Ik zou het ook wel eens willen weten. De site is iig weer online, ik kom alleen niet ingelogd. Blijft hangen bij "connecting to server". Wil me char ook wel eens bekijkenWhiteUltY schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:30:
weet iemand misschien iets van die rose sandbox af heb geprobeerd te connecten maakt het lukt niet, en wil toch graag ef me nagemaakte char zien
Ehm, die vijf euro kan je volgende maand toch weer gebruikenAnoniem: 151447 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:11:
Maar ik had de 5 euro kaart al gekochtIemand die hem over wil kopen? Ongekrast.
Das waar ook ja, vandaag zou alles weer up gaan. Er stond bij dat de capaciteit 20 personen was. Inmiddels zijn er waarschijnlijk -tig man die ervan weten dus mischien op een een wat rustiger tijdstip (4 uur 's ochtends in het bijzonderPsychoot schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:40:
Ik zou het ook wel eens willen weten. De site is iig weer online, ik kom alleen niet ingelogd. Blijft hangen bij "connecting to server". Wil me char ook wel eens bekijken
euhm hier doet ie t ook nietAnoniem: 141799 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:35:
ik mag weer niet spelen van wanadoo denkgvd,
hoe zit het bij jou phantom
Edit:
evo kom irc !!!!
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 12-04-2006 22:53 ]
Trouwens nog bedankt voor het uitlenen van de velvet 10ap casper!
Hier screenie van mij + wdw + ceteus die afk op de grond zit

Daarom zeg ik ook dat je hem in Total Commander moet gebruikencbxmelk schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:39:
hekel aan dat programma. en al geprobeerd met verkenner. maar werkte niet
Anoniem: 167538
Screenie met outfitje:

Ootf Party met localhost

Ootf party met LocalHost, sacardus en Ceteus

Anoniem: 170456
de screens zijn mislukt helaas omdat hij op 16 bit stond

Jammer trouwens dat er een behoorlijk aantal items is wat je wel kan kiezen maar niet klopt, zo krijg je iets anders, of het is gewoon transparant.
Anoniem: 172675
http://irc.tweakers.net/rose
ik heb een oplossing voor je
Edit:
Ik was nog vergeten wat dark jaguar boots te appraisen die ik gevonden had met local in een party gister avond
en wat blijkt ap+10 ^^ nu refined naar (3) en maar voor de verkoop
Edit 2:
Hmm sacardus wilde ze graag hebben dus maar voor 2 mil em verkocht aan hem xD (toch 1 mil clan korting)
[ Voor 75% gewijzigd door ph4nt0m op 13-04-2006 13:48 ]
Anoniem: 123576
Zins waneer laten we clanny's uberhaubt betalen ??ph4nt0m schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:05:
Hmm sacardus wilde ze graag hebben dus maar voor 2 mil em verkocht aan hem xD (toch 1 mil clan korting)
Als ax3 of zo item vind waar mijn hartje sneller van gaat kloppen gaat het gewoon via het langdurig leen systeem.
1. Als een clanny aanbiedt om het te kopen hoef je dat natuurlijk niet te weigerenAnoniem: 123576 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:15:
[...]
Zins waneer laten we clanny's uberhaubt betalen ??
Als ax3 of zo item vind waar mijn hartje sneller van gaat kloppen gaat het gewoon via het langdurig leen systeem.
2. Als je zelf wat centjes kunt gebruiken en de ander ermee instemt om het te kopen.
3. Sacardus haalt hier dus voordeel uit, hij kan ze zodra hij ze niet meer nodig heeft verkopen voor 3mil.
Anoniem: 141799
sinds wanneer geven we digne ngratis weg dan? het is of lenen of kopenAnoniem: 123576 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:15:
[...]
Zins waneer laten we clanny's uberhaubt betalen ??
ik kan btw nog niet goed op rose, heb enorme ping lijkt wel waar het vandaan komt geen idee
@phantom sorry ik lees got nu pas weer, anders was ik wel op irc gekomen
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 13-04-2006 15:49 ]
Evo jij hebt toch ook mijn schild en wapon te leen, laat ik je toch ook niet voor betalenAnoniem: 141799 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:47:
[...]
sinds wanneer geven we digne ngratis weg dan? het is of lenen of kopen

Kijk koop ik een item dan kan ik bedenken dat iemand er het aankoop bedrag weer uit wild halen.
Maar als ik iets gedrop krijg en iemand heeft het nodig gaan het of uitgeleent woorden of weg gegeven.
Zo loop jij met me wapon schiild, Lyn met me tandestoker, en redfield en zo.
enz. Ik wil geen geld verdienen aan me eigen clanny's
Zo heb ik het met ax3 ph4 en zo volgens mij altijd gedaan.
Ik word ook vrij pissig als mensen dingen lopen te verkopen waar andere nog wat aan hebben.
Vind dat wel zo aardig in clan, zoo heb ik altijd gedaan..
Zo kreeg ax3 lvl 100 stafjes om te rifinen omdat ze een (5) nodig had.
En kreeg ph4 30 dodge cubic van me omdat hij dodge nodig had na dat ik die had laten craften.
Heb ramon nog standje gekregen (van ph4 en mij) dat ze stok (4) verkocht terweil lyn nog met een (3) liep.
Vind het best als jij dit niet wild doen, maar dan wil ik ook graag mijn spullen terug ASAP
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 13-04-2006 16:07 ]
maar dat is dan uitlenen, dat doe ik zelf ook, maar jij moet die dingen terug.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:58:
[...]
Evo jij hebt toch ook mijn schild en wapon te leen, laat ik je toch ook niet voor betalen
Kijk koop ik een item dan kan ik bedenken dat iemand er het aankoop bedrag weer uit wild halen.
Maar als ik iets gedrop krijg en iemand heeft het nodig gaan het of uitgeleent woorden of weg gegeven.
Zo loop jij met me wapon schiild, Lyn met me tandestoker, en redfield en zo.
enz. Ik wil geen geld verdienen aan me eigen clanny's
Zo heb ik het met ax3 ph4 en zo volgens mij altijd gedaan.
Ik word ook vrij pissig als mensen dingen lopen te verkopen waar andere nog wat aan hebben.
Vind dat wel zo aardig in clan, zoo heb ik altijd gedaan..
Zo kreeg ax3 lvl 100 stafjes om te rifinen omdat ze een (5) nodig had.
En kreeg ph4 30 dodge cubic van me omdat hij dodge nodig had na dat ik die had laten craften.
Heb ramon nog standje gekregen (van ph4 en mij) dat ze stok (4) verkocht terweil lyn nog met een (3) liep.
Vind het best als jij dit niet wild doen, maar dan wil ik ook graag mijn spullen terug ASAP
als iemand ene item wilt kopen van die gene om hem daarna ook te verkopen dat is een andre zaak en ook gwoon een optie
Waarschijnlijk is zijn server gecrashed en heeft hij het nog niet opgemerkt, hij zal vandaag of morge wel weer online zijn (hoop ik)Psychoot schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:40:
[...]
Ik zou het ook wel eens willen weten. De site is iig weer online, ik kom alleen niet ingelogd. Blijft hangen bij "connecting to server". Wil me char ook wel eens bekijken
Beste Rosers,
Een paar dagen geleden heb ik een mail ontvangen van een van de moderators.
Tot mijn grote verbazing stond hierin dat mijn account voor altijd gebanned zou worden.
Waarom, was me niet helemaal duidelijk. Iets later werd me duidelijk dat er dingen vanaf
mijn account zijn gebeurd waar ik nooit toestemming voor heb gegeven.
De moderators verwijten mij nu dat ik onzorgvuldig ben omgegaan met mijn account.
En hiervoor bannen ze mij dus. In feite wordt ik gebanned voor iets wat ik
niet gedaan heb maar wat ik wel had kunnen voorkomen als ik mijn account had
uitgelogged. Ik zal er verder niet op ingaan...
Maar het is in ieder geval heel triest allemaal. Ik heb veel gemailed met de
mods hier, maar ze blijven bij hun punt dat ik zorvuldiger met mijn account had
moeten omgaan en dat dit dan niet was gebeurd....
Jammer dat ik zo afscheid moet nemen.
Ik hoop dat de startpost goed overgenomen wordt. Ik heb een leuke tijd gehad
met jullie en ik hoop jullie ooit nog eens een keer in eRose te zien.
En Kay houd me wel een beetje op de hoogte hoe het hier gaat
Yoshi1
Mijn god... verdienen mensen geen 2de kans meer tegen woordig.
In mijn oogpunt is het toch altijd eerst 2 waarschuwingen dan BANNEN
'TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org'
Iemand enig idee wat ik hier mee moet doen?
Ben niet zo slim met die dingen
@2 posts boven mij
OMFG altijd gedacht eerst waarschuwing DAN PAS bannen
[ Voor 21% gewijzigd door syren op 13-04-2006 16:38 ]
Voorzover ik weet moet je dat gewoon zo letterlijk in je rose snelkoppeling pleuren. Of maak een zelf een aan met als target die regel.syren schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:37:
Hmm op die sandbox moet ik ergens iets doen met
@ban posts: volgens mij krijg je echt niet zomaar een permanente ban, dan moet er wel iets ergs zijn gebeurd met dat account.
[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 13-04-2006 16:41 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kopieer dit stukje, Start->Uitvoeren, en dan plakken."C:\Program Files\Triggersoft\ROSE Online\TRose.exe" @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org
De server werkt trouwens nu gewoon, en [GM]PsyQo heeft net monsters en NPC's gespawned. Je kunt ze nog niet aanvallen ofzo, maar er zit dus voortgang in
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Idd heel erg genaaid van hun, misschien kunnen we iets doen om Yoshi1 te helpen iemand ideeAnoniem: 123576 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:30:
[...]
Mijn god... verdienen mensen geen 2de kans meer tegen woordig.
In mijn oogpunt is het toch altijd eerst 2 waarschuwingen dan BANNEN

Anoniem: 143962
Of je maakt een kladblok document met alleen : TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org erinsyren schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:37:
Hmm op die sandbox moet ik ergens iets doen met
En dan noem je hem gewoon iets.bat en dan launch je die.
Helaas werkt Sandbox niet voor mij
Bedankt doet hetegamernl schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:41:
Als je rose in je standaard map hebt geinstalleerd, is het:
[...]
Kopieer dit stukje, Start->Uitvoeren, en dan plakken.
De server werkt trouwens nu gewoon, en [GM]PsyQo heeft net monsters en NPC's gespawned. Je kunt ze nog niet aanvallen ofzo, maar er zit dus voortgang in
Blijft nu hangen als ik pass enzo heb ingevuld maar zit vol dan zeker? ofzo
100ste bericht:P
Haan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:40:
[...]
@ban posts: volgens mij krijg je echt niet zomaar een permanente ban, dan moet er wel iets ergs zijn gebeurd met dat account.
Bericht van Yoshi1:
Ik vind t eerlijk gezegd wel meevallen wat er vanaf mijn account is gebeurd. Het lompe is gewoon dat ik er niets vanaf wist, en dat ik er wel voor gestraft wordt. Ik hoop nog tot een compromis te komen zodat het misschien omgezet kan worden naar een tijdelijke ban....
[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2006 17:14 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Uit de faq onder banrichtlijnen:
@Ax3: lekker man! Ga je nu je clanleden trakteren op allemaal een full sporty set? Dat moet er nu wel van af kunnen lijkt meJa maar....
"Het was m'n broertje/zusje/collega/vader/kat/etc."
Da's dan jammer, je bent zelf verantwoordelijk voor je account en voor het misbruik ervan. Log altijd uit op publieke computers, neem een sterk password en vertel je password aan absoluut niemand. Je account is persoonlijk en jij bent dus te allen tijde verantwoordelijk, tot aan het punt toe waar wij onder de Nederlandse wet vallen en dus jouw gegevens moeten afstaan als jouw account zich hier strafrechtelijk misdraagt.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Klopt, ben ik het mee eens. En ik snap dat ze deze regel opgesteld hebben. Wat ik alleen niet begrijp is dat er gelijk zo hard wordt opgetreden en zoals flyingdutch al zei; dat ze niet eerst een waarschuwing geven. 'T lijkt misschien of ik het forum nog gewoon kan bezoeken, maar kay geeft de posts door.
Rofl red sporty 2.4m tyres 2.4m engine 2.4m x30 man nee dat gaat niet lukken ^^. Ben wel bereid om te lenen of iets das niet erg zal later het geld met eldoen goed kunnen gebruiken voor nieuwe staffs die wel weer piep duur zullen zijn ^^.Haan schreef op donderdag 13 april 2006 @ 17:20:
[...]
Uit de faq onder banrichtlijnen:
[...]
@Ax3: lekker man! Ga je nu je clanleden trakteren op allemaal een full sporty set? Dat moet er nu wel van af kunnen lijkt me
Zoek btw nog de volgende eq voopr me noobie dealer:
lvl 55 hat liefs con
lvl 75
Hat con/def/str/ap
Redfield suit liefs refined 5/6
lvl 100
Ap hat
Ap Gloves
Rest heb ik al.
[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 13-04-2006 18:02 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Hij bood zelf aan t te kopen omdat ie een setje wilde tis namelijk 100 lvl stuff.
o ja en in de shops zijn ze overpriced
@ evo
ik ben weer op irc te vinden
[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 13-04-2006 19:21 ]
Anoniem: 136772
Kan je pets mee verdienen:
10 eggs: Easter egg pet
20 eggs: Easter bunny pet
Best wel grote patch en erg trage download
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 13-04-2006 20:16 ]
prose had hem al gehad vorig weekend is inderdaad lachen ja zo'n ei achter je aanAnoniem: 136772 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:55:
Easter event!
Kan je pets mee verdienen:
10 eggs: Easter egg pet
20 eggs: Easter bunny pet
Best wel grote patch en erg trage download
Helemaal mee eens. Lenen is iets heel anders als verkopen. Als je iets verkoopt aan een clanmember voor een prijs onder de marktprijs GEEF je hem in feite zullies en ben je een toffe peer.Anoniem: 141799 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 16:08:
[...]
maar dat is dan uitlenen, dat doe ik zelf ook, maar jij moet die dingen terug.
als iemand ene item wilt kopen van die gene om hem daarna ook te verkopen dat is een andre zaak en ook gwoon een optie
Aan de andere kant als je iets verkoopt voor of boven de marktprijs aan een clanmember via private trade ben je de clan onwaardig.
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 13-04-2006 21:40 ]
Anoniem: 161022
@ax3 god damn rijke stinkerd^^ maak jij ff ootf normaal
Damn trainen gaat lekker nu bijna 83 en als ik 85 ben kan ik me Redfield suit verkopen/lenen voor wie wil ( ap 10 ).
Die eieren zoeken duurt lang ><
@Yoshi1 k*t voor je man hoop dat het goedkomt, maar dacht dat je net zoals kay stopte en ging w8ten op erose ( die toch nie komt -.- )?
Anoniem: 151447
Ik wil hem wel kopen/lenen, ben alleen pas bijna 68, dus misschien heeft iemand anders er eerder al iets aan.Anoniem: 161022 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 02:18:
@fly ik had wat geld over dus ik dacht doe ph4ntom een plezier
@ax3 god damn rijke stinkerd^^ maak jij ff ootf normaal![]()
Damn trainen gaat lekker nu bijna 83 en als ik 85 ben kan ik me Redfield suit verkopen/lenen voor wie wil ( ap 10 ).
Die eieren zoeken duurt lang ><
@Yoshi1 k*t voor je man hoop dat het goedkomt, maar dacht dat je net zoals kay stopte en ging w8ten op erose ( die toch nie komt -.- )?
En heeft iemand misschien nog Big Angel wings te koop/leen? Dodge maakt me niet zo veel uit
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 151447 op 14-04-2006 07:58 ]
Iig de website ligt eruit en de patchservers
Anoniem: 120596
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 120596 op 14-04-2006 08:33 ]

ja hoor ik heb nog angel wings 12 dr pm me maar ingameAnoniem: 151447 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 07:52:
[...]
Ik wil hem wel kopen/lenen, ben alleen pas bijna 68, dus misschien heeft iemand anders er eerder al iets aan.
En heeft iemand misschien nog Big Angel wings te koop/leen? Dodge maakt me niet zo veel uit
Craft ie voor me geeft ie me een red sporty met 33 dur

Ben ik genaaid of wat?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 136772 op 15-04-2006 18:39 ]
Ehm, sporty die met tiar lukt mag je denk al blij zijn, wand is lvl 165 craftAnoniem: 136772 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 09:44:
lol laat ik gisteren een red sporty craften door Burumbasa (of hoe die gozert ook heet).. geef hem Tiar metals, toch niet de minste...
Craft ie voor me geeft ie me een red sporty met 33 duren toen ik in die sporty ging zitten zat ie op 66%
Ben ik genaaid of wat?
Maar 66% dat klopt zo ver ik weer niet
Aan de ene kant zou ik er wat van zeggen, andere kant je hebt wel je sporty
De cart health (of hoe dat ook alweer heet) gaat toch alleen naar beneden als je cartweapon gebruikt of niet?
Want ik ben voorlopig toch niet van plan dat te gebruiken en dan maakt de dur. niet zoveel uit...
Ga toch ernstig twijfelen of ik de dural engine en de rapid wheels maar bij een andere crafter laat maken...
als je leest heeft bijna iedereen dit.syren schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:11:
Hmm raar bij die sandbox blijft ie hangen bij
Connect to server:S
Iemand die weet hoe dit kan?
Zal wel brakky server zijn, kunnen zoizo niet veel mensen tegelijk op
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hoezo ?4th schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:52:
nou, maandagnacht gemaild maar nog geen antwoord gekregen. bericht is wel gelezen, ben nu aan het updaten en hoop dat mijn account weer unblocked is. egin nu te twijfelen om eventueel verder te spelen ook al is hij unblocked
Warom niet verder gaan ?
idd waarom stoppen, je loopt nog goed voor op de rest, party leden zijn nu dichter bij je, zelfs in en phan kunnen vandaag weer spelen4th schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 12:52:
nou, maandagnacht gemaild maar nog geen antwoord gekregen. bericht is wel gelezen, ben nu aan het updaten en hoop dat mijn account weer unblocked is. egin nu te twijfelen om eventueel verder te spelen ook al is hij unblocked
en je hebt toch betaald, en wat moet en knight als vlieg zonder een champ als jou
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 14-04-2006 14:14 ]
Ik wil het opzich wel doen (als niemand daar probelemen mee heeft) tot yoshi niet meer gebanned is. Graag jullie mening?
Anoniem: 168502
Iedereen zegt: OJA ! wow is een echte aanrader! nou ik zal wat zeggen, er is geen ene flikker aan!
1. Teveel servers
2. weinig mensen bij de noob zone.
3. Lijkt wel of het spel uitgestorven is.
4. maps TEgroot.
5. Niemand help iemand.
6. ik speel liever rose.
Conclusie: het spel is geen ene flikker aan.
Misschien trek je te snel een conclusie ik weet niet hoelang je het hebt gespeeld en welk lvl je bent geweest?Anoniem: 168502 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:35:
Vind het best kay
Iedereen zegt: OJA ! wow is een echte aanrader! nou ik zal wat zeggen, er is geen ene flikker aan!
1. Teveel servers
2. weinig mensen bij de noob zone.
3. Lijkt wel of het spel uitgestorven is.
4. maps TEgroot.
5. Niemand help iemand.
6. ik speel liever rose.
Conclusie: het spel is geen ene flikker aan.
en jij vind het spel geen flikker aan maar meer dan 6mil mensen vinden het toch wel leuk, is toch wat meer dan Rose
Anoniem: 54991
Ze moeten echt vlug met erose komen anders heb ik gewoon echt geen zin meer om uberhaubt ooit aan rose te beginnen.
Wacht geduldig op een andere mmorpg die mij bevalt maar tot dusver geeneen
Anoniem: 142039
nou mooie drop
iig 400k moet mogelijk zijnAnoniem: 142039 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:19:
huh? is dat serieus? iemand ig zei tegen mij 100 k...
nou mooie dropvoor op lvl 36 dan he ;P
hoe maf ziet dit eruit, en ze valt niet of zo ze staat gewoon zo toen ze uit transport kwam

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 14-04-2006 22:06 ]
nu niet meer
Anoniem: 168502
mening is meningWhiteUltY schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:21:
[...]
Misschien trek je te snel een conclusie ik weet niet hoelang je het hebt gespeeld en welk lvl je bent geweest?
en jij vind het spel geen flikker aan maar meer dan 6mil mensen vinden het toch wel leuk, is toch wat meer dan Rose
Anoniem: 144131

kwijl
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 144131 op 15-04-2006 00:58 ]
OKYDOKYAnoniem: 141799 schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:00:
a new knight has born? gelijk voor vlieg syren heeft je spullen nu:
PS Knight is lvl 11X nu, tijd dom me 2de char te powerlvllen, tijd voor me arti dus, is nu lvl 59 en die gaan we nu een s100+ maken ':P, me knight is nu allleen nog voor dod om geld te verdienen
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 15-04-2006 00:42 ]

en alsof het nog nie snel genoeg ging kreeg ik ook nog eens een fairy hehe

en we gingen s'avonds nog een keer partyen bij de mamoets met coldasice

Bij ons duurde party ook ff vandaag voor hij 50 was, dus voglende week als ozne party weer weg is is kijken of we mekaar kunne helpen, een paar van onze muses en een paar bruggen om een van jullie mee naar tempel te krijgen en ff twee lvl 50 parties te maken voor elke clan eentje :P:DAnoniem: 167538 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 01:15:
en we gingen s'avonds nog een keer partyen bij de mamoets met coldasicehet partylvl ging snel omhoog en coldasice is lvl 66 geworden
ik ben geëindigt op lvl 69 op 65% kortom was een mooi dagje, thnx aan coldasice en monnik voor de party
jammer dat de lvl 36-37 party kwijt raken omdat iedereen zijn slaap een beetje wilt inhalen waardoor de pc's uitgaan
Party gister was weer lekker LoT-vrienden, Woz ( of was het nou stiekem LuckJan ) heeft zelfs bewezen dat je ook met een zatte kop nog aardig kunt spelen. Maar onze Wozz is wel om 8 uur smorgens alweer aan de gang
En nog een paar ton over voor mijn soldier (57) en voor mijn dealer (29) die ik erbij gemaakt heb om wat geld te verdienen door stockpile etc.
als je geld wilt verdienen: alle shopjes nalopen en alles opkopen wat voor minder dan de helft van wat het waard is wordt aangeboden.... (je vind altijd wel iets hoor, genoeg sukkels in rose, maar koop niet iets waarvan je de prijs niet goed weet want dan ben je snel de lul) trainen voor geld is zó 2005
Hehehe... Mijn motto is, als je veel met kleine marges kan verkopen, het resultaat het zelfde is als veel tijd steken in zoeken naar hele goedkope dingen. Je kan beter 100 dingen verkopen met 4k marge dan 50 dingen met 5k margeprecious1 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:22:
dat is maar iets van 20% marge... Denk je niet dat je ook voor minder kan inkopen of voor meer verkopen...voor 4 k kom ik me nest niet uit hoor
als je geld wilt verdienen: alle shopjes nalopen en alles opkopen wat voor minder dan de helft van wat het waard is wordt aangeboden.... (je vind altijd wel iets hoor, genoeg sukkels in rose, maar koop niet iets waarvan je de prijs niet goed weet want dan ben je snel de lul) trainen voor geld is zó 2005
Maar ik ben er inderdaad uit dat shoppen belangrijker is dan alleen maar hakken en zagen. Zeker omdat ik eerst een tijd Irose heb gespeeld, toen een tijd niet. Daarna 3 dagen Erose en die werdgelukkig gesloten voordat ik besloten had om te betalen. Nu op NArose moet ik wennen aan weer een andere economie. Zeker omdat ik uit andere Rose versies kwam, heb ik te weinig aandacht besteed aan de economie. Maar krijg in het verkopen meer en meer plezier.
Is er eigenlijk ergens een database/site met daarop ongeveer de gangbare prijzen voor spullen?
Die sukkels zijn dat niet gewoon de mensen die een redelijke normale prijs vragen ?precious1 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:22:
dat is maar iets van 20% marge... Denk je niet dat je ook voor minder kan inkopen of voor meer verkopen...voor 4 k kom ik me nest niet uit hoor
Zo wordt de economie alleen maar duurder (kunstmatig) door het opkopen en duurder verkopen. Zo kan een beginner nooit fatsoeindelijke gear kopen of hij moet al goeie drops krijgen en daar ook een belachelijke prijs voor vragen.
Tsja...... principieel gezien kan je gelijk hebben, maar zelfs in Rose gelden de basis regels voor een economie. Vraag een aanbod bepalen meer de prijs, dan het product zelf.Psychoot schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:14:
[...]
Die sukkels zijn dat niet gewoon de mensen die een redelijke normale prijs vragen ?
Zo wordt de economie alleen maar duurder (kunstmatig) door het opkopen en duurder verkopen. Zo kan een beginner nooit fatsoeindelijke gear kopen of hij moet al goeie drops krijgen en daar ook een belachelijke prijs voor vragen.
Alleen de vraag is of Rose wel een "normale" economie is. Prijzen worden gewoon klakkeloos overgenomen +10% ofzo. Als "item A" in een shop staat voor 1 miljoen nemen veel beginners die prijs over omdat ze geen idee hebben wat de eigenlijke waarde van het item is. Veel mensen gooien hier nog eens wat bovenop om nog meer geld te verdienen. Zo wordt "Item A" na een paar trades al gauw voor 1,5 - 2 miljoen verkocht. Als Eldeon straks uitkomt wil ik niet weten wat je voor de eerste goeie drops moet betalen.Anoniem: 120596 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:03:
[...]
Tsja...... principieel gezien kan je gelijk hebben, maar zelfs in Rose gelden de basis regels voor een economie. Vraag een aanbod bepalen meer de prijs, dan het product zelf.
edit: uiteindelijk heb je wel gelijk met vraag en aanbod maar soms gaat het een beetje te ver imho.
[ Voor 9% gewijzigd door Psychoot op 15-04-2006 16:42 ]
Neem da AH bijvoorbeeld. Die was vrij duur, maar mensen kwamen er wel, tot de econmie minder werd, en mensen minder te besteden hadden. Daarom heeft AH zijn prijzen verlaagd, zodat hun producten weer gekocht werden.
Toch wel leuk om te zien dat dat in Rose ook in extremiteit gebeurd.
In Irose was er een tijd dat opeens stamina (geloof ik, die roze dingen) opeens heel duur werden (had geloof ik iets met ice en spark charms te maken). In die tijd heb ik in een paar dagen miljoenen verdiend aan mensen die ze te goedkoop aanboden, en die verkocht ik weer voor vet geld.
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 120596 op 15-04-2006 16:48 ]
"High-lvls" die als eerste de items vinden lijkt mij. Zij plakken er een prijskaartje van XXX aan en de rest neemt het over.Anoniem: 120596 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:44:
Maar wie bepaald de eigenlijke waarde van een artikel? Dat is de markt.
edit:
Je kunt het echte leven niet met de Rose economie vergelijken. In het echte leven heb je niet nog een character die je ff kunt lvl'en met goeie items. Het probleem is gewoon dat een lvl 40 beginneling niet eens een lvl 40 item kan veroorloven, tenzij hij zelf extreem goeie drop krijgt wat ie dan imho "overpriced" verkoopt. Het zijn de high-lvl's die die dure low lvl spullen kopen voor hun 2e character. Dat het fout is wil ik niet zeggen. Zeker blijft het een kwestie van vraag en aanbod. En zullen +10 AP gear altijd megaduur zijn.Neem da AH bijvoorbeeld. Die was vrij duur, maar mensen kwamen er wel, tot de econmie minder werd, en mensen minder te besteden hadden. Daarom heeft AH zijn prijzen verlaagd, zodat hun producten weer gekocht werden.
Toch wel leuk om te zien dat dat in Rose ook in extremiteit gebeurd.
In Irose was er een tijd dat opeens stamina (geloof ik, die roze dingen) opeens heel duur werden (had geloof ik iets met ice en spark charms te maken). In die tijd heb ik in een paar dagen miljoenen verdiend aan mensen die ze te goedkoop aanboden, en die verkocht ik weer voor vet geld.
Ik vind het alleen jammer dat een beginneling niet eens redelijke EQ kan kopen tenzij hij zelf al goeie drops krijgt. Je kunt als je normaal lvl'ed op lvl 50 nog geen miljoen hebben door normale drops.
[ Voor 70% gewijzigd door Psychoot op 15-04-2006 17:12 ]
Anoniem: 151447
Mooi! Hopen dat hij de nacht overleeft. Ik kan morgenmiddag niet spelen, moet naar familie en vanavond xboxparty:)Anoniem: 170456 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 17:52:
Cold hier OOT party heeft nu lvl 42 vanavond moet en zal de 50 gehaald wordenen dit alleen maar op elder mams !!
Anoniem: 144131
hij kwam later weer trug,,, maar toen zijn wij maar gegaan, toen we zagen dat luna echt helemaal vol zat

ik had al 1 paar met [Attack Accuracy 10] op (4) zitten, apraise ik deze,,, [Attack Power 9]

w0000000t
ik ga die met attack power 9 sellen
Best raar om allemaal te zien, nu merk ik toch eigelijk wel hoe erg ik Rose misAnoniem: 167538 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 23:27:
jupz monnik en ik zijn de hele dag samen in party geweest en soms met nog meer OoTf-ers en het was fun hier foto van ons 2 en paar members van LoT
[afbeelding]
en hier nog een foto van een vliegende Dreadnaught hehe![]()
[afbeelding]
Maja maar hopen op goed nieuwe over e/pRose
Dat gevoel heb ik ook, Ik geef het nog 3 weken de tijd anders start ik een soldier in NaroseWhiteUltY schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:14:
[...]
Best raar om allemaal te zien, nu merk ik toch eigelijk wel hoe erg ik Rose mis![]()
Maja maar hopen op goed nieuwe over e/pRose
Vraagje aan sacardus: Weet jij nog of de oude Wolfesoffury mensen nog spelen?
[ Voor 12% gewijzigd door -Mike- op 16-04-2006 01:43 ]
mag ik ook antwoordenB1gk1ller schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:39:
[...]
Dat gevoel heb ik ook, Ik geef het nog 3 weken de tijd anders start ik een soldier in Narose
Vraagje aan sacardus: Weet jij nog of de oude Wolfesoffury mensen nog spelen?
ik weet dat er veel gestopt zijn en een aantal diehards nog wel door zijn gegaan maar die lvlen ook super snel, ramon zit in lot maar heb ik eik nog nooit online gezien
P.S. gek als je een plaatje post post dan de goeie link van imageshack want die je n hebt vergroot niet
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 16-04-2006 02:46 ]
ps Matrixx was weer super
Holland Casino Nijmegen was ook erg gezellig *hips*
Alleen jammer dat dat vaak een hoop geld moet kosten
C ya all morgen (vanmiddag) weer.
Dit topic is gesloten.