[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:42:
[...]

Oke, probeer dus gewoon op mekaar te reageren. Schelden is nergens goed voor :P... Ook ik heb me in 't verleden een beetje misdragen op dit forum maar het is allemaal weer goed gekomen :D... Welkom en hf hier
Thnx :D

Nu ik gestopt ben met Twrose, heb ik niks meer tedoen.
Weet iemand soms een ander leuk spel? (download+free)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:23:
[...]

In SGD staan er wel een paar, oa [rml][ MMORPG]Silkroad Online, deel 2[/rml] of een topic waar ongeveer dezelfde vraag staat: Ik zoek een leuke simpele gratis MMORPG zoals RuneScape
Een beetje eigen inzet kan overigens geen kwaad ;)

Ontopic:
Zijn er nog meer mensen die geen bevestiging van qualitygo hebben gehad over de toestemming de accountgegevens aan derden te geven?
Ze reageren maar niet op m'n mailtjes (ik heb het inmiddels al over weken)

[ Voor 18% gewijzigd door Rooster op 19-02-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:42
Dutch-Hane schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:30:
[...]

In SGD staan er wel een paar, oa [rml][ MMORPG]Silkroad Online, deel 2[/rml] of een topic waar ongeveer dezelfde vraag staat: Ik zoek een leuke simpele gratis MMORPG zoals RuneScape
Een beetje eigen inzet kan overigens geen kwaad ;)

Ontopic:
Zijn er nog meer mensen die geen bevestiging van qualitygo hebben gehad over de toestemming de accountgegevens aan derden te geven?
\\

bij mij eveneens niet stell stakkers daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Dutch-Hane schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:30:
[...]
...
Ontopic:
Ik heb toen ook meteen een mailtje gestuurd met een verhaaltje en yes uiteraard.
Heb hier ook nog geen mailtje terug ontvangen of hij is in me spamfolder beland :P

Welkom terug Jaii :) Jij zat toendertijd (iRose pre/post) in LoT en ik in OoT als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:23:
[...]

je kan ook WoW gaan spelen op een private server, doe ik nu ook en bevalt me wel ookal is het tijdelijk(als eRose terug is ga ik dat natuurlijk weer spelen :P ) . ik zit BTW in de "NY WOW Server" suc6

[ Voor 13% gewijzigd door Kaytjuh op 19-02-2006 17:38 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zit nu op level 33, bijna 34.
Maar de verveling begint een beetje toe te slaan. Ik loop maar een beetje door Rose te banjeren omdat ik amper een half procent experience erbij krijg bij het killen van Aqua Gards, die toch voor mijn level zijn.
Ik zou natuurlijk Kings kunnen gaan hakken in party's, net zoals de grote menigte doet op dit level, maar ik zit al sinds level 26 bij die verdomde aQua's en nu wil ik wel eens iets anders, iets vernieuwends.

GMG ben ik geweest, mwa, aardig saai, en ik ga daar snel dood. Bovendien vind ik Gorge toch al niet zo'n fijne plaats om te zijn.

Ik heb al m'n quests voor Hawker al sinds level 21 afgerond, en ik heb er al weer 2 sidequests opzitten, bij ondermeer Spero.

Maargoed, ik weet dus even niet meer wat ik moet doen.
Rose lijkt getransformeerd tot één groot *killkill* LVL UP :D *killkill* feest, en daar vind ik eigenlijk weinig aan, ik ga liever op andere planeten kijken, of lekker rondracen in een karretje, maar dat is pas aan mij besteed over een paar weken, bij lvl 70 tot 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:30:
Maar de verveling begint een beetje toe te slaan. Ik loop maar een beetje door Rose te banjeren omdat ik amper een half procent experience erbij krijg bij het killen van Aqua Gards, die toch voor mijn level zijn.
Ik zou natuurlijk Kings kunnen gaan hakken in party's, net zoals de grote menigte doet op dit level, maar ik zit al sinds level 26 bij die verdomde aQua's en nu wil ik wel eens iets anders, iets vernieuwends.

GMG ben ik geweest, mwa, aardig saai, en ik ga daar snel dood. Bovendien vind ik Gorge toch al niet zo'n fijne plaats om te zijn.

Ik heb al m'n quests voor Hawker al sinds level 21 afgerond, en ik heb er al weer 2 sidequests opzitten, bij ondermeer Spero.

Rose lijkt getransformeerd tot één groot *killkill* LVL UP :D *killkill* feest, en daar vind ik eigenlijk weinig aan, ik ga liever op andere planeten kijken, of lekker rondracen in een karretje, maar dat is pas aan mij besteed over een paar weken, bij lvl 70 tot 100.
Tja, op hogere levels moet je niet raar opkijken van 0,1% per mob. Ik vind het solo eerlijk gezegd ook al snel saai worden, maarja in een clan heb je al snel de mogelijkheid om in een party te stappen en dan kan het erg laat worden :D Level 34 is eigelijk nog vrij snel te halen, je moet het niet zien als een derde van level 100, bij lange na niet, je req experience gaat exponentieel (of hoe het ook heet O-) ) omhoog.
offtopic:
Kay, als ik jou was zou ik die link maar snel weghalen voordat je mail hebt van een mod

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 19-02-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Dutch-Hane schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:37:
[...]

offtopic:
Kay, als ik jou was zou ik die link maar snel weghalen voordat je mail hebt van een mod
bedankt voor de tip :P

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Nou ben inmiddels leveltje 20, tis echt leuk om weer te spelen. Bow hawker bevalt me goed en ik weet dat ze genaaid zijn met arrows enzo maar dat zal toch wel niet zo lang duren om dat te fixen? Bovendien heb ik het altijd wel dik gevonden om ranged dmg te doen.

Probeer nu 1st Grade bindrune te verkopen voor 17k wat volgens mij wel een gangbare prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

@Dutch-haan: ik heb silkroad gespeelt, ik ben daar lvl 18 op de server Xian.
Ik zie me zelf niet echt achter de pc ziiten, en runescape doen :P
Maar toch bedankt voor de links :D

@WhiteUltY: Maar ik zie me zelf wel WoW spelen :D
Als je me zou toevoegen op msn kunnen we erover veder praten :)

Mij msn is: JeffieBeffie_@hotmail.com
ik zie je daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:53:
Nou ben inmiddels leveltje 20, tis echt leuk om weer te spelen. Bow hawker bevalt me goed en ik weet dat ze genaaid zijn met arrows enzo maar dat zal toch wel niet zo lang duren om dat te fixen? Bovendien heb ik het altijd wel dik gevonden om ranged dmg te doen.

Probeer nu 1st Grade bindrune te verkopen voor 17k wat volgens mij wel een gangbare prijs is.
Dat dachten wij ook dat het niet zo lang zou duren voordat ze dat zouden fixen, maar het is nu nog steeds niet gefixed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Tot lvl +- 60 lvl je gigantisch snel dan kom je even in een drop tot elder mams. Daarna kan je tempel induiken (lvl 90 a 100) wat tot lvl 130 +- als een trein gaat. De echte pain lvl's komen na lvl 140 omdat je dan ineens 1 m xp per lvl erbij krijgt aan xp. Je wilt niet weten hoeveel moeite het mij in erose koste om te lvl en na lvl 150 xD. Als je niet super veel speeld kan je toch lvl 50 bereiken in 3 a 4 dagen al. De echte die hard kan gewoon lvl 50 in 1 dag halen.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dan benje wel echt maf hehe lvl 50 in 1 dag :P

vind het btw wierd dat ik in na rose eerst 3 keer disconect voor ik normaal door
kan spelen dan geen disconect meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje, heeft iemand soms een Rose Evolution account voor me?
Of iemand die er 1tje kan maken, want er komt een beta van 6 maanden :O
Mij msn is: JeffieBeffie_@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Yeuh lvl 33 en 50%
Ik was vanaaf ff bezig wat lvlen had ik als drop een demin rodeo hat
nou ik ging nou ik nog snel ff apraisen 8 ap:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:
Ben vandaag jarig :D 14 jaar nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:19:
Offtopic:
Ben vandaag jarig :D 14 jaar nu :P
Gratz :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

syren schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:37:
Yeuh lvl 33 en 50%
Ik was vanaaf ff bezig wat lvlen had ik als drop een demin rodeo hat
nou ik ging nou ik nog snel ff apraisen 8 ap:D
Nu nog 35 worden voordat je die hoed aan kan :9, maar die kan je achteraf waarschijnlijk wel voor veel geld verkopen als ik de Narose economie beetje heb gehoord :+
William/Ax3 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:53:
[...]

Tot lvl +- 60 lvl je gigantisch snel dan kom je even in een drop tot elder mams. Daarna kan je tempel induiken (lvl 90 a 100) wat tot lvl 130 +- als een trein gaat. De echte pain lvl's komen na lvl 140 omdat je dan ineens 1 m xp per lvl erbij krijgt aan xp. Je wilt niet weten hoeveel moeite het mij in erose koste om te lvl en na lvl 150 xD. Als je niet super veel speeld kan je toch lvl 50 bereiken in 3 a 4 dagen al. De echte die hard kan gewoon lvl 50 in 1 dag halen.
Damn dat is echt sick lvl 50 in een dag :) (Ben ik toch geen die hard :'( :*) ) en idd lvl 60 is echt een klote lvl zker als dealer omdat je atk power tekort komt en nog geen elders kan, daarna gaat het wel weer. Maar ja lvlen gaat gewoon het snelst in een goede party @ elders :)

Als soldier heb je btw niet echt een dip op lvl 60, dan ga je gewoon slags hunten die je ez aankan vanwege de hoge def die je hebt en hoge atk dankzij die atk buff :) en zover ik heb gehoord lvl je als een trein op die slags >:)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

dommerick schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:42:
[...]

Als soldier heb je btw niet echt een dip op lvl 60, dan ga je gewoon slags hunten die je ez aankan vanwege de hoge def die je hebt en hoge atk dankzij die atk buff :) en zover ik heb gehoord lvl je als een trein op die slags >:)
nou, valt mee, van 69-72 is het 10% per half uur, 73 13% dus vind ik nog niet erg snel

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lo luitjes

@Jaii nice dat er weer een oud Rose speler terug is. Ken je nog van die tijd. Was zelf vrijwel vanaf begin(januari) in Irose. Zat in OoT destijds.

@LoT Gister bleek me pc lekker gecrasht te zijn. Zo te zien hardeschijf probleem :( Deze week niet al te veel tijd. En ben er zowiezo geen held met die dingen. Dus hoop dat ik het snel fix. Was zaterdag nog wel lvl 50 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
Waar jij moet zijn is bij porky (tot lvl 35) en dan over naar de Moldies. Die zijn precies jouw lvl en zal je dus weer lekker kunnen lvlen :P
Op lvl 40/42 kun je Forest of wisdom induiken om op smoulies te gaan hakken. Op lvl 45 kun je dan weer overstappen op grunters/clowns. Op lvl 53/55 kun je dan weer verder naar Kenji beach.
etc...

Succes

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Inmiddels lvl26, en vind het echt leuk weer ;)
Zit nu turtles te hakken met een warrior maatje van me die weet wat tempo maken is ;) dus dat is wel relax.
Had een vraagje: bestaan er net als voor WoW voor Rose ook mods als exp/hour calculaters of die een andere GUI mogelijk maken?
Moet trouwens zeggen dat lekker veel dex me goed bevalt, dodge echt veel tegen geel :))
Heb vandaag vrij dus de 32 haal ik nog wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Hoi,

Is er nog iemand waarmee ik kan partyen van ongeveer rond de 35
Ben zelf ook 35 solo is best saai

EDIT:lvl 39
EDIT2:lvl 40

[ Voor 13% gewijzigd door syren op 20-02-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Jaii schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:03:
Inmiddels lvl26, en vind het echt leuk weer ;)
Had een vraagje: bestaan er net als voor WoW voor Rose ook mods als exp/hour calculaters of die een andere GUI mogelijk maken?
Helaas niet, dat is wel erg handig aan wow, van dat soort addons zijn toegestaan. Als ze er al waren zouden ze mischien niet eens toegestaan zijn omdat de client al zo brak is. I.v.m. hacks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo gister middag terug gekomen van weekendje weg maar effe een nieuwe char gemaakt :P was de moelijke dealer effe zat ^^
Gister middag begonnen en nu al lvl 46, soldiertje is echt te makkelijk :P
Zeker nadat een aquaking me een saint iron spear gaf :P
Meschien ga ik maar effe die soldier eerst lvllen nu ik zo weinig tijd heb en dat lekker makkelijk is :)
(nu maar weer effe wat vrienden opzoeken, wel weer genoeg gelvl't ben er morge weer)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
31 gehaald, ongeloflijk hoe snel je dan leveled vliegje :D Moet wel zeggen dat ik zelf pech heb met parties, soms staan er mensen meer afk dan dat ze raggen of praten ze zoveel en vinden het nodig om niet even de autoattack aan te zetten ofzo. Maarja dat verdwijnt wel naarmate je hoger level komt.
Groetjes en tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/6720/lv85zomgloloolroflbla7cu.th.jpg
Ben in twROSE 85 geworden.. Ben er best trots op opzich, nog 4 lvls dan heb ik m'n oude record verbroken :9

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
egamernl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:38:
[afbeelding]
Ben in twROSE 85 geworden.. Ben er best trots op opzich, nog 4 lvls dan heb ik m'n oude record verbroken :9
lol mijn lvl 46 char heeft meer def :P
PS. wel super hadig op lvl 45 met trunket armor, lekker tussen de clowns gaan staan, die def down Aoe. komen er 5 clowntjes naar je toe, doe je eerst die ehm die andere Aoe zodat je teminste de first hits echt hebt met al de KSers daar. En dan zijn ze zo dood wand die def down werk echt goed :P en met goede def is het echt makkelijk lvllen. Ga vanavond na werk maar eens kijken of ik hem naar 50 krijg en dan het zelfde treukje doen in cave :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:33:
[...]

lol mijn lvl 46 char heeft meer def :P
PS. wel super hadig op lvl 45 met trunket armor, lekker tussen de clowns gaan staan, die def down Aoe. komen er 5 clowntjes naar je toe, doe je eerst die ehm die andere Aoe zodat je teminste de first hits echt hebt met al de KSers daar. En dan zijn ze zo dood wand die def down werk echt goed :P en met goede def is het echt makkelijk lvllen. Ga vanavond na werk maar eens kijken of ik hem naar 50 krijg en dan het zelfde treukje doen in cave :P
Goed nederlands jij kunt^^ :P ( ben er ook geen held in)

Ben nu pas lvl 21 -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:02:
[...]

Goed nederlands jij kunt^^ :P ( ben er ook geen held in)

Ben nu pas lvl 21 -.-
Ben zo dislecties (hoe je dat ook schrijft) als het maar kan :/ achtervolgt me me hele leven al :P
Maar ben echt 100% NL hoor, en omdat ik op me werk zit heb ik niet echt veel tijd om rustig te typen en op te letten wat ik schrijf dus woord het af en toe beetje een zooitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

is twrose nou nog steeds zo gehackt? zo ja als ik daar dus een dealer begint kan je ez je equip vol me diamonds douwen? (kan ik ook es lvl 100 worden >:) )

toch wacht ik maar ff op erose :)

btw dodged die skin die jij hebt is echt vet :9~

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:08:
[...]

Ben zo dislecties (hoe je dat ook schrijft) als het maar kan :/ achtervolgt me me hele leven al :P
Maar ben echt 100% NL hoor, en omdat ik op me werk zit heb ik niet echt veel tijd om rustig te typen en op te letten wat ik schrijf dus woord het af en toe beetje een zooitje
{mokromode}"jaja! :P jij is gwon marrokkaan en steelt fietsen op de damrak"{/mokromode} :P hehe maar goed waarom zit je soldaat niet in lot? :P of ga je nog met die dealer verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
dommerick schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:11:
is twrose nou nog steeds zo gehackt? zo ja als ik daar dus een dealer begint kan je ez je equip vol me diamonds douwen? (kan ik ook es lvl 100 worden >:) )
Toevallig ben ik bezig met projectje om geheugenwaarden uit te lezen en te bewerken, bizar te zien hoeveel dingen je binnen rose al kan aanpassen met bizar simpele programma's :/ En dat Nprotect doet er ook niets aan.
disclaimer: toevallig zat ik in rose dat ik die waarden tegenkwam, eigelijk project is puur scherm informatie op een LCD-scherm voor een ander spel

Maar zal geen (e)rose meer spelen komende tijd, gister gesprek op mijn werk en de kans van mijn leven gekregen.. dat wordt flink bijpoten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egamernl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:38:
[afbeelding]
Hoelang heb je er over gedaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ph4nt0m schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:18:
[...]

{mokromode}"jaja! :P jij is gwon marrokkaan en steelt fietsen op de damrak"{/mokromode} :P hehe maar goed waarom zit je soldaat niet in lot? :P of ga je nog met die dealer verder? :)
Nou me soldier bestaat net iets meer als een dag :P. En kijk even met welke ik door ga, wil zoizo wel met me dealer verder gaan maar heb daar eigenlijk effe niet de tijd voor. Dus meschien dat ik effe de makkelijke (soldier) manier kies. In iedergeval me dealer heet vliegjes me soldier heel orgineel fliegjes :P

(ik hoef geen fietsen te stelen hoor :P krijg reiskostenvergoeding)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:40:
[...]

Toevallig ben ik bezig met projectje om geheugenwaarden uit te lezen en te bewerken, bizar te zien hoeveel dingen je binnen rose al kan aanpassen met bizar simpele programma's :/ En dat Nprotect doet er ook niets aan.
disclaimer: toevallig zat ik in rose dat ik die waarden tegenkwam, eigelijk project is puur scherm informatie op een LCD-scherm voor een ander spel

Maar zal geen (e)rose meer spelen komende tijd, gister gesprek op mijn werk en de kans van mijn leven gekregen.. dat wordt flink bijpoten :P
>:) nieuwsgierig welke progammas xD

neej ik heb in irose al hacked genoeg gespeeld, het is en blijft rose maar dan toch met een heel andere feeling. Wel een mindere feeling dan wanneer je na gemquest een g2 grade diamond binnenhaalt of dat je ff een g7 koopt voor 400k :+

cewl kasn van je leven klinkt serieus :7 maak er het beste van... 8)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:40:
Vertel vertel vertel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Lol wtf ik dacht dat je weekje trial ofzo kon, krijg net doodleuk berichtje dat ik nog 30 minuten heb terwijl ik zaterdag avond ben begonnen. Wel kut :P Ben nu lvl 34 trouwens, ik ga nog nit betalen enzo want van de vakantie ben ik met school op wintersport vakantie en daarna zie ik wel verder.

oja wel grand long sword & mace gevonden 8attak power schijnt wel goed te zijn ..

[ Voor 13% gewijzigd door Jaii op 21-02-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kreeg de tip om Porkies te gaan hunten, aangezien ze lvl 35 zijn, en ik 34 was.
En ik hunten en hunten.. En na 45 porkies, 15 hooligans en 20 mini-porkies neergehaalt te hebben ben ik er maar mee gestopt. Ik kreeg voor porkies ongeveer 0,4% exp, en na anderhalf uur hunten ben ik er zo'n 30% aan exp mee vooruit gegaan.
Nu ben ik lvl 35, maar het gaat echt ontiegelijk langzaam.

En dan kijk ik hier op 't forum, en zie ik dingen als "Ja, ik heb gisteren een soldier aangemaakt, die staat nu op lvl 55 :D :D :D :D" en dan denk ik: hoe the f*ck moet je dan spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:55:
Hmm ik kreeg de tip om Porkies te gaan hunten, aangezien ze lvl 35 zijn, en ik 34 was.
En ik hunten en hunten.. En na 45 porkies, 15 hooligans en 20 mini-porkies neergehaalt te hebben ben ik er maar mee gestopt. Ik kreeg voor porkies ongeveer 0,4% exp, en na anderhalf uur hunten ben ik er zo'n 30% aan exp mee vooruit gegaan.

En dan kijk ik hier op 't forum, en zie ik dingen als "Ja, ik heb gisteren een soldier aangemaakt, die staat nu op lvl 55 :D :D :D :D" en dan denk ik: hoe the f*ck moet je dan spelen :?
Kan me voorstellen. Maar als jij over een 1,5 uur 80 van die varkens neer haalt. Doe je in mijn ogen iets fout. Of je bent kwa build/eq niet sterk genoeg(in vergelijking van fly die zo snel lvlt). Of je hebt een verkeerde spot waar de spawnrate laag is. En zowiezo solo gaat ook langzamer. Vind persoonlijk dat duo sneller gaat dan met meerdere personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen leven hebben en 24/7 rose ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik heb op lvl 34 gewoon porkie's gehunt, ging redelijk vlot genoeg food kopen
en goed tempo erin hebben dan gaat het als een speer bij mij...
Welke job ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjek dit:

http://youtube.com/watch?v=Hzmxk-1GCg0
Rose Big Brother Valentine Special

Vrijdag Curacao 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/2616/weirdos2ft.png

Mhhh wist nie dat die al ingame waren in NArose.

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/915/weirdos25oh.png

Echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Ik geloof niet dat die legaal ingame zijn gekomen -_-

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:55:

Idee misschien maar ga moldie's slopen die zijn chill, en je moet niet zo op andere letten het is geen wedstrijdt :P ik weet goeie spot voor moldie's : Links naast voor ingang van FoW vanuit Anima lake :P daar zitten verschillende : captains, coal enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een dag lvl 55 is onmogelijk haast, ik durf best te zeggen dat ik snel lvl'en kan en dan is het beste wat ik een keer meen gehaald te hebben lvl 43 binnen 24 uur, en dat is echt ziek hoor, de 2e dag ben je dan echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:26:
In een dag lvl 55 is onmogelijk haast, ik durf best te zeggen dat ik snel lvl'en kan en dan is het beste wat ik een keer meen gehaald te hebben lvl 43 binnen 24 uur, en dat is echt ziek hoor, de 2e dag ben je dan echt brak.
yeah een realist :Y), maar nog steeds een sicke prestatie

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
heeft iemand een tip voor mij want ik heb een saint cresent knuckle en heb em al (3) maar wil naar (4) proberen ze zeggen van als de balk die laat snel gaat dan gaat faillen en and die sloom gaat wel naar (4,5,6) kan heb net geprobeerd met wat noob gear maar ik zie de verschil niet in hoor :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:26:
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:44:
Gister middag begonnen en nu al lvl 46, soldiertje is echt te makkelijk :P
Hoe voel je je fly :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[@MBBig Flanae-418:zz_model] min.x[-1.#IND00] <= max.x[-1.#IND00]

[zz_octree.cpp:#184]
ver. 2.1.11.726
En een crash.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:43:
hey
heeft iemand een tip voor mij want ik heb een saint cresent knuckle en heb em al (3) maar wil naar (4) proberen ze zeggen van als de balk die laat snel gaat dan gaat faillen en and die sloom gaat wel naar (4,5,6) kan heb net geprobeerd met wat noob gear maar ik zie de verschil niet in hoor :? .
haha toch grappig wat mensen allemaal verzinnen...
het meest waarschijnlijke is is dat het echt kansberekening is en die kansen behoorlijk klein zijn boven de (5),,,
naar (4) en (5) gaat nog, ongeveer 70% failt naar (4), en ongeveer 70% failt naar (5) toe, dus kans op een (5) is nog een goede volle 9% (wahahaahahahahahahahahha)
Sommige zeggen dat sen helpt,,, sommige van niet...
Charm helpt echt niet in ieder geval...
Con zelfde verhaal als sen waarschijnlijk...
veel andere hoge refines bij je hebben schijnt te helpen...
net na een nieuw level refinen schijnt te helpen...
vul maar aan...

ps het enige dat echt werkt is eerst 24 uur mediteren in het dorpje in breezy..

[ Voor 6% gewijzigd door precious1 op 21-02-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Zo na lange tijd ben ik ook maar eens mer NaRose begonnen.
Wat me gelijk op valt is dat het af en toe traag reageerd (miss. omdat de servers ver weg zijn..)
Nu wil ik weer een Bow hawker worden maar ik mis nog al wat vergeleken IRose :X
Namelijk een plek om de passive skills te kopen.
Ik kreeg bij de job change 2 geleerde skills en 4 boeken waarvan 2 volgens mij voor katar handig zijn en de andere 2 voor Bow..
Hawkshot is een bekende voor mij en Double shot ook.
Double slash en Poison slash zijn Katar skills toch?

Nu vroeg ik me ook af waar een goede bow tutorial staat ;)

En bestaan de skills als bow mastery etc.. nog?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
klaasbram schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:27:
Zo na lange tijd ben ik ook maar eens mer NaRose begonnen.
Wat me gelijk op valt is dat het af en toe traag reageerd (miss. omdat de servers ver weg zijn..)
Nu wil ik weer een Bow hawker worden maar ik mis nog al wat vergeleken IRose :X
Namelijk een plek om de passive skills te kopen.
Ik kreeg bij de job change 2 geleerde skills en 4 boeken waarvan 2 volgens mij voor katar handig zijn en de andere 2 voor Bow..
Hawkshot is een bekende voor mij en Double shot ook.
Double slash en Poison slash zijn Katar skills toch?

Nu vroeg ik me ook af waar een goede bow tutorial staat ;)

En bestaan de skills als bow mastery etc.. nog?
zie leonis in zant die verkoopt skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Refinen is gewoon puur geluk. Alhoewel dat mediteren in Breezy voor 24u me wel aanspreekt :)
Slownick had in eRose toen de refines er net waren een lvl 85 speer (iets in die richting) gelijk naar (6) of (7) gegooid door onwetenheid dat ie ook kon failen :P

Voor mij is naRose op een laag pitje. Kan het niet meer opbrengen om weer zolang te lvl' en achter elkaar. Uiteraard ga ik wel gewoon door maar hoop ik toch op een snel revival van eRose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ben de enige die in erose op (3) 2x gefailed heeft XD
Echt niet normaal, had op erose echt pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 6 uurtjes zondag middag/avond gespeelt en 6 uurtjes maandag ochtent/middag. en was 46.
Voelde me prima hoor :P.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:47:
[afbeelding]

Mhhh wist nie dat die al ingame waren in NArose.

[afbeelding]

Echt vet :D
Das echt niet legaal in game gekomen volgens mij, zoizo een wapon met 390 AP op lvl 100 is wel heel erg kansloos. (niet dat je zoveel dex op dat lvl makkelijk hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:59:

Das echt niet legaal in game gekomen volgens mij, zoizo een wapon met 390 AP op lvl 100 is wel heel erg kansloos. (niet dat je zoveel dex op dat lvl makkelijk hebt)
opzich kan dat best legaal zijn hoor, hoeveel wapens waren er wel niet in erose die lvl 100 zijn en enorme dex/str nodig hadden, zelfs toen het arsenaal van prose hier gepost was zag je dat je gewoon oude lvl 135 wapen had die op lvl 100 beschikbaar waren maar dan met hoge stats req.

misschien komt het wel uit een van de neiuwe gebieden of is narose ook nog steeds gelijk aan erose qua gebieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een lvl 40 soldier, en wilde Triple Attack skill kopen, maar ik zie die niet bi Leonis. Kijk ik nou verkeerd, of klopt de Skilltree op de naRose site nog niet qua benamingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:00:
[...]

opzich kan dat best legaal zijn hoor, hoeveel wapens waren er wel niet in erose die lvl 100 zijn en enorme dex/str nodig hadden, zelfs toen het arsenaal van prose hier gepost was zag je dat je gewoon oude lvl 135 wapen had die op lvl 100 beschikbaar waren maar dan met hoge stats req.

misschien komt het wel uit een van de neiuwe gebieden of is narose ook nog steeds gelijk aan erose qua gebieden
Ja die wapons waren ook wel 100 maar, hadden ehm, zoort skill lvl req.
Maar als je nu beetje +dex eq hebt ben je op lvl 100 in 1 klap onverslaanbaar :/
Beetje gaar. Maar iniedergeval droppen die dingen nergens (zo ver ik weet) en craften kan je ze ook niet. Dus waar o waar komen ze vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:14:
Ik ben een lvl 40 soldier, en wilde Triple Attack skill kopen, maar ik zie die niet bi Leonis. Kijk ik nou verkeerd, of klopt de Skilltree op de naRose site nog niet qua benamingen?
dubbel word op lvl 6 automatische triple hoef je niks voor te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:14:
[...]

Ja die wapons waren ook wel 100 maar, hadden ehm, zoort skill lvl req.
Maar als je nu beetje +dex eq hebt ben je op lvl 100 in 1 klap onverslaanbaar :/
Beetje gaar. Maar iniedergeval droppen die dingen nergens (zo ver ik weet) en craften kan je ze ook niet. Dus waar o waar komen ze vandaan
scouts kunnen die atk bonus anders wel hard gebruiken, want als scout valt het vies tegen aangezien je sterk bent op lvl 35 (blue white wing bow) of lvl 30 (saint white wing bow) en daarmee moet je doen tot lvl 60 (saint maya bow) en dan kan je switchen naar een npc bow, maar die glimt niet xD en is ook niet zoveel beter :) dus op zich zou het voor de scouts wel nuttig zijn :)

damn stel je die boog is voor alstie legend is :9~

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gister even me soldier 50 gemaakt. En zocht een lvl 50 of 55 wapon, heft iemand nog iets te leen/koop ? Mag 1 en 2 handig zijn. Maakt allemaal niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Denk dat je toch aan een saint iron spear vastzit fly.. Vanwege die spear bug, is dat tot lvl 65 eigenlijk het beste wapen.. Tenzij je ergens een blauwe trident op de kop kan tikken, maar die dingen zijn stervensduur, als je er uberhaupt al eentje kan vinden in een shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Zo lvl 44:-)

Schiet al op

@Flyingdutch

Je gaat te snel:P

En idd zoals haan al zegt saint iron spear is gewoon de beste tot 60/65

Dan grand death spear of saint death spear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
syren schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:44:
Zo lvl 44:-)

Schiet al op

@Flyingdutch

Je gaat te snel:P

En idd zoals haan al zegt saint iron spear is gewoon de beste tot 60/65

Dan grand death spear of saint death spear
:/ beetje jammer. wil weer eens wat anders in me handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:15:
[...]

:/ beetje jammer. wil weer eens wat anders in me handen :P
Ik loop ook al vanaf lvl 50 met saint twin ghost bat in m'n handen :/ Is verder ook geen alternatief voor tot aan lvl 70 :(
Behalve legend spike knuckles, maar die zijn ultra rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een keertje proberen:
Op eRose forum stonden in de verschillende classes fora leuke en vooral handige droplists.
Heeft iemand die bewaard of kan iemand die nog uit de google cache toveren?
Het is mij nog steeds niet gelukt helaas maar zit er wel op te hopen dat er ergens toch nog iemand is die eraan kan komen...help! :P

edit: heb een lijstje gevonden, is een word documentje klik

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heel erge rare drops moeten toch ergens bepaalde spot gedropt worden. Als tweakers dat nou wist :P

Ben nu bezig met me pc aan het fixen. Wordt er al lichtelijk gestoord van. Even kijken of in de tussentijd rose op deze kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:16:
Denk dat je toch aan een saint iron spear vastzit fly.. Vanwege die spear bug, is dat tot lvl 65 eigenlijk het beste wapen.. Tenzij je ergens een blauwe trident op de kop kan tikken, maar die dingen zijn stervensduur, als je er uberhaupt al eentje kan vinden in een shop.
SPear bugg. wat houd de bug precies in dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:16:
[...]

SPear bugg. wat houd de bug precies in dan ?
double damage bij blauwe speren in normale attack :)

heb hier een gds(3) nog bij me voor volgende persoon die 65 wordt. Ook hoor ik sinds vanmorgen bij de armere.. kheb een att8 mighty armor(5) en ap10 mighty helm gekocht, nog 500k over (+ nog 250k van dub :P)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
eigelijk simpelweg:

Spear: overpowered
2hand: normaal
1hand: underpowered

Dit loopt op tot een verschil (op lvl 55) van 230dmg vs 88dmg (spear vs blunt), die waarden stonden bij enigzins nog bij. Het is iig geen dubbel dmg, een "gele" spear deed ook meer dmg dan normaal (niet de helft ofzo :P)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2006 14:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Zo....

Lvl 46
nu even eten

EDIT: nog even vraagje wanneer kan ik LoT weer joinen
Ik was er te laag voor maar ben nu redelijk dicht bij bij jullie

[ Voor 68% gewijzigd door syren op 22-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:14:
En ik ben de enige die in erose op (3) 2x gefailed heeft XD
Echt niet normaal, had op erose echt pech.
ik had hier net een grand holy staff die failed van (1) naar (2) duzz egt zekerheid heb je nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word gek van de dc in narose iedere 4 min dc die server me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:32:
raar ik heb eigenlijk bijna nooit een dc terwijl ik er in erose wel last van had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er ook niks van elenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lvl 70 geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69f5240485aa15689fff2df4933cec82/full.jpg

Een fairy was zo aardig om even het laatste duwtje te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:18:
[...]

ik had hier net een grand holy staff die failed van (1) naar (2) duzz egt zekerheid heb je nooit
Bij mij is het refinen naar (3) nooit mislukt, en geloof mij.. In twROSE heb ik heeeel wat afgerefined. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:32:
Wlan toevallig ?, daar heb ik namelijk ook last van, maar via het kabeltje gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Thescanman schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:01:
[...]

Wlan toevallig ?, daar heb ik namelijk ook last van, maar via het kabeltje gaat het prima.
Ja wireless krijg ik ook heel vaak d/c en via kabel vrijwel nooit.

Verwijderd

egamernl schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:43:
[...]

Bij mij is het refinen naar (3) nooit mislukt, en geloof mij.. In twROSE heb ik heeeel wat afgerefined. >:)
99% kans is geen 100%...

• ph4nt0m
net lekker gezellig in CF word ik ge pked door wat gasten :@ had er bijna 1 dood maar zij hadden mij net dood :( gelukkig was holypylmo er en die slachte die gast :D en bijna ook de andere morgen is t wraak en dan zijn ze dood

Verwijderd

Grmbl, ik zit me een beetje door de lvl 50+ heen te zwoegen, moet op Grunter Leader/Captains/Kings want de rest is al groen.. Kan ook de cave in maar daar lang niet zoveel xp...
Ben nu 53,5 en kan niet wachten tot ik mijn senior troep aankan.. scheelt weer een hele hoop def...
Baal ook een beetje van de clan waar ik nu inzit, bijna niemand online en echt nooit party :(

• Haan

Haan

dotnetter

Op dat lvl kan je toch makkelijk doonga's hunten?

Verwijderd

Mja Doonga's zijn geel maar die andere apen die eromheen staan niet helaas...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:47:
Grmbl, ik zit me een beetje door de lvl 50+ heen te zwoegen, moet op Grunter Leader/Captains/Kings want de rest is al groen.. Kan ook de cave in maar daar lang niet zoveel xp...
Ben nu 53,5 en kan niet wachten tot ik mijn senior troep aankan.. scheelt weer een hele hoop def...
Baal ook een beetje van de clan waar ik nu inzit, bijna niemand online en echt nooit party :(
Ik kan doordeweeks zo wat nooit meer spelen, zelf s'avonds zo wat niet, maar in het weekend ben ik weer van de partij :p kan ik je wel me me soldiertje helpen, tank ik wel en heb je AP buff :)

PS. Vanavond effe me Vliegjes in LOT wissellen voor Fliegjes

• its_Lochii
Ik zeg niet dat het 100% success heeft, alleen dat het bij mij nog nooit mislukt is ;)

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Jongens, ik zit er ook over te denken om weer aan Rose te beginnen, op irose heette ik Sickker of Menofear heb nog in die 2e tweakersclan gezeten. Maar mijn oude Irose account is zeker zo goed als weg..? ik heb niet al die Rose threads doorgelezen .. dus neem mij niet kwalijk dat ik niet meer van alles op de hoogte ben.

spelen jullie nu allemaal op NArose? en moet ik me dan ook op op die site registeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:38:
[...]

Ik kan doordeweeks zo wat nooit meer spelen, zelf s'avonds zo wat niet, maar in het weekend ben ik weer van de partij :p kan ik je wel me me soldiertje helpen, tank ik wel en heb je AP buff :)
Nice van je, ben alleen zaterdag en zondag waarschijnlijk niet online, moet ff naar ouders en vriendin wat aandacht geven :P
Maar verder ga ik graag op je aanbod in :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Hey ik kreeg net een viper sting (skill) als drop.
Nou ben ik hawker dus kan ik hem gaan leren (als ik ooit weer eens skill points krijg 8)7 )
Maar is deze skill meer voor een katar meer voor een bow hawker?

En hoeveel is hij waard om te verkopen?

Ben op dit moment lvl21 maar toen ik lvl20 was had ik de volgende stats:
str 20
dex 56
int 15
con 25
cha 15 (door bril)
sen 25

Ik ga voor een scout en waar kan ik me het dan het beste of focussen (naast dex)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Haan

Haan

dotnetter

Vipersting is voorzover ik weet een iets sterkere versie van poison sting. En die kan je volgens mij alleen voor katar hawker gebruiken? Maar zelfs dan is ie nutteloos, want je viper en poison hebben dezelfde cooldown, dus je kan ze niet allebei gebruiken. Dus kan je beter poison sting hebben, omdat die nodig is voor andere skills.
Om die reden zijn vrijwel alle unique skills ook geen drol waard ;)

En voor je scout zou ik vooral dex blijven adden nu, en con voorlopig zo houden (ze zeggen meestal dat je con de helft van je lvl moet houden). Str. heb je niet nodig en voor de rest kan je een beetje sen blijven doen. Maar vooral dex dus :)

• Sicko
Ik heb mezelf net geregistreerd via www.roseonlinegame.com. Als ik daar een betaling heb gedaan en Erose komt weer online, kan ik dan met hetzelfde account weer op erose inloggen?

• 4th

4th

cm_sicko schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:23:
Jongens, ik zit er ook over te denken om weer aan Rose te beginnen, op irose heette ik Sickker of Menofear heb nog in die 2e tweakersclan gezeten. Maar mijn oude Irose account is zeker zo goed als weg..? ik heb niet al die Rose threads doorgelezen .. dus neem mij niet kwalijk dat ik niet meer van alles op de hoogte ben.

spelen jullie nu allemaal op NArose? en moet ik me dan ook op op die site registeren?
we zitten nu sinds een maand op NArose, irose is totaal weg nu, erose voor mij ook maar sommigen hebben nog hoop.
cm_sicko schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:27:
Ik heb mezelf net geregistreerd via www.roseonlinegame.com. Als ik daar een betaling heb gedaan en Erose komt weer online, kan ik dan met hetzelfde account weer op erose inloggen?
nee, dit is totaal andere server en chars zijn niet te wisselen :( anders zouden de erose chars er wel al bij zijn gegooid ;)

[ Voor 26% gewijzigd door 4th op 23-02-2006 12:30 ]

• SinergyX
cm_sicko schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:27:
Dat kan nu in ieder geval niet, Erose werd gedraaid door een compleet ander bedrijf dan NARose. Of Erose ooit nog komt.. de kans wordt elke dag kleiner ;)

• Sicko
Dus jullie zijn weer allemaal gen@@id en konden weer van voor af aan beginnen op NArose.. lekker dan. Maar goed, ik zal vanavond/morgen weer eens beginnen met een char en zie jullie vast wel weer.

• SinergyX
naja konden, het was vrije keuze om opnieuw te beginnen in NArose, aantal gingen en een aantal niet :)

ik heb er geen spijt van :P

• Haan

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:03:
naja konden, het was vrije keuze om opnieuw te beginnen in NArose, aantal gingen en een aantal niet :)

ik heb er geen spijt van :P
Ik ook niet :P

Berichtje voor de clan: ik ben niet online tot en met volgende week zondag, want ik ben weekend weg en m'n vriendin komt weer logeren ^^
Trouwens wel online, maar alleen met shop dan. Dus ik hoop dat er weer wat meer mensen in partyrange zitten over 10 dagen :P

[ Voor 34% gewijzigd door Haan op 23-02-2006 14:47 ]

• ph4nt0m
Haan schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:10:
[...]

Ik ook niet :P

Berichtje voor de clan: ik ben niet online tot en met volgende week zondag, want ik ben weekend weg en m'n vriendin komt weer logeren ^^
Trouwens wel online, maar alleen met shop dan. Dus ik hoop dat er weer wat meer mensen in partyrange zitten over 10 dagen :P
that would be me :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.