[PC MMORPG] ROSE Online - deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 21:08
B1gk1ller schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:39:
[...]

Dat gevoel heb ik ook, Ik geef het nog 3 weken de tijd anders start ik een soldier in Narose

Vraagje aan sacardus: Weet jij nog of de oude Wolfesoffury mensen nog spelen?
euhm

cateye, feyto & circe zijn allemaal gestopt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

Ik zit nog eens te herkijken of ik artistan of bourg wil worden, alleen ik vind dat een artistan wijnig waarde heeft omdat blues toch stukken beter zijn...en een artistan kan geen blues craften.. Maar craften is toch meer mijn ding dan bourg zijn
denken dat er in de toekomst nog een update of iets in die richting komt die dat gaat rechtzetten? want nu heeft artistan heel wijnig waarde lijkt mij..
ook heel jammer dat je geen xp meer krijgt voor craften, lvlen word helemaal moeilijk zo :'(
Kan ik hierover een mailtje naar een van die gasten daar sturen? ik wil wel weten hoe dat zit ^^
en waar moet die mail heen dan?

(btw, hoeveel is een ruby 1 waard?)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 16-04-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 15:19

Local Host

Het forum is om te leren.

Hmm alle chans een DC ? @ Jan zeg voortaan ff als je Nijmegen induikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

jaja heb tyrant gezien hieronder staan wel wawt pics

had hem nog nooit gezien, in erose had ik riders overgeslagen

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 17-04-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Psychoot:

Je kunt het echte leven niet met de Rose economie vergelijken. In het echte leven heb je niet nog een character die je ff kunt lvl'en met goeie items. Het probleem is gewoon dat een lvl 40 beginneling niet eens een lvl 40 item kan veroorloven, tenzij hij zelf extreem goeie drop krijgt wat ie dan imho "overpriced" verkoopt. Het zijn de high-lvl's die die dure low lvl spullen kopen voor hun 2e character. Dat het fout is wil ik niet zeggen. Zeker blijft het een kwestie van vraag en aanbod. En zullen +10 AP gear altijd megaduur zijn.
Ik vind het alleen jammer dat een beginneling niet eens redelijke EQ kan kopen tenzij hij zelf al goeie drops krijgt. Je kunt als je normaal lvl'ed op lvl 50 nog geen miljoen hebben door normale drops.
Precious1:

Je kunt het echte leven met de Rose economie vergelijken. In het echte leven heb je ook een character die je ouder laat worden met goeie items. Het probleem is gewoon dat een 18jarige beginneling niet eens een dure auto kan veroorloven, tenzij hij zelf extreem geluk krijgt wat ie dan imho "overpriced" verkoopt. Het zijn de ouwe lullen die die dure sportautos kopen voor hun vrouw van18. Dat het fout is wil ik niet zeggen. Zeker blijft het een kwestie van vraag en aanbod. En zullen lambourgini altijd megaduur zijn.
Ik vind het alleen jammer dat een beginneling niet eens redelijke auto kan kopen tenzij hij zelf al goeie drops krijgt. Je kunt als je normaal leef'ed op je 20e nog geen miljoen hebben door normale drops.

[ Voor 39% gewijzigd door precious1 op 16-04-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06 11:59
Anoniem: 141799 schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:47:
Meet my little friend

had hem nog nooit gezien, in erose had ik riders overgeslagen

[afbeelding]
Tyrant :9
In iRose konden die uniques droppen.. Is zeker in narose niet veel meer van te merken? Exp zal ook wel crappy zijn :P

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met dank aan lolzaka, er is een up to date craft site

http://www.legendsofthoth...uildID=65354&TabID=566873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

wooow heel handig die kan mooi in de TS
;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

egamernl schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:17:
[...]

Tyrant :9
In iRose konden die uniques droppen.. Is zeker in narose niet veel meer van te merken? Exp zal ook wel crappy zijn :P
XP is crappy, maar naar wat ik gehoord heb heeft die een unique dealer vest/weapon gedropt.
Nu kan alles uniques droppen schijnbaar dus het heeft gee zin ze te campen.
Zo ie zo niet want de tyrant komt maar eens per 2 uur nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Wat een onzin, je moet geen lamborghini pakken maar een oude afgetrapte Golf 1 die dan voor de prijs van een lamborghini verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/447/naamloos8ui.th.jpg
hoeveel zou die waard zijn op (4)
en hoeveel op (5) :)
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

Waarom met dank aan lolzaka?
Trouwens wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
ja kijk, met +acc is leuk, maar heb gezien met 78 en zelfs 83 acc op (0), duss...en bij bogen die toch echt minder gebruikt worden dan veel andere wapens is de prijs niet zo hoog.
edit:probeer m op (7) te krijge man! 4rd refine kost toch nix lol (maar refinen zelf wel hehe)

[ Voor 24% gewijzigd door precious1 op 16-04-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
precious1 schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:33:
ja kijk, met +acc is leuk, maar heb gezien met 78 en zelfs 83 acc op (0), duss...en bij bogen die toch echt minder gebruikt worden dan veel andere wapens is de prijs niet zo hoog.
edit:probeer m op (7) te krijge man! 4rd refine kost toch nix lol (maar refinen zelf wel hehe)
(7) is wel een beetje overdreven hoor, de kans dat dat lukt is ook maar nihil. En stel je voor dat hij hem naar (6) krijgt, kost de refine naar (7) misschien wel 90 tot 100K.. En als dat failed heb je alles voor niets uitgegeven en ben je de bow ook nog eens kwijt, dus ik zou 't niet proberen (of je moet geld overhebben? :9 )

[ Voor 1% gewijzigd door its_Lochii op 16-04-2006 17:53 . Reden: Typo }:O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
ik probeer hem eerst naar 5 en kijk wat ie dan waard is :) als het onder 1mil is gewoon naar 6 proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo d oe je dat

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen023.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://uploaddump.nl/uploads/kkqpekopqmqmw-screen027.jpg
Zo was het om 8 uur
Afbeeldingslocatie: http://uploaddump.nl/uploads/kkqpekopwmowk-screen030.jpg
En zo een uurtje later

Kijken of ik wat mooie screenshots kan maken als het trouwen begint/bezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Bericht van Yoshi1:
Hey,
Zoals Kay al had aangegeven neemt hij de TS over als jullie het daar mee eens zijn.
Na wat gemail met de mods zijn we tot het akkoord gekomen dat ik waarschijnlijk
over een half jaartje geunbanned zal worden... Jammer dat ik het topic zolang moet missen
maar het is niet anders.
Yoshi1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-06 11:53
Jippy ben mage! Wel veel te lang over de quest gedaan, ruim 2,5 uur. Gelukkig de vijf hairpins binnen zo'n 10 minuten verzameld. Heb nu velvet outfit bij gebrek aan beter, zal nu eens riders gaan farmen voor grand fancy/grand heaven boots.

Afbeeldingslocatie: http://img234.imageshack.us/img234/4900/screen1339os.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
ok ik heb net voor eerst betaald voor narose,. omdat twrose zuigt en phrose nog wel even duurt, dus ik ben terug :D
ign Kooper (5x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 169739 schreef op zondag 16 april 2006 @ 20:54:
[afbeelding]
Zo was het om 8 uur
[afbeelding]
En zo een uurtje later

Kijken of ik wat mooie screenshots kan maken als het trouwen begint/bezig is!
warvoor zijn al die mensen daar ?

@Yoshi, ander half jaar :o wat heb je gedaan dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 168502 schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:35:
[...]

Wedding sun & orphaneater :P (baby-eter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Trouwerij van SUN en nog iemand..
Maar is helemaal mis gelopen, stel kinderen moesten het weer verpesten, om 10 uur party @ gorge ch1 nu hebben ze private wedding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Anoniem: 169739 schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:36:
[...]

Trouwerij van SUN en nog iemand..
Maar is helemaal mis gelopen, stel kinderen moesten het weer verpesten, om 10 uur party @ gorge ch1 nu hebben ze private wedding.
Is Sun dan zo beroemd ? wat is dat dan voor iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 20-06 10:35

William/Ax3

We are Starstuff

Zo me mage is 120 nu doe echt alleen dod vindt het best zo met oog op eldoen, ondertussen is me dealer 56 en moet zeggen stockpile roeld bij clowns 2x junior gloves 2x grand junior look 1 maal junior shoes gevangen xD.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ben nu begonnen met farmen van riders, het begon goed: grand plate +9 def voor evo ;)
@EVO: droplist thread en dan kun je ergens de html versie downloaden, hier dus.
Komende weken verder met riders/dod.

Edit: zie net in thread dat er nieuwe droplist is, laatste pagina geloof ik..

[ Voor 14% gewijzigd door Jaii op 16-04-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739 schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:22:
[...]

Waarom met dank aan lolzaka?
Trouwens wel handig :)
omat ik die link van hem heb :P en ik weet dat je he niet zo lief vind neej :P

tahnx jaike voor link maar die html staat ook foutopforum je word allen doogelinkt naar uploading .com dus hij zal wel een lettertje fout hebben van zijn list naam

en we gaan vanaaf nog ff cf in met local en ceteus :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/cf.png

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 17-04-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Jaii schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:29:
Jippy ben mage! Wel veel te lang over de quest gedaan, ruim 2,5 uur. Gelukkig de vijf hairpins binnen zo'n 10 minuten verzameld. Heb nu velvet outfit bij gebrek aan beter, zal nu eens riders gaan farmen voor grand fancy/grand heaven boots.

[afbeelding]
Gratz Jaii
:*)
[...]

voor een half jaar is hij gebanned, en er zou volgens zijn account raren dingen gedaan zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
heeft er iemand toevallig een Legend Ranger Chest te koop/leen? :D liefst met dodge 14+ en leuke stat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

ben vandaag huis verbouwen elenden net lan gehad sta je pa om 8 uur langs je bed kom opstaan eten
want we gaan zo whehehe wozzie = brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 13-06 08:03
Anoniem: 51626 schreef op maandag 17 april 2006 @ 08:22:
ben vandaag huis verbouwen elenden net lan gehad sta je pa om 8 uur langs je bed kom opstaan eten
want we gaan zo whehehe wozzie = brak
Watje ;) enne ik ben ook brak. De manager van pRose kan trouwens nog ff niks zeggen omdat er nu al de hele week feestdagen zijn daar. Morgen zou ie wat nieuws geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaii schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:29:

[afbeelding]
Hoe doe jij dat zo snel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

luckyjan schreef op maandag 17 april 2006 @ 09:32:
[...]

Watje ;) enne ik ben ook brak. De manager van pRose kan trouwens nog ff niks zeggen omdat er nu al de hele week feestdagen zijn daar. Morgen zou ie wat nieuws geven.
Ben heel benieuwd, op wat voor nieuws moet k eigelijk rekenen gewoon weer wat info of HET grote nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WhiteUltY schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:03:
[...]

Ben heel benieuwd, op wat voor nieuws moet k eigelijk rekenen gewoon weer wat info of HET grote nieuws :?
ik moet eerlijk zeggen bij hun heb ik meer het gevoel dat er goed nieuws kan komen, bij gamesrouter gaf je dat na deze tijd al wel op.

maar ALS gravity al beacht heeft hoe en wat ze moeten aanpassen om ons erin te krijgen zal het minstends nog wel een paar wekne duren denk voordat we binne nstaan.

In narose bnei k nu zover dat ik me lvl 100 gear bij elkaar aan het zoeken ben en als ik die compleet heb ga ik tochwel overwegen om na te blivje nmisschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 141799 schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:52:
[...]

ik moet eerlijk zeggen bij hun heb ik meer het gevoel dat er goed nieuws kan komen, bij gamesrouter gaf je dat na deze tijd al wel op.

maar ALS gravity al beacht heeft hoe en wat ze moeten aanpassen om ons erin te krijgen zal het minstends nog wel een paar wekne duren denk voordat we binne nstaan.

In narose bnei k nu zover dat ik me lvl 100 gear bij elkaar aan het zoeken ben en als ik die compleet heb ga ik tochwel overwegen om na te blivje nmisschien
Jah dat had ik al verwacht, denk nu ook dat er behoorlijk wat mensen NArose blijven omdat ze toch daar hun active char hebben met misschien betere spullen ofzow. Daarom hoop ik dat Lvlup ons ook de kans geeft om er weer ef in te komen door bijv. een week proberen kijken of het nog iets is :/
we zullen wel zien ik ga iig wel terug naar e/pRose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:39
zijn ze weer bezig met een maintenance? kom er niet in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142039

nou ik wel en meer uit ootf wel dus denk t niet

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 142039 op 17-04-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Net een Saint executioner dura 70 AP 9 gevonden :D

Die gaat dus naar ColdasIce

Ik ben nu bijna 71 en ik zoek nog Redfields +int of AP en een GG staff. Heeft iemand nog zoiets? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Jeej eindelijk werkt de sandbox ook bij mij hier ef screen van mij eRose char in sandbox alleen dan beetje overdreven refine ;)

Afbeeldingslocatie: http://img429.imageshack.us/img429/3760/naamloos5gg.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 17-04-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heb je 'm werkend gekregen?

Trouwens, ik ben uit oot, heb er geen zin meer in en een paar mensen van tweakers kan ik echt niks mee..
Ik blijf wel kijken hier en mischien kom ik ooit nog eens terug ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 12:02
Het is vrij simpel: gewoon rose_na downloaden en niet updaten.. vervolgens download en extract je dit... klaar!
Je moet dan (via die snelkoppeling) dat ene bestandje openen en je kan inloggen :)

Even een caputure gemaakt van de verschillende refine niveau's: klik hier (1 mbyte dus ff laten laden)
Eigelijk vind ik 7 er stoerder uitzien dan 9... maar kan aan mij liggen :X

[ Voor 27% gewijzigd door Rooster op 17-04-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik kon mijn geduld niet meer uithouden met het wachten voor mijn eRose char, dus ben maar in naRose begonnen. Ik geef het nog een kansje.. Gisteravond begonnen, rond een uur of 10. Ben nu lvl 27, en qua geld gaat het niet verkeerd, die easter eggs zijn een gat in de markt. Ik verkoop ze voor 11K per stuk, tsja ik geef niets om zo'n dom eitje dat een paar minuten achter je aanloopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 15:11
Dutch-Hane schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:21:
[...]
Het is vrij simpel: gewoon rose_na downloaden en niet updaten.. vervolgens download en extract je dit... klaar!
Je moet dan (via die snelkoppeling) dat ene bestandje openen en je kan inloggen :)

Even een caputure gemaakt van de verschillende refine niveau's: klik hier (1 mbyte dus ff laten laden)
Leuk, bij mij toont hij triggersoft/gravity scherm, daarna springt hij terug naar desktop :'(

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Kheb Rose Sandbox ook werkend gekregen, echt lachuh. Op me notebook doet ie het gewoon maar op me main pc niet :s nouja morgen maar eens klote ermee nu ff chillen bij een vriend na het werk ;)

btw Haan hoe krijg je een female char :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

Kraak als je dit leest en nie ingame zit met je scherm geef mij of cold ff lead, en dan nog een vraagje heeft iemand Redfield handschoenen of schoenen met AP ik wil lenen of kopen maar pm me maar ingame DeGeKKeNL en nog een nieuwtje OoT is opgericht nu zonder f hehe _/-\o_ :D nog 20% tot lvl 75 dus dan nieuwe gear :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:26
Was er ff niet en me account is verlopen dus net betaalt met paybycash
Dus ff wachten tot ik weer kan spelen

En bij die sandbox: geeft die aan met die file enzo: Check fail TriggerVFS.Dll :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Psychoot schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:01:
Kheb Rose Sandbox ook werkend gekregen, echt lachuh. Op me notebook doet ie het gewoon maar op me main pc niet :s nouja morgen maar eens klote ermee nu ff chillen bij een vriend na het werk ;)

btw Haan hoe krijg je een female char :s
Je moet dacht ik eerst je normale char verwijderen (is niet te zien dat hij weg is dan) en vervolgens een nieuwe char aanmaken. Of andersom, dus eerst een nieuwe aanmaken en dan de oude verwijderen :+

Ik heb via iemand zo'n nieuwe skill list doorgekregen, heel leuk allemaal dat gespring... maare toen zat ik vast in een huis xD
Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/3950/screen0324ew.th.jpg
edit:
ohja, oude tijden herleven, de server is atm exceeded :P

[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 17-04-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Nieuwe OoT is opgericht, diegenen die nog niet over zijn van ootf, gelieve of mij(obsession) of Coldasice te pm'en om toegevoegd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Dat sandbox gedoe is natuurlijk heel leuk, maar zou goed uitkijken met wat je binnenhaalt. Kunnen goed keyloggers in verstopt zitten, en aangezien o.a. de beruchte hacker Deebee achter het project zit... Zou eerst eens goed nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Jaii schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:22:
Dat sandbox gedoe is natuurlijk heel leuk, maar zou goed uitkijken met wat je binnenhaalt. Kunnen goed keyloggers in verstopt zitten, en aangezien o.a. de beruchte hacker Deebee achter het project zit... Zou eerst eens goed nadenken.
Uhmm ten eerste je hoeft niks extra ervoor te downloaden en ten tweede deebee heeft het niet gemaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 143962 schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:25:
[...]

Uhmm ten eerste je hoeft niks extra ervoor te downloaden en ten tweede deebee heeft het niet gemaakt :o
Je moet wel downloaden zegt Haantje toch net. En op de screenies op de site toen het nog in ontwikkeling was zag ik Deebee dus.. vrienden van Deebee vind ik al eng genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Jaii schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:26:
[...]

Je moet wel downloaden zegt Haantje toch net. En op de screenies op de site toen het nog in ontwikkeling was zag ik Deebee dus.. vrienden van Deebee vind ik al eng genoeg.
Die link die ik gaf is niets meer dan een soort van hyperlink zodat hij niet connect met het RoseNA ip maar dat van die sandbox.. Er staat ook uitgelegd hoe je dat zelf kan doen, maar er stond ook een kant en klaar bestandje wat hetzelfde doet, dus ach waarom niet :) ik snap wel je wantrouwen maar het is voor zover ik weet compleet veilig. Zo hoef je alleen je inlognaam en wachtwoord achter te laten.

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 17-04-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Jaii schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:26:
[...]

Dat is een tool dat ej zelf nix hoeft in te stellen, maar je kan ook gewoon ff ip van server in snelkoppeling zetten of in .bat bestandje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net vernomen van een GM dat het zeker is dat erose naar prose geport wordt en zeer waarschijnlijk over 4/5 weken.
Alles is al klaar aan de zijde van prose maar Gravity ligt te klooien, vandaar.
Maar die 4/5 weken zijn iig vrij zeker dus dan hebben we eindelijk ee nidee wanneer het zover is :D
En nee de chatlog mag ik hier niet neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Prose is toch andere skills enzo dan erose?
Zo ja; dan geloof ik nooit dat er een merge komt...kan ook niet gezien verschillende economie denk ik maar goed ik hoop het allemaal voor diegenen die erop zitten te wachten. Ik heb ook erose gedaan maar dat was met een cleric, ga er iig niet naar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo vandaag is red sporty laten craften en barbapappa kan wel craften hoor dura 73 erop. Verder nog ff op noobie ap 10 redfield gloves gevonden en ff 5 grand burning launchers gescoord a 3m kosten talis hadden we zat gehunt en nu ben ik dus 1 6 launcher voor me dealer met 327 ap ^^ rijker.
Psychoot schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:47:
[...]

omg Iruja als dit waar is dan zijn mijn gebeden verhoord :)
Ik zal niet de enige zijn die die 4/5 weken nog wel kan w88 op e/pROSE :*)
Nou ik niet dus ^^ kep het even goed zo niet beter voor elkaar nu ^^. Dus ga nu officeel niet terug.

[ Voor 39% gewijzigd door William/Ax3 op 17-04-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772 schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:04:
Prose is toch andere skills enzo dan erose?
Exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 54991 schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:45:
Ik heb net vernomen van een GM dat het zeker is dat erose naar prose geport wordt en zeer waarschijnlijk over 4/5 weken.
Alles is al klaar aan de zijde van prose maar Gravity ligt te klooien, vandaar.
Maar die 4/5 weken zijn iig vrij zeker dus dan hebben we eindelijk ee nidee wanneer het zover is :D
En nee de chatlog mag ik hier niet neerzetten.
omg Iruja als dit waar is dan zijn mijn gebeden verhoord :)
Ik zal niet de enige zijn die die 4/5 weken nog wel kan w88 op e/pROSE :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Dat is mooi nieuws, lekker op mijn oude char spelen als ik terug ben. Ben nu ook regelmatig weer op NArose te vinden. Heb veel meer vrije tijd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over 4/5 wkene bnei k rond lvl 120 ongeveer en heb ik goed eq en geld in narose, en de economie is in prose ook net zo ziek hoog het enige voordeel zou zijn dat die gem quest etc weer toegankelijk is.

dus weet nu egt niet of ik terug ga of niet

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 18-04-2006 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144131

:'( zit ik clanfield voor de eerste keer sinds ik narose doe, boom perma op mn face.... dag clanfield :r :( ging net zo lekker

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 144131 op 18-04-2006 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

William/Ax3 schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:33:
Verder nog ff op noobie ap 10 redfield gloves gevonden
Anoniem: 151447 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:12:
Net een Saint executioner dura 70 AP 9 gevonden :D

Die gaat dus naar ColdasIce

Ik ben nu bijna 71 en ik zoek nog Redfields +int of AP en een GG staff. Heeft iemand nog zoiets? _/-\o_
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 02:01:
over 4/5 wkene bnei k rond lvl 120 ongeveer en heb ik goed eq en geld in narose, en de economie is in prose ook net zo ziek hoog het enige voordeel zou zijn dat die gem quest etc weer toegankelijk is.

dus weet nu egt niet of ik terug ga of niet
Vergeet niet dat pROSE heel anders wordt gehost als naROSE. Van die 4/5 weken... Ik hoop het, maar als er meteen bij wordt gezegd dat gravity aan klooien is moet ik het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Hmm er schijnen afgelopen weekend een flink aantal bans te zijn uitgedeeld, waaronder naar zeggen ook wat " clans met beruchte personen " . Het resultaat daarvan was meteen merkbaar , personen die geband zijn maken een nieuw account aan en laten channels crashen ...

De bans zouden zijn uitgedeeld aan mensen die misbruik maakten van de bugs of bijv tagless door clanfield zouden zijn gehuppeld.

Bron narose forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 12:21
Is er ook iets bekend of de chars meegaan naar prose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Dutch-Hane schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:21:
[...]
Heej zie ik mezelf daar op de achtergrond! :D

PeachGirl dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Gewoon allemaal lekker terug gaan naar e/pRose zijn we met zn alle is het veel leuker ;)
We zullen vast wel een proef tijd hebben dus kunne we allemaal ef pRose proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaii schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:22:
Kan niet, ik speel zelf ook aurose (ik iig sandbox nog niet werkend) en er kan gewoon geen keylogger in zitten omdat je alleen het ip veranderd waar de client naar toe moet connecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Anoniem: 169739 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:
[...]

Kan niet, ik speel zelf ook aurose (ik iig sandbox nog niet werkend) en er kan gewoon geen keylogger in zitten omdat je alleen het ip veranderd waar de client naar toe moet connecten ;)
Jaja heb er ook geen technisch verstand van maar je moet zowiezo gewoon oppassen met wat je binnenhaalt, zal vast betrouwbaar zijn maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 169739 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:
[...]

Die gast van de server kan best alle wachtwoorden van de accounts ongecodeerd opgeslagen hebben in de database, je weet maar nooit ;) Maargoed, je moet gewoon niet je standaard password gebruiken, kan er ook niets mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Sacardusje is lvl 85 :) Met me full ap 10 gear :D

DeGekke je kan me redfield suit ap 10 lenen nu^^

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/3007/screen2720bw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff ene advertentie plaatsen :P

ik ben opzoek naar een blood mace, stats maakt in preincipe niet uit. in shop staan ze unrefined voor 1.5 mil vindi kte duur.

of iemand moet toevallig een refine 5 tegen komen daar betaal ik wel 2.5 mil voor

en ik zoek npc spul dat ik met 4th bin en tali kan refine, liefst gloves of iets heel goedkoops, iwl ff kijken of refienen iets te beinvloedne valt

@sac zier er goed :P onze marinier:P

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 18-04-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ziet er naar uit dat die manager van levelup ook moedeloos begint te worden van gravity...

Dit was zijn laatste bericht:

"Sent Gravity two detailed emails about our discussions. No reply yet from the head of Overseas Business Development. Wonder if they like the business even. sad.gif Oh well, we here at LU want it badly now. But where is Gravity!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 21:08
Anoniem: 141799 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:18:
ff ene advertentie plaatsen :P

ik ben opzoek naar een blood mage, stats maakt in preincipe niet uit. in shop staan ze unrefined voor 1.5 mil vindi kte duur.

of iemand moet toevallig een refine 5 tegen komen daar betaal ik wel 2.5 mil voor

en ik zoek npc spul dat ik met 4th bin en tali kan refine, liefst gloves of iets heel goedkoops, iwl ff kijken of refienen iets te beinvloedne valt

@sac zier er goed :P onze marinier:P
ik denk dat je lang kan zoeken naar een blood mage :P nee ik zal wel ff opletten of ik een blood mace voor je zie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

egamernl schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:01:
[...]

Die gast van de server kan best alle wachtwoorden van de accounts ongecodeerd opgeslagen hebben in de database, je weet maar nooit ;) Maargoed, je moet gewoon niet je standaard password gebruiken, kan er ook niets mis gaan.
Ik hoop dat jullie niet zo dom zijn om je narose pass en naam te gebruiken want je heb wel gelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Waarom allemaal zo negatief over de Rose Online sandbox is toch leuk gedaan, er zal echt geen bedoeling zijn om je NArose account te kraken of om een Keylogger op je PC te zetten. Het is gewoon een Project niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Ik heb wat zitten googlen, maar kan het niet vinden. Wat is die sandbox precies? (of waar kan ik er info over vinden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

http://rose-sandbox.servegame.org/

Kijk maar! Het is een soort grote zandbak, waar je met je (vooraf te maken) character rond kan hobbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

luckyjan schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:15:
Ziet er naar uit dat die manager van levelup ook moedeloos begint te worden van gravity...

Dit was zijn laatste bericht:

"Sent Gravity two detailed emails about our discussions. No reply yet from the head of Overseas Business Development. Wonder if they like the business even. sad.gif Oh well, we here at LU want it badly now. But where is Gravity!?"
Errmm ja ergens is dat standpunt van gravity natuurlijk enigsinds logisch. Meeste zitten nu in naRose en hoe langer die de zooi uitstellen des te meer daar blijven en des te onaantrekkelijker het voor prose word om het alsnog te doen. Is weer meer money in het laatje voor Gravity. Gewoon kwestie van 1+1=2.

En yoshi je kan die gloves lenen moet je me maar ff adden, maar denk ze binnen +-1 week wel zelf nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Leuk, sandbox char aangemaakt, krijg ik dit:
You are now ready to play with your freshly equipped character! To connect to the Sandbox, use:

TRose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org
Maar how the hell doe ik dat ?
Dat ding met die shortcut dat hier eerder was gepost wil voor geen meter werken hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PeGys schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:13:
Leuk, sandbox char aangemaakt, krijg ik dit:

[...]

Maar how the hell doe ik dat ?
Dat ding met die shortcut dat hier eerder was gepost wil voor geen meter werken hier...
als je rose standaard installed heb copy dit ff in uitvoeren en enteren

"C:\Program Files\Triggersoft\ROSE Online\TRose.exe" @TRIGGER_SOFT@ _server rose-sandbox.servegame.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Krijg nu ook de melding van TriggerVFS.dll kan niet worden gevonden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Dat heb ik idd ook blue snap er niks van:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
syren schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:52:
triggervfs.dll staat niet eens in de rose folder :/
Mis ik nu iets of ben ik gewoon dom ?

edit:
Wel, triggervfs.dll bleek op de 2e pc wel te staan, dus ff gekopieerd, zelfde als met die shortcut, ff het scherm met triggersoft en gravity op, dan niets meer.

[ Voor 27% gewijzigd door PeGys op 18-04-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
PeGys schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:56:
[...]

triggervfs.dll staat niet eens in de rose folder :/
Mis ik nu iets of ben ik gewoon dom ?

edit:
Wel, triggervfs.dll bleek op de 2e pc wel te staan, dus ff gekopieerd, zelfde als met die shortcut, ff het scherm met triggersoft en gravity op, dan niets meer.
Als je rose uninstalled, rose_na download en installeert, vervolgens de file uit dat ene zipje in de hoofdmap zet, de shortcut op het bureaublad, en dan dubbelklik op de shorcut doet werkt hij niet?

Hmm, ik was niet helemaal helder (feestje vorige avond) toen ik het deed en ik meen me te herinneren dat ik nog iets van de Configuration had veranderd (start, programma's, roseonline, configuration.
Mischien dat dat werkt?

edit:
Anoniem: 120596 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:47:
Ik heb wat zitten googlen, maar kan het niet vinden. Wat is die sandbox precies? (of waar kan ik er info over vinden?).
Hier staat nog wat extra uitleg, je moet je wel registreren.

[ Voor 24% gewijzigd door Rooster op 18-04-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
syren schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:52:
rose opnieuw installen -> repair bij uninstall kiezen, dan update hij zich helemaal weer en geen probs meer met vfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Dutch-Hane schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:26:
[...]

Als je rose uninstalled, rose_na download en installeert, vervolgens de file uit dat ene zipje in de hoofdmap zet, de shortcut op het bureaublad, en dan dubbelklik op de shorcut doet werkt hij niet?

Hmm, ik was niet helemaal helder (feestje vorige avond) toen ik het deed en ik meen me te herinneren dat ik nog iets van de Configuration had veranderd (start, programma's, roseonline, configuration.
Mischien dat dat werkt?
Dit zegt genoeg denk ik :D

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/psykosand.jpg

De config editen, apply, update stopzetten en dan via de sandbox shortcut starten werkt inderdaad perfect :)

Nu kan ik me uitleven met outfits en wapens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

w00h00 85 geworden ( ja eindelijk :P )

Iedereen die mij geholpen heeft bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:48:
w00h00 85 geworden ( ja eindelijk :P )

Iedereen die mij geholpen heeft bedankt :)
gz localhost :p ik word morgen 80 :) schiet nu niet meer zo hard op maar ik ga wel lekker om eerlijk te zijn... mocht iemand trouwens nog AP marine boots zien, meld het aub ff :) dat heb ik alvast volle AP marine

hehe :) ik had nog een grand black pirate armor (3) liggen met 8 attack power, heb ik omgeruild voor 300k en een crap unique :P vond het wel leuk om een roze item te hebben, Laban Staff (lvl 60 req) mega klote mja :p

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/2496/unique9bh.png
8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 144131 op 18-04-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Het valt me op dat bepaalde bestanden verdwijnen uit me Rose map op het moment dat ik (per ongeluk) de update start. Hierdoor kan je dus niet in de 'Zandbak'.

Maarja, zolang er ergens anders de bestanden nog staan zijn deze makkelijk terug te kopieëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 10:00
Aan eenieder die me ingame heeft gemist.
Weekendje weg geweest met Pasen (in de enige provincie met klote weer, Limburg :() en verder druk aan het rapport voor mijn stage.
Ook vriendin heeft meer tijd voor mij. En iedereen lijkt in deze periode jarig te zijn of af te studeren. Druk druk druk dus.
Maarja niet zoveel tijd om eens actief Rose te spelen.
Zit zo langzamerhad weer tegen de betalingsperiode aan. Even afhankelijk van hoe druk het gaat worden of ik snel ga betalen, of een paar dagen en een beetje geld ga uitsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Amafi schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:15:
Aan eenieder die me ingame heeft gemist.
Weekendje weg geweest met Pasen (in de enige provincie met klote weer, Limburg :() en verder druk aan het rapport voor mijn stage.
Ook vriendin heeft meer tijd voor mij. En iedereen lijkt in deze periode jarig te zijn of af te studeren. Druk druk druk dus.
Maarja niet zoveel tijd om eens actief Rose te spelen.
Zit zo langzamerhad weer tegen de betalingsperiode aan. Even afhankelijk van hoe druk het gaat worden of ik snel ga betalen, of een paar dagen en een beetje geld ga uitsparen.
offtopic:
Haha, je was toch niet toevallig bij Valkenburg voor dat ***** wielrennen he :P
Kheb geen last gehad van het klote weer aangezien ik toch moest werken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Hmm sandbox doet alles het behalve als ik connect als ie zant dan wil laden dan gaat ie terug naar bureaublad:S
Iemand die weet wat ik moet doen

EDIT: bericht hieronder

Dan ga ik zowiezo niet terug

[ Voor 18% gewijzigd door syren op 19-04-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

DIT IS NIET LEUK
They replied to our email, finally...

The opening of the pROSE service to our European counterparts is a GO only that interested individuals need to start at Level 1 with a new account.

We are still asking Gravity why the "current system" (quoted verbatim) cannot allow us to run a script that will append EU to every character name in the database.

However, it looks like starting at level 1 is more feasible than have a character migration scheme.

We tried our best and will still insist on character migration, but the chances are slim.

Hope you understand.
Ik denk dat we nu de hoop kunnen opgeven :'(
spoiler:
Kloten Gravity

[ Voor 11% gewijzigd door Kaytjuh op 19-04-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
En zo ook het laatste beetje hoop vervlogen.. einde oefening Rose voor mij, het was leuk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Dan begin ik weer vavnaf lvl 1 op pROSE.
Zeker weten dat de philipijnen ons helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:14

Haan

dotnetter

Psychoot schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:15:
Dan begin ik weer vavnaf lvl 1 op pROSE.
Zeker weten dat de philipijnen ons helpen :)
Kan je net zo goed naar naRose gaan, daar zitten zat tweakers die je kunnen helpen + je hoeft niet from scratch te beginnen ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, leveltje 80 alweer :)
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/8084/naamloos1ph.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

nah rose was leuk, maar wow is meer mijn ding }:O

Dus voorlopig kom ik enkel nog ff terug om haan zijn saint maya bow terug te geven en daarna zeg ik iedereen gedag die dan ff online is. Ik bewaar mijn spullen maar ik verwacht dat ik toch liever naar prose ga als ik nog een keer rose wil spelen. prose heeft leuke events en een goede host waardoor het spelen daar wel leuk word dat weet ik zker. Maar ik mis nog steeds de quests en enkel hersenloos hakken kan ik niet meer opbrengen. Dat gaat wel als ik 1% per monster krijg daarna word ik het wel beu :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Haan schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:17:
[...]

Kan je net zo goed naar naRose gaan, daar zitten zat tweakers die je kunnen helpen + je hoeft niet from scratch te beginnen ;)
True, maar ik weet het niet... kheb naRose gespeeld maar heb er niet echt plezier aan beleefd tot lvl 56.
En de community / GM-team van pRose lijkt me velen malen leuker. lvl 56 ben ik toch in 4 dagen als ik wil. Daarvoor hoef ik niet perse naar naRose te gaan. Wel jammer dat alle Tweakers daar zitten. Maar we zullen zien. Als pRose niet veel meer bied dan kan ik altijd nog terug naar naRose komen.

Maar onthoud, het is nog niet voorbij. Kheb met Primedefender ff gesproken en ze zijn nog steeds bezig met een "migration scheme" alhoewel ik het donker uitzie aangezien we toch met Gravity te maken hebben.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.