[PC MMORPG] ROSE Online - deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.532 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:18:
En ik heb tijdenlang gemstones lopen farmen met m'n dealer :P
Met m'n gatherskill kreeg ik soms een [2] of (2) ook.

Ik heb trouwens iets om naar toe te werken:
[[url=url=http://tweakers.net/ext/f/c17c53ce3289a2002b63441d2a7c47d6/full.png]afbeelding[/url]]

Met grote dank aan Sensational voor het lenen van het geld _o_
w00t erg lekker Kippie. Hoeveel was zoiets? Zoiets is altijd een goede investering, je verkoopt het net zo makkelijk weer voor veel geld.

edit: tering duur man :P maargoed loont opzich wel natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 14:32 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Het kostte me *kuch* 3,2 mil *kuch*, waarvan 2 geleend van sens..
Maar het is idd het idee dat ik m straks weer voor het zelfde bedrag ga verkopen ja.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Haan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:26:
Het kostte me *kuch* 3,2 mil *kuch*, waarvan 2 geleend van sens..
Maar het is idd het idee dat ik m straks weer voor het zelfde bedrag ga verkopen ja.
damn, da kan ik nog net niet betale... of moet me ap10 set verkope, dan zit ik ongeveer op 4,5-5M :P (nu 3,05M, vooral door de sale van de goggles early on into event _/-\o_ )

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Nou ik ben sinds 2 weken begonnen, nog nieteens.
Eerste 7 dagen trial, grootste lol gehad. Kwam ergens begin 20, of 19 uit.
Nu iets van 5 dagen betaald gespeeld te hebben zit ik op lvl 29 Hawker :)

Ik ben trouwens als een gek m'n DEX omhoog aan het gooien, en m'n STR, en de rest laat ik een beetje laag, simpelweg omdat ik niet echt weet waar het nuttig voor is. Wat moet er als Hawker nogmeer duidelijk omhoog?

En ik had laatst een medaillion ofzo dat ik omdeed voor +2 critical, en toen kon ik m'n axe niet meer gebruiken? Hij gooide gewoon de axe uit m'n equipment in ruil voor 't medaillion, en toen ik de axe weer terugdeed was m'n medaillion ook weer weg.. ? }:|

• Haan

Haan

dotnetter

Je bent hawker en gebruikt een axe? 8)7
Ik denk dat je die +2 crit omruilde voor iets dat extra str gaf? Dan had je daarna waarschijnlijk te weinig str om die axe nog te kunnen dragen ;)
Maargoed, loose the axe en neem katars/duals of boog als je scout wil worden.

Voor uitgebreide info kan je hier terecht: http://www.roseonlinegame...ums/forum-view.asp?fid=17

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:19:
Iemand nog een +6 CON mask voor mij te koop? Ben ook op zoek naar +6CON senior look :)
Ik heb een 6con senior, maar die heb ik nog ehm wel tot na het weekend zelf nodig.

Verwijderd

Topicstarter
4th schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:33:
[...]

damn, da kan ik nog net niet betale... of moet me ap10 set verkope, dan zit ik ongeveer op 4,5-5M :P (nu 3,05M, vooral door de sale van de goggles early on into event _/-\o_ )
kom ik aan met me 200k :/
Maar sen heeft wel prachtig Lvl 62 rugzakje voor me gemaakt die ik kan gebruiken :)
23 dodge 5 AP 4 ACC :) snel naar de 62 toe dus :P
Iemand nog een lvl 60 gun over ?? kosten bijna 40K bij NPC en heb maar 200 :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 15:36 ]

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:33:
Je bent hawker en gebruikt een axe? 8)7
Ik denk dat je die +2 crit omruilde voor iets dat extra str gaf? Dan had je daarna waarschijnlijk te weinig str om die axe nog te kunnen dragen ;)
Maargoed, loose the axe en neem katars/duals of boog als je scout wil worden.

Voor uitgebreide info kan je hier terecht: http://www.roseonlinegame...ums/forum-view.asp?fid=17
Ah, I see.
Erg bedankt :7

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:33:
[...]

Ik heb een 6con senior, maar die heb ik nog ehm wel tot na het weekend zelf nodig.
Nog 1,25 lvl voor mij en dan mag je die mooie suit van me overnemen :)

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Kan ik nog wat lvl 20 of 25 lenen voor soldier?
Ben nu lvl 22

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:37:
[...]

Nog 1,25 lvl voor mij en dan mag je die mooie suit van me overnemen :)
W00t :)
PS, dit weekend ben ik er niet zo veel :( :(
Ga weekend toeren met het oude VW busje van een vriend van mij :)

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag toch maar begonnen met Narose, WoW is leuk maar lang niet zo leuk als rose :D kan het niet weerstaan, ik zal jullie nog wel in game zien mijn ING: Sacardusje Clan: WolfesOfFury. Als iemand nog leuke low hawker stuff heeft zeg ff dan alvast bedankt :9

• syren
lvl sacardus?

Verwijderd

Verwijderd

euh.... ik heb wel een saint Ranger chest denk ik voor je te leen maar moet je 40 zijn :)

Verwijderd

oeps vergeten bij te zetten met AP 8 en (3). :P :*)

Verwijderd

ik weet heus wel wat ik zeg Blue,
ik heb een soldier lvl 53 gehad. En daar heb ik mee aan de grond geleeft, ik had misschien op me soldier 15k. zeg niet dat ik het spel heb gespeeld met hoge vriendjes of wat dan ook. ik wete hoe rose in elkaar zit dus dont tell me that shit

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:51:
ik weet heus wel wat ik zeg Blue,
ik heb een soldier lvl 53 gehad. En daar heb ik mee aan de grond geleeft, ik had misschien op me soldier 15k. zeg niet dat ik het spel heb gespeeld met hoge vriendjes of wat dan ook. ik wete hoe rose in elkaar zit dus dont tell me that shit
Ten eerste EviOn
Het gaat ons allemaal niet over hoeveel/weinig geld mensen hebben.
Het gaat gewoon om de lol in het spel, samen afspreken om het levelen minder saai te maken en in clans zitten om met elkaar te ouwehoeren.
Je komt hier alleen binnen met verhalen (bla bla; ik heb iedereen gekilled, ik had teveel zuly gekregen) en kijk mij eens stoer zijn onzin.
Daar gaat het niet om.

En ik had wel een lvl53! (zonder geld) hoef je hier zeker niet mee aan te komen.
Wordt beschouwd als soort van low lvl ;)

Verwijderd

Tja,, jullie clan werd afgemaakt
Hou het netjes ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 16-02-2006 23:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:03:
Tja,, jullie clan werd afgemaakt *knip
Alsjeblieft jongen, ga ergens anders je 'stoere' verhalen vertellen... Niemand hier zit erop te wachten en je reputatie wordt er ook niet beter van. Schelden doen we hier trouwens ook niet... Respect :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 16-02-2006 23:58 ]

• syren
Reageer dan ook niet ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 16-02-2006 23:58 ]

Verwijderd

dit noemen we spam onzin post ga je verhaaltjes vertellen tegen iemand die
wel impressed is ik in iedergeval niet zzzzzz

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Tja,, jullie clan werd afgemaakt [mbr*knip
[/quote]

Jongen je weet niet waar je het over hebt. Tweakers hebben altijd high lvl players gehad (Alleen na de reset in Irose met alle hacks/dupers niet echt veel. Omdat er veel waren gestopt). In eRose bijvoorbeeld waren +-6 spelers om en nabij lvl 150. We zijn tevens een van de meest gerespecteerde clans omdat we nooit domme onderdachte dingen doen/schreeuwen.

En denk jij dat we alleen spelers hebben die high lvl's moeten worden nee das niet zo. We hebben een behoorlijke hechte groep en doen het voornamelijk zoals eerder gezegd is voor de lol.

Jij komt hier nu over als iemand die aandacht te kort komt of iets degerlijks. Buiten Rose zijn er nog andere dingen in het leven die belangrijker zijn.

Btw kan je iets minder breeza taal gebruiken want ik als bijna 26 jarige begrijp niet altijd wat je bedoeld xD..

Btw Haan bedankt voor de staff kan ik echt straks gebruiken ^^.

Doe nou niet ;)
En? Had ik ook met me 2e char als lvl 80+- mage. Molde alle raiders/dex clerics tot lvl 100+- die zich zo goed vonden ermee. Wat wil je hiermee bewijzen?

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 16-02-2006 23:59 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Tja,, jullie clan werd afgemaakt *knip
Ik kan je oude clannaam anders ook nog wel herinneren hoor, heb je vaak zat afgemaakt in irose.
Hierbij denk ik aan desperadoxtreme en nog meer clans. Stoer doen heeft geen zin, als je hoogste char die je ooit gehad hebt 63 is :+

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 16-02-2006 23:59 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Verwijderd

Modbreak:Scotty, don't... :{

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 00:00 ]

Verwijderd

egamernl schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:43:
[...]

Ik kan je oude clannaam anders ook nog wel herinneren hoor, heb je vaak zat afgemaakt in irose.
Hierbij denk ik aan desperadoxtreme en nog meer clans. Stoer doen heeft geen zin, als je hoogste char die je ooit gehad hebt 63 is :+
ja lvl 63... maar ik molde jou wel. LOL XD, alle skills lvl 10 :) *knip

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 18:03 ]

Verwijderd

Quote hem dan ook niet ;)

ik ben tijdelijk maar even gestopt met narose omdat ik zekerheid wil hebben of prose ons toelaat of erose terugkomt.
Maar even afwachten en zien wat er gebeurt en in de tussentijd lekekr auto assault proberen

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 00:01 ]

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:53:
[...]

ik ben tijdelijk maar even gestopt met narose omdat ik zekerheid wil hebben of prose ons toelaat of erose terugkomt.
Maar even afwachten en zien wat er gebeurt en in de tussentijd lekekr auto assault proberen
Hehe s6.

Btw zal ik is een heele raare voorspelling doen.

eRose gaat terugkomen als de nieuwe evolution er is, dit zal gebeuren door gravity zelf en we moeten opnieuw beginnen.

Denk serieus dat evolution de vervanger gaat worden van alle roses tot nu toe. Dan zullen ze of twee versies moeten bouwen of overstappen naar 1 basis versie (dit zal weer wat medewerkers vrij maken om over te stappen naar hun ragnarok 2). Dit in verband met item/refining/gemms verschillen. Bij dit laaste tja dan zullen of de iroses of de prose versies opnieuw moeten beginnen maar zal waarschijnlijk beide de klos zijn.

Pin me niet vast op dit natuurlijk maar gravity kennende zal dit best kunnen gebeuren ^^.

[ Voor 6% gewijzigd door William/Ax3 op 16-02-2006 23:02 ]

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:00:
[...]

Hehe s6.

eRose gaat terugkomen als de nieuwe evolution er is, dit zal gebeuren door gravity zelf en we moeten opnieuw beginnen.

Denk serieus dat evolution de vervanger gaat worden van alle roses tot nu toe. Dan zullen ze of twee versies moeten bouwen of overstappen naar 1 basis versie. Dit in verband met item/refining/gemms verschillen. Bij dit laaste tja dan zullen of de iroses of de prose versies opnieuw moeten beginnen maar zal waarschijnlijk beide de klos zijn.

Pin me niet vast op dit natuurlijk maar gravity kennende zal dit best kunnen gebeuren ^^.
denk zelf dat je gewoon doorstroomt met je spullen.
Heb dit ook wel eens in ultima online meegemaakt lang lang lang geleden d-;

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:02:
[...]

denk zelf dat je gewoon doorstroomt met je spullen.
Heb dit ook wel eens in ultima online meegemaakt lang lang lang geleden d-;
Tja maar hoe gaan ze dan om met de verschillen in eq/refining/gemms van prose/irose dat zal toch bij update patches steeds problemen met zich mee brengen, dus meer programeer werk dus meer kosten. En je weet ze zijn daar liever lui dan moe.

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
[...]

Zit best wel wat in Ax3, eRose is atm redelijk kansloos (opnieuw downtime binnen een korte periode) in vergelijking met naRose. Een aardig groot aantal is (tijdelijk) gestopt [including me] of is nu dus al lekker aan de gang in naRose. De eRose website is bij mij ook down, wel apart want qualitygo.com is nog wel in de lucht. Evolution Rose wordt stukken meer balanced voor zover ik het gezien heb. Zo kan supportive Muse kan weer haste, attacc, attpwr, en ik dacht zelfs aspd up buffs geven :) .

offtopic:
EviOn ga eens even na: wat wil je met je posts bereiken?
we raken echt niet van je onder de indruk met die flames en "look at me" uitingen

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

[...]

Hehe s6.

Denk serieus dat evolution de vervanger gaat worden van alle roses tot nu toe. Dan zullen ze of twee versies moeten bouwen of overstappen naar 1 basis versie (dit zal weer wat medewerkers vrij maken om over te stappen naar hun ragnarok 2). Dit in verband met item/refining/gemms verschillen. Bij dit laaste tja dan zullen of de iroses of de prose versies opnieuw moeten beginnen maar zal waarschijnlijk beide de klos zijn.

@Ax3: dat zou nog niet zo'n gek id zijn, maar of Gravity zelf zal hosten weet ik nog niet. Laten we hopen dat we niet opnieuw hoeven te beginnen. Ik mis me Knight in eRose :7 ;(

In naRose begin ik me ook beetje te vervelen. Soms wel party maar dan schiet de exp niet op omdat de king spawns gewoon altijd bezet zijn, dan ben je dus genoodzaakt om een minder goeie spawn te nemen. Maar die is solo al easy, maar dan komt het probleem dat solo na enige tijd behoorlijk saai wordt. Dus het lvl' en schiet niet echt op. En ik mis nog een heleboel items voor lvl 55, laat staan voor 65. Kan het ook niet betalen omdat een simpel iets al een fortuin kost imho. Met goed zoeken kun je soms nog wel geluk hebben maar over het algemeen zijn de prijzen overpriced.

@EviOn: omg schaam je |:( Rose gaat erom om plezier te hebben. Als jij plezier hebt met andere "mollen" is dat jou keuze, zeker is dat fun maar lig niet zo op te scheppen over niks. En zeker niet over een post-reset iRose tijd waarin alles hacked/duped was. Dat was ook een reden dat ik gestopt ben. Er zijn mensen hier die langer Rose spelen dan jou en ook nog beter en socialer (leeftijdsverschil waarschijnlijk :z ). Met een max lvl 63 ben je nog steeds low lvl imho. haha

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:20:
[...]

@Ax3: dat zou nog niet zo'n gek id zijn, maar of Gravity zelf zal hosten weet ik nog niet. Laten we hopen dat we niet opnieuw hoeven te beginnen. Ik mis me Knight in eRose :7 ;(

In naRose begin ik me ook beetje te vervelen. Soms wel party maar dan schiet de exp niet op omdat de king spawns gewoon altijd bezet zijn, dan ben je dus genoodzaakt om een minder goeie spawn te nemen. Maar die is solo al easy, maar dan komt het probleem dat solo na enige tijd behoorlijk saai wordt. Dus het lvl' en schiet niet echt op. En ik mis nog een heleboel items voor lvl 55, laat staan voor 65. Kan het ook niet betalen omdat een simpel iets al een fortuin kost imho. Met goed zoeken kun je soms nog wel geluk hebben maar over het algemeen zijn de prijzen overpriced.

@EviOn: omg schaam je |:( Rose gaat erom om plezier te hebben. Als jij plezier hebt met andere "mollen" is dat jou keuze, zeker is dat fun maar lig niet zo op te scheppen over niks. En zeker niet over een post-reset iRose tijd waarin alles hacked/duped was. Dat was ook een reden dat ik gestopt ben. Er zijn mensen hier die langer Rose spelen dan jou en ook nog beter en socialer (leeftijdsverschil waarschijnlijk :z ). Met een max lvl 63 ben je nog steeds low lvl imho. haha
naja, leefdtijdverschil?? zal het niet zijn denk ik ik ben ook maar 15 :*) maar een stuk socialer toch?.... :P (volgens mij is die jongen niet zo goed opgevoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die zich vervelen in narose kom lekker naar twrose , kun je lekker testen met refinnen en drillen

ik weet twrose zit vol met hackers en dat soort gasten maar is wel leuk om ff voor de fun te spelen

voor degene die kome add mij ff

ign : spoekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:28:
voor degene die zich vervelen in narose kom lekker naar twrose , kun je lekker testen met refinnen en drillen

ik weet twrose zit vol met hackers en dat soort gasten maar is wel leuk om ff voor de fun te spelen

voor degene die kome add mij ff

ign : spoekie
vind de fun meer komen van iets presteren, als je alles zo krijgt is het niet echt fun voor mij...

@ spoekie, precies dezelfde kansen. je hebt alleen meer geld om vervanging en refines mee te kope, dus is geen kunst om hoge refined te hebbe :(

[ Voor 14% gewijzigd door 4th op 17-02-2006 02:37 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt presteren om te kijken hoe je het beste kunt refinnen want in erose en narose is het nogal duur en in twrose kan dat wat makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Iemand nog wat leuk spul voor soldier lvl 25/30 dat ik kan lenen ben nu 24:-)

[ Voor 13% gewijzigd door syren op 17-02-2006 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 02:11:
je kunt presteren om te kijken hoe je het beste kunt refinnen want in erose en narose is het nogal duur en in twrose kan dat wat makkelijker
Haha spoekie blijft proberen mensen naar trwrose te halen ;-) Maar 4th heeft wel een punt. Dan maar duurder uitproberen. Dan is het idd tenminste verdiend. Als ik drills in me handen krijg voor een appen en ei, sluit ik me rose meteen al af. MMORPG is gebasseerd om iets op te bouwen. Niet zomaar in je handen te krijgen.
Maar snap je punt wel hoor :)

@Ax3 het idee is idd nog niet zo onlogisch. support muse is *smul smul*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:33:
[...]

Zou gaaf zijn! Ik kan hem na het weekend ook pas gebruiken denk ik :)
Hoeveel wil je ervoor hebben?

Iemand nog een CON+6 mask te koop? (die bestaan toch wel? heb ze nog nooit gezien eigenlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ blue en 4th ik snap jullie ook heel goed , maar iedereen zit altijd te z**k*n over die refins en dat men ni snap hoe het kan dat se soms failen

we hebben wel het idee dat per lvl goed gaat maar gister had ik zelfs een grand holy staff die brak van 1 naar 2 |:( duzz je moet ook wel een beetje geluk hebben

verschill kwa dura van een item merk ik ni egt

ik gaa nu wel ff wat drills testen heb net weer een lading gekregen van mij sponser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Zou gaaf zijn! Ik kan hem na het weekend ook pas gebruiken denk ik :)
Hoeveel wil je ervoor hebben?

Iemand nog een CON+6 mask te koop? (die bestaan toch wel? heb ze nog nooit gezien eigenlijk...)
Die bestaan wel hoor. Geen id of iemand in de clan zon ding heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Oke dit is geen rare verspelling. Oude versie word vervangen door nieuwe versie, heel logisch (zo lang er geen extra kosten aan zitten) Ze zien nu dat erose overleden is dat het nieuwe skill systeem niet aanslaat en dat mensen er toch niet happy mee zijn. Dus gaan ze nu voledig richten op Evo. Zo dat ze een versie kunnen geven die alle problemen verhelpt. De problemen met skills en zo, en durf te wedden dat CF dan ook weer altijd open gaat zijn, wand ook dat is niks :p
Ik denk zelf dat ze in Evo gemming weer wat makkelijker gaan maken en dat Union's er weer zullen komen. Denk dat de Rose zo als nu niet veel verder zal worden ondwikkelt.
Anders hadden ze allang wel Union's toegevoegt, desert of dead en luna CF, dat zijn makkelijke dingen wand die zijn al kant en klaar aanwezig. Enigste wat ze echt nog doen met rose versie nu zijn events en zo en dingen als batle cart wand die hebben geen efect op skill tree's en zo dus die zijn zo over te pompen van deze rose versie naar de evo versie.
Denk dat we over een maand of 2 wel te horen krijgen dat Evo er aan komt en dat ze stoppen met ondwikkellen van deze versie :) En natuurlijk weer op nieuw lvllen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:33:
[...]

Die bestaan wel hoor. Geen id of iemand in de clan zon ding heeft
Had er een paar in erose dus zijn ze er ook wel in NArose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:20:
[...]

Oke dit is geen rare verspelling. Oude versie word vervangen door nieuwe versie, heel logisch (zo lang er geen extra kosten aan zitten) Ze zien nu dat erose overleden is dat het nieuwe skill systeem niet aanslaat en dat mensen er toch niet happy mee zijn. Dus gaan ze nu voledig richten op Evo. Zo dat ze een versie kunnen geven die alle problemen verhelpt. De problemen met skills en zo, en durf te wedden dat CF dan ook weer altijd open gaat zijn, wand ook dat is niks :p
Ik denk zelf dat ze in Evo gemming weer wat makkelijker gaan maken en dat Union's er weer zullen komen. Denk dat de Rose zo als nu niet veel verder zal worden ondwikkelt.
Anders hadden ze allang wel Union's toegevoegt, desert of dead en luna CF, dat zijn makkelijke dingen wand die zijn al kant en klaar aanwezig. Enigste wat ze echt nog doen met rose versie nu zijn events en zo en dingen als batle cart wand die hebben geen efect op skill tree's en zo dus die zijn zo over te pompen van deze rose versie naar de evo versie.
Denk dat we over een maand of 2 wel te horen krijgen dat Evo er aan komt en dat ze stoppen met ondwikkellen van deze versie :) En natuurlijk weer op nieuw lvllen
Eigenlijk komt het er op neer dat dit Irose is, zoals je het nu hier beschrijft. Heb evolution dus wel even kort gespeeld. Daar was dus adventureplain geheel anders. beesten overal waren ook anders. Vraag me af of het hele Unions,gem,refinign er ook allemaal weer erin komt.
Als Erose terugkomt hoopt iedereen erop dus dat het Jrose wordt in een nieuw jasje (rite?)

ennuh hoet zit het met pets :P Als support muse terug komt, was het altijd geweldig dat je je eigen pets kon buffen enzo :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying, hoeveel vraag je voor die +6CON senior?
Jij heb dus ook geen con+6 mask zelf?
Hmm balen, ze moeten toch wel te vinden zijn toch...heb nu CON+5 glasses maar die zie je ook vrij weinig..zal wel zijn dat de crafters ze zelf gebruiken als ze er eentje hebben gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:
Als Erose terugkomt hoopt iedereen erop dus dat het Jrose wordt in een nieuw jasje (rite?)
Ik hoop eerder dat ze uitkomen met een stabiele versie van rose, zonder lompe exploits en bugs, want zo moeilijk is dan nou ook weer niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:00:
Flying, hoeveel vraag je voor die +6CON senior?
Jij heb dus ook geen con+6 mask zelf?
Hmm balen, ze moeten toch wel te vinden zijn toch...heb nu CON+5 glasses maar die zie je ook vrij weinig..zal wel zijn dat de crafters ze zelf gebruiken als ze er eentje hebben gemaakt ;)
Ik zal binnen kort wel een masks gaan craften, komt er vast wel een con 6 tussen. En tja die con 6 senior. Ik heb hem gekocht voor 100K toen ik een andere voor 100K verkocht had :P. Je kan hem niet van me kopen omdat het me enigste look is met 6 con (voor craften) dus wil hem later nog veel gebruiken. Maar je kan hem gratis zo lang lenen als je wild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:02:
[...]

Ik hoop eerder dat ze uitkomen met een stabiele versie van rose, zonder lompe exploits en bugs, want zo moeilijk is dan nou ook weer niet.
LoL, dit klinkt een beetje dom. sry. Maar hun denken een stabiele versie te hebben, maar telkens zijn er crackertjes die zo lang lopen te kutten tot ze weer iets van een gaatje vinden waar ze misbruik van kunnen maken, iets echt waterdichts maken is vrij moeilijk. Neem Windows daar vinden ze ook nog steets de meest grote fouten in.
Perfect zal je het nooit krijgen, maar hopelijk wel beter als nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Ik zal binnen kort wel een masks gaan craften, komt er vast wel een con 6 tussen. En tja die con 6 senior. Ik heb hem gekocht voor 100K toen ik een andere voor 100K verkocht had :P. Je kan hem niet van me kopen omdat het me enigste look is met 6 con (voor craften) dus wil hem later nog veel gebruiken. Maar je kan hem gratis zo lang lenen als je wild :)
Ik wil hem graag van je lenen (kopen zou ook kunnen dan geef ik je geld en mijn +6CON look)...
wil heel graag zo'n +6 mask van je kopen als je er 1 gemaakt hebt. (ik snap dat je er zelf ook 1 wil hebben uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:45:
[...]

Laat ik het 1 keer netjes vragen. Je bent op het tweakers forum, je hoort je hier netjes te gedragen. Dat gescheld van jou word hier niet niet gewardeert, lees het FAQ voor alle regels. Hou je hier alsjeblieft aan.
Groet Vliegje

Maak een volgende keer gewoon netjes even een TR aan i.p.v. daags na de markt zo'n reply nog te quoten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 14 dagen ga ik voor mijn stage 3 maanden in curacao werken, bij het strand cafe/restaurant van mijn oom.

Ze hebben daar wel internet, maar ik zie mezelf daar niet Rose spelen.

Nu zoek ik dus iemand, die op mij kosten op mijn NArose account wil spelen.

Het gaat hier om mijn lvl 41 soldier. Heb er ook geen probleem mee als je een nieuwe char aanmaakt.

Intresse? doominator@gmail.com

Ik moet het wel snel weten, ik vertrek vrijdag 3 maart al. En kom pas Zondag 4 juni terug.

Zal rose wel missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:42:
Over 14 dagen ga ik voor mijn stage 3 maanden in curacao werken, bij het strand cafe/restaurant van mijn oom.

Het gaat hier om mijn lvl 41 soldier. Heb er ook geen probleem mee als je een nieuwe char aanmaakt.

Intresse? doominator@gmail.com

Ik moet het wel snel weten, ik vertrek vrijdag 3 maart al. En kom pas Zondag 4 juni terug.

Jammer dat je tijdje weg gaat, maar het gene waar jij heen gaat is wel erg lekker :) :P
Veel plezier daar, en kijk je uit aan wie je je acount uit leent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:24:
[...]

LoL, dit klinkt een beetje dom. sry. Maar hun denken een stabiele versie te hebben, maar telkens zijn er crackertjes die zo lang lopen te kutten tot ze weer iets van een gaatje vinden waar ze misbruik van kunnen maken, iets echt waterdichts maken is vrij moeilijk. Neem Windows daar vinden ze ook nog steets de meest grote fouten in.
Klopt, ik hoop wel dat het ze moeilijker gemaakt wordt. Immers hoe moeilijker het wordt hoe meer van dat soort lui afhaken.

Maar het belangrijkste is en blijft de monitoring om de game heen.

En spoek allemaal leuk en aardig hoor maar kep in erose al meer dan genoeg kunnen rommelen met refines en drills. Mijn conclusie is gewoon dat m Drill failen bij hoge gardes en bij lagere grades wel s6 hebben/kunnen hebben. O drills 40% s6 ongeveer. Refinen tot 3 zo goed als 100% (ok bij mij failde der ook is iets naar 3 maar verder nooit). 4 Is ook wel vaak te halen. Voor de zekerheid gewoon 2 hebben. Vanaf 5 wordt het PAIN. ongeveer 1 hoogstens 2 op de 5 4's word 5. 6 1 op de 5 5's. Denk dat dit verder ook wel geld voor 7,8,9.
SinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:24:
[...]
Monitoren van client-side aanpassingen? Simpel, hadden ze maar gewoon die client zo moeten maken dat aanpassingen totaal nix uithalen buiten client-side viewing (NPCs omzetten... :/)
Truuks die daarmee zijn te doen vallen nog enigsinds mee. Gratis repairen, skills zoals jumpen oproepen. Dual jobs ok dat was erg maar die worden nu gedelled uit de database. De enige echte hack wat op het moment echt eruit moet is die van fake gm's. Die richten de schade aan met items ingame brengen, spawen, mensen lvl'en ect. Al zou dit niet lukken (wat ik ook denk) om 100% te verkomen dan kan het nog tegen worden gehouden door middel van monitoring. Je weet namelijk binnen het bedrijf wie zijn de GM's. Dan is het niet al te moeilijk om te zien als er een faker met gm rechten erbij komt wie dat is.

En niet alle andere mmorpg's hebben zo hack free world hoor. Kijk Flyff en ragnarok maar is. Zelfs WOW is niet hackfree. Maar wat ze daar goed doen is de zooi gelijk aanpakken zoals het eigenlijk gewoon hoort.

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 17-02-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:24:
dat is natuurlijk erg simple-minded. De exploits die er zijn geweest (waarbij werd gedacht dat ze gefixed waren) zijn wel de meest simpele trucjes uit het boekje. pas als er packet-editing en hack-werd (lees bruteforce login) wordt gebruikt kom je pas in ze zone "is niet waterdicht te maken", maar zulke acties zijn enorm simpel te traceren. Een client enigzins waterdicht maken is behoorlijk haalbaar, genoeg anders games die daar een duidelijk voorbeeld van zijn (geweest). Speel maar eens wat andere MMO's en zie het verschil. Monitoren van client-side aanpassingen? Simpel, hadden ze maar gewoon die client zo moeten maken dat aanpassingen totaal nix uithalen buiten client-side viewing (NPCs omzetten... :/)

Daarbij is de vergelijking naar windows wel een beetje erg ver getrokken, windows is wel een stukje(vette understatement) complexer/groter dan rose ooit zal zijn. Dus ja.. windows vergelijken met rose.. "LoL, dit klinkt een beetje dom" :/

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 17-02-2006 15:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Hoi Hoi

Het is een tijd geeden dat ik hier gepost heb. Zie dat er wat aan het veranderen is. Zelf speel ik niet zo intensief spelen meer. En dan is EVE wel een stuk beter er voor. Daar train je door als je offline ben.Speel het 2a3 uur per dag.

Intresse? doominator@xxx.xxx

Lijk me leuk om weer eens een paar keer te spelen heb al een mailtje gestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:45:
[...]

Sorry dat ik hierop door moet gaan, maar ik wil deze gast toch nog even iets zeggen..
Hoe weet je dat je mij ooit gemold hebt? (Ik was 88+) Weet je überhaupt wel hoe m'n char heette in irose :X Kijk, dat dacht ik.

Edit: Ben in twrose net 70 geworden.. Gebruik nu nog angel wings met 14 dodge, maar is meer voor de show :p binnenkort krijg ik betere.

[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 18:05 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Argh, heb ik net weer een fairy, krijg ik uit het niets weer eens een d/c :(
Wel lvl 65 intussen geworden, dus nieuwe kleertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik een Grand Blue Denim Look en een Dark Ranger Vest (ofzo) gekregen door droppings.
Dus ik kijken voor hoeveel ik dat kon verkopen, het waren beide "blues".
Dus ik naar zant, staan ze overal voor 50k of meer.
Ik een tentje opgezet. "Blues for 40k!!"
Een half uur later "Blues for 20k!!"
Weer een half uur later "Blues for 10k!!"
En toen was het anderhalf uur later, en had ik wel 30 keer geshout, maar niemand wou het kopen.
Nu heb ik dus blues wat bij elkaar zo'n 70k had kunnen zijn verkocht aan NPC voor nog geen 10k alles bij elkaar.
En ik ben weer aan het wegkwijlen bij dure items -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:41:
Had ik een Grand Blue Denim Look en een Dark Ranger Vest (ofzo) gekregen door droppings.
Dus ik kijken voor hoeveel ik dat kon verkopen, het waren beide "blues".
Dus ik naar zant, staan ze overal voor 50k of meer.
Ik een tentje opgezet. "Blues for 40k!!"
Een half uur later "Blues for 20k!!"
Weer een half uur later "Blues for 10k!!"
En toen was het anderhalf uur later, en had ik wel 30 keer geshout, maar niemand wou het kopen.
Nu heb ik dus blues wat bij elkaar zo'n 70k had kunnen zijn verkocht aan NPC voor nog geen 10k alles bij elkaar.
En ik ben weer aan het wegkwijlen bij dure items -_-
Als je een shop zet moet je toch wel ff paar uurtjes wachten. Vergeet niet de tijden dat het gros dus de spelers uit America beetje op andere tijden leven.

Dus probeer volgende keer is je shop een aantal uren waarneer hun voornamelijk spelen op te zetten. S6!

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 17-02-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je moet ook niet verwachten dat je items binnen 1 uur verkocht worden.. Zoiets heeft tijd nodig. Daarom zijn de meeste shops ook van mensen die slapen, of aan het werk zijn. Dan heb je lekker een flink aantal uur de tijd.

spuit 11..

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 17-02-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja maar als er naar schatting zo'n 70 tot 100 mensen in zant rondlopen, en ik shout wel 30 keer...
Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat shouten heeft geen enkele zin, het is eerder irritant dan dat er echt op gelet word, immers, iemand die iets zoekt kijkt gewoon naar de namen van de shops..

Daarnaast is het ook slim om je shop iets buiten de massa te zetten, toen ik nog speelde was het zo dat het helemaal vol stond voor Zant waardoor ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Zelf iets verderop gaan staan en ik kwam prima van m'n items af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:58:
Dat shouten heeft geen enkele zin, het is eerder irritant dan dat er echt op gelet word, immers, iemand die iets zoekt kijkt gewoon naar de namen van de shops..

Daarnaast is het ook slim om je shop iets buiten de massa te zetten, toen ik nog speelde was het zo dat het helemaal vol stond voor Zant waardoor ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Zelf iets verderop gaan staan en ik kwam prima van m'n items af!
opzich wil de naam van een shop niet echt zoveel zeggen, meestal staat daar het beste item uit het assortiment, dus dit kan je zelf ook het beste doen en ik weet niet hoe druk het daar nu is qua shops maar mensen hebben snel de gewoonte om alle shops in de omgeving te checken dus als die van jou iets te ver er butien staat zonder een opvallende naam ga je er niet op vooruit

verder doet en shop snachts echt wonderen met sellen en als jeje pc niet snachts aan kan laten staan moet het onder schooltijd of werktijd. maar net als axe zegt anderhalf uur is vrij kort voor shop te laten runnen. (uitzonderingen zijn er altijd)

trouwens leuk om te zien dat er nog zoveel erose gotters aanwezig zijn :Pnog steeds sterkte vanaf hiero :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:30:
[...]

trouwens leuk om te zien dat er nog zoveel erose gotters aanwezig zijn :Pnog steeds sterkte vanaf hiero :P
}:O m00 tnx

Rose blijft gewoon leuk om te doen , al ben ik er wel van overtuigd dat het merendeel komt door de hechte community in de clan . Het is gewoon erg leuk om met een vaste groep mensen te party-en en daarbij slap te ouweh**ren .

Ik voel mezelf zelfs bijna verplicht mezelf ff elke dag te laten zien :X

Zo ff gaan werken en dan me pc eens in de herinstall gooien. Ik ga tevens een raid config maken in mijn pc en wat schijven overzetten naar een nieuwe server B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt vliegje:)

Calanor/Qweho speelt vanaf nu op mijn account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 08:40:
[...]
Ik ga tevens een raid config maken in mijn pc
Eindelijk ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Nou je wilt niet weten hoelang ik al een raid config wil maken in me eigen pc , maarja je kent het wel je blijft het maar uitstellen |:(

Mijn server is daarin tegen natuurlijk een ander verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
ZO ik denk dat ik avond weer ff rose gaspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Calamor schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:41:
ZO ik denk dat ik avond weer ff rose gaspelen. :)
leuk dat je ook weer terugkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03
Doe maar de groeten aan mn tante in Curaçao :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:29:
Ik heb de topicstart nu overgezet in de nieuwe lay-out van RakkerZero. Vooral veel werk gehad met het schrijven van nieuwe onderdelen zoals: monsters, planeten enz... Niet erg hoor :P maar vraag aan RakkerZero: Jij kan vast nog wel wat aan de lay-out doen. Daar ben ik minder in. Het is namelijk nu nog een beetje grijs en saai. Is het goed dat ik de ts-code naar jou toe stuur, zodat jij lettertype, plaatjes enzo een beetje kan aanpassen/toevoegen? Er hoeft dus niets meer aan de inhoud te gebeuren. En als je daarmee klaar bent, kan je de ts-code naar mij toe sturen zodat we deel 20 met een nieuwe topicstart beginnen :)... Reply aub :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Yoshi.
JA stuur maar. Dan zal ik de boel opvrolijken met meer kleurtjes :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Hoi mensen :) Misschien kennen sommigen van jullie mij nog, ik speelde Rose ongeveer een jaar geleden tot de reset (en daarna nog tot 50 geleveled maar allemaal hackertjes enzo die het spel verneukten), en heb daarna geruime tijd WoW gespeeld. Dit heb ik nu ook wel gezien en eigenlijk leek het me weer leuk om weer Rose te spelen :)

Paar vraagjes (heb topic half gelezen):
- eRose is down? en de gotters spelen nu op de amerikaanse servers? dus beter download ik naRose?
- wie spelen er nog van de 'oude garde' ;)

Mvg,
Jai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:00:
Hoi mensen :) Misschien kennen sommigen van jullie mij nog, ik speelde Rose ongeveer een jaar geleden tot de reset (en daarna nog tot 50 geleveled maar allemaal hackertjes enzo die het spel verneukten), en heb daarna geruime tijd WoW gespeeld. Dit heb ik nu ook wel gezien en eigenlijk leek het me weer leuk om weer Rose te spelen :)

Paar vraagjes (heb topic half gelezen):
- eRose is down? en de gotters spelen nu op de amerikaanse servers? dus beter download ik naRose?
- wie spelen er nog van de 'oude garde' ;)

Mvg,
Jai
Hey, ik ken je nog wel uit een vaag verleden :P... eRose is inderdaad down, maar niemand weet hoelang dat zal duren. Om nu voor naRose te gaan betalen vind ik persoonlijk een beetje een risico omdat niemand weet wanneer eRose weer online kan komen (Ik heb daar nml. een lvl 111 char xD). Van de oude garde spelen : ik, rakkerzero, evo, dutch-hane, flyingdutch, haan, 4th, Ax3, Local host zie lijst hieronder :P. Welkom terug.

Edit: Ben benieuwd rakker-0 :)

Edit2: Idd, maar 'oude garde' hoeft toch niet te betekenen Lot/Oot post-reset?
*Yoshi mompelt iets over: 'laten we dat maar heel snel vergeten'* ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hey Jai, je kent me nog wel van LoT na de reset denk ik :) . Er was idd nogal wat verpest door het hacken. Als je nu gelijk wilt spelen raadt ik je idd aan om naar http://www.roseonlinegame.com te gaan en de client te downloaden. Het systeem is behoorlijk veranderd, cleric is minder overpowered, je krijgt een keer per vier levels een aantal skill points en zo nog een aantal dingen. Wanneer Rose Europe weer online gaat komen is op dit moment onbekend. Uit pre reset LoT/ OoT spelen nu nog Flyingdutch, Rakkerzero, 4th, Localhost, Haan, Psychoot, Dubstar, Bluepanther en Vinze speelt inmiddels ook weer :) . Ik ga afwachten op eRose iig, geen zin meer om wéér opnieuw zoveel tijd in een char te steken.
edit:
*Yoshi :w
Jij zat in dat lieve TeamEurope toch :> /me mompelt iets over garnet[2]

*Klopt, maar hij zal vooral deze mensen kennen denk ik. Het gaat om pre-reset mensen, dus er vallen er al een aantal af. Ax3 speelde jij nou ook al voor de reset? Na de reset zat je in LoT iig, like Facq :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 18-02-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Streep mijn naam maar weg, mensen. Ik speel nu WoW. Rose heb voor mij zn tijd wel gehad. En ik vermaak me prima in WoW nu :P

@ yoshi
Ik zal morgen eens kijken wat ik van de nieuwe TS kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Bedankt beiden voor de supersnelle reacties :)
Er is dus geen mogelijkheid om je character over te plaatsen van de ene server naar de andere? Is misschien ook wel logisch eigenlijk.
Mja ik wil eigenlijk wel graag spelen (op korte termijn) en ik heb de client alweer bijna binnen, dus ik ga even die twee weekjes trail en dan beslis ik wel wat ik doe.
Leuk om te zien dat er nog zoveel bekenden spelen :)
Ik weet nog wel dat clmann (clanleader van GoT pre-reset) altijd ruzie met je had Yoshi, of was dat daves2hd? Over een gejatte garnet in clanfield ofzoiets :D haha die goede oude tijden 8)

Maarja zoals ik al zei: ik ga de trail uitproberen en ik zal dit topic zeker in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:20:
Bedankt beiden voor de supersnelle reacties :)
Er is dus geen mogelijkheid om je character over te plaatsen van de ene server naar de andere? Is misschien ook wel logisch eigenlijk.
Mja ik wil eigenlijk wel graag spelen (op korte termijn) en ik heb de client alweer bijna binnen, dus ik ga even die twee weekjes trail en dan beslis ik wel wat ik doe.
Leuk om te zien dat er nog zoveel bekenden spelen :)
Ik weet nog wel dat clmann (clanleader van GoT pre-reset) altijd ruzie met je had Yoshi, of was dat daves2hd? Over een gejatte garnet in clanfield ofzoiets :D haha die goede oude tijden 8)

Maarja zoals ik al zei: ik ga de trail uitproberen en ik zal dit topic zeker in de gaten houden!
Jah... Dat had ik inderdaad toenertijds met daves en clman, mja... *Newbie me*
Nog een keer dan, ik herinner me het nog als de dag van gisteren. De Junon's grunter dropt een garnet (2), die twee personen laten 'm liggen. Ik als newb, denk hey! daar ligt een garnet. Ik pak 'm op, en een oorlog was aangebroken :P... Mja, die tijden zijn gelukkig veranderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Rakkerzero schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:12:
Streep mijn naam maar weg, mensen. Ik speel nu WoW. Rose heb voor mij zn tijd wel gehad. En ik vermaak me prima in WoW nu :P

@ yoshi
Ik zal morgen eens kijken wat ik van de nieuwe TS kan maken ;)
Jaii is destijds ook vertrokken naar WoW, helaas. Maarja Rose heeft iets speciaals dus ik verwacht je wel weer te zien over een tijdje :Y)

Jaii die avater van je, good old zulystorm _/-\o_ hmmz nee het was iets met zuly (wat nu zulie heet ).
Sh*t ik ben gebrainwashed door de p2p versie, waar, je raadt het al, die skill er niet meer is .

ZULYPINK :D

@Jaii
Hierboven staat een button voor Myreact, die schuift uit, klik dan op Voorkeuren.
Bij het kopje: Instellingen berichtenoverzicht kan je vanalles aanvinken.
Bij mij ziet het er na wat aangepast te hebben zo uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Rooster op 18-02-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Dutch-Hane schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:33:
[...]

Jaii is destijds ook vertrokken naar WoW, helaas. Maarja Rose heeft iets speciaals dus ik verwacht je wel weer te zien over een tijdje :Y)

Jaii die avater van je, good old zulystorm _/-\o_ hmmz nee het was iets met zuly (wat nu zulie heet ).
Sh*t ik ben gebrainwashed door de p2p versie, waar, je raadt het al, die skill er niet meer is .

ZULYPINK :D
Huh waar zie jij een avatar? Kan het niet vinden (ik kan me wel herinneren dat ik dat plaatje heb geprobeerd up te loaden). Haha Zuly Pink ja, koste wat duiten maar wel super harde skill, ik had zelfs een keer berekent dat je door het sneller killen van mobs door Zuly pink eventueel nog meer geld verdiend aan drops (in een bepaalde tijd) dan als je langzamer killed en te zuinig bent om zuly pink te gebruiken :D
Moet nog 3 kwartier wachten op de download :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He dan zal je mij ook nog wel kennen, ik ken jou iig nog wel :)
Ben iig zelf voorlopig gestopt met rose spelen, want ik geloof er ff allemaal niet in.
Bovenal is voor mij nu echt de lol eraf, en dan kun je beter een tijdje stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FacQ
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:56
Hier een voorbeeld van hoe de muses in de clan power-levellen. :P

Ik bouw een mooi leger van scarabs
Afbeeldingslocatie: http://img496.imageshack.us/img496/2219/screen0134my.th.jpg
En Ceteus komt ze met z'n perma afmaken
Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/5111/screen0145ac.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2629/screen0164lh.th.jpg

18 sekúndur fyrir sólarupprás

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:09:
Ax3 speelde jij nou ook al voor de reset?
Ja ik speelde voor de reset ook al vanaf Maart ongeveer. Heb de oprichting van OOT toen ook meegemaakt. Zat in een andere clan had 3 chars om en nabij lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nice screens sen/facq :D

btw, vind het wel grappig om mijn naam bij de vets te zien staan.. speel pas sinds feb vorig jaar en zie me niet als veteraan eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:55:
nice screens sen/facq :D

btw, vind het wel grappig om mijn naam bij de vets te zien staan.. speel pas sinds feb vorig jaar en zie me niet als veteraan eigenlijk :P
iRose begon op een januari vorig jaar, dus je was er wel redelijk vroeg bij hoor :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ja Iruja jou ken ik ook nog wel. Ik keek altijd tegen jou op :)
Level 1 visitor gemaakt op naRose, je kunt me vinden in channel 1 onder de naam Jaic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, dat ik in dit forum heb gescholden.
Ik heb 4 dagen taiwanrose gespeelt,nu begrijp ik pas dat ik al veel langer had moeten stoppen met rose.
Al die rumors van 30 maart gaat tie dicht, ik heb daar geen zin in!
Irose was free, dat was voor mij een leuke zomervakantie!!
Maar daar blijft het ook bij. Ik kan niet meer de moed ophalen, dat ik weer een lvl 1 vistor word.
Voor mij is vanaf nu rose verleden tijd, school is nu belangrijk ;)
Jullie waren voor mij een voorbeeld van echte rose spelers.

@ Flying, mij clan heeft jullie clan nooit afgemaakt, ik wou idd stoer doen.

Dankjewel,

EviOnNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:37:
Sorry, dat ik in dit forum heb gescholden.
Ik heb 4 dagen taiwanrose gespeelt,nu begrijp ik pas dat ik al veel langer had moeten stoppen met rose.
Al die rumors van 30 maart gaat tie dicht, ik heb daar geen zin in!
Irose was free, dat was voor mij een leuke zomervakantie!!
Maar daar blijft het ook bij. Ik kan niet meer de moed ophalen, dat ik weer een lvl 1 vistor word.
Voor mij is vanaf nu rose verleden tijd, school is nu belangrijk ;)
Jullie waren voor mij een voorbeeld van echte rose spelers.

@ Flying, mij clan heeft jullie clan nooit afgemaakt, ik wou idd stoer doen.

Dankjewel,

EviOnNL
Oke, probeer dus gewoon op mekaar te reageren. Schelden is nergens goed voor :P... Ook ik heb me in 't verleden een beetje misdragen op dit forum maar het is allemaal weer goed gekomen :D... Welkom en hf hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen? .......
de elder bloodbats zijn net groen voor mij geworden LDF wordt dus moeilijk droppen voor mij :( en ben al met mijn 3e dag bezig om 30 LDF te krijgen en heb er nu pas 20 waarvan 2 die ik gekocht heb van een gozer voor 50k. iemand die mij kan helpen om nog 10 LDF te krijgen??? :'( :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

¿¿¿¿¿
EUHHHH OEPS :'( :'( :'(
DAMN ik had een shop neergeplaats en wilde LDF kopen maar ik heb op sale ofzow gedaan nu habe ik nog maar 10 LDF inplaats van 20 :'( :'( en was er 3 dagen mee meezig om em te krijgen. :? OOHH en nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ik denk dat rose me nu wel een beetje loopt te vervelen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 08:48:
¿¿¿¿¿
DAMN ik had een shop neergeplaats en wilde LDF kopen maar ik heb op sale ofzow gedaan nu habe ik nog maar 10 LDF inplaats van 20 :'( :'( en was er 3 dagen mee meezig om em te krijgen. :? OOHH en nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ik denk dat rose me nu wel een beetje loopt te vervelen.!
Als je slim bent ga je gewoon direct door voor big devil wings. Deze kosten geen moer. Kweet niet voor war class je bent maar als je soldier of hawker bent neem dan gewoon een backshield tot lvl 76. Scheeld je gigantisch veel gedoe en geld.

Ik als voorbeeld ga van butterfly wings direct door naar devil wings tis mij de moeite niet waard. Lvl 76 ben je toch relatief snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 08:48:
¿¿¿¿¿
Dit soort fouten overkomt/ of is iedereen wel een keer overkomen, maar ze zorgen er juist voor dat je de volgende keer niet weer zon domme fout maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ya ty, k denk dat ik die LDF en LAw maar is verkoop :'(
(nu wordt het weer geld verdienen) :D alleen moet wel ff een goede buffulow backshield zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Hallo mensen ik ben inmiddels level 12 hawker die scout wil worden. Paar vragen:
- hoe heet die skill ook alweer dat je sneller gaat schieten? (Aspd up)
- zijn er nog mensen die een tip willen geven van stats distributie (ik dacht aan 4dex:1con)
- ik moet double shot laten staan toch die was toch niet zo goed op wat hogere levels?
- edit: Oja hoeveel is Dark Soldier Armor Aspd 6 Magick resistance 22 waard?

Bijvoorbaat dank.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaii op 19-02-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ben ook ff begonnen met twRose :P vind het wel grappig om al die dingen nu te kunnen kopen met zoveel geld

IGN: Lonedrinker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook maar ff een maand na betaald erose schiet niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Jaii :D Gaaf dat je weer terug bent!

Als je een boog wilt gaan gebruiken (iets waar je nog even goed over na moet denken, omdat scouts genaaid zijn in deze rose :P ) moet je volgens mij iets van 3:1:1 dex con sen nemen.

Verder heb ik absoluut geen idee van de scout skills, daarvoor kan je beter even rondneuzen op het naRose forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
ff trial aangevraagd voor naRose, kijken of het spel wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
Jaii schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:15:
Hallo mensen ik ben inmiddels level 12 hawker die scout wil worden. Paar vragen:
- hoe heet die skill ook alweer dat je sneller gaat schieten? (Aspd up)
- zijn er nog mensen die een tip willen geven van stats distributie (ik dacht aan 4dex:1con)
- ik moet double shot laten staan toch die was toch niet zo goed op wat hogere levels?
- edit: Oja hoeveel is Dark Soldier Armor Aspd 6 Magick resistance 22 waard?

Bijvoorbaat dank.
1. die skill duurt maar 15 seconden en raad ik niet aan voordat je em gelijk op lvl 5 of 10 kan doen.
2. ok 4dex:1con slecht idee... als je sowieso boog wil doen (is zwaarder in deze rose dan in irose) zou ik 2 dex 1 str build doen en crit gear kopen (muv als je ap10/str6/dex6 hebt) ipv sen.
(er is ook gear met dex (legend) dit kan ook flink oplopen...maar geen garnets (=dex2 :r
Dus als je ook maar een klein beetje solo wilt, neem redelijk wat str.
Con ongeveer tot je eige lvl houden tot lvl 60
3. double shot geeft gelijk of minder damage dan 2x gewoon attack en minder dan je eigen doubleattack die je automatisch doet soms, en geen kans op critical. Enige waar deze goed voor is is de hogere hitrate van skills tov gewone attack, dus op hoger lvl is t een optie als je SP over hebt :D
4. alles met mag res is niets waard tot Misschien bij lvl 80+ op luna en die dragen geen lvl 10 armor sorry :D maar je kan em best verkopen voor 2-10k als dodge goed is ofzo :)
Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
precious1 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:08:
[...]

1. die skill duurt maar 15 seconden en raad ik niet aan voordat je em gelijk op lvl 5 of 10 kan doen.
2. ok 4dex:1con slecht idee... als je sowieso boog wil doen (is zwaarder in deze rose dan in irose) zou ik 2 dex 1 str build doen en crit gear kopen (muv als je ap10/str6/dex6 hebt) ipv sen.
(er is ook gear met dex (legend) dit kan ook flink oplopen...maar geen garnets (=dex2 :r
Dus als je ook maar een klein beetje solo wilt, neem redelijk wat str.
Con ongeveer tot je eige lvl houden tot lvl 60
3. double shot geeft gelijk of minder damage dan 2x gewoon attack en minder dan je eigen doubleattack die je automatisch doet soms, en geen kans op critical. Enige waar deze goed voor is is de hogere hitrate van skills tov gewone attack, dus op hoger lvl is t een optie als je SP over hebt :D
4. alles met mag res is niets waard tot Misschien bij lvl 80+ op luna en die dragen geen lvl 10 armor sorry :D maar je kan em best verkopen voor 2-10k als dodge goed is ofzo :)
Succes ;)
Ok duidelijk! Bedankt :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.