Helemaal waar.luckyjan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:14:
Gezeur allemaal over de economie. Gewoon heel simpel als je goed kan handelen kun je in elke rose een berg zullies verdienen. Kwestie van goed inkopen en duurder verkopen. Daarvoor moet je dan een hoop tijd investeren in de markt zodat je de prijzen weet en daarna tijd investeren om de markt te blijven volgen.
In erose was ik bezig met lvl'en omdat ik 2 maanden ofzo op de rest achterliep (aangezien ik de enige tweaker in naROSE was en vooral degenen die naROSE nu met hand en tand aan het verdedigen zijn mijn voor gek versleten omdat ik geen vertrouwen in gamesrouter had) maar ook daar had ik bij het down gaat al 22 miljoen zullies.
De truuk in rose is dat je met veel zullies veel meer zullies kan verdienen. Sommige zien een leuk item in een shop en geven dan bijna al hun zullies daar aan uit. Je moet pas leuke dingen gaan kopen als je een leuk bedrag OVER hebt na het kopen! Op die manier kun je dingen kopen die je niet nodig hebt maar waarvan je wel weet dat je er winst op kan maken zodra je ze ziet. En dit is natuurlijk voor elke rose online versie het geval.
Ik kocht vanmiddag een basic launcher (4) en kan hem nu voor 3 x zo veel verkopen ^^ maar dan moet je wel het geld hebben om hem te kopen