Het is toch zo dat gravity verdiend aan mensen die bij narose zitten en niet aan mensen die bij prose zitten? Want dan is het 100% logische stap
Ik denk idd dat het er donker uitziet want Gravity blijft toch de baas. En ben ook heel benieuwed wat de reden van Gravity is waarom de migration niet door gaat.Psychoot schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:28:
[...]
True, maar ik weet het niet... kheb naRose gespeeld maar heb er niet echt plezier aan beleefd tot lvl 56.
En de community / GM-team van pRose lijkt me velen malen leuker. lvl 56 ben ik toch in 4 dagen als ik wil. Daarvoor hoef ik niet perse naar naRose te gaan. Wel jammer dat alle Tweakers daar zitten. Maar we zullen zien. Als pRose niet veel meer bied dan kan ik altijd nog terug naar naRose komen.
Maar onthoud, het is nog niet voorbij. Kheb met Primedefender ff gesproken en ze zijn nog steeds bezig met een "migration scheme" alhoewel ik het donker uitzie aangezien we toch met Gravity te maken hebben.
Zelfs als gravity een bepaald bedrag per prose speler krijgt aan 'royalties' ofzo, staat dat natuurlijk nooit in verhouding tot de volle mep die ze van naRose spelers krijgen.Jaii schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:29:
Het is toch zo dat gravity verdiend aan mensen die bij narose zitten en niet aan mensen die bij prose zitten? Want dan is het 100% logische stap
Aan de andere kant wordt er natuurlijk helemaal niks verdiend als spelers met Rose kappen en WoW gaan doen..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ok dat was het dan 
Cya in een andere (NOT GRAVITY) game.
Blijkbaar hebben die geheime GM bronnen van iruja het dan toch mis.....
Cya in een andere (NOT GRAVITY) game.
Blijkbaar hebben die geheime GM bronnen van iruja het dan toch mis.....

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 19-04-2006 13:35 ]
Welja gezellig nog een keer opnieuw beginnen. Thank you Gravity
We kunnen dus de prose client gaan downloaden en daar gaan beginnen?

We kunnen dus de prose client gaan downloaden en daar gaan beginnen?
Anoniem: 136756
ik ben iig ook weer aanwezig in prose
hopelijk onder de naam zabuza, zo niet gewoon nemi of nemor ^^!
Is narose nou echt zo goed? qua service en events enzo? Even afgezien van het feit dat er veel tweakers spelen.
Ja hoor van de week nog hoop mensen gebanned voor het gebruiken van bugs enzo. Vind het echt zo raar om pRose te gaan ipv naRose als er zoveel tweakers op narose zitten.. Verschil is minimaal.jip_86 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:26:
Is narose nou echt zo goed? qua service en events enzo? Even afgezien van het feit dat er veel tweakers spelen.
ja en het easter event is ook nog gaande, dus dat is ook geen reden om niet NArose te gaan. Events en updates komen wel alleen soms wat later dan prose.
Ik blijf NArose anders zit ik als enige tweaker op Prose en ik heb net geld gestoken in de nieuwe clannaam, dus ik blijf er nog wel ff.
Ik blijf NArose anders zit ik als enige tweaker op Prose en ik heb net geld gestoken in de nieuwe clannaam, dus ik blijf er nog wel ff.
Ja dit heeft voor mij dus ook de doorslag gegeven dat ik op naRose blijf..
Die easter event zal ook snel afgelopen zijn, dus dan is het op pRose niet zo makkelijk meer geld verdienen
Zit nu zelf bijna aan de 400k.. En lvl 41 inmiddels. Dadelijk elder smoulies hunten voor een golden white staff, hopen dat ik geluk heb
Die easter event zal ook snel afgelopen zijn, dus dan is het op pRose niet zo makkelijk meer geld verdienen
Zit nu zelf bijna aan de 400k.. En lvl 41 inmiddels. Dadelijk elder smoulies hunten voor een golden white staff, hopen dat ik geluk heb
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Kom toch ook maar naar narose denk ik. De prose wil niet echt beginnen met downloaden.
idiote reden ik weet het
idiote reden ik weet het
Dit had ik dus al tijden geleden voorspeld ^^.
Maar serieus enigste reden voor mensen om daar heen te gaan zou dus de events die ze daar meer houden, maar vergeet daarbij 2 dingen niet. 1 Hogere ping 2 zal nog wel dan die 4/5 weken duren voordat het open is. Denk niet dat er veel heengaan aangezien denk 2/3 nu al op narose zit met hoegere lvl betere eq en meer zullie. Waarom zouden die WEER opnieuw gaan starten en weer zo duur uit zijn in het begin. Nee denk niet dat veel mensen dat gaan doen.
Maar serieus enigste reden voor mensen om daar heen te gaan zou dus de events die ze daar meer houden, maar vergeet daarbij 2 dingen niet. 1 Hogere ping 2 zal nog wel dan die 4/5 weken duren voordat het open is. Denk niet dat er veel heengaan aangezien denk 2/3 nu al op narose zit met hoegere lvl betere eq en meer zullie. Waarom zouden die WEER opnieuw gaan starten en weer zo duur uit zijn in het begin. Nee denk niet dat veel mensen dat gaan doen.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
tja t is lullig voor de mensen die t gehoopt hadden
en ik zwaai naar de mensen die stoppen *zwaai* en tja psy mschien is t btr om naRose te gaan
aangezien ax3 en fly al in de 50 en 70 mil zitten, kunnen zij makkelijk handje helpen
mja ik kan t ook wel maar heb maar 14 mil ofzo
en ik zwaai naar de mensen die stoppen *zwaai* en tja psy mschien is t btr om naRose te gaan
aangezien ax3 en fly al in de 50 en 70 mil zitten, kunnen zij makkelijk handje helpen
[quote]offtopic:
Haha, je was toch niet toevallig bij Valkenburg voor dat ***** wielrennen he
Kheb geen last gehad van het klote weer aangezien ik toch moest werken [/quote]
Nee, was er om zelf door de bagger te ploegen op de fiets. Hoewel ik die race wel heb gezien, was zelfs nog even in beeld op nationale TV langs de kant van de weg
Ontopic
De e/p/na Rose kwestie, ik weet het allemaal niet meer.
Ik denk dat ik momenteel zowieso blijf waar ik ben (naRose) tot e(p)Rose is begonnen.
Dan is het even afhankelijk van wat er met de erose database gebeurt. Als pRose een 3e server opent en iedereen bij 0 begint dan ga ik daar raag heen. De events zijn gewoon erg leuk in pRose en community lijkt me beter dan naRose
Maar als we met onze noob chars bij pRose erbij komen dan blijf ik bij mijn hoogste lvl68 soldier char met AP eq in NaRose. Wil voornamelijk een keer 2nd job halen, dus opnieuw beginnen is wel leuk, maar dan wel massaal. Anders ga ik naar mijn hoogste char.
Haha, je was toch niet toevallig bij Valkenburg voor dat ***** wielrennen he
Kheb geen last gehad van het klote weer aangezien ik toch moest werken [/quote]
Nee, was er om zelf door de bagger te ploegen op de fiets. Hoewel ik die race wel heb gezien, was zelfs nog even in beeld op nationale TV langs de kant van de weg
Ontopic
De e/p/na Rose kwestie, ik weet het allemaal niet meer.
Ik denk dat ik momenteel zowieso blijf waar ik ben (naRose) tot e(p)Rose is begonnen.
Dan is het even afhankelijk van wat er met de erose database gebeurt. Als pRose een 3e server opent en iedereen bij 0 begint dan ga ik daar raag heen. De events zijn gewoon erg leuk in pRose en community lijkt me beter dan naRose
Maar als we met onze noob chars bij pRose erbij komen dan blijf ik bij mijn hoogste lvl68 soldier char met AP eq in NaRose. Wil voornamelijk een keer 2nd job halen, dus opnieuw beginnen is wel leuk, maar dan wel massaal. Anders ga ik naar mijn hoogste char.
Hulde aan GravityWhiteUltY schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:04:
DIT IS NIET LEUK
Ik denk dat we nu de hoop kunnen opgeven

Hier ook einde oefening, ik heb er eigenlijk te weinig tijd voor en ik denk er niet over om overnieuw te beginnen. Nog bedankt voor alle party's en andere mooie momenten van Rose mensen, het was leuk
Heel mischien dat ik het nog eens probeer op een private server zodat je niet "gedwongen" bent om haast elke dag te spelen.
Overigens ben ik nog niet weg uit dit topic, geen denken aan
[ Voor 7% gewijzigd door Rooster op 19-04-2006 16:53 ]
Anoniem: 54991
En dat alles omdat gravity de database niet aan LUG wilt geven.
Dit is ook een tijdelijke oplossing en mijn bron blijft vechten om toch de chars terug te halen zoals dat er staat.
Dit is ook een tijdelijke oplossing en mijn bron blijft vechten om toch de chars terug te halen zoals dat er staat.
Anoniem: 51626
ben benieuwd of we onze chars nog oooit terug zullen zien niet als het aan gravaty ligt volgens mij wat een stel boeren daaro
Anoniem: 168502
They replied to our email, finally...
The opening of the pROSE service to our European counterparts is a GO only that interested individuals need to start at Level 1 with a new account.
We are still asking Gravity why the "current system" (quoted verbatim) cannot allow us to run a script that will append EU to every character name in the database.
However, it looks like starting at level 1 is more feasible than have a character migration scheme.
We tried our best and will still insist on character migration, but the chances are slim.
Hope you understand.
als iedereen dan weer OPNIEUW moet gaan beginnen, waarom gaan ze dan nog in handel met die gasten ... het heeft geen zin dan, als iedereen moet beginnen op lvl 1.
The opening of the pROSE service to our European counterparts is a GO only that interested individuals need to start at Level 1 with a new account.
We are still asking Gravity why the "current system" (quoted verbatim) cannot allow us to run a script that will append EU to every character name in the database.
However, it looks like starting at level 1 is more feasible than have a character migration scheme.
We tried our best and will still insist on character migration, but the chances are slim.
Hope you understand.
als iedereen dan weer OPNIEUW moet gaan beginnen, waarom gaan ze dan nog in handel met die gasten ... het heeft geen zin dan, als iedereen moet beginnen op lvl 1.
In dat geval, zal het nog heel lang duren eer je mij terug ziet in rose. Heb wel al een lvl 36 (dacht ik) account op narose, misschien kom ik ooit nog wel eens terug.
Een beetje verlies heb je altijd...
Anoniem: 141799
jij komt gewoon narose als het ckers is dat prose alleen van begin af aan toegankelijk isPeGys schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:38:
In dat geval, zal het nog heel lang duren eer je mij terug ziet in rose. Heb wel al een lvl 36 (dacht ik) account op narose, misschien kom ik ooit nog wel eens terug.
Anoniem: 167538
idd helemaal met evoos eens want OoT heeft veel te weinig members
dus als het kan hebben we nog 7 spots over en wij helpen jullie natuurlijk op te starten in Rose
dus hopelijk see you soon Ingame
als je in clan wilt neem dan contact op met ColdAsIce of Obsession
wie is eigenlijk die shadowstriker? ik ken em niet van got iigAnoniem: 167538 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:23:
idd helemaal met evoos eens want OoT heeft veel te weinig membersdus als het kan hebben we nog 7 spots over en wij helpen jullie natuurlijk op te starten in Rose
dus hopelijk see you soon Ingame
als je in clan wilt neem dan contact op met ColdAsIce of Obsession
![]()
shadowstriker is weer terug naar zijn eigen clan, hij vond het tog niet zo'n goed plan om onze clan te joinen..
FLY!!!!!
kom je nog on?
ik kwam toevallig net eucar in en er was een gek die grand blood mace verpatste voor 200k
zit helaas int5 op na apraisell maar miscchien is t wat voor jou om naar (6) te proberen 
voor 200k mag je em gewoon overnemen
kom je nog on?
ik kwam toevallig net eucar in en er was een gek die grand blood mace verpatste voor 200k
voor 200k mag je em gewoon overnemen
Anoniem: 161022
Mhhh ten eerste erg kut voor de mensen die zo lang hebben gew8t, aan de andere kant ben ik wel blij dat erose niet terug komt op een normale manier zoals verw8t, en hoop ik dat de mensen toch met narose beginnen (kay, yoshi jullie cker!!!
). Was mkijn gevoel toch goed ^^ had al lang de hoop opgegeven. Nu kan ik eindelijk cker van zijn dat ik niet hoef te wisselen tenzij we met narose zelfde problemen krijgen zal wel nu nog drukker worden.
yup, d'r is nog plek zat in de vernieuwde OoT, kweet niet of er nog mensen in ootf zitten die nog overmoeten, maar dan moeten ze maar iets laten weten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet erg vind dat prose geen characters terug haalt, nu is de keuze voor mij om narose te blijven alleen maar makkelijker
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet erg vind dat prose geen characters terug haalt, nu is de keuze voor mij om narose te blijven alleen maar makkelijker
Ik zal ze voor je bewaren je mag ze lenen als je wiltcbxmelk schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:05:
Localhost. ik zag je shopje staan. en nu is mijn vraag of ik die chest en boots kan kopenik heb atm niet genoeg geld om ze uit je shop te kopen. maar als je ze nog hebt me plz ff adden.
bvd
deze waren het btw [afbeelding]
ik ben vanaaf denk ik na de patch weer ingame ( actief dan
Net nog een gesprekje gehad met die manager van pROSE. Hij zegt dat als rose evolution komt er geen character reset is. Dit omdat mocht ik toch opnieuw willen beginnen ik zeker wil zijn dat ik niet weer opnieuw moet beginnen na een tijdje. Hij heeft ook uit de doeken gedaan wat er allemaal gaat gebeuren als we daar kunnen beginnen en dat is niet mis. Je wil zeker de eerste maand niet missen. Maar ik mocht niet vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aangezien ie dat zelf wil doen
Ik zei t je jaike dat je je char niet kwijt zou raken xD jij ben je leo faq xDluckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:37:
Net nog een gesprekje gehad met die manager van pROSE. Hij zegt dat als rose evolution komt er geen character reset is. Dit omdat mocht ik toch opnieuw willen beginnen ik zeker wil zijn dat ik niet weer opnieuw moet beginnen na een tijdje. Hij heeft ook uit de doeken gedaan wat er allemaal gaat gebeuren als we daar kunnen beginnen en dat is niet mis. Je wil zeker de eerste maand niet missen. Maar ik mocht niet vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aangezien ie dat zelf wil doen
omg rose down?!

Inderdaad, elk kwartier een disconnect zowat
Maargoed, aan de notice-lijst blijkt dat ze op de hoogte zijn van de disconnects..
Ik heb er nog wel vertrouwen in. Zolang ze maar niet net als bij eRose gaan beginnen te hacken, om het op die manier down te krijgen.

Maargoed, aan de notice-lijst blijkt dat ze op de hoogte zijn van de disconnects..
Ik heb er nog wel vertrouwen in. Zolang ze maar niet net als bij eRose gaan beginnen te hacken, om het op die manier down te krijgen.
Stats NA-Rose is down...
je kan nie naar de website en de game ook niet opstarten want zegt ie kan niet patchen
Dat is telkens kort na de crashAnoniem: 167538 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:57:
Stats NA-Rose is down...je kan nie naar de website en de game ook niet opstarten want zegt ie kan niet patchen
Maargoed laten we hopen dat er met de maintaince van vandaag iets tegen gedaan wordt.
Kort vraagje...als ik de trial probeer en ik registreer, dan zit ik neem ik aan nergens aan vast? Dus als ik na 7 dagen denk laat maar dan is dat het?
Dat is een goeie zaak en ik denk ook dat de filipijnse community ons zal helpen en groots verwelkomenluckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:37:
ps: luckyjan, ga je nu toch op pRose spelen of kap je helemaal met Gravity games ? (volgens pRose board "no more Gravity games" voor jou
Ja klopt, daar is een trial voor. En als je later nog bedenkt om toch door te gaan betaal je gewoon en ga je door waar je gebleven was in de trial.nika schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:48:
Kort vraagje...als ik de trial probeer en ik registreer, dan zit ik neem ik aan nergens aan vast? Dus als ik na 7 dagen denk laat maar dan is dat het?
[ Voor 21% gewijzigd door Psychoot op 20-04-2006 12:52 ]
Anoniem: 136772
Wat een onzin; alsof die gozer op tweakers komt, laat staan Nederlands kan lezen...luckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:37:Maar ik mocht niet vertellen wat er allemaal gaat gebeuren aangezien ie dat zelf wil doen
Kom op, gewoon vertellen als je het weet (wat ik betwijfel)...
Nah ik had een gesprek met hem op msn over het feit dat ik er helemaal mee zou gaan kappen.Anoniem: 136772 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:04:
[...]
Wat een onzin; alsof die gozer op tweakers komt, laat staan Nederlands kan lezen...
Kom op, gewoon vertellen als je het weet (wat ik betwijfel)...
Hij heeft me toen verteld wat er allemaal gaat gebeuren ( in vertrouwen ) als we op pROSE beginnen.
Nou en dat klonk zo goed dat ik iig de eerste maand het ga spelen. De reden dat ik het niet hier neer kan zetten is simpel omdat ik beloofd had het niet te doen. Hij gaat het trouwens ook niet hier neerzetten maar op het pROSE forum neem ik aan. En hij was wel ff op het tweakers forum geweest want ik moest het stukje over pROSE vertalen wat in de start post staat.
폴 - PAUL JOHN PEÑA - LUI PH zegt:
Prose is Phillipine ROSE, deze versie is beschikbaar voor phillipijnse spelers. Dit kan in de toekomst veranderen. -- please translate for me /gg
luckyjan zegt:
Prose is Philipine Rose. This version is only available for philipines. This can change in the future.
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 20-04-2006 13:33 ]
Ik ben heel benieuwd wat pRose gaat doen voor ons, en wat er allemaal gaat komen. Zit dus te twijvelen of ik NArose of pRose ga spelen op NArose heb ik wel al een lvl 40 Soldier maja als pRose er voor ons een leuk start van maakt dan kijk ik wel. Ik weet eigelijk uberhaubt nog niet eens of ik door ga met Rose maja ik wacht wel op het nieuws.

Hou er dan over op; ga hier niet lopen stoer doen dat je iets weet wat anderen (nog) niet weten en er daarna niks over zeggen.luckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
De reden dat ik het niet hier neer kan zetten is simpel omdat ik beloofd had het niet te doen.

Wat heeft het dan voor nut om het te posten?
Ik vind het juist heel goed dat hij er over begint, ben namelijk blij dat er nieuws over pRose komt en begrijp dat hij het hier niet kan posten. Dus misschien kun jij er beter over ophoudenAnoniem: 136772 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:03:
[...]
Hou er dan over op; ga hier niet lopen stoer doen dat je iets weet wat anderen (nog) niet weten en er daarna niks over zeggen. :roll:
Wat heeft het dan voor nut om het te posten?
* Local Host mee eens met bovenbuurman 
ps LuckyJan weer een beetje nuchter

[ Voor 54% gewijzigd door Local Host op 20-04-2006 14:15 ]
Mmm, ben dan erg benieuwd wat dat gaat worden in die eerste maand.luckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Nah ik had een gesprek met hem op msn over het feit dat ik er helemaal mee zou gaan kappen.
Hij heeft me toen verteld wat er allemaal gaat gebeuren ( in vertrouwen ) als we op pROSE beginnen.
Nou en dat klonk zo goed dat ik iig de eerste maand het ga spelen. De reden dat ik het niet hier neer kan zetten is simpel omdat ik beloofd had het niet te doen. Hij gaat het trouwens ook niet hier neerzetten maar op het pROSE forum neem ik aan. En hij was wel ff op het tweakers forum geweest want ik moest het stukje over pROSE vertalen wat in de start post staat.
Gelukkig heb ik gedwongen geduld, aangezien ik niet echt aan gamen lijk toe te komen.
Mocht iemand dat stuk op prose tegenkomen dan ben ik daar erg in geinteresseerd.
En ben ook erg geinteresseerd in het Rose Evolutions verhaal. Heb als ik toch opnieuw moet beginnen nu de beginwerelden wel een beetje gezien.
De beelden uit rose evolution zagen er allemaal wat gaver en interessanter uit.
als ze aan komen zetten met dat we de eerste maand dubbel zoveel xp en zulies krijgen dan ben ik wel te porren om Prose te komen. Of we krijgen allemaal extra veel skillpoints, speciale skills, en mogen bij lvl 75 beginnen.. of .. of.. neej ik denk dat ze misschien wel met een event zullen komen, maar daarna is het toch weer hetzelfde als narose..
Yep nuchter genoeg om morgen weer naar een lanparty (the party 4 in Eindhoven) te gaanLocal Host schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:14:
* Local Host mee eens met bovenbuurman
Aangezien ik gisteren nog zei dat ik er voorgoed mee ging kappen (met rose) maar nu toch weer opnieuw ga beginnen met pROSE wilde ik even kwijt dat, dat komt om wat die manager tegen me in vertrouwen heeft gezegd. Misschien dat ik beter helemaal niks had kunnen zeggen maar dan was het wel raar geweest dat ik toch met pROSE zou starten.
@ Lucky,
De events die in prose verschijnen komen uiteindelijk toch ook naar NaRose ? Of zijn dat events die speciaal georganiseerd worden ? en hoe zit het met de tijden van bijv CF ?
De events die in prose verschijnen komen uiteindelijk toch ook naar NaRose ? Of zijn dat events die speciaal georganiseerd worden ? en hoe zit het met de tijden van bijv CF ?
Ik denk dat een xp x2 event er niet in zal zitten aangezien het dan voor de gehele server geldt lijkt mij.
Er loopt ook een topic op het pRose forum over welke server we heen zullen gaan. Het lijkt erop dat iedereen voor Polaris gaat. Deze schijnt iets minder bevolkt, goedkopere prijzen en (nog) aardigere en hechtigere community te zijn dan Sirius.
Er zullen zowieso player based events gehouden worden, dus die door de players van Polaris zelf gehouden worden. Denk hierbij aan cart-rides, aantal zulies om te beginnen, wat low lvl items etc.
Wat het GM-team van plan is ben ik nog benieuwd naar. Misschien zoiets wat GR ook deed, diegene die binnen een bepaalde tijd betalen krijgen +4 lvl's +300k zulie of iets in die trend.
Het mooiste scenario zou natuurlijk een xp x2 event (voor zeg 1 week) + de benodigde events inhalen die we gemist hebben, misschien op aparte server eerst en dan een merge
@Luckyjan, mooi om te horen dat je begint met pROSE. Casah en ik beginnen ook zowieso met pROSE de 1e maand. Ik denk niet dat er een Tweakers clan in zal zitten? 15 man zullen er wellicht niet meegaan
Er loopt ook een topic op het pRose forum over welke server we heen zullen gaan. Het lijkt erop dat iedereen voor Polaris gaat. Deze schijnt iets minder bevolkt, goedkopere prijzen en (nog) aardigere en hechtigere community te zijn dan Sirius.
Er zullen zowieso player based events gehouden worden, dus die door de players van Polaris zelf gehouden worden. Denk hierbij aan cart-rides, aantal zulies om te beginnen, wat low lvl items etc.
Wat het GM-team van plan is ben ik nog benieuwd naar. Misschien zoiets wat GR ook deed, diegene die binnen een bepaalde tijd betalen krijgen +4 lvl's +300k zulie of iets in die trend.
Het mooiste scenario zou natuurlijk een xp x2 event (voor zeg 1 week) + de benodigde events inhalen die we gemist hebben, misschien op aparte server eerst en dan een merge
De main updates komen uiteindelijk ook naar naROSE ja. Maar de events niet allemaal, aangezien het GM-team deze zelf organiseerd. Zoals: King of the Lion's Den / Royal Court / Super Boss Monsters. Tenminste die zie ik voor naROSE nog niet aankomen....Local Host schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:32:
@ Lucky,
@Luckyjan, mooi om te horen dat je begint met pROSE. Casah en ik beginnen ook zowieso met pROSE de 1e maand. Ik denk niet dat er een Tweakers clan in zal zitten? 15 man zullen er wellicht niet meegaan
[ Voor 32% gewijzigd door Psychoot op 20-04-2006 14:38 ]
xp x2 kunnen ze ook doen voor een bepaalde gebruiker, dus waarom niet voor iedereen die nieuw aanmeld met een europees ip? In dat geval ben ik zeker over te halen, dus kom maar op met die nieuwtjes.. Jan jij weet meer.. toch?.. heeft het iets met dubbele xp of extra levels of extra zulies te maken? je hoeft alleen maar ja of nee te knikken
Jah zoals jullie zien is mijn NickName veranderd in Kaytjuh is wel wat handiger daar kennen de meeste mensen mij onder dus niet denken dat er weer een nieuweling is maar ik ben het WhiteUlty 
haha jah Jan ik ben erg benieuwd,
misschien kunnen we weer zn lijst maken wie er naar pRose gaat iig voor de eerste maand. Ik zal eens iets proberen
Ik ga naar pRose voor de eerste maand:
misschien kunnen we weer zn lijst maken wie er naar pRose gaat iig voor de eerste maand. Ik zal eens iets proberen
|
[ Voor 75% gewijzigd door Kaytjuh op 20-04-2006 15:16 ]
zoals ik gister of clan chat al beejte zei de trial week en misschien eerste maand ga ik zoiezo prose, want me char op narose is nou niet echt super, al wil ik wel mijn ap10 en def 9 grand plate botos meenemen
.
maar ik ga zoeizo in prose beginnen met naruto, angeel, whitestars,babuu, neptizzle en wat andre die sommige hier wel kunnen.
dus ik kijk wel wat ik doe naar die eerste periode prose
en de communiy word altijd verziekt juist door europese die er van balen dat europa geen eigen server meer heeft, dit is in narose ook zo.
maar is er al datum bekend vanaf wanneer wij erop mogen daaro ?
laat maar is 1 mei
ik heb truoewns nog een account bij prose, moet alleen ff wat gebruikers namen en wachtworoden proberen
maar ik ga zoeizo in prose beginnen met naruto, angeel, whitestars,babuu, neptizzle en wat andre die sommige hier wel kunnen.
dus ik kijk wel wat ik doe naar die eerste periode prose
en de communiy word altijd verziekt juist door europese die er van balen dat europa geen eigen server meer heeft, dit is in narose ook zo.
maar is er al datum bekend vanaf wanneer wij erop mogen daaro ?
laat maar is 1 mei
ik heb truoewns nog een account bij prose, moet alleen ff wat gebruikers namen en wachtworoden proberen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 20-04-2006 16:48 ]
Anoniem: 113051
Tegen die tijd dat e/prose uitkomt heb ik er tijd voor om dit ook eens te gaan spelen.
hopen dat er wat behulpzame GOT-ers zijn
Heb totaal geen ROSE ervaring op een paar vrienden van me die het gespeeld hebben
heb iig al een hele shitload aan info gevonden hier
hopen dat er wat behulpzame GOT-ers zijn
Heb totaal geen ROSE ervaring op een paar vrienden van me die het gespeeld hebben
heb iig al een hele shitload aan info gevonden hier
Sorry maar overal lijstjes voor maken lijkt me erg overbodig.
Meestal gaan lijstjes op een forum aan zijn/haar doel voorbij en gaat het voornamelijk om het bestaan van zo'n lijstje.
Daarbij komt dat het nog lang niet duidelijk is op welke datum pRose gaat beginnen voor eRose spelers. Tot er een duidelijke datum komt voor p(e)Rose zal ik sowieso bij naRose blijven.
Of niets doen
Meestal gaan lijstjes op een forum aan zijn/haar doel voorbij en gaat het voornamelijk om het bestaan van zo'n lijstje.
Daarbij komt dat het nog lang niet duidelijk is op welke datum pRose gaat beginnen voor eRose spelers. Tot er een duidelijke datum komt voor p(e)Rose zal ik sowieso bij naRose blijven.
Of niets doen
Overal lijstjes voor maken is beetje overderven, het is eigelijk gewoon een vervolg op het andere lijstje. Er is wel degelijk duidelijkheid wanneer pRose gaat beginnen voor eRosers dat is iig in mei, zoals het ernu naar uitzietAmafi schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:18:
Sorry maar overal lijstjes voor maken lijkt me erg overbodig.
Of niets doen
Je hebt natuurlijk de gewone events (kerstmis, pasen enz) maar in pROSE ook bijv. wacky races (cart races) en nog een stel anderen. Wat ik wel kan zeggen is dat iedereen (GM's + community) in pROSE betrokken wordt bij onze komst.Local Host schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:32:
@ Lucky,
dat wel.. maar worden er ook regelingen getroffen mbt het opnieuw beginnen van iedereen, dus om ons wat sneller te laten lvlen en een paar mil zulies geven om te starten. Datgeen waarvoor ik nu op narose zou blijven, waarmee ze dus een hoop mensen kunnen overhalen.luckyjan schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:32:
[...]
Je hebt natuurlijk de gewone events (kerstmis, pasen enz) maar in pROSE ook bijv. wacky races (cart races) en nog een stel anderen. Wat ik wel kan zeggen is dat iedereen (GM's + community) in pROSE betrokken wordt bij onze komst.
Het is idd de bedoeling dat wel ons snel kunnen herstellen, niet met het weggeven van zullies maar op een orginele manier en dat is waar veel van ons aan moeten wennen. Ingame wordt er van alles gedaan en geregeld.cm_sicko schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:51:
[...]
dat wel.. maar worden er ook regelingen getroffen mbt het opnieuw beginnen van iedereen, dus om ons wat sneller te laten lvlen en een paar mil zulies geven om te starten. Datgeen waarvoor ik nu op narose zou blijven, waarmee ze dus een hoop mensen kunnen overhalen.
Deze host is continu bezig met het tevreden/bezig houden van de community. De community is waar het om draait in pROSE en dat bevalt mij wel.
Anoniem: 51626
ben verloopig ff ofline hehe verbouwen en weekend the party denk rond woensdag wel weer een keer online te zijn hehe
Volgens mijn bron zijn de besprekingen tussen LUG en gravity aardig misgelopen en zou er zelfs enigzins spraken zijn van dat de zakelijke relatie verstoord is zeg maar 
Ziet er niet goed uit, helemaal niet goed.
Ik heb het deze keer eens nagevraagd. Er is geen enkel (echt) probleem tussen die 2.Anoniem: 54991 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:06:
Volgens mijn bron zijn de besprekingen tussen LUG en gravity aardig misgelopen en zou er zelfs enigzins spraken zijn van dat de zakelijke relatie verstoord is zeg maar
Ze hebben een prima relatie aangezien ze ragnarok ook al hosten. Wat blijkbaar het grootste spel in de philipijnen is.
Anoniem: 120596
Hier spreek je (vind ik) jezelf een beetje tegen. Zeggen dat er duidelijkheid is, en eindigen met 'zoals het er nu uitziet', wat toch een achtergrond heeft van twijfel. Gezien wat er in het verleden allemaal gebeurd is, is , wat mij betreft, het enige juiste motto: Eerst zien, en dan geloven. Alle verhalen die er in de wereld waren, worden afgezwakt (Transfer e-rose -> prose, welke nu alleen voor de namen is, en iedereen moet op lvl 1 beginnen).Kaytjuh schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:22:
[...]
Overal lijstjes voor maken is beetje overderven, het is eigelijk gewoon een vervolg op het andere lijstje. Er is wel degelijk duidelijkheid wanneer pRose gaat beginnen voor eRosers dat is iig in mei, zoals het ernu naar uitziet
Veel vertrouwen heb ik er niet meer in, al was ik niet van plan naar prose te gaan, omdat ik nu eindelijk mijn draai begin te vinden in NArose.
Niet goed as in db komt niet? Of as in toekomst ip block ect.Anoniem: 54991 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:06:
Btw je moet niet je blind op staren dat prose nou zo lief en aardig is je ziet daar ook vaak zat topics met mensen die ksen/spot stealen ect. In naRose zijn het btw vaak mensen uit de eu xD. Tis maar met wat je er zelf meedoet zeg maar. En denk niet dat veel mensen van daar het kan schelen dat er mensen uit de eu komen. Denk dat er ook genoeg zijn die dat liever niet hebben. Dus echt veel hulp denk ik niet dat je krijgt op low lvl. In naRose is het echt niet zo dat er ook niemad helpt ofzo zag gisteren nog high lvl raider die een paar noobs carts gaf gewoon free. Zijn zat mensen die wel gewoon normaal en vriendelijk zijn.
Persoonlijk heb ik vrij weinig last gehad van ksers/spotstealers. Met me mage gewoon zorgen dat je 2/3 tot 3/4 van de mobs killed gaan ze zelf weg. Tja met dealer is hellemaal leuk met fly op junon golem spot, pakken zooi 1st hits en tada weg zijn ze gewoon grappig om te zien
[ Voor 10% gewijzigd door William/Ax3 op 20-04-2006 18:41 ]
Anoniem: 142039
ehh jullie grote bronnen spreken elkaar een beetje tegen, dus ik zal niet teveel geloven wat de grote bron van jullie zegt
denk dat ik naar prose ga als we daar een beetje leuk ontvangen worden of een niewe server ofzo
we zullen het wel zien
we zullen het wel zien
Heb je wel gelijk in, ik heb er ook allemaal niet zn heel veel vertrouwen meer in, vandaar die twijfel.Anoniem: 120596 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:37:
[...]
Hier spreek je (vind ik) jezelf een beetje tegen. Zeggen dat er duidelijkheid is, en eindigen met 'zoals het er nu uitziet', wat toch een achtergrond heeft van twijfel. Gezien wat er in het verleden allemaal gebeurd is, is , wat mij betreft, het enige juiste motto: Eerst zien, en dan geloven. Alle verhalen die er in de wereld waren, worden afgezwakt (Transfer e-rose -> prose, welke nu alleen voor de namen is, en iedereen moet op lvl 1 beginnen).
Veel vertrouwen heb ik er niet meer in, al was ik niet van plan naar prose te gaan, omdat ik nu eindelijk mijn draai begin te vinden in NArose.

Maar het is wel duidelijk aangegeven dat we op lvl 1 moeten beginnen en we gaan van start in mei
[ Voor 6% gewijzigd door Kaytjuh op 20-04-2006 19:10 ]
Als er een soort trial komt voor prose ga ik alleen ff kijken de lag daar is xD ik blijf iig naRose vin t wel gezellig daar.
ik ben te vinden op :
http://irc.tweakers.net/rose
irc://irc.tweakers.net/rose
evo vooral jou wil ik spreken en mail me anders maar dat ene xD
ik ben te vinden op :
http://irc.tweakers.net/rose
irc://irc.tweakers.net/rose
evo vooral jou wil ik spreken en mail me anders maar dat ene xD
ff een klein vraagje in jou klein verhaaltje staat "we" met wie bedoel je die? want mijn grote vraag is wie gaat nu wel naar P-rose en wie niet? want het is leuker als we allemaal naar 1 rose gaan dan dat we elkaar opsplitsen lijkt me, ik zelf denk dat ik op NA-rose blijf ik heb hier nu een lvl 78 Hawker/Raider en vind het zonde om opnieuw te beginnen maar ik heb het er voor over als meerdere mensen van tweakers naar P-rose gaan om allemaal overnieuw te beginnen. en NA-rose is helemaal niet zo erg als jullie denken want ks-ers heb je overal wel gehad, op E-rose waren gewoon te weinig mensen zodat niet alle spots gecoverd waren. hopelijk blijft deze hechte familie bij elkaar, ik zou het zonde vinden als mensen zich op gaan splitsen.Kaytjuh schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:59:
[...]
Heb je wel gelijk in, ik heb er ook allemaal niet zn heel veel vertrouwen meer in, vandaar die twijfel.![]()
Maar het is wel duidelijk aangegeven dat we op lvl 1 moeten beginnen en we gaan van start in mei
*nu wachtend tot NA-rose maintenance voorbij is* dan weer volop verder lvlen...
nou "we" zijn er niet zo heel veel, op dit moment zijn het: LuckyJan, Evo, Casah, Psychoot en ik (kun je ook zien op het lijstje een paar post boven je) die het iig even gaan proberenAnoniem: 167538 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:18:
[...]
ff een klein vraagje in jou klein verhaaltje staat "we" met wie bedoel je die? want mijn grote vraag is wie gaat nu wel naar P-rose en wie niet? want het is leuker als we allemaal naar 1 rose gaan dan dat we elkaar opsplitsen lijkt me, ik zelf denk dat ik op NA-rose blijf ik heb hier nu een lvl 78 Hawker/Raider en vind het zonde om opnieuw te beginnen maar ik heb het er voor over als meerdere mensen van tweakers naar P-rose gaan om allemaal overnieuw te beginnen. en NA-rose is helemaal niet zo erg als jullie denken want ks-ers heb je overal wel gehad, op E-rose waren gewoon te weinig mensen zodat niet alle spots gecoverd waren. hopelijk blijft deze hechte familie bij elkaar, ik zou het zonde vinden als mensen zich op gaan splitsen.
*nu wachtend tot NA-rose maintenance voorbij is* dan weer volop verder lvlen...
[ Voor 6% gewijzigd door Kaytjuh op 21-04-2006 15:19 ]
eindelijk das toch wel minimale vereiste als je in een TweakersClan wilt zitten

Mja ik weet het allemaal niet, ik denk dat het voor mij over is en me ga toeleggen op cad tekenen weer, dan kan ik iig een salaris verhoging tegemoed zien.
Ook kan ik rustig zeggen dat ik de interesse voor het spel compleet verloren heb, en het nu zelfs helemaal niet mis.
Tja ik weet wel dat bronnen elkaar tegenspreken maar ik heb nu toch echt gehoord dat da database niet terugkomt omdat gravity de eu mensen op narose wilt houden schijnbaar.
Als tegenreactie zou LUG de ipreeks opengegooid hebben, en dit alles vind ik heel plausibel klinken van iemand die bij LUG werkt in de top, dat jullie aan hem twijfelen prima, maar ik twijfel niet aan zijn informatie.
Ook kan ik rustig zeggen dat ik de interesse voor het spel compleet verloren heb, en het nu zelfs helemaal niet mis.
Tja ik weet wel dat bronnen elkaar tegenspreken maar ik heb nu toch echt gehoord dat da database niet terugkomt omdat gravity de eu mensen op narose wilt houden schijnbaar.
Als tegenreactie zou LUG de ipreeks opengegooid hebben, en dit alles vind ik heel plausibel klinken van iemand die bij LUG werkt in de top, dat jullie aan hem twijfelen prima, maar ik twijfel niet aan zijn informatie.
Count me in 2Kaytjuh schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:47:
Jah zoals jullie zien is mijn NickName veranderd in Kaytjuh is wel wat handiger daar kennen de meeste mensen mij onder dus niet denken dat er weer een nieuweling is maar ik ben het WhiteUlty
- LuckyJan
- Kaytjuh
- Evo
- Casah
- Psychoot
[ Voor 153% gewijzigd door Anoniem: 167538 op 20-04-2006 19:40 ]
nieuw tabelletje
|
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 167538 op 20-04-2006 20:16 ]
prose proberen kan natuurlijk geen kwaad..
wow.. die wil ik wel hebben.. jemig de pemig.. 20 AP!!
Er komt dus geen volledige merge zoals ik al had verwacht; ze gooien waarschijnlijk gewoon de ip block open en that's it. 
Ik hoop iig voor degenen die naar prose gaan dat het het wachten waard is, voordeel blijft dat je char in naRose gewoon blijft bestaan.
Ik denk dat een groot gedeelte na een weekje spelen gewoon terug naar naRose gaat...
Het enige wat het nog een beetje leuk maakt bij het opnieuw beginnen zijn de eerste 20/30 levels van een char.. daarna gaat het al snel weer vervelen en verlang je terug naar je narose char
Maargoed, ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier

Ik hoop iig voor degenen die naar prose gaan dat het het wachten waard is, voordeel blijft dat je char in naRose gewoon blijft bestaan.
Ik denk dat een groot gedeelte na een weekje spelen gewoon terug naar naRose gaat...
Het enige wat het nog een beetje leuk maakt bij het opnieuw beginnen zijn de eerste 20/30 levels van een char.. daarna gaat het al snel weer vervelen en verlang je terug naar je narose char
Maargoed, ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier
edit: ik kan weer op servers
[ Voor 7% gewijzigd door Melk op 20-04-2006 20:24 ]
servers up, kamer te pakken en mascottes gereed we kunnen er weer tegen ik en ramon.

yeah 95
(wings zijn wel van de mage op de achtergrond zonder wings
, rara wie zal het zijn haha)

yeah 95
(wings zijn wel van de mage op de achtergrond zonder wings

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 20-04-2006 21:41 ]
ja heb me boog gerefined naar (4)
en ik ben er blij mee!!

[ Voor 7% gewijzigd door precious1 op 21-04-2006 01:21 ]
Anoniem: 120596
Grr..... Heb ik een keer, door motorpech, de tijd om lekker te spelen, heb ik steeds DC's ....
#$^%$#
#$^%$#
Idd het lijkt wel of het elke keer erger wordt
Ze mogen er inmiddels wel iets tegen gaan doen!
ROSE is een spel om lol te hebben, niet om D/C te krijgen om de 5minuten.
Laten we hopen dat er niet weer van die gasten zijn die doen wat ik denk dat ze doen
ROSE is een spel om lol te hebben, niet om D/C te krijgen om de 5minuten.
Laten we hopen dat er niet weer van die gasten zijn die doen wat ik denk dat ze doen
Dat viel me inderdaad ook al op in TG toen ik daar rondliep omdat ik het lvllen beu was.William/Ax3 schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:38:
[...]
Zijn veel mensen die builds verzieken dus met beetje verstand heb je dat zo voor elkaar.
Iemand van makkelijk 10 levels hoger die je neer kan meppen is natuurlijk dodelijk voor het ego van de gast met de zieke build. Vooral als die het meerdere malen wil proberen.
Zit er ook meer en meer aan te denken een bedrijf op te zetten a la GamesRouter/LevelUp alleen dan goed en gericht op europa.
Volgens mij moet er als je goed naar de community luisterd en aandacht besteed aan de wensen van de gamers een goede service neer te zetten te zijn.
Oke, ik mis alleen de technische kennis, voldoende geld en contacten...
Maar als ik eenmaal die staatsloterij win
Zal eens even een keer als ik wat tijd heb een bedrijfsplan gaan schrijven
Denk verder niet dat je er heel veel speciale kennis voor nodig hebt, alles word ontwikkeld door een ander bedrijf. Het enigste waar je voor moet zorgen is ruimte om je servers neerteplanten ( datacenter ) en mensen die ingame en servermonitoring doen. Doordat je betaald voor bandbreedte moet je zorgen dat je voldoende inkomsten genereerd. Ik ben alleen bang dat veel spelers geen vertrouwen meer hebben in een nieuwe host om daar geld in te steken.( altans ik niet zo ) .
Mocht je echt serieus plannen hebben overigens wil ik je best helpen
/droom mode
ik zie me nieuwe shop al staan :
yes i am the R.O.S.E. server
/wakker worden !!!!!
Mocht je echt serieus plannen hebben overigens wil ik je best helpen
/droom mode
ik zie me nieuwe shop al staan :
yes i am the R.O.S.E. server

/wakker worden !!!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Local Host op 21-04-2006 12:35 ]
Dat heeft LUG allang doorAmafi schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:06:
[...]
Dat viel me inderdaad ook al op in TG toen ik daar rondliep omdat ik het lvllen beu was.
Iemand van makkelijk 10 levels hoger die je neer kan meppen is natuurlijk dodelijk voor het ego van de gast met de zieke build. Vooral als die het meerdere malen wil proberen.
Zit er ook meer en meer aan te denken een bedrijf op te zetten a la GamesRouter/LevelUp alleen dan goed en gericht op europa.
Volgens mij moet er als je goed naar de community luisterd en aandacht besteed aan de wensen van de gamers een goede service neer te zetten te zijn.
Oke, ik mis alleen de technische kennis, voldoende geld en contacten...
Maar als ik eenmaal die staatsloterij win
Zal eens even een keer als ik wat tijd heb een bedrijfsplan gaan schrijven
Oke, klopt maar er mist een goede europese variant van LUG.
En dus een gat in de markt, mits je het goed neer kan zetten. En ik weet nu al wel dat het mij niet gaat lukken om 1-2-3 iets neer te zetten van even grote kwaliteit als LUG.
Het gaat namelijk ook om een bak ervaring.
Maar het is inderdaad een mooi droombeeld
In europe moet je weinig beginnen, te weinig 'animo', te weinig klanten, te weinig geld... veel te hoge kosten
Alleen de grote jongens weten te overleven, zelfs dan nog met extra financiering van de usa/asia/moederbedrijven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Das het zeker en niet alleen rose is de enigste mmorpg natuurlijk, zijn nog zat andere spellen die wel een host kunnen gebruiken denk ik in de eu. Komen ook nog zat games aan dus een markt zal er zeker weten zijn. MMORPG is gewoon de hype die nu komt daar ben ik zelf zeker van heel veel mensen zijn net als ik de single player en shoot games zat, waar er tegenwoordig 20 van in een dozijn zitten zeg maar ^^. En vernieuwend? Nu moet echt zeggen dat de laaste 2 jaar ze me niet echt weten te boeien meer, halflife 2 bijvoorbeeld viel mij zo enorm zwaar tegen. En zo zijn er tig andere games die mij echt terleur hebben gesteld ik mis het oude YES dis lauk gevoel in die games. Enigste wat mij nog weet te boeien zijn zelda games die zijn wel steeds zeer uitdagend zeer vernieuwend en veel tijd in beslag nemen, denk dat oblivion dat ook wel zal doen.
[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 21-04-2006 14:01 ]
4th als je dit leest reageer dan ff!!!
hoe zit t met je acc heb je alles al terug of wat? of heb je t gewoon op gegeven`?
als je t dus opgegeven heb kunnen we plaats maken voor een ander,
hoe zit t met je acc heb je alles al terug of wat? of heb je t gewoon op gegeven`?
als je t dus opgegeven heb kunnen we plaats maken voor een ander,
Dit topic is gesloten.