Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
mdrill werkt meestal op wapens en clothes niet echt op ring op 1 of andere manierVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 02:46:
Had ik een m-drill gekocht, voor het eerst!! Doe ik hem op crackshot ring faild die >< achja was ff om te proberenNu maar weer sparen, koste me toch wel weer 1,2mil. lvl 66 nu
ik wil ookDutch-Hane schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:11:
[...]
Hij wil wel, maar ook weer niet omdat het p/m betalen is
hij heeft wel gelijk ROSE begon gewoon zo heerlijk met een geweldige game sfeer, iedereen aan het ondekken en vragen werden altijd maar dan ook echt altijd vriendelijk beantwoord.
nu heb je geluk als je niet voor noob of erger word uitgemaakt maar je vraag niet word beantwoord als je de weg naat Zant niet weet
ken elke map, m'n build, characters, clan vorm van elk gebied en quets nogsteeds uit m'n hoofd

deels eens met het p/m betalen bull. geef mij liever een game die me 1x 10 euro meer dan een normale game kost en de kosten die ik ineem om die server zijn de komende jaren wel gedekt.
verder is ROSE dus nogmaar half de ROSE dan ik gehoopt had
misschien maar weer eens een trail account maken om m'n oude clan maten de hand te schudden, niet ?
iemand nog screenies van de nieuwe LoT, als die er is? om te kijken wat ze van m'noude clan gebakken hebben
iniedergeval wil ik iedereen nieuw en oud nog eens kunnen melden: Happy Hunting!
(p.s. en yoshi geen gems rippen van mensen op Clan eiland he
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
( LoT / OoTf meeting ^^ )
Verwijderd
Verwijderd
Ik wou er een d[2] in doen scheelt 4 atk en scheelt daardoor 4mil ^^ , en wou eens ff zien hoe dat nou gaat dat drillen. Heb me geld alweer bijna bij elkaar. En wat is seperate? ( dat je hem weer leeg maakt?)4th schreef op zondag 19 maart 2006 @ 03:05:
[...]
misschien beetje stom maar wat de fuck wou je derin doen?gems[3] koste hier 4,5M en lager dan dat in iets stoppe is stom omdat ze hier geen seperate hebbe
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hahadaves2hd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 04:12:
[...]
ik wil ooknogsteeds afkick verschijnselen hier
![]()
hij heeft wel gelijk ROSE begon gewoon zo heerlijk met een geweldige game sfeer, iedereen aan het ondekken en vragen werden altijd maar dan ook echt altijd vriendelijk beantwoord.
nu heb je geluk als je niet voor noob of erger word uitgemaakt maar je vraag niet word beantwoord als je de weg naat Zant niet weet
ken elke map, m'n build, characters, clan vorm van elk gebied en quets nogsteeds uit m'n hoofd![]()
deels eens met het p/m betalen bull. geef mij liever een game die me 1x 10 euro meer dan een normale game kost en de kosten die ik ineem om die server zijn de komende jaren wel gedekt.
verder is ROSE dus nogmaar half de ROSE dan ik gehoopt haden ik heb het geld niet om lang door te spelen. best voor een paar maanden maar beetje waste als ik er niet helemaal tegenop kijk.
misschien maar weer eens een trail account maken om m'n oude clan maten de hand te schudden, niet ?
iemand nog screenies van de nieuwe LoT, als die er is? om te kijken wat ze van m'noude clan gebakken hebben
iniedergeval wil ik iedereen nieuw en oud nog eens kunnen melden: Happy Hunting!
(p.s. en yoshi geen gems rippen van mensen op Clan eiland he)
Maar om precies dezelfde reden speel ik helaas ook niet meer

Ik heb precies hetzelfde gevoel over deze rose-versie als dat van jou.
Deze game kan zoveel beter denk ik.
Verwijderd
Het gevoel om met goeie kenissen (wat ckers de lange tijd gotters hier wel zijn geworden) dingen te killen
heb namelijk lvl 50 party dus die doe ik niet zomaar weg
Hehe eldeonVerwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:43:
Volgens mij komt iedre oud gotter terug als elderon er isen dan die nieuwe screens hier ziet en de sfeer van het ontdekken weer helemaal voelt.
Het gevoel om met goeie kenissen (wat ckers de lange tijd gotters hier wel zijn geworden) dingen te killen
Verwijderd
ik heb lvl 35 party op channel 3, dus moet nog ff kijken als ik geen mede camper kan vinden kom ik welph4nt0m schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:33:
De meeting van vanaaf = CHANNEL 2 JUNON BOERDERIJ
heb namelijk lvl 50 party dus die doe ik niet zomaar weg
euhm 3 dan maar daar hebben we ook een lvl 50 ^^Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:49:
[...]
ik heb lvl 35 party op channel 3, dus moet nog ff kijken als ik geen mede camper kan vinden kom ik wel
Verwijderd
maar ff over heel iets anders ik zat net programma's verwijderen en er staat ineens Nprotect Keycrypt bij wat is dat ingodsnaam ik schrok me dood denkend dat het een keylogger is ofzo ik heb het maar verwijderd voor de ckerheid ik hoop op een antwoord die iemand mij kan geven.
Later ik ben er rond 20:30 of misschien nog later...
is slechts plugin van roseonline.com ^^Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:17:
ik kom ook later dan 8 uur.
maar ff over heel iets anders ik zat net programma's verwijderen en er staat ineens Nprotect Keycrypt bij wat is dat ingodsnaam ik schrok me dood denkend dat het een keylogger is ofzo ik heb het maar verwijderd voor de ckerheid ik hoop op een antwoord die iemand mij kan geven.
wie, die in het midden zat/stond heeft de mooiste foto?Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:17:
ik kom ook later dan 8 uur.
[ Voor 37% gewijzigd door 4th op 19-03-2006 21:04 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
En opzich zijn het geen nieuwe wapens, in Irose waren ze er ook gewoon al.
zoals de scorpion club (kwam er 1 tegen van de week in shop)
Kleine fotoVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:16:
[afbeelding]
Hoi allemaal!
Hier is dan de groepsfoto!
Jammer dat er een paar liever van de rugkant gefotografeerd werden, maar ja het was ook wel een zooitje ongeregeld.
Maar wel grappig. ;-)
Verwijderd
Staan wel lekker veel 1 hand wapons tussenHaan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:11:
Is inderdaad al oud nieuws, maar het blijft leuk om die wapens te zien.
En opzich zijn het geen nieuwe wapens, in Irose waren ze er ook gewoon al.
toen deze maar gekocht voor 2.1 mil en refined

nu hoef ik er geen 1 meer te zoeken
Verwijderd
Gratzph4nt0m schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:02:
kijk dankzij 4th kwam hij een dark ice& flare tegen unrefined voor 2.1 mil en 3.5
toen deze maar gekocht voor 2.1 mil en refined
[afbeelding]
nu hoef ik er geen 1 meer te zoeken
Ik hoop nog steets dat 1 van de clanny's wat dark of grand blood mace's vind, kan ik mooi gaan rifinen, moet er echt in op (5) hebben, anders is me knight wel sterk in def maar zo weinig Ap he
hoe vind je het idee van tijdelijk een golden blood sword ap10?Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:26:
[...]
Gratz![]()
Ik hoop nog steets dat 1 van de clanny's wat dark of grand blood mace's vind, kan ik mooi gaan rifinen, moet er echt in op (5) hebben, anders is me knight wel sterk in def maar zo weinig Ap he
ondertussen ben ik bijna 26 en ben nog aan het denken om te betalen, het is wel weer gezellig maar de rest is al zoveel hoger
Heeft geen signature.
Verwijderd
Look naar 3 gerefined en gloves naar 4, verder ga ik niet
Btw jammer van die meeting dat jullien aar TG gingen maar dommz en ik zijn nog geen 50
Verwijderd
Vond wel leuk kon eindelijk me def teste ^^ werkt goed, over 1.5 lvl ben ik 85 dan word het echt leukVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:01:
Net ff lekker bij Grunter King, Golden senior look +6 int, wat ik zeer jummie vind als muse, en dark senior gloves +10 acc, wat wel medium is.
Look naar 3 gerefined en gloves naar 4, verder ga ik niet
Btw jammer van die meeting dat jullien aar TG gingen maar dommz en ik zijn nog geen 50
Hem is toch zwaartje voor lvl 95 ?4th schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:34:
[...]
hoe vind je het idee van tijdelijk een golden blood sword ap10?
Die hebben niet zo heel veel AP, me morning star(5) heeft ehm 206 Ap dacht ik, als hij daar boven komt, wil ik hem HHHEEEEEL erg graag lenen, wand morning star is zoon groot lomp ding
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 13:20 ]
verder ben ik een zipfile van 50mb aan het uploaden met allemaal screens van de meet. oa cart achtervolging en tg battles, ik post hier zo de link wel ff
edit: zippie
edit2: ap van stock dacht ik 137 en die files zijn allemaal al jpg
[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 20-03-2006 13:47 ]
Verwijderd
Hoeveel ap heeft die dan ?4th schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:34:
daar zal hij inderdaad niet bovenkomen nee, maar gebruik zelf 1 wapen voor skills op hogere beeste en bij gele me snelle speer die toch even meer dmg doet dan. deze was dacht ik fast+1 aspd, kan je sneller dinge neermeppe, maja, ap10 verkoopt goed in shop dus laat maar weten
verder ben ik een zipfile van 50mb aan het uploaden met allemaal screens van de meet. oa cart achtervolging en tg battles, ik post hier zo de link wel ff
En 50MB ?? heb je er niet effe jpegy's van kunnen maken dan
Verwijderd
Daarna ben ik savonds online, Dat is ongeveer 23:00 nederlandse tijd, ik ben alleen niet in op zaterdagen in avond online.
Heb echt zon zin om weer te spelen, speelt Scriptkiddy al weer? heb hem lang niet meer gesproken.
Zijn er nog mensen van mij level(40-50) waarmee ik kan partyen?
Nouja cya guys in game!
Verwijderd
Mooie foto's
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 14:28 ]
vet man dat je vanuit daar nu ook kan roseVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:00:
Yes ik kan weer rosen in mijn vrije tijd!. We hebben nu een nieuwe ISP waarmee ik gewoon ADSL kan ontvangen (Curlink ofzo). Ik zal elke dag rond 9uur sochtends t/m ongeveer 11 uur sochtends online zijn. Dat is 13:00-15:00 nederlandse tijd.
Daarna ben ik savonds online, Dat is ongeveer 23:00 nederlandse tijd, ik ben alleen niet in op zaterdagen in avond online.
Heb echt zon zin om weer te spelen, speelt Scriptkiddy al weer? heb hem lang niet meer gesproken.
Zijn er nog mensen van mij level(40-50) waarmee ik kan partyen?
Nouja cya guys in game!
en neej scriptkiddy is gestopt en vermaakt zich momenteel met silkroad lijkt er niet op dat ie daar al mee gaat stoppen
Heeft geen signature.
Verwijderd
Ik moet nu gaan werken, ben vanavond weer online 11uur nederlandse tijd.
heel cool om jullie daar allemaal te zien staan. Doet me aan die goede oude eRose tijd denkenVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:16:
[afbeelding]
Hoi allemaal!
Hier is dan de groepsfoto!
Jammer dat er een paar liever van de rugkant gefotografeerd werden, maar ja het was ook wel een zooitje ongeregeld.
Maar wel grappig. ;-)
Verwijderd
De AP van een 1 hand is al erg laag als je nu ook nog een swaartje doet (Speed + 1) dan hou je helemaal niks meer over. Een blund wapon doet veel meer damage, Denk dat je op 50 een saint stone hammer moet nemen en dan op 70 saint ice hamer. Dacht dat er niet veel goeds was voor lvl 65.cm_sicko schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:10:
mooie plaatjes jah! heeft iemand by the way nog een mooi lvl 65 1 handed sword te koop? iig een wapen dat met speed+1 of meer slaat.
of ik moet ergens een saint stone hammer(4) of (5) kunnen vinden want ik heb er zelf al 2 kapot gerefined.
Maar is er bijna niemand die een grand squid sword oid heeft?
Verwijderd
dacht dat die in cave b2 dropte, en niemand hunt daar dus zijn er ook niet veelcm_sicko schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:43:
ik had een saint stone hammer, maar die doet evenveel damage als mijn grand elven sword(5) nu, en het zwaard slaat met speed +2, saint stone hammer met +1 en zwaard heeft +9def
of ik moet ergens een saint stone hammer(4) of (5) kunnen vinden want ik heb er zelf al 2 kapot gerefined.
Maar is er bijna niemand die een grand squid sword oid heeft?
Verwijderd
Ik dacht al wat zitten jullie vaag, jullie zaten allemaal net zoals ik naar de zijkant maar op de screen wel
gewoon recht en ik scheef..
Ziet er goed uit daar
Ik heb ook even de screens van 4th bekeken, woow wat een hoop sporty's man.
Zijn ze een beetje betaalbaar?
650k, hmm dat valt me eerlijk gezegd nog mee. In iRose werden ze iig voor een groter bedrag van eigenaar verwisseld. Zijn de materiaal kosten lager of is de concurrentie tussen de artisians zo hoog?
Wat wel scheelt zijn de drawnings, die zijn echt niets waard
[ Voor 40% gewijzigd door Rooster op 20-03-2006 18:53 ]
Verwijderd
650kDutch-Hane schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:46:
[afbeelding]
Ziet er goed uit daar![]()
Ik heb ook even de screens van 4th bekeken, woow wat een hoop sporty's man.![]()
Zijn ze een beetje betaalbaar?
Vond vanaaf saint after blade.
toen ik lvl up ging ging ik em appraisen
8 AP!!!
eerst naar 3 gerefined en toen gokje naar 4 en ja heb em op 4:D
Ben nu 67
Verwijderd
Yoshi1 in [PC MMORPG] ROSE Online - deel 20Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:03:
is rose nog gratis of niet meer? sorry dat ik dit vraag maar ik heb het helemaal niet meer bijbehouden en z.
Foei! Na bijna anderhalf jaar hier op GoT rond te hangen weet je toch dat je eerst de openings post moet lezen
Het is dus betaald
ign: dommzVerwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:02:
Jammer dat script gestopt isMaar wat is je ign dom
dan kan ik je vanavond ff toevoegen aan mijn fl.
Ik moet nu gaan werken, ben vanavond weer online 11uur nederlandse tijd.
bah ik was zowar ff aan t lvlen gister (wat behoorlijk saai is aangezien ik ver achterlig
10 atk acc als stats dat viel wel tegen maar toch altijd beter als hp en mp
Heeft geen signature.
Verwijderd
Drops zuigen, maargoed geld zat
Ik doe slags solo al vanaf 65 en de exp en drops zijn super
Verwijderd
Die heb ik ooit een bij de junons golem spot gedropt gekregen.. saint squid sword. Was in party met een paar man dus weet zo niet meer welk monster ie vandaan kwam.. Ik denk zelf een van de kaimans, aangezien junons golems pas geel worden op lvl 69 ofzo, en dat zwaard is voor 60..Maar is er bijna niemand die een grand squid sword oid heeft?
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
kijken hoe we t er vanaf brengen update komt later
Edit:
lol krijg ik net te horen
de volgende stats van die ramon
150 int
40 con
110 str
:\
wat moet een muse met str lol?
update:
Clan freeminders kwamen lekker spot stealen en steelde 1st hit gelukkig dropte er troep uit maar die gasten ga ik alleen maar spot stealen in tmpl als ik wat hoger ben
@xouxic
nou als je een muse maakt ga je niet ins tr pompen :\
[ Voor 65% gewijzigd door ph4nt0m op 21-03-2006 17:21 ]
Healt - pointsph4nt0m schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:59:
op dit moment zit ik lekker te wachten op me vriend gmgob samen met lyn en ramon ^_^
Edit:
150 int
40 con
110 str
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Ermm Staff dmg komt uit str en int. 2 int geeft 1 ap en 3 str geeft 1 ap. Dus beste verhouding is 3 int : 2 str qua points voor max dmg (Dus ja zeker als je staff gebruikt pomp je str zo krijg je meer ap uit je build lol). Groote voordeel is dat je def en hp er ook omhoog mee gaat. Kep nu op 97 evenveel def als ap lol. Natuurlijk ook mede dankzij een blue venatian dress 6 ^^.ph4nt0m schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:59:
op dit moment zit ik lekker te wachten op me vriend gmgob samen met lyn en ramon ^_^
Edit:
150 int
40 con
110 str
update:
Clan freeminders kwamen lekker spot stealen en steelde 1st hit gelukkig dropte er troep uit maar die gasten ga ik alleen maar spot stealen in tmpl als ik wat hoger ben
@xouxic
nou als je een muse maakt ga je niet ins tr pompen :\
Ooh ja nog vanmorgen wat leuks geapped een dark katana met ja ja ap 10. gaat lekker zo afgelopen week ook al een grand great axe met ap 8 en grand velvet hat met ap 9 geapped ^^.
Me lvl 100 eq tot nu toe:
Die ven dress 6
Grand Holy staff 4 (Ty Sen)
Grand velvet hat 3 ap 9
Dark Velvet gloves 3 ap 10 (Tnhx phan
Missies nu:
Zoek Grand holy staffs en maak er 1 5/6
Zoek fancy's en maak er een 5/6
Zoek Grand heaven Shoes en maak ze of 5 of een met ap vinden
Zondag dod ff ingeweest met phan en 4th best leuk daar. Wat scorpio's gemold en ook paar master piosons ok gaat niet snel maar we maaien ze uiteindelijk wel neer leuke uitdaging
Lol zal wel ff duren voor ik een betere fancy heb aangezien deze 122 def heeft (Ga der echt geen kopen voor die piep bedragen van 8-10m voor een 5/6). Extra stat hp 40 dacht ik ach boeien.ph4nt0m schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:34:
[...]
ah ok t zal wel
iig als jij de 100 hit wil ik die ben dress (6) wel
wat zit er trouwens als extra stat op?
[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 21-03-2006 17:36 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
ah ok t zal wel
iig als jij de 100 hit wil ik die ben dress (6) wel
wat zit er trouwens als extra stat op?
Edit:
D0h moe je wel eerst zo een grand fancy hebben
[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 21-03-2006 17:35 ]
Verwijderd
Ik speel komende 2 dagen ff wat minder/niet, daarna ben ik er weer!
Daar zijn programma's voor (ik gebruik Abby finereader). Alleen flipt hij bij mij nogal omdat de pagina wel erg groot is. Met een beetje pielen moet het wel lukken denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:03:
nadeel van die nieuwe list is dat het een plaatje is, kun je de tekst niet doorzoeken.
Ik speel komende 2 dagen ff wat minder/niet, daarna ben ik er weer!
Of je pakt gewoon de html versie klik
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Ik ga deze verkopen:

Ik kan hem aan jullie aanbieden voor 3 mil (zelf gekocht voor 3,2), dus als iemand interesse heeft, moet ie dat even zeggen.
In de tussentijd staat ie in m'n shop voor 3,5M.
Verwijderd

ik mis hem wel hoor

Me lvl 94 muse
Ik weet het, niet echt super hoog, maar ik was er toch trots op
zo, net ff wat inkope gedaan, ap9 kurash boots (3) voor 2M, 200k en 250k voor 2 elven kurash helme, allebei naar (4) gebracht, golden kurash armor voor 300k ingekocht en zelf naar (4) gebracht, aspd6 dark boots(5) ingekocht voor 650k vanmiddag en hebk nu in shop staan voor 2M, kijke of ik hiermee beetje geld kan verdiene met wat simpel refinen
[ Voor 56% gewijzigd door 4th op 22-03-2006 01:33 ]
Verwijderd

Killde me eerste Grimmheimz Pomic en toen dropte dit leuke item
Mijn oude leuke lage char^^

Verwijderd
Btw jullie worden wel allemaal high lvl 0_o Mijn hoogste was 80 in irose prereset, en 60 in erose, maar dat heb ik maar 1 maand gespeeld.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 07:44 ]
Verwijderd
en de clan van moonshadow stonden blijkbaar op hun kill list, en iedereen die gekilled is komen vannacht terug ik ook !!! we zellen eens wat laten zien !
en btw fly jij was daar ook werd je ook afgemaakt?? ...
Verwijderd

Prereset lvl 130'ish hier, blijft een mooie screenie (check clannaam shop
Alles (5) hier en ik had een van de 4 of 5 lunar seal staffs, en ik had hem als 1ste of 2e
Geweldig leuke clan en muse speelde toen veel fijner (vooral cleric

En jaja, allemaal T7's, prereset he, toen die dingen damn zeldzaam waren

Wie kent deze nog?
[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 08:21 ]
Verwijderd
De slags die ik tot nu toe ben tegengekomen liggen vrij ver uit elkaar zodat het meer lopen dan killen wordt
Irose...ja toen full support muse nog leuk was helaas...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 08:16 ]
Arumic heeft bij de ingang ook een leuke spot zitten

Edit;
Ondanks dmp error toch m'n crescent verkocht vannacht voor 3,5 mil
[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 22-03-2006 09:34 ]
Verwijderd
Hmm dank je wel, zal eens rondkijken..en anders misschien ander channel als het heel druk is.Local Host schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:34:
in freezing plat zit een leuke slag spot alleen vaak erg druk daar :-/
Arumic heeft bij de ingang ook een leuke spot zitten
@daves2hd: gaaf die screens, weet nog goed hoe we samen met onze hawks tekeer gingen
Verwijderd
Heb zon voorgevoel dat fly nu met zn artisian nu ook zo komt patsen
Heb zelf nooit screenies genomen.
Vin was je ingame naam ? mijne localhost gaan we wel ff in party doen gaat lekker snel evt mammsVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:55:
[...]
Hmm dank je wel, zal eens rondkijken..en anders misschien ander channel als het heel druk is.
@daves2hd: gaaf die screens, weet nog goed hoe we samen met onze hawks tekeer gingen
ben er wel pas vanaaf heb overdag wat beters te doen ( lees werken )
[ Voor 9% gewijzigd door Local Host op 22-03-2006 11:28 ]
Verwijderd
Ik ben vanmiddag vroeg klaar (woensdagmiddag altijd ochtendje werken) maar ben vandaag niet meer online helaas, moet kijken voor woninkje in Amsterdam.
Maar ga graag op je aanbod in, lijkt me wel weer eens gaaf om in NL party te zitten
ook een mooie vond ik wel, cove my back ideeVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:55:
[...]
Hmm dank je wel, zal eens rondkijken..en anders misschien ander channel als het heel druk is.

(edit: dit is een natuurlijke screenshots we hebben geen uur gestaan om precies zo uit te komen
en natuurlijk,...

p.s zie dat veel links in de startpost gewoon niet meer werken ed, misschien maar weg halen ?
izuly gehacked
link van junons map bv werkt niet meer. de rest niet gekeken
[ Voor 5% gewijzigd door daves2hd op 22-03-2006 12:57 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik zal het straks even aanpassen als ik thuis ben ^^daves2hd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:56:
[...]
p.s zie dat veel links in de startpost gewoon niet meer werken ed, misschien maar weg halen ?
izuly gehackedwilde even gaan kijken staat alleen dat er een of andere zak tebak is geweest, triest gedrag
link van junons map bv werkt niet meer. de rest niet gekeken
Edit: Oke ik doe ook mee (Me and Kay

Foto btw gekregen van Kay door dezelfde reden als die van Haan >.< mn pics kwijt geraakt
Iruja die socket rings waren van het event waarin je ... moest verzamelen, niet?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 15:59 ]

[ Voor 11% gewijzigd door Haan op 22-03-2006 14:17 ]
Verwijderd
Ja die ringen waren van zo'n event en je moest iets van 30 items verzamlen en die kon je dan omwisselen, la reines ofzoVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:02:
[...]
Ik zal het straks even aanpassen als ik thuis ben ^^
Edit: Oke ik doe ook mee (Me and Kaymooie tijden met mn 111 char ^^)
[afbeelding]
Foto btw gekregen van Kay door dezelfde reden als die van Haan >.< mn pics kwijt geraakt
Iruja die socket rings waren van het event waarin je ... moest verzamelen, niet?
Verwijderd
klopt ja. Iedereen dacht dat die dingen waardeloos waren in het begin. In van de eerste events destijds in IroseVerwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:07:
[...]
Ja die ringen waren van zo'n event en je moest iets van 30 items verzamlen en die kon je dan omwisselen, la reines ofzo
Dit topic is gesloten.