :P. En in Erose had ik zoon beetje alles al wat me hardje begeerde wat niet echt veel uitdaging geeft. Verder is het in NArose druk, lekker veel mensen wat me vertrouwen geeft dat deze versie het lang vol houd. En Prose is beetje te ver weg voor goede verbinding dus LAGG
Eigen server voor eROSE zou idd te leeg zijn en werkt ook niet. Daarom zijn ze ook bezig met een migratie met de pROSE community wat het druk genoeg moet maken. En waarom zou het slecht voor de economie zijn? Je weet niet eens hoe de economie in pROSE is en zoveel zou het niet uitmaken. Na een paar weken zullen ze prijzen misschien nog stabieler zijn dan in naROSE. De aziatische mensen zijn niet zo'n gieregaards als de Amerikanen. Aan de voormalige eROSE economie te zien waren die ook niet zo gierig als op naROSE nu het geval is. Uiteindelijk blijft het een kwestie van vraag en aanbod dus de economie zal zich wel rechttrekken.
Dat filipijnse mensen allemaal #@!@#% praten is natuurlijk onzin. Dat er mensen zijn die hun via hun aziatische karakters chatten zul je altijd hebben maar er zijn er genoeg die engels praten. Op naROSE en zelfs eROSE had je ook mensen die hun eigen taal praatte en dat verstond je ook niet.
En in eROSE had ik ook zowat alles, dat is het doel in ROSE vind ik :P Daarom vind ik het ook zo jammer om weer opnieuw te moeten beginnen in naROSE. Maar zodra evolution, eldeon, etc. uitkomt is de uitdagen er uiteraard weer. Over de lag kan ik natuurlijk niks zeggen want ik heb er nog niet gespeeld.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.