[PC MMORPG] ROSE Online - deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.622 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
It's not a hopeless case after all!

Gravity realized recently that there is *real* interest from the euROSE community to migrate to pROSE and is once again opening discussions on this.

Gravity's marketing honchos will get back to us in a week after discussing this with their technical staff to explore options of database migration etc.

We'll keep you posted and we'll let you know the final mechanics and details of this as we get all the paper work and agreements done.

So pray with us, this might be the start of a new shiny beginning for you euROSE players and advocates of the euROSE hosting!
dit is wat er op prose forum stond mschien dat men nog chars back krijgt op pRose en dat ze dan het ons mschien mogelijk maken met onze oude chars verder te gaan..
dus ach we merken t wel in 4 weken ofzo LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

ph4nt0m schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:41:
[...]

dit is wat er op prose forum stond mschien dat men nog chars back krijgt op pRose en dat ze dan het ons mschien mogelijk maken met onze oude chars verder te gaan..
Ja en tegen die tijd is bijna iedereen al hoger dan ze in erose waren :P (behalve vlieg en ax3 dan ^^)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

ph4nt0m schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:41:
[...]

JAAH er is weer hoop :*) ik ben blij en ga zeker bidden O-)

Edit: jah idd wie komen er eigelijk allemaan terug naar eRose?? :? (als het terug komt)
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:54:
[...]

En als er nou een server bij komt speciaal voor de eRosers?
Ik neem aan dat dat ook gaat gebeuren

[ Voor 64% gewijzigd door Kaytjuh op 22-03-2006 17:03 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:45:
[...]

Ja en tegen die tijd is bijna iedereen al hoger dan ze in erose waren :P (behalve vlieg en ax3 dan ^^)
Ik verwacht toch wel dat een hoop mensen terug zullen keren : De mensen die wachtte op de terugkomst van eRose, de mensen die de economie beter vinden in eRose, de mensen die de community beter vinden en betere service. Oftewel goed nieuws voor de toekomst van rose wanneer het ook moge terugkeren :)... Ik zal er zijn ^^
Local Host schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:58:
En ik blijf denk ik lekker in na-rose :) , als we naar prose gaan moeten we ons weer gaan aanpassen aan de mensen en economie daaro ......
En als er nou een server bij komt speciaal voor de eRosers?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

En ik blijf denk ik lekker in na-rose :) , als we naar prose gaan moeten we ons weer gaan aanpassen aan de mensen en economie daaro ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:58:
ja der word al gesproken over db migration dus zal der allicht geen server bij komen :) en die economie is daar niet veel beter dan naRose :P

dus ik blijf lekker bij naRose
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:12:
[...]

'db migration' lijkt met niet hoeven te betekenen dat de characters in dezelfde server gaan spelen. Mja we zullen zien. Wat is eigenlijk de precieze bron van het bericht?
http://roseboards.yehey.c...php?showtopic=104095&st=0

[ Voor 35% gewijzigd door ph4nt0m op 22-03-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ph4nt0m schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:02:
[...]
ja der word al gesproken over db migration dus zal der allicht geen server bij komen :) en die economie is daar niet veel beter dan naRose :P

'db migration' lijkt met niet hoeven te betekenen dat de characters in dezelfde server gaan spelen. Mja we zullen zien. Wat is eigenlijk de precieze bron van het bericht?
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:22:
[...]

de NaRose is erg goed, zo ver ik merk, dus das geen reden om hier weg te gaan, als we onze eigen server krijgen al helemaal niet, die paar erose mensen die er zullen zijn maakt het dan een lege bende. Ik zie niet veel redens om WEER over te stappen.
Hmm vreemd, ik dacht dat jij het juist helemaal niets vond community/economie in NaRose. En spelers zullen vast wel weer komen als ze het goed promoten. Een van de hoogste artisans in game, is geen reden om over te stappen dus ??

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:02:
[...]

[...]

http://roseboards.yehey.c...php?showtopic=104095&st=0
de NaRose is erg goed, zo ver ik merk, dus das geen reden om hier weg te gaan, als we onze eigen server krijgen al helemaal niet, die paar erose mensen die er zullen zijn maakt het dan een lege bende. Ik zie niet veel redens om WEER over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:22:
[...]

ik ook niet :) vin t wel goed zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die tijd dat jullie narose spelen zit ik nog te wachten op iemand de erose overneemt... sigh ik mis et :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ckers wel terug naar me oude cahrs zonder twijfelik ik heb in narose echt niet meer de zin om te spelen ik weet niet precies wathet is niet alleen de community maar ook gwoon het idee dat alels wat jein erose bereikt heb gewoon plop ineens weg was. ookal ben ik de enige straks in erose, ik ga er heen. maar ik twijfel nog steeds wel over dat het ooit gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:32:
ik ga ckers wel terug naar me oude cahrs zonder twijfelik ik heb in narose echt niet meer de zin om te spelen ik weet niet precies wathet is niet alleen de community maar ook gwoon het idee dat alels wat jein erose bereikt heb gewoon plop ineens weg was. ookal ben ik de enige straks in erose, ik ga er heen. maar ik twijfel nog steeds wel over dat het ooit gaat gebeuren
Je zal niet de enige zijn ^^ kay, nemor en ik komen je versterken... Heb wel hetzelfde gevoel erover *plop* opeens eRose weg, heel vreemd. Maar ook ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in...

Ik kom naar e/pRose als het terugkomt:

Ja
  • Yoshi
  • WhiteUlty(Kaytjuh)
  • Nemor
  • Evo
  • Sander112
  • Dutch-Hane
  • Wozzie
  • Sacardus
  • B1gk1ller
  • Gerwingood

Nee
  • FlyingDutch
  • Ph4ntom
  • Haan
  • Localhost

Als je niks te doen hebt he :P...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Je bent echt niet de enige ik kom ook zeker terug en vast veel meer Tweakers, en andere oud eRosers zul je daar ook wel weer zien ;)

Edit: haha idd Yoshi :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 22-03-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook!
Narose is te druk man :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien HEEL misschien ga ik terug naar mijn oude char, want het probleem is dat ik hier op NArose al een hoger lvl heb bereikt dan op E-rose maar deze community is Suxx dus daarom denk ik dat ik terug zal keren. maar hier op NA-rose vind ik eigenlijk dat het TE-druk is je word minstens elke dag wel 999x geksed en dat sucked. maar ik moet het maar even aanzien ik heb voor NA rose betaald tot volgende maand dus misschien komen er verbeteringen in maar de hoop is groot dat ik tog zou terug keren naar mijn oude char.. (lvl +-42 char hawker)

[Edit] ik ga terug na E-rose als we onze chars terug krijgen alleen dan, alleen 1 probleem is dat de rest van de Gotters een veel hoger lvl heeft dan mij maarja dat word dus solo lvlen to the max en ik hoop de de tijden van CF en Gem quest beter is dan NA-rose want die tijden die sucken egt... dus mijn mening is ja ik zou terug gaan naar E-rose :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:40:
misschien HEEL misschien ga ik terug naar mijn oude char, want het probleem is dat ik hier op NArose al een hoger lvl heb bereikt dan op E-rose maar deze community is Suxx dus daarom denk ik dat ik terug zal keren. maar hier op NA-rose vind ik eigenlijk dat het TE-druk is je word minstens elke dag wel 999x geksed en dat sucked. maar ik moet het maar even aanzien ik heb voor NA rose betaald tot volgende maand dus misschien komen er verbeteringen in maar de hoop is groot dat ik tog zou terug keren naar mijn oude char.. (lvl +-42 char hawker)
Onder het posten gewoon je mening bijstellen :+ nofi

Ik ga zeker terug, ik heb nog een char op naRose maar geen zin om die nieuw leven in te blazen. Er gaat echt enorm veel tijd in zitten en je voelt je gewoon genaaid als alles voor niets is geweest.
Hoeveel ik dan ga spelen dat zien we dan wel weer.

Jammer dat er door het fallisement een breuk is ontstaan trouwens :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 22-03-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

dan staan we er dus zo voor

Ja
  • Yoshi
  • WhiteUlty(Kaytjuh)
  • Nemor
  • Evo
  • Sander112
  • Dutch-Hane
  • Wozzie
  • Sacardus
  • B1gk1ller

Nee
  • FlyingDutch
  • Ph4ntom
  • Haan
  • Localhost

ben we benieuwd naar de rest ;)
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:06:
ik ga zeker terug naar erose zonder twijfel
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:10:
Ik ga cker wel terug deze hele klote economy en die klote mensen in Narose ben ik echt spuugzat enige nadeel is dat ik veel goeie waardewvolle items zal kwijtraken :( Maar terug keren naar erose is cker voor mij. Hopen dat die snel komt :)
Leuk om te horen xD 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Kaytjuh op 22-03-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zeker terug naar erose zonder twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga cker wel terug deze hele klote economy en die klote mensen in Narose ben ik echt spuugzat enige nadeel is dat ik veel goeie waardewvolle items zal kwijtraken :( Maar terug keren naar erose is cker voor mij. Hopen dat die snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hehe ik ga zeker weer terug naar Erose als die terug komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
dit is toch leuk spul :9
Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/598/leukecart2ao.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is toch gewoon die lvl 90 battle cart? of is dat die lvl 70 weet het ff niet meer :P

das in ieder geval wel die lucky guy die de green suit gewonnen had met dat event vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hehe

chars :) misschien back :) dan komk ook weer effe langs

Mijn stem is ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook zeker terug al komt Erose terug, maarja heb er weinig hoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:46:
[...]

Ja
  • Yoshi
  • WhiteUlty(Kaytjuh)
  • Nemor
  • Evo
  • Sander112
  • Dutch-Hane
  • Wozzie
  • Sacardus
  • B1gk1ller
  • Gerwingood
  • SoldierJ

Nee
  • FlyingDutch
  • Ph4ntom
  • Haan
  • Localhost
Oke dat ziet er dan nog best goed uit :). Laten we gewoon een lijst gebruiken om 't overzicht te behouden. Inderdaad jammer dat er toch een kleine breuk is ontstaan, mja opzich wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:31:
[...]

Oke dat ziet er dan nog best goed uit :). Laten we gewoon een lijst gebruiken om 't overzicht te behouden. Inderdaad jammer dat er toch een kleine breuk is ontstaan, mja opzich wel begrijpelijk.
volges mij kan 4th ook wel bij de nee xD maar dat zal die zelf wel melden :P
Ik weet dat Lynette ook nie naar pRose met der eRose char gaan dus ook een nee voor haar ;)

@local
denk ut ook ;)
Jan blijft ook als LoT blijft dus :P

[ Voor 19% gewijzigd door ph4nt0m op 22-03-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

ik denk dat LoT na-rose blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Ik kom ook terug richting erose als die terug is :D

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijf ook narose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Ik ben aan het bidden nu ;) (Primedefender defend me pls and migrate me to Prose).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

ph4nt0m schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:06:
[...]

volges mij kan 4th ook wel bij de nee xD maar dat zal die zelf wel melden :P
goed gegokt ja, blijf narose, heb 10x betere spulle en meer 3x zoveel zuly (nog wel maar 10M over maja :P )

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Hier ontkracht die wel beetje de hele zooi btw:

Not yet final, LadyOfShadows. Gravity people are exploring that although we are more keen on allowing euROSE players to access pROSE servers but you might have to start from scratch should a database migration be impossible.

The good news however is Gravity has reopened discussions on this and you might be allowed to start fresh in pROSE.

Voor mijzelf nee weet niet zeker of ik het een of ander doe het enigste wat ik hier echt miss zijn me gemms, lvl ach boeien ben al weer bijna 100. Ksers ach gewoon steeds 1st pakken is er niks aan de hand gaan ze snel weg ^^. Toen ik eerst prose speelde had ik nogal last van lag dus denk eerder dat ik bij narose blijf.

Mijn voorspelling (waar ik volgens phan goed in ben (voetbal ^^) ) gaat niet door de migratian maar we mogen er daarlijk wel op.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Huh, zijn de green redfields weer terug in narose?

Was in irose toch mijn favo kledingsstuk. Men wat was ik trots toen ik eindelijk dat mooie groene pakje aankon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 10 lvls ben ik weer evenhoog op Narose als op eRose, en men Muse op Narose vind ik toch wat toffer:P
Maar zou op pRose dan wel een christelijke CF tijd komen? Want dat mis ik echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Als eRose naar pRose gaat kom ik zeker terug.
Momenteel is me naRose account verlopen en ik ga nog ff niet verlengen omdat ik nog een een heleboel gamez heb liggen zoals The Godfather, Oblivion, CoD2, FEAR, Q4 die ik nog moet spelen :)
Maar zodra me oude char terug komt ben ik er zeker weer :D
Strax ff screenie posten nu eerst naar school :P
Ja dat gevoel heb ik dus ook. Ik heb 4 weken ofzo op lvl 56 gezeten in naRose.
Ik had geen doel voor ogen omdat ik me doel in eRose al bereikt had. Hopelijk komt er een dB migration naar pRose.

[ Voor 50% gewijzigd door Psychoot op 23-03-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:20:
[...]

Huh, zijn de green redfields weer terug in narose?

Was in irose toch mijn favo kledingsstuk. Men wat was ik trots toen ik eindelijk dat mooie groene pakje aankon.
Event maar ik ga nu naar school bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Nou ik weet het echt niet of ik terugkeer. Aan de ene kant lijkt de goede host van Prose me wel wat. Maar in Narose heb ik ook al zon event gezien wat wel grappig was ;) Dus ik weet het niet en ik zie het wel als het eindelijk zover is. Ik moet dan iig overnieuw beginnen en dan loop ik nog verder achter dan hier in narose. Maar dealer vind ik gewoon niet leuk meer en ik had daar al geen geld meer en alles weggegeven :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 07:40:
Over 10 lvls ben ik weer evenhoog op Narose als op eRose, en men Muse op Narose vind ik toch wat toffer:P
Maar zou op pRose dan wel een christelijke CF tijd komen? Want dat mis ik echt wel.
Gezien het feit dat NARose zich nu profileert als voor heel de wereld, denk ik dat events en andere dingen ook beschikbaar komen op normale europese tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Gezien het feit dat NARose zich nu profileert als voor heel de wereld, denk ik dat events en andere dingen ook beschikbaar komen op normale europese tijden.
dat denk ik niet, aangezien er ook veel gm's er niet mee eens zijn dat europa even binnen valt zeg maar en hun nu ook veel klachten krijgen over europeese spelers, denk ik dat ze eerder mee helpen om erose back up te krijgen of ergens anders onder te brengen.

@axe, waar heb je dat stukje vandaan, want lijkt me toch wel een nutteloze zet dan. Wie gaat er nu van rose wisselen als ze toch weer overnieuw moeten beginnen terwijl ze in narose door kunnen blijven spelen met de char die ze inmiddels al op hebben gebouwd.

zoiezo denk ik dat die merge meer een probleem is geworden door het papier werk van beveiliging en zo, dan dat het echt onmogelijk is, hoe een database ook opgebouwd is je moet toch altijd wel een functie erin hebben van een update of het inplanten van andere gegevens.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:02:
[...]
...
@axe, waar heb je dat stukje vandaan, want lijkt me toch wel een nutteloze zet dan. ....

zoiezo denk ik dat die merge meer een probleem is geworden door het papier werk van beveiliging en zo, dan dat het echt onmogelijk is, hoe een database ook opgebouwd is je moet toch altijd wel een functie erin hebben van een update of het inplanten van andere gegevens.
Hierin wordt dat verteld. PrimeDefender is diegene die er iets over kan zeggen en die de info heeft.

En om een db te mergen is technisch gezien wel mogelijk. Het gaat alleen om juridische feiten denk ik omdat GR onze db in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

jongens ik snap er niks meer van. Nu heb ik weer Dark kurash boots geapped met ap 10 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

en die leen ik graag :)

fly, heb nog een grand pony hammer gevonde, jammer genoeg ware de stats erop dodge9 :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Aah, sprankeltje hoop dat Erose terug komt :)

Als er een db-migration komt, mika&mace komen direct terug ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Ja
  • Yoshi
  • WhiteUlty(Kaytjuh)
  • Nemor
  • Evo
  • Sander112
  • Dutch-Hane
  • Wozzie
  • Sacardus
  • B1gk1ller
  • Gerwingood
  • SoldierJ
  • BlueForce
  • LuckyJan
  • Psychoot
  • SinergyX (Mika)

Nee
  • FlyingDutch
  • Ph4ntom
  • Haan
  • Localhost
  • 4th
  • Lynette
  • Bluepanther
  • Yosit
  • Ceteus
  • Jaii
  • (William/Ax3)

De huidige stand is: 15 die e/pRose zullen gaan spelen als de db-migratie wordt bevestigd en 11 die blijven bij NaRose.

Ik hoop echt dat ze snel een oplossing vinden om de eRose spelers weer te kunnen laten spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
lol @ evo ^^
quote: evo,Mar 23 2006, 07:48 PM
i haven't read this entire topic only what the mobs say,

but what is the use about starting over again if our chars cant be merged or accesable again, and what advantage do we have then? will european times be applied on events and tiem quest etc?

meaby it is mentioned before sorry about double question then.

Almost all tweakers from our clans, LegionOfTweakers, OrderOfTweakers and BandOfTweakers are standing by to re-enter rose so bring it on.

and ey you guys i havent seen yet in narose.
[snapback]1293302[/snapback]
@ yoshi
zet ceteus ff bij nee aangezien dat ongeveer heel LoT is bij nee

@evo
succes >:)

[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 23-03-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk je dat we jullie achter laten zonder een poging tot overtuiging :P wacht maar als de chars terug zijn hahaha we slepen jullie mee

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
sja ik heb alleen een char op narose en die bevalt me prima dus blijf lekker knus bij narose met ome jaike!

edit. maar wat ik meende te begrijpen is dat migratie van accounts mogelijk is maar dan wel "start from scratch", zijn er dan nog mensen die terug willen naar de community ook al moet je wéér opnieuw beginnen?

[ Voor 50% gewijzigd door Jaii op 23-03-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:26:
sja ik heb alleen een char op narose en die bevalt me prima dus blijf lekker knus bij narose met ome jaike!

edit. maar wat ik meende te begrijpen is dat migratie van accounts mogelijk is maar dan wel "start from scratch", zijn er dan nog mensen die terug willen naar de community ook al moet je wéér opnieuw beginnen?
neej dan blijf ik narose (maar weet niet hoe lang ik dat leuk blijf vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
jesus maakte net iets kuts mee
ben dus al dik 2 uur crawfi caps en warriors aan het hunten voor dark/saint shadow staff
dropt er net zo'n saint shadow staff uit warrior.. valt hij in de rots!
kon er gvd niet bij :(( damn voel me kut nu
verder hunten maar weer dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Jaii schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:42:
ben dus al dik 2 uur crawfi caps en warriors aan het hunten voor dark/saint shadow staff
regel 1 bij drops, zorg dat je mobs weglokt van muren of andere obstakels zodat je altijd de drop kunt oppakke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:42:
4th heeft gelijk

soms helpt het welles om je game kwaliteit op laagste te zetten maar dat scheelt niet heel veel, soms wel net genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
mooie level up, haast cartoony:
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/4438/levelup646yd.th.jpg
vond dit terug van irose: http://www.jaihendriks.nl/auctions auctions :P
en deze nog:
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/mythril.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/rose.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/screen401.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/screen665.jpg
allemaal +15 sapphires enzo :D en die platinumkitty had gm zo gek gekregen om haar socketed kleren te geven (wings enzo) wat toen nog niet eens bestond..
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 21:18
Dag mensen!

Misschien kennen jullie me nog van een korte periode in de clan aka in-game "shox"
Ik heb ff wat financieels kunnen regelen zodat ik kan blijven spelen!
Hierbij zou ik dan ook graag terug willen in de clan :>
Ik hoop dat evoos nog me items/zulie heeft :o
Ik heb er weer zin an! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom ook terug het maak niet uit hoeveel geld ik hier meer heb en hoger lvl ik ben maar voor mij gaat het om de communicatie :D en was bijna 85 en kon bijna met mace&en mika partyen :P miss ook met blueforce :D kan mijn stem er ook nog bij ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

@jai: waarom doe je printscreen ipv gewoon de screenshot functie van rose zelf te gebruiken?

En wel gaaf om die ouwe irose dingen terug te zien, ik vind het ook doodzonde dat ik mijn screens niet meer heb, behalve dat wat ik hier heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:13:
lol @ evo ^^

[...]

@ yoshi
zet ceteus ff bij nee aangezien dat ongeveer heel LoT is bij nee

@evo
succes >:)
We zullen zien. Ik verwacht veel tweakers in Prose als hun Erose characters daar weer tot leven komen. Maar om nu dit in het prose forum te zetten phantom 8)7

"Evo, LegionOfTweakers will stay naRose no matter what. we decided that already"

Ook al zou het waar zijn (wat het zekers NIET is) dan zou je het daar nog niet neer moeten zetten. De bedoeling is namelijk om voor degenen die wel naar Prose willen iedereen op Prose het idee te geven dat er heel veel europeanen gaan komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Hoe weet jij nou wat wel en niet waar is wat LoT gaat doen, je speelt niet eens meer? En op een paar uitzonderingen na blijft LoT inderdaad gewoon in NaRose.
En verder zie ik het punt niet om dat daar neer te zetten, beetje lullig als iedereen maar doet alsof er veel mensen willen, en dat dan opeens een deel helemaal niet van plan is om te gaan, voelen ze zich bij pRose ook lekker belazerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Haan schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:45:
Hoe weet jij nou wat wel en niet waar is wat LoT gaat doen, je speelt niet eens meer? En op een paar uitzonderingen na blijft LoT inderdaad gewoon in NaRose.
En verder zie ik het punt niet om dat daar neer te zetten, beetje lullig als iedereen maar doet alsof er veel mensen willen, en dat dan opeens een deel helemaal niet van plan is om te gaan, voelen ze zich bij pRose ook lekker belazerd..
Daar staat dat het NIET gebeurt en ik weet zeker dat er wel genoeg spelers zullen zijn om iig één GOT clan op Prose te maken. Of is een GOT clan exclusief voor één rose?? Dacht het niet. Als de database wordt gemigreerd zit ik namelijk automatisch weer in een GOT clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz idd :P mis die tijd wel had het er vanmiddag nog met prophecy over hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Update van vandaag:

With this maintenance on March 23, 2006 the following has been updated.

1. Muse Class Heal Skill
A problem with the display of the character's HP and MP when casting Heal has been corrected.

2. Rader Class Parasite skill
The Parasite skill no longer causes a temporary invincibility to various methods of attack.

3. The damage cap has been increased significantly.

EINDELIJK heal probleem weg. Maar wat ze nou met dat 3e bedoel dunno lol.

Btw maak is voor de grap tracerts naar prose ik krijg daar 2x zo hogere ms lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:24:
3. The damage cap has been increased significantly.

Maar wat ze nou met dat 3e bedoel dunno lol.
De max dmg die je deed was iets van 2048 ofzo, ok al deed je in theorie meer dmg.
Nu dus een hogere max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
damage cap was toch 2047? zal wel verhoogd zijn nu. dus dat je geen max dmg meer hebt van 2047 maar meer (probeer eens skill uit op lvl 1 bee ofzo :) eerst zag je alleen 2047 nu 10k ofzo)

vinze :p

[ Voor 4% gewijzigd door Jaii op 23-03-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:29:
[...]

De max dmg die je deed was iets van 2048 ofzo, ok al deed je in theorie meer dmg.
Nu dus een hogere max.
Erm je kan het ook anders lezen namelijk dat monsters ook meer dmg op je doen lol. Lijkt mij anders vrij oneerlijk voordeel voor sommige classes namelijk in tempel.

Ach we zien ut wel vanzelf.

Edit zal wel beide kanten op zijn dus. Max dmg die je uitdeelt en max dmg die je ontvangt. Of te wel dealers/raiders/champs krijgen groot voordeel in tempel op lvl 110+.

[ Voor 22% gewijzigd door William/Ax3 op 23-03-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Weet bijna zeker dat het alleen de dmg done cap zal zijn. Omdat dit altijd een punt van discussie was. En bovendien, 2048 was naar mijn weten niet de max gedane dmg maar de max displayed dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

zo de patch is binnen :)

@ hierboven volgens mij was het ook de max gedane damage :)

[ Voor 58% gewijzigd door Local Host op 23-03-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatje uit prose :o
Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/5180/damagecap0hp.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

o ik kan niet wachten ik zie mezelf op dat plaatje die Jan ( Ceteus ) een klap geeft op TG :z :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel heel extreem, ik wie weet is het wel zo dat boeit me ff niet :P ik hoop op me oude evootje

@shox welkom back, het geld kan je natuurlijk wel krijgen alleen het spul word vrij lastig moet je de npc lief aankijken maar zal niet werken denk ik. ik ben morgen weer in game in de middag

@dat derde punt van verbeteringen ik denk dat dat geld van getallen boven de 2047

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een blue wisp staff te leen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:24:
Heeft iemand nog een blue wisp staff te leen? :*)
vraag me af als er getallen boven de 2047 kunnen wat mobs gaan doen, een mob als titan doet 2047 damage met die rare skill van hem, wat zal dat dan woorde :P

Ver lijkt Prose me niks, beetje rare mensen die je niet kan ver staan, hoge ping (veel lag) en als we onze server krijgen te weinig mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:27:
[...]

vraag me af als er getallen boven de 2047 kunnen wat mobs gaan doen, een mob als titan doet 2047 damage met die rare skill van hem, wat zal dat dan woorde :P

Ver lijkt Prose me niks, beetje rare mensen die je niet kan ver staan, hoge ping (veel lag) en als we onze server krijgen te weinig mensen.
die dmg zal maf wordne inderdaad.

eigen server zal er ook niet kmen denk dat zal zonde van hun geld zijn omdat er te weinig mesnen zijn.
Ook een merge komt er niet denk ik omdat ze daar al sinds irose moeilijk over doen.
De account overzetten en dan niet de cahrs kunne behouden is helemaal achtelrijk idee :S

Dus ik denk gewoon de ip block van prose weg. thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
game is weer up voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:18:
[...]
@shox welkom back, het geld kan je natuurlijk wel krijgen alleen het spul word vrij lastig moet je de npc lief aankijken maar zal niet werken denk ik. ik ben morgen weer in game in de middag
thx, jammer dat je er morgen pas bent.. wil vanavond ff levelen 8)
iemand anders die misschien 50k kan missen?

*loop namelijk nude rond zonder weapons of iets :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 23-03-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow laten we dan ff gaan shoppen zodra de servers online zijn :*) ik heb 250k dus dat moet wel een mooi outfitje worden denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:38:
[...]

thx, jammer dat je er morgen pas bent.. wil vanavond ff levelen 8)
iemand anders die misschien 50k kan missen?

*loop namelijk nude rond zonder weapons of iets :)
oow ik kan wel ff in game komen hoor ik ben wel thuis gewoon, heb allene gene tijd om te gamen

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
andere icons drankjes Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/3534/drankjes4sb.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Jaii op 23-03-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
graag!! :) ign sh0x

*server is up mensen

[ Voor 39% gewijzigd door Shockers op 23-03-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk lvl ben je eigenlijk sh0x en wat voor class ben je? je was toch een dealer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
uh ben lvl 25 Hawker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je wel online zijn shox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hij is er nu :P hij w8 op je , en is er tot uur of 3

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 23-03-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

luckyjan schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:06:
[...]

Daar staat dat het NIET gebeurt en ik weet zeker dat er wel genoeg spelers zullen zijn om iig één GOT clan op Prose te maken. Of is een GOT clan exclusief voor één rose?? Dacht het niet. Als de database wordt gemigreerd zit ik namelijk automatisch weer in een GOT clan ;)
Ik denk dat je even in de war bent tussen GoT en Lot ;) Ph4nt0m en ik hebben het puur over LoT, wat de rest van de GoT spelers doet, mag iedereen natuurlijk zelf weten, maar de meeste mensen die nu in LoT zitten, blijven gewoon in naRose.
En in pRose kan er natuurlijk ook prima een LoT clan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zo, kom terug van me werk om te zien dat ik voor 6,5M me wdw kwijt ben :) had misschien 7M kunne vange maar die 500k op bedrag van zoveel maakt nie erg veel uit :P nu nog paar kurash eq en ap10 bloodsword probere te selle en ik zit weer op 20M :P

kga morge wel mee temple in met je axe, heb genoeg rupers gezien voor tijdje, nu 52 fire stones en de rest haal ik wel bij de riders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nog een saint cresent heeft liggen achter in ze stoffige storage? Ik moet er een hebben met goeie stats had de mijne kapot gerefined :(

leuke update die icoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:47:
Iemand die nog een saint cresent heeft liggen achter in ze stoffige storage? Ik moet er een hebben met goeie stats had de mijne kapot gerefined :(

leuke update die icoontjes :)
regel 1 bij refinen, zorg dat je altijd een backup wapen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL balen: ik vind bij slags (goeie tip btw, thnx) een blauwe semiya vest met app.
Nu heb ik al een +10Ap semiya vest en ik appraise die nieuwe en ja hoor, ook +10AP!
Dus ik denk ik ga die nieuwe ook maar refinen en ga ermee aan de slag. Mijn draadloze muis was
wat aan het klooien dus items slepen ging niet zo lekker. In plaats van dat ik sleep, dubbelklik ik zonder het te beseffen en trek die nieuwe (0) semiya vest aan. Ik sleep mijn oude (3) naar het refine-kadertje en sleep er een bindrune naartoe en druk zonder na te denken op OK.
Failed! Ik kijk vol ongeloof naar het scherm voor me en realiseer wat ik heb gedaan...
Ik baalde er echt enorm van maar heb gelukkig toch nog een +10ap vest over... had me nog best wat centjes op kunnen leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:41:
LoL balen: ik vind bij slags (goeie tip btw, thnx) een blauwe semiya vest met app.
Nu heb ik al een +10Ap semiya vest en ik appraise die nieuwe en ja hoor, ook +10AP!
Dus ik denk ik ga die nieuwe ook maar refinen en ga ermee aan de slag. Mijn draadloze muis was
wat aan het klooien dus items slepen ging niet zo lekker. In plaats van dat ik sleep, dubbelklik ik zonder het te beseffen en trek die nieuwe (0) semiya vest aan. Ik sleep mijn oude (3) naar het refine-kadertje en sleep er een bindrune naartoe en druk zonder na te denken op OK.
Failed! Ik kijk vol ongeloof naar het scherm voor me en realiseer wat ik heb gedaan...
Ik baalde er echt enorm van maar heb gelukkig toch nog een +10ap vest over... had me nog best wat centjes op kunnen leveren :(
Oeh dat is idd erg zuur :( Maar idd je mag van geluk spreken dat je 1 over hebt.

Heb hele week niet kunnen spelen. Vraag me serieus af of ik door moet gaan :( Op deze manier is het zonde van geld. En mis cf al helemaal, normaal kon ik rond half 7 wel gamen. Maarja dat is nu geen cf tijd meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als erose gewoon in Prose word gepropt.. hebben jullie probleem als clan's mee gaan, wand LoTje sta ik zoizo lead in.
Maar ik ben erg blij te horen dat bijna iedereen van LoT narose blijft.
Blijven we toch een beetje het zelfde groepje die nu erg gezellig is, mochten er veel OoTf mensen weg gaan dan kunnen we meschien er wel een paar kwijt in LoT wand er zijn nog 2/3 plaatsen over.

Verder die max damage is wel beetje.. ehm.. jammer. Ben knight gaan doen omdat je toch 2047 ging doen op hoog lvl, en dat geld nu niet meer. Maar ik blijf wel knight wand is heerlijk lvllen, de AoE skills en me uber def zijn echt fijn, gebruik alleen maar MP pots, zo wat nooit hp. en beetje hp die ik nodig heb kan ik prima af met eitjes, lekker cheap dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:45:
Verder die max damage is wel beetje.. ehm.. jammer. Ben knight gaan doen omdat je toch 2047 ging doen op hoog lvl, en dat geld nu niet meer.
Je moet juist blij zijn, je kan nu meer dmg doen dan 2047 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:15:
[...]

deed je al maar max dmg 2047 ziet er leuker uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:15:
[...]

Ja wel leuk maar nu is het veel aantrekkelijker om champ te woorden (wat ik niet wil hoor)
En die stomme hakkers woorden nu nog sterker.. niet echt heel geblanzeert die raiders. Terwijl scout juist wel weer wat meer AP mag hebben. En mage is nu teminste niet meer sterkste job, dat vind ik wel goede zaak. Wand mage ownde beetje te veel af en toe. (arme ax3).
Maar ag met me mooie knight ga ik lekker Aoe's doen. Gister effe bij vulcans getest (zijn nog geel),zorg dat 6 je aan vallen doe eerst de def down aoe, de Inpact en Spin, dan de Def up skill (doen ze wel 5 damage) tegen de tijd dat die skill is uitgewerkt zijn de aoe's weer herladen, doe je weer aoe en mobjes dood. Maar ja dit werkt natuurlijk alleen echt leuk als er echt veel mobs bij elkaar zijn. Maar effe B3 proberen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Ja wel leuk maar nu is het veel aantrekkelijker om champ te woorden (wat ik niet wil hoor)
En die stomme hakkers woorden nu nog sterker.. niet echt heel geblanzeert die raiders. Terwijl scout juist wel weer wat meer AP mag hebben. En mage is nu teminste niet meer sterkste job, dat vind ik wel goede zaak. Wand mage ownde beetje te veel af en toe. (arme ax3).
Maar ag met me mooie knight ga ik lekker Aoe's doen. Gister effe bij vulcans getest (zijn nog geel),zorg dat 6 je aan vallen doe eerst de def down aoe, de Inpact en Spin, dan de Def up skill (doen ze wel 5 damage) tegen de tijd dat die skill is uitgewerkt zijn de aoe's weer herladen, doe je weer aoe en mobjes dood. Maar ja dit werkt natuurlijk alleen echt leuk als er echt veel mobs bij elkaar zijn. Maar effe B3 proberen vanavond :P
ghehe blijft lachen dat ze maar 5 hp doen op je :P

Hoe heette die def down skill ook al weer?
Amafi schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:53:
Damn ik ben zwak [afbeelding]

NaRose, ik kom eraan...
addict, waar het bloed niet kruipen kan...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Damn ik ben zwak Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/1897/rose1lo.jpg

NaRose, ik kom eraan...
Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/9496/amafi3es.jpg
pre-irose, irose, erose, .........

@ph4ntom Tja ga maar even kijken weer.
Hoewel ik nu wel een beetje moe word van <lvl 50 doen

Edit zoveel. Damn dat updaten duurt lang. Kunnen ze niet gewoon een neuwe client uitgeven?

[ Voor 71% gewijzigd door Amafi op 24-03-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m

NaRose, ik kom eraan...
rofl ga je toch maar ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Edit zoveel. Damn dat updaten duurt lang. Kunnen ze niet gewoon een neuwe client uitgeven?
lol, heb je de 100_100 versie gedownload? of de 112?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 11:35:
[...]

ghehe blijft lachen dat ze maar 5 hp doen op je :P

Hoe heette die def down skill ook al weer?
Ja best grappig, die 5 damage, Maar met me def skill heb ik nu ehm 770 def of zo dus mag ook wel :P, naam weet ik effe niet uit me hoofd, zoek wel op als ik thuis ben.

NaRose, ik kom eraan...
[afbeelding]
pre-irose, irose, erose, .........

@ph4ntom Tja ga maar even kijken weer.
Hoewel ik nu wel een beetje moe word van <lvl 50 doen

Welcome back, contact me effe in game (ign fliegjes) kan je weer in de clan :)
Welke job ga je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:56:
[...]

lol, heb je de 100_100 versie gedownload? of de 112?
De 112 versie, maar nog....

Ben een onwijs stoere soldier geworden zojuist.
Nu nog wat leuke eq nodig, is wel weer lastig in een nieuwe economie met een nieuwe job gaan handelen. Dus mochten jullie nog low lvl soldier eq met str, def of AP hebben liggen. Hou het nog even vast en neem ingame contact op met Mafje, die neemt graag wat dingetjes over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:19:
[...]

De 112 versie, maar nog....

Ben een onwijs stoere soldier geworden zojuist.
Nu nog wat leuke eq nodig, is wel weer lastig in een nieuwe economie met een nieuwe job gaan handelen. Dus mochten jullie nog low lvl soldier eq met str, def of AP hebben liggen. Hou het nog even vast en neem ingame contact op met Mafje, die neemt graag wat dingetjes over.
Als je me effe Vanavond in game add, help ik je wel opweg met eq, gaan we effe shoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Hey fly is er nog een artisan in LoT die kan craften? wil stuk of 50 medicin masks laten craften in de hoop op een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:55:
Hey fly is er nog een artisan in LoT die kan craften? wil stuk of 50 medicin masks laten craften in de hoop op een goede.
ehm ik heb nog lvl 58 dealertje die zou het wel kunnen maar die craft nog niet zulke mooie dingen.
Verder is er weinig op het moment, Ben wel van plan me dealer nog te gaan lvllen maar eerst effe me knightje hoog.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.