Jij zit al in party range -_-
Ik had het meer over de mensen die nu ruim lvl 50 zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 23-02-2006 15:12 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jij zit al in party range -_-
[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 23-02-2006 15:12 ]
[ Voor 19% gewijzigd door syren op 23-02-2006 15:53 ]
Ben ik blij dat ik begin 50 benHaan schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:11:
[...]
Jij zit al in party range -_-![]()
maar moet ook bij 4th in de buurt komenHaan schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:11:
[...]
Jij zit al in party range -_-![]()
Verwijderd
Verwijderd
nope de naam is niet door mij ingebruik, ik had ooit is EVOnl voor de trial zal het bestaan van dat account is een x nagaanHaan schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:28:
Welcome back alvastHad je niet toevallig al een keer gespeeld op naRose met de naam Evo?
En niet teveel drinken hè, da's niet goed voor je
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
Kan me de woede enigsinds wel voorstellen omdat de westerse mensen twrose naar de knoppen hebben gehacked.egamernl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:48:
dag twROSE.. Ik log nu net in, en spawn in TG.. Serieus honderden taiwanesen staan er, en killen alle westerse mensen.
Na 30min erover gedaan te hebben weg te komen (had geen cart + junon/zant scrolls) kregen we DC, en nu gaat het volop door.
In junon loopt iedereeen te killen; gewoon niet leuk meer.
Voorproefje:
[afbeelding]
Denk dus dat ik er maar mee kap.. Trainen gaat op zo'n manier ook niet.
Zal kijken wat ik wel ga spelen lol
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
jah, weet iemand daar meer over? soort p2p/kosten/datum etc?Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:15:
^ Ja idd , TWrose gaat p2p dus downloaden alle taiwanezen ff een pk hack en playerkillen alle niet Taiwanezen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 19:38 ]
Verwijderd
Gister had ik saint iron spear met 40 mp -.- verkocht voor 90k.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:36:
lol wat een ellende
pak ik vandaag 2 saint ghost bats... int6 en mp+.... wat een stats
dex+6 of AP+10 was beter geweest
Verwijderd
hmmm lol dan weet ik wat ik moet vragen voor dat k*twapentjeVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:43:
[...]
Gister had ik saint iron spear met 40 mp -.- verkocht voor 90k.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Dat ziet er super strak uit rakker
ThanxVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:43:
[...]
Dat ziet er super strak uit rakkerHopelijk kan je het voor het nieuwe deel afkrijgen, dan kan ik nog wat aan de inhoud doen en hebben we een prachtige startpost
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 49% gewijzigd door ph4nt0m op 23-02-2006 21:58 ]
Verwijderd
lol, ik zou je echt niet herkennen hoorRakkerzero schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:38:
[offtopic]
@ EVO
Jij zat wel vol enthousiasme in de klas (lokaal op de bovenste verdieping) vandaag![]()
Je zag me niet eens toen ik minstens 4x voorbij liep.
En is die voetbaltafel nou zo gezellig iedere dag???![]()
Ik zal je de volgende keer wel aanspreken als ik in de buurt ben
woooooooehoe ph4nt0m heet me welkom :D:D en met een maat die bas (Bezopen achter stuur) heet is een bob niet nodig johph4nt0m schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:56:
OLE OLE OLE OLEEEEE
EVO komt teruGwoopie de poopie
iig welcome back
ps zorg voor een BOB om naar huis te gaan
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 22:22 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Verwijderd
lol, das stom, je had der makkelijk dubbele voor kunne krijgeVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:43:
[...]
Gister had ik saint iron spear met 40 mp -.- verkocht voor 90k.
[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 23-02-2006 23:51 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ik probeerde die ook te dl-en4th schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:50:
[...]
lol, das stom, je had der makkelijk dubbele voor kunne krijge
@phantom, je krijgt je kans, net c&c the first decade geinstalleerd dus ben een oude c&c ff aan het spele, half lvl per dag voor rose ipv 1 lvl tijdelijk
Verwijderd
Verwijderd
wow iruja speeltVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:16:
Zo iemand lvl 3x in narose die mij wilt partyen?
Had niets te doen dus dacht maar ik kijk ff op narose.
Maar wat zijn low lvl blues duur daar zeg, ga echt geen 30-40k voor iets betalen van lvl 2x
Verwijderd
Ook maar tijdelijk, ik zie nogal wat trekjes dat ook hier de economie niet helemaal gezond is, en het is gewoon niet zo leuk als erose was.
Verwijderd
Ik ben 5x nu maar lvl zo sloom (geen tijd) dat je vast van het weekend wel met mijn soldiertje kan partyen. En bleus voor low lvl's zijn echt te duur ja, je moet ze beetje zelf proberen te vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:16:
Zo iemand lvl 3x in narose die mij wilt partyen?
Had niets te doen dus dacht maar ik kijk ff op narose.
Maar wat zijn low lvl blues duur daar zeg, ga echt geen 30-40k voor iets betalen van lvl 2x
van erose:cm_sicko schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:51:
heeft iemand hier de droplist voor soldier??
[ Voor 4% gewijzigd door 4th op 24-02-2006 12:59 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
[ Voor 34% gewijzigd door Sicko op 24-02-2006 12:55 ]
[ Voor 29% gewijzigd door luckyjan op 24-02-2006 13:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
whahah prachtig ROFLPsychoot schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:39:
Ja lvl´en gaat hier ook nogal langzaam. De goeie spawns zijn vaak bezet en op mindere spawns schiet gewoon helemaal niet op.
Hehe een vriend van me had in de tijd van iRose nog een klein flash filmpje gemaakt over Rose
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 24-02-2006 13:12 ]
Verwijderd
Vergeet het gewoon. Als er nog iets komt voor een europese server dan wordt die gewoon geheel nieuwe. Dus iedereen wederom opnieuw beginnen. Lijkt me meest logisch. Is alleen de vraag wie dit gaat doen en met welke soort Rose.SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:05:
ergo, erose zal ws ook niet bij NArose aan de bak komen, of uberhaubt nog het levenslicht zien met behoud van de characters.
[ Voor 41% gewijzigd door Sicko op 24-02-2006 13:39 ]
zit je voorlopig iig niet zonderph4nt0m schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:43:
wat denk je dat mij net overkomt ?!![]()
koop ik ipv 3 repair hammers 999 door op max te drukken d0h
naja, ga op luna staan met 345z de stuk in shop en je raakt ze zeker wel weer kwijt, is alleen veel gewicht wat je meesjouwtph4nt0m schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:43:
wat denk je dat mij net overkomt ?!![]()
koop ik ipv 3 repair hammers 999 door op max te drukken d0h
Verwijderd
zal wel dom zijn van mij. wrm repair? Om npc wapens te repairen en dan sellen aan npc?4th schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:07:
[...]
naja, ga op luna staan met 345z de stuk in shop en je raakt ze zeker wel weer kwijt, is alleen veel gewicht wat je meesjouwt4995
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik heb gehoord is dat dan wel de kwaliteit van je weapon achteruit gaat, dus dat doe ik persoonlijk nooit.cm_sicko schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:32:
tis toch handig dat als je een eind in een quest zit en je wapen is bijna kaduuk dat je 'm ff kan repairen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 14:37 ]
Zal mijn voorspelling dan toch komen? Ff aanvulling eind april schat ik xD.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:19:
[...]
Vergeet het gewoon. Als er nog iets komt voor een europese server dan wordt die gewoon geheel nieuwe. Dus iedereen wederom opnieuw beginnen. Lijkt me meest logisch. Is alleen de vraag wie dit gaat doen en met welke soort Rose.
Verwijderd
Verwijderd
je hebt een item wat op 30% 3k waard isVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:19:
[...]
zal wel dom zijn van mij. wrm repair? Om npc wapens te repairen en dan sellen aan npc?
[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 25-02-2006 02:08 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 12:11 ]
eRose? alsof we terug gaan ROFL en alsof eRose terug komt lol4th schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:25:
zo, war is on, ironcross en ironcross2, kos, ze kille fly, cet, local en phat in cf en later kill ik xxbullxx en krijg gescheld en bedreigingen dat ik op moet lette dat hij me terugpakt in erose...
Zeker ga ik terug als eRose terug komtph4nt0m schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:42:
[...]
eRose? alsof we terug gaan ROFL en alsof eRose terug komt lol
hehe als erose terug komt4th schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:25:
zo, war is on, ironcross en ironcross2, kos, ze kille fly, cet, local en phat in cf en later kill ik xxbullxx en krijg gescheld en bedreigingen dat ik op moet lette dat hij me terugpakt in erose...
[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 27-02-2006 02:57 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Sicko op 27-02-2006 07:25 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 27-02-2006 08:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
erose was lachen omdat we daar tot de top behorenPsychoot schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:42:
Die PvP mania hadden we dus in eRose moeten hebben. PvP is lachuh maar naRose
Precies, daarom vind ik naRose ook minder eigenlijk. We waren toen eindelijk goed opweg vanaf het begin. Nu komen we er maar beetje bijkijken.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:59:
[...]
erose was lachen omdat we daar tot de top behorenhier zijn wij de nieuwelingen
Verwijderd
als GR daarmee beetje aanmaakte wel jaPsychoot schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:11:
[...]
Precies, daarom vind ik naRose ook minder eigenlijk. We waren toen eindelijk goed opweg vanaf het begin. Nu komen we er maar beetje bijkijken.
@Bluepanther, mjah valt wel mee... als Desert of the Death er nu was in eRose was er toen genoeg te PvP' en imho.
Verwijderd
En als je dan een beetje slim bent dan zorg je dat de economie een beetje goedkoop blijft en geen absurde bedragen gaat opleveren enzo.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:13:
[...]
als GR daarmee beetje aanmaakte wel ja
Maargoed het is dus wachten tot er een nieuwe Euro server komt. vanaf begin weer helemaal bij zijn, blijf zelf het vanaf begin bij zijn nog steeds het mooist. Kijken hoe de markt zich ontwikkelt etc.
helaas kun je daar in je eentje niet voor zorgen... moet je de massa duidelijk makenRakkerzero schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:29:
[...]
En als je dan een beetje slim bent dan zorg je dat de economie een beetje goedkoop blijft en geen absurde bedragen gaat opleveren enzo.
Verwijderd
waarom denk je dat ik niet verder ging op NArose, dc's nonstop en mijn vriendin kon niet eens connecten. Waar we wel vrolijk op de US CoH server en (niet lachen...) Sims online server konden, beide ook in USA.ph4nt0m schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:24:
tja dan zou ik maar eens kijken wat er fout is bij jou i-net ^^ ik heb nergens last van en anderen ook niet
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
warom sta ik niet op de screenph4nt0m schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:59:
Spartanwarriors2 is ook een Pk clanik wist t al 20 minuten eerder want er kwamen wat mensen langsracen
dus ik zag ze op tijd en ging stealth vervolgens achter een steen staan. vliegje ging ook wat verderop staan en de clan waar we ally mee hadden die werd aangevallen dus hebben we gelijk ingegrepen..
dit is t resultaat:
[afbeelding]
En natuurlijk was t een leuk gevecht ^^ vlieg en ik hadden een grote LOL
eeuwigklaasbram schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:39:
Hoelang blijft je trail character bewaard als je betaald hebt maar dat bv over een maand wil doen?
Mijn 7 dagen trial zit er op namelijk en vind het zonde om straks weer 22lvl's voor niets te moeten doen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 08:56 ]
* Local Host kijkt flieg al lief aan voor als hij 70 word en ik in de 60 range zitVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:54:
[...]
warom sta ik niet op de screen
Was zeker leuk uit eindelijk was iedereen dood behalfe wij, die gasten waren ook wel biezonder slap.
Gister de hele avond met Lyn cet lopen hunten op doonga caps om dat ik graag een saint after blade wilde voor als ik 70 ben. Toen het wat later werd ging Lyn maar naar bed en uutje of zo daarna gaf ik het ook maar op omdat me EQ vol zat met gele zooi en ik ook maar eens naar bed toe. En ik ben nog niet in junon en ja hoor Cet vind hemWas me avond toch nog goed. Hem naar (3) gerifind. Ga ik er op lvl 70 weer een bak AP op voor uit. Cet Lyn bedankt voor de hulp
Verwijderd
heeft je moeder of iemand anders geen CC dan kun je het naar hun overmaken via de bank als zij via de CC betaling doen, dan kun je gelijk weer spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:04:
Ik heb het dus over gemaakt met de bank. Gister rond 18.00 's avond.
Hoelang duurt het ongeveer, dat ik kan spelen??
Ik verheug me er helemaal op
je wild me saint death spear lenen neem ik aanLocal Host schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:58:
[...]
* Local Host kijkt flieg al lief aan voor als hij 70 word en ik in de 60 range zit
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq