[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

hehe nice, Weet je ook welke spot je precies stond voor die kaiman. Aan beachkant? Of meer de heuvels in?

@fly + ph4n thnx. Dan weet ik waar ik moet zijn en proberen. Is altijd wel rustig daar. En kan je opzich ook wel solo af. Ga morgen eens proberen denk ik.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 28-02-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Topicstarter
Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:24:
hehe nice, Weet je ook welke spot je precies stond voor die kaiman. Aan beachkant? Of meer de heuvels in?
in de heuvels daar bij het slootje. Maar ze zijn nogal rare, dus ik had echt uber geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-07 13:17
Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:24:
euhm op die heuvel met die waterval bij de brug :)

*owned by vlieg

[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 28-02-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-07 08:23

4th

local heeft op het moment de gds van mij, er dropte een grand voor mij van warrior, die nadat ik deze had gekocht voor 100k naar (4) probere te hale maar ging stuk. dus deed deze grand niet hoger dan (3).

local, als jij van 60-65 de saint gebruikt en op65 mijn grand kan je de saint doorpasse naar blue (met goedkeuring van fly ofc ;) ) dan kan hij ook weer ff snel bijkome :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
4th schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:45:
local heeft op het moment de gds van mij, er dropte een grand voor mij van warrior, die nadat ik deze had gekocht voor 100k naar (4) probere te hale maar ging stuk. dus deed deze grand niet hoger dan (3).

local, als jij van 60-65 de saint gebruikt en op65 mijn grand kan je de saint doorpasse naar blue (met goedkeuring van fly ofc ;) ) dan kan hij ook weer ff snel bijkome :P
Ik vind best, is trouwens ook wel een hele mooie saint, het is een (4) +10 DEF :)
maar ik zit nog al crap dus moet blue wel een door lvllen, wand heb echt wat zully nodig, wat ik hoopte te verkopen met die spear zins die zo rare is
(darom gister ook de heletijd op die after blade lopen hunten omdat ik er niet echt geld voor zoon wapon heb) (geef te veel drops weg aan clanny's ook :P )

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 28-02-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 07:51
Ik verveel me ook dood, en wil telkens weer ROSE gaan spelen, maar het is zo klote dat je 7 dagen hebt, OF 35 uur (oid.) Die 35 uur zal er bij mij snel door gaan denk ik ;(
Aangezien m'n ouders me niet toestaan om te betalen, moet ik via local betalen, dan betaal ik hem in cash..
Van alle keren dat ik 'wou' gaan spelen, heb ik dus ook telkens chars aangemaakt; maar deze namen die ze hadden (Dodged, iDodged, xDodgedx, ItsDodged, Lochi, iLochi) kan ik ze dus niet meer gebruiken en zal ik dus ook een andere naam moeten verzinnen :r
Iemand suggesties toevallig? :>

Heb wel gedacht aan een naam zoals OMGitsDodged ofzo, maar dat is zo raar 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door its_Lochii op 28-02-2006 15:22 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:13:
[...]

Ik vind best, is trouwens ook wel een hele mooie saint, het is een (4) +10 DEF :)
maar ik zit nog al crap dus moet blue wel een door lvllen, wand heb echt wat zully nodig, wat ik hoopte te verkopen met die spear zins die zo rare is
(darom gister ook de heletijd op die after blade lopen hunten omdat ik er niet echt geld voor zoon wapon heb) (geef te veel drops weg aan clanny's ook :P )
Hmm kijk dat door lvlen is moeilijk te zeggen. Heb gewoon niet giga veel tijd. Zodra ik even tijd heb zit ik wel achter rose. Maar als jij zuly nodig hebt.... dan begrijp ik het wel. your choice :) Zal dan zelf moeten proberen om hem te zoeken straks. schiet lvlen alleen weer minder op :P Lastige keuze haha.

@local geloof dat ik nu 54 ben, dus als het ff kan zou wel cool zijn. scheelt weer net ff in att :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 28-02-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 16:01

Local Host

Het forum is om te leren.

Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:23:
[...]

Hmm kijk dat door lvlen is moeilijk te zeggen. Heb gewoon niet giga veel tijd. Zodra ik even tijd heb zit ik wel achter rose. Maar als jij zuly nodig hebt.... dan begrijp ik het wel. your choice :) Zal dan zelf moeten proberen om hem te zoeken straks. schiet lvlen alleen weer minder op :P Lastige keuze haha.
welk lvl ben je nu ?

Met een beetje geluk raak ik vandaag en anders morgen een heel eind de 60 aan. dan mag je wel mijn saint spear 5 lenen die is van mezelf ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

cm_sicko schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:08:
[...]

heeft je moeder of iemand anders geen CC dan kun je het naar hun overmaken via de bank als zij via de CC betaling doen, dan kun je gelijk weer spelen.
Wij hebben geen CreditCard. En iemand anders uit de familie, vrienden ook niet.
Maar goed, ik heb het over gemaakt via de bank. (Bank transfor)

- Maar nu heb ik het volgende probleem, ik krijg iederekeer mailtjes. Van PayByCash Service.
Wat moet ik daarmee doen? Moeten die geactieveerd worden ofzo?

Mailtje:

Afzender: PayByCash Costomer Service
Onderwerp: PayByCash Order Confirmation Rose Online

Er staan ook links in , maar dat zijn geen actieverende links.

Wat moet ik met dat mailtje doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

syren schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:23:
[...]

Welk lvl ben je?

Ik ben lvl 51
lvl 55 atm. Ben nu Rose ah updaten dus ben zo ingame te vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 168502 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:27:
[...]

Wij hebben geen CreditCard. En iemand anders uit de familie, vrienden ook niet.
Maar goed, ik heb het over gemaakt via de bank. (Bank transfor)

- Maar nu heb ik het volgende probleem, ik krijg iederekeer mailtjes. Van PayByCash Service.
Wat moet ik daarmee doen? Moeten die geactieveerd worden ofzo?

Mailtje:

Afzender: PayByCash Costomer Service
Onderwerp: PayByCash Order Confirmation Rose Online

Er staan ook links in , maar dat zijn geen actieverende links.

Wat moet ik met dat mailtje doen??
Niets volgensmij, dat zijn bevestigende mailtjes dat je een paybycash ding hebt gemaakt.. Als je het geld overgemaakt hebt gewoon wachten tot je gametime ge-add is.. Duurt tussen de 2 en 5 dagen, en in erge gevallen wil het nogal eens 6 zijn :r
Edit: Je had ook een wallie-kaart kunnen kopen bij free record shop, dat werkt instant (gelijk account geactiveerd)

[ Voor 7% gewijzigd door its_Lochii op 28-02-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

egamernl schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:04:
[...]

Niets volgensmij, dat zijn bevestigende mailtjes dat je een paybycash ding hebt gemaakt.. Als je het geld overgemaakt hebt gewoon wachten tot je gametime ge-add is.. Duurt tussen de 2 en 5 dagen, en in erge gevallen wil het nogal eens 6 zijn :r
Edit: Je had ook een wallie-kaart kunnen kopen bij free record shop, dat werkt instant (gelijk account geactiveerd)
Bedankt, ik dacht misschien heb ik het gecanceld ofso.\
De volgende keer betaal ik met wallie card.
Ik zie jullie binnenkort IN-game !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143541

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/5755/knightsofarprettysexy8iq.jpg

nieuws uit het verre japan :x

naja me char zit daar en ik zit hier xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Heeft iemand misschien een saint orc bow tekoop, want met zn standaard long bow schiet het ook niet echt op. Loop al de heledag te zoeken enige wat ik kan vinden is saint orc bow ap 8 175k :? op lvl 24 kan ik dat dus niet betalen.

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

uur en 45 min niets aan scales, daarna (2) en (1) na elkaar :)

edit: half uur later, 1 scale meer, golden staff en demon mighty armor, oh ja. ook nog 81 geworden :P

10 voor 4: geen extra scales maar wel een dc :(

8 voor 4: !!! ap10 op mighty amor :D

[ Voor 69% gewijzigd door 4th op 01-03-2006 03:56 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
WhiteUltY schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:14:
Heeft iemand misschien een saint orc bow tekoop, want met zn standaard long bow schiet het ook niet echt op. Loop al de heledag te zoeken enige wat ik kan vinden is saint orc bow ap 8 175k :? op lvl 24 kan ik dat dus niet betalen.
Ik zie ze regelmatig wel te koop vooral in junon, maar wel behoorlijk hoge prijzen. Ik heb gisteren zelf een Dark ogre mace gekocht met +8 attack speed en +6 attack accuracy voor 70k en dat was al veel geld, maar kon nergens een goedkopere vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat zijn NArose mensen ook een stelletje klootzakken zeg. wat een gare communety.
Gister wou ik nog tijdje doonga caps gaan hunten kijken of ik weer wat leuke drops kon krijgen...
Heb je eindelijk een spawn die niet al bezet is komen er weer stelletje kneuzen je spawn jatten.
Paar keer stelletje klote dealers.. tegen range doe je weinig als soldier :/
Ook een klote bow hawker van Ironcross vond het erg leuk mijn spawn te jatten en begind mij uit te schelden dat ik KS :/
Waar ik ook kwam steets weer wisten mensen het te verkloten.
Nou ik vind het wel weer best ik ga lekker spawn terug jatten. O staat er al iemand, pech. Lijkt wel hoe het gaat in NA rose.
Wat mis ik Erose dan zeg, daar waren mensen stukken aardiger voor elkaar en hielen beetje rekening met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:36:
wat zijn NArose mensen ook een stelletje klootzakken zeg. wat een gare communety.
Gister wou ik nog tijdje doonga caps gaan hunten kijken of ik weer wat leuke drops kon krijgen...
Heb je eindelijk een spawn die niet al bezet is komen er weer stelletje kneuzen je spawn jatten.
Paar keer stelletje klote dealers.. tegen range doe je weinig als soldier :/
Ook een klote bow hawker van Ironcross vond het erg leuk mijn spawn te jatten en begind mij uit te schelden dat ik KS :/
Waar ik ook kwam steets weer wisten mensen het te verkloten.
Nou ik vind het wel weer best ik ga lekker spawn terug jatten. O staat er al iemand, pech. Lijkt wel hoe het gaat in NA rose.
Wat mis ik Erose dan zeg, daar waren mensen stukken aardiger voor elkaar en hielen beetje rekening met elkaar.
Juh klopt hellemaal vandaar dat ik ook beetje de mentaliteit nu begin te krijgen.. ooh bezet eerst kijken of de rest bezet is. Zo ja.. Boeien jatten de zooi.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
William/Ax3 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:26:
[...]

Juh klopt hellemaal vandaar dat ik ook beetje de mentaliteit nu begin te krijgen.. ooh bezet eerst kijken of de rest bezet is. Zo ja.. Boeien jatten de zooi.
Je probeert zelf toch het goede voorbeeld te geven of zo, maar het is zinloos met klote americanen.
Ik ga lekker terug jatten nu hoor. En me persoonlijke KoS lijst groei met de dag. Ooit kom ik ze wel tegen in DoD of zo. Erose had heel vriendelijk zweertje, das zo anders hier. Weet nog wel als iemand van UAE clan of Infinety goed Dealer item had gevonden naar me toe kwamen of ik het nog kon gebruiken, en altijd hulp aan boden. Die PMde me ook of ik nog hulp nodig had met lvllen of zo. Mensen hier denken echt alleen aan hun zelf. Zo land hun maar de beste Exp hebben en de spot die hun willen. Zo zonde. Maakt het toch beetje minder allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hier een soort van event wat ik toevallig vond op naRose forum:

http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=12678&posts=1

voor de creatievelingen, ik ga er zelf ook maar wat voor maken :P
aangezien je TE vette prijzen kan winnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

he's back once again :P dus add me maar vandaag zal ik wel veel online zijn en nog iemandi n mijn party range ;)

Ik ga weer voor champ denk ik ik weet hoe dat moet dus gaat wel lekker snel nu verwacht eind van de dag lvl 18 te zijn

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/evoos.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 01-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:05:
he's back once again :P dus add me maar vandaag zal ik wel veel online zijn en nog iemandi n mijn party range ;)

Ik ga weer voor champ denk ik ik weet hoe dat moet dus gaat wel lekker snel nu verwacht eind van de dag lvl 18 te zijn

[afbeelding]
Cool Evo ik ben nu lvl 25 (Scout) en ga aankomende dagen niet al te veel spelen dus kun jij beetje bij komen miss kunne we binne kort dan wel partyen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:05:

[afbeelding]
Leuk EVO, vanavond kun je me ook adden dan ben ik weer online.. Niet Lochi, maar dit keer DodgedAgain (bedacht door localhost :+ ) Ben lvl 24 soldier nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sfeerjte hier man :S lees het chat venster, is dat overal zo

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:09:

[afbeelding]
Ja dat moet wel NArose zijn.. verwacht buiten je clan niet te veel lieve mensen.
PS.. word het niet tijd voor 2de clan nu, en zijn volgens mij wel aardig wat mensen die willen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben erachter gekomen why rose er steets uitklapte me eigenschuld haha
router reset dus ook de firewall in de router haha stupid me
en ik maar schelden op narose haha kan weer rustig spelen :)
aleen geld schiet niet op wat is alles duur zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 23-06 12:40

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:09:

[afbeelding]
hehe hier ook een voorbeeld van iemand waar 4th en ik vrienden van zijn.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/voorbeeld.JPG

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

@Rakker vraagje: heb je de startpost lay-out al af, aangezien er bijna een nieuw deel moet worden geopend... }:O nog steeds geen rose voor mij, stille hoop op terugkomst *eRose* :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 01-03-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 123576 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:36:
[...]

Ja dat moet wel NArose zijn.. verwacht buiten je clan niet te veel lieve mensen.
PS.. word het niet tijd voor 2de clan nu, en zijn volgens mij wel aardig wat mensen die willen nu
Tjah word wel tijd ja.. LoT zit vol dus die kan ik ook niet joinen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweede clan ivnd ik best hoor binnen paar dagen ben ik wel 30+ ik wil best soliciteren voor clan leader maja geld is groot probleem ik weet niet hoe lot in de cash zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Yes, mag ik misschien weer in OoT :D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:07
Anoniem: 135104 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:11:
@Rakker vraagje: heb je de startpost lay-out al af, aangezien er bijna een nieuw deel moet worden geopend... }:O nog steeds geen rose voor mij, stille hoop op terugkomst *eRose* :P
Ik ben 5 dagen afwezig geweest met carnaval (lees: uitzieken van een dikke kater). Dus heb nog geen computer aangeraakt sinds afgelopen zaterdag. :7

Ik denk dat ik morgen de TS layout wel af heb.

offtopic:
@ EVO, was leuk he, carnaval? :+ :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoo, de heledag ff getraind met dodged :D
ben nu al lvl 24 hawker (1dag) maar ik ga opnieuw beginnen >.>
soldier... :) hawker is niks, weinig atk. maar soldier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb toch maar besloten, dat ikmet me hawker veder gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all ;) Goed om te zien dat er nog steeds een paar die-hards zijn doorgegaan in naRose ! :))

@rakkerzero, ik ben die banners kwijt die je voor me gemaakt hebt. Of ja, die banner met gollem en de avatar. Als je deze nog hebt, kan je die dan nog een keertje posten svp? ;-) (sorry voor de spam in deze thread hehe)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey flyingdutch, het zijn idd klote americanen. Ze Ks'en de heletijd :@ , dit keer was het zelfs een nederlander met UK vriendjes. Ik heb tegen zo'n gast gezegt: ik hoop dat ik jou eens tegen kom in cf, ghehe ik mol hem. Ik heb het gehad et die lui. Nu hard lvlen met me soldier EN TERUG PAKKEN DIE EIKELS! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
LOL mensen chill :P iemand ksed je.. je doet t volgende:

schrijf hun namen op en clan en dan rag je ze op CF hoppa zo doet men dat hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK -.- ik probeer rose op me laptop tekrijge :O hopelijk doet tie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:35:
Hey all ;) Goed om te zien dat er nog steeds een paar die-hards zijn doorgegaan in naRose ! :))

@rakkerzero, ik ben die banners kwijt die je voor me gemaakt hebt. Of ja, die banner met gollem en de avatar. Als je deze nog hebt, kan je die dan nog een keertje posten svp? ;-) (sorry voor de spam in deze thread hehe)
Ik heb ze nog in mn archief (op avatar na dan :/ ).

Afbeeldingslocatie: http://img124.imageshack.us/img124/3231/mephestosig6hc.jpg

btw. Deze diehard hier is inmiddels overgestapt naar WoW. :X

Mochten een van jullie Whitestars, Lemonjuice, Joblo etc.. nog tegengekomen. IK heb hun siggy's ook nog. Dus als ze die nog willen, laat maar weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 01-03-2006 22:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
btw rakkerzero

zou je voor mij dat cart plaatje willen pimpen in photoshop (als dat niet al teveel werk is :P)
dan maak ik mschien wel kans op zo een coole item voor de cart :)

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/2263/pimpcart16tj.jpg

ik hoor t van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13
ph4nt0m schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:40:
btw rakkerzero

zou je voor mij dat cart plaatje willen pimpen in photoshop (als dat niet al teveel werk is :P)
dan maak ik mschien wel kans op zo een coole item voor de cart :)
:/ met de eer van een ander strijken?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
SinergyX schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:46:
[...]

:/ met de eer van een ander strijken?
Hij krijgt heus wel credits dat zet ik er wel bij :) en ik vraag t em en eis t niet...
als ie t niet wil dan niet, de beslissing is aan hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Wat kost het tegenwoordig om een Clan aan te maken? of is dat nog hetzelfde gebleven als irose.
Dan moeten we even kijken hoeveel mensen bij de nieuwe GoT clan willen, hoeveel ze kunnen missen, dan weten we hoeveel we nog moeten lenen/sparen.
ik heb zelf op dit moment iets meer dan 200k op de bank met mijn level 28 soldier, dus 100k kan ik wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

hallo mensen, ik ben ook weer overnieuw begonnen op NArose enmijn ingame name is DeGekkeNL en ik word hawker/raider ben nu lvl 22, ik weet dat jullie nie veel van me weten maar in E-rose heb ik in BoT gezeten samen met Evo, Syren en een aantal andere mensen heb daar een goede tijd ingehad maar ik hoop dat ik ook in de nieuwe GoT clan kan ik heb nu weinig geld maar ik hoop als ik erin mag dat ik ook iets kan betalen, spreek jullie later :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Anoniem: 167538 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 07:59:
hallo mensen, ik ben ook weer overnieuw begonnen op NArose enmijn ingame name is DeGekkeNL en ik word hawker/raider ben nu lvl 22, ik weet dat jullie nie veel van me weten maar in E-rose heb ik in BoT gezeten samen met Evo, Syren en een aantal andere mensen heb daar een goede tijd ingehad maar ik hoop dat ik ook in de nieuwe GoT clan kan ik heb nu weinig geld maar ik hoop als ik erin mag dat ik ook iets kan betalen, spreek jullie later :D
Leuk dat je overnieuw bent begonnen ik ben atm lvl 53 en evo denk ik ongeveer rond dat lvl waar jij bent dus dan kan je wel met evo partyen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 168502 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:15:
Hey flyingdutch, het zijn idd klote americanen. Ze Ks'en de heletijd :@ , dit keer was het zelfs een nederlander met UK vriendjes. Ik heb tegen zo'n gast gezegt: ik hoop dat ik jou eens tegen kom in cf, ghehe ik mol hem. Ik heb het gehad et die lui. Nu hard lvlen met me soldier EN TERUG PAKKEN DIE EIKELS! :@
Gister even een fairy gehad, en naar de stone golum spot gegaan (die leeg was)
Lekker hakken en elke 20 min kwam er wel weer een persoon die even me spot dacht te stelen.
ook een of ander "kaaskopj". Maar ja gewoon elke mob aanvallen en zorgen dat ze geen exp krijgen of heeel weinig, gaan ze vroeg of laat wel weg. De betere erose manieren " pls go ather spot" werken hier toch niet, gaan ze alleen maar schelden :P.
Mensen die OoT willen starten. Ik kan wel gedeelte voorschieten en meschien andere in LoT ook een gedeelte. Zo lang ik maar niet weken moet zeuren waneer ik het terug krijg. :P
Trouwens zit nu op 68, wat is dat een klote lvl weg. Zoizo tot 80 is het effe doorbijten wand % per mob licht nog lager als op lvl 100. En met alle GMG spawn's overbevolkt is dat ook niet goede manier. In erose met me mage, deed ik deze lvl's op CF maar met die tijden nu is dat ook niks. Verder ben ik weer beetje met studie bezig + full time werk. Dus zal de komende weken niet veel lvllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Anoniem: 123576 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:57:
Mensen die OoT willen starten. Ik kan wel gedeelte voorschieten en meschien andere in LoT ook een gedeelte. Zo lang ik maar niet weken moet zeuren waneer ik het terug krijg. :P
Trouwens zit nu op 68, wat is dat een klote lvl weg. Zoizo tot 80 is het effe doorbijten wand % per mob licht nog lager als op lvl 100. En met alle GMG spawn's overbevolkt is dat ook niet goede manier. In erose met me mage, deed ik deze lvl's op CF maar met die tijden nu is dat ook niks. Verder ben ik weer beetje met studie bezig + full time werk. Dus zal de komende weken niet veel lvllen.
we zullen denk ik eerst zelf proberen de nodige zulies bij mekaar te brengen, als we veel moeten lenen duurt het toch wel een paar weken voordat het terugbetaald is omdat de meeste in OoT geen geweldig hoog level hebben en dus ook niet zo'n heel hoog inkomen hebben.
Maar dat ligt er aan hoeveel het kost om clan op te richten en hoeveel mensen er interesse hebben om OoT te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Ik wil ook wel meedoen met OoT, heb nu geloof ik iets van 70K, en nog een grand mages rod die ik moet verkopen.. M'n IGN is trouwens DodgedAgain; lvl 29 nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

egamernl schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:35:
Ik wil ook wel meedoen met OoT, heb nu geloof ik iets van 70K, en nog een grand mages rod die ik moet verkopen.. M'n IGN is trouwens DodgedAgain; lvl 29 nu..
schiet ook niet op :P . Ik zie je trouwens vanavond moet nog ff wat regelen met je pa ;)

Zelf zal ik denk ik zondag pas weer actief gaan lvl-en misschien zaterdag avond .

Ik ben al 61 ( ja dat is snel voor mij na een maand !! ) :X

Jan nog bedankt voor de leuke party gister ik had in 1 keer een dc na junon scroll , maar dat was mijn eigen schuld, ik drukte op ride request accept in junon terwijl jij nog in gorge stond ^^

owja mijn buikpijn van het lachen begint nu bij te trekken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je zou ook een blue wisp staff voor 1m kunnen verkopen en dan zelf geen staff meer te hebben. Of niet Ceteus? :+ }:O

Gister eindelijk sinds ruim een week weer gespeeld. lvlen gaat niet zo verschrikkelijk hard meer. Wel paar nuttige blauwe dropjes gehad. Moet straks voor lvl 65 nog een armor hebben met str of at. Dan heb ik een ubersetje :)
Local Host schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:45:
[...]

owja mijn buikpijn van het lachen begint nu bij te trekken >:)
hehe was janw eer op gang met zn boerenhumor? _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 02-03-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:51:

hehe was janw eer op gang met zn boerenhumor? _/-\o_
Nhe laten we het erop houden dat jan geen geluk heeft met "blauwe" drops . Echter heeft hij wel geluk met "gele" drops })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Local Host schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:13:
[...]

Nhe laten we het erop houden dat jan geen geluk heeft met "blauwe" drops . Echter heeft hij wel geluk met "gele" drops })
Dacht dat hij wel nuchter was als agromanager :P Dit is toch al oud nieuws. alles went toch O-) Jammer dat ik niet mee kon genieten :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:47

Haan

dotnetter

Hehe, ik ga ook een poging doen in de 'pimp my cart' contest :7 Ik zal het resultaat wel posten als de inzendtermijn is verstreken ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:34:
Hehe, ik ga ook een poging doen in de 'pimp my cart' contest :7 Ik zal het resultaat wel posten als de inzendtermijn is verstreken ;)
Ik heb er ook aan gedacht maar ben bang dat ik de tijd er voor even niet ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Geef eens een link naar die contest. :)
Dan doe ik ook mee :)

Als ik hem dan win, dan verloot ik de buit wel hier ;)
ph4nt0m schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:56:
[...]

Hij krijgt heus wel credits dat zet ik er wel bij :) en ik vraag t em en eis t niet...
als ie t niet wil dan niet, de beslissing is aan hem
Natuurlijk zou ik het kunnen doen, maar dan leer je niks zelf.
Wat mij een beter idee lijkt, is dat je zelf probeert in photoshop of dergelijk programma om die cart helemaal te pimpen.

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 02-03-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Rakkerzero schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:42:

link:
http://www.roseonlinegame...iew.asp?tid=12678&posts=1

quote van de website:
The cart accessories will be added to the users inventory the day the winners are announced. Once added to the inventory the item can not be traded or sold. Its a unique item that is ment to be shown off by the winner.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 11:44
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Dacht dat hij wel nuchter was als agromanager :P Dit is toch al oud nieuws. alles went toch O-) Jammer dat ik niet mee kon genieten :7
Toch jammer dat je aan alle kanten uit wordt gelachen ;) ;)

Maarja, mijn tijd zal ook nog wel komen. Let op mijn woorden }:O
Heb trouwens na die actie van het verkopen van me staff even een gewone Wisp naar (5) gerefined.
3 AP minder, maar hij doet het goed.
Aan het eind van de avond voor die 1m van me blue Wisp meteen maar een Dark Shadow Staff gekocht :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:42:

[...]

Natuurlijk zou ik het kunnen doen, maar dan leer je niks zelf.
Wat mij een beter idee lijkt, is dat je zelf probeert in photoshop of dergelijk programma om die cart helemaal te pimpen.
ja heb al een tool gevonden om die kleuren te veranderen in photo shop ^^ nu ff proberen wat leuke koplampen erop te maken en vlammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Koudijs schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:02:
[...]

Toch jammer dat je aan alle kanten uit wordt gelachen ;) ;)

Maarja, mijn tijd zal ook nog wel komen. Let op mijn woorden }:O
Heb trouwens na die actie van het verkopen van me staff even een gewone Wisp naar (5) gerefined.
3 AP minder, maar hij doet het goed.
Aan het eind van de avond voor die 1m van me blue Wisp meteen maar een Dark Shadow Staff gekocht :9~
phantom had net een dark shadow staff voor 500k gekocht :P

edit: heb nu 25 scales :)

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 02-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:22:
[...]

@ceteus

haha!

Naja had nog wel 45min geprobeerd om 1 te krijgen voor je. Was ik speciaal voor jou van plek veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:25:
[...]

@ceteus

haha!

Naja had nog wel 45min geprobeerd om 1 te krijgen voor je. Was ik speciaal voor jou van plek veranderd.
o0 die buikpijn begint weer terug te komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
4th schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:22:
[...]

OMG 8)7

Maar mijn Agro-managers verstand zegt me nog steeds dat mijn tijd nog komt :Y)

Ach ja, er zijn nog meerdere andere clanm88 die de staff graag een poosje willen lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koudijs schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:38:
[...]

OMG 8)7

Maar mijn Agro-managers verstand zegt me nog steeds dat mijn tijd nog komt :Y)

Ach ja, er zijn nog meerdere andere clanm88 die de staff graag een poosje willen lenen.
heh hoe kan je zo snel reageren? Hebben ze daar internet tussen de koeien? :P

Wordt beetje flauw allemaal ghehehe.(ik zal proberen op te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koudijs
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:42:
[...]

heh hoe kan je zo snel reageren? Hebben ze daar internet tussen de koeien? :P

Wordt beetje flauw allemaal ghehehe.(ik zal proberen op te houden)
Nope, ik zit bij een klant te w88 tot SP2 op een brakke installatie klaar is met updaten.

Ook ik zal proberen weer on-topic te blijven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ja Lynette was online en ik wist niet of jij 500k een goeie prijs vond dus maar aan haar door verkocht ^^
sorry jan (smit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:31:
ja Lynette was online en ik wist niet of jij 500k een goeie prijs vond dus maar aan haar door verkocht ^^
sorry jan (smit)
naja veel belangrijker dat het binnen de clan blijft zo :)

Die mensen die op de WD hunten, droppen die devil wings nog een beetje? En voor degene die soldier zijn, vanaf welk lvl zijn ze een beetje te soloen?(en ja ik weet dat het beetje aan je mdef ligt, je kan hele mooie set maken met super veel mdef, maar dan moet je dat beest nog wel raken :P)

Heeft iemand mdef setje (earing etc.) al in zijn bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:40:
[...]

naja veel belangrijker dat het binnen de clan blijft zo :)

Die mensen die op de WD hunten, droppen die devil wings nog een beetje? En voor degene die soldier zijn, vanaf welk lvl zijn ze een beetje te soloen?(en ja ik weet dat het beetje aan je mdef ligt, je kan hele mooie set maken met super veel mdef, maar dan moet je dat beest nog wel raken :P)

Heeft iemand mdef setje (earing etc.) al in zijn bezit?
ik heb voor lvl 75 zo beetje mdef eq. 24 mdef helm 22 mdef gloves, en ergens mdef schoenen. dan nog effe mdef zet en je kan je op lvl 75 makkelijk er 2 tegelijk tanken :) (en op 75 begin je ze als soldier ook goed te raken)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 02-03-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg lekker fly! Zo hoort het. Mocht je zo snel lvlen :P Wil ik dat setje graag eens lenen. Opzich is het dik mooi bezig daar. Ik hoor nooit iemand over die kleine wdtjes. Die droppen ook nog lafjes. Die ook nog eens leuke opbrengst hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:09:
erg lekker fly! Zo hoort het. Mocht je zo snel lvlen :P Wil ik dat setje graag eens lenen. Opzich is het dik mooi bezig daar. Ik hoor nooit iemand over die kleine wdtjes. Die droppen ook nog lafjes. Die ook nog eens leuke opbrengst hebben :)
Had in erose bijna genoeg Scale met CF gevonde voor 2 WDW's en genoeg LAF voor zetje Angels :)
Ik heb trouwens besloten niet moeite te doen om snel te lvllen, wil veel liefer lekker beetje op EQ hunten, beetje minder exp maar wat meer leuke drops om zo maar te zeggen. Ik heb besloten er geen haast achter te zetten dus ga ook weer op me gemak Scale hunten in deze rose. Maar als ik iemand's mdef zetje mag lenen als ik 75 ben maak je me wel meer heel erg blij.

* wil je wel beetje snel lvllen en ook scale hunten doe het dan op laag lvl, zijn die kleine wormpjes nog geel/rood en dus ook leuke exp.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 02-03-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167538

jow heb net gelvled samen met evoos en ik ben lvl 26 nu op 75% en hij is nu ook rond lvl 26 ging wel lkkr maar mijn vraag is is hier iemand die een Saint Rake Hand voor me heeft of te leen, spreek jullie later maar weer,

Groetjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als me clanetje oot terug komt count me in hehe
aleen zullies schieten niet zo goed op als in irose atm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Ok dan ff laten weten wie wil joinen en hoeveel hij max op dit moment kwijt kan aan de clan. Ik kan zelf ook nog wel meer bijleggen als dat nodig is.

Misschien handig om hier http://www.bot.splendid-designs.nl even jezelf te registreren en alvast de clan op OoT te zetten. Het gaat wie het eerst komt wie het eerst maalt(of andersom :? )

[ Voor 40% gewijzigd door Sicko op 02-03-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

Ik wil wel in de clan :)
ATM maar 15k er voor :(

@Splendid: Wil je hawker4ever even uit de lijst halen, weet me naam niet meer :+

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 169739 op 02-03-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Iemand die een goeie leuke lion backshield heeft voor hawker? of iemand die lion backshields kan maken?(vliegjes?) Ben nu lvl 49 bijna 50 :D als iemand nog saint twin ghost bat heeft graag ff reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
http://mercuryserver.de/s...se&subname=leonis&lang=en deze staat nog niet in de startpost of wel? anders is hij wel handig voor de Leonis (narose) server te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, heb vandaag weer de heledag met Dodged onderhand getraind =D eindelijk lvl 30.
Op naar lvl 50 =D @clan- ben wel geintreseerd voor een tweede GoT clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 08:57:
[...]

Gister even een fairy gehad, en naar de stone golum spot gegaan (die leeg was)
Lekker hakken en elke 20 min kwam er wel weer een persoon die even me spot dacht te stelen.
ook een of ander "kaaskopj". Maar ja gewoon elke mob aanvallen en zorgen dat ze geen exp krijgen of heeel weinig, gaan ze vroeg of laat wel weg. De betere erose manieren " pls go ather spot" werken hier toch niet, gaan ze alleen maar schelden :P.
Jup, eerst netjes vragen. als ze dan nog niet weg willen. Dan maar schelden =]
Ik probeer jou ff vanavond te adden. Ik weet niet wie de tweede GoT clan gaan oprichte. heb nu het geld. dus add me ingame: EviOn
De servers zijn nu down tot kwart over 10 :(
Zie jullie vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zijn de servers up. Ik zie jullie ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Degene die mij als eerste toevoegd op MSN zal ik wel een gepimpte cart voor maken.
Of je daarmee gat winnen is een tweede. ;)
MSn staat in mn profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Rakkerzero schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:14:
Degene die mij als eerste toevoegd op MSN zal ik wel een gepimpte cart voor maken.
Of je daarmee gat winnen is een tweede. ;)
MSn staat in mn profiel
Jammer dat ik geen NaRose speel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
kheb je toegevoegd maar je bent er niet :P of was ik inmiddels te laat?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ph4nt0m schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:05:
kheb je toegevoegd maar je bent er niet :P of was ik inmiddels te laat?:(
Nee, ik ben off gegaan. Maar je bent wel de eerste. (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cm_sicko schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:46:
http://mercuryserver.de/s...se&subname=leonis&lang=en deze staat nog niet in de startpost of wel? anders is hij wel handig voor de Leonis (narose) server te checken
Ik zal 'm in de (nieuwe *kijkt naar Rakkerzero :P*) startpost erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Anoniem: 168502 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:10:
Hier zijn de servers up. Ik zie jullie ingame.
Anders edit je je post gewoon, ipv en niet 3x achter elkaar een nieuwe ;) anders zitten we zo op de 1000 posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

na uurtje cf weer 5 scales derbij :)

totaal nu op 30

over een 3 en kwart lvl btw een mres24 armor en helm over, moet nog wel 6 5th bind zoeke... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
Ik ga even een opsomming maken van de mogelijk leden van OoT (forumnaam/IGN) aanpassingen cq toevoegingen ff doorgeven.

Evion - Evion
Evo18 - Evoos
cm_sicko - SickoNL - 300k
Degekke.nl - DegekkeNL
Egamernl - Dodgedagain
Evo18 - Evoos
Sander112 - xS4nd3r
Syren - Syrenss
Wozzie -

Ik heb ff erachter gezet hoeveel ik zelf kan missen voor oprichting vd clan, misschien handig als we dat van de anderen ook weten. Dan kunnen we zien hoever we ermee zijn

[ Voor 42% gewijzigd door Sicko op 03-03-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Ik wil ook wel oOt

Forumnaam:syren
IGN:syrenss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

w0000t! Na talloze pogingen eindelijk een Bronze Launcher naar (6) gebracht!
Is tenminste een goeie opvolger voor mijn Hard Launcher (6) :P
Nu nog ff 3 leveltjes doorhakken om hem te kunnen gebruiken.. maar heb iig iets om naar uit te kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 03:25:
na uurtje cf weer 5 scales derbij :)

totaal nu op 30

over een 3 en kwart lvl btw een mres24 armor en helm over, moet nog wel 6 5th bind zoeke... ;)
Ik meld me voor de mres24 spul. :P

Damn je werkbegint ui te betalen Tom, je kunt nu altijd naar cf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Weet niet of deze gast ook hier op GoT zit (lijkt me niet, is echt geen normaal gedrag voor een tweaker :9 ) maar als hij dit ziet wil ik ff zeggen: Doe normaal ofzo..
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/2300/koslisten1uc.th.jpg
Hij loopt continu heel hebberig rond, en als ie een item van ons lootte zei hij telkens "WHAHAHAHA" zoals je ook ziet op de screens :r
Ook begon hij te schelden met ziektes (Ja, ik heb het met paint even weggewerkt maar het gaat om het idee). Hij begon ook m'n familie en al erbij te betrekken dus ik vind dat deze wel een plaatsje op de KOS verdient..

Maar even verder over OoT, is er al bekend wie master gaat worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
egamernl schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:20:
Weet niet of deze gast ook hier op GoT zit (lijkt me niet, is echt geen normaal gedrag voor een tweaker :9 ) maar als hij dit ziet wil ik ff zeggen: Doe normaal ofzo..
[afbeelding]
Hij loopt continu heel hebberig rond, en als ie een item van ons lootte zei hij telkens "WHAHAHAHA" zoals je ook ziet op de screens :r
Ook begon hij te schelden met ziektes (Ja, ik heb het met paint even weggewerkt maar het gaat om het idee). Hij begon ook m'n familie en al erbij te betrekken dus ik vind dat deze wel een plaatsje op de KOS verdient..

Ag zo heeft iedereen zijn eigen KoS lijstje wel al hier in NArose. Mensen hier in narose beetje triest.
Gewoon negeren, vooral niet op in gaan. En als je range hebt (muse dealer) lekker first hits voor ze neus pakken maak je hem wel gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
egamernl schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:20:
[afbeelding]

Kleinduimpje.. jah heb ik zien lopen maar zelf geen last van gehad.

en iemand die zich geroepen voelt om clanleader te worden mag van mij deze functie bekleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169739

Mijn name ingame is trouwens xS4nd3r (Dit word mijn soldier waar ik wel goed op door ga en m niet verneuk :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
cm_sicko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:33:
[...]

Kleinduimpje.. jah heb ik zien lopen maar zelf geen last van gehad.

en iemand die zich geroepen voelt om clanleader te worden mag van mij deze functie bekleden
EVO ign evoos wou het wel op zich nemen.
gister weer geen tijd gehad om te lvllen :P, vrienden kosten ook zo veel tijd. ^^
Maar ik vroeg me af of iemand nog een leuk schildje over had voor tussen de 140 / 180 str
en of iemand heeeeel touvallig zoon blauwe lvl 75 ice hammer heeft, wil op 75 meschien kijken hoe knight bevalt zins me soldier nu ook al eindelijk een Def soldier is en niet een van de te veel AP

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 03-03-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:03:
[...]

EVO ign evoos wou het wel op zich nemen.
gister weer geen tijd gehad om te lvllen :P, vrienden kosten ook zo veel tijd. ^^
Maar ik vroeg me af of iemand nog een leuk schildje over had voor tussen de 140 / 180 str
en of iemand heeeeel touvallig zoon blauwe lvl 75 ice hammer heeft, wil op 75 meschien kijken hoe knight bevalt zins me soldier nu ook al eindelijk een Def soldier is en niet een van de te veel AP
Zo'n blue(meende de grand versie) ice hammer dropt bij wolven, trouwens wel een vreselijke slechte eq droprate daar. Ken je dat wolven eiland op de map waar je temple kan betreden? daar heb ik hem in erose als drop gezien een keer. Moet je anders daar eens proberen.
Een schield kan je denk ik wel maken via Sen toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 03-03-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 133390 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Zo'n blue(meende de grand versie) ice hammer dropt bij wolven. Ken je dat wolven eiland op de map waar je temple kan betreden? daar heb ik hem in erose als drop gezien een keer. Moet je anders daar eens proberen.
Een schield kan je denk ik wel maken via Sen toch?
Ja moet sen wel weer effe craftskill nemen. :P
Maar zal wel over paar lvl's lekker wolven hunten. Dank voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 135104 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:35:
[...]

Ik zal 'm in de (nieuwe *kijkt naar Rakkerzero :P*) startpost erbij zetten.
O-)
Ben bijna klaar. Dan kan jij de nieuwe TS gaan invullen met de tekst die je al had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:00:
[...]

O-)
Ben bijna klaar. Dan kan jij de nieuwe TS gaan invullen met de tekst die je al had ;)
Ok, maar dan zet ik wel eerst ff de versie zonder lay-out erop. En dan update ik 'm met jou lay-out later, als ik de tekst erin heb verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke we hebben de duizend posts bereikt. Tijd voor een nieuw deel dus. Dit topic mag gesloten worden, en we gaan hier verder: [rml][ PC MMORPG] ROSE Online - deel 20[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.