hoe kan je nou zeggen dat de economie daar sneller recht zal trekken, nu men in eRose btje naRose prijzen heeft enzo gaan die daar vast ook heen heb je dus ook hoge prijzen.. En die lag had ik wel wat van gemerkt ja toendertijd t was gewoon horrible, je was zeg maar opeens doodPsychoot schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:00:
[...]
Eigen server voor eROSE zou idd te leeg zijn en werkt ook niet. Daarom zijn ze ook bezig met een migratie met de pROSE community wat het druk genoeg moet maken. En waarom zou het slecht voor de economie zijn? Je weet niet eens hoe de economie in pROSE is en zoveel zou het niet uitmaken. Na een paar weken zullen ze prijzen misschien nog stabieler zijn dan in naROSE. De aziatische mensen zijn niet zo'n gieregaards als de Amerikanen. Aan de voormalige eROSE economie te zien waren die ook niet zo gierig als op naROSE nu het geval is. Uiteindelijk blijft het een kwestie van vraag en aanbod dus de economie zal zich wel rechttrekken.
Dat filipijnse mensen allemaal #@!@#% praten is natuurlijk onzin. Dat er mensen zijn die hun via hun aziatische karakters chatten zul je altijd hebben maar er zijn er genoeg die engels praten. Op naROSE en zelfs eROSE had je ook mensen die hun eigen taal praatte en dat verstond je ook niet.
En in eROSE had ik ook zowat alles, dat is het doel in ROSE vind ikDaarom vind ik het ook zo jammer om weer opnieuw te moeten beginnen in naROSE. Maar zodra evolution, eldeon, etc. uitkomt is de uitdagen er uiteraard weer. Over de lag kan ik natuurlijk niks zeggen want ik heb er nog niet gespeeld.
Anoniem: 54991
Nederlands? CheckPsychoot schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:00:
[...]
Op naROSE en zelfs eROSE had je ook mensen die hun eigen taal praatte en dat verstond je ook niet.
Engels? Check
Duits? Check
Frans? Check
Italiaans? Check
Spaans? Check
Portugees? Check
Grieks? Check
Deens? Check
allemaal talen die ik in erose heb gezien en waar ik toch wel genoeg van kon begrijpen van wat er (tegen mij) gezegd werd
Vooral de fransen hadden zoiets van wtf verstaat hij dat ook nog? XD
Anoniem: 115073
Dit gebeurd er dus als je een serie van 22 afleveringen meekrijgt van je zus op dvd.
Ik heb de afgelopen 6 dagen als een zombie zitten kwijlen voor dat tv-scherm, en was Rose ff compleet vergeten
Achja. Ik zit nu op aflevering 18, dus zombie-time isn't over, maar dan weten jullie alvast dat ik niet dood ben.
Ik heb de afgelopen 6 dagen als een zombie zitten kwijlen voor dat tv-scherm, en was Rose ff compleet vergeten
Achja. Ik zit nu op aflevering 18, dus zombie-time isn't over, maar dan weten jullie alvast dat ik niet dood ben.
Anoniem: 123576
Die planeten komen ook wel In NArose, dus das geen reden om terug te gaan, en voor dat Erose op Prose draait zijn me NArose chars al weer even hoog als als die op Erose, Dus zie geen nut om over te stappen. Enigste reden waarvoor ik over zou stappen is als al me party maatjes uit LoT over zouden gaan, en dat lijkt niet te gebeuren dus blijf ik mooi waar ik zitAnoniem: 135104 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:54:
Fly heeft inderdaad wel een paar punten vind ik. Al maak ik me om lag niet zoveel zorgen, maar de economie zal wel apart worden als de 2 versies samengevoegd worden. Maar Fly, als de nieuwe planeten worden toegevoegd, nieuwe maps, nieuwe items, events... Dan is er toch genoeg uitdaging om verder te gaan met een van de bekendste artisans van eRose
Dus als je mij mee wil krijgen moet je ax3 Ph4 lyn en zo aan kijken ^^ en dan nog ga ik het eerst eens aan kijken daar, wand de economie zal de eerste maand wel drama zijn, en zolang daar geen Eldeon is kan ik toch niet meer lvllen met me arti.
ze kunnen me alleen overhalen als ze 6 maanden rose voor me betalen xDAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:07:
[...]
Die planeten komen ook wel In NArose, dus das geen reden om terug te gaan, en voor dat Erose op Prose draait zijn me NArose chars al weer even hoog als als die op Erose, Dus zie geen nut om over te stappen. Enigste reden waarvoor ik over zou stappen is als al me party maatjes uit LoT over zouden gaan, en dat lijkt niet te gebeuren dus blijf ik mooi waar ik zit.
Dus als je mij mee wil krijgen moet je ax3 Ph4 lyn en zo aan kijken ^^ en dan nog ga ik het eerst eens aan kijken daar, wand de economie zal de eerste maand wel drama zijn, en zolang daar geen Eldeon is kan ik toch niet meer lvllen met me arti.
maar aangezien niemand dat zal doen blijf ik lekker zitten hihi
Doet toch pijn om te zien dat er nu zo'n scheuring lijkt te ontstaan door deze twee versies. Mja, iedereen moet doen wat hem/haar het leukste lijkt. Het is allemaal de schuld van GamesRouter xD
Ik denk dat het verder weinig zin heeft om elkaar over te halen om een bepaalde versie te gaan spelen. Iedereen heeft zn eigen redenen om een versie te spelen.
Ter herinnering, zo zou het ernu uitzien... Al nog iemand op de lijst ontbreekt laat het ff weten:
Ik denk dat het verder weinig zin heeft om elkaar over te halen om een bepaalde versie te gaan spelen. Iedereen heeft zn eigen redenen om een versie te spelen.
Ter herinnering, zo zou het ernu uitzien... Al nog iemand op de lijst ontbreekt laat het ff weten:
Ik kom naar e/pRose als het terugkomt:
Ja
- Yoshi
- WhiteUlty(Kaytjuh)
- Nemor
- Evo
- Sander112
- Dutch-Hane
- Wozzie
- B1gk1ller
- Gerwingood
- SoldierJ
- BlueForce
- LuckyJan
- Psychoot
- SinergyX (Mika)
- Doominator
- Casah
- egamernl
- Iruja
Nee
- FlyingDutch
- Ph4ntom
- Haan
- Localhost
- 4th
- Lynette
- Bluepanther
- Yosit
- Ceteus
- Jaii
- Shockers
- William/Ax3
- Sacardus
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 07-04-2006 11:22 ]
Ag denk dat we lekker moeten afwachten, en kijken wat er gebeurt.Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:14:
Doet toch pijn om te zien dat er nu zo'n scheuring lijkt te ontstaan door deze twee versies. Mja, iedereen moet doen wat hem/haar het leukste lijkt. Het is allemaal de schuld van GamesRouter xD
Is straks Erose op Prose en is het echt allemaal heel goed voor me kaar, kunnen we altijd nog bedenken om terug te gaan, daar heen. Maar ik zie niet zo snel gebeuren dat het allemaal zo lekker gaat lopen.
Laat eerst maar beweizen daar dat het goed loopt, kunnen we altijd nog er een s over na denken.
Tot dan zit ik hier echt prima,
Ik zeg niet dat de economie zich sneller zal recht trekken. Daarom gebruik ik ook het woord "misschien"ph4nt0m schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:03:
[...]
hoe kan je nou zeggen dat de economie daar sneller recht zal trekken, nu men in eRose btje naRose prijzen heeft enzo gaan die daar vast ook heen heb je dus ook hoge prijzen.. En die lag had ik wel wat van gemerkt ja toendertijd t was gewoon horrible, je was zeg maar opeens dood
@fly, zeker komen die planeten in naROSE en het is en blijft uiteraard jou keuze om op naROSE te blijven. Ben ook blij voor diegene die op naROSE zitten met een high lvl. Had ik dat maar
@Iruja, ja uitzonderingen met mensen met een talenknobbel uitgezonderd natuurlijk
Voor de rest ben ik het eens met Yoshi1 en ook fly. Het zal allemaal niet gemakkelijk gaan maar laten we hopen voor iedereen dat alles goed komt. Als eROSE naar pROSE gaat zal daar hopelijk een gezellige groep heengaan en de mensen die op naROSE blijven hebben natuurlijk al een gezellige groep
We hebben tenslotte allemaal 1 ding gemeen, Rose addicts
Anoniem: 136772
Ik snap het probleem van 'de economie' niet: je bent toch ook deel van de economie, ook jij kan ervan profiteren dat jouw drops veel meer opbrengen omdat er toevallig ap10 op zit...
Ik heb niks te klagen hoor; ik koop voor enkele miljoenen een wapentje en verkoop de volgende dag voor enkele miljoenen een leuk armortje...
Het lijkt dan misschien alsof de prijzen bizar hoog zijn maar daar kan je zelf dus ook gewoon gebruik van maken... Het is gewoon een kwestie van spelen en niet meteen opgeven omdat je dat pakje met leuke stats net niet kan kopen.
Ik heb niks te klagen hoor; ik koop voor enkele miljoenen een wapentje en verkoop de volgende dag voor enkele miljoenen een leuk armortje...
Het lijkt dan misschien alsof de prijzen bizar hoog zijn maar daar kan je zelf dus ook gewoon gebruik van maken... Het is gewoon een kwestie van spelen en niet meteen opgeven omdat je dat pakje met leuke stats net niet kan kopen.
Ik heb ok weinig problemen met de econimie in NArose hoor.Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:33:
Ik snap het probleem van 'de economie' niet: je bent toch ook deel van de economie, ook jij kan ervan profiteren dat jouw drops veel meer opbrengen omdat er toevallig ap10 op zit...
Alles kost wel wat meer, maar alles levert ook wat meer op, dus op zich boeit het allemaal niks.
Zet mij op het lijstje maar bij Nee of Misschien
[ Voor 24% gewijzigd door Sicko op 07-04-2006 11:46 ]
Net dark anima op de kop getikt 1,8 mil +8 defense. Ben nu wel weer blut
Maarja 
5th grades zijn duur geworden ga dus zo maar weer effe GMG geld maken
5th grades zijn duur geworden ga dus zo maar weer effe GMG geld maken
Als je nou gewoon NArose was gaan spelen toen Erose sloot had je dat nu ook al gehad hoor ^^Psychoot schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:23:
[...]
Ben ook blij voor diegene die op naROSE zitten met een high lvl. Had ik dat maar
Tja eRose pRose naRose, ik weet het allemaal nog niet. Ik moet zeggen ben behoorlijk hard gegaan in naRose nu en eigenlijk zonde om dat allemaal op te geven. Maar ik ben het met Iruja eens dat naRose ziek is. De economie zuigt, er is gewoon veels te veel geld ingame. Nou hebben ze een goede slag geslagen denk ik met het nieuwe refine systeem. Mensen kopen voor zeg een miljoen een mooie eq en verkloten die door hem stuk te refinen. Maar het weegt bij lange na nog niet op tegen de miljarden zuly die aanwezig zijn in naRose. Ik zeg niet dat ik niets kan kopen in de nieuwe economie, vind 1 keer een AP armor en je begrijpt dat je met een beetje marktkennis en onderhandeltechniek een hele ap set +(5) wapen kan kopen.
Ook word je snel gek van het ks gebeuren en spot stealers in naRose. De drukte in temple is niet handig. Hoewel ik daar nog niet ben geweest
Verder is de cf-tijd en gemquest niet te doen op naRose, weet niet hoe het zal gaan bij pRose. Maar dat zou een reden zijn over te stappen voor mij.
En om allereerlijkst te zijn zou ik het liefst helemaal opnieuw beginnen in een nieuwe rose. Loop namelijk altijd achter lijkt wel. Vond namelijk de party’s in eRose het meest geweldige en sociale. De party’s in junon bedoel ik dan voornamelijk.
Uiteindelijk weet ik het dus niet… Mijn eisen aan een goede Rose, sociaal, economisch stabiel.
En een goede host, zonder lag of DC’s
Verder, nog maar 70% tot aan lvl 65. 25 levels met dezelfde armor rondlopen en hetzelfde wapen is erg saai en ik begin nu toch wel flink te missen met een Saint iron spear.
Ook word je snel gek van het ks gebeuren en spot stealers in naRose. De drukte in temple is niet handig. Hoewel ik daar nog niet ben geweest
Verder is de cf-tijd en gemquest niet te doen op naRose, weet niet hoe het zal gaan bij pRose. Maar dat zou een reden zijn over te stappen voor mij.
En om allereerlijkst te zijn zou ik het liefst helemaal opnieuw beginnen in een nieuwe rose. Loop namelijk altijd achter lijkt wel. Vond namelijk de party’s in eRose het meest geweldige en sociale. De party’s in junon bedoel ik dan voornamelijk.
Uiteindelijk weet ik het dus niet… Mijn eisen aan een goede Rose, sociaal, economisch stabiel.
En een goede host, zonder lag of DC’s
Verder, nog maar 70% tot aan lvl 65. 25 levels met dezelfde armor rondlopen en hetzelfde wapen is erg saai en ik begin nu toch wel flink te missen met een Saint iron spear.
maar weet je, je hebt het over dat er zoveel geld in-game is dat zal overal wel zijn
alleen al om t feit dat als je slags farmed dat je zoveel drops krijgt. prijzen passen zich niet aans als je het verkoopt aan de npc. dat bv een ice key fragment na een tijd pas 10 zulie waard is ipv 187.
NaRose is echt wel stabiel hoorAmafi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:07:
economisch stabiel
En hoe bedoel je teveel geld ingame? Dat maakt niks uit zolang de prijzen navenant zijn toch...
Ik vind die economie reden maar een beetje onzin, wat is er nu zo klote aan?
Je verdient zelf ook meer dan genoeg, cirkeltje blijft rond..of je nu 1k voor iets koopt met je 3k of je koopt iets voor 1 miljoen en je hebt 3 miljoen...
Heb ik ook gedaan, ik was binnen 2 dagen lvl 50. Daarna had ik echt geen zin meer en heb ik er 4 weken overgedaan om naar 56 te komen. Het was zo saai in me eentje op beach en ik kon geen fatsoeindelijke eq kopen omdat alles te duur was.Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:50:
[...]
Als je nou gewoon NArose was gaan spelen toen Erose sloot had je dat nu ook al gehad hoor ^^
Kijk die drukte in temple en zo is gewoon eigenlijk heel logisch.
Na 100 is dat de enige goede plek om te lvllen (DoD geeft te weinig exp op gewone mobs daar)
En omdat bijna iedereen al weer in narose boven de 100 zit krijg je die uberdrukte daar. En omdat Eldeon er nog niet is blijven mensen ook veel te lang in Temple zitten. Dat krijg je met een game die nog niet ehm echt af is. Denk dat dat zich oplost op het moment dat eldeon er is.
Ik moet wel zeggen dat ik de algeme sociaal heid van Erose mis. Daar waren de mensen wel wat aardiger. En Dat lvl 100 eq zo vrezelijk duur is is logisch wand dat is nu beste wat je kan krijgen en moet je 50 lvl's mee doen dus geven mensen daar veel geld aan uit. Ook dit zal zich oplossen als eldeon komt met nieuwe EQ
Das zal er zo veel vl 100 spul over zijn dat het juist goe dkoop word.
Verder geef ik niet veel uit aan 100 eq met het idee dat er toch weer nieuw komt. Alles wat ik aan heb is door mij zelf of een clanny gevonde.
Na 100 is dat de enige goede plek om te lvllen (DoD geeft te weinig exp op gewone mobs daar)
En omdat bijna iedereen al weer in narose boven de 100 zit krijg je die uberdrukte daar. En omdat Eldeon er nog niet is blijven mensen ook veel te lang in Temple zitten. Dat krijg je met een game die nog niet ehm echt af is. Denk dat dat zich oplost op het moment dat eldeon er is.
Ik moet wel zeggen dat ik de algeme sociaal heid van Erose mis. Daar waren de mensen wel wat aardiger. En Dat lvl 100 eq zo vrezelijk duur is is logisch wand dat is nu beste wat je kan krijgen en moet je 50 lvl's mee doen dus geven mensen daar veel geld aan uit. Ook dit zal zich oplossen als eldeon komt met nieuwe EQ
Verder geef ik niet veel uit aan 100 eq met het idee dat er toch weer nieuw komt. Alles wat ik aan heb is door mij zelf of een clanny gevonde.
Anoniem: 133390
Best grappig dat je het zegt. Game is is helemaal nog niet af nee. Straks is Eldeon er en na een maand is een diehard daar ook weer doorheen. Kan diegene weer half jaar wachten op een nieuwe update. Eigenlijk toch best gekken werk.Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:24:
Kijk die drukte in temple en zo is gewoon eigenlijk heel logisch.
Ik moet wel zeggen dat ik de algeme sociaal heid van Erose mis. Daar waren de mensen wel wat aardiger. En Dat lvl 100 eq zo vrezelijk duur is is logisch wand dat is nu beste wat je kan krijgen en moet je 50 lvl's mee doen dus geven mensen daar veel geld aan uit. Ook dit zal zich oplossen als eldeon komt met nieuwe EQDas zal er zo veel vl 100 spul over zijn dat het juist goe dkoop word.
edit op iruja: Toch leuke al die nieuwe eq etc. wings/backshields
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 07-04-2006 12:34 ]
mooi lijstje, is dit van Prose?
[ Voor 79% gewijzigd door Sicko op 07-04-2006 12:36 ]
lleuke plaatjes iruja
krijg er helemaal zin in ^^
Van de update van narose, maar de meeste zitten ook in prose en evo, alleen nu zie je hier volledige armours en bij die andere zaten de plaatjes er nog niet in, maar wel de armours an sich.
Alles zit er dus in behalve de nieuwe maps van eldeon, die zijn beperkt tot 2 stuks, en ook de nieuwe achtergrond muziek van eldeon nog niet, maar quests alles is er gewoon.
Kan op zich ook nog wel de quests eruit pakken en hier neer pleuren, iig item beschrijvingen van de nieuwe equip is er nog niet, van sommige weapons weer wel...
Alles zit er dus in behalve de nieuwe maps van eldeon, die zijn beperkt tot 2 stuks, en ook de nieuwe achtergrond muziek van eldeon nog niet, maar quests alles is er gewoon.
Kan op zich ook nog wel de quests eruit pakken en hier neer pleuren, iig item beschrijvingen van de nieuwe equip is er nog niet, van sommige weapons weer wel...
Deze beschrijvingen al gevonden:
Seraph Wing - Wings that call out to a great angel. But actually is (deze was er al)
Black Seraph Wing - Wings that call out to a great angel. But actually is (maar deze nog niet
)
De nieuwe astarot wings zullen wel gewoon deze beschrijving hebben:
Astarot Wing - Astarot's wings. Sadly, it's all that remains of Astarot. (is het altijd al geweest)
Hogan Belt - A belt that only true champions of justice can wear. ???
rare namen voor equip dat al bestaat:
Mercenary Armor - A heavy armor that efficiently protects its wearer.
Warlord Armor - A very sturdy, yet light, armor that is forged out of a rare metal.
Tyrant Armor - A lightweight, but very reliable armor for fierce rulers.
Sparkly Purple Vest of Witch - A basic armor which is favored by well-experienced mages.
Shiny Violet Dress - A fashionable dress which is favored by powerful mages.
Coat of Wisdom - A coat that is rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble Chest - A fashionable armor for well-experienced hunters.
Sagittarius Armor - A set of armor that is favored by pirates of the black sea.
Commodore Chest - A set of armor for people who love sailing.
Repairman Vest - A thick, yet lightweight armor for young peddlers.
Craftsman Vest - A thick, yet lightweight and comfortable armor for young peddlers.
Supplier's Vest - A sophisticated armor for well-experienced peddlers.
Mercenary Helmn - A helm that is very efficient in protecting its wearer's head from great impact because of its heavy weight.
Warlord Helm - A light, yet surprisingly sturdy helm forged out of a rare metal that's perfect for a fanatical ruler.
Tyrant Helm - A lightweight, yet stout helm which efficiently protects its wearer from great impact.
Sparkly Purple Hat of Witch - A hat which is favored by very well-experienced Mages.
Shiny Violet Beret - A fashionable beret which is favored by powerful Mages.
Hat of Wisdom - A hat that is rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble HatA nice hat for veteran hunters.S
Saittarius Hat - A hat which is used by many pirates in the Black Sea.
Commodore Hat - A hat for adventurers who love seafaring.
Repairman Goggles - A thick, yet lightweight head covering with goggles that is favored by young peddlers.
Craftman Goggles - A thick, yet lightweight head covering with goggles that is coveted by intermediate peddlers. -S
Supplier's TurbanKA sophisticated head covering that is favored by well-experienced peddlers.
Mercenary Boots -H eevy, but very reliable boots.
Warlord Boots - Light, yet sturdy boots that are made out of a mysterious metal.
Tyrant Boots - Light, yet reliable boots of high enough quality for a demagogue.
Sparkly Purple Sandals - Sandals that are favored by very well-experienced Mages. S
hiny Violet Boots7Fashionable boots that are the mark of a powerful Mage.
Boots of Wisdom - Shoes that are rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble Boots - Fashionable boots for well-experienced hunters.
Sagittarius Boots - Boots that are favored by pirates of the black sea.
Commodore Boots - Boots favored by seafaring adventurers.R
Repairman Shoes - Thick and comfortable shoes for young peddlers.
Craftman Shoes - Thick and very comfortable shoes for intermediate peddlers.
Supplier's Boots - Sophisticated boots for well-experienced peddlers.
Nieuwe unique names?
Alle ingame jobs (kijk es goed XD)
Visitor
Soldier
Muse
Hawker
Dealer
Knight
Champion
Mage
Cleric
Raider
Scout
Bourgeois
Artisan
Third Job:
Soldier 2nd Advanced Jobs
Muse 2nd Advanced Jobs
Hawker 2nd Advanced JobsD
Dealer 2nd Advanced Jobs
Soldier 3rd Advanced Jobs
Muse 3rd Advanced Jobs
Mage wordt Sage, ergens anders teruggevonden al
Hawker 3rd Advanced JobsD
Healer 3rd Advanced Jobs
WTF?!
Soldier and Hawker Job
Seraph Wing - Wings that call out to a great angel. But actually is (deze was er al)
Black Seraph Wing - Wings that call out to a great angel. But actually is (maar deze nog niet
Astarot Wing - Astarot's wings. Sadly, it's all that remains of Astarot. (is het altijd al geweest)
rare namen voor equip dat al bestaat:
Mercenary Armor - A heavy armor that efficiently protects its wearer.
Warlord Armor - A very sturdy, yet light, armor that is forged out of a rare metal.
Tyrant Armor - A lightweight, but very reliable armor for fierce rulers.
Sparkly Purple Vest of Witch - A basic armor which is favored by well-experienced mages.
Shiny Violet Dress - A fashionable dress which is favored by powerful mages.
Coat of Wisdom - A coat that is rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble Chest - A fashionable armor for well-experienced hunters.
Sagittarius Armor - A set of armor that is favored by pirates of the black sea.
Commodore Chest - A set of armor for people who love sailing.
Repairman Vest - A thick, yet lightweight armor for young peddlers.
Craftsman Vest - A thick, yet lightweight and comfortable armor for young peddlers.
Supplier's Vest - A sophisticated armor for well-experienced peddlers.
Mercenary Helmn - A helm that is very efficient in protecting its wearer's head from great impact because of its heavy weight.
Warlord Helm - A light, yet surprisingly sturdy helm forged out of a rare metal that's perfect for a fanatical ruler.
Tyrant Helm - A lightweight, yet stout helm which efficiently protects its wearer from great impact.
Sparkly Purple Hat of Witch - A hat which is favored by very well-experienced Mages.
Shiny Violet Beret - A fashionable beret which is favored by powerful Mages.
Hat of Wisdom - A hat that is rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble HatA nice hat for veteran hunters.S
Saittarius Hat - A hat which is used by many pirates in the Black Sea.
Commodore Hat - A hat for adventurers who love seafaring.
Repairman Goggles - A thick, yet lightweight head covering with goggles that is favored by young peddlers.
Craftman Goggles - A thick, yet lightweight head covering with goggles that is coveted by intermediate peddlers. -S
Supplier's TurbanKA sophisticated head covering that is favored by well-experienced peddlers.
Mercenary Boots -H eevy, but very reliable boots.
Warlord Boots - Light, yet sturdy boots that are made out of a mysterious metal.
Tyrant Boots - Light, yet reliable boots of high enough quality for a demagogue.
Sparkly Purple Sandals - Sandals that are favored by very well-experienced Mages. S
hiny Violet Boots7Fashionable boots that are the mark of a powerful Mage.
Boots of Wisdom - Shoes that are rumored to cover its wearer in shadow.
Nimble Boots - Fashionable boots for well-experienced hunters.
Sagittarius Boots - Boots that are favored by pirates of the black sea.
Commodore Boots - Boots favored by seafaring adventurers.R
Repairman Shoes - Thick and comfortable shoes for young peddlers.
Craftman Shoes - Thick and very comfortable shoes for intermediate peddlers.
Supplier's Boots - Sophisticated boots for well-experienced peddlers.
Nieuwe unique names?
Alle ingame jobs (kijk es goed XD)
Visitor
Soldier
Muse
Hawker
Dealer
Knight
Champion
Mage
Cleric
Raider
Scout
Bourgeois
Artisan
Third Job:
Muse 2nd Advanced Jobs
Hawker 2nd Advanced JobsD
Dealer 2nd Advanced Jobs
Muse 3rd Advanced Jobs
Mage wordt Sage, ergens anders teruggevonden al
Hawker 3rd Advanced JobsD
Healer 3rd Advanced Jobs
WTF?!
Soldier and Hawker Job
[ Voor 129% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-04-2006 13:26 ]
WoW zie daar heel wat mooie items tussen zitten,Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:56:
Deze beschrijvingen al gevonden:
Black Seraph Wing - Wings that call out to a great angel. But actually is (maar deze nog niet)
Nieuwe pre-fixes, shiny, sparkly... (muse only)
Kan echt niet wachten tot Eldeon open gaat
PS. Vet cool die Astarot Wing in verschillende kleuren
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 07-04-2006 13:09 ]
Anoniem: 142039
heeft iemand hier ook problemen met zijn sortage? ik kan op geen enkele manier items erin doen, dan zegtie This tab is only for platium users... eruit halen kan wel
Er zit waarschijnlijk teveel in je storage...Anoniem: 142039 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:11:
heeft iemand hier ook problemen met zijn sortage? ik kan op geen enkele manier items erin doen, dan zegtie This tab is only for platium users... eruit halen kan wel
check de laatste update van mijn lijstje, wtf?
Oh ja en nieuwe jewels, maa rdie staan echt door elkaar, die ga ik nu niet uitzoeken.
Oh ja en nieuwe jewels, maa rdie staan echt door elkaar, die ga ik nu niet uitzoeken.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-04-2006 13:30 ]
wat is daarmee?Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:21:
ik zie 't ook ff zo gauw niet..Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:21:
Job list:
Third Job:
Muse 2nd Advanced Jobs
Hawker 2nd Advanced Jobs
Dealer 2nd Advanced Jobs
Muse 3rd Advanced Jobs
Hawker 3rd Advanced Jobs
Dealer 3rd Advanced Jobs
Maar dan dit:
Soldier and Hawker Job
Dit stond er vorheen nooit in, dus je kunt zowel soldier als hawker skills hebben straks? Dual job skills?
Van die equip zit al heel veel ingame, dat zijn namelijk veel unique stuff..maar met waardeloze stats imo.
Heb nog niet 1 echt goeie unique gear gezien eigenlijk...
Heb nog niet 1 echt goeie unique gear gezien eigenlijk...
LOL:
Salon Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your hairstyle.
Plastic Surgery Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your face.
Transgender Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your gender.
Salon Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your hairstyle.
Plastic Surgery Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your face.
Transgender Coupon - Redeem this coupon by giving it to Zant's Designer NPC to change your gender.
2 jobs zou wel top zijn xD maar aan de andere kant is t dan wel overpwred vs mobs denk ikAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:31:
[...]
Job list:
Third Job:
Muse 2nd Advanced Jobs
Hawker 2nd Advanced Jobs
Dealer 2nd Advanced Jobs
Muse 3rd Advanced Jobs
Hawker 3rd Advanced Jobs
Dealer 3rd Advanced Jobs
Maar dan dit:
Soldier and Hawker Job
Dit stond er vorheen nooit in, dus je kunt zowel soldier als hawker skills hebben straks? Dual job skills?

whaha waar kan ej dat allemaal vinden ?Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:35:
LOL:
o ja iruja van wie is die site waar die plaatjes staan?
ik zag een foto van me.jpg ben jij dat?
[ Voor 38% gewijzigd door ph4nt0m op 07-04-2006 13:44 ]
Dit is niks nieuws, bestond al eeuwen in Krose, was een betaal item van de webshopAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:35:
LOL:
in de vfs kun je dat vinden 
Op zich niets nieuws, maar he tzat eeder nog niet in onze client, en nu welAnoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:40:
[...]
Dit is niks nieuws, bestond al eeuwen in Krose, was een betaal item van de webshop
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 07-04-2006 13:41 ]
Vraag me af hoe ze dat willen gaan brengen, een betaal shop voor een spel waar je al elke maand voor betaalt lijkt me wat raar, en ze weg geven ook. Meschien kan je ze kopen, zo als een stats reset , een uiterlijk reset. Zou wel cool zijnAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:40:
in de vfs kun je dat vinden
[...]
Op zich niets nieuws, maar he tzat eeder nog niet in onze client, en nu wel
lol dan heb ej massaal job reset van soldier ofzo naar artisan >.<cm_sicko schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:47:
ik zou liever een job reset zien
omdat soldier lekker makkelijk lvlt. geen optie dus
Ik las dit ff heel verkeerdAnoniem: 115073 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:06:
Dit gebeurd er dus als je een serie van 22 afleveringen meekrijgt van je zus op dvd.

Volgens mij is dat niks bijzonders, staat ook op de backshields die alleen voor soldier/hawker zijn..Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:31:
[...]
Maar dan dit:
Soldier and Hawker Job
Die beschrijvingen stonden trouwens al een aantal maanden in de files, maar wel gaaf dat nu de items zelf er ook in zitten
Kater? Eerst water, de rest komt later
dan wil ik die dvd's ook ff lenenHaan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:54:
[...]
Ik las dit ff heel verkeerdDat je kwijlend naar 22 afleveringen van je zus hebt zitten kijken, maar dat bedoel je vast niet
toch?
Junon
Luna
Eldeon
Skaaj
Orlo
Karkia
Hebarn
Planet volgorde, op zich ook niets speciaals.
Andere dingen dan items enzo kan ik niet echt vinden, de nieuwe wapens zijn er iig al wel met volledige beschrijving, op die nieuwe "poor" versies na
Luna
Eldeon
Skaaj
Orlo
Karkia
Hebarn
Planet volgorde, op zich ook niets speciaals.
Andere dingen dan items enzo kan ik niet echt vinden, de nieuwe wapens zijn er iig al wel met volledige beschrijving, op die nieuwe "poor" versies na
Wat ik klote vind aan de economie is dat je door het vinden van ETC niet in staat bent goede eq te veroorloven. Je kan alleen goed geld maken door mooie EQ te vinden en een beetje te handelen. Sommige drops leveren behoorlijk wat op, manapats, refines, drawingsAnoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:14:
[...]
NaRose is echt wel stabiel hoor![]()
En hoe bedoel je teveel geld ingame? Dat maakt niks uit zolang de prijzen navenant zijn toch...
Ik vind die economie reden maar een beetje onzin, wat is er nu zo klote aan?
Je verdient zelf ook meer dan genoeg, cirkeltje blijft rond..of je nu 1k voor iets koopt met je 3k of je koopt iets voor 1 miljoen en je hebt 3 miljoen...
En de economie van naRose is niet stabiel. Sommige dingen zijn altijd schaars en daarom worden er absurde bedragen voor neergeteld. Bijvoorbeeld een lvl 50 eq met AP die voor 2 miljoen wordt verkocht. Kijk dat er 2 miljoen voor een lvl100 eq wordt neergelegd kan ik goed begrijpen. Maar welke speler verdient met drops en wat handelen zoveel dat hij 2 mil kan neerleggen voor een lvl50 armortje. Niet elke speler en zeker niet door goed te sparen.
Voor mij is een graadmeter voor de stabiliteit van een economie een NPC prijs/ shop prijs vergelijking. Ligt de verhouding tussen gele en blauwe eq ver uit verhouding zeg 100-200 keer de NPC prijs dan is de economie ziek. Verder kan ik gewoon AP eq kopen en heb ik geld zat, maar vind het leuker spelen als ik niet ontzettend hoef te handelen om enorme bedragen binnen te krijgen.
Vind het wel terecht straks loopt iedereen met +10ap wat nu ook echt niet zeldzaam is. En als sommigen van jullie het zo'n hoge bedragen vinden kopen jullie toch gewoon +5int/str/dex oid dat zakt al snel in prijs, invergelijking met AP. Vraag bepaald prijs....
mooi uitgelecht amafi, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben... verder zal ik eerst kijken of we wel terug KUNNEN en dan maak ik pas een beslissing
ik heb daar nog geen char, dus daar zal ik helemaal overnieuw moeten beginnen... het zal erg jammer zijn als GoT uit mekaar valt hierdoor... dan word het daardoor eigenlijk juist verpest..
Anoniem: 141799
zozo iruja heeft zijn huiswerk gedaan 
maar netjes man en die coupons ik lag me kapot toen ik het hier las
wel maf allemaal jammer dat er zoveel tijd overheen gaat voordat het er is.
Het enige voordeel is wel dat je super veel tijd heb om je char uber te maken en geld in te zamelen.
Het nadeel is ook dat iedereen straks uber veel geld heeft dus newe stuff zal echt ewoon te duur worden verkocht omdat men weet dat high lvls het toch wel kunnen kopen
maar netjes man en die coupons ik lag me kapot toen ik het hier las
Het enige voordeel is wel dat je super veel tijd heb om je char uber te maken en geld in te zamelen.
Het nadeel is ook dat iedereen straks uber veel geld heeft dus newe stuff zal echt ewoon te duur worden verkocht omdat men weet dat high lvls het toch wel kunnen kopen
Als het ervan komt dan kijk ik eerst de kat uit de boom mbt tot de lag en wat de mensen ervan vinden. Ook ik zal helemaal opnieuw moeten beginnen in Prose, op zich heb ik daar niet zo'n probleem mee, eerste levels alleen maar quests doen dus dan schiet het wel op.
hey evo jij kan lekker spelen xD ik nog steeds nietAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:21:
zozo iruja heeft zijn huiswerk gedaan
maar netjes man en die coupons ik lag me kapot toen ik het hier laswel maf allemaal jammer dat er zoveel tijd overheen gaat voordat het er is.
btw kan je kijken in je modem wat je primary dns en secondary dns is aangezien die t bij jou dus wel doet >.>
[ Voor 9% gewijzigd door ph4nt0m op 07-04-2006 14:32 ]
Ik denk dat het grote verschil tussen naROSE en pROSE de hoster zal zijn.
Als ik zie waar levelup allemaal mee bezig is (events e.d.) en hoe ze bij de game betrokken zijn zal dat voor de meeste van ons echt een cultuur shock zijn
Maar het moet eerst maar eens allemaal gebeuren. Gravity is niet een van de snelste als het om medewerking gaat.
Op het forum van pROSE staat ook ergens een posting van de levelup manager over het feit dat het allemaal zo traag gaat met de ontwikkeling van roseonline. Die manager heeft rechtstreeks contact gehad met een dame bij gravity die daar hoofd van de ontwikkel afdeling is en zij heeft toegegeven dat er in het verleden veel fout is gegaan en beloofd dat het vanaf nu weer een heel stuk beter zal gaan.
Dus afwachten maar
filmpje tijdens het wachten.
http://www.roseon.jp/download/streaming/evo01.wmv
Als ik zie waar levelup allemaal mee bezig is (events e.d.) en hoe ze bij de game betrokken zijn zal dat voor de meeste van ons echt een cultuur shock zijn
Maar het moet eerst maar eens allemaal gebeuren. Gravity is niet een van de snelste als het om medewerking gaat.
Op het forum van pROSE staat ook ergens een posting van de levelup manager over het feit dat het allemaal zo traag gaat met de ontwikkeling van roseonline. Die manager heeft rechtstreeks contact gehad met een dame bij gravity die daar hoofd van de ontwikkel afdeling is en zij heeft toegegeven dat er in het verleden veel fout is gegaan en beloofd dat het vanaf nu weer een heel stuk beter zal gaan.
Dus afwachten maar
filmpje tijdens het wachten.
http://www.roseon.jp/download/streaming/evo01.wmv
[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 07-04-2006 14:33 ]
Ben ik het helemaal niet mee eens; ik denk dat een stabiele economie meer is dat er geen grote schommelingen zitten in de prijs die je de ene dag voor iets betaald en hetzelfde item wat je de dag erop koopt.Amafi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:06:
[...]
En de economie van naRose is niet stabiel. Sommige dingen zijn altijd schaars en daarom worden er absurde bedragen voor neergeteld. Bijvoorbeeld een lvl 50 eq met AP die voor 2 miljoen wordt verkocht. Kijk dat er 2 miljoen voor een lvl100 eq wordt neergelegd kan ik goed begrijpen. Maar welke speler verdient met drops en wat handelen zoveel dat hij 2 mil kan neerleggen voor een lvl50 armortje. Niet elke speler en zeker niet door goed te sparen.
Voor mij is een graadmeter voor de stabiliteit van een economie een NPC prijs/ shop prijs vergelijking. Ligt de verhouding tussen gele en blauwe eq ver uit verhouding zeg 100-200 keer de NPC prijs dan is de economie ziek. Verder kan ik gewoon AP eq kopen en heb ik geld zat, maar vind het leuker spelen als ik niet ontzettend hoef te handelen om enorme bedragen binnen te krijgen.
Het is gewoon dat jullie voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten; alles ap10 en dan nog genoeg geld over om 20 red sporty's te kopen ofzo...
Luister naar Jaii; vraag bepaald prijs.. vraag naar ap10 is groot, is dus gewild, is dus duur..
Heeft verder geen ruk met een stabiele of niet stabiele economie te maken...
klopt, economie is vanalles voor te zeggen. Maar slecht kan het niet echt ooit zijn, er zijn altijd wel dure dingen waar veel vraag naar is en hoe hoger de levels hoe duurder alles is. Ik zie ook wel dat blues nu weer goedkoper worden voor lower lvls. Ik heb zelfs blues voor autoprice in m'n shop gezet en zelfs dan worden ze nog niet gekocht.Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
[...]
Ben ik het helemaal niet mee eens; ik denk dat een stabiele economie meer is dat er geen grote schommelingen zitten in de prijs die je de ene dag voor iets betaald en hetzelfde item wat je de dag erop koopt.
Het is gewoon dat jullie voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten; alles ap10 en dan nog genoeg geld over om 20 red sporty's te kopen ofzo...
Luister naar Jaii; vraag bepaald prijs.. vraag naar ap10 is groot, is dus gewild, is dus duur..
Maar zeker een belangrijk punt om over te stappen is wat Luckyjan aanhaalt; de betrokkenheid van LUG bij de Rosecommunity.
Oeh Serieus? andere wieldoppen op je cart ? stoer
[ Voor 4% gewijzigd door Sicko op 07-04-2006 14:46 ]
staat ons wat leuks te wachten volgende week 

nog wat summer stuff:

nog wat summer stuff:

[ Voor 29% gewijzigd door ph4nt0m op 07-04-2006 14:49 ]
Deze is al bezig geweest in pROSE met een event waar de hele server tegen dat ene monster moest vechten een paar dagen lang 

paar dagen om hem dood te krijgen ? omg lolluckyjan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:52:
Deze is al bezig geweest in pROSE met een event waar de hele server tegen dat ene monster moest vechten een paar dagen lang
[afbeelding]
Is nu ook zo, ene dag zijn senior eq nog 200k nu onder de 100k. Terwijl sommige ook voor 500+k in shops lagen.Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
[...]
Ben ik het helemaal niet mee eens; ik denk dat een stabiele economie meer is dat er geen grote schommelingen zitten in de prijs die je de ene dag voor iets betaald en hetzelfde item wat je de dag erop koopt.
Ene dag worden mana heats voor 20k ingekocht nu in de meeste shops nog maar voor 2k.
En verder zit ik inderdaad graag voor een dubbeltje op de eerste rang en verkoop ik voor het dubbele. Maar ik laat wel de koper het idee krijgen dat hij/zij een goede deal heeft gemaakt. Dat heet handel
Ik ben ook nog te bang om voor lvl85 nu AP eq te gaan kopen a 1-2m per stuk omdat ik bang ben dat die als ik zelf lvl85 zijn flink in waarde zijn gedaald. Tevens vrees ik dat mijn AP eq als ik uit de mijne lvl65 ben gegroeid flink minder waard is geworden. Dat is wel een teken van instabiele economie.....
Ik wil helemaal geen AP+10, ik wil gewoon blues, desnoods met k*t stats, maar nee die zijn al vlug 1+ mil...
Nee ik wil een blue staff, mag met k*t stats, maar nee die zijn 4+ mil, nou en als je ziet hoe dat refinen gaat en hoeveel er stuk gaat...
Komt bij elke keer als ik ofwel narose, ofwel erose speel, dat ik amper tot geen blues krijg.
Echt bij erose kwam ik amper uit, vraag maar aan ax hoe vaak ik een goede drop of blue kreeg, elke keer als we partiede kreeg hij ze, niet normaal, sommige mensen waren een echte drop magneet.
Ik speelde echt wel genoeg om te weten hoe de drop rate is, en die was op mijn char echt beroerd.
Ook de gm's op narose zijn echt niet betrokken, in prose lopen ze gewoon rond en maken ze met iemand een praatje, en dit geregeld.
Echt de mensen die niet zien dat narose uit balans is zijn blind, en dit lost zich ook niet op met eldeon, ook niet met de planeet daarop.
Om het te fixen moeten ze deze 3 dingen doen:
1. Opnieuw beginnen, eventueel
2. Minder blues in game brengen, of max tot lvl 100 om je opweg te helpen
3. Craft only spul in vorm van wapens en clothing zodat artisian aantrekkelijk wordt, en dan blijft de economie ook beter in balans.
4. Als het even kan het oude refine systeem, of laat artisians refinen en geef ze een succesrate!
5. Maak raiders iets midner sterk, dit is niet normaal, maar dit kan met 3rd job recht getrokken worden.
5. Geef artisians iig 2nd job attack skills, dit slaat ook nergens op.
6. Fix de critical rate, hoeveel sen je ook hebt, welke jewelry dan ook, je gaat amper meer crits doen.
7. Breng de oude arrows en bullets en cannons terug, neemt ook al geld uit het spel.
8. Fix clerics, nu zijn ze gewoon een heal machine, zonder ook maar aantrekkelijke buffs
9. Maak de mainquest langer, niet zo zeer voor balans maar dat is wel leuk, zodat je min of meer gedwongen wordt naar bepaalde plekken te gaan ipv op een plek te gaan liggen farmen.
Enkele van deze dingen zijn zeer makkelijk te fixen, en ik denk dat deze beter op prose gaan werken dan narose, dan heb je het niet al te slechte skill systeem van post irose en de feeling van pre XXrose terug.
Nee ik wil een blue staff, mag met k*t stats, maar nee die zijn 4+ mil, nou en als je ziet hoe dat refinen gaat en hoeveel er stuk gaat...
Komt bij elke keer als ik ofwel narose, ofwel erose speel, dat ik amper tot geen blues krijg.
Echt bij erose kwam ik amper uit, vraag maar aan ax hoe vaak ik een goede drop of blue kreeg, elke keer als we partiede kreeg hij ze, niet normaal, sommige mensen waren een echte drop magneet.
Ik speelde echt wel genoeg om te weten hoe de drop rate is, en die was op mijn char echt beroerd.
Ook de gm's op narose zijn echt niet betrokken, in prose lopen ze gewoon rond en maken ze met iemand een praatje, en dit geregeld.
Echt de mensen die niet zien dat narose uit balans is zijn blind, en dit lost zich ook niet op met eldeon, ook niet met de planeet daarop.
3. Craft only spul in vorm van wapens en clothing zodat artisian aantrekkelijk wordt, en dan blijft de economie ook beter in balans.
4. Als het even kan het oude refine systeem, of laat artisians refinen en geef ze een succesrate!
5. Maak raiders iets midner sterk, dit is niet normaal, maar dit kan met 3rd job recht getrokken worden.
6. Fix de critical rate, hoeveel sen je ook hebt, welke jewelry dan ook, je gaat amper meer crits doen.
7. Breng de oude arrows en bullets en cannons terug, neemt ook al geld uit het spel.
8. Fix clerics, nu zijn ze gewoon een heal machine, zonder ook maar aantrekkelijke buffs
9. Maak de mainquest langer, niet zo zeer voor balans maar dat is wel leuk, zodat je min of meer gedwongen wordt naar bepaalde plekken te gaan ipv op een plek te gaan liggen farmen.
Enkele van deze dingen zijn zeer makkelijk te fixen, en ik denk dat deze beter op prose gaan werken dan narose, dan heb je het niet al te slechte skill systeem van post irose en de feeling van pre XXrose terug.
Anoniem: 143962
Ik vind het eigenlijk ook een fout van gravity, dat ze de blue drops nu een lager lvl requirement hebben gegeven dan de standaard(craftbare) gele, hierdoor zijn de crafts vna artisan ook nix waard
Ik denk dat je wel wat rustig mag zijn met je meningen.... Je hoeft geen mensen aan te vallen hier. Ieder denk wat hij denkt, wat jij vind is niet persee waar.Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:56:
Deze bestaan alluckyjan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:42:
Nog wat nieuwe cart ontwikkelingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag die wing nog rijden in NArose, die was te winnen bij cart pimp event, alleen die wielen op bovenste plaatje zijn nieuw voor mij
Vroeger was dit 5 of 10 lvl's boven de normale gele requirement.
En het zat destijds dan ook tussen de ene gele en de volgende gele in (in 90% va nde gevallen), nu is het gewoon veel beter dan de volgende gele by far.
En als ze maar blues hebben tot lvl 100 dan gaat de artisian job zo ie zo stappen vooruit, misschien dat ik eens serieus moet overwegen dit in een mailtje aan een aantal personen te sturen.
Als het goed is heb ik ook nog steeds een mail adres van een oude gm, maybe kan het via die weg
En het zat destijds dan ook tussen de ene gele en de volgende gele in (in 90% va nde gevallen), nu is het gewoon veel beter dan de volgende gele by far.
En als ze maar blues hebben tot lvl 100 dan gaat de artisian job zo ie zo stappen vooruit, misschien dat ik eens serieus moet overwegen dit in een mailtje aan een aantal personen te sturen.
Als het goed is heb ik ook nog steeds een mail adres van een oude gm, maybe kan het via die weg
Maar tellen is niet je sterkste punt zo te zienAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:56:
Toevoeginkjes:
10. Fix de mp-recovery juwlery
11. Fix een flink aantal spawns in actievere spawns (zoals Crawfi-king) en zet de mobs op sommige plekken dichter op elkaar.
12. En helaas voor mezelf, fix de spear-bug
>edit lol, die 2 keer nummer 5 zag ik niet eens. Maar meer de volgende 3 punten
[ Voor 4% gewijzigd door Amafi op 07-04-2006 15:13 ]
Inderdaad.. En ik vind het ook wel jammer dat je alle 2nd job armors gewoon op lvl 100 aan kanAnoniem: 143962 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:05:
Ik vind het eigenlijk ook een fout van gravity, dat ze de blue drops nu een lager lvl requirement hebben gegeven dan de standaard(craftbare) gele, hierdoor zijn de crafts vna artisan ook nix waard

Daarom zijn de lvl 120 armors van irose, eigenlijk alleen maar voor de show omdat ze erg duur zijn, en maar heel zelden goede stats hebben.. Ook de defense is niet de allerbeste..
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Vind dat het toch wel heel erg duidelijk is, maar goed.Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:08:
[...]
Ik denk dat je wel wat rustig mag zijn met je meningen.... Je hoeft geen mensen aan te vallen hier. Ieder denk wat hij denkt, wat jij vind is niet persee waar.
MP ecovery jewelry werkt wel voor muse, maar niet voor andere jobs, alsof het zo bedoeld is, en ja 5 staat er 2x in zie ik nu XD
Maar goed, het is toch wel duidelijk wat er bedoeld wordt.
Je zei ook dat gravity dan de volgende 3 dingen moest doen, maar het zijn er wel meer dan 3en ja 5 staat er 2x in zie ik nu XD
Maargoed, ik heb ook wel beetje afkickverschijnselen, aangezien ik veel vrijetijd heb.. Maar ik wacht toch voor de zekerheid nog op meer hoop van mijn eRose char.. Niet dat ik net voor naRose payment heb gemaakt, en dan dat erose en prose db-migratie krijgen
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Nouja ik fix die lijst later wel eens, zondag ofzo, en doe hem dan op de mail, of later vandaag als ik tijd heb.
Wil gewoon eens zien wat ik als antwoord krijg omdat ik gewoon puur vaak een antwoord van ze los te krijgen wil.
Ik krijg niet altijd een heel direct antwoord maar wel van ja we zijn deze punten in overweging aan het nemen en ja we zijn dit aan het testen en ja dat punt willen we ook gaan meenemen, nog steeds vaag maar wel duidelijker dan ik op de meeste plekken lees aan info.
Wil gewoon eens zien wat ik als antwoord krijg omdat ik gewoon puur vaak een antwoord van ze los te krijgen wil.
Ik krijg niet altijd een heel direct antwoord maar wel van ja we zijn deze punten in overweging aan het nemen en ja we zijn dit aan het testen en ja dat punt willen we ook gaan meenemen, nog steeds vaag maar wel duidelijker dan ik op de meeste plekken lees aan info.
Alle veranderingen die narose volgens jullie zouden moeten doen, komen er niet.
En waarom? Omdat dan juist alles uit balans is.
Verder is het voor artisans nog steeds heel interessant om te craften en niet alleen masks...
Artisans kunnen toch ook stats craften, 7ap/3str bijvoorbeeld.. dan heb je wel niet het voordeel van de blue/lower lvl requirement maar wel dikke stats op je gele item die je ook weer kan gaan refinen.
En Iruja, blauwe staff kost echt geen 4+ mil op jouw level. Misschien wel op lvl 100 maar daar hoef je je niet druk om te maken want op dat level heb je toch het driedubbele. Je argument dat jij nooit blauwe drops kreeg is geen onderbouwing, jij hebt gewoon pech terwijl de rest wel gewoon de blues gedropt krijgt.
Ik ben net level 75 en heb 4+ miljoen, heb alle AP gear op dit level en ook al voor level 85. Dat ik rijk ben ligt niet aan het feit dat ik bourg ben want ik sell mijn etc niet (!) en heb ook geen discount enzo.
Iedereen die een beetje doorspeelt heeft geld genoeg om de spullen te kopen die hij wil en ja soms heb je het geld niet.. dat noemt men doorsparen, iets wat je ook in irose/erose/prose hebt...
Verder is het voor artisans nog steeds heel interessant om te craften en niet alleen masks...
Artisans kunnen toch ook stats craften, 7ap/3str bijvoorbeeld.. dan heb je wel niet het voordeel van de blue/lower lvl requirement maar wel dikke stats op je gele item die je ook weer kan gaan refinen.
En Iruja, blauwe staff kost echt geen 4+ mil op jouw level. Misschien wel op lvl 100 maar daar hoef je je niet druk om te maken want op dat level heb je toch het driedubbele. Je argument dat jij nooit blauwe drops kreeg is geen onderbouwing, jij hebt gewoon pech terwijl de rest wel gewoon de blues gedropt krijgt.
Ik ben net level 75 en heb 4+ miljoen, heb alle AP gear op dit level en ook al voor level 85. Dat ik rijk ben ligt niet aan het feit dat ik bourg ben want ik sell mijn etc niet (!) en heb ook geen discount enzo.
Iedereen die een beetje doorspeelt heeft geld genoeg om de spullen te kopen die hij wil en ja soms heb je het geld niet.. dat noemt men doorsparen, iets wat je ook in irose/erose/prose hebt...
Uhm, op narose ben ik lvl 90, en een lvl 100 staff is echt 4 mil, terwijl ik maar 1 mil heb...
En ik draag alleen maar gele equip, op ik meen gloves na.
In erose, was zo'n staff gewoon 1 mil, en dat klopte dan aardig, maar 4 mil klopt gewoon niet.
En normaal weet ik altijd wel goed geld te verdienen, zelfs buiten drops om, maar op narose lukt me dat gewoon niet.
Wat ik ook heel vervelend is ik kan niet met vrienden van mijn lvl spelen, en ik moet elke keer met van die, nouja niet noobs, maar mensen spelen die hun job niet 100% onder controlle hebben, en dat kost mij gewoon veel fruit.
Omdat erose veel meer in balans was kies ik ook voor erose, en denk ik niet aan narose, ik zie ze er gewoon nog niets aan doen.
Er is mij zelfs een gratis maand op narose eerder aangeboden, en heb het gewoon afgeslagen en dat vonden ze ook niet heel erg fijn, ze zijn daar bij narose helemaal niet blij met mij omdat ik hun beleid zeg maar "afkeur".
Op zich is het toch wel fijn dat ze zo over mij denken, en als ik echt interessante dingen in de mail krijg zal ik dat hier copy/pasten, tot nu toe weinig echt bijzonders waar iedereen hier iets mee kan of aan heeft.
En ik draag alleen maar gele equip, op ik meen gloves na.
In erose, was zo'n staff gewoon 1 mil, en dat klopte dan aardig, maar 4 mil klopt gewoon niet.
En normaal weet ik altijd wel goed geld te verdienen, zelfs buiten drops om, maar op narose lukt me dat gewoon niet.
Wat ik ook heel vervelend is ik kan niet met vrienden van mijn lvl spelen, en ik moet elke keer met van die, nouja niet noobs, maar mensen spelen die hun job niet 100% onder controlle hebben, en dat kost mij gewoon veel fruit.
Omdat erose veel meer in balans was kies ik ook voor erose, en denk ik niet aan narose, ik zie ze er gewoon nog niets aan doen.
Er is mij zelfs een gratis maand op narose eerder aangeboden, en heb het gewoon afgeslagen en dat vonden ze ook niet heel erg fijn, ze zijn daar bij narose helemaal niet blij met mij omdat ik hun beleid zeg maar "afkeur".
Op zich is het toch wel fijn dat ze zo over mij denken, en als ik echt interessante dingen in de mail krijg zal ik dat hier copy/pasten, tot nu toe weinig echt bijzonders waar iedereen hier iets mee kan of aan heeft.
Iets zegt me dat jij die char eens begonnen bent, daarna een hele tijd niet hebt gespeeld en daarna weer verder gegaan bent.
Dan is het geen wonder dat je niks hebt, de economie is namelijk verder gegaan terwijl jij stil bent blijven staan...
Dan is het geen wonder dat je niks hebt, de economie is namelijk verder gegaan terwijl jij stil bent blijven staan...
Ik heb Low LVL muse spul ingekocht tot lvl 35 zeg maar. Voor een noob muse die ik ooit wil maken.Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:20:
Alle veranderingen die narose volgens jullie zouden moeten doen, komen er niet.
10 AP lvl 35 schoenen, 120K
10 AP lvl 35 gloves , 120K
Saint nogwat rod voor lvl 20 was 65K
Lvl 35 blauwe staff was ehm 40K of zo.
En heb zelf lief lvl 5 10 ap pakjegevonde.
Dus het valt wel mee, je moet alleen niet alles kopen wat er staat. Er staan altijd mensen wapons te sellen voor paar mil, maar ook vaak wel eentje voor weinig, je moet gewoon neit blindelings alles kopen
Woow dat was even veel lezen
ziet er allemaal goed uit die nieuwe items en ik denk ook wel dat pRose een heel groot suc6 word heb er nu al zin in
ziet er allemaal goed uit die nieuwe items en ik denk ook wel dat pRose een heel groot suc6 word heb er nu al zin in
Ik vind 't raar om te lezen hoe je steeds over jezelf praatAnoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:28:
Er is mij zelfs een gratis maand op narose eerder aangeboden, en heb het gewoon afgeslagen en dat vonden ze ook niet heel erg fijn, ze zijn daar bij narose helemaal niet blij met mij omdat ik hun beleid zeg maar "afkeur".Op zich is het toch wel fijn dat ze zo over mij denken, en als ik echt interessante dingen in de mail krijg zal ik dat hier copy/pasten, tot nu toe weinig echt bijzonders waar iedereen hier iets mee kan of aan heeft.
Dat beweer ik ook niet, ik heb het niet over mijn lvl, het gaat er gewoon om dat ze mijn mening daar (soms) best zwaar vinden tellen en ik heb nog geregeld een correspondentie per mail.
Hiermee hebben we allemaal een voordeel als er wat uit komt.
Iedereen die geregeld met ideeën op te proppen komt enzo krijgt ook meer informatie los, heb ook wat andere mensen in mijn msn en al die info bij elkaar kom je toch een eind op weg en kun je een soort stappenplan uittekenen
Dus begin ook maar een regelmatige correspondentie, en zie eens wat je los krijg, dat lukt jou ook, en iedereen hier vast wel.
Hiermee hebben we allemaal een voordeel als er wat uit komt.
Iedereen die geregeld met ideeën op te proppen komt enzo krijgt ook meer informatie los, heb ook wat andere mensen in mijn msn en al die info bij elkaar kom je toch een eind op weg en kun je een soort stappenplan uittekenen
Dus begin ook maar een regelmatige correspondentie, en zie eens wat je los krijg, dat lukt jou ook, en iedereen hier vast wel.
Ik denk ook niet dat het ze bij welke rose dan ook het hun ene reet boeit als er 1 of andere actieve speler uit nederland hun belijd afkeurt . Sry Iruja maar in je eentje beetje mailen en doen naar rose hoster heeft denk weinig zin. Ben het hier ook met Yoshi eens.Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:07:
[...]
Ik vind 't raar om te lezen hoe je steeds over jezelf praatIk bedoel, je bent een van de hoogste levels geweest maar dat wil niet zeggen dat je een of andere rose-god bent. Klinkt misschien hard, maar denk dat meer mensen zo over je denken. Laten we gewoon allemaal afwachten, en kijken wat we doen. Wel leuk om te zien dat iedereen zo active op het topic opeens is.
PS, als je het nou doet met de namen van alle GoTers, (als die het er mee ens zijn) kom je denk stuk verder met je ideen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 07-04-2006 16:18 ]
@ Iruja: Het gaat ook niet over je level maar klopt dat wat ik vermoed? 
Anoniem: 136772 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:31:
Iets zegt me dat jij die char eens begonnen bent, daarna een hele tijd niet hebt gespeeld en daarna weer verder gegaan bent.
Dat met die char en later verder gaan? jazeker, ik had nog een lvl 6x char van voor de betaalde periode, waar ik later mee verder ben gegaan.
Het is niet alleen nu dat de prijzen hier veel hoger liggen, maar tegen het einde van de gratis periode daar begon het al, en het is alleen maar erger geworden.
Gewoon door een paar dingen aan te passen is alles relatief makkelijk op te lossen waardoor het uiteindelijk goed komt, en er een lekker speelbare rose versie uit komt, en met al jullie ideeën erbij wil ik dit best gaan aanbieden.
Als ze het nu niet doen (en ik bedoel dan pre 3rd job) gaat het zo ie zo op narose niet goed komen, (in mijn en andere ogen, maar enkele hebben er schijnbaar geen moeite mee, terwijl ik het juist een serieus probleem vind, weet niet in hoeverre andere dit een "probleem" vinden).
Tja wat ik vind gaat het uiteindelijk niet om, maar ik wil toch wel wat voor elkaar krijgen, ik heb echt de indruk dat ze daar bij narose commercieel denken, en lekker achterover leunend, denkend, het komt wel goed... zo'n idee heb ik erbij, terwijl prose level up heel erg betrokken is juist, en op al mijn mail antwoord, narose is stug en vind mij lastig ofzo, en op erose waren ze juist weer heel blij met mijn inbreng en die van andere.
Het is niet alleen nu dat de prijzen hier veel hoger liggen, maar tegen het einde van de gratis periode daar begon het al, en het is alleen maar erger geworden.
Gewoon door een paar dingen aan te passen is alles relatief makkelijk op te lossen waardoor het uiteindelijk goed komt, en er een lekker speelbare rose versie uit komt, en met al jullie ideeën erbij wil ik dit best gaan aanbieden.
Als ze het nu niet doen (en ik bedoel dan pre 3rd job) gaat het zo ie zo op narose niet goed komen, (in mijn en andere ogen, maar enkele hebben er schijnbaar geen moeite mee, terwijl ik het juist een serieus probleem vind, weet niet in hoeverre andere dit een "probleem" vinden).
Tja wat ik vind gaat het uiteindelijk niet om, maar ik wil toch wel wat voor elkaar krijgen, ik heb echt de indruk dat ze daar bij narose commercieel denken, en lekker achterover leunend, denkend, het komt wel goed... zo'n idee heb ik erbij, terwijl prose level up heel erg betrokken is juist, en op al mijn mail antwoord, narose is stug en vind mij lastig ofzo, en op erose waren ze juist weer heel blij met mijn inbreng en die van andere.
Erose was best aardig met mail, Paar keer probleem op gelecht, en andwoord van jaja we zullen er naar kijken, maar deden het nooit, kon blijven mailen tot ik een ons woog..Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:31:
Dat met die char en later verder gaan? jazeker, ik had nog een lvl 6x char van voor de betaalde periode, waar ik later mee verder ben gegaan.
NArose doet wat ze moeten doen, en ik denk dat je ideeen kan hebben maar dat ze het toch niet doen zoals de speler het wild. Maar wat hun het best lijkt. Als de speler zijn zin had gehad, was rose kwa systeem nog steets zo als irose.
Ik vind de opbouw van rose niet perfect zo als het nu is, skill systeem en rifine vind ik beetje brak, maar er valt zeer goed mee te spelen, dus kan er wel mee leven.
Al zou ik graag rifine systeem van irose terug zien. Wapons en zo waren daar normale prijs, het werd pas echt duur als je hoeg wou rifinen, wat dus alleen was weg gelecht voor de betere handelaars en beter spelende spelers.
Maar je kan 10000 m,ailtjes sturen, dat krijg je toch niet meer terug.
Ik wil niet het irose refine en skill system terug, maar gewoon een kleine aanpassing of toevoeging daarvan.
Vind een succesrate bar (eventueel bij dealers) toch wel iets wat heel reëel is hoor.
Ook op het huidige skillsysteem (behalve artisian, en cleric) haast perfect, ik hoef het oude systeem helemaal niet terug.
Het zijn gewoon relatief kleine dingen waar ik mij aan stoor, die op zich van hun kant vrij makkelijk te maken/realiseren zijn.
Dat artisians kunnen refinen is mij al eens toegezegd op erose, maar hoe lang dat op zich gaat laten wachten is een tweede... en of het daadwerkelijk komt nog een derde....
Vind een succesrate bar (eventueel bij dealers) toch wel iets wat heel reëel is hoor.
Ook op het huidige skillsysteem (behalve artisian, en cleric) haast perfect, ik hoef het oude systeem helemaal niet terug.
Het zijn gewoon relatief kleine dingen waar ik mij aan stoor, die op zich van hun kant vrij makkelijk te maken/realiseren zijn.
Dat artisians kunnen refinen is mij al eens toegezegd op erose, maar hoe lang dat op zich gaat laten wachten is een tweede... en of het daadwerkelijk komt nog een derde....
Wat een bullshit Narose slechte economie man. Steam heats ALTIJD 20-25k als jij ze ziet ingekocht worden voor 200z dan zegt dat niets over de economie maar over dat die gast ze cheap wil hebben. En nee blues zijn niet 1mil blues zijn zelfs ap wil je +ap dan wordt het duur ja. De prijzen schommelen echt niet zoals het hier wordt gezegd. Alles wat je duur koopt verkoop je ook duur het is echt niet zo dat +10 ap van lvl 85 duur is integendeel zelfs vind ik..
Jullie overdrijven zo zwaar het is niet normaal.
Amafi schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:55:
[...]
Is nu ook zo, ene dag zijn senior eq nog 200k nu onder de 100k. Terwijl sommige ook voor 500+k in shops lagen.
Ene dag worden mana heats voor 20k ingekocht nu in de meeste shops nog maar voor 2k.
Sorry hier klopt gewoon keihard niets van het is gewoon praatjes om mensen over te halen niet aan narose te beginnen..Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:56:
Ik wil helemaal geen AP+10, ik wil gewoon blues, desnoods met k*t stats, maar nee die zijn al vlug 1+ mil...
Ik denk eigelijk dat het allemaal nog wel mee valt, wil natuurlijk niet zeggen dat je overdrijft. Maar zoveel problemen zijn er toch eigelijk niet ofwel?Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:31:
En wat zou er dan aangepast moeten worden lijkt me niet echt dat je zo veel aan een verneukte economie kunt doen. Ik denk ook zeker niet dat ze bij naRose lekker achterover geleund denken, als het mis gaat zullen ze dat heus wel zelf op kunnen lossen en hebben zo onze hulp denk ik echt niet bij nodig.
Het was maar een voorbeeld.Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:43:
Ik wil niet het irose refine en skill system terug, maar gewoon een kleine aanpassing of toevoeging daarvan.
Ja zo komt NArose weer in slecht daglicht, iruja kan je aub beetje minder jou mening door drukken op forum, laat iedereen lekker zelf uit vinden wat leuk is of nietJaii schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:44:
Wat een bullshit Narose slechte economie man. Steam heats ALTIJD 20-25k als jij ze ziet ingekocht worden voor 200z dan zegt dat niets over de economie maar over dat die gast ze cheap wil hebben. En nee blues zijn niet 1mil blues zijn zelfs ap wil je +ap dan wordt het duur ja. De prijzen schommelen echt niet zoals het hier wordt gezegd. Alles wat je duur koopt verkoop je ook duur het is echt niet zo dat +10 ap van lvl 85 duur is integendeel zelfs vind ik..
[...]
[...]
Sorry hier klopt gewoon keihard niets van het is gewoon praatjes om mensen over te halen niet aan narose te beginnen..
Denk niet dat Iruja het zo bedoelt om naRose een slechte naam te geven. Het is idd wel waar dat de economie niet al te best in naRose is maar het is niet zo dat het bijna onspeel baar is(zo komt het misschien wel over als je zo iets zegt Iruja).Jaii schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:44:
Sorry hier klopt gewoon keihard niets van het is gewoon praatjes om mensen over te halen niet aan narose te beginnen..
[ Voor 7% gewijzigd door Kaytjuh op 07-04-2006 16:54 ]
waar kan je dan registreren want hij vraagt om login en pass op die site.egamernl schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:06:
[afbeelding]
Me @ Sandbox
Als je ook even bij wil praten, je kunt hier account maken, je EQ kiezen (alle eq's) inloggen en praten
http://rose-sandbox.servegame.org/
*Als dit niet mag, mag een mod het gerust verwijderen, want ik weet nu al dat de vraag er komt van hoe doe je dat :P*
Anoniem: 143962
Heeft geen zin is de komende 5 dagen toch down.Shockers schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:55:
[...]
waar kan je dan registreren want hij vraagt om login en pass op die site.
Nu niet maar dat gaat wel gebeuren, het zijn nu relatief kleine probleempjes indien die nu opgelost worden (pre 3rd job) ze grotendeels vanzelf oplossen.WhiteUltY schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:53:
[...]
Denk niet dat Iruja het zo bedoelt om naRose een slechte naam te geven. Het is idd wel waar dat de economie niet al te best in naRose is maar het is niet zo dat het bijna onspeel baar is(zo komt het misschien wel over als je zo iets zegt Iruja).
Ik vind het als nieuwe speler nu gewoon niet te doen met deze prijzen, en ik heb ook al een heel erg goed idee hoe dit op te lossen is, maar dat moet ik nog eerst goed op papier zetten naast andere dingen want dat is wel een ingrijpende verandering.
Wat ik denk is dat je misschien door simpel het refine systeem aan te passen de prijzen gewoon kunt krijgen weer, voorheen waren (4) en (5) met goede stats erg goed te betalen, en tot (6) had je gewoon 99% kans, en dat is iets waar ik weer heen wil.
Dat refines dan weer duur zijn lijkt mij echter weer geen probleem, maar meer daarover later.
Tis allemaal leuk en aardig maar wat velen vergeten is dat ik echt denk dat het in prose geen ander verhaal je gaat mij echt niet wijsmaken dat er daar minder geld in omloop is denk mischien zelfs nog meer en de droprate zal daar pcies hetzelfde ongeveer zijn dus ik denk echt niet dat je daar als je daar ook zeg maar vanaf 0 begint je betere eq kan veroorloven.
Kijk voor de grap is daar op forum wat voor prijzen ze dingen sellen sommigen dingen zijn daar zelfs duurder als voorbeeld een battle launcher 40m xD.
[ Voor 14% gewijzigd door William/Ax3 op 07-04-2006 17:20 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik vind het zo veel beter.. tot (3) is nog normaal dat kan iedereen hebben daarna wordt het exclusief. Als het op 6 nog 99% kans is.. dan iedereen @ (8 ) is niets speciaals meer.. Waarom wil je zo graag (6) normaal hebben? Wat meer def.. is echt niet nodig om het 'zieke' economie weer op poten te krijgen om jou woorden te gebruiken.Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:02:
[...]
Wat ik denk is dat je misschien door simpel het refine systeem aan te passen de prijzen gewoon kunt krijgen weer, voorheen waren (4) en (5) met goede stats erg goed te betalen, en tot (6) had je gewoon 99% kans, en dat is iets waar ik weer heen wil.
Dat refines dan weer duur zijn lijkt mij echter weer geen probleem, maar meer daarover later.
Anoniem: 151447
Heeft iemand nog een wallie card met nog 20 cent erop? Ik moet nog 20 cent anders moet ik 2 kaarten kopen.
Zou ik zeer waarderen
Zou ik zeer waarderen
Is het niet goed voor de consument om ook wat negatieve dingen te horen als consument. Nu lijk jij net de verkoper die iedereen een product aan wilt smeren wat niet af is.Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:49:
[...]
Ja zo komt NArose weer in slecht daglicht, iruja kan je aub beetje minder jou mening door drukken op forum, laat iedereen lekker zelf uit vinden wat leuk is of niet
Voor de rest ga ik zoiezo prose, met of zonder nieuwe chars maakt me geen ruk uit. De community daar is gewoon goed de host is echt actief (weet niet hoe het is als je met problemen te maken krijgt zoals 4th) maar er zijn wel erg leuke events georganiseerd die ik hier nog niet heb trug zien komen.
Dat monster dat luckyjan liet zien zijn bosses van eldeon die ze even gingen testen. Daar hebben ze meteen een creatief verhaal omheen gebreid zodat het iets lijkt (terwijl het eigenlijk ging om te kijken of het reeël te verslaan was en dus nog ff getweakt moest worden) Dat vind ik gewoon staan voor een goede kwaliteit host.
Taal, economie kan me allemaal geen ruk schelen
Toch zou ik wel wat punten van iruja verbeterd zien worden, en al helemaal de spawnrate. Die is echt te laag voor de hoeveelheid spelers atm.
En flyingdutch het blijft een discussieforum en dus hebben beide kanten gewoon het recht hun mening te uiten
Heeft geen signature.
(6) gewoon met 99% dat bedoel ik ook niet, maar zoals ik al zei meer hierover later, dit is iets wat ik nog goed moet uitdenken nu er niet meerdere chemicals zijn enzo en succesrate verhaal dus moeilijk gaat worden met wel/niet 99%Jaii schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:09:
[...]
Ik vind het zo veel beter.. tot (3) is nog normaal dat kan iedereen hebben daarna wordt het exclusief. Als het op 6 nog 99% kans is.. dan iedereen @ (8 ) is niets speciaals meer.. Waarom wil je zo graag (6) normaal hebben? Wat meer def.. is echt niet nodig om het 'zieke' economie weer op poten te krijgen om jou woorden te gebruiken.
Iruja, bespaar je moeite om te gaan 'berekenen'... nogmaals jouw ideeen gaan ze gewoon niet invoeren.
(6) op 99%.. en hoe gaan ze dat dan doen met de gasten die al miljoenen zulies zijn kwijtgeraakt omdat hun item failede op (4)?
Nogmaals, als ze jouw ideeen gaan doorvoeren is de balans juist helemaal ver te zoeken.
Dus tijd die je verdoet met onnodige berekeningetjes kan je beter gebruiken om weer vanaf lvl 0 te beginnen en de echte NaRose experience te voelen ipv met een char die stil is blijven staan in de tijd...
(6) op 99%.. en hoe gaan ze dat dan doen met de gasten die al miljoenen zulies zijn kwijtgeraakt omdat hun item failede op (4)?
Nogmaals, als ze jouw ideeen gaan doorvoeren is de balans juist helemaal ver te zoeken.
Dus tijd die je verdoet met onnodige berekeningetjes kan je beter gebruiken om weer vanaf lvl 0 te beginnen en de echte NaRose experience te voelen ipv met een char die stil is blijven staan in de tijd...
Anoniem: 141799
Ik kan er nu niet meer inph4nt0m schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:24:
[...]
hey evo jij kan lekker spelen xD ik nog steeds niet
btw kan je kijken in je modem wat je primary dns en secondary dns is aangezien die t bij jou dus wel doet >.>
kom net terug van eten had dc, vanmiddag wel lekker kunnen gamen.
bij opnieuw inloggen krijg ik weer kan geen verbinding met server maken
mijn modem gegevens:
pri dns 194.134.5.5
sec dns 194.134.0.97
@gene die wel prose willen maar bang voor opnieuw beginnen, veel high lvls zijn met tweede char ok bezig zo ben ik ook pas lvl 65 en opzich party ik liever dan dat ik solo in tempel rond dwaal, dus als er vele low lvlvs zijn zla ik eerder met lvl 65 dan lvl 143 spelen
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-04-2006 18:45 ]
Klopt wat Evo zegt heb idd ook nog een lvl 40 Scout op eRose en veel meer mensen zijn een nieuw char begonnen.Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:39:
[...]
@gene die wel prose willen maar bang voor opnieuw beginnen, veel high lvls zijn met tweede char ok bezig zo ben ik ook pas lvl 65 en opzich party ik liever dan dat ik solo in tempel rond dwaal, dus als er vele low lvlvs zijn zla ik eerder met lvl 65 dan lvl 143 spelen
Ik zeg niet dat alles op (6) 99% moet gaan, ik bedoel zoiets als tot (6) ofzo je item niet kwijtraken en alleen de refines, en daarboven alles, dus een mengeling zoals het nu is en hoe he twas.
Maar er stond ook heel goed binnenkort meer hierover, en ik zei nog dat zoals jullie het suggereren ik het niet bedoel, dus nogmaals, nee gewoon evenveel kans zoals het nu is, maar met behoud van je equip of weapon tot (6), waardoor refines duurder gaan worden om te kopen, en het interessanter is om te hunten.
Ook vind ik dat alles refines moet droppen en niet alleen bosses (Op Junon werkt het vrij goed vind ik, op luna is het ver te zoeken zoals ik het wil)
Ik zeg niet dat alles op (6) 99% moet gaan, ik bedoel zoiets als tot (6) ofzo je item niet kwijtraken en alleen de refines, en daarboven alles, dus een mengeling zoals het nu is en hoe he twas.
Maar er stond ook heel goed binnenkort meer hierover, en ik zei nog dat zoals jullie het suggereren ik het niet bedoel, dus nogmaals, nee gewoon evenveel kans zoals het nu is, maar met behoud van je equip of weapon tot (6), waardoor refines duurder gaan worden om te kopen, en het interessanter is om te hunten.
Ook vind ik dat alles refines moet droppen en niet alleen bosses (Op Junon werkt het vrij goed vind ik, op luna is het ver te zoeken zoals ik het wil)
93 att power
Ik denk dat dat het probleem is...Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:11:
is het ver te zoeken zoals ik het wil
Mja dat geld voor 5th's zeker weten maar voor 6th vind ik van niet als je 6th wil moet je gewoon dod in omdat ze daar als een gek droppen. Zouden ze 6th talis ook nog is van tempel mobs laten droppen krijg je teveel 6th refines in het spel. In een dag kan je nu denk ik zo 100 talis en 100 binds in dod krijgen.Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 19:11:
Maar hellemaal klopt je idee niet, als je de wapens tot 6 zou houden dan krijg je wel verschuiving naar refines hunten maar vervalt het geld wat men kwijt raakt aan laten we zeggen wapens kopen wel, je raakt immers je wapen voor grade 6 niet kwijt. Om dit dan te compenseeren zou dus het geld wat je bij npc moet betalen voor te refinen omhoog gekrikt moeten worden en de amount of wapen drops zouden dan nog meer omlaag gegooid moeten worden waardoor dus de wapens om aan te shaffen weer duurder worden. Tja elk voordeel heeft een nadeel weer.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hehe, kheb net even een basic launcher (4) voor 50 k gekocht, dat is niet helemaal normaal volgens mij ^^
Dat is ook een van de redenen dat ik er nog naar moet kijken.
Heb iets in deze richting bedacht zoals het er nu staat maar dan net wat anders, e ndan kan het wel, echter zitten daar denk ik nog meer haken en ogen aan.
Komt er op neer dat ik dit gewoon helemaal niet ga voorstellen om het refinen te veranderen, alleen opnieuw het refinen via een artisian
Heb iets in deze richting bedacht zoals het er nu staat maar dan net wat anders, e ndan kan het wel, echter zitten daar denk ik nog meer haken en ogen aan.
Komt er op neer dat ik dit gewoon helemaal niet ga voorstellen om het refinen te veranderen, alleen opnieuw het refinen via een artisian
Gezeur allemaal over de economie. Gewoon heel simpel als je goed kan handelen kun je in elke rose een berg zullies verdienen. Kwestie van goed inkopen en duurder verkopen. Daarvoor moet je dan een hoop tijd investeren in de markt zodat je de prijzen weet en daarna tijd investeren om de markt te blijven volgen.
In erose was ik bezig met lvl'en omdat ik 2 maanden ofzo op de rest achterliep (aangezien ik de enige tweaker in naROSE was en vooral degenen die naROSE nu met hand en tand aan het verdedigen zijn mijn voor gek versleten omdat ik geen vertrouwen in gamesrouter had) maar ook daar had ik bij het down gaat al 22 miljoen zullies.
De truuk in rose is dat je met veel zullies veel meer zullies kan verdienen. Sommige zien een leuk item in een shop en geven dan bijna al hun zullies daar aan uit. Je moet pas leuke dingen gaan kopen als je een leuk bedrag OVER hebt na het kopen! Op die manier kun je dingen kopen die je niet nodig hebt maar waarvan je wel weet dat je er winst op kan maken zodra je ze ziet. En dit is natuurlijk voor elke rose online versie het geval.
In erose was ik bezig met lvl'en omdat ik 2 maanden ofzo op de rest achterliep (aangezien ik de enige tweaker in naROSE was en vooral degenen die naROSE nu met hand en tand aan het verdedigen zijn mijn voor gek versleten omdat ik geen vertrouwen in gamesrouter had) maar ook daar had ik bij het down gaat al 22 miljoen zullies.
De truuk in rose is dat je met veel zullies veel meer zullies kan verdienen. Sommige zien een leuk item in een shop en geven dan bijna al hun zullies daar aan uit. Je moet pas leuke dingen gaan kopen als je een leuk bedrag OVER hebt na het kopen! Op die manier kun je dingen kopen die je niet nodig hebt maar waarvan je wel weet dat je er winst op kan maken zodra je ze ziet. En dit is natuurlijk voor elke rose online versie het geval.
Dit topic is gesloten.